παρακαλώ περιμένετε...

Ωριαία : -)

  • Journey @ 20.10.2012 11:59
    Σκέφτηκα να μην επιβαρύνω και να μην αλλοιώσω το post της alice, γιαυτό έκανα τελικά ένα ξεχωριστό.
    : - )
  • Argy10 @ 20.10.2012 12:13
    ok! Κι εδώ εγώ μπερδεύομαι, γιατί δεν ξέρω ποιόν οίκο να κοιτάξω για το υπέροχο φόρεμα που θες ν'αγοράσεις!!!! Ο 7ος δεν είναι, γιατί η σχέση σας δεν είναι τόσο μοιραία ακόμη
  • Argy10 @ 20.10.2012 12:24
    Επειδή είναι κάτι που θέλεις ν'αγοράσεις, να πάρουμε υπόψη τον  2ο?
  • moisture666 @ 20.10.2012 12:37
    Ο 8ος είναι λιονταρακι.
     
    Το φόρεμα ανήκει στο μαγαζατορα.
    Ο 2ος του 7ου
    (Τα υπόλοιπα γνωστά)
  • vasiliki28 @ 20.10.2012 14:13
    Καλημέρα! Το είδα πολύ στα γρήγορα...η αλήθεια είναιότι καιεγώ μπερδεύομαι γιατο ποιόν δείκτη πρέπει να επιλέξουμε!Αν πάρουμε τον 8ο(2ο παράγωγο του 7ου) o Ερμής το φόρεμα βρίσκεται  στο σπίτι σου(που μπορεί να δείχνει ότι θα σου πηγαίνει )...δεν γίνεται όψη όμως μεταξύ σας..Jour νομίζω ότι μας πέταξες κατευθείαν στα βαθιά!!..Με μπερδεύει πολύ η επιλογή του δείκτη....
  • vasiliki28 @ 20.10.2012 14:18
    Παίζει πολυ΄ναλέω και βλακείες...τον 2ο τον δικό σου δεν πρέπει να κοιτάξουμε...?
  • nescafe @ 20.10.2012 14:37
    κανεις σα μικρο παιδι (5ος)δεικτης φορεματος ο διας.εσυ ως αρης τον δια τον θες πολυ μιας και εισαι στο τοξοτη,το φορεμα ομως εχει αδυναμιες.ενω ειναι εντυπωσιακο ως διας,στο διδυμο κατι δεν παει καλα.θα το βρεις θα το φορεσεις θα σου αρεσει αλλα δεν θα το παρεις.(αντιθεση).  
  • vasiliki28 @ 20.10.2012 15:07
    Ναι...μάλλον τα περιπλέκω πολύ εγώ τα πράγματα κ δεν χρειαζεται, συμφωνώ με Nescafe ότι κάτι δεν θα πηγαίνει καλά...Δίας στην αδυναμία του, η όψη όμως είναι αποκλίνουσα, μήπως δειχνει ότι απλά δεν θυμάται πού το είδε?...όπως και να χει μάλλον δεν θα το πάρει...
  • Journey @ 20.10.2012 16:34
    ΑλλοοοΟΟοο
    vasiliki μου,  δεν κάνουμε διαγωνισμό για το ποιος δεν θα πει βλακεία,επέλεξα την ερώτηση και γιατί με ...σκανδάλισε η απάντηση αλλά και γιατί συμβαίνει να μας κάνει να αντιλαμβανόμαστε οτι αρκετές φορές έχει σημασία να επιλέξουμε και έναν δεύτερο δείκτη.
    π.χ. για ένα φόρεμα που θεωρώ οτι με κάνει όμορφη και έχει χρώμα αυτό το μπλε-πρασινο-κάτι- θα μπορούσαμε να βρούμε και έναν δεύτερο δείκτη που ίσως να διευκολύνει την απάντηση?
    Argy, αν το φόρεμα ήταν δικό μου και το είχα χάσει ( πωπω, τι ζωή μπορεί να ζει κανείς χάνοντας φορέματα...τσκ τσκ τσκ : p ) θα ήταν 2ος οίκος.
    Ο 2ος οίκος είναι τα κινητά αγαθά που ήδη κατέχω.
    Αν δανειστώ κάτι από σένα, ένα βιβλίο ή ένα φουλάρι, και πάλι δεν είναι 2ος επειδή είναι προσωρινά στην κατοχή μου, δεν μου ανήκει, δεν πλήρωσα να το αποκτήσω...
    Αν ρωτούσα " θα βρω το βιβλίο που είχα δει ή εξαντλήθηκε" ωςδεύτερο δείκτη του βιβλίου ποιος θα μας ταίριαζε?
    Για το φόρεμα έχουμε κάποια ιδέα?
  • Journey @ 20.10.2012 16:36
    ααα,τώρα το είδα, nescafe, θέλεις να μας αναπτύξεις την επιλογή των οίκων?
  • Journey @ 20.10.2012 16:48
    και όχι, το φόρεμα δεν είναι λιοντάρι : P
  • vasiliki28 @ 20.10.2012 16:55
    Τονίζεις ότι το φόρεμα είναι μπλε πράσινο και το μυαλό μου πάει σε θάλασσα ή ουρανό...θα μπορούσε να είναι ζώδιο του νερού!
  • vasiliki28 @ 20.10.2012 17:02
    Επίσης αυτό το χρώμα εμένα θα μου κολλούσε πολύ στον 8ο οίκο...
  • Journey @ 20.10.2012 17:05
    Το χρώμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από κάποιον για να δώσει και δεύτερο δείκτη στο φόρεμα.
    Ο δεύτερος δέικτης δεν θα είναι ζώδιο αλλά πλανήτης.
    Πάντως, πολύ σωστά επέλεξες τον Ερμή καθώς η ακμή του 8ου είναι στους Διδύμους, άρα η περιουσία κάποιου " άλλου"
    Γιατί 8ος όμως? Γιατί ο μαγαζάτορας να είναι 7ος? Το χουμε αυτό?
  • Journey @ 20.10.2012 17:06
    Πάντως για κάτι μαλακό και όμορφο όπως ένα φόρεμα, και η Αφροδίτη είναι μια χαρά ως δεύτερος δείκτης, ανεξαρτήτως χρωματισμού....
    Έχεις μεγάλο tip τώρα.
    Και η τιμή του? Έχουμε να υποθέσουμε κάτι γι αυτήν?
  • Argy10 @ 20.10.2012 17:15
    Αρχικά θα έλεγα ότι είναι προσιτή........Γιατί στον 8ο οίκο βρίσκεται
    ένας Δίας που αν μη τι άλλο, γουστάρει τρελά τον Άρη στον 2ο οίκο σου
    στον Τοξότη. Έκανες παζάρια βρε?
    Το ανάδρομος είναι  που με μπερδεύει!
  • vasiliki28 @ 20.10.2012 17:17
    Aν πρόκειται για Πλανήτη το χρώμα μου κάνει για Πλούτωνας ή Ποσειδώνας...ενστικτωδώς τελείως! Επειδή όμως δεν ανήκουν στους 7 παραδοσιακούς, ο επόμενος που σκέφτομαι είναι η Αφροδίτη.Με τον μαγαζάτορα εσύ θα μπορούαμε να πούμε οτι θα αναπτύξεις μια σχεση, συνεργασία δηλαδή για να μπορέσεις να αποκτήσεις κάτι..έτσι το σκέφτομαι...
  • Argy10 @ 20.10.2012 17:18
    Ας μην τη βγάλουμε τσούλα τη γυναίκα........
  • Journey @ 20.10.2012 17:18
    Γιατί γουστάρει τρελλά ο Δίας τον Άρη? ..
  • vasiliki28 @ 20.10.2012 17:19
    Είμαστε και σε περίοδο κρίσης...θα έχουν ρίξει τις τιμές!
  • Argy10 @ 20.10.2012 17:19
    Εκεί θα ήθελε να είναι αυτός, όχι ο άλλος ο πολεμοχαρής άχρηστος που απλώνεται σε ξένα λημέρια!
  • Journey @ 20.10.2012 17:20
    Λιοντάρω, ήδη με έβγαλες τσούλα εσύ και οι ιδέες σου για τον 8ο , αλλά ευτυχώς ήτο πριβέ το στόλισμα που μου έκανες
    χαχαχα
  • Argy10 @ 20.10.2012 17:20
    Προσπαθώ να τα  μπαλώσω τώρα...........
  • vasiliki28 @ 20.10.2012 17:21
    Καλέ....οταν λέω σχεση συνεργασιά μην πάει το μυαλό σας αλλού...εννοώ την διαδικασιά του αγοράζω κάτι!! )))
  • Journey @ 20.10.2012 17:22
    Όχι!! Παρ ολο που έτσι θα χάσω από θεαματικότητα (: P ) σας ενημερώνω οτι δεν θα πάω με το μαγαζάτορα για ένα φόρεμα, μην κολλάτε εκεί για τον 8ο, και προπαντώς, μην ξεχνάτε οτι ο 8ος δεν μας μιλάει για σεξ
    * Άσε τις υποθέσεις Σκορπίνα, άσχετα με τις προσδοκίες , η τιμή του είναι εμφανέστατη στο χάρτη, αλλά θέώ να το διαβάσω
  • Argy10 @ 20.10.2012 17:22
    Καλά κι εσύ, πρόσεχε πώς εκφράζεσαι!
  • Journey @ 20.10.2012 17:29
    μμμμμμμμ,. λοιπόν !
    Προχωράμε πολύ και αφηνουμε κενά.
    Μην είμαστε ανυπόμονοι, θέλει μέθοδο το πράγμα.
    Εγώ , είμαι Άρης καθώς ο Asc είναι στον Σκορπιό και στην κεκαυμένη οδό....
    * * * - Κάποιο σχόλιο για αυτό υπάρχει αλήθεια? -
    Ο μαγαζάτορας είναι η Αφροδίτη καθώς είναι ο δείκτης του 7ου.
    Γιατί 7ος? Γιατί είναι ο "άλλος"
    Είναι αυτός που έχει κάτι που θέλω . Έτσι, και για μια οποαδήπιοτε αγοραπωλησία, ο άλλος  θα είναι  ο 7ος εφόσον μου είναι παντάξενος.Αν ήταν ξάδερφός μου π.χ. θα μπορούσα να τον δω και ως 3ο αλλά τον άνθρωπο δεν τον γνωρίζω, δεν είμαστε φίλοι, δεν είμαστε συγγενείς, άρα είναι ο άλλος πόλος απέναντί μου σ αυτό που εγώ θέλω τη στιγμή του χάρτη.
    Ελπίζω να το ξεκαθάρισα αυτό.
  • vasiliki28 @ 20.10.2012 17:31
    Καλά αν το θέτεις έτσι Jour ο Ερμής είναι στον Σκορπιό και εμείςοι Σκορπιοί φτηνοί δεν είμαστε...έχουμε ανεβασμένες τιμές...με τον δευτερο  δείκτη (την Αφρο) θα γίνει εξάγωνο...μήπως του έδωσες του μαγαζάτορα προκαταβολή για να στο κρατήσει?? )))
  • vasiliki28 @ 20.10.2012 17:38
    To οτι είσαι στην κεκαυμένη οδό...δεν το είχα προσέξει...μας καίει την ερώτηση αυτό?Σαν να σου λέει...ξέχασέ το....?
  • Journey @ 20.10.2012 17:38
    χαχα  
    όχι, δε είστε καθόλου φθηνοί...αλλά τι θέμα δεν είναι η δικιά σας τιμή (
    των Σκορπιών) ή η δικιά μου εν προκειμένω αλλά του φορέματος.
    Πως είναι, πως αισθάνεται ο Ερμής στον Σκορπιό? Τι Ερμής είναι? Η τιμή θα ήτνα η ίδια αν ήταν Ερμής στην Παρθένο ή Κρόνος στο Ζυγό ας πούμε?

    Θα αφήσω το θέμα να αιωρείται ( αχ τι σαδίστρια που είμαι, ε? ) και θα επανέρθω αργότερα..

    Όμως, αν δεν προβληματιστούμε, δεν θα κάνουμε ένα βήμα παραπέρα, σωστά?

    ΚισσεΖ
     
  • vasiliki28 @ 20.10.2012 17:55
    Σίγουρα δεν έχει την άνεση που θα είχε αν ήταν στην Παρθένο, εκέι είναι σε έξαρση και νιώθει πάρα πολύ καλά!Στον Σκορπιό...είναι λίγο περίεργα τα πράγματα....μάλλον είναι ακιβό το ρούχο....σίγουρο καλόγουστο, ίσως κάπως εκκεντρικό και όχι για όλα τα πορτοφόλια...
  • SkeptomenosToksotis @ 20.10.2012 19:13
    Journey
     
    Δεν μπορώ να σου απαντήσω όπως ρωτάς...
    αλλά δεν μας έδειξες το φόρεμα.. σε ένα Preview τουλάχιστον.
     
    (κοινώς οι ερωτήσεις σου είναι μισές)
  • Argy10 @ 20.10.2012 19:30
    Η τιμή είναι χαμηλή...έκπτωση- ευκαιρία! Αν ο Ερμής ήταν στην Παρθένο θα ήταν στην κανονική τιμή, αν ο Κρόνος ήταν στο Ζυγό θα ήταν ακριβό, μάλλον υπερτιμημένο!Λέω γω τώρα η ταπεινή ......
  • Journey @ 20.10.2012 20:22
    Αποφασίσατε να με πεθάνετε εσείς αλλά είμαι εφτάψυχη
    Πι.Ες ( 1) Καθώς οι φήμες που διέσπειρε εντέχνως η Λιοντάρω εξ αιτίας του 8ου ξεπέρασαν τα όρια του site έχω να δηλώσω οτι ο 8ος δεν έχει να κάνει με το σεξ. Καθόλου !
    Πι.Ες ( 2) Argy, ούτε με τον κηδεμόνα σου να μην σε δω : P
     
     
  • Journey @ 20.10.2012 20:31
    Για την αγορά ( που δεν ρώτησα κάτι τέτοιο ) θα εξετάζαμε τη σχέση του Άρη και της Αφροδίτης. Συγκλινουσα όψη, θα το αγοράσω...
    Για το αν θα βρω το φόρεμα ( είπαμε, θυμόμουν αορίστως " κάπου στην Τσιμισκή" και το κατάστημα μπορεί στο μεταξύ να έχει αλλάξει βιτρίνα) δεν υπάρχει αμφιβολία, θα το βρω και μάλιστα πολύ εύκολα, θα βρεθεί μπροστά μου ( όντως, πάνω του έπεσα όπως περπατούσα)
    Για την τιμή θα κοιτάξω και τον 10ο αλλά και τον δείκτη του φορέματος.
     
    http://www.stardome.gr/data/tribes/MichalisVafeias/dignities.png
     
    Ο Ερμής, στις 20 κάτι μοίρες του Σκορπιού είναι περιπλανώμενος. Αν ήταν μισή μοίρα μετά θα ήταν στα όριά του και θα είχε μία μικρή δύναμη.
    Εν πάσει περιπτώσει, τώρα, είναι περιπλανώμενος.
    Η τιμή είναι στο χέρι του μαγαζάτορα αλλά δεν είναι καθόλου "φουσκωμένη" παρ όλα αυτά, αυτός την ανέβασε εκεί που την ανέβασε, πάω στοίχημα, το τιμολόγιό του του αφήνει μεγάλο ποσοστό κέρδους.
    Ο κυβερνήτης του 10ου είναι ο Ήλιος σε πτώση στο Ζυγό.
    Αν είχε έξαρση θα έλεγα οτι έιναι δεόντως παραφουσκωμένη, αλλά δεν είναι. Όμως, δεν ανταποκρίνεται και στην πραγματική αξία του ρούχου που ο δέικτης του δεν έχει δυνάμεις ( άρα, μπορεί να μην είναι κακό μεν, αλλά δεν είναι και το φόρεμα των Χ ευρώ ντε και καλά και είναι ευκαιρία)
    Παρ όλα αυτά εγώ πως τη βρω την τιμή? Την τιμή, θα τη βρω χάλια, και θ την έβρισκα χάλια ακόμα και αν ήταν μισή. Γιατί? Καμμια ιδέα?
  • SkeptomenosToksotis @ 20.10.2012 20:34
    Journey
     
    Κάπου στη τσιμισκή, θα σου έρθει ο κρόνος στο κέφαλι... με το μην είδατε την τιμή.
    Δεν πάς λίγο πιο πάνω.. κατά Ερμή (ερμού μερια)... και δες και την Εγνατία.
  • Journey @ 20.10.2012 20:35
    Για την ιστορία και τη θέση του Ερμή στον 1ο οίκο, το κατάστημα μάλλον είχε αλλάξει βιτρίνα αλλά το συγκεκριμένο φόρεμα το είχε μπροστά στην πόρτα σε ένα μισό μανέκεν (όχι κούκλα κανονική) και έτσι, έπεσα πάνω του, ναι. LOL
  • Journey @ 20.10.2012 20:37
    Σκεπτόμενε, αφού δνε έχεις ιδέα, δε μας αφήνεις σε παρακαλώ, είναι 3-4 κορίτσια που σπάνε το κεφάλι τους να βρουν μια άκρη. Το ζητούμενο, δεν είναι το φόρεμα, αλλά η ανάλυση μιας τέτοιας ωριαίας. Αν είχα στο μυαλό μου να αγοράσω ένα σπίτι των 250.000 ε, πίστεψέ με, θα έκανα μια τέτοια ωριαία και θα την αναλύαμε, πιθανότατα να φαινόταν πιο σοβαρή από όσο μάι για ένα φόρεμα, αλλά ως το φόρεμα φτάνω επί του παρόντος.
  • Journey @ 20.10.2012 20:57
    Σκέφτομαι πολύ τα χρήματα μου και τα χρήματά μου ( Δίας σε πτώση στους Διδύμους και με ανάδρομη κίνηση) δεν θα μου αφήσουν περιθώρια για αγορές που ΟΚ, δεν είναι και Νο 1 προτεραιότητας...
    Μία αδυναμία με χαρακτηρίζει ( Σελήνη στον Αιγόκερω) και δείχνω να προτιμώ την "ασφάλεια" του να κρατήσω αυτά τα χρήματα για ότν θα βρω κάτι καλύτερο.
    ( το οποίο το βρήκα, δεν το συζητώ....Λιονταρέ κομμάτι, άλλ τάιμ κλάσσικ Ζουρ, με τα μπλε-πράσινα θα κυκλοφορώ? ) : P
  • ice @ 20.10.2012 21:08
    να χωθω κι εγω και να κανω μια ερωτηξη? οντως θα κοιταξουμε τον 10ο ως εξελιξη των πραγματων?
  • Argy10 @ 20.10.2012 21:10
    Ο δέκατος είναι το Λιοντάρι......Το λιοντάρι εδώ είμαι εγώ και θα της κάνω δώρο το φόρεμα γιατί είμαι large τυπάκι, ό,τι και να λέει!
  • Journey @ 20.10.2012 21:12
    Να χωθείς
    money makes the world come round...που λέει και το τραγούδι, ( η τιμή ) αλλά ναι, μπορείς να πεις οτι ο 10ος δίνει ένα σήμα για τις εξελίξεις. Κάπου, κάποτε το πήρε και αυτό το μάτι μου αλλά πολλάκις ο 10ος έχει συγκεκριμένο νόημα όπως εδώ.
    Η ΙΟΚΑSTH προφανώς μπορεί να δώσει περισσότερα hints.
    Αrgy, λυπαμαι που το φόρεμα που προτίμησα τελικά αξίζει στα λαμπερότερα των Λιονταριών αλλά εχω και μαι Σελήνη να κανακέψω, λίγη δεν τη λες...
  • ice @ 20.10.2012 21:14
    δηλαδη με ηλιο στον 12ο και στον ζυγο παπαλα το φορεμα....
  • ice @ 20.10.2012 21:23
    να ξαναρωτησω (περασα ολη τη μερα με ενα 2χρονο που δεν εβαζε γλωσσα μεσα και μου σμπαραλιασε τον εγκεφαλο) ο Ερμης στον 1ο εχει να κανει με την αποκλινουσα οψη με τον Ωροσκοπο "ειδα το φορεμα"? Αλλιως τι κανει εκει αφοσον ο Αρης ειναι στην αδυναμια του Ερμη?
  • Journey @ 20.10.2012 21:23
    ice, θα επιμείνω παραδοσιακά με τα της τιμής του ρούχου όπως ανέλυσα πιο πριν.
     
  • ice @ 20.10.2012 21:26
    εννοεις οτι ο Αρης δεν βλεπει καλα τον Ερμη λογω οικονομικων...
  • Journey @ 20.10.2012 21:31
    Journey @ 20.10.2012 20:31Για την αγορά ( που δεν ρώτησα κάτι τέτοιο ) θα εξετάζαμε τη σχέση του Άρη και της Αφροδίτης. Συγκλινουσα όψη, θα το αγοράσω...
    Για το αν θα βρω το φόρεμα ( είπαμε, θυμόμουν αορίστως " κάπου στην
    Τσιμισκή" και το κατάστημα μπορεί στο μεταξύ να έχει αλλάξει βιτρίνα)
    δεν υπάρχει αμφιβολία, θα το βρω και μάλιστα πολύ εύκολα, θα βρεθεί
    μπροστά μου ( όντως, πάνω του έπεσα όπως περπατούσα)
    Για την τιμή θα κοιτάξω και τον 10ο αλλά και τον δείκτη του φορέματος.
     
    http://www.stardome.gr/data/tribes/MichalisVafeias/dignities.png
     
    Ο Ερμής, στις 20 κάτι μοίρες του Σκορπιού είναι περιπλανώμενος. Αν ήταν
    μισή μοίρα μετά θα ήταν στα όριά του και θα είχε μία μικρή δύναμη.
    Εν πάσει περιπτώσει, τώρα, είναι περιπλανώμενος.
    Η τιμή είναι στο χέρι του μαγαζάτορα αλλά δεν είναι καθόλου "φουσκωμένη"
    παρ όλα αυτά, αυτός την ανέβασε εκεί που την ανέβασε, πάω στοίχημα, το
    τιμολόγιό του του αφήνει μεγάλο ποσοστό κέρδους.
    Ο κυβερνήτης του 10ου είναι ο Ήλιος σε πτώση στο Ζυγό.
    Αν είχε έξαρση θα έλεγα οτι έιναι δεόντως παραφουσκωμένη, αλλά δεν
    είναι. Όμως, δεν ανταποκρίνεται και στην πραγματική αξία του ρούχου που ο
    δέικτης του δεν έχει δυνάμεις ( άρα, μπορεί να μην είναι κακό μεν, αλλά
    δεν είναι και το φόρεμα των Χ ευρώ ντε και καλά και είναι ευκαιρία)
    Παρ όλα αυτά εγώ πως τη βρω την τιμή? Την τιμή, θα τη βρω χάλια, και θ
    την έβρισκα χάλια ακόμα και αν ήταν μισή. Γιατί? Καμμια ιδέα? 
     
     
  • Journey @ 20.10.2012 21:38
    Μην ξεχνάς,  βασική μου ερώτηση ήταν αν θα βρω το φόρεμα ( ήθελα να το δοκιμάσω και να δω τιμή...για αγορά δεν ξέρω, ο ωροσκόπος στην πύρινη οδό δείχνει οτι ημουν κάπως αναποφάσιστη, μπερδεμένη κλπ)
    Άμεση σύνδεση με το α θα βρω το φόρεμα ήταν η τιμή του ( και λίγο πολύ ήξερα οτι θα μου ξενίσει πριν πάω λόγω ωριαίας)
    Όχι, υπερβολική δεν τη λές για τιμή αλλά ίσως για το συγκεκριμένο να ήταν τραβηγμένη.
    Τελικά, για την ιστορία , δοκίμασα το φόερμα αλλά σε βυσσινί. Με είδα, με καμα΄ρωσα, είδα την τιμή, χαιρέτησα. Με τα ίδια λεφτά είχε γκλάμουρους ρουχαλάκια και εδώ που τα λέμε μια Ζουρ που πάντα έχει μιλιτέρ στη ντουλάπα της, φέτος θα κάτσει με το ρούχο το μονόχνωτο? Πάμε καλά? Έξω γίνεται χαμός με άνιμαλ πριντ, μιλιτέρ, αρβυλάκια, και φυσικά το φόρεμα το οποίο σταμπάρισα εν τέλει ( Α γραμμή, μπεζ-κίτρινο με χρυσές κλωστούλες και λίγα μικρά μαύρα τετραγωνάκια πάλι με χρυσές κλωστούλες στο πάνω μέρος) , εγώ με το μουχόζικο το ρουχο θα κυκλοφοράω?  Να λάμψω κι εγώ, και η Σελήνη μου και το ντεκαπαζ βρε παιδί!!!!
  • ice @ 20.10.2012 21:43
    αυτο προσπαθω να καταλαβω.... ο Ερμης στον 1ο απαντα στην βασικη ερωτηση? Οτι βρηκες το φορεμα?
  • ice @ 20.10.2012 21:43
    αυτα με την τιμη και με το αν ησουν διατεθιμενη να δωσεις αυτα τα χρηματα γι'αυτο το φορεμα που ανεφερες πριν  τα επιασα... νομιζω
  • Journey @ 20.10.2012 21:49
    Nαι, ακριβώς, οτι το βρήκα και μάλιστα πανεύκολα, χωρίς να πάω πάνω κάτω στην περιοχή που αόρσιτα θυμόνουν οτι το είχα δει.
    Το αν μου πηγαίνει- άποψή μου, αν έπεφτε πάνω στον ωροσκόπο θα έλεγα ναι, 100 %. Μου πήγαινε μεν αλλά υπήρχαν πολυ΄καλύτερα και επιτέλους, πρέπει να σταματήσω να σκέφτομαι σαν καστανή, ακους εκεί χρώμα, LOL
  • Journey @ 20.10.2012 21:51
    Aκόμα και σε βυσσινί χρώμα που τελικά δοκίμασα ήταν πολύ common... όχι οτι ήμουν χάλια, αλλά μπορούσα και πολυ καλύτερα..
  • Journey @ 20.10.2012 21:52
    Να ανεβάσω και μία όπου ρωτάω για χιλιοστή πεντηκοστή τρίτη φορά "που είναι τα γυαλιά μου?" ( όλο τα χάνω, έτσι κάνω πράκτις θέλω δεν θέλω)
  • ice @ 20.10.2012 22:23
    σ'αυτο με τον Αρη δεν μου ειπες τι και πως για να καταλαβω.... Στο υποσχομαι δεν θα ξαναρωτησω τιποτα μεχρι να επανελθει ο εγκεφαλος μου
  • nescafe @ 20.10.2012 22:51
    το πηγατε το φερατε απο εδω και απο εκει και καταληξατε στη δικη μου φοβερη επεξηγηση ωριαιας!!!!!!(φυσικο ταλεντο)
     
     
    οσο για μιλιτερ και αρβυλες,οταν τα βλεπω με πιανει αλλεργια,το ιδιο και με τα ανιμαλ πριντ...ειμαι μια μουρτζουφλα μονοχνωτη...!
  • Journey @ 20.10.2012 23:08
    Εσύ κυρία nescafe, το έτυχες, δεν το πέτυχες Ακόμα χρωστάς παρ όλα αυτά την εξήγηση για τους οίκους και τους δείκτες που επέλεξες.
    ice, αν σου πω οτι δεν καταλαβα τι ρωτάς...ο Άρης είμαι εγώ, και ενδιαφέρομαι πολύ για τα χρήματά μου, με "κρατάνε" από διάφορες επιπόλαιες αγορές κλπ. Αλλά μάλλον δεν καταλαβα τι ρωτάς.
  • Journey @ 20.10.2012 23:11
    Όσο για τα μιλιτέρ και τις αρβύλες, μην τα φοράς, έχω συλλογή μόνο για μένα
  • ice @ 20.10.2012 23:21
    ζουρ προσπαθω να καταλαβω πως συνδυαζουμε την θεση ενος πλανητη σε σχεση με το που "θα επρεπε" να ειναι με δεδομενη την ερωτηση που κανουμε. Ο χαρτης σου βοηθαει σ΄αυτο γιατι δεν μπορουμε να πουμε: "εσυ ως αρης δεν θες το φορεμα αρα γιατι ρωτας?" Το εχουμε συναντησει σε πολλους χαρτες κι εγω προσωπικα εχω κανει πολλες φορες το λαθος να "απομονωσω" τη θεση ενος πλανητη και να πω οτι δεν συναδει με την ερωτηση.... αλλα πρεπει να ψαχνω περισσοτερο. οποτε practice.....
  • Argy10 @ 20.10.2012 23:21
    Εγώ πάλι θα δανείζομαι κάθε τόσο το νέο φόρεμα από τη Jour, μιας και ταιριάζει τόσο στην ψυχοσύνθεσή μου!!!!! Όπου χρυσός κι η μοίρα μου.....
  • Journey @ 20.10.2012 23:33
    Ήθελα να το δοκιμάσω κι να δω την τιμή του. Δεν ήμουν αποφασιμένη έως θανάτου να το πάρω ( ωροσκόπος στην πύρινη οδό λέμε, θέλουμε?  δεν ξέρουμε)
  • Journey @ 20.10.2012 23:34
    Εσύ Argy ή αλλιώς Σιλβύ ( μην αρχίσω να σε λέω Θιλβύ , ε? ) καλά θα κάνεις να βρεις άλλο ....χρυσορυχείο. Χρυσοθήρα, έ χρυσοθήρα! Στη Δύση σκοτωνότανε για μια χούφτα χρυσόσκονη, να στο θυμίσω?
  • Argy10 @ 20.10.2012 23:39
    Τελικά έχεις... Μαύρα Μεσάνυχτα......για μας τα λιοντάρια! It's beyond my controllllllll!!!!!!!!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=cjUmvHBgHr0
     
  • nescafe @ 20.10.2012 23:40
    καλα και εσυ...εγω το πηρα με εντελως αλλο σκεπτικο.οτι μιας και εισαι αρης στον τοξοτη,αυτο που ειδες και σου αρεσε πολυ δε θα μπορουσε να ειναι αλλο απο τον δια,οπως και να το κανεις,αυτο που σε τραβαει ειναι ο διας μιας και εισαι στον τοξοτη.ειδα μετα και το δια στον 8ο που ειναι τα οικονομικα των αλλων,και οτι ο δευτερος ο δικος σου ειναι και αυτος διας,οσο να πεις μου κολλησε...!!!ωραια ετυχε αλλα δε μπορω να σου περιγραψω ποσο θα μου αρεσε να μπορω να μαγειρευω τα αστρα...!!!
  • Journey @ 20.10.2012 23:42
    Θιλβύ....
     
    http://www.youtube.com/watch?v=8l2YweCLXWg
     
    χα χα
  • Journey @ 20.10.2012 23:46
    nescafe, είσαι καλή chef τουλάχιστον ...ξέρουμε  μερικούς τα τσιτσιρίζουν τα καϋμένα τα άστρα και τα νεύρα μας επίσης
  • Argy10 @ 20.10.2012 23:46
    Tρίτος πάγκος δεξιά μετά τις μπανάνες jour!
  • nescafe @ 20.10.2012 23:53
    η βεφα του στερεωματος..!!!
     
     
  • Journey @ 20.10.2012 23:55
    * που τα τσιτσιρίζουν*
    και τα καίνε
     
    Τι εννοείς με τις μπανάνες Σιλβύ? Οτι είμαι μία απολίτιστος Κριός? αυτόοοοΟΟοοΟ?
  • Argy10 @ 20.10.2012 23:57
    Εγώ master τίποτε! Αυτή η Silvie (εγώ)  τα λέει.........
  • AriesLeo @ 21.10.2012 00:11
    Journey, στις σέξι γραμματείς ταιριάζουν τα πάντα! lol
  • Journey @ 21.10.2012 00:18
    Σωστή η συζώδια. Στο μεταξύ θα κυκλοφορώ σαν Λιοντάρω για να τη σπάω στη μικρή Σιλβύ
  • Journey @ 21.10.2012 00:22
    --------->
     
    http://webcomicoverlook.files.wordpress.com/2011/07/sheena-thumb.jpg?w=604
  • vasiliki28 @ 21.10.2012 08:01
    Καλημέρα....προχωρήσατε πολύ από ότι βλέπω,,,,εγω έχω να πω Jour ότι από ένα σημείο και μετά έχασα την μπάλα..ήταν πολύ δύσκολο το θέμα, με πολλούς δείκτες...πανζουρλισμός!!!Το επόμενο τεστάκι να είναι για αρχάριους παρακαλώ!
  • Journey @ 21.10.2012 11:16
    Ε κι εσύ, υπερβολική...γιατί το πήρες σαν τεστάκι?
    Είχα χωθεί στην κουβέντα με την alice 
     
    http://www.stardome.gr/tribes/pisces/31477.html
     
    και σκέφτηκα να δείξω αυτόν το χάρτη προς επίρρωση όσων έλεγα
     
  • alice16 @ 22.10.2012 22:38
    Δηλαδή είναι φοβερό αυτό που συμβαίνει! Έχω πρόβλημα με τη συνδεση και δεν μπορούσα να μπω ιντερνετ 3 μερες τώρα και ΤΩΡΑ βρήκατε να κάνετε όλες αυτές τις ενδιαφερουσες συζητήσεις! Journey απαιτώ άμεσα κι άλλη ωριαία! Θέλω να εξασκηθώ! (Ωχ. είπα απαιτώ σε Κριάρι... ε ...χμ ... εννοώ ... αν έχετε την ευγενη καλοσύνη...)
    Από μεθαυριο... αυριο θατον πάω για format τον ΗΥ γιατί δε βλέπω να φτιαχνει το προβλημα!

έχουν γενέθλια 262 μέλη.

γιορτάζουν οι: Φίλιππας, Ιάκωβος, Ιακωβίνα

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...