παρακαλώ περιμένετε...

ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ STARDOME

  • bestgirl @ 12.12.2008 02:02
    συμφωνώ στα περισσότερα που αναφέρονται στο ποστ .. υπάρχει και κάτι άλλο .. η λειτουργικότητα του χώρου αυτού. Τί εννοώ με αυτό? Προσωπικά αντιμετωπίζω το site και πεστε μου ότι "δεν πατάω καλά" .. κανένα πρόβλημα ... σαν κάτι που έχει δική του υπόσταση ... από μόνο του .. αυτόφωτο και αυτοδύναμο .. το εμποτίζουμε με τις ιδέες μας, τις δυναμικές μας, τις συμφωνίες και τις αντιθέσεις μας, τις συμπάθειες ή τις αντιπάθειές μας κλπ κλπ... ναι και το διαμορφώνουμε... Ερώτηση : το σεβόμαστε όμως? Ενδεχομένως να μην εκτιμάμε τον απέναντι με τον οποίο θα διαφωνήσουμε σήμερα (και πάαααρα πολύ πιθανό να τα βρούμε αύριο) ... τον χώρο όμως που έχει κι αυτός δική του υπόσταση και οντότητα ? Στο κάτω κάτω τον επισκεπτόμαστε συχνά συχνότατα ... εδώ είμαστε γράφουμε, αναρωτιομαστε, βοηθιόμαστε αρκετές φορές ... Δεν ξέρω ... τις τελευταίες μέρες αλλά και στο παρελθόν κάποιες άλλες ... ένιωσα πως δεν μπορώ να γράψω κάτι .. όχι γιατί δεν είχα τί να γράψω κι εννοώ για τα γεγονότα, όπως όλοι μας προβληματίστηκα, οργίστηκα, στεναχωρήθηκα ... αλλά γιατί το κλίμα δεν ήταν φιλόξενο .. ένιωσα πως ακόμα και ένα κόμμα ή μια τελεία μπορεί πολύ εύκολα να παρεξηγηθεί, προτίμησα να σεβαστω το χώρο αυτόν καταρχήν που θα επισκεπτομαι και μετά από μία βδομάδα και μετά από ένα μήνα .. Δε λέω επουδενί να βγάζει κάποιος τη μούγκα ... προτιμώ κι εγώ τη δυνατή φωνή, την αντιπαράθεση ακόμα και την ειρωνεία (το έχω κάνει κι εγώ) από την καλυμμένη επιθετικότητα και τις πληγούλες της που πολύ ύπουλα αφήνει. Το κλίμα όμως διαμορφώθηκε σε αυτο το τελευταίο τελικά ... ναι, υπάρχουν κι εξαιρέσεις, όμως η γενική αίσθηση που μένει είναι αυτή του εύκολου και ίσως άδικου "αρπάγματος" για κάτι που σίγουρα ταρακούνησε και ταρακουνάει όλους μας. Και δεν καταλαβαίνω το γιατί (ή μάλλον το καταλαβαίνω αλλά η απάντηση είναι τόσο απλή που δεν την γουστάρω, ναι όλοι φορτιστήκαμε). Καταλαβαίνω όμως πως κάποιοι άνθρωποι βγαίνουν πληγωμένοι και από όλο αυτό ...

    Τέλος μια άποψη για τα μέλη που σβήνουν τα σχόλιά τους ... γουστάρω .. για όποιο λόγο κι αν το κάνουν .. το αποδέχομαι .. αποδέχομαι τη διαφορετικότητα και την "αποκλίνουσα" συμπεριφορά τους όπως κι εγώ θέλω να με αποδέχονται σαν την best που ανεβάζει τραγούδια, ακόμα δεν την παλεύει και τόσο με την αστρολογία, ποστάρει ιστορίες και λέει και βλακείες ... πολλές φορές .. Αυτά! Πάω για ύπνο γιατί μου είπαν πως πρέπει να πάω για ύπνο νωρίς σήμερα .. νύχτες!
  • bluempa @ 12.12.2008 06:48
    Καλημέρα
    Θα συμφωνήσω με την διπλή διάσταση του site. Δεν γνωρίζω πολλά πράγματα από αστρολογία. Προσπαθώ, διαβάζω, πολλές φορές συμμετέχω στις κουβέντες που γίνονται?προσπαθώ να καταλάβω... δεν το έχω.... μάλλον. Μου αρέσει όμως να διαβάζω απόψεις... και για την αστρολογία και για όλα τα άλλα? και αν δεν συμμετέχω όσο θα ήθελα?είναι γιατί συνήθως δεν είμαι online on time? ή γιατί έχω άρη στον ζυγό και δεν αρπάζω εύκολα για να μπω στη μέση μιας συζήτησης?
    Θα επαναλάβω όμως : μου αρέσει, νιώθω ότι είναι ένας φίλος που είναι εκεί, όταν βρω χρόνο και pc πάντα κάνω μια βόλτα από δω, ξεφυλλίζω τις σελίδες.... και πολλές φορές αναρωτιέμαι πως θα ήμουν αν το internet έμπαινε στην ζωή μου κάποια χρόνια πριν....
    Συνεχίστε...
  • johnnyG @ 12.12.2008 17:04
    η πολυδιάστατη φύση του σάιτ, προσωπικά, αυτή είναι που με ελκύει. τα μπάχαλα όχι. αν ήταν στο δρόμο, οκ. στην οθόνη και για λόγους που δε μπορω να καταλάβω, αν και δε με ενοχλεί η σύγκρουση, αλλά το κατιναριό.
    και ίσως όχι πολύ σχετικό με το ποστ, αυτό που λέω: όσα έγραψα στο δικό μου ποστ, ήταν κάτι σαν διαμαρτυρία γενικότερα. την κυριακή έχει μια καθιστική κάπου στο κέντρο, που δε θα μπορέσω να παραβρίσκομαι, οπότε την κάνω όπου μπορώ αλλού.
    βέβαια, αλήθεια είναι ότι κάποιοι από εμάς αυτοεξοριζόμαστε και η αποχή και η σιωπή, αν με ρωτήσεις μπορεί να γίνεται κάποιες φορές εκκωφαντική.
  • andreas_zepos @ 12.12.2008 18:01
    για αρχη, θελω να γραψω κατι που ισως φανει ασχετο.
    στα τελευταια τευχη του jupiter, ειχατε αφιερωμα σε πολιτικους.
    στο ενα για μειμαρακη αν θυμαμαι καλα, στο αλλο
    για τον τατουλη.
    απο τοτε που διαβασα το τελευταιο,
    και ισως ακομα και πριν απ αυτο,
    και πολυ πριν ξεσπασει ολη η ενταση των τελευταιων ημερων,
    μου ειχε δημιουργηθει
    η επιθυμια να ζητησω μια αναλυση για τον πρωθυπουργο.
    ε,... οοοολο και κατι θα εχετε
    να γραψετε!!!!! οχι με την εννοια του πολιτικου αρθρου,
    συμ- ή αντι- πολιτευτικου. ουτε καν!
    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzip!
    αλλαγη.
    αν και προσπαθουν με νυχια και με δοντια να
    οριοθετησουν και να ελεγξουν το ιντερνετ,
    την ενημερωση, την πληροφορηση,
    χτυπωντας , κλεινοντας, λογοκρινοντας διαφορα blogs κατα καιρους,
    αυτη τη φορα ΧΑΙΡΟΜΑΙ που ο διαολος εχει
    ΠΟΛΛΑ ποδαρια!
    γιατι ο διαολος ειμαστε εμεις.
    ολοι εμεις.

    ναι, μπορει αυτο εδω να ειναι ενα αστρολογικο σαιτ.
    αλλα οπως πολυ σωστα ειπε η bestgirl παραπανω,
    ειναι κατι ...σχεεδον αυτονομο. αυτοφωτο.
    για μενα ειναι ...
    ...
    φανταστειτε εναν κυκλο ανθρωπων.
    εναν κυκλο ανθρωπων που συζητουν
    ειτε για αστρολογια, ειτε για προσωπικα θεματα,
    ειτε για γενικου ενδιαφεροντος,
    ειτε για πολυ συγκεκριμενα, καθημερινα, καυτα θεματα.
    φανταστειτε τωρα, μεσα στον κυκλο,
    ενα συννεφο γραμματων, λεξεων,
    αριθμων, αλγοριθμων,εννοιων, συναισθηματων, εντυπωσεων,
    φανταστειτε χρωματα..
    λευο, κοκκινο, μαυρο, γκριζο, γαλαζιο, βαθυ μπλε,πρασινο..
    φανταστειτε ηχους..
    λεξεις, χτυπους, μουσικες..
    φανταστειτε ενεργεια..
    σπινθηρες
    ηλεκτρικες εκενωσεις
    ακομα και σιφουνες ή δινες...
    φανταστειτε ανυψωση
    αλλα και προσγειωση.
    ή το αναποδο.

    αυτα..περιπου..
    ...ειναι για μενα αυτη η σελιδα.
    και οχι μονο αυτη. ολες.

    απλα, να...
    αυτη εδω, λογω της φυσης της και του δημιουργου της,
    κινειται οριακα εντος-εκτος.
    και για να γινω πιο σαφης...
    πολλες φορες την εχω ζησει να ακροβατει
    αναμεσα στην αστρολογια
    και στην προβολη της στην πραγματικη ζωη.

    Η λεξη ακροβασια, μου ηρθε αυθορμητα.
    Και δε θα τη σβησω.

    Απλα να...
    Μου αρεσει λιγο η ακροβασια.
    Μου αρεσει το ρισκο.
    Δε θα ειχε νοημα να τρεχω καθε μερα να κοιταω
    Τους πλανητες και τις διελευσεις τους,
    Για να αποφυγω παγιδες, κακοτοπιες, ρισκα,
    ...δε θα ειχε κανενα νοημα. Δε θα ειχε αλατοπιπερο.

    Απο την αλλη ομως, με συναρπαζει το να ξερω
    Κυριως μεσα απο συζητησεις εντος σελιδας
    Οτι η ταδε διελευση του ταδε πλανητη
    Θα φερει ανακαταταξεις...
    Αλλαγες..
    Συγκρουσεις..
    Αποκαλυψεις..
    Απομυθοποιησεις..
    Ανατροπες.

    Αυτα τα ολιγα.

    Andreas_zepos
  • gpano @ 13.12.2008 01:36
    καλύτερα να κάνουμε όλοι "διαβολικές" σκέψεις για να συμβαίνει συνεχώς...
  • gpano @ 13.12.2008 01:44
    μου αρέσουν οι πεταλούδες
  • gpano @ 13.12.2008 01:50
    καληνύχτα σας κύριε...
  • flamescreen73 @ 13.12.2008 18:50
    Ωραιες σκεψεις. Με βρισκω να συμφωνω μαζι σας.
    Και εγω ετσι βλεπω και το site και το Ιντερνετ, τους χρηστες γενικοτερα, με τη διαφορα οτι δεν ειναι δικο μου το site.
  • johnnyG @ 14.12.2008 16:10
    δεν εχω καταλαβει, ο μικροαστισμος σε ποια χρηση των nicknames αναφερεται... φυσικα και ενα nickname ειναι κρυψωνα. ή καλύτερα σα κουδουνι σπιτιου που γραφει πάνω ενα όνομα. ο κατοικος του σπιτιου ειναι που κανει να διαφερει σε τόπος διαμονής ή καταφύγιο. τωρα, αν οι ενοικιαστές της εν λόγω πολυκατοικίας πετάνε ντομάτες ο ένας στον άλλον, μάλλον αυτό ειναι μικροαστισμός κατα τη γνωμη μου.
    και φυσικά-όχι πολύ σχετικό- ο μεγαλύτερος μικροαστισμός είναι το mainstream, ο σύγχρονος φασισμός που δέχτηκε πλήγμα... αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα που εύχομαι να συζητηθεί κι εδώ κάποια στιγμη.
  • lahmacun @ 14.12.2008 16:21
    μικροαστισμος= mainstream εξορισμου των λεξεων κατα την γνωμη μου
  • astropet @ 14.12.2008 16:35
    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το mainstream πρέπει να πάει στο πυρ το εξώτερο. Το απευθύνουμε σαν κατηγορία σε κάτι, ενώ δεν εξηγούμε τίποτα, γιατί απλούστατα το mainstream είναι μια ταμπέλα που από μόνη της δεν έχει αρνητική χροιά. Το mainstream εμπεριέχει χιλιάδες, εκατομμύρια πράγματα. Όλα αυτά πρέπει να πεταχτούν? Μου θυμίζει αυτό που έλεγαν κάποιοι παλιότερα: δεν μου αρέσει αυτή η ταινία, είναι μελό. Μα το μελό είναι είδος, όχι ψόγος. Είναι καλό ή κακό μελό, αυτό είναι το θέμα.
  • lahmacun @ 14.12.2008 16:40
    Mainstream= κυριο (αρχο) ρευμα , ολοι ειμαστε KAI mainstream ..
    σε οτι ειπα εγω δεν υπηρχε κατηγορια σχολιασα επι του σχολιου του Τζο ..

    αλλα αν θες μπορω να παραθεσω καποια σημεια κριτικης αν και δεν ξερω ποσο νοημα εχει η κουβεντα ...
  • astropet @ 14.12.2008 16:43
    Μα δεν αναφερόμουνα σε σένα, αμάν! Για τον Τζο είναι το σχόλιό μου που μίλησε για τον φασισμό του mainstream...
  • lahmacun @ 14.12.2008 16:43
    Τα χιλιαδες εκατομυρια πραγματα οπως πολυ σωστα λες ειναι αυτα που καθοριζουν την μεση συνειδηση του μεσου .... ανα τον κοσμο ..

    ενα απο αυτα ειναι η αξια του "καταναλωτισμου " πχ.
  • lahmacun @ 14.12.2008 16:44
    Αμαν κι εγω .. ειπα την αποψη μου ... πειραζει ?
  • DARKPHOENIX2008 @ 14.12.2008 16:45
    Κοιταξτε και η ροκ επανασταση ειχε το νοημα της τη δεκαετια του '60 αλλα δεν ηταν μεινστριμ...ο χατζιδακις ηταν μεινστριμ,οι αποψεις του οχι βεβαια,ηταν επαναστατικες...τωρα ειναι μεινστριμ να εισαι επαναστατης με η χωρις αιτια...οποτε αφηστε το καλυτερα...ειναι πολυ μεγταλη η κουβεντα που ανοιγετε και δε θα βγαλετε ακρη...φιλικα ολα αυτα,μην παρεξηγηθω...¨
  • astropet @ 14.12.2008 16:53
    Άσχετο... Να βάλω ένα τραγουδάκι? Αφιερωμένο στους πλουτώνιους έρωτες που δεν ευδοκίμησαν...
    http://www.youtube.com/watch?v=g5fdeCRC0Yg&NR=1
  • lahmacun @ 14.12.2008 16:59
    http://uk.youtube.com/watch?v=HmkUGx7uw3M&feature=related

    σχετικο
  • astropet @ 14.12.2008 17:12
    Έχω πρόβλημα με τη σύνδεση από το πρωί, δεν ξέρω τι γίνεται πάλι...
  • lahmacun @ 14.12.2008 17:16
    ο θεος τιμωρει τους κακους .. - παμε σε αλλο ποστ για να διαβαζεται αυτο ..
  • johnnyG @ 14.12.2008 20:09
    αστροπετ, να σου βάλω κάτι mainstream του 1800??? johan strauss, γιος. http://www.youtube.com/watch?v=8mClfTT0B50&feature=PlayList&p=16ADAAAD6AD5386B&index=8

    αυτό που θέλω να πω, δεν εχει να κάνει με αυτό που ανέφερες. και ο justin timberlake είναι π.χ. mainstream όσον αφορά τη μουσική, αλλά είναι θεός στο είδος του και καλλιτεχναρα. θα το σκεφτώ, κι αν έχω όρεξη στο αναλύω...
  • johnnyG @ 14.12.2008 20:16
    λοιπόν... έχουμε αόριστα ένα ρεύμα. το ρεύμα κυλάει, και γύρω-γύρω υπάρχουν ρευματάκια παράλληλα ή σε άλλη κατεύθυνση από αυτό. πολύ φυσιολογικό, και όμορφο. και έχει συνέχεια...
    mainstream, σύγχρονος όρος(σύμφωνα με τη γνώμη μου) = ένας πλαστικός αγωγός με στρασάκια, που περιορίζει το ρεύμα και το κατευθύνει σε ένα στενό βόθρο. οπότε δεν είναι καν ρεύμα, αλλά σωλήνας.

    σύγχρονο περιθώριο(επίσης υποκειμενική άποψη)= ό,τι δε χωράει στο main stream

    άρα mainsteam = σύχρονος φασισμός, επικαλυμμένος. τουλάχιστον σε πνευματικό επίπεδο.

    νομίζω το ανέλυσα όσο το δυνατόν καλύτερα...
  • johnnyG @ 14.12.2008 20:22
    το maistream επίσης, δεν είναι υπαρκτό. όσο πάει ο καιρός, τόσο περισσότερο φαίνεται. αυτά...
  • johnnyG @ 14.12.2008 20:23
    και το wanna be mainstream είναι μικροαστισμός, μιας και το θυμήθηκα...
  • flamescreen73 @ 14.12.2008 20:39
    Ωραιο τραγουδακι για τους Πλουτωνειους ερωτες.
    Θα το κανω σημαια.

    Η συζητηση για το mainstream εχει νοημα στο βαθμο που εξεταζουμε πως χρησιμοποιουμε το συστημα βασει του οποιου αντιστοιχουμε σε νοηματα τις λεξεις που χρησιμοποιουμε(πχ gay, απελευθερωση, cool). Ειναι δυνατο η ιδια λεξη να σημαινει εντελως διαφορετικα πραγματα, αναλογως και κουλτουρας η του συνομιλητη.
  • johnnyG @ 14.12.2008 20:40
    kai mainstream justin timberlake...
    http://www.youtube.com/watch?v=N7p4mioawIA
  • johnnyG @ 14.12.2008 20:42
    flamescreen, έχεις ένα point σε αυτό που λες. mainstream σε μετάφραση σημαίνει κύριο ρεύμα, εντάξει. αλλά καταλαβαινόμαστε νομίζω, ως προς το τι εννοώ... και είναι υποκειμενικό βέβαια.
  • johnnyG @ 14.12.2008 20:44
    δε μιλάω για μετάφραση. και πάντα όσα λέμε αντιστοιχούν στους δικούς μας κώδικες. so???
  • johnnyG @ 14.12.2008 20:56
    οπότε μήπως με αυτό που λέμε γενικά κι αόριστα "mainstream" ορίζονται(χρησιμοποιώντας αυτό που λες)συστηματα βασει των οποιων όχι μόνο αντιστοιχουμε σε νοηματα τις λεξεις που χρησιμοποιουμε, αλλά και στα οποία εντάσσουμε τις ζωές μας; και δε νομίζω ότι αυτό γινόταν με παλαιότερα ρεύματα, όπως κι αν ονομαζονταν. εκεί το πάω.
  • andreas_zepos @ 14.12.2008 22:26
    ενα ανεκδοτο.......
    ειναι δυο στρατιωτες...ποντιοι...και σταματανε εναν τυπο στο δρομο
    απειλωντας τον με τα οπλα τους.
    -με ποιον εισαι συ ρε? με μας ή με τους αλλους??
    -με σας! με σας!
    -εμεις ειμαστε με τους αλλους!! (και τον εφαγαν...)
    χα-χα-χα!!

    μη μπερδευεσαιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι...........
  • johnnyG @ 15.12.2008 18:51
    xaxaxa zepo!!! esy omws de mas eipes... me poious eisai?

έχουν γενέθλια 191 μέλη.

γιορτάζουν οι: Ιάσων

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...