παρακαλώ περιμένετε...

Εν συνεχεια ενος σχολιου του Stardhomme

  • archive @ 19.11.2008 16:05
    χαι λαχ
    στους εξωκρονιους βαζεις και τον κρονο φανταζομαι?
  • lahmacun @ 19.11.2008 16:23
    ναι αλλα και τον δια θα τον εβαζα .... αν καποιος ειχε πολυ ισχυρο δια στον χαρτη .. πιο ισχυρο απο αλλους πλανητες .. θα σκεφτομουν και αυτον ...

    Ποιος ειναι ο Διας μας οεο ?
  • archive @ 19.11.2008 16:34
    τι να σου πω λαχ, δεν εχω υπολογισει τον δια στην εξισωση.
    Φανταζομαι οτι καποιος με ωροσκοπο τοξοτη ή δια στον 1ο θα ειχε να μας πει πιο πολλα..
  • morgangreene @ 19.11.2008 16:39
    Αυτό που περισσότερο με κέντρισε σ' αυτή τη συζήτηση ήταν το εξής σχόλιο του Stardhomme "ο χαρακτηρισμός Κρόνιος, Ποσειδώνιος κτλ δίνεται σε άτομο που έχει στενή όψη Ήλιου, ωροσκόπου ή μεσουρανήματος (σύνοδο εννοούμε) με κάποιον από παραπάνω πλανήτες. Και πάλι όμως τα πάντα είναι σχετικά, αφού μία απλή τέτοια όψη δε σε κάνει αυτόματα Κρόνιο...".

    Έχω Δία στο 12ο οίκο μου (παλιό σπίτι του), τρεις μοίρες πριν τον Ωροσκόπο μου, σε αμοιβαία υποδοχή με τον κυβερνήτη μου Ουρανό και σε τετράγωνο με τον Πλούτωνα. Ναι, πολύ σημαντικός, αλλά δεν νιώθω ότι με ορίζει καθοριστικά και συλλήβδην.

    Ο Κρόνος μου πάλι είναι σε απόσταση αναπνοής (2 λεπτά της μοίρας) από το Μεσουράνημά μου, τριγωνίζει Ερμή με ανοχή 5 μοιρών και τη Σελήνη με ανοχή 8 μοιρών, σχηματίζοντας ένα χαλαρό Μεγάλο Τρίγωνο.

    Αφενός όμως το τελευταίο τρίγωνο προσωπικά το αγνοώ επιδεικτικά, λόγω της μεγάλης απόκλισης, κι ας πρόκειται για Σελήνη, αφετέρου, ναι, Κρόνος είναι πάνω στο Μεσουράνημα και μες στο 10ο οίκο.

    Όταν όμως έχω Ουρανό στον 11ο οίκο (δλδ σπίτι του), κυβερνήτη του χάρτη μου καθότι Υδροχόος ο ωροσκόπος, να μου αγγίζει ΠΟΛΥ ΣΤΕΝΑ όλους τους εσωτερικούς μου πλανήτες, με τρίγωνα, τετράγωνα και χιαστί, αυτοαποκαλούμαι Ουράνια με δόξα και τιμή.
  • lahmacun @ 19.11.2008 16:40
    δεν λεω τιποτα με βεβαιοτητα ... για αυτο εκανα αλλωστε και το ποστ .... ελπιζω να ξεκαθαρισει το θεμα..
  • lahmacun @ 19.11.2008 16:43
    Μοργκαν .. καταλαβαινω απολυτα τι λες ...
    εγω στη θεση σου θα το επιανα το τριγωνο και γιατι η θεση του κρονου ειναι σημαντικη και γιατι πιανει 2 προσωπικους ...
    κι επειδη παραδοσιακος κυβερνητης τους υδροχοου ...

    Αυτο που λες ειναι πως ο ουρανος κανει μακραν τις πιο πολλες οψεις ??
    και οταν μιλαω για οψεις .. εγω θεωρω τις κυριες ..αμα μπλεξουμε και με δευτερευουσες κατα ποσον βγαινει ακρη ?
  • gpano @ 19.11.2008 16:49
    Κάποιος χαρακτηρίζεται Πλούτωνιος πχ αν :1) έχει ήλιο στον Σκορπιό, ή Σελήνη. 2) έχει ωροσκόπο Σκορπιό 3) έχει stellium στον 8ο οίκο 4) Ο ήλιος ή η σελήνη του κάνουν σύνοδο με τον Πλούτωνα. Τελειώσαμε..
    Με τον ίδιο τρόπο κάποιος είναι Ουράνιος εφόσον έχει ήλιο ή σελήνη στον Υδροχόο, ήλιο ή σελήνη σε σύνοδο με τον Ουρανό ή γεμάτο 11ο οίκο...κοκ

    *Σαφώς υπάρχουν ισχυρότατες επηροές όταν ο Πλούτωνας πχ βρίσκεται σε γωνιακούς οίκους- 1/4/7/10 ή η Αφροδίτη ή ο Άρης κάνουν σύνοδο με τον Πλούτωνα..όμως δεν καλούνται Πλουτώνιοι...
  • morgangreene @ 19.11.2008 16:50
    Λαχ, μέτρα:
    Ουρανός τετράγωνο με Ήλιο (απόκλ. 5ο)
    χιαστί με Σελήνη (απόκλ. 2ο)
    τετράγωνο με Ερμή (απόκλ. 5ο)
    τρίγωνο με Αφροδίτη (απόκλ. 2ο)
    τρίγωνο με Άρη (απόκλ. 3ο)
    Ολες οι όψεις κύριες και με προσωπικούς πλανήτες!
  • morgangreene @ 19.11.2008 16:54
    Κι έχω και Ουρανό (κυβερνήτη μου) και Ποσειδώνα (σημαντικός καθότι ο Ήλιος μου στους Ιχθύς) στον 11ο .
  • boa @ 19.11.2008 16:59
    gpano αν κάποιος έχει ήλιο στον Υδροχόο και ωροσκόπο στους Ιχθύες και 2 πλάνήτες στον 11ο, ο οποίος αρχίζει από τον Υδροχόο και τελιώνει στους Ιχθύες... είναι Ουράνιος ή Ποσειδώνιος;
  • lahmacun @ 19.11.2008 17:03
    Δηλαδη στην περιπτωση ελλειψης συνοδων... ειμαστε το κραμα ηλιου σεληνης ωροσκοπου ? Δηλαδη με μια εννοια "τουρλου " ?
  • lahmacun @ 19.11.2008 17:04
    το εληξα ειμαι κρονια ηλιος και φουλ του 10 νιωθω καλυτερα τωρα
  • archive @ 19.11.2008 17:06
    χα χα λαχ, καλο
  • ofisofi @ 19.11.2008 18:02
    Δηλαδή...εγώ είμαι πλουτώνια; Ουααααααα.....
  • astropet @ 19.11.2008 18:15
    Δηλαδή είμαι πλουτώνιος λόγω ωροσκόπου? Αμάν, την κάτσαμε... Και δεν είμαι ποσειδώνιος που έχω τα φώτα σε τετράγωνο με αυτόν? Ποσειδώνα μου σε παίρνουν από μένα, ούτε η αστρολογία δεν μας θέλει μαζί... Α, όχι, τον έχω στον 1ο οίκο, σώθηκα τελευταία στιγμή
  • lahmacun @ 19.11.2008 18:29
    αστροπετ .. εχει τα δυο φωτα στον 10 .. και κρονο σε γωνιακο ...
  • lahmacun @ 19.11.2008 18:30
    εγω ειμαι ενωμενη με ολο τον κοσμο Μοο ...
    οξεια κρονοτιδα
  • lahmacun @ 19.11.2008 18:55
    Μα γιατι θα μαζεψεις λεφτα , θα διαπρεψεις επαγγελματικα και θα παντρευτεις αξιοπρεπη νεο ... ασχημα θα ειναι

    που εισαι χαμενη εσυ ??
  • Psy @ 19.11.2008 18:57
    astropet τί ωροσκόπο έχεις? Εδώ βλέπω διδύμους.
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:03
    lah, psy καλησπέρα
  • Psy @ 19.11.2008 19:05
    γειά οφι και σε όλους, παλιούς και νέους.
  • Psy @ 19.11.2008 19:06
    Οφι, πήρε το μάτι μου που ο πετ γρέφει για πλουτώνιο ωροσκόπο και ανατρίχιασα.
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:06
    μα πείτε μου, με το χαμόγελο της colgate ...είμαι εγώ πλουτώνια; μαμάααααα
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:06
    psy, νομίζω ο πετ έχει ωροσκόπο σκορπιό
  • johnnyG @ 19.11.2008 19:13
    γεια... ποσειδωνιος speaking... (για να μπουμε στο θεμα)
  • astropet @ 19.11.2008 19:13
    Σκορπιό έχω, ναι. Μην βλέπετε το προφίλ μου, με εκδικείται το dome για όσες φορές καταφέρθηκα εναντίον των Διδύμων!
  • Psy @ 19.11.2008 19:14
    Αχ τον ξέρω καλά τον συνδυασμό αυτόν, όμως στο προφίλ του δίνει διδύμους για ωροσκόπο. Εσύ καλέ είσαι αφροδιτένια.
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:14
    εγώ πως βγήκα πλουτώνια; μαμάαααααα......
  • Psy @ 19.11.2008 19:15
    πετ, μακριά και αγαπημένοι then. Γειά σου Johnny.
  • Psy @ 19.11.2008 19:15
    ofi, ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΛΟΥΤΩΝΙΑ. ξαναψάξτο.
  • johnnyG @ 19.11.2008 19:16
    σκορπιοειδες εισαι τοτε, πετ. τι ποσειδωνιος και φούμαρα;;;
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:16
    η μάνα μου φταίει που δεν κρατήθηκε 2 μέρες ακόμα!
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:18
    και επειδή ο καθένας ότι δηλώσει είναι σε αυτήν την χώρα...διαλέχτε τώρα που γυρίζει!
  • Psy @ 19.11.2008 19:19
    οφι, ώς κρόνια σε επαναφέρω στη τάξη. αφού δεν γεννήθηκες με καισαρική, τότε ΕΣΥ επέλεξες πότε θα γεννηθείς κάρμα, ντάρμα και δε συμαζεύεται.
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:19
    ναι...αλλά ήμουν μικρό και ανώριμο...
  • Psy @ 19.11.2008 19:20
    μικρό και όμορφο
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:21
    αυτό μας έλειπε με τόση αφροδίτη! πανέμορφο!
  • Psy @ 19.11.2008 19:21
    pet, έχω ουρανό, αφροδίτη στον δωδέκατο. σε συγχωρώ.
  • johnnyG @ 19.11.2008 19:22
    http://ie.youtube.com/watch?v=ncqxWq0U5dk&feature=related

    ας βρεξει λιγο ρε γμτ!!!
  • astropet @ 19.11.2008 19:22
    Psy, γιατί μου φέρεσαι έτσι? Τι έχει δηλαδή ο ωροσκόπος μου? κλαψ!
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:24
    κάτι ξέρει η psy πετ...
  • astropet @ 19.11.2008 19:24
    Τζόνυ, εδώ έβρεξε αρκετά όπως και στα περισσότερα μέρη της Ελλάδος. Βεβαίως το είχα προβλέψει εδώ κι ένα μήνα, τι να μου πουν εμένα οι μετεωρολόγοι, ΠΦΦΦ!
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:25
    που ήσουν βρε πετ μου; 5 ώρες ήμουν εγκλωβισμένη στο αυτοκίνητο προχθες!
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:25
    (5 ώρες...λάλησα το ταυρί...)
  • lahmacun @ 19.11.2008 19:26
    γεια σας κοριτσια και αγορια .. δουλευω παραλληλα αλλα θα σας παρακολουθω ...
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:27
    γεια σου κορίτσι
  • astropet @ 19.11.2008 19:27
    Λόγω βροχής? Άστα κι εδώ χθες διαβολεμένη κίνηση, όλοι πήραν τα αυτοκίνητά τους, μη χάσουν...
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:27
    βροχή+πορεία=ταυρί στα πρόθυρα κρίσης!
  • lahmacun @ 19.11.2008 19:28
    πετ εχω κατι σοβατισματα να τελειωσω κι εχω θεμα με την υγρασια .. για πες .. θα τι καιρο θα εχει τις επομενες μερες στη Δυτικη ελλαδα .. αμα ειναι να κανονισω το συνεργειο
  • zenobia @ 19.11.2008 19:28
    καλησπερα σε ολους!
    πετ, περιμενουμε την επομενη προβλεψη...
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:30
    πριν ξαναπάρω το αυτοκίνητο κατά προτίμηση
  • astropet @ 19.11.2008 19:30
    Ε, καλά, δεν θα κάτσω τώρα να ασχοληθώ με κάθε μέρα τι καιρό θα κάνει! Οι μετεωρολόγοι πάντως μιλάνε για επιδείνωση του καιρού από την Παρασκευή στα δυτικά.
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:30
    καλησπέρα ζεν
  • astropet @ 19.11.2008 19:30
    Δεν το έχω μελετήσει καλά, πάντως ο φετινός χειμώνας φαίνεται εκ πρώτης όψεως πιο νορμάλ, πιο χειμώνας δηλαδή...
  • Psy @ 19.11.2008 19:32
    Καλή συνέχεια παίδες, στο διάλειμα μου θα ξαναμπώ.
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:32
    καλά...εγώ θα πάρω κουπιά για αυτοκινήτο για καλό και για κακό...
  • zenobia @ 19.11.2008 19:32
    και συγγνωμην που επεμβαινω υπερ καποιου, αλλα ... δεν απανταει καποιος στην boa;; (που νομιζω πως η ασχετη της εχωσα την ιδεα να ψαξει τα του ουρανου και ποσειδωνα της, ως κυβερνητες του ηλιου κ ωροσκοπου της...)
  • johnnyG @ 19.11.2008 19:33
    σημερα θελω βροχη, μια κόκκινη καρώ κουβέρτα, μια ωραία ταινία, ένα μεταξας 5 αστερων και σοκολατα υγειας με γευση πορτοκάλι. αλλα δε γινεται.
  • zenobia @ 19.11.2008 19:33
    πετ, η αιγινα με ενδιαφερει προς το παρον για το σ/κ ...
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:33
    εγώ θέλω λιακάδα την κυριακή για να ασχοληθώ με τα φυτά μου
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:34
    επίσης πετ, μπορείς να ανοιξέις ένα γραφείο μετεωρολογίας-ταξιδιών... χρυσές δουλειές θα κάνεις!
  • astropet @ 19.11.2008 19:36
    Βροχές και χιόνια θέλουμε να γενίσουν οι ταμιευτήρες κι αφήστε τα υπόλοιπα! Άντε μη γίνω Κρόνιος και δικαιώσω τη λαχ, που δεν έχω χειρότερο!
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:37
    κρόνιος, πλουτώνιος, ποσειδώνιος...μήπως να αποφάσιζες;
  • astropet @ 19.11.2008 19:37
    Το έχω ξαναπεί, εφόσον είμαι ποσειδώνιος εμπεριέχω τα πάντα...
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:38
    αχα, οκ - πάσο!
  • johnnyG @ 19.11.2008 19:38
    αστροπετώνιος...
  • astropet @ 19.11.2008 19:39
    Βέβαια, η κρυφή μου αδυναμία είναι ο Δίας!
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:39
    lol johnny! νέα κατηγορία!
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:40
    θα συμφωνήσω πετ...τι ζήτησα και εγώ; μια τοξοτο-σελήνη!
  • astropet @ 19.11.2008 19:41
    Τζόνυ, στις πρώτες μοίρες του Κριού δεν είσαι? Οπότε θα έχεις συγχρόνως Κρόνο, Ουρανό, Πλούτωνα. Μάλιστα. Ωραία.
  • astropet @ 19.11.2008 19:41
    Ο Δίας είναι συγκλονιστικός τελικά και τον έχουμε αδικήσει.
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:42
    ποιος τον έχει αδικήσει;
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:42
    (και η αφροδίτη δεν είναι άσχημη...πρέπει να παινέψω το σπίτι μου)
  • zenobia @ 19.11.2008 19:43
    Διας μεγας φανφαρας ... μαλλον για αυτο τον αγαπαμε οι λεοντες
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:44
    που μπορώ να κάνω αίτηση για αλλαγή σελήνης;
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:44
    θα χρειαστεί χειρουργική επέμβαση;
  • astropet @ 19.11.2008 19:44
    Είναι χαρά, είναι αισιοδοξία! Οι άλλοι πια όλο μαθήματα κι όλο μεταμορφώσεις... ΒΑΡΕΘΗΚΑ!
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:45
    εγώ να δεις...
  • zenobia @ 19.11.2008 19:45
    πετ, χωρις οψεις φωτων με εξωκρονιους, "μετραμε" AC k MC, η το αφηνουμε το θεμα;

    αμα εισαι ο,τι δηλωσεις, δηλωνω ποσειδωνια, λογω ΑC kai αντιθεσης με αφρο, και πλουτωνια λογω συνοδου με αρη κ ακριβους τετραγωνου με ερμη
  • zenobia @ 19.11.2008 19:46
    τι σεληνη εχεις ειπαμε?
  • astropet @ 19.11.2008 19:47
    Τα φώτα είναι τα σημαντικότερα, συμφωνώ με τον gp. Κι έχει δίκιο και για τη σύνοδο, είναι ΜΑΚΡΑΝ η πιο ισχυρή γωνία.
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:47
    οκ ζεν, εγώ θα δηλώσω αφροδίτια (κυβερνήτρα χάρτη)...άκου εκεί πλουτώνια...
  • astropet @ 19.11.2008 19:47
    Εγώ? Λιοντάρι φυσικά!
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:48
    όχι βρε πετ...μην μου το κάνεις αυτό...πάνω που δήλωσα αφροδίτη
  • zenobia @ 19.11.2008 19:49
    τη σοφι ρωτησα, που θελει να την αλλαξει..

    πετ, να τη χαιρεσαι την κτητικια σου παθιασμενη σεληνη
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:49
    ζυγοσελήνη ζεν...σε σύνοδο με πλούτωνα
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:50
    α, i like λιονταροσελήνη! έχει μια φίλη μου, θεϊκή είναι!
  • astropet @ 19.11.2008 19:51
    Να το θέσω αλλιώς. Οι άλλες γωνίες, τετράγωνα π.χ. είναι βεβαίως σημαντικές. Όμως ακριβώς επειδή τα ζώδια είναι σε σύγκρουση δεν μπορεί να γίνει και δεν πρέπει ίσως η ταύτιση. Δηλαδή εγώ που έχω τα φώτα στο λιοντάρι, ε, δεν μου ταιριάζει ο Ποσειδώνας, πώς να το κάνουμε? Φυσικά και θα παίξει σημαντικό ρόλο στη ζωή μου λόγω των τετραγώνων, αλλά είμαι εκ φύσεως αντίθετος προς αυτόν.
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:53
    να διαλέξω την σύνοδο ήλιου-χείρωνα; ε;ε;
  • zenobia @ 19.11.2008 19:54
    ..... αρα, "διαγραφοντας" τα τετραγωνα του πλουτωνα, εχω περισσοτερες οψεις με ποσει...
    αλλα τα φωτα μου ειναι ανεπηρεαστα γενικως... καθονται εκει στο τριγωνακι τους μεταξυ τους και ρεμβαααζουν ...

    οσο για το Δια, μολις ειδα οτι μολις εκανε αντιθεση με τον ερμακο μου στον 4 και μου "ηρθε" δουλεια για το σπιτι
  • zenobia @ 19.11.2008 19:55
    τι??? οχι και χειρωναααα
    ελα, καλος ειναι ο πλουτωνας ...
  • zenobia @ 19.11.2008 19:56
    αμα κανουμε καλλιστεια σεληνης, σαφως ψηφιζω ιχθεις
  • astropet @ 19.11.2008 19:56
    Σύνοδος Ήλιου-Χείρωνα? Ωχ...
  • euterpi @ 19.11.2008 19:57
    Καλησπέρα σας.
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:57
    τι ωχ; γιατί ωχ;
  • zenobia @ 19.11.2008 19:57
    τι ωχ...
    μη λες "ωχ" σε ταυρο!!
  • zenobia @ 19.11.2008 19:58
    καλησπερα ευτερπη
  • astropet @ 19.11.2008 19:58
    Γεια σου ευτ!
  • euterpi @ 19.11.2008 19:58
    Pet αυτή η όψη δε δίνει θεραπευτές; Δασκάλους, γενικά ανθρώπους που βοηθούν και ουσιαστικά μέσα από τη διδασκαλία προς τους άλλους "θεραπεύονται" και οι ίδιοι ή βλακείες λέω;
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:58
    καλησπέρα μπανιεράκι μου!
    (καλέ, γιατί ωχ; )
  • astropet @ 19.11.2008 19:59
    Τι τον ήθελες τον Χείρωνα και μάλιστα στον Ταύρο? Δεν πειράζει, θα ασχοληθείς με χειροπρακτική, ρέϊκι, τέτοια...
  • zenobia @ 19.11.2008 19:59
    (πετ, τωρα θα πρεπει να "ξηγηθεις" για το ωχ, για να ηρεμησει ο ταυρος )
  • ofisofi @ 19.11.2008 19:59
    αν σου πω πως είναι στον 10ο, θα κάνεις και άλλο ωχ;
  • morgangreene @ 19.11.2008 19:59
    Καλησπέρα! Να ρωτήσω κάτι πετ; Αυτό με τα τετράγωνα απ' ό,τι λες δλδ δεν είναι απόλυτο, ας πούμε αν έχω ήλιο στον ιχθύ σε τετράγωνο με ποσειδώνα στον τοξότη όλα εντάξει. Αν προσμετρήσουμε κι ότι το ζώδιο του εξωκρόνιου ως επιρροή γενιάς δεν λαμβάνεται ιδιαίτερα υπόψη..
  • lahmacun @ 19.11.2008 20:00
    τι εγινε σημερακαι ο Πετ λεει για πρωτη φορα αληθεια στη ζωη του ????

    εντυπωσικο !!!!

    Και για μιλα μας για μια συνοδο ηλιου στο σκορπιο με ουρανο ..

    ειναι το μεγαλο μου θεμα τι κανει ο ουρανος σε ενα σκορπιο ..
  • ofisofi @ 19.11.2008 20:00
    χειροπρακτική; ρέικι; έχω πάρει λάθος δρόμο!
  • zenobia @ 19.11.2008 20:00
    στο χω πει κ γω οφι ... κ εχω προσφερθει για αντικειμενο θεραπειας... εχω μανια με μαντζουνια και εναλλακτικες θεραπειες...
  • astropet @ 19.11.2008 20:00
    Βεβαίως ευτ, αλλά πρέπει πρώτα να συμβιβαστούν με την πληγή. Να αποδεχτούν το γεγονός ότι υπάρχει, διαφορετικά μπορεί να πληγώνουν τους άλλους, αν δεν βοηθά και το υπόλοιπο ωροσκόπιο.
  • ofisofi @ 19.11.2008 20:01
    έχω ταραχτεί...
  • ofisofi @ 19.11.2008 20:01
    ζεν μου...είσαι σίγουρη;
  • zenobia @ 19.11.2008 20:01
    νομιζω οφι ασχολεισαι με διδασκαλια η κανω λαθος;
  • astropet @ 19.11.2008 20:02
    Πολύ ωραία όψη και πολύ χρήσιμη. Αλλά και πολύ δύσκολη, λαχ.
  • ofisofi @ 19.11.2008 20:02
    όχι ζεν...μηχανικός είμαι...και έχω παραιτηθεί και "ψάχνομαι" να κάνω κάτι άλλο με την ζωή μου...
  • astropet @ 19.11.2008 20:02
    Γιατί ταράχτηκες?
  • zenobia @ 19.11.2008 20:03
    (πετ, μετα τα "ωχ" πρεπει να το καθησυχαζεις τον ταυρο, για να μη μπει σε κανενα υαλοπωλειο)
  • zenobia @ 19.11.2008 20:03
    ααα... join the club...
  • ofisofi @ 19.11.2008 20:03
    γιατί έχω ταραχτεί...γιατί πετάς ένα "ωχ", λες μερικά μισόλογα και μετά αλλάζεις θέμα!
  • ofisofi @ 19.11.2008 20:04
    και με άρη στον 1ο...δεν είναι να μπω σε υαλοπωλείο ζεν! θα σκοτωθώ μόνη μου!
  • astropet @ 19.11.2008 20:06
    Όφι, επειδή έχω κρατήσει τα στοιχεία σου από παλιότερα, η όψη αυτή ενεργοποιήθηκε έντονα όταν ήσουν 4-5 χρονών. Η τότε εμπειρία σου, αν βέβαια μπορείς να θυμηθείς κάτι, είναι το κλειδί.
  • ofisofi @ 19.11.2008 20:06
    ωχ...
  • ofisofi @ 19.11.2008 20:07
    (έχω όψη ερμή-πλούτωνα...τα πάντα θυμάμαι...)
  • ofisofi @ 19.11.2008 20:07
    ωχ...
  • ofisofi @ 19.11.2008 20:07
    ωχ είπα;
  • ofisofi @ 19.11.2008 20:08
    πετ...δώσε μου λίγο χρόνο να το επεξεργαστώ...έχω την εντύπωση πως θα σου είμαι ευγνώμον...
  • lahmacun @ 19.11.2008 20:08
    Πετ συμφωνω για το πολυ ωραια οψη και ενδιαφερουσα ....
    αλλα ποσο ουρανιος γινεται .. αυτο αναρωτιεμαι ..
  • astropet @ 19.11.2008 20:09
    Ο Χείρων είναι ο μεγάλος κλειδοκράτορας, ο μεγάλος μύστης που λέει και η Ντάκου. Για να μπεις όμως στον κόπο να ξεκλειδώσεις τα μυστήρια, πρέπει και να έχεις πληγωθεί κάπου. Κανείς τρισευτυχισμένος δεν ασχολείται με τα μυστήρια της ψυχής. Είσαι και πολύ τυχερή συγχρόνως, να το ξέρεις, στο χέρι σου είναι πώς θα αξιοποιήσεις αυτή τη σύνοδο.
  • ofisofi @ 19.11.2008 20:10
    όταν λες "κλειδί"...εννοεείς την αξιοποίηση της συγκεκριμένης εμπειρίας ως το μέσο για να ξεπεράσω το τραύμα;
  • astropet @ 19.11.2008 20:11
    Λαχ, θα έχει τεράστιο πρόβλημα ο Σκορπιός, δεν το συζητάω. Αν κι ο υπόλοιπος χάρτης κλίνει προς τον Σκορπιό, θα δυσκολευτεί να συνδυάσει τις δύο ενέργειες. Αν ήταν στη φωτιά ή στον αέρα η σύνοδος θα ήταν πιο εύκολα τα πράγματα. Όμως τώρα, θα είναι διχασμένος για μεγάλο διάστημα, αλλά αν μπορέσει να βάλει την αποστασιοποίηση στο πάθος, θα είναι σούπερ.
  • astropet @ 19.11.2008 20:13
    Πληγώνεσαι κάπου, λες είναι άδικο, ειδικά με τον Χείρωνα η αίσθηση είναι ότι πράγματι δεν φταις, δεν έχεις κάνει τίποτα εσύ, απλά η ζωή είναι σκληρή. Άρα τι κάνεις? Ψάχνεις τρόπους να δικαιολογήσεις αυτή τη σκληρότητα. Καταλαβαίνεις τον πόνο των άλλων και μόνο η παρουσία σου πολλές φορές και η κατανόησή σου αρκούν για να τους θεραπεύσεις.
  • ofisofi @ 19.11.2008 20:14
    Μάλιστα...τα θυμάμαι τα γεγονότα...
  • astropet @ 19.11.2008 20:15
    Και το Ερμής Πλούτωνας είναι από τις αγαπημένες μου όψεις...
  • ofisofi @ 19.11.2008 20:17
    σε αντίθεση τους έχω...με την σελήνη μαζί
  • zenobia @ 19.11.2008 20:19
    χειρωνας η "αιχμη" σε yod με ποσειδωνα + πλουτωνα, τι μας λεει;
  • astropet @ 19.11.2008 20:19
    Και να μη σε ρωτήσω για τα 22 σου χρόνια περίπου...
  • ofisofi @ 19.11.2008 20:21
    εμένα; 22 ετών...χμ...μισό...
  • astropet @ 19.11.2008 20:21
    Ζεν, δεν είναι κανείς προσωπικός πλανήτης, δεν ξέρω πώς το βίωσες, είναι σε γωνιακούς οίκους κάποιος ή κάποιοι?
  • ofisofi @ 19.11.2008 20:26
    τα 22 μάλον ανώδυνα ήταν...στα 20 και στα 26 έγινε μπατιρντί καλό!
  • zenobia @ 19.11.2008 20:27
    ναι, ο χειρων ειναι στον 1ο. ο ποσειδωνας στον 8 κ πλουτωνας στον 6
    επισης, ο χειρων ειναι χωμενος και σε δευτερο yod με αιχμη τον ποσειδωνα, σε εξαγωνο με τον ερμη...
  • euterpi @ 19.11.2008 20:27
    Έχασα συζήτηση πάλι με το chat. Γκρρρ... Θα σας διαβάσω όμως μετά. Να είστε προσεχτικοί και ακριβολόγοι παρακαλώ. Α και άκρως ενδιαφέροντες. Σας χαιρετώ!
  • zenobia @ 19.11.2008 20:28
    δεν ξερω πως θα μπορουσα να "βιωσω" τη συγκεκριμενη οψη...
  • ofisofi @ 19.11.2008 20:28
    στο καλό μπανιερόνι!
  • zenobia @ 19.11.2008 20:30
    αυτο με το yod με απασχολησε οταν διαβασα πως μπορει να υπαρχουν σημαντικα γεγονοτα με διελευσεις απο το σημειο απεναντι απο την "αιχμη" δηλαδη απεναντι απο το χειρωνα... οπου βρισκεται ο γενεθλιος ουρανος μου... δεν ξερω τι λεει αυτο...
  • astropet @ 19.11.2008 20:31
    Σίγουρα? Γύρω στο 2000 υπολογίζω, τεσπα...
  • astropet @ 19.11.2008 20:32
    Α, έχεις και τον Ουρανό απέναντι? Τότε εκεί θα εστιαστείς...
  • ofisofi @ 19.11.2008 20:32
    ααααααα....
    δίκιο έχεις...το είχα αποθήσει...
  • lahmacun @ 19.11.2008 20:33
    παρακολουθω με ενδιαφερον την κουβεντα στα διαλειμμτα μου για τον χειρωνα ..

    Πετ ειναι μεγαλη κουβεντα αυτη με τον σκρπιο-ουρανο .. συμφωνουμε γενικα και σε ευχαριστω πολυ ... ισως τη συνεχισουμε αλλη φορα ..
  • zenobia @ 19.11.2008 20:33
    θα... εστιαστω??
    σε εναν σκορπιο-ουρανο στον 7??
    ενταξει, ναι, οι σχεσεις γενικως εχουν υπαρξει πονοκεφαλος ...
  • astropet @ 19.11.2008 20:37
    Είπα κι εγώ, δεν μπορεί...
  • ofisofi @ 19.11.2008 20:37
    για την ακρίβεια...τέλος 1999 και αρχές 2000...
  • astropet @ 19.11.2008 20:38
    Λέγεται ότι είναι η λύση, ζεν.
  • ofisofi @ 19.11.2008 20:38
    χαχα, συγγνώμη που σε αμφισβήτησα!
  • zenobia @ 19.11.2008 20:38
    σχεση-σκορπ(ι)οχωρι ...
    πολυ ενδιαφερον ...

    οφακι... οταν βρεις τα τραυματα σου, θα αναλαβεις το αυτιστικο;
    μολις εμαθα οτι για να με παρουν σε ειδικο σχολειο, θα πρεπει να αποδειξω οτι εχω εγκεφαλο παιδιου... τι κριμα!
  • astropet @ 19.11.2008 20:39
    Ναι, εκεί γύρω...
  • ofisofi @ 19.11.2008 20:39
    αχ ζεν μου, εδώ δεν μπορώ να αναλάβω εμένα...
  • astropet @ 19.11.2008 20:39
    χαχα!
  • ofisofi @ 19.11.2008 20:40
    πετ...με τρομάζεις...
  • astropet @ 19.11.2008 20:40
    Γιατί?
  • zenobia @ 19.11.2008 20:40
    πετ, παρθενιζεις, το ξερεις;
  • zenobia @ 19.11.2008 20:41
    μα εκει ειναι το θεμα οφι ... εσυ μεν δε μπορεις να "θεραπευτεις", μπορεις ομως να "θεραπευσεις" αλλους
  • ofisofi @ 19.11.2008 20:41
    τι γιατί; βρήκες την πολύ μαύρη περίοδο...
  • astropet @ 19.11.2008 20:42
    Γιατί παρθενίζω?
  • ofisofi @ 19.11.2008 20:42
    με έβαλες σε "τριπάκι" όμως...θα ανοίξω καμιά εφημερίδα να δω τις διελέυσεις τότε...
  • zenobia @ 19.11.2008 20:43
    ετσι μου βγηκε, κι ετσι το ειπα
    "βλεπω" αναλυτικοτητα και διαθεση για προσφορα και συγκρατηση...
  • lahmacun @ 19.11.2008 20:43
    Ζεν ... εχω πεσει πανω στο γραφειο και χτυπιμαι !!!!!
  • astropet @ 19.11.2008 20:44
    Ακόμα εδώ είσαι εσύ? Δεν είπες ότι θα φύγεις?
  • ofisofi @ 19.11.2008 20:44
  • astropet @ 19.11.2008 20:45
    Α, με αυτήν την έννοια, ζεν, ναι. Εκτιμώ ιδιαίτερα την παρθενίσια ενέργεια. Η μεγαλύτερη σύγχρονη δασκάλα της αστρολογίας είναι Παρθένος. Τα λέει όλα νομίζω.
  • lahmacun @ 19.11.2008 20:45
    ειμαι και αλλου - δουλευω παραλληλα ..
    ο καλος θεουλης με αγαπα δεν με αφησε να χασω αυτη τη σκηνη

    Ζεν με εχεις κανει ευτυχισμενη
  • lahmacun @ 19.11.2008 20:46
    Πετ
  • astropet @ 19.11.2008 20:47
    Λαχ, γιατί παίζεις με τη φωτιά? Αφού ξέρεις πως η γλώσσα μου κόκκαλα δεν έχει και κόκκαλα τσακίζει!
  • astropet @ 19.11.2008 20:47
    Είδατε η Psy... Μόλις έμαθε τον ωροσκόπο μου, όπου φύγει-φύγει...
  • lahmacun @ 19.11.2008 20:52
    Ειμαι ριψοκυνδινος ανθρωπος Πετ .. ακομα να το καταλαβεις ? εκτος αυτου... εχω παθει ανοσια απο το δικο σου "προσωπικο "δηλητηριο μετα απο τοσες τσιμπιες ..

    Ζεν μου το χαλασες λιγο .. αλλα μου φτανει για να διασκεδασω και το " Πετ Παρθενιζεις" :_
  • ofisofi @ 19.11.2008 20:52
    κάτι ξέρει η psy...τον συνδιασμό τουλάχιστον, καλά!
  • astropet @ 19.11.2008 20:55
    Μωρέ θα σε κάνω εγώ Αιγόκερω και θα τρίβεις τα μάτια σου, που μου το παίζεις Ουρανός
  • zenobia @ 19.11.2008 20:56
    τι εκανα??

    καλα ... συνεχιζω να διαβαζω για τα yod μου, με το δευτερο να "δειχνει" την αφροδιτη στον 3 απεναντι απο τον ποσειδωνα ...
    ωραια... λυσεις δινει η αφρο και ο ουρανος ... σχεση σκορπ(ι)οχωρι και αγαπη για τη μαθηση (?)
  • astropet @ 19.11.2008 20:57
    Zen, άλλη φορά όταν βρίσκεται η λαχ στα περίχωρα, θα λες όλο, τι ποσειδώνιος που είσαι πετ, πώς σου φαίνεται αυτός ο Ποσειδώνας και τέτοια... Να σκάσει από το κακό της...
  • zenobia @ 19.11.2008 20:57
    πλακα πλακα λαχ... μηπως να γινεις και λιγο αιγοκερως;
  • ofisofi @ 19.11.2008 20:57
    αχαχα πετ! τώρα χτυπιέμαι εγώ!
  • zenobia @ 19.11.2008 20:57
    ε, μα τι λεω τωρα ... πως σου φαινεται αυτος ο ποσειδωνας μου πετ ;
    αχαχαχαχα!
  • astropet @ 19.11.2008 20:58
    Να το θεωρείς ευτύχημα που "σπάνε" τα yod...
  • lahmacun @ 19.11.2008 21:01
    ζεν προσπαθω .. αλλα θα τα καταφερω μεσω αλλων ...πιστευω .. και δη αμα βρισκω κρονιους .. γιατι λυσσαξα με τους ποσειδωνιους τοσα χρονια κι εχασα και τη μεση λογικη που ειχα ...

    Ζεν εσυ πως ξερεις πως δεν ειμαι αιγοκερως - αναρωτιεμαι ?
    και αν δεν ειμαι αιγοκερως τι ειμαι ??

    ναι Πετ με υποβολεα - μονο ετσι γινεσαι Ποσειδωνιος εδω ειναι οι κραδασμοι σου τετοιο που μεχρι και παρθενο σε ειπαν σημερα ..

    Αν με κανεις αιγοκερω Πετ θα σου βγαλω το καπελο που φοραω και ειναι και ημιψηλο ..
  • astropet @ 19.11.2008 21:02
    Άστην ζεν, στου κουφού την πόρτα... Μόνο καλά έχει ο Ουρανός κατά την λαχ... Βρε καλή μου, βρε χρυσή μου, τίποτα, ανένδοτη. Εν τω μεταξύ, όλο με κάτι 12ους ασχολείται, διαβάζει Σύλβια Πλαθ... Χριστιανή μου, θα ασχοληθείς και λίγο με τον Ήλιο σου? Αδύνατον, αρνείται...
  • zenobia @ 19.11.2008 21:02
    το "μυρμυριζω" το θεμα γιατι αν και δεν ειμαι "κατι"-ονια, οπως ειπα ο ηλιος και η σεληνη χ.... ψηλα κι αγναντευουν, αυτος ο ποσειδωνας (ονειρα ψευδαισθησεις κ τετοια) μου χει "βγει" απο μικρη ...
  • ofisofi @ 19.11.2008 21:02
    άλλη σελήνη στο λιοντάρι μας βρήκε
  • ofisofi @ 19.11.2008 21:04
    λαχ, έχω δία στον 12ο...σε αρέσει;
  • astropet @ 19.11.2008 21:04
    Μικρή πτωχή λαχ... Έχω όλους τους κραδασμούς γιατί είμαι χαμαιλέων!
  • ofisofi @ 19.11.2008 21:07
    (περιμένω απάντηση...)
  • lahmacun @ 19.11.2008 21:09
    Πετ .. εχεις φαει τρελη ητα σημερα και οτι και να πεις .. εγω δεν μασαω ..
    δεν λεω αλλα και δειχνω αλλα σαν και σενα ... αν μη τι αλλο

    δεν σε ειπε κανενας ποσειδωνιο ή ουρανιο εδω μεσα ...
    ολοι κατι απο παρθενο και κρονο πιανονται .. τι να τον κανω εγω τον ποσειδωνα αμα τον κρατας για τον εαυτουλη σου
  • zenobia @ 19.11.2008 21:09
    αυτο λεω, να ασχοληθεις με τον ηλιο σου ... κακα τα ψεμματα ειστε τρυφερα πλασματακια
  • ofisofi @ 19.11.2008 21:09
    χαχα, να'την!
  • lahmacun @ 19.11.2008 21:09
    σοφ ναι θεωρω οτι ειναι θεση ευλογιας ...

    αλλα πρεπει να δεις και τον κυβερμητη ..
  • ofisofi @ 19.11.2008 21:10
    ζεν; τρυφεροί οι αιγόκεροι;
  • ofisofi @ 19.11.2008 21:10
    λαχ, εννοούσα απάντησή σου στον πετ
  • lahmacun @ 19.11.2008 21:11
    Ζεν η ερωτηση ειναι: Εσυ απο που καταλαβες πως δεν ασχολουμαι με τον ηλιο μου , αν εχει καποιο στοιχειο θα ηθελα να το ακουσω ..
    η απλα σε εχει επηρεασει ο πετ ? και που με ξρει και που με μισει ..
  • zenobia @ 19.11.2008 21:11
    ε, μα, τι ελεγα σοφι???
    ειναι να μη ξεκουκουλωθει μια σεληνη στο λεοντα... μετα θα θελει να take over the world!! οπως ο brain των "pinky and brain"
  • lahmacun @ 19.11.2008 21:12
    ναι σοφ με μερικους ανθρωπους ειναι πολυ τρυφεροι ... τοσο που δεν παει αλλο .. το απεναντι του καρκινου ειναι δεν ειναι τυχαιο..
  • zenobia @ 19.11.2008 21:12
    γιατι δε σου φαινεται οτι εισαι αιγοκερως... τουλαχιστον εγω δεν το βλεπω κ πολυ
  • ofisofi @ 19.11.2008 21:12
    zen!
  • astropet @ 19.11.2008 21:12
    Τι να κάνω αφού σας χρειάζεται Κρόνος? Γίνομαι θυσία (Ποσειδώνας) για σας...
  • zenobia @ 19.11.2008 21:13
    εμενα μου φαινονται πολυ στοχοθετημενοι μεν, τρυφεροι εκει που αγαπανε δε
  • lahmacun @ 19.11.2008 21:13
    Ζεν 1. περιμενω να μου απαντησεις ..
    2 . αν αυτο θεωρειται take over the world ...

    εγω το λεω απλη κρονια λογικη στο διαλογο
  • ofisofi @ 19.11.2008 21:15
    θα σας αφήσω, ήρθε ο αδερφούλης μου!
    καλή συνέχεια, χάρηκα που σας ξαναείδα/διάβασα!
  • lahmacun @ 19.11.2008 21:15
    χα χα χα χα ατιμο γατι .. αυτο κι αν ηταν
    ελα με την τελευταια ατακα μου θυμησες ποσο αγαπω τα λιονταρια και οτι εχεις τη δυνατοτητα να γινεσαι κι εσυ καμια φορα ο ηλιος σου ..

    - με ελιωσες πετ

    αυτη ειναι η σεληνη στον λεωντα κοριτσια... μια καλα κουβεντα και παρτην κατω ...
  • zenobia @ 19.11.2008 21:15
    πετουλη ... τι να τονε κανω τον κρονο που μου "επιστρεφει" ΑΚΡΙΒΩΣ πανω στην αντιθεση με τον Ουρανο 15/9/09;;;
    ποσο πια να "τραβηχτω", θα κοπω στα δυο...
  • lahmacun @ 19.11.2008 21:16
    γεια σου σοφ .. κι εγω φευγω

    γιατι εχω μια εντυπωση πως θα φαω τσιμπια στο καπακι .. και προτιμω να φυγω με ενα ηλιοθιο ποσειδωνιο χαμογελο
  • zenobia @ 19.11.2008 21:17
    λαχ .... εννοω στοχοθετημενη στη ζωη ΚΑΙ τρυφερη "εκει που πρεπει" εκει που αγαπας και σ'αγαπανε (το 2ο απαραιτητη προυποθεση)
  • zenobia @ 19.11.2008 21:18
    ποιος σε τσιμπαει καλε;;; ο πετ;;; αστον, αυτος πεταει στα συννεφα
  • astropet @ 19.11.2008 21:18
    Θα έχεις δύο άκρα δηλαδή... Ο ένας θα σε τραβάει από τη μια κι ο άλλος από την άλλη... Καλό βράδυ στις αποχωρήσασες!
  • lahmacun @ 19.11.2008 21:19
    εννοεις οτι δεν εχω αυτα τα χαρακτηριστικα και πρεπει να τα αποκτησω ?? αυτο λες ?
  • zenobia @ 19.11.2008 21:21
    οχι καλε!!! εννοω πως εχεις ολα τα φοντα να τα εχεις αυτα τα δυο πολυ ενεργα στη ζωη σου! Και ειναι μεγαλα ατου
  • lahmacun @ 19.11.2008 21:21
    επειδη πρεπει να φυγω ζεν αν ισχυει το παραπανω θα ηθελα να μου πεις απο που εχεις βγαλει αυτα τα συμπερασματα ..
    και γενικως εχω καλη μνημη .. αν οχι σημερα ... αυριο μεθαυριο ..

    Μου κανει εντυπωση στο λιγο νετ - χρονο που εχουμε επαφη ... να μπορεις να εξαγεις τετοια συμπερασματα και θα ηθελα να καταλαβω τι σε οδηγησε εκει ..
  • zenobia @ 19.11.2008 21:22
    νιαι... πετ
    και ο κρονος θα εχει και το γενεθλιο κρονο "συμπαραστατη" ... ο δε ουρανος, τωρα κανει ενα μεγαλο τριγωνο με ερμη-ουρανο - τοτε θα χει φυγει - κλαψ!
  • lahmacun @ 19.11.2008 21:22
    τα δυο αυτα τα εχω ...
    αλλα δεν εχω
    φιλια
  • zenobia @ 19.11.2008 21:24
    το συμπερασμα βγηκε απο μια αισθηση πως δειχνεις πολυ τρυφεροτητα εκει που αγαπας, και πως σε καποια πραγματα μπορεις και βαζεις στοχους προς υλοποιηση.
    ετσι μου φανηκε... λες να κανα λαθος;
  • zenobia @ 19.11.2008 21:26
    τι ελεγε ο gpano? το πεπρωμενο μας ειναι ο χαρακτηρας μας;; να δυο μεγαλα ατου σου λοιπον!!!
  • astropet @ 19.11.2008 21:27
    Φεύγω κι εγώ! Καλή σας νύχτα!
  • zenobia @ 19.11.2008 21:31
    καλη σου νυχτα ποσειδωνιο πλασμα!
  • malama1972 @ 20.11.2008 00:12
    ξερω καλα ενα πλουτωνιο............ατομο
  • johnnyG @ 21.11.2008 15:47
    υπαρχετε;;; αν, ελατε...
  • lahmacun @ 21.11.2008 16:01
    Τζο εγω εχω ενα προβλημα σοβαρες κουβεντες κανω μονο αν υπαρχει και ενας παρθενος παρον ...
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:05
    αληθεια; ποιον να φερουμε; εχεις καποια προτιμηση;
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:07
    η amy winehouse σου κάνει;;;
    http://www.youtube.com/watch?v=mHOykeC8xdY
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:08
    έχει και τετραγωνο με ποσειδωνα...
  • lahmacun @ 21.11.2008 16:08
    καποιον να μιλαει καλα τα ελληνικα να μου διορθωνει και τα λαθη μου ..

    ωστε να μπορω να αφεθβ στις φιλοσοφικες και καλιτεχνικες μου αναζητησεις χωρις το αγχος της φορμας .... εχεις κανεναν υποψην σου ?
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:10
    οχι, αν εχεις εσυ, πες το!
  • lahmacun @ 21.11.2008 16:10
    μου πατησες τον καλο .. αυτο το συνολακι το πηρα το κρατησα το αφησα ...

    ποσειδωνας και παρθενος αν δεν βγει σε τεχνη ... αστα να πανε
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:10
    εκτος αν εννοεις, ερμη στην παρθενο που εχουμε μερικους ευκαιρους...
  • lahmacun @ 21.11.2008 16:11
    χμμμμμμμμμμ ηταν ενας νεαρος χτες εδω που μιλαγε και λατινικα απταιστα .. φορουσε και γραβατα και καβουρακι ... αυτον .. αυτον .. θελω
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:12
    ωπ, το βρηκα και σε αλλη εκδοση απο το στουντιο με την έιμι... δες το!!!!
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:12
    εγω δεν ημουν, οποτε θελω τη βοηθεια του κοινου....
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:13
    http://www.youtube.com/watch?v=lqSKVv6YO8g&feature=related

    σορυ, ξεχασα...
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:14
    τον αστροπετώνιο εννοείς;
  • lahmacun @ 21.11.2008 16:14
    κοιτα αμα ειναι τοσο δυνατος ερμης .. που καταργει το υπολοιπο ωροσκοπιο μου κανει ....

    π.χ εχεις ενα λεωντα με αυτο τον ερμη και ολος ο κοσμος του λεει " Παρθενιζεις" εισαι ο καλαμαρας της παρεας κλπ

    να αυτη η περιπτωση μου κανει
  • lahmacun @ 21.11.2008 16:14
    ναι αυτον ετσι νομιζω πως το λενε ...
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:15
    τι κριμα που την πίνει τόοοσο πολύ αυτή η κοπέλα...
    υ.γ. δε μπορεις να φανταστεις πόσοι την πίνουν στο στρατο... εχω παθει πλακα...
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:16
    Παρθενο τον λεμε τωρα; για να ξερω τι να του πω την επομενη φορα... οπότε δεν ειναι ποσειδωνιος, ούτε πλουτωνιος... αλλα... παρθένιος!!!
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:17
    οσιος αστροπετ, μεγαλη η χαρη του... χαχαχαχαχα
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:18
    αλλο ενα, για... αποτοξινωση: http://www.youtube.com/watch?v=GgfrxZlrYR4&feature=related
  • lahmacun @ 21.11.2008 16:20
    ναι απο δω και περα μονο σε αυτο ακουει

    εγω το ηξερα αυτο τζο για το στρατο κι ας μην εχω παει .. δεν πιστευω να σε παρασυρουν ..

    η Αμυ που να αντεξει .. το ταλεντο .. θελει και πολλα κρατηματα ..
  • lahmacun @ 21.11.2008 16:21
    τη βρισκω κουκλα την Αμυ παντως ..

    να σου πω μπορεις να μου εξηγησεις γιατι αποδιδεις τη λεξη αθωοτητα στον κριο?
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:23
    αυτή την ξέρεις;;; http://www.youtube.com/watch?v=s7MSKCsvT4w
    ακου και θα σου πω...
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:24
    ίσως άγνοια, αθωότητα παιδική, αφέλεια...
  • lahmacun @ 21.11.2008 16:25
    οχι ! δεν την ηξερα
  • lahmacun @ 21.11.2008 16:25
    εννοεις οτι ενας κριος δρα τοσο παρορμητικα που οι πραξεις δεν εχουν καμια σχεση με την σκοπιμοτητα ?
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:27
    φυσικα και οχι. για αυτο σου την εβαλα. είναι η φίλη μου η σοφία και είμαι πολύ περήφανος για αυτήν!!! εχουν ενα πολυ ωραιο σόου, θα παμε καποια στιγμη να τους δουμε. κανε προμόσιον...
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:27
    αν ήταν μόνο κριός, ναι. αλλα αυτο δε γινεται με κανενα χαρτη γιου νόου...
  • lahmacun @ 21.11.2008 16:28
    οκ .. η φιλη η σοφια η καρκινα ...?
    θα χρησιμιποιησω τον ουρανο μου και θα κανουμε κερκιδα ..
  • lahmacun @ 21.11.2008 16:29
    τωρα μιλαμε αφαιρετικα .. για τη λεξη ..

    με εχει πιασει λεξομανια
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:32
    οχι τοσο κοντινη, αλλα φιλη. ιχθείς.-
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:33
    εσυ που την τοποθετεις αυτη τη λεξη;
  • lahmacun @ 21.11.2008 16:33
    σε συνοδο με την αφροδιτη σου ο ηλιος της
  • lahmacun @ 21.11.2008 16:34
    χμ για να ειμαι ειλικρινης δεν ξερω ...
    και αρχετυπικα συμφωνω .. αλλα ξερεις το ιδιον συμφερον μου εναντια στους κριους .. οποτε δυσκολευομαι ....
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:36
    εισαι μέντιουμ;;; τωρα το τσεκαρα. με διαφορα μίας μοίρας, ναι... ακου να δεις!
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:37
    ρε, δεν ξερετε ΤΙ ΛΕΤΕΕΕ...
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:37
    στο στρατο, τα πιο ωραια ατομα που γνωρισα ήταν κριοι. ειμαστε οι καλυτεροι. τελος.
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:39
    ακου εν τω μεταξυ Fiona apple... http://www.youtube.com/watch?v=8gLWTtlMwo4
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:42
    ε ρε τι βγαζει ο ήλιος στην παρθενο σε τετραγωνο με ποσειδωνα...
  • lahmacun @ 21.11.2008 16:44
    απλα πολυ λογικη ..

    οταν εκανα συναστριες με φιλους και σημαντικους ανθρωπους στη ζωη μου επαθα πλακα .. με κατι επαναλαμβανομενες συνοδους και τετραγωνα ...

    και ξερεις ο οποια πεφτει πανω στην αφροδιτη του αλλου .. απλα δεν μπορει να της αντισταθει
  • lahmacun @ 21.11.2008 16:45
    αυτη ειναι θεα του μπεμπε ..
    ωραια ειναι μου αρεσει
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:45
    αυτες τις μερες είμαι λιωμενος, χυμενος, χαμενος. καμμένος;;; και δε συμβαινει τιποτα αστρολογικα συγκλονιστικο.
    παρε κι αλλο ενα: http://www.youtube.com/watch?v=EiOmhOumh-w&feature=related
  • lahmacun @ 21.11.2008 16:45
    ειπαμε αστο αυτο το συνολακι ... το φαγα στη μαπα 3 χρονια
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:46
    κοιτα λαχ... ειναι μια ιχθυς με αφρο-σεληνη υδροχοο και ωροσκοπο διδυμο. εγω παλι, έχω αφρο τετραγωνο ουρανο. οπότε...ναι, μπορούμε να είμαστε και φίλοι.
  • lahmacun @ 21.11.2008 16:46
    εγω ειμαι ετσι συνεχεια οποτε δεν καταλαβαινω διαφορα ..
  • lahmacun @ 21.11.2008 16:47
    απο οσα ειπες .. ο ωροσκοπος με .......... κανει να πιστευω πως μπορειτε να ειστε καλοι φιλοι ...
    τι αρη εχει ??
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:47
    βασικα, εφαγα φλασια και καταλαβα το τετραγωνο αυτο για εμενα: φιλικά ερωτικός - ερωτικά φιλικός. έτσι ακριβως... χωρις να αναφερω τη λεξη σεχ.
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:48
    με ξι το προηγουμενο...
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:49
    αρη σκορπιο.
  • lahmacun @ 21.11.2008 16:50
    Σε τετραγωνα με αφρο και σεληνη ?? Μαμα μου !!!
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:50
    ασε, ας μη το αναλύσουμε "στον αέρα"... δεν παίζομαι σε τέτοια θεματα...
  • lahmacun @ 21.11.2008 16:51
    σε συνοδο με τον δικο σου αρη ειναι αυτος ο αρης ?
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:52
    μόνο με σελήνη έχει, αλλά ας την αφήσουμε... κουτσομπόλα!!!!! lol
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:53
    ειναι κοντα. φαντασου ειναι γεννημενη ενα μηνα και λιγοτερο πριν απο εμενα...
  • lahmacun @ 21.11.2008 16:54
    κοιτα τζο .. οψεις αφρο ουρανο ... σε παραπεμπω στον αρθρο το προηγουμενου τζουπιτερ ... εχω γινει γραφικη αλλα μου αρεσε πολυ ..
    κανουν την αφρο λιγο απο υδρο ..

    αμα το σεξ λυνονται πολλα ζητηματα ..
  • lahmacun @ 21.11.2008 16:56
    σου χω πει οτι η αφροδιτη μας μοιαζει απο τα αναποδα ..
    θα σου πω μερικα μυστικα πριβε ....
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:57
    ενταξει, δε διαφωνω με το αρθρο. αλλα μιλάμε στην πραξη τι παιζει. νομιζω πως αυτη την οψη, δεν την αφορα το σεξ παρεπιπτοντως.
  • johnnyG @ 21.11.2008 16:57
    ωωω... γουσταρω...
  • johnnyG @ 21.11.2008 17:01
    ένα τραγουδι για την αφροδιτη στους ιχθείς(μου) και την αφροδίτη στο 12ο(σου)...
    portishead-sour times http://www.youtube.com/watch?v=i9yhw1CGFmc
  • johnnyG @ 21.11.2008 17:04
    δεν ειχα δει το βιντεο ποτε... νταξ... αυτο το κομματι είναι γραμμενο για αυτην την περισταση... η αφροδιτη με ορό.
  • johnnyG @ 21.11.2008 17:07
    ξεβαμμένη, ξεμαλλιασμένη και δε συμαζεύεται... τραβατε με κι ας κλαιω.
  • johnnyG @ 21.11.2008 17:07
    και τοση ωρα μιλαω μονος μου... λαχ;;;

    to be or not to be???
  • lahmacun @ 21.11.2008 17:07
    χα χα χα τζο το χα βαλει προχτες ..

    κοιτα για το σεξ ενερογοποιειται ο αρης .. μας .. και εχουμε και οι δυο βαρβατους
  • lahmacun @ 21.11.2008 17:08
    εδω ειμαι αλλα κανω και κατι σχεδιακα παραλληλα ..
  • malama1972 @ 21.11.2008 17:08
    θελετε να με βοηθησετε λιγο; πες οτι η σεληνη μου στο γενελθιο ειναι στον ζυγο στο τριτο 9'40 και αντιστοιχα η σεληνη του ειναι στον 4 ζυγο 13'18 τι οψει κανει; καλησπερα ειπα;
  • johnnyG @ 21.11.2008 17:09
    ο Άρης ο βαρβάτος. μια ταινία σε συνεργασία κριού-σκορπιού...
  • johnnyG @ 21.11.2008 17:10
    αλλα εμενα εχει αντιθεση με χειρωνα. τι να κανουμε;;;
  • lahmacun @ 21.11.2008 17:10
    με την οψη αυτη .. απλα μπορει να εχεις διαφορες ερωτικοφιλιες μου να μην γινονται ποτε σεξουαλικες γιατι δεν ειναι το θεμα σου αυτο ..

    αλλα αμα σκασει .. ΤΟ θεμα σου .. θα παρει μπρος ο αρης .. και η αφροδιτη .. θα κατσει στην ακρη της για λιγο τουλαχιστον
  • lahmacun @ 21.11.2008 17:11
    κι εμενα εχει συνοδο .. και ??
    και αντιθεση με πλουτο βεβαιο .. ουγκα ουγκα ...
  • johnnyG @ 21.11.2008 17:11
    quincux. go to astromathimata->opseis. βεβαια νομιζω πως η αποκλιση 5 μοιρων ειναι μεγαλη, αλλα ριξε μια ματια.
  • lahmacun @ 21.11.2008 17:11
    χα χα χα τζο πλακα πλακα και σε αυτο μοιαζουμε ... με τον αρη ..
  • lahmacun @ 21.11.2008 17:12
    με τι εχεις πενταγωνο ??
  • johnnyG @ 21.11.2008 17:12
    μπα, δε μαζευεται αυτη. ο αρης μου ειναι πιο ησυχος.
  • johnnyG @ 21.11.2008 17:13
    στη μαλαμα μιλουσα για το κουινκουξ...
  • johnnyG @ 21.11.2008 17:14
    ω... η αφροδιτη στον αιγοκερω βλεπω πλησιαζει το σεληνη-διας μου. πρεπει να βγω απόψε. βεβαια, δεν θα συναντησω πολύ κόσμο. αλλα τι να κανς;
  • malama1972 @ 21.11.2008 17:15
    ευχαριστω
  • johnnyG @ 21.11.2008 17:18
    παρακαλώ...
  • lahmacun @ 21.11.2008 17:19
    μαλαμα ειμαι αλλου κι εδω και δεν σε πηρα χαμπαρι .. τι κανεις ?
  • lahmacun @ 21.11.2008 17:21
    να βγεις βολτα τζο ποτε δεν ξερεις τι γινεται ΕΣΟ ΕΤΟΙΜΟΣ
  • johnnyG @ 21.11.2008 17:22
    ωπα, τοση ωρα δεν ειχα δει τη σκαρλετ γιοχανσον! καλη επιλογη για το περιοδικο.
  • johnnyG @ 21.11.2008 17:22
    ακουσα πως ειναι ζευγαρι με μια κοπελια, ισχυει;
  • malama1972 @ 21.11.2008 17:22
    δεν πειραζει χαλακι ,να προσπαθω να καταλαβω ( για τι συναστρια ..
  • johnnyG @ 21.11.2008 17:23
    ξερω γω; δεν ειμαι σε φαση.
  • malama1972 @ 21.11.2008 17:24
    μαρεσει η σκαρλετ...μπα εγω δεν ακουσα κατι τετοιο
  • johnnyG @ 21.11.2008 17:24
    λεω να παω 7 χρονια στο θιβετ, να διαλογιστω...
  • johnnyG @ 21.11.2008 17:25
    το εχω ακουσει απο 2-3 ατομα, αλλα δεν ξερω κατα πόσο είναι εγκυρο μαλαμα.
  • malama1972 @ 21.11.2008 17:26
    αν ειναι να γυρισεις σαν τον μπραντ
  • johnnyG @ 21.11.2008 17:27
    βασικα, θα προτιμουσα 10 μερες στο βερολινο εδω που τα λέμε. πάμε;
  • johnnyG @ 21.11.2008 17:28
    χαχαχα μαλαμα... καλό...
  • johnnyG @ 21.11.2008 17:28
    ή και αστερνταμ.
  • johnnyG @ 21.11.2008 17:29
    βασικα μοιαζω λιγο με το τζουντ λο. μονο που δεν εχω γαλαζια ματια.
  • malama1972 @ 21.11.2008 17:30
    βασικα για το βερολινο εχω ακουσει τα καλυτερα θα θελα νατο επισκεφτω., εχω ομως προγραμματισει ενα ταξιδακι για την κων-λη για τον επομενο μηνα ....αν ολα πανε καλα.....
  • malama1972 @ 21.11.2008 17:31
    και ο τζουντ μαρεσει τζονυ μην στεναχωριασε
  • johnnyG @ 21.11.2008 17:32
    ωωω... τι καλα! με τι θα πας; αν εχεις χρονο, παρε τρενο.
  • johnnyG @ 21.11.2008 17:32
    ενταξει τοτε, δεν θα στεναχωρηθω...
  • johnnyG @ 21.11.2008 17:33
    θα το παίξω alfie...
  • malama1972 @ 21.11.2008 17:33
    εκδρομη με λεωφορειο και καλη παρεα .........κολητες
  • johnnyG @ 21.11.2008 17:35
    αυτά είναι... road trip. μπραβο για την επιλογη!!!
  • malama1972 @ 21.11.2008 17:38
    στο αμστερνταμ αν πας τζονυ να σε ετοιμος για αυτα που θα δεις .....αν καταλαβαινει τι εννοω
  • malama1972 @ 21.11.2008 17:42
    προς το παρον σας αφηνω χαρηκα τζονυ που τα ειπαμε .......χαλακι καλη συνεχεια σε οτι κανεις φιλια.......
  • johnnyG @ 21.11.2008 17:42
    yo man... coke, coke, ecstasis...
  • johnnyG @ 21.11.2008 17:43
    tha ta poume... bye!
  • johnnyG @ 21.11.2008 17:47
    μόνος πάλι;;;
  • johnnyG @ 21.11.2008 17:52
    στου σταρντόμ την ολόμαυρη ράχη
    περπατώντας η άφρο μονάχη
    μελετά τα λαμπρά ζούδια πάλι
    και στην κόμη στεφάνι φορεί
    γινωμένο από λίγα αστέρια
    που 'χαν μείνει στην ερημη γη.

    ( για να περασει η ωρα... )
    γεια...
  • lahmacun @ 21.11.2008 17:53
    επηξα συγνωμη και πρεπει να φυγω
    φιλια μικρο γεια σου μαλαμα ...

έχουν γενέθλια 262 μέλη.

γιορτάζουν οι: Φίλιππας, Ιάκωβος, Ιακωβίνα

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...