παρακαλώ περιμένετε...

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ 09.03.2009 - ΠΑΡΘΕΝΟΣ

71 σχόλια
  • flamescreen73 @ 13.03.2009 13:08
    Πας ο χαρτης μου, μετα βαζεις τα στοιχεια και τικαρεις το ενημερωση στοιχειων.
  • Fakeme @ 13.03.2009 12:55
    Θα μπορούσε κάποιος παρακαλώ πολύ να μου πει πώς μπορώ να αλλάξω την ώρα γέννησής μου στα στοιχεία μου? Υπάρχει περίπτωση να μην είναι δυνατό να συμβεί? Αυτή η εντύπωση μου έχει δημιουργηθεί.
  • smilepls @ 12.03.2009 14:22
    ego tora pou noiotho oti ta kalutera tora arxizoun? oti kati kalo einai konta kai sigoura mia nea zoi? logiko? anamenomeno?
  • gb488 @ 11.03.2009 15:22
    ναι! κι εγώ το αγαπώ αυτό το τραγούδι! και τα άλλα τους βέβαια! αλλά αυτό είναι και φιλ - γκουντ!
    το έχουν συνδυάσει με το σύλλογο φλόγα. πρόσφεραν χρήματα από τις πωλήσεις του προηγούμενου δίσκου τους στο σύλλογο και ήταν το τραγούδι της όλης καμπάνιας..
  • smilepls @ 11.03.2009 15:20
    i zoi sou fonazei
  • gb488 @ 11.03.2009 15:13
    για ποιό από όλα λες; έχω ανεβάσει κάμποσα τελευταίες μέρες..
  • smilepls @ 11.03.2009 15:09
    gb488 to tragoudaki apo ta kitrina podilata einai super!
  • gb488 @ 10.03.2009 16:48
    ελπίζω η Μίμι να βρεί την απάντησει του κου Πανόπουλου για το θέμα της, γιατί χάθηκε με τόσα ποστ που κάναμε! Μίμι, πάτα "ο Γιώργος Πανόπουλος απαντάει". Είσαι πρώτη - πρώτη εκεί (μέχρι στιγμής).
  • smilepls @ 10.03.2009 16:02
    akribos auto skeftika, oti tosa xronia ton 'barao' me ta dika mou dedomena. tha kano ena bima kai oti ginei. sto finale tha to exo kanei gia enan antropo pou agapao. an xaso exasa. outos i allos xameni eimai tora...
    euxaristoooooo
  • gb488 @ 10.03.2009 15:35
    αν το θέλεις κάντο. Πρέπει πάντα να κάνουμε αυτό που θέλουμε. Κι αν τρώμε τα μούτρα μας να λέμε δεν πειράζει, εγώ έτσι γούσταρα, αυτό νόμιζα πως ήταν σωστό.
    Αν τώρα περιμένεις να σου πώ ότι ο άντρας πρέπει να κάνει το πρώτο βήμα, κι ο άντρας πρέπει να κυνηγάει, δε θα το πω, δεν είναι το στύλ μου. Αντίθετα αν τον έχεις το χριστιανό στην τσίτα τόσα χρόνια, ίσως να του αξίζει κι αυτού λίγη προσπάθεια, λίγο ενδιαφέρον.
  • smilepls @ 10.03.2009 15:24
    ok papaoutsia katalaba dld... m auti ti logiki o dikos mou aris den einai sosta ekdulomenos... xmmm eutuxos isos giati tha eixa spasei polla kefalia mexri tora...xaxaxa astieuomai. apla skeftomai to exis mexri tora kathe fora etrexe auto apo piso mou kai me gurnouse piso,kai ola kala. mipos gia allagi na kano ego ena bima auti ti fora (afou uparxoun aisthimata) na min perimeneno alla na draso?
  • gb488 @ 10.03.2009 15:08
    χμμμ...δεν είναι τόσο απλό...
    καταρχάς κενός οίκος δε σημαίνει ότι κάτι δεν εκφράζεται καλά...γενικά το λέω αυτό, ανεξαρτήτως αναχαιτήσεων...
    μην περιμένεις ότι επειδή έχει ωροσκόπο λέοντα πρέπει και να μασάει σίδερα κι επειδή δε το κάνει δεν είναι λέων...
    είναι πολλά αυτά που μπορεί να περιορίζουν τις εκδηλώσεις μας..ο Άρης πχ, όπως λες..
    τώρα, και σε αυτό δεν είμαι σίγουρη, νομίζω πως ο πλανήτης που είναι σε αναχαιτισμένο ζώδιο έχει πρόβλημα...
    δλδ αν κάποιος έχει αναχαιτισμένο κριό (καμιά ακμή στον Κριό) και Άρη στον κριό, νομίζω πως είναι αυτός ο Άρης που έχει αδυναμία να εκδηλωθεί....
  • smilepls @ 10.03.2009 15:02
    na pos exigitai... me tin anaxaitisi.. ston leon pou einai o oroskopos tou den exei kanena planiti einai kenos ... ara kathisterimeni ekfrasi eno ego antitheta exo mesa ton ari... gi auto trexo me 1000 kai autos paei suntiritika? kala katalaba gb488?
  • smilepls @ 10.03.2009 14:54
    xmm xmm to diabasa eida gia kathisteriseis ekfrasi i apenergopoiiseis. isos etsi mporo na dexto oti einai sosti i ora (oroskopos tou kalou mou -leon-)giati kai ston diko tou xarti exei anaxaitisis se antistixous oikous me mena alla me perissoterous planites mesa.
  • gb488 @ 10.03.2009 14:53
    τώρα, τα διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε δεν εξηγούνται μόνο από τον κρόνο. Μπορεί να γίνεται κάποια όψη στον 6ο οίκο σου κι αυτό να σου φέρνει τα θέματα υγείας...συν βέβαια ότι όταν ο κρόνος είναι στο ζώδιο μας δυσκολεύει τα πράγματα γενικώς...απλά καταλαβαίνεις, πρέπει κανονικά να κοιτάμε το χάρτη σα σύνολο...
    για το φίλο σου δοκίμασε να βγάλεις ένα χάρτη με αυτή την ώρα που έχεις κι έναν με κανένα δεκάλεπτο νωρίτερα (δλδ αν γέννησε 10 και μισή, δέκα και σαράντα και σαρανταπέντε θα την είχαν πάει στο δωμάτιο όπου μπορεί να κοίταξε το ρολόι της). Μπορεί και να μην αλλάζει καν ο ωροσκόπος σε αυτό το διάστημα...
    ίσως η πορεία της σχέσης σας να κριθεί οριστικά και αμετάκλητα όταν ο κρόνος κάνει σύνοδο με την Αφροδίτη σου. Δεν ξέρω. Πάντως κανονικά θα πρέπει να δώσει μια απάντηση και να τελειώσει αυτή τη μεσοβέζικη κατάσταση που είστε και μαζί και χώρια. Ή μαζί ή χώρια. Λένε ότι ο Κρόνος δε γνωρίζει μέση οδό.
  • gb488 @ 10.03.2009 14:45
    χοντρικά - χοντρικά, περί αναχαίτησης: θεωρητικά εφόσον οι οίκοι είναι 12 και τα ζώδια επίσης δώδεκα, θα έπρεπε να έχουμε μία ακμή οίκου σε κάθε ζώδιο. Μερικές φορές όμως κάποιο ζώδιο είναι αναχαιτισμένο , δλδ δεν υπάρχει καμιά ακμή οίκου σε αυτό το ζώδιο, κι ως εκ τούτου σε κάποιο άλλο υπάρχουν δύο ακμές (όπως στο λέοντα στην περίπτωσή σου). περισσότερα γι'αυτό μπορείς να διαβάσεις στο αστρολογικό λεξικό για αρχάριους στη δεύτερη σελίδα των αστρομαθημάτων.
  • smilepls @ 10.03.2009 14:36
    i ora pou mou exei pei einai 22.45 etsi tou eipe i mitera tou. alla palia oi mamades den koitousan toso tin ora tis gennisis alla tin ora pou anebainan sto domatio. to xero apo sizitisei pou exo kanei me mamades filon kai ti diki mou.(na einai kala o pateras mou pou thimotan. panta oi mpampades thimounte kalutera.) mporei dld na einai 1 me duo ores noritera i ontos i mitera tou koitouse to roloi kata ton toketo...
  • smilepls @ 10.03.2009 14:31
    ti simainei anaxaitisi? oxi den itan i proti fora oles autes oi 'pentakosioste' exoun xekinisei ekei peripou apo to 2005 kai apo to 2007 exoun ginei pio duskoles kai entones .exeis apoluto dikaio oti apo to 2005 arxisan ta paratragouda ton oikonomikon... kai to 2006-2007 polla problimata ugeias.
  • gb488 @ 10.03.2009 14:22
    α και για να βρεις τον ωροσκόπο του, απλά φτιάξε το χάρτη του αν ξέρεις την ώρα γεννησής του.
  • gb488 @ 10.03.2009 14:21
    λοιπόν, επανήλθα. καταρχάς σμάιλ, έχεις αναχαίτηση στο χάρτη σου γι'αυτό και έχεις ακμές δύο οίκων στο λέοντα. το είχα υποπτευθεί έτσι που μου τα έλεγες γι αυτό σου ζήτησα το copy - paste. Βέβαια, τον περισσότερο καιρό που ο Κρόνος είναι στην Παρθένο τον είχες στο 2ο οίκο σου (με βάση τις μοίρες που μου δίνεις). Επειδή έχεις ακμή΄τρίτου στην 21η της Παρθένου , ο κρόνος θα είναι στον τρίτο οίκο σου αφότου περνά αυτή τη μοίρα. με τις ανάδρομες πορείες ψιλομπανοβγαίνει μεταξύ των δύο.
    έχεις λοιπόν μπροστά σου καιρό να κάνεις ξεκαθαρίσματα με την αδερφή σου. άλλωστε το ότι "έφαγες πόρτα" και σε στεναχώρησε δείχνει ότι κάτι δεν είναι καθαρό μέσα σου, άρα ο κρόνος δεν έχει λειτουργήσει.
    έχε υπόψη σου ότι λόγω του ότι είσαι παρθένος με ωροσκόπο λέοντα (και μάλιστα στις πρώτες μοίρες του Λέοντα) η επιρροή του κρόνου θα πρέπει να είναι για σένα αισθητή από τα τέλη του καλοκαιριού του 2005.
    Πάμε τώρα στο θέμα του φίλου σου και επέτρεψε μου να σε ρωτήσω αν η πεντακοσιοστή φορά που τον χώρισες ήταν η πρώτη όλα αυτά τα χρόνια (τα μετά Κρόνου)..
  • smilepls @ 10.03.2009 14:05
    kronos ston xarti mou einai ston tauro ston 10 oiko( 20')... tora auto einai kalo? xaxa
  • smilepls @ 10.03.2009 13:55
    den ton espasa ego, antitheta akomi kai prin mia ebdomada prosferthika na ti boithiso me kati pou einai sxetiko me ti douleia mou (meso tis miteras mas) kai arnithike.auti ekleise tin porta.
  • gb488 @ 10.03.2009 13:53
    miso. erhomai.
  • flamescreen73 @ 10.03.2009 13:52
    Να ξεκαθαρίσω κάτι, επι τη ευκαιρία. Εγω αστρολογικα είμαι σκράπας. Να ξέρεις οτι βοηθεια επι του θέματος θα βρεις απο οποιονδηποτε αλλον απο εμένα.
  • flamescreen73 @ 10.03.2009 13:51
    Ναι κάποιοι ανθρωποι έιναι κάπως δυστυχώς. Κοίτα εγω δεν μαλλώνω με τα αδερφια μου ιδιαίτερα, και όταν το κάνουμε το συζηταμε και βρισκουμε άκρη.
    Ειμαι όμως ήπιων τόνων, θα υποχωρήσω εγω όπου χρειάζεται για να μην διαταραχθει η σχέση μας και αυτό απο συνειδητή επιλογή, οτι "ξέρεις εγω κάτι θέλω, και για αυτό καταθέτω κάτι στο τραπέζι."

    Εαν όμως τα πράγματα εκτραχυνθουν και φτάσουμε σε σημειο που εγω δεν τους βλέπω πια σαν αδερφια μου, δε μπορει να υπάρχει η σχέση, απλως και μόνο επειδη κάποτε υπήρξε. Αλλα θα είναι καταλυτικό, να μη θελω να τους ξαναδώ στα μάτια μου. Και παρότι βοηθάω και όσους δεν ξέρω, πιθανολογω οτι μπορει να ερθουν σε μένα και να τους αρνηθω.

    αλλά πρέπει κα΄ποιος να συμπεριφερθει όπως έγιναν τα πράγματα στην οικογένεια του πατέρα μου, που πάντα η ύλη είχε τον πρώτο λόγο. Εγω αυτο δεν το μπορώ, να βλέπουμε τον ανθρωπο σαν νουμερο κλπ.

    Ομοίως, αν σε πνιγει κάτι εσένα σαφώς και να κάνεις κάτι για αυτό. Αρκεί να ξέρεις οτι όντως είναι σημαντικο για να σπασεις αυτο το δεσμό.
  • smilepls @ 10.03.2009 13:47
    AC 5 le 46' 2 , 26 le 20 , 3 21 vi 24' , IC li 50' ....
  • smilepls @ 10.03.2009 13:43
    egine prin merikes meres 27/2/09 sorry to egrapsa lathos...
  • flamescreen73 @ 10.03.2009 13:42
    Εννοεις οτι θα χωρίσεις σε 17 μερες η χωρισες πριν απο ενα χρόνο? Αν τον χώρισες και εσυ η ίδια, δυσκολο το πράγμα αφου ειστε ενα χρονο χωρια, περα απο αστρολογικα. Χωρις να ειμαστε ποτέ απόλυτοι βεβαια.
  • smilepls @ 10.03.2009 13:42
    flame, den eixa pote idiaiteres sxesis me tin adelfi mou sta paidika mas xronia. megaluteri apo mena ,kleisti ekeini me kapoia kila parapano, koinoniki ego me allo somatotupo. panta eixame kontres. megalonontas pistepsa oti ta eixame brei alla to 2007 mou apedixe opos kai stous goneis mas oti pote den xeperase tin zileia tis pros emena. itan kali mazi mou mono otan enoiothe oti itan pio dunati.molis allaxan oi isoropies (tis) egina mia xeni gi auti kai etsi me antimetopise.. sok terastio giati panta elega pos einai dunaton na uparxei antagonismos sta adelfia (pote den enoiosa etsi oute gia filous mou. moto mou einai oti an kanei i exei kati kapoios kai auto to kati to thelo kai go tote den exo para na prospathiso kai na kano kai go. pote den eipa des autos des auti ti exei posa konomaei or what ever.. ) i adelfi mou to ekane... lupiro polu
  • smilepls @ 10.03.2009 13:36
    ok. o kalos mou... (pou ton xorisa gia ekatomuriosti fora stis 27/3 einai genimenos 17/11/66 kai leei oti exei oroskopo leon( emena den mou kanei polu gia leon) ...einai mia apo tis sxesis pou safos epireastikan entona apo ton krono. uparxei kati pou tha mporouse na mou deixei an auto einai to telos? (troo katrapakies ores ores kai fountono kai xefountono afou ta exo kanei ola smparalia (pou ton exo auton ton tauro prepei na to psaxo) ... einai mia sxesi 5+ xronon me exelixi me polu agapi,pathos ktl, etoimazame spiti..apla eimai panta biastiki ego trexo kai ekeinos paei monima me statheri taxitita. sumbibazetai auto pouthena i monimos tha diamartiromai pou menei piso?)
  • flamescreen73 @ 10.03.2009 13:34
    Οι σχέσεις δεν έχουν διαχωρισμούς. Αν κάτι χωλαίνει πρεπει να ξεκαθαρίζει κιόλας. Και τα αδερφια συμπεριλαμβανονται δυστυχως κάποιες φορες. Νομίζω οτι ειμαι αρκετα τυχερός ωστε να εχω καλές σχέσεις με τα αδερφια μου, αλλα αυτό δε σημαίνει οτι δε μπορει να μην υπαρξουν και προβλήματα.

    Εγω εχω τεράστιο θεμα με την ύλη. Ανθρωπος που θα βάλει την ύλη σε ανώτερη μοίρα απο εσένα, πως μπορει να εχει σχέση μαζι σου? Στα κληρονομικά αν δεν τα βρεις για παραδειγμα απο εγωισμους, στα σκουπίδια φίλε.

    Η ύλη ειναι σκουπιδι ετσι και αλλιως και τα χρήματα παλιόχαρτα. Κανεις πραγματα μεν με αυτα, αλλα δεν μπορει να ερχονται σε πρωτη μοιρα. Αν ερθουν, αστο καλύτερα, υπαρχουν και οι φίλοι.
  • gb488 @ 10.03.2009 13:31
    μακάρι να έγιναν πιο ξεκάθαρα κάποια πράγματα...αν και θα ήθελα να μου κάνεις μία χάρη...δες στο χάρτη σου το πινακάκι που λέει Οίκοι και κάνε μου copy - paste την πρώτη και δεύτερη γραμμή...
  • smilepls @ 10.03.2009 13:26
    episis tha paro mia anasa giati ap oti eida ston xarti mou o deuteros oikos xekinaei apo ton leon kai teleioneis stin partheno... kai o 3os apo tin partheno kai teleionei ston zugo. ara tora katalabaino giati upirxe tetoio xekatharisma idi sti zoi mou ...kai me adelfia... ok kati xemplexa... thank youuuuu
  • gb488 @ 10.03.2009 13:25
    ρώτα!
  • smilepls @ 10.03.2009 13:24
    xmm me auto pou mou eipes gia tis sxesis.. na paro to tharos kai na rotiso? i to parakana idi?
  • gb488 @ 10.03.2009 13:21
    ναι, με ωροσκόπο λέοντα, είναι λογικό να έχεις δεύτερο οίκο στην Παρθένο. Μπορεί όμως να πιάνει και λίγο από το Ζυγό οπότε τα οικονομικά σου να συνεχίσουν να επηρεάζονται κι όταν ο κρόνος μπεί στο Ζυγό αλλά όχι για όλο το διάστημα που θα είναι εκεί, κάποια στιγμή θα περάσει τις μοίρες όπου είναι η ακμή του 3ου οίκου σου και θα μπεί σε αυτόν. Τρίτος οίκος, το κοντινό μας περιβάλλον, τα αδέρφια μας, οι κοντινοί συγγενείς μας (όχι πατέρας-μάνα), η γειτονιά μας κτλ.
    Μη φοβάσαι τον κρόνο. Πετάει μόνο ότι δεν έχει αξία. Δλδ μη νομίσεις ότι επειδή θα μπεί στον τρίτο σου οι σχέσεις με τα αδέρφια σου θα γίνουν σκατά. Αν όμως έχετε προβλήματα ο κρόνος θα σε κάνει να θέλεις ένα ξεκαθάρισμα, λύνουμε τα προβλήματα και προχωράμε υγειώς ή το ξεχνάμε. Όταν ο κρόνος θα κάνει σύνοδο με την Αφροδίτη σου να το περιμένεις αυτό το ξεκαθάρισμα σε σχέσεις και συνεργασίες. Μπορείς τότε να χωρίσεις από μια σχέση που το χει παραχέσει και σ'έχει παιδέψει, μπορεί όμως να προχωρήσεις και σε ένα γάμο. Καταλαβαίνεις το κονσεπτ ελπίζω..
  • smilepls @ 10.03.2009 13:20
    flame exeis dikaio , mpakaloteftero kai agios o theos kairo tora... kai exei kana duo meres pou leo den paei allo.. ta pira ta mathimata mou thelo na pisteuo.(na dagoso kai ti glosa mou mazi min tin fao sto telos) kalos o kronos ekei pou petame ekei mas epanaferei...
    euxaristooo
  • smilepls @ 10.03.2009 13:14
    ok kati katalaba nomizo, s euxaristogb488. (ara to oti eimai parthenos kai smfona me to xarti pou blepo einai ston deutero oiko me ton krono stin partheno itan epomeno na epireastoun ta oikonomika mou? kai me to sti sunexeia me to zugo ston 3 oiko tha prepei na do ti dieuleuseis tha ginoun gia na xero kata poso tha me epireasei? ) katalaba i mia tripa sto nero? euxaristo pantos gia to xrono sou.
  • flamescreen73 @ 10.03.2009 13:09
    Οχι. Επιλογη παντα εχεις στα χερια σου. Συγκεντρωση χρειαζεσαι. Μπορεις και να εισαι αντιθετα μοιρολατρικος και να καταθετεις τα οπλα σε καθε δυσκολια και αυτο ειναι εξαλου αποδεκτη λυση για πολλους. Τα αποτελεσματα δεν ερχονται ποτε μονα τους. Και επειδη αλλαζουν τα δεδομενα, πρεπει να εχεις τη φρονηση να αλλάζεις και εσυ μαζι τους. Επειδη κατι πετυχαινε χτες δε σημαινει οτι θα πετυχει με την ιδια μεθοδο και σημερα.

    Ωραιο ειναι και το μπακαλοτεφτερο, αλλα τα spreadsheets εχουν περισσοτερες δυνατοτητες.
  • gb488 @ 10.03.2009 13:05
    ααα..κοίταξε, αν ας πούμε ο κρόνος μπαίνει σε έναν οίκο σου, το 2ο ας πούμε που έχει να κάνει με τα οικονομικά, τα οικονομικά σου επηρεάζονται για όσο διάστημα είναι ο κρόνος εκεί..
  • gb488 @ 10.03.2009 13:03
    όχι, δεν είναι έτσι όπως τα λες...θα επηρεαστείς όταν ο Κρόνος θα είναι κοντά στους πλανήτες αυτούς και θα κάνει όψεις συνόδου...
    Δλδ, έστω ότι εγώ έχω Αφροδίτη στην 29η μοίρα της Παρθένου...ε, δεν επηρεάζομαι από το Σεπτέμβρη του 07 που μπήκε ο κρόνος στην Παρθένο...χοντρικά χοντρικά, την επιρροή του τη νιώθω όταν ο πλανήτης είναι στην 20η της Παρθένου και έπειτα...μέχρι 10 μοίρες απόσταση (στον κρόνο δίνουμε λίγο μεγαλύτερη ανοχή) κάνουν σύνοδο...
    Κι επίσης θα επηρεαστείς σε τομείς και πλευρές της ζωής σου που συμβολίζονται και από τον πλανήτη που συμμετέχει στην όψη (πχ Αφροδίτη - σχέσεις / συνεργασίες) και από τον οίκο στον οποίο γίνεται...
  • smilepls @ 10.03.2009 12:56
    xmm me afroditi kai ourano ston zugo mallon ... katholou kala den tha peraso otan mpei o kronos ston zugo... bathia anasa , valerianes kai ante na doume? kala katalaba?
  • gb488 @ 10.03.2009 12:47
    κοίταξε, ο κρόνος θα φύγει από την Παρθένο αυτό τον Οκτώβρη, θα ξαναγυρίσει κάποια στιγμή ανάδρομος, και θα φύγει "οριστικά" καλοκαιράκι του '10. Άυτό που μας δίνει εδώ ο φλέιμ πράγματι αναφέρεται σε όλους τους παρθένους αν και το ποιοί τομείς επηρεάζονται κυρίως εξαρτάται κι απο τις διάφορες όψεις που γίνονται στους οίκους καθενός...
    Καλοκαίρι του 10 λοιπόν μπαίνει στο Ζυγό ο κρόνος και πρέπει να περιμένεις ότι κι απο εκεί θα σε επηρεάσει. 1ον γιατί θα βρίσκεται ούτως ή άλλως σε κάποιον οίκο του χάρτη σου κι αυτός ο τομέας που ο οίκος αυτός συμβολίζει θα υποστεί αλλαγές. Σου φέρνω ένα παράδειγμα από το περιβάλλον μου. Κριός , χωρίς Κρόνο στο ζώδιο του ή στο απέναντι ζώδιο, ο Κρόνος κατά τη διέλευση του στην Παρθένο διέρχεται από τον τρίτο οίκο του που συμβολίζει, αδέρφια, συγγενείς, κοντινό περιβάλλον κτλ...και έρχεται σε οριστική ρήξη με τα αδέρφια του αφού τόσα χρόνια η σχέση τους ήταν μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας. έπειτα, μπορεί στο ζυγό να έχεις πλανήτες που θα κάνουν σύνοδο με το διελαύνοντα Κρόνο στο ζώδιο αυτό.
  • smilepls @ 10.03.2009 12:36
    euxaristo polu paidia! tha diabaso alla nomizo oti den to exo to thema... exo basikes elipseis kai ligo xrono... i erotisi mou einai an tha teleiosoun ta duskola kai pote? ... bebaia exo mia aisiodoxia mesa mou entoni kai den ta blepo toso maura oso perigrafontai, profanos logo oroskopou? exo kourastei omos, thelo na iremiso.. problepetai i mono koupi? ...
    kai pali euxaristo
  • flamescreen73 @ 10.03.2009 12:30
    Αναφερομαι σε αυτο βασικα:
    "ναι με πλανήτες στους Ιχθύς και την Παρθένο συνεχίζετε να έχετε Κρόνο (είχατε και με τους πλανήτες στον Λέοντα) που πιέζει {ΚΑΙ τα οικονομικά σας}και θα συνεχίζει {να τα πιέζει και} να σας πιέζει γενικότερα και τους επόμενους μήνες.."

    Αγγύλες δικές μου.
  • gb488 @ 10.03.2009 12:24
    φλέιμ νομίζω πως η απάντηση ήταν για τη Μίμι και μόνο...
  • gb488 @ 10.03.2009 12:23
    smile, οι υπεύθυνοι του σάιτ είναι προφανές ότι δεν μπορούν να απαντάνε σε όλα τα ερωτήματα τόσα που είναι! όμως τα μέλη μπορούμε να βοηθάμε το ένα το άλλο. γι' αυτό εάν έχεις ερωτήσεις μπορείς να τις κάνεις. Βοηθάει να γίνεσαι όσο το δυνατόν πιο συγκεκριμένη. Επίσης καλό είναι να διαβάζεις, να μαθαίνεις και να μπορείς να καταλάβεις και πράγματα μόνη σου.
    Τώρα, είσαι Παρθένος και οι Παρθένοι από το 2007 δεν περνάνε και τόσο εύκολα. Τώρα υπάρχουν κι άλλα στοιχεία στο χάρτη σου που μπορεί να εξηγούν το ότι δεν είσαι καλά (και σε ποιούς τομείς), αλλά έτσι δεν μπορούμε να ξέρουμε και πολλά!
  • flamescreen73 @ 10.03.2009 12:23
    Χμ, βλεπω οτι ο κ. Πανοπουλοσ μαλλον γραφει και για σενα παροτι δεν δου απευθυνεται προσωπικα. Η απαντηση σου ειναι καρτερικοτητα και οτι δεν μπορεις να κανεις πολλα, εκτος του ότι μπορεις φυσικα να επενδυσεις μεγαλυτερη ενεργεια στην οργανωση με οτι αυτο συνεπαγεται.
  • flamescreen73 @ 10.03.2009 12:20
    Καθαρα θεμα τυχης smilepls.
    Smile παντως, please!
    Τι θες να μαθεις?
  • smilepls @ 10.03.2009 11:54
    emena giati den mou apantaei kaneis ?
  • gb488 @ 10.03.2009 10:42
    το ότι ο Δίας στον Καρκίνο είναι εξαιρετικός αναφέρεται στη θέση του αυτή καθ'αυτή (δλδ ο καρκίνος είναι μια πολύ καλή θέση για το Δία) ή στην τοποθέτησή του στον συγκεκριμένο χάρτη; (μιλάτε και για καλές όψεις)...
    χμμμμ...γιατί κάπου πάει το μυαλό μου τώρα και μπερδεύομαι....
  • gpano @ 09.03.2009 22:46
    mimie νομίζω ότι υπερβάλλετε για την δεκαετία που όλα σας πηγαίνουν χάλια...ναι με πλανήτες στους Ιχθύς και την Παρθένο συνεχίζετε να έχετε Κρόνο (είχατε και με τους πλανήτες στον Λέοντα) που πιέζει ΚΑΙ τα οικονομικά σας και θα συνεχίζει να τα πιέζει και να σας πιέζειγενικότερα και τους επόμενους μήνες...Όμως όπως ήδη ξέρετε τα οικονομικά σας ήταν ανέκαθεν ασανσέρ- είχατε δεν είχατε, είχατε δεν είχατε κι επί πλέον αδιαφορούσατε για το χρήμα, ή εν πάση περιπτώσει είχατε μια πολύ χαλαρή σχέση μαζί του-κι έτσι πήγαινε μέχρι που τώρα ο Κρόνος σας λέει ότι πρέπει να αντιμετωπίσετε περισσότερο σοβαρά τα οικονομικά σας γιατί πλέον έχετε ανάγκη την οικονομική ασφάλεια...Χρειάζεται να κάνετε κάτι για να αποκτήσετε ασφάλεια ακόμα και δεσμεύοντας τον εαυτό σας σε δουλειές που πιθανόν δεν σας ευχαριστούν...

    Έχω την αίσθηση ότι τον περασμένο Δεκέμβριο ή τώρα στον Ιανουάριο κάτι έγινε εργασιακά που ήταν θετικό...έγινε κάτι? ήταν θετικό? μια ευκαιρία? τι? Η ζωή σας βρίσκεται σε καμπή που χρειάζεται να προσπαθήσετε διπλά σε ολους τους τομείς...Ταυτόχρονα ξέρετε επίσης ότι ακόμα και όταν αισθανθήκατε τη γη να φεύγει κάτω από τα πόδια σας κάτι γινόταν και σωνόσαστε..έχετε ένα εξαιρετικό Δία στον Καρκίνο με καλές όψεις που λειτουργεί σαν ασπίδα αρκεί να μην υπερβάλλετε...Θα τα καταφέρετε και τώρα.. ο αγώνας όμως συνεχίζεται...

    υγ χωρίς να σας βάζω σε καμία υστερία και χωρίς άγχος κοιτάξτε την υγεία σας...ο Πλούτωνας αγγίζει σε λίγο τον 12ο οίκο σας που συμπεριλαμβάνει και την υγεία (ή την υγεία κοντινών ανθρώπων σας) χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ο τομέας υγεία είναι σίγουρο ότι θα επηρεαστεί ...καλύτερα όμως μια σταγόνα πρόληψη παρά μια ουγγιά θεραπεία... ούτως ή άλλως ένα τσεκ απ κάθε χρόνο είναι αναγκαίο..

    να είστε καλά και καλή τύχη...
  • Mimie @ 09.03.2009 22:06
    Κύριε Πανόπουλε, πείτε μου σας παρακαλώ θα φτιάξουν τα πράγματα? από το 2000 έχει ξεκινήσει αυτό το χάος, και ιδιαίτερα τα οικονομικά πάνε από το κακό στο χειρότερο, με θεαματική επιδείνωση τον τελευταίο χρόνο...... τι πρέπει να προσέξω?
  • smilepls @ 09.03.2009 16:22
    kyrie panopoule,
    ego giati noiotho oti eimai s auto to xaos edo kai xronia? (ektos mikron analampon!) gurizo sto parelthon kai blepo oti imoun panta mesa stin organosi. tora i organosi einai i akatastasi kai i arnisi na taktopoiiso otidipote. exei na kanei me kati ston xarti mou i apla thelo 'boitheia' ?
  • mafia7 @ 09.03.2009 15:08
    kala, gp...
    euxaristw..
    min me malwneis...
  • maraki10 @ 09.03.2009 15:08
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕ ΖΗΤΑΜΕ;;;;;;;;
    ΤΩΡΑ ΕΚΑΝΑ FOCUS ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ.
    ΑΛΛΑ ΤΙ ΡΩΤΑΩ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ.
    ΣΩΣΤΟ;;;
  • farfallinat @ 09.03.2009 14:46
    egw kai i lara croft xa xa xa...ela mwre...twra skliriname tha ta kataferoume!! alla to sholio tis christineto einai fantastiko...arhisame kai emeis oi parthenoi na skeftomaste ligo pio ?programmatista"pleon
  • mafia7 @ 09.03.2009 14:45
    ma, sto stardome, gp...
    rwtw, dioti, kata kairous, provlepoun diaforetika atoma...
  • mafia7 @ 09.03.2009 13:38
    kai ksanarwtw:... poios provlepei???
  • mme @ 09.03.2009 13:22
    who gives a damn????
  • starcloud @ 09.03.2009 13:05
    PIECE OF CAKE. EFHARISTO MPAMPA KRONE GIA TO XESKARTARISMA,
    MONH MOU...DYSKOLA DE THA TO EKANA POTE!!
    THNX.
  • Fakeme @ 09.03.2009 12:05
    Αχ και βαχ... Οι ταχυπαλμίες έχουν ξεκινήσει ήδη γιατί το προαίσθημα που έχω δεν είναι και τόσο καλό.. γι'αυτό και διστακτικά διάβασα και την πρόβλεψη.. Κουράγιο αδέλφια! Σε εμάς συμβαίνουν αυτά που δεν μπορούν οι άλλοι να αντέξουν!!
    Σας φιλώ!!!
  • Eden229 @ 09.03.2009 12:00
    Θέλω να κατέβω τώρα!!!!!
  • Christineto @ 09.03.2009 11:23
    Nothing lasts forever so...live it up, drink it down, laugh it off, avoid the bullshit, take chances and never have regrets because...at one point everything you did was exactly what you wanted...
  • TheHunter69 @ 09.03.2009 10:31
    Τελευταία ανακοίνωση.....
    Το Roller Coaster για την κόλαση θα ξεκινήσει σε 10'.
  • paspartu @ 09.03.2009 09:53
    Εκπαιδευτήκαμε πιστεύω αρκετά σε hardcore καταστάσεις τα τελυταία χρόνια.
    Καιρός να πάρουμε ποπ κορν, αναψυκτικά, μπύρες ή σουβλάκια. Να ξαπλώσουμε αναπαυτικά στον καναπέ και να απολαύσουμε την συνέχεια.
    Ούτως ή άλλως μετά από ΟΛΑ αυτά είμαστε πλέον emortal !!
    Σας το λέει αυτό ένα Λιοντάρι με Παρθένο... Κρόνος 2 φορές συνεχόμενες "χωρίς σάλιο".

    Άντε καλή βδομάδα !!
  • tessorodoro @ 09.03.2009 09:49
    Αποψε αυτοσχεδιαζουμε!!!
    Επιτελους!!!!
  • Aries81 @ 09.03.2009 09:45
    Βοήθεια δε θα ζητήσω, ευχαριστώ! Τα έχω βγάλει πέρα μόνη μου μέχρι τώρα, θα τα καταφέρω και πάλι... Μπράβο και πάλι μπράβο, απίστευτες οι προβλέψεις ζωδίου και ωροσκόπου!!!
  • maraki10 @ 09.03.2009 06:50
    EΤΟΙΜΗ GAPNO ΕΤΟΙΜΗ. ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΠΟΠ ΚΟΡΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ, ΠΕΡΙΚΑΡΠΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΝΑΕΙ Ο ΚΑΡΠΟΣ ΑΠΟ ΤΟ JOYSTICK, ΓΥΑΛΙΑ 3D ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΕ.....
    ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΣΕ ΠΙΟ ΗΟΤ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ;;;ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΝΗΘΙΣΑ ΚΑΛΕ, ΤΑ ΣΚΛΗΡΑ.
  • bebetata @ 09.03.2009 05:14
    idi anxwthyka...........ti ine touta pali????????
    ime toso asxima ta prammata??????de tha to anteksw...pote tha kanei ksasteria???????????????????????????????apo to kako sto xeirotero oi problepseis....ante na doume..
  • andreas_zepos @ 09.03.2009 02:58
    highway to hell..

    ps..τι εστί πανσέληνος στις 11 ομως...δε μας ειπες...

έχουν γενέθλια 279 μέλη.

γιορτάζουν οι: Ζωή, Ιορδάνης

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...