παρακαλώ περιμένετε...

Gia astropet

  • lahmacun @ 05.06.2007 19:41
    κοκοκι 1) πρωτον την ερωτηση επρεπε να την κανεις γραφοντας ελληνικα.. ( οταν θελουμε καποια πραγματα απο καποιον πρεπει να βρισκουμε και τον δρομο να φτανουμε σε αυτον ) 2) Νομιζω οτι την ξέρεις ήδη την απαντηση.... 3) Σε φιλω
  • astropet @ 05.06.2007 20:16
    Koko, βλέπω δεν με παρακολουθείς και μου φαίνεται θα σε απολύσω εγώ! χαχα! Ξέρεις τι αντιπάθεια έχω σε αυτού του είδους τις ερωτήσεις...Και το θέμα είναι ότι δεν φταίτε εσείς, αλλά όλοι αυτοί που κάνουν προβλέψεις, χωρίς φυσικά να έχουν προσωπικούς χάρτες, και κάθονται και γράφουν για Αφροδίτες στον 5ο οίκο και πάνω στους ωροσκόπους και άλλες ΑΗΔΙΕΣ!!! Και φταίνε, γιατί όπως έχει στα τσιγάρα την ένδειξη "το τσιγάρο βλάπτει σοβαρά την υγεία", έτσι θα έπρεπε να γράφουν και στις στήλες τους "ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΤΟΙΣ ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ", να τονίζουν την αξία του προσωπικού χάρτη και να υπενθυμίζουν ότι εδώ μιλάμε για τάσεις που όμως ο προσωπικός σας χάρτης μπορεί να τα ανατρέπει όλα αυτά...Οποιαδήποτε πρόβλεψη δεν βασίζεται σε προσωπικό χάρτη είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ αναξιόπιστη. Capisci? Οπότε είμαι το πλέον ακατάλληλο άτομο να σου απαντήσει... Αν θες την άποψή μου, είναι η εξής: Οι γρήγοροι πλανήτες, λόγω της ταχύτητάς τους, δεν φέρνουν κοσμοϊστορικές αλλαγές, όχι γιατί δεν έχουν τη δύναμη, αλλά γιατί εμείς οι άνθρωποι δεν έχουμε εξελιχθεί τόσο ώστε να υιοθετούμε άμεσα τα μηνύματα του σύμπαντος χωρίς να προβάλλουμε αντίσταση...Τι αλλαγή μπορεί να φέρει μια Αφροδίτη στον ωροσκόπο που θα κάτσει 2-3 μέρες; Αν ήταν να αισθανόμασταν υπέροχα κάθε φορά που η Αφροδίτη περνά από τον 1ο οίκο μας, να κερδίζαμε χρήματα στον 2ο ή να ερωτευόμασταν στον 5ο και στον 7ο, τι άλλο θέλαμε από αυτή τη ζωή; Είναι όμως ποτέ δυνατόν; Με τη λογική σκέψου...Επίσης, ποια είναι η σχέση του κάθε ατόμου με την Αφροδίτη του; Την τιμά, τη σέβεται ή την έχει καταπιεσμένη; Αν έχουμε την Αφροδίτη μας σε ταυ τετράγωνο με Κρόνο και Χείρωνα, επειδή θα περάσει από τον ωροσκόπο μας, θα λυθούν όλα τα προβλήματα ως δια μαγείας; Σε καμιά περίπτωση... Επίσης, ποια είναι η σχέση μας με τον ωροσκόπο μας; Ξέρεις πόσοι άνθρωποι μισούν τον ωροσκόπο τους; Αδύνατον, λένε, κάποιο λάθος έκανε η μάνα μου με την ώρα, δεν μπορεί να έχω ωροσκόπο Σκορπιό π.χ. Εκείνο όμως που μπορεί να κάνει η Αφροδίτη, όπως και κάθε γρήγορος πλανήτης, είναι να λειτουργήσει σαν trigger... Δηλαδή, αν υπάρχει κάποιος αργός πλανήτης σε μία ευαίσθητη περιοχή του χάρτη μας και κάνει η Αφροδίτη κάποια ισχυρή γωνία μαζί του, μπορεί τότε να εκδηλωθούν γεγονότα λόγω της παρουσίας της Αφροδίτης. Στον Λέοντα, όταν η Αφροδίτη θα πιάσει την αντίθεση Κρόνου Ποσειδώνα, είναι πιθανόν να συμβεί κάποιο γεγονός κυρίως στα σταθερά ζώδια, γιατί τότε θα συνδυαστούν τρεις ενέργειες μαζί...Αλλά και πάλι, την αλλαγή αυτή θα τη φέρει η Αφροδίτη, γιατί εκεί θα βρει στρωμένο έδαφος, οργωμένο εδώ και καιρό από Κρόνο Ποσειδώνα...Όσον αφορά γενικά στην ερώτησή σου, ένας πλανήτης στον ωροσκόπο μας θέλει να γεννηθεί. Θέλει να συμπεριλάβουμε στη συμπεριφορά μας και στο δρόμο μας την ενέργειά του...
  • Stardome* @ 05.06.2007 21:05
    kokopuff σαν τι θα ήθελες να σου φέρει η Αφροδίτη περνώντας από τον ωροσκόπο σου; Το πέρασμα των πλανητών από τον ωροσκόπο μας είναι αισθητό και σε εμάς και στους άλλους που μας βλέπουν αλλά οι προσωπικοί πλανήτες περνάνε πολύ γρήγορα για να αλλάξουν συθέμελα το σκηνικό και δυστυχώς μόνο μια Αφροδίτη δεν φτάνει ούτε για ζήτω! Στις 12/6 θα γίνει η ακριβής όψη η οποία θα αρχίσει να ενεργοποιεί το γενέθλιο τετράγωνο του Άρη με τον ωροσκόπο σου. Είναι όπως είπαμε μια σύντομη αλλά και ωραία περίοδος για να πας να αγοράσεις καινούρια ρούχα και να περιποιηθείς την ομορφιά σου, να αφεθείς νωχελικά στις πολυτέλειες και τις λιχουδιές και αν αποφασίσεις να χαμογελάσεις στον κόσμο το φλερτ σου θα δεις ότι υπάρχει ανταπόκριση. Στολίσου λοιπόν και φλέρταρε! Θέματα που έχουν να κάνουν με την οικογένεια και το σπίτι σου θα σε απασχολήσουν επίσης -μήπως αντί να χαλάσεις το τελευταίο σου ευρώ στο νιοστό τζινάκι της γκαρνταρόμπας σου σκέφτεσαι να πάρεις κάτι για το δωμάτιο σου; ή μήπως θέλεις να υιοθετήσεις το παλιό σου κούρεμα που ίσως έχουν και οι γονείς σου; Πάντως θα θελήσεις να ανεβάσεις την αυτοπεποίθηση σου και θα το κάνεις φροντίζοντας την εικόνα σου, ξοδεύοντας χρήματα που θα έχεις. Καταλαβαίνω ότι η ερώτηση σου κρύβει μια άλλη που σχετίζεται με την αγάπη και τις σχέσεις - θα έχεις καλή διάθεση που θα σε κάνει ακόμα πιο αξιαγάπητο, μην περιμένεις όμως να βρεις τον έρωτα της ζωής σου στο πρόσωπο ενός μάλλον μεγαλύτερου ατόμου ή με έντονα αιγοκερίσια χαρακτηριστικά όταν η Αφροδίτη κάνει σύνοδο με τον Κρόνο σου. Το σπίτι και οι δουλειές της καθημερινότητας θα σε απασχολήσουν μάλλον -με ευχάριστο τρόπο- ή η διατροφή σου ή κούρες ομορφιάς που μπορεί να γίνουν και στο σπίτι, κλπ.
  • kokopuff @ 05.06.2007 21:16
    Stardome,se euxaristo paaaaara poli pou mou afieroses ligo xrono!!!Opos exis katalavi kathe paremvasi diki sou i tou gp i kapio sxolio sas means the wold to me!!To idio isxii kai gia sena astro!!!!!!Auta pou ipes astro me "berdepsan"ligo giati itan kapos....anatreptiko auto pou ipes....kai mallon exis dikio i provlepsis den ine 100% axiopistes an den gnorizoume olon ton xarti.....lahmazunitsa,:***********(btw ta stixia mou ine 29/6/92 08:30 Athina stardome.An exis tin diathesi na rixis mia matia tha kano kolotoubes!)
  • lahmacun @ 05.06.2007 21:20
    κοκο ... ειναι η μερα σου σημερα μου φαινεται... , το ειπε και stardome φοβού τα κατσικακια... εμαθες να γλυκομιλας και μπραβο,.. περιμενω και την αλλη αλλαγη... χα χα χα
  • lahmacun @ 05.06.2007 21:23
    α και κοκακι κοιτα μην ομορφυνεις κι αλλο γιατι απο τριλημμα που εχεις τωρα .. θα αποκτήσεις δεκαλημμα.... ¨
  • kokopuff @ 05.06.2007 21:30
    Pia allagi??
  • kokopuff @ 05.06.2007 21:30
    NAi tromara mou den tha omorfino.......LoooL
  • astropet @ 05.06.2007 21:32
    Koko, προφανώς έχει κοιτάξει τα στοιχεία σου γιατί είδε ότι ο ωροσκόπος σου κάνει τετράγωνο με τον Άρη σου... Μόνο που ο ωροσκόπος σου κάνει σύνοδο με τον Χείρωνα, άρα ο Άρης τον τετραγωνίζει κι αυτόν... Τέλος πάντων, δεν θα μπω σε λεπτομέρειες, σου απάντησα γιατί έθεσες μια γενική ερώτηση, την ξέρεις τη θέση μου, θεωρώ όμως πολύ πιο δύσκολο το διάστημα τέλος 2005 έως και 2006, που πέρασε, παρά τώρα που στο κάτω κάτω η Αφροδίτη θα κάνει και τρίγωνο με το Δία...
  • lahmacun @ 05.06.2007 21:33
    σε παω και ενα στοιχημα... οτι σιγα σιγα θα την κάνεις κι αυτη,... απο μοναχουλης σου...... τις στιγμες που πρεπει... εχεις χαρει τωρα ε μικρο?
  • lahmacun @ 05.06.2007 21:35
    γεια σου πετ ? καλα είσαι? ωχ έχει και τριγωνο Δια αφροδίτης το παιδι... κοριτσια... ο κοκομπαρκουλης
  • kokopuff @ 05.06.2007 21:43
    Oxi apla diskolo astro..oxi apla diskolo...tespa...as min tha thimame.....kala apo pou vrike ta stixia mou???0_o
  • kokopuff @ 05.06.2007 21:45
    Afto to trigono Dias-Adroditi ine monimo i exi katsi auti tin periodo?Lah,kopse to doulema!
  • kokopuff @ 05.06.2007 21:45
    Pian ennois poniroula lah???
  • lahmacun @ 05.06.2007 21:47
    κοκο δεν σε δουλευω σε... ζηλευω... ετσι οπως εγραψε ο πετ δεν το κοψα για μονιμο.... αλλα να το χαρεις τωρα που σου εχει κατσει....
  • kokopuff @ 05.06.2007 21:48
    Ine kako to tetragono Xirona-Ari,e??
  • lahmacun @ 05.06.2007 21:49
    δεν σου λεγα τις προαλλες απο αιγωκερινα θα το βρεις... απλα.. δεν θα την παντρευτεις κι ολας... δεν εννοω καμια... εσυ να ανοιξεις τα ματακια σου ... να δεις καπου σε διπλανο θρανιο θα είναι.. Εγω πονηρούλα...... μπα....
  • kokopuff @ 05.06.2007 21:50
    I will,min anisixis!!!!!An kai an itan monimo tha itan kalitera alla as min imaste kai axaristi.....
  • lahmacun @ 05.06.2007 21:50
    να διαβασεις τα αστρομαθηματα για το τι εστι τεραγωνο... καλο κακο , δεν υπαρχει... παρα μονο στα θρησκευτικα...
  • lahmacun @ 05.06.2007 21:51
    την πλεονεξία ήθελα να ξερα απο που την τσμπας στον χαρτη σου...¨
  • lahmacun @ 05.06.2007 21:53
    απο δω και περα κοκο, θα σε λεω μπαρκουλη τουλαχιστον μεχρι αρχες αυγουστου...
  • kokopuff @ 05.06.2007 22:07
    lah,apo pou tsibao ti?aman re si me tis egokerines afou sou leo den ine orees!mono filia!den girnao na tis kitaxo allios!
  • kokopuff @ 05.06.2007 22:24
    pou piges re lah?
  • lahmacun @ 05.06.2007 22:29
    edw... eixa til...
  • lahmacun @ 05.06.2007 22:31
    ε οχι και δεν ειμαστε ωραιες..... κουκλαρες ειμαστε ( εβ δεν ευλογησ τα γένια μου...)
  • astropet @ 05.06.2007 22:39
    Δεν φαίνονταν τα σχόλια μέχρι τώρα... Τώρα εμφανίστηκαν... Όχι δεν είναι μόνιμο το τρίγωνο και ακόμα δεν έγινε κάτσε... Σε καμιά 10-15 μέρες... Αλλά αυτό ισχύει για όλους, όχι μόνο για σένα...Όσο για το τετράγωνο, είναι δύσκολο, όχι κακό...
  • lahmacun @ 05.06.2007 22:40
    πετ σε εχω ρωτησει ποση ωρα τι κανεις ... φωνη βοωντος... τη τσακισες την σελήνη μου...
  • kokopuff @ 05.06.2007 22:42
    ti na po....tha epesa stis periptosis...ego omos den tha mporeso pote na ime me kapia ttis gis...ego ta dino ola kai otan vlepo kriokoli stasi trelenome!exo adiko re lah?
  • kokopuff @ 05.06.2007 22:45
    ti peripou diladi simeni to tetragono?
  • lahmacun @ 05.06.2007 22:45
    χα χα χα κοκο... οχι δεν εχεις αδικο... αλλα μην βιαζεσαι,... εχεις ακομα να δωσεις να παρεις.... της γης κι αν τα δίνουν ολα.. μονο που δεν τα δινουν γενικώς ... πρεπει να το δεις κι αλλιως...το θέμα... δεν σε πιεζω.. η ζωη θα σου δέιξει...
  • lahmacun @ 05.06.2007 22:46
    ειναι σαν να στριμωχνει ο ενας πλανητης τον αλλο και να μην υπαρχει αρκετος χώρος να εκφραστουν και οι δυο ελευθερα.. απλοικα ετσι το εχω καταλαβει... δες αστρομαθήματα..
  • kokopuff @ 05.06.2007 22:53
    ti na po.....ego pantos den ime katholou etsi....
  • lahmacun @ 05.06.2007 22:54
    κοκο αν εχεις εξαφανιστει... επειδη διαβαζεις το τετραγωνο εχει καλως .. αν οχι... θα τα παρω κρανιο..
  • lahmacun @ 05.06.2007 22:54
    ετσι πως ετσι??????????
  • lahmacun @ 05.06.2007 22:57
    μπραβο πετ... εχουμε και την ιδια σεληνη ... κανε με τωρα ... να φερομαι σαν ψηλομυτα πληγωμενη...
  • kokopuff @ 05.06.2007 22:58
    aurio grafo pliroforiki kai den exo diavasi kala...ine to mono mathima pou SIXENOME!!!!!
  • lahmacun @ 05.06.2007 22:59
    τσακισου τοτε... και δεν δικαιουσαι να το σιχαινεσαι... τοσες ώρες μπροστα σε μια οθόνη..
  • kokopuff @ 05.06.2007 23:00
    etsi kriokolos!otan endiaferome to dixno.
  • ploutonia @ 05.06.2007 23:00
    Καλησπέρα σε όλους, lach τι κάνεις?astropet εσύ?...θέλω να κάνω μία ερωτησούλα και αν ξέρει καποιος (astropet αν θες μου απαντάς, γιατί όλο ερωτήσεις είμαι)->>> Τι σημαίνει αν ...."Progressed Ascendant Entering 10th House".... σε συγκεκριμένη ημερομηνία στην 26η 03΄του ζυγού?? (έχω ένα αστρολογικό προγραμματάκι και προσπαθώ να μάθω από εκεί διάφορα), νομίζω είναι κάτι σημαντικό που αφορά επαγγελματικά ή και προσωπικά?.....αναμένω......
  • kokopuff @ 05.06.2007 23:01
    eeee diavasa alla oxi gia 20.....
  • lahmacun @ 05.06.2007 23:01
    ειναι ο ωροσκοπος μαναρι μου... φωτια και λαυρα.. αλλα να ξερεις οτι μερικες φορες αμα σπασει ο παγος μπορει να ανακαλυψεις λαβα στο βαθος της γης....
  • lahmacun @ 05.06.2007 23:02
    γεια σου πλουτ... εγω οπως καταλαβαινεισς δεν μπορώ να απαντήσω... αμα θες συμβουλή για παπουτσακια.... εδω...
  • lahmacun @ 05.06.2007 23:03
    κοκο αν είναι 19 θα το δεχτω , δεν μπορει να είμαστε σε΄όλα τελειοι..
  • kokopuff @ 05.06.2007 23:03
    .....kai den ime apotomos....cough...cough....
  • lahmacun @ 05.06.2007 23:04
    τι... εννοεις μικρο με το αποτομος???? ποιος ειναι αποτομος???
  • kokopuff @ 05.06.2007 23:05
    gia pion oroskopo les lah?
  • ploutonia @ 05.06.2007 23:05
    lach , για μέna το λες ?,γιατί δεν έχω διαβάζει τα υπόλοιπα στο post...τι τασεις έχει αυτή η διελευση? ξερετε?
  • lahmacun @ 05.06.2007 23:05
    ναι λεωντα δεν έχεις?
  • astropet @ 05.06.2007 23:06
    Γεια σου plouto! Λοιπόν, αναφέρεσαι στο progressed horoscope, που να στο πω με λίγα λόγια, για να δούμε πως θα είναι π.χ. ο 20ος χρόνος της ζωής ενός ατόμου, βγάζουμε το ωροσκόπιο της 20ης μέρας μετά από τη γέννηση...Επομένως, όλα τα στοιχεία στο χάρτη προχωράνε μπροστά. Ο Ήλιος σου π.χ. αν γεννήθηκες στην 5ο των Διδύμων, στα 20 σου χρόνια θα έχει φτάσει στην 25η, γιατί ο ήλιος μετακινείται μία μοίρα περίπου την ημέρα...Το ίδιο και με το Μεσουράνημα...
  • lahmacun @ 05.06.2007 23:06
    πλουτ οχι... σε σενα για τα παπουτσακια είπα.. απο διελευσεις δεν ξέρω...
  • kokopuff @ 05.06.2007 23:06
    ennoo oti ta zodia tis gis ine apotoma....opos esi kali ora...
  • lahmacun @ 05.06.2007 23:08
    ααααα επιμενεις .... πετ θες να κλαψω δημοσιως?
  • lahmacun @ 05.06.2007 23:08
    χα χα χα κοκο εγω? αποτομη? που μελι σταζει το στομα μου? δεν πιστευω τι ακούω...
  • astropet @ 05.06.2007 23:09
    Γιατί να κλάψεις lah;
  • kokopuff @ 05.06.2007 23:09
    nai leon....kalo ine?
  • lahmacun @ 05.06.2007 23:10
    γιατι παρακαλω σας για ενα χαιτετισμο... πολυυυυυυυυυυυ ωρα και δεν μου απευθυνετε τον λόγο? και η σεληνη μου με την αδιαφορια ταραζεται.......
  • lahmacun @ 05.06.2007 23:11
    κοκο δεν είμαι αντικειμενικη.... ναι για μενα οτι σε λεοντα πολυ καλο...
  • kokopuff @ 05.06.2007 23:11
    giati den les ena hi vre astro .....kai den mou ipes gia pio logo ine diskoli ekini I opsi...lol
  • ploutonia @ 05.06.2007 23:11
    αγαπημένε μου astropet , έχω "βάλει" κάτω τη χρονιά μου από τώρα για ένα χρόνο μετά και προσπαθώ να καταλάβω από τα λίγα που ξέρω διαφορες τάσεις κλπ...είδα λοιπόν σαν σημαντικότερη βαρύτητα την συγκεκριμένη διελευση στις 23/4/08 κ΄δεν ξέρω αυτό τι μπορεί να σημαίνει (είμαι ακόμα άσχετη αλλά πού θα μου πάει...το προσπαθώ)...ξέρεις να μου πείς?thanks
  • lahmacun @ 05.06.2007 23:12
    πετ με αυτη τη διαδικασια που εξηγεις στην πλουτ μου ειπες τις προα΄λες για τα σημαντικα των 31 και 37 χρονων της ζωής μου?
  • kokopuff @ 05.06.2007 23:14
    lah,esi ti oroskopo exis?
  • lahmacun @ 05.06.2007 23:15
    τον αναποδο απο τον δικο σου... οπως και ζωδιο.. γι αυτο ταιριαξαμε καλο μου..
  • astropet @ 05.06.2007 23:17
    Τι hi βρε Koko, τόση ώρα εδώ δεν είμαστε; Πόσα hi να πούμε; Ναι lah, έτσι... Plouto, εξαρτάται... Στις 26ο και 3΄ του Ζυγού που λες, έχεις κάποιον πλανήτη ή μήπως αυτή η μοίρα γενικώς παίζει στο χάρτη σου;
  • ploutonia @ 05.06.2007 23:21
    δεν ξέρω τι σημαίνει, στο προγραμμάκι μου (που ξέρω ότι είναι αξιόπιστο αλλά δεν το ξέρω να το διαβάζω παναθεμά με) λεει ότι μπαίνει ο ωροσκοπος στο 10ο σε σύνοδο με το 10ο κ΄δίπλα αναφέρει αυή τη μοίρα.... μετά από κάτω έχει αλλη διελευση αλλο πράγμα κλπ.
  • astropet @ 05.06.2007 23:24
    Περίμενε να δω το χάρτη σου...
  • astropet @ 05.06.2007 23:25
    Όχι, 26 και 3 είναι το γενέθλιο μεσουράνημά σου, όχο το προοδευμένο...
  • ploutonia @ 05.06.2007 23:26
    τι γλυκός που είσαι και πρόθυμος.....! αντε μηπως δω και καμια ασπρη μερα!
  • ploutonia @ 05.06.2007 23:26
    δηλαδή?
  • kokopuff @ 05.06.2007 23:27
    den to leo gia mena vre adtro!stin lah mas den ipes!tespa kalinixta !g2g!
  • lahmacun @ 05.06.2007 23:27
    γλυκος??? ε οχι και γλυκος,.... εμενα δεν με χαιρετισε σημερα ...
  • lahmacun @ 05.06.2007 23:27
    καληνυχτα μικρο..
  • astropet @ 05.06.2007 23:27
    Δηλαδή είναι σε αυτήν την μοίρα στο χάρτη σου το γενέθλιο...
  • ploutonia @ 05.06.2007 23:28
    έλα βρε αφού είναι ,,,,
  • kokopuff @ 05.06.2007 23:29
    lah:*****ta leme!
  • lahmacun @ 05.06.2007 23:30
    ( δεν το παραδεχομαι σημερα πλουτ ) οχι δεν ειναι
  • astropet @ 05.06.2007 23:31
    Το 2004 περίπου έπιασε το Δία σου.. Έγινε κάτι; Και γενικά κάτι μπορεί να παίζεται με τα επαγγελματικά σου π.χ. τα τελευταία χρόνια...
  • ploutonia @ 05.06.2007 23:31
    πάλι δεν κατάλαβα ...δεν είναι λοιπόν διέλευση, είναι από γεννησιμιού μου...?
  • ploutonia @ 05.06.2007 23:33
    αυτό που έγινε ήταν η αρχή μιας σχέσης που έχω ακόμα , μήπως σημαίνει γάμος? γιατί έχω ακούσει ότι και στον 10ο φαίνεται ο γάμος ως κοινωνικό φαινόμενο......
  • astropet @ 05.06.2007 23:35
    Ο γάμος μπορεί να παίζει, ναι, γιατί είναι κοινωνικό φαινόμενο στην ουσία... Τέλος πάντων, δεν μελετώ το χάρτη σου τώρα, αλλά όταν γεννήθηκες το MC ήταν στις 26 και 3του Ζυγού. Με τα χρόνια προχώρησε και τώρα βρίσκεται στην αρχή του Τοξότη νομίζω, πάνω στον γενέθλιο Ποσειδώνα σου...
  • ploutonia @ 05.06.2007 23:37
    οκ astro ελπίζω να καταφέρω να μάθω αστρολογία που τόσο πολύ μου αρέσει ....!
  • lahmacun @ 05.06.2007 23:39
    πλουτ γαμος και ποσειδωνας κοντα???? χμμμμ....
  • ploutonia @ 05.06.2007 23:41
    ή ροζ συννεφάκι ή ψευδάισθηση λες να είναι και ο 2ος μου γάμος? ωραία .... πάλι όνειρα μου φαίνεται θα ζήσω ....Τι " αισιοδοξία "!
  • lahmacun @ 05.06.2007 23:43
    πλουτ αν θυμαμαι καλα δεν ειναι κι ευκολη η σχεση που εχεις απο ενα βραδυ που τα λεγατε με τον πετ... την φυση μας δεν την νικαμε... μονο να την καταλαβουμε και να την βοηθάμε μπορούμε...
  • ploutonia @ 05.06.2007 23:43
    δεν πιάνει κάνα κρόνο να στεριώσουμε πουθενά....!
  • gpano @ 05.06.2007 23:43
    Ploutonia,Το μεσουράνημα-to MC- συμβολίζει την κατεύθυνση της ζωής μας, τη καριέρα, το δρόμο που αποφασίζεις να ακολουθήσεις, το πως θέλεις να σε βλέπουν και να σε αντιμετωπίζουν κοινωνικά, με τι τρόπο δηλαδή θέλεις και ως τι θέλεις να σε αποδεχτεί η κοινωνία. Ο ωροσκόπος συμβολίζει το τρόπο που αντιμετωπιζουμε το κόσμο, το πως φιλτράρουμε και το πως προσλαμβάνουμε τις πληροφορίες που υπάρχουν γύρω μας, μας δείχνει ποιό κομμάτι του εαυτού μας θέλουμε να προβάλλουμε προς τα έξω και το τρόπο που προτιμάμε για να κατακτήσουμε αυτό που θέλουμε. Έτσι όταν ο προοδευμένος ωροσκόπος φτάνει στο μεσουράνημα βρισκόμαστε σε ένα κομβικό σημείο της ζωής μας αφού αυτό που θέλω να φαίνομαι πρέπει να έχει και πολλά κομμάτια του εαυτού μας, των επιθυμιών μας και των θέλω μας. Η άποψη δηλαδή που θέλω να έχει η κοινωνία για μένα πρέπει να έχει κι ένα μεγάλο κομμάτι απο τη προσωπικότητά μου. Έτσι σε αυτό το διάστημα έχουμε ριζικές αλλαγές στη κατεύθυνση της ζωής μας είτε επαγγελματικά, είτε παίρνοντας σημαντικές αποφάσεις για την εξέλιξη της καριέρας είτε αλλάζοντας το στάτους μας- πολύ συχνά ναι και με ένα γάμο. Σε κάθε περίπτωση οι αλλαγές είναι εμφανείς, ορατές από όλους και καθοριστικές.
  • ploutonia @ 05.06.2007 23:45
    έχεις δίκιο και τι καταλαβαίνω που ψάχνομαι με την αστρολογία σάμπως μπορώ να τα βάλω με τα θεριά?
  • astropet @ 05.06.2007 23:47
    Πολύ καλά κάνεις και ψάχνεσαι ploutonia, και θεριά δεν υπάρχουν...
  • lahmacun @ 05.06.2007 23:47
    κ . Γιωργο μου τρομαξα με αυτά που ακουσα ... σε σημειο που δεν θέλω να μαθω ποτε θα μου συμβει αυτο.. με κατσικωμενο τον ποσειδωνα πανω στο mc , δεν μπορει.. βλακεια θα κανω ..
  • ploutonia @ 05.06.2007 23:47
    ευχαριστώ κ.Πανόπουλε
  • lahmacun @ 05.06.2007 23:48
    πλουτ η αστρολογια ειναι ενας απο τους δρομους να συμφιλιωθουμε με αυτα που ειαμαστε και με αυτα που δεν είμαστε... ενας δρομος απο τους πολλους...
  • lahmacun @ 05.06.2007 23:49
    πετ το θεριο ειναι ενα... ο εαυτος μας...
  • TARTaruga @ 05.06.2007 23:56
    ... apo paidi thumamai prospathw.... na klepsw to gluko mesa ap to vazo..... kalhsperes kai kalhnuxtes!
  • lahmacun @ 05.06.2007 23:56
    μη .. μη φευγεις ταρτ... κατσε καναμε καλη ομαδα χτες....
  • ploutonia @ 05.06.2007 23:57
    ναι lach μου ....
  • ploutonia @ 05.06.2007 23:59
    σας φιλώ και σας ευχαριστώ όλους καληνύχτα
  • lahmacun @ 05.06.2007 23:59
    πλουτ επισης οι αλλαγες μπορει να ειναι φοβιστικες πριν... συμβουν... ολα έχουν ενα λόγο που γίνονται... καλως να τις δεχτεις απο οτι σου είπαν και οι κυριοι πιο πριν..
  • lahmacun @ 05.06.2007 23:59
    γεια σου πλουτ.
  • TARTaruga @ 06.06.2007 00:00
    mam, akoma to plhrwnw to xtesino, prepei na koimithw soon....
  • lahmacun @ 06.06.2007 00:01
    γιατι εγω τι εκανα.?? την κοπανησα απο τη δουλεια.... φταινε και τα ουζα.. κατσε 10 .. να πεις τα νεα σου...
  • lahmacun @ 06.06.2007 00:05
    πετ ζεις σε αυτο το συμπαν η σε παραλληλο?
  • astropet @ 06.06.2007 00:06
    Εδώ είμαι lah... Για λίγο ακόμα...
  • lahmacun @ 06.06.2007 00:06
    ωραια θες να θαψουμε τον κρονο σημερα?
  • astropet @ 06.06.2007 00:08
    Έχασα το κέφι μου...
  • lahmacun @ 06.06.2007 00:08
    ναι το ξερω.....
  • lahmacun @ 06.06.2007 00:09
    αλλα ολα έχουν διπλη οψη... ολα τα πραγματα στη ζωη...
  • astropet @ 06.06.2007 00:10
    Τέλος πάντων, δεν είναι της παρούσης... Ας ηρεμήσω πρώτα...
  • lahmacun @ 06.06.2007 00:11
    να σου πω παντως ... αν δεν ησουν εσυ και η καμι βεβαιως.. καταρχην εγω τετοιο κολλημα εδω δεν θα ειχα φαει... να μαι εδω μεσα καθε βραδυ.. οποτε μην μου εισαι συννεφιασμενος.. και σκεψου οτι μου εκραξες και τη λουλα και σε εχω συγχωρεσει...
  • astropet @ 06.06.2007 00:13
    Ναι, έχω αυτό το συνήθειο και παρεξηγούμαι...Όχι ότι είμαι και αθώα περιστερά, αλλά...
  • lahmacun @ 06.06.2007 00:13
    πετ ο κοκο σε λατρευει... το εχεις παρει χαμπαρι... ? την ερωτηση την εκανε βασικα για να τραβήξει την προσοχή σου.. σου βγαινει ο κρόνος ο μπαμπάς στο εχω πει εγω..
  • lahmacun @ 06.06.2007 00:14
    δεν φταις εσυ .. ο ηλιος σου κι η σεληνη σου φταιει... φυσικο χαρισμα.. λες να μην ξέρω...
  • astropet @ 06.06.2007 00:14
    Μα δεν αναφέρομαι στον koko...
  • lahmacun @ 06.06.2007 00:15
    επισης η παρεκσηγησεις πανε απο δυο πλευρες.... παρε εμενα και τη καμι.. πολυ κακο για το τίποτα...¨καταλαβαινω γενικως τι λες..
  • lahmacun @ 06.06.2007 00:15
    βρε,,, αλλαξα κουβεντα για ποσο στουρνο με έχεις?
  • lahmacun @ 06.06.2007 00:17
    παντως ουδεις ασχολειται με αυτα που θεωρει ασήμαντα κατα τη γνωμη μου
  • astropet @ 06.06.2007 00:19
    Τέλος πάντων, επειδή φταίω κι εγώ, πάω πάσο...Αλλά διαπιστώνω μια υπολανθάνουσα επιθετικότητα, που με χαλάει... Κι ένα, έτσι λίγο να σου βγάλω το μάτι...Αλλά σου είπα, έχω λερωμένη τη φωλιά μου, οπότε είναι και λίγο φυσικό...Απλά πιστεύω ότι δεν έχω δείξει μόνο το ξινό μου πρόσωπο εδώ μέσα...
  • lahmacun @ 06.06.2007 00:19
    ολοι διαικδικουμε τον χωρο μας στη ζωη... και τον ρολο μας.. σπανιως εχουμε την ικανοτητα να ξεχωριζουμε τους ανεμομυλους απο τους πραγματικους εχθρους... αμπελοφιλοσοφια φουλ .. ελπιζω να καταλαβαινεις ... για πιο πραγμα μιλαω..
  • lahmacun @ 06.06.2007 00:20
    οταν λες λερωμενη τη φωλια σου τι εννοεις??
  • astropet @ 06.06.2007 00:22
    Εννοώ ότι το ξινό μου πρόσωπο είναι υπαρκτό, δεν το αρνούμαι... Με καταλαμβάνει μερικές φορές... Αλλά δεν έχω μόνο αυτό...
  • lahmacun @ 06.06.2007 00:23
    πετ... υπαρχουν απειροι ανθρωποι εδω μεσα,... με απειρα ερωτηματα... εχεις επιλεξει χωρις να πουλησεις οτι τα ξερεις ολα να αποπειραθεις να βοηθήσεις καποιους... ( κι εμενα και ευχαριστω,,) αυτο δεν ειναι μεμπτο... σημερα εκφραστηκες λιγο ακομψα .. και δεν ηταν σαφες αυτο που ελεγες ... ηταν δικαιολογημενη μια αντιδραση..
  • lahmacun @ 06.06.2007 00:24
    ξινος???? μμμμ δε θα το λεγα... κρυφος και δυσκολος θα έλεγα.. η κριτικη ειναι μες στο παιχνιδι... απλα μερικες φορες εισαι πιο αφοριστικος απο οσο αναλογει στη φαση... οπως τοτε που πρωτοδιαφωνησαμε εμεις αν θυμασαι..
  • lahmacun @ 06.06.2007 00:25
    τι να κανεις με το βρωμοςροσκοπο που εχεις και συ χα χα χα
  • astropet @ 06.06.2007 00:26
    Τέλος πάντων... είναι νομίζω πιο πολύπλοκο από αυτό...Υπάρχει παρελθόν... Λοιπόν, lah μου σε καληνυχτώ... Πάω για ύπνο... Έχουμε και δουλειά αύριο...
  • lahmacun @ 06.06.2007 00:26
    καληνυχτα και ήρεμα...
  • lahmacun @ 06.06.2007 00:30
    αν ειναι κανεις εδω να το δηλωσει.. συντομα..

έχουν γενέθλια 262 μέλη.

γιορτάζουν οι: Φίλιππας, Ιάκωβος, Ιακωβίνα

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...