παρακαλώ περιμένετε...

Σχετικά με Υδοχόους.

  • xanoum @ 11.10.2012 16:49
    παίζεις με τον πόνο μου μεσημεριάτικα....πάντως μου αρέσει η αιτιολόγησή σου (αφροδίτη σύνοδο με ουρανό...)...αν αυτή είναι η απάντηση του γιατί μπλέκει κανείς με υδροχόους, καλά θα κάνω να ψάξω να βρω και τα δικά μου χαρακτηριστικά....και να τα ξορκίσω....
    είναι όμως οι άτιμοι γοητευτικοί...δεν λέω...καλή επιτυχία σου εύχομαι...
  • alice16 @ 11.10.2012 17:30
    Ναι, ω ναι, δυστυχώς, μεγάλη αλήθεια... σου σπάνε τα νευρα, σου ρχεται να τους χτυπήσεις κάτω σα χταπόδι, να τους χαστουκίσεις κι ενδεχομένως να τους δώσεις και δυο κλωτσιές στο καλάμι, αλλά ω ναι... είναι πολύ γοητευτικοί οι άτιμοι οι Υδροχόοι!
    Υδροχόος και συντηρητικά είναι έννοιες αντίθετες καλή μου! Και σιγά μην τον πειράξει που είναι δεσμευμένος! χα! Φυσικά μιλάμε για σεχ, η σχέση τους είναι άλλο πράγμα, συνήθως τη διαφυλάττουν. Οπότε κοιτα τι θελεις απ αυτόν κι ανάλογα πράξε.
  • lenapsaraki @ 11.10.2012 18:47
    είναι καλοί,σε γεμίζουν δώρα,σε πάνε σε ακριβά εστιατόρια,αργούν να σου δείξουν πως νιώθουν,πρέπει να είναι πολύ σίγουροι,είναι αρκετά κλειστοί στο θέμα αυτό,κάποιες φορές είναι αδιάφοροι,στην κοσμάρα τους,'οπως όλοι οι άντρες,αναίσθητοι κάποιες φορές και θέλεις να τους χωρίσεις αν είσαι σε σχέση μαζί τους.
  • Argy10 @ 11.10.2012 19:19
    Εμένα πάλι η εμπειρία μου από Υδροχόους λέει, το πολύ να σε πάει σε καμια καντίνα στο καβούρι να σε κεράσει μία ποικιλία, κι αυτό γιατί κεραυνοβολήθηκε μαζί σου ....
     
    Πάντως μην το καις και πολύ, αφού είναι δεσμευμένος. Αν είναι να'ρθει θε να ρθεί (χωρίς τη "βαλίτσα"), αλλιώς ας πάει στο καλό της Παναγίας. Don't waste time
  • GOLDENGIRL @ 11.10.2012 19:44
    Σε κυνηγάνε,σε διεκδικούν,σου φέρονται πολύ γλυκά και ευγενικά...και ρομαντικά..σου κάνουν ΟΛΑ τα χατήρια για να σε ευχαριστήσουν..Κάνουν σχέδια για το κοινό σας μέλλον-και ας είναι ακόμα πολύ νωρίς-και στην συνέχεια κόβουν ταχύτητα με αποτέλεσμα να έχεις μετωπική σύγκρουση...Ακόμα μαζεύω τα κομμάτια μου από τον ενθουσιασμό τους που με παρέσυρε και με ξέχασε σε ένα σοκάκι...Και οι κ.Υδροχόοι κλασσικά αγνοούνται για να λύσουν  τα προβλήματα τους μόνοι στον κόσμο τους!Αυτό λέγεται εξαφάνιση......Και θα πρέπε να δικάζεται!Πού πας ρε καραμήτρο????Άλλη λύση απο το να το βάζεις στα πόδια δεν έχεις?Λες και υπήρχε λόγος να συμβεί ΟΛΟ αυτό...   good luck και καλά νεύρα....
  • alice16 @ 11.10.2012 20:04
    Argy10 χα χα συμφωνώ μαζί σου! Καλό... καντίνα στο καβούρι! αν και νομίζω είναι μακριά, σιγά μην ξοδέψει βενζίνη για να σε πάει μεχρι το Καβούρι! Αν το κάνει είναι σίγουρα ερωτευμένος
    lenapsaraki αναρωτιεμαι πού τον πετυχες τον Υδροχόο που σε πήγε σε ακριβό εστιατόριο. Ψευτουδροχόος θα ήταν. Μάλλον θα είχε πολύ Λέοντα στο χάρτη του...
  • xanoum @ 11.10.2012 20:53
    υδροχόος και δώρα??? ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΑ εστιατόρια!!! lenapsaraki μου ταυτοτητα είδες παιδί μου? διότι αυτός υδροχόος δεν ήταν σου λεω...

     να σημειώσω ότι πλην των άλλων εχω ΚΑΙ γιό υδροχόο οπότε πίστεψε ζω το δράμα live....κρίμα στην κοπέλα που θα έχει εμένα πεθερά και τον νεροχυτάκο μου ταίρι...την κλαίω την κακομοίρα....
  • Argy10 @ 11.10.2012 21:00
    xanoum πες τα... θα με πουν κακιά στο τέλος...
  • Argy10 @ 11.10.2012 21:04
    alice.... με το τρόλευ πηγαίνουν... lol!!!!
  • psarina77 @ 11.10.2012 21:06
    goldengirl μήπως γνωρίσαμε τον ίδιο υδροχόο?.....Μα τόσο ίδια περίπτωση?.....
  • xanoum @ 11.10.2012 21:18
    πρόκειται για ψυχασθενείς παιδί μου....όλα τα κρατάνε μέσα τους....στρείδια....σου βγάζουν την ψυχή...τώρα που τα γράφω αυτά λεώ στον εαυτό μου ότι είμαι λίγο άδικη διότι όντως εκδηλώνονται αλλά με έναν περίεργο τρόπο βρε παιδί μου...δεν ξέρω πως να το περιγράψω...είναι λίγο φτηνοί στα λάχανα και ακριβοί στα παραπούλια...εκεί που λενε τα πιο φουσκωμένα λόγια, τους πιάνει ένας πανικός και στοπ...και μετά από ένα σύντομο διαφημιστικό διάλλειμμα (σύντομο τρόπος του λεγειν...) και εκει που το έχεις ξεγραμμένο...τσουπ..ξανά από την αρχή....αυτό το πάνω κάτω το έχουν και στις εκδηλώσεις και στην διάθεσή τους και σε όλα....
    δεν είναι ακριβώς τσιγκούνηδες...απλά δεν το έχουν με τα δώρα και αυτά (ΟΚ ο γιός μου είναι και τσιγκούνης του κερατά μιλάμε, αλλά μην το γενικεύουμε)...
    τέλος πάντων,,,για να πάμε στην ουσία....νομίζω ότι οι νεροχύτες ελκονται γενικά από τα παιχνίδια επικοινωνίας και το μυαλό...ακόμη και το σεξ μαζί τους είναι εγκεφαλικό....παρεπιπτόντως τρελλαίνονται να το παίζουν καθηγητές, μέντορες και πρωτοπόροι....
    αυτά...δεν βρίσκεις καμιά πιο βατή περίπτωση...???
     
  • mpoumpou255 @ 11.10.2012 21:25
    οι καλυτεροι ΦΙΛΟΙ....ΜΟΝΟ.....ΦΙΛΟΙ!!!!!αντε και μια στο τοσο τιποτε αλλο.....αλλιιως θελουν πολυ υπομονη. Εχουν και αυτο το ανετο που μπορει να σε φτασει στην παρανοια!everything is under control για τους υδροχοους! εκτος απο τα συναισθηματα που επειδη δεν μπορουν με τιποτα να τα διαχειριστουν προτιμουν να τα αποφευγουν. Αν τους κατσει ομως....εκει απλα γελας!
  • xanoum @ 11.10.2012 21:40
    @mpoumpou...ναι ναι ναι...ακριβως....συμφωνω τόσο πολύ περι συναισθημάτων κλπ κλπ...respect...όπως τα λες...
  • lenapsaraki @ 11.10.2012 21:48
    Αν και ο Υδροχόος που σας περιγράφω έχει αφροδίτη στον Αιγόκερο,δεν είναι καθόλου τσιγκούνης όπως ισχύει για τους Αιγόκερους,το αντίθετο θα έλεγα...χαχα..θα ήταν η εξαίρεση μάλλον..θα τον στείλω να κάνει ιδιαίτερα στους  υπόλοιπους Υδροχόους..
  • xanoum @ 11.10.2012 21:51
    @lena εχω δυο για το γκρουπ (επειδή χρειάζονται πολλά μαθήματα να το κάνουμε γκρουπ παρακαλω διότι αλλιώς θα δώσω μια περιουσία σε δίδακτρα...)....
    λοιπόν προτεινόμενες θεματικές...ακούω προτάσεις...
     
  • sgouromallousa @ 11.10.2012 21:53
    Με μπαμπα Υδροχοο, εχω να πω τα εξης...
     
    Γκονιαρηδες μεχρι αηδιας.
    Ξεχασε τις βολτες και τα χερακι-χερακι στο πεζοδρομακι.
    Καθολου αισθησιακοι.
    Πανεξυπνοι.
    Σουπερ φιλαρακια ακομα και σαν πατερας.
    Φανταστικοι πατεραδες, αλλα καθολου συναισθηματικοι.
    Σκεψου οτι μου ειπε οτι με αγαπαει το προγουμενο καλοκαιρι και τον ξαναρωτησα τι ειπε γιατι δεν ημουν σιγουρη αν ακουσα καλα... οταν επιβεβαιωθηκε , εχασα τα λογια μου (!)
    με επιασε το διδυμισιο και του ειπα .... τι σε επιασε ? εισαι καλα?
     
    Ειχα μεινει καγκελο. 
    Σταθεροι - αυταρχικοι στις αποψεις τους.
    Αγαπανε με ενα αλτρουστικο τροπο και οχι με το παθιαρικο που εχουμε κατα νου οι γυναικες....
    Αυτα !!!! 
     
  • GOLDENGIRL @ 11.10.2012 22:08
    psarina77.....oloi oi idroxooi moiazoun apo oti fainetai...  mpoumpou255 simfono toso poli me ayta pou les....o dikos mou pantos idroxoos itan poliiiiiiiii large!ta lefta itan apla ena meso....to vaze bathia to xeri stin tsepi...kamia sxesi....alla exo kai filo idroxoo poy einai poli giftos vre paidi mou....aman....ayto pou katalava pantos einai ...oti den mporeis na vasisteis pano tous...kai einai megalo elatoma ayto....!!!!!an stirixteis....epeses...
  • lenapsaraki @ 11.10.2012 22:12
    προτείνω να ξεκινήσουν από το πως πρέπει να φέρονται σε μια γυναίκα σαν πρώτο μάθημα, για παράδειγμα να γνωρίζουν πως ποτέ δεν πρέπει να πληρώνει εκείνη,παρά μόνο σε ειδικές περιστάσεις,π.χ.γενέθλια
  • lenapsaraki @ 11.10.2012 22:17
    xanoum, ελπίζω οι μαθητές να πειραματίζονται πάνω σε καινούριες ιδέες,αλλιώς τα χρήματα να τα επενδύσεις αλλού..χαχα
  • manini @ 11.10.2012 22:25
    για τους υδροχόους λίγο ως πολύ διαφωνώ...  
     
    έχουν ένα κάρο θετικά, το μόνο αρνητικό είναι πως είναι λίγο ξεροκέφαλοι..δηλαδή είναι προοδευτικοί όταν τους βολεύει κ είναι λίγο εγωιστές...
    κατά τα άλλα ...τα χω δει τα υδροχοάκια να χαϊδεύονται σαν γατιά κ να εκφράζονται τρυφερά κ να παραμένουν σε σχέσεις κ να γουστάρουν και άμα γκρινιάζεις να πετάν κ μια σωστά ατάκα  για να σε φέρνουν στα ίσια σου  και κάνουν τέλος πάντων κάνουν ότι κάνει ένας νορμάλ άνθρωπος...
    το πιο ωραίο είναι ότι μπορείς να συζητάς μαζί τους με τις ώρες...έξυπνα πλάσματα...
  • manini @ 11.10.2012 22:29
    κ αυτό με τους δεσμευμένους...αμάν βρε γμτ..τι έγινε,...κανείς ελεύθερος βρε?
     
  • reye @ 11.10.2012 22:39
    με φαρμακώσατε κοπελιές.... μπορεί άντρες και γυναίκες να μην είναι το ίδιο αλλά κάποια κοινά χαρακτηριστικά... τα χουμε!
    ξεροκέφαλους... μας λες... άνετα
    ιντελεκτουέλ... μας λες και μάλιστα σε βαθμό κακουργήματος...
    σκέτο φίλους... δε  μας λες... ή το συναισθηματικά ανάπηροι που μάθανε και μας λένε...
    και τσιγκούνηδες δε μας λες...
    ότι άμα ξενερώσουμε... τελείωσε... κι αυτό το λες -αλλά εντάσσεται στο ξεροκέφαλος αυτό.
    Τώρα βέβαια ξέρουμε όλες ότι μετράνε κι άλλα πράγματα, όχι μόνο η θέση του ήλιου, που μπορεί να οδηγήσουνε στα συμπεράσματα που καταλήξατε...
    να κλείσω πάντως λέγοντας, ότι ούτε κι εγώ τους αντέχω.... για άλλους όμως λόγους...
  • xanoum @ 11.10.2012 22:45
    καταρχάς τα παω περίφημα με τις γυναίκες υδροχόους...συνήθως τις ψιλοαποπαίρνω που είναι απότομες και δεν εκφράζονται. ...και είναι και λίγο αγγούρια κλπ αλλά κατα τα άλλα μια χαρα...όντως τα κοινά χαρακτηριστικά υπάρχουν και το δίκιο των υπολοίπων βουνό...
    αυτό το συναισθηματικά ανάπηροι είναι που μου έκανε το κλικ...
    δεν το πιστεύω ότι είστε (αρσενικοί ή θηλυκοί) συναισθηματικα ανάπηροι...αλλά βρε παιδιά ετσι δείχνετε...υπάρχουν στιγμές που κοιτάω δίπλα μου και αναρωτιεμαι...αυτο που βλέπω τώρα ισχυει ή αυτό που έβλεπα πριν από δεκα λεπτα???
  • xanoum @ 11.10.2012 22:47
    μεταξύ μας manini δεν βλέπω πολλούς ελεύθερους άντρες τριγύρω...θα μου πεις μπορεί να φταίει και η ηλικία μου...έλεγε η μακαρίτισα η μητέρα μου ότι οι άντρες είναι σαν ψάρια σε μια λίμνη..όσο μεγαλώνουμε η λίμνη μεγαλώνει σε έκταση και τα ψάρια μειώνονται ποσοτικά (και ποιοτικά...και ποιοτικα...)....εμεις συνεχίζουμε να ψαρεύουμε και όσο συνεχίζουμε οι ψαριες γίνονται όλο και χειρότερες και στο τέλος μένουμε με τα φύκια....
  • reye @ 11.10.2012 22:52
    xanoum αυτό που μπορώ να ομολογήσω και δε μπορώ να μιλήσω για άλλον εκτός απ το εαυτό μου, είναι ότι κατά καιρούς βγάζω μια κρυάδα αλλά αυτό συμβαίνει κυρίως για 2 λόγους... κάποια πράγματα νιώθω την ανάγκη να τα επεξεργαστώ ή δε θέλω να δείξω στον απέναντι (όποιος και να ναι) το πως εισέπραξα αυτό που μου είπε, έκανε κλπ. γενικά λοιπόν αυτή η αποστασιοποίηση για μένα είναι αμυντικός μηχανισμός...
    εμένα πάντως σκύλα μ έχουν πει, αλλά αγγούρι ποτέ!!!!!
  • mpoumpou255 @ 11.10.2012 22:57
    @sgouromallousa...φαντασου να το ακους απο τον φιλο σου....το λενε με τετοιο τροπο που πραγματικα λες...μου ειπε κατι συναισθηματικο τωρα η ακουω φωνες???
     
    απο την αλλη ομως οταν ανοιγονται ανοιγονται αλλα ειναι μια ετσι μια αλλιως!πολυ ξεροκεφαλοι....τα ξερουν ΟΛΑ...και εχουν παντα δικιο...και οταν και καλα συμφωνουν πιστευω απο μεσα τους λενε αλλα...
     
    ειναι ομως οι ατιμοι πολυ ενδιαφεροντες....τι να πω...οσο τους ειχα μονο φιλους διασκεδαζα...μετα μου κοπηκε το γελιο!
     
  • xanoum @ 11.10.2012 22:57
    αυτη η αποστασιοποίηση και αυτοι οι αμυντικοί μηχανισμοί είναι που μου κάνουν τα νεύρα σπαράλια και είμαι και σε κρίσιμη ηλικία...
    θα πω το απλό...ο γιός μου (είπα πριν υδροχόος και αυτός), παρότι το παίζει σκληρός κλπ κλπ όταν βρίσκει τα σκούρα.,..απλά το ρίχνει στον υπνο....εκει που μιλάει χαμουριέται και μην τον είδατε τον κίτσο τον λεβέντη...πρόσφατα ανακάλυψα ότι η συνήθεια αυτή που κατανοώ σε άντρα ετών 11, ισχύει και για άντρα πολλων πολλων πολλών ετών παραπάνω...
  • mpoumpou255 @ 11.10.2012 23:00
    @xanoum....πρεπει να γραψεις βιβλιο!αυτη η αποστασιοποιηση.....ωρες ωρες λες μηπως ειναι ψυχοπαθης???διχασμενη προσωπικοτητα???
  • xanoum @ 11.10.2012 23:04
    @mpoumpou το έχω πει...θα το γράψω και θα πήξω στο τάληρο..... )))))
    τι 50 sades of grey μου λετε.... έναν τοξότη και έναν υδροχόο να περιγράψω διαδοχικά με έναν καρκίνο bonus malus... 
    διότι απο αστρολογία δεν σκαμπάζω αλλά από τρελλούς...κατέχω μεταπτυχιακούς τίτλους από εξέχοντα ακαδημαικά ιδρύματα...
  • reye @ 11.10.2012 23:08
    αυτά είναι τα βασικά μας ελαττώματα η απόσταση που έχουμε ανάγκη κατά καιρούς και η ξεροκεφαλιά μας... αυτά τα δύο μας εμποδίζουν και από το να πέφτουμε εύκολα... επειδή δε μας συμβαίνει όμως συχνά, όταν πέσουμε, έχουμε τον ασήκωτο....
    και ναι είμαστε και εγκεφαλικοί τύποι, αυτό όμως δεν είναι απαραίτητα κακό...
    εννοώ για σας που ανήκετε σε άλλα ζώδια γτ ως γυναίκα και υδροχόα είναι πολύ δύσκολο να βρω άντρα να κρατήσει το μυαλό μου σε εγρήγορση...
  • mpoumpou255 @ 11.10.2012 23:09
    χαχαχαχαχα.....καλο!! αααα και κατι τελευταιο...ειναι ικανοι να κανουν τα πιο απιθανα πραγματα οταν ερωτευονται αλλα αυτα που περιμενει μια γυναικα....τα συνηθισμενα ρε παιδι μου...ΟΧΙ ΠΟΤΕ...ειναι ντροπη για εναν υδροχοο να κανει νορμαλ πραγματα....
  • xanoum @ 11.10.2012 23:13
    reye όντας με υδροχόο σε καταλαβαίνω διότι μου το περιγράφει αυτό που λες...αλλά έλα που δεν μπορω να το νοιώσω...
    επίσης με εκνευρίζει που το χρησιμοποιείτε αυτό το πράγμα..να εξηγηθώ...μετά απο αμέτρητες φορές που εχω ακούσει το πόσο εύκολα βαριέστε (διότι δεν μπορεί κάποιος να σας κρατήσει το ενδιαφέρον), εξέφρασα ποικιλοτρόπως τον εκνευρισμό μου .... αγενώς...και ακουσα οτι πρέπει να το εκλαβω ως κομπλιμέντο διότι τα σχόλια είχαν στόχο να καταλάβω ότι είναι καταπληκτικό το ότι δεν με έχει βαρεθεί ακόμη (το ότι εμένα με κάνει τουρμπο και με γεμίζει ανασφάλειες και το ακούω ως προειδοποίηση, δεν πέρασε από το μυαλό κανενός...)...και το θέμα είναι πουλάκι μου ότι όταν νοιώθετε κάτι γιατι πατε και ερχεστε σαν εκκρεμες και μας τρελαίνετε??? Ε??? θεωρείτε το σκωτζέζικο ντους γοητεία;;...(τι φταις και τα ακους και εσυ;;;; τον πόνο μου λεω και εγω...μην με παρεξηγείς...)
  • mpoumpou255 @ 11.10.2012 23:18
    πες τα xanoum πες τααααααα!!!
  • reye @ 11.10.2012 23:25
    δε με πειράζει καθόλου... ισα-ισα μ ενδιαφέρει και γι αυτό το συζητάω... και τα κίνητρά μου είναι ιδιοτελή δεν κάνω ακαδημαϊκή κουβέντα... κι εμείς κουβαλάμε πάντως πολλές ανασφάλειες, οι οποίες μεγαλώνουν όσο δενόμαστε με κάποιον/α, μαζί με το φόβο ότι θα κάνουμε κάτι λάθος και θα τον/την χάσουμε... κάποιες φορές παίζουμε και το ανέκδοτο με το γρύλο, γτ και η απόρριψη μας ζορίζει.. όπως επίσης δοκιμάζουμε τα όρια της αντοχής του άλλου -κάποιες φορές και χωρίς λόγο- ακριβώς για να κοιμήσουμε τις ανασφάλειές μας, με ολέθρια, συχνά, αποτελέσματα (επειδή τ ανάφερες πριν, γι αυτό γενικεύω)
  • xanoum @ 11.10.2012 23:30
    είναι βασικά μια λίγο δύσκολη κουβέντα....να σου πω γιατι...μέσα σε όλα τα άλλα εχω παρατηρήσει ότι οι υδροχόοι είναι ικανοί να πουν το πιο σκληρό πραγμα με τον πιο απλό, ανιδιοτελή τρόπο και χωρίς κακία...αναγνωρίζω ότι δεν είναι από την φύση τους ψεύτες και δεν γλυκαίνουν το χάπι...είναι δυσκολο όμως να εχει κανείς πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού του όλα αυτά που και εσυ λες reye και να κατορθώνει να διατηρεί την ψυχραιμία του σε όλες τις ώρες...εγω εχω απέναντι μου έναν ανθρωπο που φαίνεται μονίμως να εχει απολυτη αυτοκυριαρχία και ακλόνητη αυτοπεποίθηση...όταν κάτι παει στραβά εξαφανίζεται...όταν αισθάνεται ασχημα χάνεται....και μετά εκει που τα εχω δει όλα ...τσουπ....υπάρχουν και άλλα θέματα...αλλά μιλάμε για συμπεριφορές και όχι για συνθήκες αυτή την στιγμή...θα μου πεις και εγω εχω τα χίλια μύρια στραβα...όλοι τα έχουμε...αλλά τώρα τυχαίνει να θαβουμε υδροχόους... 
  • reye @ 11.10.2012 23:41
    αντιλαμβάνομαι ακριβώς αυτό που λες... όντως σκάμε γάιδαρο, εγώ το κάνω στη δουλειά μου με πολύ μεγάλη επιτυχία, στις προσωπικές μου σχέσεις όχι (φιλικές και μη) γτ όντως, δεν υποφέρεται.... θα σας δώσω ένα τιπ που εμένα με πιάνει (ενδεχομένως και τους υπόλοιπους):
    αν μας παίξετε το δικό μας παιχνίδι, μας έχετε βγάλει νοκ άουτ...
  • SkeptomenosToksotis @ 11.10.2012 23:44
    "αντιλαμβάνομαι ακριβώς αυτό που λες... όντως σκάμε γάιδαρο, εγώ το κάνω
    στη δουλειά μου με πολύ μεγάλη επιτυχία, στις προσωπικές μου σχέσεις όχι
    (φιλικές και μη) γτ όντως, δεν υποφέρεται.... θα σας δώσω ένα τιπ που
    εμένα με πιάνει (ενδεχομένως και τους υπόλοιπους):

    αν μας παίξετε το δικό μας παιχνίδι, μας έχετε βγάλει νοκ άουτ..."
     
    Το δικό σας παιχνίδι όμως, χωρίς σκοπό να υποθέσω;
    Γιατί με σκόπο, μάλλον θα τα παρατούσε ο οποιοσδήποτε
  • xanoum @ 11.10.2012 23:53
    προσωπικά reye δεν μπορώ να το κάνω αυτό...προυποθέτει ότι θα μπορέσω να αποξενωθώ απο τα αισθήματα μου και από τον τρόπο που εγω τα εκδηλώνω, και μου είναι αδύνατον να αλλοιωσω την συμπεριφορά μου...προσπάθησα χρόνια να αποβάλλω αντίστοιχες τάσεις να σηκώνω τοίχους και κατάφερα να γίνω πιο προσιτή και πιο απλοική (ας το πω ετσι) στην συμπεριφορά μου...δεν μπορώ να ξαναπαίζω παιχνίδια κυριαρχίας...τα πραγματα είναι απλά και δεν επιθυμω να τα περιπλέκω πλέον...
    αν πρέπει για να επιβιώσω να παίζω με τα αισθήματα των άλλων επικαλούμενη την ανασφάλεια μου, καλύτερα να μην επιβιώσω σε μια τέτοια σχέση...δεν μου αρέσει να μου ρίχνουν παγάκια στην πλατη, δεν πρόκειται να το κάνω σε άλλους...καταλαβαίνω ότι το λες για καλό...αλλά εχω πληγωθεί αρκετά σε αυτή την ιστορία...όσο και να το ρίχνω στην πλάκα εντελει είναι μια αρνηση του άλλου να δεσμευτεί (επι της ουσίας, όχι επι του τύπου...δεν είναι το ζητούμενο ο τύπος) και να μοιραστεί...η επικαλούμενη αδυναμία του αλλου να μοιραστεί ακόμη και τα προβλήματά του λόγω ανασφαλειών κλπ με αφήνει παγερά αδιάφορη... {και πάλι σορρυ που τα γράφω ετσι εξω απο τα δόντια...τον πόνο μου λεω...}
  • reye @ 11.10.2012 23:56
    καλώς το φίλο μου το σκεπτόμενο... εννοείται ότι όλα αυτά που σας λέω γίνονται υποσυνείδητα και το ότι μπορώ να σας τα περιγράφω είναι γτ τα έχω συμπεράνει μετά από αυτοκριτική η οποία, φευ, έγινε εκ των υστέρων.... αυτά και σας φιλώ.... είμαστε δύσκολα παιδιά, αλλά και ποιός δεν είναι???????
  • SkeptomenosToksotis @ 11.10.2012 23:59
    Δυστηχώς δεν είμαστε μόνο δύσκολα.
    Είμαστε και οι "κακοί" της υποθέσως πολλές φορές.
    Αλλά δεν κρατάω κακία σε κανέναν, γιατί είναι αδύνατον κάποιος να με καταλάβει
  • laspogovios @ 12.10.2012 00:03
    den einai ola gia oloys, kai an kapoioi exoyn kakh empeiria me ena zwdio kapoioi alloi exoyn kalyterh. kalh epityxia!
  • SkeptomenosToksotis @ 12.10.2012 00:04
    Δεν είναι θεμά ζωδίου... ούτε μυαλού.
    Αυτό ειναι το θέμα.
  • SkeptomenosToksotis @ 12.10.2012 00:07
    Όμως έχω και εγώ μια απορία.
     
    Οι υδροχοοί.. γνωρίζουν καλά τον όρο "θυσία";
    Και τι ακριβώς σημαίνει αυτό για τους ίδιους
  • xanoum @ 12.10.2012 00:10
    συμφωνω απόλυτα...δεν είναι όλα για όλους και όντως δεν μπορεί μια κακή εμπειρία να μιλάει για κάποια πράγματα και ποτέ για όλα,,,απλά σχολιάζουμε κάποιες κοινές συμπεριφορές...και μέσα από αυτές μοιραζόμαστε και κάποια πράγματα και δίνουμε και ακούμε και μερικές συμβουλές και βασικα προσπαθούμε να καταλάβουμε και να βρούμε τρόπους...
  • reye @ 12.10.2012 00:10
    SkeptomenosToksotis με προκαλείς και έχω άρη στον αιγόκερο....
  • SkeptomenosToksotis @ 12.10.2012 00:16
    reye
     
    Δεν ξέρω τι πάει να πει αυτό.
    Εμένα είναι στον σκορπίο;
     
    Και δεν ξέρω που αναφέρεσαι
  • SkeptomenosToksotis @ 12.10.2012 00:18
    Α... ψέμματα.. Στον Αιγόκερο είναι και εμένα (Ο άρης)
  • alice16 @ 12.10.2012 15:23
    Ενα βράδυ είχαμε βγει με τον Υδροχόο. φευγοντας από το μπαράκι, μου έπιασε το χερι και προχωρούσαμεε χερακι-χεράκι στο δρόμο! Περιττό να πω ότι παραλίγο να πάθω εγκεφαλικό εκεινη την ώρα, γτ δε με είχε συνηθίσει σε τέτοια. Φυσικά μετά από ένα δυο λεπτά είδε ένα γνωστό του στο δρόμο και πήγε να του μιλήσει και πάει το χεράκι! Πόση μα πόση υδροχοΐλα να αντέξει ο έρμος Ιχθύς;
    Αυτή η ιστορία δεν έγινε ποτέ κανονική σχέση για διαφορους λόγους, ένας σημαντικός ήταν η απόσταση, μενουμε σε διαφορετικές πόλεις. Είχαμε να ειδωθούμε ένα χρόνο. Με παιρνει τηλ κ αποφασίζω να πάω να τον δω και τι μου λέει όταν βρεθήκαμε; Δεν μπορεί, λέει,να καταλάβει γτ γινεται αυτό το πράγμα κ δεν μπορεί να με βγάλει απο το μυαλό του και ήθελε να του ορκιστώ ότι και σοβαρή σχέση να κάνω ακομα και να παντρευτούμε με άλλους, να κανονίσουμε 2 φορές το χρόνο να βρισκόμαστε! 
    Καλό ε; Πώς σας φαίνεται; Υδροχόοςμε Σελήνη στον Υδροχόο, με Αφρο στον Τοξότη και Άρη στον Υδροχόο! Ποοολύ Υδροχόος μιλάμε!!! Α, στη συναστρία μας είχαμε αυτό το καταπληκτικό τετράγωνο Πλούτωνα-Αφροδίτης...
  • blueina @ 12.10.2012 15:41
    σε.διεκδικουν σε κανουν θεα και οταν σε αποκτουν σε αφηνουν στο δρομο χαλι και φευουν για αλλες περιπετειες. αν θες να παθεις ανεπανορθωτο.σοκ στη ζωη σπυ βρες υδροχοο.....σπλα...δεν αξιζουν..μια φουσκα ειναι μονο και μαλστα επιφανειακη....
     
    goldengirl..συμοασχω και σε καταλαβαινω
  • SkeptomenosToksotis @ 12.10.2012 15:50
    Ο υδροχόος.. κάπου δίαβασα οτι θέλει να γίνει φιλαράκι 1α με τους άλλους.
    Αυτό όμως δεν σημαίνει πως θα καταλήξει καπού.
    Αλλά και αν το καλοσκεφτεις και με άλλο ζώδιο να πας.. και τα πάντα να αρχίσουν να βαίνουν σωστά.. δεν σημαίνει οτι θα έχεις και σωστή κατάληξη.
     
    Όλα είναι ρίσκα.. αλλά και εξαρτάται τι θέλεις από την ζώη σου.
    Και εκτός των άλλων.. να σέβεται την ελευθερία του
  • SkeptomenosToksotis @ 12.10.2012 15:54
    Είναι αυτό που λέμε μάλλον...
    Σε μελετάει.. σε επεξεργάζεται.. από πολλές απόψεις.
     
    Και αν υπάρχουν υδροχόοι που κινήθηκαν παρορμητικά.. στοίχημα.. φάγανε το κεφάλι τους.
    Τώρα αν σκεφτώ και τον κρόνο.. τώρα κινούνται.. προσεχτικά.
    Τέλος οι ορμές (αλλά για αυτούς που δέχονται μάλλον επηροές... ηλικιακά)
  • mpoumpou255 @ 12.10.2012 15:55
    σωστα...ολοι εχουμε τα καλα μας και τα κακα μας...ο ιδιος ανθρωπος σε μια αλλη περισταση μπορει να φερθει πολυ διαφορετικα, στο τελος τελος πραγματικα ταιριαζουμε με πολυ λιγους
  • mpoumpou255 @ 12.10.2012 15:58
    παντως αν το παρουμε ζωδιακα τα ζωδια του αερα ειναι παρεξηγημενα στο θεμα του συναισθηματος και για αυτο τα βρισκουν και μεταξυ τους...καταλαβαινονται
  • SkeptomenosToksotis @ 12.10.2012 16:04
    mpoumpou255
     
    Εκτός και αν μπορείς να κατανοήσεις τον τρόπο που σκέφτονται και η ζωή σου προσαρμοστεί στις ανάγκες τους.
    Φυσικά όμως για να το κάνεις αυτό, πρέπει και εσυ η ιδια να καταλαβεις πως δεν θα πρέπει να το κάνεις με θυσία του ίδιου σου εαυτού, αλλά με τρόπο που επίσης προσαρμόζεται.
     
    Αλλά για το κάνεις αυτό.. πρέπει να πλησιάζεις έστω κάπου σε κάποια σημεία. (αν θέλεις να το πάρεις ζωδιακά.. μας κάνει)
     
     
  • mpoumpou255 @ 12.10.2012 16:26
    ετσι... αν δεν ημουν ζυγος για παραδειγμα μιας που εχουμε και εμεις ενα θεματακι με την εκφραση των συναισθηματων δεν θα μπορουσα να καταλαβω ή μαλλον καλυτερα να αποδεχτω εναν υδροχοο στο θεμα του συναισθηματος....και γενικοτερα της συμπεριφορας....
    δεν μπορω να φανταστω εναν καρκινο με εναν υδροχοο!!!
  • SkeptomenosToksotis @ 12.10.2012 16:33
    Κάτι σε αιγόκερο όμως.. θα ήτανε ίσως.. πιθανό το σενάριο...
  • mpoumpou255 @ 12.10.2012 16:38
    ναι καπως βελτιωνεται η κατασταστη....φαντασου ομως εναν καρκινο με εναν αλλον καρκινo....τρομακτικο....
  • SkeptomenosToksotis @ 12.10.2012 16:52
    mpoumpou255
     
    Σε ζώδιο ή ωροσκόπο;
    Γτ με τον ωροσκόπο τον ρίχνεις
    και μαζί με το ζώδιο τον κρατάς στην ζώη
  • mpoumpou255 @ 12.10.2012 17:09
    στη σεληνη...πιο συναισθηματικος πεθαινεις!
  • SkeptomenosToksotis @ 12.10.2012 17:26
    mpoumpou255
     
    Ωραία..
    Με βλέπω να πέφτω μόνος μου στην σόμπα, για να ζεστάνω άλλους.
    Τι υπέροχη σκέψη...
  • fatamorgana @ 12.10.2012 17:35
    Εμένα είναι ο ωροσκόπος του Υδροχοος αν και ειχα μια αμφιβολια αλλα διαβαζοντας τα ποστ σας σιγουρευτηκα 100%.Ναι χαρισματικοι,ναι εξυπνοι,ναι τρελα ενδιαφεροντες αλλα όποιος αντέξει....Αυτο που βαριουνται ευκολα και υποτιθεται οτι για να ναι ακομα μαζι σου αρα εισαι πολυ γ@@το ατομο με εκνευριζει.Δηλαδη δεν το ξερα οτι υπαρχουμε για να διασκεδαζουμε τους Υδροχοους.(εννοω στη σχεση)Το λεω απο προσωπικη πειρα,και τι δεν εχω σκεφτει και τι δεν εχω κανει για να κραταω το ενδιαφερον αμειωτο.Whats the point??Αυτός  μονο ειδικευεται στα σκωτσεζικα ντουζ.Εκει που εχεις αναλαμπη γλυκυτητας εξαφανιζεται(γιατι μπορει να φυγει πχ εκδρομη με εναν ορειβατικο συλλογο που ααα σορρυ ξεχασε να στο πει σιγα το πραγμα) και μετα και ενω εισαι σιγουρη οτι θα τον ξαναδεις μονο σε καμμια μετενσαρκωση και εχεις ηδη αρχισει να τραγουδας ονειρο ηταν και παει,ξαφνικα εμφανιζεται παλι και μαλιστα σαν να μην εχει γινει και τιποτα.Τι?δε σε πηρα τηλεφωνο για 3 εβδομαδες?Πω πω τι καταπιεστικη δηλωση!Ειχα να σωσω τον κοσμο!Τι θα πει γιατι εχω 3000 φιλΕΣ στο fb?ειναι απο τους γιατρους χωρις συνορα!!!
    Ουφ τους ταχω μαζεμενα!!!!οχι τιποτα αλλα με ελκυουν σαν τον διαβολο!και σαν φιλοι(οι περισσοτεροι φιλοι μου ειναι υδροχοοι) και να γκομενοι(και οι 3 πρωην μου υδροχοοι).
    ΑΑ ο τωρινος εχει και Αφροδιτη στον Τοξοτη.Τα χαπια να τα παιρνω 3 φορες τη μερα??Η να ανεβασω τη δοση?
  • SkeptomenosToksotis @ 12.10.2012 17:45
    fatamorgana
     
    Να χαίρεσαι που δεν είναι δίδυμος.
    Θα έπαινες όλο το μπουκάλι με τα χάπια (και του απέναντι επίσης)
     
    Αν τον περιορίσεις.. θα φύγει.
    Πρέπει να βρείς άλλον τρόπο
  • fatamorgana @ 12.10.2012 17:49
    Σοβαρα τωρα..ειναι πολυ ψυχοφθόρο.Τι να σου κανει ένα ψαρι με σεληνη στον Καρκινο?Αυτον τον τροπο τον ψαχνω,δεν εχω παραπονο ομως μου εχει βγαλει ολη την ευρηματικότητα που θα μπορουσα να χω!!Λες να μου ανεβασει το iq μου??
  • SkeptomenosToksotis @ 12.10.2012 18:02
    Αν σταματήσεις τα χάπια.. .σίγουρα (το iq soy)
     
    Το άλλο που ίσως μπορείς να κάνεις.. είναι να τον βγάλεις από την ρουτίνα.
    Αφού του αρέσουν οι εξόδοι.. και οι γνωριμίες, θα πρέπει να γίνεις εσυ η νέα γνωριμία για αυτόν.
    Γίνε ο παλίος ωραίος ιχθύς. (σίγουρα θα του έχει λείψει)
     
     
  • mpoumpou255 @ 12.10.2012 18:06
    fatamorgana εισαι ιχθυς με σεληνη στον καρκινο???σοβαρα τωρα???
     εισαι ιχθυς με σεληνη στον καρκινο???σοβαρα τωρα???
  • xanoum @ 12.10.2012 18:08
    @fatamorgana παντως το ότι υπάρχουμε για να τους διασκεδάζουμε...έχεις ένα point....δεν με είχα σκεφτει ποτέ ως κατοικίδιο αλλά τώρα που το είπες με βλέπω λίγο ως σκυλάκι καναπέ στην συγκεκριμένη ιστορία...
  • fatamorgana @ 12.10.2012 19:54
    mpoumpou..αλήθεια!κι εγώ το εχω πει πολλές φορες!Μα είναι δυνατον???Πιο συναισθηματική πεθαίνεις
  • mpoumpou255 @ 12.10.2012 20:37
    fatamorgana 

    ενα μερος μου σε ζηλευει....με φουλ του ζυγου εγω κοιταω τα συναισθηματα και αυτα εμενα μεχρι να αποφασισουμε να συγκατοικησουμε....ενα αλλο μερος ομως σκεφτεται πως μονο ετσι τα εβγαλα περα με τον υδροχοο...
  • GOLDENGIRL @ 12.10.2012 21:07
    Εμείς τα ζυγάκια πάντως που υποτίθεται ότι ταιριάζουμε με τα άλλα αερικά,από προσωπική εμπειρία κατέληξα πως τουλάχιστον εμένα δεν με πιάνει...για παρέα..είναι οκ...και πολύ χαβαλέ κλπ....και έχω και ωροσκόπο δίδυμο...μπορώ να κάνω άνετα παρέα μαζί τους και να περνάω όμορφα και με ενδιαφέρον,αλλά ερωτικά αυτή η απόσταση-ψυχρότητα με διαλύει....είναι που έχουμε και εμείς ένα θεματάκι στην εκδήλωση των συναισθημάτων....με δαύτους μπλοκάρω εντελώς....δεν μου ταιριάζουν....μου προκαλούν ανασφάλεια..και αυτός ο τοίχος ανάμεσα μας...πώς να τον συναντήσω μετά τον άλλον?γίνεται?δεν γίνεται....ενώ με  σκορπιό....μαζοχιστικό μεν αλλά υπάρχει αυτό το συναίσθημα που δεν χρειάζεται να μιλήσεις καν...(καλύτερα δηλ να μην μιλάνε γιατί αν μιλάνε τα χαλάνε όλα...
  • aquairina @ 12.10.2012 21:23
    σιγά βρε κορίτσια τα γλωσσοφάγατε τα καημένα τα υδροχοίνια ... έλεος πια! δεν είναι και τόσο βαριά τα πράγματα όσο τα παρουσιάζετε ... 
     
    και στην τελική αν όντως έτσι νιώθετε γιατί το παλεύετε εεεε?
    αφήστε τους νεκρούς να προχωρούν και τους υδροχόους να ζουν στον κόσμο τους ... δε νομίζω να σας παρακάλεσαν ποτέ για το αντίθετο... μάλλον εσείς τους τρίβεστε άρα κάτι καλό θα χουν πάνω τους για να μην ξεκολλάτε!
    οπότε ή χαλαρώστε κι απολαύστε το ή στείλτε τους να πάνε στο καλό και βρείτε καλά και συναισθηματικά παιδιά να σας κάνουν όλη μέρα κούπε-πε ... 
  • SkeptomenosToksotis @ 12.10.2012 21:30
  • xanoum @ 12.10.2012 21:37
    " εγω κοιταω τα συναισθηματα και αυτα εμενα μεχρι να αποφασισουμε να συγκατοικησουμε..."...τι να πω για αυτό...αριστούργημα...η τέλεια περιγραφή...
  • SkeptomenosToksotis @ 12.10.2012 21:44
    xanoum
    Αν όμως δεν καταλήξετε σε συγκατήκηση.. έχεις πάρει δρόμο.. εσυ και τα συναισθήματα.
    Καθόλου υπέροχο για εμένα.
  • xanoum @ 12.10.2012 21:53
    αν θέλεις την ταπεινή μου άποψη, τα αισθήματα και οι υδροχόοι αποφεύγουν  σε όλες τις περιπτώσεις την συγκατοίκηση όπως την εννοούν π.χ. τα ταυράκια....  (και μην μου πειτε πάλι ότι γενικεύω...ναι, γενικεύω....και δεν είναι όλοι για όλα και δεν πρέπει κάποιες εμπειρίες να μας παρασύρουν και να τους βάζουμε όλους στο ίδιο καζάνι)....
    αν μου επιτρέπεις όμως,,,,από πότε τα τοξοτάκια έχουν τέτοια θέματα??? θα μου πεις (και εδω αυτοχαστουκίζομαι με το λάθος) τα γλυκά (και επίσης γοητευτικά) τοξοτάκια δεν έχουν πρόβλημα να συγκατοικήσουν με οτιδήποτε...απλά μόλις καταφέρουν αυτά που θέλουν, την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια...το πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση δεν είναι η δέσμευση...ούτε οι υποσχέσεις...αυτά είναι τσακ  μπαμ...το πρόβλημα είναι η συνέχεια....
    θα μου πεις ένας "γρήγορος" και εκδηλωτικός τοξότης με έναν "αργό" και απόμακρο υδροχόο έχει ένα πρόβλημα...χμ...σωστό....κάτσε να το σκεφτώ λίγο...
  • SkeptomenosToksotis @ 12.10.2012 21:56
    xanoum
     
    Εγώ δεν είδα απάντηση, σε αυτό που είπα.
    Είδα κατηγοριοποίηση.
    "Τσουπ.. κάνει ο τοξότης"
     
    Και δεν θυμάμαι να ανάφερθηκα κάτι σε Ταύρο... ή είπα κάτι τέτοιο;
  • xanoum @ 12.10.2012 22:02
    αυτά είναι με τους τοξότες...
    ίσως επειδή είμαι ταύρος έγραψα για ταύρο??? ίσως??? λέμε τώρα...
  • xanoum @ 12.10.2012 22:03
    και για να απαντήσω επί της ουσίας...επειδή τυγχάνει να συναναστρεφομαι πολλους και πολλες μπανιέρες...όχι δεν θα συμφωνήσω...δεν φεύγουν εύκολα και δεν δίνουν δρόμο σε κανεναν εύκολα...είναι πιο πολύ θέμα εξωτερίκευσης...και όχι ουσιας...φαίνονται αναίσθητοι...δεν είναι...
  • mpoumpou255 @ 12.10.2012 22:21
    ακριβως...η μη εκδηλωση συναισθηματων δεν σημαινει αναισθησια...οπως και η εκδηλωση δε σημαινει ευαισθησια!
    ουτε τα μυξοκλαματα σημαινουν ευαισθησια....εχω δει ποσες χαζογκομενες να το κανουν σε και απο πισω το κερατο να πεφτει συννεφο
    το θεμα ειναι απλα ο τροπος....οποιος τον αντεχει στο τελος τελος....προσωπικα εχω γνωρισει και καρκινους και ιχθεις που στην ουσια ηταν απιστευτα αναισθητοι με ολους εκτος απο τον εαυτο τους με τον οποιον ασχολιοντουσαν απο το πρωι μεχρι το βραδυ κλαιγοντας και μεμψιμοιροντας....
    ενας ανθρωπος που θα αργησει να εκδηλωθει θα το κανει γιατι περνει στα σοβαρα αυτα που νιωθει οχι γιατι ειναι αναισθητος..
  • mpoumpou255 @ 12.10.2012 22:26
    @xanoum ...συμφωνα απολυτα δεν φευγουν καθολου ευκολα 
  • SkeptomenosToksotis @ 12.10.2012 22:35
    xanoum
     
    Για να σου λύσω την απορία.
    Εμένα με ενδιαφέρει ο άνθρωπος.
    Ο καθένας έχει διαφορετικό σκόπο.
    Να οικογένοια.
    Να παιδία.
    Να φίλος
    Να οτι θέλεις τέλος πάντων.
     
    Όμως.. ο καθένας αν δεν πάρει αυτό που θέλει σε συγκεκριμένο χρονικό δίαστημα, μάλλον φεύγει.
    Δεν τον ενδιαφέρει το ποιον έχει δίπλα του.
    Και αν τον ενδιαφέρει.. αυτό θα είναι για λίγο.. καθώς, αν δει να εκπληρώνονται οι στόχοι του.. έφυγε.
    Και καλά θα κάνει.. γτ έγω ξέμπλεξα μαζί του.
     
    Στα εύκολα που λέμε.. όλοι κάθονται.
    Στα δύσκολα.. ποιος κάθετε;
  • xanoum @ 12.10.2012 23:06
    @σκεπτόμενε.....το σκεπτικό...οκ...το καταλαβαίνω...
    (εχω μια μικρούλα αντίρρηση..και αν κάθεται π.χ. από πείσμα??? καλό θα ήταν αυτό???)
    εχω και μια απορία...διότι αυτόν τον πασατέμπο τον έχω φάει και άλλες φορες...
    ναι..οκ...πρέπει να καθόμαστε και στα δύσκολα...και να αντέχουμε και να υπομένουμε κλπ κλπ...αυτό είναι δικαιολογία π.χ. για συμπεριφορές??? είναι αντίλογος για αυτούς που όχι μόνο δεν μας "δίνουν" ότι θέλουμε (ανθρωπινο και αυτό) αλλά ούτε καν το συζητάνε?? ούτε καν το σκέφτονται??? θα πρέπει στο όνομα της καλοσύνης και του έρωτα να καθόμαστε καμιά εικοσαριά χρόνια μέσα στην μιζέρια για να ζούμε τα δύσκολα...???
    να διευκρινίσω...εδω δεν μιλάμε για δυσκολίες και συγκυρίες έξω από τις σχέσεις...εκει είναι άλλο ζήτημα...εκεί το βουλώνεις και βάζεις πλάτη για τον άνθρωπο που αγαπάς.....μιλάμε για τις δυσκολίες που ο άνθρωπος αυτός μας βάζει..και πολλές φορές αδικαιολόγητα...
    καποιοι π.χ. εδω γράψαμε για μια αν θελεις τυπική συμπεριφορά υδροχόου που εχω χαρακτήρισα εκκρεμες...είναι εύκολο να είναι κανείς με έναν άνθρωπο κυκλοθυμικό ο οποίος δεν εκφράζεται??? πόσα σκωτζέζικα ντους μπορείς να φας την εβδομάδα από έναν ανθρωπο που έχει και σαν καραμέλα το "βαριέμαι εύκολα"???

έχουν γενέθλια 225 μέλη.

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...