παρακαλώ περιμένετε...

o 11ος οίκος του πένθους!?

  • aquairina @ 09.07.2013 02:50
    infernal η κοπέλα ρωτάει για ηλιακή επιστροφή, νομίζω μπορείς να τη βοηθήσεις ...
     
    πάντως κι εμένα όντως αυτό με τον 11ο κάπως παράξενο μου φαίνεται, θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε περισσότερα. 
    όπως και να ναι πάντως σου εύχομαι να μην το μάθεις από "ιδία πείρα"! 
  • Infernal @ 09.07.2013 06:50
    Διαβασα το αρθρο και αρκετα που γραφονται ειναι σωστα.Αλλα βεβαια ειναι EPIC FAIL!!!
    Υπαρχουν αρκετα αξιολογα site οπως και βιβλια που μπορεις να μαθεις για την SR.
     
    To συγκεκριμενο μονο για να εμπλουτισεις τις γνωσεις σου δεν ειναι μια φορα.Δεν μπηκα στον κοπο να διαβαζω αλλα αρθρα τους .
    Οσον αφορα την ερωτηση σου 11oς και πενθος δεν κολλαει για κανενα απολυτως λογο!
    Η ερμηνιες δε που δινουν σε αρκετα σημεια ειναι λανθασμενες και εμπνευσμενες απο ενα εναλλακτικο κοσμο ....Τον δικο τους...
    Ειδικα
    για πενθος/θανατο θα πρεπει να συντελεσουν πολλοι
    πλανητες/κυβερνητες/μεσοδιαστηματα  ...Και οχι απλα ενας οικος με
    πλανητες.
    Ειδικα για τετοιο σημαντικο γεγονος η SR δεν προκειται να σου δωσει πολλα στοιχεια!
    Τοσο σημαντικα γεγονοτα μπορουμε να τα δουμε μονο με την μεθοδο του Ηλιακου Τοξου σε συνδιασμο με τις διελευσεις/προοδευμενο  .
    Που
    ειναι πιο αξιοπιστη -μεθοδος που υπαρχει.Με την συγκεκριμενη  θα εχουμε
    ιδιαιτερα σαφη στοιχεια !Διοτι εκει βλεπουμε τις πραγματικες σοβαρες
    αλλαγες που θα πραγματοποιηθουν και οχι γτ δεν τα βρηκα με την γκομενα
    που καμακωνα χθες στο beach bar. 
    Επειτα ισχυει και η
    αστροδυναμικη μεσα σε ολα αυτα .Εχουμε ακουσει πολλες φορες καποιους να
    παιρνανε "ζαχαρη" μια οψη ενω εμας μας εχεις αλλαξει τα φωτα !Φυσικα το
    κεφαλι μας φταιει και οχι οι "κακοι" πλανητες αλλα anyway.
    Ο καθε ενας μας δεχεται διαφορετικα τις συγκεκριμενες οψεις συμφωνα με την αστροδυναμικη.
    Π.χ 
    Εγω διακατεχομαι απο τον πλουτο στον 1ο οικο μ  .Αλλα οταν με αγγιζει ο
    πλουτω μου αλλαζει τα φωτα κανονικα και με τον νομο !
    Aυταααααααααα
    Tην καλημερα μ !
     
    http://youtu.be/qmTrk0Bs9bg
     
    "Στα ουρανια ταξιδευω ,  πανω απ' τη γη χορευω ειναι τα πάντα γιορτινα,
    Και καθε φορα που πεφτω , απλα ελπιζω σε ενα αυριο καλυτερο απο σημερα......"
     
  • gb488 @ 09.07.2013 11:50
    το μονο που θα μπορουσα να σκεφτω (καπου υπαρχει μια αναφορα) ειναι οτι ο 11ος ειναι ο 8ος απο τον 4ο..
  • CapAqi @ 09.07.2013 11:53
    άλλος που να είχε εμπειρία από ηλιο στο SR 11o και να την γλύτωσε? PP 
    Παρούσα! 7 μήνες τώρα την έχω βγάλει καθαρή! Και όλοι οι δικοί μου, δόξα τον Ύψιστο, σώοι και αβλαβείς! Την είχα διαβάσει αυτή την ερμηνεία και ομολογώ πως τα είχα κάνει πάνω μου! :-$ Εκτός από τον ήλιο βλέπεις είναι και ο Άρης στον 11ο σε τετράγωνο με τον Κρόνο απ' τον 8ο στο Σκορπιό :-\...
  • CapAqi @ 09.07.2013 11:56
    Μιας και μιλάμε για οίκους (είναι λίγο άσχετο με το θέμα μας, θα το ρωτήσω όμως) ο 4ος οίκος δείχνει το γονιό του ίδιου φύλου και ο 10ος  του αντίθετου, σωστά; 0
  • gb488 @ 09.07.2013 12:31
    Cap, αυτο με το φύλο πρώτη φορά το ακούω...
  • gb488 @ 09.07.2013 12:33
    ε κι ενταξει, οχι να φοβηθούμε εναν Ηλιο στον 11ο της ΗΕ για θανατο, αλίμονο...
  • hermitage @ 09.07.2013 12:52
    gb488, thanks , 8ος του 4ου, δηλαδη θεματα του 8ου που αφορουν την οικογενεια....

    CapAqi, χαχαχχαχα, χαίρομαι για σένα κι εύχομαι να είσαι παντα καλά κι εσύ και οι δικοί σου

    Infernal, δεν είπα πουθενά ότι αυτά που αναφέρει είναι έγκυρα. η συγκεκριμενη ερμηνεία του 11ου σε συνδυασμό με ότι ο ηλιος στο sr δειχνει τα θεματα που θα σε απασχολήσουν περισσότερο, προκαλεσε την απορια
    καλημερα !

    aquarina, λολο το ελπιζω   κι εμενα μου φανηκε λιγο κουλο
  • gb488 @ 09.07.2013 13:20
    hermitage για να ειμαι ειλικρινης, αν ειχα σοβαρους λόγους να ανησυχω για τον πατερα μου (εγω τον πατερα μου τοποθετω στον 4ο) , ηταν βαριά αρρωστος κτλ, κατα πασα πιθανότητα θα κοιταζα τον 11ο. Και βεβαια θα τον κοιταζα οχι μονο στον ΗΕ αλλα σε ολους τους χαρτες, και γενικα θα εψαχνα για διαφορες ενδειξεις, σε προοδους κυριως, οπως αναφερθηκε αλλωστε. Θα ξαναπω, με εναν Ηλιο στον 11ο της ΗΕ, αλιμονο να παει το μυαλο μας εκει χωρις αλλες ενδειξεις.
  • GwgwOuf @ 09.07.2013 13:39
    συμφωνώ πως είναι ανακριβές.
    μπορεί να έχει γίνει ο συνειρμός με βάση τον άξονα 5ο-11ο και μιας και ο 5ος είναι η δημιουργία και η χαρά της ζωής, δίνουν στον 11ο και στην αδυναμία του ήλιου μια τέτοια ερμηνεία.
  • CapAqi @ 09.07.2013 13:43
    "The Fourth House represents the home environment, family life, and the father, or perhaps the same sex parent..."

    http://www.astrograph.com/learning-astrology/houses.php
     
    "The planets may also describe the parent, which may be the parent of the same sex as the person who's chart it is..."

    http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20130102085601AAlWMkO
     
    *The 4th and 10th house meridian axis has historically experienced some serious "difficulties." It appears the ancient Greeks associated the 4th house with both "parents." Medieval astrologers replaced "parents" with the Father in the 4th house and shifted Mother to the 10th house. Many modern astrologers have now placed Mother into the 4th and Father into the 10th. If you noticed, I placed the different sex parent in the 4th house and the same sex parent in 10th house. To make matters even more confusing, Vedic astrology places Mother in the 4th house and Father in the 9th house. When I get really cornered, I simply call the 4th and 10th house meridian axis the "parental axis."

    http://thezodiac.com/basic/housescontinued.htm#axis
     
    Και πολλά, πολλά ακόμη... Γοόγλαρέ το και θα το δεις Απλά, οι πάνω κύριοι που τα γράφουν φαίνονται λιιιιιίγο μπερδεμένοι και ο αναγνώστης... διχασμένος.
  • GwgwOuf @ 09.07.2013 13:47
    οι γονείς είναι όντως στον 4ο και στον 10ο και δεν υπάρχει κανόνας για το ποιος οίκος περιγράφει καλύτερα τον κάθε γονιό. σε όλες τις περιπτώσεις πάντως η σελήνη περιγράφει το πώς το παιδί έχει εισπράξει τη μητέρα του, οπότε ένας εύκολος σχετικά τρόπος για να βρεθεί η αντιστοιχία των οίκων είναι να δείτε ποιος από τους 2 (4ος, 10ος) είναι πιο κοντά στο προφίλ της σελήνης του χάρτη.
  • CapAqi @ 09.07.2013 14:25
    Χμμ, γιατί όχι; Πολύ ενδιαφέρον! Έστω λοιπόν παράδειγμα: IC στον Ταύρο σε σύνοδο με τη σελήνη και αντίθεση με τον Πλούτωνα που βρίσκεται πάνω στο MC... Θαρρώ πως είναι δύσκολο ν' αντιστοιχήσεις οίκους με γονείς στην προκειμένη περίπτωση...
  • astropet @ 19.07.2013 23:13
    Έγραψα ένα κατεβατό και τό'χασα... Τέλος πάντων... Εν συντομία, αυτά είναι από το βιβλίο του Ciro Discepolo, Transits and Solar Returns. Το βιβλίο προσωπικά δεν μου άρεσε καθόλου και συμφωνώ με ελάχιστα πράγματα. Πρώτος αυτός λέει ανακάλυψε τη δυσκολία του 6ου και του 12ου οίκου... Ο Χριστός και η Παναγία δηλαδή... Έχει γενικώς ένα υφάκι του στυλ "εγώ είμαι και κανένας άλλος". Έχει βέβαια ένα μικρό point ως προς τον 11ο οίκο (χωρίς βέβαια να το εξηγεί, δεν θα ξέρει φαντάζομαι να το κάνει), καθώς είναι ο 8ος οίκος από τον 4ο και καμιά φορά μπορεί να δείχνει χαμό οικογενειακού μέλους, αν βέβαια συντρέχουν και άλλες προϋποθέσεις και συνηγορούν σ' αυτό και οι άλλες τεχνικές πρόγνωσης, αλλά το να κάθεσαι να γράφεις σε βιβλίο ότι ο 11ος οίκος, από τους πιο τυχερούς οίκους στον χάρτη, ο οίκος στον οποίο ευφραίνεται ο μεγάλος ευεργέτης Δίας, συνδέεται περισσότερο με τον θάνατο από τον 8ο οίκο, και απορείς κιόλας που κανείς άλλος δεν το έχει διαπιστώσει αυτό πριν από σένα, ε, τι να πω μετά από αυτό...
  • hermitage @ 21.07.2013 23:17
    κραταω οτι ο 11ος γενικά έχει μια καλότυχη χροιά και στο πίσω μέρος του μυαλού μου και αυτο με τον 8ο και το σχόλιο της gb488
    για να ψάξω περαιτέρω την τυχόν αρνητική ερμηνεία, σίγουρα δεν έχω τις γνώσεις να το κάνω αλλά δεν ξέρω κι αν το θέλω...
     
    δεν ξέρω για το βιβλίο, αλλά κρίνοντας από τα αποσπάσματα του άρθρου, αυτό το έντονο ύφους αρνητισμού (ισοπεδωτικό σε κάποια σημεία) με μια δόση και καλά κυνισμού, δεν πρέπει να "βοηθάει" και πολύ τον αναγνώστη, εμένα τουλάχιστον σε στάση άμυνας με έφερε του στυλ "αι παρατα μας" 
    εξαρτάται βέβαια τον αναγνώστη , αν υπάρχει προσωπικό ενδιαφέρον ή για τρίτους κτλ, αλλά όπως και να χει, είναι πάρα πολλές οι όψεις/οικοθεσίες που θεωρεί άκρως αρνητικές, δραματικές, που δεν γίνεται, σε ένα χάρτη κάποια από αυτές θα κάτσει
     
    κρίμα που έχασες το κατεβατό σου...
     
    υσ. σχετικά με την κουβέντα για τον άξονα 4-10, κ σε μένα πιο πολύ ταιρίαζει η ερμηνεία 10ος-πατέρας, 4ος-μητέρα, με το αντίστροφο καμία ταύτιση

έχουν γενέθλια 279 μέλη.

γιορτάζουν οι: Ζωή, Ιορδάνης

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...