παρακαλώ περιμένετε...

Ποτέ μα ποτέ μη κοιτάξετε κατάματα Σκορπιό!! Είστε καταδικασμένες για πάντα...

  • protoniooo @ 30.09.2010 14:34
    sorry , αλλά από αυτά που γράφεις φαίνεται απλά ότι υπήρχε μονομερές ενδιαφέρον εκ μέρους σου, το οποίο κολάκευε ως κάποιο σημείο τον κ. Σκορπιό...ούτε έγινε κάτι σημαντικό μεταξύ σας, ούτε σου υποσχέθηκε και κάτι...τι να τον ξανακερδίσεις, αφού δεν τον είχες και ποτέ....
    ό,τι έγινε έγινε, ξέχασέ το και συνέχισε τη ζωή σου...θα βρεις κάποιον που θα σε αγαπήσει αληθινά και τότε δεν θα χρειάζεται να αναρωτιέσαι για τις προθέσεις του, γιατί θα κάνει ότι περνάει από το χέρι του να καταλάβεις το πώς νιώθει....
     
    ΥΓ this too shall pass...
  • kriti @ 30.09.2010 14:44
    twra oti kai na tis poume ayti tha thelei na kanei to diko tis....ton thelei kai de tha xekollisei eukola....
    i adiaforia pianei stous skorpious,taize tous 1 mera kai astous nistikous gia 1 mina...alla proswpiki mou gnwmi einai na koitaxeis ti zwoula sou makria apo ayton,ontws den eixate kai kati........prepei na xekolliseis gt de nomizw oti se blepei erwtika,an se eblepe tha sto xe deixei stin praxi oi skorpioi den kollane pouthena
     
  • sgouromallousa @ 30.09.2010 14:44
    Mou aresei pou lene, oti mono enas Tauros mporei na kanei kala enan Scorpio...!
    As gelasoume ouloi dinata: XAXAXAXA...
    Kopela mou ,ti na sou po, ego kopika gia efetos sto mathima ths Eidikhs Sxetikothtas kai etsi sigoura auto pou exo na sou po, den tha se kalipsei...
    Apo auta pou vlepo , se exei pnixei mia thileia ekdikisis pou mono kako tha sou vgalei.
    Hremise kai vres gomeno, opos exei kai ekeinos thn dikia tou.
    Fantasou ti soi anthropos einai kai katevazei dimosios ta pantelonia tou!
    TSIRKO kanoniko einai kai gia ta toumperlekia o tupos!!!!
    Eleos!!!Esi ekeinh thn ora enthousiasthkes me kati tetoio???
    Pou AKRIVOS efages to kollima akrivos?Prin ta katevasei dimosios h' afou ta katevase?
    Toso eumegethis itane?H' ego den diavasa sosta to post?
    Episis...To vlemma tou Scorpiou ena vlemma san olon ton anthropon einai...Apla esi efages thn patata!
    H kaliteri lush gia na ekdikitheis einai na min tou ksanadoseis POTE simasia...
    Kane ton delete apo to kinito ,apo atzenta ,apo facebook, twitter, apo tin parea ,apo to spiti sou  ,apo thn zoh sou genikotera!!!
    Vres enan axiologo anthropo ,pou na kanei kalo krevvati kai OLA os dia mageias tha ta xehaseis!!!!!Egguhmena 100%....Ti sto diako Taurina eisai???Vgale re koritsi mou kai ton Oroskopo sou!!!Didimina KAUTH kai ORAIAAA!!!
    .....Antres Scorpioi vohthiste thn kopela!!!
  • kokopuff @ 30.09.2010 15:00
    σαδιστες σκορπιοι. αισχος ΑΙΣΧΟΣ.. σε καταλαβαινω απολυτα.. 
     
    βεβαια επρεπε να μην του δωσεις ποτε σημασια, γιατι απλα ηθελε την επιβεβαιωση σου..επρεπε να τον αφησεις να παθει ΑΥΤΟΣ ψυχωση αντι για σενα..
     
    πωπωπω για ΠΟΛΥ ξυλο..
  • kokopuff @ 30.09.2010 15:01
    bi polar mother fucker
  • Flamberge @ 30.09.2010 15:04
    Εγω μπερδεύτηκα λίγο πάντως. 
  • kokopuff @ 30.09.2010 15:07
     
     
    χμμμ και νομιζω οτι ταιριαζει το ποστ που ειχα κανει πριν καιρο..
     
    "μπιτσ πλιζ ,παρτ του " 
     
    http://www.stardome.gr/tribes/cancer/19645.html
     
    ελπιζω να βοηθαει !
  • sixamenhkampia @ 30.09.2010 15:15
    kalispera...kat'arxin na ksekolisoume apo to thema oi skorpioi einai auto oi parthenoi einai ekeino ktl ktl..Den einai thema zwdiou einai thema xaraktira,oikogeneias k viwmatwn...kata deuteron h kaliteri ekdikisi einai na ta afiseis ola auta stin akri k na proxwriseis sti zwh sou...an thewreis oti xaramises 3 xronia apo th zwh sou ,aksizei na xaramiseis alla tosa gia na ton ekdikitheis?k pera apo auto na ksereis oti o,ti kanoume girizei pisw se mas...koita na vreis enan athrwpo na se agapisei k na ton agapiseis..k ase to parelthon ekei pou anikei..
    auth th stigmi milaei kathara o thimos sou k o pligwmenos sou egwismos..k autos einai pou se kanei na thes ekdikish..an sou eipe oti tou dimiourgeis probl me to na stelneis sms filenada exei IDI allh...
    get over it...
     
    eksalou ti perimeneis apo enan mikrotero????
     
    kalo kouragio k kalo einai na psaxeis na vreis apo pou pigazei olh auth tasi ekdikisis pou exeis...den exei na kanei mono apo ton scorpio!!!
     
     
     
     
     
     
  • kokopuff @ 30.09.2010 15:29
    παιδια νταξει.. να μην γενικευουμε δικιο εχει η καμπια .. απλα οι σκορπιοι ειναι ΟΛΟΙ καθαρματα. χαχαχχ
  • kokopuff @ 30.09.2010 15:31
    "kalo kouragio k kalo einai na psaxeis na vreis apo pou pigazei olh auth tasi ekdikisis pou exeis...den exei na kanei mono apo ton scorpio!!! "

    καλα πλακα μου κανεις ρε συ ? εφαγε ολο αυτο το πακετο απο τον μαλακα και τωρα θα την βγαλουμε και προβληματικη απο πανω  ? χαχα
  • sgouromallousa @ 30.09.2010 15:33
    Kala e...Koko...????
    Oses fores kai na diavazo to post sou...
    Les kai to exo afomoiosei sto dna mou re paidaki mou
    Parolo pou exoune perasei ''100 xronia'' pou to xa diavasei gia proth fora!
    Auta efarmozo pou grafeis vima pros vima...Alla apo to fb den ton exo diagrapsei...
    Kano kati kalitero!!!Otan einai sto chat ...DEN TOU MILAO POTE!
    Ama ton diagrapso apla tha fanei oti me kaiei ...akoma....!
    Kata ta alla exo kanei 100% pliri antigrafh ton oso exeis grapseii..Sto mialo mou eisai???
    Tha sou po en kairo se pv ta apotelesmata ton ouron....
    Oxeia ouroloimoxh...????
    Tha doume!
    Pros to paron, trompolino sta krevatia leme!!!!!
    Axaxaxaxaxaxaxaxaxa
    Oxi pou tha katso na skaso!
  • sixamenhkampia @ 30.09.2010 15:34
    Koko den thn piese kaneis na meinei mazi tou...monh ths emene k ta evlepe ola auta...xaxaxaxaxaxaxax..eleos...
  • kriti @ 30.09.2010 15:40
    Κατέβα κοπέλα μου στην Κρήτη να γνωρίσεις κανέναν Κρητικό και θα τον ξεπεράσεις σε 1 ώρα τον παλιοσκορπιό!!!
  • kokopuff @ 30.09.2010 15:40
    ναι αλλα ηταν υπο την επήρεια ατιθασευτων ερωτικων συναισθηματων...  ακαρδη καμπια  
     
    αχαχ, πλακα κανω , δικιο εχεις , αλλα δεν τα ελεγχουμε ΠΑΝΤΑ ολα οσο cynical motherfuckers και να γινομαστε κατα καιρους...
     
    "sometimes loooooooooove, coooooooooooomes arouuuuuuuuuuund, and it knocks you down... "
  • sgouromallousa @ 30.09.2010 15:42
    Ego leo san Taurina pou einai na vrei thn iremia ths me kana karkino...
    Agaph kai proderm!!!!se olo tou to megaleio!
  • sixamenhkampia @ 30.09.2010 15:46
    @koko gluke mou...to kserw k oloi thn exoume patisei kapoia stigmi sti zwh mas... 
    den mporw omws na dextw oti enw les oti exeis agapisei enan anthrwpo(eite htan monopleuro eite k apo tis dio pleures)na thes na ton ekdikitheis...dil den uparxei auto to pragma...gi;auto lew oti twra apla einai enas poli pligwmenos egwismos pou milaei...k pou pisteuw oti ston epomeno tha exei ksexastei...e den ezisan k ton erwta ths zwhs tous...sta paraskinia paizane...
     
    k epeidi milaw k kathara apo diki mou empeiria otan kapoios se thelei kanei oti mporei gia na eisaste mazi...den kanei tosa paixnidia...
     
    kopelia apla "he is just not into you"....des k thn tainia...
     
     
    get over it and move on with your life...
     
     
     
     
     
  • kokopuff @ 30.09.2010 15:46
    με ΚΑΡΚΙΝΟ??!?!? οοοοοχι οχι οχι... ποτε !! μακρυα ! την στελνεις απο σκορπιο σε καρκινο? αυτοκτονια ! μισω εξισου αυτα τα 2 ζωδια ! θα μου πεις και ποια δεν μισεις ? κανενα θα σου απαντησω... χαχαχα
  • koutsoumpilo @ 30.09.2010 15:50
    kopelia epeidh k egw thn pathsa me skorpio ena sou lew...steilton se psyxologo..o an8rwpos einai epikyndinos opws oloi oi andres skorpioi!!!otan eisai mazi tus panta na kratas mikro kala8i k mhn empisteuesai to a8wo eu8rausto stilaki pou pasarun ..pagida einai!!!de mporeis na kaneis tipota pistepse me k oute na ton ekdikh8eis..to mono pou mporeis na kaneis einai ypomonh giati yparxei 8eia dikh se ola k kapoia stigmh 8a er8ei pisw..k h kalyterh ekdikhsh tote einai na eisai allou k kala k na tu peis entaxei mwre den egine k tipota k na xeis ena xamogelo eutyxias wste na psaxnei to kentri tou gia na to katapiei!!
  • kokopuff @ 30.09.2010 15:50
    ναι να την δεις , παιζει και η σκαρλετ. σλουρπ 
     
    να σου πω ρε καμπια , γιατι να μην τον εκδικηθει εμμεσα η αμεσα ? δεν σου λεω να του καψει το σπιτι , η να του σπασει τον αυχενα η να γραφτει μαι ται και να τον γαμησει στο ξυλο ολοκληρο (καθολου κακη ιδεα αμαντα.. ) αλλα κατσε ... εχει ο καθε ΚΑΡΙΟΛΗΣ το δικαιωμα να δινει ελπιδες , να σου κανει σκοτσεζικα ντους, να παιζει με την ψυχολογια σου και να σε γαμαει κανονικα και εσυ να καθεσαι και να λες ...εε δεν βαριεσαι.. .υπαρχουν και κακοι ανθρωποι.... Ε ΟΧΙ ! εισαι καριολης ? θα σε σκισω πουστη
     
    επισης αυτο το "δειχνω ενδιαφερον στην αρχη για να νομιζεις , αλλα στην πραγματικοτητα το κανω για να επιβεβαιωθω " το κανουν συνηθως οι γυναικες απ οσο ξερω. και μου εχει συμβει και εμενα και ειναι απαισιο..
     
    αλλα να ξερεις οτι αυτα λειτουργουν αμφιδρομα.. και μπορει ΕΥΚΟΛΑ να βρεθει στην θεση που ησουν εσυ .. ροδα ειναι και γυριζει 
  • foti11 @ 30.09.2010 15:52
    φιλενάδα μην ασχολείσαι, έχει τελειώσει ........ και φυσικά μη βασανιζεσαι διότι στον μόνο που
    ταλαιπωρείς είναι ο εαυτός σου, προχώρα...................................
  • sixamenhkampia @ 30.09.2010 15:54
    @koko me to na ekdikithei DINEI perissoteri aksia...gi;auto lew...h adiaforia einai to kalitero k na proxwrisei th zwh ths... 
     
    tpt perissotero!!!
     
    den eixane tpt...dil oloi oi keratwmenoi mesa apo gamo k apo sxeseis..ti prepi na kanoun???tha prepei oloi na dolofonoun/?????xaxaxaxaxaxa
     
    h zwh sinexizetai...either we like it or not...
     
     
  • kokopuff @ 30.09.2010 15:55
    μα ειλικρινα τι νοημα εχει να δινεις δικαωματα σε καποιον αν δεν θες να ξεσκιστειτε ? δεν το καταλαβαινω.. 
     
    γι αυτο εγω εχω ως privacy policy,  " if you don't wanna fuck me , don't talk to me " . - ο ψυχοπαθης χαχαχα
  • sixamenhkampia @ 30.09.2010 16:02
    k kati teleutaio prin sxolasw...
    h sugekrimenh kopela deixnei  k kala thuma k rixnei olh thn euthini ston allo...e oxi den einai etsi..euthini exoun k oi dio ..k paw stoixima oti exei ethelotiflisei se polla...k paw episis stoixima oti oles oi files ths tis elegan oti den ths aksizei k oti kalo einai na ksekolisei...
    Ekeini epemene k fisika ton afine na kanei ola auta
     
     
    tespa sxolaw..kalo apogeuma!!!
     
  • absolutego @ 30.09.2010 16:07
    Μισό, να πάρω το 0 γιατί κάτι δεν κατάλαβα. 3 χρόνια γούσταρες έναν τύπο, με τον οποίο ανταλλάξατε μερικά φιλιά στο μάγουλο και αυτόν τον τύπο αγάπησες βαθιά και αληθινά στη ζωή σου???
  • sixamenhkampia @ 30.09.2010 16:09
    pes ta re absolutego!!!!!
     
    tha trelathw edw mesa!axxaxaxaxaxaxxaaax
  • sgouromallousa @ 30.09.2010 16:09
    Kalh Ksekourash Sixamenh!!!
    Koko...Milas san enan filo mou Tauro!!!O kinismos sto megaleio tou ...lemee...
    Ego apla tou leo pos thelo na eimaste filoi kai oti xairomai pou milame...
    Autos mou leei:Tsampa xalao to salio mou mazi sou....!
    Eleos!!!
    Exo dei ton xarth tou apo periergeia giati ta leei perierga o typos
    Kai eida antithesa Ploutona me ton Hlio tou.
    DOINK!!!!
    Psycho teleios.....
  • kokopuff @ 30.09.2010 16:11
    εχω μαθημα σε λιγο σας αφηνω και θα μπω μετα να σας διαβασω..
  • kokopuff @ 30.09.2010 16:11
    να σαι καλα σγουρ ! χαχα 
     
    φιλιαααα
  • sgouromallousa @ 30.09.2010 16:12
    E oxi mono auto re absloutego!!!
    Exoune rixei kai ena filaki sto stoma kai mia agalia!
    Exoume dei kai ta sovraka tou afou katevase to panteloni tou dimosios!
    E kapou ekei alithorisame :S
  • absolutego @ 30.09.2010 16:20
    Σωστά, σγουρομαλλούσα το ξέχασα αυτό με τα κατεβασμένα παντελόνια! Το γαμάτο ξέρεις ποιο θα ήταν σε αυτή την ιστορία? Να μας έλεγε ότι έμεινε έγκυος από immaculate conception με το που κατέβασε ο Σκορπιός τα παντελόνια!!
  • sgouromallousa @ 30.09.2010 16:33
    Αbsolut lolololol!!!!!
  • spgirl @ 30.09.2010 16:37
    συγνώμη, αλλά είμαι η μόνη που όλη την ιστορία την βρήκα επιπέδου δημοτικού?
     
    Και εξηγούμαι: βρε κοπελιά, αν σε ήθελε ο Σκορπιός θα σε έβαζε κάτω, θες δε θες...Με παραδοσιακό κυβερνητή τον Άρη, κάνουν επιθέσεις όταν θέλουν κάποια...Εμένα μου φάνηκε ότι τύπος λίγο χύμα, τύπου: αν μου κάτσεις καλώς, αλλά ευτυχώς έχω και την καβάντζα μου...
     
    Συμβουλή: ξεκόλλα...άσε τις εκδικήσεις κτλ. Θα χάσεις πολύτιμο χρόνο για κάτι τόσο ανούσιο...
     
  • absolutego @ 30.09.2010 16:40
    lol fire!!
  • boa @ 30.09.2010 16:49
    προσέξτε καλά γιατί θα σας αναφέρουν όλους! 
    απαντάτε ενώ η κοπέλα μας είναι σαφής... μόνο άντρες σκορπιοί να απαντάνε και μόνο στο μέιλ της...
    "Στείλτε τις απαντήσεις σας στο e-mail μου.Αντρες Σκορπιιοί μου βοηθήστε με σας παρακαλώ. "
    το μέιλ της ποιο είναι?
  • sixamenhkampia @ 30.09.2010 17:04
    pantws tetoia pragmata den ta perimena pote apo tauro...
     
    sigoura den exei ginei kapoio mperdema stis hmerominies?mipws eisai kana mina meta???lew gw twra!!!
  • sgouromallousa @ 30.09.2010 17:07
    Giati vre Sixameni?
    Mono kati didimia grafoune tetoia post?
    Ti lessss????
  • UNDERCOVER @ 30.09.2010 17:17
    emeis edo kanoume plaka eno esy ponas vre koritsi mou...mesa omws apo ayta ta sxolia mas mporeis na voithitheis an siniditopoihseis oti ola einai sto mialo sou kai ayth h istoria einai apla gia nipia...den einai tou epipedoy sou katalave to....kai kirios prepei na syniditopoihseis oti den exeis na ekdikithis kai na vriseis enan an8ropo pou noitika ayta pou 8a peis tha ta katalavei se kamia dekaetia!!! einai apla anorimos kai paidi...mporeis na ekdikitheis ena mwro? oxi vevaia.....cool loipon...
  • xanoum @ 30.09.2010 19:54
    @σγουρομαλλούσα
    μου άρεσε αυτό με τον καρκίνο. Σαν ταυρίνα δηλ. με ωροσκόπο παρθένο λες να το δοκιμάσω? Υποψιότητα σοβαρή παίζει αλλά βρε παιδί μου με έπρηξε με κάτι οριοθετήσεις πολύ περίεργες...μη πιεστεί, μην το ένα μην το άλλο....για πες φιλενάδα....
  • Journey @ 30.09.2010 20:01
    όταν λέμε οτι κατέβασε τα παντελόνια εννούμε οτι έμεινε με το εσώρουχο ή πάπαλα κι αυτό?
     
  • sixamenhkampia @ 30.09.2010 20:06
    @journey...swsti h aporia sou... 
    toulaxiston eide tpt????h'emeine me thn aporia!!!
  • Journey @ 30.09.2010 20:12
    Είναι κομβικό σημείο της ιστορίας ,trust me
  • sixamenhkampia @ 30.09.2010 20:14
    Gia na efage tetoio kollhma..endexomenos k na eide...xaxaxaxaxaxa!!!
  • Journey @ 30.09.2010 20:16
    Ή δεν είδε αλλά φαντάστηκε.
    Η φαντασία είναι μεγάλος πολλαπλασιαστής αν με πιάνεις
    * πάντως εκτός από το πιπεράτο μέρος με ενδιαφέρει η απάντηση γιατί θα έχω μια συνολική και αξιόπιστη εικόνα
  • xanoum @ 30.09.2010 20:16
    για την ερώτηση της amanda.. τι να σου πώ καλή μου...
    α) δεν έχω καταλάβει τι πραγματικά εχει συμβει. τι σχέση είχατε ακριβώς. Κατι σαν εμμονή απο μέρους σου βλέπω και κάτι σαν ανωριμότητα εκ μέρους του. Αλλά πως να σου απαντήσει κάποιος αν δεν έχει καταλάβει τι συμβαίνει??????
    β) για τους σκορπιούς τα είπαν άλλοί καλύτερα. Η αλήθεια είναι ότι κάνουν ότι θέλουν αυτοί, όταν θέλουν αυτοί. Αυτός είναι και μικρότερος. Αν είναι και πολύ μικρός τι να πω???
    γ) θα σου θυμίσω (ως ταυρίνα προς ταυρίνα) ότι επειδή δεν έχουμε και πολύ ψυχραιμία και θρηνούμε πολύ και μας αρέσει και το δράμα (και εγω ετσι είμαι), αντίστοιχα ξεπερνάμε τα πραγματα πιο εύκολα από άλλους. Δεν είμαστε επιπόλαιες, το ξέρω. Ούτε λέμε λόγια του αέρα. Αλλά μεταξύ μας, όπως δεν το βαζουμε εύκολα κάτω, με τον ίδιο τρόπο μια μέρα μας γυρνάει το μάτι και τσακ....γυρνάμε και φύλο. Καλό είναι να ζήσεις την στεναχώρια (και εγω και άλλοι την ζήσαμε..και εγω έγραψα post και μίλησα με παιδιά εδω και με βοήθησαν πολύ) αλλά το κεφάλι ψηλα.....και ασε και κάτι να πέσει κάτω βρε παιδί μου...δεν σου έταξε και παπάδες ο άνθρωπος...δες το λίγο πιο ελαφριά...
    δ) για αυτούς που κατακρίνουν τις υπερβολές μας (και σε αυτό και σε άλλο post) θυμίζω ότι υπάρχουν άνθρωποι που χρειάζονται να μιλήσουν και δεν ζητούν τίποτε παραπάνω από συμπαράσταση. Κακό δεν κάνουν σε κανένα νομίζω. Και εγω εχω γράψει κλαψιάρικα μηνύματα και με έχετε όλοι βοηθήσει πολύ. Θυμίζω επίσης ότι όποιος δεν θέλει να διαβάζει κλαψιάρικα post και θέλει να συμμετέχει μόνο σε σοβαρές συζητήσεις αστρολογικού περιεχομένου (που και εμεις οι "μικροί" τις διαβάζουμε για να μαθαίνουμε αλλά δυστυχώς δεν έχουμε τις γνώσεις για να συμμετάσχουμε), με το που βλέπει "ταυρος με σκορπιό ή τοξότη, ταιριάζει?" δεν χρειάζεται να διαβάζει αυτά που θεωρεί βλακείες...Από την άλλη όμως βλέπω ότι και εσεις που κάνετε την κριτική, όποτε χρειαστεί βοηθάτε πχ "την ταυρίνα που βρήκε μπελά με τοξότη" (εγω ήμουν αυτή)...οπότε αφου είστε μια χαρά παιδιά και μας συμπαραστέκεστε, γιατί μας τα χώνετε που και που? αφού συμπαθείτε και εμας τις χαζούλες και μας βοηθάτε.....ε???? ασε που όταν γράφουμε πολύ μελό σας διασκεδάζουμε και λίγο. ετσι δεν είναι? επίσης όταν δεν πεις βλακεία όταν είσαι καψούρης και στεναχωρημένος, πότε θα την πεις?....Ε?????
  • xanoum @ 30.09.2010 20:22
    με συγχωρείτε δηλαδή...κάνουμε όλη αυτή την κουβέντα για κατι φιλιά και ένα κατεβασμένο παντελόνι δημοσίως? μεταξύ ταυρίνας και σκορπιού επι τρια χρόνια και τίποτε παραπάνω? πλάκα μου κάνετε....εγω νόμιζα ότι είχαν σπάσει καμμιά δεκαριά κρεββάτια, τραπέζια, κομοδίνα κλπ κλπ.....το πάτωμα δεν σπάει οπότε δεν το γράφω....ελά βρε παιδιά τώρα...αποκλείεται...ούτε στα δεκαπέντε δεν τα λέγαμε αυτά (στην εποχή μου...γιατί είμαι και λίγο γριούλα....τώρα είναι πιο προχωρημένα τα παιδιά....)....
  • sixamenhkampia @ 30.09.2010 20:22
    @xanoum...den kserw twra pws tha akoustei auto ,emeis den eixame kapoio kako skopo gia ola auta ta sxolia..alla signwmi otan vlepw sxolia tou stil "pws na ekdikithw k pws na kanw "e entaksei den einai normal pragmata..apo thn alli k poia eimai egw gia na krinw ti einai normal k ti oxi...
    katalabainoume oti h kopela einai se apelpistiki katastasi alla oxi na to parousiazete k ws "thuma"gi;auto prospathoume na thn peisoume na zitisei voitheia apo kapoion eidiko..k oxi apo astrologiko site..signwmi alla den einai katholou gia gelia auth h katastasi mias 37xronis pou kanei etsi gia enan pou kapote kati ths eipe...k kollise 3 xronia...alla opws k na exei ola epiloges mas einai!!!!
  • sixamenhkampia @ 30.09.2010 20:23
    @xanoum..twra to katalabes??
  • Journey @ 30.09.2010 20:26
    @ kampia , ναι, γιαυτό έκανα την ερώτηση , και όπως είπα, πέρα από το πιπεράτο είναι κομβικό σημείο.
    έχοντας απάντηση [ την πραγματική] μπορώ να σου ξαναγράψω την ιστορία ως έχει
  • sixamenhkampia @ 30.09.2010 20:27
    @journey....anipomonw na thn diabasw..ante na mas dwsei thn apantis..xaxaxxaxxxa
  • archive @ 30.09.2010 20:32
    Παω στοιχημα κοπελιά, τετραγωνο ηλιου- ποσειδωνα ειναι η αιτια..α ρε, τι εχουμε τραβηξει εμεις τα σταθερα απο το 06....αντε, να παει ο ποσειδωνας στο καλο (στους ιχθυες δηλαδη) να εξαυλωθουμε επιτελους!
  • Journey @ 30.09.2010 20:37
    @ kampia , ναι, τώρα το είδε
    @ xanoum , είδες πώς είναι να παίρνουμε φόρα , να καταδικάζουμε και μετά να διαπιστώνουμε?
    είναι γεγονός οτι αυτό είναι το ίδιον των συμπεριφορών μας 24/7 κι έτσι ζούμε τις ζωές μας, λαμβάνουμε τις αποφάσεις μας κι ενεργούμε..
    στο τέλος δεν ζούμε τη ζωή που θα μπορούσαμε αλλά αυτήν που φανταστήκαμε οτι είχαμε.
    καθαρά θέμα προσωπικού συμψηφισμού και αξιολόγησης.
    χωρίς ποτέ να έχουμε άποψη για το τι έγινε στην πραγματικότητα.
    θα σου πω και για την πραγματικότητα.
    δεν υπάρχει, είναι ένα σύμπλεγμα ορισμών την κάθε στιγμή.
    τελικά, όλα είναι στο μυαλό μας αλλά θα σου πω επίσης οτι και το μυαλό μας ίσως να μην υπάρχει και να μην είναι παρά ένα όνειρο μιας πεταλούδας.
     
  • sixamenhkampia @ 30.09.2010 20:40
    dreams are my reality....pou leei k to tragoudi...
     
     
  • absolutego @ 30.09.2010 20:40
    Λοιπόν, υπάρχει μια ταινία, με την Glen Close και το Michael Douglas. Λέγεται fatal attraction και η αμάντα είναι ΙΔΙΑ  φάση με την Glen Close στο έργο. Καλά έχω ανατριχιάσει τώρα έτσι??? τσσσσσσσ.......
  • sixamenhkampia @ 30.09.2010 20:41
    asxeto...alla auto to simeio me to evdomadio pou ths leei o panopoulos na ksekatharisei me ton allo k thelei na ths apantisei poion ennoei allo????oeo????
     
    paranoia comming from within!!
  • xanoum @ 30.09.2010 20:43
    @sixamenhkampia mou, να σου πω την αλήθεια δεν το έγραψα τόσο για αυτά που γράφονται εδω αλλά για μια άλλη φασαρία που γίνεται σε μια άλλη κουβέντα που τσακώνονται άγρια ....νομίζω ο τιτλος εκει είναι "ας σοβαρευτούμε" ή κάτι τέτοιο...γίνεται μεγάλο πάρτυ....
    η αλήθεια είναι ότι δεν είχα πάρει πρέφα...είχα δεδομένο ότι υπήρχε σχέση κλπ κλπ (μεταξύ μας γίνεται κόλαση τριγύρω μου και ήταν τόσο μεγάλο το μήνυμα της που ζαλίστηκα όσο το διάβαζα). Ασε που ως αυθεντική χαζή δεν είχα καταλάβει και το 37. Από το μήνυμα το πολύ 20 μου φαινόταν αλλά μετά σκέφτηκα ότι τι στο κάλο με 12χρονο πολύ extreme...και την έκανα αντε 26...βέβαια την ζαλάδα της καψούρας εγω την έχω περάσει σε όλες τις ηλικίες οπότε δεν κρίνω γιατί αν κριθώ με αυτό που έχω κάνει...αστα να πάνε...την έβαψα....
    έχεις δίκιο απόλυτο και για το ότι είναι σοβαρό και για τα υπόλοιπα.... μου κάνει επίσης εντύπωση ότι δεν έχει απαντήσει καθόλου (δεν μας έχει λύσει και τις απορίες...) και δεν συμμετεχει καθόλου όλη μέρα στην συζήτηση....
  • xanoum @ 30.09.2010 20:45
    @journey έχεις απόλυτο δίκιο....χαμός τριγύρω μου όμως και διάβαζα και τα άλλα post που χώνανε διάφοροι, και παρασύρθηκα...σορρυ....ασε που άλλα ντ' αλλα είχα καταλάβει....γερνάω παιδιά...γερνάω....
  • sixamenhkampia @ 30.09.2010 20:46
    @absolute exeis dikio..alla estw k sti tainia eixane kanei sex mia fora..h'thimamai lathos???xaxaxaxaxaxa 
    @xanoum...oloi thn permane thn fasi ths trelis kapsouras asxetou ilikias...alla ok..mexri ekei..alla se auth tin ilikia to na kanoume ta thimata...na exoume wraiopoihsei katastaseis k na rwtame tropous trelis ekdikisis...eleos...
    dil egw ti prepei na kanw????na paw apo to spit tou prwhn k na tous katharisw olous????e den exei nohma...xaxaaxxaxaxaxaxxa!!!
  • absolutego @ 30.09.2010 20:47
    xanoum, τι να απαντήσει?? Με τόση εκδίκηση που λέει ότι ζητάει, θα έχει πιάσει τα βουντού τώρα, δεν έχει χρόνο για δευτερολογίες!
  • absolutego @ 30.09.2010 20:49
    kampia, έχεις δίκιο, αυτοί τουλάχιστον εσυνουσιαστίκαντο... Αμμάν, η αμάντα είναι ακόμα χειρότερη!!
  • Journey @ 30.09.2010 20:50
    @ absolutego, ο σκορπιός μπορεί και με τα μάτια λέμε !!!!
  • sixamenhkampia @ 30.09.2010 20:51
    @absolute re si auth to exei zisei sto kefali ths..xwris plaka..to exei viwsei..apo thn prwti epafi mexri ton xwrismo..pragmatika ponaei twra...asxeta oti den iparxei!! 
    den eksigitei alliws...tetargwno hlios poseidwnas eipame e?
    alitjheia auth h kopela pou vriskete?giati den apantaei?katse na dw stis eidiseis mipws egine kanena makelio
  • sixamenhkampia @ 30.09.2010 20:51
    @joyrney telika k egw me lathos skorpio eixa mpleksei palia..den ekane tetoia se mena!!!!xaxaxaxaxaaxaxxaxaxa!
  • absolutego @ 30.09.2010 20:55
    journey lol!! τώρα εξηγούνται όλα! Η γυναίκα έχει βιώσει telepathic orgasms, για αυτό έχει κολλήσει έτσι! Που να καταλάβουμε εμείς οι κολλημένες στα επίγεια!!!
  • xanoum @ 30.09.2010 20:55
    @καμπιά μου, εγω με τους πρώην αφού περάσω μια φάση καψούρας, στεναχώριας κλπ τελικά με κάποιο μαγικό τρόπο, καταλήγω να τους πω το κλισε: "νόμιζα ότι εισαι μ....αλλά τελικά είσαι μεγάλος μ...", το ρίχνουμε στα τσίπουρα και μετά μιλάμε για τις γκόμενες τους και ότι και να έχουμε πει στους καβγάδες καταλήγουμε να πίνουμε καφε πότε πότε...τι να πώ...μια ανωμαλία την έχω...βέβαια μιλάμε για μεγάλα τραβήγματα και τρελούς αμοιβαίους έρωτες....όχι για φαντασιώσεις...
    πάντως έχεις δίκιο για το θέμα της τρελής εκδίκησης...είναι τραβηγμένο...
    αλλά βρε παιδί μου εγω είμαι πολύ ψυχοπονιάρα σε θέματα έρωτα...δεν μπορώ να ακούω στεναχώριες...και μου ξέφυγε η υπερβολή....
    @fireworks και εγω το κουνελάκι σκέφτηκα μόλις το διάβασα...αλλά τώρα που το σκέφτομαι εκεί είχε γίνει της κολάσεως και είχαν σπάσει κρεβάτια, τραπέζια κλπ ...εδω είμαστε ακόμη με την απορία....αντε να μάθουμε...
  • sixamenhkampia @ 30.09.2010 20:57
    @xanoum k auto pou kaneis psaximo thelei mi nomizeis...pantws o prwhn dikos mou tauros tetoia den kanei..xaxaxaxaxaxaxa!kovei mia k eksw... 
     
    telika an katalaba eixe sfaxtei k ena kounelaki se auto to ergo???xaxaxaxaxaxaxaxaax
     
     
  • xanoum @ 30.09.2010 20:58
    telepathic orgasms??? και εγω θέλω...και παιδιά δεν θα παραπονιέμαι μετά ούτε θα με πιάσει υστερία, ούτε εκδικήσεις κλπ....στείλτε τους και μια χαρά.....καλούς και πολλούς....μερσι....
  • xanoum @ 30.09.2010 21:00
    @kampia μου, είπαμε μια ανωμαλία την εχω...μην σου πω και δύο....
  • sixamenhkampia @ 30.09.2010 21:03
    @xanoum...filenada nomizw oti mas exei xantakwsei o parthenos ston wroskopo mas!!!xxaxaxaxaxaxaxaaxa..kati tetoies lalakies tis kanw k egw!!!! 
    parepiptontws to mesimeri egrapsa gia ena ergo to "he is just not into you"to opio to paizei twra..k auth einai h pragmatikotita...an de se goustarei..de tha einai mazi sou....!!!
  • xanoum @ 30.09.2010 21:07
    @kampia μου είναι όλα τα λεφτά το έργο αυτό...πρέπει να καταστεί υποχρεωτική προβολή στα εφηβικά πάρτυ για να μην κάνουν όλοι τις βλακείες που κάνουμε εμεις... η παρθένος λές ε???? πολύ πιθανόν....φτου και ξαναφτού διότι και η κόρη μου ταύρος με ωροσκόπο παρθένο είναι...και της λέω δευτ τετ παρ να μην κάνει τις μαλακίες που έκανα εγω....
  • Journey @ 30.09.2010 21:08
    Βρε κορίτσια..εκείνος ο Κερκ Ντάγκλας δεν με έπεισε, όχι σπασμένα κρεβάτια, όχι σπασμένα πατώματα.. δεν με έπεισε.
     
     
  • sixamenhkampia @ 30.09.2010 21:09
    mono pou einai tauros...einai arketo...apo to na exei kanena wroskopo karkino..kalitera o parthenos...xaxaxaxaxxaxa!!!!k opoios katalabe katalabe!!!
  • sixamenhkampia @ 30.09.2010 21:10
    o maikl kale ,poios kerk....o pateras tou epaize ton spartako...axaxxxaxaxa!!
  • xanoum @ 30.09.2010 21:12
    @journey να σου πω την αλήθεια δεν θυμάμαι και καλά...πάντως μια φορά το θυμάμαι ότι το είχαν κάνει με ενθουσιασμό (το βίσινο....) και δεν θυμάμαι να παραπονέθηκε κανείς από τους δυο....εχω την εντύπωση ότι είχαν τρίξει τα ΄κρεβάτια αλλά δεν παίρνω και όρκο....να βάλουμε κουιζ??? σε ποια ταινία είχαν σπάσει κρεβάτια, πατώματα κλπ? Ε? για πέστε απόψεις....
  • sixamenhkampia @ 30.09.2010 21:14
    isws na htan sto ergo me to prasino diamanti...ekei eixe poli sex me ton douglas..an thimamai kala...k isws ston polemo twn rozes!!!
     
     
  • Journey @ 30.09.2010 21:16
    ωωχ..από εκεί να καταλάβετε οτι δεν τον κάνω κέφι αυτόν τον τύπο άντρα, ούτε το όνομά του δεν ξέρω, lololololol
  • ELLA22 @ 30.09.2010 21:19
    ΑΜΑΝ ΑΜΑΝΤΑ Ξ Ε Χ Α Σ Ε Τ Ο !!!!Και μην του τη βγαίνεις καθόλου γιατι ΕΧΕΙΣ ΧΑΣΕΙ ΑΠΟ ΧΕΡΙ !!!!Μάζεψε ότι σου έχει απομείνει ακόμη σώο και κάντηνε με ελαφριά πηδηματάκια όσο ακόμα σε πέρνει...Ξ Ε Χ Α Σ Ε Τ Ο  το θέμα αυτό.Πές πώς ήτανε κάτι περαστικό...Ξερω τι σου λέω παρα πολύ καλά...και  ξανα...Ξ Ε Χ Α Σ Ε Τ Ο ....
  • sixamenhkampia @ 30.09.2010 21:22
    twra h ELLA22 apantise sobara???
  • Journey @ 30.09.2010 21:24
    ω ναι
  • sixamenhkampia @ 30.09.2010 21:31
    Xristos k apostolos gletsos!!!!to eida k auto!!!
  • Journey @ 30.09.2010 21:33
    Γιατί? Η προτροπή είναι μια χαρά, η ενδεδειγμένη.
    Το θέμα η βάση από την οποία δόθηκε, η οπτική γωνία της
  • Journey @ 30.09.2010 21:33
    σιχτίρια, απόψε είμαι πολύ βαρετή.
    ποσειδώνας tricks?
  • sixamenhkampia @ 30.09.2010 21:35
    ti exei o poseidwnas apopse dear Journey???
  • ELLA22 @ 30.09.2010 21:38
    αν απάντησα σοβαρααάα;;;;...πολύ σοβαρά και όσο ακόμα το σκαλίζει τόσο πιο μεγάλη θα γίνεται η δική της πληγή...και στο τέλος θα χρειαστεί γιατρό ...ΑΜΑΝΤΑ ξεκόλλα για το καλό σου και Ξ Ε Χ Α Σ Ε Τ Ο
  • Journey @ 30.09.2010 21:53
    Εγώ τι να υποθέσω για το όταν γίνομαι βαρετή?
    Με σημαδεύει ο [ δικός μου] ποσειδώνας με το δάχτυλο στη σκανδάλη ή απλώς τρώω παραπάνω υδατάνθρακες από το κανονικό?
    και , tessy, η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά, λολ
    Πάντως απ οπου και αν το βλέπει η ELLA έχει μια χαρά δίκιο.
    Η δική μου ανάλυση - απόψε τουλάχιστον θα ήταν βαρετή αλλά όπως και αν τη διατυπώσω θα έχει  επίκεντρο την ατελέσφορη υποσχετική ..
    Πέρα από την πλάκα, κάποιες φορές παγιδευόμαστε σε μια υπόσχεση κι ενώ μέσα μας ξέρουμε οτι έτσι είναι, αυτό που μας σκυλιάζει , μας κάνει να αφρίζουμε, να χάνουμε τη λογική μας συνέπεια είναι η άρνηση του άλλου/των άλλων οτι μας τη δώσανε.
    " Μα αφού έτσι είναι, γιατί το παίρνεις πίσω? μου χρωστάς, μου υποσχέθηκες, με έκανες να περιμένω, να φαντασιώνομαι, να λαχταρώ" 
    Αν προσέξατε η Αμάντα θέλει να ξανακατακτήσει τον τύπο.
    Να τον ξανακατακτήσει σημαίνει οτι τον είχε κατακτήσει και τον έχασε.
    Αντικειμενικά δεν κατακτάς κάποιον που μπορεί να σε παίζει - αναμφίβολα το έκανε- αλλά που επί τρία χρόνια σε σου κάθεται, δεν δίνει τίποτα, σε σμπαραλιάζει κα το χαίρεται..
    Επομένως, τι εννοεί?
    Εννοεί οτι θέλει ξανά το τριπάκι, την υπόσχεση, την υπέρβαση, θέλει να ξανανέβει περιμένοντας και λαχταρόντας, θέλει να βιώσει εκείνη την εγρήγορση που είχε όσο περίμενε και ήλπιζε.
    Με ένα λόγο, θέλει να ξαναμπεί στην πρίζα, γιατί όσο περίμενε ένιωθε και αυτό την έκανε να ορίζει την κατάστασή της ως ενδιαφέρουσα, ως έντονη. 
    Δεν θέλει τον τύπο , γιατί δεν τον είχε και αν τον είχε πάλι θα υπέφερε με τα πολλαπλά σκωτσέζικα ντους σε καθημερινή βάση.
    Η ιστορία θα ήτνα η ίδια ή ελαφρώς χειρότερη.
    Πάλι θα υπήρχε η υποσχετική, η προσμονή, το όνειρο οτι αύριο θα ζήσει πιο έντονα, πιο πλουσιοπάροχα αν το θέλετε αυτό που αυτός της υπόσχεται, την κάνει να ξέρει οτι υπάρχει κάπου εκεί έξω.
    Το λάθος είναι να το περιμένει από αυτόν που την κάνει να το ξέρει αυτό..
    Θα πρέπει με κάποιον τρόπο να αντιληφθεί οτι ο τύπος είναι καταλύτης αλλά δεν γίνεται σε καμμία περίπτωση να αποτελέσει αντικείμενο τοων αναζητήσεών της.
    Αυτός ο κάποιςο τρόπςο δεν είναι εύκολος και όχι, δεν μπορεί να το κάνει μόνη της.
     
    σιχτίρια, εξακολουθώ να είμαι βαρετή απόψε
     
     
     
     
  • Journey @ 30.09.2010 22:15
    Μία άλλη παράμετρος είναι η δύναμη.
    Η επικυριαρχία στις επιθυμίες του άλλου.
    Η αναμέτρηση μας με το πρωτόγνωρο και η μετάβαση της κατάστασης στα μέτρα μας.
    [ προσοχή, όχι εκεί που θέλουμε,. αλλά στα μέτρα μας, έχει τέραστια διαφορά]
    Με λίγα λόγια η αμάντα αισθάνεται ηττημένη από τον τύπο και αυτό δεν μπορεί να το χωνέψει.
    Δεν είναι καλύτερός της, δεν είναι ο άντρας που ανταποκρίνεται στις πάγιες απραδοχές μας για το πως θα πρέπει να είναι και να συμπεριφέρεται ένας άντρας αλλά την υπερσκελίζει.
    Η αμάντα νιώθει οτι την πατάει συνεχώς σαν χαζή ενώ δεν είναι και αυτό την αποδιοργανώνει εντελώς έως του σημείου επίσης να αφρίζει και να παραμιλά και να παραφέρεται.
    Η δύναμη εκ μέρους του τύπου είναι στην επιρροή που ασκεί η γοητεία του και η σεξουαλικότητά του.
    ένα σκέλος της φρικιαστικής λεπτομέρειας που λέει και η τέσσυ είναι σημαντική για να καθορίσει το πως κινείται ο κύριος αλλά και να καθορίσει τα περιβάλλοντα στα οποία κινείται.
    Δηλ ποιά παρέα, τί είδους άνθρωπων σ αυτοί την παρέα επιτρέπουν το ξεβράκωμα και ποιά τα όρια [ σλιπ απ, σλιπ ντάουν, δεν το ξέρουμε αυτό].
    Η δύναμη και η επικυριαρχία λοιπόν
     
  • Journey @ 30.09.2010 22:15
    Και ναι, κατάφερα να με αποκοιμίσω.
    Με βαριέμαι τρελά απόψε
  • absolutego @ 30.09.2010 22:17
    πσσσσσσ. Journey, μόνο βαρετή δεν ήταν η ανάλυσή σου! Ψυχογράφημα κανονικό!
  • Journey @ 30.09.2010 22:20
    Ε ναι ρε συ, ή κάνουμε κάτι ή το παίζουμε κριοτοξότες.
  • sixamenhkampia @ 30.09.2010 22:35
    twra ta diavasa..emena mou arese auth h prosegisi..exeis kamia sxesi me psixologia h'apla eisai poli kali ston grapto logo?
  • Journey @ 30.09.2010 23:01
    me likes κακίστρω fireworks
    [ αυτό είναι από  κόμμεντς σε άλλο ποστ, χαχαχα]
    έπεσες στην καρδιά του θέματος βε κορίτσι..
    ε , ναι, αυτήν είναι η πάλη και ο αγώνας μας.
    τα μέτρα μας είναι όσα ορίζουμε για το πως θέλουμε τα πράγματα σύμφωνα με όσα μάθαμε και όσα μας διαμόρφωσαν.
    ποτέ δεν θα μάθουμε τι θέλουμε γιατί είμαστε οριοθετημένοι εκ των προτέρων.
    προκαθορισμένες ζωές.
    η αγωνία μας και οι αντιξοότητες ξεκινάνε όταν αρχίζουμε να προσπαθούμε
    να προσαρμόσουμε τους άλλους και τα γεγονότα σ αυτό που νομίζουμε οτι "
    θα έπρεπε να είναι" .
    δεν εξερευνούμε, δεν τολμούμε, δεν αποδεχόμαστε.
    δεν είναι θέμα ελεύθερο, είναι επιτακτικά , αυστηρά κελιστό.
    " πιστεύω οτι οι άντρες θα πρέπει να κατακτούνε μια γυναίκα και όχι να παίζουν μαζί της" -για να ξαναναφερθώ στο ποστ
    - γιατί το πιστεύεις αυτό? γιατί είναι τα μέτρα σου.
    αυτό θέλεις? αν ναί, γιατί κάθεσαι 3 χρόνια σ αυτήν την κατάσταση κι
    έχεις φρικάρει ζητώντας στ αλήθεια όχι τη βοήθεια των αντρών σκορπιών
    του σάιτ [ και πόσοι ναναι αυτοί δεν λες, κανένας, άντε 1] αλλά των
    μαντζουνιών των μαγισσών της σμύρνης και βάλε..
    ένυγουέιζ, πολλά από τα προβλήματα μας δεν θα υπήρχαν αν δεν προσπαθούσαμε να φέρουμε τα πράγματα στα μέτρα μας.
    βαριέμαι [ τι πρωτότυπο] να αναλύσω περισσότερο
    @ kampia ναι έχω αλλά το βασικό δεν είναι αυτό, το βασικό είναι ο ξερόλας ωροσκόπος μου
     
  • Journey @ 30.09.2010 23:02
    το θέμα μας είναι οτι δεν ρίχνω γκόμενους
  • Journey @ 30.09.2010 23:07
    Όχι, γενικώς δεν ρίχνω
  • Journey @ 30.09.2010 23:09
    Εεεεμ ...γιατί να προσπαθούμε να αντιμετωπίζουμε τις καταστάσεις σύμφωνα με όσα έχουν στουμπώσει στο μυαλό μας και όχι σύμφωνα με το όπως μπορούμε και νομίζουμε?
    πολλά από τα προβλήματά μας δεν θα υπήρχαν αν μπορούσαμε να κάνουμε ένα delete σε όποια μας έχουν εκπαιδεύσει να πιστεύουμε , το έχεις σκεφτεί αυτό ποτέ?
     
  • Journey @ 30.09.2010 23:16
    μπορεί να μην το καταλαβαίνουμε αλλά είναι σαν να κοβόμαστε στη μέση όταν χάνουμε τα μέτρα μας, τους ορισμούς μας.
    γιαυτό και χάνουμε τη μπάλα.
    ένας από τους λόγους που την πάτησε η αμάντα.
    βρε παιδιά αυτό το θέμα είναι τόσο πολυδιάστατο, δεν έχω λόγια να πω πόσο.
    στην πραγματικότητα χαίρομαι σαν μικρό παιδί που το βρήκα μπροστά μου.
    θα μπορούσε να αποτελέσει ένα δεύτερο κύκλο μεταπτυχιακών, τόσο πολύ.
    εντελώς διαστροφική η κυρία journey το ξέρω.
     
  • ELLA22 @ 30.09.2010 23:19
    Ρε παιδιά,  η γυναίκα αρρώστησε όταν την κοίταξε στα μάτια ο έρμος και της είπε 2-3 χαζά πάνω σ΄ενα ψιλοφλερτάκι πρίν από 3 χρόνια; ή ήτανε ψιλοαρπαγμένη νωρίτερα;Δηλ.αν το είχανε κάνει κι΄όλας, θα τους είχαμε πρωτοσέλιδο στα ΜΜΕ;;;γι αυτό ξανά...ΑΜΑΝΤΑ ΞΕΚΟΛΛΑ ΚΑΙ Ξ  Ε Χ Α Σ Ε Τ Ο αυτο το θέμα.Απ όποια οπτική γωνιά  και να το δούμε Journey, κάθε άλλο παρά υγεία θα αντικρίσουμε. Οι υγιείς σχέσεις βασίζονται στην αμοιβαία αγάπη, τον σεβασμό την ειλικρινεια και τών δύο μελών της.Η περίπτωση αυτή δυστυχώς δεν ειναι υγειής.
  • Journey @ 30.09.2010 23:23
    ΕLLA που είδες εσυ να μιλάω για υγειή σχέση?

    ψιλοαρπαγμένη η αμάντα? γιατί το λες αυτό? δεν θα με εξέπληττε το γεγονός αν η αμάντα ήταν ένα χαρούμενο γήινο κορίτσι
     
  • Journey @ 30.09.2010 23:25
    ¨Όσο για το κοίταγμα έχω περιστατικό..
    Μια τύπισσα έλειψε από τη δουλεια 10 μέρες επειδή την κοίταξα
    ω ναι
  • ELLA22 @ 30.09.2010 23:26
    ναι ούτε και μένα
  • Journey @ 30.09.2010 23:27
    Με έκανε να νιώσω μία ρασπούτιν η τρισάθλια..
    λολολολ
  • ELLA22 @ 30.09.2010 23:31
    εννοούσα την Journey σ΄αυτό που έγραψε ΄΄ δεν θα με εξέπληττε το γεγονός αν η αμάντα ήταν ένα χαρούμενο γήινο κορίτσι΄΄
  • ELLA22 @ 30.09.2010 23:34
    τι έχει η  μέρα fireworks;
  • Journey @ 30.09.2010 23:37
    Δεν ξέρω τη ζωή της αλλά μια καλή υπόθεση θα ήταν να σκεφτούμε οτι η
    αμάντα ζούσε κάπως μίζερα με τα πάνω της και τα κάτω της  - όπως οι
    περισσότεροί μας- μην φανταστείτε οτι λέω οτι όλοι οι άλλοι ζούμε μια
    χαρά- και κάπου μέσα της διατηρούσε έναν πυρήνα ελπίδας ή στόχων για
    κάτι τέλειο.
    ε, τώρα πως το ένα έφερε το άλλο και την πάτησε το αφήνω στη φαντασία σας.
    μην νομίζεις οτι όλα αυτά τα ποστ " ταιριάζουμε" είναι από άτομα που δεν ρέπουν στις ίδιες φασαρίες
     
     
  • GICRI @ 30.09.2010 23:38
    Amanta37 τα αγοράκια έχουν στο DNA έναν καλόγραμμένο κώδικα που τους θέλει κυνηγούς .Όποια από εμάς παραβεί τον κανόνα χάνει το παιχνίδι.
    Την επόμενη φορά που θα σου γυαλίσει κάποιος κούκλος φρόντισε να πέφτει αυτός πρώτα στα πατώματα και μετά να του κάνεις κι εσύ παρέα.
  • Journey @ 30.09.2010 23:38
    και η εποχή και όλα..
    πάντως εγώ απόψε δεν την παλεύω.
    διακρίνω τέτοια ματαιότητα στα πάντα που δεν λέγεται
  • ELLA22 @ 30.09.2010 23:39
    ναι η αβάσταχτη ελαφρότητα του είναι ενός χαρούμενου γήινου κοριτισιού
  • ELLA22 @ 30.09.2010 23:44
    Καλή νύχτα σε όλους και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να έχουμε
  • Journey @ 30.09.2010 23:47
    καληνυχτες ELLA και καλό μήνα
  • Journey @ 30.09.2010 23:48
    Ωραία, τι ήθελα να παραπονιέμαι οτι απόψε βαριέμαι?
    Μόλις άναψαν τα αίματα [ δείτε το πιο προσφατο post]
  • GICRI @ 30.09.2010 23:51
    Καλήνύχτα σε όλους.Μόνο τέσυ μου να προσέχεις την κάργια την ματαιότητα αυτή σκοτώνει ενώ η πραγματικότητα αν δεν σε σκοτώσει τότε μπορεί να σε λυτρώσει.
  • antonis_oushiza @ 01.10.2010 12:13
    132 σχολια...
  • Amanda37 @ 02.10.2010 17:11
    Παιδιά καλημέρα.Η Amanda είμαι.Διάβασα μερικά από τα σχόλιά σας και έχω να σας πω ότι δεν τα έχω βγάλει απ'την κοιλιά μου όλα αυτά που σας έγραψα γιατί σε όλες μα όλες τις καταστάσεις υπήρχαν μπροστά και άλλοι,οι οποίοι μπορούν να επιβεβαιώσουν ότι δε λέω ψέματα.Γιατί,αυτός ο ''κύριος''ισχυρίστηκε ότι ποτέ δε μου έδωσε καμία αφορμή και πως όλα ήταν στη φαντασία μου.Δηλαδή με λίγα λόγια έβγαλε την ουρά του απ'εξω.Και είπε πως λέει αλήθεια και να στείλει τον λογαριασμό του κινητού του για να δουν ότι δε μου έχει τηλεφωνήσει καμία φορά.Δηλαδή αυτά που έκανε και είπε δε μετράνε.Αλλά εγώ όμως,μπορώ να τους βρω όλους και να πουν αυτά που έκανε και είπε.Γιατί πήγε να με βγάλει τρελή και φαντασιόπληκτη.Καταλάβατε; Επίσης,ποτέ μα ποτέ δε ξεκινάω κάτι αν δε μου δώσουν την αφορμή.Γιατί σα γυναίκα και σαν Ταύρος δύσκολα ανοίγομαι αν δε σιγουρευτώ για τα συναισθήματα του άλλου για εμένα.Γιατί έχω καεί πολλές φορές και φοβάμαι πάρα πολύ.Και τελικά απ'οτι φάνηκε ο Σκορπιός ήταν συναισθηματικά μπερδεμένος όλα αυτά τα χρόνια,γιατί είχε χωρίσει ενώ παράλληλα έκανε ό,τι έκανε μαζί μου και τελικά αφού έβαλα λυτούς και δεμένους για να τον βρουν επειδή ο γαμημένος μαλάκας δεν απαντούσε ούτε στα μηνύματά μου,ούτε στα τηλεφωνήματά μου και με άφηνε μέσα στον πόνο,στα δάκρυα και στην αγωνία,έμαθα ότι ξαναγύρισε στην πρώην.΄Η τουλάχιστον έτσι ισχυρίζεται.Γιατί απ'οτι ξέρω οι Σκορπιοί όταν χωρίζουν από μια σχέση ή τους διώχνουν,ποτέ μα ποτέ δε ξαναγυρίζουν.Εκτός κι αν ξαναγυρίσουν για να τους εκδικηθούν.Αλλά αυτός ο γαμημένος μαλάκας είπε πως όλο το καλοκαίρι ήταν μπερδεμένος και πως σκεφτόταν μια εμένα και μια εκείνη και τελικά ξαναγύρισε σ'εκείνη.Και τώρα εγώ θα κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου.Εμένα με έχει χεσμένη και δεν απαντάει.Στους κολλητούς όμως γιατί δεν απαντάει στα τηλεφωνήματά τους αφού υποτίθεται ότι τώρα πια είναι ευτυχισμένος που ξαναγύρισε στην αγαπημένη του;Και γιατί γαμώ το κέρατό μου,δε ξεκαθάριζε την κατάσταση απ'την αρχή  ο μαλάκας και με πλήγωσε αφού δεν ήξερε τι ήθελε; Τί στο διάολο του έφταιγα;Πριν από δύο μέρες και μετά από πάρα πολλά μηνύματα που του έστειλα και τον παρακαλούσα να απαντήσει στο κινητό του για να μιλήσουμε και να ξεκαθαρίσουμε επιτέλους την κατάσταση,τα πήρα άσχημα και γίναμε κώλος με αποτέλεσμα να μου στείλει μόνο ένα γαμημένο ξερό μήνυμα που έλεγε να μη τον ενοχλήσω ξανά πως του δημιουργώ πρόβλημα και πως αυτό είναι το πρώτο και τελευταίο μήνυμα που μου στέλνει.Καταλάβατε τώρα τι γαμημένος μαλάκας είναι;Δεν ούτε τα......να μιλήσει μαζί μου.Και τί στο διάολο εννοούσε ότι του δημιουργώ πρόβλημα;Με την αγαπημένη του;Οτί αυτή ζηλεύει και του κάνει σκηνές;Με τη συνείδησή του που δε νομίζω καν να έχει;Αλλά ξέρετε κάτι;Αυτός ο άντρας είχε έναν γάτο που πέθανε και τώρα έχει έναν σκύλο.Και όλοι λένε πως οι άνθρωποι που έχουν ζώα και πως αγαπάνε τα ζώα είναι καλοί άνθρωποι.Κι αυτός πριν από 4 μήνες ήταν καλός άνθρωπος μαζί μου.Τί στο διάολο μεσολάβησε κι έγινε ένα τέρας;Ξέρω ότι έχασε τη δουλειά του,ότι έχει χρέη και ότι ο μπαμπάς του είναι σοβαρά άρρωστος και του έστελνα μηνύματα για να τον ενθαρρύνω,να του δώσω κουράγιο,για να τον κάνω να γελάσει και για να του πω πως τον αγαπάω αληθινά,ειλικρινά και πραγματικά.Και να του πράγματα που θέλουν οι Σκορπιοί για να αισθανθούν αυτά που θέλουν για να κάνουν μια σχέση.Και δεν απαντούσε.Κι εγώ τότε του έστειλα 2 μηνύματα και του έλεγα ξεκάθαρα,επαναλαμβάνω,ξεκάθαρα,πως αν τον ενοχλώ,αν δε με αγαπάει,αν δε με θέλει και πως αν έχει βρει άλλη,να μου στείλει μήνυμα ή να μου τηλεφωνήσει και να μου πει να σταματήσω να τον ενοχλώ.Και πάλι δε μου απάντησε.Πάλι με έγραψε εκεί που δε πιάνει το μελάνι.Και τελικά φτάσαμε εδώ που φτάσαμε.Εγώ τώρα τί να πιστέψω;Οτι γύρισε ξανά στην αγαπημένη του;Οτι αυτό είναι μια δικαιολογία;Γιατί οι Σκορπιοί αν δεν είναι οικονομικά εξασφαλισμένοι δε κάνουν καμία κίνηση για δεσμό ή για γάμο.Κι αυτό το ξέρω και ζωδιακά και απ'την κολλητή μου που είναι αρραβωνιασμένη με Σκορπιό και δε παντρεύονται επειδή αυτός έχασε τη δουλειά του.Η περίπτωση αυτή είναι πιο περίπλοκη κι απ'τη θεωρία της σχετικότητας κι όποιος τη λύσει θα πάρει το χρυσό μετάλλιο.Και επίσης έχω και ενσυναίσθηση και προαίσθημα και 9 στις 10 φορές πέφτω πάντα μέσα.Και δε ξέρω αν είναι δώρο Θεού ή κατάρα και φοβάμαι.Γιατί τους 4 τελευταίους μήνες ότι έχω ''προβλέψει'' ή ότι έχω συναισθανθεί ή σκεφτεί έχει βγει.Και ήταν πάντα άσχημο δυστυχώς.Και δεν είχα ποτέ τηλεπαθητικούς οργασμούς.Α.....και κάτι τελευταίο έτσι για να ξέρετε όλοι σας.Επειδή, σας είπα ότι αυτός ο αντρας όταν μια φορά τσακωθήκαμε και κατέβασε το παντελόνι του και όχι το μποξεράκι του,αν το έκανε ξανά,θα τον πέταγα πάνω στο γραφείο και θα του έκανα έρωτα μέχρι να έλεγε έλεος!!!Για να μάθει!!!Και όταν κάποιος είναι συναισθηματικά μπερδεμένος οφείλει πρώτα απ'ολα,να κοιτάξει βαθιά μέσα του,στην ψυχή του,στο μυαλό του και στην καρδιά του,ποια θέλει και τι θέλει και μετά να κάνει ό,τι θέλει να κάνει γιατί εγώ δε του έφταιγα σε τίποτε να με πληγώσει,να με κάνει να κλάψω γι'αυτόν και να μου φερθεί έτσει πούστικα.Κι επειδή τώρα τελευταία η ενσυναισθηση που έχω μου λέει πάρα πολλά πράγματα κι εγώ συνειδητά και ασυνείδη προσπαθώ πάρα μα πάρα πολύ να τα αρνηθώ αλλά δε τα καταφέρνω και το προαίσθημα που έχω μου λέει πολλά πράγματα τα οποία αν βγουν αληθινά κάηκα,υπάρχει περίπτωση να συναντηθώ μαζί του κι ύστερα να σας γράψω και να σας πω παιδιά ελάτε να με επισκεφθείτε στο μαιευτήριο.Γέννησα δίδυμα!!!Και να ξέρετε εσείς οι γυναίκες πως αν σας κοιτάξει στα μάτια άντρας Σκορπιός καήκατε.Είστε καταδικασμένες.Γιατί το γράφει και ο κύριος Πανόπουλος στα χαρακτηριστικά του ζωδίου του Σκορπιού.Το βλέμμα του σε μαγνητίζει και σε υπνωτίζει και σε μαγεύει.Και τότε run Forest run.....Για να προλάβεις να μη την πατήσεις.Εγώ δυστυχώς όταν τον γνώρισα δεν ήξερα ότι ήταν Σκορπιός.Και μπορώ και θέλω να ορκιστώ στη ζωή μου πως όσα σας έγραψα και σας γράφω είναι αληθινά και πως δε σας λέω ψέματα για τίποτα απ'ολα αυτά.Δεν είμαι ούτε τρελή,ούτε φαντασιόπληκτη,ούτε μυθομανής,ούτε μανιοκαθλιπτική,ούτε σχιζοφρενής,ούτε νυμφομανής.Και σκέφτηκα κάποια στιγμή αν θέλετε κι εσείς,όσοι μένετε στην Αθήνα και όχι στην επαρχία να σας καλέσω στο Ηράκλειο να συναντηθούμε για να συζητήσουμε από κοντά το θέμα.Και να φέρετε μαζί,αν βρείτε έναν άντρα Σκορπιό για να επιβεβαίωσει αυτά που σας είπα και σας λέω.Θα έχει πολύ πλάκα.Μόνο που δε ξέρω πόσοι είστε.Και σιχαμένη κάμπια δε το έχω ζήσει στο κεφάλι μου.Υπήρξε πραγματικά.Και το γράφω πιο πάνω.Γιατί στις ''φίλες''δε κάνουν τέτοια πράγματα,ούτε ρωτούν τέτοια πράγματα.Ούτε κατεβάζουν τα παντελόνια τους.Εκτός κι αν εσύ έχεις τέτοιους ''φίλους''οπότε πάω πάσο.Και σου είπα ότι παραλίγο να κάνουμε έρωτα αν δεν έκανα τη λάθος κίνηση και θα τα έφτιαχνα μαζί του,αλλά τελικά θα με παρατούσε γιατί όπως τελικάφάνηκε ξαναγύρισε στην αγαπημένη του ή τουλάχιστον έτσι ισχυρίζεται.Ξέρω ότι έχω χάσει τις μάχες αλλά δε ξέρω αν έχω χάσει και τον πόλεμο.Κι αυτό τον ρώτησα αλλά και πάλι δε μου απάντησε.Οπότε άρχισα την επιχείρηση γραμματόσημο που πρότεινε κάποιος απ'την παρέα.Για να δούμε τι θα δούμε.Αλλά αν,λέω,αν ξαναγυρίσει κοντά μου,θα πρέπει να έχει ξεκαθαρίσει τι πραγματικά θέλει και ποια πραγματικά αγαπάει αληθινά και ειλικρινά και επειδή έχω χάσει την εμπιστοσύνη μου σ'αυτόν,την ασφάλεια,και λίγη απ'την αγάπη που είχα γι'αυτόν και φοβάμαι ότι θα ξαναφύγει,θα πρέπει να δώσει μεγάλη κι αληθινή μάχη για να με ξανακερδίσει.Αυτή τη φορά το κάστρο δε θα πέσει αμαχητί!!!Αυτά που ήξερε να τα ξεχάσει.Η παλιά amanda πέθανε.Και κορίτσια είναι ένας κούκλος!!Ολες όσες έχουν δει τη φωτογραφία του έχουν πάθει πλάκα μαζί του.Εξηγήθηκα γιατί παρεξηγήθηκα.
  • sgouromallousa @ 02.10.2010 17:46
    Amanda kai emena o prohn mou itane Scorpios kai kouklozzzzz!!!
    Pame kontrezzzzz????
    Mono mia aporia exo...
    Are you sure thirty-seven???
    An nai, eimai ikanh na diasxiso olo to Aigaio kai to Kritiko pelagos kai na katevo Hrakleio,mono kai mono gia na do tautothta!!!!!
    By the way...
    ysterografo: Ela Athina,exei mpolikous Scorpious...Etsi gia na pareis ton aera soy kai na goustarizeizzzzz...!
  • RI_KO @ 02.10.2010 17:47
    Ετσι όπως τα λες ούτε καν σχέση δεν είχατε..προς τι το κόλλημα τόσο καιρό?Για ένα φιλί???΄Οσο για τα υπονοούμενα..ήταν απλά υπονούμεναμέσα στη διαδικασία του παιχνιδιού είναι κι αυτά...Α!και το παιχνίδι δεν γίνεται πάντα όταν θέλουμε κάποιον συγκεκριμένα για σχέση αλλά  για να αποκτήσουμε τη χαμένη αυτοπεποίθηση μας.Είναι σκληρό το ξέρω όμως ισχύει....Προχώρα λοιπόν και μη σκας!
  • Flamberge @ 02.10.2010 18:07
    Γιατί αρχίζεις ως Αμαντα37, λές ότι είσαι η Αμάντα 37, αλλά υπογράφεις ως αμάντα34? Γιατί ε, γιατί??? Και επίσης γιατι λες ότι δεν θες να τον ξαναδείς και θες να τον εκδικηθείς απο τη μια αλλά καταλήγεις ότι είναι κούκλος και θέλεις να τον ξανακερδίσεις??? Μπορεί να μου πει κανεις?
  • AriesLeo @ 02.10.2010 18:13
    mporei na patise lathos koumpi h gynaika :/..
  • sgouromallousa @ 02.10.2010 18:17
    E mallon isos (den ksero) einai ontos 34, kai o skorpios 26.Ara
    Eno an einai ekeinh 37 kai o skorpios 29, e opos kai na to kanoume ''kathetai'' pio oraia...
     
  • sgouromallousa @ 02.10.2010 18:18
    AriesLeo LOL
    to koumpi me to 7 einai dipla sto koumpi 4?
    LoL!!!!
  • sgouromallousa @ 02.10.2010 18:19
    Fire...!Exo diladi elpides kai ego me ton prohn mou ton skorpio diladi????
    LOL!!!
  • sgouromallousa @ 02.10.2010 18:23
    ...Me ta matia na to les
    Otan kaigesai gia mena...
    Me ta matia na to les....
    Na to les ,agaphmenaaaaaa.....
    Fonara eimai ,fonaraaaa!!!
    Perimeno foto me ta didima apo to maieutirio !!!
  • Amanda37 @ 11.11.2010 21:04
    Καλησπέρα παιδιά.Η amanda37 είμαι.Ο δολοφόνος γυρίζει πάντα στον τόπο του εγκλήματος.... Λοίπον,να εξηγηθώ για να μη παρεξηγηθώ άλλη φορά.Κάνω ψυχανάλυση εδώ και αρκετά χρόνια γιατί έχω κατάθλιψη,την οποία μου τη δημιούργησαν άλλοι.Και δυστυχώς για εμένα,η κατάσταση δε διορθώνεται,παρά μόνο με αντικαθλιπτικά και συνεδρίες με τον ψυχαναλυτή μου.Εδώ και 5 χρόνια όμως,μου έχουν συμβεί πάρα πολλά άσχημα πράγματα στη ζωή μου.Και ειδικά τους τελευταίους 5 μήνες.Εκανα μία πάρα πολύ σοβαρή επέμβαση στη μέση γιατί αλλιώς θα έμενα παράλυτη,είχα τον σκασμένο τον Σκορπιό που μου έκανε τα νεύρα σερπαντίνες και τώρα έχω καινούρια προβλήματα υγείας.Και για μερικούς πικρόχολους,δε χρίζω ψυχιατρικής παρακολούθησης γιατί πηγαίνω σε  ψυχίατρο-ψυχαναλυτή,αλλά τους τελευταίους μήνες είναι σαν κάποιος να άνοιξε το κουτί της Πανδώρας και να ξεχύθηκαν από μέσα όλα τα άσχημα στη ζωή μου.Εληξε η σύμβαση που είχα με τα stage και πρέπει να κάνω ασφαλιστικά μέτρα για να μπορέσω να εργαστώ ξανά,προσπαθώ να βγάλω από μέσα μου τον πραγματικό μου εαυτό,αλλά όλο και κάτι γίνεται και όσο για τον Σκορπιό τον έχω αφήσει στην ησυχία του και του είπα πως αν θέλει ας κάνει αυτός το επόμενο βήμα της συμφιλίωσης μεταξύ μας.Και κάποιος μου τηλεφωνεί με απόκρυψη και δε μου μιλάει και δεν είναι ο πρώην μου.Και ανησυχώ για την υγεία μου πάρα πολύ και είμαι μόνη μου.Απλά δε μου αρέσει να παίζουν με τα συναισθήματά μου.Γιατί είμαι άνθρωπος και όχι κούκλα.Και δεν είμαι ούτε ψυχοπαθής,ούτε διπολική διαταραχή έχω όπως υπονοείσατε κάποιοι.Το έχω έλεγξει και το ένα και το άλλο.Και ούτε μανιοκαταθλιπτική είμαι.Το πρόβλημα που έχω λέγεται κατάθλιψη και σύγχυση και προκαλείται απ'την έλλειψη σεροτονίνης στον εγκέφαλο.Και ξεκινάει απ'την παιδική ηλικία και τα παιδικά τραύματα.Και την μετέπειτα ζωή μου.Και θα ήθελα πάρα πολύ αν μπορεί κάποιος από εσάς που γνωρίζει από αστρολογία να μου πει πως είναι ο γενέθλιος χάρτης μου.Είμαι γεννημένη στην Αθήνα,στις 26/04/1972,ανάμεσα στις 7.00-8.00 το πρωί.Γνωρίζω ότι έχω ωροσκόπο Δίδυμο και σε συνδυασμό με το ωροσκόπιό μου τον Ταύρο,είναι η απόλυτη καταστροφή.Και επίσης ο Σκορπιός θα ήθελα να μάθω αν θα ξαναγυρίσει για να πούμε μερικές κουβεντούλες εφ'ολης της ύλης για να μη το παίζει,Αμερικανός Τουρίστας που ήρθε να επισκεφθεί την Ακρόπολη.Και θα ήθελα να μου πείτε αν ταιριάζει ο Ταύρος με τον Σκορπιό και πως μπορώ να τον κάνω να καταπιεί το κεντρί του.....Και αγαπημένα μου Ταυράκια ποτέ μα ποτέ μην κρίνετε κάποιον που πονάει...Και θα ήθελα να με βοηθήσετε γιατί ο κύριος Πανόπουλος που του έστειλα e-mail δε μου απάντησε.Ούτε το stardome.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.Και να ξέρετε ότι αυτός  μου τα έριξε πρώτος,εγώ δεν έκανα απολύτως τίποτε για να τον ενθαρρύνω...
  • Journey @ 11.11.2010 21:46
    ποιά αντικαταθλιπτικά παίρνεις ακριβώς?
  • Journey @ 11.11.2010 21:51
    ωχ, 144 σχόλια, μου είναι αδύνατον να τα διαβάσω όλα αλλά πεθαίνω από περιέργεια για το ποιός χρησιμοποιήσε τους όρους " διπολική διαταραχή " και "μανιοκαάθλιψη".
    Να σηκώσει το χέρι όποια / όποιος το έγραψε !!

έχουν γενέθλια 238 μέλη.

γιορτάζουν οι: Βενέδικτος, Σεραφείμ

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...