παρακαλώ περιμένετε...

Oι Δεκανοί

  • astropet @ 22.10.2011 19:22
    Εγώ προτιμώ το πρόσωπο (face) πάντως, παρά αυτό το σύστημα.
  • Journey @ 22.10.2011 19:26
    Για να περιαυτολογήσω λιγάκι - και δεν το κάνω καθόλου συχνά
     
    ιδού τα του 3ου δεκανού μου σε copy paste από το link που δίνω:
    { μα τι Κριάρι είμαι εγώ, τι Κριάρι είμαι εγώ }
     
     
    Ο ΗΛΙΟΣ ΣΤΟΝ ΚΡΙΟ

    ΣΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΔΕΚΑΝΟ ΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ ΤΟΝ ΔΙΑ
    Με τα στοιχεία του Δία το άτομο είναι φιλοσοφημένο, είναι ένας
    συλλέκτης γνώσης και πληροφοριών. Δραστηριοποιείται σε χώρους
    εκπαίδευσης ή σε χώρους όπου υπάρχουν πνευματικές αναζητήσεις. Συχνά το
    ίδιο γίνεται πνευματικός δάσκαλος ή πνευματικός ηγέτης. Αναζητά την
    επέκταση της γνώσης έχοντας ιδεολογικές ανησυχίες, κυρίως σε φιλοσοφικά ή
    θρησκευτικά ερωτήματα. Ο παρορμητισμός τον οδηγεί σε μία πιο αισιόδοξη
    στάση  για την ζωή.  Αν βρει έναν ανώτερο σκοπό, θα πολεμήσει για τα
    ιδανικά και τα πιστεύω του. Αγαπά την ελευθερία και τα ταξίδια. Το
    μειονέκτημα του είναι  η γλώσσα του  που τσακίζει κόκκαλα?.
     
    ___________________________________________________________________
    Έχω εγώ ανησυχίες σε φιλοσοφικά θέματα? μπαααα.... αγαπάω την ελευθερία και τα ...ταξίδια? τσκ.... έχω γλώσσα που τσακίζιε κόκκαλα? μα τι λέτε που στόμα έχω και μιλιά δεν έχω η γυναίκα!! Είμαι συλλέκτρια γνώσεων? άντε από κειιιιιιι 
    ____________________________________________________________________
  • Journey @ 22.10.2011 19:28
    astropet, εγώ δεν προτιμώ κάτι επειδή δεν γνωρίζω πρακτικά, δεν έχω εμπειρία, αναρρωτιέμαι απλώς...
    Πάντως ελπίζω να συμφωνήσουμε στο ότι η υπεραπλούστευση του στυλ " ααα είσαι  Κριάρι του 2ου δεκαημέρου, άρα μοιάζεις με Λιοντάρι" είναι ένα κακό που..έχει παραγίνει
     
    Πες μας για το face.. Εγώ τουλάχιστον είμαι όλη μάτια !
  • newflame @ 22.10.2011 19:33
    δλδ...ως Λέοντας 3ου δεκανού...ταυτίζομαι με Κριό 2ου δεκανού (Άρης& Ήλιος)Με άλλα λόγια ......
    Γ δεκανός: Ο Λέων της κολάσεως. Το εκρηκτικό κοκτέιλ Ήλιου και
    Άρη συνδέονται και προσδίδουν σε αυτό το Λιοντάρι χροιά Κριού και Λέοντα.
    Μαχητικός και προκλητικός, μπορεί να προσπεράσει σαν πύρινη λαίλαπα εμπόδια και
    προκλήσεις. Ιδιαίτερα υψηλό το ένστικτο της επιβίωσης και της αυτοσυντήρησης.
    Άτομα θαρραλέα, πεισματικά και αποφασιστικά μπορούν να επιτύχουν τους στόχους
    τους με σχετική άνεση και ευκολία. Έχουν μια υπερεγωιστική συμπεριφορά και ένα
    υψηλό αίσθημα υπερηφάνειας συνεπώς δύσκολα θα ζητήσουν τη βοήθεια και το χέρι
    βοηθείας από κάποιον άλλον. Πληθωρική προσωπικότητα, αγαπά να βοηθάει όσους
    αγαπά πραγματικά και λειτουργεί σαν ασπίδα προστασίας από εχθρούς και
    κακοτοπιές. Ακόρεστα σεξουαλικός δεν διστάζει να εκδηλώσει ηδονιστικές
    συμπεριφορές και να καταλήξει μέχρι τον πόλεμο . Η ζωή είναι ένα τερέν
    διεκδίκησης για τα άτομα του τρίτου δεκαημέρου. Αρνητικό; Η παρορμητική του
    διάθεση και οι απότομες εναλλαγές διαθέσεων.


    Υπάρχει κανάς Κριός 2ου δεκανού να μου πει εάν τον χαρακτηρίζει η πιο πάνω περιγραφή??  
    Τελικά τί είμαι??? μπερδεύτηκα ...
  • alfita @ 22.10.2011 19:34
    παντως εδω εχω ενσταση ζουρ..το κριαρι που ξερω εγω ακριβως του ιδιου δεκανου με σενα καμια απολυτως σχεση με ολα που εγραψες..παρα μονο αυτο που η γλωσσα τσακιζει κοκκαλα..τυχαιο;
  • agkou @ 22.10.2011 19:36
    είμαι όλη αυτιά για ποστ astropet και ψάχνουμε
    μύτη,στόμα,μάγουλα [είναι ωραία τα μάγουλα]
    για να συμπληρώσουμε φάτσα
  • astropet @ 22.10.2011 19:37
    Και δεν νομίζω να αναφέρεται κάτι τέτοιο στην αρχαία ελληνική αστρολογία. Έχεις κάτι υπόψη σου; 
     
    Για το πρόσωπο δεν έχω να πω κάτι το ιδιαίτερο. Ακολουθεί τη λογική της χαλδαϊκής σειράς των πλανητών. Ξεκινάμε με τον Άρη για τις πρώτες 10 μοίρες του Κριού και μετά συνεχίζουμε με την παραπάνω σειρά.
  • Journey @ 22.10.2011 19:39
    newflame, δες το αντίστοιχο του 2ου δεκανού του Κριού :
     
    Ο ΗΛΙΟΣ ΣΤΟΝ ΚΡΙΟ

    ΣΤΟ  ΔΕΥΤΕΡΟ ΔΕΚΑΝΟ ΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ ΤΟΝ ΗΛΙΟ.
    Παίρνοντας περισσότερα στοιχεία του Ήλιου, έχουμε έναν άνθρωπο
    λαμπερό και περισσότερο κυριαρχικό. Εδώ έχουμε δημιουργικές ικανότητες,
    με έντονη δραματοποίηση των καταστάσεων. Υπάρχει έντονος παρορμητισμός,
    λατρεύει την εξουσία και επιζητά το θαυμασμό. Είναι το άτομο που θα
    πάρει εύκολα πρωτοβουλία, είναι υπερβολικά φιλόδοξο, με έντονη επιρροή
    στους γύρω. Νοιάζεται για τους ανθρώπους που αγαπά, δείχνοντας
    υπερβολική τρυφερότητα. Το άτομο αντιδρά περισσότερο με αξιοπρέπεια,
    γενναιοψυχία και μεγαλοπρέπεια. Διατηρεί την ένταση και τη μαχητικότητα
    του Κριού, σε πιο σταθερά πλαίσια. Το μειονέκτημα του είναι η κυριαρχική
    του τάση επάνω στους άλλους.
     
    ____________________________________________________________________
    Κ  ά  ν  ε       σ   υ   γ  κ  ρ  ί   σ   ε   ι    ς
    ____________________________________________________________________
     
    Στην ουσία , είναι το ίδιο πράγμα με άλλα λόγια.
    Γιατί άλλα λόγια? Εεπειδή όπως και στο παράδειγμα 1ου δεκανού του Κριού και 1ου δεκανού του Σκορπιού που έγραψα, τα ζώδια επιτρέπουν στοςυ κυβερνήτες να εκφραστούν με διαφορετικό τρόπο.
    Ο Άρης και ο Ήλιος στον Κριό δεν θα εκδηλωθούν ακριβώς με τον ίδιο τρόπο στο Λιοντάρι... αλλά από την άλλη, θα λειτουργήσουν με κοινό παρονομαστή τις ιδιότητές τους.
     
    Έτσι, εσένα, ο ενεργητικός Άρης σε κάνει ένα μαχητικό και δραστήριο Λιοντάρι { καλά και όλα τα υπόλοιπα }
    Ο Ήλιος, κάνει ένα Κριάρι πιο....royal βρε παιδί μου, πιο σταθερό, πιο...λιονταρίσιο.
    Αλλά, όχι ίδιο με όλα τα Λιοντάρια, ομοιάζον με τα Λιοντάρια του δεκανού σου μόνο.
  • Journey @ 22.10.2011 19:43
    alfita, όπως είχα ξαναγράψει,
     
    μοιάζω περισσότερο με τον Τοξότη που υποτίθεται οτι είσαι. Γιατί? Δεν
    είναι  μόνο ο 3ος μου δεκανός του Κριού, είναι και ο Ωροσκόπος μου.
    Είναι επίσης το  συμβαίνει στον 9ο μου οίκο.
    Απορρέει και από την τοποθέτηση του Δία - κυβερνήτη του Τοξότη και τις όψεις του.
     
    Έτσι είναι όλα με τους  χάρτες μας. Αλληλένδετα. 
    Δεν απομονώνουμε τίποτα
     
    Το Κριάρι πυο γεννήθηκε ίδια μέρα με μένα έχει κι έναν Πλούτωνα νααααα με το συμπάθειο- ξέρεις που. Και κάποια Σελήνη εντός εκτός και επί ταυτα κλπ..
    Αυτό δεν θα το κάνει να εκδηλώσει όλα τα χαρακτηριστικά σε αξιοπρόσεχτες αναλογίες./ Ίσως είναι αυτό.
  • newflame @ 22.10.2011 19:46
    αν ισχύουν και οι δεκανοί για τον ωροσκόπο....σωθήκαμε !!
  • alfita @ 22.10.2011 19:50
    μπραβο ζουρ εξαιρετικη μνημη!!!!!!!! οντως παιζουν πολλα τελικα..     
  • Journey @ 22.10.2011 19:51
    astropet, η χαλδαϊκή σειρά των πλανητών ξεκινά από τον βαρύτερο και καταλήγει στον ελαφρύτερο.
     
    Έχουμε δηλαδή τους Κρόνο, Δία, Άρη, Ήλιο, Αφροδίτη, Ερμή, Σελήνη
     
    Για μένα τουλάχιστον είναι πολύ δύσκολο να βρω λεπτομέρειες για το πως λειτουργεί στην πράξη.
    Και όπως ξανάπα, δεν ασπάζομαι τίποτα αλλά παραθέτω, αναρρωτιέμαι και θέλω απαντήσεις ή υποδείξεις για το τι να ψάξω και που και πως...
     
    Από την άλλη, αν είναι αδύνατον να φτάσουμε παραπέρα και πάλι προτιμώ αυτόν τον προβληματισμό μου από το να λέω  " ααα είμαι του 3ου δεκαημέρου, άρα, μοιάζω με όλους τους τοξότες "
    Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν παραπέμπεις αλλα΄μόνο γκρινιάζεις.
    Με ερωτηματικά κατέληξα στο ποστ μου, μια χαρά είναι να ρωτάω και να αναρρωτιέμαι, νομίζω.. non?
     
  • Journey @ 22.10.2011 19:52
    Nαι alfita, έχω εξαιρετικότατη μνήμη
    Δεν ξεχνάω τίποτα , ποτέ !!
     
    { Μα τι Κριάρι είμαι εγώ? Τι ISO , τι κακό είναι τούτο? }
  • newflame @ 22.10.2011 19:53
    Jour...για το 3ο δεκανό του Λέοντα...μπορείς να μου στείλεις λινκ??
  • Journey @ 22.10.2011 19:55
    Στο λινκ που δίνω έχει κάτω κάτω ένα κουμπάκι που λεει " επόμενο" γιατί είναι αρκετά μεγάλο άρθρο.
    Προσπάθησε να το βρεις - έτσι ώστε να το έχεις ολόκληρο στη διάθεσή σου, αν δεν το βρεις, θα στο στείλω.
  • newflame @ 22.10.2011 19:58
    ok...το βρήκα! ευχαριστώ
  • astropet @ 22.10.2011 20:01
    E, αυτό λέω, απλά ξεκινάμε από Άρη και συνεχίζουμε με Ήλιο, Αφροδίτη κλπ.
     
     
    Ποιος γκρίνιαξε; Απόψεις δεν ήθελες; Είπα ότι εγώ το θεωρώ πιο μοντέρνα επινόηση αυτό και δεν θυμάμαι καμιά αναφορά στην ελληνιστική αστρολογία. Ασφαλώς μπορεί και να κάνω λάθος. Σε ρώτησα λοιπόν ποιος από τους αρχαίους συγγραφείς το αναφέρει.
     
    Η αντίρρησή μου ως προς αυτό το σύστημα είναι ότι δεν το χρησιμοποιούν ούτε καν αυτοί που το πιστεύουν. Ενώ με το πρόσωπο έχουμε έναν ακόμη κυβερνήτη, έστω εξασθενημένο. Αν θέλει κάποιος να το χρησιμοποιήσει, θα πρέπει να φύγει από τις γενικότητες (α, είμαι τρίτος δεκανός Λέοντα, άρα είμαι Λέων - Κριός, που δεν λέει και πολλά πράγματα) και θα πρέπει να κοιτάξει και την κατάσταση του Άρη και ποια είναι η σχέση του με τον Ήλιο.
  • newflame @ 22.10.2011 20:04
    Και εάν ο Άρης είναι σε σύνοδο με Ήλιο?? 
  • Journey @ 22.10.2011 20:06
    Νομίζω πως ήδη έγραψα κανα 2 φορές ή και 3 ότι οι πλανήτες δεν εκφράζονται το ίδιο σε όλα τα ζώδια και ναι, αλλάζουν και οι ισορροπίες των ιδιοτήτων τους ανάλογα με τη σχέση τους. Καμμάι αντίρρηση.
    Αλλά για τη χαλδαϊκή σειρά θα θέλαμε νομίζω όλοι κάτι πιο αναλυτικό γιατί που βρίσκεις τέτοια αναφορά σήμερα? Δυστυχώς, η  πληθώρα των πληροφοριών που έχουμε στη διάθεσή μας σήμερα μέσω διαδυκτίου, αφορά πληροφορίες "κακής" ίσως ποιότητας, πατιτούρα απλουστέσεων για την εύπεπτη κατανάλωσή τους από τους μη γνωρίζοντες.
  • astropet @ 22.10.2011 20:14
    Για τη χαλδαϊκή σειρά, δεν θα βρεις κάτι σήμερα, γιατί έχει εγκαταλειφθεί. Μετά την είσοδο των εξωκρόνιων και με δεδομένο ότι τους δόθηκαν ζώδια, χάλασε τελείως η σειρά.  
     
    Για το πρόσωπο πάντως, υπήρχε ομοφωνία στους παραδοσιακούς. Αντίθετα με τα όρια, όπου έχουμε και τα αιγυπτιακά εκτός από αυτά του Πτολεμαίου, στο πρόσωπο ακολουθείται πιστά η χαλδαϊκή σειρά.
  • Journey @ 22.10.2011 20:19
    Αμ αυτό πάλι? Σου λέει " αποφάσισε ποια σειρά θέλεις να ακολουθήσεις"
    Τη χαλδαϊκή, του Πτολεμαίου, την αιγυπτιακή?
    Που να ξέρω η γυναίκα ποιά δουλεύει καλύτερα!!
    Παίρνω κι εγώ του Πτολεμαίου - προς το παρόν .. Η Γιαννακοπούλου δεν  θυμάμαι τι λέει οτι παίρνει κι ο Τζων δεν νομιζω να το έχει  αναφέρει..Πτολεμαίο θαρρώ. ε?
  • astropet @ 22.10.2011 20:22
    Δεν έχω μελετήσει Γιαννακοπούλου, υποθέτω ναι, αν ακολουθεί πιστά τον Λίλυ.
  • zoe19 @ 22.10.2011 20:25
    Κατάρχήν, ευχαριστούμε Journey για το άρθρο, πολύ κατατοπιστικό!
    Κατά δεύτερον, έχω απορίες, όποιος μπορεί, ας βοηθήσει.
    Είμαι Σκορπιός του 3ου, άρα με Κυβερνήτη Άρη και Σελήνη και πιθανότατα μοιάζω -λέει- με τον Καρκίνο του 2ου. ...
    Εντωμεταξύ, εντύπωση μεγάλη μου κάνει που η γενέθλια Σελήνη μου βρίσκεται στον Καρκίνο...
    Αυτό τι θα μπορούσε να σημαίνει, ότι η Σελήνη, ως συν-κυβερνήτης του 3ου δεκανού, αλλά και εξαιτίας της θέσης της [στον Καρκίνο-θέση κυβερνήτη] έχει ενισχυμένες επιδράσεις;
    Μήπως να δίνω παραπάνω σημασία στις φάσεις της και στις εκλείψεις της και σ' όλα αυτά;
    Βρε συ Journey, εσύ που τα ξέρεις καλά όλα αυτά, είμαι σεληνιασμένη;;
    Αλήθεια σε [σας] ρωτάω...
  • Journey @ 22.10.2011 20:26
    Τελικά αποφασίσαμε??
    Κριός και Κριός από το ίδιο βαρέλι?
    Άτομα των 360 μοιρών { κάθε μοίρα και διαφορετική? }
    Δεκανοί?
    Mετά μην ακούω για τα sabians
    Με κάτι πρέπει να παίζω ώσπου να το λύσω το θέμα
  • Journey @ 22.10.2011 20:30
    zoe μου...τι να σου πω, κι εγώ υποκινούμενη από σειρά προβληματισμών έκανα το post.
    Το μόνο για το οποίο είμαι σίγουρη είναι πως δεν έχουμε αντιστοιχία του 1ου ή 2ου ή 3ου δεκανού με το 1ο , 2ο, 3ο ζώδιο του ίδιου στοιχείου.
    Το βρίσκω εξοργιστικά παράλογο..
    Τώρα, δεν ξέρω, εσύ θα μας πεις...θεωρείς οτι είσαι ακραία συναισθηματική? { σελήνη }
  • Journey @ 22.10.2011 20:34
    Τώρα ας πούμε τον Σκορπιό πατέρα μου που επίσης είναι του 3ου δεκαημέρου
    θα τον δεις να είναι ακραία αδιάφορος και εκεί που είναι ακραία
    αδιάφορος σου βγάζει έναν άρη- { ή πλούτωνα, όπως θέλεις πέστο το } που
    σε καρφώνει στο δόξα πατρί με μία κίνηση { ματ}
     
  • blueina @ 22.10.2011 20:42
    τωρα ειδα το ποστ.δεν το καταλαβα πολυ..τι εννοεις με αυτο?"
    Σύμφωνα μʼαυτήν οι τρεις δεκανοί του κάθε ζωδίου έχουν ως
    κυβερνήτη τον κυβερνήτη του ζωδίου και ακολούθως, ως κυβερνήτες όλους των
    ζωδίων του ίδιου στοιχείου.

    Έτσι,  ο  πρώτος δεκανός έχει κυβερνήτη τον κυβερνήτη
    του ζωδίου, ο δεύτερος, έχει για κυβερνήτη αυτόν  του δεύτερου ζωδίου και αναλογικά ο τρίτος,
    έχει κυβερνήτη αυτόν του τρίτου ζωδίου"
    ? κυβερνητης του πρωτου δεκαημερου ειναι ο κυβερνητης του ζωδιου..του δευτερου ομως?ποιο ειναι το δευτερο ζωδιο?το επομενο απο το δικο μας?η παμε απο την αρχη..κριος..ταυρος κτλ?
  • zoe19 @ 22.10.2011 20:45
    Ναι...
    Πραγματικά εντυπωσιάστηκα με τη Σελήνη και αυτή τη σχέση της με το 3ο δεκανό του Σκορπιού!
    Κι έχεις δίκιο, ακραία συναισθηματικότητα vs αδιαφορία, τούμπαλιν ή τουλάχιστον αυτή η εικόνα φαίνεται παραέξω.
    Να το πω κυκλοθυμία;   :ο/
    [μωρέ καλό κορίτσι είμαι κατα τ'αλλα!]
    Λοιπόν, θα ψαχτώ περισσότερο με τη Σελήνη και θα σου τα πορίσματά μου Journey!
    Ευχαριστώ!
  • Journey @ 22.10.2011 20:49
    Φωτιά. Κριός, Λέων, Τοξότης.
    Αέρας. Δίδυμοι, Ζυγός, Υδροχόος.
    Γη. Ταύρος, Παρθένος, Αιγόκερως
    Νερό. Καρκίνος, Σκορπιός, Ιχθύες.
     
    Έτσι, για τους Παρθένους μιας και είσαι Παρθένος θα έχουμε.
    1ος δεκανός. Ερμής- Ερμής
    2ος δεκανός. Ερμής - Κρόνος
    3ος δεκανός. Ερμής - Αφροδίτη
  • Shark @ 22.10.2011 20:52
    Ζουρ???
  • blueina @ 22.10.2011 20:53
    ok.....τοτε εχω δυο κυβερνητες συμφωνα με αυτο το αρθρο..τον ερμη και την αφροδιτη..αυτο ομως τι σημαινει?και επισης δε συμπιπτει με εναν διδυμο του 3 δεκαημερου?η οχι?εννοω ο συνδυασμος των δυο κυβερνητων....και δηλαδη εχω κοινα χαρακτηριστικα με καποιον αλλον με τον ιδιο κυβερνητη?
  • Journey @ 22.10.2011 21:04
    blueina, δεν διαβάζεις καθόλου!! Δες στο άρθρο που παραθέτω ποιοί άλλοι δεκανοί έχουν κυβερνήτες Ερμή - Αφροδίτη.....
    Μα τι αμελής που είσαι? Με τον κηδεμόνα σου αύριο..
     
    Shark, ναιιιιιι?
  • Journey @ 22.10.2011 21:07
    Κανείς δεν σχολίασε το μοναδικό πράγμα για το οποίο είμαι σίγουρη σ αυτό μου το post .
    Το....μαθηματικά φιλοσοφημένο ρολόϊ !!!
  • Shark @ 22.10.2011 21:07
    Δεν το'χω με τους δεκανους
  • Journey @ 22.10.2011 21:10
    Nαι? Μα πόσο πια ταιριάζεις με τον blue...Πόσο??
  • blueina @ 22.10.2011 21:10
    kale to eida to roloi..ekei kolisa kai den diavasa to arthro....xaxaxa...alla den to eipa giati tha me ekrazes....katarxas oloi oi arithmoi panw einai lathos..xaxaxaxa...pou to poulane ?
  • blueina @ 22.10.2011 21:11
    entaksei den einai lathos oi arithmoi...plaka ekana...apla se anei na to xazeueis kai an vgazeis xarti na kaneis tis prakseis..xaxaxaxa
  • Shark @ 22.10.2011 21:12
    Εχω αλλα ταλενδα εγω καλο μου...πχ..σου βγαζω 36ωρο με 2,5 ντεποζιτα
  • blueina @ 22.10.2011 21:13
    kai ti me noiazei emena vre tzour poioi alloi exoyn idioyw kyvenhtew me emena?afoy egw eimai the one and only..xaxaxaxaxa..
    dhladh kai kala moiazw me  autous toy idiou dekanou?apapa
  • Journey @ 22.10.2011 21:18
    Και μαθηματικός νους η blue εκτός από εγκεφαλικά ερωτική { εεεεμ έχει βγάλει και μια τοπ γαμωσχολή το κορίτσι }
    Βρε είδες πως σε παινεύω? χαχα
    Κι εσύ Shark έχεις ταλέντο!
    - Αλήθεια ποιανού δεκαημέρου είσαι? Πες τα όλα!
     
    * Έχει και κάτι άλο αξιοπρόσεχτο το post μου αλλά είναι.....κρυπτογραφημένο.
    Για λίγους και καλούς
     
    Αποκρυπτογράφηση: Μόνο εγώ κι εσύ καταβαίνουμε. όλοι οι άλλοι είναι χα-συν-πα-συν-τα.
  • Shark @ 22.10.2011 21:20
    Ψαρι του 1ο δεκαημερου.....
  • blueina @ 22.10.2011 21:22
    λοιπον..διαβσα το λινκ και συμφωνω με την θεωρια των δεκανων....δηλαδη ακομα και εκει γκαντεμα ειμαι και εχω τον χειροτερο..τελοσπαντον...τζουρ ωραιο το ρολοι βρε...την αποκρυπτογραφηση δεν την πετυχα...σε ποιο δεκανο εισαι?χαχαχαχαχα
    υ.γ. παινεψε με λιγο ακομα..μαρεσει..)
  • Shark @ 22.10.2011 21:28
    ΓΤΠΚ...τον ποσειδωνα εχω...τι αλλο βεβαια...[πππφφφφφφφφ]
  • Journey @ 22.10.2011 21:28
    Shark...Ποσειδώνας-Ποσειδώνας? ήμαρτον βρε αγόρι..
    Σε συμφέρει το σύστημα με τοςυ 7 πλανήτες: Δίας- Δίας, κοινά στοιχεία - διαφορετική ποιότητα εκδήλωσης βέβαια με τον 1ο δεκανό του Τοξότη και όξω από την πόρτα...ώχουυυ
     
    tessy, o astropet ομίλησε χαλδαϊκά, ουχί κινέζικα!
  • Shark @ 22.10.2011 21:32
    Ευτυχως εχω κατι γερες οψεις με Κρονο και Πλουτο οποτε κλαιν.....τι να κλάσει ενας θεος μπροστα τους Τιτανες...
     
    Ειπα και ελαλησα...και παω για μποτε και βολτα
  • blueina @ 22.10.2011 21:34
    καλε τζουρ....ο σαρκ εχει ωροσκοπο υδροχοο!!!!!
  • Journey @ 22.10.2011 21:41
    blue κι εσύ θα πρέπει να σκεφτείς καλά πριν απαντήσεις :
    Που τον κρύβεις τόσο Υδροχόο? Που?
    Είσαι αλλούς!! Λίγα λεπτά πριν σου έλεγα οτι είμαι του 3ου δεκαημέρου...και έκανα και σχόλιο με τα γούστα ποy βγάζει ο δεκανός μου...χαμπάρι εσύ λέμε, τί-πο-τα!
     
    * κι εγώ πάω αλλά θα είμαι εντός. Θα ξανασκάσω μύτη σε κανένα διάλειμμα
    * Ίσως *
  • Journey @ 22.10.2011 21:42
    Ναι, έχει τον απαγορετικό ωροσκόπο !
  • blueina @ 22.10.2011 21:47
    ειναι που παραλληλα βλεπω τη νεα κολεκτιον του ιντιμισιμι..

έχουν γενέθλια 307 μέλη.

γιορτάζουν οι: Ειρήνη

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...