παρακαλώ περιμένετε...

γάμος

  • treliariko @ 14.05.2010 02:26
    to stefani exei agkathia !!!!! ase pou o gamos skotwnei ton erwta !!! makrya makryaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • reggina85 @ 14.05.2010 14:29
    μωρε και γω τις ίδιας λογικής είμαι,  με πιάνει κόμπος στο στομάχι, συνεχώς πέφτεις σε μια ρουτίνα, το σεξ ελλατώνεται ,θέλω να δω όμως πως το σκέφτονται τα υπόλοιπα ζώδια
  • vikaki88 @ 14.05.2010 14:47
    o gamos k i oikogeneia einai wraio pragma arkei na ginei stin katallili ilikia..reggina se routina mporei na eisai k mesa sti sxesi.opws k to sex mporei na ellatwthei mesa stin makroxronia sxesi..den tha ftaiei o gamos gi auto..k mia sxesi de mporei na einai aiwnia erwtas ,prepei na mathoume na pairnoume k ap alla pragmata xara sti zwi mas..
  • dimi84kara @ 14.05.2010 14:49
    εχεις και τοξοτη ac!
    ζωδιο γαμου αν δε κανω λαθος θεωρειται κατεξοχην ο ζυγος!!!1
    αλλα παλι πως εξειγηται αυτο αφου ο  ζυγος ειναι πολυ αναβλητικος για μια τετοια αποφαση και η αφρο στον ζυγο επισης δεν κανει τετοια βηματα ευκολα?
    το αλλο παλι ζωδιο της αφρο, εχω ακουσει οτι δεν κανει ευκολα το βημα αυτο....
     
    ο κριος γενικα δεν το σκεφτεται  αλλα ειναι και παρορμητικο ζωδιο οποτε μπορει να κανει καμια τρελα....αλλα παλι και η ζωη στο γαμο δε θα αλλαξει για αυτον πολυ....
  • dimi84kara @ 14.05.2010 14:52
    και δεν νομιζω οτι τα αρνητικα ειναι αυτα που ανεφερες ρεγκινα τοσο...
    το θεμα ειναι να μπορει ο αλλος να μπει σε αυτο το τριπ χωρις να φορτωθει καταστασεις που δεν ειχε υπολογισει οι οποιες θα τον περιορισουν....
     
    το αντιθετο δη απο παρορμητικοτητα....
  • flamescreen73 @ 14.05.2010 15:06
    Εγώ είμαι υπέρ του γάμου...με μια κοπέλα καλόκαρδη, όμορφη, έξυπνη, δραστήρια, που να μου κάνει όλα τα χατήρια...
    ...αλλά κυρίως με γερή προίκα...γιατί όχι?!?!?!?!?
     
     
    Χαχαχαχαχ!!!
  • piggy137 @ 14.05.2010 15:14
    ο έρωτας έτσι κι αλλιώς θα πεθάνει καποια στιγμή. Το μοναδικό του μέλλον είναι να ωριμάσει και να γίνει αγαπη. Ο έρωτας είναι σαν το νεογέννητο μωρό. Δεν πρέπει κάποτε να μεγαλώσει να ωριμάσει να εξελιχθεί και να ολοκληρωθεί; Εκτός αν θεωρείς γοητευτικούς τους ανθρώπους μέχρι 12 μηνών και μετά νομίζεις ΄οτι είναι για πέταμα. Ή πιστεύεις ότι τα μωρα χαλάνε και μεγαλώνουν όταν πηγαίνουν στο σχολείο; οποτε αν τα κρατήσουμε σπίτι δεν θα μεγαλώσουν και δεν θα χάσουν την μωρουδιακή τους γοητεία. Ένα σχολείο είναι και ο γάμος που ξεκινάει απο το νηπιαγωγείο και για αυτους που αντέχουν κι αξίζουν μπορεί να σε πάει και σε μεταπτυχιακό και διδακτορικό.
  • dimi84kara @ 14.05.2010 15:16
    xaxa!
    αρα εξω  τα ζωδια του ταυρου απο την ιδεα γαμου..
    του ερμη καλα τρεις λαλουν και 2 χορευουν!!
    ιχθεις -τοξοτης εσυ που δεν σ'αρεσει...
    ο λεων ειναι γνωστο παντρευεται σε μεγαλη ηλικια......
    σκορπιοαιγες ειναι απορροφημμενοι με τη δουλεια....
    ο καρκινος μενει δηλ??
    μαλλον το θεμα δεν ειναι ζωδιακο!!!!!
     
  • flamescreen73 @ 14.05.2010 15:29
    Μπα, δεν είμαι κατά του γάμου...όποιος θέλει ας παντρευτει. Αλλά πιστεύω ότι είναι θέμα συγκυριών....
     
    Παλαιότερα έβαζα προυποθέσεις, να ταιριάζουν να έχουν τη δυνατότητα να γίνουν καλοί γονείς κλπ. Οχι πια γιατι κατάλαβα ότι δεν είναι έτσι.
     
    Αλλά είναι πως θα έρθουν τα πράγματα. Στην ουσία είναι μια μακροχρόνια σχέση με πιο πολλές δεσμεύσεις. Και να πεις "δεν το κάνω" δεν υπάρχουν σχέσεις που λέγαμε ότι δεν θα κανουμε ποτε και όμως κάναμε τουλάχιστον κάποιοι απο μας?
  • dimi84kara @ 14.05.2010 15:37
    ειναι καποιες σχεσεις π σε παν εκει απο μονες τους....!!!στο γαμο!!
    τωρα αν εισαι σε σχεση και το νιωθεις μονο εσυ οτι παει εκει..κατι συμβαινει με τη σχεση!!!
     
    χαιρετω!!!
  • ypsistos @ 14.05.2010 16:21
    Εγώ πάντως ως Τοξότης έχω να δηλώσω ότι δεν είμαι καθόλου εναντίον του γάμου ή των μεγάλων σχέσεων. Αρκεί να μην γίνονται, επειδή έτσι πρέπει, γιατί μπήκαμε σε πορεία, αλλά γιατί θα θέλουμε να μοιραζόμαστε πράγματα με έναν άνθρωπο που μας συγκινεί, με όποιον τρόπο θεωρούμε ότι τα μοιραζόμαστε ως ζευγάρι. Αυτά λέω βέβαια και δεν με πλησιάζει άντρας για σοβαρή σχέση... Μήπως να αρχίσω να λέω τα ανάποδα;;;
  • piggy137 @ 14.05.2010 17:06
    εγώ πάλι που δεν είμαι τοξοτης ουτε έχω κανένα πλανήτη στον τοξότη γιατί λέω και πρεσβεύω παρόμοια πραγματα με την ύψιστος; Και φυσικά ουτε κι εμένα με πολυ πλησιάζουν για κάτι σοβαρό.
  • piggy137 @ 14.05.2010 17:07
    μήπως είμαστε ψωνάρες εγωκεντρικές κι ωραιοπαθείς ύψιστε;
     
  • ypsistos @ 14.05.2010 17:27
    Μπα, είμαι πολύ ανασφαλής για να είμαι οτιδήποτε από τα τρία. Ο ανάδρομος Κρόνος στον Καρκίνο βλέπεις, από γεννήσεως. Νομίζω απλώς ότι δεν φαίνομαι στους άντρες κανονικό κοριτσάκι με βάση τα επικρατούντα στερεότυπα. Βρε, μήπως να πάω για αλλαγή φύλου;
  • flamescreen73 @ 14.05.2010 18:27
    Είναι ανασφαλής ο ύψιστος???Εμένα για πολλά κιλά σιγουριάς μου κάνει το ονομα χρήστη που επέλεξες.(Σε υπερβολικό βαθμό ίσως). Αλλά εγώ θεωρώ ότι επιλέγεις κάτι που σε αντιπροσωπευει στο Χ βαθμό. 
    Επιπροσθέτως, αν είσαι ανασφαλής και κάνεις αλλαγή φύλλου, θα είσαι χειρότερα για τους προφανής λόγους(απο την άλλη θα έχεις έτοιμη την αιτιολογία αν σου πούν "ρε δεν είσαι άντρας!!") Άντρες που επιθυμούν γαμπριά όμως, τους βλέπουν συνήθως αλλιώς οι γυναίκες(το παράδοξο του να θέλεις να παντρευτείς κάποιον αλλα που αρχικά δεν το επιθυμούσε διακαώς εκείνος.).
  • sweetoctober @ 15.05.2010 03:05
    egw pisteuw oti oloi -aneksartitws zwdiou- mporoun na kanoun auto to vima (den ennow aparaitita koufeta, ruzia kai ton theio apo to xwrio pou prwti fora sti zwi mas ton eidame tin imera tou gamou na xwreuei tsamiko... ennow apla tin apofasi gia sumviwsi kai dimiourgia oikogeneias) . kai i dikia mou empeiria mou didakse oti ola einai thema timing. na petuxeis dld ton allo se fasi pou na min distasei na kanei auto to vima. sti dikia mou periptwsi o kurios zugos meta apo 10 xronia sxesis (efivikos erwtas) den mporouse na parei apofasi na fugei apo ti mama kai na meinoume mazi, apla, giati gia paidia oute kai gw niwthw etoimi kai to concept tis teletis tou gamou me afinei pagera adiafori. itan o kurioteros logos pou apofasisa na xwrisoume. meta apo duo xronia ekeinos apofasise na suzisei me mia kopela. egw tote elava ena gramma tou pou elege poso tha ithele na eimai egw auti pou telika tha ftiaksei to spiti tou mazi tis. an den mou eixe ferthei meta apo to xwrismo mas xeirotera kai apo ton pio ekdikitiko skorpio me provlimata sxizofrenias isws kai na imoun egw auti. isws kai an den eixa xwrisei pali na imoun egw auti, apla den mporousa tote na kserw an tha eprepe na kanw upomoni 2,3 'h 13 akoma xronia... isws kai an den eixame xwrisei na min to epairne kai o idios apofasi meta apo 2 xronia na kanei auto to vima. opws eixe pei kai enas xaraktiras apo agapimeni seira ''oi andres einai san ta taxi. apla prepei na tous petuxeis me ti simaia sikwmeni'' (me tin taxiologiki ennoia, min ginoun parafraseis
  • ypsistos @ 17.05.2010 16:52
    flamescreen73, το ξέρω ότι το nickname ακούγεται αλαζονικό, αλλά πάλι σκέψου ότι είναι σε αρσενικό γένος, ενώ εγώ ανήκω στο θηλυκό. Άρα, πόσο αντιπροσωπευτικό μου είναι;  Είναι απλώς το προσωνύμιο που έχω αποδώσει σε πανύψηλο φίλο μου κι έκτοτε έγινε αγαπημένο αστείο... Και διαβάζοντας την καινούργια εβδομαδιαία πρόβλεψη για τους Τοξότες, αναρωτήθηκα μήπως με βλέπουνε από πουθενά οι άνθρωποι
  • reggina85 @ 18.05.2010 19:46
    καταρχάς ευχαριστώ όλους όσους έγραψαν για αυτό το θέμα
    δεύτερον fireworks δε θέλω να παντρευτώ εγώ αλλά μια φίλη μου που δεν είναι και πολύ σίγουρη (κριος με ωροσκόπο ταύρο)
    τρίτον δε διαφωνώ piggy137 ότι οι σχέσεις μπορούν να φθαρθούν και χωρίς γάμο αλλά όπως και να το κάνουμε είναι μια δέσμευση αρκετά μεγάλη. Η οποία ελλοχεύει πολλές παγίδες όπως "οκ τώρα είμαστε παντρεμενοι ας κάτσουμε σπίτι, ας σκεφτούμε τι θα πουν οι άλλοι" - γιατί ως γνωστόν όταν παντρευεσαι έναν άνθρωπο παντρευεσαι και όλο του το σόι!!! - που ίσως και παλιοτερα να μην τα σκεφτόσουν. Συμφωνώ  mariosbi ότι συνήθως παντρευομαστε για να φερουμε στο κόσμο ένα παιδί αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις είναι αυτό που υπάρχει για να γίνει ένας γάμος.
    τεταρτον  ypsistos  συμφωνώ ότι μοιραζόμαστε με έναν άνθρωπο αυτά που θέλουμε μαζί του, που μας συγκινούν μαζί του- ούτως άλλος η λέξη γάμος στα αρχαία ελληνικά σημαίνει ένωση...το θέμα αγαπητή φίλη τοξοτίνα κατα πόσο είμαστε έτοιμες και έτοιμοι για αυτή την ένωση - δλδ το κάνεις για δε το κάνεις το βήμα!!!! αυτή είναι η απορία
    α και μη το ξεχάσω mariosbi κανένας δε μένει μόνος του!!!!! (εκτός αν το θέλει)
  • reggina85 @ 18.05.2010 19:48
    Υ.Γ. για τη φιλενάδα μου πάντως ήταν διαφωτιστικά τα σχόλια σας!!!!!!

έχουν γενέθλια 245 μέλη.

γιορτάζουν οι: Πελαγία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...