παρακαλώ περιμένετε...

Natal Black Moon aspects Part II

  • moisture666 @ 13.01.2012 23:46
    αυτη η λιλθ,βυζι(α)...δε δειχνει?!!
  • newflame @ 13.01.2012 23:55
    αυτή κρατά...μαστίγιο
  • moisture666 @ 14.01.2012 00:04
    κ φοβαται τα φιδια!
  • moisture666 @ 14.01.2012 00:10
    παντως, μου θυμιζει εμενα οταν ειχα μαλλια,κοιλιακους κ μου αρεσαν...τα μαυρα δερματινα εσωρουχα
  • moisture666 @ 14.01.2012 00:11
    τωρα πια...μονο βυζια εχω!
  • Shark @ 14.01.2012 00:11
  • moisture666 @ 14.01.2012 00:14
    αυτο που δεν εχει αλλαξει ομως, ειναι οτι εξακολουθουν κ με φτιαχνουν...τα κομαντα!!
  • hesg @ 14.01.2012 00:17
    camaskljfopajfa;pfkas;lfkal;
  • newflame @ 14.01.2012 00:17
    άρα καλώς επέλεξα λιλιθ με....δερμάτινα. Από βυζιά είμαστε πλήρεις...
  • moisture666 @ 14.01.2012 00:20
    ρε new...κοιμηθηκες?!!
    να ερθουμε αυριο στο χωριο σου??!!
    αν πεις οχι...θα σε μαστιγωσω(με το μαστιγιο που μονο εσυ βλεπεις στη φωτο)!
     
     
    αντε για να ξαναβρω τον εαυτο μου(το μαυρο μου χαλι)
    http://www.youtube.com/watch?v=18WQxC3xmmY
  • Journey @ 14.01.2012 00:20
    Εκτελώ χρέη μεταφραστή για τον astropet.. Εκτός του ότι με χαρακτήρισε 3 λαλούν λόγω του LOG  μου μου ζήτησε να του αναλύσω όσα βαριέται αυτός να διαβάσει
     
    astropet @ 13.01.2012 20:07Λοιπόν,
    το αποφάσισα. επειδή εγώ τα βαριέμαι, θα μελετήσεις εσύ όλα αυτά τα
    μεταμοντέρνα και μετά θα μου τα αναλύσεις με σαφή και έυληπτο τρόπο, με
    παραδείγματα σε χάρτες, γιατί έχουμε κι ένα Ερμή στην παρθένο, δεν είμαι
    Δίας εγώ, τρεις λαλούν! Έτσι κι αλλιώς θα τη φας που θα τη φας τη
    διαγραφή από το φαν κλαμπ του Τζων, έτσι που λύσσαξες με τα προχω, χαχα!
  • moisture666 @ 14.01.2012 00:24
    στην επομενη φωτο(για την μπλακ τσουλα) new, θελω να με βγαλεις με τα κοκκινα δαντελωτα εσωρουχα(μεγεθους teralarge)!
    ααααααααααααααααααααααααααααααχχχχ!
    ζητω οι τσολιαδες!
  • newflame @ 14.01.2012 00:28
    @moisture... διατελώ incognito
     
    @Journey....είμαι επιφυλακτική με τα φαν κλαμπ ...
  • moisture666 @ 14.01.2012 00:28
    journey,μου επιτρεπεις να σου αφιερωσω ενα τραγουδακι??!!!!
  • Journey @ 14.01.2012 00:32
    Πλάκα κάνει φυσικά, δεν είμαι σε κανένα φαν κλαμπ και τη λέει και σε μένα για  τα μεσοδιαστήματα
  • Journey @ 14.01.2012 00:42
    Αυτό βέβαια  δεν με εμποδίζει να κάνω πλάκα με αυτές τις όψεις ..εε? μου επιτρέπεις βέβαια
    http://www.stardome.gr/tribes/libra/28502.html
    Πέραν των αστείων -  θα σου πρότεινα μας ενημερώσεις για την επενέργεια
    των όψεων ανενεργών σημείων όπως είναι η Λίλιθ με άλλα σημεία - ή κάτι
    χαλίκια όπως το Χείρωνα.

    Πάντα έχει ενδιαφέρον μία τεκμηριωμένη άποψη .. Επικροτώ κάθε διεύρυνση των γνώσεων και τον οριζόντων μας  - ) Αναμένουμε  : - )
    έχει πράγματι φοβερό ενδιαφέρον να καταλάβω - εγώ τουλάχιστον πως επιδρά κάτι ανενεργό ...
     
  • moisture666 @ 14.01.2012 00:49
    με τη τεταρτη φορα...θα το πετυχεις!
    αντε....να σε βοηθησουμε, ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ!!
     
    "Αυτό βέβαια  δεν με εμποδίζει να κάνω πλάκα με αυτές τις όψεις ..εε? μου επιτρέπεις βέβαια

    http://www.stardome.gr/tribes/libra/28502.html
    Πέραν των αστείων -  θα σου πρότεινα ΝΑ μας ενημερώσεις για την επενέργεια
    των όψεων ανενεργών σημείων όπως είναι η Λίλιθ με άλλα σημεία - ή κάτι
    χαλίκια όπως το Χείρωνα.
    Πάντα έχει ενδιαφέρον μία τεκμηριωμένη άποψη .. Επικροτώ κάθε διεύρυνση των γνώσεων και τον οριζόντων μας  - ) Αναμένουμε  : - )

    έχει πράγματι φοβερό ενδιαφέρον να καταλάβω - εγώ τουλάχιστον πως επιδρά κάτι ανενεργό ..."
     
     
    σου προτεινω, παντως, να μην σφιγγεσαι τοσο!!
  • Journey @ 14.01.2012 00:54
    Είπα να κάνω ένα σχόλιο χωρίς λάθη πληκτρολόγησης, πειράζει?
  • moisture666 @ 14.01.2012 01:06
    πειραζει που σε καθε ποστ της new γραφεις τα ιδια κ τα ιδια(κ μας εχει κανει σημαδουρες τα @@)????!!!!!
    το συγκεκριμενο μελος εχει αφιερωσει ωρες κ ωρες σε μεταφραση κειμενων, σε δομηση ποστ, σε παρουσιασεις, σε ψαξιμο βιβλιογραφιας, σε αφιερωματα πλανητοθεσιας σε οικους κ ζωδια για αφροδιτη, σεληνη κ πολλα αλλα...με αρκετο προσωπικο χρονο κ εσυ ολο παρατηρησεις κ σχολια του στυλ "πες μας τη γνωμη σου", "ανελυσε το", "αυτο εγραψε ο αστροπετ".....
     
    δεν παιρνεις καλυτερα το π@υλο απο καθε ποστ, που βγαζεις παντα ξυνιλα,....αντι να πεις ενα ευχαριστω για την προσπαθεια που καταβαλλει η newflame κ οποια αλλη newflame.
     
     
    εχεις γινει αστρολογος...παρλαρε-παπαρε ολη μερα καθε μερα!!!!
     
     
  • Journey @ 14.01.2012 01:15
    ?
    Το ποστ είναι αστρολογικό, όλες οι πληροφορίες   είναι ευπρόσδεκτες από εκεί και πέρα όμως υπάρχει και κριτικό πνεύμα . Όλα φιλτράρονται και είναι υπό συζήτηση προκειμένου να βγούν ωφέλιμα συμπεράσματα.
    Δυστυχώς το μόνο που κατόρθωσε να απαντήσει η new ήταν πως επικυρώνει όσα γράφει "επειδή ανιχνεύει τις επιδράσεις στον εαυτό της"
    Αυτά τώρα δεν είναι σοβαρά πράγματα.
    Ούτε είναι και σοβαρά πράγματα αυτά που λες..
    Λυπάμαι new αλλά φαίνεται οτι η αδυναμία σου να απαντήσεις - σε κάνει να προστρέχεις σε αγενείς εκπροσώπους.
    Πι.Ες. Ε, όχι και σε όα τα ποστ. Σε εκείνα που έχω ερωτηματικά. Τα ερωτηματικά είναι καλό πράγμα. Όλοι έχουμε δικαίωμα στην επιφυλακτικότητα. Και η new εξέφρασε επιφυλακτικόητα πριν.
     
  • manini @ 14.01.2012 01:18
    "ποπ κορν, σάντουιτς, πατατάκια...γκάζοοοοοοζες...."   
     
     
    για την περίφτωση που αναρωτιέστε, δεν κοιμόμαστε....σας αναγνώσκουμε ....        
  • L.S. @ 14.01.2012 01:20
    manini @ Να κεράσω ένα σκατς...;;;;

    http://www.youtube.com/watch?v=aes-aqjHsvc 
  • Journey @ 14.01.2012 01:23
    Ζητώ συγνώμη από τη new προσωπικά την οποία  φαίνεται πως φέρνω σε
    δύσκολη θέση με τις ερωτήσεις μου καθώς είναι πασιφανές οτι δεν ξέρει τι
    να απαντήσει.
    Εκτιμώ new οτι έχεις σπάσει τα δάχτυλά σου, δεν έχω βγάλει ξινίλα και
    σου έκανε 2 ερωτήσεις στα τελευταία σου ποστ φοβούμενη οτι θα εκτεθείς
    και ήδη εκτέθηκες. Νόμιζα οτι τα έκανες για να θέσεις τις βάσεις
    συζητήσων αλλα΄προφανώς θέλεις τα εύσημα και τίποτα.
    Χίλιες  υποκλισεις. ευχαριστούμε ευχαριστούμε. { κελ ντεκατνάς}
    Φυσικά μπορείς να κάνεις το κέφι σου αλλά το να αμολάς κόσμο να μας βρίζει επειδή ρωτάμε , συγγνώμη αλλά ακυρώνει την προσπάθειά σου. Think about it.
  • manini @ 14.01.2012 01:24
    σσσσσ...μην μιλάς...τελείωσε το διάλειμμα, θέλω να δω την συνέχεια..
  • Journey @ 14.01.2012 01:26
    ... δεν κατάλαβα, το κακό ποιό είναι???? το ότι θέλω να ανοίξουμε κουβέντα για τις πληροφορίες πυο μας παραθέτει η new? ζω στο 1500???
  • Journey @ 14.01.2012 01:27
    Kάποτε έκαιγαν κόσμο ζωντανό επειδή ρωτούσε ή ήθελε κάτι διερευνητικό. .. Φαίνεται οτι αναβιώνουμε4 τις παλιές καλές Middle age μέρες..
  • moisture666 @ 14.01.2012 01:29
    εγω πιστευω οτι δεν διαθετεις ουτε κριτικο κ ακομα περισσοτερο...ουτε πνευμα.
    μπορει να διαβαζεις αστρολογια ολη μερα, ακομα κ την ωρα που κανεις τα κακακια σου αλλα απο αναλυση, φαντασια κ συνθεση εισαι.....κουκουρουκου κ (θρι) μπιτ για μπιτ στοκος.
     
    εδω την αλλη φορα δεν ηξερες πως ο λεφακης αναλυει εναν ηλιο κ μας λες για απλανεις κ πρασινομουλαρα??!!!
    αμφισβητεις κ το λεφακη ΕΣΥ η σουπερ(.....μη χεσω) αστρολογα!!!!!
     
    αν θελεις να ασκησεις κριτικη πες το(γραψε το) ευγενικα κ οχι με στυλ..."ξερεις ποια ειμαι εγω??"
  • Journey @ 14.01.2012 01:33
    Η ερώτηση δεν είναι κριτική.
    Και όχιμ δεν κατάλαβα  τι είχε αναλύσει ο Λεφάκης γιατί και αυτό που 
    αναλύει δεν είναι ήλιος. Όχι, δεν είμαι αστρολόγος. Εσύ είσαι?

    * Όσο για τη συνθετική μου ικανότητα, ώπα βρε μοίστ, κόψε κάτι, ημαρτον...δεν είμαστε όλοι χάπατα...κάποιοι γελάνε με οσα λες..
     
  • Journey @ 14.01.2012 01:35
    Eιδικά εσύ κάποτε χιλοπαρακάλαγες στα ποστ μου να σε μάθω να σκέφτεσαι όπως εγώ , LOLOLOLOL. { rediculus scene}
     
  • L.S. @ 14.01.2012 01:36
    manini @Μανίνα σε εμένα είπες ''σσσσσ''...;;;
    http://www.youtube.com/watch?v=LaKLElWdNh4 
  • Journey @ 14.01.2012 01:39
    Μετά, άρχισες να με βρίζεις. Η manini τότε μου έλεγε σε πριοβέ να μην
    δίνω σημασία και ότοι κανένς δεν σε παίρνει στα σοβαρά κλπ και δεν
    επενέβαινε. Μετά ως εκ του θαύματος βρίσκει την τελεία που θα γράψω για
    να μου την πει - στα φανερά. Το μέλος που ήθελε να βάλει τοςυ αλους να
    καυγαδίσουν LOL

    manini, λυπάμαι αλλά όταν κατηγορούσες αυτόν  τον τρόπο που τώρα επικροτείς και καλλιεργείς, δεν είχαμε ποπ κορν.
    Η LS απ την άλλη είναι γκεστ σταρ στην όλη ιστορία.
    Συμπέρασμα: θα μου φιλανε πάλι ποδιά κατουρημένη άμα θελουν ωριαία. αχαχα.
    Πως φιλανε τη δικιά σου καουρημένη μοίστ? έτσι ακιρβώς. Και μη χειρότερα.
  • Journey @ 14.01.2012 01:41
    Κι επιτέλοςυ new, όλα αυτά επειδή έκανα μία  ερώτηση? Αν δεν τις έχεις -
    τις απαντήσεις - γιατί μας σπαμάρεις βρε καλό μου? Εννοείται οτι αν κξανααπορήσω για όσα δω κάπου θα καναρωτήσω, δεν θα πτοηθώ από λίγη,...κακοήθεια :- ) Καληνύχτα
  • manini @ 14.01.2012 01:44
    αχ βρε LS.. θα μου πάρεις κ το όσκαρ σαν quest star? κ σου είπα να κάνεις ησυχία... .... γμτ...αλλά όχι θα σε κερδίσω, σαν πέτρα του σκανδάλου που είμαι, θα κάτσω λίγο να βρω κάτι ωραίους διαλόγους...που έχω κρατήσει από το παρελθόν, γιατί ρε παιδί μου δεν θέλω να μου πάρει εμένα άλλη το όσκαρ..αχ ρε γμτ...αχ...
  • manini @ 14.01.2012 01:45
    κάνε λίγο τώρα στην άκρη, γιατί είσαι κ ψηλή κ δεν βλέπω ρε γμτ...κ έχει τσάμπα θέαμα...
  • Journey @ 14.01.2012 01:46
    manini, ψέμματα λέω? αυτά να μας πεις και άσε τις τσαχπινιές.
  • manini @ 14.01.2012 01:49
    καλέ παίζει κ ο j.Frawley στην ταινία ? δεν το είχα προσέξει....πφφφφ...ρε η ποδιά η κατουρημένη μύριζε τόση ώρα? 
  • moisture666 @ 14.01.2012 01:51
    ξερεις πως το λεω ολα αυτο που σου συμβαινει....φιλαρακι??!!!
     
    μανια καταδιωξης
    (ψαξε το λιγο)
     
    κανενας δεν λεει τιποτα πισω απο τη πλατη σου, ουτε σε θαβει κοπελια....εσυ τα εχεις(κ τα τρεχεις) στο μυαλο σου.
    ειμαστε κ θα ειμαστε μια παρεα(που διαφωνει, νευριαζει, πειραζει, καλαμπουριζει...) που εχει ως χομπυ την αστρολογια κ τον χαβαλε.
     
    εσυ εχεις λιγο...ξεφυγει.
     
    η μανινι κ οποια μανινι ας εχει οποια γνωμη θελει
    δεν με αφορα.
     
     
    η καθημερινη επισκεψη μου στο σταρντομ ειναι ενα ευχαριστο διαλλειμα γιατι μου αρεσει η αστρολογια κ η παρεα με καποια μελη αυτου.
    τιποτε λιγοτερο τιποτε περισσοτερο.
  • Journey @ 14.01.2012 01:55
    Εντάξει manini, αυτή είσαι.Το ξέρουμε ήδη - ) Πάω για ύπνο.
    newflame, πολλά αστέρια για το ποστ αλλά προς αποφυγήν άλλων τέτοιων επεισοδίων στο μέλλον να βάζεις μία λεζάντα ' απαογρεύονται οι ερωτήσεις"
     
  • Journey @ 14.01.2012 01:58
    moist, δεν είμαι φιλαράκι σου  αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι θα πρέπει να μου απευθύνεις το λόγο όπως τον απευθύνεις..όσο για τις ερωτήσεις μου, είναι εύλογες και στα πλαίσια μάις κουβέντας που μπορύμε να κάνουμε όλοι μαζί. Ε!! δεν καταλαβαίνω τι σημαίενι όψη ενός ανενεργού σημείου, πειράζιε που το ρωτάω? 
    Μανάία καταδίωξης δεν έχω αλλα΄όσον αφορά την παρέμβαση της manini και της LS, θα έλεγα πως μιλάει από μόνη της.
     
     
  • manini @ 14.01.2012 01:58
    ρε συ τόση ώρα "την ζωής της άλλης" βλέπουμε? Γμτ, χάλια η περούκα ..... αν κ νομίζω πως μου πάει ο ρόλος της κακιάς..θα σας υποθάλπω όλους πίσω από την πλάτη σας, γιατί είναι σαφές ότι ΕΓΩ θέλω να γίνω η καλύτερη αστρολόγα & πρωταγωνίστρια...
     
    πάει στο πήρα το όσκαρ LS...

     
  • manini @ 14.01.2012 02:00
    α.....τελείωσε..δεν πειράζει...είμαι σίγουρη πως είναι ταινία to be continued...το χουμε ξαναδεί το εργάκι...!!!
     
     
  • Journey @ 14.01.2012 02:02
    manini, είσαι ντιπ για ντιπ, ..ρωτάω επειδή έxω άγνοια, να μην ρωτήσω? αν δεν ρωτήσω αυτόν που κάνει το ποστ ποιόν θα ρωτήσω? τη βασίλισσα της Αγγλίας?
    Όλα αυτά για μίσ  ερώτησ και η newflame άφαντη. Πληκτικό..
  • L.S. @ 14.01.2012 02:03
  • moisture666 @ 14.01.2012 02:06
    να σου πω μια αληθεια ρε journey???
    ειναι η δικη μου αληθεια...
     
    παροτι εκανες εκεινο το απαραδεκτο με τη Vl1980(το οποιο δεν σε τιμα καθολου) αναγνωριζω τη διαθεση σου να μεταφερεις γνωσεις κ την επιθυμια σου να βοηθησεις τοσα(πολλα κ...ακομα περισσοτερα)μελη του ντομ.
     
    μην χαλιεσαι με αυτα που τρεχεις στο μυαλο σου.
    εισαι ενα κατα βαθος(δεν ξερω...ποσων μετρων)καλο κριαρι!
     
    καληνυχτα
     
    http://www.youtube.com/watch?v=G4iLs1mhsZU
  • Journey @ 14.01.2012 02:07
    Τι έκανα με τη VI? εσένα είχα κράξει κι εσύ το μετέθεσες..έχω και τα πριντ σκριινς επειδή ήταν σε σχόλια προβλέψεων.
    Εκτός αυτού, εσύ την εξέθεσες βρε βλάχοοοοοοοοο. Ένυγουέιζ.
  • Journey @ 14.01.2012 02:14
    Α, κι εσύ με εξέθεσες...
    Κοίτα για να καταλάβεις- αν έχεις συνθετική ικανότητα θα καταλάβεις.
    Έστω οτι είμαι η πιο σκύλα και πουτάνα γυναίκα έβερ.
    Έστω λέμε. Δεν το βγαλα έξω, δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις. Δεν βγήκε κανένας να περιγράψει τι του κάνω τι μου κάνει,, Αν το έκανε, είχατε όλο το δικαίωμα να το συζητήσετε.
    Δεν το έδωσα όμως. Η προσωπική μου ζωή είναι κάτι που το κρατάω εκτός οθόνης.Εσύ πήγες και με έδωσες πως το ένα και πως το άλλο χωρίς να έχεις τη δικιά μου συγκατάθεση0 ενώ όταν έλεγες τα άλλα, τη συγκατάθεση της VI την είχες. Αυτήν είναι η διαφορά.
    Θες να λυθεί? Δεν έχω καμμάι αντίρρηση.
    Καλή τι θα πει? Δεν ξέρω, δεν είμαι κάτι που δεν ξέρω..
    Είμαι όμως αντιμεικεμνική και δίκαιη. Κια η κοπέλλα κάηξκε ως χλωρό μαζί με το ξερό - εσένα. Έτυχε να είμαι εξοργισμένh μαζί σου εκείνο το διάστημα και είπα το γιατί, για κάτι άσεμνά σου σχόλια εναντίον μου.
    Εξοργισμένο κριάρι δεν είναι ό,τ ικαλύτερο, το λέει και ο Λεφάκης ; P
    Αλλά ρε συ moist, από τα μαλλια το τράβηξες εκείνο που είπα και πηρε φωτιά το σύμπαν.LOL
     
  • moisture666 @ 14.01.2012 02:48
    Journey @ 13.12.2011 20:19Ιστορία με Παρθένο , για αγρίους.

    Virgo και μοναδική μου φίλη στα άγρια νιάτα μου. Γιατί μοναδική? Τα
    κορίσια δεν ήτνα ποτέ του γούστου μου για παρέα, εγώ, κλασσικά
    αγοροκόριτσο με φανταρίστικο χιούμορ, ηλεκτρονικά παιχνίδια, χοντρές
    πλάκες, δεν έβγαλα ποτέ την γκόμενα από μέσα μου και έβρισκα πάντα τις
    γυναίκες βαρετές { σκάστε, νο κόμμεντ }
    Τι κλεισούρα και κακό περάσαμε στα 22 μας και στα 25 μας δεν λέγεται.
    Για να βγούμε ήταν ένα κακονικό πρότζεκτ μιλάμε. Ακουρώναμε εξόδους
    επειδή δεν έστρωνε το τσουλούφι της.
    Τι περιπέτεια για  να την πείσω να αγοράσει μία άλλη μάρκα μαλακτικού/σαμπουάν/λοσιόν/χαρτομάντηλα κλπ.
    Τρελλά κέφια και γούστα.
    Εγώ ήμουν πάντα η αίτια για ένα χάχανο. Ναι, στο βάθος επίκριση αλλά νταξ, μ αγαπούσε, τα βρίσκαμε.
    Μετά από πολλά και διάφορα επέστρεψε στην πόλη της- εδώ σπούδαζε. Κάποτε
    θέλησα να την πάρω να πάμε διακοπές. Όταν ητν είδα έπαθα σοκ.
    Μέσα σε λίγα λεπτά έψαχνα ταμπλώ να γράφει " δεν την ξέρω, απλά έτυχ ενα βαδίζουμε μαζί"
    Αυτό που είδα ήταν ένα απερίγραπτο πουτανάκι. Φαινόταν από το περπάτημα και μόνο.
    Δεν μπορώ να τοπεριγράψω. Ποιός? Η γεροντοκόρη των 18 και των 22είχε γίνει μία σκύλα σε οίστρο υψηλοτάοτυ βαθμού.
    Για να θέλω εγώ να κρατάω τέτοιο ταμπλώ, φανταστείτε.
    Ωραία περάσαμε.
    Πήδηξε όλο το νησί.
    Στα κενά λέγαμε και καμμιά κουβέντα. Εγώ τη γλυτωσα : P : P : P αλλά όχι
    και το πρώην αγόρι μου που έπαιζε να ξαναγίνει νυν και κατηφόρησε και
    αυτός εις κυκλαδίτικη νήσον.. Για ένα βράδυ μείναμε και οι 3. ΤΡην άλλη
    μέρα αυτή θα έφευγε- θα έμενα με τον μεσιέ.
    Το βράδυ πηδήχτηκαν στις τουαλέτες ενός κλαμπ.
    Α κι επειδή μ αρέσουν τα ήσυχα μέρη, το μοναδικό κλαμπ σε εκείνο το νησί
    ειχε 5 παρέες. Μου το προλάβανε όλοι. Από ένα φιλαράκι που είχε το
    μπιτς μπαρ και τον είχα γνωρίσει  όσο εγώ έπινα φραπέδες και αυτήν πίσω
    από τα βραχάκια ήταν στα γιούπι, έως τον χαιρέκακο μπάρμπαν επειδή δεν
    τη χλωνευε και κάθε φορά που με έβλεπε με ρωτούσε τι πετριά είχα φάει
    και την είχα φίλη.

    Ωραίες αναμνήσεις. LOLOL
     
     
     
    http://www.stardome.gr/tribes/leo/27820/comments.html
     
     
    "Η προσωπική μου ζωή είναι κάτι που το κρατάω εκτός οθόνης"
     
     
    απλα...επειδη εχω δυνατη μνημη
     
  • Journey @ 14.01.2012 09:49
    Αχαχαχα!! Έχεις και άλλα δυνατά μοίστ!!
    Ναι ! Όχι ένα. όχι δύο, αλλά εκατό ή διακόσια σχόλια που έκανα είναι προσωπικά και θα κάνω και άλλα είτε χάρην κουβέντας είτε επειδή θα θέλω να δω αστρολογικά κάτι- την επίδραση μίας  διελέυσης σε μένα , μία συναστρία μου, ένα σόλαρ κλπ, δεν αποκλείεται καθόλου.
    Αυτό που έκανες paste αποδεινκύει ακριβώς αυτό που  λέω : Όσα λέμε και καταθέτουμε μπορεί ο οποιοσδήποτε να το σχολιάσει. Αν εγώ ή ο δικός μου γράψουμε για το πόσο καλές πίπες κάνω ή οτι μου αρέσει το πισωκολλητό, θα έχετε κάθε δικαίωμα σ'αυτό το σχόλιο. Γιατί? Γιατι το καταθέτω δημόσια!!
    Όμως, έχω τη διαχείρηση του τι θα προβάλλω, ομολογήσω, εξομολογηθώ, κοινοποιήσω και είμαι αυτεξούσια.
    Επίσης, έχω τη δυνατότητα να απαντάω  εγώ και όχι κάποιοι άλλοι αντ εμού.
    Από ό,τι βλέπω, όσο και αν αυτό το θεωρώ αυτονόητο δεν ισχύει για όλους αυτό!
    Ναι, αυτά βλέπω και λέω " ξέρεις ποιά είμαι εγώ" ?
    Μία αυτεξούσια προσωπικότητα. Σπάνιο.
    Ούτε έβαλα τον γκόμενό μου να μου απαντάει σε ποστ των κλώνοων μου, ούτε έκανα ολόκληρο θεατρικό για να μπρέσω να πω πόοοοοοοσο μου αρέσει το έντεχνο
    Αν το κάνω θα έχετε κάθε δικαίωμα να μου την πείτε σχετικά.
    Εντάξει, μου τη λέτε επειδή έχω @@ρια. Τι  να κάνουμε, κάποιος θα πρέπει να έχει σ αυτή τη ζωή
    * Πάω να τελειώσω κάτι που πρέπει να τελειώσει. Στο μεταξύ εσείς, φτιάξτε μου τη μέρα. Goooood day sunshiiiine, good day sunshiiiiiiiiine
     
    http://www.youtube.com/watch?v=xzk_4Y3IybI
     
    Πι. Ες. ΓΤΠΚ που λέει και μάι προοδευμένη ψυχή : P
  • Journey @ 14.01.2012 09:53
    Και για να το ξαναγυρίσουμε στο αστρολογικό μιας και απο εκεί άρχισε το θέμα καθώς έκανα μία  ερώτηση και θα πρέ πει να απολογηθώ για το χρώμα του εσώρουχου που φοράω σημέρα  καθώς και για το μυρμήγκι που πάτησα το καλοκαίρι { επίτηδες}
     
    Θα είχε κάποιος την ευγενή καλωσύνη να μου εξηγήσει πως πάλλεται και έχει αποτέλεσμα μία όψη μεταξύ ενός ανενεργού σημείου και ενός ...χαλικιού όπως η Eris κλπ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων
    : - )
     
  • Chief @ 14.01.2012 11:23
    Καλα ρε!     Με δουλευετε?
     
    Τι γινεται εδω περα?      Ποπ κορν και ειμαστε μια ωραια παρεα?
    Και καλα κανετε!     Και ετσι πρεπει να ειστε!
     
    Αλλα εσεις τις κανετε τις φασαριες.....     εγω τις πληρωνω?
    Ξηγηθειτε!
     
    Να μου πει καποιος ΠΟΥ και ΑΝ ημουν λαθος?
    Εμενα εκεινο που με πειραξε ηταν οι φασαριες και οι διπροσωπιες!
  • Chief @ 14.01.2012 11:26
    Αλλα να μιλησετε ξεκαθαρα!
  • moisture666 @ 14.01.2012 14:20
    ελα, καλημερα για ολη μερα!
    αντε, να σε βοηθησω κ σημερα οπως κανω κ καθε φορα που μπερδευεσαι!
     
    θα σου απαντησω, γιατι το μονο που με πειραζει ειναι να θιγεις το
    συγκεκριμενο ατομο, το οποιο δεν θυμαμαι ποτε να ασχοληθηκε η' εστω να σου
    απαντησε σε κατι απο αυτα που γραφεις κ....εξακολουθεις για το ατομο της.
     
    εγραψα το παραπανω σχολιο μου για να καταλαβεις οτι κανενας δεν
    ασχοληθηκε με την γεωμετρια ενος τοσο μικρου χωρου(βλεπε τουαλετα) κ το κατα
    ποσο ειναι εφικτο καποιος να κανει τοσο γρηγορες (ζογκλερο)ξεπετες εντος
    αυτου(...το ποιον αυτου του καποιου, αν μη τι αλλω, μας αφηνει αδιαφορους)
    το γνωριζω,το εκτιμω κ το σεβομαι οτι ηθελες να αναλυσεις-παρουσιασεις την
    ανιδιοτελεια της ακουραστης προσφορας που χαρακτηριζει μια παρθενο οπουδηποτε,
    οποτεδηποτε με οποιονδηποτε τη χρειαστει!
    (...μας επεισες!
    οχι αλλες λεπτομερειες...γιατι θα φτιαχτουμε!!)
     
     
     
    οταν ,μεσω pm, η Vl1980-θελοντας να με πειραξει-μου στελνει ενα
    λινκ(απο...μανταμ ζα'ι'ρα???) το οποιο δινει καποιες πληροφοριες για τα
    ιδιαιτερα γουστα του τοξοτη στο κρεβατι, σημαινει οτι...ελαβαν κ χωρα??
    (που αναφερει για pipes κ πισωβιδωτα??
    το λινκ ισως, η ιδια οχι.)
     
    κ αυτο τι σημαινει δηλαδη??......
    οτι μπορεις να την προσβαλλεις σταθερα για ενα μηνα( κ βαλε) με σχολια
    ανατομιας σωματος κ απωθημενων δικων σου????......
     
     
     
     
     
    επειδη εισαι κριαρι ποτε δεν αμφεβαλλα οτι εχεις αρχιδια
    (ποσα, δεν γνωριζω....καμια μαντρα να υποθεσω??
    ...ξεκινα να κουνας το κ@ΛαΛαΚι σου κ αρχισε να (τα) μετρας)
     
  • moisture666 @ 14.01.2012 14:21
    λοβ κομαντο( εγω κ η μαγνετο)!!
    κανε το κουμαντο!!
  • Magneto @ 14.01.2012 14:26
    Καλά τα κομάντο, αλλά και η προεδρική φρουρά δεν πάει πίσω.
  • moisture666 @ 14.01.2012 14:28
    http://www.youtube.com/watch?v=Cyw897Q2cJw
  • moisture666 @ 14.01.2012 14:31
    "Θα είχε κάποιος την ευγενή καλωσύνη να μου εξηγήσει πως πάλλεται και
    έχει αποτέλεσμα μία όψη μεταξύ ενός ανενεργού σημείου και ενός
    ...χαλικιού όπως η Eris κλπ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    : - "
     
    εσυ , εχεις την ευγενη καλοσυνη να μας αποδειξεις οτι ΔΕΝ εχει αποτελεσμα?
  • Journey @ 14.01.2012 14:42
    Ποιόν έθιξα πάλι? Ξέρεις εσύ κανέναν που έκανε κλώνο και έβαλε τον
    γκομενίσκο να αφήνει σχόλια ή έγαψε ολόκληρο θεατρκό για να  πει πόσο
    αγαπά την τέχνη?
    Εγώ , όχι!!
    Και όχι ρε, τι να μιλήσω αστρολογικά με σένα  όταν  που θα πρέπει να με γανιάζεις με όσα λες?
    * Μαγνέτο, εκτελέις χρέη  ντουντούκας? Καλώς την κοπελλιά ητν αεράτη , την έμορφη
  • moisture666 @ 14.01.2012 14:49
    οι ιδιες κουταμαρες(περι κλωνων) που επαναλαμβανεις εδω κ πολυ καιρο!
    βλεπεις προσωπα εκει που δεν υπαρχουν...ουτε φαντασματα.
    μην σφιγγεσαι, μην σφι-γγε-σαι!
    θα κανεις μπαμ, καμια μερα, κ οχι τιποτε αλλο...θα μας βγαλει,  με κανα αρχιδι (σου), κανενα ματι(μας)!!!!
    θα κανεις μπαμ, καμια μερα, κ οχι τιποτε αλλο...θα μας βγαλει,  με κανα αρχιδι (σου), κανενα ματι(μας)!!!!
  • Journey @ 14.01.2012 14:54
    Μα τι είπα? Οτι δεν ξέρω τίποτα, εσύ μιλάς σαν να ξέρεις...
    Πάντως οφείλεις να παραδεχτείς πως όταν κάποιος με θίγει απαντάω μόνη μου. Είμαι σελφ σέρβις άτομο
    Δεν στέλνω τα στρατά ούτε Τσολια-δες
    Πι.Ες. Αν και είμαι αποφασιμένη να πεθάνω αποό το κακό μου αν κάποιος βρει μεταξύ ημών των 2 κοινά γνωρίσματα χαρακτήρα, ομολογώ οτι είσαι  ο δεύτερος πνευματώδης μετά από μένα στα λογοπαίγνια!!!
    Καλά, εγώ δεν παίζομαι και αυτό θέλω να μου αναγνωριστεί! Αντικειμενικά πράγματα.
  • Journey @ 14.01.2012 14:56
    Α και σε έπιασα να σβήνεις σχόλιο
    { όταν επαναλαμβάνεται η τελευταία πρόταση αυτό σημαίνει}
    Μην σβήνει - γράφεις μας ενοχλείς { Αχχχχχχχχχχχχχ πληρωμένη απάντηση} 

    * τo χχχχχχχχχχ με ειδική προφορά
  • moisture666 @ 14.01.2012 15:02
    χαχαχαχαχαχα!!!!
    υπαρχει ΕΝΑ κοινο μεταξυ μας κ δεν με ενδιαφερει το ποιος ειναι καλυτερος απο τον αλλο σε κατι...
    ποτε δεν με ενδιεφερε....
  • moisture666 @ 14.01.2012 15:02
    εισαι ετοιμη να πεθανεις??!!!
  • Journey @ 14.01.2012 15:07
    Έχουμε κοινό γνώρισμα χαρακτήρων???
     
  • Journey @ 14.01.2012 15:09
    Στο μεταξύ και πριν σκοτώσεις άνθρωπο δεν πας από δω να  σκεφτείς  αστρολογικά τις πταίει για τα envy και wrath σου? Eγώ θα έλεγα Ερμής
     
    http://www.stardome.gr/tribes/aries/28497.html
  • moisture666 @ 14.01.2012 15:10
    με τις ιδιοτητες χαρακτηρα που εχουμε, ΠΟΤΕ κ ΚΑΝΕΝΑΣ απο τους δυο μας ΔΕΝ θα γινει αστρολογος!
     
    γιαυτο.....κριαρι,χαλαρωσε!!!
  • Chief @ 14.01.2012 15:11
    Παντως η κατασταση χριζει ψυχιατρικης αντιμετωπισης!
     
    Ξεκαθαρα πραγματα!      Καθαρες κουβεντες!
  • moisture666 @ 14.01.2012 15:13
    εσυ κομαντο...χριζεις καψονιου(σοβε)!
    πεσε κ παιρνε γκαβακα!!
    (ξερεις τι θα παρεις....εε???!!)
  • Journey @ 14.01.2012 15:14
    Είμαι χαλαρή και 3 λαλούν που λέει και ο astropet λόγω LoG Διός.
    Αστρολόγος επ ουδενί, και ούτε θέλω να γίνω. Μπορώ όμως να είμαι ένας βαθεία σκεφτόμενος και συνασθανόμενος άνθρωπος [ αυτό κι εσύ το αναγνωρίζεις κάπου μεσα σου..πολύ μέσα σου βέβαια : P } ...α, και υπεύθυνος .. Αυτά είναι αρκετά για να με κάνουν κατάλληλη. Άλλα μoy λείπουν όπως η σοβαρή όρεξη - Δίας Δίας-
    Να γνωρίσω θέλω και να πάω παρακάτω. Όσο όμως το γνωρίζω, θέλω να το απολαύσω. { Δίας εξαρσιακός}
  • moisture666 @ 14.01.2012 15:18
    μιλανε.....οι πεθαμενοι???!!!
    απο ποτε???!!!!
     
     
    καλο απογευμα
  • moisture666 @ 14.01.2012 15:22
    αααα....κ για να μην αφηνω κανεναν με αποριες!!
     
    τον αντιχειρα σου....επι τρια!!!
     
    (πονανε ωρε τα κομαντα??!!!...πονανε???!!!!)
  • Journey @ 14.01.2012 15:24
    Axm, βέβαια μόιστ η ωροσκοπάρα μου είναι σε μοίρα που καθορίζεται από κάποιον διττ΄ςη σημασίας απλανή...
    Success in astrology & 9th house matters, shrewd; immorality, shamelessness, revolution
     
    Επομένως, ποτέ δεν ξέρεις...Πάντως τα θέματα του  9ου τα έχω : -)
  • moisture666 @ 14.01.2012 15:27
    ναι, μα ναι, μα πως.....
    εμεινα με απλανες βλεμμα να σε κοιτω!!!
     
    σοβαρεψου μωρε!!!
  • Journey @ 14.01.2012 15:30
    Άμα διάβαζα και μαθήτευα γιατί να μην μπορούσα να γίνω? Δεν μαθητεύω, δεν θα γίνω, είμαι εδώ όχι για τα χαλιά αλλά για τα χάλια μου!
     
  • Journey @ 14.01.2012 15:30
    Πάντως εδώ που τα λέμε λέω και κάνα βαθυστόχαστο, και αυτό το ξέρεις αλλά σιιιιιιγα μην το ομολογήσεις.
  • moisture666 @ 14.01.2012 15:32
    βαθυστοχαστο δεν ξερω, παντως οτι εχεις βαλει στοχο "το πυθμενα", με αυτα που γραφεις....οκ, συμφωνω!!!
  • moisture666 @ 14.01.2012 15:34
    καλυτερα...ομολογω!
  • Journey @ 14.01.2012 15:36
    Να και  κακοήθεια Αρχίαμε πάλιιιιι !
  • Journey @ 14.01.2012 15:37
    Εντάξει, θα σκίσω καλσόν με την επόμενη παπαριά που θα διαβάσω .Σήμερα είμαι καλή
  • moisture666 @ 14.01.2012 15:42
    που εισαι ρε σερνικε???!!!...που εισαι ρε?????!!!!
    σε εσβησα με τη γομολαστιχα!!!
     
    κ κατι ακομα....
    ...να προσεχεις με τη μηχανη(suzuki GSXR 1000 η' γιαχαβουζα....απο την εικονα στο προφιλ σου???) μην πατησεις κανενα αδεσποτο κριαρι στο δρομο!
    ....εχει κατι  καλες προσφορες, σε φρενα brembo(κ μονομπλοκ κ διαιρουμενης δαγκανας), αυτες τις μερες!!
     
     
    αντε, νιαου τωρα
  • Journey @ 14.01.2012 15:46
    Mιας και πιάσαμε τους απλανείς θα ήθελα να σου παραθέσω κάτι που βρήκα..
     
    Βιντεμιάτριξ:
    Ο Αμπελουργός. Ο φονιάς των αντρών. Αυτός { ο απλανής} έχει στενή σύνδεση με το διαζύγιο και τον αποχωρισμό}
    Επίσης σχετίζετι με την υπερβολή. Προϋποθέτει δυνάμεις που δεν είστε σε θέση να ελέγξετε.
    Η βλακεία προς χάρην της βλακείας και μόνο: Το να κάνουμε κάτι παλαβό ακόμη κι αν το ξέρουμε οτι είναι παλαβό.
     
    Ωραίο, ε?
     
     
     
  • moisture666 @ 14.01.2012 15:47
    αμαν....
    ο ερμης σου(μπ@υρδελο εντελως), καλη μου, περιοριζεται απο τον κρονο σου(συνοδος)
    οταν γραφω για "πυθμενα" εννοω...τα ακυρα(που γραφεις κ σκεφτεσαι)!!
     
     
  • Shark @ 14.01.2012 15:48
    Απο R1 ειναι moist...το ειχα και αυτο για καποια φεγγαρια
  • moisture666 @ 14.01.2012 15:48
    εγω ειμαι γκομενακι...αρα, δεν κινδυνευω!!
  • Journey @ 14.01.2012 15:51
    Μπα, η σύνοδος μεταξύ δύο όμοιων φύσεων επιτείνει τη φύση, δεν την περιορίζει
     
    Το να ακυρώνεις τόσο εύκολα τις σκέψεςι κάποιου μπορεί να αποτελεί παρηγοριά αλλά σίγουρα δεν είναι κάτι αντικειμενικό..
     
    Πάντως, μιας και βρήκα κάποιον με τόοοοοοοοσο υπέροχο ερμή που μόνο άκυρα δεν λέει θα ήθελα να ζητήσω μία επίλυση στις απορίες μου..παρακαλώ..
     
    Journey @ 14.01.2012 10:20Και
    κάποτε θα πρέπει να λυθεί το θέμα που έχει προκύψει τις τελετυαίες
    δεκαετίες  με τα διαστημικά σκουπίδια καθώς ναι! όσο και αν
    συμπεριφερόαμστε σκοταδιστικά, έχουμε φτάσει στο διάστημα και το κάναμε
    ολίγον από χαβούζα πολύ κοντά στην ατμόσφαιρα της Γης... !
    {1} Συμβάλλουν στην ψυχολογική μας διακύμανση, ναι ή ου???
    {2} Αν τα χτυπήσει μία έκλειψη ,μήπως θα φταίνε  αυτά που θα χωρίσω με τον Τοτό?
    {3} Πως μπορώ να βρω στο χάρτη μου το χαλασμένο ντεπραγιάζ του ρώσικου δορυφόρου που πέταξαν από το παράθυρο?
     
    Πι.Ες, Νάχαμε να κλαίγαμε { από τα γέλια} 
  • moisture666 @ 14.01.2012 15:53
    οταν διαβασεις για paran χαρτες που αφορουν fixed stars...τα λεμε!!
  • moisture666 @ 14.01.2012 15:58
    το τραγουδι που ηθελα, χθες, να αφιερωσω για το......αστρολογικο σου μπακραουντ!!
    http://www.youtube.com/watch?v=R2jqVB_NRqI&feature=related
     
    επειδη μιλαγαμε......για σφιξιμο!!!
  • moisture666 @ 14.01.2012 15:58
    *να σου αφιερωσω
  • Journey @ 14.01.2012 16:06
    Σφιγμένη δεν είμαι, αντιθέτως..
    Σου αρέσει να βλεπεις ευκολόπιστα χαζοβιολάκια τριγύρω για να το παίζεις άρχοντας , οι υπόλοιπι γίνονται επαχθείς και δυσρεστοι
    Αστρολογικό backraound δεν έχω αλλά σίγουρα εν είμαι και αυτήν που εκπικυρώνει άρθρα "μετά από προσωπική παρατήρηση"
    Είναι αστείο αλλά έχουν λεχθεί τόσα pathetic και σταλκερίζεις γκεμπελικώς σε μένα!! Δεν είμαι ειδήμων  και δεν λέω οτι είμαι.
    Αυτό δεν δείχνεις να θέλεις να αντιληφθείς. Το ότι θέλω να διερευνώ δεν είναι κακό...αντιθέτως προξενεί σε όσους θέλουν να πουλήσουν παραμύθιασμα
    * Τα λινκς σου δεν τα ανοίγω και ειλικρινα δεν με ενδιαφέρει το τι θα ήθελες ή όχι
    parans χάρτες? θ μας βοηθήσεις? Θα είαι έτομος να δεχτείς πολλέ απορίες  βέβαια αλλά κάθε προσπάθεια, αξιέπαινη
  • agkou @ 14.01.2012 16:43
    εν τω μεταξύ πραγματικά δεν το καταλαβαίνω
    όλο αυτό. η newflame διάβασε κάποια
    πράγματα, της άρεσαν, είδε ότι κάποιες
    εξηγήσεις που είδε ταίριαζαν με αυτήν και τα
    παρέθεσε. με πηγές.
    δεν ειπώθηκε πουθενά "λοιπόν μαλάκες τα
    πράγματα έχουν έτσι. καθίστε και διαβάστε
    τα να μαθαίνετε". δε δήλωσε ποτέ επαγγελματίας
    κι ούτε είναι η συγγραφέας όσων παραθέτει.
    φυσικά και μπορούν να μπουν υπό αμφισβήτηση
    όλα αυτά. εμένα πχ μου φαίνονται τελείως
    άσχετα όσα γράφει για συνοδό λιλιθ-ερμή [έχω με
    σχεδόν 1 μοίρα ανοχή] σε σχέση με μένα. άσχετα που
    βαρέθηκα να το γράψω-είχατε πιάσει και ήδη
    δουλειά-.
    Jour το πρόβλημα δεν είναι το γιατί κάνεις ερωτήσεις,
    αλλά ο τρόπος που τις κάνεις. η γραφή σου έχει μια
    υπερβολή. μπορεί εσύ να θες να ρωτήσεις κάτι εντελώς
    αθώα και καλοπροαίρετα, αλλά αυτό που λαμβάνει ο
    άλλος τελικά είναι μια ανακριτική λάμπα πάνω από το
    κεφάλι του. και σε κανέναν δεν αρέσει να τον περιορίζουν.
    άλλο κρίνω κι άλλο κατακρίνω.
    κι η προσωπική παρατήρηση που παραθέτει η newflame
    [γιατί αυτό έκανε. διάβασε,παρατήρησε και παρέθεσε]
    γιατί θεωρείται....αναξιόπιστη? κι αυτή για συζήτηση τα
    έγραψε, να γίνει κουβέντα. έτσι κι έβγαινε και της έλεγε
    κάποιος "θεωρώ αυτά που βρήκες μπαρούφες γι αυτό κι
    αυτό κι αυτό το λόγο", δε νομίζω ότι η απάντηση που θα
    του έδινε είναι "χαχαχαχα αυτά που λες δε στέκουν. αυτά
    που γράφω εγώ είναι τα σωστά"
     
    Jour, πιθανόν είσαι πληθωρική παρουσία.καλά κάνεις.
    θεωρώ ότι η έλλειψη ταπεινότητας, στη γραφή σου
    έστω, σε κάνει να χάνεις το δίκιο σου, όταν το έχεις.
    γιατί άλλο να υποστηρίζουμε κάτι με πάθος κι άλλο
    να αμφισβιτούμε κάτι, με πάθος πάλι.
     
    πιες. αυτό για την , αν και μάλλον ρητορική σου, ερώτηση
    γιατί γίνεσαι αντιπαθητική στους άλλους ή κάτι τέτοιο
    τεσπα....δε θυμάμαι πως το είπες.
    και η άποψή μου είναι ότι ίσως στα μέλη εδώ να είσαι
    αντιπαθητικά συμπαθητική [αν και αυτό ίσως και να σου
    αρέσει ]
     
    αρκετά όμως. λαλά τώρα
    http://www.youtube.com/watch?v=OVPyjrKOeyk
  • polysemy @ 14.01.2012 16:48
    Flame είσαι ΘΕΑ!!! ευχαριστούμε που μεταφράζεις και ανεβάζεις αστρολογικά άρθρα και μεταφέρεις γνώση που είναι δύσκολο να έχει κάποιος πρόσβαση!!! Τους τελευταίους 2 μήνες μπαίνω στο stardome και ψάχνω συγκεκριμένα την φυλή των λιονταριών για καινούριο post σου.
     
    Μετά, αφού το διαβάσω, ψάχνω μόνη μου να λύσω απορίες μέσα απο βιβλιογραφία και το διαδίκτυο χρησιμοποιώντας την άριστη κριτική μου σκέψη, όπως πιστεύω κάνουν όλοι οι νοήμοντες άνθρωποι που χρησιμοποιούν αυτό το site για να αποκομίσουν γνώση και όχι για να εκφράσουν οποιαδήποτε συμπλέγματα κατωτερότητας. 
     
    Αν βρω κάτι ενδιαφέρον απο το ψάξιμο, το μοιράζομαι με τους υπόλοιπους για να το συζητήσουμε.
     
    Και πάλι ευχαριστώ Newflame που μου ανοίγεις πόρτες σε καινούρια γνώση!!!
  • Journey @ 14.01.2012 19:22
    agkou κάνεις πολύ μεγάλο λάθος αν νομίζεις ότι όλο αυτό από χθες έχει να κάνει με την ερώτησή μου και με τον τρόπο πυο ρωτάω έτσι θα είναι άσκοπο να απαντήσω σε όσα λες.
    Θα επισημάνω όμως μερικά σημεία.
    *  Όταν επιλέγεις να παραθέσεις. πληροφορία θα πρέπει να είσαι διαθέσιμος και διατεθειμένος για να ανοίξει μία κουβέντα με βάση τις πληροφορίες που παραθέτεις.
    *  Εν έτη 2011 δεν δέχομαι απαντήσεις '΄το παρατήρηα υποκειμενικά και ξέρω οτι ισχύει" . Αν εσύ τις δέχεσαι κάτιο κάνεις λάθος.
    *  Δες ας πούμε την polysmey. Την παρατηρώ μήνες τώρα, από τα τέλη  Απριλίου { ξέρει το παρεάκι γιατί} ενώ εσύ, όχι.
    Γράφει σήμερα και καλά τα εξής  :
     
    ευχαριστούμε που μεταφράζεις και ανεβάζεις αστρολογικά άρθρα και μεταφέρεις γνώση που είναι δύσκολο να έχει κάποιος πρόσβαση
    Δύσκολη πρόσβαση το
    http://www.oraclereport.com/Books.html
    Δεν νομίζω, agkou.
     
    Συνεχίζει η αθώα περαστική" : Μετά, αφού το διαβάσω, ψάχνω μόνη μου να λύσω απορίες μέσα απο
    βιβλιογραφία και το διαδίκτυο χρησιμοποιώντας την άριστη κριτική μου
    σκέψη, όπως πιστεύω κάνουν όλοι οι νοήμοντες άνθρωποι που χρησιμοποιούν
    αυτό το site
     
    Όταν εγώ μίλησα για κριτική σκέψη με πήρε και με σήκωσε, άσε πυο  Ψαρίνα δε μας έχει πείσει για την κριτική της σκέψη αλλά αντιθέτως για την υποκειμενικότητά της { είπαμε, από 26 Απριλίου τη βλέπω }
     
    όχι για να εκφράσουν οποιαδήποτε συμπλέγματα κατωτερότητας
     
    Έκανε και η διάγνωση και κλάπα τις. Σε όλα μέσα : P
     
    Άσε μας βρε agkou , είσαι εκτός θέματος , ξέρω τι σου λέω
  • polysemy @ 14.01.2012 20:51
    Μα βρε jour δεν είπα ποτέ οτι είμαι αντικειμενική....δεν εκτελώ επιστημονικά καθήκοντα εδω μέσα....να χαλαρώσω μπαίνω και να μάθω και τίποτα καινούριο...
     
    Απλα, ξεκάθαρα και πολύ υποκειμενικά σου λέω οτι ο τρόπος που εκφράζεσαι (γιατι δεν σε ξέρω και προσωπικά) μου είναι αντιπαθέστατος...
     
    Με παρακολουθείς;;; ouuuu i'm flattered.
     
     
  • Journey @ 14.01.2012 21:02
    Ναι, με εντυπωσίασες ένα βραδυ πολλούς μήνες τώρα και επειδή η παρουσία
    σου είναι πολύ αραιή βλεπω τι γράφεις, που και πως απο αγνή περιέργεια.
    Είμαι πολύ περίεργη, θα το παραδεχτώ.
    Αντικειμενικη δεν είσαι , αλλίμονο αν έλεγες κάτι τέτοιο.
    Ίσως να έχεις και δεμένο χέρι, αλλιώς δεν δικαιολογείται η αδύναμία πρόσβασής σου στο στο google. 
    http://www.oraclereport.com/Books.htmlΑνοίγεις εδώ τις πολύ δυσπρόσιτες πληροφορίες.

    *Θεωρώ κολακεία το ότι με αντιπαθείς
  • polysemy @ 14.01.2012 21:13
    Είδες; είναι απλό, αν απο την αρχή του post παρέθετες το link λέγοντας απλά...για περαιτέρω πληροφορίες κοιτάξτε εδω δεν θα γινόταν όλη αυτή η επίθεση στο πρόσωπό σου. Το να απαξιώνεις όλους τους υπόλοιπους και να δραματοποιείς καταστάσεις δεν στρέφεις την προσοχή του κόσμου πάνω σου με καλό τρόπο...
     
    πρέπει να αποδεχτείς τις συνέπειες του τρόπου που αντιδράς εφόσον αυτός είναι ο τρόπος που επιλέγεις. 
    Ευχαριστώ για το link..παρόλο που συνεχίζεις να με προσβάλλεις,... οτιδήποτε μαθαίνω είναι πολύτιμο.
     
    Υ.Γ Επαναλαμβάνω αντιπαθώ τον τρόπο σου...όχι εσένα...ας μην ξεχνάμε οτι αυτός εδω είναι ένας πλασματικός κόσμος...
  • GwgwOuf @ 14.01.2012 21:28
    συμφωνω, με τον τροπο κερδιζεις ή χανεις δικιο ανεξαρτητα αν πραγματι εχεις ή δεν εχεις. ειναι αλλωστε ολα σχετικα και ενα παιχνιδι εντυπωσεων για τους περισσοτερους. ποσοι μπορουμε να σταθουμε αποστασιοποιημενοι στον χρωματισμο και να κρατησουμε την ουσια??? μπορουμε?? ..........αλλη θεματαρα....... :/
    "εγω κραταω την ουσια κι ονειρεεεευομαιεεε" !!
    ...λες αν δεν ειχα εξαγωνο ερμη κρονου και ταυτοχρονα τετραγωνο ερμη ουρανου να μη σε αντεχα ουτε λιγο ζουρ?? χαχαχα!! hail saturn, οι saturnians σε αγαπουν!
  • Journey @ 14.01.2012 21:30
    Δεν είμαι Saturnia, είμαι μία γλυκειά Λίλιθ Στον Κριό :O
  • Journey @ 14.01.2012 21:32
    Κάνει δύσκολες όψεις με τον Άρη η λατρεμένη μου ; P : P : P
  • polysemy @ 14.01.2012 21:39
    χαχα κι εγώ έχω λίλιθ στον Κριό!!!.....και διαβάζω το link τώρα jour.....κοίτα τί λέει....Self-sabotaging behavior often occurs with the 
    Black Moon in Aries. There can also be a need to prove one?s worthiness 
    to others, even in the form of subtle bragging. ....
     
    χαχα το χω κι εγώ αυτό που λέει.....και κάνει και τρίγωνο με Ουρανό...πάω να συνεχίσω το διάβασμα.
  • GwgwOuf @ 14.01.2012 21:45
    να αποδειξουμε τον εαυτο μας ειναι χαρακτηριστικο του ηλιου -του οποιοδηποτε ηλιου.....ειτε στους ιχθεις ειτε στους διδυμους ειτε στον κριο!!! το σελφ σαμποταζ.....βρες εναν ανθρωπο που να μη θεωρει οτι αυτοσαμποταρεται.....οχι ειλικρινα τωρα.....κι εμενα με πιανει η περιγραφη αυτη και εχω αλλου τη λιλιθ μου!!!
  • Journey @ 14.01.2012 21:53
    Έχω προτείνει κάτι και θα το ξαναπροτείνω : Να κάνουμε ένα υποθετικό
    τσαρτ χωρίς να θίξουμε κανέναν- ας πούμε της ώρας τώρα ακριβώς- και να
    δημιουργήσουμε ένα τόπικ όπου θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε το τσαρτ με
    όσα κυκλοφορύν ευρέως..
    3 φορές στις 5 θα βρούμε αυτοαναιρούμενα πράγματα!! Είμαι τόσο κρέιζυ που θα το διαπράξω αλλά όοοοοχι τώρα, είμαι με κόσμο..
    Όποιος θέλει ας συμβάλλει !
    Και για να κλείσω με κάτι πράγματι υπέροχα Κρόνιο, η συζήτηση ήταν για
    μία αθλητική ωριαία στην οποία ο Frawley χαρακτήρισε άουτσάιντερς τους
    γηπεδούχους.
    Του λέει κάποιος :
    - Is Swindon undedorgs? but they were playing at home
    Kαι απαντά :

    Playing at home does not stop someone being underdogs. I could fight Mike Tyson in my living-room, and I promise you I would not be favourite to win.
  • polysemy @ 14.01.2012 22:05
    δεν έχεις κι άδικο gwgwouf...κι εμένα μου φαίνεται λίγο γενικότητα αυτό! αν το πάρουμε έτσι, το fear of rejection που αντιστοιχεί στη lilith στους Διδύμους, δεν το έχουμε όλοι λίγο πολύ? ...Μήπως τελικά καθ ένας απο εμάς είναι μια ιδιαίτερη συνταγή κάποιου φαγητού που φτιάχνεται με τα ίδια υλικά? γιατι δεν είναι μόνο που έχουμε τη Λίλιθ...είναι και ο συνδυασμός της με τους υπόλοιπους πλανήτες και οι όψεις που κάνει.....
     
    ....Οuffff Gwgw αστο....χαώθηκα τώρα....αύριο πάλι!
  • GwgwOuf @ 14.01.2012 22:13
    νομιζω οτι οι ερμηνειες της λιλιθ ειναι οπως αυτο που ελεγε το σημερινο αρθρο που μας απασχολησε με τις αυτοεπιβεβαιουμενες προφητειες. ειναι τοσο γενικα που μας πιανουν ολους. παιρνουν μια λεξη ή φραση κλειδι "ανασφαλεια", "εγωισμο" κλπ που ταιριαζει θεωρητικα με το ζωδιο και την αναπτυσσουν....πώς να μη μας "πιανει" ??
  • Journey @ 14.01.2012 22:15
    H Λιλιθ ως ανενεργό πόιντ θα βγει σαν τη χοντρή της όπερας να τραγουδήσει.
    Τα σημεία είναι πολύ ιδιαίτερο πράγμα ..
    Αυτό με το τσαρτ το πάμε ??
  • GwgwOuf @ 14.01.2012 22:25
    χαχαχα!! η χοντρη της οπερααααας!! χαχαχα!! καπως ετσι την εχω κι εγω στο μυαλο μου!!!
    ναι οκει αυτο με το τσαρτ. ποσοι θα ασχοληθουν ομως?? νοιαζει και κανεναν να αποδειξει κατι?? δε νομιζω!! ενα αχρηστο ποστ θα ειναι με υποκειμενικα και ελλειπη συμπερασματα και κυριως χωρις αντιλογο....και αυτο επειδη ετσι οπως εχουν γινει οι συζητησεις θα ειναι σα να ανεβαινει το θεμα απο κοντρα και για να αποδειξει την ακυροτητα της λιλιθ. σο, δε με πολυψηνει αν δεν υπαρχει συμμετοχη και φαινεται σαν πολεμος οι βορειοι με τους νοτιους
  • Journey @ 14.01.2012 22:39
    Μα δεν θέλω να αποδείξω την ακυρότητα της Λίλιθ...δεν θεωρώ τη Λίλιθ άκυρη πρώτα από όλα..
    Αλλά το λέω για να διερευνούμε, να δοκιμάζουμε!
    Ναι, έχεις δίκιο στο ότι κανείς δεν νοιάζεται. Την απόπειρα και την περιέργεια την τοποθετούν ως έντονη συμπεριφορά- να μην δώσω άλλους χαρακτηρισμούς.
    Σκέψου όμωςπόσ επικοδομητικό θα ήταν αν όλοι μαζί προσπαθοούαμε να δώσουμε μάι ερμηνεία με αρχή, μέση και τέλος, με συμπέρασμα, με κατάληξη... Αυτό θέλω.
    Γίνονται τόσες δημοσιεύσεις και ρωτάμε " έχω αυτό σε σύνοδο/τετράγωνο/αντίθεση με το άλλο"
    Αν προσφερθούν κάποιοι πέφτουν μερικές πληροφορίες στα σχόλια.
    Ε, και? Και τι έγινε? Το βαθύτερο ερώτημα του μέλους παραμένει αναπάντητο κι εμείς περιμένουμε τα καθρεφτάκια και τις κορδέλλες....
    Αυτό είναι όσα μπορούμε να κάνουμε??
     
  • Journey @ 14.01.2012 22:40
    Όπου κορδέλλες , χάντρες
     

έχουν γενέθλια 262 μέλη.

γιορτάζουν οι: Φίλιππας, Ιάκωβος, Ιακωβίνα

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...