παρακαλώ περιμένετε...

Καλημέρα σε όλους! Ιδού τα -λιγοστά- νέα μου! ;)

  • gemini84 @ 10.09.2007 11:49
    αντε και στα δικα μας οι λευτερες!!
  • CAON @ 10.09.2007 11:59
    Απ το στόμα σου και στου Θεού τ αυτί, φίλη Gemini84, και για μένα δλδ και για όλους μας! (Στο btw της φάσης μου: Το έχω βάλει πραγματικά "ρότα" (σκοπό) αυτό. Και πιστεύω θα τα καταφέρω στο τέλος. Θα μπορούσα να έλεγα εδώ: "...αν είναι νάρθει θε να ρθεί, αλλιώς θα προσπεράσει" κιόλας, αλλά δεν μπορώ να πω ότι -πχ- είμαι απτους ανθρώπους που τα αφήνουν, εύκολα, όλα στην τύχη τους (έ, ο Λέων -ακόμα και ως- ωροσκόπος, που έχω, έτσι ακριβώς είναι άλλωστε: πραγματικά πολύ υπεύθυνος. Και με χαραποιεί πολύ το γεγονός το ότι τον έχω για ωροσκόπο! Thnx god! ))
  • gemini84 @ 10.09.2007 12:00
    ποσο χρονων εισαι βρε και βιαζεσαι??
  • gemini84 @ 10.09.2007 12:05
    εγω παντως δεν το εχω σκοπο..γενικα λεω!!
  • CAON @ 10.09.2007 12:07
    Γκούχουμ! (όχι ότι ντρέπομαι να το πω, άλλα λέμε)... Είμαι... (γκούκ! -Καταπίνω δλδ).... (Ελπίζω να κρατιέστε καλά πάντως..., γιατί..)....
  • CAON @ 10.09.2007 12:11
    Είμαι... 27 χρονών. ...Ώχ, φαντάζομαι ότι μάλλον σας "κούφανα" λίγο με αυτό (έ ?). Φίλες μου, τι να κάνω ? Δεν ξέρω. Μόνο... χαρτορίχτρα δλδ που δεν έχω εμπιστευτεί δλδ ως προς αυτό.... (χιούμορ κάνω εννοείται). Βέβαια, υπάρχει και ένα μεγάλο συν στην περίπτωσή μου (χωρίς να θέλω -πχ- να τ "παίξω" κάποιος κιόλας): ...μοιάζω με.. 19 χρονών (φατσικά). Ευτυχώς, κι από ότι είδα αυτό (το φαττσικό μου) με βοηθάει τελικά σε αυτό.
  • CAON @ 10.09.2007 12:13
    Πέραν πλάκας, είμαι λίγο.... λιγάκι... babyface δλδ.
  • gemini84 @ 10.09.2007 12:15
    αντε καλε,και γιατι κανεις ετσι,λες και εισαι κανας μεγαλος??καταλαβα,ταυρος,θες να παντρευτεις ε??εγω προς το παρον ας φτυσω τον κορφο μου...
  • CAON @ 10.09.2007 12:20
    Ά! 27 χρονών, δλδ, "πιάνομαι" για "μικρός" (βέβαια, κι από ότι έχω ακούσει έως και διαβάσει, έως τώρα, από επιστημονικά περιοδικά: δεν ισχύει -κυρίως- το πόσων χρονών είσαι -ως πχ πάντα-, αλλά το πόσο χρονών ΝΟΙΏΘΕΙΣ ότι είσαι! Πολύ καλό αυτό! ). Εγώ νοιώθω ότι, όντως, είμαι 19 πάντως -και δεν το λέω (πχ, τόσο συχνά για) να το πιστέψω κι εγώ τελικά, αλλά έτσι.. τόσο δλδ, νοιώθω ότι είμαι. Το μόνο που δεν ξέρω καλά είναι αν αυτό έχει κάποιες αρνητικές επιπτώσεις στην περίπτωσή μου -κυρίως του στυλ "άντε ρούφα το μπιμπερό σου, ρε μόμολο" (φράση που έχω ακούσει δλδ και έκανα δύο μέρες τότε να ξεκουφαθώ....).
  • gemini84 @ 10.09.2007 12:22
    δηλ εγω που ειμαι 23 ειμαι μεγαλη??
  • zefyros @ 10.09.2007 12:28
    Εδώ μου είστε όλοι και σας ψάχνω! Τι λέμε;
  • CAON @ 10.09.2007 12:28
    Όχι όχι! Προς θεού!! Εννοείται όχι, φίλη Gemini! Και δεν το εννοώ -πχ- υποκειμενικά αυτό εδώ (ώπα δλδ!). Πάντως, είχα μία εντύπωση ότι... ήμουν -ή μάλλον είμαι δλδ- σχεδόν... "παππούς" τώρα πια εγώ, μιάς και... άσε.... τα παιδιά της γειτονιάς μου, που ξέρουν -εν ολίγοις- πια την (κανονική μου) ηλικία, με φωνάζουν πολύ συχνά -λίαν ειρωνικώς- έτσι (κλάψ!). Πάντως, και λόγω του ότι με ξέρω πολύ καλά, ΔΕΝ το βάζω κάτω -ότι και να γίνει δλδ- και δεν πρόκειται -πχ- να τα παρατήσω. Είμαι, εδώ και καιρό, στον αγώνα για αναζήτηση ταιριού μου (μπαρντόν, με την σοβαρή έννοια της λέξης "ταίρι" δλδ. όχι απλώς σχέση) ! -Μεταξύ μας αυτό εδώ.
  • zefyros @ 10.09.2007 12:29
    μην μασας! Και ο κιάνου Ριβς είναι τρελό babyface. O τύπος είναι πάνω από 45!
  • gemini84 @ 10.09.2007 12:30
    ταιρι ε??καλη φαση!!!εγω παλι δεν ψαχνω!!μου ερχονται!!!αλλα τιποτα καλο!!!
  • zefyros @ 10.09.2007 12:31
    gem πάλι με ταύρους που ψάχνουν να παντρευτούν συναναστρέφεσαι! Τι θα γίνει παιδάκι μου, με εσένα!? Θα αφήσεις τους ανθρώπους να κάνουν τη δουλειά τους? Σταμάτα να μπλέκεσαι στα πόδια τους!
  • gemini84 @ 10.09.2007 12:31
    πανω απο 45??
  • gemini84 @ 10.09.2007 12:32
    φυγε μου κανεις χαλαστρα!!!!!
  • zefyros @ 10.09.2007 12:35
    Αστον ταύρο μανάρι μου! Έλα στο άλλο πόστ! Εννοείται πάνω από 45! Είχε πει την ηλικία αυτή όταν έκανε το Matrix!
  • CAON @ 10.09.2007 12:38
    Φιλαράκι Zefyros (κάτσε, φίλε, γιατί με την Internetική μου κλ-ταχύτητα αυτήν εδώ, ΔΕΝ σε προλαβαίνω ούτε για ανέκδοτο !!... Μισό φίλε.... Κοίτα.....
  • gemini84 @ 10.09.2007 12:48
    που πηγες καλε??
  • CAON @ 10.09.2007 12:52
    Zefyros ? Καταρχήν, η Φίλη μου (γιατί ηφίλη μου είναι) η Gemini είναι απτους ΠΙΟ -ΜΑ ΠΙΟ- ΑΝΟΙΧΤΟΎΣ ΑΝΘΡΏΠΟΥΣ που έχω δει ποτέ (με ότι αυτό συνεπάγεται +αντικειμενίκα μιλώντας, εννοείται), και άρα -με κατ επέκτασην αυτόυ (και λογικά δλδ) το ότι: με έχει βοηθήσεις και -δη τώρα- ΜΕ ΒΟΗΘΆΕΙ ΠΆΡΑ ΠΟΛΎ -Σε αυτό, πάντως, ΔΕΝ "σηκώνω" κουβέντα!! ΕΕίναι -τουλάχιστον- πολύ ξηγημένη απέναντί μου -πράγμα που, πιστεύω, το βλέπεις κι εσύ. Άρα, φίλε Zefyre, ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΚΑΝΈΝΑ ΠΡΌΒΛΗΜΑ !! Just, dont mind δλδ !!
  • CAON @ 10.09.2007 12:54
    Συγνώμη, εδώ είμαι -απλώς η ταχύτητα (speed σε... εισαγωγικά μάλλον τελικά....) σήμερα "κουνιοτραμπαλίζεται" αβέρτα... Δεν το συζητώ αυτό (περί ταχύτητάς μου στο internet δλδ), γιατί το βλέπω ολοκάθαρα. Χίλια συγνώμη για την καθυστέρηση απάντησής μου πάντως.
  • gemini84 @ 10.09.2007 12:56
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!ΑΛΗΘΕΙΑ!!!!!!!!
  • CAON @ 10.09.2007 13:00
    Εννοείται!! Και θα μου φανεί -τουλάχιστον- περιττό το να το.. συζητήσω αυτό κιόλας ! (..Ποτέ μου δεν λέω κάτι, έτσι, στο "ντούκου" πάντως). Είσαι άκρως ξηγημένη (πέραν πλάκας ή αστείου) ! Άρα, μπορείς να είσαι σίγουρη -σε κάθε περίπτωση- ότι σε θεωρώ ΦΊΛΗ ΜΟΥ, φίλη Gemini84 !
  • CAON @ 10.09.2007 13:03
    Φίλη μου Gemini, έχω να σου πω ένα "ευτράπελο" που μου συμβαίνει εδώ και σχεδόν από τότε που με θυμάμαι να με πρωτοείδα στον καθρέφτη του μπάνιου (όταν τότε δεν χρειαζόμουνα πια το.. σκαμπό για να με ιδώ). Κρατιέσαι καλά ?? (Το λέω αυτό γιατί είναι λίγο "κουφό" -αν όχι "κουλό"). Αυτό που θα σου πω τώρα σχετίζεται με μένα. Λουπόν.....
  • gemini84 @ 10.09.2007 13:03
    gem,παρακαλω!εισαι στην δουλεια τωρα??
  • gemini84 @ 10.09.2007 13:04
    για πες....
  • CAON @ 10.09.2007 13:04
    Εγώ ? Όχι.
  • CAON @ 10.09.2007 13:04
    ά όκευ.
  • gemini84 @ 10.09.2007 13:08
    τι ηθελες να πεις καλε??
  • CAON @ 10.09.2007 13:09
    Είμαι -ναι μεν- με ωροσκόπο Λέοντα (με όοοοοτι -θετικό πάντα- αυτό συνεπάγεται), αλλά... αλλά.... το "περίεργο"-"κουλό", στην περίπτωσή μου, είναι το ότι, παρά αυτό, όμως, ...έχω κάτι το οποίο δεν "κολλάει" καθόλου.... Τι είναι αυτό που δεν "κολλάει" καθόλου ?? Ιδού!..... :S
  • gemini84 @ 10.09.2007 13:12
    πες το χρυσοστομε!!!
  • CAON @ 10.09.2007 13:14
    Αυτό που, όντως, ΔΕΝ "κολλάει" είναι το ότι νεοφέρνω "τρελά".. αλλά... "τρελά" όμως! (Πράγμα που, απ ότι ξέρω καλά, το έχει, όμως, ο ΔΊΔΥΜΟΣ και η ΠΑΡΘΈΝΟΣ -Ζώδια πάντα). Γενικώς δλδ: κυρίως τα δύο Ζώδια του Ερμή (πλανήτη), και πάρα πολυ δύσκολο, ως ανέφικτο δλδ, το να το έχει κάποιος άλλος (Ζωδιακώς) πέραν αυτών (..απ ότι ξέρω πάντα). Και, ειλικρινά, το έχω μεγάλη -μα μεγάλη όμως- απορία.... Δεν ξέρω τι να πω πάντως γι αυτό, αλλά σκέφτομαι συχνά δύο πράγματα γι αυτό.....
  • CAON @ 10.09.2007 13:15
    Ποιά ? ..Ιδού... (Btw, χίλια συγνώμη για την καθυστέρηση εδώ) ....
  • gemini84 @ 10.09.2007 13:16
    ?
  • CAON @ 10.09.2007 13:19
    1) Μήπως τελικά... Ισχύει, όμως, αυτό που είπαν δύο -απ ότι θυμάμαι καλά- καλοί αστρολόγοι (..δεν λέω όμως ποιοί είναι) ? Το ότι δλδ, λόγω ΚΥΡΊΩΣ του δεκαημέρου που έχω γενηθεί-συν την ημέρα τότε δλδ-... Ταυρό-Διδυμίζω κάπως (γιατί, ναι, βλέπω ΚΑΘΑΡΆ και χαρακτηριστικά του Διδύμου πάνω μου: φατσικά και σε χαρακτήρα δλδ. Πέραν πλάκας αυτό και, αφού το έχω παρατηρήσει καλά, μπεσάτα μιλώντας). Αυτό πάντως, ναι, κι όμως, (μου) το έχω πιστοποιήσει καλά έως τώρα, απλώς ΔΕΝ ξέρω αν όντως ισχύει αυτό. Και χίλια συγνώμη (μπέσα) αν -πχ- άναψα τίποτα... "φυτιλιές" με αυτό τώρα. Ένα αυτό.... Δεύτερον....
  • gemini84 @ 10.09.2007 13:22
    εγω εχω ωροσκοπο ζυγο!!!
  • CAON @ 10.09.2007 13:22
    2) Μπποως τελικά "έπεσα" σε περίπτωση-γιατρό (μπαρντόν κιολας για την έκφρασή μου δλδ), και αντί να γράψει -απ την άλλη- την ΚΑΝΟΝΙΚΉ ώρα γέννησής μου, έγραψε... αριθμούς του... λόττο τότε, πάνω στο χαρτί της γέννησής μου (και πάρθηκαν για.."ώρα γέννησής μου" τότε αυτοί) ?? -Λέω τώρα δλδ... Κι αυτό γιατί, παρά το ότι -ναι μεν- Λεοντίζω αβέρτα (όντως δλδ), παρά αυτό δλδ..., ΝΕΟΦΈΡΝΩ πολύ +εχω και κάποια άλλα χαρακτηριστικά, όπως -πχ- σχετική νευρικότητα και ταχύτητα μετατόπισης (με ότι αυτό συνεπάγεται δλδ), παρά το ότι είμαι Ταύρος στο ζώδιο.... (Κουφάθηκες λίγο, έτσι??). Δεν ξέρω "πώς" να το εξηγήσω αυτό πάντως.... :S
  • CAON @ 10.09.2007 13:25
    Ωχ! Πολύ καλό αυτό!! (Έχω γνωστή μου Διδυμίνα που έχει κι αυτή ωροσκόπο Ζυγό και είναι, πάντως, απ τα καλύτερα +θετικότερα άτομα που ξέρω). Δηλαδή, πρέπει να είσαι πραγματικά, τελικά, ξηγημένο άτομο. ..Σκέφτομαι σοβαρά να βάλω και στοίχημα σε αυτό που λέω εδώ (και ας χάσω -που ΔΕΝ νομίζω να το χάσω όμως).
  • gemini84 @ 10.09.2007 13:25
    κοιτα,αυτο με την ωρα παιζει.δεν ειναι περιεργο να εγραψε λαθος ωρα.σεληνη που εχεις??
  • CAON @ 10.09.2007 13:26
    Μπαρντόν, τώρα το πρόσεξα. Έκανα λάθος από βιασύνη μου εδώ. *Μήπως-εννοώ στην αρχή του προηγούμενου comment εδώ.
  • gemini84 @ 10.09.2007 13:27
    η αληθεια ειναι οτι ειμαι θετικο ατομο!!!!
  • CAON @ 10.09.2007 13:27
    Κλαψ!.... Σνιφ!.... Άσ τα ! :S
  • gemini84 @ 10.09.2007 13:30
    εγω αιγοκερω
  • CAON @ 10.09.2007 13:33
    Εάν θες -και μόνο αν θες- με πιστεύεις, φίλη Gemini84Q αυτό μου "βγάζεις" (πραγματικά θετικότητα) ! Αν θες με πιστεύεiς πάντως. Εγώ αυτό "αντλιαμβάνομαι" (..γενικότερα δλδ) και μάλιστα στο έπακρο.. !!! Αυτό, απ ότι ξέρω ΚΡ-"κολλάει" πολύ και με το Ζώδιο σου (..είχα, κυρώις στο παρελθόν, φίλους-ες Δίδυμος-ίνες: όλοι-ες -και κατά κόρον δλδ- ήταν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΘΕΤΙΚΟΊ ΚΑΙ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΊΣ ΆΝΘΡΩΠΟΙ). Συν του ότι ξέρω από βιβλία περί αυτού δλδ.
  • gemini84 @ 10.09.2007 13:35
    θα με ματιασεις!!!!πες καλε που εχεις σεληνη!!!
  • CAON @ 10.09.2007 13:38
    Ώχ! Γήινο στην Σελήνη σου κι εσύ, φίλη Gemini84 ? ....Εγώ να δεις!... Άσε... Στον Ταύρο την έχω την Σελήνη μου. Και αρχικά νόμιζα -για πάρα πολύ καιρό τότε- ότι... την είχα στον Κριό (κι αυτό κυρίως λόγω του ότι είχα διαβάσει ένα βιβλίο, το οποίο είχε και.... εύρεση Σελήνης μέσα του... κακό χρόνο νά χει! -Μπαρντόν για την έκφραση). Εμμμμ, μήπως ξέρεις τι περίποου γίνεται / ισχύει (και ως προς την ωροσκόπο, αν σχετίζεται δλδ αυτό εδώ) στην περίπτωσή αυτήν ?? Πάντως, κάτσε να δω στο βιβλίο μου τι λέει για την Σελήνη στον αιγόκερω.... Μισό...
  • gemini84 @ 10.09.2007 13:39
  • CAON @ 10.09.2007 13:39
    Συγνώμη και πάλι για την καθυστέρηση (-ξεχνιέμαι και βάζω αποστρόφους -πράγμα που, όπως κατάλαβα, τελικά, δεν επιτρέπεται εδώ στα σχόλια). ..Μισό... "Η αυθόρμητη αντίδρασ΄σας είναι" (με Σελήνη στον Αιγόκερω δλδ): >>> .....
  • CAON @ 10.09.2007 13:45
    Η αυθόρμητη αντίδρασή σας -με Σελήνη στον Αιγόκερω δλδ- είναι: προσεκτική και πιφυλακτική. Πάντως, και όπως (re-freshκάρισα λίγο τα περί αυτού), με την Σελήνη (μου) στον Τοαύρο... άσε... Βλέποντας μέσα στο βιβλίο αυτό, είδαι ότι... λέει σχεδόν.. ταχείριστα !! (Πολύ υππεραιευαισθησία ρε παιδί μου !!) Να μου πεις: "Ταύρος" (Ζώδιο)... Βουτιά στην -ΚΑΛΥΜΈΝΗ- (υπερ)ευαισθησία. :S Δυστυχώς για μένα εις τη 2αν (^2). Δεν πειράζει, αν και δεν μου είναι κ ότι καλύτερο αυτό πάντως. Άλλωστε για κάποιον λόγο έχων -πχ- την Σελήνη μου εκεί (αυτό το πιστεύω πάντως).
  • gemini84 @ 10.09.2007 13:48
    μπα..καμια σχεση!!ουτε επιφυλακτικη,ουτε προσεκτικη..το αντιθετο μαλλον!!!!
  • CAON @ 10.09.2007 13:50
    Λαθάκι έκανα. *επιφυλακτική -εννοώ. Συγνώμη, ξέρεις μήπως τι περίπου ισχύει για την ωροσκόπο (αν συνδέεται δλδ με κάποιον τρόπο) σε αυτήν την περιπτωση που έχω Σελήνη στον Ταύρο ?? (Μπαρντόν, σε έχω κάνει λιγάκι... "Τιραμόλα". Χίλια συγνώμη γι αυτό πάντως). Αν -πχ- "παίζει" κάτι σε αυτήν την περίπτωση, πες μου. Πάντως, είμαι λιγάκι μπερδεμένος με αυτό (ωροσκόπος μου) έως τώρα. :S
  • CAON @ 10.09.2007 13:52
    Ώχ! Ναι ?? (YES !! Αυτό μου "δείχνει" σε μεγάλο βαθμό ότι -μάλλον- δεν πρέπει να πολύ-ισχύει και τόσο, ως προς τα Ζωδαικά της χαρακτηριστικά (κυρίως γήινα στην περίπτωσή μας) η Σελήνη)). Ευτυχώς ! Αν, όντως, είναι έτσι, είναι πάρα πολύ καλό αυτό (γενικότερα μιλώντας) !!
  • CAON @ 10.09.2007 13:52
    Ώχ! Ναι ?? (YES !! Αυτό μου "δείχνει" σε μεγάλο βαθμό ότι -μάλλον- δεν πρέπει να πολύ-ισχύει και τόσο, ως προς τα Ζωδαικά της χαρακτηριστικά (κυρίως γήινα στην περίπτωσή μας) η Σελήνη)). Ευτυχώς ! Αν, όντως, είναι έτσι, είναι πάρα πολύ καλό αυτό (γενικότερα μιλώντας) !!
  • CAON @ 10.09.2007 13:53
    Τφού μου! Λάθος. Πάτησα δύο φορές το κουμπάκι έδώ, από βιασύνη μου. Χίλια συγώμη γι αυτό.
  • gemini84 @ 10.09.2007 13:54
    δεν ξερω τιποτα!!!ασχετη τελειως!!!παντως οτι ειμαι λιγακι ψυχρη οπισμενες φορες,ειμαι!!!
  • gemini84 @ 10.09.2007 13:56
    βρε τι ζητας συγνωμη??εγω ολο λαθη κανω σιγα....
  • CAON @ 10.09.2007 13:59
    Ώχ! Αυτό πάντως το έχει -κυρίως- ο Αιγόκερως. (Το ξέρω καλά, κυρίως γιατί το βλέπω και απ την μητέρα μου δλδ, που είναι εΑιγόκερως κι αυτή -και με άλλους τέσσερις-πέντε "καβατζωμένους" Αιγόκερους σε διάφορους της πλανήτες...): μόνο στην ωροσκόπο είναι -μάλλον- Κριός (..?). Κι αυτό "παίζει" τελικά πάρα μα πάρα πολύ ως ωροσκόπος της. Πάντως, το καλό στο ζώδιο αυτό είναι ότι είναι υπερεργασιομανης και υπεύθυνη -συν του ότι "διαθέτει" -πες το "έξτρα" του Ζωδίου (Αιγόκερως)- και μία κρυφή (θετική πάντα) "τρέλα" (κυρίως αλά έξω καρδιά) το ζώδιο αυτό, αν ακι, εντάξει, όχι και πάντοτε δλδ (δεν είναι και de facto αυτό δλδ) -σίγουρα μάλλον μερικοί θα το ξέρουν αυτό, γιατί συχνά άλλα "δείχνει" ο Αιγόκερως στους άλλους γύρω του.
  • gemini84 @ 10.09.2007 14:00
    σιγουρα θα ειναι δυναμικη!!!
  • CAON @ 10.09.2007 14:11
    Thnx! Όντως. Εδώ... άσε... κοντεύει να με... "περάσει" στις.. "εκρήξεις" θυμού -συν στην έντασή τους δλδ. (Ευτυχώς πολύ σπάνιες όμως), γιατί... ναι , ως Λέων κι εγώ κατά το ήμισύ μου (και πολύ πέραν αυτό-παινέματός μου κιόλας), εκρυγνύομαι -αν δω, πχ, το "στραβό" ή αν, πχ, αποφασίσει άλλος για μένα, για το οτιδήποτε κι αν είναι αυτό, χωρίς να του το έχω πει εγώ, και εκρύγνυμαι -δυστυχώς δλδ- πολύ συχνά τώρα τελευταία! (Γμτό μου δλδ!). Δεν "περίμενα", πάντως, ποτέ μου μία Αιγόκερω (την μητέρα μου δλδ) να έχει -πραγματικά- τόσο ισχυ΄ρη δυναμικότητα. Αρσχικά, -και μάλλον το είχα ψυχολογήσει πολύ λάθος τότε.. αυτό φάνηκε τελικά- την είχα για κάτι σαν "πρόβατο" (σκεφτόμουν συχνά, έ εντάξει "το λέει και το Ζώδιο άλλωστε". Ιδέα δεν είχα τελικά γι αυτο...).
  • CAON @ 10.09.2007 14:13
    Μπαρντόν. *ισχυρή / *αρχικά
  • gemini84 @ 10.09.2007 14:15
    τι λες καλε??ειναι δυναμικο ζωδιο!!!και μενα μου βγαινει συχνα!!!
  • CAON @ 10.09.2007 14:22
    Άρα.... άσε... μόλις τώρα πιστοποίησα καλά το ΠΌΣΟ άσχετος μπορεί να είμαι με τα Ζώδια. Φίλη Gemini84, χίλια ευχαριστώ γι αυτό. Το λέω (και το υπογράφω): είμαι, τελικά, άσχετος με κάποια Ζώδια. Και το λέω αυτό εδώ, γιατί άλλα (ν τ άλλον..) νόμιζα -πχ, για τον Αιγόκερω δλδ: Έως τώρα ακόμη, το είχα αυτό το Ζώδιο για τόσο μα τόσο ευαίσθητο (με την καλή έννοια της λέξης) σε σημείο που -π-χ να μην τολμάει να εκραγεί εύκολα -να φανταστείς δλδ το maximum της ασχετοσύνης, τελικά, που έχω σε κάποια ζώδια (..βλέπε και: ο άσχετος με.. δίπλωμα και πατέντα). Άσε.... Και μάλλον.. λίγο σου λέω εδώ...
  • gemini84 @ 10.09.2007 14:25
    ειναι ψυχρο ζωδιο,και με την καλη και την κακη εννοια,και σε σχεση με την λογικη.εμενα παντως μου βγαινει καποιες φορες μια αναισθησια...
  • CAON @ 10.09.2007 14:26
    Θέλω να το πω κι αυτό (πέραν του προηγούμενου πάντως). Οι καλύτεροι-ες μου φίλοι-ες στο κοντινό παρελθόν ήταν τριών ειδών (Ζώδια) -και χωρίς να "κολλάω" δλδ σε αυτό : ΔΊΔΥΜΟΙ, ΤΑΎΡΟΙ, ΛΈΟΝΤΕΣ (λίγοι-ες όμως) και -πάμπολλοι-ες- ΠΑΡΘΈΝΟΙ. ήταν -μπεσάτα μιλώντας- ΤΑ ΚΛΎΤΕΡΑ ΆΤΟΜΑ που μου τέτυχαν στην ζωή μου, εν ολίγοις !! Αυτό πάντως έχω να το λέω !
  • gemini84 @ 10.09.2007 14:30
    δεν εχω γνωρισει παρθενους,το πιστευεις??
  • CAON @ 10.09.2007 14:34
    Συγνώμη, λάθος από κεκτημένη ταχύτητα: ήταν τέσσεριςς (4) εννοώ. Όχι τρεις που είπα. Εννοώ εκτός site (..πολύ παλιότερα δλδ). Πάντως ήταν -όντως- τα καλύτερα άτομα που γνώρισα ποτέ -πρώτιστα Δίδυμους (ήταν ΦΊΛΟΙ πραγματικοί. Μου στάθηκαν αβέρτα σε πολλές κακές μου φάσεις! Νάναι πάντα καλά τα παιδιά!), Ταύρους (είχα, και έχω ακόμα, πολύ καλούς μου φίλους και φίλες Ταύρους/Ταυρίνες. Είναι ΦΊΛΟΙ -τελεία και παύλα! Δεν το συζητώ αυτό), και Παρθένους -ειδικά αυτοί σχεδόν, φτάσαν στο σημείο, ακόμα και, να... με σηκώσουν κα στους ώμους τους! Με είχαν.. κάτι περισσότερο από φίλο τους δλδ!
  • CAON @ 10.09.2007 14:36
    Ώχ, ναι ?? Συγνώμη, ....πλάκα με κάνεις τώρα... ?? (χιουμοριστικά το λέω εννοείται) Καλά, συγνώμη, πως και έγινε αυτό και σου έτυχε έτσι ??? ..Ειλικρινά, μου φαίνεται -τουλάχιστον- λιγάκι περίεργο -αν όχι "κουφό" (λογικά δλδ).... Δλδ... Δεν έχεις γνωρίσει.. κανέναν / καμία Παρθένο μέχρι τώρα ?? :S
  • gemini84 @ 10.09.2007 14:42
    οχι,αλλα πεφτω συνεχεια πανω σε κριαρια!!!συνεχεια ομως!!!τα λατρευω!!!
  • CAON @ 10.09.2007 14:45
    Εγώ -εν ολίγοις- έχω γνωρίσει όλων των ειδών τα Ζώδια έως τώρα(χωρίς να το σχετίζω χρονικά και τόσο πολύ ιδιαίτερα με την ηλικία μου). άλλοι μου βγήκα πολύ καλοί (όπως τα παιδιά που είπα λίγο πριν εδώ), άλλοι... άστα να πάνε και να μην ξανάρθουν ποτε !! Χάλια μαύρα κι άραχνα δλδ !! (Δεν θέλω να κατονομάσω πάντως). Και γενικώς, έχω ένα -από μνήμης και σχέσης ακόμη- Ζωδιακό "pot pouri" -ας το πω έτσι, μέσα μου, από πολύ παλιότερα. Ελίζω να σου τύχει κι εσένα το ίδιο με μένα και να γνωρίσεις Παρθένους: αξίζουν πολλά (είναι κατά κόρον ΠΆΡΑ ΠΟΛΎ ΞΗΓΗΜΈΝΟΙ). Προσωπικά, για τους Παρθένους έχω να πω -και θα λέω- ΠΆΝΤΑ τα καλύτερα, μιάς και μου το έχουνε αποδείξει έως τώρα περίτρανα το ότι ΑΞΊΖΟΥΝ ΠΟΛΛΆ τα παιδιά, όπως κι εσείς οι ΔΊΔΥΜΟΙ το ίδιο -και βάλε !!
  • CAON @ 10.09.2007 14:45
    Σωστήηηηηη!!!!!
  • CAON @ 10.09.2007 14:54
    Σωστή σε βρίσκω σε αυτό ! Κι αυτό γιατί είναι τα καλύτερα -μα καλύτερα- άτομα που ξέρω έως τώρα δλδ (χωρίς να το "κολλάω" κιόλας, αλλά έτσι ακριβώς είναι!)- Το βλέπω κι απ την Θεία μου (Κριαρίνα είναι), είναι και γαμώ τα άτομα: ευγενικοί, αλλά πρώτιστα Δυναμ μικοί, Μαχητικοί, Ευθείς, Πολύ Ξεκάθαροι, και -πρώτιστα- ΠΆΝΤΑ σε μία -όποια- δυσκολία αν -πχ- σου τύχει: τότε βλεπεις ότι σου ΣΤΈΚΟΝΤΑΙ ΓΝΉΣΙΟΙ ΦΊΛΟΙ. Αυτό εδώ το λέω εννοώντας το και εννοώντας τους Κριούς και των δύο φύλων (άντρες-γυναίκες). Άσε που είναι πολύ αισιόδκξοι, όπως είστε κι εσείς οι Δίδυμοι, και άλλο τόσο χιουμορτζήδες. Αλλά χιουμορτζήδες, όμως, απτους καλύτεοτς που υπάρχουν.. on earth δλδ !! (Περνα΄νε και εμάς τους Ταύρους!) Εγώ πάντως τους παραδέχομαι ασυζητητί τους Κριούς σε πάρα πολλά πράγματα και στοιχεία χαρακτήρα τους!!!
  • CAON @ 10.09.2007 14:56
    *Αισιόδοξοι -Αυτό, στους Κριούς πάντως (όπως και σε εσάς τους Δίδυμους), είναι πάντα de facto !! (..Δεν το συζητώ καν!!)
  • gemini84 @ 10.09.2007 14:58
    ακριβως ετσι ειναι!!!3 κολλητους εχω κριους!!!που δουλευεις βρε??
  • gemini84 @ 10.09.2007 15:08
    εγω παλι πολυ σας γουσταρω!!!αληθεια!!!!α,και τα ταυρακια βεβαιως..4 1.2 χρονια σχεση ειχα!!!
  • CAON @ 10.09.2007 15:15
    Στο Ξαπλώπουλου... Άσε, αν και είμαι σΣκιτσογράφος (με μεγάλη βαθμολογία όμως..), είμαι άνεργος εδώ και κάτι χρόνια. Κάνω, τώρα, κυρίς banners (για sites κτλου κτλου) τώρα, αλλά και πάλι όμως όχι πάντα. ..."Αξιοκρατία" σου λέει μετά ο άλλος... Αλλά δεν βαριέσαι. Nevermind!! Τουλάχιστον, προσπαθώ και κάτι τις κάνω κι εγώ. Κάτι είναι κι αυτό.
  • CAON @ 10.09.2007 15:16
    *Στου "Ξαπλώπουλου" -εννοώ. Άσε, είναι δλδ μην σου τύχει κάτι τέτοιο... (Γμ την ατυχία μου την.. καραξεγυρισμένη δλδ!)...... Άστα!...
  • gemini84 @ 10.09.2007 15:20
    απο αξιοκρατια...ασε!!!
  • CAON @ 10.09.2007 15:27
    Αυτό να λέγεται (..αυτό δλδ ξαναπές το και πάλι !) Τουλάχιστον, συμφωνώ κι επαυξάνω μαζί σου, Gemini84 ! Στο μεταξύ, τώρα πρόσεξα αυτό που λες ότι είχες σχέση με Ταύρο. Χίχίχίιιι! (Χιούμορ εδώ). Κι εγώ αυτό ακρριβώς πιστεύω πάντως: δλδ, ότι Δίδυμος με Ταύρο, ναι ναι, ταιριάζουν πολύ -βέβαια, υπό έναν όρο: να βοηθάει -πρώτιστα- ο ωροσκόπος και τω δύο. Απ αυτό το τελευταίο πάντως, έχω να λέω, ότι έχω καταλάβει πάααααρα μα πάρα πολύ, ως προς το πχ με τα δύο αυτό Ζώδια (Ταύρο_Δίδυμο δλδ). Μου έχει τύχει κι ε΄μενα στο παρελθόν, αλλά τότε... άσε... ήμουν τελείως στην κοσμάρα μου (για να μην πω τίπτοα χειρότερο για μένα δλδ...) εγώ, τότε, οπότε δεν "έκτασε", εξ αυτού, η φάση. Αλλά, σε αυτό, εγώ συμφωνώ πάντως. Δεν μου φαίνεται -όπως, πχ, παλιότερα και τόσο δύσκολο πάντως στο να γίνει κάτι τέτοιο. Αντιθέτως. Εννοείται πάντως ότι, σε κάθε περίπτωση, είμαι ανοιχτός για το οτιδήποτε. Και ότι: ότι έχω πει έως τώρα (γενικότερα): ισχύει στο έπακρο.
  • CAON @ 10.09.2007 15:29
    Μπαρντόν, δεν εννοώ κάτι με αυτό. Απλώς ότι είμαι δλδ ανοιχτός σε οτιδήποτε -σχέση κτλ κτλ για πχ (το λέω για να μην παρεξηγηθώ κιόλας δλδ).
  • CAON @ 10.09.2007 15:30
    ....Μη με παρεξηγείτε: λιγάκι φαντσμένος (αν όχι αλλοπαρμένος) είμαι, φαντασίες μου, λέω. Πάντως, δεν σημαίνει δλδ ότι επειδή, πχ, το είπα αυτό το "δένω" και κόμπο κιόλας. Απλώς, εννοώ ότι, είμαι pol;y ανοιχτός (γενικότερα). Τίποτά άλλο πέραν αυτού.
  • gemini84 @ 10.09.2007 15:33
    ενταξει καλε,δεν παρεξηγει κανεις!!!ναι μακροχρονια πολυ με τον ταυρο,ηταν σταθερος,για αυτο,αν και μενα μου αρεσουν οι υδροχοοι!!
  • CAON @ 10.09.2007 15:38
    Ε όχι!! Δεν το πιστεύω !! Να και κάτι -άλλο, επίσης- κοινό: εγώ είχα πάρα πολλούς φίλους ΥΔροχούς (βέβαια, κάποιοι με "έφτυσαν" με τον τρόπο τους, αλλά ΔΕΝ πειράζει, δεν τους παρεξηγώ πάντως). Μου έχουν φερθεί τουλάχιστον ΌΚΕΥ και ξηγηγμένα. Κατά κόρον, ένα περίεργο πράγμα (που -λογικά- δεν πολύ "κολλάει" τόσο με το "γήινο" μου χαρακτήρα όμως -και αυτόγ ιατί ΔΕΝ το θεωρώ καθόλου τυχαίο αυτό !..): γενικώς, με άτομα του Αέρα και της Φωτιάς έχω -κατά κόρον- πολύ καλές σχέσεις (και συχνά μακροχρόνιες), εννοώντας και φιλίες δηλαδή. ήπως είανι λόγω του ωροσκόπου μου και λόγω του ότι -γενικότερα- μου αρέσει πάρα πολύ ο Αέρας (Ζωδιακώς) ??
  • CAON @ 10.09.2007 15:41
    Μπαρντόν λαθάκι πάλι. * Μήπως είναι λόγω του ωροσκόπου μου (Λέων) και λόγω του ότι.... (ότι λέω εδώ δλδ)
  • gemini84 @ 10.09.2007 15:46
    ταιριαζει η γη με φωτια!!αυτο το ξερω σιγουρα!!!φευγω,παω σπιτι!!!καλο μεσημερακι!!!τα λεμε!!!!
  • CAON @ 10.09.2007 15:46
    Πάντως, η Θειά μου η -ολίγον τι..- χαρτορίχτρα (και, εννοείται ότι, το λέω με την καλή έννοια αυτό εδώ), αν και ΔΕΝ πιστεύω όμως στα χαρτιά και σε τέτοια, μου "έβγαλε", μέσω αυτών, ότι -πχ- η κοπέλα μου (τώρα και στο εξής δλδ) που θα κάνω σχέση, θα είναι... Πύρινη (με προτίμηση, τελικά, όπως.. τσέκαρε το φύλο χαρτί (ΤΑΡΏ ήταν δλδ): ή Τοξοτίνα, ή Λέων...). Δεν ξέρω αν πρέπει τελεικά να το πιστέψω αυτό πάντως. Αλλά, κι εμένα, κάτι μου λέει ότι.. πρέπει να λέει αλήθεια, κι ότι έτσι -πχ- θα γίνει τελικά. Δεν ξέρω τι να πρωτό-σκεφτώ γι αυτό πάντως. Τουλάχιστον, όμως, είναι κάτι το θετικό κι αυτό ("απ τα ολότελα...."). Δεν παύω να ελπίζω, γιατί είναι και λιγάκι δύσκολα τα πράγματα ως προς τις σχέσεις.
  • CAON @ 10.09.2007 15:48
    Ά, όκευ τότε ! Έγινε! Φίλη Gemini84 τα λέμε! -Thnx για το tip σου αυτό εδώ !! Φιλάκια! C YA!
  • Lila @ 10.09.2007 18:15
    loipon agapite drakolykias: to savvato pantreuetai ki enas dikos mou stenos filos.tha pesei polu klama. eimai sigouri! Os pros ti sxesi pou les anakalupto telika oti den eimai mono ego pou stamatisa tis aliteies kai arxizo na psaxnomai gia kati pio sovaro. (an kai epeidi exo idi faei ta moutra mou pao polu arga kai stathera)
  • Lila @ 10.09.2007 18:23
    A! kai ksexasa na sou po oti nomizo pos oi tauroi kanoun pollli kali parea me tous didumouw kai exo arketous filous didumous pou tous agapo polu.
  • CAON @ 10.09.2007 18:43
    Ακριβώς, φίλη μου Lila ! You are -at least- very right and very correct on that !! Συμφωνώ κι επαυξάνω ασυζητητί σε αυτό: γιατί οι Δίδυμοι, για μένα, είναι τα καλύτερα άτομα που έχω γνωρίσει στη ζωή μου - άντρες- γυναίκες δλδ +αντικειμενικά μιλώντας (και μιλάμε: που έχω γνωρίσει, κυρίως από κοντά πάντα δλδ) Thats really good ! Εμένα, πάντως, με έχουν βοηθήσει πραγματικά ΠΆΡΑ ΠΟΛΎ ως Φίλοι, και είναι πράγμα αυτό που (και λογικά) δεν το ξεχνάω με τίποτα !
  • CAON @ 10.09.2007 18:50
    Εντωμεταξύ, φίλη μου Lila, ως προς την παράσταση που είχες πει χθες (και, εγώ προσωπικά, είχα δώσει τότε τον λόγο μου ότι θα έρθω: τον οποίο ΔΕΝ τον παίρνω πίσω, και να θέλω ακόμα δηλαδή, και άρα θα έρθω), τελικά "παίζουν" πάρα πολύ τρεις μέρες: ή μεθαύριο (Τετάρτη), ή την αντίμεθαύριο (Πέμπτη) ή την Παρασκεύη. In any case πάντως: θα σου πω. Πολλά φιλιά!
  • CAON @ 10.09.2007 19:05
    Φιλάρα μου INDIGO σε πολλές περιπτώσεεις, πάντως, (όπως ακριβώς η δική μου), δυστυχώς, το επιβάλλουν οι περιστάσεις δλδ. Σωστό σε βρίσκω σε αυτό και σου δίνω δίκιο 1000% - ότι και αν πεις για αυτό πάντως. Αλλά, άσε... -τουλάχιστον στην περίπτωσή μου-, λόγω δικών μου λαθών δλδ, αναγκάστηκα, θέλοντας και μη, και άλλαξα, τελικά, το nick μου (εννοείται μην αισθανόμενος τότε και πολύ καλά για αυτό, μιάς που το έιχα κρ-συμπαθήσει πολύ το προηγούμενο που είχα). Πάντως, δεν αποκλείεται (..και όχι) το να το ξανααλλάξω και πάλι. Για μένα το θεωρώ σχεδόν γελοίο και λιγάκι τραγελαφικό, πάντως, το ότι το άλλαξα το nick μου (για την φάση μου τώρα δλδ), αλλά, εντάξει, τουλάχιστον ας το κρατήσω αυτό το nick μου τώρα.
  • Lila @ 10.09.2007 19:06
    pou sai drakolykias? ante na milisoume ligo tora pou mporo giati meta pali exo douleia
  • CAON @ 10.09.2007 19:07
    Αν -πχ-, λέει, ότι το ξανααλλάζω το nick μου και πάλι, τότε -κατά πάσα πιθανότητα- θα έχω το παλιό μου πάντως.
  • Lila @ 10.09.2007 19:08
    den exeis dieukrinisei ti eidous kallitexnis eisai
  • CAON @ 10.09.2007 19:09
    Να ένα ΠΟΛΎ ΚΑΛΌ και ΑΚΡΙΒΈΣΤΑΤΟ πχ, στο οποίο κραρα-συμφωνώ ασυζητητόι, όπως αυτό που είπε τώρα η Φίλη μου η Moo ! Για μένα είναι ένας σχετικά πολύ σοβαρός λόγος για να αλλάξει κανείς το nick του -χωρίς να σημαίνει όμως το ότι... θα το έκανα κι εγώ αυτό όμως (την αλλαγή του nick δλδ). Αυτάααα.....
  • CAON @ 10.09.2007 19:09
    Ά όκευ. Είμαι Σκιτσογράφος. (Άνεργος μεν, Σκιτσογράφος δε).
  • Lila @ 10.09.2007 19:11
    nice! vasika nomizo oti to epagglema sou sumvadizei me tin prosopikotita sou. thelo na po oti osoi skitsografoi ksero exoun mia dosi trelas
  • CAON @ 10.09.2007 19:11
    Ά όκευ. Φιλαράκι, θα είμαι εδώ έως τις 7:30 όμως. Μετά αυτού: μάλλον το βράδυ -αν και λιγάκι "παίζει" αυτό για τότε.
  • Lila @ 10.09.2007 19:12
    me tin kali ennoia pantote
  • CAON @ 10.09.2007 19:15
    Αυτό ναι, να λέγεται (..και που να γνωρίζατε και τους Συναδέλφους μου στην Σχολή... : να παθένατε την πλάκα της ζωής σας τότε!! Είναι, πάντως, σαν να πήρε ο ένας λίγη.. "τρέλα" (καλοεννοούμενη πάντα) απτον άλλον, από τόοοοοοτε δλδ..). Σωστή σε βρίσκω σε αυτό: δυστυχώς ή ευτυχώς, αυτό ισχύει -κάπως έτσι -πιστεύω- ιδρύθηκε, που λέτε, και το Κίνημα των Σουρρεαλιστών Ζωγράφων: με βάση την -καλή αυ΄την- "τρέλα" διαφόρων ζωγράφων, όπως και διάφορα άλλα, παρόμοια και μη, Κινήματα -έτσι πιστεύω εγώ δλδ. Ελπίζω να μην παρεξηγηθώψ για αυτό εδώ.
  • CAON @ 10.09.2007 19:16
    Thnx!
  • ElefantaS @ 10.09.2007 19:16
    full toy tavrou e?
  • CAON @ 10.09.2007 19:18
    Ναι (Ζώδιο μου και Σελήνη μου δλδ). Όντως. Και βάλε και Λέοντα (ωροσκόπο μου δλδ), με πλανήτες, όμως, κυρίως στην Παρθένο, όπως, έ, και σε άλλα Ζώδια τριγύρω. Λίγο πολύ πάντως: πολύ "μέσα" είσαι φιλαράκι μου!
  • Lila @ 10.09.2007 19:19
    sourealistis den itan kai o dali? den eimai poli kali s auta. Latreuo ta erga tou dali
  • CAON @ 10.09.2007 19:19
    ΈΪ DreamShow, τώρα σε είδα!... Βριιιι! Μην φεύγεις!! Δεν τρέχει τίποτα. Φίλη μας είσαι άλλωστε.
  • CAON @ 10.09.2007 19:21
    Σωστότατος φιλάρα μου INDIGO ! ...Μα πολύ σωστός όμως ! Όποιος, όντως, τραβάει τίποτα... ζόρια με εμάς, εντάξει, ας μην μας μιλήςσει΅: no prob at all δλδ !
  • CAON @ 10.09.2007 19:21
    Σωστότατος φιλάρα μου INDIGO ! ...Μα πολύ σωστός όμως ! Όποιος, όντως, τραβάει τίποτα... ζόρια με εμάς, εντάξει, ας μην μας μιλήςσει΅: no prob at all δλδ !
  • Lila @ 10.09.2007 19:21
    nai indigo sumfono ligi trela pote den paei xameni
  • CAON @ 10.09.2007 19:22
    Τφού μου! Πάλι πάτησα το κουμπάκιον εδώ πέρα, δύο φορές απανωτά ! Συγνώμη για το λάθος.
  • CAON @ 10.09.2007 19:22
    Μπαρντόν, το μικρό μου δαχτυλάκι.. ?? Δηλαδή.... ??
  • Lila @ 10.09.2007 19:23
    Moo ti kaneis? kairo exoume na milisoume.alla genikos ki ego xanomai. ama arxisoun ta zoria sti douleia eksafanizomai apo ola
  • Lila @ 10.09.2007 19:24
    oxi o drakolykias polu sosta to "egrapse" sti noimatiki. alla prepei na prolaveis to videaki apo tin arxi. einai ligo grigoro
  • CAON @ 10.09.2007 19:25
    Μπαααα! Τίποτα από τέτοια. Ευτυχώς, έχω γνωστό μου που ξέρει απόα υτά (ξεματαιάσματα δλδ)
  • ElefantaS @ 10.09.2007 19:25
    gyrisa ksaderfi..alla mi mou to 8imizeis..hola sta tayria!
  • CAON @ 10.09.2007 19:25
    ...Αλλά τώρα πια είναι στην Αγγλία για Σπουδές του -δεν ξέρω αν "πιάνει" από εκεί αυτό (το ξεμάτιασμα δλδ).
  • CAON @ 10.09.2007 19:26
    Δεν παοκλείεται πάντως. Απλώς, δεν το ξέρω αυτό δλδ.
  • CAON @ 10.09.2007 19:26
    *Δεν αποκλείεται αυτό.
  • CAON @ 10.09.2007 19:27
    Άαααα! Όκευ. (Εγώ τώρα προς στιγμήν άλλα κατάλαβα). Συγνώμη, λάθος δικό μου.
  • Lila @ 10.09.2007 19:29
    kala na sas po ki ego ti epatha. tis proalles eida enan palio gnosto sto dromo alla logo sunthikon de xairetithikame (ki exei ki ena mple mati) me matiase opote evala ti giagia na ksematiasei! pira epitelous ki ego mia xantra kai foresa alla simera pali ta idia. me pianei polu eukola to mati
  • CAON @ 10.09.2007 19:31
    Παιδιά, σκέφτομαι να προβάλλω εδώ στο site (σε post, στην Φυλή μας δλδ) ένα μικρούλι βιντεάκι με τις φωτιές, μιάς και υπήρξα κι εγώ -παρολίγον- παθών (δεν θέλω να το συζητήσω όμως το θέμα: μου "ξυπνάει" αρνητικές μνήμες). Εννοείται ότι λέω για αυτό το καλοκαίρι εδώ. Ότι μου πείτε εσείς. Βέβαια, η ποιότητά του δεν είναι και πολύ καλή πάντως. Ότι μπόρεσα να πάρω (από κάμερα μου) κι εγώ δλδ. Δυστυχώς, το έζηασα ΚΑΙ ΕΓΏ αυτόοοο με τις φωτιέεεεες ...... :S :S
  • CAON @ 10.09.2007 19:32
    Έ όχι! Μη μου πεις..... Συγνώμη, ξέρει, δλδ, Νοηματική Γλώσσα η Dream ??
  • Lila @ 10.09.2007 19:33
    ego prin 10 xronia para trixa drakolykias alla mia fora na ziseis ton efialti de theleis alli!
  • Lila @ 10.09.2007 19:34
    agapiti moo thesalonikia e? exo para pollous filous ekei pano.
  • Lila @ 10.09.2007 19:35
    indigo nomizo oti exei sxesi me tin tainia zodiac. poli suzitietai edo mesa
  • CAON @ 10.09.2007 19:36
    Εγώ πάντως από μάτιασμα-ατα έχω πια "φάει" τα άντερά μου με διάφορα άτομα (ξένα συνήθως), που, αφού εννοείται με βλέπανε, αρεσκόντοιυσαν πολύ στο να με.. ματιάζουν και στο να με γλωσσοτρώνε αβέρτα !! Αυτό ειδικά πια, μου έχει γίνει βίωμα τελικά... Άστα !! (Αν θέλετε με πιστεύετε). Έχω ένα "γμτό" (κατά τρόπον δλδ): είμαι -πραγατικά- όμορφος. Και δεν το λεώ αυτό αυτο-παινευόμενος κιόλας -κάθε μα κάθε άλλο δλδ !! (Ώπα!)
  • CAON @ 10.09.2007 19:36
    *είμαι πραγματικά όμορφος
  • Lila @ 10.09.2007 19:36
    pros ta kei den exo paei moo. an kai to thelo para polu giati ksero oti exei polles omorfies
  • Lila @ 10.09.2007 19:37
    vre drakolykias kati tetoia grafeis kai meta se apopairnoun
  • CAON @ 10.09.2007 19:39
    ...Έ ρε!... Έτσι και το έκανε αυτό που ΕΓΏ του είπα, του φίλου μας του.. μουσιού Zodiac να ΜΗΝ κάνει... Θα του φάω το αυτί του !! (Κάτι του είχα πειδ δλδ για να ΜΗΝ υπάρξει και round number 2....). AΑλλά, "πάιζει" πολύ να ΜΗΝ με άκουσε όμως τελικά σε αυτό που του είπα πριν μέρεεεεεεεεεες ! :S
  • CAON @ 10.09.2007 19:40
    Λες φιλάρα μου αυτό να φταίει τελικά... ?? Δεν το αποκλείω αυτό κιόλας.
  • CAON @ 10.09.2007 19:41
    Παιδιά, την κάνω. Αν είναι, τα λέμε μάλλον προς το βράδυ (σε κάνα δύοωρο δλδ), ή -στην χειρότερη όλων- αύριο το πρωί. Φιλιά σε όλους-ες εδώ< C YA SOON !!
  • CAON @ 10.09.2007 19:42
    Πάντως, σε κάνα δύωρο - τρίωρο, έ... εντάξει, θα είμαι και πάλι εδώ. -Εκτός απροόπτου ενοείται. Only that.
  • Lila @ 10.09.2007 19:42
    ki ego tin kano siga siga. exoume kai douleies na kanoume
  • CAON @ 10.09.2007 19:43
    Γειά σου Φίλη μου Moo! Φιλάκια ! ..Παιδιά, και πάλι, φιλιά σε όλους-ες εδώ! C YA!
  • CAON @ 10.09.2007 19:44
    Εγώ, για τώρα, δεν προλαβαίνω να το δω (να δω δλδ αν.. θα του φάω τελικά.. το αυτί του μουσιού le Zodiac)... Πάιδιά φιλάκια !
  • AviSoS @ 10.09.2007 19:49
    opa, ola ta tauria stin pista.... kai ena psaraki kalispera sas
  • AviSoS @ 10.09.2007 19:50
    panta kathisterimeni erxome, pali figate oloi... pfff:|
  • AviSoS @ 10.09.2007 19:51
    moo moo
  • AviSoS @ 10.09.2007 19:55
    akoma douleuis vre? :-/
  • AviSoS @ 10.09.2007 19:59
    apapa....aisxos! akoma de xeimwniase.. kai mexri tis 9 deuteriatika? gia na sou paei kala i vdomada? ts ts ts.... ante, mia wra emine.. kouragio...
  • AviSoS @ 10.09.2007 20:02
    thelis profiterolaki na se glikanei mexri na teliwseis?
  • stargate @ 10.09.2007 20:06
    ..υποβάλλω τα σέβη μου.....
  • AviSoS @ 10.09.2007 20:06
    xerete stargate pws pige simera o elenxos? kratise o braxos?
  • ElefantaS @ 10.09.2007 20:07
    na mai pali..poios emeine,poios efyge?
  • stargate @ 10.09.2007 20:07
    ..μακελλειό.. avi μου..μακελλειό......
  • AviSoS @ 10.09.2007 20:08
    kalws to 12 makeleio star e? toso xalia??posa thimata thrinisame? pios epezise telika?
  • stargate @ 10.09.2007 20:10
    ..ακόμα μετράω..και θα πάρει μέρες το βασανιστήριο...εσύ?πωωως τα πάς???
  • AviSoS @ 10.09.2007 20:10
    de kserw vre dream gia ti salata, egw ena profiterol trww
  • ElefantaS @ 10.09.2007 20:10
    oti na nai..
  • AviSoS @ 10.09.2007 20:11
    kalo vradi indi
  • stargate @ 10.09.2007 20:11
    ...οπως τα λες dream....
  • AviSoS @ 10.09.2007 20:12
    star.. tha to kseperaseis kai auto, mi ptoise... egw as poume pws ta paw ligo kalitera apo tis proigoumenes meres, alla to lew me epifilaksi, giati kathe fora pou lew ta paw kalitera, kati ginete kai to anerei...
  • stargate @ 10.09.2007 20:13
    ....πάντα κάτι γίνεται avi..αλλα εμείς......βράχοι ε??
  • ElefantaS @ 10.09.2007 20:14
    prospa8w na prosarmostw ksaderfi..esy? ti leei?
  • AviSoS @ 10.09.2007 20:14
    paizei metaksi braxou.. kai kalamias ston kampo.... analoga tin wra...
  • Jambi @ 10.09.2007 20:14
    Καλησπέραα μας!
  • stargate @ 10.09.2007 20:15
    ..είπα να μπώ να ξεδώσω λίγο..ανήψι.....
  • ElefantaS @ 10.09.2007 20:15
    na k h mana h smyrnia..mazeyetai h oikogeneia vlepw!
  • AviSoS @ 10.09.2007 20:15
    adErfi jambini:** pws ise simeris kalo mou? se exasa to mesimeri...
  • stargate @ 10.09.2007 20:16
    ..γειά σου jam....σωστή avi μου και πάλι......
  • ElefantaS @ 10.09.2007 20:17
    proekypsan ypoxrewseis..gm to krono mou gm!
  • Jambi @ 10.09.2007 20:17
    Εφυγα το μεσημεράκι...πηγα να γυμνάσω την κορμάρα μου! Τώρα ειμαι εδω όλη δικη σας χαχα! Κουμπάρα moo...στα κατεργα ακόμη???
  • stargate @ 10.09.2007 20:19
    καλο είναι το.θείος....πάλι λουφάρεις???
  • stargate @ 10.09.2007 20:24
    ...το βλέπω ...λαλίστατη....
  • leodina @ 10.09.2007 20:24
    geia sas....
  • ElefantaS @ 10.09.2007 20:25
    aderfoula mouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!
  • leodina @ 10.09.2007 20:25
    caaaaaaarrrrrrr ....... !!!!!!! ...
  • AviSoS @ 10.09.2007 20:26
    paidakia mou, egw tin kanw me ta elefra (leme twra) kentaurisia mou pidimatakia, gia sinema meria... elpizw na perasete kala to vradi sas, kai opioi kseminoun ksenixtides ta leme to vradaki filia polla :****
  • Jambi @ 10.09.2007 20:26
    Ο Πλουτωνας στον Τοξοτη κανει τετράγωνο με τον Κρόνο μου στην Παρθένο!! Και η σεληνη στη Παρθένο επισης κανει τετράγωνο με τον Ερμή μου στο Τοξότη! Θα επιζήσω καλοί μου άνθρωποι?
  • leodina @ 10.09.2007 20:26
    II mouuuuuuuouououououou!!!!!!!!....ti kaneis????? ...bro?..;P
  • Jambi @ 10.09.2007 20:27
    Αδελφή avisos α τουτ αλλέρ..
  • ElefantaS @ 10.09.2007 20:27
  • leodina @ 10.09.2007 20:27
    giati γκαααααρίζεις ..Dream!!??
  • stargate @ 10.09.2007 20:28
    ..γειά σου avi...........
  • ElefantaS @ 10.09.2007 20:28
    eimai skata.pros to paron. esy?????
  • leodina @ 10.09.2007 20:28
    mmm.... ...kefakia vlepw!!!
  • leodina @ 10.09.2007 20:29
    ...mia ap ta idia ...kai tylikste ta gia to spiti parakalw!!!!!
  • Jambi @ 10.09.2007 20:30
    Ειπα να ρωτησω η γυναικα..τελος παντων..! Ηρεμια...!
  • stargate @ 10.09.2007 20:31
    ..καληνύχτα παίδες....τα ξαναλέμε..........
  • ElefantaS @ 10.09.2007 20:31
    gouai mas feretai etsi to sympan? emeis eimaste kala xaroumena paidakia?
  • leodina @ 10.09.2007 20:32
    ...i alitheia einai oti simera..kati etrexe...perissotero apo tis alles meres ennow(apo tin Paraskevi exei ksekinisei to kako..pempti vrady gia tin akriveia..) ..alla mallon eftaige to gegonos oti exthes koimithika elaxista ..koimithika..kai syniltha..
  • leodina @ 10.09.2007 20:35
    ..ki eksakolouthoume na eimaste car...giati to les???...epeidi anoigoume ligo parapanw to stoma xamogelwdas..kai fainodai ta..dodakia mas???...
  • ElefantaS @ 10.09.2007 20:35
    emena apo xtes to vrady me epiase ..k simera oloklirw8ika! back 2 work..k xese mesa!
  • ElefantaS @ 10.09.2007 20:37
    de paizei sis..8a deirw kosmo h 8a piw sa gay na ksexasw ayto pou de kserw akrivws ti einai alla mou ti spaei k me exei kanei..nai..nai tavro!
  • leodina @ 10.09.2007 20:38
    pes etsi..)))
  • ElefantaS @ 10.09.2007 20:39
    ekleipsi? pou? avrio?
  • Jambi @ 10.09.2007 20:40
    Αραξα πίσω και σας παρακαλουθώ..
  • ElefantaS @ 10.09.2007 20:43
    ola ekei ta xw o mlks! eksou k h omorfh dia8esi..maaaaalista!
  • leodina @ 10.09.2007 20:44
    aa...kaalaaa...ta idia symptwmata!!!!...egw apo Paraskevi i Savvato an den kanw lathos.. onomazomai "sfyrixtra"..kai afto giati sfyraw diarkws penaldi..se gnwstous kai filous kai ..den exw afisei psixi!!!...eeee...den mporei na trelathikan oloi kai na vriskodai ksafnika se lathos thesi.. eftyxws omws ..ola under control.. den exw xasei tin psyxraimia mou!!!...pws me vriskeis???..e?..e?...e?...(na dw pote tha tin xasoun oi alloi mazi mou.. alla afto einai ena allo thema ..pou den mas afora kiolas!!)
  • ElefantaS @ 10.09.2007 20:46
    sta idia aderfoula..opote to anoigw vrizw kosmo. gi ayto protimw na masaw! re! xtypaei k arh k krono ayti h rimadiasmeni! pws na mi trela8w o ergazomenos!!!!!!
  • leodina @ 10.09.2007 20:46
    ti ennoeis car...oti ta exeis ola stin partheno????i
  • leodina @ 10.09.2007 20:48
    egw to pithanotero..eks adanaklasews epirreazomai..eimai kai epirrepis se afto!!.. den exw tipota sto katarameno zwdio..(thelw na lew!!)
  • Jambi @ 10.09.2007 20:50
    Koυμπάρα moo, σου έγραψα ηλεκτρονικόν γράμμα..!
  • ElefantaS @ 10.09.2007 20:50
    pwwwww..skata me fraoules. sis eimai ligo flwros..exw ari dia krono sth par8ena.
  • leodina @ 10.09.2007 20:51
    ***..
  • Jambi @ 10.09.2007 20:51
    12monkeys κι εγώ... το ιδιο τριο-όργιο έχω! Δεν ειναι τιποτα, συμβανουν κι αυτά...
  • ElefantaS @ 10.09.2007 20:52
    ante geia sou mana!
  • leodina @ 10.09.2007 20:53
    endaksei bro mou!!!..oikogeneia eimaste..ti na kanoume.. tha to adeksoume ki afto!!.. ..kai den eisai flwros.
  • ElefantaS @ 10.09.2007 20:55
    aaa..o pet mou eipe pws eimai o kalyteros II! k egw me tin epilektiki mou mnimi,to krataw!
  • leodina @ 10.09.2007 20:57
    eisai! ..gia na to leei ki o pet..
  • leodina @ 10.09.2007 20:59
    ...loipon lew na paw gia kana potaki.. an allaksw gnwmi..ta ksanaleme.. besitos bro!!!*** ..kai kalo (epomeno) kalokairi!!!)))
  • ElefantaS @ 10.09.2007 21:10
    besitos sis!! eixa douleia..k kala myala..an mas meinei tipota!
  • ElefantaS @ 10.09.2007 21:15
    kalo vrady moo mas!
  • ElefantaS @ 10.09.2007 21:36
    kala na pernate oloi.adios!
  • ElefantaS @ 10.09.2007 21:40
    molis efevga
  • ElefantaS @ 10.09.2007 21:43
    twra efyges esy? wraia synennohsh!
  • ElefantaS @ 10.09.2007 21:47
    kala ti tous kaneis k tous kais?
  • ElefantaS @ 10.09.2007 21:51
    etsi ydroxoe..etsi! ..avrio 8a postarw lew..an skeftw kati na grapsw.exeis kamia idea? 8a variemai apy8mena pali..
  • CAON @ 10.09.2007 21:53
    Παιδιά, μόλις γύρισα ! Αρχικά υπολόγιζα να "μπω" πάλι μάλλον αύριο, αλλά -ευτυχώς- ήρθα τώρα. Το ωραίο ?? Ιδού....
  • CAON @ 10.09.2007 21:56
    Ακόμα δεν είδα τι λέει ο μουσιού le Zodiac (έ ρε θα "πέσει" μπούφλα μου φαίνεται, που θα πάει σούγννεφο τελικά: εγώ με αυυτόν δλδ. Αν και δεν το βλέπω και τόοοοοοο πολύ αυτό δλδ, με την έννοια ότι, εντάξει, πρέπει -πχ- να μάθω και ποιός είναι αυτός). Ελπίζω πάντωβς να ΜΗΝ συμπεριέλαβε και άλλους στην λ΄σιτα -ήδη εγώ του έχω ψελίσει ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΆ ΌΜΩΣ some... "good" words για αυτό, So, καλό είναι να με ακούσει ο μουσιού Zodiac μας......
  • CAON @ 10.09.2007 21:56
    Να αλλάξω λλες τώρα (NO PROB AT ALL !!) ....Λες ??
  • ElefantaS @ 10.09.2007 21:57
    8a to skeftw avrio loipon..sas xairetw. sxolasa. ta eipame mages!
  • CAON @ 10.09.2007 21:58
    Είμαι μέσα να αλλάξω τώρα (*κι έμενα αυτό το ηλίθιο "Δρακολυκίας" μου την δίνει στα νεύρα πολύ! Το βλέπω ώρες ώρες και.. άσε... νομίζω ότι είμαι -πχ- κάνας περίεργος.. Αυτό μου "χτυπάει" πάντως: ακριβώς έτσι δλδ...). Λοιπόν, το πήρα απόφαση: το αλλάζω πάλι, και το κάνω το παλιό μου nick.
  • CAON @ 10.09.2007 22:01
    Κα;ι ΣΩΣΤΉ -κατ εμέ- γνώμη. Συμφωνώ. Απλω΄ς δεν ήξερα πότε να το κάνω αυτό. Λοιπόν, το κάνω αυτό μόλις τώρα. Μισό... ..Εννοείται ότι ΔΕΝ το ξανα-αλλάζω πάντως (αυτό που λέω εδώ: είναι DE FACTO ! )
  • CAON @ 10.09.2007 22:01
    Έγινε τότε. Μισό μόνο....
  • CAON @ 10.09.2007 22:03
    Όκευ.
  • CAON @ 10.09.2007 22:04
    Άσε, είμαι ολίγον τι... "κόψιμο" απ το γέλιο κι εγώ ώρες ώρες... (Βέβαια, to be hoonest, δεν μου άρεσε πάντως που το είχα αλλάξει από "CAON" σε "Drakolykias". Για μένα ...τι ? Ήταν ΜΟΎΦΑ αυτό για Nick, αλλά δεν έβρισκα άλλο δλδ...).
  • CAON @ 10.09.2007 22:05
    Παιδιά, είναι κανείς / καμία εδώ ?? Dream, μπαρντόν, είσαι εδώ ??
  • CAON @ 10.09.2007 22:21
    Ά όκευ.
  • CAON @ 10.09.2007 22:29
    Ώπα! Μπαρντόν, γιατί να συνέλθω, ..έφαγα τούμπα μήπως ?? :S
  • CAON @ 10.09.2007 22:30
    Συγνώμη, Dream, είσαι εδώ ???
  • greeneyes @ 10.09.2007 22:46
    Γεια σε ολουσ!Ειμαι καινοθρια ζυγινα!!!Εχς χατηει καπως!!!!!!!Τι λεει?ολα καλα?
  • CAON @ 10.09.2007 22:49
    Καλως σε βρίσκω Φίλη greeneyes! Καλά είμαι. Είμαι, δυστυχώς, τελείως στα ίδια ! (Δυστυχώς, ρουτίνα δλδ). Δεν βαριέσαι. Δεν πειράζει. Καλά είσαι ?
  • CAON @ 11.09.2007 00:39
    Παδιά, μπαρντόν, τελικά θα κάνω για λίγο απίκο, γιατί οπτικώς ε λιγάκι, έτσι όπως το παώ το "βιολί" μου, θα μοιάσω μάλλον πιο πολύ με... κουκουβάγια, παρά με άνθρωπο !! (Ήδη έχω κάνει κάτι μαύρους κύκλους που ομοιάζουν -λίαν επιεικώς- με... τάλουρα καταμαυρισμένα !!..) στο btw οι δυνάμεις μου με δυσκολία, πια, με κρατάνε (α και, εντάξε, είμαι Ταυρο-Λοντάρι δλδ) : δλδ, αύριο δεν θα είμαι σίγουρα απ το πρωί εδώ -όπως, λανθασμένα, σας είχα πει πιο πολύ πριν (ναι ναι, το θυμάμαι ακόμη αυτό που είχα πει κάααααποτε πριν ώρες!), αλλά μάλλον από μία φάση και μετά (πάντως μάλλον, πριν το μεσημέρι θα είναι -και πρώτα ο Θεός). Μακάρι να έχω πρώτιστα ξεπρηστεί οπτικώς, γιατί τελευταία το έχω λιγάκι... "χέσει" το πράγμα PC. Φιλάρες / Φίλες μου, πολλά φιλιά σε όλους !! C YA!
  • CAON @ 11.09.2007 00:41
    *αν και, εντάξει, είμαι τΑΎΡΟ-Λεοντάρι δλδ. (Πώς φαίνεται ότι έχω σχεδόν "ρέψει" από δύναμη, έεε ?? Μπαμ κάνει αυτό και εδώ ακόμα !! ). Παιδιά, φιλάκια σε όλους, τα λέμε !

έχουν γενέθλια 249 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάρκος, Μαρκέλα

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...