παρακαλώ περιμένετε...

ΖΩΔΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΕΣ

  • johnnyG @ 15.04.2010 10:27
    Ζυγός η Γαλλία, Ιχθείς η Ολλανδία...
  • TheHunter69 @ 15.04.2010 10:32
    να κάνουμε συναστρία με τον ζώδιο της χώρας μας να δούμε με πια ταιριάζει καλύτερα ...
  • Tsvete @ 15.04.2010 10:33
    Σε ευχαριστώ πολύ johnnyG.
  • johnnyG @ 15.04.2010 10:36
    χαχα , εγώ το έχω κάνει χάντερ!! Η Γερμανία μου ταιριάζει!!
     
    Πάντως, tsvete αν γράψεις στο google "france natal chart" και αντιστοιχα και για άλλες χώρες, θα σου βγάλει μερικά λινκ. Συνήθως για μια χώρα υπάρχουν παραπάνω από ένας χάρτης, αλλά ένας χρησιμοποιείται πιο πολύ. Π.χ. για την ελλάδα ο ένας είναι υδροχόος, και ο άλλος αιγόκερως. Ο πρώτος χρησιμοποιείται από τους πιο πολλούς...
  • TheHunter69 @ 15.04.2010 10:37
    ΑΧΑ!!! Γι αυτό όλοι λένε ότι θέλουμε τον Γερμανό μας εεε???
  • johnnyG @ 15.04.2010 10:38
    α, τώρα κατάλαβα. λες η ελλάδα με ποια ταιριάζει, οκ... Συναστρια χωρών, προχώ... αχα.
  • johnnyG @ 15.04.2010 10:39
    όχι χάντερ, εγώ μιλούσα για το χάρτη μου. η ελλάδα, με καμμια λέοντα. η τουρκία είναι λέοντας αν δεν κάνω λάθος...
  • Tsvete @ 15.04.2010 10:41
    , Thank you,thank you... johnnyG
     
    TheHunter69, αν υποθέσουμε οτι η Ελλάδα είναι Υδροχόος μάλλον με τον Ζυγό ταιριάζει καλύτερα,νομίζω....
  • johnnyG @ 15.04.2010 10:41
    όχι, σκορπιός είναι η τουρκία... τελοσπάντων. δύσκολο να ταιριάξεις αυτή τη χώρα...
  • Tsvete @ 15.04.2010 10:42
    Η Τουρκία έχω ακούσει οτι είναι Σκορπιός.......
  • TheHunter69 @ 15.04.2010 10:43
    .... όντως, πολύ δύσκολα να ταιριάξει με κάποια άλλη...
  • TheHunter69 @ 15.04.2010 10:45
    Tsvete.. Γι αυτό και είναι στα μαχαίρια συνέχεια...
  • johnnyG @ 15.04.2010 10:45
    την ελλάδα εννούσα...
  • johnnyG @ 15.04.2010 10:50
    παρεμπιπτόντως, η ελλάδα φέτος έχει κραυγαλέα διέλευση πλούτωνα στο δία της στον 8ο της οίκο - 8ος τα λεφτά των άλλων. Ήδη της τα σκάει, αλλά του χρόνου θα είναι με ακρίβεια. Για να δούμε...
  • TheHunter69 @ 15.04.2010 10:54
    και εγώ την Ελλάδα εννοούσα Johnny.  Είναι πολύ δύσκολη χώρα ...
  • Tsvete @ 15.04.2010 10:58
    Παρα είναι δύσκολη θα έλεγα....κανέναν σε Τοξότη έχουμε να την ταιρίαξουμε?
  • johnnyG @ 15.04.2010 11:05
    ναι βέβαια, την Αλβανία. Τοξότης...
    http://www.astrotheme.com/portraits/3JWW4Saq377X.htm
  • geminicious @ 15.04.2010 11:08
    Σχετικά με το ζώδιο της Έλλαδας,έχω ακούσει-διαβάσει,οτι η αστρολογική κοινοτητα αποδεχεται το ζωδιο του Υδροχόου αναγνωρίζοντας ως "γεννηση"της Ελαδας την 3/2/1830(υπογραφη πρωτοκόλλου περι ανεξαρτησίας,στο Λονδίνο--Προσωπικά δυσκόλευομαι να πιστέψω οτι η Ελλάδα είναι Υδροχόος -απ την άποψη οτι υπάρχουν και άλλες ημερομηνίες που σηματοδοτούν νέα ξεκινίματα για το ελλ κρατος και  απ την αλλη η ελλάδα δεν μου πολύ κάνει για υδροχόος.Θέλω να πω οτι το ριζοσπατικό-επαναστατικο ζωδιο του Υδροχόου δεν έχει απολύτως καμία σχέση με την στενη παλιομοδιτικη-με εμμονη στα ιδια πραγματα(λάθη,συνηθειες,καταστασεις) "συμπεριφορα της Ελλάδας................
  • dimi84kara @ 15.04.2010 11:14
    Αιγοκερως καλυτερα η ελλαδα !πιο φιλοδοξο...
    Της εχουμε βρει κι ωροσκοπο διδυμο???
    χαχα!
    πολυ αερα!
  • Tsvete @ 15.04.2010 11:19
    Δυστυχώς δεν είναι ουτε φιλόδοξη η Ελλάδα για να ανήκει στο ζώδιο του Αιγόκερου......
  • geminicious @ 15.04.2010 11:23
    Ο Παρθένος μας πάει καλυτερα...........
  • geminicious @ 15.04.2010 11:25
    αν και εγω πιστευω πειρρισότερο στην αποψη περι αιγόκερου...........
  • flamescreen73 @ 15.04.2010 11:32
    Μηπως τα ζωδια των χωρων δεν λειτουργούν όπως θα λειτουργούσαν για τον άνθρωπο? 
    Αν όχι, η Ελλάδα θα έπρεπε να είναι όποιο ζώδιο είναι ναρκισσιστής, φιλάρεσκο με νοοτροπία δε βαριέσαι και ως αδερφε, που θεωρεί τον ευατό ανώτερο απο τους άλλους, αλλα δεν κάνει τίποτα για να το αποδείξει και μαμάκιας, που μόνο όταν απογαλακτιστεί κατορθώνει πράγματα, αλλα μη και τυχόν το θίξεις, γιατί αγριέυει.
     
    Εαν θεωρήσουμε ότι το ζώδιο αφορα την οντότητα σιγουρα θα είναι και πολύπλοκο, όχι μόνο το ζωδιο αλλα και ωροσκόπος, σελήνη, κλπ. Πάντως η Ελλάδα είναι φιλόδοξη, απλά δεν πραγματώνει τις φιλοδοξίες της. ΟΛΟΙ οι αιγώκεροι τις πραγματώνουν?
  • flamescreen73 @ 15.04.2010 11:35
    Η Κυπρος αλήθεια τι ζωδιο είναι?
  • dimi84kara @ 15.04.2010 11:49
    λεων κυπρος
  • flamescreen73 @ 15.04.2010 12:01
    Μαλιστα. Με αφορμή τον εκλιπόντα Τάσσο Παπαδόπουλο και τη στάση του πριν τον ρίξουν, μήπως το ζώδιο της χώρας εκφράζεται κυρίως στον ηγέτη της? Η την ηγεσία της εν γένει? Δεν ξέρω τι ζώδιο είναι ο ΓΑΠ, αλλα έχει κάποια χαρακτηριστικά Υδροχόου. 
    Και οι απο τη μεταπολίτευση ηγέτες φαίνεται να είχαν(Πχ ο Ανδρεας Παπανδρέου σίγουρα προοδευτικός για την εποχή του και τη χώρα του ήταν, με την πρωτοβουλία των έξι ή τον έρωτα με τη Λιάνη, η ο Καραμανλής με το πλησίασμα με τη Ρωσσία, η ο Σημίτης με το ευχαριστώ στους αμερικανους{στον κόσμο του τελείως στη συγκεκριμμένη περίπτωση})
  • johnnyG @ 15.04.2010 12:23
    γεια flamescreen και geminicious...
  • johnnyG @ 15.04.2010 12:25
    κι εγώ αρχικά geminicious αυτό σκέφτηκα, και υποστήριζα το χάρτη που έχει την ελλάδα αιγόκερω με ωροσκόπο ιχθείς - όταν η ελλάδα αυτοανακυρύχτηκε ανεξάρτητο κράτος. Σίγουρα αυτός ο χάρτης έχει σημασία, αλλά ίσως περισσότερο για τους Έλληνες της εποχής που απελευθερώθηκαν.
     
     
    Η άλλη ημερονηνία, που έχει την Ελλάδα Υδροχόο με ωρ. Δίδυμο, έχει και μια αντίθεση Ήλιου-Κρόνου. Νομίζω αυτό ταιριάζει πολύ στh χώρα μας. Έχουμε μια αντιεξουσιαστική στάση από τη μία - διαδηλώνουμε, αντιδρούμε (Υδροχόος 'Ηλιος), προσκόλληση στο παρελθόν μας από την άλλη και ίσως τείνουμε στο συντηρητισμό ώρες ώρες(Κρόνος αντιθεση Ήλιος), και πολύ "αεριτζήδες", ότι δηλώνει είναι ο καθένας σε αυτή τη χώρα, όπως πλασάρεται(ωρ. Δίδυμος).
     
     
    Για σκέψου...
  • johnnyG @ 15.04.2010 12:26
    αυτοί flamescreen, έχουν συναστρία με το κράτος. ήλιο, ωροσκόπο κλπ σημαντικά για το χάρτη...
  • johnnyG @ 15.04.2010 12:32
    και Σελήνη στον ωροσκόπο η Ελλάδα, η προσκόληση στην οικογένεια. ταιριάζει κι αυτό...
    αλλά δεν είναι όλα "κακά". όπως και στον αστρολογικό χάρτη ενός ανθρώπου, είναι το πως θα τον εξελίξει...
    πάντως αν η ελλάδα ήταν αιγόκερως δε νομίζω να έφτανε ως εδώ. αιγόκεροι π.χ. είναι γερμανία και αγγλία...
  • flamescreen73 @ 15.04.2010 12:47
    Αναρωτιέμαι ποιο θα ήταν το προοδευμένο ζώδιο της Ελλάδας. Αν πάρουμε το δεκαετία = μέρα θα πηγαίναμε στον Ιχθύ, μάλλον. Που ο δυισμός και η νωχελικότητα, η επανάπαυση στα κεκτημένα, η απραξία(λόγω δυισμου), ο κατευνασμός(με Τουρκία και λοιπούς), είναι απο τα μη θετικά χαρακτηριστικά τους.
  • flamescreen73 @ 15.04.2010 12:48
    γεια johnyG
  • johnnyG @ 15.04.2010 12:53
    μπα, έχει προχωρήσει πολύ παραπάνω...
    Και οι Τούρκοι είναι αδέρφια μας! Αυτοί που μας πουλάνε τα όπλα φταίνε... Αυτό σε κάθε περίπτωση. 
  • flamescreen73 @ 15.04.2010 13:11
    Δεν το πάω σε προσωπικό επίπεδο(κατοίκου), κυρίως κράτους, εξάλου όλοι οι λαοί αδέρφια είναι, απλοί άνθρωποι για τα λεφτά γίνονται τα πιο πολλά. Για μένα οι ηγεσίες φταίνε άρα το επισημο κράτος(ειτε χαράζουν πολιτική είτε ακολουθούν εντολές, δεν έχει σημασία τόσο). 
    Η Τουρκία ας πούμε θα ήταν ίσως Τοξότης που στο παρόν της έχει μια σχέση(διαπραγματεύεται με τους πάντες και τα πάντα θυμίζωντας λίγο το "μέλισσα είμαι και τρυγώ λουλούδια" του Τοξότη ας πούμε, ή το έχω συμμάχους αλλά τους γράφω και στα...αμελέτητα μου ).
     
    Kαι πιάστηκα κυρίως απο Αγγλία και Γερμανία που είπες που σίγουρα έχουν ως υπόβαθρο την στιβαρότητα αλλα και την ξυνίλα του άντρα Αιγόκερου(τουλάχιστον απο προσωπική εμπειρία δεν συμπαθώ κανέναν άντρα εκπρόσωπο που ξέρω καλά, παρότι συνήθως τους σέβομαι - πιστεύω να μην προσβληθούν ιδιαίτερα οι Αιγόκεροι αρρένες, εξάλου είναι μια προσωπική άποψη) και κάνοντας την υπόθεση ότι ίσως την εποχή της κοσμοκρατορίας της Αγγλίας και την πρόσφατη περιοδο της Γερμανίας να ήταν Κριοί, με φιλοδοξίες και ορμές, και τώρα η Αγγλία πχ, Ταύρος(μου κάνει για Ταύρος).
     
    Far fetched βεβαια και μόνο αν βάλλουμε 10ετια = μέρα που ίσως και να είναι μπούρδα.
    Επίσης θα ήταν ενδιαφέρον να δουμε την Κίνα και τις ΗΠΑ εκεί. Οπως και να έχει το προοδευμένο αν βρεθεί μια φόρμουλα θα ήταν ενδιαφέρον, να δούμε και το πως ανέρχονται και κατέρχονται οι Υπερδυνάμεις, αν έχει φόντα η Κίνα και η νέα Ρωσία, η Βραζιλία, η Αυστραλία...
  • ether12 @ 15.04.2010 13:43
     
     Καλησπέρα!
     
    Οι ημερομηνίες «γέννησης» των κρατών είναι σε μεγάλο βαθμό αυθαίρετες διότι οι ξένοι αστρολόγοι που τις πρωτοισχυρίστηκαν δεν έκαναν την απαραίτητη έρευνα για την εκάστοτε περίπτωση. Το κλασικότερο παράδειγμα είναι το εξής: ημερομηνία «γέννησης» των ΗΠΑ θεωρείται η 4η Ιουλίου 1776, όταν δηλαδή οι Αμερικάνοι κήρυξαν την ανεξαρτησία τους (Independence day), KAI OXI η 3η Σεπτεμβρίου 1783 όταν αναγνωρίστηκαν ως κράτος από τις υπόλοιπες χώρες. Στην περίπτωση της Ελλάδας όμως οι αστρολόγοι θεωρούν ως ημερομηνία γέννησής της την 3η Φλεβάρη 1830 όταν υπογράφτηκε από ξένες δυνάμεις το Πρωτόκολλο του Λονδίνου που αναγνώριζε την Ελλάδα ως ελεύθερο κράτος, αγνοώντας την ημερομηνία που οι Έλληνες από μόνοι τους αναγνώρισαν την ανεξαρτησία τους!!! Εάν λοιπόν πρέπει ντε και καλά να επιλέξουμε μεταξύ Αιγόκερω και Υδροχόου η θεωρία του Γαζή περί Αιγόκερω είναι σαφώς ορθότερη. Και εξάλλου δύο χώρες με το ίδιο ζώδιο δεν σημαίνει ότι έχουν και την ίδια πορεία. Δηλαδή το ότι και η Γερμανία είναι Αιγόκερως δεν σημαίνει ότι πρέπει ντε και καλά να έχουμε τα ίδια χαρακτηριστικά, διότι εκείνοι μπορεί να αντιστοιχούν στο μοντέλου του ψυχρού, σούπερ πειθαρχημένου και αυταρχικού Αιγόκερω ενώ εμείς σʼαυτό του υλιστή, συμπλεγματικού Αιγόκερω που ζει για την κοινή γνώμη και μια ρημάδα καταξίωση (είμαστε και κατεξοχήν χώρα κατεστημένων, εάν καταφέρουμε και ανέβουμε δεν μας ξεκουνάει τίποτα).
     
     
    Εγώ πάντως πιστεύω πως το ζώδιο που χαρακτηρίζει την Ελλάδα καλύτερα είναι η Παρθένος, πλήθος διελεύσεων μαρτυρούν περί τούτου και μάλιστα υπάρχει και μία ημερομηνία που πιστεύω έχει μεγάλη σημασία. Είναι η 3η Σεπτεμβρίου 1843 με το παλιό ημερολόγιο, άρα 15η Σεπτεμβρίου με το νέο, η ημερομηνία της επανάστασης στην Αθήνα ενάντια στο οθωνικό καθεστώς, όταν κατόπιν τριετούς προετοιμασίας από το Μακρυγιάννη και σε συνεργασία με οπλαρχηγούς, πολιτικούς και μέρος του στρατού απαίτησαν και πήραν το πρώτο Σύνταγμα. Μιλάμε για την πρώτη συντονισμένη και παλλαϊκή ενέργεια που συνέβη στην Αθήνα από σύστασης του νεοελληνικού κράτους. Ο Ήλιος ήταν στην 21η μοίρα της Παρθένου και η Σελήνη στην αρχή των Διδύμων (σε αυτή τη σελήνη πιστεύω συμφωνούμε όλοι, ένας λαός αιώνια διχασμένος σε δίπολα...). Το ενδιαφέρον είναι ότι κατά τον 20ο αιώνα επιβλήθηκε δικτατορία τρεις φορές με επίκεντρο την Αθήνα: η τελευταία του Παπαδόπουλου έγινε με τον Ουρανό ακριβώς στην 21η μοίρα της Παρθένου σε τέλεια σύνοδο με Σελήνη-Πλούτωνα στο ζώδιο αυτό. Η δικατορία του Μεταξά συνέβη με τον Κρόνο στην 21η μοίρα των Ιχθύων, ακριβώς απέναντι αό τον Ήλιο του 1843, ενώ η δικτατορία του Πάγκαλου με τον Ουρανό στην 25η μοίρα των Ιχθύων. Το Δεκέμβρη του 2008 συνέβη επίσης αντίθεση Κρόνου-Ουρανού στην 21η μοίρα Παρθένου-Ιχθύων, με  Ήλιο-Άρη να τους τετραγωνίζουν, ενώ επίσης η ημερομηνία έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 έγινε με το Δία στην 21η μοίρα της Παρθένου (ο ξένιος Ζευς της υποδοχής όλων των λαών, της άμιλλας μπλα μπλα και των τεράστιων αρπαχτών και σπαταλών που ευθύνονται σημαντικά για τις κρόνιες μέρες που ζούμε τώρα).
     
    Πάντως η αλήθεια είναι ότι σε κάποιες περιπτώσεις οι ημερομηνίες των αστρολόγων επαληθεύονται, για παράδειγμα η Τουρκία κάνει μπαμ ότι είναι Σκορπιός, δεν θα μπορούσε να είναι τίποτα άλλο (στα εσωτερκά δικτατορικό καθεστώς και στρατοκρατία, λογοκρισία και συλλήψεις, στο εξωτερικό διαρκής επιθετικότητα με την πρόφαση τς άμυνας κτλ.), ή η φλύαρη τρελοΙταλία σίγουρα έχει έντονο Δίδυμο!
  • AriesLeo @ 15.04.2010 14:00
  • johnnyG @ 15.04.2010 14:06
    δεν αμφιβάλλω ether, για όλα αυτά που λες. αλλά αν το σκεφτείς πιο ελεύθερα ένας και μόνο χάρτης για μια χώρα δε μπορεί να οριστεί αυστηρά επειδή ακριβώς κράτη διαλύονται και επανιδρύονται, περνούν περιόδους ανασύστασης στην ιστορία τους. Οπότε και ο αυτοπροσδιορισμός, και η αναγνώριση από τον υπόλοιπο κόσμο, και σημαντικά γεγονότα που επηρέασαν πολιτικά(ή και ευρύτερα) τη σύσταση του κράτους είναι εξίσου σημαντικές ημερομηνίες. Κομβικές, παραπάνω από μία ημερομηνίες "γέννησης".
     
    οπότε... ίσως η ημερομηνία που έλληνες ανακύρηξαν την ανεξαρτησία τους, που είναι αιγόκερως με ωρ. ιχθύ δείχνει π.χ. τί θα έπρεπε να δομήσουν και ονειρεύονταν για την ελλάδα αυτός ο επαναστατημένος λαός. όταν αναγνωρίστηκε επίσημα από τις ξένες δυνάμεις σαν κράτος, ίσως να λέει περισσότερα για το πως στέκεται αυτό το κράτος στον παγκόσμιο χάρτη. ο χάρτης της μεταπολίτευσης ενδεχομένως για τη νεότερη ιστορία της χώρας μας... Και δεν είναι τυχαίο που βλέπουμε να τονίζονται ίδια ζώδια. Όπως π.χ. ο Δίδυμος.
  • johnnyG @ 15.04.2010 14:13
    π.χ. με το χάρτη που θέλει την Ελλάδα Υδροχόο με Δίδυμο, με διέλευση Ποσειδώνα είχαμε ένα καλοκαίρι έκστασης αλλά και αυταπάτης σαν έθνος. Το καλοκαίρι του Euro και των Ολυμπιακών Αγώνων. 
     
    Με τις αντιθέσεις Κρόνου-Ουρανού και ταυτόχρονα με το που πάτησε το πόδι ο Πλούτωνας στον Αιγόκερω στον 8ο Οίκο της χώρας, είχαμε τα Δεκεμβριανά. Και τώρα διελαύνει από τον δία στον 8ο μας σε τετράγωνο με τον γενέθλιο Πλούτωνα, και φυσικά μιλάμε για κρίση όχι μόνο οικονομική, για θάνατο και αναγέννηση της Ελλάδας.
     
    Αυτό βέβαια μπορεί να φαίνεται και με άλλο τρόπο από τους υπόλοιπους χάρτες... Αλλά και ο παραπάνω, λειτουργεί όπως δείχνουν τα πράγματα,
  • AriesLeo @ 15.04.2010 14:16
    Edw pantws mas dinoun Hlio stis 22 tou Aigokerou
    http://www.astrologyweekly.com/countries/greece.php
    kai allous planites ston Aigokerw... mipws gi auto ta exoume paiksei -k me ti dieleusi Ploutwna?
    Episis gnwrizete to zwdio tou UK?
  • johnnyG @ 15.04.2010 14:21
    http://www.atraposonline.gr/GreeceNatalChart.htm
     
    http://www.atraposonline.gr/GreeceSummary.htm
     
    κοίτα κι εδώ ariesleo...
     
    αυτό που δίνει την ελλάδα αιγόκερω με ιχθύ, είναι άποψη ενός έλληνα αστρολόγου. κυρίως ο υδροχόος χρησιμοποιείται. αλλά θεωρώ σωστό να ξέρουμε τους χάρτες με τις σημαντικές ημερομηνίας της χώρας. δεν είναι συνταγή για μπάμιες, είναι κάτι παραπάνω από αυτό...
  • AriesLeo @ 15.04.2010 14:26
    aha... wraia, thanks.
    k egw genika Ydroxoo protimw.
  • flamescreen73 @ 15.04.2010 14:39
    Ο κ.Πανόπουλος πάντως λέει ότι είναι Υδροχόος το βλέπεις μέχρι στιγμής και στα πρόσφατα σχόλια του.
  • johnnyG @ 15.04.2010 14:47
    ναι, είναι ο χάρτης της 3η Φλεβάρη 1830 που έγραψε ο έθερ πιο πριν...
  • ether12 @ 17.04.2010 17:18
    συμφωνώ τζόνυ ότι δεν είναι απλό και ότι οι σημαντικές ημερομηνίες για μία χώρα είναι παραπάνω από μία...όμως με τις πολλές ημερομηνίες χανόμαστε και ο καθένας μπορεί να αποδείξει ότι θέλει...το θέμα είναι όπως λες να δούμε εάν επαναλαμβάνονται κάποιες θέσεις ή συναστρίες...ή αλλιώς να ξεδιακρίνουμε τη σημαντικότερη ημερομηνία για μία χώρα όπως για παράδειγμα της Τουρκίας που είναι αναμφισβήτητα η 29η Οκτωβρίου 1923...η σημαντικότερη ημερομηνία για την Ελλάδα δεν πιστεύω ότι ήταν η 3η Φλεβάρη 1830...σημαντική ναι, η σημαντικότερη όχι...αλλά οι αστρολόγοι έξω χωρίς να το πολυσκεφτούν την θεώρησαν ημερομηνία "γέννησης" του κράτους...και το ότι κάποιες όψεις αυτού του χάρτη φαίνεται όντως να λειτυοργούν δεν αποδεικνύει κάτι...η οποιαδήποτε σχεδόν ημερομηνία μπορεί σε κάποια σημεία να φαίνεται ότι επαληθεύεται λόγω τυχαιότητας....
     
    θεωρώ σηματική επίσης την πιο εσωτερική και αρχετυπική πλευρά του θέματος όπου εδώ μπαίνουν και οι κυβερνήτες ενός λαού. Οι Εβραίοι για πράδειγμα συσχετίζονται από τα αρχαία χρόνια με τον Κρόνο και αυτό είναι οπωσδήποτε σωστό, για πολλούς λόγους...οι δε Έλληνες πιστεύω έχουμε ισχυρότερο πλανήτη τον Ερμή.
    Όπως και η αρχαία "αστρογεωγραφία" -εάν υπάρχει τέτοιος όρος- που απέδιδε ένα ζώδιο σε κάθε τόπο...η περιοχή της Παλαιστίνης για παράδειγμα θεωρούνταν στα αρχαία χρόνια πως ανήκει στον Κριό και αυτό φαίνεται να ισχύει ακόμα...το απόλυτο "πεδίο του Άρεως"...ή η αρχαία Ελλάδα που θεωρούνταν να επηρεάζεται από διάφορα ζώδια. Η νότια και κεντρική Ελλάδα από την Παρθένο, η βόρεια από το Λέοντα ή και τον Αιγόκερω ενώ οι Κυκλάδες από τον Ταύρο. Και αρκετοί αστρολόγοι έχουν ακολουθήσει αυτό το πνεύμα, πολλοί ας πούμε ακόμα αποδίδουν (δικαίως) την Αθήνα στην Παρθένο και τα νησιά του Αιγαίου στον Ταύρο το οποίο λογικό μου φαίνεται αν σκεφτούμε την απόλυτη ρέκλα και ευδαιμονία του summer in greece
     
  • Tsvete @ 20.07.2013 21:04
    Τι ζώδιο είναι η Σιγκαπούρη;;;;;;;
  • moisture666 @ 20.07.2013 21:27
    τοξοτης
  • Tsvete @ 09.12.2013 15:31
    Τι ζώδιο είναι η Βουλγαρία;

έχουν γενέθλια 211 μέλη.

γιορτάζουν οι: Ιάκωβος

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...