παρακαλώ περιμένετε...

Αληθειες που μαθαινει μια γυναικα μεγαλωνοντας..

  • Journey @ 23.10.2011 19:54
  • newflame @ 23.10.2011 19:54
  • Journey @ 23.10.2011 19:57
    Όλα τα έχω λυμένα, διάγω μία φωτεινή εποχή πλήρους ισορροπίας , αυτογνωσίας και επίγνωσης για τα πάντα.
    Θα έλεγα, είμαι ευτυχισμένη.
    Έχω μάθει πολλά περισσότερα απ όσα αναφέρεις κι έχω κάνει ειρήνη μ αυτά.
     
    Μόνο ένα δεν έχω λύσει : Πως μπορώ να το στρώσω με τους περισσότερους του ενός άντρες της ζωής μου στην ίδια χρονική περίοδο.
    Αν το λύσω κι αυτπό θα είμαι πανευτυχής!
  • Elina_gr @ 23.10.2011 19:58
    τωρα παω να κρυφτω στην σπηλια μου να κλαψω με την ησυχια μου....     δεν μου αρεσει που μεγαλωνω και καταλαβαινω τις αληθειες...
  • Journey @ 23.10.2011 20:10
    Συνήθως τους άντρες της ζωής μου δεν τους πετυχαίνω διαδοχικά αλλά ταυτόχρονα..μια ανακατωσούρα την περνάω δεν μπορώ να πω.. Έτσι λέω οτι θα πρέπει να στρώσει αυτό..είτε με τον έναν τρόπο είτε με τον άλλον
  • hesg @ 23.10.2011 20:11
  • alfita @ 23.10.2011 20:14
    Ακριβως μια απο τα ιδια με σενα κι εγω Journey την ιδια εποχη διαγω,  με μια μικρη διαφορα εγω το χω στρωσει...          
    αλλα καταλαβαινω το δραμα σου..       
  • Elina_gr @ 23.10.2011 20:19
    δηλ βρε ζουρ ειναι ολοι καταλληλοι αλλα ερχονται ολοι την ιδια χρονικη στιγμη??? θα τρελαθω μιλαμε!!!!
  • Journey @ 23.10.2011 20:25
    Elian, κι όμως, ή τίποτα και κανένας ή ο χαμός και ο συνωστισμός. Δεν ξέρω γιατί.
  • sgouromallousa @ 23.10.2011 20:29
    Jour το παθαινω και εγω καμμια φορα!
    Οχι οτι ειναι ολοι της προκοπης!
    Απλα ή δεν τρεχει ποτε τιποτε και με κανεναν ή τρεχει με πολλους ταυτοχρονα!
    Περιεργα πραγματα!
  • @bsent @ 23.10.2011 20:58
  • Shark @ 23.10.2011 21:03
    Γεια σου ρε δασκαλα :*8
  • moisture666 @ 23.10.2011 21:15
    koita ti ma8ainei mia gunaika, megalwnontas...
  • Elina_gr @ 23.10.2011 21:28
    σας ζηλευω και σιγουρα κατι κανω λαθος... δεν γινεται να μαζευω ολους τους μ@λακες!
  • starboy @ 23.10.2011 21:35
    ο αντρας της ζωης σου ειναι πολλοι κι οχι ενας?????
    αναλογως τι ενοεις αντρας της ζωης σου
    τι ενοεις?
  • Shark @ 23.10.2011 21:48
    starboy  Εισαι θεος,,,τελος...τιμη και δοξα στους σκορπιους
  • starboy @ 23.10.2011 21:58
    thanks man
  • Elina_gr @ 23.10.2011 22:07
    χαχαχαχα  κλαιω...
  • donata @ 23.10.2011 22:42
    so true!!!
  • L.S. @ 23.10.2011 22:42
    Όταν διαβάζεις τέτοια καλούδια να τα μοιράζεσαι μαζί μας....!!!!
  • starboy @ 23.10.2011 22:50
    dhl συμφωνητε με αυτα?
  • xanoum @ 23.10.2011 22:54
    @journey εγω πάλι που παθαίνω το άλλο....όταν τους στρώνω όλους μαζί και τα πάω μια χαρά, ξαφνικά τους πιάνει μια μανία να σοβαρευτούν. Τι πράγμα και αυτό. Και εκει εγω τα κάνω σαλάτα. Αντι να συνεχίσω να τους δίνω την πρέπουσα σημασία (δηλ. καμία) μπαίνω στο τριπακι να πω "λες βρε παιδί μου να κάτσει κάτι καλό???" και με το που αρχίζω να παίρνω τα πραγματα στα σοβαρά και ασχολούμαι και με νοιάζει..τσουφ τα κάνω λαμπόγυαλο...λαθος επιλογές, λαθος κουβέντες, όλα λάθος...τι να πω βρε παιδί μου...δεν το έχω λύσει ακόμη...
    @elina_gr μην ανησυχείς...δεν συμβαίνει μόνο σε εσένα..απλά εσυ μαζεύεις τους μισούς γιατί εγω μαζεύω τους άλλους μισούς...
  • xanoum @ 23.10.2011 22:59
    @starboy να στα απαντησω ένα ένα αγάπη μου...
    Οι υποσχέσεις που λένε «για πάντα» συνήθως δεν κρατάνε για πάντα. (αν κρατούσαν δεν θα γράφαμε κυριακή βράδυ εδω...θα "πλεαμε σε πελάγη ευτυχίας..." μπλιαξ....)Οι ωραίοι άντρες δεν έχουν πάντα αυτοπεποίθηση. (σε αυτό δεν μπορείς να διαφωνήσεις...γενικόλογο συμπέρασμα...)Το ότι είναι κάποιος ωραίος δε σημαίνει απαραίτητα και πως θα κάνει και καλό σεξ (εδω να κάνουμε ένα γκαλοπ βρε παιδιά...δεν εχω ιδέα)Οι λιγότερο όμορφοι άντρες δεν κάνουν απαραίτητα κακό σεξ. (σε αυτό ύποστηρίζω εκατό τοις εκατό...ασε που προσπαθούν παραπάνω)Οι πιο «brutal» άντρες μπορεί να είναι παράλληλα και πιο τρυφεροί και «γλυκούληδες» σε σχέση εκείνους που ξημεροβραδιάζονται στον καθρέφτη (η αλήθεια είναι ότι αυτό είναι λίγο αλλα ντ' αλλα σαν σχόλιο...ας το ξεπεράσουμε...άσχετος ο καθρέφτης με τους τρυφερούς κλπ...το ότι οι brutal όμως μπορεί να είναι πολύ τρυφεροί ισχύει...).Ο έρωτας είναι κάτι μόνιμο αλλά ταυτόχρονα και κάτι παροδικό (διαβάστε απλά τα post που γράφονται κάθε μέρα)Ο άντρας της ζωής σου είναι πολλοί και όχι ένας (βασικά θα έλεγα ότι ο άντρας της ζωής μου ελπίζω να είναι ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ διότι αν είναι αυτός...ΚΑΗΚΑ)Οι ιστορίες με τους πρίγκιπες και τον ηρωισμό είναι απλά παραμύθια (όποια έχει αντίρρηση να σηκώσει το χεράκι της...δεν βλέπω καμμία....)
  • starboy @ 23.10.2011 23:02
    ρε κοριτσια γιατι ανεβοκατεβαζετε τους πρωην σας μαλ@κες?
    αυτο σημαινει οτι ουτε εσεις τους αγαπησατε πραγματικα
    διοτι κυριες μου οποιος αγαπαει πραγματικα δε κραταει κακια ποτέ
    ,κοντεβει δηλ το μαλ@κας οταν ακουγετε απο εσας να αποτελει τιτλο τιμης
  • xanoum @ 23.10.2011 23:20
    @starboy καταρχάς δεν ανεβοκατεβάζω τους πρωην  μ@@@ς. (μερικοί είναι...άσχετο...). Αναφερόμουνα σε αυτούς που προσελκύουμε (δεν ταυτίζονται με τους πρωην...). Επίσης μπορείς άνετα να αγαπήσεις / ερωτευτείς έναν μ@@@ και να μην αγαπήσεις / ερωτευτείς έναν θαυμάσιο άνθρωπο...Δυστυχώς δεν πανε πακέτο ο έρωτας/ ελξη με την ποιότητα...Ας μην συζητήσουμε επίσης για την διαφορά έρωτα / αγάπης / καλού σεξ διότι θα το ξενυκτήσουμε...Σε όλες τις περιπτώσεις όμως κακία και βέβαια κρατάς...Αυτό μας έλειπε...Αν ο άλλος φέρθηκε ελεηνά (ξέχασα και την ορθογραφία μου) φυσικά και κρατάς κακία...πλάκα μου κάνεις.... (μερικοί είναι...άσχετο...). Αναφερόμουνα σε αυτούς που προσελκύουμε (δεν ταυτίζονται με τους πρωην...). Επίσης μπορείς άνετα να αγαπήσεις / ερωτευτείς έναν μ@@@ και να μην αγαπήσεις / ερωτευτείς έναν θαυμάσιο άνθρωπο...Δυστυχώς δεν πανε πακέτο ο έρωτας/ ελξη με την ποιότητα...Ας μην συζητήσουμε επίσης για την διαφορά έρωτα / αγάπης / καλού σεξ διότι θα το ξενυκτήσουμε...Σε όλες τις περιπτώσεις όμως κακία και βέβαια κρατάς...Αυτό μας έλειπε...Αν ο άλλος φέρθηκε ελεηνά (ξέχασα και την ορθογραφία μου) φυσικά και κρατάς κακία...πλάκα μου κάνεις...
  • Magneto @ 23.10.2011 23:24
    Χανούμ κι εγώ μια από τα ίδια. 
    Όταν πάω να σοβαρευτώ ενεργοποιούνται τα τετράγωνά μου και τα κάνω σκατά.
     
    Πάμε τώρα στους μαλάκες.
    Κάποιοι είναι μαλάκες ούτως ή άλλως.
    Επίσης μαλάκα λέμε κάποιον που μας πείραξε. Δε μας πείραξαν όλοι.
     
  • xanoum @ 23.10.2011 23:24
    μην με ρωτάτε γιατί ανέβηκε έτσι το σχόλιο μου....κουλουβάχατα...εγω μια φορά το έγραψα.. ο δαίμων του stardome...
  • starboy @ 23.10.2011 23:25
    εγω ειπα ενα απλο πραγματακι που δε σηκωνει αναλυση και μπορει να το καταλαβει μονο οποιος εχει αγαπησει ,ασχετο αν ειναι θυμα η οχι και οχι δε κανω πλακα
  • xanoum @ 23.10.2011 23:29
    @starboy ασε με να μαντέψω...είσαι και σκορπιός άρα είσαι κάτω των 25? Ε?
  • sgouromallousa @ 23.10.2011 23:35
    Oi apopseis gia thn hlikia toy Starboy diistantai.
  • starboy @ 23.10.2011 23:35
    αυτα ειναι πρωσοπικα δεδομενα ,αλλα θα σου πω ενα ,αυτα που λεω τα πιστευει ενας νεος η ενας πολυ μεγαλος.....και η εκδικητικοτητα του σκορπιου υπαρχει εκει που πρεπει
  • Magneto @ 23.10.2011 23:38
    Αν είναι μικρός δικαιολογείται. 
    Αν είναι μεγάλος, είναι φαρδύκωλος.
  • xanoum @ 23.10.2011 23:43
    @starboy συγχώρα με για αυτά που θα γράψω(εκ των προτέρων)...δεν έχω απόλυτα τίποτε μαζί σου..πίστεψε με...
    @starboy πριν συνεχίσω...αυτό με την εκδικητικότητα των σκορπιών εχει γίνει πολύ πασπαρτού...δεν είστε μόνο σεξυ και εκδικητικοί βρε παιδιά...ήμαρτον...αφήστε το πια αυτό το τροπάρι (γενικά μιλάω...)
    @ magneto, sgouromallousa κάτω των 25 πάω στοίχημα...σκορπιός να γραφει τόσο εύκολα την λέξη αγάπη και να ακούγεται τόσο ρομαντικός...αν είναι πάνω από 45 και εξακολουθεί να είναι ρομαντικός κλπ κλπ μήπως να μου κάνετε προξενιό???? χιχιχιχι
  • starboy @ 23.10.2011 23:43
    συμφωνητε με την αποψη της magneto?
  • Magneto @ 23.10.2011 23:46
    Μπορεί ο πλούτωνάς του να έκανε μόνο τρίγωνα κάλαντα.....τι να πω...
  • xanoum @ 23.10.2011 23:49
    @starboy: ψοφάω απο περιέργεια...σε παρακαλώ δωσε μου μια βοήθεια (του κοινού)....ασε που εχω κανένα πεντάωρο ακόμη δουλειά και πρωινό ξύπνημα  και χρειαζομαι ψυχολογική υποστήριξη για να τα βγάλω πέρα...please...
  • starboy @ 23.10.2011 23:51
    axaxa τι επαθες σου ανετρεψα οτι ειχες διαβασει μεχρι τωρα?
    δηλ ρε παιδια πιο ειναι το παραλογο που εχω πει?
    υπαρχει λογικη στο να λες αγαπησα ενα μαλακα?το λες αυτο για καπιο που αγαπησες?
     
    η μηπως δε μαγαπησε γι αυτο ειναι μαλακας?
  • Magneto @ 23.10.2011 23:55
    Σταρ όλοι καλοί είμαστε, οι κακοί είναι στη φυλακή. 
     
    Μπορεί ωραιότατα το πιο καλό παιδί να σου φερθεί τόσο, μα τόσο σκάρτα, που το μαλάκας να είναι λίγο.
     
    Πρόσεξε.........δε λέω ότι όλοι οι πρώην είναι μαλάκες.
    Κάποιοι όμως είναι.
    Και στατιστικά να το δεις δηλαδή....
  • xanoum @ 24.10.2011 00:00
    καλέ μου starboy....δεν είπες τίποτε παράλογο.
    θα ξεκινήσω ανάποδα...το δεν με αγάπησε και γι αυτό είναι μαλάκας, δεν το έχω πει. Αν με αγάπησαν / ερωτεύτηκαν ή όχι, δεν αποτελεί κριτήριο για την ποιότητά τους (καταλαβαίνω γιατί το γράφεις ωστόσο). Οχι δεν κατατάσσω τους ανθρώπους με κριτήριο το αν με αγάπησαν αλλά το πως μου φέρθηκαν (ή πως φέρονται γενικότερα....).
    Για πες μου όμως κάτι...οι μαλάκες δεν αγαπάνε? η αγάπη είναι προνόμιο των σωστών ανθρώπων? και όταν οι μαλάκες αγαπάνε παύουν να είναι μαλάκες επειδή αγάπησαν? και φέρονται καλά σε όσους αγαπάνε?
     Και επίσης ξαναρωτώ. Αγαπάμε/ ερωτευόμαστε με κριτήριο την ποιότητα των ανθρώπων? και τότε πως και απογοητεύομαστε από τους ανθρώπους που αγαπάμε? και τους λέμε μαλάκες?
  • xanoum @ 24.10.2011 00:05
    @magneto σε παρακαλώ μην με βάζεις σε πειρασμό να πιάσω μολύβι και χαρτί και να κάνω στατιστικές για την περιπτωσή μου...
  • L.S. @ 24.10.2011 10:17
    Βρε κορίτσια,εγώ που ζω..;;;;Γιατί από παντού ακούω ότι όλοι είναι μ@λ@κες και πιο πολύ οι πρώην μας...;;;
    Εγώ γιατί δεν είχα κανένα πρόβλημα με κάποιον πρώην...;;; Τι πιπίλα είναι αυτή...;;;
    Και επίσης γιατί ποτέ δεν τα έχω κάνει κουλουβάχατα με περισσότερο από έναν...;;;
    Να κάνω κάποιο λάθος δε νομίζω,γιατί πριν κάνω κάτι με κάποιον το ''παιδεύω'' πολύ το θεματάκι...Αν δεν τον μάθω και δω ότι οκ μου ταιριάζει,δεν κάνω κάτι...Πολύ απλό..!!!
    Και μιλάμε για άντρες,δεν μιλάμε για βραβευμένους ηθοποιούς που έχουν το όσκαρ ερμηνείας στο τσεπάκι τους...!!!Αποκλείεται να μην μπορούμε να καταλάβουμε από πριν αν μας ''ταιριάζει'' ή όχι,αν μας πουλάει φούμαρα και μεταξωτές κορδέλες κτλ..
    Όλα αυτά που ακούω και διαβάζω από τόσες γυναίκες και εδώ και παντού με ανησυχούν...!!!
    Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί οι άντρες έχουν γίνει κότες και δεν φλερτάρουν...!!!
  • Magneto @ 24.10.2011 10:29
    Δηλαδή εκείνον που σου είπε ότι τάχα μου αρραβωνιάστηκε , δεν τον λες μαλάκα?
  • Magneto @ 24.10.2011 10:31
    Με όλο το θάρρος, γιατί κάνουμε και λίγη πλάκα εδώ μέσα...... 
    Από ότι έχω καταλάβει, δεν τους λες μαλάκες εσύ, γιατί με αυτά που τους κάνεις σε λένε έτσι εκείνοι.
  • starboy @ 24.10.2011 14:33
    ρε σεις αντι να παρεξηγηθω εγω που με ανεβοκατεβαζετε 2 μερες μαλ@κα  κ μαλ@κα μαλωνετε μεταξυ σας? θα σαααας μαλωσωωωωωωωωωωω  
    α ρε πτνα μερκελ τι μας εχεις κανειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
     
  • L.S. @ 24.10.2011 15:39
    Βρε αγάπες μου...Ντε και καλά να αποκαλέσω μ@λ@κες τους πρώην μου ή ντε και καλά να πω ότι εγώ είμαι ο μ@λ@κας της υπόθεσης και δεν ήμουν παρούσα ή έπαιζα κάποιο ρόλο όποτε εγώ το ήθελα...;;;;Εγώ ένα έχω να πω και στις φίλες μου που λένε ''ΕΧΩ ΜΑΛΑΚΟΜΑΓΝΗΤΗ'' και σε σας...Προσέχτε καλύτερα...Μετρήστε καλύτερα...Μάθετε τον άλλον...Μην αποκαλείτε μ@λ@κες τους πρώην σας γιατί μοιραία γίνεστε κουτές και εσείς οι ίδιες...!!!
    Τι κάνατε με έναν μ@λ@κ@ δηλαδή...;;; Δεν το βλέπατε πιο πριν ότι ήταν έτσι...;;; Ξαφνικά ένα πρωί αποδείχτηκε πως είναι μ@λ@κας...;;;;
    Μην αποποιήστε των ευθυνών σας...!!! Σε έναν χωρισμό δεν φταίει μόνο ο ένας,φταίνε και οι δυο...!!! Αν κάνουμε λάθος επιλογές είναι εύκολο να ρίχνουμε το φταίξιμο στον άλλον και να λέμε ''Α τον μ@λ@κ@'',και ταυτόχρονα βγάζουμε την ουρά μας απέξω και ότι εμείς δεν φταίμε αυτός γεννήθηκε κόπανος..!!!
    Σόρρυ αλλά δεν πάει έτσι...!!! Και δεν είμαι καμία σοφή εγώ που τα λέω αυτά και οι πρώην μου με εκτιμούν και με σέβονται όπως και εγώ το ίδιο..!!! Έχω κάνει λάθος επιλογές αλλά το φταίξιμο είναι ΚΑΙ δικό μου..Άρα ο πρώην μου και ο κάθε πρώην μιας γυναίκας,είναι τόσο μ@λ@κας αυτός όσο και αυτή..!!! (Εξαιρούνται φυσικά και σοβαρές καταστάσεις)
    amalzouka @ Ειλικρινά αδυνατώ να καταλάβω το σκεπτικό σου...!!! Δεν μπορώ να μπαίνω στο site επειδή έχω αντίθετη άποψη από πολλούς περί του ''μ@λ@κ@''...;;; Δε νομίζω χαρά μου...!!!
  • starboy @ 24.10.2011 16:15
    (Εξαιρούνται φυσικά και σοβαρές καταστάσεις)
    L.S.ebales eksairesh kai mas ta xalases teleytaia stigmh liontarakiiiiiiiii
  • L.S. @ 24.10.2011 16:31
    starboy @ Υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις βρε σκορπίνι...Μην είμαστε και απόλυτοι..!!
  • starboy @ 24.10.2011 17:22
    αυτο λενε κ οι αλλες βρε λιονταρακι γιατι τους κολας? α ξεχασα εισαι λιονταρακι ....δε γινετε να εισαste ισα κι ομοια  
  • L.S. @ 24.10.2011 17:30
    starboy @ Ο καθένας από εμάς πιστεύει πως είναι πολύ σημαντική περίπτωση και πως σε αυτόν συμβαίνει αυτό και σε κανέναν άλλον...!!! Δεν εννοώ πως ''άλλη παιδί δεν έκανε μόνο η Μαριώ τον Γιάννη'' αλλά εννοώ για σοβαρές περιπτώσεις,μεμονομένες...Και δεν είμαι σνομπαρία σκορπινάκι,ούτε θέλω να ξεχωρίζω με ένα ψευδώνυμο σε ένα site..Δεν έχω να κερδίσω κάτι...Σκέψου τι είπες χρυσό μου και θα καταλάβεις τι εννοώ...!!!
    Χαιρετώ...!!!
  • Magneto @ 24.10.2011 17:36
    Δεν είναι υπεύθυνες οι γυναίκες για χοντράδες που κάνουν οι μαλάκες. 
    Και προφανώς για να είναι πρώην, η χοντράδα ήταν μεγάλη.
     
    Εσύ δε μου απάντησες όμως. αυτόν που σου είπε ότι αρραβωνιάστηκε και έτρεχες σαν την τρελή να τον συναντήσεις, δεν τον λες μαλάκα? Που ένας άντρας φέρθηκε κατινίτστικα?
    Πως τον λες δηλαδή?
  • L.S. @ 24.10.2011 17:50
    Magneto @ Μάγκα τον λέω..!!! Είδε ότι έκανα βλακείες και έκανε κάτι να με ταρακουνήσει...Στην συγκεκριμένη περίπτωση εγώ είμαι ο μ@λ@κας,όχι αυτός..!! Και καλά έκανε το παλικάρι τότε..Αυτό τον ανέβασε ακόμα πιο πολύ στα δικά μου μάτια και εννωείται πέτυχε το κόλπο...!!! Και δεν έχουν όλοι οι άντρες τα κότσια να το κάνουν αυτό χωρίς να επικοινωνήσει μαζί μου και χωρίς να με ενοχλήσει καν,έκανε μία κίνηση και με έκανε ντούρμπο και άνοιξα τα ματάκια μου...Πλέον είναι πρώην μου το παλικάρι αλλά σίγουρα δεν τον θεωρώ μ@λ@κα...!!!! 
  • Magneto @ 24.10.2011 18:03
    Πάλι στα λόγια μου έρχεσαι.
  • Elina_gr @ 24.10.2011 18:13
    για να ειναι καποιος μ@λ@κ@ς πρεπει να ειναι απαραιτητα καποιος πρωην?
  • newflame @ 24.10.2011 18:21
    @ Εlina εάν δεν είναι πρώην και τον "θεωρείς"  μαλάκα (=ο τύφωνας στα ιαπωνικά!) ... πρέπει να αρχίσεις να...ψάχνεσαι
  • newflame @ 24.10.2011 18:22
    * τυφώνας malakas!!! τυπογραφικό λάθος
  • Shark @ 24.10.2011 18:30
    Malakas (Greek: μαλάκας) is a Greek slang word, whose literal translation is wanker but the usage of the term varies. Common alternative meanings include arsehole or jerk, and the contrasting dude, or mate depending on the context.[1] It derives from the Greek word malakos (μαλακός), which means "soft" or "spoilt, well-used to luxuries of life".[2][3][4] It is one of the most frequent words picked up by tourists and travellers to Greece and is not unusual amongst the younger Greek diaspora, even when the level of Greek is low. A female form of the word exists, "malako" (Greek: μαλάκω), but is recent coinage
     
     
  • newflame @ 24.10.2011 18:33
    διαφωτιστικό Shark   Αλλά γιατί έπρεπε να δούμε τον ορισμό μιας ελληνικής προελεύσεως λέξης ...και στα αγγλικά??? :Ρ
  • L.S. @ 24.10.2011 18:37
    Mε κάλυψε η συνζώδια μου...!!!!
    Και έχω και μια ορεξη για κρασάκι τώρα...!!!!
  • *lou* @ 24.10.2011 18:42
    L.S. @ 24.10.2011 17:50 Μάγκα τον λέω..!!! Είδε ότι έκανα βλακείες και έκανε κάτι να με
    ταρακουνήσει...Στην συγκεκριμένη περίπτωση εγώ είμαι ο μ@λ@κας,όχι
    αυτός..!!


    οκ ..με αυτο που λες ερχεσαι στα λογια ολων .οτι εισαι πρωην γιατι εκανες μ@λ@κι@

    ειπε κανεις κατι διαφορετικο ?τωρα λογικα 8α εφταιγε και αυτο ετσι ? για να του κανεις @Λ@ΚΙ@ ΕΣΥ? ΑΦΟΥ ΠΑΝΤΑ ΦΤΑΙΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ .!!!
    σωστος?
  • Journey @ 24.10.2011 18:46
    Magneto @ 24.10.2011 17:36"  Που ένας
    άντρας φέρεται  κατινίτστικα?
    Πως τον λες δηλαδή?" moisture...
  • Elina_gr @ 24.10.2011 18:52
    κατσε βρε παιδι μου!!! μπορει ο μαλακας να μην ειναι πρωην αλλα ουτε και νυν! να ειναι ενας απλος καθημερινος μαλακας που συναντας στην δουλεια, στο περιπτερο, στον φουρνο, στην καφετερια, στο μπαρακι, κλπ κλπ τοσο απλο!
  • Shark @ 24.10.2011 18:54
    I smell a clone σιτσουεησον....
  • L.S. @ 24.10.2011 18:57
    Ντάξει...!!!Το΄χω με τα σκορπίνια εγώ...!!! Δεν γίνεται να φανταστώ την ζωή μου χωρις σκορπίνια...ΤΕΛΟΣ...!!!!
    *lou* @  Το γεγονός ότι έρχομαι στα λόγια πολλών και λέμε άλλα λόγια να αγαπιόμαστε...άλλου παπά ευαγγέλιο...!!!
    Καλώς ήρθες στο site κιόλας σωστή/σωστέ...!!!
  • newflame @ 24.10.2011 18:57
    Ελίνα....θα αναλύσουμε όλα τα είδη "Μ" που υπάρχουν???  υπάρχει εκτενής...βιβλιογραφία :Ρ
    http://xa0.me/like/243
  • *lou* @ 24.10.2011 18:58
    Elina_gr @ 24.10.2011 18:52κατσε
    βρε παιδι μου!!! μπορει ο μαλακας να μην ειναι πρωην αλλα ουτε και νυν!
    να ειναι ενας απλος καθημερινος μαλακας που συναντας στην δουλεια, στο
    περιπτερο, στον φουρνο, στην καφετερια, στο μπαρακι, κλπ κλπ τοσο απλο!εισαι καταπληκτικη !!!!!χαχαχαχαχαχαχααχαχαχαναι αυτο το ειδος υπαρχει παντου και εδω ερχεται και το βιβλιο του Χαριτοπουλου με τιτλο "Εγχειρίδιο βλακείας"
  • Journey @ 24.10.2011 19:01
    Επίσης επιθυμώ διακαώς να θυμίσω σε όλους τη λαϊκή πλην πάνσοφη παρομία που λέει
     
    Δείξε μου τους φίλους σου να σου πω ποιός είσαι..
     
    Αν κάποιος κάποια είναι νούμερο, μαλάκας, παπάρας, ξεκατινιασμένος, τούλα και δεν ξέρω τι , τότε χαρακτηρίζει κι εμάς που είμαστε μαζί του / της.
    Δεν δέχομαι το άλλοθι του να είναι κάποιος τύπος και υπογραμμός και ταυτόχρονα να μοιράζεται τη ζωή του με έναν διαταραγμένης συμπεριφοράς, ψεύτη απάτη κλπ...
     
    Οφείλουμε στην επικελεκτικότητα για τον εαυτό μας περισσότερο από όλα..
     
    Η δικαιολογία του ότι θα δώσουμε μια ευκαιρία και ας βλέπουμε με τι περιπτωσάρα έχουμε να κάνουμε δεν ευσταθεί διότι- ξέρω πλέον παρ όλο που παλιότερα πρεσβευα το αντίθετο πως ργά ή γρήγορα θα γίνουμε και οι ίδιοι αποδέκετες του κακού  χαρακτήρα του άλλου και των ελατωμάτων του.
  • Magneto @ 24.10.2011 19:33
    Κάποιοι τη μοναξιά τη φοβούνται περισσότερο από τη μαλακία. 
    Επίσης σε κάποιους το ένα ξύνιζε και το άλλο βρώμαγε για αυτό και έμειναν μόνοι.
  • newflame @ 24.10.2011 19:37
    @mag... δλδ για να αποφύγουμε τη μοναξιά...πρέπει να υποστούμε τη μαλακία???
  • Magneto @ 24.10.2011 19:41
    Εξαρτάται από την αυτοπεποίθησή σου και από το πόσα είσαι διατεθειμένος να ανεχτείς για να κάνεις οικογένεια. 
     
    ΥΓ: Δε ξέρω ακόμη σε ποια κατηγορία ανήκω.
  • Journey @ 24.10.2011 19:43
    Όχι, δεν φοβούται τη μοναξιά, φοβούνται την ολοκληρωτική τους αδυναμία να υπάρχουν.
    Η αυθυπαρξία και το αυτεξούσιο αποτελούν το ισοδύναμο της ψυχής.
    Αρκετοί - αρκετές κυρίως προτιμούν να είναι πάντοτε οι ες αεί κοιμωμένες που περιμένουν το φιλί του πρίγκηπα για να σηκωθούν αντί να σταθούν στα πόδια τους.
    Δεν έχουν εαυτό, δεν είναι τίποτα...
    Αυτό το τίποτα που είναι το φοβούνται πιο πολύ από τη μαλακία πυο θα πρέπει να υποστούν.
    Γιαυτό και όσοι θέλουν να κάνουν τη μαλακία τοςυ βρίσκουν τέτοια άτομα και την κάνουν.
     
    Άντε ας πάνε να την κάνουν σε κανέναν που το λέει η ψυχούλα του κια θα σου πω εγώ....
    Κάνω λάθος??
     
    Αφιερώνω δε σε  όλους  αυτούς που δεν μπορούν να κάνουν τίποτα στη ζωή τους χωρίς να πάρουν φύλο πορείας από το μαλάκα τους το..
     
    http://www.stardome.gr/tribes/aries/26956.html
     
    με πολύ κατανόηση...χαχαχα
  • newflame @ 24.10.2011 19:44
    προσωπικά -ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ - λοιπόν, σου λέω...ότι και η μαλακία έχει και τα όριά της...όταν είναι επαναλαμβανόμενη, τότε χίλιες φορές καλύτερα μόνη παρά ..δυο φορές μαλάκας!!!
  • Journey @ 24.10.2011 19:46
    Όσο για ητν οικογένεια που θέλουμε α κάνουμε ας μην ξεχνάμε πως η οικγένεια δεν φτιάχνεται μόνο γεννώντας παιδιά αλλά προπάντων μεγαλώνοτνας τα παιδιά.
    Άντε τώρα να το κάνεις αυτό με τους αξιοσημείωτα ξοφλημένους που ανέχεσαι επειδή δεν μπορείς μόνη.
    Να έχω για πατέρα των παιδιών μυο κάποιον πυο δε παίρνει από λόγια, που δεν έχει τακτ, που δεν έχει ευθύνη και υπευθυνότητα? Ναι, εντάξει, αλλα΄...ρε γμτ..τα παιδιά, τι φταίνε? ΤΙ?
  • starboy @ 24.10.2011 19:50
    kanonika oi liontarines prepei na zhtate adeia gia na milate se themata ths fylhs mas dioti mas spate ta neyra
  • Journey @ 24.10.2011 19:58
    Επίσης έχω παρατηρήσει πως όταν πατάμε πόδι και λαμβάνουμε σκληρές αποφάσεις για τον καλοπερασάκια εαυτούλη μας , πάντα μας περιμένει κάτι καλύτερο στη γωνία.
    Ποτέ δεν έχασα όταν πέταξα από πάνω μου ό,τι ήθελαν να μου φεσώσουν οι κατά καιρούς σημαντικοί άντρες της ζωής μου -.
    Πάντα έβρισκα κάτι πολύ καλύτερο.
    "να νερώνεις το κρεασί σου" με συμβούλευε κάποια πολύ καλή οικογενειακή φίλη και εξαιρετικά μορφωμένη γυναίκα.
    Δεν την άκουσα ποτέ.
    Αν ητν άκουγα, ίσως να είχα πιθανότητες να γίνω στα 52 μου όπως κι αυτήν.
    Χωρισμένη, με 3 παιδιά που δεν έχω την κηδεμονία τους, και διωγμένη από το σπίτι με πολλά οικονομικά προβλήματα...διότι το νέρωσε το κρασί της, το νέρωσε, το νέρωσε....ε κάποια στιγμή εκεί που μόνο νερό είχε αυτό το κρασί τη χώρισε και ο άντρας; της με επαχθέστατους όρους και συνθήκες.
    Αμ πως..
  • Journey @ 24.10.2011 20:00
    που δεν έχω 
     ήθελα να γράψω *  που δεν έχει  *
  • xanoum @ 24.10.2011 20:03
    βρε παιδιά μπερδεύτηκα λιγουλάκι γιατι τώρα γύρισα από το γραφείο και τα διάβασα όλα μαζί και ζαλίστηκα. Συμφωνώ ότι ακούγεται λίγο κάπως να χαρακτηρίζουμε ένα σωρό κόσμο και όλους μαζί (πρωην, νυν, μελλοντικούς) ως μ@@@@ αλλά από την άλλη κάνουμε και λίγη πλάκα υπερβάλλουμε και λίγο...μην τα παίρνουμε και όλα τις μετρητοίς. Κάποιοι ήταν καλοί, κάποιοι ήταν στραβοί, με κάποιους δεν τα πήγαμε καλά, κάτι έφταιξε...όλα παίζουν...
    Ας το δούμε και από μια άλλη σκοπιά. Εγω ας πούμε εχω φερθεί και καλά και άσχημα σε ανθρώπους που μου φερθηκαν καλά . Πες η συγκυρία, πες η ηλικία (κάποτε), πες ότι δεν συνεννοηθήκαμε, πες τα όλα. Σε ποιά κατηγορία εντάσσομαι. Δηλαδή αν βρείτε έναν πρώηνμου και σας πει τα καλυτερα είμαι Θεα (που είμαι δεν το συζητάμε), αν βρείτε άλλον θα μπω στην κατηγορία μ@@@νη?
    Και αντίστοιχα μου φέρθηκαν και καλά και άσχημα. Ρόδα είναι και γυρίζει. Μια τρώμε τα μούτρα μας εμείς, μια οι άλλοι. Δεν είναι άσπρο μαύρο.
    Είναι φυσικά και περιπτώσεις που εντάσσονται σε μια και μόνη κατηγορία....Μ@@@ς....
    Το ότι κάποιοι έχουμε μια τάση να βρίσκουμε το μπελά μας, να τα κάνουμε σαλάτα ή να τραβάμε λάθους ανθρώπους ή τελος πάντων να τα κάνουμε ροιδο, μπορεί κακώς να το ορίζουμε ως "μαλακομαγνητίαση" αλλά μεταξύ μας βρε παιδιά κάτι συμβαίνει (οι ψυχολόγοι έχουν εξήγηση...κοιτάμε λέει τους λάθος άντρες γιατί κατά βαθοςφοβόμαστε την δέσμευση κλπ κλπ)
    Οσο για τα σχόλια περι οικογενειών, παιδιών  κλπ κλπ δεν διαφωνώ καθόλου και καλή η θεωρία...στην πράξη σκούρα τα πραγματα....πάντως εγω στην ζωή μου όποτε έχω πει ¨αυτό δεν θα το κάνω" το έχω λουστεί...οπότε προσέχω....
  • xanoum @ 24.10.2011 20:05
    journey το σχόλιο το΄εγραψα πριν διαβάσω το post σου οπότε δεν αναφερόμουν σε αυτό που έγραψες...από την άλλη πίστεψε με όταν έχεις παιδια...το νερώνεις το άτιμο...το πόσο είναι το θέμα και σε αυτό έχεις δίκιο....
     
  • Journey @ 24.10.2011 20:11
    xanoum, καμμία αντίρρηση αλλά σήμερα έχουμε τη δυνατότητα της επιλογής και της απόφασης.
    Δεν μας δίνουν τον άλλον με το ζόρι...τον γνωρίζουμε και αποφασίζουμε να μείνυομε μαζί του.
    Αν έχουμε δείγματα κακου΄χαρακτήρα γιατί προχωράμε προς πιο επίσημες καταστάσεις? Δεν τον βλέπουμε ας που΄με οτι είναι ζαβό? Αν τον βλέπουμε κια έχουμε στο νου μας άλλα αντ άλλων, μετά, οκ, καλά να πάθουμε... απλώς το ξαναλέω...τα παιδά τι φταίνε.
    Όσο για την γυναίκα στην οποία αναφέρθηκα, παντρεύτηκε πανικόβλητη λίγο πριν τα 40 της - το είχε παραμελήσει το θέμα λογω σπουδών και επιστήμης της- και εγώ τότε αν και μικρή είχα προβληματιστεί  γιατί ο τύπος ήταν ένας παλιάτσος και φαινόταν με την πρώτη ματιά..Και νατην 14 χρόνια μετά..
  • Ritakil25 @ 07.05.2012 23:46

έχουν γενέθλια 238 μέλη.

γιορτάζουν οι: Βενέδικτος, Σεραφείμ

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...