παρακαλώ περιμένετε...

Δείκτες στην ωριαία

  • manini @ 02.01.2012 20:01
    ο Frawley, λέει πώς όταν μιλάμε για σχέσεις, είτε τα φτιάξατε  είτε όχι ακομα, είτε είστε παντρεμένοι είτε δεν είστε, είτε χωρίσατε είτε όχι κ αν ακόμα δεν τον έχεις γνωρίσει ακόμα κ ρωτάς αν θα κάνεις σχέση...πάντα ο δείκτης του lover boy είναι ο 7ος
  • manini @ 02.01.2012 20:01
    δεν αναφέρει κάτι τέτοιο στον 11ο
  • Charline @ 02.01.2012 20:02
    οοοοοοοοκ  έχω τρεις διαφορετικές ωριαίες να εξηγήσω..στο τέλος θα διαλέξω την πλέον συμφέρουσα , αν και αυτή δεν είναι πάντα η προφανής
  • manini @ 02.01.2012 20:04
    εεεε τώρα πειράζει να σου πω ότι δεν δουλεύουν έτσι οι ωριαίες? κ δεν μπορείς να εκμαιεύσεις αυτό που κ ντε καλά θέλεις εσύ? γιαβρίμ.... τι να κάνουμε?
     
     
  • manini @ 02.01.2012 20:07
    παρόλα αυτά αν κάνω λάθος...γιατί δεν είμαι κ ειδήμονας αν κάποιος άλλος έχει άλλη άποψη...να την θέσει
  • Charline @ 02.01.2012 20:12
    μα μπορεί να με αρέσει περισσότερο μια άλλη απάντηση απο την προφανώς αναζητούμενη..    

    τέσπα.. έχει ξανασυζητηθεί κάτι σχετικό; κι αν ναι, ποιο ήταν το πόρισμα;
  • Journey @ 02.01.2012 20:19
    http://www.stardome.gr/tribes/aries/26289.html
  • Charline @ 02.01.2012 20:37
    !!!!!!!!342 σχόλια; τα ξαναλέμε κατά τις 11 oh lala
  • happyduck @ 02.01.2012 20:43
    342?????χαχαχα ζαλάδα 8-)
  • StaRdust80 @ 02.01.2012 20:53
    7oς στεγνα....
    11ος από που και ως που?
  • Charline @ 02.01.2012 20:57
    γι αυτό που έγραψα πριν , σταρουλάκι μου....δεν υπάρχει πια η σχέση, δεν υπάρχει φλερτ, άρα τον λαμβάνουμε υπόψη σαν φίλο(ή έστω γνωστό) ...τον 7ο κάποιοι τον λαμβάνουν μέσα στα πλαίσια υπάρχουσας σχέσης
  • StaRdust80 @ 02.01.2012 21:01
    για εσένα σαν 1ος είναι ο 7ος.....
    το αμορε υπαρκτό η wannabe 7ος ακόμα και αν είναι ο γείτονάς σου (που για γείτονα θα παίρναμε τον 3ο).....
  • Charline @ 02.01.2012 21:03
    ομιλούμε για επιστροφή παλαιάς σχέσης -πρώην αμόρε , ανύπαρκτο κατά τα φαινόμενα
  • Charline @ 02.01.2012 21:06
    αχ, τώρα είμαι  έτοιμη να επικοινωνήσω τηλεπαθητικά με τον john himself ...... και πάλι κάτι διαφορετικό θα έλεγε
  • StaRdust80 @ 02.01.2012 21:06
    7ος
  • Charline @ 02.01.2012 21:07
    καλά ντε-7ος για αρχή , 5ος για τη συνέχεια και θα κλείσω με τον 8ο , γιατί μου σκασε έμπνευση
  • manini @ 02.01.2012 21:07
    charline... μπορείς να αιτιολογήσεις γιατί συγκεκριμένα αυτόν τον οίκο, αυτός που στο είπε που βασίστηκε? Θα αλλάξεις γνώμη αν στο πουν μερικά άτομα ακόμα? ματάκια μου ο 11ος μπορεί μόνο να θεωρηθεί σαν παράγων 5ος του 7ου, δηλαδή σαν το πως βλέπει την σχέση ή αν αρέσκεται ή αν θέλει σεξ ο 7ος  κ τέτοια...αλλά κ πάλι είναι μακρινή σκέψη συνήθως τον 5ο του χάρτη κοιτάμε για αυτό....
  • manini @ 02.01.2012 21:08
    8ος όχι...ποτες δεν έχει να κάνει με σχέσεις...αν θες να δεις τα λευτά του 7ου ναι...
  • StaRdust80 @ 02.01.2012 21:11
    τον 8ο σαν παραγωγίσιμο για τα θέμματα των possesions του 7ου....
  • Journey @ 02.01.2012 22:13
    Και γιατί να μην δώσει τον 3? Αν είναι  να παίξουμε την κολοκυθιά..
  • Epique @ 02.01.2012 22:13
    Καταρχήν τί έγινε με την προηγούμενη ωριαία;;
  • StaRdust80 @ 02.01.2012 22:15
    τον 3ο θα τον έδινε αν το current η wannabe αμορε εκανε πχ μεταπτυχιακο
  • Journey @ 02.01.2012 22:18
    Και τον 8ο αν ήταν νεκροθάφτης να εικάσω?
  • Journey @ 02.01.2012 22:20
    Θα εικάσω
    Star, σου έγραψα τα στοιχεία της έκλειψης στο άλλο ποστ αλλά τώρα δνε βρίσκω τον χάρτη σου. Τι στο καλο, σο όνειρο το είχα δει οτι τα έχω?
  • StaRdust80 @ 02.01.2012 22:28
    εγώ το χάρτη που μου έφτιαξες εσυ έχω για τσι προναταλ εκκλείψεις
     
    βασικά για να δεί για το μεταπτυχιακό του αμόρε (επικοινωνιακό λάθος σχωρατε με έρχομαι απο ξενύχτια )
     
    όποτε έχεις διάθεση τις συζητάμε
  • Charline @ 02.01.2012 22:28
    όσο εγώ μελετώ...οκ το πιασα κομματάκι το υπονοούμενο...ο Άλλος είναι ο 7ος..για  επιστροφή του Άλλου κοιτάμε τις όψεις του κυβερνήτη του 7ου..με τον κυβερνήτη του 1ου ...αυτή είναι εξάγωνο..ο κυβερνήτης του 7ου , ο κρόνος είναι μέσα στον 3ο ...ο κυβερνήτης του 1ου, ο ήλιος στον 5ο..
  • Journey @ 02.01.2012 22:31
    Θα με τρελλάνεις εσύ!
    Τι δουλειά έχει το μεταπτυχιακό με τον 3ο? Κι εγώ θυμάμαι οτι είχα κάνει τους χάρτες αλλά δεν τοςυ βρίσκω, έχω φάει τον τόπο, θα σκάσω..τουλάχιστον δεν το είχα δει σε όνειρο, ήταν ριάλλιτυ, ουφ - μάλλον τα έκανα και δεν πάτησα το μαγικό κουμπί save.
    * Σαρλήν, ε ναι .. 7ο ξερό και σκέτο, κατά τα άλλα λέμε χαριτωμενιές.
  • Epique @ 02.01.2012 22:33
    Πάμε πάλι.Μηπως θα 'χες την ευγενή καλοσύνη,να πεις την εξέλιξη στην προηγούμενη ωριαία ;
  • Charline @ 02.01.2012 22:33
    epique, την προηγούμενη ωριαία την έχω βάλει στην κατάψυξη, καθότι έτυχε να με πει αστρολόγος, πως θα έχω επιστροφή του συγκεκριμένου ανθρώπου , όταν ο διελαύνων πλούτωνας τριγωνίσει τον Κρονο μου στον 11ο(; και μετά έθεσα στο καπάκι ερώτηση σε ωριαία που την...αξιόλογησε(πανάθεμά την κι αν ήξερε τί έλεγε) μια άλλη μια του συναφιού
  • StaRdust80 @ 02.01.2012 22:34
    ο3ος δεν είναι ο 9ος του 7ου????
    καλέ σου λέω εσυ μου τα έστειλες...αχ αυτο το save....ητο και ανάδρομος ο ερμης, ε εγινε
  • StaRdust80 @ 02.01.2012 22:36
    μήπως είναι πολύ νωρίς να άναθεματίσουμε/πετάξουμε στην πυρά την ωριαία?????....
     
     
  • Charline @ 02.01.2012 22:36
    epique,ακόμα , δεν διαπίστωσα να θέλει ο άλλος πιο πολύ από εμέ ούτε κίνηση έκανε..
  • Epique @ 02.01.2012 22:36


    Πλάκα κάνεις!!
  • Journey @ 02.01.2012 22:39
    Ναι, ενώ τώρα που ο Ερμής είναι ορθόδρομος συνδεδεμένη με Κάιρο είμαι..άλλα ντ άλλων καταλάβαίνω !
    Ένυγουέιζ..η απάντηση στην άλλη ωριαία όπως είπα ήτο μονολεκτική και ευκολότατη. Και ΟΧΙ.
    Επίσης, δεν ξέρω ποιός αστρολόγος σου είπε πως μάι απλή διέλευση μπορεί να καθορίσει γεγονός αλλά.... μάλλνο τζιζ
  • Charline @ 02.01.2012 22:41
    σε σχέση με τι, καλέ; κίνηση δεν έγινε(έτσι είχαμε εικάσει στην τότε ωριαία , πάντως-οπότε ..)

    αυτά για την παλιάααα ωριαία-μένα με καίει η νιου ουάν
  • StaRdust80 @ 02.01.2012 22:41
    νομίζω ότι μιλάμε για 'αλλες ωριαίες
    δεν είναι συνδεση με Καιρο....χρονοκαθυστέρηση γουι καν κολ ιτ λαγκ είναι
  • Journey @ 02.01.2012 22:42
    Και μάλιστα , διέλευση δικιά σου να καθορίσει αποφάσεις και ενέργειες άλλουνού. Χμ.. LOL
  • Charline @ 02.01.2012 22:43
    ναι, για την διέλευση που καθορίζει επιστροφή και γιατί πχ αυτή η συγκεκριμένη διέλευση, ξέρει μόνο ο ίδιος-δεν ρώτησα παραπάνω , δεν ξέρω να σε πω(κακώς που δεν ρώτησα-πάντα στα πιο βασικά αποφεύγω να εμμένω)
  • hobbit 2 @ 02.01.2012 22:44
    Charline, έχει σημασία και ο τρόπος που έκανες την ερώτηση.
  • Journey @ 02.01.2012 22:45
    Μάλιστα..
    Και σε πόσ καιρό θα γίνει το περίφημο τρίγωνο παρακαλώ?
  • Epique @ 02.01.2012 22:45
    Κίνηση,όχι,δηλαδή;; Αρα είχε βγει "σωστή' ως προς το αποτέλεσμα.(μέχρι τώρα τουλάχιστον).

    ,αλλά δεν είχε βγει το ένθετο συμπέρασμα!Πφφφφ!!!! (η έκπληξη κολλάει στην απάντηση του αστρολόγου,την οποία παω να ξαναδώ,γιατί κάπου το 'χασα -με τον Πλούτωνα,νομίζω)!!

     

     

     

     
  • Charline @ 02.01.2012 22:45
    όχι ,όχι είδα 2 αστρολόγους ... ο πρώτος μίλησε για τη διέλευση
  • Charline @ 02.01.2012 22:46
    σε ένα χρόνο,τρίγωνο ακριβείας-μουαχαχαχαχχαχαχαχαχα
  • Journey @ 02.01.2012 22:47
    ......
  • StaRdust80 @ 02.01.2012 22:47
    χμμμμ ναι αυτό με τον πλούτωνα ομολογώ ότι είναι λίγο "κάπως"...
    το γιατί της το είπε ψάχνουμε....
  • hobbit 2 @ 02.01.2012 22:48
    Ο 5ος είναι indicator για sex activities, o 7ος, σχέσεις, ο λόγος για τον οποίο έγινε η επιλογή του 11ου στο ερώτημα, είναι γιατί υπήρχε hope από την πλευρά σου.
    Διάβασε κι εδώ για τον 11ο, θα σου δώσει μια πιο σφαιρική άποψη.
    http://www.astro.com/astrology/in_dgelevhouse_e.htm
     
  • Charline @ 02.01.2012 22:48
    επίκ, επίκ μην μπερδεύεσαι με τον πλούτωνα(η ωριαία που είδες εσύ είχε να κάνει με ένα κάποιο τυχαίο-βρίσκομαι μπροστά σου κάθε παρασκευή- φλερτ)
  • StaRdust80 @ 02.01.2012 22:50
    hobbit ο 11ος ναι έχει να κανει με τις ευχές και τις προσδοκίες μας...
    η ερώτηση εκεί δεν είναι τύπου θα βγεί η ευχη μου???
  • Charline @ 02.01.2012 22:51
    χόμπιτ η ερώτηση που έκανα δεν ήταν ακριβώς ευχή.... ρώτησα τον δευτερο αστρολόγο (έχοντας ακούσει από τον πρώτο αστρολόγο για επιστροφή στο τρίγωνο με τον πλούτωνα) ακριβώς αυτο ...θα επιστρέψει η σχέση που τελείωσε πριν από ένα χρόνο;αυτο.
  • Epique @ 02.01.2012 22:52
    Χαχα!Μπουζούκι ολέ!Εγώ λεω,για την ίδια ωριαία που λέει η Jour,που σου είχα πει ότι ΔΕΝ θα κάνει κίνηση! (το ΄χασα βεβαια, στην δημιουργική ανάλυση των θεμελιωδων,αλλά αφού αστρολόγος μιλάει για ΔΙΕΛΕΥΣΗ και Πλούτωνα στην ωριαία,αντικειμενικά παίρνω θάρρος-κάπως).

    Εξαλλου,το αποτέλεσμα μετράει

    (ανακεφαλαιώση,γιατί εχω όρεξη να κάνω μία που πολύ με προβληματίζει :Παντα και Μόνο 7ος;;,ε;;; ) 
  • Charline @ 02.01.2012 22:52
    θα επιστρέψει στη ζωή μου, θα έρθει , στ' αλήθεια πίσω;
  • StaRdust80 @ 02.01.2012 22:52
    δεν αφήνουμε την ωριαία με τον πλούτωνα που δεν ήταν ωριαία αλλά μια παραtήρηση(καλη-καλή άστοχη η όχι δεν το ψάχνουμε...(κάτι δεν πάει καλά με τον πλούτωνα εγώ είπα τις αμφιβολίες μου από την αρχη αλλά δεν μπορώ να σκίσω πτυχία άλλων) να πάμε στην ωριαία-ΩΡΙΑΙΑ????
  • Journey @ 02.01.2012 22:55
    Πάντα και μόνο 7ος, ναι...
    Για τα άλλα..τι να πω.. οκ..ας δεχτώ πως μία διέλευση θα μας φέρει γεγονός. Θα μου  πείτε, είναι διέλευση Πλούτωνα. Θα το δεχθώ κι αυτό. Βαριέμαι να μαλλώνω 1 χρόνο επί του θέματος..να ήταν κανα μήνα -δύο θα μάλλωνα  : P
  • Charline @ 02.01.2012 22:57
    ναι αλλά γιατί πλούτωνα και γιατί όταν τριγωνίσει τον κρόνο μου στον 11ο;
  • hobbit 2 @ 02.01.2012 22:59
    @ Charline, see pm.
    @ Stardust, ναι, αυτό είναι. Θα γίνει αυτό που επιθυμώ; (Για να ρωτάω σημαίνει ότι έχω ένα κάποιο ενδιαφέρον γι' αυτό, σωστά
  • StaRdust80 @ 02.01.2012 23:03
    εννοείται! απλά ήθελα να δω το statement της ερώτησης
  • hobbit 2 @ 02.01.2012 23:03
    Βολικό, δε λέω, να παίρνουμε τον 7ο για κάθε σχέση, αλλά με ενδιαφέρει η προσπάθεια "αποσυμπίεσης" του 7ου απ' όοοοολες τις σχέσεις, γιατί μου φαίνεται λίγο φάση "κουτσοί, στραβοί, στον άγιο παντελεήμονα" (όπου 7ος=αγιος παντελεήμονας).
  • Charline @ 02.01.2012 23:03
    η ερώτηση ετέθη στις 19/12 στην αθήνα και ώρα 20.47
  • Epique @ 02.01.2012 23:05
    Πωωω,γαμώτο!Κι εμένα ακριβώς αυτη είναι η λογική μου ένσταση,Hobbit!!Ακριβώς,όμως-
  • Journey @ 02.01.2012 23:05
    Ο  7ος δεν είναι ο οίκος των σχέσεων μόνο, είναι οι " άλλοι" .. Τι να κάνουμε τώρα? Να βάλουμε τις φωνές?
  • Journey @ 02.01.2012 23:08
    Όταν ρωτάμε για μία δουλειά , ο 10ος είναι η δουλειά και ο 7ος είναι " οι άλλοι" Σε ερώτηση για δικαστήριο , ο 7ος είναι ο αντίδικος. κλπ κλπ
  • StaRdust80 @ 02.01.2012 23:15
    στην ωριαία εσκασε το ερώτημα αν θα γυρίσει πήραν τον 7ο...σωστα?
     
    στο πρώτο με τον πλούτωνα δεν έγινε ερώτημα κινήθηκαν με την κρυφή ενδεχομένως ελπίδα του αν θα γίνει αυτό που θέλει....και πήραν τον 11ο....
  • Journey @ 02.01.2012 23:17
    W. Lily
     
    The Significations of the SEVENTH HOUSEIt signifies Marriage, open Enemies, Law-Suits, Controversies,Contracts, Warres, Bargaines, Fugitives, Thefts, &c.
  • Charline @ 02.01.2012 23:19
    στην ωριαία η αστρολόγα πήρε τον 5ο, σταρ...ούτε καν τον 7ο(μου είπε πως τον χρησιμοποιεί για υπάρχουσες σχέσεις)
  • hobbit 2 @ 02.01.2012 23:22
    Μη φωνάζεις, Λάμαχε-Jour ας το συζητήσουμε καλύτερα. Γιατί είναι όλοι "οι άλλοι" στον 7ο; Κι αν είναι έτσι, ο 11ος, ανάμεσα στ' άλλα, τι συμβολίζει αν όχι το άνοιγμα προς τον άλλο με ένα πιο universal τρόπο;
  • hobbit 2 @ 02.01.2012 23:30
    Ορίστε, το λέει και ο Lily (και πάαααρα πολλά αστρολογικά εγχειρίδια), marriages, υπάρχει δεσμός. Με βούλα. Υπογραφές, παπάδες, κουμπάρους, μπομπονιέρες. Ή έστω σχέση.
    Και ο 7ος μου φαίνεται προβληματικός και για άλλο λόγο. Το ζώδιο αυτό εξαρτάται από τον άλλο (με τον ίδιο τρόπο που ο κριός απέναντί του δεν εξαρτάται από κανέναν και είναι θαυμαστά αυτόνομο) για να μπορέσει να εκφράσει τον εαυτό του. Ο 11ος δεν έχει ανάγκη τον άλλο με αυτόν τον πιεστικό τρόπο.
  • Journey @ 02.01.2012 23:32
    Μισό λεπτό
    1} Το τρίγωνο Κρόνου - Πλούτωνα αφοπρά διέλευση στο νάταλ της Σαρλήν και όχι ωριαία.
    Το έχουμε? Άλλοστε όψη εξωκρόνιου δεν παίζει με τίποτα σε ωριαία.
    2} Οι " άλλοι" συνήθως έχουν κάποια ιδιότητα ή ρόλο. Είναι ο πατέρας μας, η μητέρα μας, ο αδερφός μας, το παιδί μας, ο άντρας μας, ο εραστής, ο αντίπαλός μας στον αγώνα τέννις, το αφεντικό μας, ο υπάλληλό μας.
    Για πολλούς υπάρχουν οίκοι, όταν δνε υπάρχουν, τότε δίνουμε τον 7ο. Ο 11ος ριζικός - δηλαδή χωρ'ις  παραγώγηση είναι οι φίλοι όσον αφορά πρόσωπα ή κοινωνικές ομάδες.
     
    Δεν χρειάζεται να αποσυμπιέσουμε κανέναν οίκο, ήδη, όλοι οι οίκοι είναι παραφορτωμένοι με πολλά.
     
  • Journey @ 02.01.2012 23:33
    Kαι είναι Lilly me 2 l . Έκανα ως συνήθως typo.
  • Charline @ 02.01.2012 23:38
    κι ο 11ος θα μπορούσε να αφορά στα συναισθήματα του Άλλου με παραγωγή;
  • Charline @ 02.01.2012 23:40
    -γώγηση , γαμώτο
  • hobbit 2 @ 02.01.2012 23:41
    Τι κόλλημα έχεις με τα typos! Kαι 'γω παρασύρθηκα και το 'κανα, soooo??
    Eπέτρεψέ μου, να θεωρώ την κατηγοριοποίηση για τον 11ο κάπως χονδροειδή (μην το πάρει ο John προσωπικά )
    Εγώ έδωσα 11ο γιατί κάποιος που είναι ex, δεν είναι σχέση, είναι; Όχι. Τι είναι;
    Είτε acquaιntance είτε φίλος.
  • StaRdust80 @ 02.01.2012 23:43
    ενας πρώην για τον οποίο υπάρχει συναίσθημα και χοουπ δεν είναι ο "Αλλος" ???
  • Journey @ 02.01.2012 23:49
    Επίσης, ο Lilly καθόλυο δεν εξετάζει ως 7ο μόνο το γάμο ή την υπάρχουσα σχέση μόνο αλλά βλέπετε, έτυχε να ζει στα 1600 τόσο. Το χουμε τι μπορεί να σημαίνει αυτό για την  ηθική της εποχής ? Εδώ ολόκληρο τρίτομο αστρολογικό έργο το ονόμασε " Κρίστιαν αστρόλοτζυ " για το ξεκάρφωμα..
     
    Εδώ στο παράδειγμα παίρνει 7ο
     
    http://www.stardome.gr/tribes/aries/27657.html
     
    Επίσης, για τον 7ο μας λέει
     
    The Significations of the SEVENTH HOUSEIt signifies Marriage, open Enemies, Law-Suits, Controversies,Contracts, Warres, Bargaines, Fugitives, Thefts, &c.
    Because the Demands which doe naturally appertain to the 7th house, require moreconsideration, and are more difficult to judge then any other house, I have been enforced to be more large in delivering the opinions of the Ancients, as of some moderne Practisers; and have also published 43 significant Aphorismes; which, if well understood, will give great light, not only for better understanding what concernes this house, but the whole body of Astrology.
     
    Ακολούθως, μετά τους " αφορισμούς" ακολουθούν τα εξής κεφάλαια και ερωτήσεις
     
    C H A P. X L I X.Of Marriage
     
    Which love most, or desire it most.
    What shall be the occasion of hindring the Marriage.
    Whether a man shall Marry.
    The time of Marriage.
    How many Husbands a woman shall have.
    What manner of person he or she is.
    Whether man or woman be more noble.
    Who shall be Master of the two.
    Whether she be rich or not.
    Whether the MARRIAGE be Legitimate.
    How they shall agree after Marriage.
    That the Marriage shall be broken,and the cause thereof.
    Whether a Man or his Wife shall dye first,and the time when.
    Of a woman whether she be corrupt, or has a Lover besides her Husband or sweetheart.
    Whether A Woman Trades With Any But Her Husband.
    Hath she a Lover?
    Whether she be a Maid, or Chaste,of whom the quere is. κλπ κλπ κλπ κλπ
     
    CHAP.L.Of Servants fled, Beasts strayed, and things lost.
     
    Of a Woman flying from her Husband.
    Of a Thief and Theft.
     
     
     
     
     
  • hobbit 2 @ 02.01.2012 23:52
    Αυτό είναι το θέμα Stardust, πώς ορίζεται αυτός ο "άλλος". Ένας πρώην είναι ένας πρώην, δ ε ν είναι σχέση (ανεξάρτητα από τα αισθήματα και τις ελπίδες που μπορεί να έχει κάποιος). Μπορεί να είναι:
    1. στην καλύτερη των περιπτώσεων (την επονομαζόμενη και σουηδική βερσιόν) ένας φίλος
    2. στη μεσαία περίπτωση ένας απλός γνωστός πια
    3. και το worst case scenario, ένας εχθρός.
     
    Και στις τρεις περιπτώσεις (+ το μελλοντολογικό στοιχείο της "ελπίδας") ο 11ος ταιριάζει καλύτερα. Νομίζω. Αυτό υποστηρίζω -τουλάχιστον προς το παρόν- με βάση αυτά που έχω διαβάσει κι αυτά που έχω καταλάβει.
  • Epique @ 02.01.2012 23:52
    Εγώ θα συμφωνούσα με αστρολόγα,πάντως.Ο 7ος στο μυαλό μου είναι ο εταιρος σε σχέση.Επισημα πράγματα και ντεκλαρέ Ο 5ος είναι τα μη επισημα αισθηματικά,στη δημώδη γκομενικά του επίπεδου σε θέλω/με θέλεις μπλα μπλα κτλ.

    Ο 11ος είναι καπως προχώ,για τα δεδομένα μου και θα τον δεχόμουν ως μη 5ο και μη 7ο στην παρούσα φάση,αλλά και πάλι.. κάτι δεν μου πάει..(ήδη το 'πα κάπως ασυνάρτητα)

    Τίποτα!Το μόνο που με σώνει είναι να κάτσει ωριαία με διαμετρικά αντίθετα αποτελέσματα των υπο επιλογή δεικτών και να δοθεί απαντηση απ΄την Ιστορία που να προκρίνει τον εξής ενα,ως σωστό εν τέλει δείκτη.  
  • Journey @ 02.01.2012 23:55
    Ερώτηση γαι φλερτ δεν υπάρχει μέσα σε 3 ολόκληροους τόμους.
    Ο 5ος τον απασχολεί για εγκυμοσύνες κι έτσι είναι τα πράγματα.
    Τζων ή οχι, ο 7ος είναι για τον άλλον απέναντί σου.
    Αν εγώ είμαι πανρεμένη αλλά έχω κάποιον εραστή και θέλω να ρωτήσω αν θα περάσω το Σ/Κ με τον εραστή μου θα του δώσω τον 7ο. Γιατί? Γιατί η ερώτηση αφορά αυτό το πρόσωπο που έχω " απέναντί μου"
    Όχι το σύζυγό μου.
     
    Ο 5ος δικαιολογείται μόνο σε περιπτώσεις που δε υπάρχει άλλο πρόσωπο και ρωτάω αορίστως " θα ερωτευτώ? θα μου τύχει κάτι στα ερωτικά μου? "
    Προσέξετε..Το να ερωτευτώ μπορεί να είναι κάτι που αφορά μόνο τα συνασθήματά μου και να μην κάνω σχέση με τον άλλον ή να κάνω και να παντρευτούμε- ή να σφαχτούμε { αν αφορά εμένα μάλλον παίζει το δεύτερο }
    Αλλά εφόσον κάνω την ερώτηση αόριστα και δεν ρωτάω " θα κάνω σχέση με τον Τοτό πυο μυο ψιλοχονροαρέσει? " μπορώ να εξετάσω τον 5ο.
     
    Η Λεχμαν λαμβάνει τον 5ο με περισσότερο σύστημα αλλά η Λέχμαν είναι μία και ξέριε να χειριστεί έναν χάρτη. Ας τη ναφήσουμε απ έξω Δεν λαμβάνει ντε και καλά τοςυ κυβερνήτες τω ακμών τω νοίκων επίσης. Είναι άλλη ιστορία η τεχνική της.
     
     
  • Journey @ 02.01.2012 23:57
    Η "ιστορία" έχει ήδη απαντήσει οτι ο δείκτης ακόμα και του πρώην είναι ο 7ος... Η ωριαία δεν χρειάζεται άλλες αποδείξεις, χρειάζεται σωστή ανάλυση
  • StaRdust80 @ 02.01.2012 23:59
    λολ με τα σουηδικά!!!
    δεν διαφωνώ ώς προς το κομμάτι της ελπίδας....(εχει ένα πόιντ λίγο πιο συμπαντικό,ενδεχομένως ιδεαλιστικό ως προς τη σχέση ο 11ος)
    επίσης δεν διαφωνω και ως προς το ότι το αποτέλεσμα θα κρίνει το σωστό της μεθόδου.... (ναι η επαλήθευση είναι η μόνη επιλογή ώς προς την αξιολόγηση βαρύτητας και στατιστικά)
     
    συνεχίζω να τάσσομαι THOUGH υπέρ του 7ου για πολλούς λόγους....(ίσως και όχι τόσο αστρολογικους καθαρά)
     
     
  • Epique @ 03.01.2012 00:02
    Οκ,λοιπόν!Πάω η δόλια να βάλω γκομενικό επιπέδου αφρού στον κοτζαμάν 7ο των σχέσεων #άπονη,άκαρδη ΚΑΙ άτεγκτη#
  • hobbit 2 @ 03.01.2012 00:04
    Βαριέμαι τώρα να κάτσω να καταγράψω ολόκληρο τον συλλογισμό μου, για να δείτε πώς κατέληξα εκεί, θα περιμένω λοιπόν το πόρισμα της ιστορίας.
  • Journey @ 03.01.2012 00:04
    Στην ωριάια τα πράγματα είναι πιο "κυριολεκτικά" 
    Ας δώσουμε μία απάντηση - και θα βγει η άκρη επαγωγικά.
     
    Τι είναι ο 7ος?
  • StaRdust80 @ 03.01.2012 00:09
    επειδή αυτό το μάθημα το πέρασα πάω μια να βάψω νύχια....
    BiRiBa
  • Journey @ 03.01.2012 00:12
    Σιγά μην το πέρασες  : P Δειλή!
  • hobbit 2 @ 03.01.2012 00:14
    Γνωρίζω τι είναι ο 7ος, Jour, είναι ο οίκος που τραβάει το περισσότερο ενδιαφέρον όταν αρχίζει κανείς να ασχολείται με την αστρολογία. Καμιά άλλη φορά που θα αρχίσει η συζήτηση νωρίτερα να ασχοληθούμε καλύτερα με τον 11ο που είναι πιο complicated.
     
    Έχω να βγω για ποτάκι τώρα με κάτι νυχτερίδες! Καληνύχτα από μένα!
  • Charline @ 03.01.2012 00:14
    ο 7ος είναι οι σχέσεις μας, ο συνάδελφος , ο σύζυγος , ο γκόμενος , ακόμα και ο φίλος ;
  • Journey @ 03.01.2012 00:18
    Στην ωριαία κυριολεκτικά ξέρουμε τι είναι όμως? { μία μία φεύγετε, LOL } νύχι, ποτό..κλπ κλπ
  • Charline @ 03.01.2012 00:20
    αν στην ωριαία εγώ είμαι ο 1ος , τότε ο απέναντι είναι ο όποιος άλλος.με πολλή απλή σκέψη.
  • StaRdust80 @ 03.01.2012 00:20
    εγω είπα BiRiBa.....δεν μπορω να γράφω με το πηγούνι
  • happyduck @ 03.01.2012 00:25
    στην ωριαια ειναι ο αστρολογος,ο συζυγος ,ο γαμος,το διαζυγιο,οι δεσμευτικες σχεσεις,ο ¨αλλος" για τον οποιο γινεται η ερωτηση,οι φανεροι εχθροι,οι αντιπαλοι
  • Charline @ 03.01.2012 00:27
    ωραία , ρε παιδιά..παίρνω 7ο

    α)ακμή 1ου (ερωτούσα) στην 14η μοίρα του Λέοντα , κυβερνήτης ο Ήλιος μέσα στον 5ο(να υποψιαστώ πως αυτό ομολογεί τον έρωτα που νιώθω

    β)ακμή 7ου στην 14η της μπανιέρας , κυβερνήτης Κρόνος μέσα στον 3ο οίκο(αυτό θα μπορούσε να δηλώνει την απουσία επικοινωνίας;-ή ότι φίλοι μεταφέρουν νέα

    γ)την ώρα της ερώτησης ο ήλιος και ο κρόνος είναι σε εξάγωνο(ανοχη 0ο)
  • Charline @ 03.01.2012 00:32
    ο ήλιος είναι στον τοξότη , τον οποίο δεν συμπαθεί ο κρόνος..

    ο κρόνος στο ζυγό, ο οποίος δεν αρέσει στον ήλιο;
  • Journey @ 03.01.2012 00:32
    Ο 1ος είμαι ΕΓΩ.
    ΕΓΩ είμαι. I am.
    Είναι η ανατολή.
    Η δύση είναι ο 7ος. Είναι εκεί που σταματάω να είμαι εγώ.
    Είναι το τέλος της προσωπικής περιοχής. Είναι ό,τι έχω "απέναντι" . Όταν ατενίζω " απέναντι" προσπαθώ να "δω" τι είναι εκεί.
    Τι με περιμένει? Αγάπη? Απόρριψη? Συνέχεια? Χωρισμός? Αντιπαλότητα? Αντιπράθεση?
    Τι θέλω εγώ? Θέλω να........ δημιουργήσω μία σχέση, να κερδίσω το δικαστήριο, να προσληφθώ σε μια δουλειά, να έχει αποδοχή αυτό που θέλω να κάνω, να κερδίσω στο τέννις.
    Τα κάνω όλα αυτά μόνη μου? Όχι.
    Πάντα υπάρχει κάποιος άλλος ή άλλοι που έχω απέναντί μου.
    Με ενδιαφέρουν αυτοί οι άλλοι, είτε προσωπικά, είτε αόριστα- αν πρόκειται για ανταγωνιστές μου σε μία  δουλειά.Με ενδιαφέρουν αν είναι αντίπαλοι αθλητές.
    Ποιοί είναι αυτοί οι άλλοι? Οποιοσδήποτε δεν είναι  η μητέρα μου ο πατέρας μου, το παιδί μου, η κολλητή μου, το αφεντικό μου, ο γείτονάς μου.
    Γιαυτούς έχω άλλες "περιοχές"
    Ο διαρρήκτης που θα μπει στο σπίτι μου είναι ένας φανερός μου εχθρός, είναι ο 7ος μου εάν κάνω μία ερώτηση γιαυτόν.
    Το ίδιο και ο νοικάρης της γκαρσονιέρας μου.
    Αν όμως ρωτήσω για τον υδραυλικό μου, αν θα έρθει στο ραντεβού επειδή η συσχέτισή μαζί του είναι μία ανταλλαγή- τον καλώ, τον πληρώνω, επιδιορθώνει τη βλάβη, φεύγει, τον ξεχνάω- είναι 6ος.
    Ο σύμβουλός μου είναι 2ος.Αυτοί δεν είναι " απέναντί μου" αλλά πλάι μου.
    Θα μου πεις, ο εραστής  ή ο σύζυγος? Κι όμως, ειναι απέναντι.
    Ο καθένας που οριοθετεί το τέλος του "εγώ" μου είναι ο 7ος.
    Ακόμα και αν είναι κάποιος που φλερτάρω με τα μάτια.
    Γιατί? Γιατί έχω την επιθυμία να τον προσεγγίσω και να τον βάλω απέναντί μου στην αναζήτηση " θα έχω μάι σχέση μαζί του? "
     
     
     
     
  • Journey @ 03.01.2012 00:37
    Αύριο η συνέχεια..
    * Μα καλά, κανείς δεν πρόσεξε τι ωραία πράγματα ρωτάει ο Λίλλυ? Α να χαθείτε : P
  • Shark @ 03.01.2012 00:45
    Hταν σκληρος και τον ελεγαν Lilly...
  • Charline @ 03.01.2012 01:49
    πάντως και ο ηλιος και ο κρόνος είναι σε ζώδια της τριπλότητάς τους..

    αλλά μιας και είμαι εγώ η ερωτούσα και κυβερνήτης βγαίνει ο ήλιος , μην και θα έπρεπε να ΄δω και τη σελήνη σαν δικό μου δείκτη;
  • Charline @ 03.01.2012 01:50
    του κουτρούλη ο γάμος.
  • Charline @ 03.01.2012 21:09
    το λοιπόν, με πιο καθαρό κεφάλι το πάω πάλι από την αρχή....

    θα χρησιμοποιήσω στην πρώτη απόπειρα τον 7ο οίκο σαν δείκτη του άλλου και στη δεύτερη τον 5ο.

    Η ερώτηση τέθηκε στις 19/12 , στην αθήνα και ώρα 20.47 και είχε ως εξής :" Θα επιστρέψει η σχέση η οποία τελείωσε πριν από ένα χρόνο;"

    Ο 1ος οίκος-εγώ- έχει ακμή στον Λέοντα και κυβερνήτη τον ήλιο..ο ήλιος είναι στον Τοξότη στην 27η μοίρα (σε ζώδιο της τριπλότητας της φωτιάς) και βρίσκεται στον 5ο οίκο-η θέση του μας δείχνει τα συναισθήματα τα δικά μου, ενδεχομένως..

    Ωσάν θήλυ , μπορώ να χρησιμοποίησω και τη Σελήνη σαν δείκτη μου-η Σελήνη , λοιπόν , βρίσκεται στην 20η μοίρα του Ζυγού, μέσα στον 3ο οίκο.

    ο 7ος οίκος -ο άλλος-έχει ακμή στη 14η του υδροχοόου και έχει κυβερνήτη τον κρόνο..ο κρόνος είναι στο Ζυγό , στην 27η μοίρα μέσα στον 3ο οίκο..

    Ο τοξότης δεν συμπαθεί τον κρόνο και ο ζυγός είναι σε πτώση στον ήλιο.

    Από την άλλη , δεν ξέρω τι γίνεται με τις συμπάθειες κρόνου και σελήνης στο ζυγό...

    Πάρα ταύτα Ήλιος και Κρόνος σχηματίζουν ακριβές εξάγωνο.

    Αλλιώς Σελήνη και Κρόνος μισό τετράγωνο-κάτι το οποίο μου ακούγεται δυσοίωνο και δυσκοίλιο.

    Αντί για κυβερνήτη τον Κρόνο , αν κατάλαβα καλά , και επειδή η ερώτηση έγινε το βράδυ, θα μπορούσαμε να πάρουμε και σαν κυβερνήτη του 7ου οίκου τον Ερμή...
  • Charline @ 03.01.2012 21:12
    συγγνώμη, σελήνη και κρόνος σχηματίζουν όψη συνόδου(με ανοχή 7ο)

    ο ερμής , λοιπόν , είναι στην 6 μοίρα του τοξότη και μέσα στον 4ο οίκο..

    ο ήλιος με τον ερμή δεν σχηματίζουν όψη , αλλά εδώ είναι η όψη ημιτετραγώνου, μεταξύ του ερμή και της σελήνης.

     
  • Charline @ 03.01.2012 21:13
    Καμιά παρατήση-επισήμανση έως εδώ;
  • Journey @ 03.01.2012 21:17
    Shark @ 03.01.2012 00:45Hταν σκληρος και τον ελεγαν Lilly...
     
     
     
  • Journey @ 03.01.2012 21:18
    Αν το πω στον Τζων οτι κοιτάμε ημιτετράγωνα θα μας καταραστεί, στο λέω!
  • Shark @ 03.01.2012 21:21
    Journey Μου κανει λιγο Λελοοοοο...μπανανα
     Μου κανει λιγο Λελοοοοο...μπανανα
  • StaRdust80 @ 03.01.2012 21:25
    σe εκείνο το παράδειγμα το αρχαικό though ειχε αναφερθεί κάτι για ημιεξάγωνο
    ή κάνω λάθος???...... (θα με κοπανήσει η Jour αλλά μου ρθε)...
  • Journey @ 03.01.2012 21:26
    Έτσι έγραφαν τότε, τι να κάνουμε..Όσο  για Λέλο μπανάνα, 2 γυναίκες πέθανε. Να το ξέρεις.
     
    * Η Σελήνη είναι πάντοτε δείκτης της ερώτησης και του ερωτώντα, άσχετο αν είναι γυναίκα- εκτός και αν έχει δωθεί ως κυβερνήτης οίκου που μας απασχολεί.
    Όψη Ήλιου - Κρόνου  δεν έχουμε  αλλ΄αέχουμε δευτερευόντως με τη Σελήνη. Όντως θέλει λίγο ψάξιμο - αργότερα όμως, I m not home alone atm
     
  • Journey @ 03.01.2012 21:27
    Ναι, ήταν και μοντέρνος τρομάρα του ο Λιλλύ..τότε είχαν προωτοανακαλυφθεί αυτές οι όψεις.
    Laters
  • Charline @ 03.01.2012 21:29
    α! σαν σελήνη είμαι και via combusta, κάτι το οποίο δεν ξεύρω αν το ξεπερνώ generalment..-χεχεχεχε

    Πάω τώρα να λάβω σαν δείκτη του Άλλου-νου τον 5ο...

    ο 5ος έχει ακμή στην 14η μοίρα του τοξότη , άρα κυβερνήτης είναι ο Δίας , ο οποίος βρίσκεται στον Ταύρο,  στον 9ο οίκο και είναι ανάδρομος .

    ο Δίας κάνει τρίγωνο με τον Ήλιο (παρά 3 μοίρες).

    ο Δίας κάνει αντίθεση με τη σελήνη παρά 10ο μοίρες...
  • StaRdust80 @ 03.01.2012 21:34
    καλά...αφού λέητερζ παω να κάνω μια μάσκα...
  • Charline @ 03.01.2012 21:40
    κι εγώ να απλώσω την μπουγάδα
  • Charline @ 03.01.2012 23:34
    starduuust... έχεις να προσθέσεις , αφαιρέσεις , διορθώσεις,επισημάνεις κάτι σε αυτά που

    εγραψα;
  • Charline @ 03.01.2012 23:34
    manini,jour, epique, hobbit?
  • Charline @ 03.01.2012 23:41
    καλέ;
  • Charline @ 04.01.2012 18:29
    κι εγώ συνεχίζω το χαβά μου ....άκρη , όμως , θα βγάλω κι ας παιδευτώ

    ζουρ, πώς δεν κάνει όψη ο ήλιος με τον κρόνο; αφού κάνουν εξάγωνο ακριβείας..εκτός κι αν η μηδενική ανοχή στις μοίρες δεν λαμβάνεται για όψη..ή θεωρείται τύπου αποκλίνουσα , μιας και ο ήλιος είναι εμπρός βήμα ταχύ.
  • Charline @ 04.01.2012 18:32
    όψη σελήνη κρόνου έχουμε ...σύνοδος παρά 7 μοίρες -η σελήνη , αν είναι δείκτης του ερωτήματος και της ερωτούσας επισημαίνει -ούσα στον 3ο οίκο-πως είναι επιθυμητή μια κάποια επικοινωνία, αλλά κολλάει στην κρονίαση του δεύτερου προσώπου; πως υπάρχουν νέα για τον Άλλο;
  • Charline @ 04.01.2012 18:34
    κι αν τελικά λάβουμε σαν βοηθητικό τον 5ο οίκο;

    εκεί έχουμε αντιθεση σελήνης-δία, αλλά και τρίγωνο ήλιου-σελήνης , το οποίο , όμως , πραγματοποιείται , εφόσον ο ήλιος αλλάξει ζώδιο
  • Charline @ 04.01.2012 19:00
    αυτό ,εν τέλει , σημαίνει πως θα υπάρξει επιστροφή, αλλά με μια γενικότερη αίσθηση δυσκαμψίας;
  • hobbit 2 @ 04.01.2012 19:03
    Ωχ, το συνεχίσατε και χθες; Δεν μπήκα και δεν το είδα! Δεν προλαβαίνω τώρα να τα διαβάσω όλα, αλλά ποιον επιλέξατε ως δείκτη τελικά; Τον 7ο;
  • Charline @ 04.01.2012 19:07
    hobbit , πήρα εγώ αυθαιρέτως..τον 7ο και μετά τον 5ο
  • Journey @ 04.01.2012 22:03
    Ήλιος - Κρόνος έκαναν εξάγωνο , είναι αποκλίνον , μοίρες 0,05.
    * Για όσους αναρρωτιούνται, εγώ είμαι ακόμα στον δείκτη του 7ου.
    Οι υπόλοιπες συγκλίνουσες όψεις είναι :

    Ήλιος - τρίγωνο Δίας σε 2,55   { άκυρη}
    Δίας- αντίθεση Κρόνος σε 3,00 { άκυρη }
    Σελήνη - σύνοδος Κρόνος 6,52
    Σελήνη -εξάγωνο Ήλιος 6,58
  • Charline @ 04.01.2012 22:09
    κι όλα αυτά τελικά τι σημαίνουν; βγαίνει πόρισμα;θα υπάρξει επιστροφή σε 6 μονάδες κρόνου εχμμ...χρόνου ; ή πρέπει να δούμε τον 4ο οίκο για την έκβαση της υπόθεσης; στον 4ο είναι ο ερμής..
  • Charline @ 04.01.2012 22:10
    γνωρίζω μόνο πως ο κρόνος είναι "καλά¨στο ζυγό.. η σελήνη;
  • Journey @ 04.01.2012 22:11
    δεν βλέπω την αντίθεση που αναφέρεις..
     
    Charline @ 04.01.2012 18:34κι αν τελικά λάβουμε σαν βοηθητικό τον 5ο οίκο;

    εκεί έχουμε αντιθεση σελήνης-δία, αλλά και τρίγωνο ήλιου-σελήνης
     
     
     
  • Charline @ 04.01.2012 22:19
    Δίας στην 0ο του Ταύρου-Σελήνη στην 20ο του Ζυγού (αντίθεση με ανοχή 10 μοιρών)-η οποία μάλλον δεν πιάνεται;
  • Charline @ 04.01.2012 22:20
    λαθάκι

    αντίθεση σελήνης -δία

    τρίγωνο ήλιου -δία
  • Journey @ 04.01.2012 22:30
    To τρίγωνο Ήλιου - Δία σε 3.00 όπως ήδη έγραψα είναι άκυρο.
    Αντίθεση Σελήνης - Δία δεν βλέπω
  • Charline @ 04.01.2012 23:00
    Η αστρολόγα..λαμβάνοντας τον 5ο για δείκτη είπε πως δεν γίνονται όψεις , αλλά η συνάδελφος της δίπλα με ένα βλέφαρο επεσήμανε πως κάτι γίνεται με τις αντισκιές-αυτό δεν τον χω καθόλου

    τεσπά...η σελήνη , λοιπόν , κάνει σύνοδο με τον κρόνο και εξάγωνο με τον ήλιο(κάνω εγ΄ώ εξάγωνο με τον εαυτό μου; ) ή δίνουμε τον ήλιο στον κύριο;

    Και μετά τι ρε γαμώτο;;

    θα τη βρω εγώ τη λύση..ακόμα κι αν χρειαστεί να πάρω τηλέφωνο να τον ρωτήσω
  • Journey @ 05.01.2012 00:03
    Ναι, σχηματίζετι εξάγωνο με Σελήνη και αντισκιά του Δία σε 9 : P
    * Είχα κλείσει κάπως απότομα πριν- και δεν το έγραψα
    * * Ο Ήλιος δεν πρόκειται να σχηματίσει τρίγωνο με το Δία επειδή ο Δίας δεν πρόκειται να περάσει στον Κριό. Απλό.
     
    * Η κίνηση της Σελήνης είναι αργή και αυτό σημαίνει οτι οι μονάδες αντιστοιχούν σε αρκετούτσικο χρόνο. Μην το περιμένεις σε μέρες.
    * Κάτι δεν μου αρέσει σ αυτόν τον χάρτη αλλά δεν μπορώ να τον δω καλύτερα απόψε τουλάχιστον
     
  • Charline @ 06.01.2012 23:29
    Journey, δηλαδή μιλαμε για επικοινωνία ή επιστροφή σε 9 μονάδες χρόνου;(ελπίζω να μην είναι 9 μήνες-θα χω γεννήσει ως τότε)..

    Και τι μπορεί να μην είναι "σωστό" ή να μην σου αρέσει σε αυτό το χάρτη; ίσως η via combusta της σελήνης;ίσως το ότι ο Άλλος είναι ο κρόνος και μπορεί να επιστρέψει με άγριες προθέσεις;Τι;
  • Charline @ 07.01.2012 17:09
    Α! Μήπως έχει να κάνει με τον κρόνο που αναδρομιάζει;

έχουν γενέθλια 262 μέλη.

γιορτάζουν οι: Φίλιππας, Ιάκωβος, Ιακωβίνα

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...