παρακαλώ περιμένετε...

Βοήθεια ανάλυσης ωριαίας σχέσης!

  • billina86 @ 06.06.2012 10:19
    Μια μικρή διόρθωση.. Καλημέρα κι όχι καλησπέρα!
  • alkistis 23 @ 06.06.2012 14:48
     katarxin na po oti den gnorizo kala ta tis oriaias kai kano practice...
     
    ego sto xarti pou ekana vlepo ton oroskopo stis 7.02 tou skorpiou....
    i selini kanei antithesi me ilio kai afro(sigklinousa,,,,) kai me ton ermi pou einai o kivernitis tou 8ou oikou....den eimai sigouri toul apo auta pou mas eipes oti einai dikos sou simeiodotis...mipos loipon (leo ego tora) einai tis proin o simeiodotis????? mipos akoma vriskontai kryfa??kai gi auto se exei sto perimene?
  • alkistis 23 @ 06.06.2012 14:52
    o aris tha kanei tetragono me tin afroditi, alla otan orthodromisei, mporei na allaksei gnomi o kirios....pantos opsi iparxei ara i apantisi sto erotima sou einai nai... to tetragono omos dilonei dyskolies...
  • billina86 @ 07.06.2012 17:54
    alkistis23 κι εγώ αυτό σκέφτηκα, ότι ίσως ακόμα η πρώην προσπαθεί να κρατήσει επαφές.. γιατί είναι αντίθεση και όχι κάποια θετική όψη.. γιάυτό αναρωτήθηκα κι εγώ για τον 8ο οίκο.. τις δυσκολίες τις τραβάω εδώ και 7 μήνες οπότε είναι λογικό η όψη με την Αφροδίτη του να είναι τετράγωνο.. 
     
    όσον αφορά την αναδρομή της Αφροδίτης, ίσως έχεις δίκιο γι'αυτό που λες απλά σκέφτηκα και κάτι άλλο.. λάβε υπόψιν ότι έχω να συναντηθώ με το παληκάρι πρωτού γυρίσει ανάδρομη η Αφροδίτη... και τότε τα δεδομένα ήταν αλλιώς.. ουσιαστικά έχουμε αμοιβαία συγκλίνουσα όψη μεταξύ των σημειοδοτών.. τετράγωνο μεν, λογικό δε λόγω δυσκολιών.. θυμήσου επίσης ότι όταν γυρίσει ορθόδρομη, ο Άρης θα είναι ακόμα στην Παρθένο και πάλι θα κάνουν όψη και αρκετά σύντομα.. τετραγώνου πάλι βέβαια.. 
    αυτό που δεν μπορώ να πω με σιγουριά είναι αν όντως έχουν επανασύνδεση ή αν απλά εκείνη τον κυνηγάει για επανασύνδεση σύμφωνα πάντα με τις αρνητικές όψεις που έχει η Σελήνη με τον Ήλιο του!!!! και την Αφροδίτη του φυσικά...
    ακόμα, για το κρυφά που λες, το υποψιάστηκα και από τον Κρόνο στον 12ο οίκο ο οποίος είναι και σε έξαρση και ανάδρομος..  το οποίο όμως μπορεί και να σημαίνει ότι θα το μάθω λόγω αναδρομής και του Κρόνου και της Αφροδίτης (βέβαια η Αφροδίτη είναι κρυμένη από τον Ήλιο) αλλά και γιατί η Σελήνη έχει απλοκίνουσα όψη με τον Άρη μου και άρα μεταφέρει το φως από τον Άρη στην Αφροδίτη... μήπως όμως σημαίνει το αντίθετο? ότι δεν θα το μάθω εντέλει? σκέψου όμως ότι ο Ερμής είναι ο πλανήτης της επικοινωνίας... κι ότι αλλάζει και ζώδιο σε λίγες μέρες ενώ παράλληλα αποχωρίζεται από όψη τριγώνου με τον Κρόνο που λέγαμε πριν...
    τι λες εσύ???? (ευχαριστώ κιόλας για την ενασχόλησή σου με το χάρτη μου)
  • billina86 @ 07.06.2012 17:56
    α! επίσης αν δεν κάνω λάθος, σε αυτό το χάρτη ο Ερμής είναι αρσενικός... μπορεί να σημαίνει και κάτι αυτό...
  • billina86 @ 07.06.2012 18:24
    μία διόρθωση.. Η αφροδίτη δεν θα κάνει ξανά όψη με τον Άρη όταν γυρίσει ορθόδρομη.. δεν προλαβαίνει .. θα έχει αλλάξει ζώδιο ο Άρης.. επίσης αν βοηθάει, μπαίνει φαντάρος ή τον Ιούλιο ή τον Σεπτέμβριο..
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 19:52
    billina tetragono den tha ksanakanoun... koitaksa tis astrologikes efimerides... opote perimenoume na doume ti tha simvei... 
     
    oso afora tin selini den iparxei pithanotita na ta ksanavroun, parola auta exo tin aisthisi oti akoma vriskontai esto kai sexoualika mono... autos pantos kserei na krivetai kala...tora to an sto pei i oxi den exei kai poly simasia....simasia exei telika aksizei na perimeneis esy 7 mines oso o kirios kanei tin zooula tou?????
  • hesg @ 07.06.2012 20:06
    Εγώ λέω να κάνεις μια ωριαία ερώτηση ξανά αφού πάει φαντάρος να δούμε εξελίξεις για το τι θα γίνει..
  • hesg @ 07.06.2012 20:07
    Η Σελήνη θα κάνει αντίθεση με τον Ερμή ε;
  • billina86 @ 07.06.2012 20:09
    τι σημαινει σεληνη αντιθεση με ερμη δλδ στο συγκεκριμενο χαρτη???
     
     
  • billina86 @ 07.06.2012 20:12
    alkistis23 μην ξεχνας ομως ότι ο 8ος οίκος είναι επίσης και της αναγέννησης... Μιλάμε για έναν άνθρωπο που όπως είπε ψάχνει να βρει τις ισσοροπίες του.. Υπάρχει πιθανότητα λοιπόν ο 8ος οίκος να μην αναφέρεται σε κρυφή σχέση αλλά στις διεργασίες που γίνονται στον εσωτερικό του κόσμο για να αποβάλλει τα όσα τον ταλαιπώρησαν με την πρώην του???? Δεν εκμαιεύω κάτι.. απλά κι εγώ εκτός από απάντηση κάνω και πρακτική με την ωριαία..όπως κι εσύ..
  • hesg @ 07.06.2012 20:12
    Αν ο Ερμής συμβολίζει αυτόν επειδή είναι σε αρσενικό ζώδιο κιόλας και η σελήνη τη πρώην (αλλα και αυτή σε αρσενικό ζώδιο είναι στου τοξότη) τότε δεν ξέρω ίσως αν έχουν πάρε δώσε θα έρθει ενα τέλος;
    Δίδυμοι όμως και τοξότης είναι διπλό ζώδιο..
  • hesg @ 07.06.2012 20:13
    2,8 συμβολίζουν μερικές φορές οικονομικά και υλικά πράγματα.
    αυτός έχει φράγκα και έχουν πάρε δώσε μήπως γιαυτό το λόγο;
  • hesg @ 07.06.2012 20:14
    Μερικοί αστρολόγοι τώρα που το κοιτάω προσθέτουν και τη παρθένο στα διπλά ζώδια (Δεν ξέρω τι ισχύει ας πει κάποιος που ξέρει!) χμ..
  • billina86 @ 07.06.2012 20:15
    hesg το σκέφτηκα και αυτό! επίσης ο 2ος οίκος είναι και ο περίγυρος και γι'αυτό ίσως της δώσαμε τη Σελήνη αλλά και ο παράγωγος του παληκαριού μας επίσης ως κρυφή σχέση.. παράγωγος του 7ου για κρυφή σχεση (8ος) είναι ο 2ος..... 
  • hesg @ 07.06.2012 20:17
    Προσοχή!
    Δεν γνωρίζω πολλά μπορεί να λέω και μπούρδες, αλλα ο κλήρος της τύχης στον 7 δεν το θεωρούν μερικά άτομα ως θετικό σημάδι;
     
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 20:18
    efoson einai erotisi sxesis estiazomaste sta tis sxeseis...to ousiastiko einai oti iparxei opsi...to oti einai se enan tetoio oiko mporei na dilonei kai tin kaki katastasi tou... omos oi opseis me tin selini einai gegonota....den nomizo na paizoun tis koumpares....
  • billina86 @ 07.06.2012 20:19
    παραθέτω κάτι που αφορά τα ζώδια στις ακμές σε ωριαία που ίσως μας βοηθήσει να λύσουμε το μυστήριο!!
     
    Σελήνη στον Τοξότη
    Τοξότης: Ζώδιο φωτιάς και μεταβλητό. Η φύση του αυτή το κάνει συνεχώς να έχει ενεργητικότητα, όρεξη για δράση, όμως, σε αντίθεση με τον Κριό και τον Λέοντα, τα άλλα δύο ζώδια της φωτιάς, η δράση αυτή αγγίζει πιο πνευματικούς χώρους, λόγω της μεταβλητής, θεωρητικής φύσης του. Απ΄ αυτή την άποψη είναι το ζώδιο που συμβολίζει τη φιλοσοφική στάση ζωής, η οποία έγκειται στο να είναι κανείς αιώνιος αρχάριος και συνεχώς να ψάχνει και να ψάχνεται. ’λλωστε αιώνιος αρχάριος είναι κατά τον Χούσερλ ο κάθε φιλόσοφος.Σε ωριαία ερώτηση: αν ο δείκτης του ζητουμένου είναι στον Τοξότη, δείχνει πως η λύση ή η απάντηση συνδέεται με κάτι δυναμικό και πνευματικό ή πως αυτός που συνδέεται με το ερώτημά μας είναι τέτοιας φύσης. 

    Αφροδίτη, Ερμής και Ήλιος στους Διδύμους:
    Δίδυμοι: Ζώδιο αέρα και μεταβλητό. Κύριο χαρακτηριστικό του, η σκέψη και η επικοινωνία, για αυτό και είναι κατεξοχήν το ζώδιο της λογικής, όχι, όμως, της ευφυΐας, που είναι ο Υδροχόος, αλλά της εξυπνάδας και της ευστροφίας (η διαφορά είναι η εξής: ο έξυπνος μπορεί και πιάνει εύκολα όσα εμπίπτουν στο αντιληπτικό του πεδίο, δεν κοιμάται, όπως δείχνει και η ετυμολογία της λέξης, που προέρχεται από το εξ+ ύπνος. Ο εύστροφος επεξεργάζεται εύκολα όλα τα στοιχεία που έχει, ενώ ο ευφυής παράγει νέα πράγματα με το μυαλό του, το μυαλό του γεννά, «φύει» εύκολα καινούργια δεδομένα). Το άτομο που σε ωριαία ερώτηση δηλώνεται από τους Διδύμους, είναι έξυπνο, επικοινωνιακό, κάπως πολυπράγμων και πολύ θεωρητικό. Περισσότερο σκέφτεται, λιγότερο δρα και, ίσως, έχει κάποιο διχασμό, δεν ξέρει τι θέλει ή δεν ξέρει τι να διαλέξει. Όταν ο δείκτης του ζητουμένου βρίσκεται στο ζωδιακό σημείο του Διδύμου, είναι ένδειξη αμφισημίας, επιπολαιότητας και, ίσως, δείχνει πως η λύση του προβλήματος είναι ακόμα σε επίπεδο θεωρητικό, δεν έχει αρχίσει κάποια πρακτική δράση, αλλά η δράση είναι μόνο θεωρητική, εγκεφαλική.  
     
    Και ο Άρης μου στην Παρθένο (και συγγνώμη για τις αλλαγές μεγέθους γραμματοσειράς αλλά οφείλεται στο copy paste)
    Παρθένος: Ζώδιο γης και μεταβλητό. Για αυτό και η θεωρητική τάση που έχουν τα μεταβλητά ζώδια εδώ, αποκτά πρακτικότητα. Όμως, η πρακτικότητα αυτή είναι πάντα προσεκτική, λεπτομερειακή και έχει πάντα τη λεπτότητα του πνεύματος. Δεν είναι η «χοντροκομμένη» πρακτικότητα του Ταύρου ή η σκληρή και «παγωμένη» μορφοποιητική πρακτικότητα του Αιγόκερω. Είναι η ήρεμη, διακριτική πρακτικότητα που τακτοποιεί, μεταβάλλει, αλλάζει, όμως, τόσο ανεπαίσθητα που δεν γίνεται καμιά φορά καν αντιληπτή. Στην Ωριαία: αν το ζητούμενο δηλώνεται από πλανήτη που είναι στην Παρθένο, δηλώνει πως έχει ανεπαίσθητα αρχίσει κάποια δράση για αλλαγή και, βέβαια, αν αυτή θα ευδοκιμήσει, θα φανεί από τον όλο χάρτη. 
  • hesg @ 07.06.2012 20:19
    Έχω την εντύπωση οτι αν έχει σχέση όντως με τη πρώην πως δεν θα του βγεί σε καλό!
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 20:20
    kai o ermis einai kivernitis tous 8ou kai tou 11ou... sigoura oti paizei me tin alli tha teleiosei...
  • billina86 @ 07.06.2012 20:22
    hesg πραγματικά έχεις πιάσει το νόημα.. ο κλήρος τύχης είναι στο πιο ευνοικό οίκο και ζώδιο! ακόμα, ναι όντως δε θα του βγει σε καλό αν παραμείνει σε κάτι που εχει λήξει από δική του επιλογή και χάσει κάτι καινούριο με προοπτικές!!! 
     
    αν η Σελήνη λοιπόν δεν είναι εκείνη και είναι γεγονότα, τι πιστεύεις ότι είναι???
  • hesg @ 07.06.2012 20:22
    Ναι δεν ξέρω αλλα αν το δείς απο όλες τις πλευρές πρέπει αυτή να τρέχει απο πίσω του γιατί απο τον ήλιο αν του τον δώσεις ως δείκτη έχει φάει αντιθεσάρα , απο τον ερμή θα φάει αντίθεση , απο την αφροδίτη αντίθεση , πονεμένη αυτή η σελήνη.
    (μπορεί να λέω πάλι μπούρδες )
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 20:24
    auto sou leo... i selini einai auti... kai oi opseis ta gegonota... kai ola antithesis me tous dikous tou simeiodotes!!!!
  • hesg @ 07.06.2012 20:25
    Νομίζω πως αυτή είναι που τρέχει πίσω του και δεν τον αφήνει να προχωρήσει.
    Ας ελπίζουμε πως όταν πάει φαντάρος θα τον αφήσει στην ησυχία του.
    Δεν ξέρω, εσείς τι λέτε;
     
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 20:25
    hesg ego pali vlepontas ton xarti,lipithika poly autin tin selini!!!!!
  • hesg @ 07.06.2012 20:28
    Άσχετο αλλα ο δείκτης σου είναι και σε γωνιακό οίκο
    Νομίζω μετράει ως καλό σημάδι;
  • billina86 @ 07.06.2012 20:28
    ελπίζω να έχει γίνει κάτι πριν πάει φαντάρος γι'αυτό και ρώτησα για το αν θα γίνει η σχέση μες τον Ιούνη.. τι χρόνο μπορείτε να μου προσδιορίσετε? γτ έχω βάλει κι εγω χρονικό περιορισμό...
     
    επίσης όσον αφορά τις όψεις του με εκείνη, εκείνος την χώρισε γτ του έκανε τη ζωή πατίνι και γνωρίζω ότι τον θέλει ακόμα... και από σκηνικά που ξέρω , η τύπισσα ήταν λίγο psycho.. και κατέστρεψε κι εκείνον όπως φαίνεται και από τα γεγονότα και από το χάρτη μας... επίσης ο χάρτης δείχνει πεντακάθαρα ότι εγώ θα κάνω κίνηση μιας και ο Αρης στην Παρθένο δείχνει οργάνωση και στόχους γτ για μένα αυτός ο άνθρωπος είναι στόχος ζωής.. αισθάνομαι κάτι πολύ βαθύ για εκείνον και του τα έχω πει κιολας... ίσως το ότι η αφροδίτη κάνει όψη με τον Αρη απο αναδρομή, δείχνει την ανταποκρισή του στη δική μου κίνηση?
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 20:29
    apo tin mikri mou empeiria pantos oi simeiodotes einai iperarketoi gia na mas deiksoun tis katastaseis...den vlepo kan klirous kai antiskies...autos einai emfanos se mia tragiki katastasi, eno esy eisai mia xara...vathmologeisai me +6 
  • hesg @ 07.06.2012 20:29
    Μάλλον για να τρώει τέτοια αντίθεση θα έχει προσπαθήσει λογικά τόσο καιρό να τον φέρει πίσω με κάθε τρόπο.
    έτσι πιστεύω.
    εσείς?
     
     
    ΥΓ.  Για πόσο καιρό είχαν σχέση , ξέρεις;
  • billina86 @ 07.06.2012 20:30
    ναι ναι .. εχει και καλη βαθμολογια ο αρης +6 και ειναι σε γωνιακο οίκο.. και δεύτερο σε σειρά τύχης συν τον κλήρο τύχης που είναι πάρα πολύ καλός... 
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 20:31
    tora oso afora ton xrono.... eisai kai oi se slow motion.... den ksero.... maby mesa ston iounio....
  • hesg @ 07.06.2012 20:31
    Ο ανάδρομος δείκτης δείχνει μια επιστροφή κάπου.
    έχετε επικοινωνία κανονικά;
     
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 20:31
    *eiste kai oi 2
  • billina86 @ 07.06.2012 20:32
    είχαν σχέση 4.5 χρόνια και χώρισαν τον Οκτώβρη του 2011.. και πραγματικά έχει προσπαθήσει με κάθε τρόπο να τον φέρει πίσω... πάντως και οι αντισκιές είναι καλές.. ο ηλιος με τη σεληνη και η σεληνη με τον αρη και την αφροδιτη....
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 20:32
    ego pisteuo i anadromi den exei na kanei me tin billina alla me tin proin...
  • hesg @ 07.06.2012 20:32
    Ο κλήρος της τύχης κάνει όμως αντίθεση με τον δείκτη σου ε;
     
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 20:33
    den einai kai liga 4,5 xronia.... dyskoli ipothesi to palikari...
  • hesg @ 07.06.2012 20:34
    Ναι βασικά άκου..
    Ο ανάδρομος πλανήτης δείχνει μια επιστροφή κάπου..
    Η όψη θα είναι τετράγωνο.
     
     
    έχουμε εκδοχές αρκετές..
    Η να επιστρέψει ξανά σε αυτή αφού έχει κάνει πολλές προσπάθειες να τον φέρει πίσω, (πόσο δύσκολο είναι να ξεκόψεις μέσα σε 7 μήνες; Πανεύκολο) άρα μήπως τρέχει κάτι απο τη πλευρά του και το τετράγωνο σε κάνει να μάθεις κάτι άσχημο;
     
     
    Η..
     
    Αφού το τετράγωνο είναι δυνατή όψη , μήπως γίνει κάποιο συμβάν με κάποια εξέλιξη με εσένα;
     
    Επειδή ξέρεις δεν είχατε σχέση..
     
     
    (Είμαι άσχετη να ξέρετε)
  • billina86 @ 07.06.2012 20:35
    Η Σελήνη όμως που δηλώνει τα γεγονότα, είναι γρήγορη!!!!! Εγώ δεν είμαι μια χαρά... Απλά ξέρω τι θέλω.. Ψυχολογικά είμαι περίεργα κι αυτό γτ δεν πατάω σε γερές βάσεις και παίζω μόνο με τις πιθανότητες... 
     
    Επικοινωνία δεν έχουμε κανονική.. Μια στο τόσο και μέσω fb δλδ.. Έχουμε να συναντηθούμε από μέσα Μάρτη.. και από fb να φανταστείς μιλάμε για μια φορά στις 2 βδομάδες... Επίσης όσον αφορά αυτό που είπα για την Παρθενο μου, ίσως έχει να κάνει με το οτι εχω σκεφτεί πώς να τον προσεγγίσω γτ ξέρω οτι εκείνος δεν έίναι σε θεση να το κάνει.. το λέει και ο χάρτης εξάλλου!!!
  • hesg @ 07.06.2012 20:37
    Ίσως αφού αυτός θα μπει για φαντάρος σε ενα μήνα.. οι αντιθέσεις τη κάνουν να κόψει επικοινωνία μαζί του.Αυτή θέλει με κάθε τρόπο να έχει μαζί του επικοινωνία..
    Αχ δεν ξέρω..
    Λίγη βοήθεια..
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 20:38
    min mperdeuesai!!! i selini einai o simeiodotis tis proin!!!! me auti exei ta grigora gegonota oxi me sena!!!! kai auti i antithesi me ton ermi se 7 monades xronou poly me provlimatizei....
  • hesg @ 07.06.2012 20:39
    Έχω την εντύπωση οτι η πρώην αν είναι όντως αυτή έχει μπει για τα καλά στο παιχνίδι και θέλει να τον κερδίσει πίσω..
  • billina86 @ 07.06.2012 20:40
    επισης έχω να σχολιάσω και κάτι άλλο.. ο Ποσειδώνας είναι στον 4 που δείχνει την έκβαση πάντα.. ο οποίος θα κάνει εξάγωνο με τον κλήρο της τύχης..
     
    έχω όμως μια ακομα απορία, μήπως εντέλει η πρώην του είναι ο κρόνος? γτ είναι στον 12.. ή αν δεν είναι εκείνη που είναι λίγο δύσκολο γτ ο Κρόνος είναι αρσενικό, η ακμή του 4ου είναι ο Κρόνος που βρίσκεται απο εξαρση στον Ζυγό στον 12 και αναδρομος.. τι μπορεί να είναι αυτό?
  • hesg @ 07.06.2012 20:41
    Τον ποσειδώνα έχω την εντύπωση πως δεν τον μετράμε..
  • billina86 @ 07.06.2012 20:42
    για να σε βοηθησω μήπως σου έρθει κάποια ιδεα για την αντιθεση ερμή και σελήνης είναι και οι δύο σε διάδοχους και κακότυχους οίκους , σε μεταβλητό ζώδιο.. οι 7 μοίρες λοιπόν εκφράζονται ως μήνες..
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 20:42
    min me mperdeueis me poseidones.... o kronos episis mporei na dilonei tin sxesi tous...an den einai auti i selini kai eisai esy.....tote.... fige makriaaaaaaaaaaaaaaaa
  • hesg @ 07.06.2012 20:43
    ΜΠΕΡΔΕΥΤΙΚΑ.
     
  • billina86 @ 07.06.2012 20:43
    υπάρχει και η υποθεση ότι λαμβάνουμε τους εξωκρόνιους ως φύση ... ο ποσειδώνας δείχνει αυταπάτες..
  • hesg @ 07.06.2012 20:44
    Ρε παιδιά έχω και εναν αργόστροφο ερμή στο σκορπιό όχι τοσο γρήγορα ,να τα καταλάβω και εγώ σιγά σιγά
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 20:44
    kivernitis tou 4ou omos einai o kronos....kai auto thetiko den to les....
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 20:45
    hesg kai ego anadromo ton exo stin parthenoooo hehehhee!!!!
  • hesg @ 07.06.2012 20:47
    Βρήκα ενα άρθρο για τους εξωκρόνιους πλανήτες στην ωριαία.
    Μίσο να τσεκάρω.
  • billina86 @ 07.06.2012 20:47
    ηξερα ότι πρόκειται για δύσκολη περίπτωση εξ'αρχής.. αν είμαι εγώ ο Κρόνος, μπορεί να δείχνει την κίνηση προσέγγισής μου που αν δεις τις μοίρες κολλάει με το γεγονός ότι θα τον καλέσω για έξοδο σε 9 μέρες.. δλδ 4 που φτιάχτηκε ο χάρτης συν 9 μέρες, 13 ιούνη... αν τώρα είναι εκείνη, την πατήσαμε... τι θεωρείς ότι ειναι πιο λογικό ? από παράγωγους οίκους πάντα.. να είναι εκείνη η Σελήνη ή εγω?
  • hesg @ 07.06.2012 20:50
    Ως ενα σημείο όλα οκ.
    Απο τη στιγμή που μπήκε μέσα και ο ποσειδώνας και ο κρόνος , πάει το έχασα
    Γιατί να είσαι κρόνος;
  • billina86 @ 07.06.2012 20:51
    alkistis23 λοιπον τι πιστεύεις ότι συμβαίνει και ποια θα είναι η έκβαση? ο χάρτης είναι μπερδεμένος, αλλα λογικό αν σκεφτείς ότι και η κατάσταση και η ιστορια μου με το παληκάρι είναι μπερδεμένη.. αν για το να κρίνει ςτο χάρτη χρειάζεσαι πληροφορίες προσωπικές ή της ιστορίας, ρώτα με.. δεν υπάρχει θέμα αρκει να βοηθησει.. hesg στην αρχη όλα είναι μπέρδεμα πόσο μάλλον σε ένα τέτοιο χάρτη..
  • hesg @ 07.06.2012 20:53
    Η όψη του ποσειδώνα έχει γινει η θα γίνει;
     
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 20:54
    oraia as to paroume apo tin arxi.... esy aris... theleis ermi, eisai stin kiriarxia tou kai stin eksarsi tou... den theleis omos afroditi...vriskesai stin ptosi tis...
     
    Autos afro thelei kai autos ermi,alla einai kai sto prosopo tou ari...den tou eisai adiafori... kaneis sas den thelei DIA....o dias einai ston 7o...auton giati ton ksexasame kiries mou???
  • hesg @ 07.06.2012 20:55
    Εγώ είπα να δώσουμε και Δία αλλα δεν με άκουσε κανείς
  • billina86 @ 07.06.2012 20:55
    η όψη του ποσειδώνα θα γίνει και δείχνει ευκαιρεία που θα δοθεί μιας και συνδεεται με τον κλήρο τύχης.. και από γωνιακούς οίκους.. θετικούς οίκους γενικά...
     
    alkistis23 έχω ακόμα μια απορία αν μπορείς να βοηθήσεις... η Σελήνη δεν είναι γενικός σημειοδότης των εξελίξεων και απλά να περιγράφη τη σχέση του με την πρώην του ? 
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 20:57
    i selini ksero stis oriaies deixnei gynaikeio prosopo....kai eite eisai esy eite i proin....
  • hesg @ 07.06.2012 20:57
    "Ο Ποσειδώνας είναι διπλός και θηλυκός πλανήτης και μας παραπέμπει σε
    παράνομες ερωτικές σχέσεις, ενίοτε σε ανεκπλήρωτους έρωτες, εντελώς
    φαντασιακούς"
     
    Το βρήκα στο άρθρο με τους εξωκρόνιους πλανήτες στην ωριαία απο το Myhoroscope.
  • billina86 @ 07.06.2012 20:57
    μηπως ο Διας δείχνει μιας και είναι κυβερνήτης της ακμής του 5ου, τι ζητάω απο εκείνον? μην ξεχνάμε ότι ο 5ος οικος είναι απλά του φλερτ και της διασκέδασης... αλλά για πες μου λοιπόν τι πιστεύεις όσον αφορά το Δία και τι ακριβώς συμβαίνει...
  • hesg @ 07.06.2012 20:58
    Ο ερμής όταν έχει σύνδεση με θυληκούς πλανήτες λειτουργεί και αυτός ως θυληκός πλανήτης,σωστά;
    έχει καμιά τέτοια σύνδεση;
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 20:59
    hesg an dosoume Dia se auton kai stin proin selini... kanoun amoivaia ypodoxi...
  • billina86 @ 07.06.2012 21:00
    ο Ποσειδώνας όμως έχει ήδη κάνει τετράγωνο με το Δία με απόκλιση 5 μοιρών ...μήπως λοιπον μιας και ο Ποσειδώνας θα συνδεθει και με τον Κλήρο Τύχης, να είναι ευνοικό για μένα??? επίσης θυμηθείτε ότι ο ωροσκόπος είναι σε via combusta και γιαυτό πρεπει να το αναλύσουμε πολύ για να βρούμε τελικά την έκβαση.... επίσης Διας-Σελήνη είναι σε μεικτή υποδοχή..
  • hesg @ 07.06.2012 21:02
    Ο άρης σε 1 μοίρα θα είναι στις κρίσιμες μοίρες
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 21:02
    panikos milame...to geniko mood einai oti to metaksi tous den exei teleiosei akoma...
  • billina86 @ 07.06.2012 21:02
    εχω ακομα μια απορια .. Η Σελήνη μπορεί να κάνει μεταφορά φωτός? και τι σημαίνει που μεταφερει φως απο Αρη σε Αφροδίτη?????? και οντως η μεικτη υποδοχή δίνει τη Σελήνη στην π΄ρωην του...εχεις δίκιο artemis23
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 21:03
    kai i afro einai idi se krisimi moira...
  • hesg @ 07.06.2012 21:03
    Η αφροδίτη πριν 1 μοίρα ήταν στις κρίσιμες μοίρες.
  • hesg @ 07.06.2012 21:03
    17'09 είναι η κρίσιμη μοίρα απο τους διδύμους, τώρα το βλέπω στον πίνακα!
  • billina86 @ 07.06.2012 21:04
    επειδή γίνεται πανικός ζήτησα βοήθεια!!!!!!! θέλω να πιστεύω ότι θα το λύσουμε!!!!! αν λοιπον σελήνη είναι εκείνη, ο Κρόνος τελικά τι σημαίνει στην υπόθεσή μας??????
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 21:05
    opote selini i proin tou... dias autos....
     
    esy tin gnorizeis tin proin tou?mipos auto to tetragono dilonei kapoia sinantisi me tin proin?
  • hesg @ 07.06.2012 21:06
    εχμ.. Αυτό με τη σελήνη ήθελα να το ρωτήσω και εγώ γιατί θα γίνει ενα τετράγωνο :Ρ
  • hesg @ 07.06.2012 21:09
    ο Δίας σε 2 μοίρες θα περάσει στα διδύμια και θα είναι σε αδυναμία!
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 21:10
    opos to vlepo ego..to telos tis ypothesis(4os oikos kivernitis kronos) tha dothei me enan paraskiniako tropo.... 
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 21:10
    hesg autos se 2 mines tha einai fantaros!!!! hahahahaha
  • billina86 @ 07.06.2012 21:12
    δεν την ξέρω την κοπέλα! μόνο το όνομά της ! για τους διδυμους έχουμε 
    16 μοιρα υπνου και trance καταστασης 17 μοιρα ανθρωποκτονιας

    και δυστυχώς δεν μπορώ να βρω τι σημαίνει να είναι σε κρίσιμη μοίρα μεταβλητού ζωδίου.. και το είχα διαβάσει χθες .. πφφφ :-/
    κατι με το κάρμα είχε να κάνει... 
  • billina86 @ 07.06.2012 21:14
    alkistis23 δεν υπάρχεις!!! χαχαχαχαχαχα πολύ σωστό το σχόλιο σου για το φανταριλίκι!!!! τι σημαινει που η Αφροδίτη λοιπόν είναι σε κρίσιμη μοίρα?? κι οταν λες για τον Κρόνο ότι θα γίνει παρασκηνιακά, τι εννοείς??
  • hesg @ 07.06.2012 21:15
    Αφού θα πάει φαντάρος τον Ιούλιο , δηλαδή σε 1 μήνα!
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 21:15
    alitheia vre billina ti ton thes enan tetoio anthropo se toso tragiki katastasi pou mpainei kai se ligo kairo fantaros??? ase na kselampikarei kai otan vgei to ksanavlepete.... pera apo tis oriaies, apo empeiria kai mono, an arxisete kati tora, den tha paei kala giati autos den einai etoimos... kai auto fainetai ksekathara 
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 21:17
    tora pou to skeftomai o 12os oikos simainei kai egklismos.....kai otan mpei fantaros tha einai kapou kleismenos...
  • billina86 @ 07.06.2012 21:18
    καταρχας οταν ξεκινησε το θεμα δεν ηξερα για το φανταριλικι και παλι δεν ξερω αν θα μπει ιουλιο ή σεπτεμβριο.. επισης γνωριζα οτι δεν είναι ετοιμος.. σου έχει τυχει ομως ποτε να γνωρισεις καποιον και να γινει αμοιβαια το κλικ? να νιωθεις πως ειναι ο ιδανικος για σενα? ηξερα εξ αρχης τις δυσκολιες και μπηκα εν πληρει γνωσει μου σε ολο αυτο το σκηνικο.. αισθανομαι κατι πολυ βαθυ.. κατι που πολεμαω καιρο.. κατι που δεν προκειται να το αφησω για κανενα λογο.. 
     
    το οτι δεν ειναι ετοιμος το λες λογω των οικων του ή απο τις κρισιμες μοιρες?
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 21:20
    nai kai logo ton oikon kai logo ton krisimon moiron kai oti se 2 monades xronou mpainei stin adynamia tou... tha xeiroterepsei dil to palikari... kai i alli den tha ton afisei se isixia!
  • billina86 @ 07.06.2012 21:21
    31 ιουλιου αφροδιτη τριγωνο με κρονο.. αρα μπορει να ισχυει αυτο που λες και να μπει τελικα τον ιουλιο φανταρος.. η σε 7.5 εβδομαδες δλδ παλι στην ιδια ημερομηνια πεφτουμε.. αρα ισως ειναι λογικο το σκεπτικο σου!!!!
  • hesg @ 07.06.2012 21:22
    Βασικά γιατί μιλάς μαζί του μόνο 2 φορές την εβδομάδα;
    Αυτός σου μιλάει;
     
  • hesg @ 07.06.2012 21:23
    ο 12ος είναι και οι κρυφοί εχθροί
  • billina86 @ 07.06.2012 21:24
    δενθελει να μπει φανταρος, γιαυτο μαλλον ο διας ειναι σε αδυναμια τοτε.. ηδη την κοπανησε απο την ΕΣΣΟ του μαιου για λογους σπουδων.. μεταπτυχιακο... δεν μιλαμε πολυ συχνα γτ η κατασταση ειναι περιεργη hesg.. γενικα εγω εχω κινησει τα παντα για να προχωρησει αυτη η σχεση ή εστω το ολο ζητημα μεταξυ μας.. γτ ηξερα οτι δεν θα εκανε τπτ λογω της καταστασης του.. αλλα δεν ηθελα και να το αφησω.. οποτε ειμαι αρκετα διακριτικη απεναντι του..μεχρι να βγαλω το τελευταιο μου χαρτι στα γενεθλια μου την τριτη που ερχεται...
  • hesg @ 07.06.2012 21:26
    Κάτι σκέφτηκα τώρα.. ο δίας θα πάει σε αντίθεση με τη σελήνη αλλα θα είναι σε αδυναμία.
    Λέτε να τη θέλει ακόμα;
  • billina86 @ 07.06.2012 21:27
    hesg ξερω οτι εχω εχθρους.. και ψιλιαζομουν για την πρωην οτι τον εχει πρηξει... εχθροι ειναι επισης και οι φοβοι του..
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 21:27
    ara kai to tetragono metaksi afro-ari? i to tetragono iliou-ari?
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 21:28
    hesg tin thelei akoma....alla den tha traviksei gia poly
  • billina86 @ 07.06.2012 21:28
    δεν ξερω αν πρεπει να κοιταμε τη σεληνη οταν εχει αλλαξει ζωδιο hesg!!
  • hesg @ 07.06.2012 21:29
    Περιμένουμε μια αντίθεση σελήνης αφροδίτης.
    Τετράγωνο σελήνη άρη
    Διας σε αδυναμία
    και ήλιος τετράγωνο με άρη.
     
  • billina86 @ 07.06.2012 21:30
    artemis τι εννοεις για τα τετραγωνα? τι ερμηνεια δινεις? κι αν δεν τη θελει, σκεψου οτι επειδη βρισκονται στον 8ο οικο, να ειναι απλα οι πληγες του απο τη σχεση ή οι φοβοι του για κατι καινουριο μιας και ο 8ος ειναι του θανατου και της αναγεννησης.. ή οι φοβοι του να τον εμποδιζουν για κατι καινουριο.. ή μπορει να προσπαθει να σβησει τις αναμνησεις ή να σταθει στα ποδια του κατι που ξερω απο τον ιδιο.. προσπαθει να ισορροπησει..
  • billina86 @ 07.06.2012 21:31
    και artemis σε ρωτω ξανα..η σεληνη κανει μεταφορα φωτος? κι αν ναι, τι σημαινει αυτο????
  • hesg @ 07.06.2012 21:32
    Γιατί την λες artemis ενω είναι alkistis?
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 21:32
    miso ligo giati i gata mou ekane epidromi sto pc mou kai ta dielise ola.... dose mou 5 lepta...
  • billina86 @ 07.06.2012 21:32
    γτ ειμαι αυπνη!!!! ΣΥΓΓΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩΜΗ.. πφφφφφ
  • hesg @ 07.06.2012 21:33
    Νομίζω πως αφού έκανε αντίθεση τον ήλιο τώρα πάει να κάνει όψη σε σένα..
  • billina86 @ 07.06.2012 21:36
    αν προκειται για γατουλα, κομπλε.. δωστης ενα φιλι απο μενα... hesg πρωτα εκανε τετραγωνο με τον αρη, μετα αντιθεση με την αφροδιτη και μετα με τον ηλιο.. γιαυτο ρωτω κιολας τι σημαινει αυτο και αν γινεται μεταφορα φωτος απο τη σεληνη στους σημειοδοτες.. 
     
    μηπως κανοντας μεταφορα απο αρη σε αφροδιτη κερδιζω κατι ? γτ μετα κανει και με τον αλλο σημειοδοτη του..
  • hesg @ 07.06.2012 21:37
    νομίζω πως ισχύει η μεταφορά φωτός αφού κάνει όψη με αυτό που λες αλλα δεν υπάρχει όψη ενδιάμεσα κάνει αμέσως σε σένα ε;
     
  • billina86 @ 07.06.2012 21:38
    ναι ειμαι αμεσως η επομενη.. δες λιγο τις αποκλισεις.. 
    ΣελήνηΑντίθεσηΉλιος1.98ΣελήνηΑντίθεσηΕρμής7.82ΣελήνηΑντίθεσηΑφροδίτη0.31ΣελήνηΤετράγωνοΑρης0.13
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 21:39
    den pareksigo!!! simfona loipon me ola ta stoixeia prota tha ginei to tetragono ari-afro kai meta ilio-ari.... ypotheto oti tha einai kapoies sinantiseis sas...
  • hesg @ 07.06.2012 21:39
    Ναι το είδα.
    Μάλλον γίνεται μεταφορά φωτός.
    Αλλα τι πάει να πει αυτό;
  • billina86 @ 07.06.2012 21:43
    alkistis (σωστα αυτη τη φορα), μπορει να ειναι επικοινωνια αντι για συναντησεις? γτ εστω οτι παρουμε τη μεθοδο υπολογισμου χρονου βλεπωντας εφημεριδες, αρης-αφροδιτη ηταν σε τετραγωνο στις 5 του μηνα οπου ειχαμε επικοινωνια.. αρης-ηλιος ειναι αυριο... αλλα εχω σκοπο να τον παρω τηλ μεθαυριο για να του προτεινω εξοδο..
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 21:46
    theoro oti tha einai sinantiseis... oxi epikoinonia....
  • hesg @ 07.06.2012 21:46
    Ο χρόνος είναι δύσκολη υπόθεση πχ αν δεις να γίνεται η όψη 5 του μήνα δεν πάει να πει πάντα οτι θα γίνει κάτι της 5 του μήνα..
     
  • billina86 @ 07.06.2012 21:49
    αλλιως μιλαμε για μοναδες 0.49 για αρη αφροδιτη και 1.85 για αρη ηλιο... το οποιο παιζει να ειναι ή μηνες ή εβδομαδες.. γτ ναι μεν ο αρης ειναι σε μεταβλητο αλλα γωνιακο αλλα οι δεικτες του ειναι σε μεταβλητο αλλα διαδοχο.. και πρεπει να βγει κατι ενδιαμεσο... αλλα σου λεω οτι το σαββατο θα τον παρω τηλ για να προσπαθησω εξοδο στα γενεθλια μου την τριτη...
  • billina86 @ 07.06.2012 21:50
    μηπως λοιπον η πρωτη μας συναντηση ειναι αυτη που εχω σκοπο να κανονισω?????
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 21:52
    nai autin tin entiposi exo... oti tha einai sta genethlia sou....
  • hesg @ 07.06.2012 21:53
    Προσπάθησε να γίνει συνάντηση και ίσως ερθεί αυτός.
    αλλα λες να το μάθει η πρώην και να σε βάλει στο μάτι γιαυτό και το τετράγωνο;
  • billina86 @ 07.06.2012 21:54
    τελικα εκβαση βγαλαμε για το αρχικο ερωτημα? σιγουρα ο χαρτης περιγραφει την κατασταση αρα ειναι εγκυρος.. αλλα τελικα που καταληγουμε???? hesg μη μασας.. και χωρις εμπειρια, λες κι εχω εγω, πες τη γνωμη σου ε.... 
  • billina86 @ 07.06.2012 21:54
    hesg στο ματι με εχει βαλει ηδη.. γτ αποκλειεται να μην εμαθε οτι κατι καινουριο υπαρχει στον οριζοντα του.. γιαυτο και σας ειπα πριν οτι με καθε σκοπο προσπαθει να τον κρατησει... 
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 21:57
    yparxoun polla arnitika ston xarti... eno ginetai i opsi metaksi sas kai einai sigklinousa... den eimai sigouri gia tin apantisi....endexomenos mia pio empeiri i enas astrologos tha sou lege me sigouria... 
  • billina86 @ 07.06.2012 21:57
    hesg επισης θεωρω οτι το τετραγωνο εχει να κανει με τις μεχρι τωρα δυσκολιες που μου εχει βγει η πιστη να φτασω ως εδω γτ η αφροδιτη ειναι αναδρομη... εσυ αλκηστη τι λες? αν ηταν ορθοδρομη, θα ηταν πιο λογικο να προκειται για δυσκολιες που θα ερθουν.. ακομα περισσοτερες εννοω..αλλα πλεον δε μασαω.. εχω φαει τα σκατα με τον κουβα
  • billina86 @ 07.06.2012 21:59
    δεν υπαρχει σαλιο για αστρολογο..χαχαχαχαχα κι εδω καιγομαστε.. κι αυτος μαζι ως αφροδιτη καμενος απο τον ηλιο του.. καμενος ειναι απο μονος του δλδ..μονος του καηκε..
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 21:59
    ego pisteuo oti oute o xartis kserei tin ekvasi akoma... mas dinei plirofories mexri enos oriou... to ti tha ginei p.x otan orthodromisei i afro den mas to leei...kai fantazomai oti tha parei xrono auto....
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 22:00
    koritsia ama exete oreksi koitakse kai auto...
     
    http://www.stardome.gr/tribes/virgo/30204.html  gia extra practice
  • billina86 @ 07.06.2012 22:01
    εχεις δικιο για τις δυσκολιες που λες... αλλα εχει και θετικα σημαδια.. πχ κληρος τυχης, αντισκιες, η οψη που εξηγησα γτ θεωρω οτι ειναι τετραγωνο... επισης αναδρομη δε σημαινει επιστροφη?????? η αφροδιτη επιστρεφει σε μενα.. στον αρη μου.. ειμαι και διδυμος.. τι στο καλο ? δε θα μου τον φερει πισω απο καμια διελευση?χαχαχαχαχα
  • hesg @ 07.06.2012 22:01
    τέσπα.
    αφού η πρώην έχει κάνει τόσα πράγματα αν μάθει οτι είσαι και εσυ στη μέση δεν θα σε αφήσει σε ησυχία. να το ξέρεις.
    θα το μάθει σίγουρα.
     
  • billina86 @ 07.06.2012 22:01
    ορθοδρομει στις 27 του ιουνιου..
  • billina86 @ 07.06.2012 22:02
    ναι αλλα δεν ξερει με ποια θα τα βαλει... εχω πολυ καλη διαισθηση.. 
  • hesg @ 07.06.2012 22:02
    τι ζώδιο είναι ξέρεις;
  • billina86 @ 07.06.2012 22:04
    θα δω το λινκ σιγουρα! και θα μας πεις μετα την αναλυση αν εχουμε καποια εκβαση στην πραγματικοτητα.. hesg ειναι ταυρος, με σεληνη στον υδροχοο, ερμη στον ταυρο, αφροδιτη στον κριο και αρη στο σκορπιο.. ωρα δεν ξερω αρα δεν ξερω ωροσκοπο.. εγω απο την αλλη, διδυμος, με ωροσκοπο παρθενο, ερμη και αφροδιτη στον καρκινο, αρη στον αιγοκερω.. γενικα εχουμε καλη συναστρια... πιο πολλες θετικες παρα αρνητικες οψεις..
  • billina86 @ 07.06.2012 22:06
    τωρα αν εννοεις για την πρωην, οχι δεν ξερω..χαχαχαχαχαχα και το ονομα της που ξερω πολυ ειναι.. ξερω και που μενει βεβαια.. σχεδον γειτονισσα μου.. 4-5 λεπτα απο το σπιτι μου
  • hesg @ 07.06.2012 22:06
    εννοω η πρωην!
  • billina86 @ 07.06.2012 22:09
    εμμονικοι και psycho ειναι οι τοξοτες...χαχαχαχα αλλα δεν ξερω τι ζωδιο ειναι η κυρια..
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 22:09
    gia tauro mas milas tosi ora????????????
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 22:09
    poooooooooooooooooooooooooooooooo sigxistika tora....
  • billina86 @ 07.06.2012 22:11
    το οτι εμπλεξα με καποιον με τοσους πλανητες σε σταθερο ζωδιο δε σου λεει κατι? πως να παρει ρισκα? πφφφφφφφ γιαυτο το σπρωχνω εγω το θεμα....ευχηθειτε μου καλη τυχη και σας ευχαριστω παααααααααρα πολυ για τη βοηθεια σας... θα δω κι εγω τον χαρτη που μας εστειλες αλκηστη... ελπιζω να τα καταφερω να σου πω κατι ξεκαθαρο γτ αν ειναι οπως ο δικος μου χαρτης, σωθηκαμε..χαχαχαχαχα
  • billina86 @ 07.06.2012 22:11
    ελα μωρε ειναι καλουλης... εχει καλη ψυχη... κι εχουμε και πολλα κοινα!
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 22:13
    nai alla mexri na kounisei o typos tha pethanoume!!!!!! kali epitixia euxomai kai ola na pane kat euxin!!!!
  • billina86 @ 07.06.2012 22:15
    αυτο μου λεει και μια φιλη που ξερει την ιστορια απο την αρχη και ειναι και η μονη που τον εχει συναντησει.. δεν κουνανε ρουπι!!! σπρωξε σπρωξε ομως κατι θα κανουμε.. στο χαρτη σου εχουμε ερμη εσενα και δια τον κυριο ε? θα προσπαθησω να σου απαντησω αυριο ή και αργοτερα αποψε αφου το μελετησω...
  • alkistis 23 @ 07.06.2012 22:16
    ok bilina thanks!!!!!!
  • billina86 @ 07.06.2012 22:17
    ερμης με δια σε συνοδο αποκλινουσα και απο κατιοντες οικους????????????????????? ο χριστος και η παναγια... ελπιζω να βγαλω ακρη..
  • Journey @ 09.06.2012 22:44
    " Η Σελήνη γενικά κάνει όψεις με τους σημειοδότες.. Αποκλείνουσα με τον
    Άρη και συγκλίνουσα με την Αφροδίτη. Είναι μεταφορά φωτός αυτό? "
     
    όχι 
  • billina86 @ 09.06.2012 22:47
    ειδες οτι καναμε τραγικα λαθη?????
  • hesg @ 09.06.2012 22:48
    εγώ το έλεγα πάντως οτι είμαι άσχετη απο ωριαία
  • billina86 @ 09.06.2012 22:50
    hesg θα μαθουμε απο journey.. η εμπειρια θα μιλησει και θα μαθουμε απο τα λαθη μας!!!!! οπως και να εχει ειχες τη διαθεση να βοηθησεις! φτανει αυτο!
  • hesg @ 09.06.2012 22:51
    εγώ λέω να πάμε να διαβάσουμε τίποτα , εγώ δηλαδή γιατί δεν βλέπω τη τύφλα μου.
  • Journey @ 09.06.2012 22:53
    Tι στα κομμάτια είναι τούτος ο Ερμής πάλι
  • billina86 @ 09.06.2012 22:54
    ελα ντε.. αρσενικος ή θυληκος? κι εντελει ποια ειναι η σεληνη?εκεινη ή εγω? πφ πφ πφ
  • Journey @ 09.06.2012 22:55
    Όχι, δεν νομίζω να είναι πρόσωπο..Κοιτάω τους κλήρους αλλά δεν μπορώ να αποφασίσω..
  • hesg @ 09.06.2012 22:56
    Τα έκανα όλα λάθος
  • billina86 @ 09.06.2012 22:57
    μη μασας hesg.. journey περιμενω πραγματικα με πολλη αγωνια να μας πεις τι ακριβως συμβαινει και πώς το καταλαβαινεις.. να μαθουμε κιολας δλδ κι εμεις να βγαζουμε ακρη με τους χαρτες! και σ'ευχαριστω που βοηθας.. αληθεια...
  • hesg @ 09.06.2012 22:57
    Και ποια είναι η σελήνη που κυνηγάει αυτόν;

    Μήπως είναι ο συγκ. της billinas?
  • hesg @ 09.06.2012 22:58
    Εγώ τώρα ντρέπομαι επειδή θα έχουν δεί όλοι τα -ότι να ναι- σχόλια που έκανα για την ωριαία
  • Journey @ 09.06.2012 22:59
    αχαχαχαχα
    4 στις 5 φορές ο μυστηριώδης πλανήτης που φαίνεται να έλκει το ενδιαφέρον και των δύο μερών σε μια ερώτηση ερωτικής φύσης είναι ο κυβερνήτης του κλήρου του γάμου.
    Γιατί αναρρωτιέμαι η ξανθιά?
  • billina86 @ 09.06.2012 23:00
    τι σημαινει αυτο δλδ???? με τον κληρο του γαμου δλδ...  βεβαια ειχα την εντυπωση οτι ειναι στο ζυγο και στον 12ο αλλα κατι θα ξερεις παραπανω σιγουρα!!!
  • alkistis 23 @ 09.06.2012 23:01
    pes mou oti thelei na apokatastathei o kurios....THA katareuso....
  • billina86 @ 09.06.2012 23:02
    οχι μην καταρρευσεις.. εσυ κι η μανωλιδου...χαχαχαχα ξανθουλα μου μη σκας.. κι εγω που ειμαι μελαχροινη τι καταλαβαινω??? χαχαχαχα
  • Journey @ 09.06.2012 23:03
    Ωροσκόπος+7ος-Αφροδίτη δεν είναι ο τύπος του κλήρου ?
  • alkistis 23 @ 09.06.2012 23:07
    nai... kai i selini poia einai vre jour? to xo kai ego megali aporia!!!
  • billina86 @ 09.06.2012 23:08
    ναι αρα σκορπιος-ταυρος+διδυμος δεν μας κανει ζυγος???? γτ και τον κληρο τυχης που ειναι στον ταυρο, τον υπολογισα με τον ιδιο τροπο οπως εκανα με τον κληρο γαμου για να το επαληθευσω! μπορει να κανω λαθος! δλδ κλ.τυχης= σεληνη - ηλιος + ωροσκοπος και βγηκε ταυρος, οποτε επαληθευσα τον υπολογισμο μου για τον κληρο γαμου, οτι το υπολογισα σωστα οπως εκανε ο υπολογιστης δλδ
  • billina86 @ 09.06.2012 23:09
    λαθος προσημα σας εγραψα, εννοουσα σκορπιος+ταυρος - διδυμος
  • Journey @ 09.06.2012 23:12
    Ο Κλήρος του Γάμου μας δείχνει για την ποιότητα της σχέσης , για τη διάθεση των ατόμων προς αυτήν , επίσης, για την τάση του να επιδρά στα άτομα..Και καθώς είναι στην Παρθένο, εγώ θα έψαχνα να βρω ποιός είναι ο Δίας και επίσης, θα πω οτι βλάπτει την Αφροδίτη.. ( εεεε?)
     
  • Journey @ 09.06.2012 23:12
    Θα τον πεθάνεις το μεσιέ, νομίζω : o
  • alkistis 23 @ 09.06.2012 23:14
    kala tha tou kanei....
  • billina86 @ 09.06.2012 23:15
    σιγουρα ειναι στην παρθενο κι οχι στο ζυγο???? και σιγουρα θα τον πεθανω εγω? μηπως ειναι η πρωην του???? 
  • billina86 @ 09.06.2012 23:15
    και ως προς τι θα τον πεθανω τον κυριο????? αν ειναι στο σεξ, εχει καλως..χαχαχαχαχαχαχα
  • Journey @ 09.06.2012 23:19
    Καλά, δεν έχω και την φοβερή διάθεση για ωριαίες απόψε αλλά ο κλήρος δεν είναι
     
    216,55+36,55-76,39= 176,71=150+26,71 =Παρθενος στις 26 και κάιτ μοίρες?      
     
  • billina86 @ 09.06.2012 23:19
    γτ επιμενω οτι ο κληρος γαμου ειναι στο ζυγο???????????? το τσεκαρα με 2 διαφορετικους τροπους!!! κι ειμαι και μηχανικος.. αν κανω λαθος, θα σκισω το πτυχιο μου οταν το παρω...χαχαχαχαχχαχαα
  • Journey @ 09.06.2012 23:20
    Για να είναι στο Ζυγό θα έπρεπε να είναι πάνω από 180 μοίρες και κάτω από 190...
  • billina86 @ 09.06.2012 23:21
    γτ δεν το κανεις με τον αλλο τροπο που ειναι πιο απλος? δλδ σκορπιος = 8ο ζωδιο + ταυρος = 2ο ζωδιο, μας βγαζει το 10ο - 3 ζωδια μιας και ο διδυμος εινι το 3ο, αρα το 7ο το οποιο ειναι ο ζυγος!!!!!!!
  • Journey @ 09.06.2012 23:21
    Κάτω από 210 * Ουφ, δεν έχω διάθεση ,,LOL
  • Journey @ 09.06.2012 23:22
    Λες να μην προτιμούσα τον απλό?
    Αν το έκανα με τον απλό, τότε θα είχα 6+6=12 -15 διότι αγαπητή μου δεν αφαιρούμε ό,τι και ό,τι αλλά τις μοίρες της Αφροδίτης και δεν βγαίνει
  • alkistis 23 @ 09.06.2012 23:23
    na rotiso poio tha einai to rezoume tis ypothesis????
  • billina86 @ 09.06.2012 23:24
    χαχαχαχα εχει πλακα... ελεος.. ο ενας τροπος το βγαζει ετσι κι ο αλλος αλλιως... εστω οτι ειναι στο ζυγο τι σημαινει? κι αν ειναι στην παρθενο οπως λεει ο αλλος τροπος που ειπες και τι σημαινει, εγω θα τον πεθανω τελικα κι ως προς τι??????
  • billina86 @ 09.06.2012 23:25
    εχεις δικιο journey.. ζητω συγγνωμη για την ταλαιπωρια οπως και να εχει εφοσον δεν εχεις διαθεση, αλλα ειλικρινα καιγομαι.. βασανιζομαι καιρο τωρα .. και σε 2 μερες ισως να εχω συναντηση η οποια θα ειναι και κρισιμη γενικα.... 
  • Journey @ 09.06.2012 23:25
    Όχι, το ίδιο βγάζει αλλά εσύ αφαιρείς τι ακριβώς δεν κατάλαβα..θα πρέπει να αφαιρέσεις τις μοίρες της Αφροδίτης, δηλ 16,39 των Διδύμων
  • billina86 @ 09.06.2012 23:27
    εχεις δικιο journey... και ζητω και παλι συγγνωμη...
  • billina86 @ 09.06.2012 23:29
    συνοψιζοντας, ποιος ειναι ποιος? ποια ειναι η σεληνη? τι σημαινει αυτο... ο κληρος γαμου στην παρθενο και οτι θα πεθανει ο κακομοιρης τι σημαινει? ως προς τι .. αλλα ποια θα τον πεθανει? η πρωην ή εγω? και εντελει βγαζουμε ακρη για την εκβαση? 
  • Journey @ 09.06.2012 23:30
    Τέλος πάντων, το συγκλίνον τετράγωνο είναι σε 0,25 μονάδες χρόνου και επειδή μιλάμε για ένα τετράγωνο δεικτών σε  περιπλάνηση, δεν θα περίμενα οτι θα μας έρθεις χοροπηδώντας απο χαρά, αλλά έτσι είναι ο έρωτας, περισσότερη ταλαιπωρία παρά απόλαυση- τουλάχιστον τις αρχές
    Εκτός του ότι εξυμνάτε τον Ερμή και οι δύο περιφροάντε το Δία, ποιός στα κομμάτια είναι ο Δίας ( πάλι? )
  • Journey @ 09.06.2012 23:32
    Γιατί η Σελήνη να είναι η άλλη? Όχι καλέ..
  • billina86 @ 09.06.2012 23:32
    ο Διας ειναι στον 7ο.... αν δεν ειναι το παληκαρι μας, μηπως ειναι η πρωην του? το οτι εξυψωνουμε τον ερμη, τι σημαινει? γτ ειναι κυβερνητης του κληρου γαμου... 
  • alkistis 23 @ 09.06.2012 23:32
    h proin? hahahahha
  • billina86 @ 09.06.2012 23:33
    οντως κακομοιρα ειμαι λοιπον που ολη η υποθεση εχει βασιστει πανω μου.. εγω το εχω κυνηγησει το θεμα απο αρχες νοεμβρη... εκεινος μπουρδουκλωμενος... journey, τι σημαινει επισης που οι σημειοδοτες του ειναι στον 8ο οπως και ο κυβερνητης του κληρου γαμου?
  • Journey @ 09.06.2012 23:33
    Πολύ αρσενική μου κάνει για πρώην αλλά και πάλι, ένας Δίας στην Αφροδίτη μπορεί να είναι ο,τι θέλει.. λογικό μου ακούγεται alkistis..
  • Journey @ 09.06.2012 23:34
    Ααα, τώρα έμπλεξες, για μένα, ο 8ος , δεν μας μιλάει για το σεθκς.. : P
  • billina86 @ 09.06.2012 23:35
    αν δεν τον εχει αφησει σε ησυχια απο οταν χωρισαν ειναι λογικο να εχει αρσενικη φυση!!! ειναι και στον οικο του... 
  • billina86 @ 09.06.2012 23:36
    μα κι εγω θεωρω οτι δεν ειναι για το σεξ στο συγκεκριμενο.. ειχα πει και στα κοριτσια οτι βγηκε κατεστραμενος απο τη σχεση του.. ας πουμε η αιτιολογια του οτι δεν προχωραει ενα βημα παραπερα με μενα παρολο που ενδιαφερεται, ειναι γτ ψαχνει να βρει τις ισορροπιες του μετα το χωρισμο του...
  • hesg @ 09.06.2012 23:36
    Εγώ όταν ρώτησα ποιος είναι ο δίας μου είπατε αυτός που θα πάει φαντάρος επειδή θα περάσει σε αδυναμία :Ρ
  • billina86 @ 09.06.2012 23:38
    γ@μιεται ο Διας κοινως με αυτο το χαρτη.... journey ειπες οτι δεν θα ερθω μες την τρελη χαρα.. εννοεις οτι δεν θα προχωρησουμε το βημα παραπερα ? γτ για να καταφερω να ξεκολλησω και να μην καταστραφω, οργανωνω αυτη τη συναντηση, και μαλιστα πανω στα γενεθλια μου.... ή εννοεις οτι θα εχουμε δυσκολιες αφου γινει το βημα παραπερα? επισης εχω ακομα μια απορια.. η αφροδιτη ειναι αναδρομη.. επιστρεφει καπου... ακομα εχω φαει σκατα μεχρι τωρα.. το τετραγωνο θα μπορουσε να σημαινει δυσκολιες μεχρι σημερα? ή ειναι απολυτα του μελλοντος?????
  • alkistis 23 @ 09.06.2012 23:40
    nai auto eixame pei hesg opos kai oti i selini einai i proin....ase tragic mistakes!!!!
  • billina86 @ 09.06.2012 23:41
    η hesg παντως ως σεληνη με λυπηθηκε.. οι φιλοι μου να δειτε...
  • Journey @ 09.06.2012 23:45
    Eντάξει, δεν είναι και του θανατά, ακούς εκεί, τράτζικ..
    Μια χαρά είναι η ωριαία σου billina, μια συνηθισμένη μπερδεμένη ωριαία όπως οι περισσότερες που αφορούν σχέσεις..μεγάλο μάθημα για το που πάμε, από που ερχόμαστε, ποιοί είμαστε..Συνήθως, οι ωριαίες που κάνω απαντιούνται με μία όψη..για τις σχέσεις, βλέπω μεγάλο μπέρδεμα σχεδόν πάντα όμως.
    Βασικά δεν μου αρέσουν οι ωριαίες αυτής της θεματολογίας, τέλος πάντων..
    * Για το τετράγωνο η φιλολογία/παραφιλογία που έχει αναπτυχθεί αφορά καθυστερήσεις και εμπόδια και δυσχέρειες, όπως και διαφοροποίηση στο τι θέλουν οι προς τετράγωνο δείκτες για το ίδιο θέμα...Αλλά από την άλλη, δεν έχει κατηγορηθεί τόσο όσο η αντίθεση ως προς το προμύνημα της αποτυχίας
  • Journey @ 09.06.2012 23:45
    Και το * προμήνυμα * μην σου πω ..
  • billina86 @ 09.06.2012 23:47
    journey, να σου μαζεψω σε ενα ποστ ολες μου τις αποριες ωστε να τις απαντησεις με μιας και να μην ψαχνεσαι και για να καταλαβουμε απολυτα λοιπον τι συμβαινει? θα στα βαλω και με νουμερακια να απαντησεις και πιο ευκολα.. τι λες??????? γτ καποια δεν απαντηθηκαν και θα μεινω με την απορια η κακομοιρα.... χαχαχαχαχααχαχαχα και μετα θα σε αφησουμε ησυχη.. promise
  • Journey @ 09.06.2012 23:48
    ε?
  • Journey @ 09.06.2012 23:50
    εσύ ρωτάς αν θα κάνεις σχέη ως το τέλος Ιουνίου, σωστά? Η απάντηση είναι πως θα περιμένεις αρκετά περισσότερο από τις 30 Ιουνίου για να νιώσεις οτι έχεις σχέση ..βέβαια, εμ,είς οι γυναίκες, για να το νιώσουμε αυτό θα πρέπει να περάσουμε από όλα τα στάδια και το νιώθουμε όταν φτάνουμε στην αίθουσα δικαστηρίου για το διαζύγιο. Η σχέση μας, ήταν καταστροφική, τότε ξέρουμε οτι την είχαμε, πιο πριν, ΟΧΙ
  • billina86 @ 09.06.2012 23:50
    δεν καταλαβα επαρκως καποια πραγματα και γιαυτο θελω να στα μαζεψω σε ενα μηνυμα για να τα απαντησεις ολα και μετα σε αφηνω ησυχη με την ωριαια μου!
  • Journey @ 09.06.2012 23:51
    Μόλις σου εξήγησα..Πάντως, στην ναι, παρακινδυνευμένη μου - ίσως- ερμηνεία περί Ερμού, και αυτ΄ςο ενδιαφέρεται για σχέση και εσύ, το θέμα είναι οτι δεν ενδιαφέρεστε τόσ ο ένας για τον άλλον..
  • billina86 @ 09.06.2012 23:51
    γτ εκτος απο το να μαθω την απαντηση κανω και practise στην ωριαια...εστω και με αυτο τον τροπο.. γτ τα λες σωστα, οποτε θαμαθω κι εγω κατι για την επομενη που θα με αφορα..
  • billina86 @ 09.06.2012 23:53
    μαλιστα, καταλαβα... τελευταια ερωτηση.. ο 8ος οικος που ειναι οι σημειοδοτες του και ο Ερμης επισης, τι σημαινει?
  • Journey @ 10.06.2012 00:00
    Ότι δεν έχει να σε κεράσει ένα πολυτελές δείπνο?
  • billina86 @ 10.06.2012 00:03
    χχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα αυτο δε με νοιαζει.. τον παιρνω και με το βρακι του μονο...
  • Journey @ 10.06.2012 00:09
    Βρε μανία!! Και όλα αυτά από έναν Άρη που δεν έχει καμμία αμοιβαία υποδοχή με το αντικείμενο του πόθου , την Αφροδίτη του χάρτη. Ντόιγκ!
  • Journey @ 10.06.2012 00:10
    Αχ δεν ξέρω, από δω και στο εξής θα κάνω μόνο ανάλαφρες ωριαίες για το πότε θα βγούμε από το ευρώ..
  • billina86 @ 10.06.2012 00:10
    ναι αλλα ειναι στο σκορπιο ο ωροσκοπος....δε σου λεει κατι αυτο? απλα εχω κανει στην ακρη τον τελευταιο καιρο και ειμαι πολυ διακριτικη.. δεν του το δειχνω... θα ανοιξω ολα τα χαρτια μου μεθαυριο.. οσα αφησα κλειστα δλδ ... 
  • billina86 @ 10.06.2012 00:11
    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα ετσι.. οικονομικα και μονο...
     
     
  • Journey @ 10.06.2012 00:20
    To ότι έχεις κλειστά τα χαρτιά σου από αυτόν δεν σημαίνει οτι θα πρέπει να είναι κλειστά από το χάρτη..Αφροδίτη και ¨Αρης δεν έχουν καμμία αμοιβαία υποδοχή..αυτό είναι κάτι που δεν αμφισβητείται
  • Journey @ 10.06.2012 00:25
    Α, λάθος, κοιτούσα το χάρτη της nescafe, εσείς έχετε μεικτή υποδοχή, πολύ λάιτ πράγμα για έναν τέτοιο μεγάλο έρωτα, άρα...κάτι άλλο σε κάνει να μασάς σίδερα
  • billina86 @ 10.06.2012 00:25
    μου ακουγεται περιεργο ομως.. γτ δεν φανταζεσαι ποση υπομονη εχω κανει για τα υπεροχα μουτρα του.... και τι εχω περασει μεχρι σημερα... αλλα πραγματικα τον θελω... ουτε κολλημα ειναι ουτε κατι τετοιο.... 
  • Journey @ 10.06.2012 00:26
    Στο δικό σου χάρτη έχετε μεικτή υποδοχή Τριπλότητας-προσώπου
  • billina86 @ 10.06.2012 00:26
    τι εννοεις μασαω σιδερα καλε???? απο ερωτα???? που μπορει να το λεει ο χαρτησ????????
  • Journey @ 10.06.2012 00:26
    Περισσότερο ερωτευμένη δείχνεις με το Δία πάντως. Οκ, αυτός είναι ο Δίας
  • Journey @ 10.06.2012 00:27
    Όχι, εσύ το λες οτι θες σώνει και καλά αυτό το αγόρι..ε, οι υποδοχές Άρη/Αφροδίτης δεν το δικαιολογούν αυτό..οι μόνες υποδοχές που διακολογούν μεγάλο πάθος είναι αυτή Σελήνης/Δία
  • billina86 @ 10.06.2012 00:28
    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα κι εμεις λεγαμε οτι ειναι ο διας... απλα μπερδευτηκαμε με τη σεληνη....
     
     
  • Journey @ 10.06.2012 00:32
    Είναι κάπως χοντρούλης?
  • billina86 @ 10.06.2012 00:33
    οχι καθολου.. 1.90, 86 κιλα
  • Journey @ 10.06.2012 00:34
    Δίας στον ταύρο και τόσο ψηλός? Τι να πω ..
  • billina86 @ 10.06.2012 00:35
    και ο ιδιος ειναι ταυρος!!!! με σεληνη στον υδροχοο...χαχαχαχαχα
  • nescafe @ 10.06.2012 00:36
    ενσταση κυριε προεδρε!εδω κοντευεις να δεις και νουμερο παπουτσι!!!!
  • billina86 @ 10.06.2012 00:37
    xaxaxaxa ξερω και το νουμερο .. λεσ να το βρει?
  • Journey @ 10.06.2012 00:38
    Δενξέρω, hesg,. κυνηγάω να δω τι υπάρχει πίσω από όσα διαβάζω.
    Άι γκιβ απ, με συγχωρείς αλλά θα κρατήσω μία μικρή απόστροφο σε όσα είπαμε
  • nescafe @ 10.06.2012 00:39
    ο,τι θες!εγω θα δωσω ποσοστα τσιπρα αλλα η κεντηστρα δινει ρεστα....
  • billina86 @ 10.06.2012 00:39
    αποστροφο? χαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχα
  • Journey @ 10.06.2012 00:40
    To χει λες το 30 ρι , nescafe?
  • nescafe @ 10.06.2012 00:43
    μπα....δεν το εχει...
  • nescafe @ 10.06.2012 00:45
    στα νεανικα κοινα πιανει αυτοδυναμια με συστημα απλης αναλογικης αλλα το ποδι στον ταφο συνδεει την εκκλησια με τη νεα δημοκρατια...και εγω για ενα ραντεβου ηθελα να μαθω...παλι ελλη σταη κατεληξα...
  • Journey @ 10.06.2012 00:49
    Εγώ να δείτε τι βρήκα μόλις - ψάχνοντας εδώ κι εκεί!! Πωωωωωω-
  • billina86 @ 10.06.2012 00:49
    καλο ? καλο? 
  • hesg @ 10.06.2012 00:50
    Ποιός έχει όρεξη για ραντεβού με τέτοια ζέστη έξω
     
  • nescafe @ 10.06.2012 00:52
    τι του λειπει του ψωριαρη,φουντα με μαργαριταρι...
  • Journey @ 10.06.2012 00:54
    Ελπίζω να είστε έτοιμες για το σοκ κορίτσια...
     
    http://www.stardome.gr/tribes/aries/30376.html
  • nescafe @ 10.06.2012 00:58
    αμαν!!!!συνομωσια!που θα τα σβησει τα κερακια?
  • Journey @ 10.06.2012 01:13
    Πάνω στο ψηφοδέλτιο που  θα ρίξει στις 17, κι έτσι, μείον ένας ψήφος στη ΝΔ - θα γίνει άκυρο το ψηφοδέλτιο..
  • Journey @ 10.06.2012 01:20
    Πάντως, συνοψίζοντας, ο Lily θα έδινε τον Ερμή στο αγόρι, η Dunn το Δία, ο Τζων, δεν ξέρω ..
    Αν ο Lily έχει δίκιο, τότε σε "έχει"
    Αν η Dunn έχει δίκιο, τότε εντάξει, καλά πάμε, αλλά όποιος και από
    τους δύο και αν έχει δίκιο, δεν έχει σημασία, γιατί στο τέλος, αυτός που
    πάντα έχει δίκιο είναι ο Τζων.
    Κοινώς, ή θα σας ψεκάσω να μην ερωτεύεστε,. ή θα σας ψεκάσω να μην
    κάνετε ωριαίες άμα ερωτευτείτε- κι επιτέλους, ας κάνουμε μια απλή
    ερώτηση για χαμένα χαρτιά, δίκη, ευρώ ( εκεί είμαι μέσα συνήθως)
    Τα ερωτικά τι τα θέλετε?
    Καληνύχτες
     
  • billina86 @ 10.06.2012 23:11
    χαχαχαχαχαχ και να εχει δικιο ο τζων, δεν ξρουμε σε τι εχει δικιο... χαχαχαχαχαχα οταν λες με "εχει" προφανως το εννοεις με την κακη εννοια, σωστα? θα δειξει συντομα... 
  • billina86 @ 13.06.2012 05:20
    Όπως και να έχει , είπα να σας πω την κατάληξη!! Όποιος κι αν ήταν ο Διάς ή ο Ερμής, φέτος πήρα το καλύτερο δώρο που θα μπορούσα... Η έκβαση λοιπόν ήταν όντως θετική και φυσικά τη μέρα που είπαμε... Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας!!!!

έχουν γενέθλια 279 μέλη.

γιορτάζουν οι: Ζωή, Ιορδάνης

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...