παρακαλώ περιμένετε...

H συνέχεια εδώ...

  • maikd @ 20.05.2010 19:20
    Τελικά μετανιώνουν τα κριάρια ποτέ τους;;
  • BrokenDreams @ 20.05.2010 19:23
    Σπανίως εως ποτέ θα έλεγα..
  • astropeleki @ 20.05.2010 19:24
    μικρο σκορ βλεπω υπερ του κριαριου...μπας και τωρα που πηγες στο χωραφι προλαβες και γνωρισες κανα κριαρι....???
  • astropeleki @ 20.05.2010 19:24
    ΠΟΤΕΣ!
  • stalitsa12 @ 20.05.2010 19:27
    Ναι, ναι μετανιώνουν...αλλά φυσικά όταν το κάνουν είναι αργά...τι να
    πρωτομαζέψουν τότε; την ψυχολογία του άλλου έτσι όπως την έκαναν; τα
    λόγια που είπαν; ή τις "πολύ ήρεμες" πράξεις που
    εκδήλωσαν;.....ναι....αλλά μετανιώνουν πάντως, αν αυτό σου λέει
    κάτι....είναι κ ειλικρινείς όμως, μπορεί να τα λένε με αιχμηρό τρόπο,
    αλλά δεν είναι τελείως αλλού...στο λέει τώρα κριός με αυτογνωσία...
  • karvounaki @ 20.05.2010 19:28
    Ποτέ των Ποτών, ΠΟΤΕ! Μετανιώνουν τα ντουβάρια που βρέθηκαν μπροστά μας...
  • fotoula @ 20.05.2010 19:34
    metaniwnoun...alla den gyrizoun (sunithws-mono, an ton/tin peetyxeis se poli wrimi fasi tis zwis tou/tis - leme twra)
  • fotoula @ 20.05.2010 19:37
    episis, enas krios prepei na ta akousei apo tin KALI yia na rthei sta isia tou/tis...na leme ta pragmata me to onoma tous ...
  • astropeleki @ 20.05.2010 19:39
    μονο Φωτω μου μη πετυχεις κριαρι που εχει δικιο και πας να του βαλεις και τις φωνες απο πανω....ΟΛΕΘΡΟΣ!@!΅$%^&*%$%
  • labtec @ 20.05.2010 19:39
    ...λοιπόν λιοντάρι σε πω γώ τι συμβαινει με τα κριάρια και εσας....
    ..άμα πέσει η μυτη σας...το λιοντάρι θα διατάξει να του την φερουνε...ενώ το κριάρι θα πει ανοιχτειτε δρομο ΓΡΗΓΟΡΑΑΑΑΑΑ  να την μαζεψω....
    ...και οι δυο όντας  πυρινα ζώδια προσπαθείτε ποιος θα "εκπέμψει" την πιο μεγάλη....φωτιά...
    αλλά το μυστικό είναι ότι εσείς τα λιοντάρια είστε λίγο χαζοί με την εννοια ότι μολις σας κολακέψουν τους θεωρείτε αμεσως "υπηκόους" σας, ενώ το κριάρι είναι δεν εμπισατεύεται ποτέ κανέναν όλοι είναι εχθροί....συν το γεγονός ότι ειναι και  κρυψίνοι....με άλλα λόγια το κριάρι το "δουλεύει"¨ το λιοντάρι ψιλό θες χοντρό θες (διαλέγεις) γαζί....
  • fotoula @ 20.05.2010 19:43
    @astro... nai bebaia, min ki exw dikio tha ginei xamos - Alla, genika otan (upothesoume) o allos pligwthei apo mena - thelw na ta akousw - akous Maik - pesta tis xuma, bgale ton pono sou...
     
    @Lab...tha lega pou douleuoume ta Liontaria - mi mou ferneis anamniseis twra apogeumatiatika.. emeis eimaste anoixta biblia, ki oi alloi paizoun stin paidiki tous Xara
  • astropeleki @ 20.05.2010 19:57
    ...να πω κατι αλλο...σε καθε λιονταρι βγαινει κατι το ιπποτικο...θα σε προστατεψω,εγω για σενα πριγκιπισσα μου θα νικησω καθε εχθρο..κλπκλπ...ολα τα κοριτσακια γοητευονται...ακομα και τα καφρικα αυτονομα κρατη που λεγονται κριαρια...
     
    κανενα κριαρι δε θελει να καθαρισεις για παρτη του...ειναι καλο ομως να ξερει οτι ΑΝ χρειαστει,θα εισαι πλαι του...εκει ξεκινανε τα προβληματα....
    και εκει ερχεται η απογοητευση....
     
    γι'αυτο αστο να παει στο διαολο αυτο το ζευγαρωμα....
  • sixamenhkampia @ 20.05.2010 19:58
    me ayta pou diavazw edw...xlwmo me kovw na kanw tpt me ton Krio..xaxaxaxaxxa!!!
  • fotoula @ 20.05.2010 20:01
    Enas Krios kampia mou einai EMPEIRIA ZWIS....the ride is  unforgettable ...
  • astropeleki @ 20.05.2010 20:07
    ρε ζευγαρωστε,δεν υπαρχει θεμα....απλα ας ξερει ο καθενας τι ζηταει...και μην προσπαθει να φερει τον αλλον στα μετρα του...ερωτευεσαι καποιον οπως τον γνωρισες και ετσι ζεις μαζι του....αυτο...για οσο...
  • labtec @ 20.05.2010 20:08
    "...Enas Krios kampia mou einai EMPEIRIA ZWIS....the ride is  unforgettable ..."
     
    ρε κριαρ θα τα παρω τωρα....!!!!
    από πότε εσεις εχετε πολυσυλλεκτηκότητα εμπειριων απόψεων γνωσεων κλπ....?
    ένας κριός ειναι εμπειρεία ζωής...? πως...? αιτιολόγησέ το...!! δλδ είστε γνωστες των πραγματων των ιδεων και μπορείτε να το ιδιοποιείστε....?
     
  • fotoula @ 20.05.2010 20:10
    to pio swsto pelek... apla re paidia, xwris Diafani Epikoinwnia den ginetai Douleia... Pestis ta na deis ti Apantisi tha pareis kai an tha pareis vevaia... mono etsi einai ygieis oi sxeseis twn anthrwpwn - Agapi ki Epikoinwnia....
  • fotoula @ 20.05.2010 20:14
    Nai eimaste LAb - mi mou sixizesai...
     
    loipon xekinaw: BRIEFLY 
     
    Eilikrineia
    Euthytita
    SEX xwris Koblex kai xaza 'paixnidia' - sex pantou kai panta... alla parakalw to Xwris Koblex na kratithei ws kirio xaraktiristiko
    Otan goustaroume ftanoume kai stin alli akri tou kosmou gia ton erwta... Pernoume Aeroplano kai emfanizomaste... ekei po akoma o allos to skeftetai, an tha kleisei tin ptisi i oxi
    Apofasistikotita
     
    Elleipsi Fobou...
     
    Kai poli kakoi sto na xwrizoume,... allos enas logos pou den xexniomaste episis
  • astropeleki @ 20.05.2010 20:25
    α ναι...μερικα απο τα καλα μας......
    τρομαζει ο κοσμος Φωτω...δεν ειναι ολοι ετοιμοι-ή και διατεθειμενοι-να δεχτουν τετοιο overdose....αστο λεμε...
  • astropeleki @ 20.05.2010 20:25
    Λαμπη...ζοριζεσαι??
  • fotoula @ 20.05.2010 20:27
    Den lew oti eimaste agioi...alla axexastoi menoume... in general... me oti auto sunepagetai
  • astropeleki @ 20.05.2010 20:27
    εχουμε κι εμεις κατι μπαζα στη στανη........δε λεω....κατι κολλημενους....
  • labtec @ 20.05.2010 20:28
    ..όταν θα μαθετε ...
    1)την παραδοχή της ηττας...(δε μπορείτε μια ζωή να είστε αννίκητοι, εκτός αν προτειματε τις Πυρρειες νίκες)
    2)να μαθετε να δεχεστε και την αποψη του άλλου που ειναι σε  αντιθεση με την δική σας
    3) την συμβουλή και των άλλων
    4)να μετριάσετε τον υπέρμετρο εγω'ι'σμό σας....
  • astropeleki @ 20.05.2010 20:28
    καλα αγιοι σε καμμια των περιπτωσεων....
  • fotoula @ 20.05.2010 20:28
    pelek nai to overdose ligoi to antexoun...opws to les
     
     
  • astropeleki @ 20.05.2010 20:29
    ΛΥΠΑΜΑΙ ΛΑΜΠΗ....αλλα αυτα που ζητας απλα δε γινονται!
  • astropeleki @ 20.05.2010 20:31
    ΕΓΩ δεν εχασα κανενα στοιχημα....Εγω θα τη βρω την ακρη...Εγω ξερω..Εγω μπορω...Εγω εχω δικιο...εσυ,μπορεις να μη μιλας(sic)...
  • fotoula @ 20.05.2010 20:33
    kala Lab asto to EGO episis einai ena allo thema... mia xara paradexomaste kai sizitame ... proswpika pisteuw oti oi KRIOI exoun thema me ton proswpiko xwro-tin anexartisia kai tin monaxia... den einai toso to EGO.. dwse xwro ston Krio kai tha kanei thaumata
     
    kai ennoeitai oti den tairiazoun oloi me olous..
     
     
    kai sorry kiolas ... alla ta nera exoun poli pio POLI EGO apo mas (edw milaei i PLIGI MOU gia na min anakatepsw ZYGOUS kai doume to EGO alliws - ase me)... emeis to prwi pernoume fwtia, kai to apogeuma sbinei... (kai poli lew)
  • labtec @ 20.05.2010 20:35
    .....χαχαχα....με αρέσει που έχετε ωρες ωρες εχετε μία έμφυτη χαζομαρα....
    ...ρε νονά.... αμα λυπασαι...εγώ τί να πω μετά...?
    ...θα το ρίξω στον "οίκτο"...και δεν το μπορώ...μανάμ....
  • fotoula @ 20.05.2010 20:37
    Kai episis gi auto eimaste kai LEADERS kai PIONEERS..  giati akoume kai skeftomaste kai pratoume... apla otan paroume apofasi den allazoume , mexri na tin paroume - akoume...
     
    (sorry gia ta greekenglish re paidia, alla auto to exwrteriko mou xei allaxei ta fwta -- ) eimai kai kourasmeni kai mou bgainoun ki oi duo glwsses mazi...
  • labtec @ 20.05.2010 20:39
    ..αυτό που λες.."giati akoume kai skeftomaste kai pratoume"....
    ...γράψε μονο το πράττουμε και μόνον...γιατί τα άλλα δε ειναι δικά σας χαρακτηριστικά....
  • astropeleki @ 20.05.2010 20:39
    ΑΜΑ θελουμε,ειμαστε και προσαρμοστικοι τυποι...για να κανουμε παρεα με κατι εξυπνους διδυμους σαν και σενα Λαμπη παιδι μου
  • astropeleki @ 20.05.2010 20:40
    τουλαχιστον πρατουμε...παει η ιστορια παρακατω....κανεις δε κανει την αρχη...κανεις δε ριχνει τιτλους τελους...εεεε βαρεθηκα λεμε....
  • fotoula @ 20.05.2010 20:41
    apopseis einai autes .. psila pantws den ftaneis, an den akous... kai polloi Krioi einai psila oti kai na leme - kai den einai tyxaio
  • fotoula @ 20.05.2010 20:43
    ela rixte telos ...allaxte thema - ola einai kai thema fasis tou kathenos
  • astropeleki @ 20.05.2010 20:45
    εγω παντως το αναγνωριζω...ειμαι κατωτερη των λιονταριων και πιο χαζη απο τους Διδυμους....ααααααααα το σωστο να λεγεται...
  • fotoula @ 20.05.2010 20:46
    apoxwrw kiolas na faw kai na piw kati... na sunexisw ti douleia mou..
     
     
    filia kai psuxraimia - love & peace ....byes..................
  • astropeleki @ 20.05.2010 20:49
    καληνυχτα Φωτω...μη σκας...παλι με χρονια με καιρους,παλι εμεις θα τα ακουμε...(αφου μας αρεσει)...εσυ βεβαια εχεις και καμποσο λιονταρι πανω σου και δε το πολυσηκωνεις αλλα εγω σπαω μεγαλη πλακα...
  • labtec @ 20.05.2010 20:55
    ....άντε για τη στανη σας σιγα-σιγά...!!!!
    γειά σου νονάμ....πάει η Φωτούλα "εφυγε"....
     
    αντε και ενα τραγουδάκι...για το καλό...
    http://www.youtube.com/watch?v=1EVE9YrHxt8&feature=related
     
     
  • fotoula @ 20.05.2010 20:55
    den skaw ... alitheia - Latreuw tis sizitiseis.. gia auto tis kanw kiolas... kai ennoeitai oti den pisteuw oti eimaste agioi - o Mr Big mou Krios itan kai mou allaxe ta fwta ... ki exw gnwrisei kai alla Kriaria funtania, alla toulaxiston einai xekathara...
     
    kata t alla olo emeis eimaste oi egwistes kai petyxainw allous/alles pio egwistes (sti zwi mou ennow... ) - gia paradeigma Karkinous ...anyways
     
     
    toulaxiston oi Krioi den krubomaste...
     
     
    auta , till next time...
  • astropeleki @ 20.05.2010 20:59
    αμαν ρε Λαμπη dj...δε βλεπω τι εβαλες!!Τι τραγουδι ειναι παλι...?γαβ γαβ?
  • astropeleki @ 20.05.2010 21:00
    ναι μωρε παμε στανη....θελουμε τον χωρο μας και τον χρονο μας...και την ησυχια μας μη σου πω...
  • Krissy @ 20.05.2010 21:28
    Εγώ πως έχασα τέτοιο θάψιμο..συγνώμη κουβέντα για τα κριάρια εννοώ εεεεε, δεν με φωνάζει κανείς παλιόπαιδα χαχαχα
     
    Θα πω κάτι τώρα που θα νομίζει η astro ότι είμαι άρρωστη....ΑΓΑΠΑΜΕ κριάρια. ΤΕΛΟΣ.
  • astropeleki @ 20.05.2010 21:32
    αντε ρε ψευταραδες......εχετε περασει και καλυτερα....(ποιος ειναι ο πιο τρελλος ...))
  • astropeleki @ 20.05.2010 21:37
    καληνυχτα σας...
  • Krissy @ 20.05.2010 21:38
    Βρίζεις το σόϊ σου; Α να μου χαθείς χαχαχα
     
    Καληνύχταααααααααααα
  • maikd @ 21.05.2010 09:10
    Επικηρύξτε τα κριάρια!  
     
     
     
     
  • astropeleki @ 21.05.2010 09:24
    ααα να και το λιονταρι κεφατο....γυρισε απο τον Βεροπουλο φαινεται...
    φιλε,κατανταει εμμονη....ξημερωνεις και βραδιαζεις με την επικυρηξη των κριαριων στο κεφαλι σου...αμυαλα παιδια!!
  • astropeleki @ 21.05.2010 10:29
    ολα καλα Rov εδω μεσα...ολοι μας αγαπουν σφοδρα!
    εκει εξω υπαρχει θεματΑρα ...κατι για προκλησεις δεν ελεγε στα tips??...ε,αρχιζει και γινεται επικινδυνη η κατασταση...για τους αλλους βεβαιως βεβαιως....
  • maikd @ 21.05.2010 10:47
    Εμμονή δεν λες τίποτα, και ποιον βερόπουλο; 4 brandy κι ένα cutty sark ήτανε όλο κι όλο το βράδυ μου και ξύπνησα με αυτή την μυρωδιά άνοιξης και δυναμικότητας που αποπνέει το cognac. 
    Κάνε την εικόνα: Ανοίγω τα μάτια μου στις 7:30 το πρωί, και σε οριζόντια θέση χωρίς να μπορώ να σταματήσω τον εαυτό μου, μουρμουρίζω με υφάκι μονομάχου το θρυλικό:
    "Επικηρύξτε τα κριάρια"
     
    Δεν βρίσκω πλεον (παρά τον χρόνο που σας έδωσα) κανέναν χρήσιμο λόγο για να αναπνέετε
     
    Τις καλημέρες μου
  • maikd @ 21.05.2010 10:48
    Κάποιος είχε επιτυχίες στο κομμωτήριο...
  • maikd @ 21.05.2010 10:49
  • maikd @ 21.05.2010 10:54
    Και το μεγαλύτερο κακό μ' εσάς και τον απύθμενο ενθουσιασμό σας, είναι οτι φτερουγίζετε αλλά δεν πετάτε ποτέ. Φυτεμένοι στην γη με λόγια και υποσχέσεις, γιατί;; 
    Για ν' αποδείξετε στο τέλος στον εαυτό σας ότι όλος ο κόσμος συνωμοτεί εις βάρος σας και οτι την μοναξιά δεν την αλλάζετε με τίποτα...
     
    Λέω ψέμματα;;; 
  • maikd @ 21.05.2010 10:55
    Τελικά έχει αρχίσει να μου αρέσει η ιδέα του ελληνικού καφέ, μουχαμπέτι και κράξιμο στα απελπισμένα κριαράκια...  
     
     
     
  • astropeleki @ 21.05.2010 10:58
    ναι ε?Τι λες ρε παιδακι μου...?Φανταζομαι ροχαλητο που θα εριξες μετα απο τοσο πιοτι...απορω πως σηκωθηκες
    παρολο που εβρεχε καρεκλοποδαρα εγω ξεραθηκα.. και με ξυπνησαν απο τα χαραματα να βγαλω παλι τα "φιδια απο τις τρυπες" κι εβριζα ολο το ζωδιακο..
  • fotoula @ 21.05.2010 11:00
    eisai i exigisi tou ti simainei na trws ton Poseidwna apenanti.... mias kai etyxe na se diabasw...
  • fotoula @ 21.05.2010 11:02
    emeis fytemenoi sti GH?????... how is this possible...
     
     
    i kali mera apo to prwi fainetai...
  • maikd @ 21.05.2010 11:02
    Ανάλογα τον εφιάλτη που βλέπω ξυπνάω και την αντίστοιχη ώρα... 
    Έχω 3-4 καλά ονειρικά σενάρια (σε άλλο σώζω τον πλανήτη από επερχόμενη καταστροφή, σε άλλο είμαι γητευτής κριαριών κτλ κτλ ) και είναι πλέον το βιολογικό μου ρολόι...
    Βάλιουμ, βάλιουμ, βάλιουμ
  • maikd @ 21.05.2010 11:06
    katevainw na plirwsw tin....trapeza!
     
    3 xiliarika paraskeyi prwi epitagi...kai to tip of the day kala kratei
     
     
    kalimera mas kai pali
  • fotoula @ 21.05.2010 11:11
    Poseidwnas ta eipame... thats the explanation ...
  • astropeleki @ 21.05.2010 11:17
    χαχαχαχαχχα...πες ο,τι θες maikd...σε σχεση με αυτα που αντιμετωπιζω απο το πρωι,τα σχολια σου μου φαινονται κοπλιμεντα ΑΑ...δεν υπαρχει το σημερινο παραλογο...
  • astropeleki @ 21.05.2010 11:20
    τι τραγουδι εδωσε ο maikd και τι εσυ Rov....?δε μου τα ανοιγει....
  • maikd @ 21.05.2010 11:38
    4 cognac ipiame kai to kaname ki ayto thema
     
    Eides ti eiste??? Rov, etsi opws to vlepw se ligo kairo tha sou apagoreytei to pliktrologio...kai pes ston synadelfo apenanti oti exoume sovari douleia edw mesa, den paizoume. Ena liontari pes toy xathike sto sinaisthimatiko tou dasos kai prospathoume na to vroume...
  • maikd @ 21.05.2010 11:39
  • astropeleki @ 21.05.2010 11:41
  • astropeleki @ 21.05.2010 11:41
    amber alert...χαθηκε λιονταρι...χαρα αγνοειται...
  • maikd @ 21.05.2010 11:43
    Astro eisai o monadikos xristis edw mesa pou den sou anoigei ta youtubes
     
    kala sou leei
    ase ta direct transfer kai min variesai: Ctrl+C - Ctrl+P
    Thimithika enan filo mou. O kaimenos xwris na kserei agglika, alla prospathwntas na kalpasei sto pneyma mou elege: Kane Copy-Taste re mlk....
  • maikd @ 21.05.2010 11:45
    Ki etsi opws mas vlepw gia prwini ekpompi eimaste.
  • astropeleki @ 21.05.2010 11:46
    παντα copy-paste κανω...αλλα βαριομουν βασικα...ηθελα και εγω να γινω για λιγο λιονταρι,να μου τα φερουν ετοιμα στο χερι...καταλαβες...?
  • maikd @ 21.05.2010 11:46
    vrexei gmt...tetoies wres i vroxi einai i timwria mou (ki o allos apenanti apo to mpalkoni mou kanei ilektrokollisi stin taratsa...e re thee mou)
  • astropeleki @ 21.05.2010 11:47
    καταλαβα να λες...
  • maikd @ 21.05.2010 11:47
    Den to xeis kali mou
     
    synexise ta copy-paste...
  • astropeleki @ 21.05.2010 11:50
    ευχαριστω τους θεους αυτου κοσμου,που ΔΕΝ το εχω...
  • maikd @ 21.05.2010 11:54
    H protasi sou einai sxedon enoxlitiki...
     
    me kanei niwthw prwtagwnistis sto anekdoto opou to liontari exei pesei stin lakouva pou eixane skapsei oi maimoudes mprosta apo tin fwlia tous. Otan synevh, vrethikan oles apo panw tou, to deixne, to koroideyane kai gelousane kathws ayto den mporouse na vgei kai ourliaze...Ston paniko mesa, mia maimou, glistraei kai peftei stin lakouva. Pagwnoun ola.Koitaei to liontari tin maimou, h opoia tou apantaei m' ena psixro yfos:
    -Na, ma thn panagia (kanontas ton stayro tis) katevika katw na zitisw syggnwmi...
     
     
     
     
    Ki eseis edw mou stisate lakouva, kai eiste apo panw mou kai gelate me ta xalia mou.
    Alla etsi einai....den peirazei. Xaos, ekei poy gennioyntai lampra oneira.
     
  • astropeleki @ 21.05.2010 11:54
    πως την ελεγαν εκεινη την αμερικανια που ξυπναει ο Will Smith ολομοναχος μετα τον κακο χαμο...???
    ενα τετοιο πραγμα!
  • maikd @ 21.05.2010 11:56
    Eseis toys eyxaristeis ki egw toys katariemai poy gennithika liontari...
     
    Vres esy twra koino paranomasti...
  • astropeleki @ 21.05.2010 11:56
    χαχαχχαχαχα...κορυφαιο το ανεκδοτο!!!
    εγω ομως δεν ειμαι μαϊμου....δε ζηταω συγχωρεση ο,τι και να γινει...κι ας με φανε....θα πεσω μαχομενη...
  • maikd @ 21.05.2010 11:56
    Telika edw mesa eskapsa ton lakko mou...Ax vai vai...
  • maikd @ 21.05.2010 11:57
    Symfwna me tin evdomadiaia, na perimenw na me parei kai na mou pei syggnwmi? 'H den ta kanoun ayta ta kriaria P/S/K...?
  • maikd @ 21.05.2010 11:58
    'H molis eipa kai deytero koryfaio anekdoto?
  • maikd @ 21.05.2010 12:00
    sigh...
     
     
    kati ypoulo symvainei...
  • astropeleki @ 21.05.2010 12:02
    γεννιεσαι με εναν χαρτη φιλε  μου...make the most it!
    (ε δε μπορουμε να ειμαστε και ολοι κριαρια...)
  • maikd @ 21.05.2010 12:03
    telika eisai poly kali sto na ginesai kakia...
     
     
     
  • astropeleki @ 21.05.2010 12:04
    κανονικα φιλε μου δεν αργω στις απαντησεις αλλα ταυτοχρονα εχω να βριζω κι εναν παραξενο κοσμο σημερα...με το μπαρδον...
  • maikd @ 21.05.2010 12:04
    Kai h Rov akomi sto W.Smith einai...
  • astropeleki @ 21.05.2010 12:04
    ειμαι evil λεμε...
  • maikd @ 21.05.2010 12:05
    siga...exeis provlimata ki esy? poios o logos na vriseis?
     
    gia pes mas...
  • astropeleki @ 21.05.2010 12:06
    ωραιος ο Will...ειδικα στα Κακα Παιδια....ονειρο το χρυσο μου....τι ειναι αυτος?
  • astropeleki @ 21.05.2010 12:06
    εγω ειμαι ζοχαδας παντα ακομα και χωρις λογο...
  • maikd @ 21.05.2010 12:07
    re kollima me ton Will...
  • maikd @ 21.05.2010 12:09
    -curiosity killed the cat but for a while I was the suspect-
  • astropeleki @ 21.05.2010 12:11
    ζυγος...α καλα...αλλαζουμε θεμα,δε το συζητω...!!
     
    οταν εχουμε λιονταρι στη παρεα,απαγορευεται να στρεφουμε το ενδιαφερον μας αλλου..μαραινεται η χαιτη του τσαμενου...
     
    λεγε maikd!!Στη διαθεση σας..
  • astropeleki @ 21.05.2010 12:13
    AN εχω προβληματα....?Οχι φιλε,τα εχω λυσει ολα προ πολλου...η ζωη ειναι απλη,μονοι μας τη δυσκολευουμε....απαντας με ενα ναι ή ενα οχι και ολα καλα...κι αφηνω τους αλλους να κοπανιουνται...
  • maikd @ 21.05.2010 12:13
    kai synexize i agapi mou o Wright:
     
    "When I first read the dictionary I thought it was a long poem about everything."
  • maikd @ 21.05.2010 12:15
    Lots of my friends have babies, but I don't have any babies, but I have lots of friends - babies don't have any friends. They all have those baby-monitors so they can hear the baby from the other room, which I consider a form of wiretapping. One day there's gonna be a really smart baby who makes a fake recording of some fake baby noises... Gonna crawl out of the window and go to Italy. I need one of those baby-monitors for my subconscious to my consciousness so I can know what the hell I'm really thinking about... Sometimes I talk to myself fluently in languages I'm unfamiliar with. Just to screw with my subconscious... It's a good thing a lot of people speak foreign languages, otherwise those people would have no-one to talk to.
  • astropeleki @ 21.05.2010 12:15
    εδω σας χανω πολυχρονεμενε μας...
  • maikd @ 21.05.2010 12:17
    Ti ithele kai milise...
     
    ta thela kai t akousa, ti na peis? oti exei adiko? den exei...
  • maikd @ 21.05.2010 12:17
    min me vazeis na kanw metafrasi...
  • astropeleki @ 21.05.2010 12:20
    ααα σοβαρευει το πραμα....λοιπον εγω μπορει να κατεστρεψα κανα δυο λιονταρια στη ζωη μου αλλα απο τοτε πηρα ορκο ιερο να τα προστατευω με τη ζωη μου,μπας και ξεπληρωσω τις κακες μου πραξεις....
    maikd...εδω!Δωσε βαση στη φιλη Rov...βαλε στο τερμα αυτο το καταπληκτικο-- τραγουδι της Βανδη που ειναι σαν εμβατηριο...να δεις πως λεει...Πως υπαααααααααααρχει ζωηηηηηηηηηηη και μετααααα απο σεεεεεεεεεναααααααααα....παρε τηλεφωνο το κριαρι,βαλτη να το ακουσει και θα σου πω εγω μετα.....
  • maikd @ 21.05.2010 12:20
    exthes parhggeila apo germania ayto: http://www.drinkology.de/webshop-english/rum/zacapa-centenario-rum-solera-grand-reserve-23.html
     
     
    opote ta provlimata sintoma tha teleiwsoun...
  • astropeleki @ 21.05.2010 12:21
    που να χαθει να χανεται η γκαου η κριαρινα ..τα σωθικα μας εχει φαει...
  • maikd @ 21.05.2010 12:22
    to kriari den sikwnei oute tilefwna pleon, ta exw kopsei edw kai 2 evdomades.
     
    Esvise to pathos san to keri ston anemo...
  • maikd @ 21.05.2010 12:22
    xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxxaaxaxxaaaaaaaaaa....
     
    poso kosmo exei talaipwrisei ayto to koritsi...
  • maikd @ 21.05.2010 12:22
    einai omws gamw ta paidia, kaka ta psemata
  • astropeleki @ 21.05.2010 12:24
    ...ειδα καλα....????ποιοι ειναι γμ τα παιδια???
    (τα θελει και σενα ο λαρικος σου μεγαλε )
  • maikd @ 21.05.2010 12:24
    E afou einai ti na kanoume? Psemmata na poume?
    Den imoun ki egw agios...
  • astropeleki @ 21.05.2010 12:24
    ρε φιλε απο τρανσαμινασες πως τα πας...???Κοιταξτε και καμμια υγεια ρε Ορεστη!
  • astropeleki @ 21.05.2010 12:25
    ΤΩΡΑ εχει ζουμι....ΔΕΝ ησουν αγιος....ΔΗΛΑΔΗ???
  • maikd @ 21.05.2010 12:26
    dialleima tis wras-paw gia douleies ki egw kai poios kserei...mporei na skontapsw se kanena shopping therapy kai na ginw i mikrografia tis oikonomikis katastasis tis xwras...gia etoimaste mou eneseis aytopepoithisis na exw otan gyrisw...
     
     
     
     
  • maikd @ 21.05.2010 12:27
    tha sta pw otan gyrisw...
  • maikd @ 21.05.2010 12:27
    kai akou ki ayto: diki mou epilogi itane o xwrismos
     
    diki tis epilogi itane h "MH epanasyndesi"
  • astropeleki @ 21.05.2010 12:27
    παρε για τον δρομο...κλαπ κλαπ κλαπ...
  • maikd @ 21.05.2010 12:28
    gia doulepse to...
     
     
     
     
    c ya later
  • astropeleki @ 21.05.2010 12:29
    AXA!...πω πω πω....ψοφαω για ζορικα γατια...δεν επιασε η μπλοφα ε?
    ξερεις ποσα λιονταρια τη πατησαν ετσι και εσκουζαν για χρονια???
    (θα ανοιξω Ι.Ι.Ε.Κ για λιονταρια...δε παει αλλο...θελουν μανατζερ)
  • astropeleki @ 21.05.2010 12:35
    αχ δε τη μπορω τη Κοκκινου...ΟΧΙ επειδη ειναι λιονταρι...οχι οχι,δεν ειναι αυτο...απλα μου πεφτει καπως βαρια....προτιμω Γαρμπη...(που ειναι και Διδυμι,εντελως συμπτωματικα )
  • astropeleki @ 21.05.2010 12:38
    δουλεψε κι εσυ κατι...τα κριαρια συνηθως ξερουν ποσο αξιζουν και τι δινουν...και δινουν χωρις ζυγι και τεφτερι....χυμα παρε παρε...
     
    δε ξερω τι εγινε με εσας,αλλα αν υποτιμησες αξια ή εθιξες αξιοπρεπεια και περηφανια  του κριαριου με τη μπλοφα σου...την εκανες...
  • astropeleki @ 21.05.2010 12:46
    ....εισαι οργιο Rov...δικες σου οι πι-αρ!
  • Krissy @ 21.05.2010 14:28
    Πουλάκια μου, πρωι-πρωι το στήσατε βλέπω...δουλεύουν σου λένε μετά τα παιδιά χαχαχαχα
     
    Εγώ σήμερα γιατί έχω πολλααααααα νεύρα...κανονικά με τα γενέθλια των ΙΙμων που ξεκίνησαν θα έπρεπε να πετάμε.
     
    Βρε ωροσκόπε μου τι μαυροχαλι (μια λέξη) είναι αυτό που διαβάζω, καλέ τα λιοντάρια είναι περήφανα εσύ τι χολή βγάζεις; Θα μου πεις τραυματισμένο είσαι οπότε και συμπαραστέκομαι αλλά πάρτο λίγο αλλιώς γιατί έτσι my friend απλά παρατείνεις την επούλωση της πληγής σου. Φιλικά πάντααααααααααααααααα
  • vikaki88 @ 21.05.2010 14:32
    vasika ti ginetai edw???einai toso megali i syzitisi de mporw na tin parakolouthisw...k nomizw m afora!!k oxi mono auto to piran monoterma ta kriaria!!ena tha pw thewrw tis kriines simantikes antipalous oson afora to n elkusoun me tin proswpikotita tous kapoion alla kserw oti den mas ftanoun gt einai arketa egwistries gia na einai diplwmatisses stis sxeseis tous...k milw empeirika,kserw para polles!!!einai pio (pws na to pw)apolutes ston tropo tous enw emeis exoume k ena aprovlepto nazaki..miaowww...hahahaha
  • Krissy @ 21.05.2010 14:37
    Ποιός έχει απρόβλεπτο ναζάκι  η σταθερή λιονταρίνα....τι θα ακούσω ακόμα η γυναίκα χαχαχα
     
    vikaki σορρυ γιατί είσαι και ac μου αλλά μανουλα μου όλο νυχάκι/μαλλάκι είστε που βρήκατε τον χρόνο για νάζια και σχέσεις...μεταξύ κομμωτηρίου και ερμού για ψώνια οεοοοοο. Το νάζι και το μιαου δεν είναι χαρακτηριστικό σας, εκτός κι αν παίζει κάτι άλλο στον χάρτη δυνατό.
  • Θαλασσόλυκος @ 21.05.2010 14:41
    Μην την παρακολουθήσεις vikaki88. Δεν στο συνιστώ. Αυτοί ξέρουν τι κάνουν, αλλά είναι μεταξύ τους. Εχει και άλλα threads.
  • vikaki88 @ 21.05.2010 14:51
    krissy den einai etsi...min mas vlepeis pswnia ,eimaste xadiares k truferes,,,oi pragmatika adistaktes einai oi kriines pou einai tou moto dinw-pairnw!!de nomizw na paizei kati allo sto xarti mou...exw wroskopo ston skorpio alla den exw polla koina stoixeia..isws vevaia na epireazei k i afroditi stous didumous!!who knows???
  • Krissy @ 21.05.2010 14:57
    vikaki δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω τα καλά σας στοιχεία, αλλά δεν σας είχα για πολύ ναζιάρες...τώρα θα μου πεις κατά βάθος γάτες είστε οπότε ένα γουτσου-γουτσου το κάνετε κι εσέις ε.
     
    Θαλασσόλυκος, care to explain? Να ξέρω αν θα προσβληθώ (από ίωση το πάθαμε πάντως ήδη) ή όχι δηαλδή.
  • vikaki88 @ 21.05.2010 14:59
    nai thalassoluke oute egw to epiasa...:S
  • maikd @ 21.05.2010 15:05
    Ήρθα κι εγώ... 
    ...που είχαμε μείνει;; Αν θυμάμαι καλά στην καταπολέμηση της μανίας που έχει η astro, να μας θυμίζει οτι ζούμε για να μας θαυμάζουν,ε;; 
  • maikd @ 21.05.2010 15:06
    Η Rov, που πήγε;; Απουσιολόγος ποιος είναι σήμερα;;
  • Krissy @ 21.05.2010 15:08
    maikd χαχαχα μην το παίρνεις προσωπικά βρε, εμένα μου τα χώνει για τον ac μου for ages. Εδώ που τα λέμε δεν έχει και εντελώς άδικο εεεεεεεεεε
  • Θαλασσόλυκος @ 21.05.2010 15:12
    Μπορείς να το διαψεύσεις αυτό που θα πω(και πιθανον θα το κάνεις) αλλά εγώ έχω την αίσθηση ότι η συζήτηση αφορά στενά δικά σας θέματα και όχι γενικότερα, δηλαδή βασικά των συμμετεχόντων ζητήματα.
     
    δεν αφορά γενικά τους Λέοντες, τους Κριούς, ή τα διδύμια, παρότι χρησιμοποιούνται τέτοιες εκφράσεις(φυσικά λαμβάνονται χαρακτηριστικά των εν λόγω ζωδίων αλλα σε προσωπικό πλαίσιο εφαρμοσμένα, ατομικά για κάθε συμμετέχοντα).
     
    Οπότε μην τα παίρνεις προσωπικά vikaki88. Θεώρησε ότι βρίσκεσαι παρών σε συζήτηση που λέγεται "εχω παρατηρησει ότι οι ανθρωποι που λέγονται βίκυ συνήθως έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά" και έρχεται ένας απο έξω που το άκουσε και ρωτάει "την κοπέλα μου την λένε βίκυ, λέτε για αυτήν?". Είναι δυνατόν να ισχύει? Οχι βέβαια, αυτός είναι άσχετος, απλώς στην πορεία της συζήτησης και για να ενισχύσεις την άποψη σου για ένα θέμα, βάζεις στο τραπέζι διάφορες οπτικές, που παρότι αφορούν θεωρητικά τους πάντες, όμως λέγονται για όσους είναι μέλη της παρέας.
     
    αυτό συμβαίνει και εδώ κατά τη γνώμη μου.
  • maikd @ 21.05.2010 15:18
    Θαλασσόλυκε, είναι έτσι ακριβώς. Γιατί όμως να μην προχωρήσει η κουβέντα και σε πιο γενικευμένα πλαίσια;; Κάνουμε λίγο χαβαλέ παραπάνω, πιαστήκαμε από ένα συγκεκριμένο θέμα και τώρα μας πάει η βάρκα ανάλαφρα. 
  • Krissy @ 21.05.2010 15:23
    Δεν έχω δει εγώ πουθενά καμια συζήτηση που να μην στηρίζεται στις μεπειρίες των ατόμων. Δεν θα λεγόταν και συζήτηση εξάλλου, ούτε ανταλλαγή απόψεων, θα άνοιγες απλά την βιβλιογραφία θα διάβαζες τα σχετικά και δεν θα χρειαζόταν να κάθεσαι να γράφεις τα εσώψυχα σας..που είναι και απόλυτα υγιές και δεν κοστίζει όσο ένας ψυχαναλυτής χαχαχαχα
     
    Όποιος θέλει στενά δεδομένα να ανοίξεις ένα βιβλίο, όποιος θέλει κουβέντα με πραγματικά άτομα και τις εμπειρίες τους, εδώ είμαστε.
  • maikd @ 21.05.2010 15:26
    Και η Krissy πολύ σωστή...
  • Krissy @ 21.05.2010 15:29
    Σορρυ για τα ορθογραφικά αλλά έχω πονοκέφαλο (πάλι) είμαι και συγχισμένη από το πρωί και σχεδόν άυπνη. Ευχαριστώ για την κατανόηση.
  • vikaki88 @ 21.05.2010 15:33
    vasika den  s exw diavase polles fores thalassoluke k den mporw na atalavw ti ennoeis..me sygxwreis etsi???
    pantws proswpika ta sumperasmata mou gia ta diafora zwdia den m aresei na ta diavazw k auto einai alla mesw twn atomwn pou gnwrizw na ta vgazw..etsi leitourgei nomizw,,
  • Θαλασσόλυκος @ 21.05.2010 15:45
    Γιατί, παρότι μπορεί και να πάει σε γενικότερα θέματα, πάλι στα συγκεκριμμένα είτε θα καταλήξει, είτε θα χρησιμοποιηθεί για να ενισχύσει. εχω δει άπειρες τέτοιες συζητησεις online και το ίδιο ακριβώς ισχύει και στις πραγματικές...
     
    Κατα κόρον ο καθένας εξυπηρετεί μια προσωπική ατζέντα και επιθυμεί αυτήν να επιβάλει τελικά, με όποιο τρόπο. Ενα άλλο θέμα είναι ότι οι άνθρωποι δεν είναι ηλίθιοι...θα χρησιμοποιήσουν φυσικά τις εμπειρίες ζωής τους, αλλά για να ενισχύσουν την δική τους άποψη, επιθυμία, πες το όπως θέλεις...αλλά πάντως τελικά, θα αποκρύψουν πληροφορίες που θα δυσχέραιναν τη θέση τους στη συζήτηση, ή θα τις καπελώσουν με κάποιο τρόπο ώστε να ενισχυθεί άμμεσα ή έμμεσα η οπτική που θέλουν να δει ο άλλος.
     
    Και το πιο χαζό είναι ότι και να τους το πεις μέσα στα μούτρα τους, το αρνούνται και πάλι..
    δεν το καταλαβαίνω μεν(παροτι θεωρω τον ανθρωπο σχιζοφρενικό ον κατα βάση), αλλά σε τέτοιου είδους συζητήσεις μπορεί να προκύψει άγχος, παρότι γίνεται και χαβαλές, ίσως είναι η αιτία. Τα πάντα εξαρτώνται και απο το πόσο είναι θετικά προδιατεθειμένος (μπαίνοντας σε κάποια συζήτηση) ο οποιοσδήποτε να δει και να κερδίσει και απο άλλες απόψεις, στην πορεία δεν γίνεται.
  • Θαλασσόλυκος @ 21.05.2010 15:48
    Den yparxei provlima vikaki88. Den pira to mastigio gia na epivlithw se kanenan eksalou. Opws arxizeis synexizeis kiolas. Lew mia gnwmi, katanoiti i oxi, den pavei na einai apla mia gnwmi.
  • maikd @ 21.05.2010 15:53
    Θαλασσόλυκε, ότι είπες είναι πλήρες και ολοκληρωμένο και προσωπικά με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο. Αλλά,  
    α) πέφτεις στην ίδια την παγίδα γιατί είναι καταδικασμένο να λειτουργεί αναδραστικά το ψυχολογικό αυτό πρότυπο συμπεριφοράς
    β) καταλαβαίνεις οτι ο χώρος και ο χρόνος που τοποθετείς τις σκέψεις σου ατόφιες είναι εσφαλμένος
    γ) δεν αλλάζει τίποτα, παρά μόνο ανοίγει μια μεγάλη τρύπα ασυνεννοησίας και ασάφειας
     
    Δεδομένου οτι είναι καθετοποιημένα σωστά αυτά που λες, νομίζω οτι στο εν λόγω blog, τα περιθώρια ανοχής πρέπει να είναι πιο ελαστικά και όχι με αυστηρές προδιαγραφές γύρω απο την εγκυρότητα των όσων γράφονται.
    Εν τέλη με άφησες άφωνο προσωπικά γιατί φωτογράφησες τέλεια την περίσταση και η ανάλυσή σου είναι το λιγότερο όπως σου είπα, ολοκληρωμένη. 
  • Krissy @ 21.05.2010 16:01
    Εγώ πάλι ξενέρωσα. See you from home guys,byeeeeeeeee!!!!
  • maikd @ 21.05.2010 16:04
    Σταμάτα καλέ, μια κουβέντα παραπάνω είπαμε και ξενέρωσες...είσαι και συγχυσμένη σήμερα και δεν κάνει να σε ζορίζουμε
  • maikd @ 21.05.2010 16:15
    ...παιδιάααααα;;;;;
  • fotoula @ 21.05.2010 16:45
    liontaraki In Need... ola ok? tous brikes;
  • maikd @ 21.05.2010 16:50
    tipota akomi...
  • fotoula @ 21.05.2010 16:52
    mi mou stenoxwriesai - tha rthoun , mporei na koimountai
     
    loipon, tha tin xanapareis tin agapi sou ; i an den to sikwnei , steile minima... se thelw - kati tetoio
  • maikd @ 21.05.2010 16:56
    esteila leme. den apantise pote. telos. krywse o keftes.
  • fotoula @ 21.05.2010 16:58
    mmm - kala ok - mi mou fwnazeis ...
     
    afou esteiles  ok
     
    ti alla? ti fytepses simera?
  • maikd @ 21.05.2010 17:02
    lol
     
    evrexe, den piga
    kafes kai mpalkoni
    esy?
    h mera sou?
  • fotoula @ 21.05.2010 17:06
    egw grafw ena poli poli megalo keimeno... giati prepei na to steilw stin Boss (Kronos) na to diorthwsei... boitheia mas ....
     
    Genika kala...
  • astropeleki @ 21.05.2010 17:06
    ηρθα.......ξερετε η εγωιστρια,η αδιστακτη,η δεν εχω τροπους και διπλωματια και πολυ μου αρεσει......αυτη!
  • astropeleki @ 21.05.2010 17:08
    να εξηγησω κατι...ΔΕΝ εχουμε τροπους,ειμαστε πρωτογονοι,δε διαθετουμε διπλωματια,γιατι δε μας ενδιαφερει να ειμαστε αρεστοι στο πλατυ κοινο...ειμαστε αυθεντικοι και μας αρεσουν τα αυθεντικα...μια στιγμη μαζι κι ας ειναι αληθινη...οχι μια ζωη και ψεμα...καταλαβαινομαστε...?
    Krissy τι ωρα σου τη πω σημερα???
  • fotoula @ 21.05.2010 17:08
    ela re pelek - welcome
  • astropeleki @ 21.05.2010 17:09
    καλησπερα σας ..
  • astropeleki @ 21.05.2010 17:10
    σημερα παραλειπω ολοκληρες λεξεις...τι εχω παθει...
    λιονταρι ζεις?
  • maikd @ 21.05.2010 17:10
    Osa eipes einai AKRIVWS ta antitheta  me ayta poy sthn pragmatikotita isxyoun...
  • fotoula @ 21.05.2010 17:10
    egw pali pelek exw mia diplwmatia pou spaei kokkala pia ... den xerw ti mporei na ftaei aresti den me endiaferei na eimai omws - oxi - bariemai ...
     - palia den to xa, stin poreia exelixthika gia na epibiwsw....
  • maikd @ 21.05.2010 17:13
    diplwmatia....ti omorfi leksi...
  • fotoula @ 21.05.2010 17:14
    H 5etia stin Agglia na einai kala... Se Strwnei... kai o Kronos bebaiws , bebaiws.. an mporeis, as kaneis ki alliws..
  • maikd @ 21.05.2010 17:17
    h astro etoimazei megalo keimeno gia na argei tosi wra...
  • astropeleki @ 21.05.2010 17:17
    γιατι ακριβως αντιθετα?
  • astropeleki @ 21.05.2010 17:18
    δε με πιανεις πουθενα ρε φιλε...ειχα τηλ...
  • maikd @ 21.05.2010 17:18
    Ti erwtisi itane ayti? ti den katalaves?
     
    egw akrivws ta antitheta eida kai pira.
  • astropeleki @ 21.05.2010 17:19
    Φωτω εχειw καμποσο λιονταρι πανω σου non?...εισαι εκλεπτυσμενο κριαρι..
     
  • labtec @ 21.05.2010 17:19
    ....βρε βρε...!!! όλες οι φωτιές μαζεμενες...για να φυσήξει και ολίγον αέρας...για να τιθασεύσουμε την φωτιά...
    ..καλησπέρα σας αγαπητά αστρόπαιδα..όλα καλά...?
  • astropeleki @ 21.05.2010 17:19
    ειδες τα αντιθετα και πηρες τι?που?
  • astropeleki @ 21.05.2010 17:20
    Λαμπης...που εισαι βρε μπόυ και εσυ??!!
  • maikd @ 21.05.2010 17:20
    να εξηγησω κατι...ΔΕΝ εχουμε τροπους,ειμαστε πρωτογονοι,δε διαθετουμε διπλωματια,γιατι δε μας ενδιαφερει να ειμαστε αρεστοι στο πλατυ κοινο...ειμαστε αυθεντικοι και μας αρεσουν τα αυθεντικα...μια στιγμη μαζι κι ας ειναι αληθινη...οχι μια ζωη και ψεμα...καταλαβαινομαστε...?


    Apo ayta lew, eida kai pira ta antitheta akrivws.
  • astropeleki @ 21.05.2010 17:20
    και για να μη ξεχνιομαστε....χρωστας κατι maikd....ενα explain της βλακειας που εκανες με το κριαρι......
  • maikd @ 21.05.2010 17:21
    kalispera labis
  • astropeleki @ 21.05.2010 17:22
    τη γνωρισες ΚΡΙΑΡΙ και σου βγηκε "διπλωματισσα"...?
  • fotoula @ 21.05.2010 17:22
    olos o kalos o kosmos... ela na mas ti8aseuseis ki esy..
  • maikd @ 21.05.2010 17:22
    tin kseperasa, den sto eipa? erwteytika mia pwlitria to mesimeri pou ekana shopping therapy ki exoume rantevou to vrady.
  • fotoula @ 21.05.2010 17:23
    pes re maik kanena gegonos.. na xoume facts
  • maikd @ 21.05.2010 17:23
    (twra na deis ti tha ginei....)
  • astropeleki @ 21.05.2010 17:24
    ψαχνω καποιον να παω να δω το Prince of Persia και μου το παιζουν ολοι ανωτερες προσωπικοτητες και τι παιδι που εισαι και βλακειες θα πας να δεις....και μπλα μπλα...θα παω μονη μου...σταδιαλα!
  • fotoula @ 21.05.2010 17:24
    lol - o Lewn erwteumenos me ton erwta..
     
    eimai ekleptysmeno Kriari i baremeno me THN (skato)Krono panw apo to kefali mou pou mou xei allaxei ta fwta ta teleutaia xronia...
     
    tin tyxi mou - anyways
     
     
    gia pe re maik 
  • labtec @ 21.05.2010 17:26
    ..αμα με κεράσεις μαλλι της γριας...ερχομαι για παρέα...νονάμ....
  • astropeleki @ 21.05.2010 17:26
    και πολυ ασχοληθηκες μαζι της αγορι μου...αντε πια...αξια που της εδωσες....ουρτ!
     
    καλη η πωλητρια?εγω σε δικο μου λιονταρι μεχρι και προξενιο ετοιμαζομουν να του κανω...
    (αμα υδροχοιζει ο Ηλιος ρε παιδι μου,εισαι ανωτερος ανθρωπος)
  • maikd @ 21.05.2010 17:27
    Poia pwlitria vre? treli eisai? plaka kanw...
     
    Alla mpika se mode na tin kseperasw. O xronos tis teleiwnei simera stis 12 to vrady.
  • fotoula @ 21.05.2010 17:28
    pantws Liontari kai pwlitria .... kamia xepeta tha ginei
  • fotoula @ 21.05.2010 17:28
    kali tyxi pantws - ola xreiazontai
  • maikd @ 21.05.2010 17:29
    liontari+pwlitria=xepeta
     
     
     
    telika eimai monos mou se ayto ton kosmo,.,
  • fotoula @ 21.05.2010 17:29
    eipa ki egw... me pwlitria... shame sti Fyli mas an thewrithw kata ta 2/3 mou Liontari :>
  • astropeleki @ 21.05.2010 17:30
    Λαμπη πολλη ζαχαρη βρε παιδι μου,πως το τρως αυτο το πραγμα....??Θα παω μονη μου ρε το αποφασισα...καλο κορμι ο πρωταγωνιστης,αλλα επρεπε να ηταν λιγο αγριοφατσα να πετυχει το 100%...τεσπα
     
    μα τα λιονταρια ειναι γνωστο πως δεν ερωτευονται εσενα...ερωτευονται τον ερωτευμενο,χαρουμενο εαυτο τους μαζι σου...με σενα που τους το προκαλεις...γι'αυτο το κριαρι βιωνει μοναξιες μεσα στη σχεση...και τη κανει....
  • fotoula @ 21.05.2010 17:31
    Maik thymamai oti exeis wroskopo Zugo - right?
     
    Afrodite's child eisai... ola epitrepontai.. me tin isixia sou
  • labtec @ 21.05.2010 17:31
    ..δλδ ρε παιδάκια όποια/ος είναι πωλητής/τρια + λέων ειναι αυτομάτως ξεπέτα...έτσι χαρακτηρίζεται τον άνθρωπο...? από το επάγγελμά του...?
  • maikd @ 21.05.2010 17:32
    astro, pali ta mperdepses nomizw kai ta egrapses anapoda...ti les?
  • labtec @ 21.05.2010 17:32
    ..ρε νονά για να γινω πιο γλυκός...!!!
  • fotoula @ 21.05.2010 17:32
    wx peleki... me blokares twra... poli ypsilo epipedo i exigisi..
     
    ki exe ki apo ola kai den xerw ti na ta kanw... i mallon ti na tous kanw...
  • astropeleki @ 21.05.2010 17:33
    γιατι ρε?μια χαρα κοριτσια ειναι οι πωλητριες...αλλα τα λιονταρια θα προτιμησουν κατι σε δικηγορο,γιατρο,καθηγητρια πανεπιστημιου...ενα αξιοσεβαστο status...
     
    λιονταρε μια χαρα ειναι και οι ξεπετες εφοσον τις θες....
  • fotoula @ 21.05.2010 17:35
    ela re paidia mia plaka eipa na kanw... egw proswpika ton 'xaraktirizw' apo tin ximeia pou exw mazi tou.. .an me kanei kai niwthw FREE , ola kala....
     
    alla, to epaggelma sou dinei polla stin proswpikotita sou...oti kai na leme, ki opws ki an akougetai
  • maikd @ 21.05.2010 17:35
  • maikd @ 21.05.2010 17:37
    to mple xapi tou matrix twra...
  • astropeleki @ 21.05.2010 17:37
    πασιγνωστο ειναι αυτο ρε Φωτω...και στο πολεμο των Αστρων ειχε ειπωθει...
  • labtec @ 21.05.2010 17:37
    ..άλλο το επάγγελμα άλλο η προσωπικότητα...μην συγχέεις δύο ξεχωριστές καταστάσεις φωτούλα...
  • fotoula @ 21.05.2010 17:38
    lol...
     
    i proswpikotita fainetai stin odigisi , sto sex kai sto epaggelma...
  • astropeleki @ 21.05.2010 17:38
    λιονταρε...ολα οκ???
  • labtec @ 21.05.2010 17:39
    ..έτσι σε συμφερει κριάρι....
  • fotoula @ 21.05.2010 17:39
    den suxew tipota Lab... alla epireazei para poli.... se ti diafwneis;
     
     
  • astropeleki @ 21.05.2010 17:41
    αρα ειμαι οντως κριαρι....
  • maikd @ 21.05.2010 17:41
    apoxwrw...pigainw pisw sto fantastiko mou kosmo
     
    i syndesi me tin pragmatikotita diekoph
  • fotoula @ 21.05.2010 17:41
    Katse re Lab... to idio einai na odigeis Aeroplano gia epaggelma... kai to idio einai na kaneis ti na pw den xerw... na eisai Zwgrafos p.x
  • fotoula @ 21.05.2010 17:42
    esy maik exei faei ton Poseidwna Katakoutela... to lew apo to prwi - sto kalo, kalo xasimo
  • astropeleki @ 21.05.2010 17:42
    τεχνικες ανανηψης στο λιονταρι τωρα...δε βλεπω να αναπνεει....
  • labtec @ 21.05.2010 17:42
    ..εστω ότι στην οδήγηση ειμαι νευρικός στο σεξ πύραυλος  και στο επάγγελμα σκουπιαδιάρης...είμαι κακή προσωπικότητα....?
  • astropeleki @ 21.05.2010 17:45
    Λαμπη παρερμηνευεις....δε λεμε καλος ή κακος...αλλα εννοει η Φωτω..
     
    maikd δεν εισαι ενταξει....που πας?
  • labtec @ 21.05.2010 17:46
    ..ρε Λεων που πας....come back...!!!!
  • fotoula @ 21.05.2010 17:46
    eipa egw gia kaki proswpikotita... ??? yia go back and review...
     
    egw milisa gia tis poiotites tou xaraktira... pou kalws i kakws makroprothesma epireazontai apo to Epaggelma pou mporei na kanei kapoios [den einai thema kakias]....
     
    to na odigeis aeroplano gia paradeigma enexei to xaraktiristiko tou riskou, tolmis, etc... an den ta xeis den meneis sto epaggelma kai na se xaropoiei kiolas...
     
    twra gia to sex... an upothesoume oti eisai risky... risky tha sai kai sto sex
     
     
  • astropeleki @ 21.05.2010 17:48
    αν σε παρακαλεσουμε και σε χειροκροτησουμε ολοι μαζι...θα μεινεις...?
    ελατε  ladies and gentlemen..το πιο ζεστο σας χειροκροτημα για τουτο το βασανισμενο γατι
    κλαπ κλαπ κλαπ
  • Krissy @ 21.05.2010 17:48
    maikd...
    ax κατανόηση ο ωροσκόπος μου, ορίστε βρε εσείς τα άλλα παλιόπαιδα τίποτα χαχαχαχα
     
    astro τι θες ε τι θες να εκτονωθείς ε, ορίστε ήρθα βάρα αντέχωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω
     
     
  • astropeleki @ 21.05.2010 17:49
    ααα σεξ με κινδυνο,που ελεγε και μια κατσικα που γουσταρε να το κανει σε δημοσιους χωρους....τι τραβηξε μια φιλη μου
  • astropeleki @ 21.05.2010 17:50
    θα σε ελεγα πελατη μου ρε Krissy...αλλα αγαπω ΙΙ...
  • labtec @ 21.05.2010 17:51
    ..τεσπα..μπορεί να παρερμηνευσα....ο.κ.
     
     
     
  • fotoula @ 21.05.2010 17:51
    lol - katsika ennoeIS Krio i Aiga?
  • Krissy @ 21.05.2010 17:53
    astro κανόνισε ε, είπαμε αγαπάμε κριαρ' αλλά σεμναααααααααα χαχαχαχα
     
    lab σοι μου τι σου ξέφυγε βρε πάλι...ο αέρας εν τιθασεύει την φωτιά βρε, την φουντώνει γι'αυτό δεν μπορούν μακριά μας τα κριαρ'
     
    ωροσκόπε μου τι βλέπω, έπεσε φυστικάκι ή όχι ακόμα (σοκιν το κάναμε).
  • Krissy @ 21.05.2010 17:54
    ps. κι εμένα σήμερα κάτι έχει πάθει το πληκτρολόγιο ρε παιδί μου, μισές λέξεις γράφει απαπαπαπα
  • labtec @ 21.05.2010 17:56
    ..αυτό είναι σίγουρο Κρις...μακρια μας δεν κάνουν και χώρια δεν μπορούν...γεγονότο...ντάξει μωρέ...κατι ξέφυγε κατι ήρθε ολα καλά και ανθηρα....
  • astropeleki @ 21.05.2010 17:56
    κατσικες ειναι οι αιγωκεροι....παντα!!!
    τα κριαρια ειναι κριαρια....
  • labtec @ 21.05.2010 17:57
    ...Rov sis.....!!!!!!!!!!!  νάσαι καλά βρε....!!!!
     
  • fotoula @ 21.05.2010 17:59
    xxxaxaxxa - ok.... mporeis na mou peis astro giati oi Aigokairoi mas exitaroun etsi... ;;; ti exoun;;;
  • Krissy @ 21.05.2010 17:59
    ROV φιλιά μωρό μου, ελπίζω να καβαλήσεις κανα ασυρματο και να μας ματαρθεις...φιλουρες στα μουτρα σου.....
  • astropeleki @ 21.05.2010 18:00
    we have a deal Rov!!
    ...θα τον βρεις τον γιο του ανεμου κοπελια και τοτε....δεπεριγραφεται...
     
    τη Γιαννα???χαχαχαχχαα καπου το εχω ξανακουσει αυτο
     
  • fotoula @ 21.05.2010 18:00
    Lab exw typseis re matakia mou. pou se apopairnw..  sou stelnw ena internetiko-fire-fili - mouts
  • labtec @ 21.05.2010 18:02
    ..όχι καλή μου δε με αποπαίρνεις...αλλοίμονο...!!!! αλλωστε μεσα σε κριάρια εχω γαλουχηθεί....
    ...σε ευχαριστώ για το πυρωμενο φιλί και ανταποδίδω με ενα εξισου αέρινο και δροσιστικό....!!!
  • fotoula @ 21.05.2010 18:04
    auta einai ... mageia ...- to apodexomai olo xara
  • astropeleki @ 21.05.2010 18:04
    εκτιμουμε και οι 2 ο σεξ παρα πολυ..?τι αλλο να πω...παρορμητικοι και οι 2...?
    εγω με κατσικα no!ΔΕΝ αντεχω τη τετραγωναρα με τιποτα!!
  • astropeleki @ 21.05.2010 18:05
    παιδια να τη κανουμε εμεις σιγα σιγα...μην ενοχλουμε...
  • labtec @ 21.05.2010 18:07
    ...ρε άντε αμέσως...δηθεν και μηθεν....
  • fotoula @ 21.05.2010 18:08
    katse re astro pou pas... egw pantws tous Wroskopous Aigokairous tous trabaw san Magnitis... who knows? ouf
  • Krissy @ 21.05.2010 18:09
    Ναι, ναι να εκφραστούν τα παιδιά άνετα αχαχαχαχα
     
    Ρε συ astro με πληγώνεις τώρα νταξ' σεληνούλα κατσικούλα έχω σνιφφφφφφφφ
  • labtec @ 21.05.2010 18:10
    ...αντε ρε Κρις άστην να λεει...και εγώ έχω AC στον Αιγόκερω..και...?
  • fotoula @ 21.05.2010 18:11
    duo filia dwsame ki eseis kai malista apo to Net... mi barate - lol
  • astropeleki @ 21.05.2010 18:13
    καλα Λαμπη εσυ σκας και γάιδαρο
  • fotoula @ 21.05.2010 18:13
    mia xara paidia einai oi Aigokairoi... twra gia ti Selini sou Kris... i pio 'kleisti' Selini pou xw gnwrisei... poli diskolia....
  • labtec @ 21.05.2010 18:14
    ...αρχίζω να λυπάμαι τώρα...σνιφ...σνιφ....γιατί ρε νονά....?
  • astropeleki @ 21.05.2010 18:14
    νταξ βρε παιδια...
  • fotoula @ 21.05.2010 18:17
    yiati pesate re agapes - ela, cheer up
  • Krissy @ 21.05.2010 18:17
    fotoula, με κόβεις για κλειστή καλέ; Εξαρτάται τι και πως το εννοείς βέβαια το "κλειστή"
     
    ναι lab θα αγνοήσω το σχόλιο της περι κατσικ(ι)ων...ακους εκει η κυρακριαρινα πφφφφτ δεν κοιταν' τη στανη τους να πουμε χαχαχαχαχα
  • labtec @ 21.05.2010 18:17
    ...εχω σελήνη στον τοξότη...μια χαρά παιδί πρόσχαρο χαρά γεματο..σκάω εγώ γάιδαρο...ήμαρτον...!!!
  • fotoula @ 21.05.2010 18:17
    Lab Ari - Afro pou exeis;
  • Krissy @ 21.05.2010 18:17
    Μας ματιασανε
  • astropeleki @ 21.05.2010 18:18
    3 ματια φοραω ...τι αλλο να κανω??
  • labtec @ 21.05.2010 18:19
    ρε Κρις κατά βάθος μα πολύ βάθος δεν ξέρει πως να μας... την πεί...και αρχίζει περί ανεμων και υδατων...
  • fotoula @ 21.05.2010 18:20
    Lol - entaxei epanilthame
     
    Kris .. den eipa gia sena, eipa oti osous xerw me selini stin Aiga... exoun ena thema ekfrasis sunaisthimatwn... twra xerw ki egw ? :> makari koritsara mou na min eisai - anoixti panta!
     
    Lol me tin stani .....
  • labtec @ 21.05.2010 18:20
    είσαι γκάβακας ωρέ κριάρ....?
    ...φωτουλα Αρη στον Υδροχόο...λίγο ξεκουδουνος και φιλευλεύθερος και ΑΦρο στο ταύρο....
  • fotoula @ 21.05.2010 18:21
    astro min masas mia - egw eimai edw... ligo 'ekleptysmeni' gia krios... alla entaxei tha mattwsw an xreiastei
  • fotoula @ 21.05.2010 18:22
    thanx lab
  • labtec @ 21.05.2010 18:23
    το γκαβακας παει στην νονάμ'...εεεε..μην παρεξηγηθώ....
  • Krissy @ 21.05.2010 18:23
    βρε lab βρε lab...ακου γκαβακας, δεν ειναι σικ παιδι μου αυτη η λεξη μας εχουν που μας εχουν στην μπουκα μην τους δινουεμ δικαιωματα ντε!!!
     
    βαλε τεταρτο αστρο καντα σετακια αχαχαχαχα
     
    fotoula, ναι ξερω δεν το λες ακριβως για μενα αλλα παιζει ρολο και ο ηλιος πιστευω..εμενα μαλλον καπως αλλιως θα μου βγαινει...
  • fotoula @ 21.05.2010 18:25
    ki egw foraw gialia - fakous.. ara me pairnei kai mena i bala....
     
     
    kamia parexigisi....allwste ta gualia einai FETIX (Leo part speaking)
  • astropeleki @ 21.05.2010 18:25
    ενα στο χερι,2 στο λαιμο μαζι με το σημα της στανης...αααα...να ξερουμε σε ποιον μιλαμε ID κυριος....
  • labtec @ 21.05.2010 18:26
    σιγα να μην τους δωσουμε και δικαίωμα...τα κριάρια να ξερεις Κρις..τα δινεις λίγο "τριφυλλάκι" και αμεσως γινονται υπάκουα...ξερω τι σου λεω....και τα εχεις του χεριου σου μετά...χαχαχα...
  • astropeleki @ 21.05.2010 18:26
    αν και με καταλαβαινουν με το που θα με κοιταξουν σε τι τρελλο επεσαν...
  • Krissy @ 21.05.2010 18:27
    Ρε παιδιά το γατί που πήγε, αχ τον πήρε αποκάτω...άτιμα κριαριααααααααα σφαγή στο γόνατο προυυυυυυυτ
  • astropeleki @ 21.05.2010 18:27
    σωωωωωωωωωπα ρε εμπειρια εσυ με τα κριαρια....Λαμπη,ασε τη στανη...κοιτα κανα σκορπιδι εσυ...καμμια κατσικα...καμμια ταυρινα...
    αληθεια Λαμπη...κανει κρυουλι αυτου???
  • labtec @ 21.05.2010 18:27
    τα ΙΙμια είναι αετόπουλα....ίπταντε....ξεχωρίζουν...
  • labtec @ 21.05.2010 18:28
    για νάμαι ειλικρινής τωρα ριχνει καρεκλοπόδαρα....
  • fotoula @ 21.05.2010 18:29
    Iptante....opws to les... pou eisai lab?
  • labtec @ 21.05.2010 18:29
    ..μπαααα...ζόρια διακρίνω μουρλοκρίαρο....?
    ...ζουλεύειες....? και δεν το λες....από εγωισμό...εεεε....?
  • labtec @ 21.05.2010 18:30
    εδωωωωω.....!!!
     
  • fotoula @ 21.05.2010 18:33
    bre astro ti asxoloumaste me ta IImia ; mas ebale sto trypaki tis sizitisis o Leo, mas tin ekane... kai mas afise me ta aerika...
     
    einai zwi  auti;
  • Krissy @ 21.05.2010 18:34
    Η καλύτερη αγάπη μου, αν δεν είμασταν εμείς τα αέρινα που θα βρίσκατε οξυγόνο να αναπνεύσετε...με λίγα λόγια ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΖΩΗ ΣΑΣ.
  • labtec @ 21.05.2010 18:36
    γιατι αγαπητή μου η φωτιά χωρίς αέρα δεν ανασαίνει πολύ απλά....ειμαστε η ζωή σας....και αναπνοή σας...αλλά δεν το παραδέχεστε.....δημοσίως....
  • astropeleki @ 21.05.2010 18:36
    ναι η ζωη μας..ασχολιαστο αυτο...
     
    Λαμπη γκαουδα τι να ζηλευω βρε???για γκομενο σε θελω??πω ρε δε καταλαβαινομαστε....
  • labtec @ 21.05.2010 18:36
    γεια σου ρε ΚΡις τα ιδια ειπαμε....!!!!
  • Krissy @ 21.05.2010 18:37
    Πσσσσσσσσσσσσσ α ρε σοι, τα μεγαλα μυαλα.... κολλα το!!!!
  • fotoula @ 21.05.2010 18:37
    me kanete kai gelaw.... sas euxaristw
  • astropeleki @ 21.05.2010 18:38
    το γατι να μαθει να συζηταει...να ακουει αληθειες κι ας πονανε και μετα να παει παρακατω....αμεσως στη κλαψα...και να τα ριξουμε ολα στον Ποσειδωνα....!!!
  • labtec @ 21.05.2010 18:38
    γιατί εγω σε ειπά κάτι τέτοιο....άιντε λέμε...τώρα....βουρ για τη στάνη....αμεσως...!!!! εν δυο...εν δυό...
  • fotoula @ 21.05.2010 18:38
    pantws an mou eixe dwsei kanenas 'aeras' zwi.... tha to paradexomoun, believe me.... dimosia ki idiwtika ki oti thelte....
     
     
    mipws na allaxw target group?
  • astropeleki @ 21.05.2010 18:38
    Krissy μιας κι εσυ ξερεις τα κριαρια ΚΑΙ αλλιως....ΤΟΝ ΝΟΥ ΣΟΥ!
  • Krissy @ 21.05.2010 18:40
    Τωρα που ειπες ποσειδωνα (βαρεθηκα να τονιζω-ασχετο), έχω ενα τετραγωνακι τωρα βραδακι διελ. σεληνης στον ποσειδωνα μου...
  • fotoula @ 21.05.2010 18:40
    krissy ki esy eixes aimatiri empeiria me Krio?den thymamai sorry - o Lab exei galouxithei eipame... esy?
  • Krissy @ 21.05.2010 18:40
    Εγω ντεν κσερι ελινικοσ εγκο απο αλο πλανιτι λολ
  • Krissy @ 21.05.2010 18:42
    fotoula, δεν ειχα εξακολουθω να εχω και αν και εχω χωρισει (για 12850 φορα) αλληλοτσιγκλιομαστε. Κραταει χρονια αυτη η κολονια, ετη 2 για τυην ακριβεια, αλλα γουσταρω να πλακωνομαστε στα βρισιδια και να τον βλεπω να γινεται κοκκινος σα παντζαρι καθε φορα χαχαχαχα κατα τα αλλα αγαπαμε κριαρ' λεμε...
     
    αμα τον ρωτησεις βεβαια θα σου πει οτι θελει να με σκοτωσει παραυτα....
  • fotoula @ 21.05.2010 18:43
    wx, katalaba.... kala xeberdemata ...
  • labtec @ 21.05.2010 18:44
    και η φαση ειναι Κρις ότι οταν γονονται παντζάρια...έχουν ενα υφάκι....ειναι παθαίνεις στα γελια....βουρλιζονται...ρε παιδί μου ενα πραμα...χαχαχα....
  • fotoula @ 21.05.2010 18:44
    toulaxiston meta ton kauga, tha kanete kalo sex... ara xalali...
  • fotoula @ 21.05.2010 18:45
    eimaste axiagapita ta atima... kai kuriws thymomena...
     
    an spame kiolas tipota proxeiro, it's even better...
  • Krissy @ 21.05.2010 18:45
    ευχαριστω φοτουλα μου, και στα δικα σου βρε λολ
     
    lab ετσι ακριβως χαχαχα και δεν μπορεις να γελασεις γμτ γιατι εκει κινδυνευεις ασε...πολυ φαση εχουν τα σκασμενα
  • Krissy @ 21.05.2010 18:46
    Παιδια δεν ξερω αν ειναι για ολα τα κριαρια αλλα κλασσικη φραση του δικου μου κριαριου ειναι "μου σπας τα νευρα" αχαχαχαχαχαχαχα κι εγώ απαντάω "μου ερχεται να σε πνιξω ωρες ωρες"...
     
    *και τωρα θα μας τα χωσει καποιος που το καναμε πολυ προσωπικο ντινγκ ντονγκ χαχαχαχα
  • astropeleki @ 21.05.2010 18:47
    τιιιιιιιιιι ελεγες Krissy???
  • labtec @ 21.05.2010 18:49
    αμα σε λεει ετσι...να του απαντάς...κάνε ενα κιτ-κατ...ωρα για διάλλειμα..και μετά αρχιζεις παλι...χαχαχα
  • Krissy @ 21.05.2010 18:49
    Εγωωωωωωω, δεν ειπα τιποτα αστρουλακι μου!!!!!!
  • astropeleki @ 21.05.2010 18:49
    σωωωωωωωωωπα μωρε καλο σεξ τα κριαρια...ππππφφφφ
  • Krissy @ 21.05.2010 18:49
    λοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ lab
  • labtec @ 21.05.2010 18:50
    ..ή το άλλο...απόψε κάνεις μπααααααμμμμ...απόψε κάνεις μπααααμμμμ...!!!! φσσσσσσσσ...!!!
  • astropeleki @ 21.05.2010 18:50
    ΑΣΤΡΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ????ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ
    αν με ελεγε ετσι κανας διδυμος θα πρεπει να ειχε ac γατι και να εχει κανει μεγαλη μαλακια...αλλα δε θα τον εσωνε ουτε ο φυλακας αγγελος του...
  • fotoula @ 21.05.2010 18:50
    we rock.... ki ase ta aerika na aerizontai...
  • astropeleki @ 21.05.2010 18:51
    οσες φορες εχω γινει τουρμπο εχω πιει...και εκει ξεκινανε τα γλεντια...γιατι δε με πιανει το πιοτι και θελω να σκοτωσω τον αλλον...ετσι απλα...
  • fotoula @ 21.05.2010 18:51
    lol astroulaki....
  • labtec @ 21.05.2010 18:52
    τουλαχιστον αεριζομαστε και δεν μυριζουμε σαν εσας...με αρωμα στανίλας....πππππφφφφ....
  • Krissy @ 21.05.2010 18:52
    Δεν εκανα καμια μαλακια (shmera toylaxiston)...ειπα κι εγω να σου πω ενα χαιδευτικο εκει χαμω αμεσως εσυ...παλιοκριαρ'
  • labtec @ 21.05.2010 18:53
    ...σωπα ρε ferrari.....??? μήπως εισαι και injection....?
  • fotoula @ 21.05.2010 18:54
    ase re lab... exoume kai wroskopo kai selini pou swzei ti myrwdia... dont worry.............
     
    akou stanila...
  • astropeleki @ 21.05.2010 18:54
    αααασχημα που περνατε μαζι μας.....
  • labtec @ 21.05.2010 18:55
    εεε..οσο νάναι μια ενσανς την εχετε....
  • fotoula @ 21.05.2010 18:56
    i dikia mou einai yVES SAINT LAURENT....
     
    by the way... kai meta astro lene emas egwistes - mia kali koubenta den exoume akousei oi entertainers...
  • labtec @ 21.05.2010 18:58
    κοιτα φωτουλα για να μην κατηγορηθουμε ως πλεονεκται....θα είπω ότι για το ΙΙμο ενα κριάρ ειναι ο καλύτερος σύμβουλος επί ολων των θεματων....
  • fotoula @ 21.05.2010 18:59
    wow....megali koubenta eipes ..
  • Krissy @ 21.05.2010 19:00
    Να και η μαυρη διαφημιση, DOLCE & GABBANA εδω αχαχαχαχαχαχ
     
    Να κανετε κανενα καλο να ακουσετε καλη κουβεντα πφτ!
  • labtec @ 21.05.2010 19:01
    γιατι ξερουμε να παραδεχομαστε καποια πραματα...ειμαστε ξηγημενα παιδιά..βεβαια όταν θελουμε ομως....
  • fotoula @ 21.05.2010 19:02
    plaka plaka.... xerw polla didumia pou perfumarontai me DG.... asxeto, alla einai alitheia
  • astropeleki @ 21.05.2010 19:09
    κατι εχει παθει το νετ...παντως διαγωνισμο αρωματος κλανιας μονο τα κριαρια με τα διδυμια θα μπορουσαν νακανουν...
  • astropeleki @ 21.05.2010 19:10
    ε χωριανοι...
  • fotoula @ 21.05.2010 19:10
    axaxxaxaxa - kalo..... lol
  • fotoula @ 21.05.2010 19:11
    oi aerides aerizontai mallon gia ti myrwdia... exafanistikan me elafra....
  • labtec @ 21.05.2010 19:11
    ..ελα Γκόλφω....μι ακούςςςςςς....?
  • Krissy @ 21.05.2010 19:17
    Σταματα καλε αμεσως εξαφανιστηκαμε, πηγα να πλυνω κανενα πιατο αχαχαχαχα
  • labtec @ 21.05.2010 19:20
    ..ρε Κρις χρονια μας πολλλάααααα......για ενα μηνα ειμαστε το επικεντρο του σύμπαντος...όχι ότι δεν ειμαστε καθε μερα...αλλά λεμε τωρα.....!!!!
  • fotoula @ 21.05.2010 19:20
    kala edw milame...epi sobarwn thematwn-arwmatwn... ki esy pas na plyneis piatiko;;;; den einai classy my dear...
     
    pare ki esy ena DshWasher na deis tin ygeia sou... syn oti xalaei kai to manicure...kalokairiatika , kai den kanei
  • fotoula @ 21.05.2010 19:21
    yiortazete;;; pote na sas steilw kanena dwraki; thelte;
  • astropeleki @ 21.05.2010 19:21
    καλα το γατι πρεπει να κοιμηθηκε...ετσι ειναι οταν εισαι φρεσκοχωρσμενος..θες να κοιμασαι συνεχεια,να μη σκεφτεσαι...
     
    ΕΚΤΟΣ κι αν βγηκε με τη φτωχη πλην τιμια πωλητρια...θελει και μια επιβεβαιωση ο αιλουρος..
  • labtec @ 21.05.2010 19:22
    ...εεεε αργουμε ακομη ειμεθα του β' 10μερου.....
  • astropeleki @ 21.05.2010 19:22
    μαλλον στολιζεται και παρφουμαριζεται να την εντυπωσιασει....
  • astropeleki @ 21.05.2010 19:23
    θελω να τη κανω...να παρω τα βουνα...βαριεμαι
  • labtec @ 21.05.2010 19:24
    ..καλε φωτουλα ομιλεις την γερμανική....? γιατί DshWasher μου φαινεται γερμανικό....΄η όχι...?
  • labtec @ 21.05.2010 19:25
    ξερω ενα βοσκολιβαδο...εισαι να πας....?
  • Krissy @ 21.05.2010 19:26
    fotoula εχω κοριτσαρα μου machine αλλα βαριομουν να το βαλω μπρος, σιγα τωρα 2 ποτηρια κι ενα πιατο...
     
    lab χρονια μας πολλα να μας χαιρονται και να μας στειλουν πολλα δωρα (απληστο γατι εδω)... εγω παιδια 28 ειμαι, 1ο δεκαημερο αμεεεεε
     
    το γατι εχει τις μαυρες του αφηστε το στον πονο του, θα ματαξαναρθει αμα τα θυμηθει παλι και θελει να ξσεπασει
  • fotoula @ 21.05.2010 19:27
    milaw me didumi filenada sto tilefwno pou ta xei parei kranio.........
     
    kai dinw sumbouli mpas kai dei aspri mera to paidi...
  • Krissy @ 21.05.2010 19:29
    ωχ, αγωνιστικους χαιρετισμους δωσε...σημερα ολα τα ΙΙμια αρπαγμενα ειναι γιατι δεν ξερω, μιλαμε για πολλα νευρακια
  • astropeleki @ 21.05.2010 19:30
    δεν ειναι για τα βαρια τα γατια....θελουν παρηγορια...
  • astropeleki @ 21.05.2010 19:32
    και οι ac...μια χαρα απο το πρωι παμε....ποιος θα τη πληρωσει δε ξερω...
  • fotoula @ 21.05.2010 19:34
    paidia i dudumos fili tsakwthike me Krio... sugkatoiko ... kai me pire na brisei.. tis eipa na tou ta pei xontra tou blaka... ai sixtir pia.... pou to epipedo xathike apo ton kosmo - ai sixtir...
     
    milaw polles glwsses lab... alla auto itan aggliko me orthografiko lathos
  • labtec @ 21.05.2010 19:34
    ..εγω πάντως ειμαι ησυχο παιδακι...χαρά γεματο...
  • Krissy @ 21.05.2010 19:34
    λετε να το εριξε στα ξιδια παλι;;;;;;;; αχ εσεις και η φυλη σας τα φταιτε ολα που παιρνετε κοσμο και κοσμακη που δεν σας ξερει, στο λαιμο σας.
     
    παντως συμβουλη προς γατι γιατι το εχω ζησει αααααααααααπειρες φορες το εργο...αν δεν το σηκωνει/απανταει κτλ μην απεπλιζεσαι δεν τρεχει κατι (συνηθως) απλα αρπαγμενη ειναι, ασε να ηρεμησει καποιες μερες και κανε μ ια προσπαθεια παλι...μιλαει η πειρα εδω...
  • Krissy @ 21.05.2010 19:36
    καλα της ειπες φωτουλα, δοκιμασμενο λεμε τα κριαρια γουσταρουν χωσιμο ειναι μαζοχες αλλα να ξερεις και τι λες ε, μην χωνεις στο κριαρι αυτα που σου εκανε ο διευθυντης στη δουλεια αχαχαχαχαχα εχουν ξεφυγει τα ζωντανα λεμεεεεεεεεεεεεεεεεεε
  • vikaki88 @ 21.05.2010 19:36
    ti egine re paidia ligo gym piga k gemise posa sxolia...mipws xasame tin mpala???
  • astropeleki @ 21.05.2010 19:38
    α ναι...αν μιλαμε για φρεσκια ταπηροκρανιοση κριαριου.....δωσε χρονο και απομακρυνσου...
     
    Krissy να σου θυμησω οτι φετος για πολλα κριαρια και διδυμια ειναι χρονια τεκνοποιησης...
  • astropeleki @ 21.05.2010 19:39
    maikd βγες και φανερωσου,γιατι θα τη πληρωσουν αλλοι...
  • astropeleki @ 21.05.2010 19:40
    χωστε στα κριαρια ρε...τι φοβαστε?θα σας ξαναμιλησουν...στανταρακι...απλα μπορει να μη σας αγαπανε πια...
  • fotoula @ 21.05.2010 19:40
    koita asxeta me ta zwdia... i poli eugeneia ston pragmatiko kosmo den politrabaei... den milas logw 'kalis anatrofis' pou lew ki egw, kai se blepei o allos ti xazoxaroumeni paidoula, etc...
     
    sugkatoikos tis einai o ilithios Krios ... oxi gkomenos... kai den tou poli apantouse toso kairo.. tis eipa ela, kairos einai orma kai pestou ta xyma, na teleiwsei epitelous to zitima tou.. kai an den tin paleuei stis xenities kai me tis monaxies tou na paei gia psuxanalusi i na gurisei stin patrida - ai sixtir kalomathimenoi Ellinares...
     
     
    kata t alla... kai ta muala sta kagkela
  • Krissy @ 21.05.2010 19:40
    αστρουλακι (τωρα ετσι θα σε λεω λοοοοοοοοολ) ειπες κατι κοπελα μου εσυ, ε ειπες κατι;
    τωρα μεταξυ μας δεν λεω οχι για ενα τεκνο (ο τονος στο ε) αλλα αυτοι που το λενε ποσο σιγουροι ειναι οτι θα βγει με σωας τας φρενας το αμοιρο απο ενα μουρλοκριαρο κι ενα μουρλοΙΙ ε;;;;;;;;;;;
  • fotoula @ 21.05.2010 19:41
    H Krios tha xanaepikoinwnisei me ton maik - standard ki egw to pisteuw... gia na doume
  • fotoula @ 21.05.2010 19:43
    ma giati na bgei normal to paidaki...
     
    ti nostimia exei i zwi xwris ligi 'trela'....
  • Krissy @ 21.05.2010 19:43
    fotoula μου συμφωνω, αν και εχω αρη στον κριο και μιλαω σαν νταλικιερης αμα μου τη βαρεσει...ο γατοac μου θελει ευγενειες και καθωσπρεπισμο αλλα δεν φτουραει καλη μου, πρεπει να τα χωνεις για να ακουγεσαι δυστυχως....οποτε βαζω κι εγω τους καλους μου τροπους στη τσαντα μου διπλα στο κραγιον λολ και ξηγιεμαι αλμυρο....
  • Krissy @ 21.05.2010 19:45
    astro δεν ειπαν μαζι ομως, ειπαν κριοι και ΙΙμια ειναι σε χρονια τεκτοποιησης..μπορει να ειναι και χωρια
  • astropeleki @ 21.05.2010 19:47
    μπορει και χωρια...ειπα εγω απαραιτητα μαζι...?
  • astropeleki @ 21.05.2010 19:48
    το παιδι πρεπει να τρελλιαρικο και σπιρτο...με διαβολεμενη ματια και ταχυτητα πνευματος...
  • labtec @ 21.05.2010 19:49
    ....αστρόπαιδα θα σας "αφήσω" για λίγο...καλή συνεχεια....αμα σας εύρω αργότερα..τα ξαναλεμε...φιλιά....!!
  • Krissy @ 21.05.2010 19:49
    Πολυ ευκολο ηταν, where's the catch?
     
    χμμμμμ δεν ξερω κανεναν με αυτα τα χαρακτηριστικα
  • Krissy @ 21.05.2010 19:50
    χαιρε lab
  • fotoula @ 21.05.2010 19:51
    byezzz
  • astropeleki @ 21.05.2010 19:51
    γεια σου Λαμπη!Ωρα καλη!
  • astropeleki @ 21.05.2010 19:52
    να ειναι...χανω ολοκληρες λεξεις σημερα...
  • fotoula @ 21.05.2010 19:53
    ftaei i Partheno selini... den mas paei... min ptoeisai, se katalabainoume ...
  • astropeleki @ 21.05.2010 19:54
    σληνη στη παρθενο...ονειρο...
  • astropeleki @ 21.05.2010 19:54
    σεληνη....ααα δε το εχω....πολλα νευρα απο το πρωι,τα επαιξε το συστηματακι
  • Krissy @ 21.05.2010 19:58
    cool cool λεμε, που θα παει θα περασει η ρημαδομερα...ναι γιατι αμα παει η σεληνη ζυγο σωθηκαμε ε, ασεεεεεεεεεεε μανιαμουνικη ειναι εκει
  • flamescreen73 @ 21.05.2010 19:58
    Να ρωτήσω κάτι ρε κορίτσια? Ρε σεις, μήπως έχετε στοιχεία στην Παρθένο και είναι τόσο πρόβλημα που χάνετε λέξεις - που πάντως καταλαβαίνετε - σε συζήτηση στο Ιντερνετ?
  • astropeleki @ 21.05.2010 19:59
    τεσπα...υπαρχει μεγαλη παραλειψη απο τον maikd...κατι εγινε και τα πηρε το κριαρι...ειπαμε τρελλοι τρελλοι αλλα χωρις λογο δε κατεβαζουμε ρολλα...
  • astropeleki @ 21.05.2010 20:00
    οχι δεν εχω...αλλα αυτο το κακο μου συμβαινει σημερα μονο
  • Krissy @ 21.05.2010 20:00
    Προσωπικα πλανητες δεν εχω αλλα ειναι ο 3ος μου στην παρθενο, δεν το παθαινω ομως αυτο καθε φορα που ειναι η σεληνη εκει....σημερα ομως κατι γινεται...
  • fotoula @ 21.05.2010 20:01
    bebaia astro den mas eipe ti tis ekane tis kopelas... kai ta pire kai den tou milaei...
     
    an kai me wroskopo Zugo [tou maik] ti na kanei i krios i ermi... kai polla pou 'antexe'....
     
    oso gia to parthenofeggaro simera.. no comments... eimai allou gia allou.. exei kai wraia mera kai 'taxideuw' ....
  • Krissy @ 21.05.2010 20:03
    Κοριτσια ενταξει χωρισε ο ανθρωπος θελει να κλειστει και λιγο να το αφομοιωσει το πραγμα, οπως λένε καθε χωρισμος ειναι ενας μικρος θανατος.
  • astropeleki @ 21.05.2010 20:10
    ασχετο...η μερα δε τελειωσε...ουτε και τα απιστευτα απο το πρωι...δωωωωσε λεμε!!!#@:$$%^&&*^%$^
  • fotoula @ 21.05.2010 20:15
    peite re paidia kanena gegonos.. share the knowledge
  • Krissy @ 21.05.2010 20:17
    για πες βρε astro τι γινεται καλη μου, ποιος σε πειραξε να πεσει βρωμοξυλο (οχι δεν τα καταφερνεις και μονη σου ε)
  • astropeleki @ 21.05.2010 20:30
    απλουστατο....αν μια δουλεια εχει υπολογιστει για ομαδα 5 ατομων στο οριο της τρελλας...πως βγαινει με 3???γμ την ανευθυνοτητα του κοσμου γμ...
  • astropeleki @ 21.05.2010 20:32
    φυγοπονοι ολοι και εαυτουληδες και καλοπερασακηδες....τα δικα σου δυσκολα ειναι μονο δικα σου...των αλλων τα δυσκολα γινονται ΚΑΙ δικα σου....#@$&^&*$!@#%!@$#
  • astropeleki @ 21.05.2010 20:35
    τερμα...η λυση για ενα κριαρι ειναι να ειναι αφεντικο και ΜΟΝΟΣ του στη δουλεια...θα ανοιξω μαγειρειο....μονη μου θα μαγειρευω και επιτοπου θα τα παιρνεις και θα φευγεις...κι ο,τι περισσευει το απογευμα θα το τρωω ή/και θα το μοιραζω σε κοσμο που δεν εχει να φαει...δεν υπαρχει αλλη λυση...
  • fotoula @ 21.05.2010 20:39
    oloi eautoulides ...opws ta les
  • Krissy @ 21.05.2010 20:39
    Α καλα, κουκλα μου αυτο ειναι συνηθισμενο φαινομενο δεν λεω βεβαια να το καταπινουμε αλλα παντου ετσι γινεται. Αυτο που λες για δικη σου δουλεια το ακουω απο πολλα κριαρια παντως, δεν θελετε κανεναν πανω απο το κεφαλι σας και ενω λετε να ανοιξετε δικη σας δουλεια ποτε δεν το κανετε...ασχετο το γιατι. Καλη ιδεα παντως, να περναω να παιρνω μαμ να θαβουμε και μερικους χαχαχαχα φιλουρες και calm down, παμε βαθιες αναπνοεεεεεεεες....
  • astropeleki @ 21.05.2010 20:46
    ο Ελληναρας το εχει το "δε βαριεσαι" καραμελα....εσυ να σκιζεσαι να εισαι ενταξει σε ολες τις προθεσμιες,μπορεις δε μπορεις γιατι δε δεχεσαι να κρεμασεις ανθρωπους....και ο καθε καλομαθημενος με Μπεμπελακ να μη σπασει κανα νυχι και σκισει κανα καλσον....μαλλον πρεπει να πεσει μια σχετικη πεινα,να καταλαβουμε 5 πραγματακια....
  • Krissy @ 21.05.2010 20:51
    Κοριστια σας αφηνω να κανω κανενα μπανακι και να χαλαρωσω απο το στρες...αμα ειστε μεσα θα επανερθω αργοτερα...ματς μουτς
  • astropeleki @ 21.05.2010 20:52
    οπως ειπε και ο κυριος Βαφειας,το βραδυ θα σωθουμε....λεω να αφησω το φονικο και για αποψε...καλο σας βραδυ
  • fotoula @ 21.05.2010 20:55
    bye loves...
  • flamescreen73 @ 21.05.2010 22:31
    Για να κάνεις δική σου επιχείρηση, χρειάζονται οπωσδήποτε κάποια κεφάλαια και κάποιος υποτυπώδης προγραμματισμός. Αυτοι είναι οι κυριοι ανασταλτικοι παραγοντες. αν τα καταφέρεις εκεί, προχωράς και παρακάτω. αλλα είναι και περιοριστικοί σαν παράγοντες σε δεσμευουν σε συγκεκριμμένα σημεία μέχρι να στηθεί όποια επιχείρηση και να ρολλάρει.
     
    απο εκεί και πέρα, όποιοι έχουν τη δυνατότητα, κάθε οικονομική κρίση παρέχει επιχειρηματικές ευκαιρίες, αλλά θέλει προσοχή το εγχείρημα.
  • Krissy @ 22.05.2010 11:32
    Σωστός ο Ταύρος....παιδιά το γατι ειναι αφαντο και ανησυχω για ωροσκοπο μου...γυρνα πισω καλεεεεεεε!!!!!!!!!!
  • maikd @ 22.05.2010 15:39
    ....................................
  • maikd @ 22.05.2010 15:43
    ?Εντροπία: είναι το μέγεθος της τάξης-αταξίας της ύλης που παρατηρείται σε ένα σύστημα. Όσο μικρότερη εντροπία έχει ένα σώμα, τόσο πιο χρήσιμη ενέργεια διαθέτει και τόσο μεγαλύτερη είναι η τάξη που εμφανίζει μικροσκοπικά η ύλη του. Στη φύση επικρατεί η πορεία προς την αύξηση της εντροπίας του Σύμπαντος.?
  • maikd @ 22.05.2010 15:44
    Έχει κανείς λοιπόν ακουστά τον δεύτερο νόμο της θερμοδυναμικής;
  • dimi84kara @ 22.05.2010 15:54
    και μιλα για "εντροπια" ο  επιστημονικος 2 νομος της θερμοδυναμικης???
    μηπως ειναι δικη σου προσαρμογη mail.......
  • maikd @ 22.05.2010 15:56
    Όχι τυχαία το πέταξα... 
     
  • maikd @ 22.05.2010 15:58
    Εσύ όμως για καλό και για κακό, ρίξε το μια ματιά
  • maikd @ 22.05.2010 16:04
    Και για να μην ξεχνιόμαστε, ο dj για σήμερα προτείνει:
    http://www.youtube.com/watch?v=0xjF_QyeTMY
     
     
     
    και είναι όλοι χαρούμενοι
     
  • dimi84kara @ 22.05.2010 16:06
    δεν ξερω αν τυχαια το "πεταξες", παρορμητικα παντως διαβασες την απαντηση μ!!
    (αλλοι εχουν το ονομα και αλλοι τη χαρη...)
    Για προσαρμογη εκανα λογο..και συγκεκριμενα στη λεξη "εντροπια"..
    μηπως εκανες δικη σ μεταφραση...οχι γενικα...
    θα με βρει αυτο οπως βρηκε και εσενα...
    dont worry!!!
    thnk for the tip(της ερευνας εννοω χρειαζομουν καποιον να μ πει οτι  βρισκεις ψαχνοντας...)
  • maikd @ 22.05.2010 16:08
    Αν θέλεις να μου πεις οτι η εντροπία δεν έχει σχέση με τον δεύτερο νόμο της θερμοδυναμικής, γιατί δεν μου το λες τόση ώρα και μου λες όλα αυτά;;; 
    Το κομμάτι σου άρεσε;;
  • dimi84kara @ 22.05.2010 16:15
    αυτο σου ελεγα..!
    δυνατο το κομματι....
  • maikd @ 22.05.2010 16:19
    Θα ήμουν ευγνώμων αν μου διατύπωνες και τον δεύτερο νόμο.... 
     
    Δυνατό;; Ακουστικά εννοείς ή συναισθηματικά;;
  • dimi84kara @ 22.05.2010 16:30
    οταν σ ειπα δυνατο ειχα ακουσει το 1/4 του κομματιου δηλ το πρωτο "κουπλε" -αν μπορουμε να το πουμε ετσι-...στο οποιο η μουσικη δεν ηταν δυνατη....θελοντας να πω οτι εχει ενταση αλλου τυπου...
    εχω θεμα με τη λεξη εντροπια μονο ..honestly...!
    το κατανοοω το υπολοιπο...
  • maikd @ 22.05.2010 16:40
    Το ίδιο θέμα έχω κι εγώ και γι' αυτό το έθιξα με αυτό τον τρόπο. Γιατί όμως δεν έχει σχέση με τον δεύτερο νόμο δεν μπόρεσα να καταλάβω... 
    Τέλος πάντων. Για πες το δικό σου θέμα με την εντροπία...
  • maikd @ 22.05.2010 16:48
    Fireworks, πολύ σωστά...οπότε μπορούμε να συνεχίσουμε την κουβέντα αφού ξεκαθαρίσαμε την σχέση εντροπίας με τον 2ο νόμο.  
  • maikd @ 22.05.2010 16:53
    Θα ήτανε ακραίο αν λέγαμε πως ακόμη και οι σχέσεις (όλων των τύπων) μεταξύ των ανθρώπων, αποτελούν μικρά θερμοδυναμικά συστήματα; 
  • dimi84kara @ 22.05.2010 16:54
    χωρις να χω διαβασει τα 392 σχολια αν με αυτον αναφερεσαι στα 2 χαριτωμεν ζωδια της φωτιας ειναι αληθεια οτι σε απομονωμενο περιβαλλον θα ευδοκιμουσαν μια χαρα..
    αλλα που να βρεθει αυτο το περιβαλλον.....
    κριος-λεων σημειωσατε Χ
  • maikd @ 22.05.2010 17:00
    Se apomonwmeno perivallon pira egw to 0-1
  • dimi84kara @ 22.05.2010 17:07
    αν σε "πιανω" σωστα εννοεις οτι οι λεοντες "τρεφονται" απο το περιβαλλον(περιγυρο) και ετσι ερχεται το χ ή το 1-0..??
    οι αληθεια ειναι οτι οι κριοι ασχετως πως φαινονται ειναι σε θεση να εκτεθουν πολυ...και αυτο το συνδεω με το οτι ενα απομονωμενο περιβαλλον προυποθετει και πλρη εκθεση..
    δεν ξερω πες μ αν το πας αλλου....
  • maikd @ 22.05.2010 17:10
    Tha prepei na diavaseis toulaxiston ta 120 apo ta 392 sxolia...
  • dimi84kara @ 22.05.2010 17:13
    χαχα εχεις δικιο!!!!
    που παω ετσι!!!
    καποια αλλη φορα!!!
     
  • maikd @ 22.05.2010 17:16
  • maikd @ 23.05.2010 15:33
    Τι έχουμε;
  • maikd @ 23.05.2010 15:50
    Τίποτα...

έχουν γενέθλια 245 μέλη.

γιορτάζουν οι: Πελαγία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...