παρακαλώ περιμένετε...

Ενοχή και ανασφάλεια

  • magia54 @ 30.03.2014 01:16
  • alice16 @ 20.09.2013 15:34
    Ειχα ξεχασει να το αστερωσω τότε!
  • alfakappa @ 05.09.2012 03:43
     
  • alfakappa @ 05.09.2012 03:43
  • stella nera @ 19.08.2012 17:44
  • GwgwOuf @ 23.07.2012 15:44
     
  • pame @ 17.07.2012 09:54
    με τετραγωνο σελινης με αρη και αφροδιτη καθως και κρονο κυριαρχο πλανητη στο γεννεθλιο ωροσκοπιο ...γιατρε θα ζησω?
  • mariahmz @ 13.07.2012 20:19
    κι εγω με τετραγωνο ηλιου κρονου ημουν παντα το τελειο παιδι, ο πατερας μου παντα ηθελε τα καλυτερα μονο απο εμενα,να μη καπνιζω, να μη κανω τρελλες, να μη βριζω, να εχω τελειους βαθμους, να τον κανω υπερηφανη, να εχω σχεσεις που να τις κανω οτι θελω εγω, να μη με κανουν οι αλλοι οτι θελουν,να βγαζω πολλα λεφτα .. να μην βασιζομαι σε κανεναν κι αλλα τετοια...ε ανθρωπος εισαι,,,και κανεις και πραγματα καθολου ωραια,που δεν θελεις να τα μαθουν ποτε και συνηθως το πετυχαινεις...στα 35 δεν σε νοιαζει και πολυομως  ο τιτλος miss perfekt.....σ ευχαριστω starface, δεν ηξερα την πηγη του κακου...
     
     
  • manini @ 13.07.2012 19:46
    http://www.youtube.com/watch?v=LwicaralvS0
     
    να ένα κρονιασμένο video clip, όπου Εκείνος βάζει τρικλοποδιά στην ίδια του τύχη.
     
    it's no good...
  • manini @ 13.07.2012 09:01
    καλημέρα! starface το έθεσες πολύ ωραία...ναι κάπως έτσι είναι...όπως λέει κ η topaz κάποια στιγμή το συνειδητοποιείς κ προσπαθείς να κάνεις έναν αντίλογο με την φυσική στάση που κρατάει ο εαυτός σου ...
     
    τελικά έχω μια ερώτηση...όταν λέμε ότι πρέπει να "φτάσουμε" στον ήλιο μας..μέσα από τον γενέθλιο μας χάρτη να ολοκληρωθούμε...
    πώς το εννοούμε?
    πχ σαφώς με επιρρέαζει ένας κρόνος στον 2ο οίκο που κάνει σύνοδο με Ήλιο κ σελήνη...(σαφώς επιρρέαζονται κ από τις άλλες γενέθλιες όψεις), αλλά πότε φτάνεις να πεις ότι ολοκληρώνεσαι ? Όταν συνηδητοποιείς τα αρνητικά στοιχεία που σου επιφέρει αυτή η όψη? κ προσπαθείς να απαλλαχτείς κ να σκέφτεσαι πιο αντικειμενικά ή όταν αποδέχεσαι αυτή την όψη ...ότι έτσι είσαι, ότι αυτός είσαι κ συνεχίζεις να ζεις με αυτές τις ποιότητες που σου προσθέτει στον χαρακτήρα?
    το γενικεύω πολύ?
  • Starface @ 13.07.2012 01:31
    @manini: Δεν μπορείς να αποκοπείς από το συναίσθημα. Αυτό είναι μέσα σου, φωλιάζει και στέκει εκεί, θυμίζοντάς σου κατά καιρούς ότι υπάρχει και περιμένει τη σειρά του. Και ξέρεις ότι έχει δίκιο, αλλά του λες συνεχώς ''περίμενε κι άλλο λίγο, κι άλλο λίγο'' κι αυτό είναι κάτι που μεγαλώνει τις τύψεις και τις ενοχές. ότι κάτι κάνεις λάθος, ότι στις ζωές των άλλων χωράει το συναίσθημα, γιατί όχι και στη δική σου. Και ο καιρός περνάει, και οι ενοχές μεγαλώνουν... Και η αυτοπεποίθηση λιγοστεύει. Πώς μετά να πιστέψεις ότι αξίζεις την επιτυχία και ότι μπορείς να φτάσεις στο τέρμα; Μόνο αν δώσεις αέρα και φωνή στη χαρά,  στο συναίσθημα, στο λάθος, στην ανοχή... 
  • Starface @ 13.07.2012 01:24
    @apouli: Οι μοίρες καθορίζουν το αν υπάρχει όψη ανάμεσα σε δύο πλανήτες ή όχι. Δεν αρκεί μόνο να ξέρουμε ότι βρίσκονται σε απέναντι ζώδια για να πούμε ότι έχουμε αντίθεση, θα πρέπει επιπλέον οι πλανήτες να έχουν απόσταση 180 μοιρών, με ανοχή τις 8 μοίρες. Στο δικό σου χάρτη για παράδειγμα, ο Ήλιος είναι στις πρώτες μοίρες του Ταύρου, ενώ ο Κρόνος στις τελευταίες του Σκορπιού, άρα δεν υπάρχει αντίθεση. Η όψη που αφορά τον δικό σου Ήλιο θα συζητηθεί σε επόμενο άρθρο. Stay tuned! 
  • Starface @ 13.07.2012 01:19
    @krikri: Περισσότερο θα έλεγα σε επηρεάζει η όψη τετραγώνου Σελήνης-Κρόνου, αναφορικά με όσα γράφονται στο άρθρο. Το ότι ο Ήλιος είναι στον Αιγόκερω δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είσαι ενοχικός άνθρωπος ή ότι βιώνεις δύσκολα τη σχέση σου με τον πατέρα. Αυτό εξαρτάται από τις όψεις που κάνει ο Ήλιος σου. Από την άλλη, ούτε βέβαια χάνεις τη σοβαρότητα και την αυστηρότητα με την οποία αντιμετωπίζει ένας Αιγόκερως κάποια κομβικά θέματα στη ζωή του. Απλώς, αν όλο αυτό γίνεται με εύκολο ή επίπονο τρόπο το καθορίζουν οι όψεις του Ήλιου. 
  • Starface @ 13.07.2012 00:57
    @topaz: Παρθένος και με Κρόνο θα είναι μάλλον δύσκολο να σου ξεφύγει κάτι για το οποίο δεν θα κάνει κριτική στον εαυτό σου ή και στους άλλους. Μπράβο σου που έχεις αρχίσει να το συνειδητοποιείς. Αν ο Κρόνος σου έχει καλές όψεις με κάποιους προσωπικούς πλανήτες, μπορείς να κρατηθείς από εκεί και να χρησιμοποιήσεις εκεί τον Κρόνο δημιουργικά. Αυτές οι μικρές ανάσες θα σε βοηθήσουν να βάλεις σε μία τάξη τα θέματα που χρήζουν προτεραιότητας και σημασίας στη ζωή σου, και για όλα τ΄ άλλα να δώσεις την έκταση που τους αρμόζει. Και μόνο όμως που προσπαθείς να βάλεις ένα τέρμα στο φαύλο κύκλο των ενοχών σου αξίζουν συγχαρητήρια! Keep up the good work! 
  • Starface @ 13.07.2012 00:52
    Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και για τα εύστοχα σχόλιά σας! Το άρθρο αυτό στοχεύει στο να προβληματιστούμε για τις συμπεριφορές που κρύβονται πίσω από τις δύσκολες όψεις του Κρόνου με τα Φώτα, και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί πανάκεια για όλους. Κάθε παρόμοια όψη χρωματίζεται και διαφορετικά στον προσωπικό χάρτη του καθενός και δίνει τις ανάλογες αποχρώσεις μέσα στη ζωή του. Ο σκοπός της ανάλυσης είναι περισσότερο ενδοσκοπικός και μάλλον προσπαθώ να βάλω ένα φρένο σε ατάκες του τύπου "α, δεν ξέρω, εγώ έχω τον Κρόνο στο χάρτη μου, άρα δικαιολογούμαι". Σε τι δικαιολογούμαστε; Στην απραξία, το φόβο, τη στασιμότητα; Όχι. Αναγνωρίζουμε τα λάθη των άλλων, τα λάθη τα δικά μας, το πρόβλημα και μετά προχωράμε στη λύση. Δεν γίνεται να θωρακιζόμαστε πίσω από δικαιολογίες. Ναι, η συνειδητοποίηση είναι το μισό βήμα. Και πολύ σημαντικό. Το άλλο μισό είναι η δική μας, προσωπική προσπάθεια να κάνουμε κάτι καλό για τον εαυτό μας, γιατί το αξίζουμε. Αυτή η αξία δεν είναι και το μήνυμα του Κρόνου; 
  • KELLY79 @ 11.07.2012 19:32
  • spirit83 @ 11.07.2012 19:09
    Μπράβο σου starface .Σ'ευχαρηστούμε , θα βοηθήσεις πολύ αν συνεχίσεις να γράφεις έτσι..
  • topaz @ 11.07.2012 11:48
    Πολύ ωραίο άρθρο . Κι εγώ υποφέρω από τον Κρόνο στον 8ο οίκο που κάνει τετράγωνο ακριβείας με το μεσοδιάστημα ήλιου-σελήνης μου . Σπάνια είμαι ικανοποιημένη με τον εαυτό μου , πάντα ρίχνω τα βάρη πάνω μου και είμαι ο πιο σκληρός μου κριτής ( είμαι και Παρθένος , καταλαβαίνετε ..) .Το καλό είναι ότι το έχω συνειδητοποιήσει και έχω αρχίσει να το καταπολεμώ .
  • StaRdust80 @ 11.07.2012 09:55
  • sideways @ 11.07.2012 02:12
    με κρονο στον 7ο, οοολοι οι αλλοι ειναι αιγοκεροι που θελουν το κακο μου.
    γι αυτο χαιρετουρες, και αλαργα

    *αρθραρα, ε
  • AriesLeo @ 11.07.2012 00:30
    symfwnw, k egw eimai auto akrivws pou leei! den pisteua sta matakia mou diavazontas.
    ms. Starface, 2 einai oi opseis Kronou mou, tetragwna k me ta dyo fwta k
    epomenws *synodos  me to mesodiasthma tous. ara, my sentiments
    exactly... eiste omologoumenws foveri xD xD
  • reye @ 10.07.2012 22:26
    ακόμα κι αν οι όψεις του κρόνου και η θέση του στο χάρτη μου δε το δικαιολογεί.... it's the story of my life... είναι πολύ επίπονη η διαδικασία της αναγώρισης του προβλήματος και η συεπακόλουθη δράση!
    πολύ ενδιαφέρον άρθρο ωστόσο... ευχαριστώ
  • Shark @ 10.07.2012 22:21
    Οτι και να πω....λιγο ειναι..
  • AriesLeo @ 10.07.2012 22:19
    oriste h eksigisi loipon. gi auto eimai toso enoxikh. me prospatheia metriastike ligo
  • vAIRsiFIRE @ 10.07.2012 20:03
    Και μετα ερχεται το περασμα του Χρονου και βαρεθηκες να προσπαθεις να τα κανεις ολα τελεια, και κουραστηκες να αυτομαστιγωνεσαι και ναι
    ...αρχι2εις να δειχνεις σημαδια εγωισμου και να βα2εις τα δικα σου θελω πανω απο ολων των αλλων και ποσο τους κακοφαινεται αυτο γιατι σε ειχαν μαθει αλλιως και τους βγηκες αλλιως... αν και στην αρχη νιωθεις ενοχες για το οτι εχεις γινει λιγο αναισθητος, μετα το συνηθι2εις και αποδεχεσαι το γεγονος οτι εχεις κι εσυ δικαιωμα στο να κανεις αυτο που θελεις και οχι αυτο που ειναι κοινωνικα\ηθικα αποδεκτο, που εντελει ολοι αυτοι οι περιορισμοι ειναι τα δικα σου Ορια περι σωστου και λαθους που εχεις επιβαλει στον εαυτο σου... Τελικα, ολα υποκινουνται απο τον Φοβο... τον φοβο του κοινωνικου αποκλεισμου, της απορριψης και της γελοιοποιησης..
     
    Αυστηρος κριτης ο Κρονος και ακομα αυστηροτερος ο Χρονος. Το τελικο στοιχημα βεβαια θα κερδιθει οταν απαλαγεις απο τον Φοβο...
  • vAIRsiFIRE @ 10.07.2012 19:43
  • libertoula84 @ 10.07.2012 19:29
    συγκλονιστικό το άρθρο...κι αυτό γιατί νιώθω οτι περιγράφει τη ζωή μου...
  • sgouromallousa @ 10.07.2012 19:23
    Καθε μου προσπάθεια απο μικρό παιδί έτεινε στο να ειμαι το ''καλο κορίτσι'' για τον γονιο , η ''αριστη μαθήτρια'' για τον δασκαλο , το ''πολυταλαντο κορίτσι '' για τους γύρω. Μια ζωή να ζητω επιδοκιμασία απο τους γύρω για να νιωσω εγω  καλα με τον εαυτο μου. Δεν νομιζω να αλλαξει ποτε αυτο. Ειναι εμφυτο. Οπως επισης δεν προκειται ποτε να αλλάξει το γεγονος οτι γινομαι αυταρχική -μητριαρχικη -πατριαρχικη στις σχεσεις μου. Καποιον θα νταντευω ή θα με νταντευουν . Τι διακο ..?
     
     
    Με αγάπη η σύνοδος Κρόνου- Άρη στον εφτα. 
  • andreas_zepos @ 10.07.2012 19:05
    Κρονος στον 10ο, στην κορυφη γιοντ με βαση ποσειδωνα και αρη. Μια αέναη τρι-τραμπαλα αναμεσα στο φαντασιακο, τα πρεπει, και τον τροπο πραξης. Με πιο απλα λογια, υπαρχει καλη συνεργασια αναμεσα σε αρη και ποσειδωνα (οψη εξαγωνου αναμεσα σε φαντασια και ορμη, πραξη) αλλά και οι δυο αυτοι πλανητες δενουν δυσαρμονικα με διπλο χιαστι με τον κρονο, το γονιο, που σου (μου) λεει απ'τον 10ο, ''νταξει, ξυπνα τωρα και κανε αυτο που λεω εγω''.
    μπζζζζζζζζζλψηηψ8^&%^#$%$#^%$%!!!!!.... ηλεκτροσοκ..
  • manini @ 10.07.2012 18:26
    δεν ξέρω αν δημιουργείς μια ψεύτικη αυτονομία...νομίζω είναι συνειδητοποίηση ότι πρέπει να σταθείς στα πόδια σου ανεξάρτητος, γιατί πιστεύεις ότι δεν μπορείς να έχεις αυτό που επιθυμείς,...όχι γιατί δεν το αξίζεις...αλλά γιατί απλά δεν γίνεται να το έχεις....

    Μέσα σου έχεις όλες τις επιθυμίες...όλα τα όνειρα...μόνο που πιστεύεις ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πραγματώνονται οπότε νομίζεις ότι πρέπει να κάνεις ότι καλύτερο με αυτό που σου δίνεται, χωρίς να συνειδητοποιείς ότι εσύ ο ίδιος βάζεις το φρένο στον εαυτό σου.
     
    Δεν πιστεύω ότι αποκόπτεσαι από το συναίσθημα. Αν συνέβαινε αυτό κατά έναν τρόπο παράδοξο θα λυνόταν το πρόβλημα του ενοχικού κ του ανασφαλές ανθρώπου...γιατί δεν θα υπήρχε λόγος να αποδείξει, να προσπαθήσει να προσφέρει κάτι. Πιστεύω ότι κατά μια έννοια ενοχοποιεί κ το συναίσθημα. (άλλα άντε να το περιγράψεις αυτό)
     
     
    πολύ ωραίο άρθρο!!! θα μου άρεζε πολύ ένας ανοικτός διάλογος με ένα τέτοιο  θέμα αστρολογίας-ψυχολογίας.
     
     
  • ELENI.P @ 10.07.2012 17:41
    σ ευχαριστω stardome για την αναλυση...οντως  ετσι  ειναι....!!!!!! εχεις δικιο απλα εμεις που δεν ξερουμε αστρολογια  απομονωνουμε τις οψεις και ετσι βγαζουμε λαθος συμπερασματα...ειδικα εγω που ειχα μπερδεψει και τους οικους γιατι πολλα σαιτ μου βγαζαν τον κρονο στον 8ο τον ηλιο στον 2ο και τον δια στον 6ο αλλα αφου το λες εσυ θα παρω σαν δεδομενο οτι τελικα εχω τον κρονο στον 9ο...ευχαριστω και παλι..!
  • Ariete79 @ 10.07.2012 17:18
    Ο δικός μου Κρόνος στον 4ο εκφράστηκε μ' έναν πατερούλη Στρατιωτικό. Έναν άνθρωπο σοβαρό & μετρημένο που ο λόγος του είναι συμβόλαιο.
    Δεν είναι ο "έξω καρδιά" γλετζές. Είναι όμως ένας αυστηρός φρουρός της οικογενείας μας, που δεν μας χαλάει χατήρι! <3 <3 <3
     
    xoxo
  • Stardome* @ 10.07.2012 17:16
    ELENI.P αν και δεν είμαι ο συντάκτης του άρθρου, και είμαι σίγουρος
    ότι η Starface θα απαντήσει σύντομα σε όλες τις ερωτήσεις σας, να πω δύο
    λόγια για το θέμα πατέρας και τις όψεις Ήλιου - Κρόνου.
     
    Πρώτον, υπάρχει όντως η τάση με τις δύσκολες όψεις Ήλιου - Κρόνου η
    σχέση με τον πατέρα να είναι όντως προβληματική - μιλάμε για μια υψηλή
    πιθανότητα. Όμως δεν παίρνουμε έτσι απλά μια όψη και λέμε "να, έχεις
    αυτό! Άρα ο πατέρας σου ήταν σκληρός, αναίσθητος κτλ!". Όταν γράφουμε
    για τις όψεις του Ήλιου, προφανώς είμαστε υποχρεωμένοι να απομονώσουμε
    την όψη που αναλύουμε και να μιλήσουμε γι' αυτήν αγνοώντας όλες τις
    άλλες. Σαν να αναλύουμε μια σύνθετη ουσία στα επιμέρους. Όμως όταν ο
    Ήλιος στο γενέθλιο χάρτη μας έχει ας πούμε 5 όψεις, μετά την ανάλυση των
    επιμέρους, έρχεται η σύνθεση. Εκεί διαφοροποιούνται πολλά...
     
    Να πάρουμε το χάρτη σου για ένα σύντομο παράδειγμα. Πρώτον έχεις Ήλιο
    στους Ιχθύες. Αυτομάτως μας λέει αυτό ότι είσαι συντονισμένη στην
    ευαίσθητη πλευρά του χαρακτήρα του. Ο πατέρας με Ήλιο στους Ιχθύες είναι
    συνήθως υποχωρητικός (στη σχέση του με το παιδί πάντα), δείχνει ένα
    ευαίσθητο πρόσωπο και το παιδί αντιλαμβάνεται πως προβαίνει σε θυσίες
    για χάρη της οικογένειας. Ο Ήλιος βρίσκεται μάλιστα στον 3ο οίκο και σε
    σύνοδο με Αφροδίτη και Ερμή. Τι μας λένε αυτά τα στοιχεία; Ο πατέρας
    (Ήλιος) έχει γοητεία (Αφροδίτη) και είναι επικοινωνιακός (Ερμής).
    Μάλιστα τον παιδί τον βιώνει σαν πολυπράγμων, κοινωνικό και περίεργο για
    τη ζωή (3ος οίκος). Το μαγνητίζουν οι γνώσεις ή τρόπος σκέψης του...
    Που μπαίνει ο Κρόνος; Κάνει αντίθεση με την τριπλή σύνοδο και βρίσκεται
    στον 9ο οίκο. Ο πατέρας λοιπόν, παρότι έχει όλα τα παραπάνω
    χαρακτηριστικά είναι σοβαρός άνθρωπος. Έχεις μάλλον μια παραδοσιακή
    (Κρόνος) φιλοσοφία ζωής (9ος οίκος) και πολύ στιβαρές (Κρόνος) αξίες
    (9ος οίκος). Ενώ θα μπορούσε να είναι εσαεί σε μεταβλητή κατάσταση, να
    αλλάζει γνώμες και να ξεφεύγει από τις ευθύνες με την ευφυΐα και τη
    γοητεία του, εντούτοις έχει ένα πολύ ισχυρό μηχανισμό αυτοελέγχου και
    μια ρεαλιστική (Κρόνος) ηθική (9ος οίκος).
     
    Καταλαβαίνουμε πως πάει; Επίσης, στην περίπτωση σου η αντίθεση Ήλιου -
    Κρόνου είναι αποκλίνουσα (δηλαδή στην εξέλιξη του προοδευμένου γίνεται
    όλο και μεγαλύτερης ανοχής), άρα θα την χαρακτήριζε κανείς πιο χαλαρής
    ισχύος.
     
    Ελπίζω να έλυσα μερικές από τις απορίες σου...
  • krikri31 @ 10.07.2012 16:56
    εχω ηλιο αιγοκερο στον 4 οικο και σεληνη τετρ κρονο με επηρεαζει?
  • apouli @ 10.07.2012 16:55
    Μια αντιθεση κρονου-ηλιου ειναι πχ ηλιος στον ταυρο και κρονος στον σκορπιο σωστα??ή εχουν σχεση και οι μοιρες??επισης αν οντως λενε αυτο για την απουσια  του πατερα σε εμενα ισχυει ...
  • ELENI.P @ 10.07.2012 16:50
    εγω εχω αντιθεση ηλιος-κρονος και οπου και αν εχω διαβασει ολοι λενε προβληματα με τον πατερα που ειναι απων...κλπ κλπ...καμια σχεση ομως.....!!
  • manini @ 10.07.2012 16:43
    .....δεν έχω λόγια...

έχουν γενέθλια 249 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάρκος, Μαρκέλα

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...