παρακαλώ περιμένετε...

Χαμένο αντικείμενο και ωριαία αστρολογία

  • astropet @ 16.09.2011 17:16
    Τα χαμένα κορμιά (χαχα!) μπορεί να είναι στον 12ο, τα χαμένα αντικείμενα όμως όχι. 2ος ή 4ος.
  • fotoula @ 16.09.2011 17:17
    νομίζω ότι το αντικείμενο είναι ο κυβερνήτης του 2ου....(possessions wise...)
  • fotoula @ 16.09.2011 17:17
    astropet, πάλι συγχρονιζόμαστε... λολ
  • astropet @ 16.09.2011 17:24
    Τζεμ, εσύ μη μιλάς, κάνεις αρνητική διαφήμιση του 12ου. Ξέρεις ότι όλοι που έχουν 12ο στο σάιτ αναρωτιούνται: Έχει πλάκα να καταντήσω σαν κι αυτόν!!!
  • fotoula @ 16.09.2011 17:28
    πετ, καλό !! χαχαχχα
     
    τόσο πολύ μιλάνε οι 12οι.....???? εγώ πάντως δεν βγάζω λέξη -
  • astropet @ 16.09.2011 17:30
    Μιλάει πολύ γιατί είναι Δίδυμος. Μιλάει αρρωστημένα πολύ, γιατί είναι 12ος.
  • astropet @ 16.09.2011 17:33
    Αμάν αυτό το δίκαιο! Ενοχικό ή εμπράγματο; Δίκιο λέει ο κόσμος!
  • astropet @ 16.09.2011 17:37
    Θα φύγεις από το ποστ, να μιλήσουμε λίγο για το θέμα; Αμάν, βραχνάς...
  • astropet @ 16.09.2011 17:41
    Εξαρτάται. Λογικά θα είναι μέσα στο σπίτι. Ένας χώρος όπου διαβάζει και μελετά; Κοντά στο εικονοστάσι; Πολλές επιλογές υπάρχουν. ΑΝ ο δείκτης είναι ο Κρόνος. Πότε το έχασε επίσης, αν ξέρει, μπορεί να μας φανεί χρήσιμο.
  • astropet @ 16.09.2011 17:44
    Πόσα μαθαίνει κανείς από αυτές τις κατινιές... Αλλά δεν θα καταλάβεις. Ερμής στον Ταύρο, στον 12ο. Βράσε όρυζα.
  • astropet @ 16.09.2011 17:45
    Τέσσυ, ναι, θα μπορούσε να είναι μια επιλογή, αλλά πρώτα πρέπει να αποκλείσουμε τους χώρους του σπιτιού.
  • astropet @ 16.09.2011 17:50
    Άντε πήγαινε παλικάρι μου να γράψεις το επόμενο κεφάλαιο της Λαίδης Χάμιλτον! Που μας έχεις αφήσει μες το σασπένς!
  • Journey @ 16.09.2011 17:58
    Τα χαμένα αντικείμενα είναι ό,τι πιο δύσκολο!
    Στο βαθμό δυσκολίας  ο προσδιορισμός του σωστού χρόνου.
    Ο Frawley λέει σχετικά :
    " Η αποτίμηση της ετπιτυχίας μου μ ΄αυτές τις ερωτήσεις είναι μακράν κάτω από ό,τι έχω με τους ωριαίους γενικά.........Το πρόβλημα βρίκσεται στη μετάφραση των συμβολισμών από το χάρτη στη ζωή"
     
    Πι.Ες. Βρε GICRI, βρε GICRI..
  • Journey @ 16.09.2011 17:58
    * Στο βαθμό δυσκολίας * ακολουθεί *  ο προσδιορισμός του χρόνου
  • astropet @ 16.09.2011 18:02
    Κι επίσης πρώτα ψάχνουμε ΑΝ θα βρεθεί και μετά κοιτάμε πού μπορεί να είναι. Διαφορετικά δεν έχει νόημα.
  • Journey @ 16.09.2011 18:03
    Το συνταγολόγιο είναι ο 2ος οίκος σου που μας μιλάει για τα κινητά σου αγαθά.
    Μπορεί να έχει να κάνει με την υγεία { 1ος } και με την ασθένεια - τότε το χρησιμοποιείς { 6ος} αλλά δεν παύει να είναι ένα ακινητό αγαθό που σου ανήκει.
    Στη συγκεκριμένη περίπτωση εσύ και το συνταγολόγιο ταυτίζεστε ως προς το δείκτη.
     
    * Το πολύ παράξενο είναι οτι άνοιξα με σκοπό να αναφερθώ σε μία τέτοια περίπτωση που συνάντησα χθες *
     
    Η Σελήνη σημειοδοτεί εν γένει τα χαμένα αντικείμενα αλλά τα χαμένα αντικείμενα έχουν επίσης, ανάλογα με το τι είναι και τον δικό τους σημειοδότη.
    Αν ήταν ένα κόσμημα, θα είχε την Αφροδίτη, αν ήταν μάι χρυσή λίρα, τον Ήλιο, αν ήταν κάτι παλιό, τον Κρόνο, αν ήταν φωτογραφική μηχανή, τον Κρόνο και πάλι.
    Το συνταγολόγιο δεν είναι βιβλίο για να έχει έτσι εύκολα σημειοδότη τον Ερμή αλλα΄δεν παύει να είναι ένα μέσο όπυο εγγράφονται πληροφορίες, άρα, και πάλι, κατά τη γνώμη μου έχει φυσικό σημειοδότη τον Ερμή.
     
  • Journey @ 16.09.2011 18:06
    Γι αρκετούς , τα χαμένα αντικείμενα αντιμετωπίζονται διαφορετικά από τα παραπεταμένα αντικείμενα αλλά αυτό, δεν είναι ορθό.
    ____________________________________________________________________
     
    Αναζητώντας ένα αντικείμενο βλέπουμε πρώτα τα εύκολα:
    _ Αν είναι χαμένο/παραπεταμένο
    _Αν είναι κλεμμένο_Αν υπάρχει ελπίδα να βρεθεί
     
    ____________________________________________________________________
     
    Όταν έχουμε καταλήξει πως είναι χαμένο, πρέπει νααρχίσουμε να υποθέτουμε αν είναι μέσα ή έξω από το σπίτι.
    ΔΕΝ υπάρχει κάτι σαφές που να μας το δείχνει αυτό ως κανόνας, άρα, την κάθε φορά, είμαστε μόνοι μας, εμείς και ο χάρτης
     
     
  • Journey @ 16.09.2011 18:07
    Καλησπέρες κυρίες και κύριοι
     
  • Journey @ 16.09.2011 18:09
    Τζεμ, σε παρακαλώ, κάνε μια βόλτα ως το Ν. Πόλο κι έλα σε έξι { 6 } μήνες..
     
  • Journey @ 16.09.2011 18:11
    Το αντικείμενο θα βρεθεί σύντομα , ο Ερμής δεν καίγεται, και είναι στο "σπίτι" του, ψάξε λίγο καλύτερα...μπορείς να το δεις.
     
     
  • Journey @ 16.09.2011 18:13
    Θα επανέλθω με κανόνες ανεύρεσης ή μη αλλά είμαι κάπως βιαστική επι του παρόντος.
    * GiCRI, ψάξε στο "σπίτι" του ό,τι και αν σημαίνει αυτό { συρτάρι, θήκη, σάκκος}  κάπου κοντά στο πάτωμα.....
    και πες μας.
    Αν δεν το βρεις σε λίγη ώρα θα επανέλθω
     
  • Journey @ 16.09.2011 18:14
    Νοτιοδυτικά δες...
  • astropet @ 16.09.2011 18:15
    Πρέπει να βρούμε μια όψη συγκλίνουσα του κυβερνήτη του πράγματος με τον κυβερνήτη του 1ου ή του 2ου (αν το πράγμα συμβολίζεται από άλλον πλανήτη). Εδώ Κρόνος κυβερνήτης και 1ου και 2ου, άρα δεν μας βοηθάει. Ίσως αν ετοιμαζόταν να γυρίσει ανάδρομος, να μας αρκούσε. Αλλά δεν θα το κάνει. Πάμε στη Σελήνη (αν τη θεωρήσουμε ως δείκτη του πράγματος). Δεν θα κάνει όψη με τον Κρόνο.Μήπως ο Άρης (κυβερνήτης 4ου); Δεν θα κάνει όψη με τον Κρόνο, ούτε αυτός. Μήπως Ερμής; Δεν είναι καμμένος, είναι όμως κάτω από τις ακτίνες και βαδίζει για καμμένος, άρα το αντικείμενο δεν πολυφαίνεται τώρα και θα θα φαίνεται ακόμα λιγότερο στο μέλλον. Επίσης, δεν μου αρέσει καθόλου η ΑΚΡΙΒΕΣΤΑΤΗ σύνοδος του Πλούτωνα με τον ωροσκόπο.
  • astropet @ 16.09.2011 18:17
    Ο Ερμής δεν βλάπτεται επειδή είναι στο σπίτι του. Το συνταγολόγιο είναι μια χαρά, υγιέστατο (αν είναι ο Ερμής). Αλλά εδώ αλλο μας ενδιαφέρει. Αν θα βρεθεί.
  • Journey @ 16.09.2011 18:20
    Επίσης, κρατείστε οτι ο 8ος ως χώρος μας μιλάει για αποχετεύσεις, τουαλέτες...
    Ε?? 
  • Journey @ 16.09.2011 18:21
    tessy, εμένα δεν με υπλογίζεις? O astropet είναι διεθνούς φήμης, δεν θα ασχοληθεί με σένα...ενώ εγώ, εγώ που σ αγαπάωωωωωω...
    σνιφ
  • astropet @ 16.09.2011 18:21
    Ή και το μπάνιο, πιο απλά. Κάπου κάτω στο πάτωμα (αν πάρουμε τον Ερμή). Είναι και η Fortuna εκεί.
  • Journey @ 16.09.2011 18:23
    Λοιπόν, εντελώς θυμωμένη που προτιμάς τον astropet , θα σου πω οτι τους εξωκρόνιους δεν τους εξετάζουμε ποτέ ως δείκτες.
    Όμως, σε στενή σύνοδο με το δείκτη θα τοςυ δούμε , θα δούμε τη σημασία που έχει η όψη, το τι μας λέει.
    Επίσης θα τους δούμε αν βρίσκονται σε ακμή γωνιακού.
    Σωστά τα λες, μόνο που ο Πλούτωνς δεν σημαίνει εμμονή τόσο όσο γενικά ζημίε ςκαι ανακατωσούρες
  • astropet @ 16.09.2011 18:24
    Ο αγαπημένος της Journey λέει ότι ο Ουρανός, πράγματι, φαίνεται να έχει μια κάποια σχέση με το διαζύγιο ή το χωρισμό, αν είναι ακριβώς πάνω στην ακμή. Οι άλλοι δύο, κάτι απροσδιόριστα αρνητικό.
  • Journey @ 16.09.2011 18:25
    Πρώτη εγώ είπα για το μπάνιο
    ααααα στη θήκη με τα άπλυτα στο μπάνιο!! εκεί πέταξες την polo πάνινη τσάντα που έχει μέσα και το συνταγολόγιο..άντε, δες, αδημονούμε { κυρίως αν το μπάνιο έχει ΝΔ προσανατολισμό }
  • astropet @ 16.09.2011 18:26
    Ναι, ναι, πρώτη εσύ!
  • Journey @ 16.09.2011 18:26
    Nai t;essy? Καλλλλλλλλλλά, ξαναχάσε δακτυλίδι και έλα να με ρωτήσεις..
    Θα κρατήσω την αναπνοή μου και δεν θα μου πάρεις λέξη όμως!
     
    * Θυμάσαι που σε παίδευα? ο 9ος σημαίνει και "κοντά στοςυ τοίχους" αλλα΄το έμαθα πρόσφατα
  • astropet @ 16.09.2011 18:27
    Κι αν δεν πεταγόσουν συνέχεια σαν την πορδή, θα το είχαμε βρει κι εμείς.
  • astropet @ 16.09.2011 18:30
    Ο Ερμής είναι και κυβερνήτης του 6ου βλέπω... Χμμμ. Βιβλίο για τις αρρώστιες... Κολλάει...
  • Journey @ 16.09.2011 18:31
    Εγώ πετάγομαι σαν την πορδή???
    Ε, ρε post που σας χρειάζεται!!!
    Πάω να κάνω επειδή είναι εξαιρετικά σοβαρό το θέμα...
     
    ΠΙ.Ες. το συνταγολόγιο το αντικαθιστάς εύκολα
  • Journey @ 16.09.2011 18:32
    Θα σας γράψω και τους κανόνες ανεύρεσης αλλά άλλη μέρα, σήμερα καίγομαι!
  • astropet @ 16.09.2011 18:35
    Στον Τζεμ το είπα, πού θα το έλεγα;
  • astropet @ 16.09.2011 18:42
    Το βλέπει ως βιβλίο ή σαν document ας πούμε. Όχι ότι έχω επιφυλάξεις, αλλά όπως είπε πολύ σωστά αυτές οι ωριαίες είναι πολύ δύσκολες, τα κοιτάω όλα.
  • astropet @ 16.09.2011 18:54
    Ακμές μόνο, θα έλεγα. Το δύσκολο είναι στον εντοπισμό του σωστού κυβερνήτη, νομίζω.
  • astropet @ 16.09.2011 18:56
    Και το ότι κάθε πλανήτης κυβερνάει πολλά πράγματα και μέρη και οι πιθανότητες είναι πολλές.
  • Journey @ 16.09.2011 19:09
    Τζα
     
    Έκανα το πολύ σημαντικό μου post και παρακαλώ να μεταφερθούμε για λίγο εκεί να με βοηθήσετε .
    Όλοι?? όχι και όλοι...ο Τζεμ μπορεί να παραμείνει εδώ και να περιμένει τα νεότερα της GICRI η οποία αφού ψάξει στο Νοτιοδυτικό λουτρό και χαμαί ας μας ενημερώσει και μετά αρχίζουμε ξανά την έρευνα - εφόσον δνε βρεθεί το χαμένο συνταγολόγιο- που νομίζω οτι θα βρεθεί εύκολα..
     
     
  • Journey @ 16.09.2011 19:21
    Όχι είναι γελοιότητες του χειρίστου είδους...
     
    Το παραδέχομαι !!
  • GICRI @ 16.09.2011 22:52
    Σας ευχαριστώ πολύ για την προσπάθεια έφαγα τον τόπο και δεν μπορώ να το βρω.Πάντως έχετε δίκιο την τελευταία φορά που το χρησιμοποίησα ήταν τον 15αύγουστο και το είχα πάρει στο γραφείο μου στην δουλειά μαζί με εκτυπώσεις λογιστικών καταστάσεων για έλεγχο.Όταν θα επιστρέψω στο γραφείο θα ψάξω και εκεί.Το γραφείο μου είναι Νοτιοδυτικά .Γνωρίζω ότι μπορώ να το αντικαταστήσω σε περίπτωση οριστικής απώλειας, όμως έθεσα το ερώτημα στην προσπάθειά μου να καταλάβω πως λειτουργεί η ωριαία σε ένα ερώτημα σαφές, χωρίς συναίσθηματικές εμπλοκές .Αστρόπαιδα με βοηθήσατε πάρα πολύ να αρχίσω να βάζω σε μια τάξη την προσπάθειά μου στην μελέτη της ωριαίας!
  • GwgwOuf @ 17.09.2011 00:46
    ασχετο @GICRI , δεν μπορω να διαβασω τωρα τα 115 ποστς, αλλα τι συνταγολογιο ψαχνεις?? ...διοτι αν η ασφαλεια σας εινα δημοσιο γινεται πλεον μονο ηλεκτρονικα η συνταγογραφηση και δε σου χρειαζεται το συνταγολογιο
  • GICRI @ 17.09.2011 01:07
    Μόνο του στενού δημόσιου τομέα εμείς ακόμα ακολουθούμε τον συνταγούλη.Ευτυχώς ο φίλος μας ο Μπένι (Βενιζέλος) θα μας ......τα "κόψει" και αυτά και τα άλλα και θα είμαστε όλοι μια ωραία ατμόσφαιρα.Μέχρι να το κάνει όμως .....εγώ θα ψάχνω στις πετσέτες.....και στα εσώρουχα του Γιάννη.
  • GwgwOuf @ 17.09.2011 01:13
    ναι, θα εχουμε το καταπληκτικο ΕΟΠΙ...!!  εν τω μεταξυ οταν διαβασα το θεμα σου με πηραν τα γελια, γιατι δουλευω σε παιδιατρειο και την ιδια ιστορια με χαμενα συνταγολογια και βιβλιαρια την ακουω πολυυυ συχνα!!!
    ελπιζω να το βρεις συντομα!!
  • Journey @ 17.09.2011 01:14
    GRICI,
     
    Journey @ 16.09.2011 17:58Τα χαμένα αντικείμενα είναι ό,τι πιο δύσκολο!
    Στο βαθμό δυσκολίας  ο προσδιορισμός του σωστού χρόνου.
    Ο Frawley λέει σχετικά :
    " Η αποτίμηση της ετπιτυχίας μου μ ΄αυτές τις ερωτήσεις
    είναι μακράν κάτω από ό,τι έχω με τους ωριαίους γενικά.........Το
    πρόβλημα βρίκσεται στη μετάφραση των συμβολισμών από το χάρτη στη ζωή"
     
    όσο και αν σου φαίνεται παράξενο η έλλειψη συναισθημαιτκής φόρτισης δεν παίζει κανέναν ρόλο.
    Πιο κάτω από αυτό μου το σχόλιο λέω για τις δυσκολίες που έχει η ανεύρεση των αντικειμένων.
    Συνήθως ποτέ δεν ξέρεις αν είναι μέσα στο σπίτ ή όχι. Πολύ σημαντικό.
    Αν ο 8ος δεν μας μλάει για μπάνιο, τότε στο γραφείο σου έχεις πράγματα του άντρα σου?
    Αν ναι, ψάξε εκεί πρώτα..
     
     
  • GICRI @ 27.09.2011 22:14
    Journey,
    σου ξαναγράφω μετά από τόσο καιρό (16/09) γιατί σήμερα βρήκα το συνταγολόγιο και μάλιστα θέλω να σου επισημάνω ότι έπεσες πολύ κοντά. Από τον ωριαίο χάρτη μου είχες πει ότι ο Ερμής δεν καιγεται επομένως θα βρεθεί εύκολα και είχες δίκιο.Ήταν πράγματι κάπου τακτοποιημένο μαζί με άλλα συνταγολόγια.Πράγματι βρισκόταν στο Νοτιοδυτικό μέρος του χώρου στον οποίο βρισκόταν.Πράγματι ήταν κοντά σε λουτρό μαζί με μουκάλια,φάρμακα,και διάφορες χημικές ουσίες.Μου είπες επίσης ότι να ψάξω σε πράγματα αντρικά.Λοιπόν,σήμερα το πρωί στις 8.00 καθώς πήγαινα στην δουλεία μου σταμάτησα σε ένα φαρμακείο από όπου θυμήθηκα πως είχα πάρει το προηγούμενο εμβόλιο του μωρού μου στις 29/07.Και ώς εκ θαύματος, όταν ρώτησα τον φαρμακοποιό μήπως υπάρχει ξεχασμένο κάποιο συνταγολόγιο στο όνομα του παιδιού τον είδα να κατευθύνεται Νοτιοδυτικά προς το wc του φαρμακείου και να μου το φέρνει.Θα ήθελα αν ποτέ έχεις λίγο χρόνο και πολλή διάθεση να μου πεις από ποιά στοιχεία είχες καταλήξει σε αυτά τα τόσο σημαντικά συμπεράσματα.Το φαρμακείο βρίσκεται βορειοανατολικά του σπιτιού μου.
  • Journey @ 27.09.2011 22:22
    Aχάααα!!! Γι αυτό ήταν " σπίτι " του το συνταγολόγιο όπως επίσης είχα πει!
    Χα, Χα!!

    Πρώτα από όλα , χαίρομαι πολύ που το βρήκες, ελπίζω το θέμα με το εμβόλιο του μικρού να είναι ΟΚ
     
    Ποιά στοχεία είχα δει?
    Πρώτα από όλα καθόρισα το φυσικό δείκτη του συνταγολογίου επιλέγοντας ως δείκτη του τον Ερμή, πράγμα απαραίτητο καθώς είχαμε νομίζω κοινό δείκτη για 1ο και δεύτερο οίκο  { τον Κρόνο }
    Εντόπισα τον Ερμή , στην Παρθένο, στο "σπίτι" του δηλαδή, με ισχυρές θελειώδεις δυνάμεις " ευτυχισμένος" , κυβερνήτης κλπ
    Απείχε από τον Ήλιο 11 μοίρε, πράγμα που δεν τον κάνει ούτε καν ύπαυγο, δεν καίγεται...
    Όταν ο δείκτης δεν καίγεται είναι γερός και δυνατός και το αυτό επιθυμεί και δι ημάς
    Τον προσανατολισμό τον προσδιόρισα από τον οίκο όπως και το ότι ήταν κοντά σε τουαλέτα, αποό τον οίκο.
    Επίσης, από τον οίκο είπα για τα αντρικά είδη κλπ.
    Το κακό είναι πως ένας οίκος μπορεί νασημαίνει πολλά πράγματα, να είναι ο ριζικός 8ος, να είνι ο 2ος από τον 7ο  κλπ κλπ, γιαυτό όπως είχα γράψει η ανεύρεση αντικειμένου είναι ο.τι πιο δύσκολο!
     
    Χαρά μου που βοήθησα
  • Journey @ 27.09.2011 22:47
    Θα ομολογήσω οτι δεν κοίταξα καν τις όψεις { blushing }
    Δεν ήταν σωστό εκ μέρους μου αλλά δεν μου άφησε καμμία αμφοβολία η πρώτη ματιά.
     
  • GICRI @ 28.09.2011 05:37
    Ευχαριστώ πολύ ,βρήκα από εσένα σημαντικές πληροφορίες.Η ωριαία είναι πραγματικά καλή για ψάξιμο.
  • Journey @ 28.09.2011 18:55
    Κι εγώ μαθαίνω από τις παραλείψεις μου
    Είναι η δεύτερη φορά που αγνοώ αυτό που λέει ο Δίας και διαπιστώνω οτι την πατάω κανονικά.
    Η Σελήνη, θα πάει Βόρεια , και σε σύνοδο με τον κυβερνήτη του 3ου { καθημερινότητα , απλές καθημερινές μετακινήσεις κλπ } θα βρει το συνταγολόγιο!!
    Ο χρόνος ήταν σε βδομάδα ...
    Ουάου!
  • astropet @ 28.09.2011 19:23
    Καθίστε φρόνιμα , μη βιάζουμε βιαστικά συμπεράσματα. Πρέπει να αναλυθεί ο χάρτης για να μάθουμε και κάτι, όχι βιαστικά συμπεράσματα.
  • Journey @ 28.09.2011 19:31
    astropet, που μου ρίχνεις Κρόνο? Αυτό μόνο θέλω να ξέρω !
  • astropet @ 28.09.2011 19:34
    Σε όλους ρίχνω Κρόνο, μην ανησυχείς, χαχα!
  • astropet @ 28.09.2011 19:36
    Γιατί το Σελήνη/Δίας θα μας φέρει το συνταγολόγιο;
     
    Μας ενδιαφέρει το λουτρό του φαρμακοποιού;
     
    Με το timing τι γίνεται;
  • sgouromallousa @ 28.09.2011 19:37
    Να ρωτησω κατι ασχετο?
    Εχω ακριβεστατη αντιθεση διελαυνων κρονου με τον ωροσκοπο μου.
    Ειναι ο λογος που αισθανομαι τοσο σκατα ???
    Τι να περιμενω?
    Παω να γκουγλαρω αλλα θελω μια συντομη ερμηνεια απο εσας!
     
  • Journey @ 28.09.2011 19:38
    Κρόνο μεγατόννων μπορώ να πω με σιγουριά!
    timing? τι εννοείτε μεσιέ?
  • astropet @ 28.09.2011 19:39
    Το συνταγολόγιο βρέθηκε σε 11 μέρες. Αυτό το 11 πρέπει να το βρούμε και στον χάρτη.
  • Journey @ 28.09.2011 19:44
    9,52-8,22=1,3 βδομάδες astropet.....
    10-11 μέρες δηλ
  • Journey @ 28.09.2011 19:45
    Στον 4ο, όπου ξέρω, πρέπει να τον κοιτάω { αλλά εγώ δεν το έκανα ] και αυτά είναι οι μοίρες θέσεων σελήνης/διός.
     
    Πάλι δεν έχω γυαλιά, γμτ!
  • astropet @ 28.09.2011 19:48
    Ναι, το είδα κι εγώ, το τάιμιγκ ταιριάζει, αλλά γιατί αυτή η όψη θα μας φέρει το αντικείμενο; Άντε η ερωτούσα να πάρει τη Σελήνη, ο Δίας πού κολλάει;
  • Journey @ 28.09.2011 19:53
    Κυβερνήτης του 3ου της GiCRI
    Καθημερινότητα, μικρές καθημερινές μετακινήσεις, προσανοτλισμός Βόρεια { από το σπίτι της}
     
  • Journey @ 28.09.2011 19:55
    Αλλά θα μου πεις ο 4ος θα μπορούσε να μας πει οτι είναι μέσα στο σπίτι.
     
  • astropet @ 28.09.2011 20:00
    Αυτό μας λέει ότι η Gicri θα κάνει μια μετακίνηση. Τίποτα άλλο. Αν ο Ερμής είναι το συνταγολόγιο, η Σελήνη θέλει άλλες τρεις μοίρες για τον Ερμή, μετά από τη σύνοδό της με τον Δία.
  • Journey @ 28.09.2011 20:02
    Θέλω να βάλω τα κλάμματα!!
    Να ασχοληθούμε με κάτι πιο εύκολο και πιο υπέροχο? {Εμένα...}
  • sgouromallousa @ 28.09.2011 20:06
    Εγω να πω τι καταλαβαινω?
    Στον συγκεκριμενο χαρτη παιρνουμε δεικτη του συνταγολογιου τον Δια λογω δωδεκατου οικου. Ο δωδεκατος οικος ειναι νοσοκομεια επισης.
    Δινουμε και τον ερμη διοτι ειναι ενα μεσο οπου αναγραφονται πληροφοριες.
    Ο Διας ειναι στον τεταρτο οικο.και η Σεληνη αν την θεωρησω δεικτη του ερωτωντα δειχνει την επιθυμια της να ειναι μεσα στο σπιτι του (τεταρτος οικος)
    Ο ερμης ειναι σε καλη θεση αλλα σε ογδοο οικο (σκοτεινο οικο δηλαδη δεν φαινεται ακομα)
     
    Φανηκε μετα την συνοδο της σεληνης με τον δια στον τεταρτο οικο.
    Μηπως επειδη η φαεινη ιδεα της ερωτουσας να ρωτησει το φαρμακειο εγινε στο σπιτι?
     
  • astropet @ 28.09.2011 20:08
    Καλά, εσύ είσαι υπέροχη, δεν το συζητώ, αλλά κάτσε να βγάλουμε μια άκρη!
     
    Σκέφτηκα το εξής: Κρόνος, κυβερνήτης και 1ου και 2ου, έτσι; Εκεί είχαμε το πρόβλημα. Όμως βλέπουμε ότι ο Κρόνος προτιμά τον 2ο, είναι ο αλμιούτεν, ενώ στον 1ο προβάλλουν ίσα δικαιώματα Κρόνος και Αφροδίτη. Αν δώσουμε στο συνταγολόγιο τον Κρόνο, τον κυβερνήτη του 2ου δηλαδή, σε κάτι λιγότερο από 11 μονάδες χρόνου θα κάνει σύνοδο με το radical Μεσουράνημα.
  • sgouromallousa @ 28.09.2011 20:16
    Ενταξει αμα ειναι τοοοσο πολυπλοκη η ωριαια αστα βραστα!
  • astropet @ 28.09.2011 20:22
    Δεν είναι πολύπλοκη, αρκεί να σιγουρέψεις τους σωστούς δείκτες.
  • Journey @ 28.09.2011 20:58
    Ι m back
  • Journey @ 28.09.2011 21:02
    Όχι Τζεμ έχει δίκιο ο astropet.
    Καλά κάνει και με στριμώχνει.
    Το ξέρω το πρόβλημά μου, είμαι του rush { εεεμ, τόση φωτιά έχω πάνω μου }
    Τουλάχιστον προσπαθώ να πειθαρχήσω τον παρορμητισμό και τη βιασύνη μου, αυτό μου αναγνωρίζεται νομίζω, ε?

     
  • astropet @ 28.09.2011 21:32
    Επίσης, ο Ερμής ετοιμάζεται να κάνει σύνοδο με την κοντραντισκιά του Κρόνου. Κάτι μπορεί να λέει κι αυτό.
  • Journey @ 28.09.2011 21:40
    Εντάξει, θα ομολογήσω oτι όλα αυτά δεν τα είδα, δεν έφτιαξα καν το χάρτη , κοιτούσα ητν εκόνα του ποστ μόνο.
    Μετεξεταστέα?
    Έχω κι εγώ τους προβληματισμούς μου βλέπεις. 2 άντρες ή θα αρρωστήσω. Λίγο το χεις?
    { προτιμώ το 2 άντρες να πω την αλήθεια }
  • astropet @ 28.09.2011 21:44
    Καλά, δεν σου κάνω παρατήρηση, χαχα! Ψάχνω να δω τι γίνεται. Είναι καλές ωριαίες αυτές, γιατί είναι από τις πιο ξεκάθαρες. Ή βρίσκεις κάτι ή δεν το βρίσκεις. Άρα και ευκαιρία για μελέτη.

έχουν γενέθλια 307 μέλη.

γιορτάζουν οι: Ειρήνη

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...