παρακαλώ περιμένετε...

Περίεργο πράΜΑ..

  • moisture666 @ 17.01.2014 21:23
    καλυτερα να εισαι κουτσομπολα.....απο το να εισαι ψαρι
    εγω παντως ειμαι μεγαλη....
  • Infernal @ 17.01.2014 21:33
    Το point της τοξοτινας ειναι οτι οι ανθρωποι γενικα δεν μιλουν fishcanc .Σε ενα θα σταθω απο οσα μας περιγραφεις.
     
    "Δεν μιλάω για μένα, δεν είμαι ψώνιο."
    Εκφραση τυπου που εχει μεγαλο κομπλεξ να μιλησει για τον εαυτο του .Η σε ελαχιστες περιπτωσεις πραγματικα ντροπαλου...Αλλα η ντροπη δεν υπαρχει πια καποτε υπηρχε...

  • moisture666 @ 17.01.2014 21:41
    το πο'ιντ ειναι...ο δηθεν, "το παιζω κατι που θα ηθελα να ειμαι αλλα...ΔΕΝ"
  • moisture666 @ 17.01.2014 21:42
    τα ψαρια ειναι μονο...για πνιξιμο
  • Toksotozygos @ 17.01.2014 22:14
    Μας έχουν φάει τα smartphones το facebook το twitter και τα check in..
     
    Η τεχνολογία μας έχει αποβλακώσει. Κοιτάμε να βγούμε όχι να περάσουμε καλά, μα για να το ποστάρουμε στο φουμπου να δείξουμε πως κάπου πήγαμε, να μπούμε στο μάτι του πρώην πως περνάμε καλά.. 
     
    20 παρέες σε καφετέριες και οι 10 από τους 9 με τα κινητά στα χέρια. Χάθηκε ο χαβαλές, η επαφή, η συζήτηση.
     
    Όσο για το κουτσομπολιό, όλοι το έχουμε κάνει και το έχουμε υποστεί.
    Χίλιες φορές να σχολιάζω τι φοράει ο δίπλα παρά να κάνει ο διπλανός μου check in και να μου ζητάει να κάνω like. Ε ναι λοιπόν, εκεί έφτασα. Εγώ ο διπλός Τοξότης ο υπεράνω ο αναίσθητος που και να πνίγεται ο δίπλα δεν μου καίγεται ήλος. 
    Της δαιμονοποίησης γίνεται
  • Shark @ 17.01.2014 22:22
    Kαθενας με τον πονο του και ο Moisture με τα ψαρια....
  • AriesLeo @ 17.01.2014 22:41
    συμμερίζομαι τις ανησυχίες σου καλή μου - τελευταία είναι πολύ συχνό φαινόμενο! αχ βρε τοξοτάκια
  • Toksotozygos @ 18.01.2014 01:27
    Άλλο το να μειώνεις τον άλλον και να κοροιδεύεις και άλλο να σχολιάζεις.
     
    Αλλά δεν ήθελα να εστιάσω εκεί.. @fish.
     
    Κριάρι : καλώς την!
  • moisture666 @ 18.01.2014 02:05
    α....να κ Η επιτυχία του μουνοπανου!
  • magia54 @ 18.01.2014 02:42
    πες τα ρε κοπελιά που είσαι και νεολαία (εμείς γεράσαμε-5ο έτος) να μη τα λέω εγώ !!!! το είχε πει κι ο Αινστάιν ότι η επανάσταση της τεχνολογίας θα μας αποβλακώσει...ένας αυτός και 2 εμείς  
     
    θα μου πεις φταίνε κι αυτά τα άμοιρα;; όταν από τα 5 τους είναι μ'ένα tablet στο χέρι και οι γονείς εξαφανισμένοι....;; 
     
    τι να πω ρε παιδιά, ας καθιερώσουμε μία ημέρα ως παγκόσμια ημέρα χωρίς τεχνολογία, να κόψουμε αντιδράσεις.....!! έρε μακελειό που έχει να γίνει.......
  • AriesLeo @ 18.01.2014 11:01
    Εδώ συμφωνώ, κ εμένα ο χαβαλές σε βάρος άλλων δε μου άρεσε ποτέ. Ειδικά των ανυποψίαστων περαστικών...! Στο κάτω κάτω όποιος πει ότι είναι ακριβώς έτσι όπως θέλει να είναι, λέει ψέματα - στον εαυτό του πρώτα. Ας κοιτάξουμε πρώτα τη δική μας καμπούρα
     
    Αν κ το θέμα της Τοξοτοζυγού ήταν η γενική έλλειψη επικοινωνίας... καταλήξαμε να λέμε τι μας ενοχλεί κ τι όχι στη συζήτηση... να πω κ εγώ;;
    Νομίζω ότι πάνω κάτω θα έλεγα τα ίδια με το moisture666 περί δηθενιάς:
     
    Το επιτηδευμένο οτιδήποτε είναι βαρετό - βέβαια αν ζούσα στα 80s ίσως να μου άρεσε! -, δλδ να μην είσαι ο εαυτός σου. Κουράζει κ εμάς που βγήκαμε για καφέ κ εσένα που παίζεις το θέατρο... κ αν μη τι άλλο, παίξτο εκεί που σε παίρνει χρυσό μου. Μασάει η κατσίκα ταραμά;
    Μιλώντας για κατσίκες, ίσως φταίει η κρονίλα μου... αλλά το πούλημα τρέλας -πλην της έμφυτης, αβίαστης, αυθεντικής τρέλας- με ενοχλεί επίσης! Καλώς-κακώς αυτά έχω μάθει να τα πιάνω στον Αέρα. Θες να με πείσεις ότι είσαι τρελός/παράτολμος/παρορμητικός ή όπως το εννοείς; Σήκω από την καρέκλα, όπου μπορείς στα λόγια να το παίζεις όποιος θέλεις και δώσε μου μια χειροπιαστή απόδειξη ότι κάνεις κάτι παραπάνω... ή δείξε μου τη διάγνωση από τον ψυχίατρο, δε θα εκπλαγώ ούτε θα παρεξηγήσω. Κ εγώ έχω ψάρι στο χάρτη μου, οι κλινικές περιπτώσεις είναι αγαπημένες, αρκεί ο ασθενής να γνωρίζει ότι... έχει θέμα!!
    Όσο για το social networking κ το facebook, θα με ενοχλήσει μόνο αν προσπαθώ να κάνω μια face to face συζήτηση η οποία απαιτεί την προσοχή σου!
     
    Ας πιούμε τώρα τον καφέ μας.... φςςςς!!!
    Καλημέρα, καλό ΣΚ!
  • AriesLeo @ 18.01.2014 11:19
    ps: είχα δει εδώ πάνω στο Κρατικό τον Πεερ Γκυντ του Ίψεν. Ωραίο έργο,
     
    τραγική περίπτωση κοκορόμυαλου ο τύπος...  
  • iridaKapa @ 18.01.2014 19:56
    Εγώ ξέρω ένα καταπληκτικό μαγαζί στο κέντρο που κάνει τέλεια σοκολάτα! Αυτήν που μου μόλις κρυώσει λίγο την τρως με το κουταλάκι! (◡‿◡✿)
    Αλλά δεν έχει με γεύση Φουντούκι!
     
  • mr_Mister @ 18.01.2014 21:55
    Τοξ δεν είναι τίποτα. Απλά δεν συμβαδίζεις, άρα δεν ταιριάζεις με την ηλικία σου. Κατ' επέκταση και με την εποχή σου. Κάποιοι μπορούν και τα βλέπουν αυτά - καλή ή κακή τους ώρα.
     
     
  • AriesLeo @ 18.01.2014 22:06
    αχ, τόσο δράμα...
     
    ούτε στο Μπρούσκο!
  • Toksotozygos @ 18.01.2014 23:07
    Μην λες για Μπρούσκο και σαλτάρω.. Αυτή η μίξη δήθεν Κρητικ-ίλας με την Κυπριακή διάλεκτο και το ταλέντο που ξεψυχάει κλαίγοντας μου φέρνει αναγούλα. 
     
    Όσο για το αν είμαι εκτός εποχής, δυστυχώς το έχω καταλάβει.
    Το οτι δεν συμβαδίζω με τα άτομα που είμαστε κοντά σε ηλικίες; Η κολλητή μου είναι 40. Go figure..
     
    Το έχω αποδεχτεί λοιπόν και γκρινιάζω γιατί...
    Γιατί μπορώ διάολε!
     
    So wake me up when its all over when im wiser and im older..
  • AriesLeo @ 18.01.2014 23:14
    Εντάξει, δεν είσαι κ μόνη. Θέμα αντίληψης κ επιλογής είναι όλα. Πολλοί μεγάλοι νεανίζουν κ οι μικροί το αντίστροφο... πρόσφατα άκουσα για ένα γνωστό μου (παππού 70 χρονώ) που έχει κολλήσει με το fb, instagram, skype και γενικως του αρέσει να κάνει ιντερνετικούς φίλους!
     
    Δεν τη λες κακιά μωρέ την εποχή μας... :Ρ 
    Πάντως...
    Αν μπορούσα θα ζούσα στα 60s, την εποχή των κοκτέιλ φορεμάτων και των πάρτυ σε στυλ breakfast at tiffany's..!
  • mr_Mister @ 18.01.2014 23:17
    Wrong perspective Ar. Τεσπα δεν το συνεχίζω.
  • Toksotozygos @ 18.01.2014 23:24
    Η εποχή είναι οι άνθρωποι που την απαρτίζουν.
     
    Κι όσο βλέπω παιδιά στην ηλικία μου να μην έχουν δίψα για ζωή τόσο θα λέω πως είναι κακή ψυχρή κι ανάποδη!
     
    Mister, whats your perspective? Be our guest, we have cookies.
  • AriesLeo @ 18.01.2014 23:29
    Καλή μου Τοξοτίνα...
     
    Αν η νεολαία τη σήμερον ημέρα κ@λοβαράει μπροστά από μια οθόνη, δεν είναι ούτε το ρεύμα της εποχής, ούτε η έλλειψη όρεξης για ζωή.
     
    Είναι τεμπελιά αλλά και βόλεμα. Και ανεση, από κάποιο περσπέκτιβ. Στο κάτω κάτω λίγοι νέοι -άνεργοι, άεργοι- έχουν λεφτά για να το ρίξουν έξω... τέτοια πάλι μου έλεγαν σήμερα, και κατέληξα να μαζευτώ από νωρίς, Σάββατο βράδυ!
  • Toksotozygos @ 18.01.2014 23:31
    Πάμε μια Πάολα να γουστάρουμε ! Να ξεχάσουμε και υπαρξιακά και το τι κάνουν οι νέοι.. 
     
    Θα κατέβεις ή θα ανέβω; Χαχα
  • AriesLeo @ 18.01.2014 23:34
    Πάολα;; Mon dieu...
     
    Δε θα σνομπάρω μωρέ... κάπως θα τα βολέψουμε! Στα καλύτερα τα μέρη θα σε πάω! Χαχαχα
  • Toksotozygos @ 18.01.2014 23:41
    Θέλεις μπουζούκια; Πάμε! 
     
    Θέλεις μπαράκια; Πάμε!
     
    Πάμε και για καφέ αν θες.. Τα Iphonια στο σπίτι μόνο να αφήσουμε! Χαχαχα
  • AriesLeo @ 18.01.2014 23:47
    μπαρότσαρκα φιλενάδα -  με κοκτέιλ, τζαζ κ φινέτσα! Oui, oui.

    http://www.youtube.com/watch?v=KF0cyf7zYi8&list=PL9BF48090B623C91E
     
    Κ αν after επιμείνεις για Πάολα, πάμε κ εκεί... χατίρι εγώ δε σου χαλάω
  • Infernal @ 18.01.2014 23:49
    AriesLeo 
    "Αν η νεολαία τη σήμερον ημέρα
    Πάολα;; Mon dieu..."


    Μιλησε η μεγαλη τωρα....Να γελασω τωρα η μετα ?
    Σιγα θα σκισεις κανενα καλτσον ...
     
     
    Εγω παντως σαββατιατικο δεν καθομαι μεσα για κανενα λογο ...Τα φιλια μ εφυγα!
  • Toksotozygos @ 18.01.2014 23:53
    Start the car! http://youtu.be/BPFKMco8AL0
     
    Κι εγώ συγκεκριμένες προτιμήσεις δεν έχω! Ξεκινάμε με τζαζ και κοκτέιλ συνεχίζουμε με μαρτίνια και κλάμπινγκ και τελειώνουμε με γαβ-γαβ και ουισκι.
     
    Μήπως να αφήσουμε το αμάξι και να πάρουμε ταξί;; Χαχα
  • AriesLeo @ 19.01.2014 00:09
    Χαχαχα... Ωραίος. Φυσικά φεύγεις κ εσύ
     
    Έτσι είναι, αν πετάμε την άστοχη (/άσχετη) ατάκα για το καλσόν, κάλλιο να μείνουμε χωρίς απάντηση.
     
    Ειλικρινά δεν κατάλαβα από πού προήλθε. Στη νεολαία προφανώς και συμπεριλαμβάνω τον εαυτό μου... χρειαζόταν να το δηλώσω μήπως -ή ψάχναμε αφορμή για σχολιάκι;
     
    Αν και τα αυτονόητα δε θα'πρεπε να επαναλαμβάνονται, η ηλικία δεν ορίζει την ωριμότητα, την ευφυΐα, την αξιοπιστία - επίσης η ηλικία δε δικαιολογεί υποτιμητικές συμπεριφορές. Και δε με πειράζει καθόλου να μου μιλάτε έτσι, μερικοί που θεωρείστε μεγάλοι.
     
    Εκτίθεστε ανεπανόρθωτα όμως και με απογοητεύετε. Ευτυχώς, μόνο μέσω του ευλογημένου ίντερνετ που τόσο όλοι σνομπάρουμε και καταδικάζουμε... μια χαρά όμως μας βολεύει, κ έτσι κανένα καλσόν δε σκίζεται, ούτε το δικό μου, ούτε κανενός άλλου. Τσάο...
     
    ΥΓ: Και ναι. Δεν ακούω Πάολα. Την οποία παρόλα αυτά θεωρώ πολύ ταλαντούχα... δεν το παίζω υπεράνω εγώ.
  • Toksotozygos @ 19.01.2014 00:10
    Αν η λογοκρισία ήταν εργόχειρο, πιθανότατα θα είχες κάνει την προίκα σου @Inf.
     
    Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί είμαστε όλοι τόσο έτοιμοι να κρίνουμε τους πάντες και τα πάντα.
     
    ΥΓ: καλσόν λέγεται.
  • Toksotozygos @ 19.01.2014 00:13
    @ κριαρ. : κι εμείς με τόσα υστερόγραφα πάντως την τενοντίτιδα στο τσεπάκι την έχουμε!
     
    Δεν υπάρχει λόγος να δικαιολογείς γιατί είπες τι.
    Γουστάρεις ό,τι γουστάρεις και λες ό,τι θέλεις να πεις.
    Some people can handle it. Some others cant!
     
    Καλά να περάσει το παιδί!
  • mr_Mister @ 19.01.2014 00:27
    PoV & perspective: μάλλον δύο διαφορετικές έννοιες. Ξεκινώ με το
    άσχετο για να πλαισιώσω την αεράτη προηγούμενη ατάκα. Αρ, όταν ξεκινάς
    και λες πως ο 70ρης που ασχολείται με το ίνσταγκραμ το φέισμπουκ και
    αρχίζει να κάνει δικτυακούς φίλους.... νεανίζει (!), συγνώμη αλλά.
     
    Αλλά
    οριοθετείς κατ΄ ευθείαν όλες αυτές τις ενέργειες σαν αποκλειστικό
    προσόν? προνόμιο? χαρακτηριστικό? των νέων ανθρώπων. Όπως το έθεσες το
    θεωρείς σαν κάτι αρνητικό & απαγορευμένο για τους μεγάλους - όπως
    ορίζεις την έννοια μεγάλος η ίδια φυσικά. Για εσένα μεγάλος μπορεί να
    είναι ο σαρανταπεντάρης, για τον σαρανταπεντάρη ο εξηνταπεντάρης για το
    δεκάχρονο ο εικοσάρης και πάει λέγοντας. Aυτό εννοώ λανθασμένη
    προοπτική. My 1+1¢.
  • AriesLeo @ 19.01.2014 00:28
    Γενικά μιλώντας, μια καλά τεκμηριωμένη άποψη, αν και κουράζει λιγάκι παραπάνω, δεν καταρρίπτεται εύκολα.

    Κατά τ'άλλα, ο κόσμος που διαβάζει θα κρίνει χαρακτήρες από μόνος του... Συ είπας, δε θα κάθομαι εγώ να βγάζω τα μάτια κανενός, αφού μόνοι τους βάλθηκαν να το κάνουν.
     
    Αυτό το τελευταίο σου ποστ πάντως, για μένα έχει αξιοποιηθεί στο έπακρον...
    Φιλάκια και πάντα τέτοια κορίτσι!
  • AriesLeo @ 19.01.2014 00:46
    Χμ, πρόλαβα να διαβάσω,

    Έτσι στα γρήγορα θα σου πω για ποιο λόγο αυτή η απόδειξη μοιάζει τελείως εξ αντιθέτου -και μου βάζεις και λόγια που δεν είπα.


    Φυσικά ως δεδομένο, όλοι έχουν δικαίωμα στο social networking, παντός ηλικίας.
    Εφόσον κατά πλειοψηφία ομως, πρόκειται για μοντέρνο τρεντ, κάτι πιο διαδεδομένο στους νεότερους ανθρώπους, ενώ παράλληλα η πλειοψηφία των μεγαλυτέρων δυσκολεύεται να προσαρμοστεί, στερεοτυπικά καλώς ή κακώς έχει οριοθετηθεί το θέμα τοιουτοτρόπως, όχι από μένα αλλά από την κοινωνία. Σε αυτό που είπα πιάστηκες από τη λέξη "νεανίζουν" κ έχασες το νόημα. Αφετέρου, στον παππού εγώ αναφέρθηκα ως κάτι αξιοθαύμαστο.
     

    Δε θα υποθέσω αυθαίρετα ότι είσαι 50-60 χρονών και δεν έχασες χρόνο να νιώσεις θιγμένος από κάτι που παρεξήγησες, αλλά θα συμφωνήσω με το Ψαράκι-καρκινάκι που είχε μιλήσει στην αρχή, για το πώς και πόσο κρίνουμε οι άνθρωποι τους άλλους. Αυτά από δω. Και με ειλικρινή σεβασμό κ ας μη με πιστευεις.


    (Σάββατο βράδυ μετά σου λέει... θα  πρέπει να επανορθώσω αύριο μου φαίνεται!  με κουράσατε απόψε..!)
  • mr_Mister @ 19.01.2014 01:15
    Aρ - για κάτι τέτοια είπα να πάω πάσο αλλά το σκουληκοκώλι ο ΙΙΕρμής μου δεν χαμπαριάζει από «έλα μωρε τώρα, άσε το/τους/τις». Τωρα, και εν δυνάμει περιληπτικά:
     
    1) Mπορείς να υποθέσεις ότι θέλεις για εμένα αλλά σίγουρη θα είσαι μόνο όταν και εφ όσον με δεις και με ζήσεις. Έτσι παίζεται το παιχνίδι της κοινωνικής οθόνης, κανόνας.
     
    2) Το ότι μίλησες (έστω και) με θαυμασμό για τον 70ρη δεν αναιρεί στο παραμικρό όσα σου επισημαίνω: και πάλι, θεωρείς κάποια πράγματα μη-κανονικά για κάποιους ανθρώπους. Το επόμενο βήμα, αν και θα σου φανεί υπερβολικό, είναι το να γίνεις ολοκληρωτική. Ένα απλό παράδειγμα, εάν είμαι Ολυμπιακός οφείλω να κοροϊδεύω κάθε επιτυχία του Παναθηναϊκού ή να την θεωρώ τυχαία κλπ.
     
    3) Tα στερεοτυπικά της κοινωνίας δεν με ενδιαφέρουν εδώ μιας και συζητάμε 5-6 «γνωστοί» άνθρωποι μεταξύ μας. Και εάν υπάρξει ποτέ μία περίπτωση ένα κοινωνικό στερεότυπο να αλλάξει, θα συμβεί μέσα από μεμονωμένα κύτταρα. Εμένα, εσένα, τον μόιστ κλπ.
     
    4) Δεν πειθόμαστε, αν μπορούσα να σε πείσω θα μου ήσουν αδιάφορη να ασχοληθώ. Πείσου μόνη σου or bust.
     
    5) Eξηγήσεις: you asked for it, you had it
  • Infernal @ 19.01.2014 09:03
    Toξοτοζυγινα αν δεν γνωριζεις καταστασεις/προσωπα  απλα μην χωνεσαι /πεταγεσαι .Οσο για το ΚΑΛΣΟΝ τελευταια εμαθα οτι ψαχνουν εξεταστες για τις πανελληνιες ψαξου ...
     
    To "παιδι"σε ευχαριστει  εχει λιγη ωρα που γυρισε.Κατα 2ρον κριαρακι μ τι εγινε σκαλωνουμε σε πειραγμα...?Απο ποτε ....?Αρχιζεις και μου χαλας και δεν μαρεσει ....Και φυσικα ηταν αφορμη για να σε πειραξω ....
  • AriesLeo @ 19.01.2014 12:32
    @ Μίστερ, όπως είπες, δεν πείθομαι και θα συμφωνήσω ότι διαφωνούμε γιατι κρίμα είναι να το τραβήξουμε μέχρι του χρόνου ας πούμε κ τίποτα άλλο
     
    @Ινφ, η Τοξοτίνα κ πολλοί εδώ με ξέρουν αρκετά καλά. Αν και δεν έχει σημασία, γιατί αυτό απλά δεν έμοιαζε με πείραγμα. Δε θα τους πιάσω έναν-έναν τώρα να τους πείσω για το αντίθετο.
     
    Πολλοί γνωρίζουν ότι συνηθίζω να απαντάω όπως μου απευθυνονται και κατά τ'άλλα no hard feelings from me. Η Δικαιοσύνη σε λόγο και πράξεις με απασχολεί για να τα έχω καλά κυρίως με μένα.
  • Toksotozygos @ 19.01.2014 12:49
     Καλημέρα καλημέρα.
    @Inf: Μισώ να επαναλαμβάνομαι μα, θα το κάνω. Κυριακή είναι δε βαριέσαι. Για αρχή, έχουμε Δημοκρατία. Last time I checked at least.. Οπότε, το να μου λες που θα πρέπει να "χώνομαι-πετάγομαι" save it. Τουλάχιστον μέχρι να αλλάξει το καθεστώς, και ο δικτάτωρ να είσαι εσύ. Hope I made my self clear.Ας πω και τα αναμενόμενα τώρα. Ο καθένας εδώ μέσα- και όχι μόνο- έχει το δικαίωμα να λέει ό,τι θέλει. Εφ´όσον δεν προσβάλλει. Εγώ έτσι ξέρω. Αδιαφορώ αν έκανες χαβαλέ. Αδιαφορώ για τα γεγονότα τα πρόσωπα και τις καταστάσεις. Διαβάζω, σκέφτομαι ( ενίοτε! ) και -στην προκειμένη φάση- γράφω. Σαν το δημοτικό, θυμάσαι βρε;;Όταν κάποιος σχολιάζει πικρόχολα έστω και για "πλάκα" ξέρει από πριν τι είδους απαντήσεις θα πάρει! Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας αγαπητέ..( Είμαστε και εμείς που-και καλά- δεν καταλαβαίνουμε πότε ο άλλος αστειεύεται μωρέ και λυσσάμε να πούμε απλά κάτι! You know the feeling dont you? )Επομένως, λίγο με ενδιαφέρει αν κάποιος πάρει στραβά την απάντηση μου. Ας πρόσεχε.Just for the record: Δεν παριστάνω την δικηγόρο κανενός. ( έλα πες την αλήθεια, το σκέφτηκες, ατιμούτσικο! ) Η Κριαρίνα, μπορεί μια χαρά να απαντήσει για πάρτη της. Για να μπω στη διαδικασία να εκφέρω γνώμη για κάτι που ουσιαστικά δεν έχει να κάνει με εμένα, θα έχω τους λόγους μου. Οι οποίοι by the way, δεν πρέπει να ενδιαφέρουν κανέναν. Δεν θα μπω σε περισσότερες λεπτομέρειες όσον αφορά το γιατί απάντησα και εγώ στο σχόλιο σου. Πρώτον, δεν σε νοιάζει. Δεύτερον, γιατί ούτε εμένα με νοιάζει να σου εξηγήσω και ούτε νιώθω την ανάγκη να το κάνω. Τρίτον, για μένα θα μιλάω; Δεν είμαι ψώνιο! Όσο για τη δουλίτσα που μου πρότεινες, ευχαριστώ που με σκέφτηκες! Οφείλω να παραδεχτώ πως δεν σκέφτηκα ποτέ να "ψαχτώ" σε αυτόν τον κλάδο. Αν έχεις νεότερα επ´αυτού please let me know. Μπορεί να μην έχω την απαραίτητη προυπηρεσία μα αν μου ζητηθούν συστάσεις ξέρω που θα αποταθώ.
  • AriesLeo @ 19.01.2014 13:09
    Καλησπέρα σου τοξοτάκι με τα bold letters
  • Toksotozygos @ 19.01.2014 13:16
    Κατά τύχη
     
     
    Good morning! http://youtu.be/RBumgq5yVrA
  • aquairina @ 19.01.2014 13:23
    ώπα τι έχουμε εδώ?!!!
    τσαμπουκάδες σαν τον παλιό καλό καιρό στο ντομ?!!!
    υπέροχα, επιτέλους γιατί τελευταία έχουμε πήξει στις ωριαίες και τα ξενέρωτα σχολιάκια ...
    δώστε παιδιά ν' ανάψουν τα αίματα!!!!
  • Toksotozygos @ 19.01.2014 13:25
    Με τόσους πλανήτες στον Αιγόκερω αγαπητή ΥδροχόΑ τι αίματα να ανάψουν.. 
     
     
  • aquairina @ 19.01.2014 13:28
    χαχαχα σωστό κι αυτό ... για να μη πούμε και για τον άρη στο ζυγό .... άσε δεν υπάρχει ελπίς
  • AriesLeo @ 19.01.2014 13:44
    Γεια σου Υδροχοΐνα, πώς κ έσκασες μύτη;; Σε είχαμε χάσει τελευταία!
     
    (Της αρέσει να ανάβουν τα αίματα) :Ρ
  • Toksotozygos @ 19.01.2014 13:45
    Ελπίς πάντα υπάρχει! Απλά όλη αυτή η πλανητική κουταμάρα μας θολώνει το τοπίο.. Συννεφάκια πολλά.. Και δεν βγάζει και κανείς κανένα 200€ να διαλυθούν!
  • AriesLeo @ 19.01.2014 13:51
    θες και 200 εσύ....
     
    μουχαχαχα
    αα, έχει Σταρ Τρεκ. :/ να με τι θ'ασχοληθώ.
  • Toksotozygos @ 19.01.2014 14:02
    You gotta dream big mate!
     
     
    Σταρ τρεκ; Ούτε που το χω χαζέψει ποτέ. Ό,τι ξέρω γιαυτό, το ξέρω λόγω Bing Bang Theory που το ´χαν Ευαγγέλιο.
  • iridaKapa @ 19.01.2014 14:03
    Καλημέρες!
    Εντάξει όλα τα άλλα, τα συννεφάκια τί φταίξανε (ξέρω ξέρω ο καθένας με τον πόνο του) (。◕‿◕。) !
    Τί ωραίο μουσικό θέμα Toksotozygos! Χαιρετώ σας!
  • Infernal @ 19.01.2014 14:09
    Ω το τοξοτακι ατακα στην ατακα , εξυπνες απαντησεις βουτηγμενες μεσα στην ειρωνια και στον τυπο...Like like.....
     
    Να σου πω το πηρες πατριωτικα για να γραψεις τετοιο σεντονι ?
     
    Bασικα με τρελαινουν οι εκφρασεις σου στα αγγλικα , νομιζω οτι αρχιζω και σε ερωτευομαι ...
    Σε παρακαλω διδαξε με τις αρχες τις Δημοκρατιας και του τακτ ....Το εχω αναγκη.,Τοσο αναγκη!Φανταζομαι οτι στο σχολειο θα ησουν το κοριτσακι που του τραβουσαν τις κοτσιδες...Α για περιμενε ακομη σχολειο δεν πας , η κανω λαθος....?!!
     
     
    Ειδικα οι κλισε εκφρασεις σου ...Πω πω πω εδω και αν σε ερωτευομαι !!!!!!Τοσο μα τοσο πρωτοτυπες εκφρασεις (τελειως ΜΠΑΝΑΛ) με εχουν εντυπωσιασει !!!!
    Οσο για την εργασια πιστευω οτι το εχεις και χωρις συστασεις ...Τετοια εφραδεια, πρωτοτυπια λογου και δασκαλιστικο υφακι σπανιζει ....
     
    YΓ: Βtw Inf με φωναζουν μονο οι φιλοι.....(Να πω και εγω το αγγλικο μου μπορω!!)
     
    Καλημερα τα χαιρετισματα μ στον ωροσκοπο σου που τον υπερλατρευω !!!!!
  • Toksotozygos @ 19.01.2014 14:10
    Thanks Ίριδα. Και καλησπέρα!
  • iridaKapa @ 19.01.2014 14:17
    Ναι σωστα!
  • Toksotozygos @ 19.01.2014 16:21
    Για αρχή επειδή είμαι σίγουρη πως έχεις ξεγελαστεί από το nickname ωροσκόπο Τοξότη έχω. Λάτρεψε αυτόν λοιπόν.
     
    Σαφώς και το πήρα πατριωτικά. Είμαι ζώδιο της φωτιάς έχω πάθος εγώ!
    Πάπλωμα είμαι ικανή να γράψω αν χρειαστεί.
     
    Παρ´όλο που το ζητάς ευγενικά, και μένα η ευγένεια με σκλαβώνει, θα αρνηθώ να σε διδάξω αν και θα μπορούσα και με επιτυχία!
    Θα πάνε χαμένα τα λεφτά σου μεσιέ.
    Διότι πολύ φοβούμαι πως είσαι ανεπίδεκτος. Save your money για όταν θα μπορείς να αφομοιώσεις και κάτι.. Δεν γνωρίζω βέβαια την ηλικία σου.. Γιατί όσο μεγαλώνεις, η ικανότητα αφομοίωσης μειώνεται. Έτσι λένε εγώ δεν ξέρω ακόμη, καθ´οτι νιάνιαρο. Αλλά θα μάθω, μικρή είμαι ακόμα n'est pas? ( πάρε και το γαλλικό για να μην με θαυμάζεις μόνο για τις αγγλικές φράσεις, μην σε κάνω να πλήττεις κιόλας δε λέει )
    Και δράττομαι του γαλλικού για να πω πως μου κάνει εντύπωση πως σχολίασες με υφάκι το "Mon Dieu" της Κριαρίνας αλλά κι εσύ δεν πας πίσω το κότσαρες το μπανάλ. Είδες που όλοι σε ένα καζάνι βράζουμε; mais oui!
     
    Για τις κοτσίδες δεν απαντώ! Προτιμώ να το αφήσω στην φαντασία σου, η φαντασία χρειάζεται στον έρωτα τον κρατά ζωντανό, λένε πάλι. Εγώ ως πιτσιρίκι δεν έχω εμπειρίες ακόμη!
     
    Σχετικά με την ειρωνία, αν και Παρθενάκι, δεν το έχεις και πολύ. Δεν είναι απαραίτητο επειδή εγώ απαντώ ειρωνικά να κάνεις το ίδιο. Be yourself. 
     
    ΥΓ: Τοξοτάκι με λένε όσοι δεν με ξέρουν.
     
  • AriesLeo @ 19.01.2014 17:42
    δε φαντάστηκα οτι θα συνεχιζόταν το στόρυ εδώ. 
     
    εγώ τελικά προτιμώ το Star Wars. στάνταρ πλέον, επιβεβαιωμένα.
     
    βγαίνω για cinema..! αμερικανιές, τπτ κουλτουριάρικο σήμερα.
    αλλά οφειλουμε να τα έχουμε δει όλα πριν τα Academy Awards.
     
    !!
  • Toksotozygos @ 19.01.2014 17:49
    Χαβ φαν ! 
  • Shark @ 19.01.2014 18:54
    Ποσο Μπανκινκχαμ πχια....
  • Infernal @ 19.01.2014 19:46
    Το σχολιο για τον ωροσκοπο σου ηταν καθαρα ειρωνικο ....
     
    Αποφασισε τελικα τι εισαι γιατι το stardome σε βγαζει Asc σκορπιο (ατσα εκανα και ριμα)
     
    Ελα με απογοητευεις περιμενα κατι πολυ καλυτερο απο ενα ζωδιο της φωτιας με τοσο ΠΑΘΟΣ..Που το εκφραζει με παπλωματα σεντονια και ολη την προικα της γιαγιας!
     
    Στην φωτια εχω διδακτορικο  ....Αν η φωτια εβγαζε τοσο τζουφιο παθος αρχιζω και ανησυχω !Αφροδιτη στον ζυγο ?!!!!!    
     
     
    Αφου θελεις να μ κρατας το ενδιαφερον και να μην πλητω
     
     Tu as beaucoup encore meus petite...
    www.google.com σε περιπτωση που χρειαζεσαι καποιον μεταφραστη ....
     
    Δεν ειμαι ο κλασσικος παρθενος ... Tα φιλια μ !
     
    ΥΓ:" η φαντασία χρειάζεται στον έρωτα τον κρατά ζωντανό, λένε πάλι"
    Εγω μιλησα για κοτσιδες παιδικες αλλα απο οτι φαινεται αν και νιανιαρο (συ ειπας) το μυαλουδακι πεταει ...
  • Toksotozygos @ 20.01.2014 01:50
    Υπέθεσα πως έμεινες στο nickname και δεν ασχολήθηκες με τον χάρτη μου εξού και η διευκρίνηση. Έχω ωροσκόπο Τοξότη όμως. Ο χάρτης του stardome λαθεύει. Και ναι έχω Αφροδιτούλα στον Ζυγό. Γι'αυτό θα μπορούσα άνετα να σε διδάξω τακτ όπως άλλωστε είπες και ο ίδιος έστω και "ειρωνικά". Άλλα δεν πάσχεις απ´αυτό.
    Έτσι για να σου λύσω την απορία αυτά.
     
    Λέγεται, πως οι άνθρωποι που στερούνται πάθους, δύσκολα το αναγνωρίζουν. "Ψάξου" λίγο. 
     
    Translator μάλλον θα χρειαστείς εσύ, mon cher.
     
    Υποθέτω ήθελες να πεις " Tu as encore beaucoup ( a apprendre ) MA petite " 
     
    Meus είναι λατινικά.
    Και το συντακτικούλι λίγο λάθος. Μα τα λάθη είναι ανθρώπινα!
     
    Ελπίζω για το καλό σου, να μην είσαι ο κλασσικός Παρθένος. Σε κανέναν δεν αρέσει να είναι κοινός!
    Μα με κάνεις και βαριέμαι. Εγώ χρησιμοποιώ κλισέ και μπανάλ εκφράσεις αλλά από μια φορά. Εσύ χρησιμοποίησες την new-trend-έκφραση τα φιλιά μου δις.. Έκφραση που κοσμεί τα status όλων των πιτσρικΙΩΝ σαν εμένα στο facebook/twitter και άλλα μέρη social networking. Big guy, μην πέφτεις στο επίπεδο μας!
     
    Επιφυλάσσομαι, σε περίπτωση που χρησιμοποιηθεί εναντίον μου η φράση αφού, την έγραψά κι εγώ σε άλλο post. Να το κάνω copy paste ή να μη σου στερήσω τη χαρά;
    Όπως και να έχει την απάντηση την έχω ήδη.
     
    ΥΓ: Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε! 
  • aquairina @ 20.01.2014 09:41
    γεια σου και σένα κριαρίνα,

    ναι όντως χάθηκα έχεις δίκιο, τον λόγο όμως τον είπα ήδη βαριέμαι φρικτά, μπαίνω κατά καιρούς να χαζέψω και βλέπω όλο τα ίδια και τα ίδια...

    ωραίες δια  πάσαν νόσο και πάσαν μ@λ ..., φιλάκια καρδούλες συννεφάκια και τραγουδάκια από το πουθενά και σαν κερασάκι τον καλό μας Σταύρο να βρίζει τα λιοντάρια και τα διδύμια κι όλους όσους κατατρέχουν και κατηγορούν τους καημένους τους σκορπιούς...

    πάνε οι εποχές που κάθε ποστ έπιανε τα 100 σχόλια, υπήρχε χιούμορ και αντιπαραθέσεις απόψεων τόσο αντρολογικών θεμάτων όσο και γενικού ενδιαφέροντος.

    όσο για τις προβλέψεις δε ξέρω συμβαίνει κάτι παράξενο τελευταίως ... ή εγώ "προηγούμαι της εποχής μου" ή οι προβλέψεις είναι last year, last month ή και έστω last week ... λες κι έρχονται με χρονοκαθυστέρηση ... το χω ξανασχολιάσει και απάντηση ακόμα δεν έχω λάβει οπότε ποιος ο λόγος να συνεχίσω ν' ασχολούμαι?

    είδα λοιπόν χτες μια τάση για μπαχαλάκι παλιού τύπου και χάρηκα μπας και ... αλλά μπααα πολύ "comme il faut" μας βγήκε πφφφ (για να πω κι εγώ το γαλλικό μου μιας και φοριέται πολύ τελευταίως).

     

     
  • aquairina @ 20.01.2014 09:45
    χiχiχi * "αστρολογικών θεμάτων" αλλά γλώττα λανθάνουσα ...   
  • AriesLeo @ 20.01.2014 10:45
    @aqua,
     
    μάλλον όπως λες είσαι μπροστά στο μέλλον! ; ) τουλάχιστον περνάς καλά;;!! εμείς εδώ και δε συμβαδίζουμε με τις προβλέψεις και βαριόμαστε.
    τελευταία πρόσεξα ότι για ένα δικό μου άνθρωπο, γεννημένο στην 29η του τοξότη, μερικές φορές οι προβλέψεις του αιγόκερου λένε περισσότερα. μήπως δλδ να έχει να κάνει κ με το δεκαήμερο που είσαι γεννημένη, κάποια συγκέντρωση πλανητών σε άλλο ζώδιο ή με καμιά πρόοδο; σόρρυ, δεν ξέρω το χάρτη σου, απλά λέω..!
     

     
    Κατά τ'άλλα,
    Αν αποφασίσουμε να κάνουμε ποτέ φροντιστήριο εδώ μέσα - που ίσως να χριεάζεται γιατί κατά καιρούς πλήττονται διάφορες γλώσσες της υφηλίου συμπεριλαμβανομένης και της δικής μας- προτείνω για τα Γαλλικά να φωνάξουμε τον Τζέμινι που αν θυμάμαι καλά, τα ξέρει και καλύτερα απ'όλους..!
    http://www.youtube.com/watch?v=Q3Kvu6Kgp88
  • Infernal @ 20.01.2014 10:47
    Εισαι τοσο  προβλεψιμη ....Τσιμπησες το τυρακι και επεσες κατευθειαν στην παγιδα.Εσυ δεν ησουν που ελεγες οτι ειμαι ανεπιδεκτος μαθησεως ?Και τωρα ερχεσαι  να με διδαξεις/διωρθωσεις?!!!
     
    Αυτοαναιρεισαι τοσο ευκολα .....Mα τοσο ευκολα .......!!!
     
    "Λέγεται, πως οι άνθρωποι που στερούνται πάθους, δύσκολα το αναγνωρίζουν. "Ψάξου" λίγο. "

    Αυτο που το εμαθες στην reverse psychology...? Απο ατακα στην ατακα εισαι αλλα εχεις πλακα αυτο το αναγνωριζω .Οσο για το "ψαξου" χαιρομαι που σου προσθεσα αλλη μια λεξη στο ηδη πλουσιο λεξιλογιο σου!
     
    H αφροδιτουλα σου τρωει συνοδο απο τον Asc μου  στανταρακι !Μαλλον εγω θα σου μαθω τακτ ...Και επισης στανταρακι η σεληνη βρισκεται στον ταυρο μεταφερεται πολυ συναισθημα στον γραπτο σου λογο .
     
    Δεν χρειαζεται να ψαχτω για το οτιδηποτε απλα για να το μεταφερω εδω.Tοσο φθηνα επιχειρηματα δεν εχουν ουσια .... Ειπες οτι θα μ κρατας το ενδιαφερον αλλα εχω ψιλοβαρεθει ηδη !!! Εχω και ενα ρημαδιασμενο προοδευμενο μεσοδιαστημα ηλιου/σεληνης στον τοξοτη πφφφφ........
    Καλα ποσο καιρο εχω να μιλησω αστρολογικα ?!!
     
     
    Αqua μου πια χαβαλες δεν γινεται και ουτε προκειται να γινει .,...Ολα τα παλια μελη σχεδον εχουμε αποχωρησει  !!!Καινουρια μπαινουν με το σταγονομετρο ...
    Δεν εχω καθαρη εικονα πια αλλα οποτε μπηκα (3-4 φορες)το τελευταιο 5μηνο  ηταν πιτα στις ωριαιες που σχεδον κανενας δεν απαντουσε .
  • aquairina @ 20.01.2014 11:07
    ωχ λες να πρέπει να διαβάζω ΚΑΙ τις προβλέψεις του ψαριού?!!! αυτό μου λειπε ...

    εντάξει είμαι γεννημένη στις 27 κ 32 του υρδοχόου αλλά δεν την λες κι αναιρετική ώστε να ψάχνομαι στο παρακάτω ζώδιο ...

    η πλάκα είναι ότι οι "προβλέψεις" πέφτουν μπαμ μέσα αλλά αφορούν ακριβώς γεγονότα που ήδη γίναν ... τόσο σύμπτωση πια?!!!

    τέσπα θα το κοιτάξω κι έτσι αλλά θα προτιμούσα μια απάντηση από τους διαχειριστές του stardome που έχουν πρόσβαση στον χάρτη μου.

     όσο για τον χαβαλέ  INF μου, άσε με να διατηρώ ακόμα τις ελπίδες μου για το μέλλον ... άλλωστε τα υδροχοάκια ζούμε σ' αυτό και γι' αυτό! έτσι για να πω κι εγώ τα στερεοτυπικά μου που τόσο δε σου αρέσουν χαχαχαχα
  • Infernal @ 20.01.2014 11:51
    Η ελπιδα πεθαινει τελευταια ..............................
     
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Η ελπιδα πεθανε.....!  
  • AriesLeo @ 20.01.2014 11:51
    Εε καλά κοίτα, σίγουρα θα ξέρεις ότι και με τις διελεύσεις τα γεγονότα δεν έχουν πάντα ακριβή χρόνο.. ειδικά αν προκαλούνται από κάποιον αργό πλανήτη που διελαύνει στο γενέθλιό σου (πλην ουρανού που υποτίθεται ότι φέρνει το ΜΠΑΜ με ακρίβεια).
    Ψάχτηκες να δεις τι τρέχει ως προς το γενέθλιό σου;
     
    Εγώ αναμένω έναν από τους πιο εύθυμους μήνες του χρόνου, όπως έχω διαπιστώσει κατά καιρούς. Ο Ήλιος μόλις μπήκε στον Υδροχόο, ακριβώς απέναντι λοιπόν από τον ωροσκόπο μου!
    Φωςςς.
  • AriesLeo @ 20.01.2014 11:55
    ΥΓ - Παρόλο που δλδ κατά τ'άλλα ο Πλούτωνας έχει περάσει πάνω από γενέθλιο Ουρανό, τώρα πλησιάζει τον Ποσειδώνα μου (ίσως κ γι αυτό αισθάνομαι να καταρρίπτεται η -λανθασμένη- εικόνα που είχα πάνω σε κάποια ζητήματα), κ ο Δίας ταλαιπωρεί σε συνδυασμό τον άξονα 6ου-12ου..! Λέω ότι όλα για καλό γίνονται, μπαίνουμε στον Υδροχόοοο..!
  • Toksotozygos @ 20.01.2014 13:22
    Bonjour a tous le monde!

    Λόγω της γαλλ-ΙΤΙΔΑΣ που μαστίζει τα ποστ μας τις τελευταίες μέρες voila : http://youtu.be/zYegd1cEM-Q πόσο αγαπώ την φωνή της δεν λέγεται. <3

    Κι αφού η γαλλική γλώσσα επιβάλλει διακριτικά ευγένεια (κι εγώ λόγω Άφρο ΚΑΙ Σελήνης στον Ζυγό της έχω αδυναμία ) λέω να συνεχίσω με αυτό το μοτίβο.

    Καλημέρα σας κύριε Infernal. ( το έγραψα ολόκληρο μην μας περάσουν και για φίλους )

    Για αρχή μην βιάζεστε να γράψετε τις (προφανώς) ήδη έτοιμες απαντήσεις που έχετε στο μυαλό σας. Είπα "θα μπορούσα να σας διδάξω" δεν προθυμοποιήθηκα να το κάνω. Να διαβάζουμε και λίγο τι γράφει ο άλλος ναι; 
    Το να διορθώσω το λάθος/τα λάθη το έκανα διότι θεωρώ πως όταν λέμε πως μιλάμε γαλλικά (παράδειγμα) πρέπει να το κάνουμε σωστά. Γενικώς, όταν καταπιανόμαστε με το οτιδήποτε, πρέπει να το κάνουμε όπως πρέπει. Αλλιώς να πάμε σπίτια μας.
    With me so far? Good.

    Χαίρομαι όταν μου δίνεται η ευκαιρία να εμπλουτίζω το λεξιλόγιο μου, με κάθε δυνατό τρόπο. Μα δυστυχώς εσείς μέχρι στιγμής, δεν μου έχετε δώσει αυτήν την χαρά. Pardon, που σας γκρεμίζω τ´όνειρο.

    Σχετικά με το τακτ που θα μπορούσατε να με διδάξετε, αν χρειαστώ μαθήματα θα βάλω αγγελία. Αν την εντοπίσετε, καντε μου ένα τηλέφωνο. Αλλά δεν θα διατηρούσα πολλές ελπίδες αν ήμουν στη θέση σας. 

    Δεν είμαι διασκεδαστής και δεν είπα πως θα σας κρατάω το ενδιαφέρον. Μα τι κακό είναι αυτό; Μην παραφράζετε ό,τι λέω. Κάνετε κακό στον εαυτό σας μεσιέ. 
    Αν σας κάνουμε να πλήττετε παρ´όλα αυτά, είστε ένα κλικ δρόμο. Όλως περιέργως όμως, ακόμη σχολιάζετε! Χμ, αναρωτιέμαι ποιός "αυτοαναιρείται".

    Είδατε, το "διωρθώσεις" δεν το σχολίασα. Τόσο ευγεΝΕΣ κορίτσι είμαι. Όχι για να μη λέτε!
  • AriesLeo @ 20.01.2014 14:42
    νομίζω είναι είτε σκέτο a tous* ή a tout* le monde αγαπητό τοξοτάκι!
     
    δε θα παριστάνω ότι ξέρω άλλα γαλλικά. πάει καιρός από το γυμνάσιο! χαχαχα
  • Toksotozygos @ 20.01.2014 19:31
    Έχεις απόλυτο δίκιο Κριαρίτσα. My bad!
     
    Ξέρεις φυσικά, θα μπορούσα να πω πως το έγραψα επίτηδες για να σχολιαστεί.
    Είναι πολύ της μοδΟΣ να την κάνεις γυριστή τώρα τελευταία όταν πετάς κοτσάνα.
    Λέω όμως να μείνω στα κλισέ μου και να παραδεχτώ το λαθάκι μου. 
    Έτσι γιατί ώρες ώρες γουστάρω τα αναχρονιστικά!
  • iridaKapa @ 20.01.2014 21:26
    Τελικά κοίτα να δεις που ενοχλούν τα σύννεφα, οι καρδούλες και τα τραγούδια από ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ! Από ΠΟΥ θα έπρεπε να είναι τα τραγούδια! Μάλισταααααααααααααααα! Αν κάτι δεν μας αρέσει το αλλάζουμε!
    aquairina Γιατί δεν πόσταρες και εσύ κάτι που γουστάρεις για να μην βαριέσαι, και βεβαίως βεβαίως γιατί περιμένεις από τους άλλους να σε διασκεδάσουν, στο χρωστάει κανένας;
    Ρε πστ γκρίνια! Εγώ να δεις πώς την  βαριέμαι!
    Και πόσο έχω μπουχτήσει στη ζωή μου να ακούω τους άλλους να λένε τί ΘΑ 'θελαν, πώς ΘΑ έπρεπε να είναι τα πράγματα, τί τους ενοχλεί και ΆΛΛΑ τέτοια ωραία και ΤΣΙΤΑΤΑ! Αλλά κανένας από όλους αυτούς δεν κάνει το παραμικρό για να αλλάξει τίποτα! Μόνο θεωρίες και μαυρίλα! Πού χρόνος για αλλαγές και πράξεις;;;;;;
    Περιμένω ένα θέμα, σαν αυτά που ΘΑ έπρεπε να αναρτώνται, και αστρολογικού περιεχομένου για να μαθαίνουμε και εμείς τα πρωτάκια!
    ❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤ ΠΑΝΤΟΥ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕ!!!!
  • iridaKapa @ 20.01.2014 23:01
    Ουπς! Μπουχτίσει! Δεν φταίω μου αρέσει να διορθώνομαι!
  • Shark @ 20.01.2014 23:09
    Iridak (banned)
  • iridaKapa @ 20.01.2014 23:16
  • aquairina @ 21.01.2014 00:16
    χαχαχαχα αποστολή εξετελέσθη!!!
    τελικά κατάφερα ν' ανάψω τα αίματα ακόμα και σε καβουράκια ΚΑΙ να ανέβει επιτέλους κι ένα ενδιαφέρον θέμα. 2 σε 1 ...
    είδες ινφ που δεν πέθανε ακόμα η ελπίδα?!!! αρκεί να πατήσεις τα κατάλληλα κουμπιά.
    όσο για την "γρίνια" μου αγαπητή ίριδα και λοιποί ρωτήθηκα "που χάθηκα?" και απάντησα, τώρα αν κάποιος έχει μύγες υπάρχουν και τα κατάλληλα εργαλεία ...
    φιλάκια και καρδούλες επίσης!
    υ.γ. όσο για το θέμα θα ποστάρω όποτε μου γεννηθεί κάποιο ερώτημα και το οποίο να έχει έστω και την αμυδρή πιθανότητα να απαντηθεί κι όχι όποτε μου πεις εσύ.
    τη δασκαλίτσα στα "πρωτάκια" δε θα την κάνω εγώ sorry, υπάρχουν εδωμέσα πολύ καταλληλότεροι γι' αυτή τη δουλειά ...
     
  • iridaKapa @ 21.01.2014 00:34
    Αχα! ❤❤❤❤❤
     
  • iridaKapa @ 21.01.2014 00:43
    Το δικό μου το αίμα πάντως βράζει σε καθημερινή βάση! ❤❤❤❤❤
    Και επίσης είμαι ένα κουμπί ολόκληρη!
    Αλλά
    ΌΤΑΝ κάποιος τα βάζει με τα συννεφάκια και τις καρδούλες και τα
    τραγουδάκια, όλου του κόσμου , κυρίες και κύριοι, μπαίνουν 1000 διαόλοι μέσα μου, που
    λένε και στο νησί μου! Δεν φταις εσύ εγώ! Έλα ας κάμουμε έναν καβγά!
    Χαχαχαχαχαχα!
  • aquairina @ 21.01.2014 01:00
    μια χαρά λοιπόν, χαίρομαι ιδιαίτερα!
    έλα να παλέψουμε τότε! χεχεχε
    δεν τα βάζω βρε κοπελιά με τα συννεφάκια και τις καρδούλες, αλλά το ότι για πολύ καιρό υπήρχαν μόνο αυτά! και τα τραγουδάκια τέλεια είναι σε ποιον δεν αρέσουν? αλλά εδώ είναι αστρολογικό site, ήταν τουλάχιστον, κι όχι fb ...
    ok να ακούμε τραγούδια αλλά να συζητάμε και για κάτι άλλο πέραν των ωριαίων πχ ...
    γνώμη μου, δεν περιμένω να τη συμμεριστούν όλοι
  • iridaKapa @ 21.01.2014 01:08
    Εμ για αυτό είπα, να βάλεις κάτι που έχει σχέση με την αστρολογία αντί να παραπονιέσαι, εγώ ας πούμε δεν γνωρίζω, οπότε βάζω αυτά που γιγνώσκω!
     
     
  • aquairina @ 21.01.2014 01:23
    να βάλω για να το απαντήσει ποιος?!!!
    μάλλον ακόμα δεν κατάλαβες και στα σύννεφα μιλάω ...
    αφού λες πώς δεν γιγνώσκεις γιατί δε ρωτάς εσύ για να μάθεις? λεω εγώ τώρα ... ρητορικό το ερώτημα δεν περιμένω απάντηση.
    και πάλι ΞΑΝΑλέω ΓΝΩΜΗ είπα και δεν έκανα σε ΚΑΝΕΝΑΝ ΥΠΟΔΕΙΞΗ!!! θα εκτιμούσα λοιπόν ιδιαίτερα να μην μου κάνουν κι εμένα ...
  • iridaKapa @ 21.01.2014 01:34
    Άντε καλέ υποδείξεις προτάσεις κάνουμε, και βεβαίως βεβαίως εκφράζουμε και οι 2 την άποψή μας!
    Αυτό κάνω διαβάζω για να μάθω! Αμέ!
    Εσύ είσαι που δεν είσαι ευχαριστημένη εγώ μια χαρά είμαι! (。◕‿◕。), για αυτό πρότεινα να κάνεις κάτι για να το αλλάξεις! Αν θες, αν δε θες!
  • taylor25 @ 21.01.2014 20:32
    Από τότε που έβαλαν όλα τα καφέ wi-fi,η υποτιθέμενη αμηχανία καλύπτεται με το να μπεις να δεις το γίνεται στην αρχική του τάδε σοσιαλ μίντια. Αντί να μιλήσεις με τους άλλους δίπλα σου που σίγουρα θα έλεγαν κάτι πιο ενδιαφέρον.. Έτσι καταντήσαμε,να βγάζουμε για καφέ τα κινητά μας,πώς να δημιουργήσεις υγιείς σχέσεις έτσι; Καθίστε σπίτι τότε.
    Τα check-in είναι για να πείσεις τους άλλους ότι περνάς τέλεια ενώ κάθεσαι στη γωνία με το κινητό,η πλεον δηθενια. Καλά κανεις και προβληματίζεσαι,είναι wake up call όλο αυτό που γίνεται.
     
    Όσο για τη σοκολάτα φουντούκι,δεν έχω λόγια. Τουλάχιστον μας διώχνει την πίκρα....
     
    Θέλω να προσθέσω επίσης πόσο περίεργο και ανούσιο είναι να προσπαθείς να μειώσεις τον άλλον μέσα από ένα pc. Η τεχνολογία δεν ήρθε στη ζωή μας για να μας διχάσει.. Αυτα λοιπόν. 
  • Toksotozygos @ 22.01.2014 00:10
    Taylor αστεράκια από μένα!
     
     

έχουν γενέθλια 262 μέλη.

γιορτάζουν οι: Φίλιππας, Ιάκωβος, Ιακωβίνα

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...