παρακαλώ περιμένετε...

Υπαρχει κανενας?

  • kriti @ 22.10.2010 12:48
    Εγωωωωωω!ναι λοιπόν το δηλώνω:Είμαι ΚΑΛΑΑΑ!!!!!
  • MichalisVafeias @ 22.10.2010 12:48
    koko μου, είναι αν θες χαρακτηριστικό της κοινωνίας μας (σε μεγάλο βαθμό, δεν μιλάω με απολυτότητες), όταν είμαστε χαρούμενοι να κρατάμε για εμάς την χαρά μας, να μην την κοινωνούμε προς τα έξω, λες και αν την μοιραστούμε θα μας την μαγαρίσουν με κάποιο τρόπο.
    Από την άλλη, είναι η ίδια η φύση της αστρολογίας τέτοια που θα απευθυνθείς σ' αυτή όταν θα έχεις πρόβλημα, θα περνάς από μια κρίση, θα αναζητάς κάποιες απαντήσεις.
    Δεν είναι ότι δεν υπάρχουν ευτυχισμένοι άνθρωποι εκεί έξω λοιπόν. Απλά ο χώρος που κινούμαστε δίνει έμφαση στους προβληματισμούς.
     
    ΥΓ: Σου χρωστάω ακόμη εκείνο το άρθρο για τον 12ο οίκο. Δεν σε έχω ξεχάσει. Στην πρώτη ευκαιρία θα το τελειώσω....
  • kokopuff @ 22.10.2010 12:55
    mix mix, εγω πιστευω οτι μαλλον φοβομαστε να ειμαστε χαρουμενοι και νιωθουμε σαν να μας  περιμενει η δυστυχια στην γωνια...
  • MichalisVafeias @ 22.10.2010 13:16
    Απεχθάνομαι την λέξη αμαρτία γιατί κουμπώνει με δύο ακόμη λέξεις που απεχθάνομαι, την τιμωρία και την σωτηρία.
    Η παρούσα κατάσταση αποδεικνύει πως χαμογελούσαμε για τους λαθους λόγους εδώ και χρόνια. Ευκαιρία να ανακαλύψουμε από την αρχή τι μπορεί να δώσει χαρά και ικανοποίηση.
     
    koko, ίσως δεν είναι τόσο ότι ο κόσμος φοβάται να είναι χαρούμενος. Μάλλον είναι πιο εύκολο να σου κάνουν τα χατίρια αν είσαι δυστυχής. Η δυστυχία είναι η καλύτερη χειραγώγηση.
  • MichalisVafeias @ 22.10.2010 13:19
    Με αυτό το σχόλιο προφανώς δεν εννοώ πως όλοι όσοι έχουν προβλήματα προφασίζονται την δυστυχία! Εξηγούμαστε για να μην παρεξηγούμαστε!
  • kokopuff @ 22.10.2010 13:27
    "Η δυστυχία είναι η καλύτερη χειραγώγηση."

    καλο αυτο ! σβησε το σχολιο σου για να φανει οτι εγω το ειπα ! χαχαχα
  • fotoula @ 22.10.2010 13:35
    egw 8a eimai eutyxismeni tin mera pou 8a 'XWRISW' me tin Par8enoAfentiko.... 8elw Problepsi yia tin Akribi Hmera...
    meta 8a mai Triseutyxismeni....kai ANERGH- - - alla propantws free!!!!, xxaxaxaxaxaxaxxaxa
  • MichalisVafeias @ 22.10.2010 13:36
  • MichalisVafeias @ 22.10.2010 13:38
    fotoula, για κοίτα το γύρω στον Απρίλιο αυτό που ποθείς... It just might happen...
  • fotoula @ 22.10.2010 13:42
    Hlpiza na einai ligo nwritera...
    Den einai kako bebaia kai san dwro yene8liwn...
    Loipon - to 8umamai auto pou mou les - edw eimaste 8a sto pw ki apo mena oti 8es  
    [ps merikes fores fobamai oti den 8a tin bgalw pote apo panw mou-auto tremw]
  • denisco @ 22.10.2010 13:44
    Καλημέρα, θα συμφωνήσω με fireworks, στο ότι ειδικά στις μέρες μας, όταν λες ότι εισαι καλά, δημιουργείται η αισθηση ότι ξεφευγεις απο τη μαζα και η μαζα θα κανει ότι μπορεί για να σε μη αφησει να φυγεις. Αυτό είναι για τη μάζα η αμαρτία. Κάνεις ή έχεις κάτι που δεν το έχουν οι υπόλοιποι.
    Εκανα το πειραμα σε επαγγελματικό χώρο, που τηρούνται τα προσχήματα και οι τυπικοι κανόνες καλής συμπεριφοράς. Το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο.
    Στο δικό μου τουλάχιστον κόσμο, έχω παρατηρήσει ότι η δυστυχία τρέφει τον άνθρωπο συναισθηματικά, κατά κάποιο τρόπο του δίνει μιας μορφής ζωή και ειναι τρομαχτικό. Ακόμη πιο τρομαχτικό ειναι ότι αυτοι οι άνθρωποι κάνουν ότι μπορούν για να μεταδώσουν τη δυστυχία και τη μιζερια τους, προβάλωντας ισχυρή αντίσταση σε όποιον προσπαθήσει να τους δείξει μια άλλη οπτική.
    Πάντως άλλο η δυστυχία και άλλο τα προβλήματα. Πολλοί άνθρωποι αυτή την περίοδο έχουν πολλά προβλήματα.
  • denisco @ 22.10.2010 13:52
    fire, συμφωνώ θα σας βρω μετά τωρα πάω για πόλεμο
  • MichalisVafeias @ 22.10.2010 13:53
    Denisco, καλησπέρα.
    Αυτό που περιγράφεις λειτουργεί και τούμπαλιν, όπως έχει συμβεί και σε άλλες εποχέ άλλωστε. Όταν ζούσαμε με την ψευδαίσθηση της κοινωνικής ευδαιμονίας ήσουν "γραφικός", "γκαντέμης", "περιθωριακός" όταν έλεγες πως είναι πλαστή η ευτυχία που πλασάρεται...
     
    Αυτές οι συζητήσεις καταλήγουν σχεδόν πάντα στη αντιπαλότητα κοινωνικού κομφορμισμού - ατομικής ελευθερίας. Το να μην αισθάνομαι/εκφράζομαι όπως το μεγαλύτερο  μέρος του κοινωνικού συνόλου συνιστά δήλωση προσωπικής ελευθερίας/αυτονομίας/αυτοδιάθεσης. Από τη σκοπιά του, αυτό το μέρος (τονίζω ότι μιλάω για ένα κλάσμα του συνόλου, μεγαλύτερο ή μικρότερο ανά περιόδους) του κοινωνικού συνόλου προφανώς θα αντιδράσει ανάλογα για να πατάξει/περιορίσει την αυτοδιάθεση μου.
     
    Δεν είναι τόσο ότι τρεφόμαστε συλλογικά, αποκλειστικά από τη δυστυχία. Απλώς αυτή την περίοδο η δυστυχία και ο προβληματισμός ρέουν στο σώμα της κοινωνίας και για λόγους συνοχής γίνεται επίθεση στους αντίθετους πόλους. Όταν μετά από καιρό επιστρέψει μια ευδαιμονία, θα έχουν αντιστροφή των πόλων...
  • MichalisVafeias @ 22.10.2010 13:54
    *θα έχουμε...
  • fotoula @ 22.10.2010 14:03
    egw pali tin blepw duskoli tin epanaktisi tis eudaimonias - toulaxiston opws tin eixame sto mualo mas... i opws megalwsame [i yenia twn 30 kai anw]
    Dyskoles Epoxes
    [poli biastika kai sunoptika] Biwnoume pragmata san....Tis Fluid Identities, Postmodern Realities, Economic Recession, Unemployment, Violence, etc....kai kuriws oli tin Koinwniki Apaxiwsi Idewn, Arxwn etc ....pou o mesos an8rwpos den mporei na ta ANTIMETWPISEI....[isws exaitia tou tropou pou megalws, skeftetai, etc.... ] kai isws yi auto i KATA8LIPSI einai No1 as8eneia pagkosmiws...
     
    p.s sorry, gia ta greek - english...
  • fotoula @ 22.10.2010 14:06
    fire , epitrepse mou na pw oti to 8ema tis Dystyxias... opws to katalabainw apo oti se diabazw - einai 8ema EGWISMOU....otan ton baloume stin akri kai doume mia pragmatiki diastasi , den skeftomaste oute ton dipla, oute ton allo pou exei douleia , oute ton allo pou einai pantremenos, xwrismenos, i opoion me paratise etc...
    An bazame to EGO stin akri , o kosmos 8a itan poli pio eutyxismenos..
  • MichalisVafeias @ 22.10.2010 14:08
    Κατά την άποψη μου (ή τις πεποιθήσεις μου τέλος πάντων), η φράση που χρησιμοποιείς "Επιπλεον, ειναι διαπιστωμενο οτι ο ανθρωπος εθιζεται στη δυστυχια κι εχει την ταση να την αναπαραγει στη ζωη του.", φαντάζει υπερβολικά αναπόδραστη.
    Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω μ' αυτό γιατί ζω διαφορετικά. Δεν με εκφράζει.
    Ούτε κι εγώ μίλησα για καταναλωτική ευτυχία πάντως.
     
     
  • d_pontiki @ 22.10.2010 14:11
    Για μενα υπαρχουν ευτυχισμενες στιγμες!!! οι οποιες σε οδηγουν σε ευτιχισμενες φασεις κλπ. Η ευτυχια ειναι ενα παιχνιδι, ρισκαρεις σε κατι που θες και αν κερδισεις εισαι ευτυχισμενος, αν χάσεις εισαι χαλια. Το χειροτερο (το οποιο πληρωνω εδω και 2 χρονια) ειναι το παιχνιδι του ερωτα και ενω γενικα ολα ειναι καλα θα ελεγα στη ζωη μου, νοιωθω χαλια. ΑΞΙΖΕΙ???????????
  • boa @ 22.10.2010 14:13
    θα συμφωνήσω με τη fire στο ότι ο άνθρωπος εθίζεται στη δυστυχία
    υπάρχουν άνθρωποι που έχουν "αποφασίσει' να είναι δυστυχισμένοι, έχουν μεγαλώσει άσχημα, έχουν χίλια δυο βιώματα και η δυστυχία για αυτούς είναι κάτι "γνώριμο"... νιώθουν "καλά" με αυτό, είναι δικό τους... η ευτυχία από την άλλη είναι κάτι άγνωστο, τόσο που φτάνουν να το φοβούνται... τουλάχιστον το να παραμένουν στη μαυρίλα τους δεν εμπεριέχει τον κίνδυνο του άγνωστου και κυρίως το ρίσκο...
  • fotoula @ 22.10.2010 14:14
    pontiki ....ti simainei AXIZEI;
    to 8es , to xeis anagki...eswteriki, swmatiki , etc... kai to Kaneis - to Axizei den poliisxuei, yiati etsi niw8eis - etsi pratteis
    kata t alla, eimaste kai meis ligo upeu8unoi otan bazoume tous eautous mas se skatokatastaseis...
  • boa @ 22.10.2010 14:15
    so true fotoula... true fotoula...
  • kokopuff @ 22.10.2010 14:16
    καλα η δυστυχια λογω αισθηματικων ειναι η πιο ηλιθια !
  • MichalisVafeias @ 22.10.2010 14:18
    Πρέπει να βάλω ένα κουμπί like στα ανεξάρτητα σχόλια μόνο και μόνο για να το πατάω στα σχόλια του koko!!
    Θα το συζητήσω με τον προγραμματιστή!
  • fotoula @ 22.10.2010 14:19
    koko! den einai Hli8ia!  einai an8rwpino ki auto!
  • MichalisVafeias @ 22.10.2010 14:20
    Δεν αποκάλεσε ηλίθια την κοπέλα ρε fotoula! Την δυστυχία αποκάλεσε ηλίθια!
  • fotoula @ 22.10.2010 14:20
    apla xeftilizetai otan dineis axia ston ka8ena kai stin ka8emiaaaaaaa
    eimaste ligo tis yperbolis oi an8rwpoi .. .
  • MichalisVafeias @ 22.10.2010 14:21
    Κριοί... έτοιμοι να στήσουν παρεξηγήσεις κάθε δευτερόλεπτο...
  • fotoula @ 22.10.2010 14:21
    ekei anafer8ika ki egw michali to peirazw  , to mwro - ase me , lol
  • kokopuff @ 22.10.2010 14:22
    με γουστερνει
  • fotoula @ 22.10.2010 14:23
    mich - yia krios den eimai ka8olou kaugatzou ... ali8eia , promise
    nomizw oti paraeimai 'diplomatis' malista.... [nomizw oti to na zw stin Agglia me metallaxe - an oxi o Aris mou sta Psaria ]
  • MichalisVafeias @ 22.10.2010 14:23
    Κι αυτή?? Θα σου κάνω fan club koko για να μαζέψω όλες τις groupies σου!
  • fotoula @ 22.10.2010 14:24
    koko eisai i fantasiwsi tis ka8e yunaikas - guarantee
    eidika oi atakes pou 8a petas prin , kata ti diarkeia kai meta... 8a einai your Highest Points, indeed
  • kokopuff @ 22.10.2010 14:24
    δεν εχει νοημα μιχ μιχ μιας κ εγω απο ιανουαριο με αντιθεση ηλιου πλουτωνα απο τον 6ο θα πεθανω. μια κ εξω. 
  • kokopuff @ 22.10.2010 14:25
    εχω αρη στον ταυρο, δεν μιλαω !
  • kokopuff @ 22.10.2010 14:25
    μουγκριζω λεει χαχαχαχαχα
  • fotoula @ 22.10.2010 14:26
    koko - o Laos sou den s afinei na pe8aneis
     
  • MichalisVafeias @ 22.10.2010 14:26
    Ο Πλούτωνας δεν είναι ποτέ κυριολεκτικός θάνατος. Ο Πλούτωνας πάντα αναγεννά και μεταμορφώνει. Ο Κρόνος είναι θάνατος. Αν πέρασες τον Κρόνο την γλίτωσες για την επόμενη 7ετία... LOL
  • kokopuff @ 22.10.2010 14:29
    ποιος κρονος ρε παιδια ? ο κρονος ειναι για τον π@@τσο με το συμπαθιο κιολας..πλεον δν μου κανει τιποτα ! 
     
    μιχ μιχ, ο πλουτωνας απο τον 6ο ΕΙΝΑΙ προβλημα υγειας κτλπ. Δν ξερω αν ειναι θανατος αλλα οκαυ. οπως προεβλεψα εγω επειδη ο γενεθλιος μου ειναι στον 4ο, μαλλον θα πεθανουν οι γονεις μου. Καλα ετσι κ πεσω μεσα ΠΡΩΤΑ θα σας βγαλω ΟΛΟΥΣ για φαγητο και γλεντι 2ημερο για να γιορτασουμε την καριερα μου στην αστρολογια ΚΑΙ ΜΕΤΑ θα παω στην κηδεια. - με χανγκ οβερ ! φανταζεσαι? τραγικο
  • kokopuff @ 22.10.2010 14:30
    ο κρονος ειναι θανατος ? απο ποτε? εγω που τον ειχα τετραγωνο αυτο τον μηνα ,ΑΠΛΑ ψιλοδυσκολευτικα. τιποτα ουαου. κ τωρα τον εχω μαλιστα τετραγωνο με αφρο. επισης ,τιποτα φοβερο.
  • fotoula @ 22.10.2010 14:31
    koko....jesus christ
     
     
  • boa @ 22.10.2010 14:32
    Μιχάλη πρόσεχε τι λες θα αφηνιάσουν οι ζυγοί
  • Brujo @ 22.10.2010 14:32
    Kαλημερα...ενδιαφερουσα κουβεντα εχετε...
    Ισως να ειναι πιο ευκολη η ευτυχια απο οσο νομιζουμε..
    Ισως να ειναι απλα μια αποφαση.

     
    http://www.youtube.com/watch?v=0ujsKsAukkU
  • kokopuff @ 22.10.2010 14:33
    καλα φωτουλα μιλας ΕΣΥ που τον εχεις αντιθεση με ηλιο στον γενεθλιο ? που βλεπεις σκια στον τοιχο και νομιζεις οτι σε κυνηγαει ο τζοκερ ?????? εσυυυυυ ????
  • fotoula @ 22.10.2010 14:33
    einai , einai....ki egw to epibebaiwnw me proswpiki empeiria
  • kokopuff @ 22.10.2010 14:34
    brujo, καλα ναι ! θα μπορουσες να το πεις κ αποφαση !! ολα μια ιδεα ειναι αλλωστε
  • manini @ 22.10.2010 14:34
    να προσθέσω μόνο...1.πως όλοι αυτοί που την συγκεκριμένη περίοδο παραπονιούνται για την δυσκολία που αντιμετωπίζουν στην εύρεση εργασίας....κατά την ταπεινή μου άποψη..και τα μισά post τέτοιου θέματος είναι .... εεεεεεέχουν δίκιο...και μακάρι για όλους να βρεθεί  μια λύση...και 2. έχουμε την τάση όταν ένας τομέας της ζωής μας δεν πάει έτσι όπως θα θέλαμε..συνήθως γενικοποιούμε την κατάσταση και τα μαύριζουμε όλα ... κρίμας πολύ κρίμας..γιατί έτσι αδικούμε κόσμο και κοσμάκι γύρω μας.....
  • sgouromallousa @ 22.10.2010 14:34
    Emena o Kronos einai h xara moy!
    O Ploutonas me exei psofisei kiriolektika.
    Pffff.......
    Karkinoi ...upomonh!
  • kokopuff @ 22.10.2010 14:35
    σγουρο, ο κρονος δεν ειναι γλυκας ?! δεν συμφωνεις?! 
  • boa @ 22.10.2010 14:36
    να πω την αλήθεια μου κι εμένα ο κρόνος μου ψιλοαρέσει...
    αλλά άμα είναι έτσι όπως τα λέει η φωτο αλλάζει
  • MichalisVafeias @ 22.10.2010 14:36
    Ο Κρόνος είναι θάνατος από πάντα... Είναι από τις λέξεις κλειδιά του Κρόνου.
    Επίσης ο Κρόνος είναι υπευθυνότητα/σοβαρότητα. Δες πως θα έχεις διαμορφωθεί όταν θα έχει τελειώσει συνολικά με τις διελεύσεις του (ορθή, ανάδρομη, ορθή)...
    Όσο για την πρόβλεψη σου, ο 6ος οίκος δεν είναι μόνο υγεία... Είναι η οργάνωση της ρουτίνας μου, της καθημερινότητας μου. Ο Πλούτωνας εκεί μεταμορφώνει πλήρως τον τρόπο που οργανώνεται η καθημερινότητα σου, τον τρόπο που εργάζεσαι, τον τρόπο με τον οποίο βελτιώνεις τα ταλέντα σου... Πλούτωνας στον 6ο είναι θα έλεγε κανείς εκ βάθρων αλλαγή του τρόπου ζωής...
    Όσο για την γενέθλια θέση του, εκεί βλέπεις συνολικά το αποτέλεσμα της διέλευσης. Έτσι με Πλούτωνα στον 4ο, μέσω της ριζικής αλλαγής της ρουτίνας σου, κόβεις συναισθηματικούς δεσμούς (4ος) με το οικογενειακό σου περιβάλλον ή το περιβάλλον που μεγάλωσες. Απομακρύνεσαι φυσικά (6ος, Γήινος οίκος) από το παρελθόν σου...
  • sgouromallousa @ 22.10.2010 14:37
    Otan ton eixa sinodo me ton Hlio moy perasa stis panellinies sthn sxolh pou ithela!
    Otan ton eixa tetragono, phra othish na thn teleiono!!!Kai metakomisa sto spiti poy panta hthela!!!!
    Tora poy exo thn g@mhmenh ptixiakh ...POY sk@t@ einai?????
    Thanks.
  • kokopuff @ 22.10.2010 14:38
    κριμα. κ εγω ετοιμαζομουν να σας κλεισω και τραπεζι. ΑΙΣΧΟΣ. 
     
    μηπως να χτυπησω καμια πλαστικη με πλουτωνα στον 6ο ?! χμμμ θα το σκεφτω.
     
  • kokopuff @ 22.10.2010 14:40
    μιχ μιχ, ο πλουτωνας σε δυσκολη οψη με αφρο (τετραγωνο-αντιθεση) ,δειχνει ψυχωση η χωρισμο ?
  • manini @ 22.10.2010 14:42
    το μιχ μιχ...πώς το μεταφράζουμε?
  • sgouromallousa @ 22.10.2010 14:42
    Lol Koko...!!!! emena rotas???
  • Brujo @ 22.10.2010 14:43
    Τωρα που πιασατε τις κακες λεξεις Πλουτωνας Κρονος...αυτη η συνοδος
    γενεθλιου Πλουτωνα στο Ζυγο(1970-1984)- διελαυνοντα Κρονου...θα πονεσει..?
  • MichalisVafeias @ 22.10.2010 14:44
    Εμμονή δείχνει σίγουρα... Όμως δεν είναι απαραίτητο ότι θα το βιώσεις σε ερωτική σχέση.. Θα μπορούσε να είναι και μια επαγγελματική συνεργασία από την οποία θες να ξεφύγεις αλλά δεν μπορείς. Πλούτωνας - Αφροδίτη είναι γενικά σχέσεις εξουσίας - χειραγώγησης - ψυχοβγαλτικές...
  • sgouromallousa @ 22.10.2010 14:46
    Brujo an thimamai kala den exei toso shmasia ayth i sinodos.Etsi eixa diabasei!!!
    Se endiaferei kirios o Kronos poion oiko sou dielaynei.
  • kokopuff @ 22.10.2010 14:46
    κρονια ερωτηση 
     
    - τι βρηκε η μικρη Αννουλα στον πατο του πηγαδιου ?
     
    πλουτωνια απαντηση
     
    -τραγικο θανατο
  • MichalisVafeias @ 22.10.2010 14:47
    Brujo, πολλοί δεν το θεωρούν σημαντικό/κομβικό γιατί ο Πλούτωνας είναι πλανήτης γενιάς. Όμως από την άλλη αν ο Πλούτωνας συνδέεται στενά με προσωπικούς πλανήτες, τότε θα επηρεάσει συνολικά το σύμπλεγμα Πλούτωνα - Προσωπικού πλανήτη...
  • kokopuff @ 22.10.2010 14:47
    μιχ μιχ, και αν ειναι στον αξονα 12ου-6ου τοτε τι θα αφορα? επαγγελματικα ?
  • manini @ 22.10.2010 14:48
    συνδέεται στενά = κάνει όψεις?
  • Brujo @ 22.10.2010 14:49
    Οκ..ευχαριστω... Ειχα ενα αγχος με αυτη την διελευση...
  • fotoula @ 22.10.2010 14:50
    koko - 'pe8ainw' sto yelio, xaxxaxaxa
     
    a wraia michali - 8a mou allaxei ta fwta i sunodos ....... oxi allo karbouno, please 
  • sgouromallousa @ 22.10.2010 14:51
    K.Vafeia Afro se diskoli opsi me Plouto : psixovgaltikh emmonh ...SIGOURA!
    Kai parathrisa kirios an kanei opsi genethlia o Ploutonas me planites sou,epireazontai ta themata oikou pou kivernane.
    Opos kai ta themata oikou pou kivernaei h Afro.
  • kokopuff @ 22.10.2010 14:51
    brujo, αυτες κ εγω εχω απορια κατα ποσο επηρεαζουν.. γιατι στον αιγοκερω εχω και βορειο δεσμο και ουρανο και ποσειδωνα. αν και νομιζω μονο οι προσωπικοι πλανητες εχουν αντικτυπο στην ζωη μας ουσιαστικα
  • kokopuff @ 22.10.2010 14:53
    σγουρο, οταν λες θεματα του οικου που κυβερνανε τι ακριβως εννοεις ? ας πουμε εσυ που εχει αντιθεση πλουτωνα-αφρο κοιταζεις ποιοι οικοι εχουν ακμη ταυρο-ζυγο ?
  • MichalisVafeias @ 22.10.2010 14:53
    Αν την συναντάμε στον 6ο, ναι.
    Αν την συναντάμε στον 12ο, θα μπορούσε να είναι εμμονή (Πλούτωνας) με έναν ανεκπλήρωτο (12ος) πόθο/έρωτα (Αφροδίτη)...
    Γενικά σημαίνει πως όλες σου οι σχέσεις κατά διάρκεια της όψης θα είναι με Πλουτώνιους χαρακτήρες (άτομα με Σελήνη ή Ήλιο ή Ωροσκόπο στο Σκορπιό, ή με πολλές όψεις Πλούτωνα στο χάρτη σου)... Μαθαίνεις για τον Πλούτωνα μέσα από τις σχέσεις σου συνολικά (Αφροδίτη)
  • kokopuff @ 22.10.2010 14:56
    ΜΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ μιχ μιχ. Σιχαινομαι το πλουτωνιο στοιχειο, γιατι προφανως δεν το καταννοω.. 
    ειμαι το αντιθετο του πλουτωνα. να φανταστεις οτι και στον 4ο που τον εχω και ειναι γωνιακος, ειναι αναχαιτισμενος. 
  • kokopuff @ 22.10.2010 14:57
    αααα ωραια τα ανεκπληρωτα μου ελειπαν γαμω την αφρο αντιθεση ποσειδωνα μου
  • Brujo @ 22.10.2010 14:57
    Κ εγω στους προσωπικους  εχω καταλαβει...τι θα πει Κρονος κ Πλουτωνας... 
    Εχεις δικιο koko..
     
     
  • MichalisVafeias @ 22.10.2010 14:59
    Όσο το αποφεύγεις τόσο πιο έντονα θα εμφανιστεί κάποια στιγμή στη ζωή σου. Δεν μπορείς να επιλέξεις όποιο αστρολογικό σύμβολο θες και  να απορρίψεις όποιο δεν θες. Από τη στιγμή που γεννήθηκες με όλα τα σύμβολα, θα τα γνωρίσεις όλα, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο.
  • kokopuff @ 22.10.2010 15:00
    OXI δεν θελω ! εσυ να τα γνωρισεις !!!!
  • kokopuff @ 22.10.2010 15:00
    κρονος στον 7ο = ωριμοτητα  ,ευχαριστω
  • sgouromallousa @ 22.10.2010 15:04
    Ego ena pragma den exo katalavei k.Vafeia!!!
    Diladh ego exo thn Afro mou ston trito oiko.O ploutonas einai se antithesi apo ton enato.
    Se poion oiko diladi ginetai h Antithesh????
     
    Koko
    Ego px apo ton genarh eos kai ton Noemvri dexomai auth thn opsi entonotata.Ok?
    E loipon, h Afro moy einai kivernitis deyterou kai evdomoy oikou.
    Ontos eixa tromeres psixobgaltikes exelixeis ston axona oikonomikon alla kai erotikon.
    Omos o Genethlios Ploutonas moy kanei trigono me ton hlio -afro-ermi!
     
    Dhladh ontos anakinithikan kai anakinountai triller apo thn periodo 2005-2006!!!!!
     
    Nomizo oti zo ton Dromo me tis Leukes No2
    Epipleon thn periodo 2007 graftika gia proth fora sto Stardome kai pernousa para polles ores gia peripoy ena examino ENTONOTATA!
    Leitourghse teleios kateynastika sthn psixologia mou tote.
    Kai ektote exafanistika!!!!
    Kai efetos apo ton Ioulio kai mexri shmera pali xanampika kai pernao to xrono mou edo...parea me esas,nea melh kai palia...
     
    Tyxaio...???Den nomizo!
  • Brujo @ 22.10.2010 15:09
    sgouromalousa το Stardome ειναι σαν το Hotel California...
     
     
    ...You can check-out any time you like,
    But you can never leave...
  • kokopuff @ 22.10.2010 15:10
    ρε σγουρο, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και το δικο σου αφορα τα αισθηματικα , αφου εχεις ταυρο η ζυγο στην ακμη του 7ου ! εγω εχω ακμη 4ου ζυγο, οποτε παλι οικογενεια  ! γαμω την πουτανα μου δηλαδη, ! ακομα και ο πλουτωνας στον πιο βαρετο οικο μου κανει το μπραφ !
  • fotoula @ 22.10.2010 15:12
    bru , kalo....
  • sgouromallousa @ 22.10.2010 15:19
    Bru
    Welcome to the Hotel California.....It' s a lovely place!!!
     
    Koko....
    H afro sou einai kivernitis tou 4ou?
    Episis pou exeis akmi se tauro???
    Koita kai auto ton oiko.
    Episis gia koita mipos o genethlios sou Ploutonas kanei opsi me kapoion allo genethlio planiti sou kai ela na to sizitisoume pali...
  • GICRI @ 22.10.2010 15:22
    Τον Δία να φοβάστε.Σε κάνει να χασκογελάς λες και είσαι μεθυσμένος ενώ σε κλέβουν.Ο Κρόνος σου ανοίγει τα μάτια σε προειδοποιεί,σου δίνει την δυνατότητα να δεις πιό καθαρά και να παλέψεις για το καλύτερο.
  • kokopuff @ 22.10.2010 15:24
    sgoyr, ακμη σε ταυρο δεν εχω στον χαρτη μου καθολου..
     
     
    και οχι ο πλουτωνας μου δεν κανει οψεις. μονο ενα ακυρο quincux με σεληνη
  • kokopuff @ 22.10.2010 15:25
    ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ Η ΑΙΓΟΚΕΡΙΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!!!!!! ΑΠΟΛΥΤΟ !
  • sgouromallousa @ 22.10.2010 15:28
    Pou exeis anaxaitismeno ton tauro sou koko?Se poion oiko?
    Episis endiaferon mou akougetai auth i opsi xiasth me thn selini....
    H selini sou poion oiko kivernaei????
    Xmmmm....Endiaferon mou akougontai ola auta....
     
    Ego eixa epistrofh Dia prin kati xronia ston Toxoth kai den mporo na po oti katalava kai polla....
    Isos apla na mou edose perissoterh othish kai dimiourgikotita ston oiko pou ton exo kiverniti...
    Isos ontos na itane mia anasa sta diskola mathimata...
    Ti na po....
  • kokopuff @ 22.10.2010 15:31
    ο 10ος ειναι ο αναχαιτισμενος κ εχει μεσα και τον αρη στον ταυρο. 
    η σεληνη στον 11ο στον διδυμο.
     
    γαμησε τα
  • sgouromallousa @ 22.10.2010 16:07
    Κοκο
    Το λοιπον θα σου πω αυτα που πιστευω με βαση αυτα που εχω διαβασει και απο δικη μου εμπειρια.Αλλα μην τα δεσεις και σκοινι κορδονι,ε???
    Νομιζω οτι το βασικο προσωπο που θα σε απασχολησει με αυτη την αντιθεση θα ειναι η μητερα σου!!!!
    Εχεις τεταρτο οικο  αλλα και δεκατο οικο σε αντρικο ωροσκοπιο και πιθανοτατα με την αντιθεση Αφρο-Πλουτωνα να ερθεις σε ψυχοβγαλτική συρραξη με τα οικογενειακα προτυπα(μητερα?) και κυρίως για λόγους εξωγενείς.Ισως να νιωσεις μεγαλη καταπιεση,να αναγεννηθεις και να ανασυγκροτησεις τις σχεσεις σου με την οικογενεια σε νεα πλαισια.Τωρα ο τροπος που θα γίνει αυτο εινα αγνωστο.Ισως με συρραξη οπως πρανεφερα αλλα οποιος και να ειναι ο τροπος σιγουρα θα εχει πονο.
    Στον 4ο οικο (μιας και ηδη εχεις μετακομισει κατω στο νησι) να σου δωσει την αναγκη να αναγεννηθεις,να φτιαξεις το δικο σου ΄΄χωρο΄΄ και ΄΄σπιτικο΄΄.Να φτιαξεις το καταλληλο καβούκι σαν να λεμε που θα σου προσφερει ασφαλεια και σιγουρια σε στιγμες ανασφαλειας και φοβιών..Διοτι ο 4ος οικος ειναι οικος προσωπικος....
    Αυτο εν μερει ειναι καλο (να φτιαξεις την δικη σου δικλειδα ασφαλειας ) μιας και λιγο αργοτερα αν δεν κανω λαθος ο Πλουτωνας θα χτυπησει τον Ηλιο σου και ο Ηλιος σου ειναι κυβερνητης σου...
    Ο δεκατος σου οικος εχει τον ταυρο αναχαιτισμενο.Ειλικρινα δεν ξερω τι να σκεφτω επειδη ειναι αναχαιτισμενος.Ισως η αντιθεση να σου δωσει την δυναμικη να ασχοληθείς με την σχολή σου και να την τελειωσεις μιας και θα ειναι μια ρουτινα που θα σου δινει δημιουργικοτητα και σιγουρια να τελειοποιησεις αυτο το ΄΄σπιτικο΄΄ που λεγαμε...
    Οσο για την Σεληνη σου χιαστη με τον Πλουτωνα και την Σελήνη να ειναι κυβερνητης του 11ου ...Θεωρώ παρα πολύ πιθανό να εχεις να παρεις πολλα μαθήματα οσον αφορα το θέμα΄΄Φιλια΄΄.Σιγουρα θα αλλαξει ο τροπος που αντιμετωπιζεις τους φιλους σου στην ζωή και γενικά ίσως καποιοι φιλοι σου να αφήσουνε το στίγμα τους στην ζωή σου.Αυτο δεν ειναι απαραιτητα κακό ετσι?
     
  • kokopuff @ 22.10.2010 17:24
    ΣΕ ΥΠΕΡΕΥΧΑΡΙΣΤΩ μικρο μου πονυ !!!!!
  • denisco @ 22.10.2010 17:32
    τι έγινε, έλειψα και αλλάξατε κουβέντα?  Γαμώτο.. και θα είχε ενδιαφέρον!
    Anyway, koko για τετραγωνάκι Κρόνου - Πλούτου τι έχεις να πεις? Αναγεννησιακός Θάνατος?
    sgouromallousa μου, είσαι απίθανη στις προσωπικές αναλύσεις!
  • sgouromallousa @ 22.10.2010 17:56
    @Denisco mono apo prosopikes empeiries ,apo oso diavazo apo google kai edo kai apo sxolia allon melon kati skampazo!
    Vevaia den eimai kai 100% sigourh gia ayta poy grafo ,e?
    DEN eimai astrologos.Ypotheseis kanoume.
    O koko otan erthei i ora tha mas pei ,fantazomai tis entiposeis toy apo thn antithesi ayth.
    Kisses!!!!
  • astropeleki @ 22.10.2010 18:04
    Οπωσδηποτε βαλτε ενα like κουμπι για σχολια...τι γραφει αυτο το παιδι επιτελους...???
  • eleni123456 @ 22.10.2010 18:05
    σχετικά με την ευτυχία...
    νομίζω ότι κομπλεξικοί υπάρχουν...
    δε θέλουν ποτέ να είσαι καλύτερος από αυτούς αλλά βασικά είσαι κ κάνουν τα πάντα για να εξυψώσουν τους εαυτούς τους με χίλιους δυο τρόπους...
    κ ξέρεις γιατί είναι κομπλεξικοί ;
    γιατί έχουν μπει σε 1καλούπι κ όλα ήταν δεδομένα...κ έτυχε να ακολουθήσουν τον ίδιο δρόμο...κ εκεί που μέσα στην οικογένεια τους ανέβαζαν κ τους θεοποιούσαν -παιδαγωγικά η τόνωση της αυτοπεποίθησης επιβάλλεται- έχασαν όμως κάθε μετρο κ σταθμό...
     
    κ για να προχωρήσουν απλά δείχνουν το μεγαλείο της σιχαμένης τους ψυχής....
     
    σαφώς κ υπάρχουν άνθρωποι καλοπροαίρετοι που χαίρονται με τη χαρά του άλλου κ στενοχωριούνται με τη λύπη τους....
     
    μακριά από μικρόψυχους...
    φαίνονται από μακριά...
    από τον τρόπο τους...
    από τη ματιά τους...
    από τα πάντα τους....
     
    ουυυυυυυυυυστ!
     
     
  • astropeleki @ 22.10.2010 18:09
    Ουστ δε λες τιποτα!!πεστα!
  • eleni123456 @ 22.10.2010 18:13
    στην πυρά...
     
    γι'αυτό λοιπόν κάθε νοήμων άνθρωπος ασχολείται με αυτούς που του ταιριάζουν κ αναγνωρίζουν κ συναισθάνονται κ έχουν ζεστασιά κ αγάπη μέσα στην καρδιά τους...
     
     
     
  • astropeleki @ 22.10.2010 18:18
    ολα μεσα στο παιχνιδι ειναι...προσφορα και ζητηση...αν δε σου αρεσει αυτο που σου σερβιρουν,μη το φας...κι αν το φας τελικα και χαλαστεις,ξεπερασε το...μη κλαις αιωνια,δεν αντεχω!Μακρια τα ανθρωπακια...και το τιποτα που πηρε αξια στις μερες μας...ουρτ!!
  • kokopuff @ 22.10.2010 18:19
    μα ελεος πια, να καθεσαι να ανοιγεις το αριστουργηματικο το ποστ και μετα να πεφτουν στο καπακι αλλα 2000 και να στο εκτοπιζουν στο μισαωρο 
  • eleni123456 @ 22.10.2010 18:22
    ουρτ;;;;
    χαχαχχχαχα!!!
  • eleni123456 @ 22.10.2010 18:27
    κοκο,εγώ τα μισά διάβασα...
    πάντως κ μενα ο κρονος λίγο με επηρέασε αρκετή πίεση από δουλειά αλλά καλόοοο!!!έμαθα ουυυυυ....
     
    κ ο πλουτωνάκος στον 4ο δεν κακός...
     
     
  • astropeleki @ 22.10.2010 18:30
    επειδη το "αντε γμσου" το θεωρω ευχη...και βαριεμαι και τα πολλα πολλα, με ενα Ουρτ παντα καθαριζω!Αγαπημενη λεξη...
     
    Kρονος...λαβ φορ εβερ λεμε...
  • eleni123456 @ 22.10.2010 18:37
    χαχαχαχχα!!!!
    το χω εισαγει στο λεξιλόγιό μου λέμε...
  • labtec @ 22.10.2010 18:54
    ...και εμεις που μας αποχαιρετησε ο ακατανομαστος...ειμαστε πλεον κυριλε και αλε....
    ...νουνά do you love Saturn...???
  • astropeleki @ 22.10.2010 19:01
    ολοι οι πλανητες καλοι ειναι...ο Κρονος ειναι ζουπερ γιατι θα φερει το τελος σε καταστασεις ολων ακομα και των  πεισματικα αμετανοητων ηλιθιων...αντε γιατι βαριεμαι κι ευκολα....
  • astropeleki @ 22.10.2010 20:10
    βλεπεις?στα λογια μου ερχεσαι......ο,τι ειναι να γινει,θα γινει...για καλο ευχομαι

έχουν γενέθλια 262 μέλη.

γιορτάζουν οι: Φίλιππας, Ιάκωβος, Ιακωβίνα

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...