παρακαλώ περιμένετε...

Ζωδιακος ρατσισμος

  • pastra @ 19.03.2009 14:39
    προσωπικα τσιτωνω οταν ακουω διδυμος (με την πρωτη) και σκορπιος(με δευτερη σκεψη ομως). και κυριως σε γυναικες!!!
    πιστευω πως ολα εξηγουνται! αν ομως εχει να κανει με τον χαρτη του καθενος δεν το γνωριζω...αν μαθεις κατι, θα ηθελα να το μοιραστεις μαζι μου...
  • flamescreen73 @ 19.03.2009 14:39
    Οχι. Αλλα εγω δεν ειμαι ουτε ειδικος, ουτε και πολυπιστευω περα απο καποια βασικα χαρακτηριστικα. Γυρναω γυρω γυρω τον αλλο, για να δω τι μου αρεσει.
  • lahmacun @ 19.03.2009 14:40
    Και θα απαντησω πρωτη εγω

    Ακουω για κριο - ζυγους και βγαζω φλυκταινες - σημειωστε αυτο δεν σημαινει πως δεν εχω ανθρωπους στη ζωη μου σε αυτα τα ζωδια ουτε πως οποιος εχει αυτα τα ζωδια μου ειναι αντιπαθης. ΓΕΝΙΚΑ και ΑΦΑΙΡΕΤΙΚΑ μιλαμε ε ?

    "Κατηγορω" την ζυγισια "ισσορροπια " κατηγορω και την κριαρισια ανταγωνιστικοτητα και φιλαυτια .. και γινομαι και αδικη πολλες φορες απο την προκαταληψη μου στο πως αντιλαμβανομαι αυτα τα ζωδια .. ..

    εχω σκεφτει πως επειδη ο ηλιος μου τρωει τετραγωνα απο τα δυο αυτα ζωδια εχω πλανητες εκει - κατι συμβαινει και ξυπνανε μεσα μου το ζωοον , ενα δικο μου μη επεξεργασμενο κοματι δηλαδη ..
    αλλα φυσικα αυτο μπορει να ειναι μια προχειρη και μη σοβαρη εκτιμηση .
  • gpano @ 19.03.2009 14:44
    Με λίγα λόγια θεωρώ ότι πρέπει κάποιος να είναι ήδη ρατσιστής και η αστρολογία να του δίνει άλλη μια σχετικά ανώδυνη δικαιολογία ώστε να τον εκπέμψει...
  • flamescreen73 @ 19.03.2009 14:44
    Χαχα, 3η απαντησες, λαχ!
  • catnik @ 19.03.2009 14:44
    Να πώ; να πω;
    Συνήθως το καμπανάκι χτυπάει όταν ακούω για άντρες Υδροχόους και για γυναίκες Σκορπιούς ή Ιχθύς...
    Κακά προηγούμενα και ενώ εννοείται πως όλοι οι άνθρωποι είναι διαφορετικοί, απλά έχω προσέξει κάποια κοινά στοιχεία που εμένα προσωπικά με φοβίζουν...
    Εσύ αλήθεια;
  • catnik @ 19.03.2009 14:45
    Sorry lah, αργησε να ανανεωθεί η σελίδα και δεν σε είδα...
  • flamescreen73 @ 19.03.2009 14:46
    Για πς ρε catnik, τι σε ενοχλει στις γυναικες Ιχθύες? Είναι η μάνα μου να δω αν τα εχει.
  • ssdd32 @ 19.03.2009 14:47
    ego vgazo fliktenes( oraia ekfrasi) otan akouo gia idroxoous (me tin proti) kai skorpious (episis me tin proti). aaa kai gia tavrous ( unisex edo) se antres gia to proto kai ginekes gia to deftero;
    den xero an afto mpori na exigithi astrologika; tha eixe omos kapio endiaferon na doume giati
  • nana @ 19.03.2009 14:48
    Μην το πεις, Dream :********
  • fotoula @ 19.03.2009 14:50
    wraio 8ema, parolo pou i genikopoiisi den einai 'prepon' xaraktiristiko ereunas eureias klimakas...

    Den tin polipaleuw me tous Leontes ... antres, gunaikes - den xerw giati, parolo pou exw kai wroskopo... tin exw patisei apo pollous... kai polles...

    Episis, me tous Didumous exw ena 'psilo8emataki' ... kai me Taurous oi sxeseis mou teinoun na einai antagwnistikes, niw8w oti agwnizomai gia kati mazi tous kai den xerw gia ti...

    auta nomizw
  • ssdd32 @ 19.03.2009 14:52
    pantos afti tin aporia tin eixa apo panta: ola ta zodia exoun kapoia kina xaraktiristika, omos ekino pou kani tin diafora einai o oroskopos tou ekastote atomou. etsi den einai?
    p.x. xero leontes pou einai poli ma paaaara poli "epithetikoi" (den exo proxiri alli lexi) kai allous pou einai mia xara anthropoi.
    ektos apo ton oroskopo paizoun rolo kai oi prosopikoi planites?
  • fotoula @ 19.03.2009 14:54
    mia erwtisi ekane i kopela... panta uparxei to kapoios mou tairiazzei perissotero apo kapoion allo... den einai kako...

    me to na ekfrasei kapoios mia apopsi i na ek8esei mia aporia ... den simainei oti einai anagkastika ratsistis
    ...
    nomizw
  • lahmacun @ 19.03.2009 14:56
    χρησιμοποιησα μια βαρια λεξη - η οποια δεν ενεχει κατηγορια
    ισχυει πως σε καθε πεδιο οτι εχουμε βγαζουμε δεν το εφευρισκουμε επι τοπου ..
    ισως καταβαθος να θεωρω πως ολοι μας εχουμε και μια τετοια εκφανση

    Τιποτα δεν ειναι κακο και δεν ανεβασα το ποστ κριτικα - το ανεβασα για να μιλησουμε ειλικρινα για τα αρνητικα μας συναισθαματα -
    για τα θετικα ειναι παντα πιο ευκολο να μιλαμε...
    και αν μπορουσε να βγει και ακρη για το πως και τι αστρολογικα του καθενος οδηγει εκει θα ημουν ακομα πιο ευχαριστημενη ..
  • catnik @ 19.03.2009 14:57
    Ωχ, flame, sorry, πως να το θέσω κομψα...δυο γυναίκες έχω γνωρίσει απο πολύ κοντά ψαράκια (φίλη και πρώην πεθερά...) και αυτό που πραγματικά με τρέλλαινε ήταν ότι έλεγαν "ναι" σε ό,τι και να τους έλεγες και επιφανειακά συμφωνούσαν και μετά προσπαθούσαν να επιβάλλουν υπογείως αυτό που είχαν αρχικά στο μυαλό τους αλλά δεν το είχαν πεί. Άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε, σε αντίθεση με μένα που συνήθως λέω αυτό που σκέφτομαι και είμαι και πολύ ξεκάθαρη...
  • lahmacun @ 19.03.2009 14:57
    * δεν ενεχει κατηγορια απο τη μερια μου - η λεξη ειναι οτι ειναι απο μονη της ..
  • lahmacun @ 19.03.2009 14:58
    ναναααααααααααααα !! και μονο που φανηκες - χαιρομαι που ανοιξα το ποστ
  • nana @ 19.03.2009 15:00
    όχι Dream καλή μου, ό,τι πεις σήμερα.. δεν θα σε πάω κόντρα εγώ

    Λαχ μου νομίζω πως αυτό που βγαίνει συνήθως στους περισσότερους είναι η ευκολία της γενίκευσης.. εξαιρούνται σε μεγάλο βαθμό όσοι γνωρίζουν κάτι παραπάνω και έχουν ψάξει το θέμα και φάει τα μούτρα τους... και έχουν δώσει και 2-3 ευκαιρίες
  • nana @ 19.03.2009 15:01
    Λαχ:**************** τι υποδοχή!!!!
  • magia54 @ 19.03.2009 15:01
    ΤΕΛΕΙΟ θέμα!!σκέφτομαι κ εγω πολλες φορες οτι ορισμενα ζωδια δεν μου ''κανουν'' κ ας υπαρχει προσιτος σε μενα ωροσκοπος ή αφροδιτη..πριν ξεκινησω θα ηθελα να ρωτησω γιατι οι περισσοτεροι ειπαν για τις γυναικες σκορπιους..τι σας βγαζουμε τοσο απωθητικο??απο απλη περιεργεια ρωταω.τωρα οσον αφορα εμενα παθαινω κατι οταν ακουω για αντρα διδυμο και για ζυγους καθε φυλου...αστρόλογικη εξηγηση δεν μπορω να δωσω απλα θεωρω οτι επειδη εχω πολυ νερο δεν μου παει ο αερας..τους υδροχοους ομως τους λατρευω γιατι θεωρω οτι διαφερουν απο τα αλλα του αερα..αλλα η συγκρουση με τους ζυγους ειναι αναμφισβητητη..νομιζω οτι ζυγος με σκορπιο εχουν τελειως διαφορετικη βαση και δεν συναντιουνται πουθενα..αυτα..
  • catnik @ 19.03.2009 15:01
    Παιδιά δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα ρατσισμού. Όπως σωστά είπε και η lah στο ποστ "αρνητικά καμπανάκια".
    Δεν μπορώ να πιστέψω πως κάποιος άνθρωπος θα μπεί στη διαδικασία να απορρίψει κάποιος μόνο και μόνο στο άκουσμα του ζωδίου του ή και του ωροσκόπου του....
  • fldown @ 19.03.2009 15:02
    Εγώ απεχθάνομαι τους Ταύρους γιατί περνάω κρίση ταυτότητας...
  • fldown @ 19.03.2009 15:02
    Από εκεί και πέρα τα πράγματα είναι απλά για εμένα. Δεν ρωτάω ζώδιο και καθάρισα!
  • fldown @ 19.03.2009 15:03
    just jockin'!!
  • nana @ 19.03.2009 15:03
    για να απαντήσω και στην ερώτηση, δεν έχω καταλήξει προσωπικά σε κάποια ζώδια που δεμ μπορώ να υποφέρω.. Πάντα εκεί που πάω να σιχτιρίσω παρουσιάζεται κάποιος να μου ανατρέψει τη γενίκευση
  • lahmacun @ 19.03.2009 15:04
    Να επαναλαβω - πως το θεμα που ανοιξα μονο αφαιρετικα και γενικευμενα μπορει να προσσεγγιστει
    και αν η ντριμ πει πως δεν παει τους Αιγοκερους εγω προσωπικα δεν θα το παρω - Τολμησε να το κανεις ψαρινα και θα δεις ..

    Ειχα - εχω στη ζωη μου κριους ζυγους αλλα να πως ψεμματα πως ενα αρνητικο κλικ το παθαινω ?
    Να πω παλι πως με τους Παρθενους δεν τρελαινομαι - αλλα ΕΣΥ μου αρεσεις
    και ?

    Μιλαμε γενικα και δεν περνουμε το θεμα προσωπικα - δεν μιλαμε για τον τι ειναι οι αλλοι που δεν μας αρεσουν
    αλλα για μας και γιατι ΕΜΑΣ δεν μας αρεσουν - κριτικα απεναντι στον εαυτο μας πρωτα...
  • nana @ 19.03.2009 15:04
    ε, λοιπόν fldown κι εγώ αυτό κάνω τελευταία... δεν ρωτάω ζώδιο (απορώ πώς κρατιέμαι βέβαια, ενώ παράλληλα στίβω το μυαλό μου να μαντέψω)
  • fldown @ 19.03.2009 15:06
    Άρα lah εγώ απάντησα ήδη. Είμαι σε φάση που απεχθάνομαι τους Ταύρους γιατί περνάω κρίση ταυτότητας. Τον εαυτό μου δεν αντέχω κατά βάση και το προβάλω σε όλους τους Ταύρους εκεί έξω!!
  • fldown @ 19.03.2009 15:07
    nana είπα just jockin' μετά... Φυσικά και θα ρωτήσω ζώδιο στην πορεία της κουβέντας... Έλεος δηλαδή! Τι κάνουμε εδώ πέρα??
  • lahmacun @ 19.03.2009 15:07
    φλ μωρο μου εχεις και μνημη - μιλα μας για τα παλια
    αμα περασεις την φαση αυτοκριτικης θα σου ξαναρθουν
    - Θα ανοιξω αλλο ποστ ειδικου χαιδεματος σε σενα που περνας αυτη τη φαση αλλη στιγμη
  • catnik @ 19.03.2009 15:08
    dream αν κατάλαβα καλά (γιατί ρετάρω λόγω άνοιξης...) έχεις πρώην πεθερά λιοντάρι;;;
    Λοιπόν θα είχε απίστευτο γέλιο να τα λέγαμε για τις πρώην (εγώ το ψάρι - εσύ το λιοντάρι).
    Για τρελλό γέλιο λέμε!!!!!!!!
  • nana @ 19.03.2009 15:09
    Οκ, Λαχ, κατανοητό (το ότι σου αρέσω, εννοώ βέβαια) Λοιπόν.. μου τη σπάνε όσοι Λέοντες είναι εγωπαθείς και περιαυτολογούν και κολακεύονται με κάθε κομπλιμέντο γιατί εγώ ως παρθένος είμαι μετριόφρων και ντροπαλή και δεν θα τολμούσα εύκολα να "διαφημίσω" τον εαυτό μου... Εντελώς κλισέ το παράδειγμα, το παραδέχομαι..
  • nana @ 19.03.2009 15:10
    κι αν ρωτήσω ζώδιο και μετά δεν ξέρει να μου πει ωροσκόπο, τότε ΤΙ κάνουμε??????
  • lahmacun @ 19.03.2009 15:10
    μηπως ζηλευουμε λιγακι οτι δεν μας αρεσει ? τον εαυτο μου ρωταω πρωτα !!
  • flamescreen73 @ 19.03.2009 15:11
    catnik, νομιζω έχεις ενα δικιο. ΚΑι εγω το έχω παρατηρησει στην μανα μου αυτο και για αυτο και εγω προσπαθω να ειμαι ευθυς και αμεσος. Δεν ξερω κατα πόσο το καταφερνω(ρε μπας και για αυτο το εκτιμαω και στους άλλους? )

    Ενταξει παντως, επειδη το εχουν καποιοι δε σημαινει οτι το εχουν και ολοι. Εχεις κάποια ταση δεν θα εκδηλωθει παντα. Και αν ακομη εκδηλωθει, εαν στην επισημανουν, θεωρω, οτι θα προσπαθησεις να δουλεψεις για αυτην. Φταιμε και εμεις που δεν το λεμε στον αλλο οταν μπορουμε(αλλα ενταξει, σε πεθερα δεν ξερω αν μπορεις να το πεις).
  • lahmacun @ 19.03.2009 15:13
    Μηπως μου την σπανε οι ζυγοι που εχουν μετρο - ειναι καλαισθητοι και αρμονικοι ενω εγω δεν ειμαι ?
    που ξερουν να νερωνουν το κρασι τους και να επιβιωνουν χωρις να μακελευονται καθε τρεις και λιγο ?

    που ξερουν να σχετιζονται χωρις να κανουν αρενα το σπιτι το γραφειο το δρομο ?

    λεω τωρα στον εαυτο μου !!
  • nana @ 19.03.2009 15:16
    Ναι, Λαχ, νομίζω πως ισχύει και αυτό.. Μας τη σπάνε όσοι έχουν λυμένα εκ γενετής (εφόσον μιλάμε για ζώδια) όσα μας ταλαιπωρούν..
  • fldown @ 19.03.2009 15:16
    Βασικά νομίζω πως όλο αυτό το θεματάκι "Είσαι Σκορπιός (ή Ζυγός ή Ταύρος κτλ) και δεν σε πάω, ξέχνα το" είναι καθαρά θέμα απωθημένου και αναμνήσεων. Μην ξεχνάμε τη δύναμη του συμβόλου για τον άνθρωπο.
    Στο μυαλό μου κάποιος που με πλήγωσε έχει ταυτοποιηθεί με εικόνες και σύμβολα. Αν πληγωθώ από κάποιον είναι πολύ εύκολο να πω πως δεν ταιριάζω γιατί είσαι το τάδε ζώδιο, παρά να αντιμετωπίσω τα δικά μου λάθη, την πραγματικότητα μιας σχέσης, τα δικά μου προβλήματα κτλ... Πάντα είναι δύο σε μια σχέση, πάντα και οι δυο φέρουν το βάρος της κατάληξης.
    Με την ίδια ευκολία βάζω σε κατηγορίες και άλλα πράγματα. πχ το επάγγελμα: Ο τάδε ήταν μπαρμαν και δεν ξαναμπλέκω με τέτοιους, οι πολιτικές πεποιθήσεις: Η Τάδε είναι κομμουνίστρια/Πασόκα κτλ και είναι άτιμη φάρα.
    Η μνησικακία του ανθρώπου μπορεί να φτάσει σε τεράστια άκρα. Τα ζώδια είναι ακόμη ένα μεγάλο γήπεδο για να παίζουν μπάλα τα συμπλέγματά μας απέναντι στους άλλους.Αυτή είναι η αίσθηση που έχω αποκομίσει από όσους/ες έχω γνωρίσει και είναι κολλημένοι/ες (αρνητικά πάντα) με ένα ζώδιο...
  • fldown @ 19.03.2009 15:19
    Dream! Τιμή και δόξα στο σχόλιο σου!!
  • lahmacun @ 19.03.2009 15:20
    Μαρακι να χωρις παρεξηγηση :
    Αρπαχτηκα τωρα και θα σε ρωτησω , Τι εχεις στον ΖΥΓΟ ?
    που προτιμησεις να μας μιλησεις για το με ποιους τα πας καλα ?

    Μου χτυπησε το καμπανακι.
    Μην το παρεις προσωπικα - απλα φερνω ενα αληθινο real life παραδειγμα για να γινει αντιληπτο το ποστ μου
  • fldown @ 19.03.2009 15:21
    (Εγώ σας το λέω, η γυναίκα έχει μυαλό Υδροχόου, ο άτιμος ο Ήλιος της ξέφυγε!!)
  • nana @ 19.03.2009 15:22
    "Τι να κανω ρε παιδιά; Τον στόκο τον ανθρωπο δεν τον μπορω".
    Μνημειώδης φράση, πάει και τελείωσε.
  • lahmacun @ 19.03.2009 15:22
    κλισε και κοινοτυπια
    μεγαλο κοματι της θλιβερης πραγματικοτητας μας .
  • fldown @ 19.03.2009 15:23
    gpano έχει Ήλιο με δόντια εκεί έξω... Κάπως έτσι και εδώ... Ήλιος (κουβέντα) με δόντια, ακονισμένα ή σαπισμένα, με τερηδόνα ή ανευ, μασέλα ή πρόσθετα...
  • nana @ 19.03.2009 15:23
    εγώ είπα κλισεδούρα και το παραδέχτηκα.. Δεν έχω άλλη έμπνευση, έχω Κρόνο
  • nana @ 19.03.2009 15:24
    α.. και εδώ που είμαι έχει μαυρίλα και χιονόνερο
  • catnik @ 19.03.2009 15:24
    Ξέρεις τι νομίζω flame; πως αφού ο κάθε άνθρωπος έχει σαφώς την διαφορετικότητα του ακόμα και αυτό που για την δική μου ιδιοσυγκρασία μπορεί να είναι "λάθος" και "μειονέκτημα" για κάποιους άλλους μπορεί να είναι καλό. Γι'αυτό λέμε πως δεν μπορούμε να ταιριάζουμε όλοι με όλους..
    Οπότε γιατί να μπω στην διαδικασία να προσπαθήσω να "αλλάξω" ένα στοιχείο σε έναν άνθρωπο; Αποσύρομαι και τελειώνει η υπόθεση.
  • lahmacun @ 19.03.2009 15:25
    ειπα κι εγω θα το πει δεν θα το πει ?? '
    Καλη ορεξη ντριμ -
  • nana @ 19.03.2009 15:26
    καλή όρεξη κι από μένα, Ντριμ!
  • fldown @ 19.03.2009 15:27
    άντε να πάω και εγώ Σούπερ Μάρκετ (yes, έχω γίνει νοικοκύρης τελευταία)... kisses!!
  • lahmacun @ 19.03.2009 15:28
    maraki δεν μιλησα για σενα - αλλα για το αντανακλαστικο μου στη δηλωση σου ..
    κακως το πηρες προσωπικα - μπορει να μην εχεις τιποτα στο ζυγο

    ομολογησα δημοσια αυτο που σκεφτηκα , για να δειξω κατι .
  • flamescreen73 @ 19.03.2009 15:31
    Παρότι διαφωνούμε, catnik,(καποιο σημειο επαφης μπορει παντα να υπαρχει) καταλαβαίνω την άποψη σου. Δεν λέω να αλλάξεις ΕΣΥ τον άλλο, πάντως. Να του επισημάνεις τα κακώς κείμενα για να αλλάξει μόνος του λέω. Αν τον αλλάξεις εσυ τον βιαζεις πνευματικα.
  • lahmacun @ 19.03.2009 15:32
    ολοι εχουμε αναγκη να Υπαρξουμε .

    Να γιατι δεν αντεχω τους κριους
  • nana @ 19.03.2009 15:34
    τι σχέση έχουν οι κριοί;;; (κάτι δεν έπιασα μάλλον)
  • johnnyG @ 19.03.2009 15:35
    εγώ θα σας πω... ΕΓΩ!!!!! ναι, εγω...
  • nana @ 19.03.2009 15:37
    ΤΖΟΝΝΥΥΥΥΥ!!! Κι έσπαγα το κεφάλι μου να θυμηθώ αν ξέρω κανέναν κριό
  • johnnyG @ 19.03.2009 15:38
    ναι ξερεις... γεια σου νανα! καιρο ειχα να σε δω...
  • nana @ 19.03.2009 15:38
    τώωωωρα κατάλαβα (η ευστροφία των παρθένων είναι μύθος)
  • nana @ 19.03.2009 15:39
    ναι, είμαι μια χαμένη!
  • johnnyG @ 19.03.2009 15:39
    σχετικά με το ποστ... αν είμαι ρατσιστής, αυτό μου συμβαίνει με τον αέρα, αν και εχω εξαιρετική αδυναμία στο Ζυγό.
  • nana @ 19.03.2009 15:40
    άσωτη κόρη αυτού του σάιτ.. αλλά επιστρέφω κατά καιρούς για να σιγουρευτώ ότι είστε εδώ και είστε καλά!! (και κάθε Δευτέρα για τις προβλέψεις, εννοείται)
  • johnnyG @ 19.03.2009 15:40
    κόσμος μπαίνει, κόσμος βγαίνει...
  • catnik @ 19.03.2009 15:40
    flame, λάθος διατύπωση δική μου.... αυτό που λες και εσύ ήθελα να πω. Να επισημανθούν τα κακώς κείμενα, απλά όταν προσπάθησα να το κάνω πολύ ευγενικά και με τρόπο... έφαγα τα μούτρα μου big time και επειδή είμαι και λιοντάρι και δεν μου αρέσει να τρώω τα μούτρα μου είπα να μην το ξανακάνω, και να μην ξαναπροσπαθήσω.
  • flamescreen73 @ 19.03.2009 15:50
    Με συγγενεις οπως πεθερες κλπ παντα δυσκολα, catnik. Απο εκει και περα ειναι και στη φαση που ειναι ο αλλος. Εχει τυχει να πω ενα απλο πραγμα στην αδερφη μου και να φαω βρισιμο που δεν εχω φαει απο οποιονδηποτε αλλον. Ενω κανονικα ειναι συζητισιμος ανθρωπος, παρολο που δε θα σε αφησει να της αλλάξεις την αποψη βεβαια.

    Αν δεις οτι δεν παει προσπαθησε ξανα αργοτερα, ισως. Λεω τωρα, και συγγενεις οπως προαναφερα, παντα εξω.
  • johnnyG @ 19.03.2009 15:51
    έχω εξήγηση γιατί είμαι ρατσιστής με τον Αέρα: Δεν έχω καθόλου στο χάρτη, αν και για αυτό ο απέναντι Ζυγός είναι αυτό που προτιμώ περισσότερο. Ο Δίδυμος και ο Υδροχόος μου φαίνονται εύστροφοι, αλλά βλάκες(χοντρά χοντρά). χωρίς παρεξήγηση...
  • lahmacun @ 19.03.2009 15:54
    tzo ki ego den exo nero kai trexo pros ta kei les ki eimai stin erimo zahara gia mines .. tha mporoyse na doylepsei kai anapoda i elleipsi
    toys les synaisthimatika vlakes ? ayto enneoieis ?

    kapoy eixa diavasei pos polo anytropoi zorizontai me to zodio poy exoyn ployto ..lete na isxyei ?
  • nana @ 19.03.2009 15:55
    εύστροφοι αλλά βλάκες... σοφό αυτό, Τζόννυ (γενικά μιλώντας, όχι ως προς τα συγκεκριμένα ζώδια)
  • catnik @ 19.03.2009 15:56
    Το έχω πάθει και εγώ αυτό! Να λέω κάτι σε κάποιον με πολλή καλή διάθεση και επειδή πιστεύω πως πραγματικά το κάνω για καλό και να βρίσκω τον μπελά μου, να μου τη λένε και από πάνω. Έτσι κατέληξα στο ότι μερικές φορές καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς!!!! (έστω και το κάνεις για καλό)
  • nana @ 19.03.2009 15:56
    νατα... κι εγώ δεν έχω φωτιά, ερωτεύομαι λέοντες και μου τη σπάνε κι από πάνω... βγάλε άκρη..
  • lahmacun @ 19.03.2009 15:57
    ερωτευομαι οτι μου τη σπαει ...
    χμ Νανα μου δωσες ιδεα ..
  • johnnyG @ 19.03.2009 16:00
    καλά, τα είδη νοημοσύνης είναι πολλά: λογική, συναισθηματική, κινησιολογική, μουσική, όσον αφορά το χώρο κλπ. οι αέρηδες, συναισθηματικά δεν θα ήταν τόσο νοήμονες. αλλά δεν εννοώ αυτό. μου φαίνεται κούφια επικοινωνία. αν μιλούσαμε για μαθηματική λογική, οκ. αλλά δεν εννοώ αυτό.
  • lahmacun @ 19.03.2009 16:01
    διακρινεις ελλειψη βαθους και ροπη στον βερμπαλισμο ?
    Βοηθησε με να καταλαβω τι εννοεις ..
  • johnnyG @ 19.03.2009 16:01
    ναι ετσι παει.
    ζυγοί forever... και καρκίνοι... μεχρι εκεί.
  • johnnyG @ 19.03.2009 16:02
    μου άρεσε όπως το εξέφρασες λαχ... θα μπορούσε βέβαια να είναι ό,τι δεν αρέσει σε εμένα, για τον εαυτό μου, τώρα που το σκέφτομαι.....
  • flamescreen73 @ 19.03.2009 16:03
    Το να κανεις μια φορα προσπαθεια και μετα τερμα το βρισκω καπως περιεργο παντως. Αν δεν αναψει με την πρωτη η μηχανη του αυτοκινητου πας με τα ποδια στη δουλεια απο κει και περα? Οχι, για αυτο λεω και εγω να δεις αργοτερα. Παντως σιγουρα, αν πας να ζορισεις τον αλλο θα σου επιτεθει. Να εχεις τη συνεση να το αφηνεις το πραγμα οταν ζοριζεται για να μπορεις να το ξαναπιασεις αργοτερα, αν θες βεβαια.
  • lahmacun @ 19.03.2009 16:03
    δεν εχεις κανενα απο τα δυο χαρακτιριστικα οπως τα εννοω τουλαχιστον ..
  • johnnyG @ 19.03.2009 16:04
    και οι λέοντες μου τη σπάνε πάρα πολύ, αλλά δεν είμαι ρατσιστής λόγω Φωτιάς.
  • flamescreen73 @ 19.03.2009 16:05
    Εγω έχω Πλουτο ζυγο παντως. Μια γνωρισα και την θεωρησα πολυ άνετο άνθρωπο και εύκολο στην προσέγγιση. Θερμό. Μου μιλουσε και με προσεγγιζε παντα οπως ηθελα.
  • lahmacun @ 19.03.2009 16:06
    ναι φλειμ - μαλλον ειναι μια ανοησια το περι πλουτου ..
  • johnnyG @ 19.03.2009 16:06
    τελευταία ίσως παραπάνω βερμπαλιστής, όπως το σκέφτομαι εγώ. αλλά, οκ, άλλο πραγμα. έχω και τόσο νερό πια... εσένα λαχ, ίσως το αντισταθμίζει ο Ποσειδώνας στο 10. Αλλά με καθόλου νερό στο χάρτη, μάλλον δε μπορείς να το χειριστείς.

    νανα, καθόλου φωτιά;;;
  • lahmacun @ 19.03.2009 16:06
    αυτο παλι πως το εννοεις? το δεν εισαι "ρατσιστης" λογω φωτιας ?
  • johnnyG @ 19.03.2009 16:07
    κάθε Φωτιάς μου είναι οικείος ενεργειακά, και συμπαθής σε πρώτη άποψη. Συγγενής.
  • lahmacun @ 19.03.2009 16:09
    τι εννοεις δεν μπορω να το χειριστω ?
    Αλλη δουλεια δεν κανω ...
    Το αναζητω..
    Δεν νομιζω πως ο ποσειδωνας ειδικα εκει παιζει αντισταθμιστικο ρολο .. ισως να κανω λαθος ..
  • lahmacun @ 19.03.2009 16:09
    εμενα παλι αυτο με την γη καταρχην δεν μου συμβαινει καθολου - τελικα ομως λειτουργει ..
  • nana @ 19.03.2009 16:10
    κρόνο στο λέοντα μόνο, Τζόννυ... κανέναν προσωπικό πλανήτη
  • johnnyG @ 19.03.2009 16:11
    όπως δε μπορώ εγώ να χειριστώ τον αέρα. Το χω, αλλά το ψάχνω αλλού. Θέλω να συναναστραφώ άτομα με Αέρα. Εσύ μπορεί να το ψάχνεις στον Ποσειδώνα - έξω απο σένα για να έρθεις σε επάφη με το Νερό που δεν έχεις στο χάρτη.
  • johnnyG @ 19.03.2009 16:12
    οπότε για αυτό σε κρατάνε οι λέοντες νανα;;;
  • nana @ 19.03.2009 16:13
    ε, εντάξει.. οι γυναίκες σκορπίνες δεν εμπνέουν και τη μεγαλύτερη συμπάθεια σε άλλες γυναίκες συνήθως... (εκτός αν παίζει ερωτική έλξη)
  • flamescreen73 @ 19.03.2009 16:14
    Λεων δεν εχω στο χαρτη και ανακαλυψα οτι υπαρχει γενικα μια ελξη. Εγκεφαλικα τουλαχιστο. Αλλα μαλλον και μεγαλη ενταση. Γενικα μάλλον θα σκοτωνόμαστε αν συναντηθουμε. Προσπαθουν να επιβληθουν με brute force, θες δε θες.
  • nana @ 19.03.2009 16:15
    δεν με κρατάνε τελικά! Το ξεφτιλίζουμε μέχρι να μην πηγαίνει άλλο και μετά χωρίζουν οι δρόμοι μας! - αν το "κρατάνε" το εννοείς ως διάρκεια
  • lahmacun @ 19.03.2009 16:15
    παλι αυτη τη διακριση δεν μου αρεσουν οι γυναικες ταδε ενω οι αντρες μου αρεσουν δεν μπορω να την καταλαβω ...

    τζο το καρκινισιο νερο αναζητω κυριως .. το ψαρισιο με τρομαζει...
    και το σκορπισιο μαλλον το απωθω ..

    Νανα θες τον κρονο σου ε ? σε πειραζω ..
  • johnnyG @ 19.03.2009 16:16
    αν θεωρησεις, φλέημ, τον ιχθύ σαν 1ο οικο, ο λέοντας σου κάνει quinqux--->σχέση έλξης-απώθησης. κάπως...
  • johnnyG @ 19.03.2009 16:17
    α ρε, αυτοί οι απέναντι.....
  • lahmacun @ 19.03.2009 16:17
    τζο κι οι δυο μας στρεφομαστε στους απεναντι για την ελλειψη .. ισως να εχει να κανει και με τους αξονες αυτο .. κι οχι μονο με την ελλειψη στοιχειου ..
  • lahmacun @ 19.03.2009 16:18
    το ιδιο ειπαμε παλι μαζι .. εισαι το αστρο- μειτ μου
  • johnnyG @ 19.03.2009 16:18
    με άξονες ναι, αλλά γιατί όχι και με έλλειψη στοιχείου; κάπου μου κάνει λογικό...
  • nana @ 19.03.2009 16:18
    Λαχ δε βρίσκεις διαφορές σταδύο φύλα ίδιου ζωδίου; (η καλύτερή μου φίλη είναι λέων παρεμπιπτόντως) Το αστειάκι το αντιπαρέρχομαι
  • johnnyG @ 19.03.2009 16:19
    λοιπόν, φεύγω... θα τα πουμε. γεια σας!!!
  • lahmacun @ 19.03.2009 16:19
    και με τα δυο ..
    αλλα αμα θες αερα γιατι να μην το παρεις ..οπου το βρεις ?
  • flamescreen73 @ 19.03.2009 16:20
    Ναι το εχω ξαναδει εδω, για το quinqux αλλα και παλι δεν ξερω από αυτά.
  • nana @ 19.03.2009 16:20
    Στο καλό, Τζόννυ!
  • johnnyG @ 19.03.2009 16:20
    επειδή θέλω Ζυγό...λέμε!!! μα κι εσυ ρε παιδι μου!!! χαχαχ
  • nana @ 19.03.2009 16:21
    και προσοχή στους αέρηδες...
  • lahmacun @ 19.03.2009 16:21
    νανα για να ειμαι ειλικρινης δεν το εχω σκεφτει ποτε ετσι ..
    εχω καποια αντανακλαστικα θετικα και αρνητικα ..
    το ιδιο μπερδευομαι με τις ψαρινες και με τους ψαρινους .. κλπ κλπ
  • lahmacun @ 19.03.2009 16:22
    γεια σου τζο **
  • lahmacun @ 19.03.2009 16:23
    τι ωροσκοπο εχεις φλειμ ?
  • lahmacun @ 19.03.2009 16:24
    το οτι ερωτευεσαι λεωντες κι εχεις μια φιλη λιονταρινα δεν σημαινει οτι σου κανουν οι λεωντες Νανα ?
  • flamescreen73 @ 19.03.2009 16:27
    lah, λεω τωρα μια σκεψη. Μηπως εχει σχεση με το τι βγαινει απο εμας σε σχεση με λανθανον ερωτικο στοιχειο. Δηλαδη γουσταρω ας πουμε γυναικες Λεωντες και αντιπαρερχομαι καποια πραγματα που θεωρω off εξ'ορισμου πάνω σε εναν ανθρωπο, επειδη ακριβως τις γουσταρω(υποθετικο παραδειγμα ετσι?)

    Ενω τα ιδια χαρακτηριστικα με τους ανδρες τα παιρνω κα τα κανω παντιερα εναντια τους. Επειδη δεν γουσταρω αντρες. Αλλα με γυναικες δεν ξερω πως θα εφαρμοζόταν αυτο επακριβως.
  • nana @ 19.03.2009 16:27
    κάτι μου κάνουν αυτό είναι σίγουρο.. και για να σου τη σπάει κάποιος πάλι σημαίνει ότι κάτι σου κάνει.. αυτό που λέγαμε πριν.. έχουν πράγματα που δεν έχω
  • flamescreen73 @ 19.03.2009 16:27
    Καρκινο εχω Lah. Φαινεται και στο προφιλ μου.
  • flamescreen73 @ 19.03.2009 16:28
    Α και στο παραδειγμα δεν ισχυει ετσι η συμπεριφορα μου, απλως ως παραδειγμα το δινω.
  • nana @ 19.03.2009 16:28
    μπερδεύτηκα.. ποιος γουστάρει ποιον;;
  • lahmacun @ 19.03.2009 16:30
    εχει νοημα αυτο που λες φλειμ - το εχω δει να συμβαινει ανεξαρτητως αστρολογικης προσσεγγισης ...
  • lahmacun @ 19.03.2009 16:31
    .. και μενα κατι μου κανουν οι λεωντες νανα
  • nana @ 19.03.2009 16:32
    α, οκ.. νόμιζα πως ο φλέιμ ήταν γυναίκα
  • nana @ 19.03.2009 16:34
    εδώ που τα λέμε το παράδειγμα με τους Λέοντες γίνεται κλισέ γιατί είναι το κατεξοχήν εξωστρεφές ζώδιο που σε όλους κάτι κάνει.. νομίζω
  • nana @ 19.03.2009 16:35
    και το ότι επιζητά την προσοχή σε βάζει στο παιχνίδι ούτως ή άλλως
  • nana @ 19.03.2009 16:35
    τι δεν κοιμήθηκες;;;;
  • lahmacun @ 19.03.2009 16:35
    σιγα μην καταληγαμε
    μεχρι καφε σε παιρνει αντε σε περιμενουμε ..
  • nana @ 19.03.2009 16:35
    χάλασε ο κόσμος....
  • lahmacun @ 19.03.2009 16:36
    δεν κανει θετικα ΜΟΝΟ νανα .. κανει και αρνητικα ..
  • mme @ 19.03.2009 16:38
    λοιπόν... δεν ειμαι Προκατειλημμένη με κανενα ζωδιο και κανεναν ανθρωπος γενικως! Κρίνω κατα περίπτωση τον ανθρωπο ... αναλογα με τις πράξεις του, που αφορουν εμενα προσωπικά και όχι τους αλλους!
    Ωστόσο, διακρίνω καποια "κοινα" χαρακτηριστικα μεταξύ εκπροσώπων των διαφόρων ζωδίων! Και παλι ομως αυτο δεν με προκαταβάλλει... στο συσχετισμο μαζι τους.
  • nana @ 19.03.2009 16:38
    ναι.. κι εγώ από τα αρνητικά ξεκίνησα πριν..
  • lahmacun @ 19.03.2009 16:38
    φλειμ προσπαθω να καταλαβω προχειρα πολυ τι σε φτιαχνει με τους λεωντες
    εκτος απο αυτο που ειπε ο τζο για το πενταγωνο ..
    αν αυτοι που εχεις γνωρισει σου ριχνουν ηλιο στον πρωτο οικο
    οπως πχ στη νανα ριχνουν στον 1Ο ισως να ειναι μια εξηγηση ..
  • nana @ 19.03.2009 16:39
    μα πάντα πήγαινες για ύπνο!! χαλάλι άμα είναι Π.... (πιπέρι στο στόμα)
  • lahmacun @ 19.03.2009 16:40
    δηλαδη μμε αν καποιος εχει σκοτωσει 10 αανθρωπους εχει εξαπατησει κλπ .. αλλα εσενα σου φερεται σουπερ δεν εχεις κανενα θεμα ?
  • lahmacun @ 19.03.2009 16:40
    λοοοοοοοοοοοολ ντριμ και νανα
  • lahmacun @ 19.03.2009 16:41
    ντριμ σκεψου και συ γιατι ο φλειμακος φτιαχνεται με τις λιονταρινες ...

    - για μενα μην πεις , ξερω μιλαει ο χαρτης μου -
  • flamescreen73 @ 19.03.2009 16:43
    Ενδιαφερων και αφορμη για ερωτηση...ΠΩΣ καταλαβαινεις τι σου ριχνουν και που οι αλλοι lah?
  • mme @ 19.03.2009 16:44
    να διευκρινισω οτι (δεν εννοουσα αυτο ακριβως που καταλαβες LAH...) δε μπορει να με επηρεασει η γνωμη καποιου για ενα ατομο. Πρέπει να τον γνωρίσω προσωπικά για να εκφέρω γνώμη.
    Το να μου πει ενας φίλος "αυτος ειναι Ταύρος" δε μου λεει κατι...
    Α, και νόμιζα πως αναφερόμαστε σε "κανονικους" ανθρωπους... δεν εχω γνωρίσει κανέναν εγκληματία προσωπικά
    Αν και τωρα που το σκέφτομαι εχω (βλ. Β. Ρωχάμης) ... αλλα και πάλι μετά τη γνωριμια σχηματισα πραγματικη γνωμη για το ατομο του...
  • flamescreen73 @ 19.03.2009 16:44
    Βασικα μιλανε πολυ ωραια. Δε θα το ελεγα οτι με φτιαχνουν. Εχω την εντυπωση οτι θα ηταν πολυ ωραια παρεα, γιατι μου αρεσουν οσοι εχουν χαρισμα να μιλησουν.
  • flamescreen73 @ 19.03.2009 16:45
    Νομιζω αναφερομαστε ΚΑΙ σε πραγματικους...αλλα οι περισσοτερες λιονταρινες που ξερω απο εδω τις γνωρισα.
  • flamescreen73 @ 19.03.2009 16:47
    Α! Μου αρεσει και λιγη κοντρα, αλλα οι περισσοτεροι Λεοντες το παρακανουν. Εμενα ΜΙΑ Λεοντας μου αρεσει βασικα, που υπερεχει σα λιονταρι, αλλα γενικα οι Λεοντες φαινονται ωραια τυπακια.
  • lahmacun @ 19.03.2009 16:48
    φλειμ ,ο χαρτης χωριζεται σε οικους , καθε οικος ξεκιναει απο μια μοιρα ενος ζωδιου και τελειωνει σε μια αλλη μοιρα ..
    αναλογα με τη θεση των πλανητων του αλλου ατομου, οι πλανητες του πεφτουν σε καποιο οικο μας ..
    υπαρχουν καποιοι θεωριες για το ποσο επιδρουν πανω μας και πως οι αλλοι και αναποδα αναλογα με αυτο

    θεωρητικα παντα παντα αν καποιος εχει πλανητες σε γωνιακους μας οικους 1-4-7-10 εχει μια σημαντικη επιδραση πανω μας ..
  • flamescreen73 @ 19.03.2009 16:50
    Και η Dreamshow ειναι κορυφη. Μου αρεσουν πολυ 1) τα ωραια μυαλα και οι ανθρωποι που εχουν γνωση, 2)οι θερμες προσεγγισιμες γυναικες, 3)Οι ντομπροι

    Επειδη μαλλον οι Λεοντες τα εχουν και τα 3 συνηθως, μαλλον πρεπει να μου αρεσουν και στην πραγματικοτητα.
  • flamescreen73 @ 19.03.2009 16:51
    Ναι αλλα πως το βρισκεις αυτο?
    Εστω οτι εγω εχω πρωτο Καρκινο και ο αλλος Ζυγο. ΜΕτα τι κανουμε?
  • lahmacun @ 19.03.2009 16:53
    μμε νομιζω πως ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ακουει πως καποιος ειναι ταυρος και βγαζει συμπερασματα.
    Μιλαμε μαλλον για τελειως διαφορετικα πραγματα .
    επισης υπερεβαλα στο παραδειγμα μου για να καταλαβω αυτο που λες ..
    δεν μου ειναι σαφες παρ΄ολα αυτα τι εννοεις με το "κανονικους" ανθρωπους ..
    και τι σχεση ο ρωχαμης ..
    ειπες πως βγαζεις συμπερασμα με βαση αυτο που κανουν οι αλλοι σε σενα και οχι στους αλλους .. πανω σε αυτο ηταν η υπερβολη μου ..
    ειμαστε διαφορετικες
    Σχετιζομαι με τους ανθρωπους - με βαση το πως τους αντιλαμβανομαι συνολικα αν καποιοςε εμενα δεν μου κανει - δεν θεωρω αυτοματως που ειναι για τα σκουπιδια ουτε και το αναποδο ..
  • lahmacun @ 19.03.2009 16:55
    Φλειμ φτιαξε το χαρτη σου δες που αρχιζουν οι οικοι σου καιτελειωνουν
    κανε και της ζυγινας και δες στις ποσες μοιρες καθε ζωδιου εχει πλανητες οκ ?

    Μετα τσεκαρε ο καθε πλανητης της σε ποιον οικο σου πεφτει και αναποδα οκ ?
  • lahmacun @ 19.03.2009 16:56
    ντριμ βουτηρο και μελι ... - τρομαξα ..
    και δεν ειμαι και λιονταρι ..
  • xristina83 @ 19.03.2009 16:57
    proswpika mou "3inizoun" tauroi kai skorpioi....den 3erw giati alla nomizw pws den mporw na sunupar3w me ayta ta 2 zwdia....xwris na exw erwtikh sxesh sto parel8on me kapoio apo auta...apla apo kontina atoma to exw parathrhsei kai mono...kai gia to zwdio mou wres wres fobamai na pw pws eimai didymos....se koitane meta..."didumos? apapapapa" pare3hghmenoi eimaste nomizw.....anyway.
  • lahmacun @ 19.03.2009 16:59
    εμενα μου ειστε εξαιρετικα συμπαθεις xristina 83 μου αρεσει να πηγαινω λουνα παρκ και παιδικες χαρες μαζι σας .. αν και να ομολογησω πως δεν σας παιρνω και πολυ σοβαρα
  • lahmacun @ 19.03.2009 17:01
    φλειμ σε βοηθησα καθολου ή σε μπερδεψα ...
    οτι θες ρωτα με ε ?
  • johnnyG @ 19.03.2009 17:03
    eimai gia ligo pali...
    flame, se auto pou les gia ta liontaria symfwnw mono sto (2).
    kalo voli...
  • nana @ 19.03.2009 17:04
    τώρα φταίω εγώ που επαναλαμβάνομαι;;; Δίδυμος και να φοβάται να το πεί.. ε όχι Χριστίνα μου, μη μασάς.. σας ζηλεύουν γιατί είστε η χαρά της ζωής!!!!
  • lahmacun @ 19.03.2009 17:04
    ναι νανα αυτο πιστευω κι εγω για τους ΙΙ
  • nana @ 19.03.2009 17:06
    πω-πω.. με βαρέθηκα πια.. πάλι για Λέοντες και Διδύμους λέω.. θα αρχίσω να ξαναρωτάω τους ανθρώπους που γνωρίζω τι ζώδιο είναι μήπως και ανανεώσω λίγο το υλικό μου
  • flamescreen73 @ 19.03.2009 17:10
    JohnyG η συγκεκριμμενη Λεαινα εμένα για αυτό με έλκυσε. Επειδη εχει και τα τρια. Τωρα αν δεν τα εχουν, αλλο θεμα.

    Lah, egrafa kati allo Θα το δω και θα δουμε αλλα μαλλον οχι σημερα. Παντως φαινεται να βοηθαει.
  • lahmacun @ 19.03.2009 17:11
    λοοοοοοοοολ νανα ...
    ΙΙ ειναι ο 8 σου και λεωντες ο 10 σου ε?

    οκ φλειμ οτι θες πες μου ..
  • nana @ 19.03.2009 17:18
    μπα, τελικά και 7ος και 8ος πέφτουν στον Ταύρο.. βέβαια αυτό αλλάζει με μερικά λεπτά διαφορά στην ώρα, οπότε ίσως και να είναι όντως ο 8ος στο ΙΙ
  • lahmacun @ 19.03.2009 17:22
    τι εννοεις ? για τις ακμες μιλας φανταζομαι
    ενας ηλιος στους ΙΙ δεν πεφτει στον 8 σου ?
  • nana @ 19.03.2009 17:24
    ε, ναι, για τις ακμές.. ο 8ος ολόκληρος όπως φαίνεται στο χάρτη καλύπτεται από το ΙΙ αλλά εφόσον η ακμή είναι στον ταύρο....
  • lahmacun @ 19.03.2009 17:27
    οκ για θεματα του 8 σου κοιταμε που ειναι και τι κανει η αφροδιτη αυτο
    αλλα ..
    αν πετυχαινεις ΙΙ και σου ριχνουν ηλιο ή και αλλους πλανητες εκει μεσα ..
    κατι λεει συναστριακα ΚΑΙ αυτο
  • nana @ 19.03.2009 17:30
    λέει, πώς δε λέει! και τώρα πρέπει να φύγω... φιλιά στα μούτρα σας:******
  • lahmacun @ 19.03.2009 17:30
    γεια σου νανακα - μην χανεσαι μου ελειψες ...
    φαε μια lahmacun για το χατηρι μου
  • nana @ 19.03.2009 17:31
    (πάω να φάω κανένα λαχματζούν)
  • lahmacun @ 19.03.2009 17:31
    σναπ Νανα - ************************8
  • nana @ 19.03.2009 17:31
    αχ, μαζί το είπαμε!!! Μια λαχ στην υγειά σου απόψε!
  • lahmacun @ 19.03.2009 17:33
    σε φιλω πολυ . και σε ξαναπεριμενω εδω ..
  • labtec @ 19.03.2009 17:44
    ...επ τί έχουμε εδώ....? ΙΙμο συναναστροφές..και τέτοια...?
  • ETOIL @ 19.03.2009 18:05
    Καλησπερα, κανενα απο τα ζωδια δεν εχει μονο θετικα στοιχεια, οποτε πρεπει να κατανοουμε ολες τις αναγκες των ανθρωπων. Πριν μηνες ειδα το χαρτη μιας γυναικας που μου εκανε την ζωη πολυ δυσκολη, ημουν διπλα της 18 χρονια και με προσεξε οταν εφυγα. Στην ζωη της εψαχνε το ιδανικο και ηταν παντα ανικανοποιητη, ετσι πληγωνε οσους δεν ηταν οπως ηθελε. Ο χαρτης της, εβγαζε αυτο ακριβως, δεν θα κατηγορησω τα ζωδια, γιατι καποια απο αυτα μπορουσαν να την οδηγησουν στην αυτογνωσια αλλα εχει ισχυρες θεσεις σε ζωδια που αγαπανε την βιτρινα και το εγω(ολες τις φρασεις, τις ξεκιναγε και τις ξεκιναει ετσι).
    ολα τα ζωδια εχουν πολλα να δωσουν, αρκει να κρατησεις τα καλα και να προσπαθησεις τα μειονεκτηματα σου να εκδηλωθουν λιγοτερες φορες απο οσο ειναι η φυσικη ταση σου.
  • flamescreen73 @ 19.03.2009 18:13
    ETOIL
    Εμπνευσμενο, επικροτω.
  • labtec @ 19.03.2009 18:14
    ....για να πω και εγώ την άποψή μου...
    ...καταρχάς θα πω ότι έχω αδυναμία στις ψαρίνες..εκπέμπουν μία ασυνήθιστη/μαγνητική/πλανεύτρα έλξη και σαγηνευτικότητα...πράγμα που δεν μπορώ να το εξηγήσω βάσει λογικής..έχουν αυτό το κάτι...που σε "εγκλωβίζουν" μέσα στα μάτια τους...(μάλλον φαίνεται που δεν έχω "νερό" στο χάρτη μου...).
    Πέρα από κει όλοι μας είμαστε ιδιαίτεροι/ξεχωριστοί/πρωτότυποι ο καθένας με την δική του ιδιοσυγκρασία και ταπεραμέντο...δεν γίνεται να ξεχωρήσεις ζώδια..απλά ανθρώπους που σε στιγματίζουν σε μία περίοδο της ζωής σου...
  • andreas_zepos @ 19.03.2009 19:13
    με μια πρωτη πολυ προχειρη και γεματη κλισε τοποθετηση,
    τα κριαρια ειναι παρορμητικα, δυναμικα, αλλα και αλαζονικα
    οι ταυροι αισθησιακοι και υλιστες
    οι διδυμοι η ψυχη της παρεας και επιφανειακοι
    οι καρκινοι ψυχουλες και μιζεροι
    τα λιονταρια λαμπεροι και ξερόλες
    οι παρθενοι εργατικοι αλλα υπερβολικα λεπτολογοι
    οι ζυγοι δικαιοι και αναποφασιστοι
    οι σκορπιοι σεξομηχανες και χειριστικοι
    οι τοξοτες φιλοσοφοι και χαμενοι στο διαστημα
    οι υδροχοοι ανθρωπιστες και ενοχικοι
    και τα ψαρια, αλτρουιστες και παραπλανητικοι.

    δεν καταλαβαινω τι θες να πεις...
    ή καλυτερα...
    δεν καταλαβαινω που θες να συνηγορησουμε..
    αμ σορρυ, αλλα δε θα το κανω.
    ο καθεις εχει τα καλα και τα κακα του.

    so..take it as it comes..
  • lahmacun @ 19.03.2009 19:35
    μα δεν ηθελα να συνηγορησω ... με κανεναν ..
    εχει θεματα ο ερμης μου ... τεραστια , που δεν λυνονται κιολας ..
  • lahmacun @ 19.03.2009 19:38
    δεν με ενδιεφερε να δωσουμε απο μια ιδιοτητα σε καθε ζωδιο,
    με ενδιεφερε να μιλησουμε για τον αν εχουμε κολληματα αρνητικα με καποια και γιατι . και πως αυτο και αν συνδεεται με τον προσωπικο μας χαρτη ..
    αλλα μαλλον εχω τεραστια θεματα με την γλωσσα ..
  • ETOIL @ 19.03.2009 20:24
    Νομιζω οτι ο Αντρεας Ζεπος, σου απαντησε σε αυτο. Στους αιγοκερους που λειπουν θα ελεγα οτι ενω ειναι οργανωτικοι, εργασιομανεις τελειομανεις, ερχονται ωρες που υψωνουν ενα τοιχο και κλεινονται εκει και οι αλλοι ζουν στην αγνοια για το λογο που το υψωσαν. Αυτο πληγωνει τους αλλους, αλλα δεν το καταλαβαινουν. Απο προσωπικη πειρα θα πω οτι οι ζυγοι, αιγοκεροι, παρθενοι εχουν πολυ μεγαλη ταση στη βιτρινα και στο τι θα πει ο κοσμος. αυτο με τον τοιχο, θα ελεγε κανεις οτι το εχουν οι καρκινοι, ειναι ισχυρη η εσωστρεφεια σ' αυτα τα ζωδια.
  • Controller @ 19.03.2009 20:29
    Χμ, Καρκίνοι, μίζεροι, χμ...
    Ισως καποιοι, κάποιες φορές...
  • lahmacun @ 19.03.2009 20:34
    etoil μπορεις να με βοηθησεις να καταλαβω σε τι μου απαντησε ο Ζεππος και τι σχεση εχουν αυτα που λες εσυ με το ποστ που εκανα ?
    Μπορουμε να γραφουμε οτι θελουμε απλα εγω αλλο ρωτησα ..
  • xristina83 @ 19.03.2009 20:42
    lahmacun sou eimaste isws sumpa8eis logw ths "aiwnias paidikothtas" pou mas diakatexei..kai se mena einai oi aigwkairoi......epeidh eiste pio sobaroi apo mas...e3isorropeitai ligo h katastash
  • ETOIL @ 19.03.2009 20:46
    Σου απαντησε σε καθε ζωδιο με δυο χαρακτηριστικα του, δεν εννοουσα κατι αλλο.
  • ETOIL @ 19.03.2009 20:50
    Οσο γι' αυτα που ειπα ειναι καποια πραγματα που πιστευω. Οτι δηλαδη ο χαρτης ειναι ψυχογραφημα μας και εχουμε πολλα στοιχεια, και ειπα χαρακτηριστικα για καποια ζωδια, που εχω δει. Δεν το εκανα με κακη προθεση.
  • archive @ 19.03.2009 20:59
    Ελα ρε λαχακι, εγω σε νιωθω
    μπαινω βγαινω γρηγορα και λεω :

    οι τοξοτες μου την δινουν στα νευρα και εχω πολλους στη ζωη μου..- ερμης ποσειδωνας στον τοξοτη

    οι διδυμοι μου φαινονται απλα απο αλλο πλανητη, κρονος στους διδυμους και γ@^&*4 χιαστι κρονου με ηλιο?

    συνενοουμαι φυσικα κ ευκολα με παρθενους- αιγοκερους- υδροχοους- και εχω επισης πολλους απο δαυτους στη ζωη μου...dc παρθενος, σεληνη β.δεσμος διας στον αιγοκερω..και οψεις ουρανου να πω?
    για τα ψαρακια εχω μια αυθορμητη συμπαθεια και κατανοηση, μιλαμε χωρις λεξεις , ειναι τελειο-ωροσκοπος ψαρι

    με τους σκορπιους εχω ενα θεματακι....αλλα με τραβανε σα μαγνητης --αναθεμα τρισκαταρατοι

    και με τους υπολοιπους δεν ειχα ποτε καμια σχεση (ή ειχα συνοπτικες διαδικασιες σχεσης!)

    πολλα φιλια
  • lahmacun @ 19.03.2009 21:08
    etoil δεν θεωρησα καμια στιγμη οτι υπαρχει καμια κακη προθεση .
    Απλα οι γενικες απαντησεις δεν ηταν ο στοχος μου ..και ουτε τα γενικα χαρακτηριστικα των ζωδιων-
    συμφωνω μαζι σου σχετικα με το συνθετο ενος χαρτη και την πολυπλοκοτητα της προσωπικοτητας του καθενος ..
    αλλα και εδω μεσα και αλλου εχω δει να γινονται συχνα πυκνα γενικευσεις και αρνητικες και θετικες ..
    Ηλπιζα στο να μιλησουμε πιο προσωπικα με αυτο το ποστ ..
    κι οχι να διαβασω γενικες ποιοτητες ζωδιων .
    Ο καθενας οτι θελει γραφει αυτο δεν σημαινει οτι μου απανταει και σε αυτο που ρωτησα απαραιτητα .
    Αυτο προσπαθω να πω .
  • lahmacun @ 19.03.2009 21:08
    αρκ πολλα φιλια και απο μενα σε ευχαριστω
  • newflame @ 19.03.2009 21:49
    Λαχ μου καλησπέρα,

    Αν και δεν εξειδικεύεις στο post σου εάν ο/η άλλος/η αποτελεί αισθηματική, φιλική ή επαγγελματική γνωριμία, ομολογώ ότι εξαιτίας προσωπικών βιωμάτων, η στάση μου στο άκουσμα ορισμένων ζωδίων διαφοροποιείται σημαντικά αναλόγως το είδος της σχέσης.
    Και για να μιλήσω με παραδείγματα, στο άκουσμα ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ, όταν πρόκειται για δουλειά αναμένω ένα σοβαρό, φιλόδοξο, εργασιομανή συνεργάτη, όταν πρόκειται για αισθηματική γνωριμία χτυπάει "αρνητικο καμπανάκι", όσο για φίλες/ους... δεν μου έτυχε μέχρι τώρα (Οι διαδικτυακοί φίλοι εξαιρούνται).
    Όσο για τα αστρολογικά στοιχεία, απ' οσο μπορώ να δω (ομολογώ ότι είμαι αδαής!) μόνο ο Β.Δεσμός μου είναι στον Αιγόκερω (3ος οίκος), ενώ σε νερό έχω μόνο Αφροδίτη στον Καρκίνο (9ος οίκος) και ΜC. Ξεχνώ τον Άρη στην Παρθένο.
    Όσο για το αρνητικό καμπανάκι, πες με προκατειλημμένη αλλά μετά από δυο γνωριμίες, τι να σου γράψω...είναι σα να προσπαθείς να ταιριάξεις φωτιά με πάγο!!
  • lahmacun @ 19.03.2009 21:55
    λολλλλλλ φλειμ . ευτυχως που δεν εχεις εμενα για συνεργατη, δεν εχω κανενα απο τα χαρακτηριστικα που ανεφερες

    θεωρω οτι αυτα που ΔΕΝ μας αρεσουν , δεν μας αρεσουν γενικα και δεν εχει να κανει με το ειδος της σχεσης ..-ισως να κανω λαθος ...βεβαια ..

    Ελπιζω η φωτια να εκανε οτι μπορουσε να λιωσει τον παγο
  • newflame @ 19.03.2009 22:08
    Άμα έχεις να κάνεις με την ...Ανταρκτική!!

    ΥΣ: Μα μιλάς σοβαρά τώρα... ΔΕΝ είσαι σοβαρή στη δουλειά σου???
  • lahmacun @ 19.03.2009 22:13
    αποτελεσματικη ειμαι αν ειναι αυτη η ερωτηση
    απλα εχω δικο μου τροπο για να κανω τα πραγματα και επικοινωνιακα ειμαιαασοβαρη και ασυνεπης και αλλα πολλα που κολυωμαι να τα πω δημοσια ..
    την εικονα την παραπανω δεν την δινω με τιποτα
  • lahmacun @ 19.03.2009 22:14
    Ανταρκτικη ..

    ωραια πρεπει να εναι εκει μηπως δεν πηγες εξοπλισμενη ?
  • newflame @ 19.03.2009 22:20
    Αφού λοιπόν εσύ η ίδια γράφεις ότι δεν σε χαρακτηρίζουν γενικά γνωρίσματα του ΑΙΓΟΚΕΡΩ (δηλαδή απ' όσο έχω διαβάσει και δει μέχρι στιγμής), τι ψάχνεις ακριβώς να βρεις στον αστρολογικό χάρτη????
    Τώρα είναι που μπερδεύτηκα Λαχ!
  • newflame @ 19.03.2009 22:24
    Αχ βρε Λαχ!
    Δεν ζήτησα δα και αστρολογικό χάρτη! Εξάλλου και η φωτιά χρειάζεται το καύσιμό της για να ζεστάνει ή να κάψει...
  • lahmacun @ 19.03.2009 22:26
    φλειμ η ερωτηση ειναι αν εχει παρατηρησει κανεις πως καποια ζωδια καπως δεν του καθονται καλα - αυτο δεν σημαινει πως ΟΛΟΙ οι εκπροσωποι τους φερουν τα χαρακτηριστικα που δεν αρεσουν ..
    φλειμ εχω αλλα αιγοκερισια χαρακτηριστικα απλα δεν εχω αυτα που ανεφερες .. και αυστηρη και σκληρη ειμαι και απο τιμωριες ξερω και επιμονη ειμαι και αποστασεις (παγος) βαζω και φιλοδοξη ειμαι και αλλα πολλα...
    α και το καθηκον πανω απο ολα και να μην δωσω δικαιωμα ..
    απλα ολα αυτα ισως να μην γινονται με κλασσικο τροπο ..
  • lahmacun @ 19.03.2009 22:29
    εχουμε και καθυστερηση στις αντιδρασεις φλειμ , αργουμε σε μερικα
  • newflame @ 19.03.2009 22:31
    :-Ο :-Ο :-Ο
    ουπς ! Μαράκι τί ξέσπασμα ήταν αυτό?
    πάντως...έχω κολλητή στο ζώδιο του ΚΑΡΚΙΝΟΥ (φίλη από τις λίγες)
    ... ενώ αποφεύγω συστηματικά τους άντρες Καρκίνους! (μολονότι η Αφρο είναι στο ίδιο ζώδιο). Έχω πολλή φωτιά και αέρα για να "ενδυθώ" το ρόλο της "μαμάς"!
  • lahmacun @ 19.03.2009 22:33
    εκτος απο την εκρηξη στην Αλεξανδρας (τι ειναι παλι αυτο ..) ...
    μαρακι καλο κουραγιο .
  • newflame @ 19.03.2009 22:40
    Λαχ λέμε με άλλα λόγια το ίδιο ή κάνω λάθος? Είσαι φιλόδοξη, αυστηρή, πιστεύεις στο καθήκον (άρα δεσμεύεσαι σε ότι αναλαμβάνεις...)! Δε διακρίνω που διαφοροποιούμαστε.. Τι εννοείς "κλασικός τρόπος"?
  • newflame @ 19.03.2009 22:45
    Όσο για τις αργές αντιδράσεις... συμφωνώ
    Όπως επίσης.... συνάντησα..πείσμα και εγωϊσμό σε βαθμό "γαϊδουρινό"...
    άστο καλύτερα Λαχ,
    είπαμε άλλο οι ετεροφιλικές και άλλο οι λοιπές σχέσεις...
    δεν παίζεις με τους ίδιους κανόνες..
  • lahmacun @ 19.03.2009 22:46
    μαρακι να δεις γιατι τους κανεις συλλογη ενω δεν τους αντεχεις ..

    φλειμ , δεν εχω προγραμμα και σχημα .. δεν ειμαι καθολου τυπικη ... και εμπλεκομαι πολυ συναισθηματικα ΚΑΙ με τη δουλεια
  • lahmacun @ 19.03.2009 22:48
    επισης δεν σεβομαι την ιεραρχια και στις 2 κατευθυνσεις τα κανω ολα ισωμα
  • labtec @ 19.03.2009 22:52
    ....ωρέ ξεσπάθωσε ο έταιρος εκπρόσωπος του μεταβλητού...κάλα έκανες και τα έβγαλες μαράκι...
    ...τις καλησπέρες μου κυρίες...!!!
  • lahmacun @ 19.03.2009 22:53
    λαμπ

    γεια σου κριαρινα ..
  • labtec @ 19.03.2009 22:58
    έλα να βγούνε τα πρωτόγονα τα ένστικτα... και ρατσιστικές εκτονώσεις και μη μου πείτε ότι δεν έχετε/έχω, γιατί θα λέμε ψεμματάκια μετά...!!
  • lahmacun @ 19.03.2009 23:00
    ετσι νομιζω κι εγω λαμπ
  • newflame @ 19.03.2009 23:01
    Λαχ... όσον αφορά τους Αιγόκερους που έχω δει στον εργασιακό μου χώρο, περισσότερο αναγνωρίζουν την εξουσία (!) όχι την ιεραρχία...Τι εννοώ... φροντίζουν να συναναστρέφονται με ανθρώπους με επιρροή ασχέτως χώρου ή βαθμού ιεραρχίας...
    Βέβαια το δείγμα μου περιορίζεται σε 2 γυναίκες & 2 άντρες...Φοβερό νούμερο έτσι?????
  • MARIAH @ 19.03.2009 23:02
    γειά σας ! 218 σχόλια?????? ποιός θα κάνει περίληψη ???
  • newflame @ 19.03.2009 23:02
    Καλησπέρα Aries, lab καλωσήρθες στη κουβέντα..
  • MARIAH @ 19.03.2009 23:04
    λοιπόν ναι , οι αιγόκεροι όντως αναγνωρίζουν την εξουσία.... να τους πω συμφεροντολόγους ή θα φάω σφαλιάρες ???
  • lahmacun @ 19.03.2009 23:05
    μαραια μου εγω παντως οχι ..

    φλειμ ε με αυτο που λες - καμια σχεση
  • labtec @ 19.03.2009 23:05
    ...καλώς σε ηύρα newflame...
    ..πάντως εγώ θα "βγάλω" το ρητό...το ηθικό δίδαγμα ας το κάνει άλλος...
  • lahmacun @ 19.03.2009 23:05
    καθολου σφαλιαρες μαραια - δεν παιρνω τιποτα προσωπικα ...
  • newflame @ 19.03.2009 23:07
    Lah den exw megalo deigma akomi !!!
    κινούμαι στη χώρα..του στατιστικού ΛΑΘΟΥΣ !
  • MARIAH @ 19.03.2009 23:08
    παιδιά πρέπει γίνω updated....που βρισκόμαστε, τι τρέχει ???? ποιός είναι ρατσιστής εδώ μέσα...να το πει τώρα αλλοιώς ας σωπάσει για πάντα !
  • labtec @ 19.03.2009 23:09
    ...και να ρωτήσω κάτι...υπάρχει κάνα ζούδι...που να μην σκέφτεται συμφεροντολογικά...ή να μην θέλει πάρε-δώσε με άτομα υψηλά ιστάμενα...ή με κυρίαρχο ρόλο σε οποιαδήποτε βαθμίδα...?
  • MARIAH @ 19.03.2009 23:11
    παιδιά από αιγοκερίνες στον εργασιακό χώρο έχω κακή πείρα..πατάνε κυριλεκτικά επί πτωμάτων..ένα υπήρξε σε κάποια φάση και το δικό μου αλλά ξαναγεννήθηκα.....και έχει πάθει σοκ..
  • newflame @ 19.03.2009 23:12
    Labtec εξαρτάται πόσους συμβιβασμούς μπορείς να αντέξεις!!
  • lahmacun @ 19.03.2009 23:14
    δεν εχουμε ολοι την ιδια ροπη σε αυτο που λεμε "καταξιωση" και "κοινωνικη επιτυχια" ..
    και εννοειται πως ενας αιγοκερως δεν ειναι ιδιος με εναν αλλο αιγοκερω

    φλειμ δεν ξερω σε ποια περιοχη δεν υπαρχει στατιστικο σφαλμα οταν μιλαμε για ανθρωπους
  • labtec @ 19.03.2009 23:14
    ...δλδ...συμβιβάζεσαι να αντέξεις για έχεις ένα καλύτερο υπόβαθρο στον κοινωνικό/επαγ-κό επίπεδο...?
  • MARIAH @ 19.03.2009 23:14
    σεμνό και ταπεινό ζούδι είναι ο καρκίνος.... έχω ρίξει βρίσιμο και κριτική σε ανώτερους που δε λέγεται....με εκτιμούν για την ειλικρίνειά μου όσο δεν λέγεται...cruella !
  • lahmacun @ 19.03.2009 23:18
    δεν ξερω κανεναν να μην συμβιβαζεται και να επιβιωνει ..
  • newflame @ 19.03.2009 23:20
    labtec, αναλόγως το σκαλί στη σκάλα αναρρίχησης.. και οι συμβιβασμοί και οι γονυκλισίες.
    εκτός εάν κάποιος σε βάλει στο "ασανσέρ"...
  • MARIAH @ 19.03.2009 23:20
    εγώ λαχ μου.....έχω κριτικάρει τους από πάνω μου πολλές φορές αρνητικά και με εκτιμούν για την ειλικρίνειά μου και προχωράω κανονικά στις βαθμίδες....μη σου πω ότι ακολουθούν τις συμβουλές μου
  • labtec @ 19.03.2009 23:21
    ...ή περάσεις από τον "πάγκο"...
  • newflame @ 19.03.2009 23:24
    Μαράια χμ.. ενδιαφέρον. Πολύ καλό για να θεωρηθεί κανόνας!!
  • MARIAH @ 19.03.2009 23:26
    newflame είναι ο τρόπος που χειρίζεσαι τα θέματα....black humour και σου λένε κι ευχαριστώ....
  • newflame @ 19.03.2009 23:27
    Μαράια αυτός δεν είναι ο ορισμός για τον....διπλωμάτη?
  • MARIAH @ 19.03.2009 23:27
    αν δεν ήμουν γυναίκα θα είχα φτασει σαφώς πιο ψηλά από δω που είμαι σήμερα.... το εργασιακό περιβάλλον είναι ανδροκρατούμενο και από ζώδια του αέρα..... agree ???
  • MARIAH @ 19.03.2009 23:29
    ναι newflame...διπλωμάτης είναι αυτός που σε βρίζει κατάμουτρα με ευγένεια και του λες ευχαριστώ...μη σου πω ότι του είσαι και υποχρεωμένη...
  • MARIAH @ 19.03.2009 23:31
    διπλωμάτες δε είναι οι ΙΙ !!!!! ήταν οι μόνοι Δ.Σ. που δεν μπορούσα να αποκρυπτογραφήσω....άβυσσος η ψυχή και το μυαλό τους !!!
  • lahmacun @ 19.03.2009 23:32
    ... για να οριστει το πιο "ψηλα" πρεπει να φτιαχτει ενα συστημα αναφορας ..
    συνηθως - και δυστυχως- εχει να κανει με τους αλλους , με το αν μας βλεπουν οι αλλοι πιο ψηλα ακομα και αμα δεν ειμαστε στα αληθεια ..
  • newflame @ 19.03.2009 23:32
    Προσωπικά μαράια..όταν αποφασίσω να "αδειάσω" τον άλλο, επιδιώκω η κάθε μου λέξη να "πιάνει τόπο" !!

    "αν δε μπορείς να το αποφύγεις..τουλάχιστον απόλαυσέ το!"
  • labtec @ 19.03.2009 23:35
    ...πάλι μέ παίρνουν τα σκάγια...!!! ρε τι έχουμε πάθει..!!!
  • newflame @ 19.03.2009 23:35
    Lah υπάρχουν πολλά συστήματα αναφοράς...Ηθικό, κοινωνικό, οικονομικό...
    το θέμα είναι πιο βάζεις υψηλότερα στις προτεραιότητές σου..
  • MARIAH @ 19.03.2009 23:35
    λαχ όμως στην εργασιακή ιεραρχία όλοι σε βλέπουν πιο κάτω γιατί έτσι τους συμφέρει, ακόμα και αν δεν είσαι
    ειναι ζούγκλα και ισχύει ο νόμος του ισχυρότερου..
  • lahmacun @ 19.03.2009 23:36
    λολ λαμπ αρης στον 1 ..

    καληνυχτα κριαρινα
  • lahmacun @ 19.03.2009 23:36
    θεωρεις φλειμ πως το κοινωνικο δεν τα ενεχει ολα σε ενα επιπεδο ?
    Πως κανεις τους διαχωρισμους ?
  • MARIAH @ 19.03.2009 23:37
    lab γιατί έχεις την εντύπωση ότι εσύ προσωπικά είσαι ο προβληματικός !! ? είσαι η εξαίρεση και όποιος έχει αντίθετη άποψη θα έχει νά κανει μαζί μου...ηρέμησε
  • lahmacun @ 19.03.2009 23:38
    μαραια αν λες οτι αυτο ισχυει για τις γυναικες θα συμφωνησω τουλαχιστον για μεγαλη μεριδα επαγγελματων ..
  • MARIAH @ 19.03.2009 23:39
    new δεν υπάρχουν προτεραιότητες..όλα ισοπεδομένα είναι μπροστά στο νόμο της επαγγελματικής ανόδου...όσο πιο αμόρφωτος είσαι δε, τόσο πιο φιλόδοξος και serial killer....trust me
  • MARIAH @ 19.03.2009 23:40
    ναι λαχ το λέω βάσει παραδειγμάτων και εμπειριών....
  • labtec @ 19.03.2009 23:41
    ...είμαι ήρεμος mariah...και ούτε δείχνω/παιζω προβληματικός..απλά διαπιστώνω μένος ως προς τους ΙΙμους...
  • lahmacun @ 19.03.2009 23:41
    ξερω και πολλους μορφωμενους με αυτα τα χαρακτηριστιακα ..
  • newflame @ 19.03.2009 23:43
    Λαχ η εποχή μας επιτάσσει ότι όσο πιο πολλά κατέχεις (υλικά εννοείται) τόσο πιο σημαντικός είσαι. Αυτό είναι το κοινωνικό μας πλαίσιο, είτε μας αρέσει είτε όχι. Υπάρχει όμως και το προσωπικό αξιακό σύστημα του καθενός...Αν για κάποιους ταυτίζεται με το κοινωνικό, για κάποιους άλλους αποτελεί ακρωγονιαίο λίθο για τη στάση ζωής που θα επιλέξει...
  • bitesFOOdies @ 19.03.2009 23:43
    καλησπερες! ψιλοστεκει για μενα το θεμα λαχ ... οι παρθενοι με εξελισουν, οι λεοντες με βοηθανε στα δυσκολα και περναμε γενικως μαζι ζωη χαρισαμενη, οι διδυμοι με θαυμαζουν και μου ανοιγουν φοβερες πορτες, οι ζυγοι θελουν να με εξαλλειψουν απο τον πλανητη, οι αιγοκεροι με ισιωνουν οταν κανω 8ρια στις αποφασεις, οι καρκινοι εποφελουνται, οι ιχθεις μαλλον με ακτινογραφουν, οι ταυροι ειναι αυτο που θελω να γινω, οι κριοι με ανταγωνιζονται παντα κρυφα, οι υδροχοοι μου φαινονται παντελως αδιαφοροι και οι τοξοτες ειναι καλοι συνεργατες!
  • bitesFOOdies @ 19.03.2009 23:45
    σκορπιους δεν ειπα... αδερφια...
  • MARIAH @ 19.03.2009 23:45
    λαχ εδώ η μάχες είναι ανελέητες....το target group των μορφωμένων και των golden δείνει φοβερές μάχες με το γάντι και με φοβερή διπλωματία....

    lab αν δεν είχα ΙΙ στο εργασιακό μου περιβάλλον τώρα θα ήμουνα golden girl στη ν+1
  • bitesFOOdies @ 19.03.2009 23:45
    εσυ βεβαια μανια με τους κριους ετσι? γιατι ρε γαμωτο...
  • labtec @ 19.03.2009 23:45
    ..θάλεγα ότι όταν 'εχεις αξιοπρέπεια στη ζωή σου...πολλά μπορείς να κερδίσεις και ακόμα περισσότερα να κατακτήσεις...
  • lahmacun @ 19.03.2009 23:47
    ναι συμφωνουμε με αυτο που λες φλειμ ..απλα ποσο μπορει να διαχωριστει το προσωπικο αξιακο απο το κοινωνικο .. ειναι ενα "θεματακι"

    καλως το μπεμπε -ελα να σε ισιωσω
    μου αρεσε το ποστ σου
  • newflame @ 19.03.2009 23:47
    Συμφωνώ με τη Λαχ ότι οι μορφωμένοι είναι και οι πιο ανταγωνιστικοί. Πάντα με βάση προσωπικά βιώματα...
    Οι λιγότερο μορφωμένοι είναι πιο πιστοί "ακόλουθοι". Δεν δαγκώνουν το χέρι που τους ταϊζει..
  • labtec @ 19.03.2009 23:48
    ...να μου τον περιγράψεις...να σου πω πως θα τον στείλεις αδιάβαστο...γιατί ο ΙΙμος την "νιώθει" από ΙΙμι...απλά/αέρινα/ανέγγιχτα...
  • lahmacun @ 19.03.2009 23:50
    φου - ξερεις πολυ καλα πως δεν εχω καμια μανια ..

    το γενικευμενο που λεω δεν απτεται συνηθως της πραγματικοτητας ..
    Αλλα ναι αμα πετυχω πολυ κριαρισια βαρβατιλα σε οποιοδηποτε ζωδιο ...
    αρπαζω / δεν ειναι αναγκη να ειναι κριος ο αλλος για να μου το βγαλει αυτο ..
  • bitesFOOdies @ 19.03.2009 23:50
    οι διδυμοι δεν ειναι μονιμως ενοχικοι με τις κακες σκεψεις τους? οποτε σκεφτονται αρνητικα σκανε ενα γελιο πολυ σαρδονιο... τοτε ειναι η ωρα να τους την φερεις χοντρα.
  • MARIAH @ 19.03.2009 23:50
    η αξιοπρέπεια υπεράνω όλων lab...uber alles
    για μιά έρημη αξιοπρέπεια ζούμε ΄σ' αυτή τη γη
  • labtec @ 19.03.2009 23:51
    ..αλήθεια new...υπάρχουν πολλοί "μορφωμένοι"...γιατί διαπιστώνω πολλούς δοκησίσοφους...και να έχουν φτάσει σε υψηλά ιστάμενα κλιμάκια..και σε μια δύσκολη απόφαση/ενέργεια...κρύβονται και προτάσσουν τους υποτακτικούς τους....
  • lahmacun @ 19.03.2009 23:51
    φλειμ εγω δεν ειπα οι πιο για να μην παρεξηγουμαι .. ειπα οτι ξερω και τετοιους ..
  • bitesFOOdies @ 19.03.2009 23:52
    βαρβατιλα? απλα σκανε γαιδαρο... δεν ακουνε τιποτα.... ειναι σαν κουφοι καμμια φορα, σαν να βλεπουν οραματα την ωρα που μιλας!
  • lahmacun @ 19.03.2009 23:53
    ενοχικοι οι ΙΙ ? χμ πρεπει να το σκεφτω αυτο ..
  • bitesFOOdies @ 19.03.2009 23:54
    και οι αιγοκεροι? ψεμα, εμπαιγμος και συμπλεγμα κατωτεροτητας εκφρασμενο ως συμπλεγμα ανωτεροτητας? αυτο που το πας?
  • lahmacun @ 19.03.2009 23:55
    μπεμπε ..ναι κουφοι επειδη ΑΥΤΟΙ κατι πρεπει να πουν κατι να αποδειξουν για κατι να πεισουν επειδη ΑΥΤΟΙ ετσι ..(δεν μιλαω για ηλιους κριους μου εχει συμβει σε διαφορες εκδοχες ) ..
    αυτο λεω βαρβατιλα ..
  • bitesFOOdies @ 19.03.2009 23:55
    οι διδυμοι ειναι πιο διχασμενοι σκασμενοι και ενοχικοι απο τους υδροχοους... ταση προς την θρησκεια επισης... σιχαινονται την κακη τους πλευρα... ουτε ξερω, ουτε καταλαβαινω πως και ποσο...
  • malama1972 @ 19.03.2009 23:55
    ειναι 12 η ωρα ειναι η ωρα των τρελων.........καλησπερα!!!!!!!!!!!!!
  • MARIAH @ 19.03.2009 23:55
    τι να σου περιγράψω lab...παρτάκηδες..παντρεμένοι και το παίζουν δήθεν ελεύθεροι...και μη σου πω ότι σε κάθε στρογγυλό τραπέζι ένοιωθα τα πόδια τους από κάτω..... γλιτσα γείτονά μου... και καμία προώθηση χωρίς αντάλλαγμα
  • lahmacun @ 19.03.2009 23:55
    λοοοοοοοοοοολ φου ... για τα συμπλεγματα ανωτεροτητας κατωτεροτητας ευστοχο ..
    το ψεμμα ομως δεν το θεωρω χαρακτηριστικο του ζωδιου ..
  • lahmacun @ 19.03.2009 23:57
    καλως την μαλαμα ..

    μπεμπε ειναι ενδιαφεροντα αυτα που λες για τους ΙΙ και βαθεια πρεπει να τα σκεφτω ..
    το θεμα με την θρησκεια το πιστευω κι εγω..
  • bitesFOOdies @ 19.03.2009 23:57
    οι περισσοτεροι κριοι φαινονται αργοστροφοι και χαμενοι... κοινως καμμενοι απο τις πολλες στροφες!!!
  • labtec @ 19.03.2009 23:58
    ...τι ρε λε νεανία..που θα μας πεις ενοχικούς/διχασμένους...που δεν ξέρετε που παν τα 2 όχι τα 4....
  • newflame @ 19.03.2009 23:58
    Να μας απαντήσει καλύτερα ο Lab για το εάν οι ΙΙ νιώθουν ένοχοι για τις κακές σκέψεις τους?
    Προσωπικά θα ήθελα να ξέρω εάν έχουν διάρκεια
  • bitesFOOdies @ 19.03.2009 23:59
    ναι... το βασικο των διδυμων ειναι επισης push me - pull me συνηθως... ζουν μια ζωη σπρωχνωντας για να σπρωχτουν... αμα δε σπρωχτουν σε κοιταν καλα καλα για να τους σπρωξεις καπου!
  • MARIAH @ 20.03.2009 00:00
    μαρακι μου γειά σου, δεν πλέκεις???
  • labtec @ 20.03.2009 00:00
    ...συμφωνώ σε αυτά που λές mariah...όντος έχουν έτσι..αλλά και σε άλλα ζώδια...π.χ. τοξότες/ζυγούς...
  • bitesFOOdies @ 20.03.2009 00:00
    λαμπ για γυναικες διδυμους μιλαω... αντρες δεν θυμαμαι να ξερω κανεναν
  • MARIAH @ 20.03.2009 00:01
    χαχα πάλι τους ΙΙ περναμε από κόσκινο....lab ακούς ??? δεν είναι τυχαίο....
  • bitesFOOdies @ 20.03.2009 00:01
    αυτο με τα 2 και τα 4 το ξερουμε αλλα την ωρα που το ξερουμε το ξεχναμε γιατι παλιωσε
  • lahmacun @ 20.03.2009 00:01
    εμενα οι ΙΙ μπορει και να με κουρασουν .. δεν αντεχω για πολυ ..
  • lahmacun @ 20.03.2009 00:02
    περναω πολυ καλα μαζι τους .. αλλα ..
  • newflame @ 20.03.2009 00:03
    Δε σας προλαβαίνω ρε παιδιά... ποιός απαντά σε ποιόν? είναι και περασμένες 12...!
  • MARIAH @ 20.03.2009 00:03
    οι ΙΙ είναι πρωτοι στη λίστα με μεγάλη απόσταση από τον δεύτερο..... πείτε ονόματα γνωστών ΙΙ που ήταν μεγάλοι dearhunters....
  • labtec @ 20.03.2009 00:03
    ...λοιπόν new..την ίδια ώρα που θα κάνουμε κακή σκέψη...έ ακριβώς το επόμενο sec σκεφτόμαστε το αντίθετο..ή πιο απλά δεν κάνουμε...γιατί θα παίξει το έργο της ραδιουργίας...με πάντα άμεσα/εύστοχα αποτελέσματα...
  • malama1972 @ 20.03.2009 00:03
    καλως σας βρηκα και καλως σας αφησα.......(χαλακι μου λειπεις ....
  • bitesFOOdies @ 20.03.2009 00:03
    φιλοξενοι οι διδυμοι... οι πιο κοινωνικοι απο ολους για μενα... διδυμοσπιτα ειναι παντα πολυ κοινωνικα ενδιαφεροντα στεκια
  • lahmacun @ 20.03.2009 00:04
    και μενα μαλαμα - ελπιζω να εισαι καλα , φιλια
  • MARIAH @ 20.03.2009 00:05
    μου ήρθε ο J.F.Keneddy.....θου κύριε φυλακί τω στόματι μου...
  • lahmacun @ 20.03.2009 00:05
    δεν παιζει να βαρεθει κανεις ΙΙ εκτος αν βαρεθει να μην βαριεται
    ωχουυυυυυυ πολυ αερας ..
  • bitesFOOdies @ 20.03.2009 00:05
    ωραιο αυτο που ειπες λαμπ! για εξηγησε το διπολο καλη-κακη σκεψη περισσοτερο αν δε βαριεσαι πως λειτουργει και το διαχειριζεστε?...
  • newflame @ 20.03.2009 00:06
    Επιτρέψτε μου ενα τελευταίο σχόλιο για τους ΙΙ. "Αμα ξεκινήσουν, ξεχνούν να βάλουν τελεία"
    Lab μάλλον έχεις μπλέξει με πολλές στην παρέα και δεν προλαβαίνεις..
  • MARIAH @ 20.03.2009 00:07
    μιά χαρά είναι οι ΙΙ για τον εαυτό τους...all weather....waterproof water resistant...happy...γιατί δεν έχουν επίγνωση....
  • labtec @ 20.03.2009 00:08
    ..έ είστε και πολλές πως να σας προλάβω για...?
  • MARIAH @ 20.03.2009 00:09
    lab αυτό το για μου φέρνει συμπρωτεύουσα...μη μου πείς ???
  • labtec @ 20.03.2009 00:10
    ...αλίμονο μαράκι...το σύμμαχο του μεταβλητού...!!!
  • newflame @ 20.03.2009 00:10

    παιδιά καληνυχτίζω...και αύριο μέρα είναι.
    Καλή αντάμωση στο site..
  • labtec @ 20.03.2009 00:10
    ..όχι αγαπητή μου...Θεσσαλία μεριά....Λάρισα...
  • lahmacun @ 20.03.2009 00:10
    καληνυχτα φλειμ
  • newflame @ 20.03.2009 00:11
    Lab όνειρα γλυκά.. και απονήρευτα
  • MARIAH @ 20.03.2009 00:11
    εκεί που βγαίνει ο Αυγερινός ???? σι μπιζάκι ?
  • penthesilia @ 20.03.2009 00:11
    καλησπέρα!!!ρε λαχείο τι θέμα είναι τούτο;κάνουμε γκάλοπ; άμα είναι δίνω εκατό ψήφους στους ιχθύες ως χειρότερους και 50 στους σκορπιούς!ουστ!!!!
  • labtec @ 20.03.2009 00:12
    ..γειά σου new...τώρα για απονήρευτα θα σε γελάσω κομματάκι...
  • MARIAH @ 20.03.2009 00:12
    μαράκι μου αμετάβλητο μεταβλητό....
  • labtec @ 20.03.2009 00:14
    μια που το είπες..δικό σου...
    http://www.youtube.com/watch?v=AHqihQwT6lc
  • lahmacun @ 20.03.2009 00:14
    γεια σου πεν - τα χει με τα ψαρια ..

    λοοοοοοοοοολ λαμπ για τα απονηρευτα λοοοοοοοοοολ ξανα
  • labtec @ 20.03.2009 00:15
    βσινι θύελλα..σούζα παν τ αλογάκ...
  • lahmacun @ 20.03.2009 00:16
    χα χα χα εχω πεσει κατω...
  • MARIAH @ 20.03.2009 00:17
    είσαι συμπατριώτης του ΛΛ ???? βγάζει μπουμπούκια η Λάρισα και ο Θεσσαλικός κάμπος
  • labtec @ 20.03.2009 00:17
    ..αλλά μπουρεί να ίνι κι σι ρουζάκι..λέμε τώρα ιας σας...
  • MARIAH @ 20.03.2009 00:18
    τρώτε και τα φωνήεντα... λαχ μην πέφτεις κάτω..σε χρειαζόμαστε
  • bitesFOOdies @ 20.03.2009 00:18
    λαρσσα λαρσσα βαλ κανα γκουλακ! που να βαλει η λαρσσα γκουλακ ομως?
  • lahmacun @ 20.03.2009 00:19
    μπα αμα πεφτω κατω απο τα γελια ειμαι πιο "χρησιμη" ..
    να σαι καλα ρε λαμπ
  • labtec @ 20.03.2009 00:19
    ο κάμπος είναι ανυπέρβλητος..και έχει τα πάντα ....και τους πάντες φιλοξενεί...
  • MARIAH @ 20.03.2009 00:19
    τι accent lab !!!! προυφουρά φουβιρή....ουραία γλώσ τα λαρσαίκα....
  • labtec @ 20.03.2009 00:20
    ..σε περικαλώ...μικρέ...πάμε για πλέι όφς...
  • bitesFOOdies @ 20.03.2009 00:21
    τιμημενε τυρναβε με τα στρατα σου!
  • labtec @ 20.03.2009 00:21
    ..ενώ εσείς στον κλεινόν άστυ..είστε της αριστοκρατίας...αν μη τι άλλο...
  • MARIAH @ 20.03.2009 00:21
    άλλος μη Αθηναίος από την παρέα.????...δεν έτυχε να αναφέρουμε γεωγραφικά μήκη και πλάτη....
  • lahmacun @ 20.03.2009 00:22
    και γω απο καμπο ειμαι - διαφορετικο απο αυτον του λαμπ
  • labtec @ 20.03.2009 00:22
    .."κακοπέρασες" στον Τύρναβο...θα προσκηνούσες συνέχεια το μπουρανί...
  • MARIAH @ 20.03.2009 00:22
    ναι lab είμαστε με γαλλικά και πιάνο...
  • lahmacun @ 20.03.2009 00:23
    καληνυχτα μαρακι
  • bitesFOOdies @ 20.03.2009 00:23
    twin peaks φαση λαμπ... ειχε και τα αμερικανικα αυτοκινητα των αξιωματικων και κολαγε με την ταινια!
  • labtec @ 20.03.2009 00:23
    και ντρέπεστε να πείτε την καταγωγή σας....?
  • MARIAH @ 20.03.2009 00:24
    τι είναι το μπουρανί....μεταφράστε
  • labtec @ 20.03.2009 00:24
    καληνύχτα μαράκι...
  • labtec @ 20.03.2009 00:25
    καλά δεν είδες τί γίνεται την καθαρή δευτέρα...?
  • penthesilia @ 20.03.2009 00:25
    πάτρα, κάτω από το αυλάκι
  • MARIAH @ 20.03.2009 00:25
    μα κανείς δεν είναι Αθηναίος πάππου προς πάππου....όλοι από την ύπαιθρο χώρα καταγόμαστε....εγώ πχ είμαι από Δωδεκάνησο γεννημένη στην Αθήνα.... εμπρός ομολογείστε και οι υπόλοιποι..
  • labtec @ 20.03.2009 00:26
    ωρέ τσαμπίκα είσαι ή κότισσα...?
  • bitesFOOdies @ 20.03.2009 00:27
    εγω ειμαι αθηνοβολος καναδομικρασιατης!
  • lahmacun @ 20.03.2009 00:27
    καθολου - αλλα καλυτερα να δωσω και ονοματεπωνυμο μαζι ..
    θα ειναι το ιδιο πραγμα
  • penthesilia @ 20.03.2009 00:28
    είναι κανείς εδώ γύρω από κάπου εδώ γύρω;
  • lahmacun @ 20.03.2009 00:28
    πολυ κοντα σε σενα πεν - καμια ωριστα δυτικοτερα
  • MARIAH @ 20.03.2009 00:28
    ούτε τσαμπίκα ούτε κότισσα.... άλλο άλλο λαχ....
  • lahmacun @ 20.03.2009 00:29
    καρπαθια , φτου να μην σε ματιασω
  • bitesFOOdies @ 20.03.2009 00:30
    καληνυχτα... Just for the record... ζυγοι σταματηστε να με τυρανατε!
  • lahmacun @ 20.03.2009 00:30
    καληνυχτα μπεμπε και μην ανησυχεις θα τακτοποιησω εγω τους ζυγους ..
  • labtec @ 20.03.2009 00:31
    μολογάτε..ρε...κουίζ θα παίξουμε...?
  • bitesFOOdies @ 20.03.2009 00:32
    κανε κατι!!!
  • MARIAH @ 20.03.2009 00:32
    κόρη του δράκουλα....αγαπημένο μου κοκτέιλ αυτό με το 0-
    και το Α+Β-
    α μεσάνυχτα και κάτι....ώρα να πιω
  • lahmacun @ 20.03.2009 00:33
    αστο πανω μου - θα τους φτιαξω εγω ..
    2 κινησεις καρατε τους εχω
  • lahmacun @ 20.03.2009 00:34
    μαραια και η καρπαθος και τα καρπαθια ειναι μερη που θελω να παω ..

    λαμπ σου εστειλα πμ - δημοσια για τους λογους μου δεν το λεω αν και στο παρελθον το εχω ποσταρει κιολας ..
  • labtec @ 20.03.2009 00:36
    ωραία η κάρπαθος..θέλω να πάω στην Ολύμπο...φοβερό μέρος...!!!
  • MARIAH @ 20.03.2009 00:36
    να πας λαχ να πας......θα συνδυάσεις βουνό και θάλασσα
  • labtec @ 20.03.2009 00:37
    και κατά τύχη έχω Ο- αίμα...!!!
  • mafia7 @ 20.03.2009 00:37
    edw mou kryveste??
  • MARIAH @ 20.03.2009 00:38
    και που να το δεις από το αεροπλάνο lab, χτισμένο πάνω στο βουνό και ο χρόνος έναν αιώνα πίσω...οι δε γυναίκες με τις τοπικές ενδυμασίες μοναδικές....
  • lahmacun @ 20.03.2009 00:39
    στην Ολυμπο ..
    ελπιζω να τα καταφερω αυτο το καλοκαιρι
    φιλοι μου που με ξερουν εχουν πει θα τρελαθω εκει
    αν και λενε για τους Καρπαθιους πως ειναι σκληροι ανθρωποι ..

    γεια σου μαφιακο
  • labtec @ 20.03.2009 00:41
    ..μάφι...?
  • pastra @ 20.03.2009 00:42
    εκει που καταληγω παντως (για να συνεχισω απο το πρωι) ειναι πως τα ζωδια που μας κανουν ενα κατι, ειναι και αυτα με τα οποια υπαρχει ενα ενδιαφερον ενδεχομενως...που απλως εμεις δεν θελουμε να παραδεχτουμε μεσα μας!
    το λεω γιατι εχω αρχισει να τα πηγαινω καλα με τις υπολοιπες σκορπινες και γιατι πλεον δεν "φοβαμαι" τις διδυμους!!!
    αυτο φανταζομαι ισχυει και για πολλους απο εδω μεσα (λιονταρακια π.χ.) που εχουν θεμα με υδροχοους και σκορπιους...βρεεεε αφου ταιριαζετε τρελα!!!!!
  • MARIAH @ 20.03.2009 00:42
    είναι σοβινιστές λαχ και η κοινωνία πολύ κλειστή, δεν είναι της επιμειξίας γιαυτό και παντρεύονται μεταξύ τους...
  • MARIAH @ 20.03.2009 00:44
    pastra υπονοείς ότι η απέχθεια προς τους ΙΙ είναι κατά βάθος βάθος μία υπέρμετρη συμπάθεια που δεν τολμώ να παραδεχτώ???????
  • mafia7 @ 20.03.2009 00:44
    sir lab?

    yes sir

    lahaki, mariah??
  • labtec @ 20.03.2009 00:44
    ..ά...εγώ θέλω πίτα..από την Ολυμπο και γεμιστό κατσίκι που κάνετε το Πάσχα...
  • MARIAH @ 20.03.2009 00:46
    lab ποιό είναι το εθνικό φαγητό της Λάρσας???? νισεστέ ??? μπλαθρόπιτα what ???
  • lahmacun @ 20.03.2009 00:46
    κι εγω αυτα θελω - κι επειδη ειμαι σε εγκρατεια μην μου βαζετε ιδεες νυχτιατικο .. και ξυπνησει ο Κομης μεσα μου ...

    Μαραια και οι πληροφοριες μου αυτα μου λενε ;?)
  • lahmacun @ 20.03.2009 00:47
    τι νεα μαφια ..


    πεν καπως ετσι σεκεφτομουν κι εγω στη γενικοτητα οταν ανεβαζα το ποστ
  • labtec @ 20.03.2009 00:47
    ..τα κοψίδια...με κοψίδια...
  • labtec @ 20.03.2009 00:49
    και τυρόπιτα...
  • MARIAH @ 20.03.2009 00:50
    απανταχού guys να σας καληνυχτίσω γιατί αύριο έχει εργασία....και οι ΔΣ του αέρα έχουν πολλές εργασιακές απαιτήσεις....και απαιτούν εκγρήγορση ...οπότε την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια προς Μορφέα...
    τα λέμε πάλι αύριο same time same channel...
  • lahmacun @ 20.03.2009 00:51
    τυροπιτα κανετε φοβερη .. αυτο να λεγεται ..
  • lahmacun @ 20.03.2009 00:51
    καληνυχτα μαραια
  • mafia7 @ 20.03.2009 00:51
    opws ta kserete..
    den yparxoun neotera apo to metwpo. stop. ta zoria synexizontai. stop. ola einai tipota. stop.



    eseis, peite mou..pws ta pernate??
  • labtec @ 20.03.2009 00:51
    ..ωρεβουάρ...mariah...
  • mafia7 @ 20.03.2009 00:52
    kalinyxta mariah
  • labtec @ 20.03.2009 00:53
    ..πολλά στοπ βλέπω ρε μαφι...αυτός ο ακατανόμαστος πάλι...?
  • lahmacun @ 20.03.2009 00:53
    με εχει κανει ο λαμπ να πειναω τωρα γκρρρρρρρρρρρρρ . αλλα θα πειθαρχησω
  • MARIAH @ 20.03.2009 00:53
    στείλτε και λίγη τυρόπιτα στο ταπερ....μην τη φάτε όλη μόνη σας..

    όλο 0- κατάντησε μονότονο....καληνύχτα
  • mafia7 @ 20.03.2009 00:54
    min fovasai - pes to... Kronos legetai...

    plaka plaka, ki egw peinasa...

    na'xa ligo plasto
  • lahmacun @ 20.03.2009 00:54
    τι ειναι το πλαστο ?
  • labtec @ 20.03.2009 00:56
    ..α ρε μάφι πλαστό...και άγιος ο θεός...και μάλιστα καρδιτσιώτικο...the best...
  • mafia7 @ 20.03.2009 00:56
    einai pita, xortopita, pou ftiaxnetai me kalampokisio aleuri - o lab kserei
    kairos na ma8ete ki eseis!

    giam, giam, giam!!
  • lahmacun @ 20.03.2009 00:57
    ρε μην με αφηνετε εξω απο το κολπο !! κολησα τωρα θα ψαξω να βρω συνταγη να το φτιαξω
  • lahmacun @ 20.03.2009 00:57
    ευχαριστω πολυ μαφια ..

    σαν μπομποτα με σπανακι ? δηλαδη ?

    καλαμποκισιο αλευρι που να βρει κανεις ?
  • mafia7 @ 20.03.2009 00:58
    vriskeis...zita se fourno...
    einai super!
  • labtec @ 20.03.2009 00:59
    λοιπον βάζεις λίγο αλεύρι στη βάση του ταψιού...μετά τα χόρτα..κατά προτίμηση..τσουκνίδια... λάπατα...μολόχες..και μετά το χυλό τον καλαμποκίσιο με λίγο έως ελάχιστο τυρί πολύ τριμμένο...το ψήνεται για 45 λεπτά έτοιμο....
  • mafia7 @ 20.03.2009 01:00
    paliopaida..
    peinasa!

    paw na psaxoulepsw
    e,nai, loipon...
  • lahmacun @ 20.03.2009 01:01
    λαμπ ζητα συνταγη για το χυλο - εκει ειναι το κολπο

    και τωρα που θα βρω τα λαπατα και δη τα τσουκνιδια δεν ξερω αλλα .. κατι θα γινει και γι αυτο
  • lahmacun @ 20.03.2009 01:03
    παω κι εγω για νανι - σιγα σιγα ..
    να μαι σε φορμα για αυριανες αθλοπαιδιες

    καληνυχτα και ονειρα γλυκα
  • labtec @ 20.03.2009 01:03
    ρε λαχ...αναμειγνύεις το καλαμποκίσιο αλέυρι με νερό όσο τραβήξει και ελάχιστο γάλα για να εχει ωραία γεύση...και το τυράκι..τα γράμματα θέλει...?
  • labtec @ 20.03.2009 01:04
    ...αιντε καληνύχτες..ολούθε..!!
  • milele @ 20.03.2009 01:17
    ...ζηλευω ρε γμ%&...ζηλευω...
    μπηκα σπιτι στις 22.30 -απο την δουλεια κατευθείαν-κανω μπανιο ζεσταινω φαγητο.βαζω πλυντηριο,τρωω,πλενω πιατα,ανοιγω νετ -η ώρα εχει πάει 12 και διαβαζω ένα ωραιο και όχι πολυ ελαφρυ post που παιζει απο τις τρεις το μεσημερι...κατι λάθος κάνω ή τόσο ΜΑΠΑ ειναι ο χάρτης μου; που΄είναι ...τεσποα..
    δεν θέλω πια όταν γνωρίζω κάποιον να μαθαινω το ζωδιο του γιατι αυτοματα τον κατατασω...
    και τον κοσμώ με εκατονταδες επιθετα.
    τεμπελης μιζερος,αγχωτικος,ψευτης,ερωτυλος,φοβικος,..αυτο ...εκεινο ...το άλλο....κτλ
    και
    μετα αρχιζω να δικαιολογω...και να τον στολιζω με τα ωραια επιθετα,γενναιόδωρος,ειλικρινεις,εξυπνος,δημιουργικος,αισιοδοξος...

    υ.γ maraki γελασα απιστευτα με τους καρκινους που σε περιτριγυριζουν...
    τι να κάνουν κι αυτοι χειραγωγούν συναισθηματικά...
  • Neptunio @ 20.03.2009 02:05
    Οι Δίδυμοι. Ιδίως όταν μιλάμε για τέσσερεις εαυτούς (+ωροσκόπος). Δε θα παραδεχτούν ποτέ ότι 1+1=2 αν κάτι τέτοιο έρχεται ενάντια στο συμφέρον τους. Ακόμα κι αν το υπαγορεύει η κοινή λογική. Πιο πιθανό είναι να σε πείσουν ότι 1+1=3.

    Πρώτοι πείθονται οι Υδροχόοι μαθηματικοί. Ξεκινάνε τις καταλήψεις στα σχολεία - αφήνοντας μ***κες τους μαθητές - προκειμένου να περάσουν την καινούργια πρόσ(θ)εση. Μόνο οι Παρθένοι συνειδητοποιούν ότι και 1+1=4 να έλεγες σε έναν Υδροχόο ότι κάνει, εκείνος με την ίδια θέρμη θα το υπερασπιζόταν. Και οι Ζυγοί, που περνάνε πολύ καιρό μαζί τους στις καταλήψεις, επειδή τους γουστάρουν.
    - Ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί τόσος ντόρος γύρω από μία μαθηματική πράξη, λέει ένας Λέοντας. Ο οποίος έτσι κι αλλιώς ακόμα δεν έχει καταλάβει τον ντόρο γύρω απ ο,τιδήποτε δεν τον περικλείει.
    - Δηλαδή δε θα γίνει μάθημα; ρωτά ένας Τοξότης και δεν καταλαβαίνεις αν λυπάται που δε θα γίνει μάθημα ή που δε θα σπάσει πλάκα στην τάξη με τους συμμαθητές του.
    - Ορμάτε ρε..! να σπάσουμε την πόρτα..!, απαντά ένας Κριός μαθητής χωρίς κουκούλα, μόνο και μόνο γιατί άκουσε τη λέξη "σπάσει" από την προηγούμενη πρόταση και νόμιζε ότι του ζητήσαμε να ρίξει την πόρτα. Ο Σκορπιός θα φορούσε κουκούλα, αλλά θα 'ταν κι αυτός που θα την έριχνε κάτω.

    Ο Καρκίνος δεν είναι καν εκείνη τη μέρα εκεί. Δεν έχει ακούσει το ξυπνητήρι ή το ʽχει κλείσει στον ύπνο του. Ο Ιχθύς έχει ξεχάσει να το βάλει ή έχει διαλέξει για μελωδία Μπετόβεν, με αποτέλεσμα ακόμα και τώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, να κοιμάται. Ο Ταύρος δε ξέρει καν τι εστί ξυπνητήρι, αλλά εκείνη τη μέρα ήταν στο σχολείο. Τουλάχιστον ήταν κοντά, πράγμα υπεραρκετό για έναν Ταύρο. Αφού ακόμα και οι καθηγητές έχουν πάψει να του βάζουν απουσία την πρώτη ώρα. Αργά ή γρήγορα θα φανεί, δεν μπορεί. Ενδόμυχα, περιμένουν τη στιγμή που θα διακόψει το μάθημα ένας αργοπορημένος Ταύρος, τη στιγμή που ησυχάζει όλη η τάξη, γιατί σύσωμη γυρνάει να τον κοιτάξει. Όλοι εκτός από το Λέοντα. Που και ξυπνητήρι έχει και έχει ξυπνήσει και βρίσκεται στην ώρα του στο σχολείο. Απλά θέλει ν' αργήσει περισσότερο.

    Αυτά που λέτε τα έμαθα στην κατάληψη. Από έναν Υδροχόο μαθηματικό. Δεν περίμενα από έναν μαθηματικό να πιστεύει στην αστρολογία. Του το είπα. «Είσαι ο αγαπημένος μαθητής όλων μας, μου απάντησε. Ο μόνος που αφήσαμε να μπει μέσα».

    Άραγε στις 16 Ιανουαρίου, θα με πάρει να μου ευχηθεί;

    (προς θεού δεν έχω τίποτα με κανένα ζώδιο. Εδώ τα πάντα έχουν δύο πλευρές ? οι Δίδυμοι μας μάραναν
  • pastra @ 20.03.2009 10:21
    καλημερα!! ναι mariah αυτο υπονοω...λογω του τοξοτη που εχω μεσα μου...
  • pastra @ 20.03.2009 10:27
    αν και απετασαμην...πολυ φλερτ και παντου! το πολυ το κυριε ελεησον το βαριεται και ο παπας...πειτε μου εναν απο το ζωδιακο που να μπορεις να στηριχτεις επανω του...ταυρος?μμμμ σκορπιος???
  • yellowhat @ 20.03.2009 11:02
    Αχ τι ωραια καταχωρηση! παντα ηθελα να ακουσω γνωμες γιαυτο το θεμα..κριμα που δεν προλαβαινω να διαβασω ολα τα σχολια..εν καιρω..
    neptunio πολυ ωραιο σχολιο!..γιατι ομως να μην πεις κατι για τους παρθενους;..με τους οποιους εχω ενα θεματακι (!),με τρομαζουν θα ελεγα, οπως επισης και με τα ψαρακια κατι παθαινω..ειναι αυτο που διαβασα καπου πριν:ενω σου λενε ναι, ειναι ποοοολυυυ πιθανο να εννοουν ενα μεγαλο ΟΧΙ..πως καταφερνουν και το κανουν τοσο πειστικα;γενικα παντως καταλαβαινω οτι με τα μεταβλητα εχω το θεματακι..παθαινω μια ανασφαλεια, πραγμα που το διαπιστωσα προσφατα εξεταζοντας τις συμπεριφορες αυτων που με μπλοκαρουν..
    και το παραξενο ειναι οτι με απωθουν πολυ πριν μαθω οτι εχουν κατι 'μεταβλητο' πανω τους...
    δεν ειναι καλο ομως να εχουμε προκαταληψεις με κανεναν αν δεν τον γνωρισουμε καλα πρωτα..γιατι απλα..το ιδιο μπορει να κανουν και οι αλλοι με μας,εμενα παντως δεν μου πολυαρεσει να με κατατασσει καποιος καπου πριν καν με γνωρισει, λιγο παραπανω τουλαχιστον..
  • yellowhat @ 20.03.2009 11:10
    α!το ξαναδιαβασα και κατι λες και για τους παρθενους! βιαστηκα!
    ..να συμπληρωσω και κατι τωρα που το σκεφτηκα..θα εχουν και ενα απολυμαντικο μαντηλακι στην τσεπη για το στυλο που δανεισαν..χιχιχι!
  • Neptunio @ 20.03.2009 12:39
    Άστα να πάνε yellowwhat, γιατί με άπειρους πλανήτες στην παρθένο, έχω κάνει χρυσή τη detol. Παλιότερα με κορόιδευαν οι φίλοι μου όταν έρχονταν στο σπίτι, γιατί με κρύβαν στο μπάνιο και άλλαζαν θέση σε ένα αντικείμενο του σπιτιού. Όταν σου λέω άλλαζαν θέση, δεν εννοώ να πάρουν ένα τασάκι από το τραπέζι και να το ακουμπήσουν στη βιβλιοθήκη - αυτό για μένα ήταν βλασφημία - αρκούσε να μετακινήσουν το τασάκι κάποια χιλιοστά μακριά από εκεί που το χα και το έπαιρνα αμέσως χαμπάρι. Αφού μια φορά βγαίνω από το μπάνιο (χαρούμενος Λέων που οι φίλοι του ασχολούνται μαζί του) και δεν έβρισκα τίποτα που να έχει αλλάξει θέση - μέχρι που συνειδητοποίησα ότι είχαν αλλάξει την ώρα στο ρολόι του τοίχου! Πλέον την έχω καταπολεμήσει αυτή την ψυχαναγκαστική ασθένεια και ομολογώ ότι σε ένα μεγάλο βαθμό με βοήθησε η αστρολογία.
    Όσον αφορά τους Σκορπιούς: έχω βγει ραντεβού με έναν τύπο Σκορπιό και πάνω στην κουβέντα μου λέει ότι γουστάρει πολύ να βλέπει Disney. Εγώ δεν έχω χάσει τεύχος της Βαβέλ και γενικά γουστάρω πολύ animation αρκεί να μην είναι γλυκανάλατο Disney. Του το λέω.
    - Σε παρακαλώ.. Μια ταινία Disney μπορούμε να βλέπουμε το μήνα; (υπενθυμίζω ότι ήταν το πρώτο ραντεβού - εγώ θεώρησα too much να προγραμματίζουμε την κοινή ζωή από το πρώτο ραντεβού, αλλά το προσπέρασα και ρωτάω:
    - Τι μουσικές ακούς; (για να αλλάξω θέμα)
    - Ε... Ρέμο, Βανδή, Κοκκίνου.
    πρέπει να έμεινα κόκκαλο για κάποια δεύτερα γιατί αμέσως μου λέει:
    - Τι δεν μπορείς να τα ακούσεις αυτά;
    - Θες να πούμε τρεις ταινίες Disney το μήνα καλύτερα; απάντησα εγώ, θεωρώντας ότι θα γελάσει και θα σπάσει ο πάγος. Σας πληροφορώ ότι όχι μόνο δε γέλασε, αλλά ο Σκορπιός στράβωσε κι όλας και δε με ξαναπήρε τηλέφωνο!!!
  • catnik @ 20.03.2009 12:53
    Χα, χα, neptunio, μου θυμίζεις την αδερφούλα μου....να'σαι καλά!
    Λιοντάρι με Ζυγό εγώ, Λιοντάρι με Παρθένο εκείνη... κόλαση! Άνοιγες την ντουλάπα μας και αμέσως καταλάβαινες ποιά είναι η μεριά μου και ποιά η δική της!!! Τρελλό γέλιο...
  • TheHunter69 @ 20.03.2009 13:09
    χα έτσι ήμουν στο γυμνάσιο.. η μάνα μου δεν τολμούσε να ακουμπήσει το γραφείο μου. Με τα χρόνια μου έφυγε αυτή η "συνήθεια".. ευτυχώς!!
  • zeledaki @ 20.03.2009 14:05
    Τι έγινε ρε παιδιά?

    Μια μέρα δεν μπήκα κι έγινε αυτός ο χαμός? Ζηλεύωωωωω.....

    Πολλά τα θέματα που έχετε ανοίξει.

    ΘΕΜΑ 1ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ

    Πιστεύω πως δεν υπάρχει ο άνθρωπος που έστω και λίγο βαθιά μέσα του δεν είναι ρατσιστής. (Μη βαράτε όλοι μαζί, θα το δικαιολογήσω ...)

    Δεν έχω πρόβλημα με τη χώρα ή τον τόπο καταγωγής, με το χρώμα του δέρματος, με τις σεξουαλικές προτιμήσεις, πολιτικές, θρησκευτικές πεποιθήσεις, στάσεις ζωής κλπ κλπ . Λατρεύω το διαφορετικό, με ελκύει το περιθωριακό ............ αλλά

    Αν δεν ξέρεις πως πρέπει να βάλεις το χέρι σου μπροστά στο στόμα σου όταν χασμουριέσαι ή ότι δεν πρέπει να τρως ή να πίνεις κάνοντας θορύβους ... με μισώ αφάνταστα, είσαι ο χειρότερός μου εχθρός, κι ας είσαι ο καλύτερος άνθρωπος στον κόσμο κι ας μʼ έχεις βοηθήσει στο παρελθόν κι ας κι ας .....

    Δεν είναι αυτό ρατσιστικό?

    Ή μήπως κρίνω τους άλλους παίρνοντας ως παράδειγμα τον εαυτό μου? Ίσως...
  • zeledaki @ 20.03.2009 14:06
    ΘΕΜΑ 2ο ΖΩΔΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ

    Αυτό με τα ζώδια το παθαίνω κι εγώ. Αυτόματα κατατάσσω τους ανθρώπους και αμέσως ψάχνω να βρω τα χαρακτηριστικά, αρνητικά κυρίως, του ζωδίου στο εν λόγω πρόσωπο, έτσι που μπορεί να αγνοήσω τελείως τα θετικά που μπορεί να έχει.

    Αλλά αυτό μόνο στην αρχή, συνήθως μετά το ξεχνάω και δίνω ευκαιρία στον άλλο να δείξει αυτό που πραγματικά είναι. Αργότερα μάλιστα το ότι ξέρω πως είναι το τάδε ζώδιο λειτουργεί θετικά στο να συγχωρήσω τα όποια ψεγάδια.

    Π.χ. μια φίλη μου, που με κρίνει συνεχώς, που αυτή τα ξέρει όλα, που πάντα μετά την καταστροφή μου λέει «εγώ στο είχα πει» .... κανονικά θέλω να τη βρίσω, αντίθετα το υπομένω γιατί : «εντάξει, είναι Παρθένος τι να κάνουμε τώρα, δεν μπορεί να κάνει αλλιώς!»
  • zeledaki @ 20.03.2009 14:06
    ΘΕΜΑ 3ο ΜΗ ΛΙΘΟΒΟΛΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΖΥΓΟΥΣ

    Λαχματζουνάκι ! (διπλωματικό ζυγίσιο γλύψιμο? όχι)

    Το ακούω συνέχεια πως είμαστε όπως έγραψες αρμονικοί, ισορροπημένοι, πως ξέρουμε να νερώνουμε το κρασί μας, να επιβιώνουμε χωρίς να μακελευόμαστε χωρίς να κάνουμε αρένα το σπίτι, το γραφείο κλπ.

    Ή εγώ δεν είμαι Ζυγός ή αυτό δεν υπάρχει. Ισορροπία μηδέν. Αστάθεια και παλατζάρισμα. Είμαι καλά-είμαι χάλια, θα τα καταφέρω-θα πεθάνω, τον αγαπώ-θα χωρίσω, με νοιάζει-δεν με νοιάζει .... όλα αυτά σε κλάσματα του δευτερολέπτου.

    Όσο για αρένες και μακελειά, καθημερινή αγαπημένη (?) συνήθεια. Και το «καλύτερα να μασάς, παρά να μιλάς» πως γίνεται στην πράξη βρε παιδιά?
  • zeledaki @ 20.03.2009 14:07
    ΘΕΜΑ 4ο ΖΩΔΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΗ ΣΠΑΝΕ

    Αυτόν τον καιρό και τον Μπραντ Πητ να μου φερναν τρελά ερωτευμένο μαζί μου (κούνια που με κούναγε) αν μου έλεγαν πως είναι ΙΧΘΥΣ θα ʽπαιρνα δρόμο και θα ʽτρεχα. ΜΑΚΡΙΑ.

    Απίστευτος σαδισμός, να μη σε θέλει και να μη σ΄αφήνει να πας παρακάτω. Να μη λέει όχι, να μη λέει ναι. Να μην ξέρει τι θέλει.
    Ή να ξέρει και απλά να μη στο λέει.

    Κατα τʼαλλα Κριοί και Αιγόκεροι, οι καλύτερες σχέσεις που είχα ποτέ, επεισοδιακές μεν, γεμάτες συγκινήσεις δε.

    Με τις γυναίκες δεν έχω πρόβλημα, τα πάω καλά σχεδόν με όλα τα ζώδια.
  • SIDERO @ 20.03.2009 16:10
    Ζελεδάκι, δεν φταίει το ζωώδιο του ανθρώπου π.χ. Λέων ο παλιοχαρακτήρας του φταίει. Κι εγώ απο καρκίνο τα ίδια έχω τραβήξει. Α! και έγω καρκίνος.

έχουν γενέθλια 251 μέλη.

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...