παρακαλώ περιμένετε...

Όχι για μένα αλλά ...

  • Journey @ 10.11.2010 21:50
    Τώρα που το ξανασκέφτομαι με τόσα πλανητικά γεγονότα προσεχώς θα ζήσω αστρολόγε μου?
  • gracemarks @ 10.11.2010 21:58
    με το μπαρδον,αλα ποσο χρονων εισαι κι εχεις διελαυνοντα κρονο στον 10?
  • gracemarks @ 10.11.2010 21:58
    παλι με το μπαρδον οπως βλεπεις..
  • Journey @ 10.11.2010 22:00
    με το μπαρδόν αλλά  μήπως δεν το διατύπωσα σωστά? ο κρόνος είναι στο ζυγό και στο 10ο οίκο μου [ αφού έχω 1ο οίκο στον τοξότη]  δεν είναι διέλευση αυτό ? τι είναι? [ τα χω λίγο μπερδεμένα]
  • gracemarks @ 10.11.2010 22:06
    ωπα ωπα ωπα..μαλλον ειπα μια καλη πολυ καλη μαλακιουλα σορρυ....δωστε μου μισο να ξεκολλησω κι επανερχομαι
  • Journey @ 10.11.2010 22:08
    βρε αμα ειπς εσυ ολα καλα.. το θέμα είναι να μην είπα εγώ
     
  • Journey @ 10.11.2010 22:13
    Και βρε συ , σαν πολλά δεν θα γίνουν στους ουρανούς μου προσεχώς? κάτι μου λέει οτι δεν θα τη βγάλω καθαρή
  • johnnyG @ 10.11.2010 22:14
    ε, στο 10 σου θα γίνει ο χαμός!!!! μπαμ μπουμ μπαμ
  • gracemarks @ 10.11.2010 22:14
    ελα ειμαι αλλου,αστο.. 
    επειδη εγω τον εχω στον 12, το χα συνδυασει οτι τωρα που ειναι ακομα στον 10-11,ειναι ηλικιας και γι αυτο σου ειπα ποσω χρονων ειμαι
     
    ασε ειμαι καμμενη σημερα,και θα εκηγησω στο ποστ απο πανω σου
  • johnnyG @ 10.11.2010 22:14
    αλλαγές ας πούμε..
  • johnnyG @ 10.11.2010 22:16
    βρε μην αγχώνεσαι. θα κάνουμε τρελά πράγματα οι παρορμητικοί.
    ε γκρέις, καλά δε λέω;;
  • Journey @ 10.11.2010 22:19
    Johnnούκο [ να και τα σάλια] κι εγώ εκεί επικεντρώνομαι, στον 10ο μου αλλά...έχω ελπίδες? παιδιά, χρειάζομαι ηθική υποστήριξη, να μου δώσετε θάρρος, μην σας μπερδεύει το κουλ στυλάκι μου- έχω θέμα και υποφέρω
  • Journey @ 10.11.2010 22:20
    στην τελική και μια καλή αστρολογική εμρηνεία θα πιάσει τόπο και ας είναι και αρνητική..χρειάζομαι τα φώτα σας
  • gracemarks @ 10.11.2010 22:23
    περιμενε αλλη μια γιατι καηκα ειπαμε! 
     
    Λες οτι Διας/ουρανος κοντοζυγωνουν κριο ενω ο διελ.κρονος ειναι στον 10.
    Αρα Διας Ουρανος ειναι στον 4 η στον 5?
  • gracemarks @ 10.11.2010 22:24
    Απο τρελα πραγματα αλλο τιποτα τζωνυ
  • johnnyG @ 10.11.2010 22:24
    η αρνητική ερμηνεία εξαρτάται από ποιόν θα την κάνει.
    βαριές είναι οι διελεύσεις, οπότε μεγάλα "γεγονότα". κάνε ποστ και ρώτα τον Stardome. ή βάλε εδώ στοιχεία αν θες να το ανοίξεις.
  • johnnyG @ 10.11.2010 22:25
    ναι, βασικά έκανες το ποστ ήδη...
  • Journey @ 10.11.2010 22:25
    κορίτσι... να σε δώσω ένα ντεπόν, ένα λισοπαίν [ για το βήχα είναι αυτό] ένα μεσουλίτ, κάτι?
    συγκεντρώσου!!
  • johnnyG @ 10.11.2010 22:25
    ρε εδώ το σύμπαν καίγεται!!! τελοσπάντων. χαχα
  • gracemarks @ 10.11.2010 22:26
    ρε γιατι καλα δεν τα ειπα?ποιον οικο σου διελαυνουν τωρα μαρη ο Διας και ο Ουρανος ε?????
  • Journey @ 10.11.2010 22:28
    ενυγουέιζ.. θα είναι 4ο και μετά 5ο..
    ο 5ος μου έχει ακμή στις  19° 32' 14" του Κριού
  • Journey @ 10.11.2010 22:28
    { κάτσε βρε grace, κι εγώ καμμένη είμαι...burned , λολ]
  • johnnyG @ 10.11.2010 22:28
    γιατί δεν κάνεις μια ωριαία να ξεμπερδεύεις; θα σου πω εγώ πότε είναι καλή ώρα για την ερώτηση. έχω και πρόγραμμα, το solar fire! 
  • johnnyG @ 10.11.2010 22:29
    γράψε γενέθλιες θέσεις των πλανητών και τί κυβερνάνε, συγκεντρωμένα σε ένα σχόλιο αν μπορείς, για να μη μπερδευτούμε.
  • Journey @ 10.11.2010 22:30
    johnny είμαι εντελώς αδαής..δεν ξέρω να ερμηνεύσω και να σκεφτώ συνδυαστικά- και δεν ξέρεις πόσο μου τη σπάει αυτό αλλά μου λείπει ένα σωστό ξεκίνημα- γιαυτό δεν εφαρμόζω ωριαία.
    θα στείλω συγκεντρωτικό
  • gracemarks @ 10.11.2010 22:30
    αρα καλα τα ειπα! 
    κιε εμνα εκει περα με πιανει...στον αξονα 4-10, αυτοι οι 3..
    τι να πω, νομιζω οτι ξεκαθαριζουν τοπιο...αλλα μεχρι τοτε, τεντωμα απο παντου
  • johnnyG @ 10.11.2010 22:33
    φεύγω, μπορεί να μπω σε καμμια ωρίτσα...
  • Journey @ 10.11.2010 22:39
    όταν λες οτι ξεκαθαρίζουν το τοπίο?
    έχω πάρει ένα ωραιότατο σοκ με την είσοδο του Κρόνου στον 10ο μου περίπου εδώ και 1,5 χρόνο.
    ξύπνησα μετά από χρόνια ολόκληρα και αυτό που είδα δεν μου άρεσε καθόλου.
    αντιλαμβάνομαι πλήρως τις αντιθέσεις και τις αντιξξοότητες που αντιμετωπίζω αλλά σαν κριάρι θέλω και λύση, η συνειδητοποίηση από μόνη της δεν μου είναι αρκετή.
  • gracemarks @ 10.11.2010 22:44
    σε θεματα 10 στα εσκασε ε? 
    κοιτα δεν ειναι ευκολακι,εμενα παει καμια διετια με τα πισω μπρος ετσι ο Κρονος..
    κι απο την αλλη ειναι διας ουρανος στον 4 και μ εχουνε κι εγω δεν ξερω τι να πω...
     
     
    μαλλον η λογικη λεει οτι οτι επεκταση καινοτομια θες να δωσεις σε θεματα 4 (και ψιλο5) για σενα, δεν θα σε αφηνουν τα 10 σου..σαν να κανει το αντιβαρο εκει ο κρονος.
     
    Και τουμπαλιν..ο,τι συμβιβασμο θες να κανεις στα 10 σου δεν θα σε αφηνει ολο αυτο το πραγμα που θες/εχεις αναγκη να φτιαξεις στα 4 σου.
     
    αλλα νομιζω οτι αυτη η αντιθεση εχει ηδη αρχισει να φθινει, οποτε τα πολυ δυσκολα περασαν
  • gracemarks @ 10.11.2010 22:45
    γεια σου Γιαννο!
  • Journey @ 10.11.2010 22:48
    grace, είσαι θεά..περιέγραψες πολύ ωραία μία από τις κύριες συγκρούσεις/αντιθέσεις που αντιμετωπίζω..
    έχει καταντήσει τόσο έντονη ψυχολογική μου ανάγκη να αλλάξω που ειλικρινά στο λέω..νιώθω σαν φυλακισμένη, χωρίς δράματα κα υπερβολές..
    έχω κατρακυλύσει σε μια καταθλιψάρα με επίπτώσεις στην υγεία μου πλέον.
    και νιώθω οτι έρχεται από δυσμάς κάτι [ όπως όλες οι μπόρες]
  • gracemarks @ 10.11.2010 23:04
    τα δυσκολα περασαν... 
    τωρα θα ηρεμησουνε τα πραγματα, ντοντ γορρυ...
     
    απλως κοιτα καθε βημα σου επαγγελματικ να ειναι πρωτα μετρημενο πανω στο τι θες ειλικρινα και μετα μετρημενο γενικα...
  • Journey @ 10.11.2010 23:06
    αυτό είναιο το ζήτημα.. δεν θέλω να ξαναπέσω σε λήθαργο και να περιμένω να πεθάνω για να αλλάξει κάτι..
    θέλω να ξέρω αν έχω προοπτικές να αλλάξω κάτι λίγο πιο νωρίς
  • sgouromallousa @ 10.11.2010 23:36
    Joyr eisai ekei???
    Gia pes moy o Dias kai o Oyranos tha kanoyne grafeis sinodo me ton genethlio soy Krono .
    O Kronos soy poion oiko soy kuvernaei????
  • sgouromallousa @ 10.11.2010 23:37
    Epishs o Kronos soy kanei tipota opseis me alloys planites ston genethlio sou xarth?
     
  • Journey @ 11.11.2010 00:07
    αχ, μπράβο, ένα ΙΙμυ θα μου στρώσει σκεπτικό.
    Λοιπόν.
    Ο 2ος μου οίκος είναι στον Αιγόκερω, άρα ο Κρόνος κυβερνάει τον 2ο μου [ μήν ..έσω]
    Ο γενέθλιος Κρόνος μου είναι στον 4ο μου οίκο [ μην ..έσω ξανά]
    και κάνει πολλά όπως
    1] τρίγωνο με γενέθλια σελήνη
    2] σύνοδο με ερμή
    3] εξάγωνο με αφροδίτη
    4] χιαστί με Ν Δεσμό
    5] τρίγωνο με ωροσκόπο.
     
    το θρίλερ έχει κι έναν πλούτωνα [ ω ναι, κυβερνήτη του 12ου] που σε 2 μοίρες θα περάσει στον 2ο οίκο μου.
    ένα κουλουβάχατο.
    όσο το ξανασκέφτομαι αμφιβάλλω αν θα επιζήσω
  • prada @ 11.11.2010 00:51
    Εγω που εχω τον Κρονο στον 2 οικο(10 le 15)και αναδρομο παρακαλω τι να περιμενω?
  • sgouromallousa @ 11.11.2010 10:53
    @Journey ΚΑΛΗΜΕΡΑ !!!
    Κοιταξε, δεν ειμαι αστρολογος, θα μιλησω με βαση αυτα που ξερω αλλα και απο αυτα που εχω δει στο δικο μου χαρτη.ΟΚ?
    Αλλα πιστευω οτι καλο  θα ήτανε να μην τα δεσεις σκοινι κορδονι και επιπλεον, να παρακολουθεις το δικο σου ωροσκοπιο με τα χρονια, να δεις πώς ακριβως σε επηρεαζουνε και ποιες οψεις.
    Με την απλη λογικη ,οτι αν πχ εμενα με επηρεαζει πιο πολυ μια διελευση ενος Κρονου στον δευτερο μου οικο, καποιον αλλον να επηρεαζει ο Κρονος συμφωνα με την οψη που κανει με καποιον γενεθλιο πλανητη του.Καταλαβες?
    Πιστευω πολύ σε αυτο που σου γραφω και ειναι ιθύνουσας σημασιας.
    Τωρα θα περασουμε στα δικά σου.
    ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ και μονο,το οτι ο Πλουτωνας θα μπει στον δευτερο σου οικο,δεν λεει και πολλα.
    Απλα θα σε απασχολησουνε τα οικονομικα για τα υπολοιπα δεκα χρονια τουλαχιστον.Χεστηκαμε δηλαδη.Αλλα ο Πλουτωνας ειναι ενας πλανητης βραδυκινητος και κατεμε δεν εχει και τοσο νοημα η διελευση του σε καποιο οικο(αφου κανει εκατο χρονια να μεινει εκει) ΠΑΡΑ μονο αν κανει καποιες οψεις με γενεθλιους πλανητες μου.Τοτε εκει ,Ε ΝΑΙ, υπαρχει ΘΕΜΑ.
    Κοιταξε λοιπον,ΑΝ ο Πλουτωνας σου κανει καποιες πιθανες οψεις με γενεθλιους σου πλανητες.Αυτές θα σε απασχολησουνε.ΟΚ?
    Όσον αφορα τον Κρονο.Ο Κρονος κατα κύριο λογο ειναι ενας πλανητης που ειναι πιο κοντα στην Γή ,αρα πιο γρηγορη περιστροφή σε σχεση με τον Πλουτωνα, αρα και πιο προσωπικος για ενα ατομικο ωροσκόπιο.
    Μας απασχολουν, ΤΟΣΟ η διελευση του σε καποιον οικο μας οσο και οι οψεις που κανει με γενεθλιους πλανητες.
    Οσον αφορα εσενα,διελαυνει ο Κρονος τον Δεκατο σου οικο ,επομενως σιγουρα θα κοπιασεις σε θεματα εργασιακα,σε απασχολει το κοινωνικο και οικονομικο σου στατους.Μπορει και να σε απασχολει και η προοπτικη γαμου γενικοτερα,(καλα και ποιον δεν απασχολει,τελοσπαντων).
    Τωρα εκει που εχει ΨΩΜΙ για  ΕΜΕΝΑ στο ποστ σου,ειναι η σύνοδος Δία και Ουρανού με τον γενέθλιο σου Κρόνο...
    Εκεί ειναι που πρεπει να σταθούμε.Μου γραφεις οτι ο Κρόνος ειναι κυβερνήτης του δευτερου οικου.Αρα θεματα δευτερου οικου θα ενεργοποιηθούνε.Αλλα υπο ποιων πλανητών???
    Φυσικα των Δία και Ουρανού....Δίας=Ευκαιρίες ,Ουρανός=Επανασταση,Απροβλεπτο.
    Κοιταξε  και δες Journey, ΠΟΙΟΣ απο τους δύο πλανητες κανει πρωτος την οψη συνοδου με τον γενέθλιο Κρόνο σου και ποιος δευτερος???Εχει σημασια η σειρα.
    Επίσης,θελω να σε ρωτήσω ο γενεθλιος Ερμης ποιον οικο σου κυβερναει?
    η γενεθλια σου Σελήνη ποιον οικο σου κυβερναει?
    Επισης το οτι ο Κρόνος κανει τριγωνο με τον Ωροσκόπο σου ειναι ενα θεμα επισης.
    Ο Δίας και ο Ουρανός πιστευω πως θα σου δώσουνε ευκαιρίες για ΑΛΛΑΓΕΣ ως προς τον τρόπο που θέλεις να φαίνεσαι στους γύρω σου.Μπορεί να εχει να κανει με την εμφανιση ή με τον τρόπο που προσεγγίζεις τα θεματα της ζωής σου και που εχουν θεαθήναι στους γυρω σου.
     
  • Journey @ 11.11.2010 18:02
    sgouromallousa, touching!!
    Εσύ έγραψες ολόκληρο άρθρο, και μόνο γι αυτό σ ευχαριστώ.
    1] περί οικονομικών.
    Με απασχολούν τρομερά ήδη.
    Ίσως επειδή υπάρχει η ανοχή και ο Πλούτωνας είναι μεν στις 2 τελευταίες μοίρες του 1ου μου οίκου αλλά έχει αρχίσει να επιδρά στο δεύτερο.
    Ή έκανε κάποιες όψεις . Θα το τσεκάρω μετά.
    2] Κρόνος.
    Με την είσοδό του στο 10ο οίκο μου περίπου το φθινόπωρο του 2009 έκανε ένα "μπαμ" κι έκτοτε με απασχολεί πολύ το επαγγελματικό μυο στάτους, το κοινωνικό μου στάτους και όλα όσα λες με έναν ΕΠΩΔΥΝΟ τρόπο.
    2α] όχι, το μόνο που δεν με απασχολεί είναι ένας γάμος.
    Ποτέ δεν με απασχόλησε και ούτε πρόκειται.
    χαχα, εξαίρεση η Journey
    2β] Πρώτα περνάει ο Δίας και με διαφορά.
    Δηλ όταν στα μέσα Φεβρουαρίου θα αρχίσει η σύνοδος διελαύνοντα Δία με γενέθλιο Κρόνο στις πρώτες μοίρες του Κριού, ο Ουρανός θα είναι ακόμα στις 28 των Ιχθύων.
    2γ] Λίγο μετά με τη σύνοδό τους με το γενέθλιο Κρόνο μου θα κάνουν και σύνοδο με το γενέθλιο Ερμή μου που είναι επίσης στον Κριό κα;ι αντιθέσεις με τον Άρη μου.
    3]Στο τέλος φεβρουαρίου ας πούμε ο Πλούτωνας θα κάνει ένα τετράγωνο με τον γενέθλιο Κρόνο.
    Δεν το κόβω για καλό. 
    4] Ο Ερμής ? εεερμ...κυβερνάει τον 7ο μου [ στους ΙΙμους] και το 10 ο μου [ στην παρθένο στις 19 μοίρες]
    Όλα αυτά θέλουν μελέτη.
    Είναι πολύ ενδιαφέροντα.
    Αν υπάρχω και μετά από τούτα θα έχω να σας λέω
     
  • Journey @ 11.11.2010 18:19
    Όπα, έχω και συνέχεια..
    Η γενέθλια Σελήνη μου κυβερνάει τον 8ο οίκο μου [ στις 5 και 35 του Καρκίνου]
    Όλως παραδόξως η γενέθλια σελήνη μου είναι στον 8ο μου οίκο αλλά στο Λέοντα [ ο ένατος αρχίζει στις 19 και κάτι του Λιονταριού]
    [ υγ. δεν έχω παράπονο με περιεχόμενα ζώδια σε οίκους, όλα έχουν τις ακμές τους]
     
    Το τρίγωνο Κρόνου / Ωροσκόπου είναι θέμα? τινί τρόπω? εγώ η αδαής είδα τρίγωνο και το προσπέρασα χαρούμενη.
    Τι προσδιορίζει?
     
  • sgouromallousa @ 11.11.2010 18:38
    Journey gia to trigono oroskopou me krono sou anefera stis treis teleutaies seires ths apantishs mou.
    To oti o Dias kanei protos thn sinodo  kai meta o Ouranos tria tina mporo na skefto:
    1)Oti tha sou parousiastoune eukairies ston epaggelmatiko tomea kai me ton Ourano tha katafereis na sikoseis psila ton phxh sthn douleia pou hdh eisai.Dhladh na kainotomiseis kai na xeroutiniaseis.
    2)Oti tha sou parousiastoune eykairies epaggelmatikes kapou allou kai me ton Ourano na peis antio oristika stin douleia pou hdh eisai kai na strafeis sta kainouria pou tha sou exei ferei o Dias.
    3)H mporei na sou ferei o Dias ontos kainouria pragmata eite se mia kainouria douleia eite se stin palia sou kai me ton Ourano na deis oti den sou kanoune ''koukou'' kai na ta tinaxeis ola ston aera!!!
  • sgouromallousa @ 11.11.2010 18:43
    Tora o Ermis pou einai kivernitis tou evdomou kai tou dekatou e ti na poume pali???
    Tha energopoihthoune ontos zitimata sxeseon(erotikon filikon h' epaggelmatikon sunergasion).
    Exe to nou sou mipos emfanistoune stin zoh sou kapoios antras Aigokeros h'kana Toxoths .Mporei kai udroxoos logo Ouranou.Esto kai se oroskopo e?
    Na exeis to nou sou.
    Episis pali themata ergasiaka kai oikonomikoy status tha se apasxoloun genikotera....
    Telospanton apo opou kai na to pareis tha exeis anakatataxeis ekei....Sto epaggelmatiko ennoo....
  • sgouromallousa @ 11.11.2010 18:45
    Epishs themata 8oy oikou tha energopoihtoune logo selinis....Sex???Xrhma apo allous????
    Tha deixei.....Re mpas kai sou skasei laxeio kammia klironomia?Paixe kai kana joker otan tha exeis Dia sinodo!
  • Journey @ 11.11.2010 18:48
    ουγκ! δεν το έχω και πρέπει να μου μιλάτε αργά και καθαρά για να τα πιάνω όλα.
    Να αλλάξω λουκ? ε μα και βέβαια.. οδεύω στην γηραιότητα, ως πότε το μάγουλο βερύκοκο? κάποια στιγμή θα αρχίσουν να με κοιτάνει και να μου ζητάνε ένα ταψί παστίτσιο αντί για κάτι άλλο.
    είμαι προετοιμασμένη να το αντιμετωπίσω. [ τι γενναία γυναίκα, εεε?]
     
    όσο για τα υπόλοιπα, το ψυχανεμίζομαι 'ηδη [ μην ξεχνάς, έχω ποσάιντον στον 12ο μου και ανάδρομο γενέθλιο ουρανό= ισχυρή διαίσθηση]  οτι θα γίνουν πράγματα που λέει και βάνα μπάρμπα.
    γιαυτό και ρωτάω. για να τσεκάρω πιθανότητες.
    ελπίζω απλώς να γίνει το καλύτερο δηλ να έχω μια ευκαιρί ανα ητν κάνω για άλλη δουλειά και να ρίξω μαύρη πέτρα [ και μια μούντζα]
     
     
  • Journey @ 11.11.2010 18:52
    Lol sgouromallousa..ώσπου να γράψω ένα σχόλιο έγραψες 3, τώρα τα είδα [ α ρε ΙΙμια με τις ταχύτητές σας]
    Λοιπόν, αν εμφανιστεί άντρας Αιγόκερως [ γιατί αιγόκερως καλέ? ] σίγουρα δεν θα αλλάξω μόνο δουλειά αλλά και χώρα και ήπειρο.
    Θα γίνω οδηγός ελικοφόρου μονοπλάνου στην αλάσκα για παράδειγμα - δεν υπάρχει περίπτωση να το ξαναζήσω με αιγόκερω το σύμπαν να χαλάσει.
    Αν εμφανιστεί τοξότης θα αλλάξει αυτός ήπειρο γιατί θα τον πληγώσω.
    αν εμφανιστεί υδροχόος απλώς θα βάλω τα γέλια και θα κλειστώ σε μοναστήρι.
  • johnnyG @ 11.11.2010 19:03
    tip: Αν έχουμε πολλές διελεύσεις ταυτόχρονα την ίδια περίοδο, μας ενδιαφέρει πιο πολύ ο πιο βαρύς. Και με όψεις της προκοπής(σύνοδος, αντίθεση, τετράγωνο, δευτερευόντως τρίγωνο - που τα σκάει μεν αλλά πιο ομαλά)
  • johnnyG @ 11.11.2010 19:04
    και αυτός που είναι πιο κοντά όπως λεει η σγουρομαλλούσα. ναι, σωστό.
  • Journey @ 11.11.2010 19:16
    θα με βάλεις τώρα να ψάχνω μάζα και ειδικό βάρος δία/ουρανού/πλούτωνα ή λέμε δίας αν και είναι μάλλον όλο αέρια και δεν είναι τόσο βαρύς αλλά μάλλον πιο μεγάλος.. πωπω τι με κάνετε βρε παιδιά, λολ
  • johnnyG @ 11.11.2010 19:20
    όχι, δεν πάει με το κιλό. αλλά με το πόσο αργεί να κινηθεί.
  • johnnyG @ 11.11.2010 19:21
    πλούτο, ποσειδώνας, ουρανός, χείρωνας, κρόνος. το team των βαριών. :
  • sgouromallousa @ 11.11.2010 19:23
    axaxaxa
  • sgouromallousa @ 11.11.2010 19:24
    Giati enas toxoths pligonetai re si Journey???
  • johnnyG @ 11.11.2010 19:25
    ΄πω πω, έχω μπερδευτεί εντελώς με τις διελεύσεις σου... ζωγράφισέ τις.
     
    .
  • johnnyG @ 11.11.2010 19:32
    αλλά έχεις δίκιο. είναι πολλές. κι εμένα αυτή η περίοδος κάπως έτσι είναι και από πλευράς διελεύσεων.
     
    θα βοηθούσε αν βλέπαμε χάρτη. έτσι δε βγαίνει άκρη με τίποτα.
  • Journey @ 11.11.2010 19:57
    ένας τοξότης πληγώνεται όταν δεν τον αγαπάς..
  • sgouromallousa @ 11.11.2010 19:58
    Lol Journey!!!
    Poioi toxotes einai autoi????
    Na mou tous gnoriseis please!!!!!
  • Journey @ 11.11.2010 20:16
    όλοι !
    και γιατι παρακαλώ θέλεις να πληγώσεις τα τοξοτάκια ? κακούργα

έχουν γενέθλια 238 μέλη.

γιορτάζουν οι: Βενέδικτος, Σεραφείμ

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...