παρακαλώ περιμένετε...

Πλούτων, ο θεός του κάτω κόσμου

  • Moss istheboss @ 21.10.2012 20:26
    Απλα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ! οτι πιο κοντα στη ψυχοσυνθεση μου το τελευταιο διαστημα με τα τετραφωνα του πλουτωνα που τρωω  
  • olgi1983 @ 01.12.2011 18:07
    ti les twra!! i mitera mou einai aigokerws!! twra eksigoudai pollaaaaa !
  • vigia1981 @ 12.07.2010 11:14
  • Niovi01 @ 27.04.2010 00:03
    poli kalo artho bravo panopoule
  • locop @ 29.03.2010 17:28
    einai ap'ta kalytera pragmata p exw diavasei edw kai kairo..8ee m ,etsi akrvws..eidika otan ploutwnas einai sto 12o oiko.Ekei n deis skotadi,kryes meres anakalyptontas diafora kommatia t eautou s niw8ontas pws ena xeri se travikse ksafnika k s efere se ena vourko p nomizes oti eixes ksexasei...dyskoli periodos....
  • scales @ 06.03.2010 03:16
    Συμφωνω απολυτα με την σκοπια του αρθρου,, απολυτα . -

    επειδη δεν εχω "αστρολογικη πειρα" και επειδη το τελευταιο (μεγαλο) διαστημα θα το χαρακτηριζα "δυσκολο" εως "εφιαλτικο" θα ηθελα καποιες διευκρινησεις για το συγκεκριμενο αρθρο και πως αυτο μπορει να συνδεεται με γενεθλιο χαρτη με συνοδο πλουτωνα με ηλιο και σεληνη.
    ευχαριστω.

    Ζυγος με ωροσκοπο σκορπιο
  • tinasin @ 05.02.2010 15:20
    ayto ton plouto,perimenw....meta apo ola ta vouna,ta monopatia...ta skotadia kai ta maxairia ston aera...ligo fws einai kalutero apo katholou fws...alla na einai a l h 8 i n o... polles kamenes lampes trigyrw,alla o hlios stekei makria mou.
  • joy @ 07.01.2010 16:10
    kai ti ginetai an exeis ploutwna ston 7 se antithesei me thn afrodoti erwtw egw agaphte gpano?????!!!
  • Ever @ 21.12.2009 20:30
    Δεν θα μπορούσε να περιγράψει κανείς καλύτερα αυτά που βιώνω..
  • allen @ 08.12.2009 23:16
    Sorry mr Πανόπουλε, αλλά συμφωνώ με τα παραπάνω. Γι' αυτό και πρέπει να κάνω το λάθος να σε ρωτήσω, γιατί στην ευχή έβγαινες στην Μπήλιου και έλεγες για τους Κριους ΚΑΙ ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΆ ΤΩΝ ΠΡΏΤΩΝ ΜΟΙΡΏΝ ΤΟ ΒΛΑΚΩΔEΣΤΑΤΟ και αισιόδοξο (τα δικά σας λόγια χρησιμοποιώ) Α BRAND NEW DAY????
  • triunk @ 02.12.2009 11:00
    tou katou kosmou ta poulia...
  • Fob51 @ 28.11.2009 14:37
    Εχω διαβασει πολλα για τον Πλουτωνα-καθοτι κουβαλαω Πλουτωνα τετραγωνο Ηλιο,Αρη γενεθλιακο-ποτε κατι τετοιο.Συγχαρητηρια....Fob51
  • supercat2 @ 25.11.2009 10:19
    Τι είναι όλα αυτά!!! Τώρα τα διάβασα και έπαθα...όλα τα ζώδια επηρεάζονται από αυτό; Ξέρει κανείς σε ποιόν αναφέρονται;Γιατρέ θα ζήσω;
  • triunk @ 25.11.2009 09:30
    san tin nikoloulllllli aisthanomai pou tin agapane ouloi!...ante na doume...! einai makry to tounel...
  • bertsgr @ 23.11.2009 09:18
    lindita , asta na pane 13/05/63 egw , alla ok sto telos tou dromou exei poli fws
  • blueview @ 19.11.2009 21:42
    Θα τον πιεις κι εσυ οπως ολοι μας .... @#!@$%#@!
  • markella123 @ 19.11.2009 16:47
    ΕΙΜΑΙ ΣΚΟΡΠΟΙΟς ΜΕ ΩΡΟΣΚΟΠΟ ΣΚΟΡΠΟΙΟ ΠΩς ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 10 ΓΙΑ ΜΕΝΑ
  • mail24maria @ 16.11.2009 15:00
    αν κάποιος έχει τον πλούτωνα στον ήλιο του, μετά στην αφροδίτη του και μετά στον ωροσκόπο του - δηλαδή τον μεταρυθμίζει ο πλούτωνας για 45 συναπτά έτη περίπου, που θα καταλήξει αυτός ο άντρωπος;;;
  • melody @ 20.10.2009 19:53
    Μήπως μπορεί κανείς να μου εξηγήσει, πότε σκοπεύει ο Πλούτωνας να μας αδειάσει την γωνιά; Και πότε περίπου άρχισε να κάνει βόλτα πάνω από τα κεφάλια μας;
  • lindita @ 13.10.2009 12:47
    eimai tayros me oroskopo partheno to telefteo diasthma ola pane kata diavolu 13|05|1985 12:30... peite mu sas parakalo an tha synexisoun etsi
  • irendas @ 26.09.2009 03:11
    Επιασα πάτο το τελευταίο διάστημα και γνωρισα καλά το σκοτάδι από το άρθρο σας θα κρατήσω αυτή τη φράση ''Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι Πλούτων σημαίνει Πλούτος. Είναι ο θησαυρός που σου ανήκει δικαιωματικά όταν νικήσεις το σκοτάδι. '' ελπίζοντας ότι θα υπάρξει και για μένα μια μέρα με παρα πολύ φως
  • aaaaaaaaa @ 21.09.2009 18:36
    κυριε πανοπουλε ποτε θα γραψετε μια καλη προβλεψη για τα λιονταρακια?
  • yasminaki @ 31.08.2009 15:50
    αυτό που λέτε απλά "δεν υπάρχει" πρέπει κανείς να πιάσει πάτο για να ξανασηκωθεί...αλλά αντέχουμε όλοι τον πάτο?όλο και κάποιο "κουσούρι" θα μας αφήσει...
  • woman @ 16.08.2009 15:19
    KYRIE PANOPOULE KALHSPERA.OMOLOGO OTI PAROLO POU DIABAZO XRONIA ASTROLOGIA,K EXO MATHEI APISTEYTA PRAGMATA,TO MONO POU EXO KATAFEREI EINAI NA BLEPO KAPOIA PRAGMATA GIA TON XARAKTHRA TOU ALLOU NA BRISKO TIS SYNASTRIES,K NA MATHO TIS PTYXES TOU DIKOU MOU XARAKTHRA. KATALABAINO OTI DEN GINETAI KANEIS ASTROLOGOS TOSO APLA. THA HTHELA OMOS NA MATHO PERISSOTERA GIATI GIATI PISTEYO OTI DEN EIMASTE TYXAIOI STH GH.AYTO POU EXETE KATAFEREI EINAI MONADIKO GIA THN ELLADA.PERIMENO PERISSOTERA APO ESAS STO MELLON PISTEYO OTI EXETE POLLA AKOMA NA DOSETE,K AN PISTEYETE OTI MPORO NA SAS TO ANTAPODOSO ESTO K STO ELAXISTO,THA XARO POLY NA PROSFERO TH BOHTHEIA MOU.EYXARISTO POLY.
  • jharitou @ 29.07.2009 15:33
    έδω κι ένα χρόνο έχω περάσει δια πυρός και σιδήρου με το γάμο μου 24/10/55 - 17.40. Εχω ελπίδες να επανασυνδεθώ με τον άντρα μου (23/2/55 - 00.45) ? τι επέδρασε επάνω του εδώ κι ένα χρόνο και έχασε τον εαυτό του ? ΙΔ
  • garyfalia @ 28.07.2009 16:20
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΔΙΑΦΩΝΩΝΤΑΣ!ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΙΣΟΔΟΞΗ ΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ,ΣΥΜΦΩΝΩΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΑ-ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΕ ΕΜΠΕΝΕΙ ΚΙΟΛΑΣ!
  • leoyesyesyes @ 24.07.2009 15:55
    Γειά σας.. Είμαι Κριός,γεννημένη 29/03/1984 κ΄ ώρα 23:45.
    Αν μου απαντούσατε σε 2 ερωτήσεις μου,θα με κάνατε πολύ χαρούμενη.Ειδικά στην δεύτερη,γιατί εδώ κ΄20 μέρες υπάρχει πρόβλημα με την εμφάνιση του πατέρα μου που χρόνια έχω να δω και πρέπει να ομολογίσω οτι είναι ένας επικίνδυνος Τοξότης...
    1η ερ:Τελικα έχω ωροσκόπο σκορπιό ή τοξότη;
    2η ερ:Τί προβλέπετε να γίνει με το θέμα μου τώρα που ο πλούτωνας θα μας "χτυπήσει" για τα καλά;
    Κυρ.Πανόπουλε πραγματικά χρειάζομαι την χρυσή σας συμβουλή.... Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.. Ευχαριστώ!
  • PANAGIVTA @ 07.07.2009 11:32
    Εμενα σε παρακαλω τη θα μου φερει ο ΠΛΟΥΤΟΝΑΣ εγω ειμαι 14/12/46 19.30 περιπου
  • AlexandraB @ 06.07.2009 16:52
    Μια συνοδος διελαύνοντα Κρόνου, πάνω στον γενέθλιο Πλούτωνα στον 12ο οικο φαντάζομαι οτι μάλλον θα κάνει το μεσα μας να μην ξερει τι του γινεται ή κανω λάθος ? ( εδω να σημειώσουμε οτι ο διελαύνων Κρόνος κανει ταυτόχρονα και συνοδο με τον γενέθλιο Ουρανο στον 12ο...)
  • titatam @ 03.07.2009 02:40
    Moλις τωρα άρχισα να ασχολουμαι με την αστρολογια. Είμαι τυχερη που σας βρήκα να υπάρχετε εδώ μέσα και να μας δίνετε να καταλάβουμε το τι συμβαίνει με τα άστρα.Εμβαθύνετε πολύ και τόσο ουσιαστικα,που μου θυμίζετε πράγματα από Ερμητικά κείμενα.Παρ'όλον ότι είμαι ενθουσιασμένη,μου φαίνεται δύσκολο να διαβάσω μονη μου τό χάρτη μου γιά να μπορέσω να μπώ περισσότερο στην ουσία του θέματος.Θα μου ήταν χρήσιμο να με βοηθούσε καποιος άν θέλει να δώ το χάρτη στο παρελθόν μου γιά να μπορέσω να θυμιθώ καταστάσεις παρελθόντες και να συνδέσω πράγματα που σήμερα δέν καταλαβαίνω.Τό άρθρο σας γιά τον Πλουτωνα με εντιπωσίασε! Ολα αυτά που γράφετε τα έχω νιώσει. Αν μπορεί κάποιος ποιο έμπειρος άς με βοηθήσει να μπορέσω και εγώ να μπώ ποιό ενεργά στην τόσο όμορφη παρέα σας.
  • JOYCE73JD @ 22.06.2009 09:38
    πως μπορώ να βρω τι όψεις έχει κάνει και κάνει ακόμη ο Πλούτωνας στο προσωπικό μου ωροσκόπιο γιατί έχω πολύ έντονα την αίσθηση ότι τον τα τελευατία 1-2 χρόνια επιρρεάζει την προσωπική μου ζωή.Σαν τοξότης που είμαι έχω ζήσει το περασμά του ως το πετσί μου κατά την διέλευσή του αλλά αισθάνθηκα πολύ έντονα την παρουσία του μέσα στην σχέση που είχα μέχρι πριν από 2 μήνες και δεν μπορώ να συνέλθω ακόμη.Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει,07/12/1973 στις 12,20 μμ.
  • bobmarley @ 11.06.2009 19:00
    hola se olous....axaxaxaxax..eimai kainourgia k phsteyw na mathw k egw pws paei olo to systhma........
    aaaaaaaxxxxxxxx..phsteyw na mhn einai dyskolo...
  • SAGI77 @ 03.03.2009 16:26
    Πραγματικα συμπονω τους Αιγοκερους, ειναι πολυ δυσκολα εκει εξω με τον Πλουτωνα κουραγιο στο "ταξιδι" και παντα υπαρχει η "Ιθακη".
  • nanouka83 @ 06.02.2009 01:45
    καλησπερα.το αρθρο αντικατοπτριζει την πληρη αληθεια κατα την γνωμη μου.Εχω σεληνη αιγοκερω και ειμαι καρκινος.Υπάρχει ενδεχομενο να αλλαξω οτι ξερω μεχρι τωρα στον υψηλοτερο βαθμο?ευχαριστω εκ των προτερων.
  • ployton @ 05.02.2009 13:01
    Νομίζω πως αν και σκληρός πλανήτης,είναι τόσο γοητευτικός...σε κατεβάζει σε απύθμενα βάθη της ψυχής,και σε ξαναστέλνει στην επιφάνεια λουσμένο με το φως της λύτρωσης!
  • giota71 @ 19.01.2009 12:54
    mporei kaneis na me voh8hsei na na diavasw tin xarth mou? please..
    k. panopoule?????
    20/08/1971 16:42 germany
  • OPERATOR @ 12.01.2009 14:23
    Να προσθέσω κι εγώ 2 πράγματα στο αρχικό κείμενο, που ίσως «αποφορτίσουν» μερικούς αναγνώστες, σαν κι εμένα.

    Κατʼ αρχήν όπου και όπως έχεις τον Πλούτωνα (οίκος, ζώδιο, όψεις), έτσι και θα βιώσεις τις ενέργειές του.

    Η αφορμή δεν είναι μία, αλλά πολλές!
    - Κάθε φορά που εισέρχεται σε μία περιοχή,
    - κάθε φορά που αλλάζει ζώδιο και
    - κάθε φορά που κάνει τις όψεις του,
    αποφορτίζει ενέργεια, δηλαδή φέρνει τα αναμενόμενα (ναι, αναμενόμενα) γεγονότα.

    Το πρόβλημα είναι, όπως σωστά προαναφέρθηκε όταν το άτομο για τον ένα ή τον άλλο λόγο «αντιστέκεται» διαχρονικά στην ενέργεια αυτή, οπότε και όπως είναι (αστρο-)λογικό, «θα την φάει» μαζεμένη.
  • blackbird @ 31.12.2008 15:50
    Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι 12 χρόνια με τον Πλούτωνα πάνω από το κεφάλι μου τα βίωσα όλα αυτά ξανά και ξανά. 12 χρόνια ανελέητης πάλης με ξεχασμένα τραύματα και λάθη που πηγάζουν από αυτά. Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πώς βγήκα στην επιφάνεια. Είναι καταπληκτικό να νοιώθεις ξανά ζωντανός!
    Δεν είχα ιδέα από αστρολογία, δεν έδινα σημασία σε ωροσκόπια, μέχρι που τυχαία διάβασα για την παρουσία του Πλούτωνα στο ζωδιό μου. Ξαφνικά σα να ξεκαθάρισαν όλα! Εξηγήθηκαν όλα όσα πέρασα! Δεν ξέρω για άλλους Τοξότες, αλλά εγώ τον ένοιωσα στο πετσί μου. Όπως ήταν απολύτως ξεκάθαρο το πότε έφυγε από πάνω μου. Ακριβώς μετά από 12 χρόνια!
  • allistar @ 03.11.2008 22:37
    @gpano
    μια διαφορετική σκέψη: νομίζω ότι δεν πρόκειται για προηγούμενη εμμονή, όπως λετε, αλλά για ανάγκη καθοριζόμενη από τις τότε συνθήκες, άκαιρη και άχρηστη πια... με αυτό το σκεπτικό, δεν υπάρχουν λάθη του παρελθόντος, απλά, αυτό μπορούσαμε, αυτό κάναμε...
    τα καλά νέα είναι πως πιστεύετε ότι μπορούμε να βοηθηθούμε από την αστρολογία...
  • allistar @ 03.11.2008 22:02
    καταπληκτικό άρθρο και πολύ διαφωτιστική πλουτώνια συζήτηση για μένα που ο χάρτης μου μυρίζει πολύ πλούτωνα. Μόλις ανακάλυψα μια δυσοίωνη συναστρία του ποσειδώνα, και φαίνεται πως η μόνη διέξοδός μου είναι ο πλούτωνάς μου... ποιος να το φανταζόταν...
    Όλα καλα μέχρι εδώ, ωραία η αναγέννηση από τις στάχτες κλπ, οκ και με την κοπριά, τι γίνεται όμως όταν έρχεται ο λογαριασμός? τι γίνεται όταν μετράς τα σπασμένα σε σχέσεις, συνεργασίες και ό,τι άλλο το πήρε και το σήκωσε μέσα στη μπόρα? γιατί υπαρχουν και σπασμένα που κοστίζουν ακριβά...
    ναι, θα πετάξω μεμιας τις απατηλές ψευδαισθήσεις του ποσειδώνα, σπάω τον κύκλο, μπορώ stranger να πιστέψω στην απόλυτη πίστη ζωής χωρίς αυταπάτες, αλλά ποια είναι η λεωφόρος που θα τρέξω test drive τον καινούριο μου εαυτό? και για να γυρίσω στα αστρολογικά, μπορούμε να διαβάσουμε τη λεωφόρο στο χάρτη, ή είναι κι αυτό η επόμενη φαντασίωση που περιμένει στη σειρά να καταρριφθεί?...
    power, δε νομίζω ότι η διαδρομή έχει τέλος
    δεν είναι απλά σκληρή η συνειδητοποίηση... μπαίνεις σε συγκρούσεις, κλονίζεσαι στην ταυτότητά σου συθέμελα, χάνεις θεούς και ανθρώπους, μετράς απώλειες...
  • yellowhat @ 03.11.2008 18:54
    kate22 συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!
    Εκείνο που θέλω να προσθέσω ειναι πως όταν καταφέρει κάποιος να "τακτοποιήσει" αυτά που αναφέρεις τότε η λειτουργία της θετικής σκέψης ενεργοποιείται από μόνη της και στην πραγματική της διάσταση.Το ζόρι είναι..η "τακτοποίηση" ..Όπως λες κι εσύ"Είναι σκληρό να συνειδητοποιείς.."
  • Lamantarini @ 23.10.2008 01:00
    καλησπέρα...
    δεν θα έλεγα τιμωρός...κάποιοι χρησιμοποιούν αυτη την εκφραση για τον Κρόνο...αυτό που νομίζω εγώ είναι πως ο Πλούτωνας έρχεται να ξεσκεπάσει ότι έχουμε καλά κρυμμένο...ότι κοιμάται θα ξυπνήσει...
  • SteveAlchemist @ 23.10.2008 00:44
    Diakrinw arketes omoiothtes, tou ploutwna, me ton xeirwna!
    h basikh diafora einai oti o ploytwnas einai megas didaskalos - timwros,
    enw o xeirwnas antistoixei sto shmadi ths plhghs?
  • ARWEN @ 21.10.2008 19:16
    Πολύ καλογραμμένο και ενδιαφέρον κείμενο, αλλά θα επιθυμούσα μία διευκρίνιση. Αφορά κάθε φορά το ζώδιο από το οποίο διελαύνει ο συγκεκριμένος πλανήτης? Δηλαδή τώρα τους Αιγόκερους?
  • KATE22 @ 18.10.2008 15:52
    POWER από ό,τι γράφεις πρέπει να κυλάν οι καταστάσεις για σένα πολύ πολύ δύσκολα.Όμως διαβάζοντας το κείμενό σου προσεκτικά έχω την άποψη πως δεν θα πρέπει να μας φοβίζει το γεγονός της επανάληψης προηγούμενων λαθών,γιατί από τη στιγμή που τα 'εχεις αναγνωρίσει σαν λάθη είναι θέμα χρόνου-εξάσκησης και επιμονής να τα παλέψεις.Η αρχική δυσκολία για όλους μας είναι η άρνηση να παραδεχτούμε ποιοι πραγματικά είμαστε.Εννοώ κάνεις λάθος και ξέρεις γιατί το κάνεις.Έτσι αν σιγά σιγά κανείς πολεμήσει το είναι σε καλό δρόμο.
    ......Άλλωστε έχεις τόσο δυνατό ,ψευδώνυμο!
  • POWER @ 18.10.2008 13:44
    "Πολύ συχνά κατά τη διάρκεια μιας διέλευσης του Πλούτωνα σημερινά γεγονότα και συνθήκες είναι copy paste γεγονότων του παρελθόντος που επαναλαμβάνονται για να επαναφέρουν στην επιφάνεια θαμμένα αισθήματα που δεν μπορέσαμε να χειριστούμε τότε. Καταφέρνοντας να τα αντιμετωπίσεις σήμερα λειτουργείς ταυτόχρονα και στη περασμένη εποχή ώστε να σταματήσεις να αντιδράς στα γεγονότα υιοθετώντας κάθε φορά την ίδια συμπεριφορά. Σπας την αλυσίδα της επανάληψης που δηλητηριάζει τη ζωή. Ότι δεν είναι επανάληψη αυτό λέγεται Ζωή. Πολλές φορές για να σπάσεις το φαύλο κύκλο χρειάζεται να περάσει από πάνω σου μια μπουλντόζα ώστε να αντιμετωπίσεις όλη τη φρίκη και τα αποτελέσματα της εμμονής σου σε μια συγκεκριμένη αυτοκαταστροφική στάση σου. Έτσι αντιμετωπίζεις τον πιο βάναυσο εραστή ή μια ψυχολογικά διαταραγμένη ερωμένη, μπαίνεις σε μια αυτοκαταστροφική διαμάχη με κάποιον στη δουλειά σου ή κάνεις ένα τεράστιο λάθος στο τομέα της ζωής σου που διελαύνει ο Πλούτωνας. Για την ακρίβεια κάνεις τα προηγούμενα λάθη για άλλη μια φορά με τέτοια ένταση που αρχίζεις και συνειδητοποιείς ότι δεν μπορείς να πας παρά κάτω έτσι. Με τον αβάσταχτο πόνο που βιώνεις κατά τη διάρκεια του γεγονότος αρχίζεις να θέλεις να αλλάξεις"

    Αυτο!Ακριβως αυτο.Επαναληψη λαθων που σου γκρεμισαν τα θεμελια οχι τα κτισματα,και επαναπροσδιορισμος συμπεριφορας,και . . . . και επιτελους!σωστη διαχειρηση των συναισθηματων!
    Αν,λεω αν τα καταφερει κανεις και ολοκληρωσει τη "διαδρομη" μεχρι το τελος,και θεμελια γερα θα νοιωθει πως εχει και κτισματα αδιασιστα απο το περασμα των "συνεπιβατων".
  • POWER @ 18.10.2008 13:38
    Συμφωνω απολυτα μαζι σου Kate22, και βιωνω μια τετοια "αλλαγη",που ναι δυστυχως ειναι οδυνηρη!
  • KATE22 @ 18.10.2008 13:16
    .........Δηλαδή θα μπορούσε να πει κανείς πως ο Πλούτωνας είναι ένας πλανήτης για όποιον εννοείται είναι στην κατάλληλη φάση Η επιρροή του μοιάζει κατά πολύ με τη διαδικασία της ψυχοθεραπείας.Όπως:Δουλεύω πολύ αργά (όπως οι κiνήσεις άλλωστε του πλανήτη)αρχικά σε επίπεδο επιφάνειας και κατόπιν σε πολύ βαθειά στρώματα του υποσυνείδητου.Ανακαλύπτω όλα τα απωθημένα.Αναγνωρίζω τα κακά κομμάτια του εαυτού μου και προσπαθώ αν όχι να τα αλλάξω να συμφιλιωθώ με αυτά.Επιτυγχάνοντας έτσι δικαιοσύνη με τον εαυτό μου και τους γύρω μου. Βέβαια όλη αυτή η διαδικασία είναι οδυνηρή.Είναι σκληρό να συνειδητοποιήσεις αρχικα και κατόπιν να δεχθείς το πόσο μπορεί να είσαι σε ορισμένα κομμάτια του χαραχτήρα σου ή πόσο άθλια μπορεί κάποιοι άλλοι ασυνείδητα ή και συνειδητά να σου φέρθηκαν όταν εσύ θεμελίωνες ύπαρξή.
    ............Σχετικά με το σχόλιο για τη θετική σκέψη
    Ο τρόπος που προβάλλει τη θετική σκέψη το σημερινό σύστημα αξιών με όλα του τα μέσα είναι σαφώς πολύ πολύ κουραστικός και μεταβάλλει όλους εμάς όχι σε θετικά σκεπτόμενους αλλά σε χαζοχαρούμενους.
    Πιστεύω πως για να μπορεί κάποιος να κάνει σωστή χρήση της θετικής σκέψης που κατά τη γνώμη μου είναι απαραίτητη πρέπει αφενός να είναι σκεπτόμενος κάτι που σπανίζει στις μέρες μας (δεν είμαστε σκεπτόμενοι -πληροφορίες συλλέγουμε ) αφετέρου να έχει εμπειρία από δυσκολίες και να μη τις αποποιείται.....
  • Niovi01 @ 06.10.2008 00:23
    iperoxo keimeno bravo
  • kriotaurina @ 04.10.2008 15:01
    Pragmati sigklonistiko to arthro.Ton teleutaio kairo pernaw kati tetoio kai malista ta gegonota epanalamvanontai me mathimatiki akriveia, ola idia...Alla noiwthw mia asfaleia pou akoma iparxei i katastasi, an allaksei isws parei en akommati mou mazi tis pou tha einai panta meion.Einaia paraitito na allaksei i kai apla na veltiwthei kai na proxwrisei epi allis vasews???
  • LEYKI @ 28.09.2008 19:18
    Ψυχολόγος είσαι ή έχεις κάνει ψυχοθεραπεία?
  • sofiahp @ 24.09.2008 15:27
    Den gnorizo polla pragmata apo astrologikis pleuras...
    Alla niotho autin tin epiroi...den ksero kan pos na ermineuso kapoia astrologika fainomena, alla oti ki an einai to niotho...autin i ekfrasi...voutigmenos mesa stin kopria...tin antilamvanome...
  • evita74 @ 14.09.2008 01:43
    MONO EXONTAS PERASEI THN EPHRROH THS DIELEYSHS KATALABAINEIS TIS DYNAMEIS POY YPARXOYN MESA SOY.... ARGEIS NA KSEXASEIS TA SHMADIA THS, ISWS KAI NA MHN TA KSEXASEIS POTE!!!
  • zailou @ 11.09.2008 13:53
    mporv na rwthsw kati kai egw me th seira mou?? sto gennethlio xarth exw ton ploutona sto zygo kai 6 oiko ....kapoia exhghsh peri aytou????????
  • salamander @ 06.09.2008 14:34
    Αν και το βρήκα το άρθρο κάπως "τρομοκρατικό" θα συμφωνήσω ότι δουλειά του αστρολόγου είναι να λέει την αλήθεια σε αυτόν που ζητάει τη συμβουλή του όπως ένας γιατρός θεωρώ ότι πρέπει να λέει την αλήθεια στον ασθενή του. Σίγουρα υπάρχει ένας καλός και ένας κακός τρόπος να πεις οτιδήποτε.
    Πρέπει να είμαστε ενημερωμένοι και προετοιμασμένοι. Αυτό είναι το νόημα της αστρολογίας.
    Είναι καλό να ξέρεις τι καιρό θα κάνει. Αν έρχεται βροχή είναι καλό να πάρουμε ομπρέλα και όχι να αντιμετωπίσουμε απλώς τη βροχή με ανοιχτό μυαλό.
  • katerkar @ 28.07.2008 01:23
    S'eyxaristo! Tous teleytaious 6 mines kai kati pernao ayti akrivos tin katastasi ! Den einai eykolo... Anagkaio einai...
    Tha deiksei i "nekropsia"?
  • artNfish @ 02.07.2008 00:40
    eimai sigglonismenh, pernaw plwtwnia dieleysh edw kai ena xrono(hlios tetragono ploytwnas), kai ayto to keimeno einai les kai milaei gia th zwh moy.......-
  • Mitsaras13 @ 27.06.2008 15:36
    ρε παιδιά, μην τρελαθούμε κιόλας, με μια διέλευση του Πλούτωνα γίνονται όλα αυτά; Αν ήταν τόσο εγκυρο το σύστημα των προβλέψεων μόνο με τις διελεύσεις για ποιο λόγο όλοι οι αστρολόγοι κοιτάνε και προοδευτικά και ηλιακές επιστροφές; Και από πότε ένας τόσο βαρύς πλανήτης κάνει τόση ζημιά σε ένα άτομο, τη στιγμή που οι εξωκρόνιοι αφορούν γενιές; Για να βγάλει γεγονός η διέλευση ενός Πλούτωνα σε κάποιο συγκεκριμένο άτομο, με τόσο αργή κίνηση που έχει, θα πρέπει να ενεργοποιήσει προσωπικούς πλανήτες, να φαίνεται και στις προόδους και στην ηλιακή τουλάχιστον.
    Κατά τα άλλα είμαι απολύτως σύμφωνος στην άποψη ότι οι "πολιτικά ορθώς" ομιλούντες και γράφοντες όπως και τα χαϊβανάκια της νέας εποχής είναι κουκουρούκου
  • Psy @ 07.05.2008 19:02
    Δεν μπορώ να κρίνω το κείμενο αστρολογικά, γι' αυτό άλλωστε και το διάβασα. για να μάθω. συμφωνώ απολύτως όμως με τη στάση περί think positive και άλλες τέτοιες επιπόλαιες και επιφανειακές "αμερικανιές" οπότε λαμβάνω σοβαρά υπ' όψιν μου το κείμενο και αστρολογικά. με αφορά άμεσα η διέλευση του Πλούτωνα, ευχαριστώ πολύ κε Πανόπουλε, σίγουρα είναι καλύτερα να ξέρω οτι είμαι σε ναρκοπέδιο από το να κυνηγάω πεταλούδες στους αγρούς αμέριμνη.
  • MUFFY @ 02.05.2008 09:34
    ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΚΡΥΜΕΝΗ ΚΑΜΕΡΑ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ... ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ. ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ..
  • PEROU @ 21.04.2008 07:50
    Μαθηματα "ζωης"!!!Οταν ακουω αλλους ανθρωπους να μιλουν για "ανθρωπισμο" πραγματικα αισθανομαι οτι ολα ειναι στη θεση τους ξανα.Δυστυχως ειμαστε ακομα μια φορα υποχρεωμενοι να υπερασπιστουμε το αυτονοητο το οποιο ολοι οι "πρεσβευτες" τις θετικης - και καλα - σκεψης προσπαθουν να εξαφανισουν προφανως γιατι φοβουνται την ωρα που θα αποκαλυφθει μεσα απο αυτο η πνευματικη αναπηρια τους!Ισως δε θα επρεπε να περιμενουμε κανεναν πλουτωνα να περασει για να κανουμε μια τετοιου ειδους αναθεωρηση.Καθε ανθρωπος που εχει σκοπο στη ζωη του και δεν αποφευγει μια ζωη τις καταστασεις που προκυπτουν οφειλει να αναθεωρει τα παντα καθε λιγο αλλιως το πνευμα του ειναι καταδικασμενο να ατροφησει.Ας αφησουμε λοιπον πισω ολες μας τις νικες - επιτυχιες και ας δημιουργησουμε μετουσιωνοντας τις οποιες "ηττες" μας.
  • BILL @ 09.10.2007 08:31
    Edw malista...niwthw sa sto spiti mou....thanks!
  • 2046 @ 09.10.2007 06:11
    πολύ ενδιαφέρον... γράφτηκε με κάποια αφορμή, έπαιζε-παίζει-θα παίξει κάτι με τον πλούτωνα???
  • KELLY79 @ 09.10.2007 01:54
    p.s. enoeitai, i zwi perilamvanei kai theoskoteines periodous, tautoxrona kai photines, kai den einai sto xeri tou kathena na adilifthei oti o plouto einai plutos, n est pas? bye astrologer
  • KELLY79 @ 09.10.2007 01:50
    ti mou lete twra? o pluto vrisketai twra stis 26 tou toxoti, ara ligo kairo prin, otan dil itan stis 23 ekane tetragwno me ton krono mou? kai twra dil!! vai vai mana mou! e peite to, kala, ftina tin exw glitwsei, really. mexri twra! erwtisi pros apadisi? i ermineia mias dieleusis perilamvanei anagastika kai auto pou adiproswpeuei o sxetikos oikos? kai poios oikos dinei to stigma tis ermineias? autos tou genethliou planiti na ypothesw? auto to twra pou to lew synexeia ta leei ola. mipws i dieleusi tou pluto einai akoma pio varvati an einai kai kyvernitis planitis? pw sou lew thetiki. bye bye bye
  • Happy Cloud @ 02.10.2007 10:51
    Gp εξαιρετικό κείμενο...εξαιρετικό. Thanks a lot!!!
  • stranger @ 01.10.2007 21:38
    Ερχόμαστε από μια σκοτεινή άβυσσο· καταλήγουμε σε μια σκοτεινή άβυσσο· το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή. Ευτύς ως γεννηθούμε, αρχίζει κι η επιστροφή· ταυτόχρονα το ξεκίνημα κι ο γυρισμός· κάθε στιγμή πεθαίνουμε...Δε δέχουμαι τα σύνορα, δε με χωρούν τα φαινόμενα, πνίγουμαι! Την αγωνία τούτη βαθιά, αιματερά να τη ζήσεις, είναι το δεύτερο χρέος....Aσκητικη
  • stranger @ 01.10.2007 20:30
    Πολυ δυσκολη ερωτηση Hoiros. Ειναι θεμα πιστης πλεον για μενα. Αν πιστευεις οτι ζεις χωρις καμια ψευδαίσθηση ζεις πραγματικα. Και εχω αρχισει να προσπαθω να γινω αυτο που ειμαι και ειναι πραγματικα δυσκολο!
  • nana @ 01.10.2007 16:54
    Εξαιρετικό κείμενο! Gpano χαίρομαι πάρα πολύ που πήρες θέση ως προς το λεγόμενο new age, που προσωπικά που προκαλεί αλλεργία.. Ταυτίζομαι απόλυτα με την άποψή σου και αρνούμαι να κάνω παντιέρα τη "θετική σκέψη". Η σκέψη είναι μία και είτε απουσιάζει τελείως, είτε είναι επιφανειακή είτε προσπαθεί να ξύσει την επιφάνεια και να ανοιχτεί σε μεγαλύτερα βάθη.. με ότι συνεπάγεται αυτό. Και ο πόνος και η κατάθλιψη κάποια στιγμή μας χτυπούν την πόρτα. Είναι ανόητο να προσποιούμαστε ότι δεν υπάρχουν. Και είναι εγκληματικό να προσπαθήσουμε να πείσουμε και τους άλλους ότι "το σύμπαν συνομωτεί" για το καλό μας και λοιπές μλκίες...
  • seloteip @ 30.09.2007 02:06
    η πρώτη φατσουλίτσα.. δεν ήταν ακριβώς επιλογή μου.. "Το γεγονός οτι κάποιος άνθρωπός μας (..κάποια σχέση. κάποια κατάσταση, κάποια εμπειρία..) πεθαίνει σαν ύλη αλλα μπορεί να συνεχίζει να ζεί μέσα μας, παρόλο που η πραγματικότητα διαψεύδει την ύπαρξή του, δεν είναι και απο τα πιο εύκολα πράγματα για να διαχειριστεί κανείς."
  • seloteip @ 30.09.2007 02:02
    Συμφωνώ stranger..σε όλα. Είναι πολύ δύσκολο το να συνειδιτοποιήσει κανείς οτι είναι δύο και όχι ένα.. αυτό το.. ψυχή τε και σώματι..ακουγεται πλέον διαφορετικά στʼ αφτιά σου μετα την εμπειρία μιας ανάλογης εσωτερικής διαδικασίας. Το γεγονός οτι κάποιος ¨ άνθρωπός μας (..κάποια σχέση. κάποια κατάσταση, κάποια εμπειρία… πεθαίνει σαν ύλη αλλα μπορεί να συνεχίζει να ζεί μέσα μας, παρόλο που η πραγματικότητα διαψεύδει την ύπαρξή του, δεν είναι και απο τα πιο εύκολα πράγματα για να διαχειριστεί κανείς. Πρέπει να πεθάνει η ψευδαίσθηση ..του μη θανάτου μας??..του ελέγχου??..μάλλον. ..και σίγουρα η ψευδαίσθηση οτι αυτά που δεν θέλουμε να δούμε,δεν υπάρχουν. Μετά απο αυτό όμως μπορεί κανείς ..νʼαγαπά ..μα και να ξεχνά. Μού άρεσε πάρα πολυ ..εκτος απο την ποιότητα του κειμένου ..η αναφορά στο πόσο δύσκολο ειναι για τους ανθρώπους που είναι δίπλα στον… “ημίτρελλο” . Υ.Γ…stranger..ma oloi prokeitai na pethanoume..mia toul. fora ..afto simainei oti zisame kiolas??....
  • stranger @ 29.09.2007 18:59
    Eιναι πολυ εντονη διελευση και σε φερνει σε επαφη με τη σκοτεινη πλευρα του εαυτου και ισως πολυ κοντα στην τρελα.Ειμαι παθων περασε πανω απο τον ποσειδωνα μου στον 8ο οικο. Και ξαναρχεται για τη σεληνη! Welcome. Αλλα δεν υπαρχει κανενα αλογο μονο κοπρια και πολλη αυτογνωσια. Αν δεν πεθανεις μια φορα ποτε δεν εζησες. Το πιστευω πλεον ΑΠΟΛΥΤΑ
  • archive @ 28.09.2007 10:35
    πολυ ομορφο
  • demima @ 28.09.2007 09:41
    Ας μου απαντήσει όποιος γνωρίζει.. Τι σημαίνει διέλευση ενός πλανήτη; Για παράδειγμα ο Πλούτωνας βρίσκεται στον Τοξότη , σημαίνει ότι διελαύνει τον Τοξότη; και ποιους επηρεάζει , αν και αυτό το τελαυταίο το θίγει κάπως το άρθρο του κου Πανόπουλου..Ευχαριστώ!
  • demima @ 28.09.2007 09:26
    Υπεροχο , παραστατικό αλλά και τρομακτικό κείμενο. ʼραγε μήπως αυτή η διέλευση σημαίνει επίσης ότι έρχεσαι πρόσωπο με πρόσωπο με την απώλεια κυριολεκτικά και μεταφορικά;
  • KaMiKaZe @ 27.09.2007 21:37
    xwris polla logia, idou ena ekpliktika YPEROXO keimeno.... (idiws gia kapoious apo emas pou o Ploutwnas mas einai idiaitera agapitos k tis perissoteres fores sti zwi mas leitourgoume etsi akrivws opws ta grafei o gpano sto keimeno.) Well done!
  • Saturned @ 27.09.2007 01:53
    masterpiece....

έχουν γενέθλια 262 μέλη.

γιορτάζουν οι: Φίλιππας, Ιάκωβος, Ιακωβίνα

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...