παρακαλώ περιμένετε...

Τυχαίο;

  • Journey @ 08.03.2012 15:34
    Αυτό εγινε σε κάποιον άλλον - ξέρεις ποιόν, ε- όταν ο Κρόνος άρχιζε ιδιομοιρία αντίθεσης με τον γενέθλιο Ήλιο του..
    Ο Κρόνος βέβαια για να παίξει τέτοιον ρόλο από διέλευση χρειάζεται μια σειρά από άλλα - κυρίως σε προοδευμένο -  αυτός για τον οποίο σου λέω τα είχε
     
  • hesg @ 08.03.2012 15:38
    Δηλαδή μπορεί να φταίει ο Κρόνος σαν ενα μάθημα που δίνει στην ζωή η σαν κάτι ;
    Δεν το θεώρησα τυχαίο όλο αυτό..Και έτσι σκέφτηκα μήπως να ανοίξω ενα άρθρο μήπως δεν είναι τυχαίο η οτι μπορεί και να είναι.
    Πρέπει να κοιτάξω προοδευμένο ε; Θα κοιτάξω τώρα.
  • Journey @ 08.03.2012 15:40
    Όχι δα, δεν νομίζω πως ο χαμός ενός αγαπημένου προσώπου είναι μάθημα, άλλα είναι τα μαθήματα του Κρόνου, απλώς εδώ έπαιξε το ρόλο του συγκομιστή του ήδη ώριμου από άλλες ενδείξεις γεγονότος.
    Τι λέμε άλλωστε?
    Για ένα γεγονός θα πρέπει να υπάρχουν οι ανάλογες ενδείξεις στον προοδευμένο που να συμφωνούν με τις υποσχέσεις του γενέθλιου και τότε, η διέλευση απλά πατά τη σκανδάλη ...
  • hesg @ 08.03.2012 15:40
    Κοίταξα τον προοδευμένο και βλέπω μια αντίθεση μεταξύ 12 - 6 και 1-7 οίκου.
  • Journey @ 08.03.2012 15:41
    Πάντα είναι αντίθετοι αυτοί οι οίκοι...αλλά μάλλνο εννοείς κάτι άλλο, ε
  • hesg @ 08.03.2012 15:43
    Γίνεται αντίθεση στον ποσειδώνα νομίζω και στην σελήνη.
    Μισό να το κοιτάξω καλύτερα.
    {πάντα με μπερδεύει ο ποσειδώνας και ο ουρανός στα συμβολάκια!
  • Shark @ 08.03.2012 15:43
    Για ένα γεγονός θα πρέπει να υπάρχουν οι ανάλογες ενδείξεις στον προοδευμένο που να συμφωνούν με τις υποσχέσεις του γενέθλιου και τότε, η διέλευση απλά πατά τη σκανδάλη ...
    Ετσι ακριβως....
     
    Διελαυνων Κρονος στον 7 και προοδευμενος Ουρανος στον 7...αλλου τυπου βεβαια εκπυρσοκροτηση.
  • hesg @ 08.03.2012 15:43
    Εννοώ πως γίνεται αντίθεση σε πλανήτες που βρίσκονται σε αυτούς τους οίκους.
    Σκάλωσα που το είδα. Απο την μία προσπαθώ να είμαι προσγειωμένη πως μπορεί να είναι τυχαίο αλλα απο την άλλη δεν ξέρω τι να πω!
  • hesg @ 08.03.2012 15:46
    έχει ουρανό εξάγωνο κρόνο στο προοδευμένο
  • Journey @ 08.03.2012 16:02
    hesg, πάντα μιλάς όχι για τον αποδημήσαντα αλλά γιαυτόν που είχε την απώλεια, ναι?
    * Οι ενδείξεις στον προοδευμένο είναι κομματάκι μπερδεμένο πράγμα, μην πολυμπλέκεσαι - ακόμα - αλλά σιγά σιγά..αλλά να σε ρωτήσω, ως διέλευση και όψεις τη μέρα του θανάτου ο Δίας ήτνα πρώτη μούρη ? Με καμμία μεγάλη όψη με προσωπικό πλανήτη ή φως κλπ?
    Απίστευτο αλλά ακόμα και η διέλευση του Κρόνου δεν φαίνετια αρκετή αν ο Δίας δεν είναι σε δόξες και τιμές - μιλάμε για τον ουρανό της μέρας του γεγονότος
  • hesg @ 08.03.2012 16:03
    Ζουρ ο Δίας κάνει αντίθεση με τον ήλιο!
  • hesg @ 08.03.2012 16:03
    Την ημέρα του θανάτου ο Δίας έκανε αντίθεση με τον Ήλιο.
  • hesg @ 08.03.2012 16:06
    Και ο ερμής έκανε αντίθεση με τον δία
  • hesg @ 08.03.2012 16:07
    ο πλούτωνας τρίγωνο με τον δία
  • Journey @ 08.03.2012 16:11
    Ναι, δεν ξέρεις τι μπανανόφλουδα είναι ο άτιμος.. αυτός που σου λέω το έμαθε και δεν θα το ξεχάσει ποτέ από δω κα στο εξής..
  • hesg @ 08.03.2012 16:11
    Δηλαδή τώρα ο συνδιασμός κρόνου και δία μας δείχνει το γεγονός που έχει συμβεί;
  • Journey @ 08.03.2012 16:13
    Όχι, μας δείχνει πως οι κάπως έντονες όψεις του προοδευμένυο κατέληξαν σ αυτό επειδή είχαν το κατάλληλο " καύσιμο" από διελεύσεις.
    Όμως για επαλήθεσυη, ρίχνεις μια ματιά στο σόλαρ ριτέρν .
    Όπως έγραψα και κάπου αλλού λίγο πριν, για να κάνεις πρόβλεψη θα πρέπει να επαληθεύσεις αυτό πυο υποψιάζεσαι με τουλάχιστον 2 προγνωστικά συστήματα.
    Ίσως να υπάρχουν και πιο σύντομοι τρόποι - αλλα΄δεν τους ξέρω
     
     
  • hesg @ 08.03.2012 16:17
    Ηλιακή επιστροφή ε;
    Την κοιτάω τώρα.
    Δηλαδή κάθε χάρτης μας δείχνει απο κάτι "ύποπτο" ?
  • hesg @ 08.03.2012 16:19
    Μόλις κοίταξα την ηλιακή επιστροφή.
    Σε ποιούς πλανήτες δίνουμε βάση στην ηλιακή επιστροφή;
  • Journey @ 08.03.2012 16:27
    Σε όλους : P
    Πάντως θα πρέπει να παραγωγίζεις τους χάρτες με τρέλλα - δεν ξέρω πόσο εφικτό είναι...τότε, όλοι δείχνουν το γεγονός.
    Για παράδειγμα , μιας και αναφέρεις κάτι μακάβριο αλλά εγώ θέλω να σε βγάλω από τα προσωπικά και να σε πάω κάπου πιο πέρα, μετά το θάνατο της Γούτνει Χιούστον είδα αναλύσεις και από τη δική της Ηλιακή επιστροφή και από την Ηλιακή επιστροφή της κόρης της .. Ναι, ο 8ος πασράγωγος του οίκου της μητέρας της έδειχνε το γεγονός κλπ κλπ κλπ αλλά άντε τώρα να σου πάει το μυαλό να το δεις έτσι. ΟΚ, αν δεν ήμουν κατανοητή θα επανέλθω το βράδυ
  • Journey @ 08.03.2012 16:28
    Βέβαια θα έλεγα να μην ψάχνεις τέτοια πράγματα σε χάρτες. Τι άγχος , ουρανοί! Πως θα διατηρήσεις τη νεανική επιδερμίδα που λέγαμε ως τα 70 σου? Με τέτοιο άγχος? Δεν νομίζω !!!!!
  • hesg @ 08.03.2012 16:30
    Ναι λοιπόν. Θα τα κοιτάξω όλα και θα κοιτάξω τους 8ους οίκους και γενικά τους χάρτες και τον καθένα και θα το ξανασυζητήσουμε αν είναι το θέμα το βράδυ που θα επανέλθεις ώστε να το αναλύσουμε καλύτερα.
    Θα κοιτάξω την κάθε όψη και γενικά σε ποιόν οίκο γίνεται η καθεμία κτλ.
    Πάντως στην ηλιακή επιστροφή βλέπω το τετράγωνο ήλιου και ουρανού που δείχνει απουσία του πατέρα. Σωστά;
  • hesg @ 08.03.2012 16:31
    Θα βάζω revitalift και επειδή θα γίνω πλούσια με τον Δία στον 2 οίκο θα κάνω και κανένα μπότοξ που και που! έτσι το δωράκι του μήνα!
  • razielraziel @ 08.03.2012 16:55
    as anapautei i psuxh tou (oxi tou-se arseniko-apo to allo)
  • Journey @ 08.03.2012 17:43
    ρεβιταλίφτ βρε τσιγγούνα?
     
  • Journey @ 08.03.2012 17:47
    * συνεχίζω π΄ντως να πιστεύω πως στις διελεύσεις, ο Δίας είναι πιο " ύποπτος" από τον Κρόνο σε κάτι τέτοια. Στο χάρτη που σου λέω, ήταν σε τέλιο εξάγωνο με τον Ήλιο και σε σύνοδο ακριβείας με τον ΒΔ ου αστόμου. Ταράααααα ( και το είχε υποψιαστεί πως κάτι τρέχει με αυτήνν την εμμονή του Διός με τους δεσμούς του αλλά....αλλά... )
  • hesg @ 08.03.2012 18:29
    Μερικές φορές ο Δίας δεν είναι ο πλανήτης της χαράς και της μεγάλης τύχης;
    Δηλαδή μπορεί να δηλώσει και την ατυχία;
  • Journey @ 08.03.2012 18:56
    Nαι! Ο Δίας είναι ευεργέτης { emoticon: evil smile }

    Έχεις που μου
     
  • hesg @ 08.03.2012 18:57
    Δεν μου ήρθε ακόμα το που μου!
  • hesg @ 08.03.2012 19:01
    Απο άλλου το περιμέναμε (Κρόνο) και απο άλλου έρχεται.. (Δίας)..
    Δεν τον είχα για τόσο ύπουλο!
  • Journey @ 08.03.2012 19:02
    Το δες, ε? Κι όμως...από εκεί που δνε το περιμένεις σου ρχεται μία ..γκαπ!
  • hesg @ 08.03.2012 19:05
    Το έχω εμπεδώσει και αυτό συμβαίνει με όλους και σε κάθε ηλικία και είναι μια εμπειρία όλων μας! Εκεί που περιμένεις να γίνει ενα χαρούμενο γεγονός γίνεται μια μαλακία και σου τα χαλάει όλα!
    Πω.. Και μετά σου λένε οτι ο Δίας είναι ο "χαρούμενος πλανήτης της ενέργειας" ΦΤΟΥ ΤΟΥ!
     
  • Journey @ 08.03.2012 19:08
    Όχι πως ο Κρόνος δεν είναι ζημιάρης...σε προγωνστικά συστήματα όπου παίζει Κρόνος παίζει μεγάλη νίλα.
    Μιας και λέγαμε για τη μακαρίτισσα τη Χιούστον, κράτα πως η κόρης της στη φετεινή Ηλιακή επιστροφή έχει Κρόνο σε σύνοδο με ωροσκόπο και ο Κρόνος είναι ο κυβερνήτης του 8ου του 10ου σόλαρ. Η Σελήνη της είναι καμμένη.
    Αυτό έτσι για την ιστορία, μιας και ένα τέτοιο γεγονός θα πρέπει να είναι ευδιάκριτο και στο χάρτη της κόρης ( ή όποιου κοντινού συγγενικού προσώπου)
    Από την άλλη, ο 8ος παράγωγος του 10ου είναι ο ριζικός 6ος. Το βλέπεις και πρώτα σκέφτεσαι την υγεία του προσώπου με αυτήν την Ηλιακή επιστροφή. Για να πάει το μυαλό σου θα πρέπει να έχεις δει παρόμοιες ενδείξεις και στον προοδευμένο.
    Και γενικώς να παραγωγίζεις...δύσκολο πράγμα όμως
  • hesg @ 08.03.2012 19:10
    Διάβασα πως όταν θέλουμε να μάθουμε για μια απώλεια στο λινκ πως πρέπει να κοιτάμε το χάρτη απο τα πρόσωπα. Δηλαδή στο χάρτη μου μπορεί να δείξει πως εγώ θα βιώσω μια απώλεια παρά να δω στο χάρτη του άλλου οτι θα φύγει.
    Ισχύει;
  • Journey @ 08.03.2012 19:18
    Μωρέ δεν ισχύει αλλά άντε να βρεις τη σήμερον αναιρέτες κλπ.. Δύσκολο πράγμα, ακατόρθωτο με τη φλου μοντέρνα  μας αστρολογική νοοτροπία . Πιο εύκολο είναι να φναφαρίζεις εκ του ασφαλούς  ( και του αφελούς )
  • hesg @ 08.03.2012 19:20
    Πάντως βρήκαμε μερικά στοιχεία..
    τον χάρτη του αγγελόπουλου τον κοίταξες;
    επίσης αν θυμάσαι καλά στην ανάλυση της amy winehouse θυμάσαι τι έγραψε ο πανόπουλος πως μπορεί να πεθάνει και βγήκε αληθινός;
     
  • Journey @ 08.03.2012 19:37
    εεεεε ποιανού Αγγελόπουλου? :O σρυ, είμαι κάπως εκτός ..LOLOL
  • hesg @ 08.03.2012 19:41
    ο αγγελόπουλος ο σκηνοθέτης είχε ίδιες όψεις με την χιούστον!
  • GwgwOuf @ 08.03.2012 19:47
    παντως κοιταζω κι εγω μια περιπτωση απωλειας και εχω να πω οτι περισσοτερο απο ολους εχουν παιξει οι δεσμοι της σεληνης. προοδευμενος ηλιος σε τετραγωνο με μια σχεδον μοιρα ανοχη και απο ναταλ δεσμους και προοδευμενους και προοδευμενος αρης ακριβως πανω στον ναταλ ΝΔ. παραλληλα η αντισκια του διελαυνοντος κρονου ακριβως πανω στον γενεθλιο ΝΔ. επιπροσθετως και δεν ξερω αν παιζει ρολο αντισκια προοδεμενου ηλιου πανω σε διελαυνοντα ερμη (αλλα ακριβως πανω και στα λεπτα της μοιρας) και τρανζιτ διας συνοδο ιδιομοιριας με ναταλ ερμη.
    τρεχαγυρευοπουλος. εγω δε θα το υπεθετα με τιποτα
  • Journey @ 08.03.2012 19:49
    Μα ναι, δεσμοί κλπ είναι μάστ. Έχεις κι εσύ το που μου σου : P
  • GwgwOuf @ 08.03.2012 19:51
    σου ξου μου ξου μανταλακια! δεν εχω τιποτα!! : -)
  • Journey @ 08.03.2012 19:52
    Εγώ έχω το κληρονομικό χάρισμα και σου λέω οτι θα έχεις σύντομα : P
    * hesg, δεν ήεξρα πως πέθανε και ο Αγγελόπουλος !
  • hesg @ 08.03.2012 19:57
    πάνε όλοι..
    τι γίνεται δηλαδή;
  • GwgwOuf @ 08.03.2012 19:58
    ψησου να απαντησεις γιατι θα λειτουργησω αυθαιρετα!! : P
  • hesg @ 08.03.2012 20:05
    γωγω , εσενα ποια ειναι η γνωμη σου;
  • Journey @ 08.03.2012 20:07
    μμμμμμμ
  • hesg @ 08.03.2012 20:09
    ύποπτα!
  • GwgwOuf @ 08.03.2012 20:10
    οσο αφορα στο ερωτημα του θεματος??
    σιγουρα η συνοδος ηλιου κρονου απο  μονη της δε μας δειχνει απωλεια. αν ηταν ετσι μια φορα καθε 24 χρονια θα χαναμε καποιον δικο μας αρσενικο κι αλλη μια στα 24 ενα δικο μας θηλυκο.... ε δεν παει ετσι και βεβαια δεν ειναι αρκετο απο μονο του.
    για να εχουμε γεγονος θελουμε 3 πραγματα!!
    γενεθλιο, προοδευμενο και διελαυνοντα πλανητη (ή σημειο)!!!
  • hesg @ 08.03.2012 20:11
    πιο κάτω εχω και διελεύσεις πέρα απο την συνοδο ηλιου και κρονου!
  • GwgwOuf @ 08.03.2012 20:12
    28οοοοοοοοοοο!!!!! σορρυυυυυυυυ!!!!!
    σκεφτομουν 28 και 14 για την αντιθεσηηηηηη!!! ουυυυ ντοματες!!!
  • hesg @ 08.03.2012 20:15
    γιατί ντομάτες;???
  • Journey @ 08.03.2012 20:17
    έλαμψε η Λιονταρίνα : P μετά από 50 σχόλια θυμήθηκε να μας ξηγήσει οτι μια διέλευση δεν κάνει το κακό ( ή το καλό )
    Εγώ πάντως το τρίγγκερ το είχα βρει.
    Έχει τρελό ριπόρτ το θέμα
  • hesg @ 08.03.2012 20:18
    πιο θέμα?
  • Journey @ 08.03.2012 20:19
    Βρε κορίτσια, χρειάζομαι οπωσδήποτε λέμον κόλα ( από τότε που κατήργησα την κόκα κόλα λόγω πουστιάς με  Βουλγαρία)
    Πάω να πάρω -σε λίγο θα αγοράσω το εργοστάσιο της εψα - και επανέρχομαι
  • hesg @ 08.03.2012 20:20
    γιατί δεν στίβεις κανένα πορτοκαλάκι;
  • GwgwOuf @ 08.03.2012 20:20
    γμτ εγραφα εγραφα και το εχασα $#*%*@#$)%&
  • Journey @ 08.03.2012 20:21
    Οκ, απ την αρχή.
    Μία διέλευση δεν φέρνει τίποτα.
    Μία διέλευση σε έναν έτοιμο προοδευμένο να φουσκώνει σαν κέικ φτιαγμένο με μπέικιν κάτι κάνει.
    Όταν στη διέλευση παίζει ορθόδρομος-ανάδρομος-ορθόδρομος σε σύνοδο -αντίθεησ με πολύ hot points , τότε έχουμε κανονιά και όχι απλώς πιστολιά.
    Αυτά για αρχή.
    Τα υπόλοιπα τα κρατάω για μένα - προς το παρόν.
    Άντε να πάρει μια τζουρίτσα η Λιοντάρω.
    ( μιλάμε για το λινκ που έστειλα και σε σένα χεσγκ )
    Πάω για την κόλα και έρχομαι!
  • hesg @ 08.03.2012 20:22
    θυμάσαι στο περίπου τι έγραφες;
  • hesg @ 08.03.2012 20:23
    Πάω να κοιτάξω ξανά τους χάρτες και εγώ να ψάξω το θέμα!
    Τζούρ , εντάξει ! Να προσέχεις!
  • GwgwOuf @ 08.03.2012 20:23
    πιφ! κατσε να ξαναλαμψω! : P : )
    ελεγα οτι ειναι ασαφεις οι οψεις που λες -για εμενα τουλαχιστον. εννοεις διελαυνοντες με προοδευμενους?? και παλι απο μονο του δε λεει κατι -ή μαλλον τιποτα.
    ειπαμε θελουμε 3 πραγματα. θελουμε ταυτοχρονα οψη γενεθλιου, προοδευμενου και διελαυνοντα. ο γενεθλιος με τον προοδευμενο δειχνουν την ροπη αλλα οχι απαραιτητα γεγονος. χρειαζεται διελευση για να ενεργοποιησει την οψη και να φερει γεγονος!
  • GwgwOuf @ 08.03.2012 20:25
    χμμ....αναδρομοι...οκει οντως και στο δικο μου παραδειγμα εχει 2-3 εμπλεκωμενους αναδρομους, αλλα δεν ξερω αν ειναι "υποχρεωτικο". και ορθοδρομοι μπορουν να δουλεψουν.... 'εν τσερω
  • hesg @ 08.03.2012 20:26
    ναι βασικά στην ηλιακή επιστροφή ενεργοποιεί τον ήλιο τετράγωνο ουρανό και άλλες διάφορες γενέθλιες όψεις.
  • hesg @ 08.03.2012 20:27
    βασικά ο κρόνος ήταν ανάδρομος και έκανε σύνοδο με τον ήλιο στον 9 οίκο τον γενέθλιο ήλιο
  • GwgwOuf @ 08.03.2012 20:28
    6 μηνες το χρονο ειναι αναδρομος. δε σημαινει κατι.
    ζουρ δεν ειχα δει τα θεματα!!!
  • GwgwOuf @ 08.03.2012 20:30
    ζουρρρρ!!! ριχνω βομβαααααα!!!
    ο Τζων εχει λαθη στις ωριαιες!!!!!!!! ωωωωωω!!!!!
    χαχαχα!!!
    σι γιου λειτερ!!!
    μουτς!
  • Journey @ 08.03.2012 20:30
    Σώωωωωπα! έχει λάθη στις ωριαίες? Και που ν δεις σε νάταλ!! χαχα!!
     
  • starboy @ 08.03.2012 20:59
    εχω να πω οτι πρεπει να γινει στατιστικη ,δε μπορεις να κρινεις απο ενα ατομο
  • Journey @ 08.03.2012 23:17
    Gwgw, το ίδιο λέμε : P
    * δεν έχω και την περίφημη ρεβιταλίφτ που θα βάζει η χέσγκ στα 60 της.. εν πειράζει,  πάω ακρέμωτη για ύπνους
     

έχουν γενέθλια 262 μέλη.

γιορτάζουν οι: Φίλιππας, Ιάκωβος, Ιακωβίνα

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...