παρακαλώ περιμένετε...

Την αγαπώ, την αγαπώ, την αγαπώ!!! Θα γυρίσει;

  • fotoula @ 31.08.2012 12:00
    τι της έκανες και έφυγε....?
  • fotoula @ 31.08.2012 12:01
    άνοιξε μια ωριαία - 
  • Shark @ 31.08.2012 12:08
    Γεια σου φωτο παρηγορητρα....ασε το παρθενι να απολαυσει τον πονο του
  • Shark @ 31.08.2012 12:10
    Πες του τα ιδια που ειχες πει και σε εμενα οταν ειχα πρωτομπει εδω μεσα
  • Stratisk @ 31.08.2012 12:10
    Αντιπολιτεύθηκα όλα όσα τις έλεγαν οι τρίτοι πως πρέπει να κάνουμε για τη ζωή μας, ενώ εκείνη τα είχε ανάγκη για να αναπνεύσει, αναπόφευκτα μαλώναμε και τέλος δεν έσκυψα επάνω της με στοργή αλλά όλα τα "σκουντίγματά" της τα άφηνα για αργότερα ενώ την Αγαπώ τόσο μα τόσο πολύ και είχαμε στιγμές που μοιάζαμε ιδανικό ζευγάρι κυριολεκτικά!!!
     
    Τι είναι η ωριαία, να την ανοίξω τώρα!!!
  • Infernal @ 31.08.2012 12:26
    Ασε τις ωριαιες στην ακρη και κανε κατι για να κερδισεις την κοπελα σου πισω ....
  • Shark @ 31.08.2012 12:35
    +1 στον infernal...
    Προσπαθησε κανενα 10μερο αν δεν γυρναει τονπουλογλου.Γιατι at the end...παρακαλετο νιμου...ξινο γα****σι.Αυτα
  • Stratisk @ 31.08.2012 12:36
    Αδερφέ μου "Infernal" με νιώθεις στο έπακρο αλλά, δεν απαντούσε σε καμία κλήση μου, σπάνια σε κανένα sms και από χθες, έκλεισε τα email της και έπαψε τον κινητό τηλεφωνικό της αριθμό... Και όλα αυτά επειδή με αγαπάει, κάνει σπασμωδικές κινήσεις σε μια απέλπιδα προσπάθεια να με αποφύγει ελπίζοντας πως έτσι θα με ξεπεράσει... Τι άλλο μπορώ να κάνω ακριβώς; Τι θα μπορούσα να κάνω έτσι ώστε να καταλάβει πως επιθυμώ να την διεκδικήσω χωρίς να την πιέσω... να της δώσω να καταλάβει πως το μάθημά μου το έμαθα, πως η καρδούλα μου μόνον αν ξεριζωθεί δεν θα θέλω να είμαι μαζί της αλλά από την άλλη πως είμαι έτοιμος για μεγάλες αλλαγές που θα την θέσουν στο προσκήνιο και όχι στο παρασκήνιο για μια ακόμα φορά... Εχω αναλάβει όλες τις ευθύνες αν και γνωρίζω πως δεν μου αναλογούν όλες... με νοιάζει να γίνω καλύτερος γιατί με νοιάζει να είμαι μαζί της...
  • fotoula @ 31.08.2012 12:48
    Sharkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk....................................................... βοηθάω κόσμο, δεν αφήνω να πονάει πονά εσύ που είσαι ψάρι και αντέχεις λόγω ποσείδώνα
  • manini @ 31.08.2012 12:54
    ...παρθένος :O ?   ..... 
     
    τι ηλικία κ φύλο αν επιτρέπεται? αν επιτρέπεται, χωρίς παρεξήγηση
  • Shark @ 31.08.2012 13:05
    Ρε φωτο...Αφου βοηθας...ριχτου μια ωριαια του παιδιου...αλλα μην του τα πεις τοσο αποτομα του παιδιου
  • Stratisk @ 31.08.2012 13:05
    36... 2 Σεπτεμβρίου ολοκληρωμένα ΚΑΙ τα 36... και είμαι άνδρας...
     ολοκληρωμένα ΚΑΙ τα 36... και είμαι άνδρας...
  • Stratisk @ 31.08.2012 13:06
    Παιδιά αν είναι να μου "κοπούν" τα ποδαράκια δεν θέλω ούτε Ωριαία ούτε Λεπτική!!!!!!!!!
  • Infernal @ 31.08.2012 13:13
    +1 στον Shark...
     
    Να διεκδικησεις χωρις να πιεσεις καταστασεις δεν υπαρχει ....
    Δεν ξερω τι εχεις περασει ΑΛΛΑ  -----> "Εχω αναλάβει όλες τις ευθύνες αν και γνωρίζω πως δεν μου αναλογούν όλες..."
    αυτο μην το κανεις για κανενα λογο trust me  ετσι απλα...
    Να παραδεχτεις τα λαθη σου ΝΑΙ...Να κανεις πισω οσο παει εκει που εχεις αδικο ΝΑΙ μαζι σου!!!
    Αλλα οχι και χαλι ελα ΠΑΤΗΣΕ ΜΕ!!!!
     
    Αν
    θελεις να την κερδισεις  πηγαινε βρες την face to face και ασε τα
    τηλεφωνα και τα sms στην ακρη  ....Και προς θεου οσο μπορεις (πραγμα
    δυσκολο το ξερω )  μαζεψε το μυαλο σου ....Βαλτα ολα σε μια σειρα....!
    Παιζει να ειμαι και ο μοναδικος παρθενος που ειμαι καλα 
  • Stratisk @ 31.08.2012 13:16
    Τελικά εσείς είσαστε πολύ καλή παρέα... Να είσαστε όλοι καλά, ήδη νιώθω καλύτερα... γιατί ακούω πολλά και είναι μια βοήθεια από τη στιγμή που από εκεί που θα έπρεπε να τα ακούσω όπως πολύ σωστά λεεί ο φίλος "ROVERANDOM_A.S" η "Μ" κατέβασε διακόπτες... όμως!!!
     
    όμως!!! Αν αυτό:
    ΤΑΥΡΟΣ ημερήσια πρόβλεψη
    Αισθηματικές Προβλέψεις
    Μην ζητάς από τους άλλους την τελειότητα τη στιγμή που δεν μπορείς να τους την δώσεις εσύ. Οι απαιτήσεις σου μοιάζουν παράλογες. Ακόμα να μάθεις πως ότι έσπειρες, αυτό και θα θερίσεις; Η μέρα σου λέει «συγκρατήσου» γιατί το παρελθόν θα ασκήσει πάνω σου τεράστια γοητεία. Ειδικά αυτή τη στιγμή που το παρόν σου ξινίζει. Αχ, ο θεός ας σε λυπηθεί.
     
    είναι αλήθεια τότε μήπως πρέπει να περιμένω να ακούσει την καρδούλα της; Κι αν επικοινωνήσει μαζί μου, να τρέξω; Δηλαδή... αν ήταν τόσο αφόρητα πιεσμένη, μήπως δεν κάνω καλά αν την πιέσω κι εγώ περισσότερο; Δεν βοηθά να την διεκδικούν τρίτοι και εγώ ταυτόχρονα, το πολύ πολύ να την ξεχειλώσουμε έτσι δεν είναι; Μήπως θα ήταν πιο σοφό να της αφήσω χώρο να ζήσει αυτό που επέλεξε με την ελπίδα πως με αγαπάει και κάποια στιγμή θα κάνει κάποια κίνηση... ή δεν τα σκέφτομαι καλά;
     
    Δεν φοβάμαι να δυσκολευτώ... φοβάμαι να την απωθήσω περισσότερο όπως έκανα μέχρι τώρα, άθελά μου μην καταλαβαίνοντας την θέση της και μην σκύβοντας επάνω στις ανάγκες της...
     
  • manini @ 31.08.2012 13:20
    Παρθένος κ να ναι καλά? define!
  • Infernal @ 31.08.2012 13:25
    @Manini
     
    Η solar τοξοτοσεληνη μου φταει για ολα διαπιστωμενο 100%!!! 
    Αυτη η υπερμετρη αισιοδοξια μου δεν υπαρχει ....
     
    @Stratisk
     
    Ασε τις προβλεψεις .......Τake it lightly ..... 
  • Stratisk @ 31.08.2012 13:31
    Αν και θα επιλέξω να μην την πιέσω και να της δώσω χώρο... Είσαστε όλοι τόσο μα τόσο καλά παιδιά που δεν πιστεύω στα μάτια μου...
     
    Αυτό για τις άδειες γάμου θα το 'κανα... Θέλω τόσο να είμαι μαζί της που δεν βλέπω μπροστά μου απλά... φοβάμαι πως αν βιαστώ θα βρεθώ παντρεμένος με το περιβάλλον της και όχι ΜΟΝΟ μαζί της αποκλειστικά!!!
  • fotoula @ 31.08.2012 13:31
    ψηφίζω ροβ,

    πήγαινε και μίλα της Ταυρίνας .... με ωροσκόπο Ταύρο - ΄[πάρε και πίτσα μαζί ή παγωτό ... ή κάτι σε φαί]

     
  • Stratisk @ 31.08.2012 13:46
    Να μαζευτούμε να πάμε όλοι μαζί... Ε; Τι λέτε;
     
     
    Ή μάλλον καλά τα λέτε... αλλά εγώ ψάχνω μια λύση να μην πιεστεί... ψάχνω μια πιθανότητα να ακούσει την καρδούλα της... τίποτε άλλο... Και με την πίεση που ζει με όσα εκείνη επέλεξε... φοβάμαι πως δεν θα έκανα καλά αν επέμενα τόσο δυναμικά...
     
    Λέω εγώ τώρα...
  • fotoula @ 31.08.2012 13:54
    στη βράση κολλάει το σίδερο....

    μην τ αφήσεις να κρυώσει πολύ 'το πράγμα'
  • Stratisk @ 31.08.2012 14:01
    Εχεις δίκιο... αλλά φοβάμαι πως κι εκείνη "βράζει" με την επιλογή που έκανε αυτή τη στιγμή αλλά και από την άλλη αν μερικές ημέρες είναι αρκετές για να σβήσουν 2 χρόνια τότε τι να πω...
  • Ritakil25 @ 31.08.2012 14:13
    Η ''Μ'' δεν ξέρω αν θα γυρίσει καθότι αγύριστο κεφάλι ο Ταύρος.. 
     
    (Εμένα για να μου κάνει συζήτηση το ταυράκι μου προκειμένου να είμαστε μαζί, 5 ολόκληρα χρόνια σαν ''φίλοι'' περάσαμε κι όλα αυτά λόγω μιας μαμακίας που είχα κάνει στην αρχή..)
     
    Αλλά για σενάριο τούρκικου σήριαλ μια χαρά το'χεις..!! Δεν ξέρω με τι ασχολείσαι αλλά ψάξ'το, είναι κρίμα να χαραμίζεσαι..
  • Ritakil25 @ 31.08.2012 14:14
    Κι επίσης συμφωνώ με Rov μια πίτσα πάντα κάνει την διαφορά ειδικά όταν μιλάμε για Ταύρο..
  • aquairina @ 31.08.2012 14:17
    αν δε θες να την πιέσεις παραπάνω με την παρουσία σου... κάνε κάτι άλλο

    στείλε της τις "πραλίνες του Λεωνίδα" ή ακόμα καλύτερα και λουλούδια, κλείσε τραπέζι στο αγαπημένο της εστατόριο που πηγαίνατε μαζί ή που πάντα ήθελε να πάτε και δεν το χατε κάνει, και γράψε ένα μικρό σύντομο και γλυκό γραμματάκι κρυμμένο μέσα στα λουλούδια ή τα γλυκά που θα την προσκαλείς εκεί λέγοντας της ότι έχεις μετανιώσει, θέλεις πολύ να της μιλήσεις και να της εξηγήσεις, αλλά ακόμα κι αν δε θέλει ν' ακούσει τίποτα ας έρθει ως αποχαιρετιστήρια βραδιά γιατί σας αξίζει μια τελευταία όμορφή στιγμή για τα όσα ζήσατε μαζί ...

    κάνε εσύ την κίνησή σου κι άστην ν' αποφασίσει εκείνη αν θα έρθει ή όχι ... δείχνεις Τι θέλεις μ' αυτόν τον τρόπο ΧΩΡΙΣ να την πιέζεις ...

    πρέπει όμως να είσαι προετοιμάσμενος για ΟΛΑ ... είσαι?!!!

     

     
  • Stratisk @ 31.08.2012 14:18
    Ναι, το γνωρίζω πως όλα όσα ζω... δεν είναι φυσιολογικά... Δεν χωρίζουν έτσι 2 άνθρωποι που αγαπιόντουσαν για 2 χρόνια γι' αυτό και σκάω... σκάω όμως λέμε, σκάω...
  • Stratisk @ 31.08.2012 14:20
    Είμαι και μπορώ...!
     
    Αρκεί να το πιστέψει... Ποτέ δεν της είπα ψέματα... ΠΟΤΕ ΛΕΜΕ ΟΜΩΣ!
  • Ritakil25 @ 31.08.2012 14:21
    Stratisk σκάω όμως λέμε, σκάω...
     
    Ναι ευτυχώς που μας το διευκρυνίζεις γιατί δεν το'χαμε καταλάβει.. :ρ
     
    Και ναι, έτσι απλά χωρίζουν οι άνθρωποι όταν δεν τραβάει, εδώ χωρίζουν παντρεμένοι με παιδιά που είναι μαζί δεκαετίες, στα 2 χρόνια θα κολλήσουνε ; (οι άνθρωποι..)
     
    Μακάρι να τα βρείτε αλλά μη λέμε κι ότι θέλουμε, οι άνθρωποι χωρίζουν κάθε μέρα..
     
    Τι σκατά; Εγώ σε άλλον πλανήτη κατοικώ; :ρ
  • Ritakil25 @ 31.08.2012 14:24
    http://www.stardome.gr/forecasts/lovedome/taurus.html
    Επίσης, χωρίς να σε θέλω να σε δυσανασχετήσω, (κι άλλο!!) η ερωτική εβδομάδα του Ταύρου (δεν ξέρω αν έριξες καμιά ματιά..) τους κόβει μεταξεταστέτους τους Παρθένους, μήπως να δοκίμαζες από την επόμενη;
  • aquairina @ 31.08.2012 14:24
    ωραία αφού είσαι και μπορείς, ξέρεις και τη διεύθυνσή της κάντο όσο πιο γρήγορα μπορείς!

    έχουμε και φεγγάρι ... βιάσου

    καλή τύχη

    ελπίζω να το εκτιμήσει ... αν όχι τότε μάλλον εκείνη θα χάσει!

    περιμένουμε ευχάριστα νέα!

     
  • Stratisk @ 31.08.2012 14:28
    Κι εγώ λέω να αφήσω μερικές μέρες...
  • Infernal @ 31.08.2012 14:33
    Ενα απλο hint,οι ταυρινες τρελαινονται πολυ για ρομαντζο...
     

    Θα ηταν ιδιαιτερα καλο αν μπορουσες να εκμεταλευτεις την σημερινη πανσεληνο....
     

    Τωρα αν αποφασισεις για αργοτερα κανε κατι που να την χτυπησει εκει που δεν το περιμενει...
     

    2 χρονια μαζι πιστευω να εχεις μαθει τις αδυναμιες τις...Χρησιμοποιησε το σαν οπλο σου ...
  • Stratisk @ 31.08.2012 14:40
    Είσαστε όλοι πολύ καλά παιδιά...
     
    Φύγαμε από την Αθήνα για ένα καλύτερο αύριο και ήρθαμε στα Χανιά σε μια μικρή πόλη... Επρεπε να έχουμε πάει στην πόλη των Χανίων... κάναμε λάθη... Χωρίσαμε κι έχω μείνει στην μικρή πόλη του νομού Χανίων... Θέλω τόσο να κάνω πολλά, αλλά δε θα ήθελα να μου γυρίσει μπούμερανγκ και να πει πως την ενοχλώ ενώ είμαι σίγουρος πως με αγαπάει τρελά... είμαι σίγουρος λέμε... και το γνωρίζει...
  • alkistis 23 @ 31.08.2012 14:59
    oi dikoi tis se simpathoun?
  • Stratisk @ 31.08.2012 15:09
    Οχι, καθόλου. Εκαναν τα πάντα για να την πάρουν μακριά μου. Ή αν προτιμάς για να την έχουν κοντά τους...
    . Εκαναν τα πάντα για να την πάρουν μακριά μου. Ή αν προτιμάς για να την έχουν κοντά τους...
  • alkistis 23 @ 31.08.2012 15:15
    an menoun oloi sto nisi, na ksereis oti to provlima einai pio sovaro apo oti nomizeis... kai oti tritoi epireasan na parei auti tin apofasi... kai nai oi kritikoi theloun ta paidia tous konta... mallon tha prepei na piaseis auta ta trita prosopa mpas kai vgaleis akri....
  • Stratisk @ 31.08.2012 15:19
    Οχι, είναι Αθηναίοι... και εμφάνισαν την Αθήνα σαν ευκαιρία, και πως εκεί θα βρει εργασία, αν και εδώ είχαμε... όχι πολλά αλλά δεν χρωστάγαμε... 
  • Charline @ 31.08.2012 15:22
    Rover, θεωρητική απορία:το Παρθένι διεκδικεί έτσι ή ο Ζυγός μέσα του?
     
  • alkistis 23 @ 31.08.2012 15:31
    gnomi mou, na piaseis kamia aderfi, ksaderfi, mana theia klp klp...mpas kai vgaleis akri... epipleon astrologika o oroskopos sou pernaei krono eidika an vrisketai stis teleutaies moires opote auto den einai kalo gia tis sxeseis pou den stirizontai se gera themelia...kai min ksexname oti se ligo o kronos tha perasei apenanti apo to zodio tis kalis sou... Sigoura loipon tha exete dyskolies....kali tixi sou euxomai...
     
    p.s. charline o zigos mesa tou einai...ta parthenia den kanoume etsi! xxx
  • Charline @ 31.08.2012 15:33
    ευχαριστώ , άλκηστις-κάτι είχα υπόψιν και με ξένισε λιγουλάκι το ποστ
  • Stratisk @ 31.08.2012 15:38
    Θα με κάνετε να τον λατρέψω τον Ζυγό... αν και γνωρίζω πως δεν είναι πιστός... εγώ ποτέ δεν κοίταξα άλλη όσο ήμασταν μαζί αλλά και τώρα δεν έτρεξα να κάνω την αντικατάσταση αλλά επιμένω... επιμένω γιατί όποιος Αγαπάει, επιμένει... όπως μπορεί... Αυτό που ζω... ούτε σε αρραβώνα με δολοφόνο που κάποια στιγμή θα πάρει άδεια από τη φυλακή και φοβάσαι μην έρθει να σε βρει... Δεν μου έχει ξανατύχει...
  • Charline @ 31.08.2012 15:42
    μαζί σου , ρε στρατή, όρμα , παίξτα όλα για όλα
  • alkistis 23 @ 31.08.2012 15:43
    ma nai! eutixos pou ton exeis kai sou dinei xroma stin zoi!!!! GOOD LUCK!!!!!
  • Stratisk @ 31.08.2012 15:45
    Δείτε... http://youtu.be/CqjeMCzye8o?hd=1
  • alkistis 23 @ 31.08.2012 15:49
    AH EROTAS!!!!
  • Stratisk @ 31.08.2012 15:52
    Ασ' τα να πάνε alkistis 23
     
    άσ' τα να πάνε...
  • katerina423 @ 31.08.2012 15:52
    Σαν ταυρινα σου λεω να το παλεψεις.Η ζωη δεν αξίζει αν δεν την μοιράζεσαι κ αν σε αγαπάει οπως λες θα γυρίσει.Κανένα πεισμα δεν σε κρατάει  μακρυα για πολυ απο αυτον που αγαπάς μονο μην αφήσεις ποτέ κανεναν να μπεί αναμεσά σας. κ αλή τύχη
  • Stratisk @ 31.08.2012 15:56
    Μα άφησα... μπορούσα να κάνω κάτι άλλο; Αφού επέστρεψε στους γονείς της... τι άλλο να κάνω; Αν είχε πάει να μείνει σε κάποια φίλη, δεν θα είχα γράψει κανένα μήνυμα από όσα έχω γράψει, θα ήμουν ήδη στο πλοίο... Στο πατρικό της, τι να κάνω; Να πάω για να διαπληκτιστώ; Να πάω να μαλώσω; Να πάω για να της πουν "Είδες; Είναι αλήτης..." ή "Ακόμα σε ενοχλεί..."
     
    Ειλικρινά δεν ξέρω τι να κάνω... και είναι ίσος από τις λίγες φορές στη ζωή μου...
  • sovogue @ 31.08.2012 15:59
    kai egw lew na mi ti pieaseis giati exei peismwsei twra... deikse tis apla pws eisai akoma ekei gia aftin! afto me to na pas kai fai mazi sou ei nai polu kali idea.!! haha! kalo kouragio. 
  • Stratisk @ 31.08.2012 16:10
    sovogue  Φύγαμε από την Αθήνα για ένα καλύτερο αύριο και ήρθαμε στα Χανιά σε μια μικρή πόλη... Επρεπε να έχουμε πάει στην πόλη των Χανίων... κάναμε λάθη... Χωρίσαμε κι έχω μείνει στην μικρή πόλη του νομού Χανίων... Θέλω τόσο να κάνω πολλά, αλλά δε θα ήθελα να μου γυρίσει μπούμερανγκ και να πει πως την ενοχλώ ενώ είμαι σίγουρος πως με αγαπάει τρελά... είμαι σίγουρος λέμε... και το γνωρίζει...
    Φύγαμε από την Αθήνα για ένα καλύτερο αύριο και ήρθαμε στα Χανιά σε μια μικρή πόλη... Επρεπε να έχουμε πάει στην πόλη των Χανίων... κάναμε λάθη... Χωρίσαμε κι έχω μείνει στην μικρή πόλη του νομού Χανίων... Θέλω τόσο να κάνω πολλά, αλλά δε θα ήθελα να μου γυρίσει μπούμερανγκ και να πει πως την ενοχλώ ενώ είμαι σίγουρος πως με αγαπάει τρελά... είμαι σίγουρος λέμε... και το γνωρίζει...
  • GwgwOuf @ 31.08.2012 16:18
    Stratisk είσαι 2 Σεπτέμβρη του 1976?
    Αν ναι, να σημειώσουμε ότι ο Στρατής έχει ερμή, άφρο ΚΑΙ άρη σε σύνοδο με Πλούτωνα στο ζυγό και τετράγωνο ήλιο ποσειδώνα....
    μήπως, λέω μήπως αντί να εμμένεις στη γνώμη που έχεις σχηματίσει ότι την επηρέασε η οικογένειά της ή οι όποιοι τρίτοι τέλος πάντων, να κάτσεις να θυμηθείς τι σου έχει πει η κοπέλα όλο τον καιρό?? τα παράπονά της, όταν σου έλεγε "δεν εννοώ αυτόόόόό", τι εννοούσε?? και το βασικότερο, τι σου είπε φεύγοντας?? 
    ψυχραιμία όπως και να 'χει...
  • Stratisk @ 31.08.2012 16:24
    Η επιρροή από τρίτους ήταν η μέγιστη δυνατή... Ομως γνωρίζω πως κι εγώ δεν άκουγα τα παράπονά της, νόμιζα πως απλά ήταν επιρροές και τα αντιπολιτευόμουν, που ήταν επιρροές αλλά θα μπορούσα να την είχα ικανοποιήσει... Φεύγοντας μου είπε να κοιτάξω μπροστά όπως θα έκανε κι εκείνη και πως είμαστε 2 εντελώς διαφορετικοί κόσμοι...
     
     
    Προσωπικά δεν θέλω να ασχοληθώ άλλο με τρίτους, θα άκουγα ΜΟΝΟΝ ό,τι έχει εκείνη να μου πει... και από την άλλη θα τα άλλαζα όλα αρκεί να ήμουν και πάλι μαζί της αλλά αυτή τη φορά ΜΟΝΟ μαζί της...
     
    Τώρα σκέπτομαι να την αφήσω να κάνει αυτό που επέλεξε να ζήσει με τους τρίτους, ελπίζοντας πως κάποια στιγμή θα καταλάβει πως οι τρίτοι, κυρίως οι γονείς, θα μας περιμένουν πάντοτε ενώ οι άνθρωποι που μας αγαπούν είναι αναγκασμένοι να σκεφτούν και την δική τους ζωή αν βλέπουν πως επιδεικτικά τους κρατάμε μακριά... Ομως, η αλήθεια είναι πως το μέλλον είναι οι άνθρωποι που μας αγαπάνε κι όχι οι γονείς...
  • katerina423 @ 31.08.2012 16:33
    Aσ'την λιγες μέρες να συνέλθει,πλησιασέ την με τρυφερό κ γλυκό τροπο κ θα την ξανακερδίσεις.Επιμένω η αγάπη αν ειναι δυνατη ολα τα νικάει
  • Stratisk @ 31.08.2012 16:37
    katerina423  Νομίζω πως αυτό θα κάνω... και ό,τι είναι να γίνει ας γίνει...!
    ... και ό,τι είναι να γίνει ας γίνει...!
  • GwgwOuf @ 31.08.2012 16:41
    και τελικά ποια ήταν τα παράπονά της?? γιατί κανείς τρίτος δε θα είχε δει τίποτα αν η κοπέλα δεν είχε ήδη πρόβλημα! αλήθεια δεν έχεις πει τίποτα για αυτήν, μόνο για αυτά που πιστεύεις ότι συμβαίνουν (χαίρε ποσει!).
    ..όσο για τον πλούτω...εσύ είσαι εστιασμένος στο σπιτικό σας. φύγατε μακριά από την οικογένειά της και τον κύκλο της (προφανώς εσύ έχεις κύκλο στα Χανιά, ε?), οπότε εσύ παίζεις εντός έδρας και η Μυρτώ είναι ξεκρέμαστη. περίμενες να βασιστεί εξ' ολοκλήρου στο σπίτι που ανοίξατε και σε 'σενα...ωραία...και αυτή?? όλη η ζωή που είχε? να την κάψει για να μείνει αποκλεισμένη στην Πελεκαπίνα ή στις Βούβες? -λέω τυχαία. φυσικά και θα της έλειπαν οι δικοί της, φυσικά και θα είχε πολλές ανάγκες τις οποίες δεν μπορεί να καλύψει το σπιτικό σας και αυτό δε σημαίνει ότι υστερείς σε κάτι ή ότι δεν την αγαπάς ή δε σε αγαπάει...σημαίνει ότι έχεις ξεχάσει ότι ο άλλος είναι ολόκληρος αυτόνομος άνθρωπος με ή χωρίς εσένα και αυτό το ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ.
    σόρρυ, οι παρθένοι είναι γενικώς εξαρτημένα άτομα. στόχος είναι να έχουν και αυτοί κάποιον εξαρτημένο από αυτούς για να νιώθουν δυνατοί. μια εξαρτημένη από εσένα Μυρτώ δε θα σου κάνει καλό και σίγουρα δε θα κάνει καλό στον εαυτό της. αν αυτό είδε η οικογένειά της, σόρρυ πολύ σωστά έκαναν και επενέβησαν.....
    αλήθεια έχω την αίσθηση ότι δεν την έχεις ακούσει όταν σου μιλάει. το νόμισμα έχει δύο όψεις και γύρνα το από την άλλη τώρα αν θες να έχεις τη σωστή εικόνα...
    επίσης τα Χανιά δε βοηθάνε στην ορθή κρίση...είναι η αντρουά χαλαρή νοοτροπία. όλοι αλλάζουν όταν γυρίζουν στα Χανια -τσέκαρέ το, true story...
  • Stratisk @ 31.08.2012 16:47
    GwgwOuf  Την γνωρίζεις;
      Την γνωρίζεις;
  • GwgwOuf @ 31.08.2012 16:54
    Όχι ρε Στρατή, δεν τη γνωρίζω! απλά διαβάζω και αυτά που δεν γράφεις επειδή δε θα προκαλέσουν συμπάθεια στο αναγνωστικό κοινό.
    αστρολογία, παρθένους και Χανιά όμως τα γνωρίζω...
  • Stratisk @ 31.08.2012 17:02
    Γωγώ, δεν μπήκα σε αυτήν την ιστοσελίδα για να την εκθέσω... Μπήκα για να θέσω ένα ερώτημα να δω αστρολογικά που μας οδηγεί και εμένα και εκείνη... είπα κάποια πράγματα παραπάνω για να υπάρχει μια άποψη και με βάση πλανήτες, αστέρια κ.λπ. να βγει μια άκρη... Εδώ [στην Κρήτη] δεν έχω κύκλο... αλλά και ποτέ μα ποτέ δε θα έβαζα τη μητέρα ή τον πατέρα μου να βγάλει κανένα φίδι από την τρύπα... ΑΝ υπήρχε φίδι... Αλλά ούτε και θα επέτρεπα να έχουν οποιοδήποτε ρόλο σε οποιαδήποτε απόφασή μου... Τόσο λάθος σκέφτομαι;;;
     
    Παρ' όλα αυτά σέβομαι την απόφασή της, άσε να γνωρίζω αν την επηρέασαν και αν έπαιξαν στα ίσα ή τα έδωσαν όλα με γνώμονα να μας τινάξουν ό,τι είχαμε στον αέρα... Εψαξα και τα δικά μου αστεράκια αλλά και τα δικά της και ήρθα ως εδώ... όχι για να δω που έκανα λάθος και τι μπορεί να της έλειψε... Ήξερε που θα πηγαίναμε... και οι δύο στερηθήκαμε, δεν πήρα κανέναν με καμιά κουκούλα και τον έφερα εδώ... Δεν είμαι Κρητικός, και θα την ακολουθούσα σε ένα εντελώς ουδέτερο μέρος αρκεί να ήταν απόφασή της την οποία συζητούσε μαζί μου και συμφωνούσαμε... έτσι δεν λειτουργούν τα ζευγάρια;
     
    Ασε που τα λάθη μου τα γνωρίζω τώρα πολύ καλά και δεν έχω καμία μα καμία διάθεση να τα επαναλάβω... Μια ευκαιρία ζητάω και ήθελα να ξέρω αν τα άστρα θα μου την παρέχουν έτσι ώστε να υπολογίζω πως κι εκείνη θα τα ακολουθήσει ή θα συνεχίσει να πιέζει τα αισθήματά της για μένα... Θέλω να είμαι μαζί της. τελεία.
  • Stratisk @ 31.08.2012 17:03
    Καλό απόγευμα σε όλους, αν υπάρξει κάποιο νέο θα σας ενημερώσω... ευχηθείτε μου εύνοια, την έχω τόσο μα τόσο ανάγκη... είτε με συμπαθείτε λόγω ζωδίου είτε όχι... Ολοι σας με βοηθήσατε και αυτό το εκτιμώ... Να είσαστε καλά... Θα τα πούμε πάλι...
  • GwgwOuf @ 31.08.2012 17:07
    μα δεν έχεις μιλήσει καθόλου για αστρολογία....
    και το μόνο που ξέρουμε αστρολογικά για εσένα είναι ήλιος τεράγωνο ποσειδώνας και ερμής, αφροδίτη άρης σύνοδο με πλούτωνα στο ζυγό. 
    δώσε τους χάρτες σας αφού σε ενδιαφέρει και ανοίγουμε ωραιότατα έναν σύνθετο και όποιος έχει χρόνο σου λέει.
    καλό απόγευμα από εμένα και καλή τύχη!
  • Infernal @ 31.08.2012 17:10
    @Stratisk
     
    Ακουσε με καλα ατομο που σου εκανε "την λαδια" μια φορα
    θα στην ξανα κανει ....Οπως ειπες σε αλλο ποστ πιο κατω/αλλο Topic δεν
    θυμαμαι...Το συγκεκριμενο ατομο το ειχες συγχωρησει αρκετεεεεεεεες
    φορες!!!
    Λυπαμαι αλλα δεν εισαι και συγχωροχαρτι στο φιναλε!!!!
    Εζησες 2
    χρονια μαζι της ,φυσικα και εχεις νιωσει ΤΑ συναισθηματα ολοι μας το
    εχουμε καταλαβει...Ενα ολοκληρο φορουμ ασχολειται μαζι σου εδω και
    ωρες....
    Αλλα ειλικρινα μην αφηνεις τον εαυτο σου να πεφτει
    τοσο,δεν αξιζει ....Αν θελεις να εισαι τοσο πολυ μαζι της κατσε και
    σκεψου το σοβαρα...Γιατι σε μια τετοια κατασταση το ενδεχομενο να
    ξανασυμβει ειναι πολυ μεγαλο....!Γιατι να τυραννιεσαι,ποιος ο λογος?Οσον
    αφορα τις κακεντρεχεις αποψεις περι ποσειδωνα  και ειδικα την  εξαρτηση των παρθενων ΓΕΛΑ ...Γιατι εγω εχω λυθει   
    Μην σε ενδιαφερει τι θα πει ο καθενας οποιος δεν γουσταρει να μην
    διαβαζει τα ποστ σου ....Καλυτερα εστω και συναισθηματικα απογοητευμενος
    και original παρα υφακι και  fake....  
     
    Καλο απογευμα απο εμενα ..... Καλη τυχη σε οτι και αν διαλεξεις να κανεις.... 
  • SkeptomenosToksotis @ 31.08.2012 17:13
    Α...εδώ είναι ολη η ιστορία γραμμένη;
     
    Stratisk
    Πολυ μπλά μπλά.
    Η ουσία είναι αυτή που σου είπα.. και ο ταύρος γουστάρει την ουσία.
    Και ένα εξτρα tip
    Δεν την νοίαζει ο τρόπος, αλλά το αποτέλεσμα
    Και όσο περισσότερο το κάνεις με τρόπους που τις αρέσουν.. και αποφεύγεις αυτά που δεν την αρέσουν.. τόσο θα την πάρεις πίσω.. Αν κάνεις, αυτά που σου είπα.
    Αλλά λίγο χλωμό με το κεφάλι που κουβαλάμε... στον παρθένο
  • astropeleki @ 31.08.2012 17:25
    εχω καταμπερδευτεί...εγώ ήξερα πως οι παρθένοι είναι αυτάρκεις άνθρωποι και πρακτικοί και έβρισκαν πάντα τη καλυτερη λύση και μέθοδο σε συνεργασία με τον εαυτό τους.
     
    Τόση προσοχή κανας κάβουρας και κανα γατί θα ήθελαν...έχεις εσύ τίποτα τέτοιο?
     
    θα συμφωνήσω...πάρε κανα δωράκι,κανα φαγητό μαζι σου,κανα λέλουδο...εφόσον μιλάμε για ταυρίνα,θα εκτιμηθεί!
  • astropeleki @ 31.08.2012 17:55
    πολλά δίνεις και ξοδεύεσαι σε καιρούς κρίσης βρε!
     
    άλλοι τα έβλεπαν με κυάλια και σε καλές εποχές!
  • honeybee @ 31.08.2012 18:01
    Ταύρος με ωροσκόπο Ταύρο?
    Θα γυρισει αλλα θα πρεπει να της αποδειξεις οτι δεν θα γινει αυτο ξανα.Θα σου παρει χρονο αλλα αν οντως σε αγαπαει και την αγαπας,αξιζει.Και οσο δυσκολη και αν το παιξει,keep trying.Το εχουν ολοι οι Ταυροι.
  • classical_bastard @ 31.08.2012 19:22
    λοιπόν θα σου πω μόνο αυτό:
     
     
    οι γυναίκες είναι σαν τα λεωφορεία. Αν χάσεις ένα, θα περάσει το επόμενο!!!
  • Stratisk @ 31.08.2012 19:28
    Παιδιά τι να πω... μένω άφωνος, είσαστε όλοι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ... μέχρι σήμερα είχαν περάσει όλα από το μυαλό μου, και με βοηθήσατε τόσο μα τόσο πολύ, γιατί τα αναφέρατε όλα και με οδηγείται στο συμπέρασμα,
     
    1. Αν μου δοθεί η ευκαιρία από τη μεριά της ΝΑ ΜΗΝ την χάσω.
    2. Ενδεχομένως θα ξαναγυρίσει αλλά θα πρέπει να αποδείξω πως ΘΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΩ ΟΛΑ!
    3. Να έχω μέτρο στις αντιδράσεις μου, να μην συρθώ αλλά και να βρούμε έναν υγιή συμβιβασμό...
    4. Να έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου πως ο άνθρωπος που αντέδρασε όπως εκείνη θα έχει πολλές πιθανότητες να το επαναλάβει, αλλά αρκεί εγώ να τηρήσω το λόγο μου...
     
    Ενα μεγάλο, τεράστιο ευχαριστώ! Θα έχω να το συζητάω αυτό που έγινε σήμερα και ήσασταν ΟΛΟΙ ξεχωριστοί, σπάνιο στις μέρες μας...
     
    Θα μου επιτρέψετε να δώσω το χρυσό μου αστεράκι, προς το παρόν, αν και διάβασα πολλές άριστες απόψεις, στην honeybee .
     
    Θα τα πούμε πάλι και μάλιστα σύντομα... Αξίζει να μάθετε πως πάει. Στείλε μήνυμα να κρατάμε επαφή! Να έχετε εύνοια όλοι σας και να θυμάστε... Οι πλανήτες είναι οι δεσμοφύλακες μας...!
     
    Και κάτι ακόμα...
    Η Ζωή δεν είναι ό,τι βλέπεις, αλλά ό,τι εσύ προβάλλεις σ΄ αυτήν. Δεν είναι ό,τι έχεις αισθανθεί, αλλά ό,τι έχεις αποφασίσει. Δεν είναι ό,τι έχεις βιώσει, αλλά ό,τι θυμάσαι. Δεν είναι όπου ήσουνα, αλλά όπου πηγαίνεις.
     
    Ε, πειράζει που εγώ θέλω να πάω λίιιιγο, λιγουλάκι πίσω για 2 υπέροχα ματάκια μιας Ταυρίνας που μοιάζει περισσότερο στις αντιδράσεις με... γατάκι;;;
  • Shark @ 31.08.2012 19:50
    Παπαρια Ταυρινα ειναι.....
     
    Λιονταρινα ειναι....
     
    η 27 μοιρα του Σκορπιου ομιλησε και καλο ΣΚ σε ολους
  • Charline @ 31.08.2012 19:54
    έλα !!!Βάζεις και αστεράκι; ε, αυτό , είναι πολύ παρθενίσιο, αγορίνα μου -τώρα μιλάς σωστά... ντουζ πουά
  • GwgwOuf @ 31.08.2012 20:00
    έχω σοβαρά ντε-ΖΑΒΟΥ.
    νιάου στην 27 του σκορπιού!
  • starboy @ 31.08.2012 20:02
    ixiewixii re sy plaka mas kaneis?
  • Charline @ 31.08.2012 20:02
    τσώπα , γωγάκι , θα σου δώσω εγώ ένα αστεράκι και θα περάσουν όλα
  • GwgwOuf @ 31.08.2012 20:05
    σήμερις το φέλω σαρλίίίίν!!
    πάμε να ρεμβάσουμε τη φεγκαράδα !!
  • Charline @ 31.08.2012 20:09
    όξω θα 'μαι -καλοδεχούμενη ! για περισσότεραι πληροφορίαι , καλέστε στο γνωστό αριΦμό
  • moisture666 @ 31.08.2012 20:25
    Ο επιμενων(στο "διάλειμμα" της σχέσης) φίλε... παίρνει τα @@ μ/σ/του.
    Όταν γυρίσει κ αν,θυμησου με,θα χαλαστεις τόσο...που δεν φαντάζεσαι.
    Έκανες τα οποια λάθη ,για αυτα πληρώνεις,για αυτα παίρνεις το μάθημα σου κ αν τελικά πιστεύεις οτι αξιζεις ,γιατι θέλεις να έχεις ένα άτομο δίπλα σου που θα(εχει) συγχωρέσει τόσα;;




  • reye @ 31.08.2012 20:32
  • elenitca_1990 @ 01.09.2012 04:49
    mi stenaxwriesai.pigaine kai milise tis.pes tis pws niw8eis mesa sou gia aftin.gia na eiste tosa xronia mazi simainei oti agapieste
  • Stratisk @ 01.09.2012 07:36
    Προσπαθώ να μην την πιέσω... Να της δώσω το χρόνο να δει αν μπορεί να μη ξεπεράσει... Να καταλάβει πως όταν αγαπάμε δεν είναι δυνατόν να "σβήσουμε" κάποιον επειδή έτσι πρέπει ή κάποιος μας συμβούλευσε πως είναι το καλό μας... Το θέμα είναι πως όσο οι μέρες περνάνε εγώ υποφέρω... Να είσαι καλά 
    elenitca_1990  για την προτροπή... Να είχα μια γέφυρα επικοινωνίας... Να γνώριζα με έναν τρόπο πως η κίνηση που θα έκανα και θα εξέφραζε τα αισθήματά μου δεν θα την πίεζε στην παρούσα φάση που φοβάμαι πως από τις επιλογές της, κοντεύει να "εκραγεί"...
      για την προτροπή... Να είχα μια γέφυρα επικοινωνίας... Να γνώριζα με έναν τρόπο πως η κίνηση που θα έκανα και θα εξέφραζε τα αισθήματά μου δεν θα την πίεζε στην παρούσα φάση που φοβάμαι πως από τις επιλογές της, κοντεύει να "εκραγεί"...
  • neumaa @ 01.09.2012 09:15
    γιατι βρε moisture να μη θελει ενα ατομο που τον εχει συγχωρεσει;  εγω πχ πολυ εκτιμω το να με συγχωρουν 
  • Stratisk @ 01.09.2012 11:01
    Ορίστε παιδιά... μιας και το μελετάμε αστρολογικά το θέμα και δεν κρίνουμε κανέναν εδώ...
     
    Εγώ: 02 Σεπτεμβρίου 1976, 08:25, Αθήνα
    Εκείνη: 29 Απριλίου 1984, 07:00, Αθήνα
     
    Τώρα, τι απαντάτε;;;
  • Stratisk @ 01.09.2012 12:14
    Υπερβολές...
  • Journey @ 01.09.2012 12:54
    Kλασσική Παρθενίστικη αντίδραση, έτσι? Η χαρά του πόσο κάτω μπορεί να είναι τα πατώματα δεν αλλάζει με τίποτα, κάποτε θα το νοσταλγείς αυτό το τριπάκι φίλε.
  • neumaa @ 01.09.2012 12:58
    βρε ζουρ ασε τον ανθρωπο να παρει λιγο τα πανω του
  • Journey @ 01.09.2012 13:01
    Αν είναι Παρθένος ^ 2 τότε είναι στα καλύτερά του αυτές τις σιτγμές , πιο ώπα δεν υπάρχει.
     
  • Stratisk @ 01.09.2012 13:04
    Παιδιά... είμαι χάλια... και υποθέτω πως φταίνε οι πλανήτες που με έχουν βάλει και με πιέζουν, με πιέζουν, με πιέζουν... Ποτέ ξανά δεν ένιωσα έτσι αλλά και ποτέ ξανά δεν με απέκοψαν τόσο απότομα και σε τέτοιο βαθμό... Αλλά ειλικρινά δεν βλέπω να το παλεύω και δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτε άλλο από τους πλανήτες που χοροπηδάνε στο πτώμα μου... Τι αγάπη Θεέ μου... με γονάτισε... και λέτε πως δεν είναι φυσιολογικό για Παρθένο... και ο Ζυγός; Σας έδωσα ωροσκόπο, βγαίνει κάπου; Για εκείνη;
  • Journey @ 01.09.2012 13:05
    Οι ώρες γέννησης είναι πρωϊνές??
  • Stratisk @ 01.09.2012 13:09
    Ναι... είπαμε Παρθένος... τελειομανής... και αφελής εδώ και μερικούς μήνες, και βλάκας... και γενικά από το ζενίθ στο ναδίρ σε χρόνο μηδέν... άρα, όσο μπορώ κρατώ τη σημαία του Παρθένου στην έκφραση γιατί στους υπολογισμούς δέχθηκα χαστούκι συμπαντικό και κατάλαβα πως όσο κι αν προγραμματίζεις οι θεοί έχουν άλλη γνώμη και πως η πιθανότητα να γυρίσει υπάρχει μόνο στον κινηματογράφο...
  • neumaa @ 01.09.2012 13:11
    εγω σε πιστευω και σε συμποναω παρθενακι   πες στη ζουρ για τις ωρες                                    ειναι μαννουλα σ αυτα
    αν και αφου εβαλες το 0 μπροστα     πρωινες θα ειναι  
  • Journey @ 01.09.2012 13:13
    Θενκς neuma, αλλά η μανούλα Ζουρ επί του παρόντος θα πάει για σόπινγκ - μην μας πάρει τα φράγκα η εφορία, θα τα ξοδέψουμε συστηματικώς.
    Αργότερα , Θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος θα δώσω ίνφος
  • Stratisk @ 01.09.2012 13:14
    Ευχαριστώ θερμά παιδιά...
  • Stratisk @ 01.09.2012 13:18
    Εδώ δεν έχω φίλους και στην Αθήνα με όσους μίλησα πόσα να πεις... όλοι ζουν τη δική τους φρίκη... κυρίως επιβίωσης... Οπότε δεν μπορώ να πω κουβέντα με κανέναν... εχθές βοηθήθηκα πολύ και ήταν μια ημέρα λίγο πάνω από τον πάτο... σήμερα ο πάτος έκανε δυναμικά την εμφάνισή του και πάλι... βουλιάζω...
  • neumaa @ 01.09.2012 13:35
    κρατησου απ τα ονειρα σου      stratisk
    εστω και λιγα εκατοστα απο τον ...πατο
    "και αφελής εδώ και μερικούς μήνες, και βλάκας..."    ποοοσες φορες μου το χω πει αυτο
    ασε ασε  και μας περνανε και για ξυπνιους   τελικα αχυρο μασαμε
  • Stratisk @ 01.09.2012 13:44
    Ούτε αυτά με βοηθούν... απόψε λοιπόν την είδα στα όνειρά μου... φορούσε ένα λευκό νυχτικό και είχε στην πλάτη δύο μεγάλα ολόλευκα φτερά Αγγέλου... συναντηθήκαμε σε ένα σπίτι στην εξοχή, το οποίο είχε γήινα χρώματα, ήταν απόγευμα και ήταν πολύ προβληματισμένη... την καθησύχασα, συζητήσαμε... και μείναμε μαζί να σχεδιάζουμε τι θα κάναμε από εδώ κι εμπρός...
     
    Δεν υπερβάλω... αυτό είδα... 
  • Stratisk @ 01.09.2012 14:16
    Και στον ύπνο μου σε κράτησα σφιχτά με την ίδια τη λαχτάρα την παλιά
    μα ήταν όνειρο που έγινε καπνός με της ημέρας το φως...
  • moisture666 @ 01.09.2012 14:25
    μπαγασακο, μπαγασακο...κυνηγας τα πιπινια...ε??!!
     
    λοιπον φιλε, τα πραγματα ειναι δυσκολα κ εσυ τα βλεπεις απο το ροζ το συννεφακι σου...ρομαντικουλη!
    εχεις ενα τεραγωνο ηλιου με ποσειδωνα ναααααα(με το συμπαθιο) στο
    γενεθλιο σου, εχεις κ το ποσειδωνα σου στον 3ο οικο κ ειναι λες κ
    καπνιζεις μπαφο ολη μερα-ολη νυχτα(δωσε κ σε μας τους κρονιους).
    δεν φτανει μονο αυτο...εχεις κ το ποσειδωνα της ταυρινας κ κανει συνοδο με τη σεληνη σου κ σε ταξιδευει ακομα πιο ψηλα.
     
    το ταυρακι ομως βαριεται ευκολα κ οταν βαρεθει...αντε αλλαξε γνωμη σε ενα βοδι(σεληνη, αφροδιτη κ ερμης...στο κριο).
     
    στη συναστρια σας εχετε κ καποιες καλες οψεις αλλα υπαρχουν κ δυσκολες.
    σεληνη της σε αντιθεση με πλουτωνα σου, ερμης κ αφροδιτη της σε αντιθεση με ουρανο σου, ηλιος της σε τετραγωνο με τον κρονο σου.
     
    ο ηλιος της σε συνοδο με νοτιο δεσμο της ενω ο ηλιος σου σε τετραγωνο με τους δικους της.
     
     
    σε γενικες γραμμες θα σου πω οτι το ταυρακι, ειναι των υλικων
    απολαυσεων, ψαχνει για την τελεια σχεση, ενω συγχρονως ειναι κ καχυποπτη
    με τους αλλους(ακομα πιο δυσκολα), ειναι ΚΑΙ της δημιουργιας(ακμη γατας
    στον 5ο) ενω εσυ.....εισαι γλυκουλης ΚΑΙ πετας στα συννεφα.
  • moisture666 @ 01.09.2012 14:27
    *ο ηλιος ΣΟΥ σε συνοδο με νοτιο δεσμο της ενω ο ηλιος σου σε τετραγωνο με τους δικους της.
  • Stratisk @ 01.09.2012 14:31
    Ό,τι τετράγωνο να υποθέσω είναι κακό;
  • moisture666 @ 01.09.2012 14:32
    (http://www.cafeastrology.com/synastry.html
     
    κοιτα κ εδω για...αξιολογηση.)
     
     
    ναι ρε...διαβασε κ λιγο αστρολογια!
    ολα στο πιατο τα θελεις!!!
  • moisture666 @ 01.09.2012 14:36
    σου εχω πει οτι μετα τους παρθενους, τα μεγαλυτερα μαλακισμενα ειναι οι ζυγοι??!!
    ε λοιπον....τα ακομα πιο γκαου-νιαου ειναι αυτοι με καργα ποσειδωνα!
     
    (α, κ που εισαι...μην παρεξηγιεσαι!)
     
  • moisture666 @ 01.09.2012 14:42
    κ για να σε αποτελειωσω, κοιτα ποσους πλανητες(σου)της ριχνεις στον 6ο της....
    6ος...ρουτινα καθημερινοτητα
  • Stratisk @ 01.09.2012 14:46
    Υπάρχει κάτι θετικό ή να αποδεχθώ πως δε θα ξαναχαμογελάσω ποτέ πια;
  • Infernal @ 01.09.2012 14:49
    Kαταρχην καλημερα....Κανω ενα καφε και θα κοιταξω σε λιγακι την συναστρια σας...
    Παρθενικη αλληλεγγυη
  • Stratisk @ 01.09.2012 14:52
    Σιγά-σιγά μόνο γιατί παιδιά δεν νιώθω καθόλου καλά...
  • moisture666 @ 01.09.2012 14:52
    ρε φιλαρακο...χαλαρωσε!
    ολα μια χαρα θα πανε!
    η ζωη συνεχιζεται με η' κ χωρις τη ταυρινα!
    παρε λιγο κρονο, χτυπα τον στο μιξερ με ακομα πιο λιγο δια κ ριξε κανα δυο(ισως κ παραπανω) χαστουκια στον αρη σου να αρχισει να κανει παιχνιδι!!
  • Infernal @ 01.09.2012 14:58
    Ακου τι σου λεει ο Moist ... 
    Κατσε να σας δω τωρα...
  • nescafe @ 01.09.2012 14:59
    ρομαντισμος:γιοκ
    συννεφακια:ποτε
    αγγελακια,γουρουνακια,ελαφαντακια:ζαμε
     
    τι σκτ,σε εμενα ο ποσειδωνας εχει γυρισμενο τον κ...λο?θελω και εγω μια φορα να ζησω καταστασεις νεραιδας και τα σχετικα...
     
    και το κορυφαιο?αν ειχα εναν αντρα σαν εσενα στρατη διπλα μου,θα με φοβιζε ολο αυτο...μου θυμιζει λιγο θριλερ.αν η κοπελα γουσταρε αυτο το εξαρτημενο μεσα στη σχεση δικαιωμα της,αλλα αν εγινες ετσι μετα το χωρισμο,προσεξε το μη τη φοβισεις...ο ρομαντισμος και η ψυχωση εχουν μια τριχα αποσταση...
  • Journey @ 01.09.2012 14:59
    Φίλε, θα πρέπει να είσαι όντως άσχημα, αλλιώς θα κυλιόσουν από τα γέλια τώρα.
    Κουράγιο ( τοκ τοκ, χτύπημα στην πλάτη και τα συναφή)
  • moisture666 @ 01.09.2012 15:02
    τωρα....δεσαμε!!!!
    (η' καλυτερα....τωρα δεσε με!!!)
    μουαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!
  • Journey @ 01.09.2012 15:04
    @ nescafe, αν δεν ήσουν αιγοκερίνα θα σε μαρκάριζα ως έχουσα Αφροδίτη στα ΙΙμια. Ξέχασέ το, κάποιοι δεν ερωτεύονται αλλά αγαπάνε - που και που- και κάποιοι ερωτεύονται χωρίς να αγαπήσουν. Μέσος όρος δεν υπάρχει.
    Αν με ρωτήσεις θα σου πω οτι ναι, καλός είναι που και που ένας έρωτας να  κάνει κάποιον  σαν βλαμμένο, να είναι μέσα σε ένα τριπ χωρίς ουσίες και αλκοόλια αλλά από την άλλη ξέρω οτι αυτό είναι ικανό να σκοτώσει κάποιον που δεν το χει. Ο καθένας όπως τάχθηκε. Μην παραπονιέσαι, ό,τι δεν σου δίνει το σύμπαν είναι επειδή δεν το σηκώνεις.
  • Journey @ 01.09.2012 15:06
    Καλέ μόιστουρ γιατί ? Εγώ είμαι willing να αρχίσω να κόβω φλέβες με τις παπαριές που ξαμολάς, να βλέπω τις μαλακίες που γράφεις και να βαθειαναστενάζω αααααχ και βααααααχ..γιατί με αποπαίρνεις?
  • moisture666 @ 01.09.2012 15:07
    για την nescafe...με συμπονια!
    http://www.youtube.com/watch?v=MlcTsQky_58
  • moisture666 @ 01.09.2012 15:09
    εσυ ομως, γενικως....τον π@ιρνεις!
  • Journey @ 01.09.2012 15:09
    Εν πάσει περιπτώσει, είσαι άκυρος αστρολογικά και αυτό το ξέρουμε όλοι,
    αλλά είσαι πολύ χαριτωμένος ( προβλέψιμε Ζυγέ μου εσύ) που χώνεσαι τρελλαμένος και λαχανιασμένος 
    μόλις  εμφανίστηκα

    Αποτελείς κλασσική αξία. Keep on tracking, man.
     
  • Journey @ 01.09.2012 15:10
    ναι, τον παίρνω επειδή με παίρνει, έχεις πρόβλημα? Όχι, δεν έχεις, απλώς είσαι βλήμα.
    Αααααααααααχ και βαααααααααχ
     
  • nescafe @ 01.09.2012 15:10
    δεν παραπονιεμαι journey,απορω...βασικα,η αφροδιτη μου ειναι στον αιγοκερω...αλλα κοιτα και το καινουργιο ποστ που ανεβηκε,ενα κοριτσακι απορει επειδη ακομα ενας παλαβωσε και θελει να κλειστει στο σπιτι 2 μηνες(ορισε και διαστημα),αλλος βλεπει την καλη του με φτερα αγγελου σε σπιτι με γιηνα χρωματα (sic)...ετσι ειναι να χανεις το μυαλο σου?αν ερωτευομαι?στη δεδομενη χρονικη στιγμη ειμαι στα πατωματα και μαλιστα με κατασταση που δεν παει ιδιαιτερα καλα..ισως τελικα ολο αυτο το παραμυθι στρογγυλευει τις τοσο αιχμηρες γωνιες...
  • moisture666 @ 01.09.2012 15:11
    ".........αααααχ και βααααααχ"
    ειδες??!!!.,....σου αρεσει κιολας!!!
  • moisture666 @ 01.09.2012 15:12
    νεσκαφε...η γνωστη συνοδος στον 4ο.
    εκει ψαξε.
  • Stratisk @ 01.09.2012 15:12
    Είσαστε όλοι καλά παιδιά... το έχω πει τόσες φορές... Κάνω ό,τι μπορώ αφού μου γύρισε την πλάτη αλλά δεν την έχω ενοχλήσει... να πάρω τηλέφωνο στο σπίτι της, να ταξιδέψω και να την στήσω έξω από το σπίτι της και άλλα τέτοια... Δεν έχω ψύχωση... αγαπάω και με ενοχλεί που ενώ κι εκείνη με αγαπάει έδωσε βιαστικά χώρο στα όποια τετράγωνα με πολεμούν...
     
    Και τι να κάνω; Αν είχε πάει σε μια φίλη θα έτρεχα... στο πατρικό της είναι σπίτι... όπως δεν σεβάστηκαν το δικό μας δεν θα κάνω το ίδιο... μαλάκας; Σίγουρα αλλά άνθρωπος!
     
    Οσο ήμασταν μαζί έπρεπε να είμαστε ΜΟΝΟ μαζί... όσο θα είναι στο πατρικό της είναι στο πατρικό της... Τόσο λάθος κάνω; Μόνη δεν πρέπει να μου δώσει μια ευκαιρία με επιλογή δική της και ΜΟΝΟ και εγώ να δείξω τι είμαι έτοιμος να κάνω;
     
    Γι' αυτό και είμαι σε απόγνωση... Αλλά δεν κινδυνεύει κανένας άλλος από τον εαυτό μου...
  • Journey @ 01.09.2012 15:13
    Startich, εγώ διαχωρίζω τη θέση μου, είμαι κωλόπαιδο και παλιοχαρακτήρας : P αλλά είμαι γλυκό κι ευαίσθητο, αδύνατον να μην με συμπαθήσει κανείς.
     
  • nescafe @ 01.09.2012 15:14
    καλε τσακωνονται...
  • Journey @ 01.09.2012 15:16
    @ nescafe, το σπίτι με τα γήινα χρώματα μου χτύπησε στο μάτι, υποκλίνομαι στην αισθητική παρέμβαση του Παρθενίου και έχω να προσθέσω οτι ένα ( ξύλινο στο φυσικό του χρώμα ) πιάτο στην ΝΑ γωνιά της κρεββατοκάμαρας γεμάτο με καθαρά στρόγγυλα βότσαλα της θάλασσας θα αυξήσει το ΖΕΝ
  • moisture666 @ 01.09.2012 15:16
    ρε φιλε, εχεις κ ενα θεμα με την ΑΠΟΡΡΙΨΗ...ναι??!!
    (ενας πλουτωνας σε συνοδο με προσωπικους πλανητες στον 1ο)
  • nescafe @ 01.09.2012 15:17
    moisture,ετσι οπως μου το περιεγραψες,δεν διορθωνεται...και πλεον εχω μεγαλωσει αρκετα για να ψαχνω αυτο που ολοι αναζητουν,δεν ερχεται με αυτη τη μορφη,το εχω παρει αποφαση...οποτε θελω να δω αν υπαρχει κατι που να ταιριαζει στο δικο μου παζλ...και το τραγουδακι ειναι πολυ ομορφο...ευχαριστω.
  • Journey @ 01.09.2012 15:17
    Επίσης έχω να ενημερώσω οτι σχεδιάζω να κάνω την κουζίνα του σπιτιού σε απόχρωση σουηδικού ξύλου και άσπρου, πως σου φαίνεται η ιδέα? Πολύ προχω και γιαπωνέζικη, ε?
  • Stratisk @ 01.09.2012 15:21
    Ανάλογα με την απόρριψη... απορρίπτω κάποιον γιατί δεν μου αρέσει είναι αλλιώς και απορρίπτω κάποιον που μέχρι πριν 1 εβδομάδα ενέκρινα έστω και οριακά... επειδή έκανε κάποιο λάθος...
     
    Και όταν εγώ συγχωρούσα; Γιατί δεν άνοιξα την πόρτα ποτέ να φύγω; Γιατί δεν έφερα τον μπαμπά μου να ξηλώσει πράγματα και σημεία του σπιτιού γεμάτα αναμνήσεις;;;
     
    Γιατί οι δικοί μου γονείς είναι σπιτάκι και στη θέση τους; Δεν πονάνε;
     
    Ηταν θέμα δικό μας και μπήκαν τρίτοι... Αλλά εμένα δεν με ενδιαφέρει, με νοιάζει εκείνη και ΜΟΝΟ εκείνη... και πιστεύω σε εκείνη και ό,τι είχαμε όσο αδύναμη κι αν την βρήκαν και το εκμεταλλεύτηκαν μέσα σε 4 ημέρες ΜΟΝΟ!!!
  • nescafe @ 01.09.2012 15:21
    και ετσι το ποστ καποιου ερωτευμενου γινεται καλοκαιρινο...καρδιες με νεροχυτες και ντουλαπια...να σου πω,εινει ωραιο σε καποια σπιτια,αρκει να το υποστηριζει το υπολοιπο ντεκορ.εγω ειμαι περισσοτερο του τελειως παραδοσιακου,με τα ξυλινα ντουλαπια με σκαλισματα και τα χτιστα ραφια στον τοιχο
  • Infernal @ 01.09.2012 15:25
    @Stratisk
    Κοιτα δεν ειναι χαλια η συναστρια σας ,ισα ισα εχετε

    πολυ δυνατα σημεια..
    Aλλα η μυρτο εχει τον ηλιο και σχεδον ολους τους προσωπικους πλανητες της στον 12 οικο αυτο με κανει περισσοτερο ... 
     

    ¨Ενεργοποιουνται και καποια καλα μεσοδιαστηματα σας..
    Τουλαχιστον τωρα
    καταλαβαινω γιατι μονο παρθενο δεν εβλεπα  στα ποστ με τοσο ζυγο στους
    προσωπικους σου λογικο ειναι ...Αλλα το θεμα δεν ειναι τι λεμε εμεις εδω
    μεσα ...Αλλα το τι θα κανεις εσυ ...Mε 2 λογια σου λεω ΞΥΠΝΑ!!!
  • Stratisk @ 01.09.2012 15:26
    Δηλαδή; Τι θα μπορούσα να κάνω με όσα βλέπεις;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
  • Journey @ 01.09.2012 15:26
    Με συγχωρείς αλλά καλοκαιρινό έγινε από την αποφράδα στιγμή που στα πλαίσια της κόντρας εκτοξεύτηκαν απίστευτα με φόντο τη θάλασσα ( εεερμ την αστρολογία ήθελα να πω)
    Έκτοτε, δεν υπάρχει λόγος για καμμία αστορλογική παρατήρηση.
    Ούτε καν να υπογραμμίσουμε οτι ο φίλος από δω έχει τίγκα 1ο γενέθλιο και η καλή του Μ τον πιο απίστευτο 12ο που μπορεί να δει κανείς και σε 2 μήνες επιστροφή Κρόνου...
    Ούτε καν να παρατηρήσουμε οτι στο σύνθετο τα τετράγωνα στον σύνθετο Ήλιο και Αφροδίτη θα είναι διαδοχικά και μακρόχρονα. Να υποθέσω δε οτι όλοι πρόσεξαν τη θέση της συνθ. Σελήνης, κυβερνήτη και του Ήλιου και του ωροσκόπου του σύνθετου.
    Επομένως, πάμε decoration
  • Stratisk @ 01.09.2012 15:28
    Σε ελεύθερη μετάφραση;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
  • Journey @ 01.09.2012 15:29
    οτι στο σύνθετο τα τετράγωνα στον με τον σύνθετο Ήλιο και Αφροδίτη.
    * Μόλις ηρεμήσουν αυτά ακολουθούν με Ερμή και εφόσον όλοι ξέρουμε τα του Ερμού στον σύνθετου εξετάζουμε το link του Elle.
    Αν δε κάνω την υποχώρηση για χάρη της έκτακτης κατάστασης και βάλω και μερικούς εξωκρόνιους τύπου Χείρωνα στο παιχνίδι, εκεί να δεις ...
    Αλλά είπαμε...
  • Stratisk @ 01.09.2012 15:32
    Τι είπαμε; Ο Ερμής σημαίνει πως θα ξαναμιλήσουμε;;;;;;;; Συγγνώμη αν σας κουράζω... αρκετά μου μοιάζουν αγγλικά... έχω μόνο γενικές γνώσεις αστρολογίας...
  • nescafe @ 01.09.2012 15:33
    δεν καταλαβαινω τιποτα...τους παγκους θα τους κανεις λευκους?θα σου βγαλουν τη ψυχη στο καθαρισμα
  • Infernal @ 01.09.2012 15:33
    Η εγω εχω λαθος ωρες ταξιδιαρα η εδω υπαρχει καποιο λαθος ...
    Ο ηλιος στον συνθετο κανει συνοδο με την αφρο οχι τετραγωνο..
     
  • neumaa @ 01.09.2012 15:33
    βρε παιδια καντε το λιανια με δικα σας λογια να καταλαβει ο ανθρωπος   κι εμεις δλδ
  • Journey @ 01.09.2012 15:42
    @ Ινφερναλ: όχι, δεν κάνεις, δεν εννοώ τις μεταξύ τους όψεις,εννοώ τα τετράγωνα που δέχονται εκ των διελεύσεων..δες μοίρες και ζώδιο και χτύπα αλαρμ ; - )
  • Journey @ 01.09.2012 15:43
    btw, βλέπω έχεις κάνει βήματα με τις συναστρίες :- ) Γουέλλ νταν Παρθένιον
  • nescafe @ 01.09.2012 15:44
     να ρωτησω κατι?οταν κανουμε εναν συνθετο,κανουμε το συνθετο με τα μεσοδιαστηματα η΄τον νταβισον?
  • Journey @ 01.09.2012 15:56
    μμμμμμμμμμμμ ( μουγκρητό )
    Οι περισσότεροι είναι εξοικιωμένοι με αυτόν των μεσοδιαστημάτων, αλλά όσοι χρησιμοποιούν Davison πίνουν νερό στο όνομά του.
    Η Λιζ πάντως χρησιμοποιεί κυρίως τον πρώτο
  • Stratisk @ 01.09.2012 15:58
    Δεν σας πιέζω... δεν ξέρω γιατί, αλλά σας εμπιστεύομαι... πιστεύω πως κάτι θα δείτε και θα το πείτε... μόνο, πείτε το όσο πιο απλά μπορείτε... αν γίνεται...
  • Infernal @ 01.09.2012 15:58
    Thanks ταξιδιαρα το κατα δυναμη θα με κανεις να ανοιξω το Solar fire τωρα απαπα
    @Nescafe Εγω προσωπικα χρησιμοποιω των μεσοδιαστηματων...
  • Journey @ 01.09.2012 16:02
    @ Stratisk: Προς το παρόν σου στέλνω τους αγωνισιτκούς μου χαιρετισμούς.και τα λέμε εν καιρώ.
    .Με τέτοιες στενές όψεις και μάλιστα σε παραλληλία και αντιπαραλληλία το θέμα σου θα είναι επίκαιρο ακόμα και του χρόνου τέτοιον καιρό.
    Αν θέλεις τη γνώμη μου ( γιατί να τη θέλεις? είμαι μία άγνωστη , αλλά λέμε  τώρα) η αστρολογία είναι κάτι το υπέροχο αλλά όσο είσαι ταραγμένος δεν θα σε εμπνεύσει.
    Μπορεί όμως να σε παρηγορήσει ή και να σε αποκαρδιώσει.
    Αν γίνει το δεύτερο, να σκέφτεσαι οτι είσαι αρκετά αδαής για να το πάρεις στα σοβαρά.
    Αν γίνει το πρώτο, μην είσαι χαζός, δέξου την ανακούφιση και την παρηγοριά.
    Το σίγουρο είναι οτι δεν θα μάθεις σε μία νύχτα, ούτε και σε δύο αλλά και μόνο που θα τρελλαίνεσαι με το χαβά του καθενός εδώ πέρα, όσο νάναι θα ξεχνιέσαι.
    ( εγώ πάντως με κυβερνήτη συνθ . ωροσκόπου σε σταθερό ζώδιο θα είχα κάποια ελπίδα για δεύτερο ημίχρονο, αλλά βρε καλό μου, Ήλιος- Άφροδίτη που είναι τόοοοοοοοσο σημαντικά τραβάνε τον παθών τους τον τάραχο αυτή τη στιγμή)
    Μη φοβού, και αν φοβού βγες μαι βόλτα .
    c u
  • Journey @ 01.09.2012 16:09
    @nescafe: 5 αστέρια για το σχόλιό σου για τους άσπρους πάγκους αλλά δυστυχώς θα πρέπει να προσαρμοστώ με τα γούστα του " Αλλου" καθώς ό,τι συμβολίζει την  αισθητική του είναι εσώκλειστο και στριμωγμένο και θέλει "χώρο και αέρα" , τι να κάνω? Εγώ προσωπικά δεν κάθομαι σε καναπέ που να μην είναι έντονος κόκκινος αλλά κοίτα που κατάντησα! Το θέμα όμως εξηγείται αστρολογικά ( έχω σοβαρό ύφος τώρα) και μάλλον θα καθαρίζει όποιος θέλει γιαπωνέζικο περιβάλλον, εγώ βολεύομαι με όλα τα ένοτνα χρώμαα αλλά ας όψεται, με έφαγαν τα πλανητικά διαπλεκόμενα
  • Infernal @ 01.09.2012 16:20
    H ταξιδιαρα εχει δικιο ...Οι διελευσεις σας χτυπανε σε σημαντικα σημεια του χαρτη σας...Με απλα λογια σε σημεια ζωτικα σε μια σχεση συμφωνα με την αστρολογια ....
    Βεβαια η επιστροφη κρονου(Κρονος = δασκαλος) που θα εχει η κοπελα σημαινει 2 πραγματα η θα σταθεροποιησει καποιες καταστασεις η θα τις διαλυσει τελειως....
     
    Παρολα αυτα ...Δεν χρειαζεται να καθησεις να χαλαστεις...Ουτε να εναποθεσεις τις ελπιδες σου στα αστρα κλπ κλπ...Την δυναμη την εχεις στα χερια σου ....Και οπως ελεγαν οι αρχαιοι μον προγονοι συν Αθηνα και χειρα κινει...
  • Stratisk @ 01.09.2012 16:23
    Καμία περίοδος από τη μεριά της που να ευνοεί να κάνω κάποια κίνηση;
  • Stratisk @ 01.09.2012 16:24
    Με άλλα λόγια, ταιριάζουμε και μπορούμε να είμαστε μαζί αλλά έχουμε δυσκολίες;
  • Infernal @ 01.09.2012 16:36
    Φιλε μου μπορει να ασχολουμαι με την αστρολογια αλλα δεν θα μου πει αν ταιριαζω με καποιον η οχι εξ ολοκληρου ...Αυτο το δειχνουν 2 ανθρωποι οχι ενας χαρτης...
    Το αν ταιριαζεται το ξερετε εσεις οι 2 κανενας αλλος...Ενα απλο παραδειγμα θα σου δωσω...
    Ετσι και εβλεπες την συναστρια (εχοντας καποιες γνωσεις παραπανω) που εχω με μια κοπελα θα μου απαντουσες μα δεν ταιριαζετε καθολου ειναι χαλι η συναστρια σας ...
    Και ομως με το συγκεκριμενο ατομο εχουμε απιστευτη επικοινωνια μια κινηση να κανω με καταλαβαινει, ενα νευμα να της κανω εχει πιασει ηδη το νοημα ....Ενω ο Ερμης μας κανει ΤΙΣ χιαστες και τα τετραγωνα...
    Και ας παρουμε οτι η αστρολογια βγαινει σε ολα σωστη , δεν θα βρεις κανενα απολυτως χαρτης να ειναι ολα τελεια καπου θα υπαρχει εστω και ενα ψεγαδι...
    Για αυτο μην με ρωτας αν ταιριαζετε...Η αν θα μπορεσεις καποια στιγμη αν το ευνοουν τα αστρα να κανεις την κινηση σου ...Παρε την κατασταση στα χερια σου ....
    Στο ειπα και χθες σκεψου σοβαρα τι θα κανεις...Απομονωσε τα συναισθηματα σου σε μια ακρη και αν δεν μπορεις σκεψου τι θα ελεγες εσυ σε καποιον που θα περνουσε την κατασταση σου ...
  • Stratisk @ 01.09.2012 16:38
    Ευχαριστώ... ειλικρινά...
  • Stratisk @ 01.09.2012 16:51
    Αν και... αν κάποιος φίλος πέρναγε ό,τι περνάω θα πήγαινα εγώ να της μιλήσω και να την "μαλακώσω" αφού εκείνον τον αποφεύγει και τον έχει αποκόψει. Δεν πιστεύω πως δεν με αγαπάει πια, απλά έτσι της είπαν να κάνει για να με ξεπεράσει, λες και είναι πράγμα... Εχει ΚΑΙ καρδιά, έχει ΚΑΙ αίμα... και δεν ξεπερνάνε έτσι τους ανθρώπους που αγαπούν...
     
    Οπως είχε γράψει κάπου "Δεν ξέρεις πόσο συμφωνώ! Έτσι είναι... πάντα υπάρχουν λόγοι που δεν είσαι με αυτούς που ήσουν, όμως όταν πραγματικά έχεις αγαπήσει, αυτό το συναίσθημα δεν φεύγει. Απλώς μεταμορφώνεται σε ανιδιοτελή αγάπη για τον άνθρωπο που μοιράστηκες μαζί του όνειρα, καλές και κακές στιγμές. Αν απλώς ήταν περαστικός έρωτας, απλώς δεν αναρωτιέσαι τι κάνει ή πώς περνάει, απλώς δεν σε νοιάζει."
    Πάντως ίσος καλύτερα που από τη μεριά μου δεν επέτρεψα να εμπλακεί τρίτος και έφαγα όλο το οστικό κύμα και επιμένω να το τρώω αλλά δε με νοιάζει όποια μάχη μου θέσει αρκεί να την θέσει... Αν και στοιχηματίζω πως επειδή είναι εγωίστρια [Ταύρος γαρ], δεν θα επιστρέψει ποτέ και θα προτιμήσει να πονάει γιατί κατά βάθος γνωρίζει πως τα έκανε μπουγάδα... Και δε λέω, χρειάζεται και ο εγωισμός, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει να απολαμβάνω μόνον εγώ τον εγωισμό της και όχι οι υποβολείς της;
     
    Τέλος πάντων... θα πρέπει να σκεφτώ περισσότερο αυτό που μου πρότεινες, πως αν είχε το ίδιο θέμα ένας φίλος τι θα τον συμβούλευα... αν και πιστεύω πως είναι τόσο μα τόσο πιεσμένη που αν την αγγίξω, όσο κι αν με αγαπάει θα... "σκάσει" στα χέρια μου και πάλι εγώ θα το χρεωθώ... όλοι οι υπόλοιποι θέλουν το καλό της κάνοντας τη ζωή της ριάλιτι κι εκείνη δεν το βλέπει, τι στο καλό, έχουν και οι καρδούλες μυωπία;;;...
     
    Αν ήταν στην θέση μου όμως τι θα έκανε;;; Ούτε που της το εύχομαι... Ούτε που της το εύχομαι...
  • GwgwOuf @ 01.09.2012 21:39
    αν και σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τη ζουρ, έχω να προσθέσω ότι το τωρινό κραχ μάλλον δεν ήταν δουλειά του τετραγώνου πλουτω ουρανού σε ήλιο άφρο, αλλά κατά πάσα πιθανότητα από την επιστροφή άρη στον σύνθετο -4ο οίκο, και πέρασμα από τον ουρανό του στρατή και τον πλούτω της κοπελιάς (αν έχω ανοίξει τους σωστούς χάρτες δλδ, επειδή συνηθίζω να μην....εχμμμ...). οπότε θα έδινα μία ευκαιρία στο άμεσο μέλλον λόγω της παρορμητικής φύσης του διελαύνοντος πλανήτη. ωστόσο το γενικό ξεκαθάρισμα στο συγκεκριμένο θέμα θα γίνει από κρόνο προφανώς.
    και αν τελικώς αφήσουμε αυτά στην άκρη, όκει πιάνουμε τα όσα αναφέρατε.
  • Journey @ 01.09.2012 22:03
    @ Gwgw: Επειδή ο Στρατής ρώτησε για κατάλληλες στιγμές έχω να προσθέσω οτι η δουλειά που πρέπει να γίνει για να γίνει σωστά είναι τεράστια...δηλ προοδευμένο της Μ, ηλιακή επιστροφή και σεληνιακές, κοινώς, δεν γίνεται από κάποιους που ανοίγουν για να πουν 2 κουβέντες.
    * Κάτι θέλωπαρ όλα αυτά να δω για την επιστροφή του Κρόνου της αλλά προς το παρόν δεν έχω ησυχία για να το κάνω
    * * μία άλλη παρατήρηση: Ο φίλτατος ανέφερε ήδη εμφατικά αρκετές φορές την κακή επίδραση τρίτων. Πόσο μα πόσο αναμενόμενο είναι αυτό με σύνθετο ήλιο και ωροσκόπο στον Καρκίνο και επίσης, ήλιο-άφρο στον 12ο??? Πολύ! ουάοοουυυυ
  • Stratisk @ 01.09.2012 22:10
    Αυτόν τον Κρόνο να δούμε... γιατί κάποιος είπε πως όταν θα έρθει ο Κρόνος ή θα αποφασίσει εκείνη την οριστική ρήξη ή την επανέναρξη... κι αυτό γιατί ο Κρόνος επιστρέφει να δει τι έκανες για ό,τι θέματα σου έθεσε... και πρέπει να δώσεις απαντήσεις... ή κάνω λάθος;
  • GwgwOuf @ 01.09.2012 22:20
    καλά είμαι λίγο στο τρέξιμο τώρα, συγνώμη.......ζουρ κοπάνα αν σου ακουστεί τράτζικ αυτό.
    αν η σχέση ξεκίνησε πριν 2 χρόνια, είχαν το τράνζιτ του κρόνου από ήλιο άφρο και έτσι δικαιολογείται το όλο προφίλ του σύνθετου (βλέπε 4ο και 7ο καλή ώρα). κοιτάζουμε πάντα με τι διέλευση ξεκίνησε η σχέση γιατί είναι συνήθως το κλειδί που απαντάει στα "γιατί κολλήσαμε, γιατί τώρα και όχι άλλοτε κλπ".ένυγουέι τέλειωσε η επιρροή του κρόνου, οπότε αυτό που φαινόταν αρχικώς κράτημα και ασφάλεια ως τι αποκωδικοποιείται πλέον?? ...αφού ο συνθ. κρόνος δεν έχει όψη με κανένα προσωπικό τους? (ουπς)
    πλας, κρόνος στην απόλυτη πτώση της άφρο (27 παρθ), με μία άφρο να έχει μόλις ξεσκονίσει τον 12ο τους και να βγήκε στο φως του 1ου.
    σε συνδυασμό με τους τρίτους του 12ου που ανέφερες, ιτ ολ μέικς σενς του μι...αλλά είμαι και λίγο αλτέρνατιβ εγκώ...
    εν κατακλείδι ο άρης απλά πάτησε τη σκανδάλη και αν είναι ρώσικη ρουλέτα μπορεί να υπάρχει κι άλλη ευκαιρία....το φτωχό μου μυαλό όμως έχει τη γνώμη ότι αυτός ο σύνθετος είναι πολύ πολύ ευαίσθητος σε κάποιες διελεύσεις οπότε είναι σαν μια καρέκλα που τρίζει και δεν ξέρεις πότε θα σε ρίξει κάτω.
  • hesg @ 01.09.2012 22:23
    Τουλάχιστον ξέρεις πως είναι καλά..
  • Stratisk @ 01.09.2012 22:25
    Πότε καταλαβαίνω... πότε σας χάνω...
     
    Ημασταν μαζί από τον Οκτώβριο του 2010...
  • Stratisk @ 01.09.2012 22:26
    hesg Πως το γνωρίζω πως είναι καλά;;;
     Πως το γνωρίζω πως είναι καλά;;;
  • hesg @ 01.09.2012 22:30
    Το λες και ο ίδιος οτι δεν πιστεύεις οτι σταμάτησε να σε αγαπάει , και δεν είναι εύκολο να σταματάς να αγαπάς τον άλλον , και απο τη στιγμή που άνθρωπος αυτός συνεχίζει να υπάρχει δεν σταμάταει να υπάρχει και η πιθανότητα οτι μπορεί να γυρίσει ξανά πίσω σε εσένα.. Μπορεί να γυρίσει ξανά..
  • Journey @ 01.09.2012 22:34
    Δεν έχω να διαφωνήσω σε κάτι, ο 12ος για το ενα φως και ο 8ος για το άλλο δεν είναι ακριβώς εγγυητικό στοιχείο, όπως και η απουσία όψεων των φώτων.
    * Η επιστροφή του Κρόνου είναι πάντοτε ένα κρίσιμο στάδιο και με δεδομένο τον Κρόνο ( όπως και τον Άρη στον 7ο της) τα πράγματα σαφώς θα είναι κρίσιμα για τις σχέσεις της.
    Από την άλλη, είναι ημερήσιος χάρτης και ενδεχομένως να της έρθει πιο μαλακά το όλο θέμα της επιστροφής.
    Με έναν πρόχειρο υπολογισμό θα έχει να απασχοληθεί ιδιατέρως με πράγματα ( ίδια ή παρόμοια ) που την απασχόλησαν και από τα μισά του 2005 ως και τα μισά του 2007)
     
  • Stratisk @ 01.09.2012 22:36
    Αν γίνει η συλλογιστική σου ή η ευχή σου ή τέλος πάντων η άποψη που εκφράζεις έχεις δωρεάν διακοπές στην Κρήτη ΑΝ μείνουμε εδώ, γιατί είμαι διατεθειμένος να συζητήσω από μηδενική βάση αρκεί να κάνουμε αυτό που θα θέλει εκείνη και κανένας άλλος, εγώ εκείνη θέλω να είναι ευτυχισμένη και αν και ΔΕΝ έκανα εγώ ΟΛΑ τα λάθη σε αυτή τη σχέση, δε με νοιάζει να βάλω τον εαυτό μου σε εντελώς δεύτερο πλάνο αλλά με αξιοπρέπεια...
  • Stratisk @ 01.09.2012 22:43
    Journey Πόσα ξέρεις, πόσα ξέρεις!!! Ολα τα βρήκες!!! Και τι λέμε; Επαναλαμβανόμενη σύμπτωση παύει να είναι σύμπτωση σωστά;;;
     Πόσα ξέρεις, πόσα ξέρεις!!! Ολα τα βρήκες!!! Και τι λέμε; Επαναλαμβανόμενη σύμπτωση παύει να είναι σύμπτωση σωστά;;;
  • hesg @ 01.09.2012 22:47
    Όσο περνάει ο χρόνος ίσως μπορέσεις να την κερδίσεις , όταν της περάσει όλο αυτό γιατί αυτό θα ξεθυμάνει και μετά θα είναι πιο καλά ψυχολογικά και ίσως γυρίσει ξανά..
  • Journey @ 01.09.2012 22:51
    Καλά, ε, δεν υπάρχουν συμπτώσεις. Ες αύριον τα σπουδαία...Καμμια μπυρίτσα στο φεγγαρόφωτο δεν θα χτυπήσεις? Ένα μπακάρντυ έστω! Ένα σουβλάκι, ΄πενα παγωτό, κάτι...μην σκας άλλο κλεισμένος μέσα....
    Νύχτες!
  • Stratisk @ 01.09.2012 22:56
    Καλό βράδυ 
    Journey Σ' ευχαριστώ για όλα!!!
     Σ' ευχαριστώ για όλα!!!
  • GwgwOuf @ 01.09.2012 23:17
    yup. δεν έχουμε όψη στα φώτα, δεν έχουμε όψη άφρο-άρη, κρόνος με κανένα προσωπικό, 4ος, 8ος, 12ος (οι υδάτινοι) με κινητικότητα.... σελήνη σύνοδο ΝΔ...
     
    http://www.youtube.com/watch?v=dciq4eWgqHo 
    άντε πάμε για ποτάκι!
    μουτς σας!
  • Stratisk @ 01.09.2012 23:19
    Στάσου στάσουυυυυ τι είναι αυτά τα φώτα; Και τι σημαίνουν όλα αυτά; Βλέπεις κάτι;;;
  • GwgwOuf @ 01.09.2012 23:21
    είναι αυτό που είπε η ζουρ...είναι στο χέρι της, γι' αυτό κοιτάζει τους χάρτες της.
    ο σύνθετος δεν έχει κρατήματα...είναι λίγο όπου τον πάει το κύμα.
    συγνώμη πρέπει να φύγωωωωω
    καληνύχτα!
  • Stratisk @ 01.09.2012 23:34
    Καλό βράδυ, ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώωωω!!!
  • Stratisk @ 03.09.2012 08:55
    Αγαπητό Stardome καλημέρα. Δεν έχω κανένα σημάδι ζωής. Για την ιστορία να αναφέρω πως ήμασταν αρραβωνιασμένοι. Τέλος να πω, πως με αυτά και με αυτά το θέμα μου αγγίζει κόκκινο με 175 σχόλια και όλα αυτά χάρη στο ανιδιοτελές ενδιαφέρον από όλους σας. Πάντως μέχρι στιγμής όπως προανέφερα...
     
    "Ούτε ένα μήνυμα
    ούτε ένα γράμμα
    ζωή σου ήμουνα
    χαρά στο πράγμα"
     
    που λέει και το άσμα...
  • aurora5 @ 03.09.2012 11:53
    ah ta idia pername
  • neumaa @ 03.09.2012 12:02
    το ασμα μαλλον τελειωνει λεγοντας   χαρας το πραγμα    αχχχ βρε παρθενι αυτα ειναι δειγματα αναστατωσης συμμαζεψε το μυαλουδακι σου η ο τι εχει μεινει τελος παντων    παντως αν δεις αλλο ονειρο να μου το πεις   ειμαι ειδικη στα ονειρατα
  • thipa @ 03.09.2012 12:05
    Επειδη αν και ειμαι Λεων, τα ίδια περναω και γω με εναν πολυ σκληρο και αναποφάσιστο Αιγόκερω, και ξερω πως αισθάνεσαι, θα σου αφιερωσω το παρακατω τραγουδακι: καλη ακρόαση:
     
    http://www.youtube.com/watch?v=aBF5u74gtkw 
  • Stratisk @ 03.09.2012 12:05
    Σε έχει αποκόψει κι εσένα 
    aurora5 ; Σου σήκωσε τοίχο; Εδώ γίνανε πράγματα και θάματα... Και το μόνο που ζήτησα ήταν μια κουβέντα... ένα βάλσαμο... Από ό,τι είδα το ζώδιό της έχει προβληματισμό τον οποίο αναφέρει πως μόνη της τον δημιούργησε... Δεν ξέρω... Δεν μου αρκεί το ζώδιο, είμαστε άνθρωποι... 2 χρόνια ήταν αυτά...
     ; Σου σήκωσε τοίχο; Εδώ γίνανε πράγματα και θάματα... Και το μόνο που ζήτησα ήταν μια κουβέντα... ένα βάλσαμο... Από ό,τι είδα το ζώδιό της έχει προβληματισμό τον οποίο αναφέρει πως μόνη της τον δημιούργησε... Δεν ξέρω... Δεν μου αρκεί το ζώδιο, είμαστε άνθρωποι... 2 χρόνια ήταν αυτά...
  • Stratisk @ 03.09.2012 12:06
    Το άλλο όνειρο τι μπορεί να σημαίνει 
    neumaa εκτός από εμμονή;;;
     εκτός από εμμονή;;;
  • Stratisk @ 03.09.2012 12:11
     thipa Πόσο μα πόσο με αγγίζουν τα λόγια αυτά... αλλά με τόσα δάκρυα... και νερό να ήταν θα είχε γυρίσει με τέτοια πανσέληνο... αλλά δε γύρισε... Δεν έκανε τη ζωή μου ταινία... Κι εγώ, από τα σκουπίδια που με πέταξε πρέπει να σηκωθώ ψηλά και να βρω εκείνον που την γοήτευσε, εκείνον που την έκανε να μιλάει με εμμονή για μένα σε όλους με αποτέλεσμα να με χτυπήσουν όλοι... και σε περίπτωση... μια στο εκατομμύριο λέμε, να αποφάσιζε να γυρίσει σε μένα [όχι σαν τόπος αλλά σαν ιστορία Αγάπης], να δει εκείνον που είχε Αγαπήσει, τον δυνατό, εκείνον που της έλεγε πως δε φοβάται τίποτα κι όχι εκείνον που έγινα σε 10 μέρες...
    , να δει εκείνον που είχε Αγαπήσει, τον δυνατό, εκείνον που της έλεγε πως δε φοβάται τίποτα κι όχι εκείνον που έγινα σε 10 μέρες...
  • neumaa @ 03.09.2012 12:17
    εχεις σκεφτει να της γραψεις ενα γραμμα;
  • Stratisk @ 03.09.2012 12:22
    Ναι... αλλά δε θα έφτανε ποτέ στα χέρια της... Είμαι σε απόγνωση... και όλοι μου λένε και έχουν δίκιο... σήκω ψηλά και πάλι...
  • thipa @ 03.09.2012 12:45
    Stratisk Δεν ξέρω πόσο σε πσρηγορεί αλλά και γω ακριβως τα ίδια νιώθω.
    Ακριβως τα ίδια ζω και ενω θα πρεπε να μαι θυμωμένη, νιώθω όλο και πιο δυνατή αγάπη. Ειναι σχεδον άρρωστο συναισθημα. Αυτο που θα σου πω ειναι  οτι πρεπει να την αφήσεις ελευθερη και να κάνεις απειρη υπομονη!!! Ισως φάει τα μούτρα της και γυρίσει πισω πιο δυνατά και πιο συνειδητά. Ισως να μη γυρίσει και ποτέ. Εγω σου ευχομαι ότι αποφαση πάρει ναναι οριστική γιατι θα σε ταλαιπωρήσει πολύ αν έρθει και μετα ξαναπεράσει κρίση και γίνουν τα ίδια.
    Η περιπτωση μου ειναι αυτή που περιγράφω. Εδω και 4 χρόνια κατα διαστήματα έχει ζητήσει χρόνο- διάλειμμα- διασταση για να σκεφτει, να δει τι θέλει κ.λπ. και ξαναγυρίζει. 4 χρονια μετα ζω πάλι τα ίδια. Καθε φοράπου απομακρυνεται γινεται ι γινεται ολο και χειρότερος ο χωρισμός 
  • Stratisk @ 03.09.2012 12:58
    thipa Το περιγράφεις ακριβώς όπως το νιώθω... Ακριβώς όμως, ακριβώς!!! Αν και... Αγάπη σημαίνει αμφίδρομο πάρε δώσε... και ό,τι λάθος κι αν έχεις κάνει... οτιδήποτε μα οτιδήποτε... Αν Αγαπάς, δεν πρέπει να ζητάς μόνον ο ένας να δώσει αλλά και πάλι να υπάρξει μια ισορροπία και να δώσουν ΚΑΙ οι δύο... γιατί τα λάθη είναι και από τις 2 πλευρές και εξίσου σημαντικά...!!!
     Το περιγράφεις ακριβώς όπως το νιώθω... Ακριβώς όμως, ακριβώς!!! Αν και... Αγάπη σημαίνει αμφίδρομο πάρε δώσε... και ό,τι λάθος κι αν έχεις κάνει... οτιδήποτε μα οτιδήποτε... Αν Αγαπάς, δεν πρέπει να ζητάς μόνον ο ένας να δώσει αλλά και πάλι να υπάρξει μια ισορροπία και να δώσουν ΚΑΙ οι δύο... γιατί τα λάθη είναι και από τις 2 πλευρές και εξίσου σημαντικά...!!!
  • thipa @ 03.09.2012 13:06
    Το μόνο που μπορεις να κάνεις ειναι ΥΠΟΜΟΝΗ!
     
    Μην την πιέσεις για τίποτα. Μη ζητήσεις εξηγήσεις, επικοινωνία κ.λπ. Αν δεν ειναι ετοιμη δεν έχει νόημα. Εσυ θα πονάς όλο και περισσότερο και η αγάπη σου θα της είναι βάρος που θα της δημιουργει τυψεις και ενοχες. Αν νιώσει ετσι θα σου αραδιάσει ενα σωρό ψέματα! Δε σε συμφέρει. Ασε χρόνο, χώρο. Δίξε ετσι την αγάπη σου και αν δεν ανταποκριθεί τότε δεν ήταν ποτέ αληθινη!!! Ευχομαι όμως ολοψυχα να ναι οριστικο ότι γίνει. Γιατι .................ουτε στον εχθρό μου αυτό που περνάω για πολλοστή φορά. Νιώθω οτι θα αρρωστήσω έτσι οπως πάει. Αν γυρίσει, καλώς αλλά πρεπει να σαι λίγο αυστηρος και να βάλεις και τους όρους σου,. Αν δε γυρίσει........ναναι καλα εκει που θελει!!! Ο,τι ειναι να τελειώσει, ας τελειώσει. Το ξέρω σε πικραίνω, αλλα για το καλό σου!!!!
  • Stratisk @ 03.09.2012 13:09
    Οχι... καλά τα λες... και δίκαια... Θέλω επιστροφή αλλά απαιτώ δικαιοσύνη!
  • Ritakil25 @ 06.09.2012 23:18
    Σόρυ αλλά αυτό το είδες;;;
    Μια ταυρινα με ωροσκόπο επίσης Ταύρο, καινούργιο μέλος (από ότι είδα) στην ηλικία που ανέφερες νομίζω ότι ήταν κι η κοπέλα σου περιγράφει μια ιστορία περιπου σαν την δική σου!
     
    http://www.stardome.gr/tribes/taurus/31021/comments.html
     
    Ρε λες ;

έχουν γενέθλια 262 μέλη.

γιορτάζουν οι: Φίλιππας, Ιάκωβος, Ιακωβίνα

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...