παρακαλώ περιμένετε...

Ψυχολογικα Προβληματα Στο ΦΟΥΛ

  • Magneto @ 17.10.2011 20:46
    Και τις δικές μου επίσης. 
     
    Νομίζω ότι είναι θέμα αυτοπεποίθησης.
    Κατεβάζω το σκύλο και επανέρχομαι.
  • Journey @ 17.10.2011 20:51
    Κανείς ποτέ δεν θα μάθει τα βαθύτερα αίτια όσο και αν προχωρήσει σε αναλύσεις των εσωτερικών μας μηχανισμών.
    Μπορούμε να ξέρουμε το πως το κάνουμε αλλά το γιατί θα παραμείνει έ να μυστήριο.
    Ο καλύτερος ψυχοθεραπευτής θα σε κάνει να το περάσεις το δυνατόν πιο γρήγορα και πιο ανώδυνα - αν επιλέξεις - λέμε τώρα να έχεις μάι τέτοια βοήθεια - αλλά όσο βαθειά και αν φτάσει δεν θα σου πει ποτέ τον πραγματικό λόγο.
    Μπορεί να φτάσει σε τραύματα, σε ελλείψεις βαθειές, σε κενά και σε διεστρεβλωμένους στόχους , να ανακαλύψει τα αίτιά τους, να τα θεραπεύσει κιόλας αλλά δνε θα μάθεις ποτέ το λόγο που προέκυψαν οι παράγοντες οι οποίοι οδήγησαν στη σύνθεση τέτοιων αντιδράσεων και αποτελεσμάτων.
    Γιαυτό και λέμε κάρμα, Θεός και οποιαδήποτε άλλη λέξη που εμπεριέχει την έννοια της επίγνωσής μας οτι ακόμα και η ακαλύτερη ανάλυση του αιτιατού δεν οδηγεί σητ σύλληψη του αιτίου.
    Ποτέ δνε θα μάθουμε το σκοπό νομοθέτη όσο καλά και να εντρυφήσουμε στους νόμους.
    yake it or leave it, αυτήν είναι η δυνατότητα των τρισδιαστατικών όντων.
     
  • Journey @ 17.10.2011 20:51
    * take * it
  • alfita @ 17.10.2011 20:54
    koko ασε βρε τον πλουτωνα..απλα εισαι μικρο και τρανταφυλλενιο ακομα..αυτη η θεωρια του γραμματοσημου τελικα εχει κανει θραυση η ρουφιανα..και πιανει σε ολους..κοκο πεισμα ειναι βρε..Μολις κατακτησεις τον στοχο..πουφ θα εξαφανιστει κι ολο αυτο..    
  • L.S. @ 17.10.2011 20:55
    ''Αι στο διαολο πια , παλιοψυχακι. 
    υ.γ. τις ΚΑΤΑΡΕΣ μου στον πλουτωνα  ''

    Και στον πλουτώνιο μην σου πω...!!!!
    Το site σήμερα δουλεύει για εμένα...!!! Αυτά είναι...!!!

    kokopuff @ Όποιος τα έβαλε με το φτερωτό αγγελάκι που πετάει βέλη,χαμένος βγήκε οπότε μην το ψάχνεις...Απλά ζήστο..!!! Έχει και αυτό την γλύκα του...
    (Μα τίποτα δεν έχετε μάθει επιτέλους από τις εμάς τις drama queen...;;
  • astropet @ 17.10.2011 20:56
    Έχει ένα σκοπό όμως όλο αυτό. Να μάθεις ότι όσο και να χτυπιέσαι κάτω σαν χταπόδι, ορισμένα πράγματα δεν θα γίνουν ΠΟΤΕ δικά σου. ΠΟΤΕ όμως. Αλλά μπορείς να ζήσεις και χωρίς αυτά.
  • kokopuff @ 17.10.2011 20:56
    magneto ,να τον κατεβασεις να χεσει κ να επιστρεψεις αμεσως να μας πεις την αποψη σου ! Κ εγω πιστευω οτι ειναι θεμα αυτοπεποιθησης , αλλα (μαλλον) οχι μονο !
     
     
    journey , αγαπω σε , το εθεσες πολυ ωραια. ΟΜΩΣ , με αυτη τη λογικη , αν δεν μπορουμε να καταλαβουμε ΓΙΑΤΙ εχουμε κολησει με το ταδε ατομο , δεν θα μπορεσουμε και ποτε να το ξεπερασουμε αν το δεις πρακτικα. Αρα ο ψυχοθεραπευτης που λες οτι μπορει να  βοηθησει ,και συμφωνω, ΠΩΣ το κανει ? Με λοβοτομη ?
  • kokopuff @ 17.10.2011 20:59
    Αστροπετ, εχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δικιο νομιζω. Αλλα ΑΠΟΛΥΤΟ. Μαλλον ακριβως αυτο ειναι , οτι δεν εχει σημασια τι εισαι η τι μπορεις να κανεις η που μπορεις να φτασεις. Μερικα πραγματα απλα ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ.  Ναι πραγματικα , αυτο ειναι το μαθημα που σου δινει ολο αυτο. Ειναι τοσο απλο, πως δεν το ειχα σκεφτει ? 
     
    Απλα δεν θα συμβει. Απλα δεν ειναι γραφτο. Απλα δεν θα γινει. Απλα ξεχνα το. 
    Τελικα η ελπιδα νομιζω οτι ειναι οτι χειροτερο μπορει να σου συμβει.
     
    Και ΦΥΣΙΚΑ , η χειροτερη ιωση, ειναι η φαντασιωση.
  • kokopuff @ 17.10.2011 21:00
    alfita, αυτο που λες ισχυει ΑΠΕΙΡΑ. Οταν κυνηγαμε κατι απο εγωισμο , και οχι απο πραγματικο ενδιαφερον , τοτε ειναι μαθηματικα σιγουρο οτι μολις το κατακτησουμε η φουσκα θα σκασει.
     
     
    Το θεμα ειναι , πως ξεχωριζεις το πραγματικο ενδιαφερον απ τον εγωισμο ?!
  • Journey @ 17.10.2011 21:01
    koko, όχι, ο ψυχοθεραπευτής θα σου πει γιατί κολλάς - με το συγκεκριμένο αλλά το κυριότερο γιατί έχεις αυτήν την τάση.
    Θα σου βρει τους λόγους των τάσεών σου αλλά δεν θα σου πει γιατί δημιουργήθηκαν οι λόγοι αυτοί, γιατί να βαδίσεις σε περιβάλλοντα που υποβοήθησαν την ανάπτυξη τέτοιων μηχανισμών, γιατί να είχες εμπειρίες που δημιούργησαν τέτοιους μηχανισμούς κλπ....
    Θα μπορούσες ευχαρίστως να έχεις αρχίσιε να ζεις μία άλλη ζωή και να τα έχεις αποφύγει όλα αυτά.
    Εκεί είναι που παίζει το κάρμα, ο θεός, η μοίρα, το "γραφτό" και όλες οι μεταφυσικές μας ή έστω βαθειά φιλοσοφικές μας αναζητήσεις.
     
    αγαπώ σε επίσης για την αμεσότητά σου
  • astropet @ 17.10.2011 21:04
    Και στα ερωτικά θέματα, κακά τα ψέματα, στη βράση κολλάει το σίδερο. Όταν περιμένεις και περιμένεις και περιμένεις, και να γίνει μετά το ποθούμενο, κάπου έχει χαλάσει η μαγιά.
  • kokopuff @ 17.10.2011 21:05
    journey,  αρα δεν μας νοιαζει να μαθουμε αυτο το γιατι !!! μας καλυπτει το γιατι που μπορει να απαντησει ο ψυχοθεραπευτης ! εμενα προσωπικα αυτο με ενδιαφερει να μαθω... πιο υπαρξιακα ερωτηματα δεν τα εμπλεκω με το συγκεκριμενο θεμα... αν και θα μου πεις θα επρεπε, γιατι ολα αλυσιδα ειναι, αλλα μετα δεν θα βγαζουμε ακρη ουτε γι αστειο !
  • kokopuff @ 17.10.2011 21:07
    αστροπετ,  ΠΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ....... ΠΟΣΟ ΟΜΩΣ ?!?!?!?!?

    μετα απο καποια στιγμη αν ολο αυτο εχει γαμηθει μεσα σου , εχει σαπισει και ΜΕΤΑ εκπληρωθει , χεστο καλυτερα. 
     
    "δεν ησουν ερωτας εσυ ησουν γολγοθας " που λεει κ η νατασα , χαχαχαχαχα
  • Journey @ 17.10.2011 21:07
    Ναι, πήρα φόρα, με έπιασε το φιλοσοφικό μου απόψε. Είχα χάσει τη μπάλα για λίγες μέρες που προσπαθούσα να βρω το δίκιο μου και μoυ έχει λείψει το real me
    Έχω να παρατηρήσω οτι απόψε ο astropet λέει μεγάλες κουβέντες
     
  • Journey @ 17.10.2011 21:09
    ώπα, τα " astropet u rulez tonight "τα γράψαμε μαζί
  • Magneto @ 17.10.2011 21:09
    Ήρθα. 
    Η γνώμη μου λοιπόν, είναι η εξής: 
    Αν πιστεύεις ότι έχεις όλες τις προδιαγραφές για να πας παρακάτω και να κερδίσεις κάποιον σύντροφο, απλά πας παρακάτω. Αν σε πιάσουν οι μαύρες σου του τύπου "που θα βρω άλλον" και "τι δύσκολη που είναι η ζωή χωρίς αυτόν", δεν πρόκειται να πας πουθενά. Νομίζω το 2ο είναι αυτοκαταστροφικό. Τι να πω? Φορτωμένος 12ος? Σκληρές όψεις του κυβερνήτη του 7ου? Πλούτωνας αγκαλιά με σελήνη? Αν δεν έχεις αυτοπεποίθηση πιάνεσαι, γραπώνεσαι από το άτομο που επιθυμείς. Είναι το αντικείμενο του πόθου σου και καμιά φορά κολλάμε γιατί απλά δεν έγινε αυτό που θέλαμε. Δε ζήσαμε αυτό που ονειρευτήκαμε.
  • astropet @ 17.10.2011 21:10
    Το χειρότερο ξέρεις ποιο είναι; Ότι κάποια στιγμή - είναι μαθηματικώς βέβαιο - τελειώνει αυτό το μαρτύριο. Και λες, αυτό ήταν, ησύχασα, θα ξαναβρώ τους φυσιολογικούς ρυθμούς μου. Και τους βρίσκεις. Αλλά σου φαίνονται πια τόσο βαρετοί κι αρχίζεις να αναπολείς το μαρτύριο και να το θυμάσαι με γλύκα και να λες: "Ναι, υπέφερα, αλλά είχα ένταση, τουλάχιστον ζούσα, όχι αυτή η ξενέρωτη κατάσταση τώρα". Οπότε χρειάζεσαι και χρόνο προσαρμογής στην ηρεμία, χαχαχα!
  • Journey @ 17.10.2011 21:11
    astropet o Κρόνος σου απόψε είναι κάπως αλλαγμένος...δεν τον αναγνωρίζω σχεδόν
  • astropet @ 17.10.2011 21:12
    Δεν είμαι μόνο Κρόνος, εγώ το λέω, αλλά δεν με πιστεύει κανένας, χαχα!
  • Journey @ 17.10.2011 21:13
    Εγώ πάντως έχω αρχίσει να πείθομαι
  • Journey @ 17.10.2011 21:14
    Αφού μίλησα και για midpoints και δεν ήρθες να με κατακεραυνώσεις!
    χμ...... maybe....love is in the air? Κάπως πρέπει να ερμηνεύσουμε την πολύ καλή σου διάθεση
  • agkou @ 17.10.2011 21:18
    Να 'σαι πάντα συνεπής και αν μπορείς να μην αργείς
    στα ραντεβού σου και στην ώρα σου να φτάσεις
    μα άμα δεις ότι σε στήνουν και δε νοιάστηκε κανείς
    μην περιμένεις να 'ρθουν ώσπου να γεράσεις.
    μην περιμένεις να 'ρθουν ώσπου να γεράσεις.
  • astropet @ 17.10.2011 21:20
    Λες; Μακάρι! 
     
    Πότε μίλησες για midpoints και δεν πήρα είδηση; Πιάστηκα με την πλουτώνια συζήτηση και έχασα τον κρόνιο έλεγχο, κατάλαβες τι έπαθα;
  • kokopuff @ 17.10.2011 21:20
    astropet , αυτο νομιζω οτι το ερμηνευεις λαθος.. δεν ειναι οτι νιωθεις αυτη την ξενερωτιλα για την επιστροφη στην ομαλη καθημερινοτητα.  ειναι το οτι το ερωτικο πεθανε μεσα σου και ουσιαστικα το θρηνεις, διοτι ποιος δεν θελει να ειναι ερωτευμενος ? οσο να πεις , νιωθεις απογοητευση για τον εαυτο σου οταν σταματας να εισαι ερωτευμενος , ποσο μαλλον με ενα ατομο που για μηηηηηηηηνες ειχε ανεβασει στα ουρανια.. λογικο ειναι να νιωθεις ενα ΚΕΝΟ. 
     
    αλλα οχι δεν νομιζω να αναπολεις τα βασανα. εκτος κ αν εισαι τοσο ανωμαλαρα. που εσυ εισαι θα μου πεις.
  • Journey @ 17.10.2011 21:21
    Στα κρυφά
    Έχω αρχίσει να εξασκούμαι στη συνομωτικότητα...γίνομαι καλή , χαχα
    * μακάρι Λιοντάρι μας
     
    agkou, σοφή...μαντινάδα !
     
  • astropet @ 17.10.2011 21:22
    Δεν αναπολείς τα βάσανα ακριβώς, αναπολείς την τσίτα, την αδρεναλίνη. Αλλά εσύ είσαι Καρκίνος, με Άρη στον Ταύρο, χαχα! 
  • kokopuff @ 17.10.2011 21:24
    agkoy, μαρεσεις ! 
  • astropet @ 17.10.2011 21:24
    Ο Άρης μπορεί να είναι πολύ βλαμμένος, αλλά σαν το πάθος του δεν έχει. Η Αφροδίτη είναι εντελώς ξενέρωτη μπροστά του, γυναικουλίστικα πράγματα, χαχα!
  • agkou @ 17.10.2011 21:25
    Journey όχι,καμιά σχέση. εξάλλου εγώ
    χωριατοπούλα είμαι,δεν έχω σχέση με
    κρήτη...
     
    ο στίχος είναι από ραψωδό φιλόλογο.
    "στις επόμενες γραμμές" ο τίτλος
  • Journey @ 17.10.2011 21:25
    Δεν είναι τόσο η αδρεναλίνη όσο άλλες ενδορφίνες ..
    Εξηγώ και εξηγούμαι :
    Ενδο { παράγονται από τον οργανισμό μας } μορφίνες { ναι ! έχουν ανάλογες επιδράσεις αλλά καμμία σχέση με τα σκευάσματα, ΚΑΜΜΙΑ }
    Ο ανθρώπινος οργανισμός είναι ένα περίπλοκο βιοχημικό εργαστήριο. Δεν έχετε- ίσως -  ιδέα πόσο....
  • kokopuff @ 17.10.2011 21:26
    αστροπετ, τι μαλακιες λες παλι ? τι σχεση εχει ο αρης και η αφροδιτη τωρα ?
  • astropet @ 17.10.2011 21:27
    Για έρωτα δεν μιλάμε; Λοιπόν;
  • kokopuff @ 17.10.2011 21:27
    τζουρνει , ακριβως ετσι ειναι. αν παραγεις καθημερινα ενδορφινες για μεγαλο διαστημα εχεις γινει τζανκι και δεν το χεις καταλαβει. και οταν σταματησεις να παραγεις ,γιατι δεν εισαι πια ερωτευμενος, αρχιζουν τα συμπτωματα απεξαρτησης ... LOVESICK 
  • astropet @ 17.10.2011 21:28
    Όταν είσαι τύπος του Άρη, σου αρέσει το πάθος, οπότε ξεχνάς για λίγο το μαρτύριο και ηδονίζεσαι με την ένταση, με το κυνηγητό, με την εμμονή προς τον στόχο. 
  • kokopuff @ 17.10.2011 21:29
    αστροπετ, καλα αν ηταν να μπλεκεται μονο η αφροδιτη και ο αρης , καλα θα 'ταν. καποιος μπορει να μην λειτουργει και πολυ βαση αυτων των 2 πλανητως  , ακομη και στα ερωτικα.. ΝΑΙ, γινεται. 
  • Journey @ 17.10.2011 21:31
    Με την επιφύλαξη λόγω του κινδύνου  να με παρεξηγήσουν αρκετοί σας λέω οτι ο έρωτας δεν είναι τίποτα άλλο από ένας εμποτισμός που κάνει ο οργανισμός μας στον εαυτό του με .. μαστούρα { τρόπω τινά}
    Γιαυτό κρατάει από λίγους μήνες έως το πολύ και σε εξαιρετικές περιπτώσεις έως 3 χρόνια.
    Ποτέ περισσότερο!
    Για λόγους επιβίωσης, το σκέφτεστε να είαμστε ες αεί τρελλά ερωτεύμενοι? Η ανθρωπότητα δνε θα υπήρχε πλέον λόγω πληθώρας δυστυχημάτων κάθε είδους
    Από την άλλη είναι ένα καλό παράδειγμα να διαπιστώνουμε οτι η φύση δεν ενδιαφέρεται για μας ως άτομα αλλά ως είδος.
    Σου λέει θα τον / την μαστουρώσω, να στρραβωθεί , να μείνει με τον/την τάδε , να διαιωνίσιε το είδος και μετά, άντε γειά!
    Εκπληρώθηκε ο σκοπός , δεν με ενδιαφέρει να κρατάω άλλο το άτομο σε τέτοια διέγερση.
    Και τα προβλήματα αρχίζουν όταν κατά τη διάρκεια του "έρωτα - μαστούρα" δεν φτάνουμε σητν αγάπη ... ή φτάνουμε αλλά μας λείπει πολύ η "μαστούρα "και την ψάχνουμε αλλού.
  • fotoula @ 17.10.2011 21:33
    xxaxaxxaxaxa - είσαι θεός!!!!!!!!!!!
    (μόλις μπήκα και το διάβασαααααααααα-δεν έχω δει προηγούμενα σχόλια)
     
     
    τι ΣΗΜΑΙΝΕΙ φυσιολογικόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο - ?????????????? Ποιος το ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ........γαμώ τα social constructions
     
    Φάε το ΚΟΛΛΗΜΑ σου με την ησυχία σου γλυκέ μου......................................
  • kokopuff @ 17.10.2011 21:34
    journey, τι ωραια που τα λες βρε γλυκουλι μου !!!!!!!!! μπραβο σου !
     
  • kokopuff @ 17.10.2011 21:35
    φωτουλα κριαρινα θα σε πνιξωωωωωωωωωωωωωω 
  • kokopuff @ 17.10.2011 21:36
    Φάε το ΚΟΛΛΗΜΑ σου με την ησυχία σου γλυκέ μου......................................

     
    ποσο κριος μπορει να εισαι ? ποσο κρονο μπορει να μην εχεις ? εεεε? οχι πες μου !
  • Journey @ 17.10.2011 21:37
    Εγώ γλυκούλι? Παιδιά αυτός είναι σοβαρά !!! πωωωωω
     
    * Συνζώδια, δώσε
  • astropet @ 17.10.2011 21:40
    Ενώ προ Πλούτωνα ήταν καλά ο κόκο, θες να μου πεις.
  • fotoula @ 17.10.2011 21:42
    koko.....έχω ΦΟΥΛ του Κρόνου... !!! πίστεψε με .... Και ΚΟΛΛΗΜΑ έχω φάει με χαμένη υπόθεση και όχι μόνο με ΜΙΑ!!!!
     
    αλλά δεν μπορείς να αυτοκαταριέσαι αν είναι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ!!!! Γουστάρεις, γουστάρεις το ζείς και εκεί που έιμαι έτοιμη να Αυτο-ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΩ ενεργοποιώ ΚΡΟΝΟ διασώστη.... Με ΛΙΟΝΤΑΡΟΩΡΣΚΟΠΟ περιμένεις να μην φάς ΚΟΛΛΗΜΑ με τελειωμένη κατάσταση......??????????????
     
    Εντάξει, πάντα οι πρώτες φορές είναι πιο Βαριές από τις υπόλοιπες... αλλά αυτή είναι και η χαρά τΗς ΝΕΟΤΗΤΑς............... Μην σε Κατα-Πιέζεις!!! (για όλα φταίνε οι Παρθενογονείς σου...στο χω ξαναπέι σωστα?????))))
     
    Koko, σ αγαπώωωωωωω -
    [Η Αυθεντικότητα σου με Τρελάινει... μη την Διαλύεις με χαζοσκέψεις και κομπλεξ]
  • kokopuff @ 17.10.2011 21:49
    χαχαχαχα !!! εισαι ενα προστυχο κριαρι και τιποτα παραπανω !!
  • fotoula @ 17.10.2011 21:51
    κοκο.... τι πρόστυχο έιπα????
    {έτσι είναι τα ΠΡΟΣΤΥΧΑ, χχαχαχαχαχχαχαχχαχαχαχα} .... να μην ανοίξω το στόμα μου
     
    Πρόσεχε την Αυθεντικότητα σου ......είναι ΚΑΥΛΑ!!!! (έκλεισα με ένα Πρόστυχο)
  • kokopuff @ 17.10.2011 21:53
    ποια αυθεντικοτητα ?? 
    i'm so fake , barbie is jealous 
  • Journey @ 17.10.2011 21:55
    * εγώ το χαρακτήρισα αμεσότητα λίγο πρίν
     
    Όοοοοοχι astropet, δε θέλω να πω αυτό, δεν τον ξέρω και τόσο καλά προ Πλούτωνα αλλά τελικά με έπεισε οτι τον επηρρεάζει πολύ γιατί όλοι οι Πλουτώνιοι, περιστασιακοί ή natal πορώνονται με μένα - dunno why
     
    Πρόστυχα τα Κριάρια? ιιιιιιιιιι οι γλυκές κι ευαίσθητες ψυχούλες? απαπαπα
  • fotoula @ 17.10.2011 21:56
    άν ήταν έτσι οι fake.....
    θα ήταν άλλος ο κόσμος -
     
  • alfita @ 17.10.2011 21:56
    koko συμφωνω με φωτουλα..οσο πιο πολυ συμφιλιωθεις με αυτο που το νιωθεις σαν παρανοια τοσο πιο γρηγοτα θα απομυθοποιηθει το θεμα και θα τελειωσει..οσο αντιστεκεσαι γιγαντωνεται..κι ολα αυτα που ειπε η ζουρ για τις χημειες του εγκεφαλου που παιρνουν την σκυταλη σωστα και καρατσεκαρισμενα..θες μια" δημιουργικη διαδραστικοτητα" με την πιτσιρικα και δεν σου καθεται οπως το θες..ακομα..γιατι στο μελλον δεν ξερουμε..κι εχεις κανει focus στο ολο θεματακι οπως  ο ζωγραφος στο θεμα του..οπως ο καθε καψουρεμενος..ΟΛΟΙ το εχουμε περασει..και θα το ξαναπερασουμε..ειναι μερος της ζωης..Απλα μετα απο καποιες φορες εισαι πιο υποψιασμενος..  
     
    ps:κι εγω σ αγαπω..για τους ιδιους λογους με Φωτουλα    
  • kokopuff @ 17.10.2011 21:57
    ασχημο πραγμα ο πλουτωνας τζουρνει ... ασχημο !!!
  • kokopuff @ 17.10.2011 22:02
    H φοβερη παλη μεταξυ οσων ξερεις και οσων νιωθεις.. Ουφφφ
  • Journey @ 17.10.2011 22:03
    koko, νομίζω οτι αυτό ήταν έμμεσο ....θάψιμό μου
  • @bsent @ 17.10.2011 22:04
    Ασυνήθιστα ανθεκτικός ιος, ενίοτε και μοιραιος.
    Δεν συνιστάται αντιβίωση μπορει να βιωσει τα αντίθετα από τα επιθυμητα αποτελέσματα!!!
    @kokopuff άφησε να κάνει τον κύκλο του.....κάποια στιγμή θα περάσει
  • kokopuff @ 17.10.2011 22:07
    journey, για μενα μιλουσα ανοητο κριαρι.  
     
     
    @bsent, αντε να τον κανει να παει στο διαολο, σιχαθηκα πια 
  • Epique @ 17.10.2011 22:08
    @Astropet *****
    @Journey έχεις επιστημονικές γνώσεις ως προς τη μέθοδο (άρα και τα αποτελέσματα) της ψυχοθεραπειας;;; Λόγω της σιγουριάς με την οποία τοποθετεισαι,ρωτάω (κι επειδή είμαι και άσχετη και δεν ξέρω αν όντως εχεις)
    Εμπειρικά,νομίζω ότι έτσι την πατάνε οι ωραίοι/ωραίες που σοκαρονται απ΄το ενδεχομενο ότι υπάρχει καποιος που τους ενδιαφέρει και δεν ανταποκρίνεται.Οπότε,λόγω του "πρωτοφανούς" της υπόθεσης,το μεγεθύνουν τρελα και το παιρνουν πιο προσωπικά απ'ο,τι πρέπει.Αυτό είναι ΤΡΕΛΗ παγίδα,και έχει καψει πολύ κόσμο
    Αν πάλι συμβαίνει συνέχεια σε κάποιον ,τότε μάλλον ο ίδιος γουστάρει τρελά να ταλαιπωρείται έτσι,και ποια ειμαι εγώ να το κρίνω. (κι οι άλλοι ,επισης)
     
  • kokopuff @ 17.10.2011 22:11
    ΠΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΤΣΣΣΣΣΣΑ ΜΩΡΗ ΣΚΟΡΠΙΝΑ !!!!!!!!!!!!!!
  • Journey @ 17.10.2011 22:12
    Θέλω κι εγώ να είμαι πρόστυχο Κριάρι . snif
     
    Elina, δεν είμαι ψυχοθεραπεύτρια αν και ψυχολόγος αλλά μία αμυδρή ιδέα, έχω, ναι
  • Journey @ 17.10.2011 22:13
    Aκούς εκεί...να είμαι το ανόητο Κριάρι...
     
  • kokopuff @ 17.10.2011 22:14
    χαχαχαχαχα τζουρνει ! 
    εισαι ψυχολογα δλδ ?! ωραια, θελω να με κουραρεις. δωρεαν.
  • Journey @ 17.10.2011 22:15
    Nα σου κάνω καλύτερα μία βαφή μαλλιών? Δεν είμαι ψυχοθεραπεύτρια λέμε
  • kokopuff @ 17.10.2011 22:19
    "δεν είμαι ψυχοθεραπεύτρια αν και ψυχολόγος"

    με δουλευειιιιις ?
  • Journey @ 17.10.2011 22:20
    Είπα βαφή μαλλιών και θυμήθηκα οτι πάντα ήθελα να γίνω κομμώτρια αλλά δεν έγινα τότε που ξεσκίζονταν όλες στο χρήμα. { τώρα είναι αργά }
    Είμαι πολύ χαζή τελικά...
  • Journey @ 17.10.2011 22:21
    Όχι καθόλου...γιατί, όλοι είναι ψυχοθεραπευτές? Από που κι ως που?
  • agkou @ 17.10.2011 22:25
    Jour, πάντως αυτό που έγραψες ερμηνεύεται
    ως "είμαι ψυχολόγος,αλλά όχι και ψυχοθερα-
    πεύτρια". αλήθεια
  • kokopuff @ 17.10.2011 22:26
     Το "δεν είμαι ψυχοθεραπεύτρια αν και ψυχολόγος"  , ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. 
    εκτως κ αν ξεχασα τα ελληνικα μου ! 
  • Journey @ 17.10.2011 22:26
    Δεν είναι απαραίτητο να ειδικευθείς στην ψυχοθεραπεία...τι είναι ? άντε, όποιος καραμήτρος θέλει, πάει και γίνεται?
  • kokopuff @ 17.10.2011 22:26
    τζουρ , αμορφωτη, αγραμματη , ανοητη . 
  • Journey @ 17.10.2011 22:27
    Δεν κάνω ψυχοθεραπεία όμως,. Πλάκα κάνεις? Θα σας πλάκωνα όλους  στις μπούφλες. Με κόβεις για ταλέντο στον τομέα?
  • Journey @ 17.10.2011 22:30
    kokopuff @ 17.10.2011 22:26τζουρ , αμορφωτη, αγραμματη , ανοητη
     
    !!!!!!!! Έχω 3 Α , έχω 3 Α !! Θα με πάρετε στο spa?
  • kokopuff @ 17.10.2011 22:32
    στο σπα ? παλι ναρωκτικα πηρες ????
  • Journey @ 17.10.2011 22:35
    Ζαμέ ! Έχω μπόλικη ενδοεφεδρεία
     
    εδώ είναι τα περί spa αλλά δεν είχα 3 Α και δεν με δεχόντουσαν
     
    http://www.stardome.gr/tribes/pisces/26822/comments.html#c649863
     
    Να δουν αυτοί τώρα!
  • Journey @ 17.10.2011 22:44
    amalzouka, αυτά τα λές επειδή ίσως δεν τον ήξερες πέρισυ τέτοιο καιρό. Τώρα είναι cool
  • kokopuff @ 17.10.2011 22:50
    amalzouka, οχι δεν καταλαβες.. δεν το ειπα ειρωνικα .. !  συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ 
  • Journey @ 17.10.2011 23:06
    O koko είναι μία πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση.
    Πολύ νέος και πολύ υπερόπτης, έχει απαρχές ενός πολύ φίλαυτου και ταυτόχρονα λαμπερού πλάσματος.
    Δεν πάει πολύς καιρός που άρχισε να διαπιστώνει οτι εκείνες οι σιγουριές που είχε παλιότερα διαψεύονται.
    Είχε τη σιγουριά οτι θα είναι το επίκεντρο, είχε τη σιγουριά οτι θα έχει ό,τι θέλει όπως το θέλει.
    Μην το μπερδεύεις, δεν είναι κακομαθημένος, αυτή είναι η φύση του.
    Δεν ήξερε όμως οτι για να φτάσει στην ανάπτυξη αυτής του της φύσης - και τη συζητήσαμε κάπως παλιότερα με sabians - {σημείωση: ήταν  πολύ αντιπροσωπευτικά του koko και θα το διαπιστώνει πολύ στην πορεία αν ανατρέχει σε εκείνα που είχαμε γράψει } θ πρέπει να βιώσει μία αποδόμηση του παλιού του πιστεύω και να διαμορφώσει από την αρχή μία νέα βάση πάνω σητν οποία θα αναπτύξει αυτό που προορίζεται να γίνει.
    Ο koko το λέει Πλούτωνα, άλλοι θα το πουν ενηλικίωση, εγώ θα το πω αναπόφευκτη διαδικασία ενός ατόμυο που έχει κάποιους  ιδιαίτερους προορισμούς.
    Κάποτε θα βγει σητν επιφάνεια αλλά θα πρέπει να περάσει λίγο ή περισσότερο δια πυρός.
     
    ./Luvs
    ./J
     
    Πι.Ες. Δεν θα βρισκόμαστε τότε online αλλά ίσως με θυμηθείς
    I suck σαν ψυχοθεραπεύτρια- δεν είμαι καν - αλλά έιμαι από τους καλύτερους αναλυτές και το έχω ήδη αποδείξει κι εδώ :-p
     
  • kokopuff @ 17.10.2011 23:11
    χαχαχα τζουρνει θεα .  το ηξερα οτι παντα πιστευες σε μενα και με κρυφογουσταρες...  
    <3
  • kokopuff @ 17.10.2011 23:17
    journey, γιατι με λες υπεροπτη και φιλαυτο ?  
  • Journey @ 17.10.2011 23:42
    koko, θεός, χαχα, φοβερές οι ατάκες σου
    Άκου να σου πω νέε μου, τρελή είμαι για τα χάπια και το γιατρό, τσόκαρο είμαι, καμμένο το χω, δεν θα λογοδοτώ τώρα για όσα άκυρα λέω νταξ?
    Τόση προσπάθεια καταβάλλεται από κάποιους για να μου μείνει το στίγμα ...αα όλα και όλα, δεν  θα το αφήσω ανεκμετάλλευτο αυτό!!

     
    Πι.Ες. Γιατί βρε αυθάδικο δεν είσαι?
     
    { ακούς εκεί το  ψιλογουστάρο το νιάνιαρο...αυτό ούτε Αφροδίτη στους Διδύμους σε έκδοση επιστημονικής φαντασίας δεν θα το έκανε }
  • kokopuff @ 17.10.2011 23:43
    εγω δεν με θεωρω αυθαδη  , αλλα αξιαγαπητο.
  • Journey @ 17.10.2011 23:46
    Δες καλύτερα το τελευταίο μου { σοβαρό σχόλιο }
    Και ποιός είσαι εσύ πoυ  θα μας πεις και τη γνώμη σου για σένα? έκλεισε κι αυτό το καλό παιδί, ο astropet ..
  • kokopuff @ 17.10.2011 23:49
    το αντιπαρερχομαι .  
    οχι επιμενω οτι ειμαι αξιαγαπητος. 
     
    τζουρν, λες να μην τα καταφερω με ολη αυτη τη δοση πλουτωνα ?
  • sgouromallousa @ 17.10.2011 23:49
    Ρε Κοκο γαμω την αφρο αντιθεση με ποσει σου!
  • Journey @ 17.10.2011 23:50
    Εκτός αυτού το να είσai αυθάδης  σημαίνει οτι  είσαι ερωτεύσιμος...
    Αντιθέτως. Οι ακέραιοι χαρακτήρες δεν είναι ερωτεύσιμοι. Πάει
    αντιστρόφως ανάλογο. Όσο πιο ημιτελής, τόσο πιο πολλά πάθη ξεσηκώνεις .
    copy right Jour
     
    Βέβαια εσύ είπες "αξιαγάπητπος " αλλά κακά τα ψέμματα. Δεν σε ενδιαφέρει καθόλου αυτό. Σε ενδιαφέριε να θαμπώνεις. Να είσαι γοητευτικός και ερωτεύσιμος. Η αγάπη δεν είναι στα πλαίσια των αναζητήσεών σου.
  • Journey @ 17.10.2011 23:50
    @ sgouro,μόνο εγώ δεν θυμάμαι απ έξω το χάρτη αυτού του παιδιού?
     
  • alfita @ 17.10.2011 23:52
    κοκο μηπως ηθελες να πεις αξιολατρευτος;
  • Journey @ 17.10.2011 23:53
    Όσο για τον Πλούτωνα διάβασα κάτι πολύ ενδιαφέρον από τον mr_Mister
     
    mr_Mister @ 17.10.2011 11:18Ε
    δεν ξέρεις όπου περνά ο Πλούτωνας τι γίνεται?... Μην περιμένεις να
    διαφωτιστείς από τις εμπειρίες άλλων γιατί είναι βαθύς πλανήτης, ο πιο
    αργός στις διελεύσεις, και γι αυτό πολύ προσωπικός στο τι θα φέρει στην
    επιφάνεια. Αν γίνει αναγέννηση θα γίνει από το δικό σου ψυχικό dna.  
     
    http://www.stardome.gr/tribes/aquarius/26811.html
     
     
  • Journey @ 17.10.2011 23:54
    alfita , με τρομάζεις. Στο ξαναλέω. Δεν μπορεί να μοιάζω τόσο πολύ με μία τόσο ορίτζιναλ Σκορπίνα σαν κι εσένα
  • sgouromallousa @ 17.10.2011 23:54
    @Jour καποια πραγματα τα θυμαμαι αλλα ιδιως αυτη την οψη του κοκο την μοιραζομαστε απο κοινου.Μην το παιρνεις προσωπικα!!!!
    Αχαχαχαχα!
    Εγω δεν μιλαω για τα ψυχολογικα του.Μεγαλωνοντας θα τον βρει τον δρομο του.
  • kokopuff @ 17.10.2011 23:58
    γαμω το ψυχικο μου DNA . απο που βγαζεις το συμπερασμα οτι με ενδιαφερει να θαμπωνω εξαλλο κριαρι με την ξετσουτσουνιαρικη αφρο ?  
    σγουρο, νομιζω οτι φταιει και η αντιθεση της αφρο μου με τον ουρανο. οχι μονο ποσειδωνας.
  • sgouromallousa @ 18.10.2011 00:00
    A!
    Φαντάσου να μην ειχες τον Ουρανο !
    Οι μηνες ....θα γινουντουσαν χροοοοοονια!
    ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
  • Journey @ 18.10.2011 00:03
    Αυτός ο τίτλος "έξαλλο Κριάρι " μου αρέσει καλύτερα από τον προηγούμενο ... Πως με τουμπάρεις συνέχεια έτσι? Είσαι κόλακας και γλείφτης koko.
    Τι θα πει από που βγάζω το συμπέρασμα? Κάνω λάθος? Πάρε βαθειά ανάσα, σκέψου καλά, μέτρα ως το 10 και με το χέρι στην καρδιά απάντησε : Κάνω λάθος?
  • kokopuff @ 18.10.2011 00:03
    χαχαχαχαχα το πιστευω ! κ ετσι θα αυτοκτονουσα 
  • alfita @ 18.10.2011 00:07
    εγω εχω τρομαξει πιο πολυ ζουρ μην  νομιζεις..γιατι δεν οφειλεται στο οτι σκορπιζεις εσυ εγω ειναι που κριαριζω..φταιει που ηρθα σε στενη επαφη με κριαρι γ 10ημερου..μαλλον.   
  • kokopuff @ 18.10.2011 00:07
    Δεν σου απαντω, επειδη ειμαι μυστηριωδης, χαχα (ουτε καν) 
     
    λες να γινω κατι πολυ ουαου μετα  τον πλουτωνα ? λες οντως να μεταμορφωθω ? 
  • kokopuff @ 18.10.2011 00:08
    σκεφτομαι οτι αν καταφερω και δεν αυτοκτονησω μετα τον πλουτωνα θα εισπραξω τους θησαυρους. αρχιδια θα εισπραξω δλδ , αλλα να 'χαμε να λεγαμε .
  • Journey @ 18.10.2011 00:16
    @ alfita, η αλήθεια είναι πως ο 3ος δεκανός του Κριού έχει ένα ιδιαίτερο
    ειδικό βάρος ..Μένουμε ανεξίτηλοι και είμαστε μεταδοτικοί
    Σου χρωστάω και κάτι- καλά που μου το θύμισες..Αφορά  τη συγκεκριμένη ημέρα, 18/4ARIES 29
    THE MUSIC OF THE SPHERES
    It doesn't matter if things are going well or not, you are in tune with the inner voice and this is a time of accord with your path.
    Savor the lessons and grow in wisdom.

    This is the symbol of `the Music of the Spheres' which can mean attuning yourself to the messages inherent in astrology.
    Voices bringing messages. Music, harmonies, chords, keys, octaves. Circadian rhythms.
    Days of the week. The planets speaking through or to you.

    The Caution: Inflating rational ideas to appear to be inspired thought. Delusion

    or enlightenment?

  • Journey @ 18.10.2011 00:19
    Παρακαλούνται οι κύριοι του thread να φτιάξουν καφέ, να μην έχουν τόσο άγχος, να είναι ξεκάθαροι όταν  λένε " Ζουρ, έχεις δίκιο"  να μην είναι κωλόπαιδα, να είναι αδυσώπητα σέξυ αζ όλγουέιζ, ο Τζεμ ειδικά να σταματήσει να είναι τόσο κουκλί, να αφήσουν να τους παρασύρει το κύμα και να τοςυ βγάλει σε μάι ακτή, και να μου πουν καληνύχτα.
    Κίσσεςζ
  • alfita @ 18.10.2011 00:21
    thanks jour  !!!!!!   ειμαστε ανεξητιλοι , εισαστε μεταδοτικοι ..νομιζω ετσι ειναι πιο σωστο    
     
    .
  • kokopuff @ 18.10.2011 00:22
    Ολα κ ολα, εφαγα γερη πιστολα .
  • alfita @ 18.10.2011 00:32
    καληνυχτες αγορια   
  • kokopuff @ 18.10.2011 00:35
    καλες ονειρωξεις 
  • astropeleki @ 18.10.2011 16:44
    εσυ τους ηθελες ολους?Τους ερωτευτηκες ολους?Τους κυνηγησες ολους?Ανταποκριθηκες θετικα σε οσους σε θελησαν/ποθησαν /ερωτευτηκαν/κυνηγησαν ?
     
    εχουμε παιξει ολοι και τον θυτη και το θυμα...απλα οταν ειμαστε στη καψουρα και στο προβλημα μας,πανω στη ζαβομάρα μας,ξεχναμε πως κι εμεις εχουμε στειλει άλλες φορες καποιον αδιαβαστο με την αλλοπροσαλλη συμπεριφορα μας...αυτα ως προς το "κάρμα", αν λειτουργει...
     
    5άστερο στο σχολιο του Πετ πως δεν εφταιξε ο Πλουτωνας-και πριν απο αυτον,απο το 2007, πάλι τετοια μας ελεγες!!
     
    σιγουρα ισχυει το τραγουδακι "the first cut is the deepest"...μετα δεν ειναι πως γινεσαι αναισθητος,απλα οταν ξαναερωτευτεις,δε πεφτεις με τα μουτρα στη παρανοια του καθε μπαζου εκει εξω που κυκλοφορει.Ξερεις πως ειναι να τρως τα μουτρα σου και πλεον δε θα τα ξαναφας ετσι απλα και μαλιστα για το τιποτα.Τωρα δε δινεις απλα,περιμενεις και να παρεις.Ετσι εχεις την απαιτουμενη αυτοπεποιθηση,να πας στη πορτα του Αλλου,να τη χτυπησεις-σιγουρα τρεμοντας το φυλλοκαρδι σου,ανθρωπος εισαι- και να πεις "Αγορακι/Κοριτσακι σε γουσταρω.Τι θα γινει με τη περιπτωση σου?Πεσμου,γιατι δε θα περιμενω να ασπρισουν και τα ωραια μου μαλλια περιμενοντας!"
     
    και φευγεις οντας ενταξει με τον εαυτο σου και ξαλαφρωμενος...τα mind games που θελει να παιξει το κάθε χάπατο εκει εξω,προσωπικα τουλαχιστον δε με αγγιζουν,ισως γιατι σπανια συναντω εναν πραγματικα προχωρημενο εγκεφαλο που αξιζει να τα παιξω.Απο προκληση και μονο μπορω να ειμαι πιο τρελλή και απο ΤΟΝ τρελλό!
     
    Ο περισσοτερος κοσμος πλεον καθεται στο σπιτι του και κρυβεται μακρια απο τον "φυσιολογικο" πονο της απορριψης,ετσι μεγαλωσαν πλεον οι νεωτεροι απο την υπερπροστατευτικοτητα των γονεων και πραγματικα χανουν....η διαδικασια ειναι απλή:τρως το οχι σου και αποφασιζεις προς τα που θα πλευσεις...το να καθεσαι και να κλωσσας την αμφιβολια,ειναι μαρτυριο που δε καταλαβα ποτέ...Πολλες φορες ενα οχι που μας γμσε,μας ανοιξε ενα παραθυρο που δε θα φανταζομασταν ποτέ...μοιρολατρικό?Ισως.
  • alfita @ 18.10.2011 17:45
    astropeleki πολλα αστερια γι αυτα που ειπες..    *************
  • fotoula @ 18.10.2011 17:52
    αστροπελέκι, και σένα σ αγαπώ............
    -)
  • astropeleki @ 18.10.2011 18:10
    Φωτω θα με αγαπας περισσοτερο απο τον Κοκο,για να του μπω στο ματι!Μη σου πω περισσοτερο απο ολους ή μονο εμενα και ψαχνουμε παλι γιατι λιονταριζω,σκορπιδιζω,ταυριζω κλπ κλπ
  • fotoula @ 18.10.2011 18:20
    για να μην τον πάρει από κάτω δεν σχολιάζω
     
    το λιονταρομιντπόιντ σου φταίει είπαμε ...
    όχι πως οι ΚΡΙΟΙ δεν τα θέλουμε όλα δικά μας φυσικάαααααααααααααααααααααα - απλά έχει βγεί το όνομα των Λιονταριών.... και ως γνωστόν: KΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΣΟΥ ΒΓΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ, ΠΑΡΑ ΤΟ ΌΝΟΜΑ
  • Elina_gr @ 18.10.2011 18:30
    fotoula πες τα γιατι η κολητη μου η κριαρινα ειναι χιλιες φορες πιο ισχυρογνωμον απο εμενα! σου λεω γινεται παντα σφαγη και η ζυγινα (τριτη κολητη) παντα παει να κατευνασει την  κατασταση! πες τα γιατι η κολητη μου η κριαρινα ειναι χιλιες φορες πιο ισχυρογνωμον απο εμενα! σου λεω γινεται παντα σφαγη και η ζυγινα (τριτη κολητη) παντα παει να κατευνασει την  κατασταση!
  • fotoula @ 18.10.2011 18:33
    ΛΟΛ
    τα λέω... ποιος/α μ ακούει είναι το ζήτημα....?
  • astropeleki @ 18.10.2011 18:34
    άλλο αρχηγος,άλλο βασιλιας..καταλαβετε το πια!
     
    δεν εχει αναγκη η κφλα ο καρκινολιονταρος_πηξτε τον!...ολοι τον κανακευουμε εδω και χρονια,ο Πετ τον κατσαδιαζει...μαντεψε ποιον κυνηγαει να του μιλησει...?Τον Πετ φυσικα!Γιατι το εχει το δραμα μεσα του και πολυ το φχαριστιεται!
  • fotoula @ 18.10.2011 18:38
    μην μου ξυπνάς τα γατιά αστροπελέκι ....χαχχαχαχαχαχ -
     
     
  • Elina_gr @ 18.10.2011 18:42
    στα γατια αν δωσετε αγαπη θα παρετε τριπλασια! αυτο δεν εχετε καταλαβει!!!
  • astropeleki @ 18.10.2011 18:46
    τις γατες τις χαιρομαι οταν τις βλεπω με ορθιο τριχωμα απο τη τρομαρα!"Σβηνει" το υφακι των 12 καρδιναλιων και για δευτερολεπτα το να χανουν τον μπουσουλα, εχει μεγαλη πλακα!
     
  • astropeleki @ 18.10.2011 18:47
    ναι Elina το ξερω!Το εχω βιωσει ουκ ολιγες φορες,οπως τα λες ειναι!
  • fotoula @ 18.10.2011 18:51
    που να σ αγαπήσει Κριάρι Ελίνα!!!!!!!!!!!!!!!!
    λολ - μην χάσω
  • astropeleki @ 18.10.2011 18:51
    η θεωρια μου λεει,πως το γατι ειναι τζαμπα μαγκας...γιατι βγαζει τα χειροτερα νυχια- εκ του ασφαλους οπως νομιζει-στα ατομα που ξερει ποσο το αγαπουν,αποδεδειγμενα...κι εκει κανει το μοιραιο λαθος!Γιατι δε προσκυνουν ολοι...κι ετσι αρχιζουν τα δραματα,με μεγαλα γραμματα!
  • Shark @ 18.10.2011 18:53
    Θα ελεγα τωρα κατι για τα γατια...αλλα ειμαι φιλοζωος
  • Elina_gr @ 18.10.2011 18:53
    fotoula με εχει αγαπησει κριαρι και με αγαπαει ακομα... με εχει αγαπησει κριαρι και με αγαπαει ακομα...
  • Elina_gr @ 18.10.2011 18:55
    astropeleki  δεν ειναι ετσι!!! αν ειναι ο αλλος παρτακιας δεν φταιει το ζωδιο...  δεν ειναι ετσι!!! αν ειναι ο αλλος παρτακιας δεν φταιει το ζωδιο...
  • Elina_gr @ 18.10.2011 18:55
    γιατι μου τα βγαζει ολα διπλα?
  • fotoula @ 18.10.2011 18:57
    κι εκεί που μιλάνε οι Φωτιές , πετάγονται τα Ψάρια....και τα κάνουν μούσκεμα όλα
    και συνεχίζονται τα ΔΡΑΜΑΤΑ...
     
    [Άστρο, θα μου τους εξαγριώσεις... και θα μας Φάνε...]
     
     
     
  • astropeleki @ 18.10.2011 18:59
    μιλησε και το χελιδονοψαρο
  • Shark @ 18.10.2011 19:01
  • fotoula @ 18.10.2011 19:03
    συνήθως πλούτσ κάνετε μόνοι σας ... όμως
    αυτό είναι που δεν καταλαβαίνετε....
  • Elina_gr @ 18.10.2011 19:03
  • astropeleki @ 18.10.2011 19:03
    ε δε φταιω εγω...το midpoint μου τα κανει ολα!
  • fotoula @ 18.10.2011 19:04
    τον 4ο σου που τον πάς?
  • Elina_gr @ 18.10.2011 19:06
    τι εχει ο 4ος της?
  • astropeleki @ 18.10.2011 19:10
    πρωτα θα μαγκισετε στο αφεντικο σας που σας τα χωνει αδικα,στη μανουλα σας και τον πατερουλη σας που λενε τις μλκιες τους και σας τρεχουν,στα πεθερικα σας που σας εκνευριζουν και σας μειωνουν σαν προσωπικοτητες,στα εγγονια σας που σας κλεβουν τη συνταξη απο τη τσεπη,στα αδερφια σας που σας εκμεταλλευονται,στους "φιλους" που σας δουλευουν ψιλο γαζι,στις πρωην γκομενες και τις επομενες που ψαχνουν κοροϊδο χορηγο και στο κοινο σας που περιμενει με αγωνια τη πτωση σας και ΜΕΤΑ σε εμας.
     
  • astropeleki @ 18.10.2011 19:11
    ααα ναι κι αυτος φταιει!
  • astropeleki @ 18.10.2011 19:13
    βεντετιλικια εδω,ΚΟΜΜΕΝΑ!
  • Elina_gr @ 18.10.2011 19:14
    Shark θελουν χορηγο! που ειναι αυτος ο φιλος σου??? θελουν χορηγο! που ειναι αυτος ο φιλος σου???
  • fotoula @ 18.10.2011 19:15
    αστρο  -)
    μπορείς να τα χώσεις και στους Τοξότες? να αλλάξουμε ζωντανό?
  • Shark @ 18.10.2011 19:18
    Δεν ξερω/Δεν απαντω...
     
     
    ps:Βασικα δεν του εχει μεινει σαλιο..στεγνωσε
  • Elina_gr @ 18.10.2011 19:18
    ξεκιναμε να τα χωνουμε στα ζωδια που μας την σπανε?
  • Elina_gr @ 18.10.2011 19:19
    Shark
     
  • fotoula @ 18.10.2011 19:19
    ελίνα, ποιος/α σε πείραξε?
  • fotoula @ 18.10.2011 19:21
    εγώ πάντως δεν το είπα λόγω 'σπασίματος' .. αλλά επειδή είναι το τρίτο της Φωτιάς -
    για να εξηγούμαι
     
    σπάσιμο....ξεκινήστε με τον Δίδυμο Γιωργάκη....
  • Elina_gr @ 18.10.2011 19:21
    ενας υδροχοος... εχει γινει σηριαλ πια!
  • Elina_gr @ 18.10.2011 19:22
    fotoula οι διδυμοι γεννηθηκαν για να την σπανε στους αλλους!!! οι διδυμοι γεννηθηκαν για να την σπανε στους αλλους!!!
  • astropeleki @ 18.10.2011 19:23
    θα σου πω την εμπειρια μου με τα τοξοτινια...ο τοξοτης ειναι γεννημενος σνομπαρίας...φτανει ομως να τον γαργαλησεις μια φορα,να περασει τελεια...και μετα την επομενη φορα θα περασει διπλα σου σφυριζοντας αδιαφορα  με υφος "Α!Παλι εσυ εδω..?"
     
    αμα δε μασησεις και δε κανεις κατινιστικα σκηνικα,σε λιγη ωρα θα ερθει να σε βρει μονος του και θα σου πει με το πιο αδιαφορο υφος του κοσμου "Ξερεις κανεναν που θα 'θελε να γαργαληθουμε!?"
    ειναι τσουλακια με κουλτουρα!Ελιτιστικα τσουλακια!
  • fotoula @ 18.10.2011 19:24
    ρε λιοντάρι, με υδροχόο ασχολείσαι ...???
    τα περαστικά μου
  • fotoula @ 18.10.2011 19:24
    τσουλάκια με κουλτόυρα....
    mondieu αστροπελέκι!!!! λολ!!!
  • Elina_gr @ 18.10.2011 19:33
    fotoula ευχαριστω πολυ χαχαχαχ
     
     
  • astropeleki @ 18.10.2011 19:33
    τραβαειο 7ος ρε Φωτω...τι να κανουμε?!Ασε το γατι να συνεννοηθει με τον υδροχοο και που ξερεις?...μπορει να παρει και το Νομπελ για το επιτευγμα του!
  • fotoula @ 18.10.2011 19:39
    υδροχόος= χουντικός με μανδύα επαναστάτη ... και μάλιστα Ποσειδωνιασμένου
  • Elina_gr @ 18.10.2011 19:54
    υδροχοος=απελευθερωμενος με την παρτι του αλλα συντηριτικος με τους αλλους!

έχουν γενέθλια 262 μέλη.

γιορτάζουν οι: Φίλιππας, Ιάκωβος, Ιακωβίνα

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...