παρακαλώ περιμένετε...

ΑΣ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΛΙΓΟ

  • Controller @ 10.03.2009 21:38
    Δεν υποστηριζω T-Mobile, αλλα ειναι πρωτοτυπο.
  • TheHunter69 @ 10.03.2009 22:24
    Την έχω δει την διαφήμιση ..είναι καταπληκτική!!!
    Μπορεί να είναι διαφήμιση αλλά επειδή ο κόσμος είναι ανυποψίαστος, είναι χαρακτηριστικό πόσο εύκολα μεταδόθηκε η θετική ενέργεια των χορευτών ...
    Ένα χαμόγελο μπορεί να κάνει πολλά ...
    Να το θυμόσαστε .....
  • gpano @ 10.03.2009 22:55
    Είναι ότι πιο τρομακτικό και ανατριχιαστικό έχω δει τελευταία...πως η Εταιρία παίρνει το ξάφνιασμά σου, την έκπληξή σου, τον δισταγμό σου, την αμηχανία σου, τον αυθορμητισμό σου και τον κάνει Προϊόν προς εκμετάλλευση, ερήμην σου...

    if Orwell was right, then we are ALL TARGETS... εκ των οποίων πολλοί μάλιστα ευτυχείς για αυτό...
  • MARIAH @ 10.03.2009 23:08
    TARGETS are people...and you could be one of them! αλλά gp μόνο η Τ-moblile εκμεταλλεύεται ερήμην....

    στα πλαίσια της διαφήμισης και σαν concept δεν είναι πρωτότυπο ;
  • Brujo @ 10.03.2009 23:19
    Jesus christ κι η μανα του..
  • MARIAH @ 10.03.2009 23:22
    and all the saints !
  • selcouth @ 11.03.2009 00:38
    Ωραίο Mariah! Και ναι TheHunter69, ένα χαμόγελο μπορεί να κάνει πολλά.
  • fldown @ 11.03.2009 12:29
    Μόλις τώρα το είδα... Εντάξει είναι πρωτότυπο αλλά από την άλλη συνειδητοποιείς ότι εν δυνάμει όλοι έχουμε γίνει detective και παρακολουθούμε τους διπλανούς μας... Όλοι με μια κάμερα να διακινούμε τις ζωές των άλλων σαν δεδομένα. Όπως φυσικά κάνουν και κάποιοι άλλοι με τις δικές μας ζωές... Spooky!
  • ether12 @ 11.03.2009 14:39
    Mariah, πρωτοτυπία βλέπεις παντού πλέον στις διαφημίσεις. Πανέξυπνες ιδέες βλέπουμε καθημερινά...και είναι κρίμα....η ανθρώπινη ευφυία και δημιουργικότητα να αναλώνεται με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων μίας εταιρίας....και όλο αυτό το στημένο fun και τα χαμόγελα και τα θετικά vibes στην υπηρεσία του πιο ξευτιλισμένου φετίχ ever...του κωλοκινητού που έχει γίνει προέκταση του χεριού μας......

    εντάξει, χαβαλέ είχε το σκηνικό στο Liverpool Street...αλλά το τέλος και μόνο είναι άκρως ενδεικτικό...με το που τελειώνει η μουσική οι χορευτές διαλύονται ακαριαία, σαν ρομποτάκια...και τα πάντα επιστρέφουν στην προκαθορισμένη, προβλέψιμη ρουτίνα τους....να δεις που σε μερικά χρόνια οι εταιρίες θα διαθέτουν ένα μισάωρο παρόμοιου παλαβού ξεσκάσματος στους εργαζόμενους-ρομπότ για να τους δίνουν τη ψευδαίσθηση της ελευθερίας...θα σου λένε "αυτό το μισάωρο κάνε ότι τρέλα σου κατέβει στο μυαλό"....τόσο πολύ θα μας την έχει βαρέσει...και μόλις χτυπάει το καμπανάκι τα ρομποτάκια θα επιστρέφουν στη δουλεία τους (όχι δουλειά....δουλεία)....σαν το σκύλο του Pavlov...
  • MARIAH @ 12.03.2009 07:25
    ether το concept του.....διαλείμματος ή της ολιγόλεπτης φυγής από την πραγματικότητα το έχουμε δει σε πολλές διαφημίσεις (πρόσφατα η κοπέλλα στο ταμείο του super market και η πελάτης που περιμένει και της λέει "ενοχλώ :" κλπ) και έχει πολλές εκδοχές σύμφωνα με το θέμα που πραγματεύεται
    όταν το "διάλειμμα" τελειώνει "τα κεφάλια μέσα", επιστροφή στην προκαθορισμένη ρουτίνα
    τα παιδιά που οι γονείς ξαμολούν στους παιδότοπους για να μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν (τούμπες, να φωνάξουν,να τρέξουν) και μετά πρέπει να επιστρέψουν στο μικρό διαμέρισμα και να είναι περιορισμένα δεν είναι κάπως έτσι;
    το θέμα έχει άπειρες προσεγγίσεις και εδώ βλέπουμε πολλές και διαφορετικές
    fldown ναι όλοι με μία κάμερα και ένα κινητό συλλέγουμε εικόνες και τις ζωές των άλλων....
  • bestgirl @ 12.03.2009 21:12
    Το θέμα είναι ποιος είναι ο σκοπός της διαφήμισης κι αν τελικά αυτός πετυχαίνεται. Κατά τη γνώμη μου πετυχαίνεται διότι με έναν πρωτότυπο τρόπο καταφέρνει να εντυπωσιάσει (το αν θα επιλέξεις τελικά τη συγκεκριμένη εταιρεία εεε σαν έξυπνος καταναλωτής θα πρέπει να ψάξεις χρεώσεις, πακέτα κ.ο.κ. και να μην μείνεις μόνο με την όμορφη εντύπωση ... κι αυτός είναι ο σκοπός της όποιας διαφήμισης να σε βάλει καταρχήν στο τρυπάκι να ψάξεις τα υπόλοιπα για την εταιρεία, τα προϊόντα και τις προσφορές της). Το δεύτερο είναι ότι γνωρίζεις ότι βλέπεις μια διαφήμιση ... ντε φάκτο ΔΕ βλέπεις Φασμπίντερ, είναι απλά μια διαφήμιση όπως γνωρίζεις και το είδος των ειδήσεων που θʼ ακούσεις από το Star Channel και το είδος των ειδήσεων που θ΄ακούσεις από τη ΝΕΤ κι ανάλογα επιλέγεις. Το αν η παρόρμηση, το ξάφνιασμα, ο ενθουσιασμός, το κέφι ή η αμηχανία θα χρησιμοποιηθούν ερήμην σου και πάλι είναι στο δικό σου χέρι, όπως ακριβώς και σε ένα αστρολογικό σάιτ οι κατά καιρούς διαφημίσεις για ξενοδοχεία (τι σχέση έχουν ?), κινητή τηλεφωνία (ποιος ήρθε?) ή του ZYB (για να βλέπω ανά πάσα στιγμή τι κάνουν οι "φίλοι" μου ... μη χάσω) κι ότι άλλο, πάλι στο χέρι σου είναι ... αν όντως θα γίνεις ΤΟ αντικείμενο προς εκμετάλλευση (ο οποιοσδήποτε μπορεί τελικά να πει "εγώ τις προβλέψεις για το ζώδιο μου ήθελα να διαβάσω") ή όχι (...ΟΧΙ καλέεε).
    Αααα ναι, και κάτι άλλο ... δεν είναι κακό (μάλλον θεμιτό είναι) η ανθρώπινη δημιουργικότητα και ευφυΐα να χρησιμοποιείται για το κέρδος μιας εταιρείας. Η καλύτερα και για το κέρδος μιας εταιρείας ... αναμφισβήτητα και για πολλά άλλα σε άλλους τομείς, αλλά δεν είναι το θέμα μας αυτή τη στιγμή.
  • ether12 @ 15.03.2009 15:27
    Να και μία εκπληκτική διαφήμιση....η Coca-Cola μόνο αν έλειπε καλά θα ήταν....

    http://www.youtube.com/watch?v=JKwTWtyOjgM
  • gpano @ 15.03.2009 16:22
    bg Στις διαφημίσεις του site δεν βάζω τη φωτογραφία σας να διαφημίζει το stardome*, ούτε στα ξενοδοχεία, ούτε στα κινητά...οπότε σταματήστε να λέτε ανοησίες και ξαναδιαβάστε τι έγραψα για τη συγκεκριμένη διαφήμιση χωρίς να προσπαθείτε να κάνετε ματαίως την έξυπνη...
  • MARIAH @ 15.03.2009 19:14
    ether είναι πράγματι καταπληκτική, μπαίνεις για λίγο σε έναν άλλο κόσμο πολύχρωμο..που δεν χρειάζεται να είναι λουλούδια...για ποιό άλλο προϊόν θα μπορούσέ να είναι ιδανική εκτός της Coca Cola ?
    ένα concept που μου άρεσε επίσης ήταν του silk cut...
  • ether12 @ 15.03.2009 19:50
    ένα δίκιο το έχεις Mariah! Για κανένα άλλο αναψυκτικό και γενικά προϊόν δεν θα κόλλαγε καλύτερα...πάω να πάρω μία Coca τώρα, έχω να πιω μήνες!!
  • MARIAH @ 15.03.2009 20:40
    είδες που δούλεψε ? .....έτσι ανεβαίνουν οι πωλήσεις.....

    όπως μία άλλη που διαφήμιζε εμφιαλωμένο νερό
    "l' eau qui vous met l' eau a la bouche" κάνει λογοπαίγνιο... και σε κάνει να θέλεις να πιείς αυτό το νερό..

    βλέπεις λοιπόν την πρωτότυπη πολυχρωμία και τρέχεις στο ψυγείο να πάρεις μία κόκα κόλα...αν δεν έχεις τρέχεις στο μαρκετάκι της γωνίας....
  • ether12 @ 15.03.2009 21:51
    τελικά δεν πήγα, βαριόμουνα...συμβιβάστηκα άδοξα με μία Sprite από το ψυγείο...σε αυτό ακριβώς ποντάρουν οι διαφημίσεις, στην υποβολή...το μάτι ορέγεται αυτό που βλέπει...ξέρεις πόσες φορές έχω λιγουρευτεί φαγητά που βλέπω να τρώνε σε μία ταινία ή σειρά??
  • MARIAH @ 15.03.2009 22:56
    ...κάτι σε σκύλο του Pavlov !!!!
    μία από τα ίδια....άσε που χαζεύω ένα κινέζικο μενού και σκέφτομαι συνέχεια crispy duck.... με coca cola βεβαίως βεβαίως !!!!!!!!!!
  • bitesFOOdies @ 16.03.2009 22:45
    αν εγω βρεθω στην ερμου βολταροντας και αποθανατισω καποιους ενδιαφεροντες υπαιθριους μουσικους με μια φωτογραφικη μηχανη (ουτε καν κινητο) και εκεινη την στιγμη βιντεοσκοπουμαι ερημην μου για χρηση του βιντεο σε διαφημιστικη καμπανια ασχετης εταιριας κινητης τηλεφωνιας (δεν εξεταζω καν αν ειναι της αρεσκειας μου ή της επιλογης μου ή η σταση της κατασκευαστικης του εταιριας ειναι συμφωνη με τις αξιες και πιστευω μου) αυτην ακριβως την στιγμη προσβαλλονται ενα καρο συνταγματικα μου δικαιωματα, προσβαλλεται η λειτουργια μου ως πολιτικου οντος (του να επιλεγω το τι υποστηριζω, παραβιαζεται η ιδιωτικη μου ζωη, διαστρεβλωνονται οι πραξεις μου, προβαλλομενες υπο το παραμορφωτικο πρισμα που εξυπηρετει οφελη και κερδος ασχετων που δεν σεβονται το παραμικρο, δεν μου δινεται παραλληλα κανενα δικαιωμα επιλογης, ουτε καν προσφερονται να μου παραχωρουν καποιο μεριδιο απο αυτο για το οποιο χρησιμοποιουμαι. Θιγονται με τον χειροτερο τροπο κατωχυρωμενα συνταγματικα δικαιωματα του πολιτη με τα πιο απροκαλυπτα αισχροκερδη κινητρα.

έχουν γενέθλια 231 μέλη.

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...