παρακαλώ περιμένετε...

Τελικα το "τι ζωδιο εισαι" ειναι μια μαλακιαρα.

  • fotoula @ 01.11.2010 15:33
    Ωραίο θέμα κοκο, και ωραία τα θέτεις....
    Συμφωνώ, αλλά και δεν συμφωνώ.....Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση....[τρέχω και δεν μπορώ να γράψω και περισσότερα] εννοείται ότι όλοι παίζουν τον ρόλο τους.....αλλά ο Ήλιος πάντα σε ξελασπώνει και σε χαρακτηρίζει.... - προσωπικά μιλώντας, ώς Κριός και ώς Φωτιά...και το χω συναντήσει και σε πολλά άλλα ζώδια που είναι χαρακτηριστικά.... βλ. Σκορπιοι, Ψάρια... κλπ
    [υ.γ. ο Κριός παντα 8α σε ΄παρει΄ ως Κριός δεν πάει να χει όλο το πλανητικό συστημα, δεν ξέρω κι εγώ που......bitch please ]
    θα επανέρθω.....
     
  • kokopuff @ 01.11.2010 15:36
    ΧΑΧΑΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑ ΦΩΤΟΥΛΑ !!!!!!!! 
    τι να σου πω, εγω μονο ο Ηλιος μου δεν νιωθω παντως ! 
  • ETOIL @ 01.11.2010 15:37
    Εχεις δικιο, αυτες οι θεσεις ειναι πολυ σημαντικες, και δειχνουν μεγαλο μερος του χαρακτηρα μας
  • kokopuff @ 01.11.2010 15:45
    Αν ειναι οπως τα ξεραμε, δηλαδη το ΣΥΝΟΛΟ παιζει τον σημαντικοτερο ρολο, τοτε γιατι συνεχιζουμε να απομονωνουμε τον ηλιο , και να ρωταμε καποιον τι ζωδιο ειναι?? 
  • ETOIL @ 01.11.2010 15:46
    Αν ξερουμε ολο το χαρτη, εχουμε ολη την εικονα, καθε θεση ειναι και ενα κομματι του παζλ
  • kokopuff @ 01.11.2010 15:50
    Αρα με τον να ρωταμε τον Ηλιο καποιου, ειναι σαν αν εχουμε το μεγαλυτερο κομματι του παζλ?
  • kokopuff @ 01.11.2010 15:55
    Eεε αυτο ρωταω κ εγω !!!!! Κοινως ο ηλιος μας δεν ειναι ΤΟΣΟ σημαντικος, - για τους ΑΛΛΟΥΣ. Τι τον νοιαζει τον αλλο ποια γραμμη πρεπει να ακολουθησω στη ζωη μου? Δεν βγαζει νοημα
  • manini @ 01.11.2010 15:59
    να το αναστρέψουμε το ζήτημα? να φτιάχναμε εναν χάρτη ενός φανταστικού δήθεν τάχα μου ανθρώπου...και να ορίζαμε εμείς που θα θέλαμε να έχει σελήνη, άφρο κτλ...ύστερα θα το βάζαμε στις αγγελίες και θα λέγαμε...ζητείται σκορπιός στις τελευταίες μοίρες...με αφροδίτη στον..... κτλ κτλ κτλ....  παράνοια.........χάσιμο....κανένα τέρας θα φτιάχναμε...
  • kokopuff @ 01.11.2010 16:01
    manini,  MΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΙΔΕΕΣ !!!!  
  • fotoula @ 01.11.2010 16:01
    ναι κοκο - ειναι το μεγαλύτερο κομμάτι. Προσωπικά έτσι πιστεύω...
     
    Επίσης πάντως, φέρομαι ανάλογα  με τις φάσεις που περναώ.... κάποτε είμαι Κριός, κάποτε Λιοντάρι...κάποτε ο Προοδευμένος... Κάποτε ο Ωροσκόπος της Ηλιακής.... κάποτε η Προοδευμένη μου Σελήνη
     
    επίσης, ας πούμε δεν είμαι σίγουρα η Καυγατζού Κριός....το αντίθετο θα έλεγα - τα λέω και τα ΄χώνω' , αλλα οπωσδήποτε όχι με καυγά - φταίει ο Άρης? φταίει η Αφρούλα μου αγκαλιασμένη με τον Ερμή? δεν ξέρω...μαντεύω μόνο.]
  • manini @ 01.11.2010 16:08
    ...ναι επίσης έχω σκευτεί να κάνω ερωτήματα στην ωρίαια όταν θα με βολεύουν οι πλανήτες...δεν πάει έτσι το παιχνιδάκι όμως...
  • manini @ 01.11.2010 16:11
     η βάση των βασικών κανόνων στις συναστρίες..να προσπαθήσουμε να υπολογίσουμε την ιδανική ημερομηνία γέννησης του ιδανικού συντρόφου..και να ψάξουμε στα δημοτολόγια .....παράνοια...χαχαχαχαχα .....άμα θέλει να σου στρίψει ο εγκέφαλος..έχει πολλές στροφές να διαλέξει
  • denisco @ 01.11.2010 16:12
    welcome back koko boy. Ο ήλιος (μας λέει η βιβλιοθήκη του Stardome*), είναι εκεί που πρέπει να πάμε μέσω του ωροκόπου μας και των άλλων πλανητών.
    Αλλά επειδή η πρόβλεψη του Ήλιου μου λέει ότι σήμερα θα θέλω να συγκεντρωθώ στη δουλεια και παρεμβολές από τρίτους δε θα μου το επιτρέπουν, να πω μονάχα ότι: ο Πατέρας Άρης (Ήλιος & Ωροσκόπος) βρίσκεται στη Σελήνη μου. Τον αντιλαμβάνομαι καλύτερα απ' ότι ήταν στον Ήλιο μου. Αλλά εκεί, στα κατάβαθα της ψυχής και του μυαλού μας που ψάχνουν τρόπο να πάρουν μορφή και εκφραστούν, είναι όντως ο Ήλιος μας που ψάχνει να βρει τον τρόπο για να λάμψει! 
    Επίσης, πιο πεζά, σε έναν οποιοδήποτε χάρτη (οδικό) είναι αδύνατο να δεις μόνο τον προορισμό. Χρειάζονται τα σημεία αναφοράς -ονοματα οδών, περιγραφές κτηρίων, και άλλα καθώς και το σημάδι του Βορρά. Διότι το δρόμο για τον προορισμό τον βρίσκουμε  μόνο με σχετικές αναφορές.
     
  • maria33 @ 01.11.2010 16:18
    Kαλο μηνα kokopuff καλο μηνα σε ολους.Και γω πιστευω οτι εχουμε καποια κοινα χαρακτηριστικα αλλα ολος ο χαρτης μας δειχνει τον αληθινο μας χαρακτηρα.
  • xanoum @ 01.11.2010 16:31
    απο την μια έχεις δίκιο, από την άλλη όμως....εγω νομίζω ότι δεν θέλουν και πολύ σκέψη αυτά τα πράγματα...η αλήθεια είναι ότι όταν έχω κέφια ψοφάω να μάθω τι ζώδιο είναι ο άλλος....όχι ότι με επηρεάζει κιόλας. Ξέρω όμως βρε παιδιά τι να ψιλοπεριμένω...όχι σώνει και καλά ότι θα γίνουν όπως τα λέει ο ποιητής (γιατί δηλαδή οι εβδομαδιαίες προβλέψεις όλα σωστα για όλους τα λένε? αλλά όλοι τις διαβάζουμε....)...ξέρω ας πουμε ότι τα τοξοτάκια θα κυνηγάνε πάντα κάτι, οι σκορπιοί κάποια στιγμη θα με πήξουν στο μυστήριο, τα ταυράκια (εμου συμπεριλαμβανομένου) την έχουν την τσιγκουνιά και θα βγει στον δρόμο....τέτοια γενικά πράγματα που σου δίνουν κάποιες ιδέες. Το θέμα είναι να σου δίνουν μια ιδεα (δεν είπαμε να τα ξέρουμε και όλα γιατί χάνεται το μυστήριο)...το θέμα όμως είναι να ΜΗΝ ΣΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΙΔΕΕΣ....το ότι π.χ τα τοξοτάκια δεν φημίζονται για την πίστη τους είναι αλήθεια αλλά δεν παει να πει ότι ντε και καλά θα σε κερατώσει το τοξοτάκι..το βάζεις όμως στο πίσω μέρος του μυαλού σου και το θέμα είναι τι κάνεις με αυτό. Αν από το πρωι μέχρι το βράδυ ψάχνεις με ποιόν σε κερατώνει το τοξοτάκι, βράστα....αν όμως το έχεις τόσο απασχολημένο στο κρεβάτι και ικανοποιημένο με φαι και σεξ (μην σου πω και εξαντλημένο) και δεν πέφτεις στην μιζέρια, το παλεύεις...αν και αυτό ισχύει για όλους τους άντρες....
    κοινώς το θέμα είναι τι κάνεις με την γνωση, σε κάθε τομέα...να μαθαίνουμε λοιπόν τα ζώδια και τις σελήνες και τα λοιπά και να αποφασίζουμε με την ψυχή και την καρδυά μας και το μυαλό μας (όταν το έχουμε στην θέση του).
  • moisture666 @ 01.11.2010 17:04
    ..o tropos me ton opoio epivalloume ton eauto mas einai o arhs, o tropos pou 8exomaste tous allous einai h afrodith  k o tropos pou epikoinwnoume einai o ermhs mas giauto, eite agori eite koritsi pisteuw oti  h erwthsh kleidi einai o arhs..
    ...(pro)hgeitai o arhs giati autos 3eprovallei, anoigei diaulous epikoinwnias,dinei to stigma PRWTOS, h afrodith erxetai sth sunexeia na di3ei pws dexetai tis m@l@kies  pou 3efournhzei o arhs enw o ermhs einai ena planhths  xwris proswpikothta, einai oudeteros, dhladh apo monos tou den einai oute dektikos oute dotikos alla einai enas planhths pou xrwmatizetai apo ena allo planhth pou kanei opsh mazi tou sto gene8lio xarth mas...
     
    p.x. egw...8a milhsw atsala, 8a pw logia pou ,merikes fores, 8a feroun ton allo se amhxania, 8a epi8umw sta8era to egkefaliko tsigklisma , 8a variemai grhgora k 8a exw ta matia mou strammena se ekato diaforetikes...kateu8unseis!!
     
    den einai (etsi) enas arhs..ston to3oth?!!
    xaxa....ekana k th figoura mou!!!!
  • sgouromallousa @ 01.11.2010 17:26
    Koko gia mena to pio shmantiko einai h selini tou allou.
    Kai meta oloi oi alloi planites.
  • sgouromallousa @ 01.11.2010 17:27
    Moisture ti selini exeis eipame???
    Lol!
  • fotoula @ 01.11.2010 17:34
    Μοισ εισαι πολύ ΖΥΓΟΣ μαναμμμμμμμ....................
  • denisco @ 01.11.2010 17:43
    ολα καλά. Αλλά σας έχει τύχει -στα κορίτσια- να προσπαθεί να σας πλησιάσει άντρας με άρη στον καρκίνο και αφροδίτη σε ζυγό?
  • fotoula @ 01.11.2010 17:52
    nai , why?
  • moisture666 @ 01.11.2010 17:54
    sunh8ws arhs se zugo, karkino k ix8eis , se andres, deixnei...mother complex.
     
    fotoula , den ftanei pou me vrizoun me pm, esu to kaneis...dhmosiws!!
    ...den eimai zugos re(...to suzhtame ligo??!!)!!!!xaxa!!
    kala re...otan se kunhgousa "manammmmmmmmmm" de fwnazes...gia na sw8eis??!!...h' den 8umamai kala??!!!
     
    sKouromallousa, opws vlepeis me vrizoun k egw paramenw psuxraimos ara, sto zugo...
  • fotoula @ 01.11.2010 17:56
    moisteraki mou , δεν σε βρίζω....
    αμέσως......να παρεξηγηθείς...
  • moisture666 @ 01.11.2010 17:58
    ...o kavouras mou...plhgw8hke!!!
  • denisco @ 01.11.2010 17:59
    mother ή όχι το λέω ελληνικότατα ΚΟΜΠΛΕΞ! κι άντε να συνεννοηθώ μαζί του με άρη στο λέοντα.. OMG! 
  • moisture666 @ 01.11.2010 18:00
    nai re, grapse me  k....monsteraki!!
     
    moisteraki , sto xwrio mou, lene  tis mikres...saures!!
    ...ftouououou....pali erpeto egina...
  • fotoula @ 01.11.2010 18:05
    ο ερμής σου στον Σκορπιό φταίει....λολ
    ΜΟΙΣΤΕΡΑΚΙ σ έγραψαααααααααααααα
  • fotoula @ 01.11.2010 18:06
    denis, ari ston karkino autos ki ari sto liontari esy....;;;;;;
     
  • moisture666 @ 01.11.2010 18:06
    denisco mia xara eisai!!
    ...kapoioi alloi me afrodith sth par8eno  psaxnoun na agorasoun skoini me dwro...th petra!!
     
  • valiaadion @ 01.11.2010 18:08
    και μεσα σε ολες τις αστρολογικες παραμετρους ποσο σημαντικο ρολο παιζουν στο χαρακτηρα αραγε..οι οικογενειακες καταβολες,τα ταμπου ,η παιδεια.οι εμπειριες ζωης που σου αλλαζουν ροτα,η κοινωνικη θεση...η υψυχικη και σωματικη ισορροπια σου ακομα.ποσες φορες δεν με ωθει τπο μεσα μου για κατι και οι κολοηθικες η οχι με αποπροσανατολιζουν,
  • moisture666 @ 01.11.2010 18:09
    na htan mono auto FOTOULA...
    ...molis egrapsa to xeirotero...tou gene8liou xarth mou!!
    (paidia , an apo edw k pera, den me kanete parea...to katalavainw...κλαψ, κλαψ,λιγμ...
  • manini @ 01.11.2010 18:09
    βρε denisco, κοριτσούδι είμαι...αλλά έχω άρη στον καρκίνο και άφρο στον ζυγό... so what..? 
    και τους έχω και τους 2 στο πετσί μου και στα καλά μου και στα άσχημα μου....όλα είναι θέμα χημείας...όταν θα βρίσκεται αυτός που θα δει κάτω από τα προφανή.....σκορπιός είσαι u know...
  • fotoula @ 01.11.2010 18:12
    to xeirotero einai o KarkinoWroskopos sou - loollll
    se peirazw simera suxwra me
  • manini @ 01.11.2010 18:12
    koko where r u? you spread your seed and u r gone?
     
     
  • moisture666 @ 01.11.2010 18:12
    valiaadion...ta astra prodia8etoun, den upoxrewnoun.
    nai, megalh kouventa alla...ase na peira3oume ligo th Fotoula!!
  • moisture666 @ 01.11.2010 18:13
    Foto ena kriari tairiazei me xlidato tropo zwhs??!!!
  • denisco @ 01.11.2010 18:14
    στα κοριτσια νομίζω ότι ειναι πολύ ωραίος συνδυασμός. Βασικά πιστεύω ότι ειναι πιο πολύ γυναικειος συνδυασμός. Αnyway, το λύσαμε κι αυτό...
    Ο μοιστ έχει δίκιο για τα μητρικά.
  • sgouromallousa @ 01.11.2010 18:14
    Moisture exo parathrhsei mia FUSIKH elxh pros tis gunaikes krious tou site, h' mou fainetai...???
    Exeis selinh zigo ,ermh skorpio kai oroskopo Karkino????
    Makrua kai agaphmenoi!!!!
    LOL
     
  • valiaadion @ 01.11.2010 18:15
    παντως μαλακιαρα η οχι,,εγω οποτε  ετυχα με ανδρα τοξοτη κ α τ α σ τ ρ ο φ η! ενω με  γυναικες αψογα...τι στο καλο ολοι οι αρσενικοι ειχαν πειεργα προς εμε και τους αλλους πλανητες?
  • manini @ 01.11.2010 18:15
    valiaadion....συμφωνώ...από τα λίγα που διάβασα σχετικά...κάπου είχα πετύχει ότι τα άστρα δείχνουν μόνο τις τάσεις...και δεν δείχνουν έναν σημαντικό παράγοντα την θέληση...και με βρίσκει σύμφωνη
  • denisco @ 01.11.2010 18:15
    valia * * * * * * 6! για το εξής:
    "και μεσα σε ολες τις αστρολογικες παραμετρους ποσο σημαντικο ρολο
    παιζουν στο χαρακτηρα αραγε..οι οικογενειακες καταβολες,τα ταμπου ,η
    παιδεια.οι εμπειριες ζωης που σου αλλαζουν ροτα,η κοινωνικη θεση...η
    υψυχικη και σωματικη ισορροπια σου ακομα.ποσες φορες δεν με ωθει τπο
    μεσα μου για κατι και οι κολοηθικες η οχι με αποπροσανατολιζουν"
  • sgouromallousa @ 01.11.2010 18:16
    Epishs Moisture giati me apokaleis sKouromallousa???
    Xanthia eimai anyway.
  • moisture666 @ 01.11.2010 18:17
    exw k ton xarth sou k 8a se tuli3w mesa se auton!!
    ...prosexe ti grafeis gia to kavoura!!
    ...to allo post , gia antres kavoures, 3exeilise apo meli k soropia!!!
    ...o kokopuff den exei afhsei 8hluko dia8esimo!!!
    ...k ola auta gia tous kavoures!!...exeis na peis kati??!!...trelokriaro!!!
  • moisture666 @ 01.11.2010 18:21
    me auta pou grafeis...to exw mantepsei apo kairo to xrwma twn malliwn sou!!xaxaxa!!!arhs sto to3oth...peiraxthri..
  • manini @ 01.11.2010 18:21
    denisco γιατί    ????? please σκάσε ένα χαμόγελο....
  • sgouromallousa @ 01.11.2010 18:22
     
    Nai e?Kai ego exo arh ston scorpio.
  • moisture666 @ 01.11.2010 18:23
    3an8omallousa...poies einai oi pio dunamikes gunaikes??!!!
    ...mantepse alla 3exna ,gia ligo...to xrwma sou!!!
     
  • moisture666 @ 01.11.2010 18:24
    mia xara sou kanei to malli...ligotero 3an8o!!!
    ....to skotadi tou skorpiou....
  • fotoula @ 01.11.2010 18:24
    moist, o koko exei Liontarowroskopo kai Ari ston Krio .... ara 8a xexwrisei kai 8a Lampei anyways - den paei na xei ton Hlio tou krymmeno ston 12o....[bebaia, proodeumena 8a aggizei Wroskopo sooner or later, ara 8a sw8ei to paidi]
     
    ki esy twra pou to skeftomai swzesai pou o wroskopos sou metakineitai sto Liontari - thank god....alla, o Hlios sou Skorpizei
  • sgouromallousa @ 01.11.2010 18:25
    Gia pes mas esi moisture.
    Alloste fainesai eidikos stis gunaikes.
    Ego gunaika eimai.Gia gunaikes tha miliso?
    Mono gia antres tha po,an endiaferesai.
     
  • denisco @ 01.11.2010 18:25
    manini στεναχωριέμαι όταν συναντώ εξαιρετικούς ανθρώπους να κάνουν κακό στον εαυτό τους και να επηρεάζουν κι εμένα συναισθηματικά. Αλλά πέρασε
  • moisture666 @ 01.11.2010 18:26
    otan 8a vrw ton kurio teleio k 8a arxisw na kaiw...diesel 8a se fwna3w na mou ton klepseis!!!
  • moisture666 @ 01.11.2010 18:28
    " κακό στον εαυτό τους"???
    ...karkinos o tupos h' kanena teragwno ploutwna-arh??!!
    ...an 8es apantas...den eimai koutsompolhs!! 
  • sgouromallousa @ 01.11.2010 18:29
    Kala vre foto ,esi pisteueis ston proodeumeno?
    Ego pali den ta katalavaino auta.
    Den mou fainontai na exoune kapoio nohma.
    Ego exo hlio karkino kai oroskopo leon gia efetos.
    Mono leon den aisthanomai....
     
  • moisture666 @ 01.11.2010 18:30
    ...suggnwmh denis!!...3exasa..
    arhs ston karkino....
  • fotoula @ 01.11.2010 18:32
    paizei sgouromallousa....
    Hlios - Selini - Wroskopos + Opseis , for sure
  • denisco @ 01.11.2010 18:33
    Ο τύπος λέων αλλα για λέων δε μου έκανε με τίποτα, έχω πάρει μαστερ στα λιοντάρια.
    Αλλά όταν ένας άνθρωπος θέλει, να φαινεται από το χιλιόμετρο και να μπλοκάρει τόσο άσχημα άστα να πάνε σου λέω.
    Όλοι κουτσομπόληδες είμαστε εδω μεσα!
  • moisture666 @ 01.11.2010 18:34
    8a me proodeuseis k mena Fotoula??!!!
    ...gia kapoio shmantiko proswpo mou eixes pei k...to traino den stamathse!!!
    ...twra perimenw to ploio...apo th persia!!!
  • fotoula @ 01.11.2010 18:34
    denis an exeis Arh sta Liontaria....ta Liontaria fusika 8a ta trabas wsan Magnet!!! [malako-magnet, eniote...]
  • sgouromallousa @ 01.11.2010 18:35
    Foto eixa diabasei oti oi opseis den paizoune rolo ston proodeumeno idiaitera.
     
    Mono lene hlio selini kai oroskopo.Selini nomizo zigo exo gia efetos.
    Telospanton den ksero kai polla apo proodeumeno kai akrh den exo  bgalei kai poli me auto.
    Esi pantos blepeis oti exei apotelesma auth h methodos e?
     
  • fotoula @ 01.11.2010 18:36
    Moist - Hlios sou ston Skorpio...paei yia sunodo me Psodeidwnouli
    Selinoula sta Tauria kai Wroskopos sta Liontaria ...
    Me to Kalo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • moisture666 @ 01.11.2010 18:37
    lewn me arh sto karkino??!!...
    ...uparxoun k xeirotera...oi leontes me arh sthn karavida!!
    ...mhn stenoxwriesai!!!...ola kala 8a pane!!
  • sgouromallousa @ 01.11.2010 18:37
    Lol ego exo arh sto scorpio kai mono mia fora ta ftiaxa me scorpio !!!!
    Den to xanakano auto to LATHOS!!!!!!
    Tora pame bour gia alla zodia!!!!!!
    Tora pame plorh gia Taurous.
    Lol!!!!
  • fotoula @ 01.11.2010 18:37
    exei, exei....
    polui sunoptika, me selini ston zygo o stoxos sou einai i Isorropia.... h Hremia stis Sxeseis... 8es armonia genika sti Zwi sou ...den 8es polles entaseis -  niw8eis etsi;
  • fefe @ 01.11.2010 18:38
    εχθες ο φιλος μου με κοροιδευε και μου ελεγε πως υποτιθεται οτι οι αστρολογικοι μας χαρτες.....εξηγουν την βαρυτητα που ασκουσαν την ωρα γεννηση μας..και πως επιστημονικα αν το παρεις με βαση φυσικης  ο γιατρος οταν με ξενεγεννουσε ασκουσε που μεγαλυτερη βαρυτητα απο εναν πλανητη.....!δεν μπρουσα καν να μπω σε αυτη την διαδικασια..
  • moisture666 @ 01.11.2010 18:39
    ...den 8a alla3ei k tipota...
    ...pali sth kosmara mou 8a eimai!!!
    ...poseidwnas ston 5o...mia xara UFO 8a parameinw!!xaxaxaxa!!
  • sgouromallousa @ 01.11.2010 18:40
    Oyte pou katalva ti elege o filos sou fefe!!!!!!
    Welcome to our Planet!!!!!
  • denisco @ 01.11.2010 18:40
    sgouro Σκορπιός - Διδυμοι κάτι παίζει -όχι καλό- και την πατάνε οι γυναίκες ρε γαμώτο!
  • moisture666 @ 01.11.2010 18:42
    oi keratades oi tauroi einai polu filhdona atoma, exw akousei!!
    ...sgouro3an8omallousa me tis euxes mas k an den sou katsi......steile ton thn ispania gia souvlisma...
  • sgouromallousa @ 01.11.2010 18:43
    Denis eixame kai teleia sinodo hliou-Arh me ton tupo.
    Asta na pane !
    Ego pisteuo oti ftaiei pou mou xone hlio kai oroskopo se 4o kai 7o ,
    eno ego mono se 10o kai 12o.
    Ti na leme tora!?
  • fotoula @ 01.11.2010 18:43
    Αγάπηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη
    ετοιμάζετε το ΧριστουγεννιάτικοΠρωτοχρονιάτικοοοοοοοοοοοοοο Πάρτυυυυυυυυυυυυυ - λολ???????????
     
  • moisture666 @ 01.11.2010 18:43
    vapse to malli....meta, 8a to exeis!!!
  • sgouromallousa @ 01.11.2010 18:45
    Rover kai esi arh sto scorpio?
    Vasanizomaste leme apo ta pathi mas!!!!!
    LOLOLOLOLOL!!!!
  • moisture666 @ 01.11.2010 18:46
    ...emena fwna3es Fotoula??!!!
    xaxaxa!!
  • sgouromallousa @ 01.11.2010 18:47
    Moisture thelo kokkina na ta vapso alla pou lefta gia kommotiria meta!!!
    Gia auto to afino sto fisiko mou na min trelenomai.
    Ouf!Thn shmeron hmera skeftesai kai to kommotirio pia!!!!Eleos!
  • fotoula @ 01.11.2010 18:49
    a kala ti exei na ginei, goustarw....
    exw xekinisei idi to XMAS shopping fysikaaaaaaaaaaaaa - 8a ta steilw me Metaforiki na min Koubalaw o Agios -Basilis
  • fotoula @ 01.11.2010 18:49
    rov tin afro tou pou tin exei;
  • moisture666 @ 01.11.2010 18:49
    ...den peirazei sgouro!!
    ...toulaxiston tragouda sto ru8mo:
    http://www.youtube.com/watch?v=xYfltvpWbqI
  • sgouromallousa @ 01.11.2010 18:50
    Exo ena gliter xromatos fouxia apo ta hontos ,gai ta matia,otan eixa epireastei apo thn gogo mastrokosta me to tiga gliter mati (an thimaste merikes)!
    Mia fora to ebala kai den to xanavala!!!!Ekana treis meres na mou figei to glitter apo to mati!!!!
    To xarizo gia glitter sta xristoygenniatika sas dentrakia ,opoios endiaferetai!!!!
    LOL!!!!!
  • denisco @ 01.11.2010 18:50
    Αρης στο Σκορπιό. Πρώτα το κεντρί και μετά οτιδήποτε άλλο...  και δε το κάνετε επίτηδες...
     
    Να ρωτήσω κάτι φαινομενικά ασχετο εβρυ μπαντυ:
    Από τοτε ασχολείστε με τα χαρακτηριστικά της αστρολογίας ως συμπεριφορά και όχι ως προβλέψεις στην εφημερίδα, έχει διαφοροποιηθεί ο τρόπος που αντιμετωπίζετε τους άλλους;
    εννοώ, με μεγαλύτερη κατανόηση ίσως; και διάθεση να γνωρίστε και να αποδεχτείτε πιο εύκολα τον άλλο;
    Αυτό δε σημαίνει ότι θα κάνουμε και το μ@@#!&$α, στα κανονικά πλαίσια πάντα..
    ε;
  • fotoula @ 01.11.2010 18:50
    moist fwnaxa tin rov pros apofygi parexigisewn...
     
     
  • manini @ 01.11.2010 18:51
    θα συμφωνωδιαφωνήσω...στην αρχή εντυπωσιαζόμαστε από  τον ωροσκόπο..μετά βγαίνουν τα στραβά του ήλιου....ύστερα αν είσαι τυχερός βλέπεις και λίγο σελήνη.....και η χημεία στο sex...ίσως από τον 8ο....και την άφρο ?... το ψάχνω αυτό....πάντως εγώ με άρη στον καρκίνο ...δεν νομίζω ότι μπορώ να βρω κάτι κοινό με τα καρκινάκια...πολύ γκρίνια....πολύ...
  • fotoula @ 01.11.2010 18:52
    denis - eutyxws i dystyxws i astrologia douleuei se para polles periptwseis - oi synduasmoi einai 'Peri Orexews kolokuthoPIE'....alloi goustaroun tetragwna, alloi anti8eseis, alloi armonies.... oti Zitiseis, Pairneis s auti ti ZWH!
  • fotoula @ 01.11.2010 18:53
    a, blepw ton 2o gamo na rxetai
    Selini tou;;;;;
  • sgouromallousa @ 01.11.2010 18:54
    Denis den tha elega oti o Arhs mou einai epithetikos!
    Einai ekdikitikos apla.
    Kai poios den einai????
    Rover mia xara Arh exeis!!!!Vasilias me ta ola tou!
    Moist distixos den anoigei h selida!
  • denisco @ 01.11.2010 18:54
    foto ποιος παντρεύεται?
     
  • fotoula @ 01.11.2010 18:55
    denis curiousity killed the cat
  • SteveAlchemist @ 01.11.2010 18:55
    dwse kokopuff mazi sou
  • moisture666 @ 01.11.2010 18:56
    ...denisco, se mia periodo anadromhs afrodiths h' dia 8a epile3eis na apexeis apo mia gnwrhmia pou 8a prokupsei??!!
    gnwrizontas oti ena atomo dia8etei liontaroAsc 8a tou vgaleis tampela kavalhmeno kalami??!!
    pisteuw oti sou apanthsa...
  • denisco @ 01.11.2010 18:56
    sgouro, το εκδικητικο πήρες από το Σκορπιό? λολ! τόσα έχει να δώσει, τον έχει και πατέρα τον Αρούλη! 
  • manini @ 01.11.2010 18:56
    yes,,,denisco.... ας πούμε πχ ...ότι τα νεύρα και τα ξεσπάσματα των κριών...τα αντιμετωπίζω πλέον με hioumor... ..αφού they mean well....με τους δύδιμους δεν ψάχνω ντε και καλά να βγάλω άκρη...κτλ...
  • denisco @ 01.11.2010 18:57
    μοιστ δεξι alt+shft. Θα με βοηθήσεις να σε καταλάβω καλύτερα.
  • denisco @ 01.11.2010 18:58
     foto.......
  • sgouromallousa @ 01.11.2010 18:58
    Manini
    Kai emena auto me to kalo krevati me kaiei!!!Ti na leme tora!
    Ego prosopika nomizo oti prepei na dokimaso auto me tin sinodo arh tou enos me tin afro tou allou.
    To exo vre kai to xo valei sta karvouna!!!!Xoxoxoxo....
  • moisture666 @ 01.11.2010 18:59
    copy k paste sth grammh dieu8unsewn!!!
    ...kokkina, kokkina k....speudoume taxews LEME!!
  • fotoula @ 01.11.2010 18:59
    dokimase to kai 8a deissssssssssssssssssssss !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Success GUARANTEED
  • denisco @ 01.11.2010 19:00
    moist δε το εξειδικεύω τόσο. Πιο γενικά μιλάω και αναφέρομαι σε κατανόηση όχι σε ταμπέλες. (κυκλοφορεί και μια μύγα για να μην ξεχνιομαστε!!!   )
  • fotoula @ 01.11.2010 19:00
    Gold is the Trend for this Year - yes
     
  • moisture666 @ 01.11.2010 19:02
      "μοιστ δεξι alt+shft"
    ...ti ennnoas??!!!
    ...nai, sumfwnw!!!an se katalavw egw prwta!!!.
  • sgouromallousa @ 01.11.2010 19:02
    Denis oxi mono ekdikish.Alla min ta vgaloume kai ola ta aplita sthn fora!!!!
    Apla kalos h kakos o Arhs mou ,einai empathestatos.
    Pali kala pou einai se sinodo me ton Krono mou kai kapos to deno to mauro agrio skuli...
    Einai omos ores ores pou troei tis alisides san ton kervero kai ftou xana mana pali sto kunhgi...
    Ai sixtir!
  • manini @ 01.11.2010 19:02
    yes yes yes... δεν ξερω για τα άλλα, άλλα θετική όψη άρης/ άφρο....είναι ...είναι yes yes yes....
  • denisco @ 01.11.2010 19:03
    γυρνα το πληκτρ στα ελληνικά, δεκα λεπτα εκανα να διαβασω δυο σειρες! δε τα παω καλά με τα greeklish! ταλαιπωρούμαι πολύ στο διάβασμα!
  • moisture666 @ 01.11.2010 19:04
    otan uparxei ena emotional compatibility koitas pote ti grafoun ta astra??!!!
    an nai, tote eisai k esu 3an8ia...
  • denisco @ 01.11.2010 19:04
    sgouro αυτό με σιχτιρ πολύ μου άρεσε! κι εγώ μαζί σου!
  • moisture666 @ 01.11.2010 19:04
    den goustarw!!xaxaxa!!!
    ...plenw me essex!!!
  • manini @ 01.11.2010 19:05
    ενώ ένας άρης στον καρκίνο...τον χαστουκίζουν...και γυρνάει και το μάγουλο...ουφ...μια χαρά είναι και η εκδίκηση...
  • denisco @ 01.11.2010 19:05
    εμένα ο Αρης μου πάντως θέλει να λάμπει, δε ξέρω τι λέει η αστρολογία που δε της αρεσει ο Αρης στο Λεόντα, αλλά ο δικός μου θέλει πολύ!
     
  • manini @ 01.11.2010 19:07
    όταν είναι emotional κοιτάς...όταν είναι sexoual compatibility...ε δεν σε νοιάζει...
  • moisture666 @ 01.11.2010 19:08
    o kaluteros arhs einai mallon ston aigokerw..
    praktikos, organwtikos, filodo3os!!
    ...mia xara paidia oi aigokeroi alla polu..."prepei"
     
  • sgouromallousa @ 01.11.2010 19:08
    Ντενισ οκ!
    Μανινι το χω στα καρβουνα για την ωρα γιατι ο τυπος ειναι τοξοτης (γαμω την τρελα μου)
    Και τωρα παμε βουρ για Ταυρο.Αμα κατσει εκατσε.
    Λοιπον θα μπω πιο μετα γιατι παω να αποτριχωθω!!!!
    Το φουξια το γκλιτερακι ποιος καλε θα το παρει???
    Ειναι σετ με την κολλα για τα ματια!
    Αμα το βαλετε σε καμμια μπαλα???Σκεφτειτε το και πειτε μου!
    Φιλιααααα!
    Θα μπω υστερα παλιιιι!
  • valiaadion @ 01.11.2010 19:08
    denisco...και ο δικος μου αρης στο λεοντα θελει να λαμπει..και καλα εσυ σκορπιος με κριο..εγω παρθενος με ψαρι?γι αυτο σου λεω ειναι και η ζωη που σε κανει να αλλαζεις ροτα ντεεεε
  • kokopuff @ 01.11.2010 19:08
    τι γινεται εδω περα??!? 
     
    ....moisture...to oti grafeis....etsi
    ....ine...
    ...endelws trademark....
    ....to latrevw....
     
    haha
  • moisture666 @ 01.11.2010 19:09
    pali...den koitas ,thn/ton ekpaideueis!!!
  • kokopuff @ 01.11.2010 19:10
    ασχετο- νομιζω οτι εχω αναπτυξει μια αλλεργια στην ραδιενεργεια, οταν μιλαω πολυ ωρα στο τηλ χωρις χαντς φρι (τα ακουστικα εννοω, μην παει το μυαλο σας στο πονηρο) μετα κουδουνιζει το κεφαλι μου για κανα 20πτο...:O
  • fotoula @ 01.11.2010 19:10
    O Moist  - koko - einai BY THE BOOK ..................Forever & Ever [afro ston par8eno!!!! - lol]
     
    Moist - o Aroulis sou ston Proodeumeno einai ston Aigokerwwwwwwwwwww - do you feel it baby???? mallon, you do yia na s aresei toso
     
     
  • fotoula @ 01.11.2010 19:11
    dikio exei koko - balto stin Anoixti...
     
    egw ta xw kopsei ta tilefwna... pou 8a bgalw ton ogko den xerw me tosi aktinobolia
  • moisture666 @ 01.11.2010 19:13
    pw pw!!
    ...shmera to exei h mera!!
    ...trww mpinelikia apo pantou...
    ...kapoia(....onomata den leme!!) nomiza oti me fwna3e agaphhhhhhh alla meta...3upmhsa PIO kavouras!!!!
     
    kalhspera koko!!
    ...ti kanoun ta gkomenakia ths krkths??!!
    ...se trexoun??!!!
    ...deka8lhth se vlepw na gurnas(an guriseis!!!)....
  • kokopuff @ 01.11.2010 19:14
    τωρα ειμαι αθενς ,λογω εκλογων κτλπ
  • fotoula @ 01.11.2010 19:14
    moist auti i gkrinia sou einai Kaboureniaaaaaa - teleiws omws...
    mes sto parapono re paidim
  • moisture666 @ 01.11.2010 19:15
    ...ti les re!!!!
    ...baby einai o koko!!!
    ....egw eimai kampourogamwdunosauros!!!
    xoxoxoxo!!
     
  • denisco @ 01.11.2010 19:15
    moist αυτή η καχυποψία... ΟΛΟΙ σε βριζουν! Ούτε κι εγω με 5 πλανητες στο Σκορπιο έτσι!
  • kokopuff @ 01.11.2010 19:16
    Eγω δεν εχω τιποτα στο σκορπιο.  But i still think that everyone is trying to kill me. χαχαχα
  • moisture666 @ 01.11.2010 19:17
    ...foto, den 8elei mono o koko agkalies!!!
    tespa
    ...pros to parwn, apo pleura agllias, ais8anomai tis dikes sou....kl@nies!!!!
  • fotoula @ 01.11.2010 19:18
    einai oi anti8eseis sou koko
    kai o Hlios ston 12 kai ston Karkino!
  • kokopuff @ 01.11.2010 19:18
    φωτουλα, στο προοδευμενο οταν ενας πλανητης πηγαινει απο το ενα ζωδιο στο αλλο , δεν σημαινει οτι αλλαζουμε, η γενεθλια θεση του συνεχιζει να εκφραζεται. Απλα το θεμα ειναι ΤΙ ΟΨΕΙΣ κανει με τους γενεθλιους πλανητες. 
  • denisco @ 01.11.2010 19:18
    αυτό koko, είναι ανευ ζωδίου! Δεν έχεις τιποτα στο σκορπιό -και πως αντέχεις?
  • fotoula @ 01.11.2010 19:19
    Moist oute ton Koko agkaliasa OR ekl@@@@@s@@@@@@ oute Esena -
     
    ela, fili
  • moisture666 @ 01.11.2010 19:19
    denis...an to katalaves, kanei paixnidi o ermhs mou ston 5o pou einai polu....
  • kokopuff @ 01.11.2010 19:19
    Παντως ιτς ε ΦΑΚΤ οτι οποιος εχει ερμη στον 12ο τρωει αρκετο θαψιμο. 
  • moisture666 @ 01.11.2010 19:20
    aaaaaaaaxxxxxxxxxxx!!!
    ...me glwssa??!!!!
    ...katse,mia, giati efaga skordalia....
  • fotoula @ 01.11.2010 19:20
    koko..... paizei kai to ti opseis kanun metaxu tous oi proodeumenoi...
    kai fusika kai ti opseis kanun kai me tous gene8lious - ka8ws kai se poious Oikous pernane oi proodeumenoi
  • kokopuff @ 01.11.2010 19:20
    denisco, μισω οτιδηποτε σκορπισιο/πλουτωνιο οπως εχω ξαναπει , δεν ξερω καν τι ειναι ,δεν το εχω ζησει γυρω μου και το αποφευγω. Απλα δεν με εκφραζει.. Εχω διδυμοσεληνη ,τι δουλεια εχω εγω με σκορπιους?
  • fotoula @ 01.11.2010 19:21
    koko o Ermis ston 12 den einai kai poli koutsompolis episis???????
    egw nomiza to anti8eto - oxi oti tous 8aboun....
  • fotoula @ 01.11.2010 19:21
    moist , semna paidim  - mas blepoun
  • kokopuff @ 01.11.2010 19:22
    φωτουλα, ναι αλλα αυτο δεν σημαινει οτι εγω π.χ. που εχω αφρο στον καρκινο σε 20 χρονια θα εχω αφρο στον λεοντα και σε αλλα 20 στην παρθενο. δεν παει ετσι . Αφρο στον καρκινο θα εχω παντα και αυτο θα ειναι το στοιχειο που θα με χαρακτηριζει στις σχεσεις μου. Γιου γκετ μι?
  • denisco @ 01.11.2010 19:22
    να ρωτησω... βρήκα σε βιβλιοπωλειο, ενα βιβλιο (θαμένο και χρησιμοποιημένο) για αστρολογία και ταρώ. Ψιλομούφα μου φάνηκε. Έχει κανεις επίγνωση?
  • moisture666 @ 01.11.2010 19:23
    koutsompolio einai arnhtikes opseis meta3u arh k ermh k an eisai...par8enos!
  • kokopuff @ 01.11.2010 19:25
    φωτουλα, ο ερμης στον 12ο δεν ξερω αν ειναι κουτσομπολης... απο την εμπειρια μου δεν θα το ελεγεγα. 
    αλλα...καταρχην define τι εννοεις "κουτσομπολιο"... αν το κουτσομπολιο ειναι το να μιλας ασχημα για ατομα που ξερουν οτι τα αντιπαθεις και τα βριζεις και μπροστα τους, τοτε ειμαι πολυ κουτσομπολης. Αν ειναι το να βριζεις ατομα στα οποια μπροστα τους φερεσαι οκ, τοτε δεν ειμαι καθολου. Παντως ο ερμης στον 12ο γενικα ειναι πολυ περιεργος. Εγω ευτυχως τον εχω σε συνοδο με AC  
  • moisture666 @ 01.11.2010 19:26
    oti grafei o gene8lios, mas sunodeuei mexri to telos..
     
  • denisco @ 01.11.2010 19:26
    κοκο με διδυμοσελήνη, και το γνωστό σκάλωμα μεταξύ σκορπιών-διδύμων, και αφού το απεχθάνεσαι τόσο, να έχεις το νου σου!
  • kokopuff @ 01.11.2010 19:26
    εγω moist εχω τετραγωνο αρη-ερμη και τετραγωνο ac-αρη , και απλα ειμαι αρκετα confrontational ,δεν μπορω να πω οτι θαβω κοσμο η οτι δεν θα πω αυτο που θελω να πω κτλπ..
  • manini @ 01.11.2010 19:27
    ο παρθένος κουτσομπόλης?    no no no no απλά εξασκούμε κοινωνική κριτική 
     
  • fotoula @ 01.11.2010 19:27
    koko...nai H 8esh twn yene8liwn einai isxurotati epirroh...
    alla, yia paradeigma otan exeis Afro Anadromi yene8lia  - kai proodeumeni gyrisei Or8h strwnei ligo i Katastasi sou...
    tes pa , genika se mena opws me parakolou8w.... me tis dieleuseis - eidika i Selini kai oi Opseis tis kanun poli poli mpam se pragmata pou mou sumbainun  - mporei na xw adiko den xerw, den to polipsaxnw na min trelainomai kiolas
  • kokopuff @ 01.11.2010 19:28
    denis,τον εχω τον κακομοιρο τον νου μου αλλα εμενα οι σκορπιοι μου πεφτουν και στον 4ο οικο.. κοινως μου σπανε τα @@ οταν ειναι διπλα μου, νιωθω πολυ αβολα και φερομαι λιγο αποτομα χωρις να το ελεγχο ! defensive, καταλαβες? δεν ξερω γιατι! νιωθω οτι με παραβιαζουν
  • fotoula @ 01.11.2010 19:29
    koko to confrontational sou einai kai tou kriou - kaneis mpam, poli xaraktiristikos akougesai
  • kokopuff @ 01.11.2010 19:30
    παιδια εμενα δεν με ενοχλει που οι παρθενοι σχολιαζουν τα παντα και τους παντες, δικαιωμα τους ειναι. αυτο που θα με ενοχλουσε ειναι μπροστα μου να λενε αλλο και απο πισω να βγαινει το φτυαρι . εκει τα παιρνω. κατα τ'αλλα ,no problem !
  • kokopuff @ 01.11.2010 19:31
    φωτουλα, ποιου κριου ?-δεν εχω πουθενα κριο.. και τι μπαμ ? δεν σε επιασα ! :/
  • fotoula @ 01.11.2010 19:31
    etsi koko, mazi sou
  • denisco @ 01.11.2010 19:31
    κοκο να το πάρω προσωπικά τωρα αυτό?
    Πάντως έχεις δίκιο γι' αυτούς που μας παραβιάζουν, δεν έχω μπει στον κόπο να ρωτήσω ζώδιο όμως ποτέ. Προτιμώ να φεύγω... 
    Τώρα να μη σε ρωτήσω τιποτε άλλο και σε δυσκολέψω, δε θέλω
  • fotoula @ 01.11.2010 19:32
    ari ston krio den exeis; h mallon sta tauria....e;
    kati apo ta duo - kaneis mpam yia 'zwntano'  = = ormas ki opoion parei o Xaros, pws na to pw
  • kokopuff @ 01.11.2010 19:32
    denis, χαχα ετσι ! εγω οταν γινω διασημος θα απαγορευω στους μανατζερς μου να με φερνουν σε επαφη για interview με σκορπιους δημοσιογραφους... it's a no no no ... χααχχα
  • moisture666 @ 01.11.2010 19:32
    autoi pou dia8etoun polu fwtia sto xarth tous einai arketa entima atoma...
    ...to sunantw pantou k sthn 8ewria k stis parees mou..
  • fotoula @ 01.11.2010 19:34
    moist pes ki alla yia tis Fwtitses
  • kokopuff @ 01.11.2010 19:34
    φωτουλα, οχι στον ταυρο ειναι ο Αρης μου. Απλα ειναι στον 10ο και εχω MC στον κριο και ο αρης μου κανει 300 οψεις..κανει με ολους τους πλανητες μου ο καριολης
  • fotoula @ 01.11.2010 19:34
    afou eimaste straightforward reeeeeeeeeeeeeee - sta isia teleiws
  • moisture666 @ 01.11.2010 19:34
    ...8eleis na pw gia sena??!!
  • denisco @ 01.11.2010 19:34
    σας χαιρετώ!! bye!
  • fotoula @ 01.11.2010 19:35
    fainetai Koko ....diabazetai mallon [akou o Kariolis....lol]
  • kokopuff @ 01.11.2010 19:35
    γεια σου denis
  • fotoula @ 01.11.2010 19:35
    den eipa na peis yia mena ....
  • kokopuff @ 01.11.2010 19:37
    παντως εχω by far την πιο προβληματικη αφροδιτη... σε συνοδο με τον κυβερνητη του χαρτη μου (aka ηλιο) , και σε αντιθεση με ποσειδωνα ΚΑΙ ουρανο. ειπατε τιποτα? την τυχη μου τη συφοριασμενη  . κανει και ενα εξαγωνο με δια και ουρανο αλλα να το χεσω !
  • moisture666 @ 01.11.2010 19:37
    ara den eisai fwtia re Fotoula!!!
    ...test htan...auto pou sou egrapsa!!
    ...pali By The Books!!!
    ...oi fwties den exoun na krupsoun tipota!!!
  • kokopuff @ 01.11.2010 19:39
    αν σας πω οτι δεν εχω ΤΙΠΟΤΑ σε φωτια ? μονο ερμη... 
  • moisture666 @ 01.11.2010 19:39
    combust h' cazimi koko???!!!!
  • fotoula @ 01.11.2010 19:40
    moist pio fwtia den 8a breis - .....asto , auto me swzei - auto me kaiei kiolas
     
    Koko....8a zeis 8uellwdeis kai apo allo planiti Erwtes  - mporeis na to deis ki etsi.....
    sou milaei Aris tetragwno Poseidwnas - ki eimai akoma zwntani
  • kokopuff @ 01.11.2010 19:41
    moist , δεν ξερω ο ηλιος ειναι στην 7 και η αφρο στην 11
  • moisture666 @ 01.11.2010 19:41
    ...posoi planhtes sth fwtia??!!!
  • fotoula @ 01.11.2010 19:42
    8a breis allous/alles me fwtia na sou 'anaboun' ti zwi - min axwnesai
    ki egw mono Dia se GH - tipota allo sti GH......
  • fotoula @ 01.11.2010 19:42
    6
  • fotoula @ 01.11.2010 19:43
    ti les moist pernaw ti Bash;
  • moisture666 @ 01.11.2010 19:44
    ok!!!...g@m@thn  thn afro sou!!
    ...k auto einai polu kalo giati einai combust k oxi cazimi!!
    ...an htan cazimi h afro sou 8a htan pio dunath k apo ton kuvernhth planhth sou...hlio
    ...mesa sthn atuxia sou eisai POLU tuxeros!!!
  • kokopuff @ 01.11.2010 19:44
    εγω στην πουτανα τη γη εχω αρκετο πραμα.. δια στην παρθενο (ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΙΣΧΟΣ), αρη στον ταυρο , και βορειο δεσμο ,ουρανο,ποσειδωνα στον αιγοκερω. fuck my ass and call me bitch 
  • moisture666 @ 01.11.2010 19:45
    pes tous enan-enan!!!
  • kokopuff @ 01.11.2010 19:46
    moisture, δεν σε επιασα... -εχω χειρωνα συνοδο ερμη , δεν φημιζομαι για την εξυπναδα μου -χαχαχ
  • fotoula @ 01.11.2010 19:47
    koko.....
    8a yineis dieu8untis etairias kai pamploutos...it's something
  • kokopuff @ 01.11.2010 19:47
    moisture, γιατι κακο θα ηταν να εχω πιο δυνατη την αφρο και απο τον κυβερνητη ? τι θα γινοταν?
  • fotoula @ 01.11.2010 19:48
    moist - den mou apantises pernaw or not?
  • moisture666 @ 01.11.2010 19:49
    koko eisai genius!!
    ...gia th foto grafw....
    ...oti exei duskolh opsh me ploutwna, ekei einai ta zoria(tapeinh k proswpikh gnwmh)..
     
  • fotoula @ 01.11.2010 19:49
    tis dikis sou etaireias ennow
  • moisture666 @ 01.11.2010 19:50
    enan- enan Foto!!
  • moisture666 @ 01.11.2010 19:51
    paidia antigrafw kati gia parti sas!!...by the book...
    ...se duo lepta, stelnw sxolio...
  • fotoula @ 01.11.2010 19:51
    mia xara einai oi opseis Pluto .... Exw allaxei 50 eautous megalwnontas  - Pure Transformation and Evolution
     
     
  • fotoula @ 01.11.2010 19:52
    moist olo fwtia eimai kale mou, akoma den me katalabes;;;;
    xerw ....opws leei kai to song....anabeis fwties, anabeis ki ola ta kais....lallalala
     
    [pe8ainw yia to Book - come on, fast]
  • kokopuff @ 01.11.2010 19:53
    fwtoula, να πω οτι θα λυπηθω αν εχω σκατα αισηθματικη ζωη αλλα και γαμω επαγγελματικα? ψεματα θα πω, εχω κρονο στον 7ο, i can't even help it
  • kokopuff @ 01.11.2010 19:54
    φωτουλα, εγω δεν εχω καθολου οψεις πλουτωνα γαμωτο... τωρα που θα τον φαω σε αντιθεση με ηλιο θα γαμηθω,με βλεπω. 
     
    moist,δεν μου εξηγησες για την αφρο μου  
  • moisture666 @ 01.11.2010 19:57
     
    uparxei ena astrologiko rhto pou leei oti "to trigwno kanei th zwh pio eukolh, to tetragwno omws agwnizetai gia thn epituxia".
    oi megaloi ths istorias einai oi megaloi "komple3ikoi" k eixan panta wroskopio duskolo k antifatiko
    anti8eta to wroskopio me tis polles armonikes opseis me tous kalovalmenous planhtes, mporei na dwsei ena proikismeno an8rwpo me mia eukolh zwh alla, spania, ton an8rwpo pou 8a 3exwrisei.
     
    8eodwra ntakou
     
     
    arghsa , re filarakia, na to entopisw...
     
  • fotoula @ 01.11.2010 19:57
    ti na lipi8eis re sy...
    auito leme - kata mia ennoia oi planites sou se 'kateu8unoun' pros ta kei..... me olous autous tous 'Epaggelma-Kariera Orientated' planites  - ekei 8a odigi8eis....
    einai san emena me ton 9o... yia polla xronia pisteua oti den 8 aafisw tin Ellada me tipota - ela omws pou tin afisa ... klp
  • kokopuff @ 01.11.2010 19:57
    αυτο το (τσι) μπουκ  εχει και καποια ΚΟΠΙΡΑΙΤΣ ξερετε γαμω το στανιο μου. το εχετε ξεσκισει. χαχα
  • vikaki88 @ 01.11.2010 19:58
    koko(pio wraio username de vrikes..?) egw  diavasa mono to post..ola ta comment m einai adunato...esena diladi poia tha itan iidaniki thesi afroditis se mia kopela p tha gnwrizes.. gia na sou "egguithei" oti tha peraseis kala.........?
  • moisture666 @ 01.11.2010 19:58
    ....sou e3hghsa re kokoriko!!!
    ti allo??!!!
     
  • fotoula @ 01.11.2010 19:59
    koko - oi opseis pluto ... entaxei, proswpika tis exw biwsei poli entona kai m aresei auti i Metamorfwsi den to krubw .... den bariemai H Krios
    entaxei mporei na min  exeis Pluto, alla exeis alla stoixeia 'entona' ston xarth sou -
     
  • moisture666 @ 01.11.2010 20:00
    (tsi)mpouk pipes ths eirhnhs!!!
     
    foto akoma perimenw....
  • kokopuff @ 01.11.2010 20:01
    ΜΙΣΩ αφρο στην παρθενο και την θεωρω ΠΑΡΑ πολυ σπασαρχιδο θεση, και ΣΟΥΠΕΡ γκρινιαρα και ανυποφορη σε σχεση, αλλα εχω πηδηξει και μου αρεσε πιο πολυ και απο αφρο στον τοξοτη !. οποτε καταλαβαινεις , δεν ειναι στανταρ τα πραγματα .  
    παντως ΓΕΝΙΚΑ, με εντυπωσιαζουν οι πυρηνες αφροδιτες , με αδυναμια την αφρο στον Κριο.
    αλλα ειναι καθαρα υποκειμενικο.....
  • kokopuff @ 01.11.2010 20:02
    moisture, ναι αλλα εγω δεν καταλαβα !  μιλαγες και στην φωτο παραλληλα και μπερδευτηκα ! 
  • kokopuff @ 01.11.2010 20:03
    επισης, vikaki88 , IN MY DEFENSE , οταν εκανα αυτο το username ημουν 14 χρονων . Suck on that. 
  • moisture666 @ 01.11.2010 20:04
     
    ase k kana gkomenaki gia mas re koko!!!
    ....diavase k ligo!!!
     
     
    2) Καύση (combustion): Ένας πλανήτης είναι combust (καμένος), όταν βρίσκεται σε σύνοδο με τον Ήλιο με ανοχή έως και 8ο 30΄ (8 μοίρες και 30 λεπτά). Θεωρείται από τις πιο σοβαρές αδυναμίες, καθώς ο πλανήτης είναι πρακτικά κρυμμένος από την λάμψη του Ήλιου, δεν φαίνεται, είναι σαν να μην υπάρχει, άρα δεν είναι σε θέση να πάρει καμία πρωτοβουλία.
    Βέβαια, σε ερωτήσεις όπου ο Ήλιος είναι ο δείκτης που μας ενδιαφέρει, τότε αγνοούμε την καύση. Αν π.χ. ο Ερμής είναι ο σημειοδότης του ερωτώντος και ο Ήλιος είναι ο κυβερνήτης του οίκου που τον ενδιαφέρει, τότε δεν τίθεται θέμα καύσης, αυτό είναι και το επιθυμητό αποτέλεσμα.
    Φυσικά υπάρχουν και ερωτήσεις που η καύση είναι επιθυμητή για διάφορους λόγους. Για παράδειγμα έστω έχω μια ερώτηση της μορφής: «Θα με πάρουν είδηση αν κάνω αυτό κι αυτό;». Αν στον ωριαίο χάρτη έχουμε καύση, τότε φυσικά και απαντούμε: «Όχι, δεν μπορεί να σε δει κανένας!».
     
    3) Καζίμι (Cazimi): Ένας πλανήτης είναι cazimi όταν βρίσκεται σε σύνοδο με τον Ήλιο με ανοχή έως και 17΄30΄΄ (17 λεπτά και 30 δεύτερα). Ο πλανήτης αυτός θεωρείται ότι βρίσκεται στην καρδιά του βασιλιά και τίποτα δεν μπορεί να τον βλάψει, χαίρει της απόλυτης προστασίας του άρχοντα. Πολύ θετική ένδειξη.
  • kokopuff @ 01.11.2010 20:05
    moisture, ε αυτο το ξερω ΑΛΛΑ εσυ μου ειπες οτι ειναι καλυτερα που εχω το combust , κατι που νομιζω οτι δεν ισχυει !
  • fotoula @ 01.11.2010 20:06
    moist den sou lew...peismwsa - eipa 6 kai pio simantikoi
  • kokopuff @ 01.11.2010 20:06
    ....και αυτο το αποσπασμα πρεπει να ειναι απο ωριαια... 
    it doesn't apply anywhere i fink
  • vikaki88 @ 01.11.2010 20:09
    mwre ti mas les...akous ekei suck,,tha mas vgalei glwssa k to mikro karkinaki...
  • moisture666 @ 01.11.2010 20:09
    re 8a mas trelaneis!!!
    h apostash pou xwrizei thn afro apo ton hlio sou dein eipes oti einai , peripou 5 moires(combust)??!!!
    ...an htan se apoluth sunodo(cazimi) 8a eixes thn afrodith sou katakoutela!!!
    ...8a htan o pio dunatos planhths tou xarth sou, enw esu thn apex8anesai!!...swsta????
     
  • moisture666 @ 01.11.2010 20:10
    aaaa, eisai k asxeto!!!!
     
    einai genikh astrologikoi oroi k perigrafoun poso konta einai enas planhths me ton hlio!!!
  • moisture666 @ 01.11.2010 20:10
    *genikoi
  • fotoula @ 01.11.2010 20:10
    koko kala sou leei...einai combust
    twra an einai kalo i kako , allou papa euaggelio....
  • fotoula @ 01.11.2010 20:11
    re moist, me ypomoni exigoume sta paidia....
    cool down
  • moisture666 @ 01.11.2010 20:11
  • kokopuff @ 01.11.2010 20:12
    αμα δεν θελετε να σας βγαλω γλωσσα, να σας βαλω τοτε, το αθωο καρκινακι..(Α)
  • moisture666 @ 01.11.2010 20:13
    o koko den sumpa8ei thn afro tou...swsta??
    ...ara ton sumferei na einai combust, na kaigetai(combust) apo ton hlio k oxi na einai nuclear power(cazimi)!
  • kokopuff @ 01.11.2010 20:13
    σορυ κιολας , αλλα το καταλαβα οτι ειναι cumbust ΑΛΛΑ αυτο ειναι ΑΡΝΗΤΙΚΟ ! το καζιμι θεωρειται το θετικο ! τι δεν καταλαβαινετε?
  • moisture666 @ 01.11.2010 20:14
    koko mazi me ton astropet k ton Pyr eisaste firmes!!!
    ...to 3ereis...
  • kokopuff @ 01.11.2010 20:15
    ααα i see ur point ... απλα το σκεφτηκαμε αλλιως .. εγω θεωρησα οτι με το combust θα ειναι ΚΑΙ μαλακισμενη ΚΑΙ καμμενη απο πανω...
  • moisture666 @ 01.11.2010 20:15
    duo arnhseis= katafash
    to exeis re koko h' na kanw......????!!!!
  • fotoula @ 01.11.2010 20:16
    emena kai kazimi 8a m arese.... apla 8a agosoun kai 8a ferosoun apo tin Afroula oli mera kai NYXTA!!!!!!!!!!!!!!!
  • moisture666 @ 01.11.2010 20:16
    Foto den exeis tosous...
    ...grapse tous!!!
  • fotoula @ 01.11.2010 20:19
    den grafw tipota - epeidi epimeneis , forget it
  • moisture666 @ 01.11.2010 20:19
    koita re...
    ....oloi asxolountai me ton koko!!!
    ...ti trws(pineis) re koko??!!...pes mas k emas!!!!
    carnation??!!...to exoume dokimasei...red bull...ti re file???!!!
  • moisture666 @ 01.11.2010 20:20
    pou einai o Pyr na ta kanei ola.....12o????!!!!
  • kokopuff @ 01.11.2010 20:20
    moisture, να σου πω, παραισθησεις εχεις ? τι λες? ετσι το βλεπεις εσυ μαλλον
  • kokopuff @ 01.11.2010 20:21
    moisture, που εχεις ερμη? ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να εχεις σε φωτια..
  • moisture666 @ 01.11.2010 20:22
    zavoliara!!!
  • kokopuff @ 01.11.2010 20:23
    λοιπον σας αφηνω , παω ατα ! τα λεμεεεεε  
     
    xxxx
  • moisture666 @ 01.11.2010 20:23
    scorpio.....k peirazw th Foto!!!
    ...parais8hseis kapoia allh fora....
  • fotoula @ 01.11.2010 20:25
    sto kalo kokopufaki
     
    moist - - - lloooll ...ki egw 8a fygw se ligo - akoma sto grafeio eimai, stadiala
  • moisture666 @ 01.11.2010 20:27
    re foto, o koko to phre sta sovara??!!!
    ...htan ataka gia sena!!!
     
     
    kalh sunexeia fotoula 
  • fotoula @ 01.11.2010 20:28
    to zavoliara ennoeis....;;;
    pisteuw oti to katalabe - einai smart enough
    asti neolaia na paei yia potakiaaaaaaaa - alimono se mas
  • moisture666 @ 01.11.2010 20:31
    auto, re trelokoritso:
     
     
    koita re.......oloi asxolountai me ton koko!!!...ti trws(pineis) re koko??!!...pes mas k emas!!!!carnation??!!...to exoume dokimasei...red bull...ti re file???!!!
     
    kalo vradu
  • fotoula @ 01.11.2010 20:32
    moisteraki mouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - kalo bradu
     
    asto paidi na xarei ta niata tou  kai mas na ton Kaloma8ainoume me Agapi, Storgi kai Proderm
     
    have a good rest
  • moisture666 @ 01.11.2010 20:35
    an me 3anapeis etsi 8a tis fas...sto kwlaraki!!!
    (...kronios...3enerwtos...)
     
     
    omorfa na pernas Fotoulini(parta na ma8eis!!)
  • fotoula @ 01.11.2010 20:36
    nai siga min peis sto Kriari pws 8a se fwnazoume kiolas....
    auta se alles, oxi se mas - ok?
     
  • Journey @ 01.11.2010 20:41
    Αν μου επιτρέπετε την εισβολή, επειδή  κάπου είδα οτι οι έχοντες πολλούς πλανήτες στη φωτιά είναι έντιμοι κι επειδή δικαιούμαι να ομιλώ ως έχουσα 7, ένα θα σας πώ : είναι οι μαμάκες , οι θυματάρες της ιστορίες.
    περαστικά μου.
    τις καληνύχτες μου
     
  • fotoula @ 01.11.2010 20:42
    journey, auto to 'victim of the world' to xoun mono ta Psaria , oxi emeis....
    Bitch Please
    Mia xara eimaste oi Fwtitses, toulaxiston apofeugoume tin Kata8lipsi, tin Mirla kai tin Mizeria - sixtir
  • moisture666 @ 01.11.2010 20:42
    axxaxaxaxaxaxaxa!!
    sfhxthkes polu gia na to epis auto re kriari??!!
    pppprrrrrr...(pali fasolada fagame??)
  • moisture666 @ 01.11.2010 20:43
    *peis
  • fotoula @ 01.11.2010 20:44
    moisteraki , kalhnuxtistikame nomizw... den 8a les sta Kriaria ti na kanun!!!!! To lew kanena mina - me dimino TWRA!
     
  • moisture666 @ 01.11.2010 20:45
    ...autos(o sugkekrimenos)kronos exei kanei polles zhmies.....
  • fotoula @ 01.11.2010 20:47
    O ermis sou ston Skorpio...einai 150o apostasi apo ta Kriaria!!!!! allos tropos epikoinwnias, leme!!!
    apla , ws kalos ma8itis pou eisai, otan kapoios/a sou leei min mou les ti na kanw ena dimino peripouuuuuuuu to Epexergazesai kai an 8es to Prosarmozeis sto Mellon - ouf
  • moisture666 @ 01.11.2010 20:49
    kuria, kuria, kuria(daskala)...8a me kanete ntanta??!!
     
  • fotoula @ 01.11.2010 20:51
    moist, oxi den 8a se kanw dadaaaaa
    ekfrazw tin Anagki kai Epi8umia mou  - tin opoia den katalabaineis
    den m aresei na mou lene ti na kanw, yiati apla antidrw kai den to kanw ! teleia kai paula
  • moisture666 @ 01.11.2010 20:51
    o ermhs sto skorpio einai tou paraskhniou k mhn ton tsigklas giati se sundiasmo me ourano ston 3o...vgazei aktinografies(NDT)....
    ...den se sumferei!!!
  • moisture666 @ 01.11.2010 20:52
    .-
  • fotoula @ 01.11.2010 20:53
    yiati ti exw na krupsw kai den me sumferei????
     - Ouranos ston Skorpio edw - try me
  • moisture666 @ 01.11.2010 20:55
    ...akoma den exeis apanthsei re psaroukla k les gia.....ouranous k prasinomoulara!!!!
     
     
  • fotoula @ 01.11.2010 20:56
    an isoun exupnos 8a eixes katalabei pou exw 6 fire planets - apli logiki xreiazetai
  • fotoula @ 01.11.2010 20:57
    sou edwsa kai hint - oti einai autoi ....apo tous pio simantikous
    anyways -
  • moisture666 @ 01.11.2010 20:59
    grapse tous!!xaxaxa...
  • fotoula @ 01.11.2010 21:00
    den tous grafw
    tes pa me bare8ika ...
    feugw, kalinyxta
  • moisture666 @ 01.11.2010 21:00
    a, 3exasa!!
    ...eimai stokos...
    ...den to exeis katalavei....esu to spirto??!!
  • fotoula @ 01.11.2010 21:02
    moist , min to trabas - krima einai
    asto , kalo brady leme
  • Journey @ 01.11.2010 21:17
    @fotoula αυτό το σιχτίρ που έγραψες προν με καλύπτει απόλυτα.
    σήμερα ειδικά η αύρα μου εκπέμπει καντήλια προς κάθε κατεύθυνση.
    θα επειμείνω όμως οτι τη φωτιά την πιάνεις μαλάκα επειδή ακριβώς είμαστε σε μια άλλη κοσμάρα όπου εκεί είμαστε αρχηγοί και όλα γίνοτναι με τηλεκίνηση, έχουμε μαγικές δυνάμεις και έχει ανακαλυφθεί η διακτίνηση.
    δεν ξεκινάμε τη μέρα μας με σχέδιο, δεν κάνουμε ποτέ σχέδια, δεν έχουμε σύστημα, δεν έχουμε δολοπλοκή, είμαστε τα ξαφνιασμένα από την πραγματικότητα παιδιά..
    αναπτύσσουμε αντιστάσεις δημιουργώντας περίπλοκες προσωπικότητες. ούτε ο πλούτωνς είναι ούτε κανένας άλλος ..
    η φωτιά αλλάζει έτσι και αλλιώς.
    η γη εμμένει, το νερό ξεγλυστρά, ο αέρας πλανάται, η φωτιά για να εξαπλωθεί, αλλάζει. κατεύθυνση, μέγεθος, ένταση
    αυτή είναι η φύση της
     
  • Journey @ 01.11.2010 21:23
    τζουρνειλέξικο: μετάφραση google :
    προν=πριν
    επειμείνω=επιμείνω
    πλούτωνσ=πλούτωνας [ αυτό το καταλάβατε]
  • moisture666 @ 01.11.2010 21:31
    fotoula , molis gurisa apo to souvlatzidiko ths geitonias!!
    ...krima einai, sumfwnw!!
    ...zhthsa tulixto me kreas kriarisio......alla den eixe..
    ...thn allh fora 8a exei omws  k 8a einai xristougenna...otan (8a) kateveis me to kalo!!!
  • fotoula @ 01.11.2010 22:58
    @journey: in brief, nai i fwtia einai apiasti, allazei kai loipa
    Alla ki o Plutwnas, Plutwnas - Rwta me!!!! - einai megali i suzitisi, kapoia stigmi isws...
     
    @moisture66: kali xwnepsi!!!!
  • astropeleki @ 02.11.2010 16:36
    σε πρωτη φαση θα σου πω οτι:1)ο Ηλιος ειναι ο στοχος...αρα εκει θελουμε να φτασουμε...αρα λιγοι ανθρωποι τον βρισκουν νωρις,οποτε ουτε εμεις γνωριζουμε τον Ηλιο καποιου σε πρωτη συναναστροφη...βλεπουμε ωροσκοπο και σεληνη και Ερμη και Αρη και Αφρο...γι'αυτο και για παραδειγμα,καθε κριαρι ειναι ξεχωριστο αλλα παραμενει κριαρι...θελει χρονο ισως να φανει...και 2)τα ρωταμε ΟΛΑ πλεον εδω και μερικα χρονια και φυσικα βλεπουμε  χαρτη...βεβαια προσωπικα εχω κι ενα ισχυρο ενστικτο,το οποιο εχει υπαρξει αλαθητο- ευτυχως και δυστυχως- μεχρι σημερα...λιγο να ξινιζει το θεμα απο την αρχη,το θεμα θα εχει στανταρακι συντομη ημερομηνια ληξεως,συνεργασιες,σχεσεις,φιλιες κλπ...ανθρωπινα ολα,δε πειραζει...ψυχραιμια χρειαζεται και να ξερεις να απολαμβανεις τη στιγμη
     
    κατσε να διαβασω και τα σχολια και επανερχομαι!
  • fotoula @ 02.11.2010 16:55
    re astro mou 8elei o KRIOS xrono na fanei;;;;;; proswpika osoi/oses mou exoun tyxei sto diaba tis zwis mou fanikan me tin prwti-deuteri-triti ante to poli tetarti atakaaaaaaaaaaa
  • astropeleki @ 02.11.2010 17:25
    Φωτω μ!!Τι κανεις???
    για μενα και χωρις χαρτη και αστρολογια γενικοτερα ειναι ζητημα λιγης ωρας να καταλαβω καποια-τουλαχιστον-βασικα πραγματα....κρινονται στη λεπτομερεια πολλες κινησεις και κουβεντες οποτε στις χοντραδες που κανουν καποιοι μαζι μου-γιατι το ανετο στυλακι κουκουρουκου του κριαροδιδυμιου που εκπεμπω τους χαλαρωνει και τους ξεγελα-καταλαβαινεις τι γινεται...
    εχω δει και κριαρια-πληροφορια που επαιρνα σχετικα αργα-που απορουσα πως ειναι δυνατον να ειναι κριαρια!!!...διπλα τους ενας καβουρας κι ενα ψαρι και ενας ταυρος ηταν δυναμιτες!Γι'αυτο λεω οτι πολλοι αργουν να βρουν τον Ηλιο τους,αυτο εννοουσα
  • astropeleki @ 02.11.2010 17:28
    φυσικα η αστρολογια με βοηθα αφανταστα στο να κατανοησω γιατι βγαζω καποια συμπερασματα σχετικα με τους ανθρωπους...μη σου πω οτι μου επιβεβαιωνει οτι δε το εχω χασει τελειως και φανταζομαι πραγματα!...αν και δε με ενοχλουσε ποτε ο ρολος της τρελλης του χωριου!Ειναι στο πετσι μου αυτος ο ρολος!
     
    ετοιμαζεται mega-show τα x-mas...
  • fotoula @ 02.11.2010 17:28
    sumfwnw se niw8w - ki egw ta pa8ainw auta.....
    kala eimai - Exontwnomai siga - siga ... poly kourasi alla kanw kai xmas shopping parallila kai boi8aei to shopping therapy
  • fotoula @ 02.11.2010 17:29
    sas psaxnw dwrakia episis
  • fotoula @ 02.11.2010 17:30
    http://www.youtube.com/watch?v=ty78tW-AQxc&feature=related
    sto afierwnw - latremeno kai panexupno
  • astropeleki @ 02.11.2010 17:31
    Και ναι η ερωτηση "τι ζωδιο εισαι?" δε θα μου πει την ιστορια...
    (malakiara re koko???xaxaaxaxaxxaxxaa)
  • fotoula @ 02.11.2010 17:32
    lol
  • astropeleki @ 02.11.2010 17:34
    αυτη η ταινια ειναι απο τις πολυ αγαπημενες μου...επισης και η "Η γυναικα μου τρελλαθηκε" με τη θεϊκη Αρωνη και τον Κωνστανταρα...εχω κανει διατριβη πανω τους λεμε...ετσι μπορω αξια να πω σε καποιον..."δε θα με τρελλανεις εσυ αγαπη μου,ΕΓΩ θα σε τρελλανω..."
  • fotoula @ 02.11.2010 17:36
    ki egw pisteuw oti einai MA8HMA - - - lol ..... Symperifora Alexandraki, pe8ainw!!!!
     
  • astropeleki @ 02.11.2010 17:37
    ασχετο:τελικα μαθαμε τι ζωδιο ειναι ο Σκαρμουτσος??Εχω βαλει στοιχημα ρε γμτ και δε χανω λεμε!!
    (ο,τι του φανει του λωλοΣτεφανη!!χαχα)
  • fotoula @ 02.11.2010 17:37
    Alexandrakis=Toxotinis!!! kai Matares apisteutes kai CLASS....tes pa
     
    esy eisai kala;
  • fotoula @ 02.11.2010 17:38
    eipame 8a paw na prtisw me to pou 8a pame sto estiatorio.....deal leme
  • fotoula @ 02.11.2010 17:38
    rwtisw
  • astropeleki @ 02.11.2010 17:41
    απιστευτος Αλεξανδρακης...αγαπω πολυ λεμε!Και class...πολυ σημαντικο!!
  • fotoula @ 02.11.2010 17:43
    poli class .......ma para poli - - - apisteuta simantiko ..... den mporw ta cheapika me tipota .....
    kai Jenny as well - alli me apisteuto Class ....... Aigokerila
  • astropeleki @ 02.11.2010 17:44
    αμα ειναι για χυμα ερωτηση,μπορει και να σε προλαβω..
  • astropeleki @ 02.11.2010 17:46
    παρα τιν Αιγωκεριλα,λατρευω Τζενη Καρεζη...δε μπορουσα το νιαρ της Βουγιουκλακη... αναγνωριζω το ταλεντο της αλλα στη κωμωδια ψοφαω στα γελια με Καρεζη!
  • fotoula @ 02.11.2010 17:47
    den pairneis ena til sto restaurant... pes, yeia sas - eimaste mia parea xetrelamenwn kai 8a 8elame na ma8oume tin imerominia gennisis tou Kuriou Skarmoutsou
  • astropeleki @ 02.11.2010 17:48
    "Ποσα βαπορια εχετε κα Κασσανδρη μου?"
    "26,γιατι?"
    "ε,σας εφτιαξα κι εγω αλλο ενα.27!"
    (Tζενη,Τζενη)
  • fotoula @ 02.11.2010 17:49
    I love Aigokairous, ara eimai ok H Jenny eixe auto to psarwtiko-sobaro kati.... petage tin ataka me styl kai sovarotita kai pe8aines sto gelio
    H Alikh eixe alla ....
  • astropeleki @ 02.11.2010 17:49
    ο Κοκο η φιρμα που ειναι?
  • fotoula @ 02.11.2010 17:49
    xaxxaxaxax
  • fotoula @ 02.11.2010 17:49
    8a xei bgei yia kafedo-dinner-pota.....a, re foititika xronia!!!
  • astropeleki @ 02.11.2010 17:50
    στον αφρο με τα κατσικια θα γελασουμε πολυ...η κοντρα ξεκιναει αμα σοβαρευουν τα πραγματα!!Κοντρα καταραμενη...φυσικα αυτο που δεν αντεχει ο κατσικος ειναι η τρελλα...κι εμεις την εχουμε μπολικη...οποτε παει για ηττα...χεχε
  • fotoula @ 02.11.2010 17:53
    koita .... egw agapw an8rwpous me dunami, na allazoun ti zwi tous, na piyainoun kontra kai na ta katafernoun, na afinoun pisw pragmata ki an8rwpous kai na sarwnoun etc
    Tetoies sumberifores sti zwi mou......exw dei mono apo Aigokairous kai Psaria.
  • astropeleki @ 02.11.2010 17:54
    η κατσικιλα που εχω συναντησει οντως φερνει αυτο το γνωρισμα...φτιαχνω τη μοιρα μου!Μ εκαθε κοστος...εργατικοι...οκ ρισπεκτ...αλλα πολυς τσακωμος τελικα με ολους..
  • fotoula @ 02.11.2010 17:59
    den xerw ali8eia ... kala ta paw me ta katsikia ... me tous zugous kai tous ydroxoous ta paw xeirotera
    apla to xw dei poli na paizei...
    H dream kapote eixe pei oti an sou allaxei antras ti zwi autos 8a nai aigokairws.....[hlios H wroskopos....] H na xei Krono ston 10o......
     
    http://www.youtube.com/watch?v=mty7fusEU74&feature=share - to exeis akousei auto;;;; kala pame kala;; Ti Trash!!!!
     
     
  • astropeleki @ 02.11.2010 18:01
    ετσι οπως το περιεγραψες κι εγω τους σεβομαι...δυναμη πανω απο ολα να παω κοντρα ακομα και απεναντι σε ολους!
  • astropeleki @ 02.11.2010 18:04
    ε με πατερα κατσικο...η μαμα μαλλον ωροσκοπο κατσικα...κι εχω ακριβες τετραγωνο Ηλιου-Κρονου...τι αλλο να θελω???...εχω βγει τα μεσα εξω και τουμπαλιν τοσα χρονια...και με διδακτωρικο στο πολεμο νευρων...
  • astropeleki @ 02.11.2010 18:09
    καλα απο τρας αυτη η χωρα...αλλο τιποτα...κανουμε αγωνα να μη καουν τα τελευταια μας αποθεματικα εγκεφαλικων κυτταρων
  • astropeleki @ 02.11.2010 18:13
    να σου πω,δεν υπαρχει ζωδιο να τα πηγαινω χαλια...ειναι και θεμα διαθεσης που θα εχω...και τι σχεση εχω μαζι του...κυριως τι κεφια εχω και τι ανοχη θα δειξω...παντα βρισκω διεξοδο διαφυγης...αλλα αφηνω τις χειροτερες εντυπωσεις πισω μουφροντιζω τουλαχιστον!!
  • astropeleki @ 02.11.2010 18:30
    Φωτω μ λαμβανεις???
  • fotoula @ 02.11.2010 18:36
    pardon me , connection problem
  • fotoula @ 02.11.2010 18:37
    opws egrafa kai prin.....o daddys Aigokairws sou estrwse xaraktira
    egw me ton Toxoti ..... allou yi allou
  • fotoula @ 02.11.2010 18:37
    ela re rov - mou xeis leipsei
  • astropeleki @ 02.11.2010 18:37
    ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω....καλως το κοριτσι!Τι χαμπαρια?
  • astropeleki @ 02.11.2010 18:38
    ε μπαρδον Φωτω μ αλλα τελικα εγω τον εστρωσα τον νταντυ κουλ...
  • fotoula @ 02.11.2010 18:40
    exete emena gia liontari den sas ftanwwww ; lol
  • astropeleki @ 02.11.2010 18:40
    ...γιατι μπορει να μου εκανε τα νευρα κροσσια...αλλα δεν αντεξε τη τρελλα μου...παρεδωσε και παραδεχτηκε την ηττα του...ε μας πηρε και 30 χρονια αλλααααααααααα...η δουλεια εγινε!
  • astropeleki @ 02.11.2010 18:41
    Kαι ποια εισαι εσυ Rov αφτερολ που θα δωκεις τη συμπαθυ σου στα γατια???Θαυμασμο θελουν μονο...και κλαπ κλαπ!
  • fotoula @ 02.11.2010 18:41
    simera einai i Selini stin Par8eno - oloi xtypiountai ektos apo tous Par8enoubes
  • fotoula @ 02.11.2010 18:42
    auto to maximal re paidi m.... opws to les -
     
    to xw kanei minimal logw Angleteras bebaia.... me estrwse i Makronisos
  • astropeleki @ 02.11.2010 18:42
    εξαλλου ποιο κριαρι εχασε πολεμο...?(Ερμης στο ταυρο,αναφερομαι στο προηγουμενο θεμα,δε σας πειραζει..?)
  • fotoula @ 02.11.2010 18:43
    ermis ston tauro den xanei.... OR o Hlios ston Krio astrom...;;;
    rwtaw yiati me tous dikous mou [planites] den xerw ti ftianw
  • astropeleki @ 02.11.2010 18:44
    αγαπατε αλληλους βρε...ακομα και τα βρωμογατα,ειναι καλα παιδια!
  • fotoula @ 02.11.2010 18:45
    ti yelio - zwi na xoume [na xete...]
  • astropeleki @ 02.11.2010 18:46
    ενα παλαμοκροτημα δε κοστιζει τιποτα...μην ειστε ετσι κι εσεις...επισης βοηθηστε τα γατια-οσο κανετε κεφι βεβαια,γιατι κατανταει και βαρετο-να ζησουν το δραμα τους...ακομα κι εκει που δε μπορει να υπαρξει,δημιουργειστε ενα!!
  • fotoula @ 02.11.2010 18:48
    xxexxex
    loipon, tin proigoumeni bdomada enas Liontaris synadelfos mou ekane kati poly large sti douleia [kai oson afora ti douleia]....ap auta pou den symbainun - xerete.... kai elega apo mesa mou - - - Liontaris eisai bre poulaki mou kai Fwtia, etc - Gennaiodwria, ole
  • astropeleki @ 02.11.2010 18:49
    παλια ενα ηταν φρεσκοερωτευμενο μαζι μου...περνουσε λεει φανταστικα-δε περιμενε κι αυτο το τελος
    τεσπα...ακουγε στην αρχη της σχεσης που ολα ηταν καλα καψουροτραγουδα χωρισμου και εκλαιγε γιατι λεει του αρεσε και φτιαχνοταν με το δραμα των χωρισμενων....ΤΖΗΖΑΣ ΚΡΑΪΣΤ!
  • fotoula @ 02.11.2010 18:50
    egw pali files nomizw oti 8a gnwrizoume ta Kriaria to ena meta to allo - - - ton blepw ton Future Husband - Krios me wroskopo Krio kai ola ston krio .... [kai se mia trietia diazugio = mmm kai poli lew]
  • astropeleki @ 02.11.2010 18:52
    "το διαβασααααααααααα στα ματια σουυυυυυυυυυυ,το'δα στο παγωμενο σου το βλεμμα...πως θελεις ναααααααααααααααα χωριιισουυυμεεεεεεεεεεεεεεεεεε..."
     
    εψαχνα που εκανα λαθος...οταν καταλαβα το φετιχ,καθησα αναπαυτικα...επαιρνα τον ρολο μου κι εκανα τον φανταστικο φιλο του....
    "Τιιιιι τραβαααααααααααας κι εσυ βρε αγορι μου!!!Γιατι να στο κανει αυτοοοοοοοο???"χαχαχαχχαχαα
  • astropeleki @ 02.11.2010 18:56
    επισης οταν τους μιλας για κατι,το παιρνουν για καταπιεση
    "Που θα πας με τους φιλους σου?"(καθαρη περιεργεια,απλη ευθεια ερωτηση)
     
    "και με εχεις πρηξει με τις ερωτησεις και τις ζηλειες σου...!!!"
     
    Κανε πως δε ρωτας τιποτα....θα βλεπεις ενα γατι να γυροφερνει στα ποδια σου ενω δουλευεις,διαβαζεις,χαζευεις κλπ και στο τελος θα βγαλει ενα δραματικο νιαουρισμα..."Μα καλαααααα!!Δε σε ενδιαφερω πια???Κανε μου μια σκηνη...!Ζηλεψε με!Φλερταρε με!"
     
    πεθαινω λεμε!!χαχαχαχαχα
  • fotoula @ 02.11.2010 18:56
    douleia = anypomonw na parw diazugio .... kai na min tin xanadw brosta mou an yinetai - 8a tan idaniko
    pros to paron kauta mpania, dialogismos, anapnoes, sleepless nights kai apw8isi skepsis tis Cruelas
  • fotoula @ 02.11.2010 18:57
    eukola einai [eimaste] ta Gatia ta kaimena
     
    ti wroskopo exei rov? kai selini?
  • astropeleki @ 02.11.2010 18:58
    ολοι/ολες  οι πρωην για ενα γατι ειναι μεγαλο κεφαλαιο.....ολες ηθελε να τις παντρευτει...και τελικα του την εκαναν τελευταια στιγμη, πετωντας απο το παραθυρο το καλυτερο πακετο που θα πετυχαιναν στη ζωη τους!!(εννοουν τον εαυτο τους φυσικα)
  • fotoula @ 02.11.2010 19:00
    astrom..... einai megalo kefalaio yiati den pame me opoion kai opoion....
     
    [des ToLH]
  • astropeleki @ 02.11.2010 19:02
    ΑΑΑΑ βεβαιααααα τις καλυτερες επιλογες κανουν τα γατια....ή μαλλον ετσι θελουν να πιστευουν...
  • fotoula @ 02.11.2010 19:03
    8eloun na pisteuoun NAI lol
  • astropeleki @ 02.11.2010 19:04
    αμα κρινω κι απο Τολη...μμμμμ....χωρις σωστο και αμεροληπτο συμβουλο διπλα τους...πανε ντουγρου για καταστροφη....και ειναι κριμα,γιατι αξιζουν
  • fotoula @ 02.11.2010 19:05
    to meso Liontari exei kai ena 'autokatastrofiko' panw tou.... don't you think?
  • astropeleki @ 02.11.2010 19:09
    τα κριαρια λενε .."Καλη ή κακη η επιλογη μου,εγω αυτη θελω,παει και τελειωσε!Δεν αλλαζω"
    Μουλαροεγωισμος καθαρος..
     
    ενω τα λιονταρια πανε να σε πεισουν οτι η δικη τους επιλογη ειναι η καλυτερη,χωρις δευτερη κουβεντα...αμετακινητοι,δε θα δεχτουν οτι ΕΚΕΙΝΟΙ ειναι που εκαναν τη λαθος επιλογη...ο,τι ειναι δικο τους ειναι και το καλυτερο...μεχρι να ξεφτιλιστουν και τοτε κρατατε λεκανες δακρυων...
    εμεις παλι με τη ξεφτιλα ειμαστε ανετοι...καφροι γαρ...
     
  • fotoula @ 02.11.2010 19:10
    swsto!
  • astropeleki @ 02.11.2010 19:15
    τα γατια μονο σεξ....?...παιζει και να υπαρχει....ΚΑΙ ΤΙ?καθολου ρομαντζαδα?καθολου δραμα?καθολου αισθημα φλογερο...?
    ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΩ ΧΑΛΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΑΨΩ????
  • astropeleki @ 02.11.2010 19:16
    "τι θα λεω στα εγγονια μου,στη συνεχεια της υπερλαμπρης δυναστειας μου για το πως γνωρισα τη γιαγια τους???Απο προξενιο?"
  • astropeleki @ 02.11.2010 19:19
    για τα διδυμια δεν υπαρχει αισθημα ξεφτιλας...μονο αισθηση ασφυξιας...οποτε και πεταγεσαι για τσιγαρα στη Ταϋλανδη....
  • fotoula @ 02.11.2010 19:20
    by the way, diabazw ena article on morality in children...kai konteuw na xerasw - ti di8enies .....[asxeto, alla den krati8ika]
  • labtec @ 02.11.2010 19:20
    ...ποινγκ., ποινγκ ...ποινγκ ....ΗΗΗΗΗΡΡΘΘΘΘΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ....!!!!!!!!!!!!!!!
     
  • fotoula @ 02.11.2010 19:21
    ta didumia mono me didumia ta xw dei na tairiazoun....[to xw xanapei, e;]
    [ante kai me kanena psari, pou tous denei to mualo kompo]
  • astropeleki @ 02.11.2010 19:22
    καλως το παιδι!
  • fotoula @ 02.11.2010 19:22
    ti kaneis labaki; ola kala;
  • astropeleki @ 02.11.2010 19:23
    τα διδυμια πετυχαινουν τη δευτερη φορα....
    τη πρωτη απλα δοκιμαζουν....
  • labtec @ 02.11.2010 19:23
    ....HI νουνάμ....!!!
    ....γεια σου Ρε Φωτουλα....!!!!
  • astropeleki @ 02.11.2010 19:24
    αυτο ηταν καρφι για τη συμπεθερα...
  • labtec @ 02.11.2010 19:24
    ...την πρωτη φορα νουνα τα ΙΙμια δοκιμαζουν την σαλτσα αμα εδωσε..και μετά φτιάχνουν το κυριως πιάτο...!
  • fotoula @ 02.11.2010 19:26
    rov poli petyximeno to comment yia ti Bandi -
    exei xasei to 'xrwma' tis , auti .... ontws
  • labtec @ 02.11.2010 19:26
    ...Γεια σου Rov-Sis.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....
    ....εισαι ετοιμη για το project...???
     
  • astropeleki @ 02.11.2010 19:30
    καλααααααααααααααααααααα
  • astropeleki @ 02.11.2010 19:31
    εγω μιλησα....
  • astropeleki @ 02.11.2010 19:33
    Κι οποιος δε με ακουει...χανει...εχασε...θα χανει....κλπ κλπ..
  • fotoula @ 02.11.2010 19:34
    astro emeis les na kanume tipota [ws pros ton gamo] twra pou einai o Kronos ston Zugo;;;; giati ama fugei...mas blepw Old-Daughters
  • labtec @ 02.11.2010 19:35
    ...ρε ζγουρ....ασε ησυχη την ΙΙμινα....ωωωωω.....ειπες μιλησες εσυ.....!!!
  • astropeleki @ 02.11.2010 19:35
    αφηστε ολα τα οψιονς ανοιχτα...μη σας ερθει ξαφνικο...απο το  2011 που θα κερναμε και Ουρανο και Δια....θα εχουμε μουσαφιραιους και δε θα προλαβαινουμε το σερβις...
  • fotoula @ 02.11.2010 19:35
    rov logika exeis proodeumeno wroskopo Zugo....enan 2o ton exeis sto tsepakiiiiii
    [se brikame MKRH kai se PEIRAZOUME ta skatopaidokriaria]
  • astropeleki @ 02.11.2010 19:36
    σπινστερς δε τις λενε Φωτω μ???
  • labtec @ 02.11.2010 19:36
    ..ρε συ Rov-Sis....αυτοι μας ζηλευουνε....εμεις κοβουμε βολτες γυρω απο την Ηλιο μας...ενω αυτοι αγκομαχανε για να τον φτάσουν...!!!
  • astropeleki @ 02.11.2010 19:37
    ΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑ rov...εχω ψοφησει!!!Ακου τζαμπα χωρισα!!!
  • astropeleki @ 02.11.2010 19:39
    ΓΙΑΤΙ?δεν ειμαι εγω επιφανειακος ανθρωπας???
  • labtec @ 02.11.2010 19:39
    ....αστους να λενε Ροβ.....οτι και να κανουνε...ΙΙμοι δεν προκειται ΠΟΤΕ να γινουν....γεγονοτο....
  • astropeleki @ 02.11.2010 19:40
    θα βρεις κανα μικρο...???
  • astropeleki @ 02.11.2010 19:41
    ε καλα ρε Λαμπη...σαμπως εισαι εσυ διδυμος ρε Κρονιασμενε???
  • labtec @ 02.11.2010 19:44
    ...α'ι'ντε ρε ζγουρ τραβα στη στανη σου μιλας και απο πανω....!!!!
  • astropeleki @ 02.11.2010 19:45
    αααχχχ ο γενεθλιος μας κληρωσε Λαμπηηηη μουυυυυυυυυ
  • labtec @ 02.11.2010 19:45
    ...τι με λες ρε νουνάμ....?????
  • labtec @ 02.11.2010 19:47
    ...για την ωρα εισαι ενα ταυρί τα ζωα μου αργα...σαμπως αμα γινεις στον προοδευμενο σου ΙΙμι θάσαι νομίζεις....??
    ...γιατι εγω δε νουμιζω....!!!! χαχαχαχα...!!!!
  • astropeleki @ 02.11.2010 19:48
    που ειναι οι αλλες ολντ ντοτερς...?
  • labtec @ 02.11.2010 19:48
    ...το μαζουτ πουχεις μεσα σου ειναι βραδεως καυσεως, οποτε εχεις πολλες "καύσεις" ακομα να κανεις και μετα ξαναβλεπουμε...!!
  • astropeleki @ 02.11.2010 19:49
    τουλαχιστον θυμιζω διδυμι γιατι εχω ωροσκοπο τετοιο...ενω εσυ...κρι κρι καλο μ!
  • labtec @ 02.11.2010 19:49
    η φωτω θα βαζει γκλιττερ ως συνηθως η Ροβ που πηγε...? για τσιγαρα...?
     
  • astropeleki @ 02.11.2010 19:50
    η Ροβ ειναι κορη του Ερμη...εσυ παλι,αστο!
  • labtec @ 02.11.2010 19:51
    ολοι οι ΙΙμι ειμαστε παιδια του Ερμη....το ΚΑΤΑΛΑΒΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ...????????????
  • astropeleki @ 02.11.2010 19:51
    OXI ΕΙΜΑΙ ΗΛΙΘΙΑ!
  • astropeleki @ 02.11.2010 19:52
    κυβερνητης χαρτη....ειπαμε...?
  • labtec @ 02.11.2010 19:52
    ...τι θες ρε ξε-κουδουνη...!!!!
  • astropeleki @ 02.11.2010 19:54
  • labtec @ 02.11.2010 19:56
    ..αντε ρε ΡΟβ....σε χασαμε..!!!
  • fotoula @ 02.11.2010 19:57
    Hr8a! Mamietai i Sundesi mou tonight!
     
    Spinsters, Astro, YEAH
  • fotoula @ 02.11.2010 19:58
    http://www.youtube.com/watch?v=wp2n_oqoZyE
     
    the ULTIMATE....peri Xusimatos, o LOGOS kai to ASMA
  • astropeleki @ 02.11.2010 19:59
    πεστου γλυκα...Τσωωωωωωπα τσωπα,μη κλαις...ελα να σε χειροκροτησω λιγουλακι να σου περασει....
  • labtec @ 02.11.2010 19:59
    ...σε το ξαναλεω Ροβ.....οι παρηγοριές ΤΕΛΟΣ για μας..!!!
    δεν υπαρχουν αυτά πλεον για μας.....εμας ποιος μας παρηγορουσε στο παρελθον εεε...??
    ....α'ι'ντε τωρα...ο καθεις στον "τάκο' για οτι εκανε και θα κανει στη ζωη του....!
  • fotoula @ 02.11.2010 20:00
    ti Laos eimaste re paidi m... APISTEUTABLESSSS leme
     
    to Botox tis 8WDHS to eides.... allo apo kei
  • labtec @ 02.11.2010 20:03
    ..ναι ρε Ροβ καλη ιδεα εριξες....θα βγαλουμε καλα φραγκα...!!!
  • fotoula @ 02.11.2010 20:03
    ermila , ermila....alla H Afroula sou Rules Roveraki mou [plus kroniasmeni selini]
  • astropeleki @ 02.11.2010 20:06
    ητανε προσκοπος στα νιατα της και ηξερε απο κομπους...
  • fotoula @ 02.11.2010 20:07
    http://www.youtube.com/watch?v=mty7fusEU74
     
    Rov - THE ULTIMATE decadenceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee - [na yelasei to xeilaki sou]
  • astropeleki @ 02.11.2010 20:07
    καλα το ασμα δεν υπαρχει...
  • astropeleki @ 02.11.2010 20:09
    και χαϊδευουμε χαιτη επιβεβαιωνοντας το παραπονεμενο οτι ολα θα πανε καλα...ακομα κι αν δε ξερουμε ή δεν εχουμε εντοπισει το προβλημα...
  • fotoula @ 02.11.2010 20:09
    http://www.youtube.com/watch?v=4pGchhOwPIw&feature=related
     
    astropeleki yia ta KRIARIA sti Staniiiiii - Mas Latreuw Listen!!!
  • fotoula @ 02.11.2010 20:10
    Rov - Aigokerwselini den exeis;;;; [kronos rules?]
     
     
     
  • labtec @ 02.11.2010 20:11
    ..ελα να ξυπνησουν τα αιματα...
    http://www.youtube.com/watch?v=x9j6DE6RnSk
  • fotoula @ 02.11.2010 20:12
    http://www.youtube.com/watch?v=ouOy6FnV1O0&feature=related
     
    yia tous Krious, Ta Tauria kai ta Katsikia....ela pame!!! Sourte ton XORO!!! [ekleisa ws DJaysa]  - arketa yia simera
  • fotoula @ 02.11.2010 20:13
    a kala rov...H dieleusi 8a stin kanei Kainurgia ... den to suzitw
  • astropeleki @ 02.11.2010 20:14
    ΑΣΧΕΤΟ!(κλασσικα)
    μπορουν να σταματησουν οι ντουντουκες στις γειτονιες με τα προεκλογικα!!????
  • fotoula @ 02.11.2010 20:16
    Elladara Forever! Astro! ti decadence episis... Que Banal [Madame SOUSOU speaking ]
  • astropeleki @ 02.11.2010 20:16
    ΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ....αληθωρισες βρε συμπεθερα???αφου τα γατια ειναι λαρτζ παντου,δε στο ειπα?
  • labtec @ 02.11.2010 20:17
    Ροβ σε ποιο οικο εχεις την σεληνη σου...?
  • fotoula @ 02.11.2010 20:17
    pws hsoun Prin sunais8imatika..... e, META 8a eisai Alliws
    PRIN & META..... san tin 'kolliti-8WDH' tou Foustanou ena pragma....
  • astropeleki @ 02.11.2010 20:18
    πιες νερο με οζον που λεει κι ο Φικιωρης....να ξετυλιχθει το εντερο...κατοπιν χημικου πολεμου που θα προκαλεσεις...
  • astropeleki @ 02.11.2010 20:20
    ειπαμε...οι ταυροι σαρωνουν απο τη περασμενη ανοιξη...ξυπνησε ο ταυρος λεμε,ωσαν κοιμισμενο ηφαιστειο....πηρε ο κουτσος κατηφορο ενα πραμα...
  • fotoula @ 02.11.2010 20:21
    astro - lol
  • labtec @ 02.11.2010 20:21
    ...ρε συ Ροβ τι βλεπω τα ταυριά χειροκροτημα και σεβασμό....??
    ...ρε θα χαζεψω....θα γινω ντιπ για ντιπ...τι λες μωρέ....?????
    ....τα ταυριά μωρέ...??? απο που και ως που...????
    ....α'ι' μου φαινεται αρχιζεις να χαλνάς και συ....!
  • labtec @ 02.11.2010 20:23
    ..στον 5ο εε....??? καθολου τυχαιο αγαπητη μου....θα στην "σιάξει" λιγο ο ακατανομαστος ενα ρεκτιφιέ θα στο κανει θες δε θες....δυστυχως...!!
  • astropeleki @ 02.11.2010 20:23
    κι ομως Λαμπη...εγω γνωριζω ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΑ ΤΑΥΡΙΑ...δε φανταζομαι να αμφιβαλλεις...???εεεεε?
  • astropeleki @ 02.11.2010 20:24
    και ξερεις βρε συμπεθερα...τον γεροντοερωτα φοβαμαι....για σενα,γιατι εγω θα πεσω στα πατωματα απο τα γελια!!
  • labtec @ 02.11.2010 20:25
    ..θα μου επιτρεψεις αγαπητη νουνά μου ναχω τις επιφυλαξεις μου...πειραζει..??? δε νουμιζω...!!
  • fotoula @ 02.11.2010 20:25
    astro symfwnwwwww
  • labtec @ 02.11.2010 20:26
    ..το στοιχείο μας ειναι η επικοινωνια και οχι η κωλοφαρδια των ταύρων εχει διαφορα το ενα με το αλλο...!!
  • astropeleki @ 02.11.2010 20:27
    εσυ ειδικα ...τουμπεκι ψιλοκομμενο Λαμπη μου....αγαπας γειτονες,μη μου το χαλας!Εχεις και μπολικη γη πανω σου,μη το παιζεις μιζερος γκρινιαρης...
     
    ποιος με γλωσσοτρωει??εχω λοξυγγα!!Να καταπιει τη γλωσσα του!
  • astropeleki @ 02.11.2010 20:28
    Φωτω κατεβα απο το Ινγκλαντ και θα λιωσουμε με τη "δε θελω αισθηματα"....ελα και θα ρέει το ποπκορνι!
  • labtec @ 02.11.2010 20:29
    ...εγω σε γλωσοτρωω μες αυτα που λες...!!!
  • fotoula @ 02.11.2010 20:29
    roveraki mass!!! min ptoeisai!!! egw se 8aumazw pantws! xaras sto kouragio sou
  • fotoula @ 02.11.2010 20:30
    astro , 8a maste san tous GEROUS tou MUPPET! 8a milaei i Rov ki emeis ekei....
  • astropeleki @ 02.11.2010 20:31
    ρε Ροβ...τα διδυμια δε καταλαβαινουν ποτε τους συμβαινει ο ερωτας...αυτη ειναι η μεγαλη πλακα μαζι τους...ειναι μεσα και νιωθουν απεξω...
     
    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΩ!
    η δε Φωτω θα οργανωσει και παρτυ εκληξη προς τιμην σου για να στο ανακοινωσουμε....!!
  • labtec @ 02.11.2010 20:31
    ..να σας δινουμε και λιγο τριφυλλι να μασατε....!!
  • fotoula @ 02.11.2010 20:31
    pswnizw ta dwra mou ki erxomai astroooooo I love SHOPPING s auto to NHSI ....
  • astropeleki @ 02.11.2010 20:32
    salalalallaaaaaaaaaaaaaaaaa salalalalalalallalaaaaaaaaaaa...dudubiduuuuu
  • labtec @ 02.11.2010 20:33
    ...ρε συ Ροβ μην ασχολεισαι με αυτους που ερπονται και σερνονται στη γη....!!!
  • fotoula @ 02.11.2010 20:33
    to 8ema einai me tin kourasi pou exw....meta tis 9 to brady kleinun ta matia mou -
    Mipws na kanume ena mesimeriano party - opws kanun ta BEBE???
    alla, eipame me tin Astro 8a bre8ume yia breakfast arxika kai meta ston Skarmoutso
  • astropeleki @ 02.11.2010 20:33
    κοιτα εγω εχω και προϋπηρεσια...και ρανταρ 24ωρο να τα πιανω απο μακρια με το πρωτο μπλινκινγκ....οποτε αποφευγω τις κακοτοπιες....
  • astropeleki @ 02.11.2010 20:37
    κοιτα η βραδια θα ξεκινησει στον Σκαρμουτσο..νυστικο κριαρι δε χορευει-εκτος κι αν παρασυρθει...-...μετα θα συνεχισουμε τη κραιπαλη στα γνωστα μερη...και το πρωι ενα χλιδατο πρωινο ανταξιο του ωροσκοπου σου να παμε για γλυκα νανακια!
  • astropeleki @ 02.11.2010 20:38
    τα κριαρια κανουν παρτυ πρωινα...μεσημεριανα...βραδινα...δεν εχουν θεμα...
  • fotoula @ 02.11.2010 20:38
    I love the Scenario!! I adore leme!!!
    [an kai fobamai tis antoxes mou, alla 8A DOKIMASW]!!!
  • astropeleki @ 02.11.2010 20:40
    (παει να ξεφυγει το διδυμι η Ροβ....χεχεχε...στη γωνια ομως τη περιμενει το ντεστινυ)
  • labtec @ 02.11.2010 20:40
    ..καλε εμενα θα με καλεσετε....????
  • astropeleki @ 02.11.2010 20:41
    εγω το κριαρι,δε χανω ψυχραιμια...κατι αλλοι μενουν στηλη αλατος με αυτα που τους συμβαινουν...
  • astropeleki @ 02.11.2010 20:41
    OXI
  • fotoula @ 02.11.2010 20:41
    8a nai Synantisi Koryfis leme....tyfla na xei i European Commissionnnnn
  • astropeleki @ 02.11.2010 20:42
    το οχι παει στον Λαμπη...ειναι γυναικεια η εξοδος...αλλη φορα εσυ!
  • fotoula @ 02.11.2010 20:42
    kriaristiki apantisi astro.....J ADORE
  • astropeleki @ 02.11.2010 20:42
    αλλοι διδυμοι ας πουμε.......................
  • labtec @ 02.11.2010 20:43
    ....στεναχωρεθηκα πολυ...!!!κλαψ...!!
  • astropeleki @ 02.11.2010 20:43
    (τωρα θα βγει ο Λαμπης και θα πει σκασιλα του...αλλα ΟΝΤΩΣ θα σκαει..)
  • astropeleki @ 02.11.2010 20:44
    ΤΟ ΞΕΡΑ!
  • fotoula @ 02.11.2010 20:44
    skefteiteeeee SkorpioSelini - Aigokairoselini kai Liontaroselini.....We Rock leme!!!
  • labtec @ 02.11.2010 20:45
    ξεραδια ηξερες....μουρλοκριάρο....!!!
    και σιγα μη σκασω...αλλη δουλειά δεν ειχα...!
  • fotoula @ 02.11.2010 20:46
    rov den me 8eloun oi Presbeis kai oi Xlidatoi....min skas -
    kanenan WILD an brw sto dromo na me parei kai na fugoume yia ton Gyro tou Kosmou isws...
  • labtec @ 02.11.2010 20:46
    ...ιιιι...εεππππ..λιγα λογια για τον ξαδερφο...!!!
  • astropeleki @ 02.11.2010 20:47
    ειμαστε μια χρησιμη 3αδα συμβουλων...εχει καποιος ενα προβλημα και μας ρωταει:
    "γινεται αυτο...?"
    εγω θα απαντησω ξερα οχι.
    η Ροβ θα του το αναλυσει με τη λογικη πως δε γινεται και θα του βρει αλλες 1358 εναλλακτικες.
    και η Φωτω θα του πει πως να τις εφαρμοσει με γλυκο λογο και μπολικο γκλιττερ για συμπαρασταση.
     
    ΚΑΛΟ??
  • labtec @ 02.11.2010 20:48
    ...και λιγο καλαμποκι να σας ταιζουν...!!!
  • labtec @ 02.11.2010 20:49
    εξαιρειται η ΡΟβ ειναι αδερφι..και δεν κανει...αλληλεγγυη...
  • fotoula @ 02.11.2010 20:50
    egw 8a apantousa OXI agapoula mouuuuuuuuuuuuuuu
    OR [after ENGLAND's Influence]..... I am afraid I cannot help you .....kai Hli8io Xamogelo sto telos...... To lene otab den 8eloun na se Exupiretisoun....kai sou rxetai na tis/tou xwseis mpouniaaaaa , alla den s afinei o Tropos touuuuuuuuu kai treisxeirotera den prokeitai na s exupiretisoun poteeeeeeeeeeeeeeee
  • astropeleki @ 02.11.2010 20:50
    ασε Ροβ...μου εχουν πει το φλυτζανι,το πιατο,το χερι,τη πατουσα...δε βλεπει κανεις γαμο...μονο μια κορη θα κανω,η οποια θα γινει και νυφη σου...δε μπορω το παιδι μου να εχει υστερικη πεθερα...γ'αυτο σε διαλεξα...
     
    μαζι θα πηγαινουμε στο εξοχικο της χλιδατης Φωτως στα μπορα μπορα ...απο οραση αετος λεμε 20/20...και ποιο πλεξιμο???χαθηκαν τα τζετ-σκι???
  • fotoula @ 02.11.2010 20:51
    axaxaxaxaxax - to exoxiko concept I LIKE
     
  • labtec @ 02.11.2010 20:53
    ...εεεε....ρε Ροβ με αυτα που λετε και γραφετε αυτο υποδηλωνετε....
  • astropeleki @ 02.11.2010 20:53
    θελω τριτη ηλικια mission impossible....αλλιως θα βαριεμαι....
  • fotoula @ 02.11.2010 20:54
    ta kalutera Treatments 8a sas exw.... Poios ti XARH mAs
  • astropeleki @ 02.11.2010 20:56
    βρε χαρα μου εγω δεν εχω προβλημα με τον γαμο...αυτος εχει μαζι μου...και πεσμου,εκτος απο εναν προχωρημενο εγκεφαλο σαν τον δικο σου..ποιος μπορει να με αντεξει...?
    η Φωτω ειναι λαρτζ...κοινωνικο παιδι...θα με κανει λιγη παρεα...
    o δε Λαμπης φευγει μπαρουτιασμενος στο 10λεπτο....
  • labtec @ 02.11.2010 20:57
    ...bye Rov-Sis....be good..!!
  • fotoula @ 02.11.2010 20:58
    kalo brady roveraki !!! a bien tot - bisous!!! xxx
     
    astro, mia xara paidi eisai!!! ta Kriaria eimaste oligon ti Ati8asa...that's all!!! a kai Bariomaste sto 5lepto
  • astropeleki @ 02.11.2010 20:59
    αντε καληνυχτα παιδες!
  • fotoula @ 02.11.2010 20:59
    filakia mas see you around

έχουν γενέθλια 279 μέλη.

γιορτάζουν οι: Ζωή, Ιορδάνης

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...