παρακαλώ περιμένετε...

ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ

  • TAURUS1986 @ 15.11.2010 17:46
    Και εγώ Ταυρακί είμαι που χώρισα αυτές τις μέρες, αλλά σκέψου ανάδρομη σημαίνει αναθεώρηση κάποιον απόψεων για φίλους,συνεργάτες, σχέσεις...
  • TAVROULINI @ 15.11.2010 17:50
    kai pou tha katalixei ayti i anatheorisi?? egw vasika xerw poli kala ti thelo kai ti ginete...apla isos eida kapoia pragmata pio kathara
  • TAURUS1986 @ 15.11.2010 18:16
    poso kairo isoun me ayto to paidi kai kyriws meta apo ayta ta pragmata pou eides esy, thes na ksanaeiste mazi?
  • liontarakimou @ 15.11.2010 18:32
    paidia mexri pote 8a exoume anadromi afroditi?
  • TAURUS1986 @ 15.11.2010 18:41
    mexri tis 19, dld ayti tin vdomada teleiwnei!!anarwtiemai meta tis 19 ti tha doume...
  • liontarakimou @ 15.11.2010 18:59
    amin!!!
    egw eimai sigouri ola 8a einai kalitera sto 8ema sxeseon... 
    apo tote pou eixame anadromi afroditi...ola anapoda pane me tis sxeseis... sto spiti me filous k erwtika fisika.... ales 4 meroules <3
  • TAURUS1986 @ 15.11.2010 19:08
    xairomai gt se akouw aisiodoxi, egw meta apo kapoia stigmi epapsa na eimai aisiodoxi me ola pou synevenan!!kai einai ayto pou les, se oles tis sxeseis kati ginotan! kai kyriws tin erwtiki!to elpizw loipon kai egw na pane ola kalytera
  • liontarakimou @ 15.11.2010 19:11
    apla exw paratirisei meta apo mia tetia fasi...pou pane ola anapoda erxete kati kalo....genika itan poli diskoli xronia... gia mena i xiroteri... itan k i xronia tou tigri... ipoti8ete i diki mas! (osoi geni8ikan to  '86)
  • TAVROULINI @ 15.11.2010 19:17
    2 xronia!!ma den eixame provlima.apla fovatai to mellon logo oikonomikon.kai safos thelo namai mazi toy
  • TAURUS1986 @ 15.11.2010 19:20
    tha syfwnisw mazi sou, panta meta apo mia kataigida vgainei o ilios kai eyxomai pragmatika meta apo ayton ton 1,5 mina pou pigan ola xalia na erthei kati kalo!!Den mporw na pw oti i xronia itan asximi gia mena, antithetws, apla aisthanthika pws oti extisa se ena xrono gremistike se 1 mina kai kapou mporw na pw pws apogoiteytika!!Liontari eisai?
  • TAVROULINI @ 15.11.2010 19:22
    eyxomai gia oloys mas na erthei kati kalitero ayti ti vdomada....mesa aptin kardia moy.....as eimaste aisiodoxi
  • TAURUS1986 @ 15.11.2010 19:23
    Tauroulini egw imoun 9mines mazi tou, sigoura ligotero apo sena alla pernaga para poly kai nomiza oti den exw provlima kai ksafnika eida enan anthrwpo pou opws les kai sy fovithike apo alles katastaseis (douleia+sxoli)kai ftasame ston xwrismo...
  • TAVROULINI @ 15.11.2010 19:26
    makari na ferei kati kalo i orthodromisi.....dn axizei ayti i sxesi na xathei.....elpizo.....akomi
  • TAURUS1986 @ 15.11.2010 19:30
    sto eyxomai pragmatika gt eseis toulaxiston eisastan kai 2 xronia!!alla ayto pou kserw einai pws panta oti kai na ginetai ginetai gia to kalo mas, eite na ginei mia sxesi pio dynati ap oso itan i na stamatisei gt apla kapoies sxeseis den exoun mellon...
  • TAVROULINI @ 15.11.2010 19:33
    seyxaristw eilikrina k eyxomai k se sena otioti kalitero apo kardias......moy dineis dynami
  • liontarakimou @ 15.11.2010 19:49
    koritsia stenaxoriemai poli otan akouw gia xorismous..idika apo sta8era zwdia... 
    evxomai na ta vreite... k pragmatika den exei sxesi tis perisoteres fores posous mines itan i sxesi..alla to desimo : ( 
    evxomai nanai mia mpora.. p 8a perasei 
  • liontarakimou @ 15.11.2010 19:50
    nai liontari eimai TAURUS : )
  • TAVROULINI @ 15.11.2010 19:59
    liontaraki moy se eyxaristoyme...kai egw etsi elpizo pos einai mpora.........kai pos oti einai dynato tha swthei.....
  • TAVROULINI @ 15.11.2010 20:05
    vasika dn einai mono ayto....einai piesi apo polla themata alla kai fovos desmeysis episis
  • liontarakimou @ 15.11.2010 20:06
    ax poso me kalipses vre par8enaki! k egw i8ela na pw kati paromia...alla kserw pos nio8oun twra ta koritsia..... ama agapaei enas antras...  8a ta ksesikosei olaaaa gia tin kali tou! omos iparxoun tetioi???? 
  • liontarakimou @ 15.11.2010 20:06
    tavroulini ti ilikia exei o kalos sou
  • TAVROULINI @ 15.11.2010 20:11
    35
  • liontarakimou @ 15.11.2010 20:12
    a den einai mikros!!!!!!! 
  • TAVROULINI @ 15.11.2010 20:13
    oxi!!!! einai polloi paragontes..alla sigoyra exete dikio.opoios agapaei oti k na xei ta kanei ola stin akri....
  • liontarakimou @ 15.11.2010 20:16
    nai gmt... distixos etsi einai .... 
     
    alla pote den kses ti exei o alos sto kefali tou... mporei pragmatika na nio8ei oti exei empodia...ti na pw?
    egw san liontari p.x.
    gia ton erwta ta dino ola.... (distixos)aloi den einai etsi
  • TAVROULINI @ 15.11.2010 20:19
    axizei to xerw...apla mpros sta empodia ta xase....elpizo na apodeixei tin agapi toy....
  • Journey @ 15.11.2010 20:27
    σύνελθε καλή μου
  • TAURUS1986 @ 15.11.2010 21:08
    Anteros, exeis apolyto dikio se ayto pou les kai gi ayto kai egw anefera gia anathewriseis sxesewn, dikaiologies einai gia min antimetwpisoun ta provlimata tous. Vevaia, Traulouni syfwnw me tis ypoloipes, otan kapoios einai 35 xronwn perimeneis na einai kai pio ypeythinos kai oxi na fovatai, ti antras einai, o dikos mou toulaxiston einai kai 24 kai ksafnika eprepe na dei oti i zwi den einai mono plaka kai pota me tous filous alla einai kai ypoxrewseis kai epathe to sok. Alla allo na to patheis sta 24 kai allo sta 35 kai min ksexnas oti xreiazomaste enan antra dipla mas kai oxi ena mwro na to ntateyoumai kai na tou leme ela mwro mou, fasi einai, pare twra to galataki sou...!!!kai sto katw katw emeis den piezomaste kathe mera, den eida kamia gynaika na ta parataei alla panta oi antres na lene fovamai kai den kserw kai egw ti allo.....prepei kapoia stigmi na mathoun na symperiferontai san antres kai ayto eksartatai panta apo tin gunaika!!!sygnwmi gia to megalo keimeno.....
  • TAURUS1986 @ 15.11.2010 21:10
    ksexasa na pw, epeidi emeis oi tavroi kollame kai para polu prosexe min exeis kollisei, egw toulaxiston kserw oti oso kai na agapisa ayto to paidi den anextw alli tetoia xazomara, as mathei prwta na einai antras kai meta eyxaristos na ta ksanapoume....
  • TAVROULINI @ 15.11.2010 21:38
    exeis dikio..
  • maimou80 @ 16.11.2010 12:15
    @ anteros:
    "Υπαρχει ενα βιβλιο που νομιζω πρεπει να το διαβασει ΚΑΘΕ γυναικα ... Λεγεται "Απλως Δε Σε Γουσταρει", εκδοσεις Ορφεας. Ειναι απολαυστικο. Και σου ανοιγει τα ματια"
     
    sxetika me auto 8a i8ela na pros8eso (stin periptosi pou den to exeis diavasei akoma) to:
    "ΝΑ' ΣΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ" apo tis idies ekdoseis (orfeas). 8eoro oti einai i apantisi sto "aplos den se goustarei"!
    i ali8eia kai apo.. tin "alli" pleura!
    Περιγραφή
    Ούτε κι εσύ τον γουστάρεις, αλλά...- Κοιμήθηκες μαζί του- Συνεχίζεις να βγαίνεις μαζί του- Όλες σου οι φίλες παντρεύονται- Δεν υπάρχουν πια σωστοί άντρες.Δικαιολογίες... δικαιολογίες... δικαιολογίες...Αυτός δεν ήταν ποτέ "ο άντρας της ζωής σου", αλλά έριξες τις απαιτήσεις σου χαμηλά και συνέχισες να βγαίνεις μαζί του. Γιατί; Για πολλούς λόγους: ένιωθες μοναξιά, ένιωθες κάψες, όλες οι φίλες σου παντρεύονται - διάλεξε και πάρε. Και πριν καλά καλά το καταλάβεις, την πάτησες και έφαγες κόλλημα με το ρεμάλι. Τρέχα γύρευε."Απαραίτητο σε όλους τους άντρες που έχουν σχέση και σε όλες τις γυναίκες που αναρωτιούνται γιατί δεν είναι ικανοποιημένες".Ο κόσμος είναι γεμάτος αισθησιακές γυναίκες, αλλά στο σημερινό "νυφοπάζαρο" υπάρχουν πολύ λίγοι σωστοί άντρες για να φτάσουν για όλες (ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται). Ο δρ. Ίαν Κέρνερ, κλινικός σεξολόγος και συγγραφέας, εξερευνά το πεδίο μάχης του σεξ, των γνωριμιών, τις σχέσεις που δεν καταλήγουν πουθενά και το θλιβερό "λούκι" των ραντεβού, ενώ παράλληλα εξοπλίζει τις γυναίκες με οξύτερες ικανότητες ενόρασης, καθώς κι όλα τα απαρίτητα όπλα για να κερδίσουν το παιχνίδι.Με χιούμορ και ειλικρίνεια, ο Κέρνερ δείχνει στις γυναίκες πώς να σπάσουν το φαύλο κύκλο των ραντεβού και να χρησιμοποιήσουν τη δύναμη του σεξ για να βρουν τον έρωτα και την αγάπη "με έναν υπέροχο τύπο που πραγματικά γουστάρουν"
  • Charline @ 16.11.2010 14:23
    Καλά και σωστά όλα αυτά, αλλά ας μην τα βάζουμε όλα σε ένα τσουβάλι..Οι ανθρώπινες σχέσεις δεν είναι 1+1=2....σε άφησε , άρα he's not that into you.Παίζονται πολλά και στο μυαλό και στην ψυχή μας, χώρια που πάντα υπάρχει αυτό το ρημάδι το timing
  • manini @ 16.11.2010 15:00
    Πιστεύω στις συγκιρίες.
    Πιστεύω στον εγωισμό που μπαίνει στην μέση και πολεμάει την ανιδιοτέλεια και σκοτώνει την σχέση.
    Πιστεύω στον θετικό τρόπο σκέψης και στο ότι αν δεν διδάξεις στον εαυτό σου να βρίσκει την ευτυχία στην ζωή όταν δεν είσαι σε σχέση, σίγουρα δεν θα καταφέρεις να την βρεις μόνο από μια σχέση....
    και πιστεύω αφάνταστα ότι η ανασφάλεια είναι ο καλύτερος σύμβουλος για τις λάθος επιλογές...θέλει πολύ πολύ πολύ αγάπη και υπομονή....
     
  • manini @ 16.11.2010 15:02
    δεν συμφωνώ ότι το αποτέλεσμα μετράει....όταν δηλαδή έχεις με έναν άνθρωπο μια σχέση 2-5 χρόνια και ύστερα χωρίζεις...τι σημαίνει ότι μετράει το τέλος?  δεν μετράει το ταξίδι....????
  • Charline @ 16.11.2010 15:23
    Δεν είναι πάντα όλα του χεριού μας-μερικές φορές οι καταστάσεις είναι ανώτερες. Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να αφηνόμαστε έρμαια-απλά κάνουμε λίγο πίσω και αναμένουμε.
  • boa @ 16.11.2010 15:38
    Anteros διάβασε αυτό: http://www.stardome.gr/library/c60,Αγάπη_ένας_εσωτερικός_δεσμός.html
    (πριν το διαβάσω νιώθω πως δεν αγαπούσα...)
     
    Συμφωνώ με τη manini και τη Charline... Δεν είναι όλα 1-2-3 στις σχέσεις, είμαστε όλοι υπερπολύπλοκοι και γι' αυτό είναι πολύπλοκες οι σχέσεις... μακάρι να ήταν όλα παιχνιδάκι... Με το "απλά δε σε γουστάρει" συμφωνώ μόνο όσο αφορά την αρχή μιας σχέσης... πιο μετά μπλέκονται πολλά... πρέπει πολλές φορές να βάζεις πίσω εγωισμούς και αξιοπρέπειες κλπ και να κάνεις και παραπάνω από τα μισά βήματα... και ο άλλος θα το κάνει για εσένα, αλλά όχι το ίδιο, αυτό που μπορεί εκείνος... δεν είμαστε όλοι ίδιοι...
  • manini @ 16.11.2010 16:07
    boa...αυτό το άρθρο το διαβάζω συχνά πυκνά...να μου θυμίζει όταν ξεχνιέμαι....
    anteros ομογεννεθλιάζουσα...δεν βλέπω τον έρωτα σαν πόλεμο...με τίποτα ....το τελείως αντίθετο / αντίστροφο...ένωση....λιώσιμο...μονάδα όπου λειτουργεί καλύτερα από αυτούς που την απαρτίζουν.... όπως λέει και ο σοφός Σωκράτης..."άμα δεν λιώσουμε μαζί...πώς θες να γίνουμε ένα? "
  • manini @ 16.11.2010 16:17
    σε ελεύθερη χουντική χώρα ζούμε, ο καθένας με την άποψη του...με όλo το respect..νομίζω ότι το βλέπεις το άρθρο από τελείως λάθος οπτική γωνία...δεν αναφέρει πουθενά..να συντηρείς μια σχέση που δεν είναι υγιής....
     
    πάντως standard δεν αισθάνομαι να κοιμάμαι... 
    καλή δουλίτσα...χαμογελάμε...
  • juggler @ 16.11.2010 16:39
    Re sy Anteros, kalo auto pou eipes, alla to eidos anthrwpwn pou aneferes, einai oi teleutaioi pou tha tous endiefere na "epwfelithoun". Mi sou pw oti den tha to evlepan kai san ofeleia alla meiwsi twn "dynatothtwn" tous. Gia kapoio logo ginontai osa ginontai  sto paron status quo.
  • boa @ 16.11.2010 17:24
    Anteros διαφωνώ εντελώς μαζί σου... το άρθρο για εμένα είναι εξαιρετικό και η ερμηνεία μου για αυτό τελείως διαφορετική από τη δική σου... αλλά οκ όπως το βλέπει ο καθένας...
    να σου πω όμως πως δεν είμαι καθόλου γυναικούλα (ήλιος πολύ στενή σύνοδος αφροδίτη στη μηδενική του υδροχόου και στον 11ο) και πως δεν είμαι εδώ και δεν ήρθα εξαρχής για να με "στηρίξει" κανένας... το ντομ με βοηθά να μάθω/ερμηνεύσω/κατανοήσω συμπεριφορές δικές μου και δικές του που διαφορετικά μου ήταν ακατανόητες... οι γνώσεις μου είναι λίγες και προβλέψεις δεν ξέρω να κάνω... έχω ρωτήσει και μου έχουν απαντήσει και ξέροντας πλέον επιβίωσα καταστάσεων που αλλιώς δεν... και μπορώ να σου πω πως ναι είμαι καλά και πως η "συνταγή" μου δεν είναι καθόλου αποτυχημένη, με έχει κάνει να είμαι καλά με εμένα και αυτό είναι το σημαντικότερο...
    διαφωνώ, δε, κάθετα στο ότι οι γυναίκες ταλαιπωρούνται από κάποιον... το βρίσκω πολύ ητοπαθές... αυτός που τις ταλαιπωρεί είναι ο ίδιος τους ο εαυτός (και δεν με βγάζω την ουρά μου απ' έξω)... τους άντρες επίσης... κανένας δεν φταίει για αυτά που "τραβάει" κάποιος άλλος... όλοι είμαστε υπεύθυνοι για τον εαυτό μας...
    όσο για τα "Εμπιστοσυνη - Αφοσιωση - Αμοιβαιοτητα - Ταπεινοτητα - Σεμνοτητα - Ευαισθησια - Συγχωρεση" είναι τα βήματα της αγάπης... και αφορούν το τεράστιο εγώ μας... το θέμα είναι στο τέλος να είσαι καλά με εσένα... να μην έχεις τύψεις...
  • boa @ 16.11.2010 17:30
    "Διδασκουν σε πλασματα που ΗΔΗ δινουν παρα παρα πολλα στις σχεσεις τους"
     
    όχι... δείχνουν σε όλους τον τρόπο να αγαπάνε τον άλλο... δηλαδή να βάζουν τον εαυτό τους στην άκρη συνεχίζοντας να τον σέβονται...
  • Journey @ 16.11.2010 17:35
    boa, μην κουράζεσαι, θες παγωτό φράουλα?
  • boa @ 16.11.2010 17:36
    σοκολάτα δεν έχει?
  • boa @ 16.11.2010 17:58
    δεν είπες τη λέξη λάθος μου... ζητώ συγνώμη...
    θα μπορούσα ώρες να μιλάω γι' αυτά αλλά δυστυχώς πρέπει να φύγω...
  • Journey @ 16.11.2010 18:39
    όχι! τη σοκολάτα την έφαγα
  • manini @ 16.11.2010 19:07
    anteros, μπορεί να μην σε ξέρω, αλλά πραγματικά με στεναχωρεί η ένταση και πως να το πω, αυτή η οπτική γωνία από την οποία κρίνεις τα πράγματα. 
     
    Θα ξαναπώ πως οι άνθρωποι γύρω μας, μας συμπεριφέρονται όπως εμείς τους επιτρέπουμε να μας συμπεριφέρονται. 
    Δεν είναι ανταγωνιστικές οι σχέσεις...και από τις 2 πλευρές...όταν μιλάω για ένωση...εννοώ αμοιβαία...όχι μονομερής...
    καλό βραδάκι
     

     
  • boa @ 17.11.2010 11:33
    Anteros αναφορικά με αυτό το σχόλιό σου:
    "Ελεος δηλαδη - νομιζεις πως εμεις δεν αγαπησαμε? Πως δε συρθηκαμε στα πατωμετα και δε δωσαμε ΑΙΜΑ για να αλλαξουμε ανθρωπους και καταστασεις?"
    έχω μια διαφορετική οτπική να σου πω και σε παρακαλώ μην πάρεις προσωπικά το πρώτο ενικό...
    είσαι σίγουρη πως αγάπησες τον άλλο; πως όλα αυτά τα έκανες γιατί αγάπησες τον άλλο; δηλαδή τα έκανες ΓΙΑ τον άλλο; μα αν αγαπούσες τον άλλο δεν θα ήθελες να τον αλλάξεις... αυτό σου λέει το άρθρο... να αγαπήσεις/καταλάβεις αυτό που είναι... αν θέλεις, αν όχι πήγαινε παρακάτω... θα νευριάσεις είμαι σίγουρη, αλλά μήπως πολλά πράγματα τα κάνουμε λόγω δικής μας ανασφάλειας και μετά κάνοντας προβολή μας φταίει ο άλλος;
    ένας (πλέον) φίλος σκορπιός, σε μια περίοδο δικής μου αδυναμίας, μου είπε το εξής:
    "Isotita metaxsy fulwn den uparxei. Kai de ennow ti ili8ia egwkentriki antilipsi pou exoun merikoi peri isotitas. Apla o ka8enas exei diaforetikes ikanotites kai diafoertikes antilipseis se stoixeiwdei 8emata logw tis fysis tou. Auto kai mono arkei gia na katastisei adunati tin "isotita" pou merikoi 8eloun na fwnazoun. Fusika de ennow isotita ws morfi an8rwpinis uparxseis pou fusika ekei Prepei na uparxei isotita.
    Sa gunaika exeis kapoia dikaiwmata kai kapoies upoxrewseis apenanti sto antra pou eisai mazi kai o antras exei kapoies upoxrewseis kai dikaiwmata apenanti sou pou den einai aparaitita ta idia kai de prepei/ xreiazetai. Oi antres einai teiws diaforetika zwa apo tis gunaikes. Euais8itoi se simeia pou oi gunaikes den einai kai polles fores i dunami tou antra proerxetai apo ti gunaika. H na to 8esw alliws, i gunaika 8a prepei na ginetai kinitiria dunami wste na xsupnisei o dunatos antras.(...) Auto einai kati pou esu san gunaika pou steketai dipla tou 8a prepei na exsereunisei me upomoni kai peisma. Allwste sigoura kai autos 8a prepei na kanei kati analogo (oxi idio) me esena."
    Σου ακούγεται σωβινιστικό; για σκέψου το λίγο, όμως, πριν πέσεις να με φας, ε...
    με αυτόν τον σκορπιό ήμουν μαζί για 9 χρόνια... όταν διάβασα αυτό το άρθρο "κατάλαβα" πως δεν ΤΟΝ αγάπησα... και τώρα προσπαθώ να αγαπήσω τον τωρινό σύντροφό μου για αυτό που είναι και όχι για αυτό που θα ήθελα....
  • manini @ 17.11.2010 12:07
    boa respect.. συμφωνώ στο θέμα ανασφάλεια...συμφωνώ ότι μπαίνουμε στο τριπάκι να "αγαπάμε" αυτό που θέλουμε να δούμε στα μάτια του άλλου...αχ αυτή η αγάπη!!! αχ αυτός ο έρωτας...αααααααααχχχχχχχχχχχ  και εννοείτε πώς είναι μια ένωση από 2 πραγματικά όντα που άλλες ποιότητες έχει ο ένας και άλλες ο άλλος....δεν ξέρω αν ο όρος ισότητα ταιριάζει..πάντως το μήνυμα είναι αντιληπτό...
  • boa @ 17.11.2010 15:22
    μα γι' αυτό κι εγώ είπα να μην πάρεις προσωπικά το πρώτο ενικό πρόσωπο... σαφώς και δεν ξέρω τι έχεις περάσει (ούτε κι εσύ τα δικά μου) και σίγουρα δεν είχα καμία πρόθεση να σε πατρονάρω... η συζήτηση άρχισε από το αφοριστικό "απλά δεν σε γουστάρει" και θέλησα να δώσω μια άλλη οπτική γωνία...
    παρ' όλα αυτά, φαίνεται πως έχουμε αρκετά κοινά (ηλικία, δύσκολα παιδικά χρόνια) και συμφωνώ μαζί σου πως τις περισσότερες φορές η πολλή ενασχόληση με τον άλλο κρύβει μια πολύ κακή σχέση με τον ίδιο μας τον εαυτό... αλλά και το ότι περιμένουμε από τον άλλο να μας "σώσει" από τη ζωή μας την ίδια... αυτό που θέλω να πω είναι πως καλό είναι για εμάς να αναγνωρίσουμε πως εμείς το φέρνουμε όλο αυτό στη ζωή μας, αναπαράγωντας (όπως πολύ σωστά είπες) μια κακή σχέση με τους γονείς μας... εμείς, δηλαδή, είμαστε υπεύθυνοι για ότι μας συμβαίνει, δεν μας το κάνει κάποιος άλλος...
    και από την άλλη, μερικές φορές προβάλλουμε όλη αυτή την ανασφάλεια σε έναν άνθρωπο (και μιλάω για ανθρώπους και όχι για καβαλημένα ανθρωποειδή) ζητώντας από αυτόν πράγματα που είναι πάνω από τις δικές του δυνατότητες και που ακόμα κι εμείς ΔΕΝ δίνουμε...
  • StaRdust80 @ 17.11.2010 15:53
    Λυπαμαι πολυυ που δυστυχως σε αυτη τη φαση θα αναγκαστω να συμφωνησω με την Anteros όσο και αν καιρό τωρα εθελοτυφλουσα και έλεγα τα δικα μου προσπαθωντας να δικαιολογήσω τα αδικαιολογητα.Και όταν μιλαμε για καιρό εννος πάααααρα πολυ καιρο.10 μηνες τωρα κοιταω και λειτουργω με γνωμονα τον Αλλο.Τι θελει τι εχει αναγκη τι τον προβληματιζει τι φοβαται τι τον εξιταρει τι τι τι τι.Κοιτώντας πισω όλουσ ααυτους τους μηνες στα δικα μου θελω την αγκαλια τη συντροφικοτητα το στοιχειωδες ενδιαφερον με λυπη βλεπω ότι στη δικη μου ανευ όρων αγαπη το μονο που έλαβα ηταν μια ανευ ορων απορριψη.Ενα ψυγειο,ενα παγωμα,ενα περιμενε,ενα ισως ενα θα δουμε.Σαφως και νοιαζομαι κα σκεφτομαι πολυ αυτο τον αλλο αλλα και παλι αυτο δεν αλλαζει το οτι δεν ισχυει το ιδιο και γι αυτον.Γιατι?Δεν ειναι δικη μου δουλεια να την απαντησω αν ο αλλος ειναι ψυχακιας,παρτακιας,αναισθητος,ανωριμος εχει δυσκολιες η οτιδηποτε προβαλει σαν δικαιολογια να μην θελει να ειναι μαζι μου.Το αποτελεσμα ειναι ενα.Δεν θελει.Και σε αυτο όσο δικαιολογουμε και προσπαθουμε αυτο που με λυπη βλεπω είναι οτι το μονο που κανουμε ειναι να μετατρεπομαστε σε Δον Κιχωτες και ως εκ τουτου να πολεμαμε ανεμομυλους και φαντασματα....Δεν θα κρινω τι είναι ο άλλος.Αυτό είναι ένα δικό του θέμα και καλά θα ήταν όλοι μας να δουμε ότι αν ο αλλος δεν φοβηθεί αυτό που είναι και δεν θελησει ο ίδιος να το αλλάξει,ουτε η αγαπη, η υπομονη ουτε η ευγενεια μας θα το κάνει αυτό.Είναι καθαρά και αποκλειστικα θέμα δικο του.Το δικό μας θεμα είναι την αγάπη αυτή που τρεχει μέσα μας να την γυρίσουμε στον εαυτό μας και να του ζητησουμε συγνωμη για τις πληγες που ΜΟΝΟΙ μας ανοιξαμε πανω μας πολεμοντας ανεμομυλους.Μην ξεχναμε οτι ο Κρόνος είναι ο χρόνος,ο δικαστης,ο δίκαιος (ειδικα τωρα που ειναι στο Ζυγο).Όσο επιλέγουμε να πονάμε πόνο θα μας φέρνει.¨οσο επιλέγουμε να πολεμαμε ανεμόμυλους πληγες θα μας δίνει.Όσο θα σταματαμε να σεβόμαστε τον εαυτό μας τόσο θα μας φέρνει διπλα μας ανθρώπους που δεν θα μας σεβονται.....
  • mattafix @ 17.11.2010 20:06
    Γειά σας κορίτσια....
    Πολύ μου αρέσει όταν γυναίκες ξεπερνούν τον εαυτό τους. Είναι δύσκολη η φύση μας και λίγο πιο πολύπλοκη από του άντρα αλλά με λίγη αυτογνωσία νομίζω ότι μπορούμε όλοι (άντρες/γυναίκες) να κάνουμε θαύματα.
     
    Εχει πολύ πλάκα ο αιώνιος πόλεμος μεταξύ αντρών και γυναικών. Θα σας πω ένα παράδειγμα πρώτα για να δείτε πόσο κοσμαράσιον είμαστε. 
    Κάποια στιγμή που μάλωνα με τον αδερφό μου για ένα θέμα και κλασσικά τον κατηγορούσα παρτάκια και αναίσθητο. Σε κάποια φάση μου λέει το εξής: " ότι είναι αυτονόητο για έναν άντρα το να κοιτάξει τις δικές του ανάγκες, είναι θέμα επιβίωσης και ότι κακώς που και οι γυναίκες δεν κάνουν το ίδιο γιατί μετά αποκτούν απωθημένα.". 
    Μου φεύγει το σαγόνι...Αρχίζω και τριπάρω που με λέει και στερημένη γκρινιάρα επειδή έβαλα σε πολλά προτεραιότητα τον ίδιο. Να σημειωθεί ότι όταν πήγαινα να σηκώσω ανάστημα κατέφευγε σε συναισθηματικό εκβιασμό (ξέρετε τα μαλαγανίστικα).
     Και στη συνέχεια μου πετάει το κορυφαίο: " Αλλωστε είναι στη φύση της γυναίκας η δοτικότητα λόγω μητρότητας".
     
    Εκεί άρχισα να βρίζω τις αθάνατες ελληνίδες μανούλες και συγκεκριμένα τη δικιά μου. 
     
    Μετά τα απανωτά σοκ, καταφέρνω να το ανοίξω το ρημάδι και τον ρωτάω
    "Σου έχει περάσει από το νου ότι οι πηγές δοτικότητας σε έναν άνθρωπο αλλά και σε μια γυναίκα ειδικότερα ότι δεν είναι ανεξάντλητες;;;Οτι κάποια στιγμή πρέπει να πάρει;;;".
     
    Κάπου εκεί ήρθε και η δική του σειρά να κρεμάσει τα μούτρα του και να μείνει με το στόμα ανοιχτό. 
     
    Τόσο δε γνωρίζουμε τους άντρες, τόσο δε μας γνωρίζουν αυτοί. 
     
    Πριν αρχίσετε το κράξιμο να σας πω ότι το αδέρφι μου είναι ένα σκεπτόμενο αρσενικό και ότι ουδεμία σχέση έχει με τις περιπτώσεις γαΐδουροσύνης που συναντάμε κατά καιρούς στα ποστ. Επίσης, έχουμε άριστες σχέσεις μεταξύ μας και φυσικά είναι το πειραματόζωό μου στην έρευνά μου για τους άντρες. 
    Την ιστορία αυτή σας τη λέω γιατί όντως υπάρχει τρελή άγνοια και από τα 2 στρατόπεδα.  Το ακόμα χειρότερο είναι η τεράστια αδυναμία έκφρασης και των 2 φύλων. Πολύ ενοχικές συμπεριφορές και από τις 2 μεριές και πολύ ανειλικρίνεια. Για αυτό και το χαίρομαι πραγματικά όταν βλέπω ανθρώπους να ξεπερνούν τη σκιά τους. Αυτό για μένα σημαίνει ότι σταδιακά βαδίζουμε σε ένα καλύτερο κόσμο. 
     
    xoxo matta girl...
     
    Y.Γ. Το έχω ξαναπεί και το προτείνω ανεπιφύλακτα: Why Men Dont Listen and Women Cant Read Maps. Μου έδωσε μια άλλη οπτική που ήταν αρκετά χρήσιμη. 
     
  • absolutego @ 17.11.2010 22:57
    Πω πω, Anteros, τι ατακάρα σου είπε ο Σκορπιός!!
    Ε, εντάξει σε πολύ ανεβασμένη κλίμακα τον βρίσκω τον τύπο. Πολύ δύσκολο για  άντρα να το παραδέχεται αυτό στην ίδια τη γυναίκα που τον έτρεξε! Άλλος θα σε είχε  λούσει με διάφορα κοσμητικά!

έχουν γενέθλια 191 μέλη.

γιορτάζουν οι: Ιάσων

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...