παρακαλώ περιμένετε...

Πλούτωνας τετράγωνο Άρης

  • gb488 @ 18.05.2009 12:28
    γράψτε λάθος! σε αντίθεση αναφερόμουν...
  • emena @ 18.05.2009 14:17
    Πολυ με ενδιαφερει να μαθω για αυτη την αντιθεση.Πιο συγκεκριμενα ο πλουτωνας στον 1ο κ ο αρης στον 7ο.
  • gb488 @ 18.05.2009 14:52
    δεν ξέρω αν βγάζει προς τα έξω τίποτα σεξουαλικά καταπιεσμένα...
  • gb488 @ 18.05.2009 14:59
    συγγνώμη, μιλούσα γενικά (και για την ακρίβεια υπέθετα)...
    μην παρεξηγηθώ ότι προσπαθούσα να σου απαντήσω emena
  • emena @ 18.05.2009 15:35
    Καταλαβα gd.Αλα για να υποθετεις εσυ καπου το στηριζεις.Ερωτικο παιζει?
  • gb488 @ 18.05.2009 15:44
    τί εννοείς;
  • emena @ 18.05.2009 15:49
    Αυτη η συνοδος που σε ενδαφερει απασχολει καποιον με ερωτικο προβλημα η ρωτας γενικα κ αοριστα?Πως προκυπτει το σεξουαλικο καταπιεσμενο?
  • gb488 @ 18.05.2009 15:53
    το σκέφτηκα λόγω Άρη (σεξουαλικότητα κτλ) κι όχι γιατί είχα στο μυαλό μου κάποια τρέχουσα εξέλιξη.
    Αυτό που ισχύει είναι το σχόλιο στην καταχώρηση...άραγε το φέρνει αυτή η αντίθεση ή κάτι άλλο; διότι είχα μια εντύπωση ότι σε τετράγωνο πλούτωνα γενέθλιου με πλούτωνα διελαύνοντα θα κόλλαγε...
    αλλά γι'αυτό αργούμε...
  • emena @ 18.05.2009 15:54
    Εμενα με ενδιαφερει αυτη η συνοδος για ενα ατομο που ζει αλλοπροσαλες καταστασεις.
  • gb488 @ 18.05.2009 15:57
    κάποια άκρη θα βγάλουμε...
    για αντίθεση μιλάς κι όχι σύνοδο, έτσι; γιατί μίλησες για 1ο-7ο..
  • emena @ 18.05.2009 16:01
    ο.κ. μπερδευομαι.
  • gb488 @ 18.05.2009 16:08
    ο διελαύνων Πλούτωνας είναι απέναντι από τον γενέθλιο Άρη του, όχι;
  • emena @ 18.05.2009 16:10
    Ο γενεθλιος αρης βρισκεται στην 0.35 του καρκινου.
  • astropet @ 18.05.2009 16:13
    Αυτό που αναφέρεις είναι γενικό χαρακτηριστικό του Πλούτωνα, όπως θα είδες και στα αστρομαθήματα, οπότε γιατί όχι; Πιο συγκεκριμένα κοιτάς τι είναι αυτός ο Άρης. Πού βρίσκεται, ποιους οίκους και τι πλανήτες κυβερνά κλπ.
  • gb488 @ 18.05.2009 16:13
    οκ, αντίθεση...
    τώρα με τις μοίρες δεν ξέρω τί παίζει...εννοώ με το πόση ανοχή δίνουμε κτλ..
    +- 1 μοίρα λογικά...
  • gb488 @ 18.05.2009 16:14
    ποιό απ'όλα πετ; εννοώ που ανφέρσαι λέγοντας "αυτό που αναφέρεις";
  • astropet @ 18.05.2009 16:20
    Το ότι "θέλω πρώτη φορά κάτι τόσο πολύ και δεν μπορώ να το έχω".
  • gb488 @ 18.05.2009 16:23
    ναι, αυτό ναι...αλλά αν θυμάμαι καλά αυτό αναφερόταν στο τετράγωνο Πλούτωνα - Πλούτωνα που έχει όλη η γενιά...
    ο καθένας προσωπικά από αυτό φαντάζομαι θα επηρεαστεί όταν θα γίνει το τετράγωνο στο χάρτη του, δλδ εγώ που είμαι του 81 δε θα το νιώσω από τώρα, σε αντίθεση με κάποιον του 71...
  • astropet @ 18.05.2009 16:24
    Όχι, δεν αναφέρεται μόνο στο τετράγωνο του Πλούτωνα, απλά εκεί γράφτηκε. Αυτό είναι γενικό χαρακτηριστικό. Ένα από τα μαθήματα του Πλούτωνα είναι να μάθεις να ζεις με την απώλεια, να μη στηρίζεσαι στα κεκτημένα σου.
  • gb488 @ 18.05.2009 16:32
    α οκ...αυτό δε το είχα καταλάβει...ευχαριστώ πολύ!
    τότε κάτι εξηγείται...
    διότι αναφέρομαι σε περίπτωση που όντως νιώθει έτσι πολύ έντονα, με Άρη στην 3η του Καρκίνου οπότε τώρα πιέζεται από Πλούτωνα , ενώ αντίθετα ο Πλούτωνας ο γενέθλιος είναι στη 10η του Ζυγού κι αργεί ακόμα...
    γι'αυτό και είπα αυτά προηγουμένως..
  • astropet @ 18.05.2009 16:37
    Ναι, κοίταξε όμως... Εφόσον ο Άρης αυτός κάνει τετράγωνο με τον Πλούτωνα, έστω εξασθενημένο αν θέλεις, η όψη αυτή θα είναι ενεργοποιημένη τουλάχιστον όσο ο Πλούτωνας θα βρίσκεται από 3-10 του Αιγόκερω. Όταν ενεργοποιείται ένας πλανήτης, ενεργοποιούνται όλες οι όψεις του.
  • gb488 @ 18.05.2009 16:48
    βέβαια...εγώ τα σκέφτομαι όλα ένα - ένα, τα πολλά μαζί με μπερδεύουν...

    πολύ σωστή και η παρατήρηση περί εξασθενημένου τετραγώνου γιατί υπάρχουν και αυτή που πάνω από 6 μοίρες δε το υπολογίζουν για τετράγωνο....

    τελος πάντων, είναι πολύπλοκα τα πράγματα γιατί έχουμε πολύ παρόρμηση, και ήλιο στην 5η του κριού και ωροσκόπο στη 18η του καρκίνου (για πιο αργά αυτό)...

    απλά ξέρεις, κόλλησα στον Άρη γιατί τώρα Πλούτωνας στη 2η του Αιγόκερω, ο Άρης στην 3η του Καρκίνου, μια μοίρα ανοχή, καταλαβαίνεις...
  • emena @ 18.05.2009 16:55
    Στα αστρομαθηματα αναφερει οτι στις αντιθεσεις η ανοχη που δινουμαι ειναι μεχρι 8 μοιρες +-
  • gb488 @ 18.05.2009 16:57
    έλεγα ότι στις διελεύσεις του πλούτωνα δίνουμε μιά μοίρα ανοχή..
  • gb488 @ 18.05.2009 16:58
    πολλά ορθογραφικά κάνω σήμερα....
  • emena @ 18.05.2009 17:00
    Αυτο το ξερεις η το υποθετεις?Διαφερει απο τους αλλους πλανητες?Δηλαδη οι αργοι πλανητες εχουν μικροτερη ανοχη.Δεν το ξερω.
  • gb488 @ 18.05.2009 17:00
    και τετράγωνο ¨Αρη με μεσουράνημα (2 μοίρες)....και κάτι άλλα , σε πιο προχωρημένες μοίρες παρορμητικών...
    και ψιλοπλουτώνιο γενικά άτομο....
    τέλος πάντων, θα δούμε...μπλέξιμο....
    πρέπει να σας χαιρετίσω...καλό απόγευμα! καλή συνέχεια!
  • astropet @ 18.05.2009 17:00
    Το θέμα με τις ανοχές είναι τεράστιο. Εγώ προσωπικά πέρασα από όλα τα στάδια, χαχα! Υπάρχουν πολλές απόψεις και σημαντικά αντικρουόμενες.
  • emena @ 18.05.2009 17:00
    Ο αναδρομος.
  • astropet @ 18.05.2009 17:01
    Δεν μιλάω για διελέυσεις, εννοώ για όψεις γενεθλίου χάρτη.
  • emena @ 18.05.2009 17:03
    Η επικρατεστερη ανοχη για τους αργους +- την ξερουμε?
  • astropet @ 18.05.2009 17:05
    Με 5-6 μοίρες είσαι ασφαλής, με επιφύλαξη ως προς το εξάγωνο. Αλλά το θέμα είναι άλλο. Πρέπει να έχουμε ανοχές ή όχι;
  • astropet @ 18.05.2009 17:11
    Είσαι ασφαλής εννοώ, ως προς όλες τις σχολές. Κανείς δεν θα έχει αντίρρηση, δηλαδή.
  • emena @ 18.05.2009 17:11
    Με ρωτας?
  • astropet @ 18.05.2009 17:13
    χαχα! Το θέμα με τις ανοχές έχει τεράστια εξέλιξη από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, πάντως.
  • emena @ 18.05.2009 17:17
    Σε ενα σχολιο που ειχα διαβασει στο stardome ελεγε για τον πλουτωνα οτι επειδη εχει αργει διελευση οταν πιανει ενα πλανητη μας με +_ καποιες μοιρες τον επιρεαζει για μεγαλο διαστημα.Μαζι με την αναδρομη κινηση του βεβαιως .

έχουν γενέθλια 238 μέλη.

γιορτάζουν οι: Βενέδικτος, Σεραφείμ

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...