παρακαλώ περιμένετε...

lewn me tauro!!SOS

  • vikaki88 @ 21.04.2010 23:01
    egw aneksartitws zwdiou ksekathara den tha to lega...me ton tropo mou omws tha to edeixna..i mporei na to lega metaxu asteiou k sovarou gia na pei opa ti paizei edw k n arxizei na provlimatizetai afou einai stin kosmara tou..
  • newflame @ 21.04.2010 23:43
    σα να βιάζεσαι λιγάκι!!!καλά καλά δεν έχετε μιλήσει, θα εκφράσεις ότι αισθάνεσαι??? στην καλύτερη περίπτωση θα κολακευτεί αλλά θα σε θεωρήσει επιπόλαιη, στη χειρότερη θα αδιαφορήσει παντελώς (είναι και ταύρος!!!)...Όσο συνειδητοποιημένη και εάν είσαι γι΄ αυτά που σου αρέσουν, το φλερτ είναι τανγκό για δύο. Πρέπει να συντονίζεις τα βήματά σου με τον άλλο...βάλε ρούχα που σε κολακεύουν, χαμογέλασε, μίλα χωρίς προσποίηση και με ευγένεια και φρόντισε κάπου κάπου να βρίσκεσαι  στο οπτικό του πεδίο. Όσο στη κοσμάρα του και να είναι, εάν είναι "γνήσιο" αρσενικό θα σε  "σκανάρει" σε δευτερόλεπτα. Το επόμενο βήμα θα πρέπει να είναι δικό του....καλή τύχη
  • primaveradimitra @ 21.04.2010 23:44
    dyskolh periptwsh o tavros..akoma k gw pou eimai aigokerws k exw polla koina mazi tous, dyskolevomai na tous proseggisw!einai ligo kleistoi.k gw den pistevw oti tha vohthouse to na peis xekathara pws niwtheis..prospathise na erthete pio konta,na sou anoixtei,na vreite koina endiaferonta k syzhthseis.einai poly prosektikoi oi tavroi k theloun na einai sigouroi gia ta aisthimata ta dika tous k tou proswpou,pou toys endiaferei,gia na ekdhlwthoun..kalh tyxh,sou euxomai!!thelei prospatheia,alla ola ginontai,nomizw!!
     
    ps:mporei k na tou areseis k na mhn to deixnei,an den einai sigouros...toys pernei arketo kairo na apofasisoun pws niwthoun k meta kinountai me arga,poly arga vhmata...!!!
  • primaveradimitra @ 21.04.2010 23:46
    tous "pairnei" ennoousa!syggnwmh gia to orthografiko!
  • flamescreen73 @ 21.04.2010 23:54
    Eξαρτάται αν ενδιαφέρεται ή όχι.
    Μην πέσεις με τα μούτρα. Πες του ότι τον θεωρείς ενδιαφέρον άνθρωπο και απολαμβάνεις την κουβέντα όταν μιλάτε. Οτι μαθαίνεις νέα πράγματα(αν λέει). Ώστε να μιλάτε καταρχήν περισσότερο.
     
    Βασικά εαν δείξεις πολύ ενδιαφέρον και δεν υπάρχει απο τη μεριά του θα κερδίσεις περισσότερη αδιαφορία...οι Ταύροι θεωρούν ότι αν κάτι δεν δέσει καλύτερα να κοπεί νωρίς. Και αυτό θα προσπαθήσει να εφαρμόσεο πάνω σου.
     
    Λάου-λάου και όσο μπορείς με χαμόγελο, γλύκα, θηλυκότητα, ωραία αρ'ωματα, όμορφα μαλλιά...τέτοια πράγματα. αν το παρατηρήσει πες κάτι που θα μπορεί να ερμηνευτεί ότι μάλλον για αυτόν το έκανες. κλπ. Καντον να ενδιαφερθεί δηλαδή και μετά δωσε του πράσσινο φως. δεν είναι δύσκολο. Πιο εύκολο απο το αντίθετο είναι.
  • Sevasmia @ 21.04.2010 23:59
    Υπομονή! Με Ταύρο να έχεις υπομονή!
    Συμφωνό με όλα τα παραπάνω....και τονίζω πως τον Ταύρο θα τον αφίσεις να σε ψάξει αυτός!
    Είναι εκτός από σταθερός (στο ζώδιο τουλάχιστον) αλλά και αργός στις αποφάσεις γιατι θέλει να νοιώθει σίγουρος...οπότε εσύ να είναι χαλαρή και ψύχραιμη!
    Δεν σε ξέρω καλά...αλλά νοίωθω την ανάγκη να σου το πω μιας και εγώ στο παρελθόν είχα εμπειρία με Ταύρο (και είμαι Λέων)!!!!
  • Sevasmia @ 22.04.2010 00:00
    Συμφωνώ με ω! σορρυ λαθάκι ορθογραφικό!
    Καλή επιτυχία..και ελπίζω να σε βοηθήσω ξανά αν μας πεις περισσότερα.
  • primaveradimitra @ 22.04.2010 00:03
    flamescreen,giati oi tavroi thewroun oti an de desei kati ap thn arxh,einai kalytera na kopei?giati einai toso apolytoi??
    ontws,xreiazetai terastia ypomonh me tavro!!!
  • flamescreen73 @ 22.04.2010 00:21
    Δήμητρα, ομολογώ ότι δεν έχω ιδέα. Για τον ίδιο λόγο που ο αιγόκερως πατέρας μου κάθε φορά που με έβλεπε στεναχωρημένο και είχε τύψεις, με έβγαζε για φαγητό(ύλη αντι συναισθήματος). είναι κομμάτι του χαρακτήρα τους. ρωτάς γιατί οι σκορπιοί είναι τόσο αφάνταστα εκδικητικοί? Δεν ρωτάς. για τους Ταύρους τότε γιατί ρωτάς?
     
    Πάντως φαντάζομαι ότι είναι θέμα resources και του να ακολουθείς τον πιο σύντομο δυνατό δρόμο προς μια κατεύθυνση. Αν δεν με ενδιαφέρει κάποια που με θέλει πολύ θα προσπαθήσω να με μισήσει/αντιπαθήσει και να θεωρήσει ότι της είμαι λίγος και δεν της αξίζω όσο είναι νωρίς. Γιατι αν κάτσω να τη γνωρίσω μετά θα με στεναχωρέσει το να σκεφτεί έτσι, θα μετράει η γνώμη της, ενώ στην αρχή μπορώ να ζήσω με αυτό. (αυτο βέβαια έχει σαν σκέψη και τμήμα απο το background μου). 
     
    αυτά, αν ενδιαφέρομαι για κάποια άλλη. Αν είναι προσεκτική μια γυναίκα μαζί μου και έχει ζωντανια, ακόμη και να μην είναι πρώτη μου επιλογή κανονικά θα το σκεφτόμουν κατ'ελάχιστο το να είμαι μαζί της. αρκεί να προσέχει τον ευατό της και να κρίνω ότι μπορεί να μου δώσει κάποια πράγματα που ζητάω.
     
    Επίσης, να έχετε υπόψιν ότι μπορεί να είναι μια γυναίκα πανέμορφη, να με διεγείρει, να είναι και έξυπνη και καπάτσα και "διαόλου κάλτσα"(που το βρίσκω πολύ ελκυστικό)αλλα να μην θέλω να κάνω τίποτα μαζί της ούτε ως πιθανότητα, να μην με εμπνέει για κάποιο λόγο. Να μην φταίει αυτή, αλλά εγώ δηλαδή. Ελπίζω να μην πέσετε σε τέτοια περίπτωση. Η αλήθεια είναι ότι ούτε εμένα θα μου άρεσε κάτι τέτοιο.
  • primaveradimitra @ 22.04.2010 00:40
    flamescreen.fysika k anarwtiemai giati einai ekdikhtikoi oi skorpioi(eytyxws den exw synanthsei kanenan ws twra)k etsi anarwtiemai k gia tous tavrous..opws tha anarwtiomoun k gia tous aigokerous..prospathw na tous katalavw,giati enw oloi lene oti tairiazoume,egw den exw tairiaxei me kanenan antra tavro(poly pithano na "ftaiei"o wroskopos mou-ydroxoos)!esy tairiazeis me aigokeroys?pistevw oti einai poly distaktikoi k fovountai na riskaroun..den to vriskw arnhtiko,giati k gw eimai etsi genika,alla an thelw kati poly ,tha kanw ta panta.symfwnw genika me osa eipes...einai h ghinh logikh,pou ta upologizei ola..
     
    psystyxws,nomizw oti epesa sthn teleytaia periptwsh,pou aneferes,xwris vevaia na pistevw oti eixa ola ayta ta xarakthristika pou aneferes ston yperthetiko vathmo..k epishs,gnwriza k tavro,pou endiaferotan gia mena,alla egw oxi k ton krathsa se apostash,gia na mhn plhgwthei meta,opws eipes k sy..
     
  • vrwmoliontaraki @ 22.04.2010 00:59
    diladi upomoni,prospatheia kai psuxraimia!tha akolouthisw tis symvoules sas kai elpizw na einai kalo to apotelesma!sas eyxaristw poly poly!
  • flamescreen73 @ 22.04.2010 01:20
    Δήμητρα πίστεψε με, δε βοηθάει και πολύ απλώς να κρατάς σε απόσταση...
    Το πολύ να δώσεις βάση σε σκέψεις ότι χρειάζεται υπομονή και διαφορετική μέθοδο...
    Πρέπει να δράσεις ενεργητικά για να έχει τη σωστή δυνατότητα αποτροπής.
     
    Ειναι απο τις ελάχιστες περιπτώσεις που λέω να κάνουμε πράγματα που αποβαίνουν προς το καλό των άλλων(γιατί κανονικά το καλό για τον άλλο δεν μπορώ να το ξέρω εγώ όπως και το αντίθετο. Ομως επειδη το καλό του σε αυτή την περίπτωση ίσως είναι το κακό το δικό μου, αναγκαστικά πρέπει να γίνουνε κάποια πράγματα).
  • χρυσακι @ 22.04.2010 01:22
    εννοειται πως δεν πρεπει να βιαστεις να εκφρασεις τα συναισθηματα σου!οπως ειπαν και παραπανω ο ταυρος ειναι αργος,θελει τον χρονο του!για προσπαθησε να τον προσεγγισεις ανοιγοντας κουβεντα για φαγητα,μαγειρικη!ξερεις τωρα ο καλυτερος τροπος για να γοητευσεις εναν ταυρο ειναι να του ετοιμασεις ενα καλο δειπνο η αν βαριεσαι  την κουζινα να του προτεινεις εναν καλο εστιατοριο για να πατε να φατε(αν το φερει η κουβεντα ,οι συνθηκες,η παρεα...)!μη φανεις ευκολη,δεν θελει κυνηγι ο ταυρος..το μονο που χρειαζεται ειναι να γινεις το κοκκινο πανι....μετα θα ερθει μονος του!!!περιμενουμε εξελιξεις...
  • yellow80 @ 30.04.2010 22:20
    popo kapsoura pou exei pesei me tous tavrous!!apo xtes pou mpika sto site exw dei toulaxisto 3 post...
    to kserw vrwmoliontaraki, ta exw perasei ki egw...k malista me tavro pou eixe ton ari ston leonta opws ematha meta apo sinomwsies ginaikwn (eimai athlia to kserw alla otan eisai erwtevmeni ...)gia na vrw k ti wra gennithike wste na kserw k wroskopo k na exw epipleon info gia to pws na ton proseggisw!ara sta matia mou fainontan theos...
    me eixe flertarei me ton pio wraio tropo alla imoun poli mperdemeni k ekana pisw...meta pou ekane ki aftos pisw arxisa na ton kinigaw..otan o tavros kanei pisw akoma k na se thelei to kanei k fainetai les k den prokeitai na asxolithei pote ksana mazi sou....megali istoria.
     
    tha sou pw afta pou katalava meta apo polles vlakeies pou ekana k kontepsa na ton xasw teleiws:
    se aggizei sto asxeto?to pio simantiko gia ton tavro...me to swma epikoinwnoun kalitera,einai sti fisi tous,gi'afto einai k kaloi erastes pistevw...
    sou xamogelaei xwris logo otan milate episis gia kati asxeto (de milaw gia xazoxaroumeno alla gia ena mistirio hamogelo,isws k ligo paixnidiariko)?
    einai evgenikos mazi sou?
    sou exei xarisei pote kati estw asimanto?
    oi tavroi deixnoun me poli ksexwristo tropo to endiaferon tous..k theloun k i alli na kanei to idio gia na paroun to prasino fws...
     
    na gineis to kokkino pani  opws eipane k ta paidia alla na apefthinetai mono se afton...an esi tou deikseis oti simperiferesai me ton idio tropo k se allous antres tote h tha apomakrinthei h tha ginei tavros en ialopolwio k sigoura oi tavroi kseroun kala pws na kanoun ton allo na zilepsei...k tote ante na tou ksanadeikseis oti mono afton theleis.
    an sou exei deiksei kapoia apo ta parapanw tote kane ki esi ta idia...to flirt etsi prepei na einai...k mi fovasai tipota.einai poli glika plasmata.arkei na pas me ta nera tous.
    an pali den sou deixnei kati idiaitero ti na kaneis...me to malako k me polli thilikotita...
  • primaveradimitra @ 30.04.2010 22:39
    ax,yellow80,ola ayta pou periegrapses gia to flirt tou taurou,ta exw zhsei,alla den edwsa to prasino fws...k gw san esena,otan o tauros ekane pisw,arxisa na kanw kinhseis gia na ton proseggisw..htan thetikos arxika,alla den ekane kamia kinhsh sth synexeia..oyte kan xronia polla sth giorth mou den eyxhthike...!k egw katelhxa sto symperasma oti den prokeitai na xanasxolhthei mazi mou oso k an endiaferotan gia mena..k htan poly glykos...!alla h alhtheia einai oti den hmoun poly sigourh gia to poso ton hthela k de me peiraxe para poly ayth h istoria..
    omws,pisteyw oti tha mporouse na kanei perissoteres kinhseis ex arxhs,alla ap' o,ti exw katalavei,oi tauroi leitourgoun pio arga k theloun na einai sigouroi oti yparxei antapokrish..
    flamescreen,twra eida to mhnyma..ti ennoeis oti eprepe na drasw energhtika ,gia na exei th swsth dynatothta apotrophs??afou den epikoinwnousa mazi tou k kratousa apostash,de shmaine oti den endiaferomai??(ayto anaferetai se tauro pou endiaferotan gia mena,alla egw den endiaferomoun gi auton.)
  • flamescreen73 @ 30.04.2010 23:15
    Μπα, αν τον κρατούσες και σε απόσταση και με την επικοινωνία κομμένη, καλά ήσουν γενικά. Δεν το διευκρίνησες αρχικα. Αυτό ξεπερνιέται δύσκολα ή εύκολα. Το ναι μενα αλλά είναι μάλλον πιο δύσκολο(αλλα έτσι και αλλιώς πέρασε και η μέθοδος που προτείνω είναι πιο εφαρμόσιμη απο Ταυρους. Οι αιγώκεροι μπορεί να δρουν αλλιώς)
     
    Μιας και ανακινήθηκε το θέμα, να προσθέσω ένα δυο πράγματα...Δεν θα βρεις άκρη με Ταυρο, ΠΟΤΕ, έαν τυχόν και καταφύγεις σε "πραξικομματικούς πειθαναγκασμούς" στην πορεία, προσπαθήσεις να τον σύρεις κάπου με γυναικείες τσαχπινιές. Εαν θέλει τον χρόνο του, θέλει τον χρόνο του όχι για να ξοδέψει χρόνο αλλά γιατί θέλει να γίνουν κάποια πράγματα ή πρέπει να δουλέψει με τον ευατό του. Σίγουρα η ανταπόδωση είναι σημαντικό τμήμα του φλέρτ. Και σίγουρα όχι ψευτιές και παγαποντιές στον Ταύρο, εκτιμάμε την ειλικρίνεια, πάρα πολύ ,αλλά εξαρχής. Αν κρίνει ότι είσαι κάπως και δείξεις ότι είσαι αλλιώς στην πορεία θα μπερδευτεί. Και θα πρέπει να μάθει που είναι η αλήθεια και που το ψεμμα. Που και αυτό θα του φάει χρόνο.
     
    Και κάτι που ξέχασα, Δήμητρα, ο λόγος που δεν ήρθε καν να σου ευχηθεί για την γιορτή σου ο Ταύρος, ήταν -- κατα πάσα πιθανότητα - ότι προσπάθησει να δει που βρίσκεστε και εσύ του είπες με τον τρόπο σου "κάτσε μακρυά μου", και αυτό ακριβώς έκανε, δεν υπήρχε αίσθημα ασφάλειας με το να έρθει εκεί και να παριστάνει τον κλόουν. Το αποφεύγουμε οι Ταύροι.
  • flamescreen73 @ 30.04.2010 23:40
    Εχεις κάνει σωστές κινήσεις βασικά και που όντως γυναίκα δεν τις κάνει.
    2 σκέψεις μόνο μπορώ να κάνω...ότι ταυτοχρόνως είχε κλονιστεί αφάνταστα η εμπιστοσύνη του σε σένα ΚΑΙ υπήρχε και κάτι απο το παρελθόν του που ξαναήρθε στην επιφάνεια.
    Πάντως, αυτοπαρουσιάζεσαι τέλεια, που με φέρνει σε σκέψεις, μήπως τα βλέπεςι και λίγο μονόπλευρα? Απο την εμπειρία μου, οι αιγώκεροι έχουν μια αδυναμία να δούν την άλλη πλευρα που όμως υπάρχει.
     
    Πχ, θα μπορούσες να του μιλάς αλλα(σενάριο δε λέω ότι έτσι έγινε) να είσαι και επιθετική ή αρνητική μαζί του ταυτόχρονα, που αυτός που το κάνει δεν το βλέπει συχνά. Η να έχεις άγχος και να φαίνεται ότι δε βλέπεις την ώρα να φύγεις, και να υπάρξει και η ερμηνεία απο μεριάς του "δεν της αρέσει πραγματικά να είναι μαζί μου". Δεν ξέρω, ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό.
  • flamescreen73 @ 30.04.2010 23:50
    Ο Ταυρος δεν έχει πρόβλημα να δείξει κάποια πράγματα...(ανάλογα και άλλων χαρακτηριστικων του πάντα). Το θέμα είναι όταν συναντά κάποιον που δεν έχει πρόθεση να ρίξει τα μούτρα του καθόλου. Εαν το κάνει(τα ρίξει) θα τον εκτιμήσει πολύ. Αν δεν το κάνει, πιθανώς να βάλει και ο Ταύρος τον εγωισμό του μπροστά. Μετά το να τα ρίξει θα θέλει προσπάθεια γιατί που να ξέρει ο Ταύρος ότι ο άλλος δεν κάνει κίνηση για να αρχίσει το παιχνίδι απλά απο την αρχή?
     
    Υπάρχει κάποια σταθερότητα ως σημείο αναφοράς στην ημέρα της μαρμότας μεν, αλλά δεν θέλεις και να ξαναχτίζεις το σπίτι σου κάθε μέρα.
  • flamescreen73 @ 01.05.2010 00:19
    Χαχαχα, ρε Δήμητρα, τι να σου πώ ρε συ τότε? Βγήκατε, του πρότεινες να βγείτε και συμφώνησε και δεν το ξανακάνατε...θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε αν λες αλήθεια...
     
    Προφανώς έμπλεξες με Ταύρο που πάσχει απο την ασθένεια των τρελών αγελάδων...
    Με τόση προσπάθεια που έκανες θα είχα παραπάρει θάρρος μάλλον (και μπορεί να έκανα και χοντράδες), αν ενδιαφερόμουν.
     
    Εννοείται ότι οι Ταύροι είναι παραδοσιακοί, αλλά δεν θα απέρριπτες κάποιον επειδή έκανε αυτό που μπορούσες να έχεις κάνει εσύ. 
  • flamescreen73 @ 01.05.2010 00:24
    Παντως για τα μούτρα του, ο Ταύρος δεν τα έχει ψηλά, φυσιολογικοί άνθρωποι είμαστε και δεν είμαστε μαθημένοι να μας σκουπίζουν τον κώλο όταν λερώνεται, όπως άλλα ζώδια. Εγω είπα ότι τα κρατάμε ψηλά όταν τα κρατάει και ο άλλος.
     
    Αλλά είμαι και διαφορετικής αντίληψης Ταύρος, έχω παρελθόν στα νερά...ισότητα και εξομείωση είναι το μότο μου, όχι αγώνας για επικράτηση και ισοπέδωση του "εχθρού". εκτός και σκυλιάσω βέβαια.
  • flamescreen73 @ 01.05.2010 00:59
    Καλά όλα τα άλλα ρε Δήμητρα, αλλά μήπως προβάλεις και λίγο στον άλλο πράγματα?
    Εγώ δεν είμαι φίλος σου, αλλά δεν μπορεί άγνωστος και φίλος σου να φτάνουν σε παρόμοια συμπεράσματα, ο φίλος σου πρώτα εσένα θα στηρίξει εκτός και έχει το αίσθημα του δικαίου που μπορεί να υπερβαίνει αυτό της φιλίας. Αλλά τότε θα ήταν ακριβοδίκαιος.
     
    Δεν είμαι δύσπιστος, αλλά είμαστε καταρχήν στο Ιντερνετ, οι περισσότεροι αποφεύγουν να πουν αλήθειες, έστω και με την ανωνυμία που υπάρχει, λένε περίπου την αλήθεια, ή άλλες φορές την αλήθεια που τους συμφέρει να πουν και δεν λέω με αυτό ότι εσύ το έκανες, αλλά παραδεκτό είναι ότι κάποιοι το κάνουν και δεν ξέρεις συνήθως ποιοι(δεν με ενδιαφέρει όμως να απολογηθω/δικαιολογηθώ για αυτά που λέω, είμαστε σε γενικό θέμα και μιλάω και γενικά έτσι και αλλιώς, αυτό αρκει)
     
    Οσο για τις συμπεριφορές που λές ότι μπορεί να είναι και Ταύρων(προβάλεις λίγο επειδή νομίζεις ότι το είπα για εσάς, μάλλον), είναι για τρίτα ζώδια, όπως και η άλλη μου αναφορά. Χρησιμοποιώ λίγο σε όσα λέω και το "τα λέω στον τάδε για να τα ακούσει ο δείνα", αλλά δεν είναι κακό.
     
    Εξάλου ο κόσμος ούτε γύρω σου γυρίζει ούτε γύρω μου, αλλά εμείς γύρω απο αυτόν όπως και όλοι. Αλλο αν επιλέγουν κάποιοι να φερθούν σε ένα τμήμα του πληθυσμού ωσαν να γεννήθηκαν με χρυσό κουτάλι στο στόμα και κληρονομικό χάρισμα(σχεδόν τόσο απεχθές μερικές φορές όσο και η ατέλειωτη κλάψα μερικών ζωδίων.)
     
    Δεν ξέρω τι να σου πώ. Πάντως αφού θεωρείς ότι έχεις δίκιο και έχεις  πράξει καλώς, δεν έχεις πρόβλημα γιατί δεν έχεις και τύψεις. Τύψεις(δευτερες σκέψεις ενοχικής μορφής) έχεις όταν παραδέχεσαι ενδόμυχα ότι έχεις κάνει πράγματα που κανονικά δεν μπορείς να επιτρέψεις ανα αναδυθούν στην επιφάνεια και μόνο με αυτή τη μορφή επιτρέπεις να υπάρχουν και είναι και λίγο καταστροφικα.
     
    Υποθέτω ότι μόνος λόγος που ασχολείσαι είναι απο ότι φαίνεται να πείσεις και τους άλλους ότι έχεις δίκιο και όλα έγιναν όπως έπρεπε και καλώς δεν προχώρησαν. Μην σε απασχολεί ιδιαίτερα, οι άνθρωποι δεν είναι εσύ και οι σκέψεις σας πάντοτε θα έχουν αποκλίσεις. Μην προσπαθείς να ταυτίζεστε σε όλα γιατί δεν γίνεται, εαν αυτό κάνεις. Απλά βρες και κράτα αυτά που συμφωνείτε. Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις με τις διαφωνίες είναι να δεις απο που ξεκινάει ο τρόπος σκέψης του καθενός και να επωφεληθείς απο τη διαφορά, να ανοίξει το μυαλό σου. Συχνά, αυτό είναι και το μόνο κέρδος που μπορείς να έχεις απο μια διαφωνία.
  • flamescreen73 @ 01.05.2010 01:30
    Το δέχομαι.
  • primaveradimitra @ 01.05.2010 01:34
    xairomai!
  • flamescreen73 @ 01.05.2010 01:38
  • primaveradimitra @ 01.05.2010 01:47
    arghsame liiigooo alla synennohthikame telika...thelw na pisteyw..!
  • flamescreen73 @ 01.05.2010 01:55
    Ναι, συμφωνήσαμε ότι βλέπουμε διαφορετικά τα πράγματα και παρολα αυτά είμαστε εδώ και μιλάμε για αυτή τη διαφωνία.
  • flamescreen73 @ 01.05.2010 02:26
    To ότι υπερασπίζομαι τις απόψεις μου διαφωνόντας, όπου το κρίνω σωστό και πρέπον, δεν με κάνει αντιδραστικό και πνεύμα αντιλογίας...θα με έκανε όμως υποτονικό, και αποχαυνωμένο ακόμη και αδύναμο το να κάτσω να συμφωνήσω με πράγματα που δεν πιστεύω, μόνο και μόνο για να μη διαφωνήσω με αυτά.Οι άνθρωποι δεν καθορίζονται απο τα άστρα, αυτά λειτουργούν σαν μαγιά για να πλαστεί το αρχικό υλίκό του ανθρώπου, ή και αυτό με το οποίο μετασχήματίζεται σε δεδομένη στιγμή. Παρόλα αυτά θα σου πώ ότι σελήνη έχω στον αιγόκερω και Αφροδίτη στον Ταυρο.
  • flamescreen73 @ 01.05.2010 02:45
    Δεν με πρόσβαλες. Πιστεύω αυτό που είπες να μη σημαίνει ότι θεωρείς ότι εγώ σε πρόσβαλα, που σίγουρα δεν είναι σκοπός μου, αλλά απο την άλλη, σε ότι πρέπει να διαχωρίσω τη θέση μου, σίγουρα και κάθε φορά που θα απαιτείται, θα προσπαθώ να το κάνω.
     
    Τώρα αν ο μόνος τρόπος που μπορεί να μην προσβάλω κάποιον έστω και που δεν γνωρίζω είναι να συμφωνήσω μαζί του και να απαρνηθώ τα πιστεύω μου, είναι κάτι που δεν είμαι διατεθειμένος να κάνω. Καλύτερα να είμαι αληθινός και να μην αρέσω, παρά ψεύτικος και να αρέσω.
     
    Καληνύχτα σου και να έχεις καλό μήνα.
  • vrwmoliontaraki @ 23.05.2010 03:30
    gkouxou gkouxou!! xD exei ksefugei ligaki to thema..Ooo tauros dilwse oti tou aresw alla kollaei kapou.Ostwso mou fainetai oti exei mpei se skepseis oti k emena m aresei..Koitaei monimws alla den kanei tipota :\
  • flamescreen73 @ 23.05.2010 19:51
    χαχαχαχα!!!! Κάποιος έσβησε ένα κάρο απο τα σχόλια του εδω πέρα, και φαίνομαι να μιλάω σαν βλάκας με τον ευατό μου...μεγάλη αφασία!!!!! Χαχαχαχα!!!!
  • flamescreen73 @ 23.05.2010 19:57
    vrwmoliontaraki, είσαι στον ίδιο χώρο μαζί του ώστε να βλέπεστε?
    Η αδερφή μου ήταν έτσι με κάποιον, ώσπου τα πήρε στο κρανίο και τον φίλησε αυτη στα ίσια.
    Μου φαίνεται τον έβρισε κιολας μετά και δε μιλιοντουσαν ένα μήνα, αλλα τελικά΄"ήταν μαζί" μετα απο αυτό. Πιθανότατα θέλονται ακόμη παρότι έχουνε χωρίσει, νομίζω αυτός τη θέλει(αλλα μαλακία υπόθεση, αυτός ήταν σε κάτι άλλο που δεν ήθελε πια)
     
    Αλλά αυτή είναι Αιγόκερως, που μάλλον δε σε βοηθάει, ως προς το τι να πράξεις. Εαν κοιτάει συνέχεια χωρίς πράξη, δεν του έδωσες το κατάλληλο πράσσινο φως. Ρωτα καμμιά φίλη σου που ήταν με Ταυρο τι έκανε εκείνη.
  • vrwmoliontaraki @ 25.05.2010 16:46
    mia fili mou (mesazontas) ton rwtise sta isia an tha ekane kati mazi mou kai eipe me ti mia ennoeitai kai oti tou aresw...ostwso ton petuxa meta apo 3 meres apo auto to skiniko kai xairetise kapws.. dustaktika,koitouse apo makrua kai eixe ferei kai ton aderfo tou profanws gia na me egkrinei.Den kserw ti exei sto mualo tou kai an tha thelei na proxwrisei,alla den thelw na dwsw allo prasino fws ama den exei skopo na kanei kati.Auto me ta svismena sxolia mou prokalei gelio..afou les tin apopsi sou ti tin sviiiineisss?????esu pou ta diegrapses akoussss???

έχουν γενέθλια 262 μέλη.

γιορτάζουν οι: Φίλιππας, Ιάκωβος, Ιακωβίνα

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...