παρακαλώ περιμένετε...

..

  • Journey @ 09.07.2011 11:06
    Kαλημέρες!
     
    Δεν ξέρω τι εννοείς λέγοντας πως μόνη σου κατέστρεψες μάι ωράια σχέση που είχες, προφανώς είναι θέμα μίας πολύ μεγάλης κουβέντας και όχι από το internet.
    Το σίγουρο είναι πως θα πρέπει να αποβάλλεις τον έντονο ετεροκαθορισμό που απορρέει από το σκεπτικό σου.
    Η ζωή - που έχεις και αυτό είναι σίγουρο- θα πρέπει να έχει ως κέντρο της εσένα και τα δικά σου θέλω, όχι τις απόψεις των φίλων σου και όχι τις "ωραίες σχέσεις" που όμως καταστρέφονται.
     
    Δεν ξέρω αν ακούγομαι αυστηρή, αν ναι, δεν το εννοώ.
     
    Δυστυχώς το ελληνικό σύστημα δεν δίνει πολλά περιθώρια για την ψυχολογική στήριξη αλλά εάν νιώθεις πως το επιθυμείς και το χρειάζεσαι, δοκίμασε με κάποιο κέντρο ψυχικής υγειινής. Ρώτησε τον ασφαλιστικό σου φορέα για ενημέρωση.
     
  • Shark @ 09.07.2011 11:09
    ΑΝΟΙΚΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΕΦΗΒΩΝ ΚΑΙ
    ΝΕΩΝ: 210.36.38.833

    Φιλες...ππφφφφφ...
  • blueina @ 09.07.2011 11:09
    δεν εχω ζωη,....αυτο ειναι το θεμα..
  • Journey @ 09.07.2011 11:11
    Αυτό το λύσαμε, έχεις ζωή. Το ότι επί του παρόντος δεν ζεις με τρόπο που να σου αρέσει δεν σημαίνει οτι δεν έχεις ζωή, ναι? Πρόσεξε πολύ αυτήν ην παγίδα, γιατί τελικά μόνοι μας μας βγάζουμε έξω από τη bright shight of life.
  • blueina @ 09.07.2011 11:11
    δεν απαντανε....και να πω την αληθεια δε ξερω αν τελικα με βοηθησουν..τι να μου πουνε?
    τα κεντρα ψυχικης υγειηνης σε βαζουν σε αναμονη για μηνες....εγω νομιζω πως σε ενα μηνα δε θα υποαρχω
  • blueina @ 09.07.2011 11:14
    ποια ζωη?να καθομαι και να κοιταω τους 4 τοιχους?η μηπως επειδη γραφω τωρα εχω ζωη?δε εχω τιποτα...αδικα ταλαιπωρω τον εαυτο μου μενοντας ξυπνια..το μονο που θελω εινια να κοιμαμαι παιρνοντας χαπια..εχω τρεις μερες να φαω και παιρνω τα αντικαταθλιπτικα που μου εγραψε ο γιατρος γιατι με επιασε σπαστικη κολιτιδα...
    αλλα ειλικρινα δε μπορω να ειμαι ορθια...
  • Journey @ 09.07.2011 11:14
    Εδώ τι θα σου πούμε, τι νομίζεις?
    Δεν παύει να είναι μία εκτόνωση και αυτό προσωρινά είναι επιθυμητό επειδή αμβλύνει την έντονη δυσαρέσκεια.
  • Journey @ 09.07.2011 11:14
    Κάτσε βρε κορίτσι μου..Πόσω χρονών είσαι που σου γράψανε και αντικαταθλιπτικά?
  • blueina @ 09.07.2011 11:19
    31
  • Journey @ 09.07.2011 11:22
    Τρέξε σε ένα φαρμακείο, ζήτησε το απλό φθηνό σύμπλεγμα βιταμινών Β και  ασκορβικό οξύ, κάνε υπερτροφία - θες δεν θες - με απλούς υδατάνθρακες - ας πούμε κριθαράκι με λίγο κρέας- και από Δευτέρα συζήτησε το θέμα της φαρμακευτικής αγωγής που σου συνέστησαν με το γιατρό σου. Εξέθεσε το πως νιώθεις και ζήτησέ του να σε κατευθύνει , όχι να σε φαρμακώνει..
  • Shark @ 09.07.2011 11:23
    Εχεις περισσοτερα απ'οσα νομιζες....been there before...ολα στο μυαλο σου.Καθαρισε το..μιλα στον εαυτο σου...μονη σου,βγαλε οσα εχεις μεσα σου..οσο τα κρατας χειροτερο ειναι.Στην τελικη κατσε εδω μεσα και κανε πλακιτσα οσο μπορεις,ειναι ανχολυτικο.
  • Smintheas @ 09.07.2011 11:24
    Den eimai yper tou na pairnei kaneis xapia, eidika ta rythmistika diathesis, alla omologoumenws, se kapoies periptwseis voithaei an einai gia ligo. Oso gia to an exeis zwi, auto tha to deiksei kalutera o xronos pou kulaei. Se liga xronia oi perissoteroi se 4 toixous tha zoune. Pote den eimaste toso monoi oso nomizoume pantws.
  • Journey @ 09.07.2011 11:35
    Μάλλον η blueina αντιδρά και στο γεγονός ης φαρμακευτικής αγωγής, την κάνει να νιώθει από μόνη της οτι το πρόβλημα είναι ακόμη  μεγαλύτερο.
    Αρκετοί που διανύουν μία κρίση και βρίσκονται υπό αγωγή  αναπτύσσουν μία αρνητικότερη συμπεριφορά εξ αιτίας του οτι λαμβάνουν την αγωγή. Τέλος πάντων, είναι κάπως περίπλοκο να το εξηγήσω με απλά λόγια.
     
    Όσα σου είπα, βιταμίνες Β και απλοί υδατάνθρακες είναι κάτι σαν πρώτες βοήθειες. Η εκτόνωση , επίσης είναι κάτι σα ντις πρώτες βοήθειες.
    Νιώσε λίγο καλύτερα, έστω λίγο και μετά έχεις να κάνεις πράγματα κορίτσι.
    Όλα θα γίνουνμ απλώς νιώσε λίγο πιο σωστά για αρχή.
     
     
     
  • blueina @ 09.07.2011 11:35
    μου εδωσε η ζωη μια ευκαιρια μετα απο οσα εχω περασει και μου εστειλε ενα τελειο παιδι...που ειλικρινα ηταν πολυ καλο για να εινια αληθινο...ειχε ολες τις προδιαγραφες που ηθελα παντα..αλλα και απο την πρωτη στιγμη νιωσαμε και οι δυο το ιδιο..ερωτευτηκαμε..ειμασταν καθε μερα μαζι...περνουσαμε τελεια..με βοηθουσε σε ολα και ειχε πολυ καλο κυκλο ..εγω ενω δεν ηθελα να αποξινωθω απο τους φιλους μου ..οι φιλες μου σταματησαν να μου μιλανε με το τα εφτιαξα με αυτον...και εμενα μου μπηκαν ανασφαλειες επειδη τοσα χρονια εχω περασει καταστασεις με παντρεμενους και δεσμευμενους..πως πως αυτος ισως ξενοκοιταει..τον ετρωγα συνεχεια με αυτο...εβλεπα ομως πως του αρεσε το παιχνιδι..αλλα δεν εκανε τιποτα παραπανω..οποτε λεγοντας του ολα αυτα και γκρινιαζοντας συνεχως..κουραστηκε..και αρχισε να σκεφτετε οτι οντως ισως για να φλερταρει δεν με θελει αρκετα..οποτε μου ειπε πως δεν θελει να μεινει σε μια σχεση που δεν εινια ερωτευμενος..απο τη μια μερα που ελεγε πως τον καλυπτω και τον γεμιζω την επομενη μου ζητησε να χωρισουμε..επαθα σοκ...προσπαθησα να του εξηγησω πως μεσα σε ενα μηνα εινια λογικο να εχει δεθει και να μη νιωθει ερωτα αλλα μου ειπε πως αν το συνεχισουμε θα εινια χειροτερα...αρα οπως καταλαβαινετε..εκει που ημουν στους ουρανους...και τα ειχα ολα..τα σκατωσα...και τωρα νιωθω εντελως μονη..χωρις δουλεια..χωρις μελλον..χωρις καποιον που με γεμιζε...και δεν το ειχα ξαναζησει αυτο..ενιωθα πως ηταν ο ανθρωπος μου...και ταιριαζαμε σε ολα...αλλα τον πιεσα..τον περιορισα και τον κουρασα...πραγματα που δεν κανεις σε ενα μηνα...πριν απο αυτον η ζωη μου ηταν καπως ετσι...σε ενα σπιτι να κοιταω αδειους τοιχους...και δεν ειχα διαθεση για τιποτα...ηξερα μεσα μου πως δεν εχω φιλες και φανηκε τωρα που δε σηκωνουν το τηλ για να με βοηθησουν...δουλεια δε θα βρω ποτε...εχασα επισης ενα τελειο ανθρωπο...φιλες δεν εχω..αρα τι ζωη μου λετε?31 εμμαι και δεν εχω κουραγιο να κανω προσπαθεια..
  • XRISTINA1980 @ 09.07.2011 11:38
    Καλημερα και απο εμενα!blueina ποσο καιρο παιρνεις τα αντικαταθλιπτικα ?Ταυτοχρονα με αυτα πινεις και αλκολ?Δεν ειμαι κατα το φαρμακων φτανει να υπο παρακολουθηση  και σε συνδιασμο με ψυχαναλυση.Ουσιαστικα εφοδιαζουν τις αποθηκες σου με σεροτονινη μεχρι να γεμισουν και στη συνεχεια αφου επανελθεις σταματας τη θεραπεια,και προπαντων δεν δημιουργουν εθισμο τα νεας γενιας αντικαταθλιπικα.Αλλα αν πινεις ταυτοχρονα να ξερεις σε γυρνανε ακομη πιο πισω.....
     
  • Journey @ 09.07.2011 11:45
    @blueina, άκου με λιγάκι ( μιας και είμαι από τους ακριβούς)
    * τρως ένα σκασμό απλούς υδατάνθρακες, έναν σκασμό,. όχι κάτι λιγότερο, ναι?
    * παίρνεις και τις βιταμινούλες.
    Θέλω να αρχίσεις να αντιδράς με δικές σου ορμόνες ως το βράδυ καθώς η αγωγή σου σε κάνει να αντιδράς ψυχοσωματικά και έντονα μάλιστα.
    Την φαρμακευτική αγωγή την συζητάς άμεσα με το γιατρό σου τη Δευτέρα ακριβώς επειδή αντέδρασες έτσι σάυτήν.
    Εδώ δεν γίνεται μία θεωρητική κυοβέντα για τα φάρμακα, εδώ μιλάμε για την περίπτωσή σου.
     
    Το χουμε ως εδώ?
    Πες ναι ή οχι
     
  • blueina @ 09.07.2011 11:52
    τζοθρνευ....εχω χρονια σπαστικη κολιτιδα και οταν στεναχωριεμαι με πιανει..προχτες επαθα σοκ και με επιασαν σπασμοι σε πολυ εντονο βαθμο....με ειδε και αυτος ο υδροχοος που τα ειχα..και τρομαξε...και ετσι οριστικοποιησε και την αποφαση του να με χωρισει..ενω πριν αμφιταλαντευοταν..μου ηρθε αποτομο απο τη μια μρα στην αλλη να πατησει ενα διακοπτη και να εινια ρεωτευμενος..ενω εδειχνε τρελος για μενα...
    το θεμα εινια πως οι σπασμοι και το σφιξιμο του εντερου δεν με αφηνει να φαω...δεν εχω ορεξη...δε μπορω να κατεβασω βουκια...το μονο που θελω ειναι να μη σκεφτομαι...ο γιατρος μου μου εδωσε σπασπολυτικα και ηρεμιστικα αλλα εγω επενα να παρω και αλλαα...να σου πω την αληθεια δε θελω να φαω..δε θελω να κανω τιποτα που να με κανει να ταλαιπωρουμε...και οσο ζω ταλαιπωρουμε..θα ακουστει μαλακια..αλλα οταν μπηκε αυτος στη ζωη μου ειχα τα παντα...και τωρα τα εχασα αποτομα...και μαλιστα απο δικια μου βλακεια..αρα γιατι να συνεχισω?να κανω παλι τα ιδια λαθη?ασε που δε θα ξαναβρω καποιον σαν αυτον..
  • Smintheas @ 09.07.2011 11:57
    Loipon blueina, egw eimai periergos anthrwpos. De thewrw ti zwi autoskopo, apo pantote. Gnwrizw oti an o Thanatos erthei gia sena, den mporei na ton xegelaseis na paei pisw. Etsi kai eimai etoimos, opote kai an erthei. Auto de simainei oti to epidiwkw kiolas. Me voithaei kai to thriskeutiko mou upovathro vevaia. Pws na sto exigisw...i zwi prepei na exei endiaferon, na kaneis pragmata pou thewreis axiologa. Den exei simasia pose megala i mikra einai, alla i axia tous gia esena. Kai na exeis kai kapoio orama, oste akomi kai an ta panta sou pane strava, na mporeis na kratitheis apo auto, ean xreiastei. Ektos kai an den theleis pia. Alla, synuthws theloume.
     
    Oi filoi, einai sumprwtagwnistes se mia tainia, den mporei na exoun olous tous rolous. Se kapoies skines einai anapofeukto na leipoyn entelws. O prwtagwnistis tis tainias sou, eisai esu. Gia auto kai epilegeis se ti tainia tha paikseis kai poioi tha einai oi sumpwtagwnistes sou. Kai vazontas kai autoi to litharaki tous, petuxainei i oxi analoga i tainia.
     
    H tainia, opws ena kalo vivlio, axiologeitai sto telos. Ti aisthisi sou afise, ti tha mporouse na exei ginei alliws, poso axiopoiithike to uliko tou scenariou. Midena pro tou telous makarize, eksalou. Oso zeis pantws, ta pragmata mporoun na diorthwthoun. Oso exeis to kouragio kai paleueis gia ti zwi sou, na ti veltiwseis. Mi nomizeis, oi perissoteroi anthrwpoi gia auto zoun, gia ena kalutero aurio.
  • Journey @ 09.07.2011 12:00
    @ blueina, όπως ήδη σου είπα από την αρχή,
    " Δεν ξέρω τι εννοείς λέγοντας πως μόνη σου κατέστρεψες μάι ωράια σχέση
    που είχες, προφανώς είναι θέμα μίας πολύ μεγάλης κουβέντας και όχι από
    το internet."
     
    Επίτρεψέ μου να επιμείνω να βάλουμε τα πράγματα σε μία σειρά.
    Ήδη έμαθα οτι
    1] Ενώ αρχικά είπες πως τα αντικαταθλιπτικά σου φέρανε τα συμπτώματα, τώρα λες οτι εχεις παθολογικό θέμα ήδη.
    2] Ενώ είπες οτι ο γιατρός σου έδωσε αντικαταθλιπτικά, τώρα λες οτι σου έδωσε αγχολυτικά και
    3] Το σημαντικότερο που είπες είναι πως παίρνεις χάπια και μόνη σου.
     
     
  • XRISTINA1980 @ 09.07.2011 12:01
    Ακριβως για την περιτωση της μιλαμε,μην την κανουμε ομως να νιωθει και ενοχες επειδη πηρε αντικαταθλιπτικα!Αν ειχε την δυναμη θα αντιστεκοταν και θα εκανε αυτα που λες απο τη αρχη ,καποια στιγμη ομως θελουμε "μια κλωτσια στα πισινα "για να παρουμε φορα την οποια με καποιο τροπο εστω και με φαρμακα πρεπει να το κανουμε.Δεν ειμαι υπερ αλλα ουτε κατα,απλα δεν εχουμε ολοι τη ιδια δυναμη να ξεπερασουμε καταστασεις και αν δεν φαμε και τα μουτρα μας δεν δυναμωνουμε.
    Και κατι αλλο ,συμβουλες ιατρικης φυσεως ικανοι ειναι μονο οι γιατροι να δωσουν.
    φιλικα
  • Journey @ 09.07.2011 12:02
    Παιδιά, αν θέλετε, αφήστε να βάλουμε τα πράγματα σε μάι σειρά, ναι?
    Είναι σημαντικό
    Ευχαριστώ
  • Journey @ 09.07.2011 12:04
    xristina1980 εγώ δεν έδωσα συμβουλές ιατρικής φύσης, εγώ της είπα να φάει μακαρόνια.
    Αν διαβάσετε [ αφού ενδιαφέρεστε γι αυτήν, διαβάστε] θα δείτε οτι αντιστρέφονται τα αρχικά δεδομένα.
     
  • XRISTINA1980 @ 09.07.2011 12:09
    τα διαβασα απλα δεν ειμαστε οι ειδικοι οσον αφορα τη φαρμακευτικη αγωγη της ,καλυτερα θα ηταν να την κανουμε να νιωσει ομορφα εδω μεσα να συμμεριστουμε τον πονο της και οχι να την μπερδευουμε με τις αποψεις μας και να τις δημιουργουμε ενοχες.
  • manini @ 09.07.2011 12:11
    journey...συμφωνώ σε όσα είπες.
     
    Μικρή μου δεν έχεις μόνο εσύ την πολυτέλεια στην δυστυχία.. κοίτα γύρω σου για αυτά που σου δίνονται απλόχερα και πάρε μια βαθιά ανάσα...άσε τα χαπάκια στην άκρη...Η κατάθλιψη όντως τελικά είναι εγωκεντρική αρρώστια...(δεν λέω ότι έχεις κατάθλιψη) ότι είσαι στεναχωρημένη λέω γιατί ασχολείσαι και νοιάζεσαι μόνο για τον εαυτό σου...
     
    Δες έξω τον ήλιο..πάρε οξυγόνο...αν έκανες λάθος επιλογές σε ανθρώπους και φίλες όπως λες τότε φταις εσύ...αλλά όμως όποιο λάθος και αν έκανες η ζωή συνεχίζεται τώρα και έχεις την ευκαιρία να κάνεις διορθώσεις ή να κάνεις νέες σχέσεις από την αρχή! Κάνε το πρώτο βήμα..ρώτα...μάθε τι συνέβει ..τι έκανες λάθος..ζήτα συγνώμη ή διέγραψε άτομα που σου έκαναν κακό. Ζήσε...
     
    Κάνε ένα μπάνιο, βάλε καθαρά ρούχα..χτενίσου..δες τον εαυτό σου στον καθρεύτη...κάνε ένα απλό γεύμα όπως στο περιγράφει η journey..κάνε ένα βήμα...αγάπησε σε..
  • Journey @ 09.07.2011 12:12
    Για τη φαρμακευτική αγωγή της είπα να μιλήσει με το γιατρό της τη Δευτέρα.
    Το χουμε?
     
    Επίσης κράτα το ότι όταν κάποιος αντιστρέφει τα δεδομένα τόσο πολύ είναι μπερδεμένος ήδη αρκετά.
    Το μακρύ και το κοντό του καθενός δεν θα βοηθπήσει παρά μόνο όταν ο ίδιος θα είναι πιο έτοιμος.
    Ούτε οι γλυκανάλατες ξεπέτες βοηθάνε. Για κάποιους μπορεί να είναι παλώς μερικά αχαχούχα κειμενάκια αλλά ας μην ξεχνάμεμ, γράφονται από ανθρώπους.
     
  • blueina @ 09.07.2011 12:13
    eimai polu mperdemenh...psaxnw na kratithw apo kapou..alla de vriskw akrh...to oti phra xapia de kserw an to ekana gia kalo h gia kako...isws pio entona na thelw na liksw th zwh mou para na th sunexisw..isws gia auto de thelw kai na faw...apla otan eisai etsi kai psaxneis voitheia,...kai de sou shkwnoun to thl...diapistwneis pws mia lush exeis...
  • manini @ 09.07.2011 12:15
    ρε γιαβρί....ηρέμησε, χαλάρωσε...προσπάθησε να μην σκέφτεσαι για λίγο...δεν υπάρχουν μόνο τα άκρα..
  • Journey @ 09.07.2011 12:18
    @bluiena, ναι κορίτσι μου, το διαπίστωσα ήδη.
    Είναι φυσικό να είσαι μπερδεμένη, όλοι μας το περνάμε.
    Θέλω να μου πεις ένα ναι ή ένα όχι αν μπορείς να καταλάβεις πως για όλους έρχεται μία αδιέξοδη και σκληρή φάση, ένα dead end.
    Αλλιώς δεν πάω παρακάτω [ τι εκβιάστρια που είμαι ]
     
    @ Καλημέρες manini
  • XRISTINA1980 @ 09.07.2011 12:23
    blueina,αξιζει να το κανεις αυτο?να ληξεις τη ζωη σου?Για κανεναν δεν θα κανεις κατι τετοιο....εχεις τοσα πολλα να δωσεις και να παρεις,μην απογοητευεσαι!,αξιζει να το κανεις αυτο?να ληξεις τη ζωη σου?Για κανεναν δεν θα κανεις κατι τετοιο....εχεις τοσα πολλα να δωσεις και να παρεις,μην απογοητευεσαι!
  • Smintheas @ 09.07.2011 12:23
    Auto mou thymizei pio polu psyxologiko ekviasmo gia na se paroun til.(pou to anafereis sunexeia) para otidipote allo. Apla mallon authypovaleis ton euato sou kapou gia to se ti katastasi prepei na perieltheis gia na se paroun til.Synepws, sunelthe. Olo kai tha epikoinwnisete. Files sou einai.Synepws, sunelthe. Olo kai tha epikoinwnisete. Files sou einai.
  • manini @ 09.07.2011 12:29
    αν θυμάσαι τα έχουμε ξαναπεί στο παρελθόν...μιλήσαμε για διάφορα πράγματα...και ανάμεσα σε αυτά έχουν έρθει και όμορφα πράγματα...είπαμε ότι το άυριο είναι το υπέροχο άγνωστο..αυτή την στιγμή νιώθεις μόνη και έχεις γιγαντώσει το πρόβλημα σου...είμαι σίγουρη όμως πως είναι μια δύσκολη φάση που έχεις την δύναμη να την ανατρέψεις και να αποδείξεις και σε εσένα την ίδια πως σου αξίζουν και τα όμορφα...
  • Journey @ 09.07.2011 12:29
    blueina, I l; be back
    Δες τα p.m. σου και όπως είπαμε.
    At your service
  • manini @ 09.07.2011 12:35
    όταν έρχονται τέτοιες φάσεις..είναι οριακές στιγμές για να κάνεις μια στροφή στην ζωή σου..να εξετάσεις την στάση σου και την στάση των άλλων για να προχωρήσεις..να δεις πώς θα κινηθείς..συμβαίνουν σε όλους όμως. Και εγώ περνάω αντίστοιχα πράγματα..Για να βοηθήσω τον εαυτό μου πχ..γράφτηκα σε γυμναστήριο για να απασχολώ το μυαλό μου. Μην φαντάζεσαι ότι οι υπόλοιποι εδώ πέρα που γράφουμε έχουμε τις τέλειες ζωές...
     
    Ξέρεις πόσο καλύτερα θα αισθανθείς αν κάνεις ένα δροσερό ντουζάκι, βάλεις καθαρά ρουχαλάκια και φας λίγο φαγητάκι? Κάνε μια αρχή από εσένα και τα άλλα θα τα βρούμε...
  • manini @ 09.07.2011 12:37
    βρε γιαβρί αν θες πες μας τι έγινε με το παληκάρι ... είναι ο Ζυγός που έλεγες?
  • sweetoctober @ 09.07.2011 12:38
    Καλημέρα κι από μένα.
    Κορίτσι μη μιλάς σαν να είσαι 60-70 χρονών. 30 είσαι έχεις όλη τη ζωή μπροστά σου.
    Καταρχήν απ΄ ότι κατάλαβα η Journey είναι ψυχολόγος και έχει τη διάθεση να σε βοηθήσει. Κάνε μία προσωπική συζήτηση μαζί της.
    Ένας τρόπος για να νιώσεις καλύτερα είναι να βγάλεις όλο το αρνητικό
    συναίσθημα που έχεις απέναντι στις φίλες σου. Γράψτους ένα mail και
    εξέφρασε τα παράπονα σου. Θεωρώ απαράδεκτη τη συμπεριφορά τους αλλά ίσως
    κι εκείνες δε ξέρουν πώς να σε αντιμετωπίσουν και φοβούνται μήπως σου
    κάνουν μεγαλύτερο κακό.
    Η ψυχική όπως και η σωματική υγεία μας είναι πολύ σημαντική, μην
    την παραμελείς. Δες έναν ειδικό όποιο και αν είναι το κόστος. Ψάξτο ώστε
    να βρεις την πιο οικονομική εναλλακτική. Σκέψου ότι θα σε βοηθήσει να
    βάλεις τις σκέψεις σου σε μια τάξη. Εάν καταπολεμήσεις τις ανασφάλειές
    και κατανοήσεις ποιες συμπεριφορές σου σε οδηγούν στο να σαμποτάρεις τις
    προσωπικές σου σχέσεις, θα μπορέσεις σίγουρα να τις διαχειρίζεσαι
    καλύτερα στο μέλλον.
    Και βρες στηριγμα σε δικούς σου ανθρώπους. Μπορεί οι φίλες σου να σε
    αγνοούν αλλά θα υπάρχει κάποιος άνθρωπος από το περιβάλλον σου να σε
    βοηθήσει (γονείς, αδέρφια, ξαδέρφια).
    Και δες και το θετικό της υπόθεσης. Σου δίνεται μια πολύ καλή
    ευκαιρία να ξεσκαρτάρεις ανθρώπους στη ζωή σου που δεν έχουν τίποτα να
    σου προσφέρουν και να τους προσφέρεις.
    Εύχομαι να σου πάνε όλα καλά.
  • manini @ 09.07.2011 12:42
    blueina αν δεν κάνω λάθος έχεις και εσύ σαν και εμένα ωροσκόπο λέων ε? Δεν θυμάμαι όμως τι ημερομηνίες έχεις...για αυτό ίσως σε νιώθω ρε γμτ.. αν θες δώσε να το δω..είμαι περιέργη μάλλον θα έχουμε πολλά κοινά...λες αυτός ο ποσειδώνας να μας την κάνει την ζημιά?
  • manini @ 09.07.2011 12:46
    δεν το είπα για τα ζώδιο..έχεις δίκιο το λέω γιατί έχουμε παραπλήσια βιώματα και απλά είπα αν θέλει να το δούμε...
  • Raffaellaki @ 09.07.2011 13:04
    αααααχχχχ τι να κανεις και εσυ :/
  • sixamenhkampia @ 09.07.2011 13:56
    xristos k apostolos ti allo tha diavasw..re kopelia ntisou stolisou kalokairi einai vges eksw k perna kala...otidipote einai alithino menei sti zwh....ola t'alla erxonte k feugoun....!!!
  • asrai @ 09.07.2011 14:27
    είσαι σε μια ευάλωτη κατάσταση, πολλοί έχουμε περάσει από παρόμοια ψυχολογική κατάπτωση, αλλά όλα είναι στο μυαλό μας...πίστεψε στον εαυτό σου και μην τον αφήνεις έρμαιο, προσπάθησε να μη τρέφεις το μυαλό σου με όλες αυτές τις άσχημες σκέψεις που κάνεις, προσπάθησε να κάνεις κάτι, βρες κάτι... μην είσαι κλεισμένη στους 4 τοίχους, ΒΓΕΣ ΕΞΩ, πήγαινε για περπάτημα η για τζοκινγκ, το μυαλό χρειάζεται καθαρό αέρα...
  • zari @ 09.07.2011 15:27
    Σε αυτήν την ζωή ειμαστε μόνοι μας.Στηρίξου στα πόδια σου,το χρωστάς στον εαυτό  σου κ προχώρα μπροστά,μην επιτρεπείς σε κανέναν κ καμία να σε τσακίσουν το ποιο σημαντικό που εχεις εισαι εσυ! 
  • dansingbuddah @ 09.07.2011 17:59
  • Nikita2 @ 10.07.2011 04:17
    Δεν διάβασα όλα τα σχόλια που σου έχουν γράψει. Για να είμαι
    ειλικρινής διαβάζοντας το θέμα που άνοιξες υπέθεσα ότι είσαι γύρω στα 16 και
    χειρίστηκες την κατάσταση λίγο επιπόλαια. Από την στιγμή όμως που είσαι 31 δεν
    μπορώ να το δεχτώ αυτό. Δεν μπορεί να έκανες κάτι μόνο και μόνο επειδή το
    είπανε οι  "φιλες σου". Κάτι δεν σου έκανε. Μπορεί να περνούσες
    καλά αλλά εσύ να ήθελες κάτι παραπάνω που ο πρώην σύντροφος σου δεν μπορούσε να
    σου το προσφέρει. Σωστά? Εστίασε στον εαυτό σου! Δεν είναι σωστό να ζούμε μέσα
    από κάποιον άλλον. Πίστεψε με, τα έχω περάσει. Καταλαβαίνω πως μπορεί να
    νιώθεις μόνη αυτή την στιγμή αλλά καλύτερα μόνη σου παρά με άτομα που δεν
    αξίζουν. Μπορείς να γραφτείς γυμναστήριο να πας για ένα μπάνιο βρε αδερφέ μόνη
    σου παρέα με ένα βιβλίο. Να ηρεμήσεις πάνω από όλα. Ώστε να μπορείς να σκεφτείς
    λογικά! Ακόμη και να κλάψεις και να ξεσπάσεις είναι καλό απλά θυμήσου να μην
    ωραιοποιείς καταστάσεις και ανθρώπους.... ΑΓΑΠΗΣΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ!!!
  • zouan @ 10.07.2011 19:33
    Καλή μου blueina,
     Φαντάζομαι πως ίσως έστω εδώ νιώθεις την αγάπη να σε περιστοιχίζει... Κανείς μας δεν σε ξέρει προσωπικά και είμαστε όλοι προθυμοι να σε βοηθήσουμε όπως μπορούμε... Γιατί? γιατί εκεί που είσαι ήμουνα και εδώ που είμαι θα έρθεις... Ρόδα είναι...
     
    Στα πρακτικά. Εϊναι πολύ θετικό πως έχεις καταλάβει ότι χρειάζεσαι επαγγελματική στήριξη. Η παραδοχή είναι το 1ο βήμα δε λένε? 2ο το οικονομικό ΔΕΝ είναι προβλημα. Αναζήτησε την κοινωνική υπηρεσία του Δήμου όπου διαμένεις και εξέθεσε το προβλημά σου. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ακόμα λύσεις δεν θα σε αφήσει κανείς να χαθείς...
     
    Λυπάμαι ειλικρινά που πονάς και είσαι σε αυτή τη δυσκολή κατάσταση. Τι πιστεύεις ότι θα σε βοηθούσε?  Πες μας ότι θες να ξεθυμάνεις και αν θες στειλε μου π.μ. και πάρε με και τηλ. Εγώ θα το σηκώσω στο υπόσχομαι!
     
  • blueina @ 17.07.2011 08:41
    αυτος ο πονος μεσα μου βρε παιδια..αυτος ο κομπος στο στομαχι πως φευγει?νιωθω σα να ματωσα..

έχουν γενέθλια 231 μέλη.

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...