παρακαλώ περιμένετε...

μοίρες και οίκοι

  • toxovolos @ 05.06.2010 09:01
    εχω κ εγω το ιδιο προβλημα... stardomaki plz απαντηστε..
  • Stargazer @ 05.06.2010 09:06
    jojoka, δεν υπάρχει μια και συγκεκριμένη απάντηση σε αυτήν την ερώτηση, καθώς οι απόψεις διίστανται. Εξαρτάται και από το σύστημα των οίκων που επιλέγει να χρησιμοποιήσει ο καθένας, αλλά και από το κατά πόσον συμφωνεί κάποιος με τον κανόνα που λέει ότι 5 μοίρες πριν από την ακμή ενός οίκου, ο πλανήτης θεωρείται ότι ανήκει σε αυτόν. Ενώ οι περισσότεροι συμφωνούν με αυτόν τον κανόνα όσον αφορά στις γωνίες, για τις υπόλοιπες ακμές υπάρχουν επιφυλάξεις. Υπάρχει και η άποψη ότι εμπλέκονται οι σημασίες και των δύο οίκων.
     
  • Journey @ 05.06.2010 09:46
    Κι εγώ μία από τα ίδια :s
    Βέβαια υπάρχει και το σύστημα Equal House-Asc που το λυνει το θέμα πολύ...κριαρίσια, ξέρεις, πονάει κεφάλι, κόψει κεφάλι..
    Πόσο αξιόπιστο είναι?
  • Stargazer @ 05.06.2010 10:39
    To σύστημα equal house, επειδή παρουσιάζει μια ιδιαιτερότητα, δηλαδή το Μεσουράνημα δεν βρίσκεται πάντα στον 10ο οίκο, δεν προτιμάται από αστρολόγους που θέλουν οπωσδήποτε το Μεσουράνημα να είναι η ακμή του 10ου οίκου. Παρόλα αυτά, το χρησιμοποιούν πολλοί αστρολόγοι (ή το σύστημα whole sign, από το οποίο προήλθε το equal sign) γιατί έτσι γλυτώνεις τα αναχαιτισμένα ζώδια, που αποτελούν πρόβλημα στην ερμηνεία, αλλά κυρίως επειδή τα συστήματα άνισων οίκων, όπως το ευρέως χρησιμοποιούμενο Πλάσιντους, σε πολύ βόρεια ή πολύ νότια πλάτη βγάζουν χάρτες "τέρατα", με το Μεσουράνημα να βρίσκεται είτε στο 8ο είτε στο 12ο ζώδιο από τον ωροσκόπο και ένας οίκος να ξεκινάει από το ζώδιο του Καρκίνου και να τελειώνει στον Ζυγό. Ακόμη κι αν κάποιος δεν έχει πρόβλημα με τέτοιους χάρτες, η ερμηνεία που πρέπει να γίνει χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή.
  • Journey @ 05.06.2010 10:46
    Ναι, τελικά η αστρολογία είναι ένα πολύ σχετικό σύστημα και εξαρτάται από τη θέση του παρατηρητή όσο λίγα.
    Αγαπητέ μου Stargazer μόλις ανακάλυψα οτι έπεσα και πάλι στο μεγάλο πρόβλημα της ζωής μου!! Στον προσδιορισμό της θέσης του παρατηρητή.
    U can call it karma
     
  • Stardome* @ 05.06.2010 11:19
    jojoka, να συμπληρώσω σε αυτά που είπε ο stargazer (hey mate!!) πως αφού η ακμή του 8ου οίκου σας βρίσκεται στην 8η μοίρα του Κριού τότε η απόσταση της συνόδου Δία - Ουρανού από την ακμή υπερβαίνει τον κανόνα των 5 μοιρών. Συνεπώς είναι ξεκάθαρα μέσα στον 7ο οίκο σας. Ίσως αυτό που σας μπερδεύει είναι οι προβλέψεις που αναφέρουν πάντα τον Κριό ως 8ο οίκο της Παρθένου. Πάντως το τονίζω ξανά, οι προβλέψεις είναι κατευθυντήριες και πάντα πρέπει να βλέπουμε τα γεγονότα υπό το πρίσμα του δικού μας χάρτη.
     
    Στο θέμα των οίκων τώρα (που νομίζω θα συζητιέται μέχρι τα έσχατα του κόσμου τούτου), νομίζω πως ο Stargazer κάλυψε πλήρως το θέμα. Θεωρώ πως η αστρολογία μας υπερβαίνει σαν γλώσσα, εξ ου και διαφορετικοί μελετητές, χρησιμοποιώντας διαφορετικά συστήματα, αγγίζουν διαφορετικές πτυχές αυτού του Αγνώστου που είναι ο χαρακτήρας μας. Πάντως θεωρώ σε αυτή τη φάση της ζωής μου, πως τα διαφορετικά συστήματα είναι σαν διαφορετικές λήψεις του ίδιου αντικειμένου. Πάρε ένα δέντρο για παράδειγμα. Καμία φωτογραφική μηχανή δεν θα μπορέσει να το αποδώσει με όλη του τη λεπτομέρεια. Θα πάρουμε διαφορετικές λήψεις, θα εστιάσουμε σε διαφορετικά σημεία του, θα το απαθανατίσουμε με βροχή και ήλιο, χειμώνα και καλοκαίρι. Πάντα είναι το ίδιο δέντρο, μα κάθε φορά το βλέπουμε τόσο διαφορετικό. Το δέντρο είναι ο άνθρωπος που αντιπροσωπεύεται από τον γενέθλιο χάρτη. Τα συστήματα οίκων είναι οι λήψεις...
  • Journey @ 05.06.2010 14:21
    Φαίνεται περίπλοκο
    Για παράδειγμα , ο 5ος οίκος μου έχει ακμή στις 19° 32' 14" του Κριού.
    Τώρα με τη διέλευση του Ουρανού από τον Κριό ο Ουρανός θα είναι στον 5ο οίκο μου όταν φτάσει τις 19° 32' 14" και μετά?
    Πριν θα είναι στον 4ο οίκο μου?
     
  • silia81 @ 05.06.2010 14:32
    Θυμίζει την ιστορία της κβαντομηχανικής κα την περιφημη αρχή της απροσδιοριστίας: Η θέση και η ορμή ενός σωματιδίου δεν μπορούν να προσδιοριστούν ταυτόχρονα. Η οπτική του παρατηρητή διαβρώνει τη λεγόμενη ''υπέρθεση ''των καταστάσεων. Παρατηρώ σημαίνει διαταράσσω. Πρατηρώ σημαίνει παρεμβάινω, άρα χάνω την ακρίβεια της θέσης ενός σωματιδίου. Η απροσδιοριστία εκφράστηκε με το παράδειγμα της νεκροζώντανης γάτας του Σρέντιγκερ:κλεισμένη σε ένα κουτί με υδροκυάνιο, αναρωτιόμαστε ποια θα είναι η κατάστασή της μέχρι να απασφαλίσουμε το κουτί. Η ανθρώπινη επέμβαση, βοηθάει στη μέτρηση μιας κατάστασης, τη στιγμή της παρατήρησης, στο προηγούμενο διάστημα όμως- όπου η επέμβαση παραμένει στο διηνεκές, οι πιθανότητες είναι πολλές σε κβαντικά συστήματα.
    Νομίζω, χωρίς να θέλω να υπερβάλλω, πως και  τα συστήματα της αστρολογίας είναι ευάλωτα σε κάθε μορφής απροσδιοριστία.Επιλέγοντας το συστημα που θέλουμε(θέση) χάνουμε την ορμή...Και η ζωή συνεχίζεται...
  • Journey @ 05.06.2010 15:49
    ω silia, νομλιζω οτι σε αγαπάω
    Για το ερώτημά μου με τον 5ο οίκο και τον ουρανό έχεις απάντηση?
    Ας συμφωνήσουμε οτι θα το δούμε με το σύστημα πλασέμπο.
    Θα διαταράξουμε το σύστημα και την αρμονία του, το σύμπαν θα τσαντιστεί που παρεσφρείουμε στα άδυτα της απώτερης σκοπιμότητάς του αλλά αφού θα το κάνουμε που θα το κάνουμε ας το κάνουμε σωστά!!
  • Stardome* @ 05.06.2010 15:54
    Silia81, προφανώς και κανένας δεν υποστηρίζει πως κατέχει και ορίζει όλη τη γνώση μέσω της αστρολογίας. Προφανώς και ο παρατηρητής παίζει σημαντικό ρόλο στην ερμηνεία του συμβόλου όμως, αν μου επιτρέπεις να βάλω και μια άλλη παράμετρο. Με την αστρολογία δεν παίρνουμε μετρήσεις και ούτε παρεμβαίνουμε στην εξέλιξη των πραγμάτων. Στην περίπτωση μας το "παρατηρώ" έχει ακριβώς την έννοια της σκιαγράφησης του τοπίου των εκάστοτε συνθηκών και τίποτα περισσότερο και μάλιστα, πάντα με την επιφύλαξη ότι θα μας ξεφεύγουν σημαντικές λεπτομέρειες. Σε αυτή την περίπτωση μπορείς να θεωρήσεις πως (αν μιλήσω με όρους φυσικής), αυτός που παρατηρεί ένα χάρτη είναι ένα εξωτερικό σύστημα αναφοράς σε σχέση με το σύστημα αναφοράς αυτού που έχει το χάρτη. Αν προσπαθήσει ο παρατηρήσας να επηρεάσει τον παρατηρούμενο καταστρατηγεί την αυτονομία του δεύτερου...
    Από την άλλη έχουμε μάθει σε αυτή τη ζωή και την συγκυρία να ερμηνεύουμε τα πάντα με όρους ακρίβειας πρόβλεψης και όχι με όρους βιωματικούς. Εδώ είναι το κομμάτι που ποτέ δεν θα καταφέρουν ποτέ να εφάπτονται αστρολογία και επιστήμη. Γιατί για την επιστήμη σημασία έχει συνήθως το τελικό αποτέλεσμα - κάθε εξίσωση, μοντέλο, κατανομή, θεωρία έχει σαν σκοπό τον προσδιορισμό μιας τιμής. Η αστρολογία αντιμετωπίζει τη ζωή από μια τελείως διαφορετική σκοπιά. Το τελικό αποτέλεσμα ίσως και να μπορεί να προβλεφθεί, ίσως και όχι, όμως αυτό που μετράει είναι "Τι σημαίνει και πως με επηρεάζει αυτό που ζω;". Και οι απαντήσεις εδώ δεν έχουν ποσοτική χροιά, ούτε έχουν μονάδες μέτρησης. Αν καταρρεύσεις δεν σε νοιάζει το αποτέλεσμα, αλλά πως θα το αντιμετωπίσεις. Αν ερωτευθείς δεν μετράς με μονάδες ενέργειας την αλληλεπίδραση σου με τον αντικείμενο του πόθου σου, αλλά βουτάς στην εμπειρία σαν διψασμένος στην έρημο. Συνεπώς, τα διαφορετικά συστήματα οίκων δεν είναι εδώ για να παίξουν το ρόλο της θέσης στο δίπολο θέση - ορμή. Είναι εδώ για να παίξουν το ρόλο του συστήματος αναφοράς, για να δώσουν την δυνατότητα εμβάθυνσης της ερμηνείας.
  • gpano @ 05.06.2010 16:38
    Πάει να δοθεί μια εντύπωση( όχι απο τον stardome kai ton stargazer) ότι η αστρολογία είναι σκορποχώρι όπου ο καθένας λέει ό,τι του κατέβει και ισχύουν τα πάντα. Η αστρολογία είναι μια απλή γλώσσα αρχικά που όσο περνάει ο καιρός συνειδητοποιείς ότι πρόκειται για ένα ωκεανό γνώσης στον οποίο τίποτα δεν είναι όσο απλό φαίνεται. Όμως το καλό με την αστρολογία είναι ότι η γνώση που κομίζει ο κάθε νέος μελετητής της  επισυνάπτεται στην ήδη ύπάρχουσα γνώση επεκτείνοντάς την εμπλουτίζοντάς την και δίνοντάς νέες δυνατότητες. Η αστρολογία έχει ένα συγκεκριμένο αλφάβητο που προσφέρεται στους μελετητές της για να δημιουργήσουν λέξεις και βάσει αυτού εξελίσσεται με καινούργιες προτάσεις. Σε καμία περίπτωση δεν είναι μια Βαβέλ απροσδιοριστίας.
  • Stargazer @ 05.06.2010 16:43
    Γεια και σε σένα Stardome!
     
    Πιάσατε και κβαντομηχανική βλέπω!  Λυπάμαι, αλλά δεν θα σας ακολουθήσω

     
    Να τα πάρουμε λίγο από την αρχή; Αρχικά λοιπόν δεν υπήρχαν συστήματα οίκων να μπερδεύουν την κατάσταση. Το μόνο που υπήρχε ήταν το whole sign, δηλαδή ζώδιο και οίκος. Αν ο ωροσκόπος σου είναι στον Τοξότη, δεν έχει δηλαδή σημασία σε ποια μοίρα ακριβώς βρίσκεται, γιατί όλος ο 1ος οίκος σου είναι Τοξότης και όλοι οι πλανήτες στον Τοξότη είναι στον 1ο σου οίκο, ανεξάρτητα αν βρίσκονται από τη μεριά του 12ου ή του 1ου. Αυτό το σύστημα διατηρεί ακόμη και σήμερα η ινδική αστρολογία.
    Στη συνέχεια, αυτό το σύστημα θεωρήθηκε "χοντροκομμένο", γιατί βάζει πολλούς ανθρώπους στο ίδιο τσουβάλι. Όλοι δηλαδή που γεννήθηκαν μέσα στο δίωρο του ωροσκόπου Τοξότη, έχουν ακριβώς τους ίδιους οίκους. Οπότε, έγινε προσπάθεια να ανακαλυφθούν άλλα συστήματα, πιο εξειδικευμένα. Οι υποστηρικτές του whole sign όμως ισχυρίζονται ότι οι σημασίες των οίκων προέκυψαν με αυτό το σύστημα. Κι έτσι είναι. Ο 5ος οίκος που αναφέρεις, απέκτησε αυτή τη σημασία που έχει, ακριβώς γιατί είναι και το 5ο ζώδιο από τον ωροσκόπο. Οπότε σήμερα έχουμε το εξής παράδοξο, πλανήτες που βρίσκονται στο 6ο ζώδιο από τον ωροσκόπο, να θεωρούνται πλανήτες 5ου. 
    Επίσης, όπως αναφέρει και ο Robert Hand, η μοίρα του ωροσκόπου στο whole sign θα είναι και η πιο σημαντική μοίρα για κάθε οίκο, εκεί όπου τα αποτελέσματα του οίκου είναι πιο εμφανή. Αν ο ωροσκόπος σου ειναι στις 15ο του Τοξότη, αυτή θα είναι και η μοίρα που θα είναι η πιο δυνατή και για όλους τους υπόλοιπους οίκους. Εκεί οφείλεται και η "παρερμηνεία"¨κατά πολλούς που έγινε από τους οπαδούς του equal sign. Στο whole sign η συγκεκριμένη μοίρα δεν είναι η ακμή (η αρχή) του οίκου, αλλά το πιο δυνατό σημείο του, ενώ για το equal sign είναι η ακμή. 
    Στη δική σου περίπτωση Journey, εφόσον ο Κριός είναι ο φυσικός σου 5ος οίκος, σύμφωνα με τη λογική του whole sign ο Ουρανός θα βρίσκεται εκεί. Σύμφωνα με το Πλάσιντους ή και με άλλα συστήματα άνισων οίκων, όχι. Κατά την προσωπική μου άποψη, ακόμα κι αν χρησιμοποιούμε συστήματα άνισων οίκων, θα πρέπει να έχουμε τη λογική του whole sign κατά νου.
  • Stargazer @ 05.06.2010 16:47
    Καλησπέρα gpano! Έγραφα την απάντηση και δεν είδα το σχόλιό σου. 
     
    Ναι, καλά κάνεις και το επισημαίνεις, για να μην υπάρχουν
    παρανοήσεις.
  • Journey @ 05.06.2010 16:54
    gpano, όχι καθόλου.
    Βέβαια δεν μπορώ να απαντήσω για τη silia αλλά μιας και το ξεκίνησα με την αναφορά μου στο θέμα της θέσης του παρατηρητή επίτρεψέ μου να παρέμβω.
    Η αρχή της απροσδιοριστίας δεν έχει να κάνει με βαβελ ούτε είχα εγώ τουλάχιστον κατά νου να πω κάτι τέτοιο.
    Η αρχή της απροσδιοριστίας όπως εκφράζεται πολύ χαρακτηριστικά με τη γάτα του Στρέντιγκερ έχει να κάνει με τη φυσική του χάους και της ολοτητας  [ για την οποία έτυχε να αναφέρω μερικά σε άλλο ποστ σήμερα, πώς συνδέονται όλα έτσι γμτ, τι μέρα κι αυτή].
    Δημιουργεί σύγχυση βέβαια γιατί το μυαλό μας πηγαίνει αλλού αλλά τα πράγματα δεν είναι καθόλου έτσι.
    Δεν ξέρω πόσο θυμάσαι τη Φυσική που έκανες στο λύκειο όπου σου λέγανε οτι έχουμε μια σφαίρα που πάει από το σημείο Α στο σημείο Β κλπ και εσύ έπρεπε να υπολγισεις κάτι που σου ζητούσανε και συνήθως, αν δεν υπέθετες σωστά τη θέση του παρατηρητή, δηλ το σημείο 0 απ όπου θα άρχιζες να στήνεις τις εξισώσεις σου δεν μπορούσες να λύσεις την άσκηση και έπεφτες σε λύσεις αόριστες κλπ.
    Αυτό το παράδειγμα είναι κάτι πολύ πολύ μικρό σε σύγκριση με τη σύγχρονη φυσική που ειλίκρινα στο λέω δεν έχει καμμία σχέση με τη φυσική που όλοι ξέρουμε αλλά άπτεται ανωτέρων σφαιρών ...φιλοσοφίας υπό μία έννοια.
    Η αρχή της απροσδιορτιστίας θέτει θέματα ή λύνει θέματα σύγχρονης φυσικής, μην το μπερδεύεις με κάτι απτό ή συγκεκριμένο.
    Λυπάμαι αν δεν μπορώ να γίνω σαφής
  • Journey @ 05.06.2010 17:12
    Η αρχή της απροσδιοριστίας δεν μπορεί να μιλήσει για οτιδήποτε βιώνουμε στην πραγματικότητά μας ακόμα και αν αυτό είναι η ανάλυση ενός αστρολογικού χάρτη.
    Δεν έχει καμμία σχέση.
    Να καταλάβεις δεν μιλάει ούτε για τους άντρες σκορπιούς.
    Ούτε καν γι αυτούς.
    [ αν και υποψιάζομαι οτι αυτοί ήταν η αφορμή για τη δημιουργία της. χα!]
  • silia81 @ 05.06.2010 21:15
    Λυπάμαι που θα απογοητεύσω τον οποιοδήποτε νομίζει πως πάω να θεωρήσω ή να αποπλανήσω πως η αστρολογία είναι ένα τεράστιο σκορποχώρι. Το αντίθετο, μάλιστα. Αν υποθέταμε πως ανήκει σε ένα κβαντικό σύστημα, τότε ναι, είτε το ήθελα είτε όχι, και του λόγου της επιδέχεται άπειρες ερμηνείες και πιθανότητες. Άλλωστε, για όσους δεν το ξέρουν- δεν είναι άλλωστε απαραίτητο - στα κβαντικά συστήματα οι πιθανότητες είναι άπειρες και η αταξία μεγάλη. Εγώ όμως δεν είπα κάτι τέτοιο. Καλέ μου gpano, και όσοι απάντησαν - το ''όσοι'' αναφέρεται με σεβασμό και όχι ποσοτικά , αυτό που έγω είπα/ερμήνευσα, έχει να κάνει με ένα καθαρό συλλογισμό: που λέει πως ακόμη και η επιστήμη υπόκειται στο νόμο της απροσδιοριστίας αν και εφόσον η αρχή της απροσδιοριστίας μπο΄ρεί να κατακλύσει ολόκληρο τον κόσμο μικρόκοσμο/μακρόκοσμο(αυτό όμως είναι μια τεράστια ανοησία). Η υπέρθεση των καταστασεων(αλλιώς πολλαπλές εεπιλογές)καταρρεόυν  όταν μετρηθεί το αντικείμενο(δοθεί μια λογιακή απάντηση)και καταρρεύσει η κυματοσυνάρτησή του. Άρα: η αστρολογία, λέει η αρχή, όπως οτιδήποτε σε ένα κβαντικό σύστημα, παραμένει απροσδιόριστο/η, προτού την παρατήρησή του, προτού μετρηθεί.Μετά, αυτόματα το αντικείμενο επιλέγει πλευρά. Τη λογική. Εκείνη της εξήγησης και των δεδομένων. Απλό, δίχως υποννοούμενα....
  • silia81 @ 05.06.2010 21:26
    Άλλωστε- και συγνώμη που μακρυγορώ, αλλά μάλλον προσπαθώ να προσδιορίσω τη θέση μου(μιας και η ορμή μου δεν μπορεί να προσδιοριστεί ταυτόχρονα - αυτή είναι και η ιδέα της κβαντικής μηχχανικής: η συλλογιστική ενός ιντετερμινιστικού σύμπαντος, σε αντίθεση με το Νευτώνιο ντετερμινισμό όπου όλα είναι μετρήσιμα, λογικά και προσδιορισμένα. Ίσως είναικαι ο λόγος που η κβαντική μηχανική έχει δεχθεί τόσες πολλές φιλοσοφικές θεωρήσεις, αλλά και η αιτία που αποτελεί σπαζοκεφαλιά για τον περισσότερο επιστημονικό και μη κόσμο .
  • Journey @ 05.06.2010 21:26
    Kαι να προσθέσω  πως η κάθε διαταραχή- με ένα κάπως τραβηγμένο σκεπτικό, αυθαιρετο και η ίδια η ύπαρξη της σκέψης μας αποτελεί διαταραχή γιατί κατατμηζουμε και ανασυνθέτουμε , άρα μειώνουμε τις πιθανότητες που είναι άπειρες  και οι διακλαδώσεις υπάρχουν πάντα ανεξάρτητα με το τί μας συμβαίνει και τελικά , από τις άπειρες πιθανότητες έχουμε ένα συμβάν την κάθε φορά.
     
    βρε silia, βρε silia, δεν είχε υδροκυάνιο το κουτί !!
     
  • silia81 @ 05.06.2010 21:29
    journey, η γάτα έχει στοιχειώσει τα όνειρα πολλών...φαντάσου πως κάποιοι την είδαν να περπατάει στο Σύνταγμα ...νεκροζώντανη!
  • Journey @ 05.06.2010 21:30
    α, πως τρέχω έτσι, 50-50 να εκλυθεί υδροκυάνιο, ναι
    πωωωω πάει το χάνω σιγά σιγά, έχω διαλλείψεις, lol
  • silia81 @ 05.06.2010 21:33
    Πάντως ..να ''κλείσω'' λέγοντας, πως χάρηκα για τον διάλογο σε αυτόν τον ''χώρο''. Οφείλω να ομολογήσω πως τέτοιες πιθανότητες ωραίων διαλόγων σπάνια εμφανίζονται. Χαρά μου που συμμετείχα.
  • Journey @ 05.06.2010 21:34
    χαχα, σοβαρά?
    Νόμιζα οτι το καλύτερο που παιχτηκε με τη γάτα ήταν το βιβλίο του D
    Adams , ξέρεις, το ο Ντερκ Τζέντλυ ακολουθεί τη γάτα.
    Ύμνος!
    Ύμνος!
  • Journey @ 05.06.2010 21:35
    Μια μικρή , απειροελάχιστη παραμόρφωση στην ήρεμη συμμετρία των "ταιριάζουμε" ?
  • silia81 @ 05.06.2010 21:39
    indeed,my Aries

έχουν γενέθλια 249 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάρκος, Μαρκέλα

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...