παρακαλώ περιμένετε...

είναι αργά...

  • lahmacun @ 02.06.2007 10:54
    ari se eyxaristw poly.... mono bre poulaki mou aytos o hlios ki o oroskopos sou bgainei poly... me ayth thn komatara mallon tha sikwnomoun na xorepsw para na komoithw eidika sto teleivma ( apo ta polyagapimena mou ...)
  • ariesaries @ 02.06.2007 14:46
    ...σηκώθηκες πριν από μένα ...κι ήθελα να σε ξυπνήσω με πρωϊνό στο κρεβάτι περσεφόνη μου...
  • lahmacun @ 02.06.2007 16:45
    bre ari mou me oroskopo ari... persefoni egw den ginomai... ama katevw.. tha meinw ekei... mises douleies den kanw gia na kanw ta xathria ths mamas . thanks gia to prwino.... elpizw na mageireveis.. kala.... ( giati egw ta sk* simera ... )
  • ariesaries @ 02.06.2007 19:59
    ...και καλά κάνεις! χαίρομαι!! αν και η Mrs Dalloway said she would buy the flowers herself πότε θα σου χαρίζω εγώ λουλούδια αν τρέχεις κάθε τόσο στο κάτω κόσμο my corpse bride;
  • lahmacun @ 02.06.2007 20:25
    polla tazeis esy.... ki opou akouw polla kerasia den pernw katholou kalathi.... ( milas me aigwkero... min to ksexnas..)
  • lahmacun @ 02.06.2007 20:31
    , ksexasa tin yposhmeiwsh tou humor ( ha ha ) poia einai h MRS dalloway? me tromakse o xaraktirismos.. corpse bride.. kala den katalava?? bitsia dem exw na ginw safis...
  • ariesaries @ 02.06.2007 20:41
    ...ναι αλλά με ωροσκόπο... who;s afraid of virginia woolf?
  • lahmacun @ 02.06.2007 20:48
    ydroxoo... kai den exw dei tin tainia... dexomai... tin poinh ..( opote me volevei bazw ton aigwkero mprosta... ftaiw egw pou esy den exeis epilogh?? )
  • ariesaries @ 02.06.2007 20:54
    ...α! δεν είμαι στο alt.com!; ...φτου πάλι σε λάθος site μπήκα ...είναι οι πρώτες λέξεις από τις ΩPEΣ... απλά μου ήρθαν στο μυαλό διαβάζοντας το σχόλιο σου στο μηνιαίο...
  • lahmacun @ 02.06.2007 21:02
    htan arga thn nyxta ayto... kai ta xa tsouksei ligo... alla nai.. h problepsi.. den me afora... katholou..
  • ariesaries @ 02.06.2007 21:40
    ...άφηνες το las vegas αργά τη νύχτα γλυκειά μου;
  • ariesaries @ 02.06.2007 21:43
    ...lahmacun ήθελα να πω!! ...τι μου κάνεις ρε ανάδρομε με αυτά τα lapsus στο typing...
  • kokopuff @ 02.06.2007 21:44
    edo mazoxtikate mikra mou.....?
  • ariesaries @ 02.06.2007 21:50
    ...γιατί δε βλέπεις μπάλα εσύ; ...γρήγορα
  • lahmacun @ 02.06.2007 21:52
    koko mou aresei pou akoloutheis.. tis symvoules mou ...kai milas glika... akoma kai se agoria opws o aris...
  • lahmacun @ 02.06.2007 21:53
    nai ari .. afinw to las vegas syxna pykna... ekeini ti mera to eixa afisei sigoura.. aporw pou katalaves ti egrafa.. oute egw den evgaza akri tin epomeni mera...grafistas eisai?
  • ariesaries @ 02.06.2007 21:58
    ...του είχα πει στην ηλικία του μπαμπά του θέλω ένα παιδάκι σαν αυτόν και μου έχει αδυναμία... ...αυτή η άτιμη η σελήνη μου τα κάνει αυτά!
  • lahmacun @ 02.06.2007 22:00
    ari mou... sthn hlikia tou baba tou esy tha exeis ena mwro oxi.. ena antraki opws ton koko... giati apo oti kserw o babas tou einai sxedon sinimilikos mas... h selini sou h afro kai o aris... gia na doume tha kardisoun ta isxura alla...
  • kokopuff @ 02.06.2007 22:04
    ego ime 14!
  • lahmacun @ 02.06.2007 22:05
    kotzaman antras
  • Jambi @ 02.06.2007 22:05
    καλησπερααααααααααα!!! Διακοπες τελος!!! Τι γινεται εδω μια βδομάδα που έλειψα?
  • lahmacun @ 02.06.2007 22:06
    ante koko oloi oi antres sou xoun adynamia edw o pet.. o aris thelei ena paidi san esena... poios thn xarh sou... ki egw tha thela na se xw anipsi na se steilw na mou pareis tsigara...
  • lahmacun @ 02.06.2007 22:06
    geia sou jam. ola kala? pigan ola kat eyxin?
  • kokopuff @ 02.06.2007 22:07
    den to vlepo giati ime me tin ouggaria kai xani!lol
  • ariesaries @ 02.06.2007 22:12
    ...γιατί σπάζομαι τόσο πολύ όταν ξέρω τι απάντηση θα μου δώσεις...
  • lahmacun @ 02.06.2007 22:13
    giati me bariesai ,,,.. epeidi ksereis tin apantisi mipws... eimai toso provlepsimi???
  • kokopuff @ 02.06.2007 22:14
    diladi mono gia tsigara me exis?
  • lahmacun @ 02.06.2007 22:15
    oxi manari mou .. alla twra mou teleiwnoun... kai....night is young...
  • ldiva @ 02.06.2007 22:15
    χαίρεστε, again! jam, τί έγινε με το λιονταράκι που λέγαμε? όλα καλά?
  • lahmacun @ 02.06.2007 22:18
    kalws to paidi..
  • ariesaries @ 02.06.2007 22:18
    ...σε βαριέμαι;;; προβλέψιμη;;; λιώνεις πάνω μου "θυμίζοντας ρολόι νταλί" και μ;αρέσει αυτό...
  • ldiva @ 02.06.2007 22:18
    λαχ, έλα από δω πήρα κούτα γιατί έχω πολύ ξενύχτι αυτό το σκ! κερνάω!
  • kokopuff @ 02.06.2007 22:21
    hi idivara!
  • lahmacun @ 02.06.2007 22:21
    ari peirazei pou den kserw ti einai to roloi dali? kai den mou aresei ki o dali ki olas?? liwnw kai panw sou??? mmmm sureal....
  • ldiva @ 02.06.2007 22:23
    εξαιρετικός πίνακας ενδεικτικός της μετανεωτερικότητας, ωστόσο μήπως να μαζέψω τα κουβαδάκια μου και τον Κοκο και να πάμε σε άλλη παραλία? (καλοπροαίρετα, το λέω )
  • kokopuff @ 02.06.2007 22:23
    pos tha me xaraktirizate?thelo na mou pi o kathis xexorista!
  • lahmacun @ 02.06.2007 22:23
    idiva lew na ntythw kai na paw mexri to periptro h na xwsw kana filo na perasei na mou ferei.. tha faw kraksimo vevaia.. alla ta notia einai makria ... den meatkomizeis ki esy vre paidi mou??
  • kokopuff @ 02.06.2007 22:26
    lah,min ise tebeloula koritsara mou!
  • lahmacun @ 02.06.2007 22:27
    kai ti tha kanw moni me 4 kerata... ( krio me krio ) fovamai...
  • ldiva @ 02.06.2007 22:27
    κοίτα να δεις.... Αμα είναι να έχω πρόσβαση στο μπαλκόνι-cine και άνθρωπο να συζητάμε για ποίηση και τέχνη και παράλληλα να αυτοσαρκαζόμεθα έρχομαιιιιιιιιιιιιι
  • Jambi @ 02.06.2007 22:27
    Λοιπον απο ερωτα μαπα...ουτε τον ειδα ουτε με ειδε..πολύ μπλεγμενος μου φανηκε στο τηλεφωνο στις σκεψεις του...ήξερε και δεν ήξερε...δεν επικοινωνούσε...οταν τον ρωταγα θες...δεν ήξερε....οταν του ελεγε ΘΕΣ...μου ελεγε δεν ειναι πως δε θελω..!! Τι στο καλο περνάτε τα λιοντάρια παλι..?? Οκ κι εγω εφαγα στη μουρη την πανσέληνο αλλα μ εχει βαλει στο MOOD να σκεφτω λιγο τον ευατο μου...
  • lahmacun @ 02.06.2007 22:28
    tha anoiksw ton dali pou exw na ton dw den borei tha to exei to vivlio... ante na epimorfothw pali.. olo adiavasti eimai... mou fainetai poly sklhros o dali enas tou mono mou aresei...
  • ldiva @ 02.06.2007 22:29
    αμαν αμαν! φωτιά και λάβα ομου και στάχτη με μπούρμπερη!
  • ariesaries @ 02.06.2007 22:30
    ...μη πας αλλoύ idiva ...έχει τσούχτρες
  • Jambi @ 02.06.2007 22:30
    Τι αμαν αμαν? Σ εμενα παει αυτο? να τον πνιξω θέλω να τον εξοντώσω θέλω...αλλα ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΕΝΝΟΙΑ...
  • lahmacun @ 02.06.2007 22:31
    sou eipa isi ela... tha ta exeis ola ayta... exw mpura ouzo krasi ... ta alla exoun teleiwsei kai spitiko limoncello kai bisino liquer spitiko episis ayta.. kai aplyta piata ....
  • ldiva @ 02.06.2007 22:31
    αστα βραστα είμαστε αυτήν την περίοδο τοξοτίνι μου... Προφανώς ενδοσκοπιάζεται και αυτός και τρώει το σαρκίον του!!! μη μασάς δε νομίζω ότι είναι προσωπικό το θέμα... Κατά τα άλλα πέρασες καλά τουλάχιστον?
  • Jambi @ 02.06.2007 22:32
    Παω να κανω τσιγαρο κι επιστρεφω να σας πω τα νεα....το σιγουρο ειναι πως γεμισα μπανταριες..και 2-3 κιλά..γιατί εκεί στην Αθήνα το τι τυροπιττα και γυρος επεσε αστα να παν στο διαβολ...!!!
  • ldiva @ 02.06.2007 22:33
    βάζω τσιγάρα, βάλε κρασί και τσουυυυυυπ προσγειώνομαι να αμπελοφιλοσοφήσουμε και να απολαύσουμε τη φεγγαράδα ! (άσπρο ή κόκκινο το κρασί?)
  • kokopuff @ 02.06.2007 22:33
    ax THELO LEMONCELLOOOOOOOOO!!!!!
  • lahmacun @ 02.06.2007 22:33
    jam einai angage aston na paei sto kalo....
  • ldiva @ 02.06.2007 22:35
    από ζωγραφική ελάχιστα σκαμπάζω κι εγώ λαχμαμ...
  • kokopuff @ 02.06.2007 22:35
    Den me apantisate!
  • lahmacun @ 02.06.2007 22:36
    exw apo ki apo ta dyo ... ki exw kai dyo spitika... ena apo zakyntho ki ena apo sterea ellada... peirazei na piw ouzo?
  • lahmacun @ 02.06.2007 22:36
    koko eisai anilikos den dinw oinopneyma se katw apo 17...
  • ariesaries @ 02.06.2007 22:36
    ...σπιτικό limoncello; ...πως κι έτσι; ...καταγωγή;
  • lahmacun @ 02.06.2007 22:37
    nai alla to ergo pou eipe o aris to ksereis....
  • kokopuff @ 02.06.2007 22:38
    emena m aresi to liker apo krana!kai sixenome to ouiski!
  • ldiva @ 02.06.2007 22:38
    εεε! βασικά εεεε το στάχτη και μπούρμπερη για το cousin πήγαινε αλλα... Οκ!
  • ldiva @ 02.06.2007 22:40
    στοιχειώδη και βασικά πράγματα γνωρίζω και περισσότερο από την έποψη της γενικότερης φιλοσοφίας της εποχής που δημιουργήθηκαν, μη μασάς λαχμαμ!
  • ldiva @ 02.06.2007 22:41
    επίσης ,κέρατο, η καταγωγή δεν είναι πάντα αξιόπιστος δείκτης. Έχω κι εγώ σπιτικό λιμοντσελλο γιατί έχω έναν τρελό ξάδερφο μνηστευμένο με ακόμα μια πιο τρελή κεφαλλονίτισσα!
  • ldiva @ 02.06.2007 22:42
    κοκο κι εγώ με το ουισκι δεν έχω καλές σχέσεις...
  • lahmacun @ 02.06.2007 22:42
    oxi bre eimai noikokyra ,.... ki exw filous noikokyrides... kati filoi mou ftaxnoun kai mou fernoun..
  • ldiva @ 02.06.2007 22:45
    αν σου αρέσει το ούζο επειδή έχω ισχυρούς δεσμούς με την πλεον ουζοπαραγωγική περιοχή της χώρας, just let me know, lachmam.
  • kokopuff @ 02.06.2007 22:45
    den me ipate!ti gnomi exete gia mena?
  • lahmacun @ 02.06.2007 22:46
    eimai zakinthinia kata to imisi alla katholou italida... oi filoi kamia sxesi .. burzois athinaioi ( lathos tha egrapsa tin burzouazia eimai sigopuri ..) psaxnw kai to roloi ... exeo roloi h psemma einai?? ha ha
  • ldiva @ 02.06.2007 22:47
    γιατί θες να μάθεις, Κοκό μου?
  • Jambi @ 02.06.2007 22:49
    Μάλιστα εδω ειμαστε....εχω ανοίξει και την βαλίτσα και θα ριξω και 1-2 πλυντήρια τώρα... Περασα πολυ ωραία..κι αν τον εβλεπα κι αυτο ακομη πιο καλά! Αλλά οκ...καταβαθος το ήξερα πως δε θα πηγαινε και πουθενα μαζι του αυτη την φορά..! Αλλα πολύ μπέρδεμα στο μυαλο του...! Λες και κατι φοβάται κατι δεν ήθελε να παραδεχτεί!! Αλλα εγω Κυριά, ουτε του τα εκανα με το συμπαθιο ναααααααα...ουτε τιποτα..!!
  • ariesaries @ 02.06.2007 22:49
    ...μια χαρά γκόμενος είσαι ρε koko! τι θες τη γνώμη μας;
  • kokopuff @ 02.06.2007 22:50
    giati thelo na xero
  • ldiva @ 02.06.2007 22:51
    έτσι!έτσι! jambini ! ανωτερότης!
  • kokopuff @ 02.06.2007 22:51
    den leo emfanisiaka....
  • ariesaries @ 02.06.2007 22:54
    ...όλοι στην αθήνα μπουρζουά κάτι είναι... ούτε εγώ ξέρω πως γράφεται... α ρε προλετάριοι ελάτε να ενωθούμε
  • Jambi @ 02.06.2007 22:55
    Χθες ξεσαλωσα στο Κολωνάκι, στο JAckson ήταν σουπερ..μας την επεσε κι ενα γκαρσονάκι....ρε πστ μου τελευταια νυκτα αντε τι να πεις και τι να κάνεις..
  • lahmacun @ 02.06.2007 22:55
    paidia kourastika , exw kai psiloskotadi to roloi den to briskw... idi tha ertheis???
  • kokopuff @ 02.06.2007 22:56
    popo aurIO dino proforika kai exo psiloanxothi!pou ine o astro na me empsixosi?
  • ldiva @ 02.06.2007 22:57
    η μπουρζουαζία δεν υπάρχει πια την κατάπιε κι αυτη ο κακός καπιταλισμός και το βλαστάρι του, η παγκοσμιοποίηση.
  • lahmacun @ 02.06.2007 22:58
    koko epeidh kserw ti thes pragmatika na matheis tha sou apantisw eythews...
  • ldiva @ 02.06.2007 22:58
    http://images.google.co.uk/images?q=dali%2Bclocks&hl=en&um=1&sa=X&oi=images&ct=title
  • ldiva @ 02.06.2007 22:59
    για ρίξε μια ματιά εδώ λαχμαμ...
  • kokopuff @ 02.06.2007 23:00
    lah,what do u mean?
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:00
    thanks idivaki...
  • ldiva @ 02.06.2007 23:00
    τί δίνεις και είναι προφορικά και το κυριότερο ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΞΥΠΝΙΟΣ?
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:00
    thanks idivaki...
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:03
    koko... eisai ena paneksypno kai kalosynato paidi.. pou merikes fores mporei na ksefeygeis kai na exeis symperifora,.. ligo kalo ( kako ) mathimenoy paidiou ... eimai sigouri oti eisai to xaidemeno tis ,mamas... an me misiseis... tha analavw tin eythini mou.. kai nomozw oti ksereis gia ti pragma milaw.. egw genika apolamvanw poly tin parea sou...
  • kokopuff @ 02.06.2007 23:03
    dino proforika sta agglika.kai den exoun figi I kosmi outos I allos...kai genika den kimame noris
  • kokopuff @ 02.06.2007 23:06
    to xero oti tha ixe auti ti gnomi k esi k o astro !den to ipa prin?
  • ldiva @ 02.06.2007 23:07
    ναι, βρε καμάρι αλλά πρέπει να σαι φρέσκο φρέσκο αύριο... Επίσης, ρώτα αν θες κάτι πιο συγκεκριμένο να σου απαντήσω.
  • ldiva @ 02.06.2007 23:07
    νομίζεις ότι έχουν άδικο?
  • TARTaruga @ 02.06.2007 23:07
    hrtha ki egw....
  • kokopuff @ 02.06.2007 23:08
    vre idivaki I erotisi ine poli siggekrimeni!
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:08
    koko.. sou milaw sta isia elpizw na to ektimas... kai twra den milaw gia ton astro milaw gia mena...
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:09
    rs kalws to tartaki..
  • ldiva @ 02.06.2007 23:09
    άσχετο, αλλά υπάρχουν και πολύ ενδιαφέρουσες θεωρητικές αναλύσεις για το ρολόγια του Νταλί στο ινερνέτι εξ όσων πήρε το μάτι μου...
  • ariesaries @ 02.06.2007 23:09
    ...ποιο παιδί δεν είναι λίγο καλο (κακο)μαθημένο; θέλει πολύ μαγκιά για να μεγαλώσεις σωστά παιδί σήμερα...
  • TARTaruga @ 02.06.2007 23:09
    hi mam, hi l, hi kok
  • ldiva @ 02.06.2007 23:09
    καλώς το ταρτίνι μας!
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:10
    loipon idi thanks gia ta rologia.. ari den ta eida ola.. einai kai polla .. gia kapoia to mono pou exw na pw einai oti mporei kai na allaksw gnwmi gia ton dali... thanks..
  • kokopuff @ 02.06.2007 23:10
    hi tart!euxome na exoun adiko idivaki,alla k na min exoun kanis den ine telios/.....
  • Jambi @ 02.06.2007 23:11
    Eλα τοξοτιναρα μου...καλησπέρα!! Για πες την εβγαλες καθαρή με το φεγγαρι χθες? Σου εξηγήθηκε καλά?
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:11
    mazi sou ari,.. alla o koko diekdikei isotimi sxesi mazi mas kai tin exei..
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:11
    apo mena tin exei.. rwtise kai tou eipa..
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:12
    kai to thema tou den eimaste emeis.. einai aytos pou tou leipei.. kai mena mou leipei koko..
  • TARTaruga @ 02.06.2007 23:12
    hi jam! nai den eixa thema, nani hthela, polu omws, pou den to ekana, vasika koimithika xalia, alla kata t alla, mia den katalava.... pros to paron.... --- dali rulezzzzzzzzzzzzzz
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:14
    koko katalaves ti thelw na pw... h milaw se kabouki kabourisio twra?? nomizw oti me pianeis poly kala genika kai den tha pareksigiseis...
  • TARTaruga @ 02.06.2007 23:14
    esu pws perases???? me to gati ola kala?
  • ldiva @ 02.06.2007 23:14
    μανάρι μου, αν υπάρχει κάτι που δε σου αρέσει έχεις πάντα όλοντον καιρό να το αλλάξεις. ΄Κι αν υπάρχει κάτι που σου αρέσει, εξέλιξε το. Αλλά επειδή εσύ το θες ή επειδή βλέπεις ότι οι δικοί σου άνθρωποι έχουν αρνητικές ή θετικές αντιδράσεις απέναντι σε κάποιο χαρακτηριστικό σου...
  • Jambi @ 02.06.2007 23:14
    Αυτο με τον ύπνο το έπαθα κι εγώ...καλε νυστες πολλές...
  • TARTaruga @ 02.06.2007 23:15
    ti egine re paidia? exoume thema me to kavouri?
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:15
    idiva rwtise ... kai rwtise en synexeia tou apogeymatinou.. einai polu ksypnios kai katalavainei..
  • kokopuff @ 02.06.2007 23:15
    pisteuo oti I lexi kakomathimen o perilamvani polla xaraktiristika mazi.mpori kapios na ine pismataris,idiotropos,agenis kai epidi ine pedi na ton xaraktirizoun kakomathimeno.ine lexi diladi pou xrisimopiite os xaraktirismos gia ta pedia.
  • ldiva @ 02.06.2007 23:15
    lach, κι εμένα...
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:15
    exw ena thema tart,, den pige na mou parei tsigara.. tembelise pali ..
  • TARTaruga @ 02.06.2007 23:16
    ase ki epiane mono ton arh mou....
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:17
    koko ksereis posoi me lene emena etsi... kai eimai se ena tomea poly... ta thelw ola ta apaitw kai eimai sigopuri oti ta dikaioumai.. h leksi den afora ta paidia.. oloi paidia eimaste allwste..
  • Jambi @ 02.06.2007 23:18
    Ποιος επιανε ποιον καλέ?
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:18
    idi enoeis oti rwtise ki esena? ayto?
  • ldiva @ 02.06.2007 23:18
    λαχ μου, εσύ ήσουν καλοπροαίρετη μαζί του. Δυστυχώς όμως υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που μόνο καλοπροαίρετοι δεν είναι. αυτό που ήθελα να πω είναι να έχει εμπιστοσύνη στον εαυτό του, στο ένστικτο του, να πειραματίζεται αλλά με δική του ευθύνη. όχι, ταρτίνι κανένα θέμα απλά ο κοκο ρώτησε τί γνώμη έχουμε για αυτόν η λαχ απάντησε και εγώ ανταπάντησα...
  • TARTaruga @ 02.06.2007 23:19
    kok mh masas ki egw eimai
  • ldiva @ 02.06.2007 23:19
    όχι! μου λείπει αυτός που σας λείπει
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:20
    synfwnw,, alla eimai sigouri oti to kokaki mas kserei pou rwtise,,, kai kserei oti kaneis edw den einai kakoproeraitos... etsi den einai koko??
  • ldiva @ 02.06.2007 23:20
    κινκυ τοξοτίνι! μόλις άκουσες για πιασίματα, αμέσως χώθηκες
  • TARTaruga @ 02.06.2007 23:20
    h selhnh ton arh mou jam
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:20
    ha ha idi...
  • TARTaruga @ 02.06.2007 23:21
    nai eide to kinky emena kai tromaxe!
  • ldiva @ 02.06.2007 23:21
    δίκιο έχεις λαχ! με επιασε το προστατευτικό μητρικό μου και δως μου ένα λεπτό να τα ξαναχώσω μέσα γιατί είναι νωρίς ακόμααααααα!
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:22
    koko... bges apo to kabouki twra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! anoikse to brwmostma sou kai brise ,... ante loipon... pou pige o ermis soy..?
  • Jambi @ 02.06.2007 23:22
    Aσε λιονταρινα μου γιατι απο το πολυ πιασιμο θα παθει τιποτα το χέρι μου... Ααα εγω δε ξέρω τι επηερασε η πανσέληνος.... Ξερω πως εχω ο ήλιος μου ειναι στον 6ο οικο, μαζί του Ερμής και Ποσειδώνας!! Η σεληνη μου στο Ζυγό.
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:23
    gia ayto den einai pote nwris idi.. pote,... meta ta .. ( den kserw gia tin kathe mia allazei...) pantws oles to xoume ..
  • kokopuff @ 02.06.2007 23:23
    den xero giati alla ferome se olous san iso pros iso k pollous tous neuriazi auto....
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:23
    emena? me nevraizei?
  • ldiva @ 02.06.2007 23:24
    τυχερή η πανσέληνος αυτή ήρθε και με διέλυσε η άτιμη! αι σιχτιρ!
  • kokopuff @ 02.06.2007 23:25
    to oti oli ine kaloproereti den tha to sxoliaso....
  • ldiva @ 02.06.2007 23:26
    ξου!ξου! μακρια!!!!!!!!!
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:26
    koko pes thewreis oti den eimai.. an to pisteveis ok.
  • Jambi @ 02.06.2007 23:26
    Τι τυχερη καλέ, με δουλεύεις? Που μ επιασε ενα τραλαλα την Πεμπτη προς ξημέρωμα ΠΑρασκευής, κι εριξα ενα κλαμα εεεε???? Aλλα μια ζωή επειδή εχω ωροσκοπο Καρκινο η σεληνη το φεγγαρι η πανσέληνος παντα με τσιγκλάει...
  • TARTaruga @ 02.06.2007 23:27
    aman pia m afta ta kavouria sas! mazepste ta ligaki!
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:28
    me tosi fwtia edw mesa.. egw kai o koko kratame tis isoropies...
  • kokopuff @ 02.06.2007 23:29
    lah,oxi vevea!
  • Jambi @ 02.06.2007 23:29
    Μωρε εγω το μαζευω και το πεταω οξω απ εδω...!! Αλλα δε λεεi να εξαρτηθει απο μένα....δυστυχωωωωωως!!
  • ldiva @ 02.06.2007 23:29
    για το πιάσιμο του χεριού έλεγα, τοξοτίνι άσε, αυτό το λαλα πολύ μοβόρικο ήταν... ένα σωρό κόσμο απαύτωσε... κοκο, ποιος σε πείραξε βρε παραπονιάρικο καβούρι,εεε?
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:29
    mats mouts .. an eleges nai tha pligwnomoun... kai tha epina olo to lemonceloo. kai den tha sou afina tipota...
  • TARTaruga @ 02.06.2007 23:29
    isorropia akouw, ki edw einai pou fevgw! kalhnuxtes! paw sthn anisorropia mou
  • kokopuff @ 02.06.2007 23:30
    tart,excuse me?
  • ariesaries @ 02.06.2007 23:30
    ...μια χαρά είσαι koko! επιμένω ότι στην ηλικία του μπαμπά σου θα ήμουν πολύ περήφανος να έχω έναν γιό σαν εσένα... θα τον έχω λίγο αργότερα! keep walking koko! ...τα καλύτερα έρχονται!!
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:30
    tartinaki,.,.. oneira glyka kai taksidiarika..
  • astropet @ 02.06.2007 23:30
    Τι πάθατε πάλι; Πάλι παράπονα; Δηλαδή αν κάποια μέρα δεν μπω μέσα, σημαίνει ότι έχω θυμώσει;
  • ldiva @ 02.06.2007 23:32
    ταρτ, καλή ξεκούραση και μη μασας! δε θα μας κάνει μια παλιολαμπα ό,τι θέλει
  • Jambi @ 02.06.2007 23:32
    Ελα εσυ εδω περα....καλησπέρα astropet..! Τι οψη λεγαμε πως θα ειχαμε αυτες τις μερες με τον Ποσειδωνα κατι...! Μαλλον μας τα εκανε κωλο με το μπαρδον παντα! Απο ερωτα και σεξ στο ταξιδι μαπα το καρπουζι...ΤΙΠΟΤΑ..με το λιονταρι που λεγαμε του βου δεκαημέρου!!
  • ldiva @ 02.06.2007 23:32
    αδέρφιιιιιιιιιιι! μου λειψες σκασμένο αλλά....ξεκαβάλα. Δε μιλάμε για σένα τώρα!
  • astropet @ 02.06.2007 23:33
    Άσε που έγραφα τόσην ώρα ένα post και χάθηκε!
  • kokopuff @ 02.06.2007 23:33
    kai an epines olo to lemoncelo tha anige o stomas mou me ton ermi sto leontari kai tha ginotan tis kolaseos!lah mou:**************************************
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:33
    ax bre pet ,.. ela mas eleipses ... olo gia sena leme...
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:33
    me liwses me ta filia koko.. irthe ki o pet.. telos kalo ola kala...
  • kokopuff @ 02.06.2007 23:34
    Arie,prosexe ti euxese!
  • astropet @ 02.06.2007 23:34
    Αν είσαι star, αυτά συμβαίνουν... Έχω συνηθίσει πια... χαχα!
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:34
    an fygei o koko tha figw kai gw poly fvtia kai tha kaw to kakomoiro.. eimai kai avgalto...
  • kokopuff @ 02.06.2007 23:36
    ego xero giati elipe....exoume vgali porisma me tin lah.....e lah?
  • ldiva @ 02.06.2007 23:36
    λαχ, κάτς κατ! με χρωστάς μπαλκόνι σινέ και κρασί....
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:36
    tha rtheis... ante nte ksekolla..
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:37
    twra teleivnei ki deyteri... ta kalokairia zw stous rythmous tis tainias pou paizei...
  • ldiva @ 02.06.2007 23:38
    αδέρφι, keep going! άμα συνεχίσεις έτσι θα αυξηθεί ραγδαία και το εισόδημα μου. θα πουλαω στη μαύρη αγορά τα σώβρακα σου έναντι αδράς αμοιβής! για αυτο! πάμε όλοι μαζί με συγχρονισμενες κινήεσεις να προσκυνήσουμε το είδωλο!
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:38
    oxi den eleipe gi ayto... mas eleipe.. eleipe gia tous logous tou.. pou epeidh einai kryfos pote den tha mathoume..
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:39
    arh eisai sigouros oti thes paidi san to koko? an nai na tou kopseis to mall.. kaki sinitheia..
  • ldiva @ 02.06.2007 23:39
    σέλωωωω κι εγώωωωω! αχ! κάποιος γείτων έβαλε Λάκη 'θέλω βρώμικα φιλιά να μου ζεσταίνουν το στόμα'... Α! ρε! γλέντια!
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:41
    imoun laki prohgoumeno savato...me giokarini pilali poulikako... meta mou irthe o lunch kai postara...
  • ldiva @ 02.06.2007 23:41
    μπαλκόνι, όχι παιδί!
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:41
    lunch lynch,,,,, ari den peinaw ... orkizomai...
  • ldiva @ 02.06.2007 23:42
    θα πάω tiger lillies. οσο για τον Lynch με το συμπάθειο κιόλας αλλά δεν είναι σκηνοθέτης, έμμουσο τεστ ΙQ είναι, βρε lachmam μου!
  • kokopuff @ 02.06.2007 23:43
    lah,giati tetio misos sto mall?kai aries giati na kanis gio san emena???na se trelani?
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:44
    γυριζω ελληνικα προς τιμην του πετ,... ελπιζς να το κανει και καποιος αλλος... θα σας θαμπωσει ο ερμης μου στον τοξότη σε συνδυασμο με την ελληνική γλωσσα...
  • ldiva @ 02.06.2007 23:45
    το αδέρφι ξαναγράφει κατά πάσα πιθανότητα το post οποτε γυρισε το στο αγγλικό μέχρι να ξαναχτυπήσει λαχμαμ!
  • kokopuff @ 02.06.2007 23:46
    lah,me sigginis!ti autothisia!lol
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:46
    ωραια ιντι.. ζηλευω... ξεχωριστοι μου φαινονται απο τα λιγα που εχω ακουσει... οσο για τον lynch... τι να πω φταιει ο ωροσκοπος.? μια απο δω το ριχνω μια απο κει..
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:47
    οχι βρε.. ασε να με βρει ετοιμη ...
  • kokopuff @ 02.06.2007 23:47
    post gia pio pragma,idiva?
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:48
    για να δω και κανενα αλλο...
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:48
    να αυτοθυσιαζεται εννοω....
  • ldiva @ 02.06.2007 23:49
    ήμουν σίγουρη ότι θα σου άρεσαν. (για να ζηλέψεις το είπα γιατί εγώ ζήλεψα που πήγες Λάκη)Έχουν κάτι από αυτή το σκοτεινή παρακμή που σε έλκει ωσάν λάμπα το κουνούπι!
  • ldiva @ 02.06.2007 23:50
    όταν μπήκε ωσάν κομήτης είπε ότι έγραφε ένα ποστ και του σβήστηκε... Για αυτό λέω
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:50
    παιδια να ομολογισω κατι.. οταν εκανα joın εδω... που εκανα μονο για τον χαρτη αν μου ελεγε κανεις οτι θα ξημεροβραδιαζομουνα... θα γελαγα μεχρι δακρυων... ας ειναι καλα ο πετ αρχικα και η καμι μετα γι αυτο..
  • ariesaries @ 02.06.2007 23:51
    ...καλά μόνος μου θα το μεγαλώσω; ...ας κάνει κάτι και η μαμά του
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:51
    ιντι ειπαμε εσυ εισαι φωτεινο... αστα αυτα... :B)
  • astropet @ 02.06.2007 23:51
    Μπα, αύριο τώρα το Post... Μου την έδωσε... Ήταν και για τον Ποσειδώνα...
  • ldiva @ 02.06.2007 23:51
    έπαθα ακριβώς το ίδιο με το caracini και το kamikazoni, lachmam μου...
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:53
    αρη μου αφου ξερεις απο λακαν ... θα ξερεις και απο τον μπαμπα του.. καλυτερα να μην μπλεκονται πολυ οι μαμαδες με τους γιους γιατι μετα πηζουμε στους φλωρους...
  • kokopuff @ 02.06.2007 23:53
    arie,giati milame panta?
  • ldiva @ 02.06.2007 23:53
    εμένα με έλκει η προσέγγιση των ερμηνειών τους. Έχουν απίστευτη εκφραστικότητα και συναίσθημα και πάνω από όλα έννα απίστευτο κυνικό χιούμορ
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:54
    γιατι σιωπας αφου δεν γραφεις?? μας βαριεσαι??
  • ldiva @ 02.06.2007 23:54
    και είναι και ο ορισμός της ανατροπής....
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:56
    ιντι εμενα μοθ αρεσουν για το πρωτο που ειπες και για το τελευταίο..
  • astropet @ 02.06.2007 23:56
    Τι να πω; Τι θέμα έχετε; Δεν τελειώσαμε με τον Lynch;
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:56
    κοκο τα τσιγαρα τελειωσαν.. τι θα γινει? θα καπνιζω γόπες??
  • kokopuff @ 02.06.2007 23:56
    mas apaxiai o astro lah mou!lol
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:57
    χα χα χα χα .
  • ldiva @ 02.06.2007 23:57
    εγώ είμαι του συναισθήματος παιδί!
  • kokopuff @ 02.06.2007 23:58
    lah,kala pao!m efages pia,m efages!
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:58
    εχει καποθ τον αρη κακα κοκο μου ... και δεν εκδηλωνεται... να δεις αυτο ειναι..οχι τιποτα αλλο ... μην μου πληγωνεσαι μικρο .. ειπαμε εσενα σε αγαπαει..
  • ldiva @ 02.06.2007 23:58
    μια μικρή αναφορά κάναμε συο έμμουσο τεστ IQ, αδέρφι.
  • kokopuff @ 02.06.2007 23:59
    idiva,se pion apeuthinese?
  • lahmacun @ 02.06.2007 23:59
    μπραβο μαναρι μου,.. κι αυριο θα σου κανω το αγαπημενο σου φαι ετσι να γινεις 180 συντομα ..
  • ldiva @ 03.06.2007 00:00
    όταν λέω αδέρφι στον astro. Για τα περί του συναισθήματος στη λαχμαμ!
  • kokopuff @ 03.06.2007 00:01
    lah,den nomizo.....apo pou to exis simberani auto esi?k epimenis kiola!
  • ldiva @ 03.06.2007 00:01
    τα είδαμε τα νταλιορόλογα? μας άρεσαν?
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:02
    μου αρεσε ιντι που ειπες οτι οταν μιλας για συναισθημα μιλας σε μενα κι ας μην εχω νερο!!!!!!!!!!! κι ας μην ειμαι ποσειδωνια. !!!
  • astropet @ 03.06.2007 00:02
    Φαγώθηκες με τον άρη μου lah! Idiva, τι είναι αυτό το έμμουσο;
  • ldiva @ 03.06.2007 00:03
    καβούρι για να το λήξουμε! αστρο αγαπα σε. Λαχ αγαπα σε. Εγω αγαπω σε. Αρις θέλει αντιγραφο σου.
  • astropet @ 03.06.2007 00:03
    Δεν είναι μόνο ο Ποσειδώνας συναίσθημα...
  • ldiva @ 03.06.2007 00:03
    έμμουσο τεστ iQ λέω τον Lynchs.
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:03
    ναι , μασ αρεσαν ιντι πολυ, το εγραψα και πριν.. θα τα ξαναδω με ηρεμια... μεγαλο κοπλιμαν μου εκαναν αποψε... ευημερει η σεληνη μου...
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:04
    ιντι... με εχεις ριξει σημερα.. ειδικα με αυτο.. αλλα και με αλλα..
  • ldiva @ 03.06.2007 00:05
    σε εσένα αποτεινόμουν σε μένα αναφερόμουν! αλλά είσαι μια κρυφοπαπαδιά εσυ!
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:05
    ναι βρε φαγωθηκα,.. αλλα και που φαγωθηκα τι καταφερα?? στον καρκινο τον εχεις.. αλλιως θα το ανοιγεσ το στομα σου,..
  • ldiva @ 03.06.2007 00:06
    εγώ????? γιατί?????
  • kokopuff @ 03.06.2007 00:06
    lah,thanks!to agapimeno mou fai ine......I agapi!miam miam!
  • ldiva @ 03.06.2007 00:07
    άδερφούλη, δεν είμαι το παιδί της χαράς εγώ? ΕΓΩ? όχι πες!!!
  • astropet @ 03.06.2007 00:08
    Ένας διάσημος αστρολόγος ποτέ δεν αναφέρεται στον χάρτη του... Κι αυτά που είπα πολλά είναι...
  • ldiva @ 03.06.2007 00:08
    αλλά και τί άλλο, αδέρφι?
  • kokopuff @ 03.06.2007 00:09
    KALA DEN MPORITE NA FANTASTITE TI EPATHA!!!!!!EXO PATHI SHOCK TORA OMOS!!!
  • astropet @ 03.06.2007 00:09
    Άσε εσύ idiva! Των λουλουδιών θα έλεγα καλύτερα! Τελικά, αρχίζει να μου αρέσει ο Κρόνος! Κοίταξε που τον είχα πεταμένο τόσα χρόνια...
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:09
    για πες μας αστροζωακι μου και τι αλλο εκτος του μεγα ποσειδωνα που μου χει κατσει στο μμεσουρανημα μου κι ασπρη μερα δεν θα δω... ειναι συναισθημα?
  • ldiva @ 03.06.2007 00:10
    Το χει, το αδέρφι μου το χει!!!
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:10
    κοκο και μενα ... και ξερω αν εχω ορεξη να το φτιαχνω καλα... αμα φας απο τα χερακια μου δυσκολα θα φας αλλου... ¨
  • kokopuff @ 03.06.2007 00:10
    MOU TELIOSE I KARTA!!!!!OOOOOOOXIIIIIIIII!!!!!!!!
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:11
    τον ειχες πεταμενο... γιατι σου φαινεται πολυ... και δεν το αντεχει η λιονταρισια φυση σου...
  • ldiva @ 03.06.2007 00:11
    σου αρέσει ο ΚΡΟΝΟΣ? Αχ! Αδερφούλη, μην ανησυχείς, θα σε φροντίσω εγώ... Κομπρέσσες, σουπίτσες και τα σχετικά...
  • ldiva @ 03.06.2007 00:12
    πάρτην από το σταθερό βρε.
  • kokopuff @ 03.06.2007 00:12
    lah,k ego pou nomiza oti I egokeri ine kriokoli....
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:12
    κι εγς φωτεινη την λεω πετ και χαρτη δεν εχω δει ,.. μου μιλαει κι ανοιγει η καρδια μου...
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:13
    κοκο σου χω ξαναπει... θα βρεις μια και θα σου ξηγηθει αυτη ,... δεν θα ξεκολλας...
  • astropet @ 03.06.2007 00:14
    Καλός είναι μωρέ ο καημένος ο Κρόνος! Αγάπη θέλει κι αυτός... Να τον αναγνωρίζεις... να τον αποδέχεσαι...
  • ldiva @ 03.06.2007 00:14
    λαχ, αυτό που είπες το έχω για πολύτιμο... Είναι από τα πιο ωραία πράγματα, που μπορώ να ακούσω από άλλον άνθρωπο... Ευχαριστώ...
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:15
    και να μπορεις να περιμενεις τα μεγαλα...
  • ldiva @ 03.06.2007 00:16
    ντέρτι είναι, αδέρφι... Με τα καλά του και τα κακά του...
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:16
    εχω πολλα ελατωματα ιντι.. ψεμματα δεν λεω..
  • kokopuff @ 03.06.2007 00:16
    idiva,haha!kalo!pas kala vre?tha milao sto stathero vradiatika na me prizoun me pion milao?to asirmato to exoun vgali giati o OTES irthe 440 EURO!!!!!!o aderfos mou kirios exi xeskisti!otan milai xexniete entelos to skatopsaro!
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:17
    σιγα μιν σε καλοθσα στο μπαλκονι μου αμα δεν ηταν ετσι για ευκολη με εχεις ...
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:18
    πετ περιμενω... και ξερω να περιμενω....
  • kokopuff @ 03.06.2007 00:18
    lah,sou exo pi.I egokerines ine skata.kai kriokoles.(to xirotero)
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:19
    γραφω σαν δυσλεξικο... αρη που εισαι να μου πεις για το λακαν???
  • ldiva @ 03.06.2007 00:19
    αιξ και εύκολη? jamais!!! koko, o bro σου δεν μπορεί να σου δανείσει το δικό του?
  • astropet @ 03.06.2007 00:20
    Τι περιμένεις lah;
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:20
    κοκο μεγαλη μπουκια φαε μεγαλο λογο μην πεις ελεγε ο τελειος πατερας μου.. δεν τον ακουσα και εχω πληρωσει και θα ... προσεχε λοιπον...
  • ldiva @ 03.06.2007 00:21
    με συγκούνησες είχες δεν είχες βραδιάτικο! Τσάκω μια πολύχρωμη αγκαλίτσα!
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:21
    εχω κανει αστρολογικη ερωτηση,,, πριν απο δυο σελιδες ... ποιος εκτος απο τον ποσειδωνα .. δικαιουται στο συναισθημα?
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:22
    την αρπαξα ιντι...
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:23
    α και για τον αρη δεν περιμενω...
  • ldiva @ 03.06.2007 00:23
    συγκάτοικοι είμαστε όλοι στην τρέλα. Καλά ξηγιεται το γειτονάκι μου απόψε? λέτε να με κάνει καντάδα? γιατί όλα κάτι γαβγαδικα ακούει συνήθως!
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:23
    καλος ειναι ιντι???????
  • ldiva @ 03.06.2007 00:24
    α!αυτό το ερωτησάκι το έθεσα κι εγώ!
  • astropet @ 03.06.2007 00:24
    Το νερό lah είναι το συναίσθημα... Δεν καταλαβαίνω την ερώτηση...
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:24
    καλε που πηγε ο αρης και μας εχει γραψει ετσι? εχει αφησει και το φερελπι γιο του μονο??
  • kokopuff @ 03.06.2007 00:24
    auto ine katara lah!idiva,siga min peso kai stin anaggi tou! toso kero nomiza oti itan idroxoos kai prin ligo kero anakalipsa oti itan ixthis!gi auto ta pame skata!exi gennithi 19....pano stin allagi....
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:25
    καλα αστρο..
  • ariesaries @ 03.06.2007 00:25
    ...συγνώμη Kυρία μου ποια είστε; η lahmacun που γνώρισα εγώ γράφει greeklish...
  • astropet @ 03.06.2007 00:26
    Τι ήταν αυτό το "καλά";
  • ldiva @ 03.06.2007 00:26
    εμφανισιακά, πολύ καλός. Αλλά από μυαλό, ακατοίκητο... για αυτό δεν... η σκορπίσια φύση με το που τον βλεπει ανατζουτζουλιάζεται..
  • ldiva @ 03.06.2007 00:27
    πέραν του Αγαπημένου σου πλανήτη δηλ. ό,τι έχει να κάνει με νερό ειναι συναίσθημα, αδερφούλη?
  • kokopuff @ 03.06.2007 00:29
    ego thelo na eroteuto mia toxotina me oroskopo tauro!pou poulane?k emfanisimi ennoite.....
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:30
    1. αρη τιμω τον πετ με τα αθλια ελληνικα μου παραμενω το ιδιο προσωπο... 2. ιντι ενδιαφερεται ο σκορπιος για μυαλο? απο ποτε? καινουργια πληροφορια... 3. πετ για να παρω το καλω πισω εκαν συνοψη,.. αλλα με πεταξε εξω .. θα επαναλαβω...
  • ldiva @ 03.06.2007 00:30
    μισό λεπτό να στην παραγγείλω! έχουμε κάποια άλλη προτίμηση?
  • kokopuff @ 03.06.2007 00:30
    kala auto pou petaxa itan entelos xekarfoto alla tespa.....
  • ldiva @ 03.06.2007 00:32
    απεξαπανέκαθεν, Λαχμαμ μου! και δε σου είπα να μην του τα λες μπροστα του? θα μας πάρει τον αέρα εντελώς τελείως λέμε!
  • kokopuff @ 03.06.2007 00:32
    idiva,kali mia idroxoo me karkino episis....k afro ston zigo an ginete.....
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:32
    ειπα οτι ας μην εχω νερο κι ας μην ειμαι ποσειδωνια η ιντι μιλαει σε μενα για συναισθημα ... ειπες οτι δεν ειναι μονο ο ποσειδωνας συναισθημα.. ειπα.. τι αλλο ειναι... δεν απαντισες ... ξαναρωτησα,... και ειπες το νερο... και ειπα καλα... αυτα..
  • astropet @ 03.06.2007 00:33
    Ναι lah, αλλά με διαφορετικές πλευρές του...
  • ldiva @ 03.06.2007 00:33
    έφτασεεεεε!
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:33
    κοκο παρε μια υδροχοο κι ελα να κλαις στιν αγκαλια μου μετα ..
  • kokopuff @ 03.06.2007 00:33
    astro pou ise?
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:34
    αν υπαινισσεσαι τον 12 μου και τα κακα που συμβαινουν εκει μεσα να το πεις ανοιχτα..
  • ldiva @ 03.06.2007 00:35
    έλα, μωρέ γιατί? καλούλια είναι τα υδροχοίνια! μέσα σο συναίσθημα είναι τα ατιμούτσικα!!!
  • kokopuff @ 03.06.2007 00:35
    lah,giati?panta ixa kolima me idroxoitses....alla ta xirotera ine me didimines....
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:35
    πετ δεν μπορει να μας παρει τον αερα... ειναι ποσειδωνιος μονο τα βαθη μπορει,, αν θελουμε να τα δωσουμε.. ( για να μην ξαναπω για τον αρη τιποτα τωρα..)
  • ldiva @ 03.06.2007 00:37
    καλέ, είναι αυτός ένας μουσίτσος, άλλο πράγμα! θα μας πάρει και θα μας σηκώσει!!!
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:37
    βρε το χεις τουτο το παιδι για παραδωση σε υδροχοοινα? μονο αν εχει ολους τους πλανιτες στον ιχθυ η στο αιγωκερο ...
  • ariesaries @ 03.06.2007 00:37
    η tara είναι τοξοτίνα και εμφανίσιμη koko... για ωροσκόπο δεν ξέρω... θα στη γνωρίσουμε... αλλά πρόσεξε γιατί μπορεί να σου ρίχνει και τίποτα σφαλιάρες! είναι λίγο ζόρικη αυτή
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:38
    ο πετ μουσιτσος?? ιντι βλεπουμε παραλληλα συμπαντα.. το ματριξ ειναι εδω...
  • astropet @ 03.06.2007 00:38
    Lah, εσύ δεν έχεις καθόλου νερό και πέρα από τον ήλιο σου και καθόλου γη... Το συναίσθημα το ερμηνεύεις αλλιώς... Σε σένα είναι πιο εγκεφαλικό, όχι σε μένα που έλεγες όταν μιλούσαμε για τον Lynch... Είσαι ρομαντική, όχι συναισθηματική, έχει διαφορά... Για αυτό και σε τσάκισε ο Πλούτωνας, γιατί δεν τον καταλαβαίνεις...
  • ldiva @ 03.06.2007 00:38
    Άρη τι σου έχει κάνει η ταρτ και θες να τη δεις παρέα με τον Καπετανάκη, ου χει μπούκλα στο μουστάκι?
  • kokopuff @ 03.06.2007 00:38
    gia mena les idivaki?ego ime panta athoos ipame!
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:38
    αρη εσυ τους ξερεις ολους εδω?
  • kokopuff @ 03.06.2007 00:40
    min akiuo gia ixthi!bliax!
  • ldiva @ 03.06.2007 00:41
    βρε είναι κρυφό ταλέντο!!!Ξέρεις τί έχει κάνει? συνδυασμός λιονταριού με σκορπιό και μαζεύω εγώ μετά τα συντρίμμια των αθώων κορασίδων που έτυχαν στο διάβα του. Μας παραμυθιάζει σου λέω!(loool)
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:41
    πετ... το διαβασες το ποστ με το τραγουδι...το πλουτωνα το εχω διαλεξει οπως διαλεγω να με τσακιζει κι οτι ζω .. και φτου ξανα,... μαλλον δεν καταλαβαινω τι λες..
  • ariesaries @ 03.06.2007 00:41
    κοιμήσου εσύ tara και η τύχη σου δουλεύει
  • ldiva @ 03.06.2007 00:41
    όχι, μανάρι μου. Ξεμπροστιάζω τον αδερφό μου!!!!
  • kokopuff @ 03.06.2007 00:42
    pia ine I tara?????
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:42
    ιντι επετρεψε μου... να εχω γνωμη,,.. ασε με να κανω λαθος..
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:44
    αν εννοεις οτι η ιδεολογια ( ιδεοληψια )μου ειναι πανω απο ολα συμφωνω,....
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:45
    κοκο καποια μερα θα με θυμηθεις...
  • ldiva @ 03.06.2007 00:45
    η έννοια του ρομαντισμού είναι σύμφυτη με την ιδέα του θανάτου και του τέλους. Οπότε κάλλιστα δύναται με αυτή την προσέγγιση να εξηγηθεί η ροπή σου προς το darker attitude που λέγαμε, λαχμαμακι μου. Πραγματικά ενδιαφέρον...
  • ldiva @ 03.06.2007 00:46
    πλάκα κάνω, βρε χαζούλι... Καμία σχέση....
  • kokopuff @ 03.06.2007 00:47
    lah,gia pio pragma?
  • ldiva @ 03.06.2007 00:47
    με αυτά που λέω για το αδέρφι,εννοώ. Έχω ένα θέμα με το χιούμορ μου σήμερις...δε διαμεσολαβείται...χμμμ
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:47
    ναι απο αυτο ειμαι και οπως το θετεις ιντι ακριβως... κακως μπερδευουμε το ρομαντικο.. με το γλυκαναλατο.... ειναι λαθος εκτιμηση ενος πολυ σημαντικου κινηματος στην τεχνη...
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:48
    για την κρυοκωλη που θα σε κανονισει...
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:49
    το οποιο ηταν ακραιο και αυτοκαταστροφικο μπαιρον... μια περιπτωση..
  • ariesaries @ 03.06.2007 00:49
    ...αυτή η darker attitude είναι που με γοητεύει
  • astropet @ 03.06.2007 00:49
    Λέω πολύ απλά, ότι ένας γνήσια συναισθηματικά άνθρωπος δεν θα κλάψει ποτέ με τον Lynch και τον Κουστουρίτσα... Γιατί εκεί δεν υπάρχει εκπεφρασμένος πόνος. Το συναίσθημα κρύβεται πίσω από δηθενισμούς και λόγια που δεν θα έλεγε ένας κανονικός άνθρωπος... Θα κλάψει με τις Σχέσεις Στοργής, με τις Γέφυρες του Μάντισον στη σκηνή του αυτοκινήτου, με την Κάλπικη Λύρα...
  • ldiva @ 03.06.2007 00:50
    υπεραπλουστευμένη είναι. Κράτησαν τα στοιχεία που μπορούσαν να γίνουν αντιληπτά από τις μάζες και έφτιαξαν το χρυσό περιτύλιγμα του american dream.πωπω! σήμερα έχει ξυπνήσει ο Μαρξ μέσα μου!!!
  • kokopuff @ 03.06.2007 00:50
    lah,diladi?
  • ldiva @ 03.06.2007 00:52
    αστρο, ο ρομαντισμός πόρρω απέχει από τους δηθενισμούς. Για τα της υπερβολής και όλα τα υπόλοιπα συμφωνώ κι επαυξάνω.
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:52
    ναι βρε ιντι... υπερασπιζεις το λιονταρι και το σκορπιο του... ειναι σαφες... αλλα .. εχω να πω εκτος απο τα γενικα μας καθε ανθρωπος φταχνει αλλα πραγματα με αλλους ανθρωπους αυτο που βλεπω εγω σε σενα ιντι πιο ιδιωτικα οσο αυτο επιτρεπεται με το μεσο που εχουμε αυτη την στιγμη.. δεν ειναι το ιδιο με αυτο που βλεπει ο κοκο ο αρης ο πετ.. ειμαστε σαν χημικες ενωσεις... καθε στοιχειο με αλλο στοιχειο φταχνει αλλα πραγματα...
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:52
    πετ....................γρρρρρρρρ
  • kokopuff @ 03.06.2007 00:53
    lah,diladi?
  • ariesaries @ 03.06.2007 00:53
    ...εγώ κλαίω με τον καιρό των τσιγγάνων ...έχω πρόβλημα γιατρέ μου;
  • kokopuff @ 03.06.2007 00:53
    astro ,oute pou me xeretises!
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:54
    αρη παιδι μου γιε της φωτιας και κατα το μισο ταυρος τι βρισκεις στο σκοτος?? αντε να το καταλαβω αυτο... αλλη μια θεωρητικη κατακτηση μηπως?
  • Siviria @ 03.06.2007 00:54
    ...me to 1.000.000 dollar baby???))
  • kokopuff @ 03.06.2007 00:55
    emena pali den m aresi na kleo...lol....se oligon sas kavlinixto....
  • ariesaries @ 03.06.2007 00:56
    ...κι ένας πλανήτης έκλαψε με τον άνθρωπο ελέφαντα....
  • Siviria @ 03.06.2007 00:56
    ..deja vu ,einai afto!!??))..geia sas)).. kai andio..mpika gia ena geia)))
  • astropet @ 03.06.2007 00:56
    Μα για αυτό και μελετάμε αστρολογία, για να καταλάβουμε τη διαφορετικότητα του άλλου κι ότι υπάρχουν πολλές αλήθειες και είναι όλες σωστές... Αλλά μην συγχέουμε τη ρομαντική αγάπη με τη συναισθηματική αγάπη... Η ρομαντική αγάπη είναι φωτιά, η συναισθηματική νερό... Εσύ δεν θα γίνεις ποτέ νερό, και ούτε πρέπει... Μπορείς όμως να μάθεις να το εκτιμάς ή τουλάχιστον να το ξεχωρίζεις...
  • ldiva @ 03.06.2007 00:56
    συμφωνώ κι επαυξάνω κι επίσης προσυπογράφω τα λεγόμενα σου, λαχμαμάκι μου!!!!
  • kokopuff @ 03.06.2007 00:56
    hi seloteip...
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:57
    εχω θυμωσει τωρα για με οτι ανεφερες ακομα και το με τις γεφυρες και ολα αυτα κλαιω ... ακομα και στις διαφημισεις .. τελος παντων... δεν εχει νοημα.. εχουμε πεσει στον πατερα τωρα.. δεν βγαινει ακρη...
  • ldiva @ 03.06.2007 00:58
    καληνύχτα και καλή επιτυχία κοκούλη!
  • lahmacun @ 03.06.2007 00:58
    κι εγω κλαιω με το καιρο των τσιγγανων...
  • kokopuff @ 03.06.2007 00:58
    opote ego ime nero karga!
  • astropet @ 03.06.2007 00:59
    Ναι teip και με αυτό, αν και ο Clint έχω την εντύπωση ότι επαναλαμβάνεται... Κάνει ταινίες με γνήσιο συναίσθημα, που είναι όμως συγκρατημένο... Μου αρέσει όμως, δεν μπορώ να πω... Στις Γέφυρες υπήρχε μία Meryl Streep, που πήρε την ταινία και τη σήκωσε... Η σκηνή του αυτοκινήτου μπαίνει στην ανθολογία του παγκόσμιου σινεμά... Αλλά η Meryl την έβαλε εκεί, όχι ο Clint...
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:00
    πετ ολοι οι αντρες μου ηταν φουλ νερο μεχρι σημερα.. δεν εχω να πω τιποτα αλλο..
  • ldiva @ 03.06.2007 01:00
    εγώ παθαίνω πολλά περισσότερα με αυτές τις ταινίες... Με σημαδεύουν...
  • astropet @ 03.06.2007 01:00
    Μου αρέσει που τους ναφέρω με το μικρό τους όνομα... Name dropping λέγεται αυτό... Να και ο Λιοντάρης μέσα μου...
  • ariesaries @ 03.06.2007 01:01
    ...anyway μη το παίρνετε της μετρητοίς ...εγώ έκλαψα κι όταν ο νέμο βρήκε τον μπαμπά του...
  • astropet @ 03.06.2007 01:01
    Μα αυτό ακριβώς επιβεβαιώνει τα λεγόμενά μου 100%! Γιατί διαλέγεις άντρες με νερό; Γιατί είναι αυτό που σου λείπει...
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:01
    κοκακι πας .. σε ευχαριστω για τα τσιγαρα με εσωσες,. πετ αν δεν πεις στο παιδι καληνυχτα .. θα γινει χαμος .. ασε τις ταινιες τωρα...
  • ldiva @ 03.06.2007 01:01
    αστρο. πίστεψε με αν δεν υπάρχει διαδραση μεταξύ ηθοποιού και σκηνοθέτη ο ηθοποιός δεν μπορεί να δημιουργήσει μια σκηνή αυτού του μεγέθους... Είσαι ακραία απόλυτος...
  • astropet @ 03.06.2007 01:02
    Όταν λέγεσαι Meryl Streep, υπάρχει... Για τους άλλους ηθοποιούς συμφωνώ...
  • kokopuff @ 03.06.2007 01:02
    ASTRO THA MOU PIS ENA HI EPITELOUS!!!!???LoL
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:03
    δεν πηγε καλα πετ ομως υπεφεραν... δεν με αντεχαν... και ζηλευαν πιο πολυ απο οτι αντεχα εγω...
  • astropet @ 03.06.2007 01:03
    Μπορεί, εννοούσα...
  • Siviria @ 03.06.2007 01:04
    nai pet .. o Clint exei ena profil αντιήρωα pou mporesa na anagnwrisw kai na me kerdisei ..oxi poly kairo prin..kai oson afora stis gefyres ..o sygratimenos xaraktiras pou ypodyotan, o idios, nomizw pws apogeiwse ton xeimaro ..pou ypodyotan i Streep..
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:04
    αρη δεν σε πιστευω μηπως παιδι μου εχεις ωροσκοπο ιχθυ ? να τα εξηγησουμε ολα?
  • astropet @ 03.06.2007 01:05
    Δεν είπαμε koko; Hi! Και γιατί υπέφερες παρακαλώ; Γιατί δεν μπορούσες να αντέξεις το νερό... Δεν το καταλαβαίνεις... Και σκέψου είσαι γυναίκα, που συνήθως απεχθάνεστε τους άντρες με πολύ νερό, γιατί σας παίρνουν το ρόλο σας...
  • ldiva @ 03.06.2007 01:05
    γεια σου, πατουσίνι....
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:05
    ΠΕΤ Ο ΚΟΚΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΕΝΑ ΓΕΙΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ...
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:05
    ΔΕΝ ΥΠΕΦΕΡΑ ΕΓΩ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ...
  • Siviria @ 03.06.2007 01:06
    den ypotimw tin Streep ,kathe allo..alla nomizw pws i ximeia tous itan oti kalytero eixe na perimenei enas theatis i skinothetis gia tin sygekrimeni tainia..))
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:06
    τελος παντων να μην το κανουμε θεμα.. ειμαι αναισθητη συμφωνω,....
  • ariesaries @ 03.06.2007 01:06
    ...κλαίω μέχρι και με αυτό το παιχνίδι που δεν προλαβαίνει να μπει στο seat altea...
  • astropet @ 03.06.2007 01:06
    Μόνο που ο ίδιος teip, είναι το ίδιο συγκρατημένος πάντα...Με το ίδιο στυλ παίζει συνέχεια... Έχω εντυπωσιαστεί από τις ταινίες του, δεν το περίμενα ποτέ από αυτόν, αλλά ηθοποιός δεν είναι... Και τέλος πάντων, μην μου αντιμιλάτε για τη Meryl Streep, γιατί θα σφαχτούμε...χαχα!
  • astropet @ 03.06.2007 01:08
    Είπα εγώ ότι είσαι αναίσθητη; Είπα ότι δεν σκέφτεσαι συναισθηματικά! Έχει διαφορά... Δεν υπάρχει αναίσθητος άνθρωπος...
  • ldiva @ 03.06.2007 01:08
    όσο κι αν διαφωνώ δεν μπορώ παρά να επιδοκιμάσω αυτή την έκρηξη σκορπίλας! Έτσι, αστρο! λαχμαμ, μην ακούω αηδίες! άκου αναίσθητη!!!
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:08
    αρη με βαζεις σε καινουργια κολπα ... τι ναι αυτο παλι.. επιμενω για να κλαις τοσο πολυ ςροσκοπο κριο δεν εχεις... να το δουμε..
  • kokopuff @ 03.06.2007 01:09
    ASTRO,ego exo poli nero e?DAMN!!!
  • ariesaries @ 03.06.2007 01:09
    όχι -κριό
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:11
    πετ κανω θεατρικες υπερβολες καταλαβαινω τι λες συγχωρεσε τη σεληνη μου.. καταλαβαινω τι λες πολυ καλα ... μονο που το λεω με αλλα λογια... και για ανοιξω τα χαρτια τωρα οταν το συναισθημα γινεται η δικαιολογια για καθε ειδους μ* ετσι ενιωσα ετσι εκανα .. και κανενα μετρο ... τα περνω κρανιο.. να μην μπερδευουμε το συναισθημα με τον αυτισμο... αυτα.. στα θεωρητικα συμφωνουμε...
  • astropet @ 03.06.2007 01:12
    Δεν θυμάμαι Koko! Μην παρεξηγηθώ... Δεν μιλάω για υπεροχή του νερού. Όλα τα στοιχεία είναι ισάξια και απαραίτητα. Απλά δεν μπορούμε σε μια ζωή, να παίξουμε όλους τους ρόλους ταυτόχρονα! Κάτι θα υπερισχύσει!
  • ariesaries @ 03.06.2007 01:12
    23/3/72... 7.10... αθήνα
  • astropet @ 03.06.2007 01:13
    Συμφωνώ... Περιγράφεις την αρνητική πλευρά του συναισθήματος... Όταν δεν υπάρχει αέρας και γη για να του δώσουν μορφή και να το συγκρατήσουν... Και ναι, τότε είναι απαίσιο...
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:13
    κι επισης με το σκεφτεσαι συναισθηματικα αυτοαναιρεθηκες... νιωθουμε ,.. μετα σκεφτομαστε.. αν λες οτι οτι νιωθω το επεξεργαζομαι εγκεφαλικα και δεν λεω οποιον παρει ο χαρος.. θα ξαναματασυμφωνήσω...
  • kokopuff @ 03.06.2007 01:15
    astro,diladi to nero iperisxi genika?(29/6/92 athens 8:30)
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:15
    αν η ωρα ειναι σωστη και η μαμα δεν εχει ξεχασει.. εισαι κριος... μμμμμμμμ θα το δω αυριο πιο καλα.. δεν γινεται ...
  • astropet @ 03.06.2007 01:16
    Εσύ τα ξεχωρίζεις, γιατί δεν έχεις νερό... Τι σημαίνει σκέφτομαι συναισθηματικά; Ότι παίρνω αποφάσεις με βάση το συναίσθημα κι όχι τη λογική, όσο κι αν μου λέει η τελευταία ότι θα φάω τα μούτρα μου...
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:16
    πετ χαιρομαι που συμφωνησαμε... η συγκρουση μου ειναι αυτη και ειναι κυριαρχη... αυτα..
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:17
    μικρο μαναρακι να σου πω εγω αυριο αν εχεισς νερο και τι γυναικα θα παρεις.... η θες μονο το δασκαλο?
  • astropet @ 03.06.2007 01:17
    Δεν θα το έλεγα Koko... Έχεις λίγο από όλα... το καλύτερο...
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:18
    χα χα πετ.... ξερεις απο πρωτο χερι τι ειμαι ικανη να κανω... σε αυτο το θεμα...
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:19
    αρη για αυτο τον θες παιδι... επειδη ειναι θεος???
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:19
    ιντιβακι καλο μου σε πηρε ο γεοτονας κι εφυγες?
  • ariesaries @ 03.06.2007 01:20
    ...μπα ήταν ζορισμένη φάση και δεν ξεχνιέται -αλλά γιατί τόση άρνηση για τους κριούς?
  • ldiva @ 03.06.2007 01:21
    Όχι βρε! απλά προτίμησα να μην ανακατευτώ κι έμεινα στο προσκήνιο για να σας αφήσω να συνθέσετε και να καταλήξετε!
  • kokopuff @ 03.06.2007 01:21
    astro ,auto to ligo ap ola den ine kai kako?giati an ine etsi tha teriazo arketa me olous alla me kanenan poli!
  • kokopuff @ 03.06.2007 01:22
    lah,haha
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:22
    αρη θες να ειμαι ειλικρινης? δεν ειχα και πολλους στη ζωη μου... και εντυπωσιακα καταρχην απο εσενα δεν εχω τετοια ενδειξη... αλλα το ΕΙΜΑΙ... ΕΓΩΩΩΩΩΩ και τα λοιπα μου χαλαει το κεφι... αυτο γενικως... και δεν μιλω σε σενα τωρα.. που μου χεις φερθει γλυκητατα,.. και δεν το περιμενα κιολας.. φιλια..
  • ldiva @ 03.06.2007 01:23
    μου άρεσε πολύ αυτή η συζήτηση... Αν και μου θύμησε και πράγματα που θα προτιμούσα να ξεχάσω! Anyway, θα κεράσεις το κρασάκι που λέγαμε?
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:23
    αμαν ο καβουρας απο τωρα για το που θα χωθει μιλαει...
  • ariesaries @ 03.06.2007 01:24
    "χωράω πάντα και παντού σαν το γαλάζιο τ;ουρανού..."
  • kokopuff @ 03.06.2007 01:25
    lah,
  • astropet @ 03.06.2007 01:25
    Καθόλου κακό δεν είναι! Θα έχεις μεγαλύτερη ευχέρεια επιλογών...
  • ldiva @ 03.06.2007 01:25
    περίμενες κάτι άλλο, βρε λαχ? κλασικ καβούρι!!! αχου το μου το γλυκούλι μας...
  • ldiva @ 03.06.2007 01:27
    πάντως προσωπικά πολύ χαίρομαι που έχεις τέτοια έγνοια για τον Άλλο, κοκο μου...
  • kokopuff @ 03.06.2007 01:27
    astro ,nai alla isxii auto pou ipa sosta?
  • kokopuff @ 03.06.2007 01:28
    idiva,ti ennois?0_o
  • astropet @ 03.06.2007 01:29
    Όχι...Απλά αν κάποιος είναι πολύ του ενός στοιχείου, δεν θα πολυκαταλαβαίνει τις άλλες σου ανάγκες...
  • ariesaries @ 03.06.2007 01:29
    φιλιά κι από μένα...
  • ldiva @ 03.06.2007 01:30
    Συγγνώμη, Κοκο μου δεν ήμουν αρκετά σαφής. Εννοούσα ότι χαίρομαι που ένας άνθρωπος από τόσο μικρή ηλικία ψάχνεται τόσο έντονα για τη χημεία του με τους άλλους ανθρώπους.
  • ldiva @ 03.06.2007 01:32
    λαχχχχ, φτάσανε κάτι φιλιά για σένα! τί να τα κάνω?
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:33
    μοσο τιλ...
  • kokopuff @ 03.06.2007 01:33
    idiva ,oh...giati esi stin ilikia mou den isoun etsi?
  • ldiva @ 03.06.2007 01:34
    δεν ήμουν αντιπροσωπευτικό δείγμα, κοκο, στην ηλικία σου....
  • kokopuff @ 03.06.2007 01:35
    astro ,diladi to prosopo pou se ixa anaferi tis katalaveni I baaa....
  • ldiva @ 03.06.2007 01:35
    άστρο, πως σου ήλθε η αγάπη για τον Κρόνο? Πες κι απο δω το μυστικό, please!
  • ldiva @ 03.06.2007 01:36
    πωπω! άκυρο! άντε γιατί θα μας βρίσεις στο τέλος...
  • kokopuff @ 03.06.2007 01:36
    idiva,diiladi ego stin ilikia sou pos tha ime arag....?
  • astropet @ 03.06.2007 01:37
    Koko, σε ξαναρώτησα, αλλά δεν μου είπες... Είσαι από το Βορρά; Εντάξει μωρέ με το πρόσωπο, ο καθένας αλλιώς τα βλέπει τα πράγματα, δεν σημαίνει όμως ότι δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε...
  • ldiva @ 03.06.2007 01:37
    υπέροχος, μοναδικός, ήλιος καλοκαιρινός, Κοκο μου!
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:37
    ποιος μου στειλε φιλια?
  • astropet @ 03.06.2007 01:37
    Από την αστρολογία, idiva...
  • kokopuff @ 03.06.2007 01:38
    Ah k ego exo krono tora pou to thimithika!exo oroskopo leon...
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:38
    κοκο να σου πω κατι και μην τα παρεις
  • ldiva @ 03.06.2007 01:40
    σώπα, βρε! κι εγώ νόμιζα ότι ήταν από την αεροναυπηγική!!! Θεωρητικά, έχεις δίκιο... Προσωπικά έχω ένα θέμα να μετουσιώσω τη συγκεκριμένη θεωρία σε πράξη αλλά anyway...lachμαμάκι, ο γνωστός ύποπτος, αρις!
  • kokopuff @ 03.06.2007 01:40
    lah,pes.astro,kata to imisi.o father mou diladi.alla meno athens....
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:41
    το να ρωταω εγω πως θα ειμαι στα 50 ενα 50νταρη πως θα σου φαινοταν εξυπνη ερωτηση,, τη ζωη τη ζουμε μερα με τη μερα λεπτο με το λεπτο.. εισαι εδω μαζι μας τωρα... εφαγες τη τουρτα της μαμας το απογευμα.. πατα στη γη και κοιτα τον ουρανο.. ζησε αυτα που εχεις σημερα και ονειρεπσου και χτισε αυτα που θες για αυριο.. εσυ ο χτιστης της ζωη σου,,, ο δημιουργος.. η αστρολογια ειναι ενα εργαλειο για σε οδηγησει εκει ανμεσα σε πολλα αλλα. .... ξεκολα αυτα..
  • kokopuff @ 03.06.2007 01:44
    lah,ok
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:44
    αρη μου τωρα συνηλθα ,,, ευχαριστω για τα φιλια...
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:46
    κοκο αν σε ξανακουσω θα χεις ποινη ,,, παει το φαι που λεγαμε και το φτιαχνω αξεχαστα,,,,,
  • ldiva @ 03.06.2007 01:47
    αχ!!! λαχμαμακι! δώσε και γκάζωσε, please ,γιατί έχω μια άγρια διάθεεση να κάνω κάτι που δεν πρέπει...
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:47
    κοκο ωρα για υπνο ... τελος εχεις και μαθηματα..
  • kokopuff @ 03.06.2007 01:48
    giati ti ekana?/
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:48
    πες τι ειναι αυτο...ιντι να το εκγηξοθμε .... εμενα ιρτηε ο πλουτο σπιτι μου πριν απο λιγο.. ( μεταφορικα ) μα δω τι θα κανω αποψε...
  • kokopuff @ 03.06.2007 01:49
    exis dikio....
  • ldiva @ 03.06.2007 01:49
    αχ!!! εθισμός είναι!αλκοολίκι είναι! πάθος είναι...
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:50
    κοκακι δινεις ,,,, θα τα πουμε αυριο ειναι αργα,... αντε μαναρακι μου να ξυπνησεις το πρωι... να διαβαισεις να σου κανουμε μια κουρα απογευαμτινη πριν πας να δωσεις,...
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:51
    ιντι τον ερωτα να τον λεμε ερωτα,, σου λειπει και θες να παρεις τηλ ενω " δεν πρεπει " αυτο?
  • ldiva @ 03.06.2007 01:51
    άντε! βρε! θά σκίσουμε αύριο!!!
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:51
    πετ σορρυ για τα ελληνικα ... τα ξεσκισα,,, αλλα εχω τελειωσει δημοτικο,,,ορκιζομαι...
  • ldiva @ 03.06.2007 01:52
    κάπως έτσι... τί θέλω και μπλέκω εγώ με ορθολογιστές μου λες? καλά να τα πάθω τώρα...
  • kokopuff @ 03.06.2007 01:52
    ok.ta lemee!kalinixtaaaaaaa!:*************
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:53
    αρη μου εισαι εδω,,, που με μυησες στον νταλι? και δεν θα το ξεχασω??
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:53
    φιλακια
  • ldiva @ 03.06.2007 01:54
    καληνύχτα, κοκο μου. εσύ, τί έγινε? το τηλ ήτο από τη γείτονα χώρα?
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:55
    ιντι... κανονας Νο 1 στον ερωτα δεν υπαρχει κανονας... Νο 2 .. στον ερωτα οι ανθρωποι ειναι συνυπευθυνοι,.... Νο3 αν σοθ λειπει πολυ να κανεις και μ*** μια δυο τρεις ... ζητηματα χαζοαξιοπρεπειας δεν εχουμε αμα αγαπαμε...
  • astropet @ 03.06.2007 01:55
    Πάω κι εγώ για ύπνο... Καληνύχτα!
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:56
    ναι ιντι... οτι εχει πει ο πανοπουολος για τον παρθενο αυτη την βδομαδα το ζω...
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:56
    μην φευγεις εχεις δεν εχεις μαθημα αυριο...
  • ldiva @ 03.06.2007 01:57
    πρέπει να επαναδομήσω τους μηχανισμούς αυτοάμυνας μου. Επίσσης πρέπει να ενεργοποιήσω αυτό τον μαμούχαλο Αρη μου. Οι σκορπιοί είναι εκδικητικοί, άμα τους πληγώσεις την έβψες... εγώ, πως βγήκα έτσι, ας ήξερα..
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:57
    πετ ????????????
  • lahmacun @ 03.06.2007 01:58
    ιντι τα χετε πει τα χετε ξηγηθει? εισαι σιγουρη?
  • ldiva @ 03.06.2007 02:00
    ΄ποιος τη χέζει την αξιοπρέπεια και τους δήθεν καθωσπρεπισμούς... Μιλάς στον άνθωπο που φώναξε σε μια κατάμεστη πλατεία σε αγαπάωωωω και αυτό δεν είναι τίποτα μπροστά στις ζούρλες που κάνει όταν ερωτεύεται...ένα πραγμα περίεργο. Καταρρίπτεται κάθε είδους όριο, σύνορο... Απλά, φοβάμαι ότι θα του κάνω κακό ρε γαμώτο...
  • ldiva @ 03.06.2007 02:00
    καληνύχτα, πετ.
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:01
    εννοεις οτι καταβαθος ξερεις οτι εσυ δεν πας εκει που παει αυτος??
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:02
    εφυγε ο πετ τελικα παρ ολη την προσπαθεια μου? αρη εισαι εδω?
  • ldiva @ 03.06.2007 02:03
    όχι, ακριβώς... Απλά του έχουν πέσει πολλά μαζεμένα αυτήν την περίοδο και δε θέλω να τον κάνω ακόμα χειρότερα... μου έχει πει ότι του λείπω πολύ αλλά προσπαθεί να το ξεπεράσει ...
  • ldiva @ 03.06.2007 02:06
    δύσκολη κατάσταση... Διάβασα την πρόβλεψη για του παρθένους...
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:07
    εσυ ξερεις καλυτερα... τι θες τι ειχες τι μπορεις να φτιαξεις.. αλλα απο οτι μοθ χεις πει μλλον αυτος εσενα να σε κρατησει δεν μπορουσε.. μπορει να κανω και λαθος.. αν ειναι ετσι υπαρχει κι ενα τραγουδι που λεει... " μην γυρισεις μην γυρισεις για ενα βραδυ μην με χαλαλισεις " αν το ξερεις.. αμα εχουμε αγαπησει καποιον το δειχνουμε στον χωρισμο ακομα περισσοτερο πιστευω...
  • ldiva @ 03.06.2007 02:09
    κατσιμιχαίοι ή πυξ λαξ? κόλλησα...
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:09
    κατσ
  • ldiva @ 03.06.2007 02:10
    α! και συμφωνώ με αυτό το τελευταίο... Απλά πονάω παντού...
  • ldiva @ 03.06.2007 02:11
    εσείς, τί γίνεστε? είναι και ζόρικη αφεαυτόν η κατάσταση με την απόσταση...
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:13
    ιντι το χω περασει 2 φορες απο συμβιωση κιολας ... και ξερω.. ξερω τι σημαινει το ποναω παντου... πολυ καλα .. και τωρα... για αλλους λογους... αμα δινεσαι και χαιρεσαι και πονας ετσι ειναι το παιχνιδι... αμα δεν ... ουτε χαιρεσαι ουτε πονας .. ποτε δε μου αρεσε το παν μετρον αριστον...
  • ldiva @ 03.06.2007 02:15
    βασικά δε ζεις, άμα δε δίνεσαι αλλά είναι αφόρητο... εν τω μεταξύ έχω τόσα πράγματα να κάνω και δεν μπορώ να κάνω τίποτα.. Μια αδράνεια φοβερή..
  • ldiva @ 03.06.2007 02:16
    anyway, τέρμα η κλάψα! άντε και δε μου πάει κιόλας! ξέρεις, θαμπώνει η λάμψη μουας αλλάξουμε κουβέντα!
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:17
    ιντι... εμεις ειμαστε χωρισμενοι απο μαρτη,,, ξανα.. εννοωω και περισυ δεν μιλαγαμε 8 μηνες πηγε το βλαμμενο να παντρευτει... για να ξεφυγει... και φτου ξανα μανα.... αυτη η ιστορια ειναι αχρονη δεν ξερω πως θα τελειωσει...πραγματικα... εδω και μια βδομαδα ενω αυτος ξανα εκανε την επιλογη ... να μην ειμαστε μαζι... κανει σαν τρελος .. εκει που αρχιζα καπως να ηρεμω.. τον ακουω ετσι και σπαραζει η ψυχη μου,....
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:18
    ιντι ολοι περναμε απο τετοιες φασεις ... δωσε λιγο χρονο στον εαυτο σου νταντεψε τον... δεν ειμαστε ρολογια ....( ουτε του νταλι ...)
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:19
    Αρη μου?? εφιγες χωρις γεια?? δεν το πιστευω...
  • ldiva @ 03.06.2007 02:19
    ματώνεις,εεε? καταλαβαίνω... από τα χειρότερα συναισθήματα να βλεπεις κάποιον που αγαπάς σε αυτή την κατάσταση και να αισθάνεσαι θύτης παρόλο που δεν είσαι ή ε΄στω είσαι και θύμα και θύτης...
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:21
    ιντι εχω υπαρξει τοσο τυχερη στη ζωη μου σε μερικα πραγματα... αστο αλλ ωρα.. κι ας με λεει ο πετ αναισθητη...
  • ldiva @ 03.06.2007 02:21
    δεν έχω περιθώρια. και... μόλις βρήκα τη λύση! Αύριο πάω gym! έτσι να εκτονωθώ κάπου διάβαζα ότι ο Αρης στο σκορπιό πρέπει να εκτονώνεται σωματικά γιατί αλλιώς... Δύσκολη η κατάσταση σας πάντως... κι επώδυνη πολύ...
  • ldiva @ 03.06.2007 02:23
    με όλο το καλοπροαίρετο θάρρος, έχεις σκεφτεί ποτέ μήπως επιλέγεις ανθρώπους και καταστάσεις ιδιάζουσες ασυνείδητα συνειδητά?
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:24
    ναι δυσκολη αλλα εχει και φοβερη πληροτητα... αυτη που εχει πει ο πετ συναισθηματικη.. απλα δεν υπαρχει περιπτωση να πραγματωθει,, κι αυτος γιατι αυτος ειναι λιγοτερο δυνατος απο μενα και τωρα εχω αρχισει να φευγω με χανει.. σιγα σιγα.. το ξερει για αυτο ειναι σε αυτα τα χαλια...
  • ariesaries @ 03.06.2007 02:24
    ..όχι lach κρυφοκοιτάζω... η γ**ειλικρίνεια του ήλιου μου ξέρεις ότι δεν μπορεί να πει ψέμματα...
  • ldiva @ 03.06.2007 02:24
    άρη τησ λχμαμ, έλα κι εγώ θα σας αδειάσω τη γωνιά!
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:24
    χαιρομαι αρη,, ειναι απο τα πραγματα που πολυ εκτιμω...
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:26
    ιντι ΕΓΩ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΠΟΤΕ ΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ .ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΝΟΝΙΚΗ . δεν ειναι θεμα επιλογης .. απλα αυτο ειναι..
  • ldiva @ 03.06.2007 02:26
    λοιπόν, όπως προείπα εγώ αποσύρομαι διακριτικά! άντε φιλούνια πολλά πολλά και γλυκιές καληνύχτες!
  • ldiva @ 03.06.2007 02:27
    ΑΚΥΡΟ!αποσύρομαι εντός ολιγου. τί πάει να πει δεν είσαι κανονική, ρε λαχ?
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:27
    θες να κανεις κουρα για το γυμναστηριο?
  • ariesaries @ 03.06.2007 02:28
    ...μη φεύγεις idi αδειάζω το μπουκάλι και τη κάνω κι εγώ ...άντε το τελευταίο στη lach να καλοπαντρευτεί
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:28
    χα χα χα χα... εννοω οχι καρο τραπεζομαντιλα ( αν κι εχω τωρα ενα στη κουζινα ) διαβασε μηνιαια για αιγωκερους αυτο εννοω..
  • ldiva @ 03.06.2007 02:29
    ακόμα και ο πιο αντισυμβατικός άνθρωπος είναι η έκφραση μια υποκουλτούρας μέσα στην κυρίαρχη κουλτούρα. τί είναι αυτά με τις κανονικότητες τώρα?
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:29
    να σαι καλα αρη μου και στα δικα σου... με ενα καλο κοριτσι...
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:30
    δεν ειναι πολιτικο αυτο που ειπα ιντι... ειναι ψ... διαβασε προβλεψη θα καταλαβεις..
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:30
    αρη αν δεν πεισ τραγουδι δεν πας πουθενα.. ειπαμε ειμαι κακομαθημενη...
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:31
    δεν θα ταζεις και μετα χαλαρα...
  • ldiva @ 03.06.2007 02:31
    ααα! υπό αυτή την έννοια το δέχομαι. απλά κάνε μου τη ΄χαρη και ψάξε το λίγο. Έχεις τόσα μα τόσα να δώσεις... είσαι από τους λίγους ανθρώπς με original ποιοτητα και βάθος. Είναι κρίμα να αυτοπαγιδεύεσαι και να σπαταλιέσαι.
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:33
    ιντι αλλη δουλεια δεν κανω ,,,, ψαξτο ψαξτο ... μα δεν θα το βρεις χα χα χα
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:34
    ειμαι στο τερτατο οθζο και δεν εχω τσιγαρα... φτου...
  • ariesaries @ 03.06.2007 02:35
    ...αφού γοητεύεις τους ανθρώπους γύρω σου μ;αυτό που είσαι ...γοητεύεις εμένα ..."κανονικό" δεν είναι αυτό;
  • ldiva @ 03.06.2007 02:35
    θα τη βρεις την άκρη... Δε σε φοβάμαι. απλά είναι απίστευτο το τί παιχνίδια παίζουμε με τον εαυτό μας.Όσο για το γυμναστήριο να χτυπηθώ θέλω μπας και εξοβελίσω τα αρνητικά joules που με κατακλύζουν
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:37
    τι να πω παλι τωρα.. με εκανε αλειφη,, αυτη η σεληνη μου δεν μαζευεται... μες την ματαοδοξια είναι...
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:37
    flower power...
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:38
    intaki genikws ola ta swmatika kala einai...
  • ldiva @ 03.06.2007 02:40
    λοιπόν, εγώ φεύγω καθότι έχουμε και δουλειές αύριο... laxhmamaki μου, πραγματικά σε ευχαριστώ για την κουβεντούλα. Καληνύχτα, άρη!
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:40
    filia ...
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:42
    eisai dw esy? h allou?
  • ariesaries @ 03.06.2007 02:43
    καληνύχτα idiva
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:44
    ari eisai grafistas?
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:45
    kai mipws exeis tsigara? ( ha ha ha)
  • ariesaries @ 03.06.2007 02:46
    κι εγώ αλλού είμαι... αλλά μαζί σου είναι η πρώτη φορά που ξέχασα τόσο δυνατά το αλλού...
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:47
    ti ennoeis?
  • ariesaries @ 03.06.2007 02:48
    ...που το έμαθες πάλι αυτό?!
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:48
    ta dika mou einai post.. an to ksera bebaia oti tha milaga edw mesa den tha eixa postarei pote,..
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:48
    eipes gia mac...
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:48
    poly myalo thelei?
  • ariesaries @ 03.06.2007 02:52
    ...χώρισα τον δεκέμβρη... από μια σχέση απ;αυτές που λένε σοβαρές... με καρό τραπεζομάντηλα...
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:53
    ohh . para ligo gamos? giati an epitrepetai?
  • ariesaries @ 03.06.2007 02:55
    ...καλά δεν είναι και για όλους αυτονόητο ...εσύ αυτά που διάβασα;
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:56
    nai... ayta... me oti ypoleipetai aytwn.. sto myalo kyriws..
  • lahmacun @ 03.06.2007 02:57
    eisaste xronia polla mazi?
  • ariesaries @ 03.06.2007 02:59
    ...γιατί είμαι διχασμένη προσωπικότητα... θέλω τη δέσμευση αλλά με γοητεύουν κι άλλα πράγματα... αυτές οι λίγες κουβέντες που έχουμε ανταλλάξει εμείς...
  • lahmacun @ 03.06.2007 03:02
    ta thes ola dhladh.. palevei o tavros me ton krio ante na bgaleis akri.. an to deis pantws ligo alliws ,,, oti mia sxesi den einai desmeysh einai eleytheria... giati gyrnas ston allon oxi epeidh se agapa kai niwtheis asfalis alla epeidh ayto pou exeis mazi tou.. den yparxei alloy pouthena... ??? lew mipws..
  • ariesaries @ 03.06.2007 03:02
    ...όχι δύο χρόνια... αλλά τα παρθενάκια έχουν έναν περίεργο τρόπο να σε βάζουν στο tripακι ότι είναι αναντικατάστατα...
  • lahmacun @ 03.06.2007 03:04
    me partheno isoun? ennoeis oti isoun ligotero apo 2 xronia?
  • ariesaries @ 03.06.2007 03:13
    δύο χρόνια just... κοίτα επειδή κολλάει αυτό το πράγμα θα;θελες να μιλήσουμε;
  • lahmacun @ 03.06.2007 03:14
    nai pws diladh?
  • lahmacun @ 03.06.2007 03:14
    msn?
  • ariesaries @ 03.06.2007 03:16
    nine two four two four four zero
  • lahmacun @ 03.06.2007 03:17
    loipon epeidh einai poly arga,,, lew na ta poume avrio.. me to fvw ths imeras,... ti les?
  • ariesaries @ 03.06.2007 03:19
    ...βγαίνω ...πάρε σε 2 λεπτά
  • lahmacun @ 03.06.2007 03:20
    ari den paizei afto pou edwses...milaei...

έχουν γενέθλια 262 μέλη.

γιορτάζουν οι: Φίλιππας, Ιάκωβος, Ιακωβίνα

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...