παρακαλώ περιμένετε...

Πως καταλαβαίνεις ότι σε φλερτάρει ένας αιγόκερως;

  • Siria @ 15.04.2011 09:49
    Ανάλογα τον άντρα. Γνωρίζω Αιγόκερω με ωρ. Αιγόκερω που είναι όλο κοπλιμέντα, σαν "ιπποτικός κύριος" του παλιού καιρού, έχει κάτι καλό να πει για καθεμία. Με αυτή που πραγματικά γουστάρει όμως είναι άγαρμπος. Γνωρίζω και Σκορπιό με ωρ. Αιγόκερω, που σε όλα του φέρεται περισσότερο σαν Αιγόκερως παρά σα Σκορπιός, και σε όλα είναι έτσι όπως λες. Κλειστός, κοφτός, τυπικός, ακόμα και την καλημέρα τη λέει με παγωμένη έκφραση, μιλάει στη γυναίκα λες και βρίσκονται σε επαγγελματικό meeting, χωρίς να αφήνει κανένα συναίσθημα να φανεί, ενώ στην πραγματικότητα είναι ερωτευμένος!
  • blueina @ 15.04.2011 10:11
    gew de nomizw pws oi aigokeroi flertaroun...einai toso kruoi kai sunama apotomoi sta logia pou de einai flert auto..ase pou de  kserw an erwteuontai..einai polu upologistes...an tou kaneis sa sunolo..douleia epaggelma,, parees ktl tha vgainei mazi sou kai tha se pairnei thl...kapws etsi emessa tha sou to deixnei..tha kaneis upomonh omws gia na sou deiksei ti pragmatika aisthanetai..kai ase pou de riskaroun kiolas...dhladh an de kaneis esu kammia kinhsh..asto...
  • margotte @ 15.04.2011 10:50
    Tha sou miliso apo prosopiki empeiria, kathoti eho desmo me antra Aigokero. Emena, loipon, o dikos mou mpike kateftheian "sto psito" -pou leme..De distase na mou deixei apo tin proti stigmi oti "tou areso", mou eihe piasei astamatita tin kouventa kai ola ta alla irthan sti sineheia...
     
    Den boro omos na mi simfoniso apolita me ti "blueina" kai ti "siria" oti einai ypervolika kleistoi (heiroteroi kai apo streidia!!!), den katalavaineis me tipota an aisthanontai kai ti aisthanontai, hreiazontai mallon ypervolika poli hrono gia na se empisteftoun kai gia na ekdilosoun esto kai kati ligo, otan de "ekdilonontai" (kata tin apopsi tous panta-o Theos na to pei "ekdilosi sinaisthimatos" afto pou kanoun) theoroun oti sou ehoun dosei ton kosmo olokliro!!! Ehoun mallon enan diko tous "prosopiko" tropo na deihnoun ti niothoun, o opoios, vevaia, den einai pote arketos gia ton allo pou einai dipla tous..Panta meneis me tin amfivolia..Me goustarei telika i ohi? Shedon panta -analogos kai ton antra vevaia- planatai giro tous ena mystirio...O dikos mou ishirizetai oti afto einai pou mas krataei konta tous allios tha variomastan..Ego ishirizomai oti kalo einai afto gia arhi alla me to peras tou hronou arhizei kai ginetai kourastiko n'anarotiesai sineheia an o diplanos sou se thelei pragmatika..Genika, tous eho kopsei gia poli mistiria trena kai poli apaititikous antres sighronos..Deihnoun -den xero an einai kai pragmatiko afto- oti den se ehoun pote anagki (synaisthimatika panta ennoo..), oti boroun na zisoun poli aneta kai horis esena! Isos omos sto vathos ta pragmata na min einai etsi, aplos etsi na theloun na fainontai oti einai gia na min parei o diplanos tous kai poli aera...
     
    Den xero an voithisa i an se berdepsa heirotera, aplos prospathisa na sou katatheso ti diki mou empeiria me enan tetoio antra..
     
    Kali tihi!
     
    P.S.: Den tous aresei KATHOLOU i grinia gia kanena logo -opos kai se kathe antra vevaia- alla oi sygekrimenoi ehoun poli ligoteri antohi sto thema afto.
  • blueina @ 15.04.2011 11:26
    kale autoi mporoun na zhsoun xwris parea?mh trelathw.,....enas aigokerws trelainetai mnos tou...panta thelei kapoion dipla tou na tou epivevaiwnei thn asfaleia tou...sunaisthhmatika....pantws na sumfwnhsw oti einai polu kourastiko na zeis panta etsi...na mh sou deixnei dhladh o allos oti se thelei ktl..asxeta an de tha parei pote risko na se xwrisei...enw enas krios vre paidi mou..enas lewn...se goustarei kai to deixnei!
    ax erwtas...wraio pragma(parasurthika i know.....)
  • Charline @ 15.04.2011 11:35
    Άντρας αιγόκερως με ωροσκόπο Σκορπιό- δεν υπάρχει πιο σκληρός πλανητικός συνδυασμός.
  • fanki @ 15.04.2011 11:41
    Καλημέρα σε όλους!
    Ευχαριστώ για τα σχόλια. Θεωρώ ότι κάπως έτσι πρέπει να είναι, καθώς είμαι κι εγώ Capricorn κι ενώ έχω πολλούς Αιγόκερους στην οικογένεια (γονείς, συγγενείς κ.λ.π.) δεν έχει τύχει ποτέ να βρεθώ έτσι με ομοζώδιο.
    Νομίζω ότι είμαστε πολύ και της ατάκας, δηλαδή κάτι πετάει ο ένας και περιμένι να δεί πώς θα αντιδράσει ο άλλος. Δεν πέφτει το επίπεδο, βέβαια, μην αποκαλυφθούμε και εντελώς, αλλά μάλλον βγαίνει σε μορφή προστατευτικότητας. Πχ. "είστε καλά;", "έχετε μακριά το αυτοκίνητό σας;", "σίγουρα να μην σας πάω εγώ;".
    Τα Capricorns, επίσης, βοηθούν πάντα τον άλλο, είτε επειδή έτσι τους δίδεται η ευκαιρία να ανοιχτούν συναισθηματικά, είτε για λόγους επαγγελματικών ή προσωπικών φιλοδοξιών. Στη συγκεκριμένη περίπτωση συζητάμε για γιατρό, επομένως ψάχνουμε τη διαφορά ανάμεσα σε επαγγελματικό και προσωπικό ενδιαφέρον, παρόλο που ποτέ δεν  έχει απευθυνθεί κάποιος γιατρός έτσι σε μένα. Γνωριζόμαστε 2 χρόνια περίπου και από την αρχή αισθάνθηκα κάτι απροσδιόριστο στο βλέμμα και την κίνηση, πλήν όμως διακριτικό (σιχαίνομια και τα χυδαία, οπότε.....).
    Α! Έχει εκφράσει και θαυμασμό στο πρόσωπό μου, σε σχέση με το πόσο δυνατή στάθηκα σε κάποια δύσκολη προσωπική στιγμή, όπου βοήθησε κι εκείνος. Τί να πώ....
    Νομίζω, πάντως, πως οι Αιγόκεροι θέλουμε να αισθανόμαστε θαυμασμό για τον άλλο και γουστάρουμε τα δύσκολα (αν κρίνω κι από εμένα...).
    p.s.  WE ARE BOTH MARRIED.... (αποτελεί δικλείδα ασφαλείας κάτι τέτοιο στο φλέρτ, ή ιδέα μου είναι
     
  • sgouromallousa @ 15.04.2011 11:41
    Oi aigokeroi einai na tous piaseis tin plaka!!!!
    Arxise me auto kai vlepoume....
    O kollitos mou einai aigokeros....
    Ksero ti sou leooo!
    Kisses!
  • fanki @ 15.04.2011 11:55
    Είναι τρέλλα, βέβαια, συμπληρώνω, αυτό το αλλοπρόσαλλο, εαν το αντέχει ο οργανισμός σου!
    Μία γέλιο, μία σοβαρότητα και γενικά η προσπάθεια επικράτησης τους ενός ή του άλλου. Άσε που αυτό το επιβλητικό, με την έννοια "περιμένετε λίγο, σας παρακαλώ;" και μετά να σου λέει "τί γίνεται;"  , σε στέλνει. Ή το να περιμένει να μπείτε στο εξεταστήριο για να χαιρετηθείτε (δια χειραψίας, βέβαια, αλλά με την ησυχία σας). Μην φανταστείτε φοβερά και τρομερά πράγματα, έτσι; Είπαμε... Ούτε νύξεις πολλές για την  οικογένεια ή για τα δικά του. Και, αναφορικά με την πλάκα, οκ πιάνει, αλλά δείχνει να σκέφτεται τις ατάκες και να τις επεξεργάζεται όπως κι εγώ. Και φυσικά επιλέγει σε ποιές θα αντιδράσει.
    Παλι καλά που έχω ζήσει πολλές συμπεριφορές του ζωδίου, σε οικογενειακό επίπεδο πάντα και γνωρίζω τον  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΧΡΟΝΟ και ΧΟΡΟ  και τη σημασία του για τον Αιγόκερω.
     
  • PML @ 15.04.2011 12:01
    @ margotte +1!  πραγματικά η περιγραφή σου τα λέει όλα! Τι να πρωτοπιάσω?! Αυτό που έχω να πω είναι πως ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια συμπεριφορά έχει ο δικός μου που είναι Καρκίνος με Αιγόκερο, αντίστροφα απο την αγαπητή fanki δηλαδη! Fανκι μου αν η περιγραφή της margotte σε... ιντριγκάρει, προχώρα. Που΄μαλλον ναι, δλδ, γιατι εισαι και συ περίπου έτσι. Πάντως δεν είναι για όλα τα ζώδια αυτή η συμπεριφορά, δεν αντέχεται, προσωπικά έχω περάσει πολλά crash tests για την κατανόησή της! Αλλά βέβαια έχουν άλλα καλά, τα ζυγιζουμε και αποφασίζουμε... (παίζει και ο μαζοχισμός βέβαια έτσι? )
  • newflame @ 15.04.2011 12:12
    To ότι και οι δύο είναι παντρεμένοι πέρασε στα "ψιλά γράμματα" ή μου φαίνεται???
     
    :-ο :-ο :-ο
    Μάλλον είμαι πολύ πουριτανή για την εποχή μας...  και ύστερα λένε συντηρητικούς τους αιγόκερους!!!
  • fanki @ 15.04.2011 12:14
    Απλά δεν είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΙΓΟΥΡΗ εαν είναι προσωπικό ή επαγγελματικό το ενδιαφέρον. Είμαστε και οι δύο παντρεμένοι, as i have previously mentioned, οπότε άστα βράστα.
    Την καχυποψία, βέβαια, του ζωδίου, πού τη βάζετε; Α! Και μαθαίνει ό,τι θέλει για μένα (πριν από εμένα για μένα, που λένε). Και σε ερώτηση "πού τα ξέρετε εσείς όλα αυτά;" απαντά "όλα τα ξέρω εγώ..". Παιχνιδιάρικη διάθεση, με εξουσιαστικά στοιχεία. MAZOXISMOS!!!! 
    Άντε να αποδείξεις ότι δε είσαι ελέφαντας. Μήπως τα παραλέω κι εγώ; Να κάτσω στα αυγά μου, να κάνω καμια ομελέτα να τελειώνει; Ούτως ή άλλως και οι δύο Caprιcorns (με 6 μέρες διαφορά και 15 χρόνια να μου ρίχνει) κι εγώ με τον Καρκίνο από πίσω...... Βγάλε άκρη.
    Το θεϊκό θα ήταν να έχει κανένα Σκορπιό αυτός, να τρέχουμε τελείως...
  • Charline @ 15.04.2011 12:18
    Ρώτα εμένα για αίγα με σκορπιό
     
  • Charline @ 15.04.2011 12:19
    Αλλά , ρε αγάπη, u are married
     
  • fanki @ 15.04.2011 12:25
    Για πες για κατσίκα με σκορπιό....
     
     
  • Charline @ 15.04.2011 12:27
    Δεν παλεύεται
  • Siria @ 15.04.2011 12:34
    Το σίγουρο είναι πως δύο Αιγόκεροι παντρεμένοι θα παίζουν μεταξύ τους πάντα εκ του ασφαλούς. Δε θα χωρίσουν τοςυ συζύγους, ακόμα κι αν οι γάμοι τους είναι πεθαμένοι από χρόνια. Ακόμα κι αν είναι ερωτευμένοι ως τα μπούνια με το καινούριο πρόσωπο. Όχι! Το "καθαρό κούτελο" και η κοινωνική αποδοχή πάνω απ' όλα. Ε ρε Πλούτωνας και Ουρανός και Κρόνος που τους (μας) χρειάζεται!
  • fanki @ 15.04.2011 12:35
    Ρε σεις, δεν αμφισβήτησα το γεγονός του γάμου, αλλά η ανάγκη για φλέρτ είναι ανθρώπινη. Δεν είναι κάτι κακό, αρκεί να μην προχωρήσει και μπερδευτούν τα πράγματα. Ούτως ή άλλως, δύο Αιγόκεροι ή θα μείνουν ώς έχουν ή θα καταστρέψουν το σύμπαν.... Εξαρτάται από το background (οικογενειακή κατάσταση), τον ωροσκόπο και τη γενικότερη διάθεση.
    Κάπου διάβασα τις προάλλες ότι ο Αιγόκερως όσο μεγαλώνει τόσο συμπεριφέρεται όλο και πιο εφηβικά να  πω, παιδιάστικα να πω. Πάντως ξανανιώνει, επειδή μάλλον αποδέχεται τον εαυτό του και έχει οριοθετήσει τα πράγματα; Who knows.....
     
  • Siria @ 15.04.2011 12:53
    Το ζώδιό του πού το έμαθες, από το ΑΜΚΑ; Γιατί αδυνατώ να πιστέψω πως Αιγοκερίνα ρώτησε το γιατρό της τι ζώδιο είναι!
  • sgouromallousa @ 15.04.2011 13:13
    Ρε Φανκι ο αιγοκερος σε ''αναβει''?
    Αν ναι, τι το συζηταμε?Δωσε ενα ραντεβου (ξέρεις που)
    να τελειωνει η ιστορια...Ειμαι σιγουρη πως θα ανταποκριθεί και θα ηρεμήσεις....
    Κisses.
  • manini @ 15.04.2011 13:26
    εγώ τώρα που είμαι κακιά...αλλά όχι αναμάρτητη θα πω, ότι αν ήταν απλό φλερτ, δεν θα έμπενες στον κόπο να το γράψεις σε κάποιο ποστ. ΕπιΦλέον η βέρα δεν αποτελεί δικλίδα ασφαλείας, αμα σου κολύσει ο άλλος στο μυαλό...εκείνη την ώρα είσαι αλλού. Όταν αισθάνεσαι ότι σου αρέσει το φλερτ ενός άλλου άντρα(πέρα αυτουνού που κοιμάται διπλα σου)...τότε....ψάξε βαθύτερα...λέω εγώ τώρα....μπορεί και να κάνω λάθος.
  • L.S. @ 15.04.2011 13:31
    Ο δικός μου είναι σκορπιός με ωροσκόπο αιγόκερω..Παιδιά ειλικρινά πολύ δύσκολος άνθρωπος,παράξενος και χρειάστηκε τρελή υπομονή μέχρι να τον μάθω κάπως..Ψυχρός πολύ,μετράει τα λόγια σου και σε ακούει όσο κανένας άλλος αλλά δεν μιλάει..Όταν μιλήσει θα είναι απότομος,λακωνικός και τις περισσότερες φορές ορθός.Σε πάει φιλικά αλλά σε γοητεύει αυτό το μυστήριο που έχει και ξαφνικά εκεί που δεν το περιμένεις,τσαααακ στην πέφτει με πόλύ αντρίκιο τρόπο..Το μείον του ας το πούμε είναι ότι αν τον κοντράρω λίγο λέγοντας του και καλά αν σκέφτηκε πως η απέναντι πλευρά έχει δίκιο,εκεί γίνεται τούρκος,θυμώνει και πάνω στα νεύρα του μου ανακαλύπτει διάφορα μυστικά του..Μετά το παίζω αδιάφορη και εκεί είναι που θέλει ντε και καλά να μου πει τα πάντα...Έτσι έχουν λειτουργήσει και κάποιοι αιγόκεροι που έχω γνωρήσει αλλά επειδή δεν είχαν τον σκορπιό μέσα τους-προφανώς!-δεν γούσταρα συνέχεια..Δεν έχουν έστω αυτό το φανερό πάθος,πολύ σοβαροί,δεν σκάνε ένα χαμόγελο και αυτό ήταν το μεγαλύτερο μείον τους για εμένα..Αλλά αν τους ρίξεις χυλόπιτα εκεί καταλαβαίνεις αν σε ήθελαν ή όχι περισσότερο από κάθε ζώδιο,κατ'εμέ...
  • Charline @ 15.04.2011 13:35
    Συμφωνώ με μανινι-όταν κάτι δεν πάει καλά , αρχίζεις να ξενοκοιτάς.
  • L.S. @ 15.04.2011 13:41
    Αααα..Και κάτι άλλο επίσης σημαντικό για εμένα που είμαι λίγο παλαιών αρχών σε αυτό το θέμα...Δεν έχω βγει καν με 2 αιγόκερους γιατί μου είπε ο ένας επειδή δεν έχω πληρωθεί ακόμα και είμαι ταπί να πάρει μπυρίτσες και να πάμε στον μώλο να τα πιούμε και να τα πούμε και ο άλλος είναι σπιτόγατος και ήθελε να πάω σπίτι του να κάτσουμε...Για να μην τους προσβάλω για την οξεία τσιγγουνίαση που τους βάραγε αρκέστηκα σε ένα φυσάει πολύ για να πάμε στον μώλο και δεν πίνω μπύρα-για τον πρώτο-και ένα τυπικό και προσβεβλημένο ''για ποια με έχεις περάσει.μην με ξαναενοχλήσεις''-για τον δεύτερο...
  • fanki @ 15.04.2011 13:50
  • vAIRsiFIRE @ 15.04.2011 14:01
    Δεν σας διαβασα ολους, μονο τα τελευταια σχολια...
    Σε ολους αρεσει το φλερτ, ιδιως στις γυναικες, δεν μπορω να συμφωνησω με καποια μελη, που λενε οτι αν αρχισεις να ξενοκοιτας κατι τρεχει με τον συντροφο...
    Οταν καποιος σε φλερταρει και ξυπνα μεσα σου ο ερωτευσιμος εαυτος, που κακα τα ψεμματα, οντας παντρεμενος αυτο καπου χανεται στην καθημερινοτητα για πολλους και διαφορους λογους, ακομα και τους πιο απλους. Πχ ξερει τις συνηθειες σου κι εσυ τις δικες του, σε βλεπει με την τσιμπλα στο ματι κι εσυ την δικια του, μπαινεις στην τουαλετα ακριβως μετα απο κεινον .. και κατι παθαινεις.. αφηνει τις παντοφλες του εκει που εσενα σε τσατιζει και βρωμανε κιολας, μουρμουρατε για τα οικονομικα σας και το ποσο τσιγκουνης ειναι και τα λοιπα μπλα μπλα μπλα.. και ολα αυτα να μην υφιστανται, πως να το κανουμε.. δεν παραμενεις ερωτευμενος και γεματος εξαψη forever... αυτο λειπει σε ολα τα παντρεμενα ζευγαρια και οχι μονο. και θα ηταν πασης φυσης αδυνατον να εισαι ερωτευμενος για παντα, να ανεβαινουν οι χτυποι της καρδιας, να ιδρωνεις να ξειδρωνεις, και να γελας σαν χανος ολη την ωρα...
    Ναι ναι ναι, ολο αυτο μετουσιωνεται σε αγαπη βαθια, σεβασμο κτλ κτλ.. οκ!
    ΟΜΩΣ... το οτι η κοπελα ξυπνησε απο υπνο βαθυ και αισθανθηκε για αλλη μια φορα γυναικα και ερωτευσιμη και απο την στιγμη που δεν πηγε γυρευοντας, δεν σημαινει οτι κατι τρεχει με τον συντροφο!
    Μην μου πειτε τωρα, οτι ο συντροφος η και η ιδια θα επρεπε να δουλεψουν πανω σε αυτο για να νιωθουν καθε μερα ερωτευσιμοι.. δεν υπαρχει αυτο!!
    Καπου στην ρουτινα χανεται., θες δεν θες.
    Το θεμα ειναι, αγαπητη μου, παιζεις απλα? Ευχαριστιεσαι την ολη φαση? Η θα προχωρησεις? Σε εχει βαλει σε σκεψεις να τα τιναξεις ολα? Αν ναι, τοτε οντως κατι τρεχει με τον συντροφο. Αν οχι και απλα διασκεδαζεις, αστο στην διασκεδαση και μην κανεις καμια κουταμαρα.. για την εξαψη του παιχνιδιου δεν αξιζει να χασεις εναν ανθρωπο που αγαπας.
    Κλεινοντας, τονιζω οτι ειναι πολυ ομορφο να σε φλερταρουν, κατι που οι συντροφοι ξεχνανε με τα χρονια.. δυστυχως.
     
    (Αχ, καταραμενα νιατα..
  • fanki @ 15.04.2011 14:01
    Ο καθένας έχει τη γνώμη του, σεβαστό, έτσι;
    Επίσης, είναι πολύ πιο εύκολο, όχι μόνο για ένα Αιγόκερω αλλά και για ένα οποιδήποτε άνθρωπο να απευθύνεται σε άτομα που δεν γνωρίζει, ζητώντας τη γνώμη τους για κάποιο θέμα, είτε επειδή δεν θέλει να εκτεθεί στους δικούς του, είτε επειδή εκείνοι που δεν τον γνωρίζουν να έχουν περισσότερη αντικειμενικότητα.
    Υπάρχουν πολλά πράγματα, τα οποία ο καθένας συζητά με τον εαυτό του, αλλά χρειάζεται και μία δεύτερη γνώμη. Τα παραπάνω ως απάντηση στη manini και Charline.
    Και στην τελική, ποιός μπορεί να απαγορεύσει στο μυαλό ή την καρδιά να φτερουγίσουν για κάτι καινούργιο; Ούτως ή άλλως, θαμμένο είναι, απλά σε ξερουτινιάζει όταν συμβαίνει.
    Η ειρωνεία είναι, συν τοις άλλοις, ότι δεν σε ρωτάνε αυτά. Μπορεί, μία ωραία πρωϊα, να σου χτυπήσουν την πόρτα,και να σε ταξιδέψουν για λίγο.
  • manini @ 15.04.2011 14:02
    Βρε L.C. εκείνο που λένε "δώστης ακόμα μια ευκαιρία .... " δεν το ξέρεις? χαχαχαχα γουστάρω λιονταράκια 
    Charline... μα τι σκορπιουδάκι που είσαι!!! χαχα
  • manini @ 15.04.2011 14:04
    fanki...δεν διαφωνω σε τίποτα μαζί σου, για αυτό ξέκινησα γράφοντας ότι δεν είμαι αναμάρτητη...όλοι έχουμε τα πάθη μας....απλά ως λογικός παρθένος...συνήθως αυτά έχουν και τις αιτίες τους...Επιπλέον ενοείται ότι έχεις κάθε δικαίωμα να συζητάς ότι θέλεις σε ένα φορουμ. Αν ήσουν φίλη μου, μάλλον θα σου έλεγα "ζήσε το πάθος σου...και ας το μετανιώσεις μετά..."
  • Siria @ 15.04.2011 14:17
    Ο θεσμός του γάμου, με παπά, κουμπάρο, κοινή εφοριακή δήλωση, συγγενολόγια και πεθερικά στα οποία οφείλεις να στέκεσαι μπαστούνι και να τους δείχνεις πως όλα είναι τέλεια και αγγελικά πλασμένα, και το κόνσεπτ της αιώνια αναλλόίωτης δέσμευσης, είναι έτσι και αλλιώς απαρχαιωμένα όσο και αφύσικα. Είμαστε εκατομμύρια πάνω στον πλανήτη. Άντρες και γυναίκες. Ζούμε χρόνια ή και δεκαετίες με κάποιον. Και μετά, καθώς κι εμείς έχουμε αλλάξει, γνωρίζουμε κάποιον άλλο, μέσα από τα εκατομμύρια αυτά, που ταιριάζει καλύτερα με τον καινούριο μας εαυτό. Δεν είναι θέμα "πίστης" ή "προδοσίας" ή έλλειψης αγάπης προς τον προηγούμενο. Ο έρωτας θεωρείτο αιώνιος μόνο κατά τα μεσαιωνικά χρόνια, τότε που οι άνθρωποι ζούσαν ως τα 30, το πολύ 35, και είχαν να παλέψουν με αρκούδες, πανούκλες και κατακτητές. Καλώς ή κακώς έχουμε μπει σε καινούριο κόσμο, και όσο κι αν η ελληνική κοινωνία αργεί να το καταλάβει, θα το καταλάβει και αυτή, αναγκαστικά.
  • astropeleki @ 15.04.2011 14:23
    Vairsifire.....ετσι...ΓΙΑ ΟΣΟ ειναι μαζι 2 ανθρωποι χρειαζεται καθημερινα διαθεση για παιχνιδι...αλλιως δε παλευεται.Μολις νιωσεις τα παντα δεδομενα-αρα και προβλεψιμα και βαρετα...μπάι μπάι
    δεχομαι τις κακες φασεις σε μια ζωη...οχι ολοκληρη η ζωη να ειναι σε "κακη" φαση με μιζερες διαθεσεις!
  • vAIRsiFIRE @ 15.04.2011 14:28
    Αστροπελεκι ΣΩΣΤΗ!
  • blueina @ 15.04.2011 14:34
    auto me ton gamo to eida twra...kai elega kai egw..ti de mou kathetai kala ti de mou kathetai kala....em fusika..oi aigokeroi einai moulwxtoi kai apatane oso kai an den tous fainetai...ax....krima re paidia..krima..
  • sgouromallousa @ 15.04.2011 14:38
    Kala poios DEN apataei thn shmeron hmera?!?!?!?!
  • astropeleki @ 15.04.2011 14:39
    Μα εχουν φαγωθει ολοι με τα φορεβερ εντ εβερ και δε κοιτανε να περνανε τη καθε μερα οσο καλυτερα γινεται...σπευδουν να παντρευτουν ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ/ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ και να πανε στη παρουσιαση και στα κοστα Βόδα να διαλεξουν φοντανιερες και μετα τον Ησαϊα περναμε στη γκρινια και τη μουρακλα τη κατεβασμενη και στο "ωωωχχχ μωρε που να τρεχουμε τωρα,κατσε να δουμε τι εχει η τιβι-μπλιαχ" και τρεχει η μιζερια απο παντου και το σπιτι δεν ειναι φωλιτσα-καταφυγιο αλλά ο βαλτος ο ιδιος στον οποιο δε θες να γυρνας αλλά αναγκαστικα γυρνας για καποιες ωρες και περνανε τα χρονια χωρις παιχνιδι και μετατρεπεις και μετατρεπεσαι σε κακο και μιζερο ον-εχεις χασει την ιδια τη ζωη!
     
    οπότε ΓΙΑ ΟΣΟ ειμαστε μαζι φιλε μου και αγαπημενε...απαιτω να περναμε καλα* ακομα και στα πιο δυσκολα!
    *καλα δε σημαινει "με χρημα"...εχω δει ανθρωπους με "πολλα" που παλι μιζεροι και ανιωθοι ηταν και ειναι...δε ρέει αιμα στις φλεβες τους...
     
  • astropeleki @ 15.04.2011 14:41
    υπαρχει σιγουρα ενας ανθρωπος που ξερω Σγουρομαλλουσα-εγω-που δεν απατησα μεχρι σημερα...ακριβως γιατι τη στιγμη που με σκεφτηκα αλλού,την εκανα με ελαφρα και ξηγημενα..."Ως εδω καλα ηταν,γεια σας τωρα!"
  • avelio2009 @ 15.04.2011 14:42
    Siria@ Οπως σωστα ειπες, ειμαστε εκατομυρια και καποια στιγμη βρισκουμε καποιον αλλο ανθρωπο που ταιριαζει καλυτερα στον καινουριο μας εαυτο. Γιατι ολο αυτο να γινεται παραλληλα???? γιατι να μην ξεπλεξουμε με το  προηγουμενο concept και να προχωρησουμε ωραια και καλα στο επομενο???? ολα πρεπει να ειναι ενα κουβαρι που πολυ δυσκολα ξεμπλεκεται απο κει και περα?..... Οσο πιο ξεκαθαρα τοσο πιο καλα....και κυριως ξεκαθαρα μεσα μας..........και οχι στο τι δειχνουμε......
  • vAIRsiFIRE @ 15.04.2011 14:43
    Αχ..πεστα βρε χρυσοστομη! Ο θεσμος του γαμου ειναι υπερτημημενος!
    και ξαναλεω, κριμα στα νιατα μου και μας γιατι τοσα χρονια δεν τολμουσαμε να ανοιξουμε τα ματια μας καθως τα Πρεπει και τα Μη κυριαρχουσαν και αυτος ο ωχαδελφισμος.. ετσι ειναι ο γαμος, τι θες? τι ψαχνεσαι? Γκρρρρρρρρρρρρ!
    Απαιτω να με φλερταρει καθε μερα, αν δεν θελει, θα το εισπραξω απο αλλου! Αι σιχτιρ!
    Παντρεμενοι δεν σημαινει οτι ειμαστε νεκροι, αντρες και γυναικες!
  • boa @ 15.04.2011 14:46
    Βερς και άστρο 12 points!
  • astropeleki @ 15.04.2011 14:52
    καλα προσωπικα δε με ονειρευτηκα ποτέ νυφουλα-ανεκαθεν εψαχνα για συντροφικοτητα χωρις τιτλους...το οτι δε μου αρεσει ο γαμος ως κατασταση οφειλεται σε ολα οσα βλεπω γυρω μου τοσα χρονια.Η νοοτροπια "εδεσα τον γάιδαρο μου-κατσε τωρα και ψοφα ή φαε τα σκατα σου!" μου φερνει αναγουλα...
     
    η ευκολια που παντρευονται οι περισσοτεροι γιατι "και η κορη της κυριας Μαιρης το εκανε" ..."εεε μωρε κι αν δεν ειναι το τυχερο σου,υπαρχει και το διαζυγιο" δε παιζει για μενα...κι αν ειναι να ζεις μιζερα,περνας και μονος σου καλυτερα-αρκει να εχεις δουλεψει τις ανασφαλειες σου...
  • astropeleki @ 15.04.2011 14:55
    δεν εχω διαβασει το ποστ και τα προηγουμενα σχολια,οπότε παιζει να ειμαι και εκτος θεματος συζητησης...μπηκα και σχολιασα πανω στα γραφομενα της vairsifire
  • manini @ 15.04.2011 14:55
    vairsιfire...ωραία περιγραφή....been there...done that...                
  • astropeleki @ 15.04.2011 14:58
    "και οι παντρεμενοι εχουν ψυχη!"
     
    σημασια εχει να καταλαβεις τι θες και να προσπαθησεις να το εχεις με ή χωρις γαμο...σαφεστατα και ο παντρεμενος δεν ειναι πεθαμενος,αυτο πρεπει να καταλαβουν ολοι...ΟΛΟΙ ομως!
  • manini @ 15.04.2011 14:58
    τέλος πάντων, εγώ ευθύνομαι για αυτό το θέμα...άλλο ρώτησε η κοπέλα...σίγουρα αν έχεις την διαίσθηση ότι σε φλερτάρει έστω και υπόγεια...κάτι θα παίζει...κάπως κάπου... Μα όντως είστε τόσο κλειστοί που είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς τι πραγματικά σκεύτεστε. Υποθέτω βέβαια ότι αυτή δεν είναι η συνηθισμένη του συμπεριφορά σε όλες τις υπόλοιπες συνεργάτιδες...?
  • sgouromallousa @ 15.04.2011 14:59
    Geia sou re Astro!!!
    Oyte ego exo apathsei mexri stigmhs,alla auto dioti ta kano ola mpaxalo kai feugo!
    Apo thn allh monh mou eimai kai exo kourastei...Dikopo maxairi !
    Thelo na pantreuto mia mera ,alla etsi opos einai sk@toules oi anthropines sxeseis, pou na statheis?Pos na exeis empistosunh ston allon?
    Alloste o xronos fernei synhtheia kai h suntheia skotonei ton erota kai tin diathesh na asxoleisai me ton allon...O MEGALUTEROS MOU EFIALTHS!
    Kai telika leo ego tora...Pantreuomaste ,kanoume oikogeneia kai exoume kai kavatzes na pernaei kapos h zoh mas ???
    Ta xo paixei pleon.Ti na po....XALIA !!!!!
  • astropeleki @ 15.04.2011 15:14
    κοιτα Σγουρο...εχεις να κανεις με ανθρωπο,οπως και ο Αλλος μαζι σου.Δεν υπαρχουν εγγυησεις.Δεν υπαρχει- εκ των πραγματων -το "Για παντα".Γι'αυτο και επιμενω στο ΓΙΑ ΟΣΟ.Καποια μερα μπορει να φυγεις,καποια μερα μπορει να σου κουνησουν το μαντηλι.
    Πιτα ολοκληρη και σκυλος χορτατος δε μου λεει κατι,ασε που δε γινεται.
     
    Το θεμα εμπιστοσυνη ειναι τεραστιο αλλά προσωπικα το βρισκω και απλο.Εχοντας στοιχειωδη νοημοσυνη, θεωρεις πως δεν εχεις κανει σχεση με εναν serial killer και πως αν κοιμηθεις πλάι του δε θα σου πεταξει καυτο λαδι να σε καψει.
     
    Οπότε μενουμε στο "Ισχυει αυτο που λες,αφου το λες εσυ και δε θα κατσω να το ψαξω γιατι βαριεμαι θανασιμα να το παιζω μπατσος της γειτονιας και της σχεσης μας,ασε που εχω και να κανω και ενα εκατομμυριο πραγματα περα απο το να σε αγαπω και να σε σκεφτομαι-ποσο μαλλον να τσεκαρω αν λες αληθεια!"
     
     
  • fanki @ 15.04.2011 15:24
    Μεγάααααλη κουβέντα ο γάμος, οι σχέσεις, η συνήθεια, η εμπιστοσύνη, η αγάπη και όλα αυτά τα ανθρώπινα.
    Είμαστε άνθρωποι, όχι ρομποτάκια και προσπαθούμε να στηρίζουμε τις επιλογές μας (όσο γίνεται). Και ειλικρινά, δεν μιλάω από τη σκοπιά του ότι και ο άλλος μπορεί να στην κάνει, διότι αυτό θεωρώ ότι είναι αυτονόητο.Και όλοι μας έχουμε ψάξει πού φταίμε, πού έχει σφάλλει ο σύντροφός μας, τί θα θέλαμε να αλλάξουμε στις σχέσεις μας κ.λ.π.. Τρέχουμε ολημερίς και οληνυχτίς για το σπίτι, τους λογαριασμούς, τις υποχρεώσεις, τα παιδιά, τις δουλειές μας, τους γονείς μας και ό,τι άλλο μπορεί να έχει ο καθένας στη ζωή του. Ξεχνάμε πολλά πράγματα, καθώς η ίδια η ζωή απαιτεί θυσίες, προκειμένου να έχουμε κάποια άλλα.
    Δεν είναι εύκολο να θάβουμε εντελώς τις όποιες επιθυμίες μας, αλλά ακόμη κι όταν το καταφέρουμε (σας μιλάει ένας Αιγόκερως, με ΄ενα Κρονο ΝΑ από πάνω!!!!!) έρχεται μία ριμαδοστιγμή που μας υπενθυμίζει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο ότι έχουμε να αντιμετωπίσουμε και θέματα που αφορούν το φύλο μας (είμαστε γυναίκες ή άντρες και θέλουμε επιβεβαίωση). Αναφέρω τον συγκεκριμένο παράγοντα, εφόσον από εκεί ξεκίνησε η κουβέντα.
     
     
  • astropeleki @ 15.04.2011 15:24
    νομιζω πως ο περισσοτερος κοσμος-ειδικα στην Ελλαδα-θελει να κανει γαμο και παιδια ωστε να καταγραφει στο κοινωνικο βιογραφικο του "Μπορεσα να τυλιξω αντρα/βρηκα γυναικα".."εκανα παιδι,δεν ειμαι ανικανος/η,σταματηστε σογια να με πρηζετε!"
     
    ελαχιστοι ασχολουνται πραγματικα-ουσιαστικα με τον συντροφο τους ή/και τα παιδια τους...
  • boa @ 15.04.2011 15:26
    "Ισχυει αυτο που λες,αφου το λες εσυ και δε θα κατσω να το ψαξω γιατι βαριεμαι θανασιμα να το παιζω μπατσος της γειτονιας και της σχεσης μας,ασε που εχω και να κανω και ενα εκατομμυριο πραγματα περα απο το να σε αγαπω και να σε σκεφτομαι-ποσο μαλλον να τσεκαρω αν λες αληθεια!"
    άστρο 12 more points!
     
    (έχω πάντως να πω πως καμιά φορά ένα παιχνιδάκι εκτός σχέσης μπορεί να ανανεώσει την ίδια τη σχέση...)
  • astropeleki @ 15.04.2011 15:32
    καλα εννοειται πως στο παιχνιδι της ζωης απο το πρωι που ξυπνας-ανεξαρτητα απο φυλο,ηλικια,εμφανιση,προσοντα κλπ-παιζει η πιθανοτητα να στη πεφτει-πεσει καποιος καποια...ομορφα,αγαρμπα κλπ...το θεμα ειναι σε τι βαθος θες να επιβεβαιωθεις...φυσικα και κοιταμε και μας κοιτανε...μας κερνανε καφε,μας χαμογελουν,ανταποδιδουμε,μιλαμε,κανουμε αστεια κι εκει καπου τελειωνει το παιχνιδι εφοσον αυτος που σε περιμενει "στο σπιτι" σε καλυπτει περισσοτερο απο οποιονδηποτε αλλον εκει εξω...αν οχι,γκουντμπάι...
  • astropeleki @ 15.04.2011 15:39
    κι εγω ειμαι της αποψης να κανεις αυτο που θες,τη στιγμη που θες-για να μην υπαρχουν απωθημενα και μιζεριες...το ποσο το σκεφτηκες και το ζυγισες ειναι δικο σου θεμα...κλαματα και δραματα δε θελω στο τελος της μερας...θελω να υποστηριξεις την επιλογη σου μεχρι θανατου οπότε και να ζησεις με τις συνεπειες...
     
    καλως το κοριτσι!
  • maimou80 @ 15.04.2011 15:44
    συμφωνώ με αστροπελέκι..
    και θα πω και τα δικά μου:
    πιστεύω ότι πλέον ΕΙΜΑΣΤΕ η σχέση/γάμος μας, η δουλειά μας, το αυτοκίνητό μας και όχι ο χαρακτήρας μας και το τι ψυχή κουβαλάει ο καθένας.. τουλάχιστον ο κοινωνικός μας περίγυρος βάση των παραπάνω μας κρίνει και αναλόγως μας κατατάσει στους πετυχημένους ή στους αποτυχημένους.
    εγώ τους έκανα την έκπληξη και ξένιασα.. το μόνο κακό είναι ότι ακόμα κι αυτό έχει το κόστος του! τεσπα, από το να μου τα πρίζουν για παντρειές, παιδιά, σκυλιά, κτλ.. προτιμώ να με κοιτάνε στραβά για τις επιλογές μου!
    προτιμώ να προσπαθήσω να γίνω ένας καλύτερος άνθρωπος παρά ένας δούλος που θα αγωνιά για το μέλλον το δικό του, των παιδιών του, της περιουσίας του, του στάτους της δουλειάς του, κτλ...
  • boa @ 15.04.2011 15:49
    είδες... κι εγώ το είπα χαμηλόφωνα, μην ακουστεί και πολύ... σκέψου ότι θεωρώ τον εαυτό μου 1000% μονογαμικό... βγαίνω μαζί σου πχ στο μπαρ ή όπου και παίζει να μην δω καν τις διπλανές παρέες, με εσένα βγήκα, εσύ με ενδιαφέρεις, εσένα κοιτάω... το ίδιο και στις σχέσεις μου... ο οποιοσδήποτε υποψιαστεί ότι θα μπορούσε να με "τραβήξει" από τη σχέση μου κάνει πολύ μεγάλο λάθος... μέχρι τη στιγμή που θα αποφασίσω πως θέλω λίγο να τραβηχτώ, ξερς... αφού, λοιπόν, επιβεβαιωθώ (και όχι επειδή αυτός που είναι σπίτι δεν είναι ο καλύτερος, αλλά έτσι γιατί ξεχάστηκε ρε παιδί μου ο άνθρωπος) γυρνάω ανανεωμένη και όλα πάνε πολύ καλύτερα... αυτό λέω...
  • vAIRsiFIRE @ 15.04.2011 15:49
    astropeleki @ 15.04.2011 15:39κι
    εγω ειμαι της αποψης να κανεις αυτο που θες,τη στιγμη που θες-για να
    μην υπαρχουν απωθημενα και μιζεριες...το ποσο το σκεφτηκες και το
    ζυγισες ειναι δικο σου θεμα...κλαματα και δραματα δε θελω στο τελος της
    μερας...θελω να υποστηριξεις την επιλογη σου μεχρι θανατου οπότε και να
    ζησεις με τις συνεπειες... 
    To the point.
  • astropeleki @ 15.04.2011 15:59
    ναι ρε παιδι μου,το ματι δεν εχει φορολογηθει ακομα
     
    απλα ποτέ δε καταλαβα τη "διπλη ζωη".Μπραβο σε οποιον τα καταφερνει αλλα προσωπικα κουραζομαι και μονο στη σκεψη.
     
    Boa υπηρξαν ανθρωποι απο γειτονια,σχολειο,δουλεια που με "κατηγορησαν" οτι δε κοιταζα τριγυρω-φαινομουν σνομπ,κρυα,απομακρη κλπ...τους εκανα να αισθανονται πως δεν υπαρχουν...Σορυ φιλε,αλλά δε μου τραβηξες ικανοποιητικα τη προσοχη,τι  να κανω εγω τωρα!Ας ησουν θεος εμφανισιακα σε πρωτη φαση ή να ελεγες μια εξυπνη κουβεντα να σε προσεχα,τι θες τωρα!?!?
  • astropeleki @ 15.04.2011 16:05
    maimou ανεκαθεν ειχα μια απιστευτη καουρα για το τι πιστευει ο κοσμος γυρω μου...τι να  λεμε!!?!
    αν ειχα στο μυαλο μου πως να γινω κοινωνικα αποδεκτη,να πηγαινω με τα νερα των αλλων ή των πολλων θα ειχα μια εκ διαμετρου αντιθετα πορεια ζωης...άλλος ανθρωπος θα ημουν στην ουσια και οχι εγω...εγω γεννηθηκα για τα δικα μου θελω...ΑΝ αυτα συμπιπτουν με τα θελω και αλλων ανθρωπων,οκ!
    οπως ειχε πει και η Ντενη Μαρκορα στους Δυο ξενους "Αν η πραγματικοτητα δε συμφωνει μαζι μας,τοσο το χειροτερο για εκεινη!"
  • astropeleki @ 15.04.2011 16:11
    α ναι! απο μικρη με ειχε χωσει στα εργοχειρα η γιαγια λιονταρινα...χαρες που καααααναμεεεεεεεε!Εχει να θυμαται τα καλυτερα απο μενα!
  • NtaliaSc @ 15.04.2011 16:16
    exete apolyto dikio gia ton antra aigokero...gynaika skorpios edw!!!! den kserw ti tairiasma kanoun antras aigokerws - gunaika skorpios, pantws iparxei poly pathos!!!!!!
    loipon o dikos mou den ekfrazetai....milaei ligo kai oti leei to leei mia fora kai prepei na to katalaveis.....liga logia kai starata!!! fraseis opos "s'agapw" , "mou leipeis" , "se skeftomai" , "eimai erotevmenos, se xriazomai" klp klp, den tis ksestomizei.... to kanei mono ama to po ego prota....kai spania apo monos toy les kai tha pathei tipotaaa!!!! dixnei psixraimos kai se 1 lepto borei na ginete to ela na deis sexoualika.... den dixnei ti aisthanete!!!! dixnei adiaforos, borei na me koitaei k na min milaei i na leei ti skeftetai gia mena.... dixnei sa na mi niazetai entelws omws gia mena kai oti i zwi toy borei mia xara na proxwrisei kai toy einai adiaforo ti kanw egw...!!!!! den tha katalavw pote an me agapaei...to xw parei apofasi.........
  • absolutego @ 15.04.2011 16:17
    Astro, δεν έχω λόγια για να σου πω πόσο συμφωνώ μαζί σου για. Ελληνικό σόι αθάνατο. Να επιβεβαιώνεσαι στα μάτια τους επειδή θα πάρεις μπουμπουνιεροδάνειο και ταξίδι του μέλιτος στην Πράγα.... τραγικό?
    Για κάθε θεια και συνυφάδα που σε ρωτάει πότε θα παντρευτείς και μη μείνεις στο ράφι κλπ μία είναι απάντηση... Άντε μωρή τελειωμένη, κατέβασε λίγο γάλα ακόμα να βυζάξουν τα δικά σου τα παιδιάπου κοντεύουν τα 40, για να παντρευτούν τον πρώτο τελευταίο που βρήκες εσύ και άσε εμένα εκεί που κάθομαι.
  • fanki @ 15.04.2011 16:17
    Και ξαναρωτώ..... πώς καταλαβαίνεις εαν είναι απλά αθώα όλα τα παραπάνω ή κάτι υπάρχει, γενικό και αόριστο, ως συνήθως;;
    Μιλάμε για τον άντρα Capricorn........
  • astropeleki @ 15.04.2011 16:38
    αφου υπαρχει ακομα κοσμος σημερα-που υπαρχει,βλεπω καθημερινα γυρω μου-που παντρευεται και κανει παιδια για τους άλλους,για να σταματησουν τα περιεργα βλεμματα και σχολια,καλα να παθουν...κριμα για τα παιδακια!
  • manini @ 15.04.2011 17:55
    για να μάθεις αν είναι...πρέπει λογικά και εσύ να κάνεις κάποια κίνηση,,,να δεις αν τσιμπάει...αλλά όμως είσαι διατεθειμένη? ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ? προφανώς και ναι...ε γυναίκα είσαι...θα βρεις τον τρόπο...ξες εσύ... 
  • belekou @ 15.04.2011 17:58
     pantos kyria fanki eimai kai ego capricorn kai den nomizo na sou deixei
    pote ti aisthanetai gia sena kai mono pou mpainei ston kopo na sou milisei
    auto einai take it or leave it......
     
  • vikaki88 @ 15.04.2011 18:21
    εμένα οι αιγόκαιροιι που γνώρισα άσχετα αν δε προχώρησε.... 
    μου είπαν ξεκάθαρα ότι τους αρέσω πολύ και με διεκδίκησαν...
    εγώ δεν προχωράω αν δε πέσει παρακαλετό,,
    δεν θέλω να είμαι έτσι αλλά είμαι...πιθανόν απο ανασφάλεια...
     
    πάντω κρύβουν πολλή προστυχιά κ δεν τους φαίνεται...αλλά εμένα μ αρέσει αυτό...
    αχαχαχα
     
  • boobooka @ 15.04.2011 18:29
    pes tou xuma ta ponira sxedia sou arpaxe ton kai vour ...se exei psiliastei..kai to xereis... ante giati exete kai douleies....
     
     
  • astropeleki @ 15.04.2011 18:38
    μη σκας Altec κι ετσι ειναι τα περισσοτερα σκασμενα γατια!Μη τυφλωνεσαι απο το γκλιτερ και τη ποζα,τετοια θελουν γι'αυτο τα βρισκουν με κατσικια...
  • astropeleki @ 15.04.2011 18:39
    Και απο τα λιγα που ξερω γυρω μου μια χαρα μπηχτηδες ειναι τα κατσικια...αν του αρεσεις,στανταρ θα στο αμολησει...απλα πραγματα και πρακτικα!
  • fanki @ 15.04.2011 18:40
    Ρε παιδιά, τί ακούω η γυναίκα Παρασκευιάτικο, και παραμονές Μεγαλοβδομάδας....;;;;;
    Αφού είναι γιατρός μου, σας λέω. Πώς να μην μου μιλάει; Βέβαια, όπως προείπα, έριχνε κάτι διακριτικά βλέμματα επί 2 χρόνια, όποτε τον έβλεπα (τότε δεν ήταν), πάντα χαιρετιόμασταν με χαμόγελο (ε, τί, να βριζόμαστε κιόλας;; και αυτά, μαζί με τα άλλα που ανέφερα.
    Τί φαντάζεστε; Κάτι φοβερό; ΝΟ! Είναι γιατρός μου, είμαι ασθενής του, αλλά είμαστε και άντρας-γυναίκα, με την έννοια ότι κάαατι έχω πιάσει στον αέρα αλλά δεν είμαι σίγουρη.  Δεν το κόβω να κάνω κάτι, ως γνήσια Αιγοκερίνα και ως παντρεμένη γυναίκα. Θεωρώ όμως ότι είναι πολύ τρυφερό και ξεσηκωτικό ταυτόχρονα να υπάρχει κάτι τέτοιο. Νομίζω ότι κάποια πράγματα, αν τα πειράξεις, ίσως χάσουν τη μαγεία τους.
  • astropeleki @ 15.04.2011 18:44
    αστο τοτε μωρε παιδακι μου στη σφαιρα της ρομαντζαδας...μη το μπερδευεις!(ρομαντικοι οι κατσικοι...?...τεσπα)
  • fanki @ 15.04.2011 18:57
    Ποιό καλέ;
     
  • vikaki88 @ 15.04.2011 19:16
    altec nomizw ta liontaria eimaste krufoprostuxantzes,,,
     
    diladi tha to paiksoume,,,k ma k mou k mi...alla to zitaei o organismos mas...
    sumvouli auti...
    lege lege....
  • Siria @ 15.04.2011 19:36
    Και ποιανού ο οργανισμός δεν τα ζητάει;
    Του Κριού;
    Του Ταύρου;
    Του Δίδυμου;
    κ.ο.κ.
  • vikaki88 @ 15.04.2011 19:39
    gt den uparxoun atoma pou theloun pio soft katastaseis siria....???
     
    apla ithela na tonisw ston altec panw s auto p eipe oti na min koitaei ti leme....gt einai alliws ta pragmata...
  • newflame @ 15.04.2011 20:39
    και επειδή η σχέση ιατρού-ασθενούς... όπως και να το κάνεις... σε φέρνει πιο κοντά, προτείνω ορθοπεδικό   
    είναι συνήθως πιο "μπρατσαράδες", πιο "ματσό" (και δεν αναφέρομαι στο χρήμα) και πιο αρενωποί από άλλες ειδικότητες...οι γυναικολόγοι είναι ολίγον πεινάλες και ακολουθούν οι ψυχίατροι...
  • Siria @ 15.04.2011 20:55
    Όταν ήμουν 17 χρονώ είχα πάει να με ακροαστεί ο "καλύτερος παθολόγος της γειτονιάς μου" γιατί είχα γρίπη, και ο κύριος μου είχε χουφτώσει το βυζί κανονικότατα. Στο δίπλα δωμάτιο ήταν η σύζυγός του, επίσης γιατρίνα, άλλης ειδικότητας, που εξέταζε τους δικούς της ασθενείς.
  • vikaki88 @ 15.04.2011 20:59
    kala k su siria kathises????
     
    alitheia pws kratiountai otan doun kati gia xouftwma...??ahahahaha
  • newflame @ 15.04.2011 21:05
    τσ τσ τσ  :ο 
    Οι οδοντίατροι αποδεδειγμένα έχουν τα υψηλότερα ποσοστά κατάθλιψης και αυτοκτονιών λόγω άχαρης εργασίας....όχι να ελπίσεις και σε ερωτική ατμόσφαιρα ... 
    οι χειρουργοί πάλι με τόσο στρες κάπου πρέπει να εκτονωθούν και ποιό είναι το καλύτερο αγχολυτικό εεε?
    Μη χειρουργικές ειδικότητες πάλι επιλέγουν οι πιο χαμηλών τόνων χαρακτήρες... πιο soft
    Μπα για να είναι αιγόκερος έχει επιλέξει ειδικότητα με status quo. Χειρουργός και χρήμα μαζί...
    το πέτυχα???
     
  • fanki @ 15.04.2011 21:44
    Guys..... παιδίατρος....
  • newflame @ 15.04.2011 22:00
    ναι ρε γμτ ... δε βαριέσαι  όμως.. ποτέ δεν με πήγαιναν τα τυχερά παιχνίδια...αλλού είναι η τύχη μου  
    Πάντως ...μπορεί η φίλη μας fanky να μην έχει δει τα καλύτερα ...τουλάχιστον έχει πέσει στα μαλακά  (αγάπη, φροντίδα και προδέρμ...)
  • kakomathimeno30 @ 16.04.2011 13:31
    ΠΑΙΔΙΑ...  ΜΠΡΑΒΩ....  ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΛΕΣ  ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ,
    ΑΝ ΚΙ ΕΓΩ ΣΑΝ ΓΝΗΣΙΑ ΑΙΓΟΚΕΡΙΝΑ,ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΟΥ
    ΠΑΡΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΓΑΜΟΣ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΝ ΒΡΕΙΣ ΚΟΠΟΙΟΝ ΑΝΘΩΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΑΤΙ ΑΠΟ ΣΕΝΑ...  ΜΗΝ ΠΑΝΤΕΥΕΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΤΗΡΙ ΤΩΝ ΑΛΩΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ, ΚΑΙ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΥΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ.....

έχουν γενέθλια 191 μέλη.

γιορτάζουν οι: Ιάσων

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...