παρακαλώ περιμένετε...

Προς Astropet, στοιχεία

  • astropet @ 23.07.2007 17:27
    zefyre, το θέμα με τη θερινή ώρα είναι λίγο περίεργο... Τώρα είναι από Μάρτιο μέχρι και Οκτώβριο, ενώ δεν ήταν πάντα έτσι... Κάποτε σταματούσε το Σεπτέμβριο... Για αυτό και γίνονται όλα αυτά τα λάθη, γιατί κάποιος πρέπει να ξέρει τη χρονιά που γεννήθηκε πότε ίσχυε η θερινή ώρα και πότε όχι... Τα προγράμματα που χρησιμοποιώ εγώ, την έχουν ενσωματωμένη, οπότε δεν υπάρχει τέτοιο θέμα... Λοιπόν, όπως σου είπε και ο gpano, με τα στοιχεία που δίνεις ο ωροσκόπος σου είναι στις 29ο και 26΄του Καρκίνου. Όμως αυτό το 09:30, είναι ακριβές; Γιατί αν γεννήθηκες 09:33 έχεις ωροσκόπο Λέοντα. Τουλάχιστον, αν είναι λίγο φλου, δες αν μπορείς να ξεκαθαρίσεις αν είσαι πριν ή μετά τις 09:30... Όσον αφορά τις προβλέψεις... Βεβαίως και είναι γενικές, γιατί δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς... Δεν έχει ο αστρολόγος μπροστά του το δικό σου ωροσκόπιο για να απευθυνθεί σε σένα προσωπικά... Τι κάνει λοιπόν; Χρησιμοποιεί το ηλιακό ωροσκόπιο, δηλ. αν κάνει πρόβλεψη για τους Λέοντες, βάζει τον Λέοντα στον ωροσκόπο. Άρα Παρθένος 2ος οίκος, Ζυγός 3ος οίκος κ.ο.κ. Βλέπει τις πλανητικές κινήσεις και τοποθετεί τους πλανήτες στους οίκους του ηλιακού ωροσκοπίου. Αυτή τη στιγμή λοιπόν, για τους Λέοντες ο Κρόνος βρίσκεται στον 1ο ηλιακό οίκο τους και οι Ποσειδώνας, Χείρωνας στον 7ο. Και κάνει πρόβλεψη με βάση τις θέσεις αυτές. Έλα όμως που κάθε Λέων έχει και άλλο ωροσκόπο, άρα οι πλανήτες πέφτουν σε εντελώς άλλους οίκους; Επομένως, μιλούν πιο γενικά για να απευθυνθούν σε όσο γίνεται περισσότερο κόσμο. Το ότι πέφτουν και μέσα πολλές φορές είναι γεγονός. Γιατί, αν εξαιρέσεις τους οίκους, για όλους τους Λέοντες ισχύει το ότι ο Κρόνος έκανε ή θα κάνει συζυγία με τον Ήλιο τους και ότι ο Ποσειδώνας θα κάνει αντίθεση με αυτόν. Άρα κάποια πράγματα είναι ασφαλή να τα πεις. Θες τη γνώμη μου; Το ηλιακό ωροσκόπιο έχει κάποια βάση αν θέλεις να καταλάβεις την αρχετυπική πορεία του κάθε ζωδίου. Ο Λέων π.χ. είναι το κατεξοχήν ζώδιο της ατομικής συνειδητοποίησης. Έρχεται μετά από τον Καρκίνο και μία από τις αποστολές του είναι να κόψει τον ομφάλιο λώρο. Άρα με τον Σκορπιό στον 4ο οίκο, θα πρέπει να βιώσει την απώλεια της οικογενειακής θαλπωρής και με τον Υδροχόο στον 7ο, να κάνει διαπροσωπικές σχέσεις που θα του παρέχουν την απαραίτητη ελευθερία ώστε να γνωρίσει τον εαυτό του. Αυτά όμως ως αρχέτυπο, ως πορεία ζωής αν θέλεις, και είναι καλό να τα έχουμε κατά νου ακόμα και όταν αναλύουμε ένα προσωπικό χάρτη. Σκέψου όμως έναν Λέοντα με Σελήνη και Αφροδίτη στον Καρκίνο τετράγωνο με Πλούτωνα στο Ζυγό. Μόνο υδροχοϊκά δεν θα λειτουργεί στις σχέσεις του... Με βάση λοιπόν όλα αυτά, κάθε αστρολόγος αποφασίζει αν θα ασχοληθεί με προβλέψεις ή όχι. Εγώ δεν είναι ότι δεν συμπαθώ τις προβλέψεις, απλά με τον τρόπο που γίνονται διώχνουν τον κόσμο από την αστρολογία. Κανείς δεν εξηγεί στη στήλη του ότι γίνονται βάση ηλιακού ωροσκοπίου. Θα μου πεις και να το πουν, πόσοι θα καταλάβουν; Δεν πειράζει... Τουλάχιστον να καταλάβει ο κόσμος ότι οι προβλέψεις γίνονται βάση Ήλιου ή ότι είναι γενικές και να μην τις παίρνουν τοις μετρητοίς. Κάτι τέτοιο νομίζω μπορούν να το πουν. Γιατί έρχεται ο κόσμος και πολύ λογικά λέει, δεν είναι δυνατόν να ερωτευτούν όλοι οι Λέοντες την επόμενη εβδομάδα ή να αλλάξουν δουλειά... Άρα η αστρολογία είναι για τους αφελείς. Δεν είναι καθόλου έτσι όμως και αυτό είναι που με στεναχωρεί...
  • zefyros @ 24.07.2007 10:44
    Συμφωνούμε απολύτως! Φυσικά και γνωρίζω πως είναι αναγκαστικώς πολύ γενικές οι προβλέψεις και δεν το κατακρίνω εννοείται. Απλά όταν την ψάχνεις λίγο πιο βαθειά τη δουλεία έχεις λίγο περισσότερες απαιτήσεις από τον εαυτό σου και από τους άλλους. Καταλαβαινόμαστε νομίζω... Ευχαριστώ πολύ που το έψαξες. Την απολύτως ακριβή ώρα δεν την ξέρω. Αναγκαστηκά θα πρέπει να το βρώ από χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς μου. Το πρόβλημα είναι πως τα πολύ γενικά τα γνωρίζω, αλλά δεν με βοηθούν, για το σκοπό που σου προανέφερα. Και δυστυχώς δεν μπορώ να ξεχωρίσω καθαρά πάνω μου στοιχεία μόνο Λέοντα ή Καρκίνου. Και δυστυχώς δεν με ενδιαφέρει ο ωροσκόπος για να παίρνω σωστές προβλέψεις, με ενδιαφέρει για να έχω ενδείξεις για το πού πάω. Αυτό που γράφεις σχετικά με οικογενειακή θαλπωρή, ομφάλιο λώρο και ελυθερία στις σχέσεις μου, είναι μέσα, όσο δεν μπορείς να φανταστείς. βέβαια αν έχεις δει και τον υπόλοιπο χάρτη το αντιλαμβάνεσαι. Αυτό που με ταλανίζει τον τελευταίο καιρό είναι το εξής: Υπάρχει περίπτωση νομίζοντας πως έχω ωροσκόπο Λέοντα (ή Καρκίνο) να έχω υιοθετήσει στοιχεία του, τα οποία όμως στην πραγματικότητα δεν μου ταιριάζουν και άρα με αποπροσανατολίζουν και με απομακρύνουν από τον πραγματικόμου εαυτό; Να υποθέσω ότι είσαι ερασιτέχνης έτσι; Ευχαριστώ πολύ;
  • astropet @ 24.07.2007 11:55
    zefyre, το ότι σου ταιριάζουν δεν αμφιβάλλω για αυτό και χρησιμοποίησα το παράδειγμα του Λέοντα. Έτσι κι αλλιώς, όποιος κι αν είναι ο ωροσκόπος σου, δεν αλλάζει το γεγονός ότι κατά 99,9% ο πρώτος σου οίκος είναι στον Λέοντα. Όπως και ότι έχεις τον Πλούτωνα στον 4ο στον Σκορπιό και Δία στον Υδροχόο στον 7ο. Άρα έχεις πολλά κοινά με την αρχετυπική πορεία του Λέοντα. Βέβαια, ο Καρκίνος στον ωροσκόπο έχει διαφορά. Εσύ τι γνώμη έχεις; Οι γνωστοί σου πώς σε περιγράφουν, άσχετα αν εσύ συμφωνείς ή όχι; Απλώνεις προστατευτικά τις φτερούγες σου και είσαι λίγο μαζεμένος ή σε ενδιαφέρει να είσαι το επίκεντρο; Πολύ χοντρά μιλώντας, βέβαια... Αν υιοθετείς στοιχεία που δεν σου ανήκουν, κάποια στιγμή το ψέμα θα αποκαλυφθεί. Ούτε εσύ θα αισθάνεσαι καλά με αυτά, ούτε οι άλλοι θα μπορούν να δεθούν μαζί σου, γιατί κάτι δεν θα τους κολλάει...
  • zefyros @ 24.07.2007 15:18
    Μην με βρίσεις, αλλά συνηθίζω να απλώνω τις φτερούγες μου...από το κέντρο! Τα άλλα που είπες δεν τα κατάλαβα, σχετικά με τους οίκους και τα τοιαύτα. Αν έχεις την καλή διάθεση μου τα εξηγείς, τις γνώσεις πάντως σίγουρα τις έχεις. Σχετικά με το 99%. Η πραγματική απορία μου ήταν βασισμένη σε αυτό. είμαι σχεδόν όλος πάνω στο Λέοντα και μου λένε ότι έχω Καρκίνο; Δεν στέκει νομίζω. Οι γνωστοί μου με περιγράφουν με την εικόνα που τους δίνω εγώ, λογικό δεν είναι; Οι γυναίκες με θεωρούν ηγετική φυσιογνωμία. Με τα αγόρια υπάρχει πάντα ανταγωνισμός σε αυτό το θέμα. Μαζεμένος δεν είμαι σε καμία περίπτωση, αλλά ούτε προσπαθώ να επιβληθώ με κάθε τρόπο. Απλά...φαίνομαι και μπαίνω στο επίκεντρο χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Ακριβώς επειδή είμαι (ή μάλλον βγαίνω από αυτήν) σε μία περίοδο επαναπροσδιορισμού, το σκέφτομαι σχετικά με το ψεύτικο. Υ.Γ. τελευταία βρέθηκα μπροστα στο θέμα indigo children. Σου λέει κάτι; Ξέρεις εσύ τίποτα; Ό,τι βρίσκω στο δίκτυο είναι ή υπεραισιόδοξο ή εντελώς απορριπτικό και τίποτα από τα δύο δεν βασίζεται σε κάτι στέρεο... Ευχαριστώ και πάλι
  • astropet @ 24.07.2007 15:35
    1) Για το θέμα indigo έχει ένα ωραίο άρθρο εδώ στο site ο gpano, μπορείς να πας να το διαβάσεις, έγινε και μια ενδιαφέρουσα συζήτηση από τα μέλη. Άλλες λεπτομέρειες εγώ δεν ξέρω. 2) Το ότι είναι στο τέλος του Καρκίνου δεν παίζει ρόλο. Αν είσαι γεννημένος 09:30 ή πιο πριν, έχεις ωροσκόπο Καρκίνο. Από αυτά που λες όμως, πιο πολύ για Λέοντα σε κόβω, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι δεν έχεις κάποιον πλανήτη στον λέοντα, ώστε να δικαιολογούσαμε έτσι τη λιονταρίσια εικόνα σου. Αυτά βέβαια, σου τα λέω με κάθε επιφύλαξη, έτσι; 4) Για τον Πλούτωνα στον 4ο, αυτό μας δίνει πληροφορίες για το οικογενειακό σου περιβάλλον. Το ωροσκόπιό σου γενικά περιγράφει ότι έχεις μια εξιδανικευμένη εικόνα του πατέρα, που όμως (η μοίρα σου τον στέρησε για κάποιο λόγο και αυτό σε πλήγωσε πολύ. Είναι έτσι;
  • astropet @ 24.07.2007 15:39
    Δεν ήθελα να βάλω φατσούλα, το ερωτηματικό με την παρένθεση μου έκανε τη ζημιά...
  • gpano @ 24.07.2007 15:43
    Στατιστικά έχει αποδειχθεί ότι όπου υπάρχει αμφιβολία για την ώρα γεννήσεως οι πιθανότητες είναι η ώρα γεννήσεως να είναι αργότερα από αυτήν που εικάζεται παρά νωρίτερα. Έτσι όπως θεωρούμε πλανήτες που βρίσκονται στις τελευταίες μοίρες ενός οίκου ότι έλκουν τις ιδιότητες του επόμενου έτσι μπορεί να συμβεί και με τον ωροσκόπο αν και η Ο μοίρα και η 29η μοίρα κάθε ζωδίου αποτελούν και τους εντονότερους εκπροσώπους του ζωδίου τους.
  • sgouromallousa @ 24.07.2007 15:45
    Gpano kalispera!!!Ego eimai didimos (ipotithetai) alla 30 h 31 moiras..Na ipotheso oti telika pio poli karkinos eimai ??Elko tis idiotites toy epomenou moy zodioy??
  • sgouromallousa @ 24.07.2007 15:46
    ASTROOOOOOO****
  • zefyros @ 24.07.2007 15:52
    Ναι, έτσι είναι. Βασικα δεν έχω εξιδανικεύσει τον πατέρα μου, κάθε άλλο. Το ρόλο και τη σημασία και την ευθύνη του Πατέρα έχω πολύ ψηλά. Και δυστυχώς δεν ήταν το μόνο που στερήθηκα. (Άσε που έχω πέντε ανάδρομους, πλάκα δεν έχει; Δεν μεμψιμοιρώ, συζητάμε.) Αλλά ξέρεις τι λένε ότι δεν σε σκοτώνει... Σχετικά με το 2) νομίζω και εγώ πως έχεις δίκιο. θα ήταν πραγματικά τεράστια ανατροπή αν είχα Καρκίνο ωροσκόπο! Δεν έχεις βάλει 3). Ελπίζω να μην σε καθυστερώ από κάτι. Ευχαριστώ πολύ που κάθεσαι και με βοηθάς, το εκτιμώ πολύ...
  • astropet @ 24.07.2007 15:52
    Γεια σου sgouro, gpano! Ναι, αυτό με την πρώτη και την τελευταία μοίρα κι εγώ το έχω διαβάσει... Τελικά πόσα πράγματα υπάρχουν στην αστρολογία, όρεξη νάχεις να ενημερώνεσαι...
  • zefyros @ 24.07.2007 15:54
    gpano τώρα είδα το σχόλιό σου. Πολύ ενδαιφέρον και διαφωτιστικό, πράγματι. Ευχαριστώ πολύ!
  • sgouromallousa @ 24.07.2007 15:59
    ...Pros to paron exo mia sxoli na vgalo edo pera!!Thn sxoli ths astrologias tha tin vgalo argotera!!!
  • astropet @ 24.07.2007 16:05
    zefyre, καταλαβαίνω αυτό που μου λες. Να σου πω όμως κάτι; Πέρα από τη στενοχώρια που φαίνεται και στο ωροσκόπιό σου, υπάρχει και κάτι που δείχνει ότι ο πατέρας σου, πέρα από όλα τα άλλα, είναι ένας άνθρωπος που δεν σηκώνει περιορισμούς και θέλει πάντα να έχει το πεδίο ελεύθερο για νέα πράγματα, ότι ψάχνει με τον τρόπο του να βρει ένα νόημα στη ζωή. Αυτό μπορεί να σε δυσκόλεψε γιατί με αυτήν τη νοοτροπία δεν τον λες και κλασικό οικογενειάρχη, αν όμως είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου, σου αρέσει και σένα αυτή η στάση ζωής. Απλά, εσύ, ως παιδί του, γνώρισες την άσχημη πλευρά αυτής της ανάγκης του για ελευθερία γιατί σου στέρησε ίσως τη σταθερότητα και την ασφάλεια. Άρα του έχεις αναθέσει το ρόλο του κακού στο έργο της ζωής σου. Προσπάθησε να καλλιεργήσεις την κατανόηση γιατί υποπτεύομαι ότι έχετε πολλά κοινά, όσο κι αν δεν σου αρέσει αυτό αυτή τη στιγμή. Άποψή μου... Τουλάχιστον αυτό διάβασα εγώ στο ωροσκόπιό σου, μπορεί να κάνω λάθος...
  • lahmacun @ 24.07.2007 16:14
    an epitrepetai... na kanw mia paratirisi edw.. kai i psixologia leei oti sygrouomaste kyriws me ton gonea pou moiazoume perissotero... kai kyriws gia aytin tin omoiotita eimaste mazi tou thymwmenoi... isws akougetai astoxo ayto pou eipa.. alla exw arxisei na xanw merika oria edw .. sorry.. gia tin paremvasi..
  • zefyros @ 24.07.2007 16:50
    Σόρρυ δεν αποθηκεύει!!!!
  • zefyros @ 24.07.2007 16:51
    Ωραία, τώρα που αποθηκευει... lahmacun εννοείται πως επιτρέπεται. Παρακαλώ αν έχεις κάτι άλλο να προσθέσεις θα μας βοηθούσε πολύ στην κουβέντα μας! Δεν είδες τα όρια γιατί δεν υπαρχουν
  • astropet @ 24.07.2007 16:52
    Μην χρησιμοποιείς αποστρόφους zefyre!
  • zefyros @ 24.07.2007 16:54
    Astropet Θα μπορούσες να μου πείς που φαίνεται στο χάρτη μου η θλίψη και από που λέει ότι πηγάζει; Συγγνώμη που σε πρήζω, αλλά ειδικά αυτό είναι πολύ σημαντικό για εμένα. Όσον αφορά στα υπόλοιπα....νομίζω πως έχεις δίκιο
  • zefyros @ 24.07.2007 16:55
    Γιατί να μην χρησιμοποιώ αποστρόφους;
  • astropet @ 24.07.2007 17:02
    Γιατί δεν αποθηκεύεται το κείμενο...
  • astropet @ 24.07.2007 17:26
    Λοιπόν, έχουμε και λέμε. Όπως τα βλέπω εγώ, έτσι; Έχεις Σελήνη στον Αιγόκερω στο 6ο σπίτι. Αυτό μας λέει ότι έχεις πολύ ανεπτυγμένη την αίσθηση του καθήκοντος. Δίνεις πολύ μεγάλη σημασία στην ανάληψη ευθυνών και στο ότι οι άνθρωποι πρέπει να κάνουμε το σωστό ακόμα κι αν αυτό μας σκοτώσει. Και είναι πιθανόν να αναλαμβάνεις και περισσότερες ευθύνες από όσες σου αναλογούν και ήδη από μικρή ηλικία. Ένα τέτοιο άτομο λοιπόν, με την έννοια ότι χρειάζεται αυτά τα πράγματα για να αισθάνεται καλά, έχει Πλούτωνα - και Κρόνο ενδεχομένως- στο 4ο σπίτι στο Σκορπιό, στο σπίτι που δείχνει τις βάσεις μας, τις ρίζες μας, το οικογενειακό μας περιβάλλον και τον πατέρα ή για άλλους τη μητέρα. Δύο "ζόρικοι" πλανήτες και οι μόνοι που έχεις στο νερό. Άρα κάτι υπάρχει στο οικογενειακό περιβάλλον που δείχνει φόβο, ανεπάρκεια, σημαντική αλλαγή που σίγουρα θα ενοχλούσε μια Σελήνη στον Αιγόκερω. Σε συνδυασμό με την αντίθεση Ήλιου (πατέρας) με τον Ουρανό που υποδηλώνει αστάθεια, ανατροπή, έλλειψη εκδηλωμένου συναισθήματος, μου λέει ότι κάτι τρέχει με τον πατέρα. Κι επειδή μπαίνει ο Πλούτωνας στη μέση, κάτι αρκετά σοβαρό ενδεχομένως. Κάτι έφερε τη διάλυση του ευτυχισμένου σας σπιτικού. Θα μπορούσε να είναι και θάνατος βέβαια, αλλά το ωραιότατο τρίγωνο που κάνει ο Ήλιος σου με το Δία, μάλλον μας λέει ότι ο χωρισμός είναι πιο πιθανός. Γιατί περιγράφει έναν πατέρα που δεν μπορούσες να τον δέσεις, που έβλεπε την οικογενειακή ζωή και λίγο σαν φυλακή, ακόμα και άπιστος, αν θέλεις. Δεν θα απέκλεια, λοιπόν, το γεγονός να υπήρχε άλλη γυναίκα στη μέση. Αυτό όμως είναι καθαρά εικασία από μέρους μου, έτσι; Ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για το πώς οι πλανητικές θέσεις μεταφράζονται στο υλικό πεδίο. Το ωροσκόπιο λέει ότι υπήρχε μια σοβαρή αλλαγή στο οικογενειακό σου περιβάλλον, που σίγουρα εσένα σου στοίχισε και μάλλον έχει να κάνει με τον πατέρα. Άρα και στενοχώρια, έτσι δεν είναι; Στενοχώρια όμως που φοβάμαι ότι εσύ την κρύβεις καλά μέσα σου και δεν εκδηλώνεσαι συναισθηματικά και κάτι πρέπει να κάνεις με αυτό...
  • astropet @ 24.07.2007 17:28
    Κι έχω και την υποψία ότι κάποια ανατροπή συνέβη πριν καν κλείσεις τα 2 σου χρόνια...
  • zefyros @ 25.07.2007 09:09
    Καλημέρα και ευχαριστώ πάάάρα πολύ. Ήταν πολύ διαφωτιστηκά αυτά που μου είπες. Αυτά που λες, όλα, ισχύουν στο 100%. Αυτό με την άλλη γυναίκα δεν ξέρω, αλλά δεν θα το μάθαινα κιόλας. Για να είμαι ειλικρινής δεν περίμενα να υπάρχει τόση ακρίβεια εκεί πάνω, ούτε να καταφέρεις να την αποτυπώσεις τόσο καλά. Μήπως είσαι επαγγελματίας; Ευχαριστώ πολύ και πάλι. Σχετικά με την ανατροπή στα δύο μου χρόνια ή πιο πριν, δεν ξέρω, πραγματικά, απολύτως τίποτα και με εκπλήσσει αυτό που λές, διότι όσα έχεις πει, ως τώρα, ήταν σωστά. Δεν μπορώ να φανταστώ κάτι... Ανατροπή ως προς εμένα δεν υπήρξε (νομίζω). Το διαζύγιο βγήκε όταν ήμουν γύρω στα 8. Άρα μάλλον κάτι συνέβη και κανείς δεν μου το είπε... Εσύ,ως λιονταράκι, τι κάνεις εδώ; εννοώ πέραν από "την καλή μου νεράιδα" , τη δουλειά έχεις στα διδυμάκια; Και που τα έχεις μάθει όλα αυτά;
  • astropet @ 25.07.2007 15:03
    Νάσαι καλά zefyre, σε ευχαριστώ. Όχι δεν είμαι επαγγελματίας, μου αρέσει απλά η αστρολογία και τη μελετώ. Έχω ακόμα πολύ δρόμο μπροστά μου. Η αστρολογία δεν χρειάζεται ιδιαίτερες ικανότητες ή κληρονομικό χάρισμα. Θέλει να την αγαπάς, να την πιστεύεις, να μελετάς συνέχεια και ένα ταλέντο βέβαια στη σύνθεση. Αλλά κι αυτό καλλιεργείται. Όσο για το τι γυρεύω στη φυλή των Διδύμων, δεν είμαι ρατσιστής, τι να κάνουμε, χεχε!

έχουν γενέθλια 262 μέλη.

γιορτάζουν οι: Φίλιππας, Ιάκωβος, Ιακωβίνα

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...