παρακαλώ περιμένετε...

Η Νέα Εποχή

  • ether12 @ 21.01.2009 15:29
    Η χθεσινή συζήτηση με έκανε να σκεφτώ κάποια πράγματα περί υποκειμενικού και αντικειμενικού. Μοιραία το μυαλό μου πήγε στη σκοτεινή πλευρά της ανατέλλοντος εποχής του Υδροχόου. Ασυναίσθητα μπορεί και εγώ χθες να εξέφρασα μία δογματική και απολυταρχική πτυχή αυτής της πλευράς...

    Το καλό είναι ότι στη Νέα Εποχή οι Πόλεμοι θα εκλείψουν...θεωρώ θέμα 100 ετών να έρθει η Υδροχοϊκή Ειρήνη...Αυτή είναι, όμως, η μία όψη του νομίσματος...

    Η άλλη όψη είναι ζοφερή...

    Η εποχή των Ιχθύων έφτασε στο τέλος και αυτό σημαίνει πως το «υποκειμενικό» στοιχείο του ανθρώπινου πολιτισμού θα περιοριστεί....τώρα θα πρυτανεύσει η επιστημονική Λογική....και είναι να σε πιάνει τρόμος στη σκέψη του τι μπορεί να σημαίνει αυτό...η ραγδαία εξέλιξη της Επιστήμης δεν θα αφήσει περιθώρια συναισθηματισμών....θα υπάρχει ένας Κοινός Νους....θα παίρνονται πολύ σκληρές «ορθολογικές» αποφάσεις με βάση τους πολύπλοκους υπολογισμούς των computers....να ποιοι θα είναι οι Ειδικοί του μέλλοντος?τα computers?.ήδη έτσι λειτουργεί το Σύστημα...τα επόμενα 30 χρόνια είναι πάνω-κάτω προγραμματισμένα από τώρα. Και εάν πηγαίναμε 200 χρόνια μπροστά θα παθαίναμε νευρικό κλονισμό με αυτά που θα βλέπαμε...ο άνθρωπος-ρομπότ...εάν βέβαια δεν έχει αφανιστεί μέχρι τότε...


    Περνάμε, πλέον, στον άξονα Υδροχόου-Λέοντα. Το μεγάλο ζητούμενο και ιδανικό θα είναι η ατομική ελευθερία και δημιουργικότητα για χάρη της ανθρωπότητας, η αυθεντικότητα και πρωτοπορία. Ο στόχος θα είναι να καταφέρεις να «αποσυνδεθείς» από το Μάτριξ που δημιουργείται, να ελευθερώσεις το πνεύμα σου από το παγκόσμιο Δίκτυο του Υδροχόου.


    Take the first step, το μήνυμα των καιρών...

    Βρισκόμαστε, λοιπόν, σε ένα μυστηριακό Πέρασμα...η παλαιά εποχή τελειώνει, η νέα εποχή αρχίζει. Θυμηθείτε αυτή την αριστουργηματική διαφήμιση του Johnny Walker, με τι μαγικό τρόπο αναπαριστά αυτή τη μετάβαση....οι Άνθρωποι-Ψάρια ύστερα από πολλές περιπλανήσεις βρίσκουν στεριά και πατάνε για πρωτη φορά στα πόδια τους. Ο Άνθρωπος-Ιχθύς μεταμορφώνεται στον Άνθρωπο που βγαίνει από το Νερό, τον Ανθρωπο-Υδροχόο.

    http://www.youtube.com/watch?v=3jfGeix467I

    Take the first step...

    Κάνε αυτό που δεν έκανε κανείς. Φτάσε εκεί που δεν έφτασε κανείς μέχρι τώρα. Όχι για τη δόξα, ούτε για τα λεφτά...για του δρόμου τη χαρά που λέει και το τραγούδι...για τη χαρά της ανακάλυψης....
  • lahmacun @ 21.01.2009 16:07
    Εθερ ισως να εχω καταλαβει λαθος αλλα δεν θεωρησα ποτε πως η ουσια του υδροχοου ειναι να καταργησει το ατομο και την υποκειμενικοτητα του αλλα να την αναδειξει να την προστατευσει χωρις να της επιτρεψει αυτη να τσαλαπατα το συνολο . Ισως βεβαια να εχω καταλαβει λαθος .
    Για μενα αυτος ειναι ο Υδροχοος μεχρι στιγμης .
  • johnnyG @ 21.01.2009 16:31
    Να φτάσουμε τον εαυτό μας ίσως, τον Άνθρωπο και όχι να τον υπερβούμε "φτάνοντας το Θεό". Και ο καθένας προσωπικά, με τον τροπο του. Θα προτιμούσα αυτό να είναι το μήνυμα της εποχής του Υδροχόου.
  • astropet @ 21.01.2009 16:39
    Λαχ, ποια είναι τα ελαττώματα του Υδροχόου; Μπορείς να μας απαριθμήσεις μερικά;
  • gb488 @ 21.01.2009 16:44
    ωχ!...μην αρχίσουμε (πάλι) να προβαίνουμε σε γενικεύσεις κι έχουμε ντράβαλα (πάλι)
  • gb488 @ 21.01.2009 16:45
    με το συμπάθιο δλδ αλλά αυτή η απαρίθμηση μου φάνηκε κάπως....τη φοβήθηκα!
  • lahmacun @ 21.01.2009 16:54
    Πετ η παγια θεση μου σε οτι αφορα το τι ειναι "ελλατωμα" και τι ειναι "προτερημα" ειναι υποκειμενικη , δηλαδη υπαρχουν ιδιοτητες που ενας αλλος μπορει να τις βλεπει ως προτερηματα κι εμενα να με ενοχλουν αφορητα και αναποδα . Παρ΄ολα αυτα θα κανω μια αποπειρα να προσεγγισω καποια θεματα που τα θεωρω υδροχοικα και καταλαβαινω πως μπορουν να γινουν ενοχλητικα σε πολλους , ισως και σε μενα .

    α) σκληροτητα και απολυτοτητα στην διατυπωση αποψεων με κατ΄επιφαση σημαια το "κοινο" καλο
    β)Ανικανονοτητα να αποδωσει διακρισεις τυπου εσυ εισαι καλυτερος απο τον αλλον . Μπορει να πληγωσει βαναυσα τον οποιο ναρκισισμο διαθετουμε
    γ) Ανικανοτητα να συναψει σχεσεις αποκλειστικότητας, τυπου μονο με σενα τρωω lahmacun , οχι αγαπη μου τρωω και με τους φιλους και με την γειτονια αν μου το ζητησουν και το εχουν αναγκη .
    δ) Ροπη στην πληξη .. που μπορει να καταντησει πληκτικο απο μονο του . Δηλαδη να βαρεθει ο αλλος , αλλοι που ο υδροχοος βαριεται συνεχει . Η ροπη στην πληξη τον καθιστα ανικανο να δεσμευτει και να υλοποιησει ιδεες που ισως να εχει παλεψει γι αυτες . Αφηνει τη βρωμοδουλεια στους αλλους.
    ε)"Δεν σε λυπαμαι αμα κλαις και θες αγκαλια. Συνελθε ο Τακης εχει καρκινο θα παω να του συμπαρασταθω"-χαζο κουπεπε και μυστικα βασιλεια δεν εχει, υπαρχουν προταιεοτητες .. που δεν αφορουν το μυαλο του . Αντε να σταθει ανθρωπος κοντα.

    Αυτα .. και ισως να σκεφτω και αλλα .
    ε)
  • lahmacun @ 21.01.2009 16:55
    τζι μπι κουβεντα κανουμε .. και ποια ειναι τα ντραβαλα ?
  • johnnyG @ 21.01.2009 16:58
    τι θελει να πει ο αστροπετ;
  • gb488 @ 21.01.2009 16:58
    εεεε....που ο ένας κατηγορεί τον άλλο για "φασισμό" κι ο άλλος προσπαθεί να εξηγήσει τί εννοούσε κτλ....
    δεν μου άρεσαν ποτέ οι αντεγκλίσεις, φταίει που είμαι λιοντάρι....
    εννοείται πάντως πως κουβέντα κάνουμε, κι εγώ ψιλομ@...μαι με κρυάδες....δε με παρεξηγείτε...
  • lahmacun @ 21.01.2009 17:00
    δεν φταει που εισαι λιονταρι .. τζι μπι . Οταν δεν διαφωνουμε δεν συζηταμε .. απλα χαριεντιζομαστε,

    τζο ο πετ δεν να μου πει πως μεροληπτω !!
  • lahmacun @ 21.01.2009 17:02
    μπορω με ευκολια να γραψω και για τα ελλατωμα του λεωντα που 90% τα βρισκω εξαιρετικα χαριτωμενα ..
  • astropet @ 21.01.2009 17:05
    Αν εξαιρέσεις το πρώτο, τα άλλα δεν μου πολυφάνηκαν για ελαττώματα έτσι όπως τα εξέθεσες, τέλος πάντων... Τι θέλω να πω... Αν ισχύει η έννοια των αστρολογικών εποχών, τότε βρισκόμαστε ήδη ή ετοιμαζόμαστε να μπούμε στην εποχή του Υδροχόου. Έχουμε υποχρέωση από τώρα, όσοι τουλάχιστον διαθέτουμε βασικές αστρολογικές γνώσεις, να εντοπίσουμε τι μπορεί να πάει στραβά σε αυτήν την εποχή, να το μεταφέρουμε στους υπόλοιπους κι όχι να θεοποιούμε ενέργειες και ζώδια. Κάναμε αμάν και φτύσαμε αίμα ως ανθρωπότητα να ξεφύγουμε από την επιβολή της θρησκευτικότητας την εποχή των Ιχθύων και τη φοβερή απαξίωση της γήινης ζωής που η εποχή αυτή πρέσβευε. Πού οδηγηθήκαμε όμως; Στο να θεοποιήσουμε την επιστημονική γνώση και να βάλουμε στο ίδιο τσουβάλι τα πάντα, θρησκείες, αστρολογίες κλπ. θεωρώντας τα όλα θρησκοληψίες και δεισιδαιμονίες. Μέγα σφάλμα, αλλά λογική αντίδραση απέναντι στον προηγούμενο φανατισμό. Αν λοιπόν θέλουμε να μη συμβεί το ίδιο και σε αυτή την εποχή, για να μην ξυπνήσει προς το τέλος της ο Λέων και τα πάρει όλα σβάρνα και καταργήσει όλα τα υπέροχα υδροχοΐκά που θα είναι το κατεστημένο, πρέπει από τώρα να είμαστε πολύ προσεκτικοί, για να μη φτάσουμε να παρακαλάμε να έρθει η εποχή του Αιγόκερω να επιβάλλει μια τάξη στο χάος.
  • astropet @ 21.01.2009 17:07
    Εν ολίγοις, όσο περισσότερο καταπιέζεται στη νέα εποχή ο Λέων, τόσο πιο επικίνδυνη θα είναι η αντίδρασή του.
  • lahmacun @ 21.01.2009 17:16
    δεν θεοποιω ΤΙΠΟΤΑ - ειναι το μαρτυριο μου η αποτυχια αυτη ..!!!
    Μην προβαλεις στους αλλους τους φοβους σου ( τσιμπια )

    Στο παραπανω κειμενο σου συμφωνω θεωρητικα- εκτος απο ενα σημειο θα στο πω παρακατω!! Ειπα και κατι προηγουμενα ...οταν ειδα την απαντηση του Εθερ για το τι θεωρω προβληματικο στις κουβεντες και δεν αφορουσε τον εθερ αυτο .. ηταν γενικο.

    Παρ' ολα αυτα και σε αυτο επιμενω ... Προτιμω εναν ανθρωπο που διατυπωνει σκληρα τις αποψεις του και απολυτα απο τους διαφορους μουγκους ακολουθους του οποιου εγκεφαλικου ή συναισθηματικου μεντορα που διαχεουν δηλητιρια χωρις ποτε να αρθρωνουν.
    Τον πρωτο ξερω τι να τον κανω ,μπορω να του απαντησω, τους αλλους η αξιοπρεπεια μου μονο να τους υπομενει μπορει και να τους ανεχεται ..

    Αυτο για να δεις πως και το πρωτο μπορω να το γυρισω σε θετικο για τα δικα μου κριτηρια .

    Δεν υπαρχει ενιαιο και απολυτο καλο , η ανθρωποτητα προχωρα μεσα απο τα λαθη της τα οποια με αλλες συνταγες τα επαναλαμβανει γιατι να μην ξεχνιομαστε ειμαστε ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΖΩΑ ειτε στην εποχη των Ιχθυων ειτε στην εποχη του Υδροχοου ..
    Και αυτοι που εχουν καποιες αστρολογικες γνωσεις .. δεν ειναι θεοι .. δεν στεκουν στη μεση .. γιατι ειναι και αυτοι ανθρωποι .
  • lahmacun @ 21.01.2009 17:17
    χα χα χα πετ χα χα χα ....

    οι αξονες ειναι συνθεση .. το αιτημα ειναι συνθεση .. δεν βρισκω κανενα λογο να καταπιεστει ο λεων , αν ξεκαβαλικεψει και δεν θελει να ειναι αυτος και μονο αυτος βασιλιας ..
  • johnnyG @ 21.01.2009 17:19
    δε νομιζω πως ο Υδροχόος ειναι χάος. (οι Ιχθεις τι ειναι τοτε; ) Για αυτο προβληματιζεσαι για τον υδροχοο αστροπετ;
  • astropet @ 21.01.2009 17:21
    Δεν είπα ότι ο Υδροχόος σημαίνει χάος... Α ρε ανάδρομε... Θα ξανασυζητήσουμε μετά την ορθοδρόμηση. Όταν λέω χάος, εννοώ τον "πόλεμο" που θα υπάρχει ανάμεσα στους δύο πόλους αυτού του άξονα, όταν ο ένας θα θέλει να ρίξει τον άλλον.
  • lahmacun @ 21.01.2009 17:22
    Ο Πετ φοβαται τον φασισμο και την σκληροτητα που μπορει να δειξει ο υδροχοος εχοντας μη συναισθηματικη κατανοηση στην ανθρωπινη αδυναμια ..
  • lahmacun @ 21.01.2009 17:24
    Ξερετε τι εναι τρομακτικο για την εποχη του υδροχοου ?? Οχι για μενα φυσικα

    Οτι δεν θα υπαρχουν σωτηρες , ελιτ , μεσιες κλπ για να μας σωσουν.. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ να αυτενεργουμε και να σκεφτομαστε .

    Πραγματικα τρομακτικο .. να μην μας φταει ο ταδε και ο δεινα .. αλλα μοναχα ο εαυτουλης μας !!
  • seloteip @ 21.01.2009 17:25
    #$%%^$ : "Έχουμε υποχρέωση από τώρα, όσοι τουλάχιστον διαθέτουμε βασικές αστρολογικές γνώσεις, να εντοπίσουμε τι μπορεί να πάει στραβά σε αυτήν την εποχή, να το μεταφέρουμε στους υπόλοιπους κι όχι να θεοποιούμε ενέργειες και ζώδια. [...] Εν ολίγοις, όσο περισσότερο καταπιέζεται στη νέα εποχή ο Λέων, τόσο πιο επικίνδυνη θα είναι η αντίδρασή του." ...τα σχόλια δικά σας.. εγώ έχω μόνο να πω... [χαααααααχαχαχααχαχαχαχα..]
  • lahmacun @ 21.01.2009 17:25
    τζο πες τα Χρυσοστομε !!!
  • seloteip @ 21.01.2009 17:25
    hellop...
  • johnnyG @ 21.01.2009 17:26
    και το ζητημα ειναι, αν θελεις και με τον αξονα λεοντα-υδροχοου, να εκφραστουμε συλλογικα χωρις να χασουμε την ατομικοτητα μας στο συνολο -τη μαζα. αλλα την ατομικοτητα, να τη βαλουμε πιο κατω για χαρη των πολλων. όχι ομως σαν αυτούς που την καταπατουν και επικαλούνται σύνολα και πλειοψηφιες... (για ποσο συμβαινει αυτο αραγε;; )
  • johnnyG @ 21.01.2009 17:27
    για να γραψω μου βγαινει η πιστη!!&*^((_)(*^%%&
  • astropet @ 21.01.2009 17:28
    Λαχ, δεν πολυκατάλαβα την απάντησή σου, η οποία μου φάνηκε να μην έχει σχέση με αυτά που έλεγα εγώ. Εγώ δεν μίλησα για μουγκούς ή για σκληρούς ούτε είπα ότι δεν είμαστε ζώα. Είπα ότι η πρόσφατη ιστορία μας λέει κάποια πράγματα. Ότι πιθανότατα σε πρώτη φάση ο Υδροχόος θα λατρεύεται με υποκειμενισμό. Και πρέπει να προσέχουμε. Ούτε είπα ότι είναι Θεοί αυτοί που έχουν αστρολογικές γνώσεις. Απλά, επειδή ασχολήθηκαν με την αστρολογία διαπίστωσαν λίγο ως πολύ την υδροχοΐκή σκιά, την οποία οι υπόλοιποι ενδεχομένως δεν γνωρίζουν, όχι επειδή είναι κατώτεροι, αλλά επειδή δεν ασχολήθηκαν, απλά...
    Από την άλλη, μπορεί έτσι να γίνονται τα πράγματα, αυτή να είναι η φυσική πορεία των πραγμάτων, κάτι πάντα να επιβάλλεται και μετά να δημιουργείται αντίδραση. Μπορεί αυτό να είναι το συμπαντικό σχέδιο, δεν ξέρω...
  • lahmacun @ 21.01.2009 17:29
    Πετακι μου , τα καλα του λεωντα .. εχεις 3 να σε λατρευουν και να σκανε μυτη με το που θα πεις κατι ... πως τα καταφερνεις ατιμο

    Κι οτι ελεγα που ειναι η σελ ? που ειναι η σελ ?

    Παντως Πετ πραγματικα με την εμμονη σου στο θεμα μου αποδυκνειες ποσο λεωντας εισαι (αυτο το εχω ξαναδει ) αλλα και ποσειδωνιος ..
  • seloteip @ 21.01.2009 17:29
    ...καταλαβαίνω οτι μπορεί να εννοείς ίσως γενικά χαρακτηριστικά...ή κάτι γενικό τέλος πάντων.. (..παρόλο τον ανάδρομο..)
  • astropet @ 21.01.2009 17:30
    Μα αυτό είναι το ζητούμενο Τζόνυ και συμφωνώ απόλυτα... Φοβάμαι όμως ότι οι seloteip αυτού του κόσμου, συγγνώμη οι Υδροχόοι, ήθελα να πω, θα θέσουν τον Λέοντα στο περιθώριο... Μακάρι να μη γίνει έτσι...
  • astropet @ 21.01.2009 17:30
  • johnnyG @ 21.01.2009 17:30
    με αυτη τη λογικη, σε καθε αξονα υπαρχει πολεμος. οπότε;;;
  • johnnyG @ 21.01.2009 17:31
    καλο θα κανει στο λεοντα να μπει στο περιθωριο αν ειναι να γινει Ανθρωπος.
  • seloteip @ 21.01.2009 17:32
    ωωω...δηλώσεις!!! ...μην φοβάσαι..δεν θα σας αφανίσουμε.. λουράκι μόνο θα σας βάλουμε..
  • astropet @ 21.01.2009 17:32
    Λαχ μου, η Νέα Εποχή αναγκαστικά και λόγω ωροσκοπίου αν θέλεις, θα με βρει απέναντί της... Θα είμαι ο άλλος, ο φανερός εχθρός... Δεν θα προλάβω βέβαια να δω την πλήρη επιβολή της... Θα ενσαρκωθώ ξανά την εποχή του Τοξότη
  • johnnyG @ 21.01.2009 17:33
    εννοουσα ο,τι συμβολιζει ο Λεων...
  • lahmacun @ 21.01.2009 17:33
    Η απαντηση μου που δεν πολυκαταλαβες ειχε 2 σκελη
    α) να ολοκληρωσει την ερωτηση περι ελλατωματων του υδροχου
    β) να πει οτι γενικα συμφωνω με οτι λες εκτος του μεσινιακου σημειου που πρεπει να ειμαστε απο πανω και να προσεχουμε τι υμνουμε διοτι ελοχευει αυτους τους κινδυνους που ανεφερες .

    Ειπα πως η κοινωνια προχωραει με λαθη , πως δεν υπαρχουν τελειοτητες , πως τα λαθη επαναλαμβανονται , οποτε το αιτημα για προφυλαξη μου φαινεται ανεδαφικο . Καθως επισης πως καταστρατηγει τη ζωικη βαση της ανθρωπινης φυσης. Δεν θα συμμετεχω σε τρομολαγνειες ειδικα οταν εχω ορατους εχθρους , προσωπικα με τρομαζουν οι αορατοι.
  • astropet @ 21.01.2009 17:34
    Δηλαδή ο Λέοντας δεν είναι άνθρωπος;

    Ναι Τζόνυ, μπορεί να πρέπει να γίνει πόλεμος, αυτό είπα, μπορεί έτσι να προχωράει μπροστά ο κόσμος, δεν το ξέρω...
  • astropet @ 21.01.2009 17:34
    Αλλά δεν μου αρέσει αυτός ο τρόπος...
  • seloteip @ 21.01.2009 17:35
    ...πολυ μεγάλη ιδέα έχεις για τον εαυτό σου..(χαχαχα...κακιάρα!!!)
    ..η αλήθεια όμως είναι οτι τους εχθρούς μου τους εκτιμώ που κατάφεραν να
    έχουν αυτή την θέση στην ζωή μου..
    ..δεν σε θεωρώ εχθρό μου.. δεν έχεις λόγο ..για να είσαι εχθρός μου..
  • astropet @ 21.01.2009 17:36
    Άρα εφόσον δεν είμαι εχθρός σου, δεν με εκτιμάς κιόλας, αν κατάλαβα καλά... Συγγνώμη που ζητάω διευκρινήσεις, αλλά είμαι Λέων, καταλαβαίνεις, δεν μου κόβει...
  • johnnyG @ 21.01.2009 17:36
    για καποιο λογο έβαλα το αλφα κεφαλαιο, αστροπετ. Προφανως και δεν ειμαστε Άνθρωποι.
  • lahmacun @ 21.01.2009 17:37
    Πετ , σου υποσχομαι πως οσο περναει απο το χερι μου .. θα μπορεις να διατηρεις την ατομικοτητα σου .. αλλα αγαπητε μπαλκονι και αυλη ξεχνα τα ..

    μαζι με την σελ θα τρωμε χαβιαρι στον ιδιο τραπεζι και θα κοιμομαστε ολοι αγκαλια αν χρειαζεται ..( θα φρικαρει τωρα .. χαχ αχ χα χα)
  • johnnyG @ 21.01.2009 17:38
    ουτε εμενα μου αρεσει ο πολεμος, αλλα ουτε και η απαθεια.
  • seloteip @ 21.01.2009 17:39
    ..λοιπόν.. δεν θα κάτσω.. μπήκα ουσιαστικά για να πω στην lah:
    ..διάβασα αυτό που μου είπες.. και

    "πετ πας γυρευωντας για το γιαουρτι .. οχι τιποτα αλλο θα σου χαλασω την περουκα και το σειρητι"...

    ..χαχαχα....τί να σου πω..εσύ..έχεις ξεπεράσει και εμένα.. νομίζω δεν με έχεις πλέον καμία ανάγκη..
  • lahmacun @ 21.01.2009 17:39
    Τζο μονο εσυ εχεις τον τροπο σου με τον πετ .. τα ιδια πραγματα λεμε αλλα με εμενα μαλωνει
  • lahmacun @ 21.01.2009 17:40
    σελ δεν ειναι σωστο να φυγεις ..
    εκρεμει μια ερωτηση ..

    η ατακα μου ηταν πλακα εννοειται
  • seloteip @ 21.01.2009 17:40
    ..ρητορική έρώτηση.. να φανταστώ..
  • astropet @ 21.01.2009 17:41
    Λαχ, ντροπή, άκου χαβιάρι! Σκέφτεσαι στην εποχή του Υδροχόου, που είναι υποτίθεται το ζώδιο της αστρολογίας , να έχουμε αστρολογικές ταυτότητες; Άλλοι θα κρύβουν την ηλικία τους κι εσύ θα κρύβεις τη Σελήνη σου!
  • seloteip @ 21.01.2009 17:41
    ..μόλις απάντησα lah..
  • johnnyG @ 21.01.2009 17:41
    γιατί τη μαλωνεις βρε αλήτη;;;
  • astropet @ 21.01.2009 17:42
    Και ο Τζόνυ μου τη δίνει μη νομίζεις Απλά δεν δίνω έκταση γιατί λέω, με Κριό δεν θα συνεννοηθώ, ενώ με ένα Ήλιο Αιγόκερω, έστω και σακατεμένο, μια άκρη θα βρούμε...
  • seloteip @ 21.01.2009 17:43
    ...lah.... χαβιαρι...μπαλκόνι...παρτ%$^%....και @#$#$%$... το παρατραβάς.. και οι πλάκες έχουν τα όριά τους..

    [asteievomai]
  • johnnyG @ 21.01.2009 17:44
    κατσε να σου εδινα κι εγω έκσταση να έβλεπες, πετ!!!
  • lahmacun @ 21.01.2009 17:44
    Πετ αυτο ειναι το λαθος σου ..
    επειδη δεν εχεις προικισμενο χαρτη οπως εγω ..
    Αμα υπαρχει χαβιαρι θα τρωμε ολοι χαβιαρι .. αν παλι δεν υπαρχει .. θα τρωμε ψωμι κι ελιες και θα το βλεπουμε σαν μεγαλη απολαυση ..
    δεν θα γινω μιζερη .. ακομα και στα χαρακωματα ..

    εσυ δεν εχεις κατι να κρατηθεις απο απεναντι .. και αδυνατεις να φανταστεις την συνθεση .. εμενα ειναι ολη μου η ζωη ..
    εγινα σαφης ?
  • johnnyG @ 21.01.2009 17:46
    ψωμί κι ελιά, και Κώτσο βασιλιά!!! χαχαχαχ
  • johnnyG @ 21.01.2009 17:46
    ωωω... καλως τον.
  • lahmacun @ 21.01.2009 17:46
    χα χα χα χα χα η απολυτη κακια .. χα χα χα χα χα

    σακατης ηλιος ..

    σελ , εχω σεληνη στο λεωντα .. παντα θα φροντιζω αυτους που αγαπω - εκτος αν αυτοι δεν με φροντιζουν και με κανουν Μηδεια ..

    Φανταζομαι τον πετ σε κοινοβιο με μας τους 3 και λιωνω στο γελιο
  • astropet @ 21.01.2009 17:46
    Ωχ, ωχ, ξύπνησε ο Κριός... Τι μίση έχω προκαλέσει σε αυτό το σάιτ Χριστέ μου! Πού είναι ο χάρτης του ντόουμ να πάω να κάνω συναστρία;
  • astropet @ 21.01.2009 17:48
    Η σύνθεση είναι όλη σου η ζωή εσένα... Θα τρώς χαβιάρι στα χαρακώματα... Πλέοεν δεν θα σχολιάζω, θα αφήνω τις φράσεις σου να μιλάνε από μόνες τους, χαχα!
  • seloteip @ 21.01.2009 17:48
    ...εκτός απο το να φροντίζεις αυτούς που αγαπάς ..καλό είναι και να αναγνωρίζεις τα όρια σου και να μην γινεσαι χειριστική ...lah
  • astropet @ 21.01.2009 17:48
    Γεια σου τζεμ! Αλλάξτε κουβέντα... με τρόπο...
  • lahmacun @ 21.01.2009 17:49
    σελ .. εχεις δικιο ..
    εχω μεγαλο θεμα με τα ορια ..

    γεια σου τζεμ
  • seloteip @ 21.01.2009 17:50
    xaxaxa ...@#$%$.. γιατί σου ήρθε καμιά αδέσποτη?
  • seloteip @ 21.01.2009 17:50
    γεια σου τζέμινι..
  • lahmacun @ 21.01.2009 17:50
    στα πλαισια αυτου που νομιζω τρυφεραδα .. προστασια τρυφεροτητα ξεφευγω ..
    ειμαι ενοχικη σελ .. δεν ειναι απολογια αυτο .. εχεις απολυτο δικιο ..
  • johnnyG @ 21.01.2009 17:51
    τζεμ, εκανα παραφραση μιας ατακας της λαχ. δεν ειχε σχεση...

    πετ, θελω κι εγω να δω το χαρτη του σταρντομ. οποιος γνωριζει στοιχεια, να μας τα πει.
  • astropet @ 21.01.2009 17:51
    Σελ μου, φοβάμαι ότι θα με κάνει αηδιογράφημα:

    Άστρο φασιστόμουτρο,
    σε λέγαμε βλακόμουτρο,
    μα εσύ δεν καταλάβαινες,
    και άλλο δρόμο διάβαινες...
  • lahmacun @ 21.01.2009 17:52
    χα χα χα για το αδεσποτη χα χα χα


    πετ δεν με χεις καταλαβει καθολου .. Μηπως δεν εχεις αντιθεσεις στον Χαρτη σου
  • seloteip @ 21.01.2009 17:52
    ..τελειωσε αυτό ..εντάξει.. απλα το μισό βρίσκεται στα πμ ..καλό είναι να το γνωρίζουν και οι άλλοι αυτό.. για να μην φοβίζω και το #$%#$
  • johnnyG @ 21.01.2009 17:52
    Ο κύριος Φιρκοκωλιδης... χαχαχααχα
  • seloteip @ 21.01.2009 17:53
    ...τι να πω... τέλειο!!.. #$$%^%
  • lahmacun @ 21.01.2009 17:54
    εστειλα πμ στην σελ , ζητωντας να απαντησει ειλικρινα στην ερωτηση του πετ ..

    η σελ μου απαντησε .. να μην ειμαι χειριστικη και να μην βαζω ορια στην πλακα .. και ειχε δικιο ..

    αυτα
  • seloteip @ 21.01.2009 17:55
    ...αηδιογράφημα όχι ..οτι σου βγάζω μια δημιουργηκότητα.. μμμ.. μπορείς και να το πεις.. [xaxaaxa...]
  • astropet @ 21.01.2009 17:56
    Έχω ταλέντο στην ποίηση τελικά; Ή μάλλον, ΚΑΙ στην ποίηση;
  • lahmacun @ 21.01.2009 17:56
    αααααααα δεν εχετε καταλαβει πως ειμαι ο εμμεσος τροπος του Λεωντα να τραβηξει την προσοχη του επαναστατη μεταφυσικου ποιητη και να γραψει ποιημα για κοινον ??
  • astropet @ 21.01.2009 17:57
    Τζεμ, χαχαχα! Κλάσεις ανώτερο το δικό σου, το παραδέχομαι! Το δικό μου θυμίζει λίγο στιχάκια σε σκοπιά...
  • lahmacun @ 21.01.2009 17:57
    τζεμ χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα ποσο φριχτος μπορεις να γινεις ..

    δεν υπαρχει οριο
  • johnnyG @ 21.01.2009 17:57
    xaxaaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaaxaxaxax
  • lahmacun @ 21.01.2009 17:59
    το βλεπω τζεμ, το βλεπω ..

    αχ αυτη η πυραμιδικη ενεργεια ..
  • seloteip @ 21.01.2009 17:59
    lah ...το κάνεις χειρότερο.. και το κάνεις τοσο χειρότερο..που αρχίζει και με ενοχλει
    ..για να τελειώνουμε..:

    lah : ειναι ανασφαλης μην του το κανεις αυτο ..

    seloteip : ποιό lah.
    μη μου υποδεικνύεις τι να κάνω και τί όχι ..
    ..ούτε μέχρι που είναι τα όρια της πλάκας.

    lah : εχεις δικιο .. για καλο το εκανα ..
    εχεις ΑΠΟΛΥΤΙ δικιο .. θα σε παρω να με μαζευεις ..
    συγνωωωωωωωωωωμη

    seloteip: ..δεν της απάντησα


    ..και τώρα φεύγω.

    γεια σας παιδιά ..καλή συνέχεια!
  • lahmacun @ 21.01.2009 18:00
    γεια σου σελ ..
  • astropet @ 21.01.2009 18:01
    Πώς μπλέξατε πάλι; Χαλαρώστε... Μου είπες, σου είπα... Εδώ ο ποιητής μου αφιέρωσε έργο του, που εγώ το βρήκα και κολακευτικό μπορώ να σας πω...
  • astropet @ 21.01.2009 18:02
    Αυτά τα πμ έχουνε κάνει μεγάλη ζημιά...
  • johnnyG @ 21.01.2009 18:02
    το περιμενουμε τζεμ με αγωνια!!! (και λαχταρα)
  • lahmacun @ 21.01.2009 18:04
    Απολογια : Ταυτιστηκα με τον Πετ - κακως χωρις να εχω αυτο το δικαιωμα ..
    εκανα προβολη , θεωρωντας οτι ειμαι στην θεση του και ζητησα οτι ζητησα απο τη σελ .
    εχω πει στην ιδια τη σελ πως με κανει και τη φοβαμαι , σε φασεις . Αυτο δεν σημαινει οτι την φοβουνται ολοι . Και δεν μου επιτρεπει να παρεμβαινω ετσι .
    Ζητω συγνωμη , και θα το καταλαβω πληρως αν δεν συγχωρεθω .
  • lahmacun @ 21.01.2009 18:04
    Δεν μου επιτρεπεται να παρεμβαινω ετσι .
  • lahmacun @ 21.01.2009 18:05
    Ο τζεμ σου εγραψε αριστουργημα και μαλιστα στο φτερο .
  • astropet @ 21.01.2009 18:05
    Ναι λαχ, νομίζω έχει δίκιο η σελ... Εξάλλου, δεν θέλω να πολεμούν άλλοι για μένα. Ό,τι χρειαστεί θα το πω μόνος μου. Σου αναγνωρίζω πάντως την καλή πρόθεση...
  • lahmacun @ 21.01.2009 18:08
    Η σελ εχει δικιο της το ειπα και ιδιωτικα και δημοσια ..

    Αυτο που ζητησα ηταν συναισθηματικο και προστατευτικο ασκωντας τον προσωπικο φασισμο μου βεβαια - για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους ..

    ΔΕΝ ΔΙΑΤΥΠΩΣΑ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΟΗ ΤΗΣ ΚΟΥΒΕΝΤΑΣ

    αλλα μπρος και αλλα πισω ..αυτα .
  • astropet @ 21.01.2009 18:09
    Εξάλλου, δεν της θύμωσα καθόλου, σε βεβαιώ... Τέλος πάντων, τέλος.
  • johnnyG @ 21.01.2009 18:10
    και μια φωτο τζεμ.
  • lahmacun @ 21.01.2009 18:10
    δεν πολεμησα για σενα πετ ..επειδη δεν χρειαζεται ... στην συγκεκριμενη περιπτωση ..

    αλλα σε αλλες θα μπορουσα .. οχι μονο για σενα αλλα και για οσους ειναι εδω αυτη τη στιγμη ..
  • lahmacun @ 21.01.2009 18:10
    τζεμ .. για λεγε

    τι παιζει με τον κ. Κωλοκαουρα
  • lahmacun @ 21.01.2009 18:11
    με εμπνευση γραφεις για τον χαρτη σου τζεμ ..

    Αχ ποσο τυχερος ο κ. Πανοπουλος .. και αστρολογικη αναλυση και εργο τεχνης ..
  • johnnyG @ 21.01.2009 18:12
    νομιζω, φτανει το μέηλ. αν θέλεις να πεις και το όνομά σου προσωπικά, δεν είναι κακό.
  • lahmacun @ 21.01.2009 18:12
    _ τελος Πετ .
    Παραστρατημα απο τα γνωστα της σεληνης μου .. Καλα να παθω -
    ειδες τη θαβω κι εγω καμια φορα
  • astropet @ 21.01.2009 18:13
    Τη στέλνεις πρώτα σε μένα τζεμ, για να κάνω τις απαραίτητες διορθώσεις. 250 ευρώ χρεώνω.
  • seloteip @ 21.01.2009 18:13
    πωπωωω...ο Φώσκολος..
    συγχωρεμένη lah..
    αυτό που λέει ο πετ[..δεν νοιώθεις μια συγκίνηση που λέω το όνομά σου?]
    ..είναι και αυτό που με ενόχλησε εξίσου.. όταν αγαπάμε κάποιον δεν το ευνουχίζουμε..
    ..τον αφήνουμε να δίνει τις μάχες του μόνος του.. τον πιστεύουμε οτι μπορεί να τα
    καταφέρει..
    είναι και ο γραπτος λόγος που δεν βοηθάει κάποιες φορές να εκφραστούν
    σωστά κάποια πράγματα..
    τελείωσε όμως απο εμένα.. lah.
    με ενόχλησε ..αλλά δεν έχω και κάτι να συγχωρέσω ..να δείξω κατανόηση ναι..
    ..αντε γεια..
  • lahmacun @ 21.01.2009 18:14
    ακμη 7 στον ταυρο εν δυναμει
    ο Φραγκοφονιας .. χα χα χα χα
  • lahmacun @ 21.01.2009 18:14
    γεια σου σελ ..
    σου ειπα απο την αρχη πως εχεις δικιο .
  • astropet @ 21.01.2009 18:15
    Δεν πιάνει χαρτωσιά μπροστά μου η κατά τα άλλα συμπαθητική Άση!
  • seloteip @ 21.01.2009 18:15
    ..είμαι σκανδαλώδης τύπος
  • lahmacun @ 21.01.2009 18:18
    Αν και διαφωνω πως αφηνουμε ΠΑΝΤΑ αυτους που αγαπαμε να δινουν τις μαχες μονοι τους ..

    ειμαι αδυναμη θνητη και χρειαζομαι και προστασια ... καμια φορα ..
    το ποτε το πως και το γιατι ..
    Αυτο που συμβαινει σε μενα δεν συμβαινει σε αλλους .. και αυτο ειναι το προβλημα σε αυτη την ιστορια ..
  • lahmacun @ 21.01.2009 18:19
    πειραζα τον πετ που σου ζητησε λεφτα τζεμ ..
    οχι εσενα ..
  • lahmacun @ 21.01.2009 18:24
    λοιπον σας χαιρετω ..
    τα βραδυ .. ισως ξανα .. φιλια .
  • johnnyG @ 21.01.2009 18:25
    ευγε τζεμ...
  • johnnyG @ 21.01.2009 18:27
    τι εγινε; γιατι φυγανε;;;
  • astropet @ 21.01.2009 18:27
    Jesus Christ... Αυτά θα γράφεις στο Τζούπιτερ, αν τυχόν σε δεχτεί ο gp; Τουλάχιστον θα έχει λόγο να αγοράζει το περιοδικό ο Τζόνυ...
  • gatoula @ 21.01.2009 18:27
    είστε εδώ??? μόλις τελείωσα από επιτροπη και ήρθα με τη γρίππη μου... τι κάνετε???
  • astropet @ 21.01.2009 18:28
    Καλά είμαστε, περαστικά!
  • gatoula @ 21.01.2009 18:31
    ευχαριστώ ωροσκόπε μου!!!... με τσάκισε ο άρης στον 6ο σε τετράγωνο με τον γεν άρη μου...
  • astropet @ 21.01.2009 18:38
    Εγώ επιστρέφω σε λίγο...
  • johnnyG @ 21.01.2009 18:39
    οχι τζεμ. απλα ειμαι λιγο πεσμενος και δε μιλαω πολυ.
  • gatoula @ 21.01.2009 18:39
    το κατάλαβα... ξέρω ότι δεν μπορείς χωρίς εμένα...
  • johnnyG @ 21.01.2009 18:41
    επ, γεια γατουλα.
  • gatoula @ 21.01.2009 18:42
    γεια τζον!!
  • johnnyG @ 21.01.2009 18:50
    οκ τζεμ, θα τα πουμε. γεια...
  • astropet @ 21.01.2009 19:53
    Φύγατε; Τώρα που με έπιασε ποιητικός οίστρος;
  • zenobia @ 21.01.2009 20:02
    γεια σου πετ! μολις τωρα ηρθα, και διαβαζα το ποστ της Ντρημ..
  • astropet @ 21.01.2009 20:03
    Ανέβασε ποστ η ντρημ; Η μούσα μου; Κι εγώ δεν πήρα είδηση;
  • zenobia @ 21.01.2009 20:10
    ναι, για σ(χ)εσεις...
  • astropet @ 21.01.2009 20:10
    Το βρήκα, ναι...
  • zenobia @ 21.01.2009 20:15
    διακρινω μια "λυπη" στο σχολιο σου?
  • zenobia @ 21.01.2009 20:16
    (το αλλο, για το φιλι)
  • astropet @ 21.01.2009 20:18
    Νομίζω είναι ένας εκπληκτικός στίχος της Λίνας Νικολακοπούλου, που αν θέλεις εκφράζει μια ποσειδώνια αλήθεια που γίνεται όμως συνειδητή...
  • lahmacun @ 21.01.2009 20:24
    ναι σιγα μην συγχωρησω ετσι και υποψιαστω το ψεμμα
  • astropet @ 21.01.2009 20:25
    Τς! Τς!
  • astropet @ 21.01.2009 20:26
    Σημαίνει ότι αναλαμβάνουμε τις ευθύνες μας για το παραμύθιασμα. Αν είμαστε ειλικρινείς, τη θέλαμε την παραμύθα. Γιατί να κρατάμε κακίες στους άλλους; Μας εκμεταλλεύτηκαν γιατί τους το επιτρέψαμε...
  • lahmacun @ 21.01.2009 20:28
    αμα χτυπας τον αλλο στο κουτελο και του ζητας αληθεια και στην υποσχεται ..
    και το κανεις συχνα πυκνα , δεν εχει καμια δικαιολογια για το ψεμμα ....
  • lahmacun @ 21.01.2009 20:29
    εχουμε καταστρεψει το ποστ του εθερ παλι με τσατ ..
    και μα θελει να σχολιασει τα ελαχιστα σοβαρα που ειπαμε .. δεν μπορει ο ανθρωπος ..
  • astropet @ 21.01.2009 20:32
    Γιατί να τον χτυπάς στο κούτελο; Γιατί να τον ρωτάς συχνά πυκνά; Γιατί κάτι υποψιάζεσαι...
  • lahmacun @ 21.01.2009 20:33
    Γιατι ειμαι απληστη και ανασφαλης .
  • lahmacun @ 21.01.2009 20:33
    σε αυτα τα θεματα ..
  • astropet @ 21.01.2009 20:36
    Για πες για τη new age λευτέρη... Να είμαστε και εντός θέματος...
  • lahmacun @ 21.01.2009 20:39
    εφυγα .. ισως αργοτερα παλι ..
  • lahmacun @ 21.01.2009 20:58
    Πετ εισαι εδω ?
  • gatoula @ 21.01.2009 21:18
    hellooo!!
  • gatoula @ 21.01.2009 21:24
    κανείς... φεύγω... ίσως αργότερα!! !
  • lahmacun @ 21.01.2009 21:29
    εδω .. αλλα κανω και δουλιτσα ..
  • gatoula @ 21.01.2009 21:51
    k ego lah mou... eimai k arrosti, exo k ta epaggelmatika moy... dilimata..
  • zenobia @ 21.01.2009 21:55
    γεια σου γατουλα!
  • lahmacun @ 21.01.2009 21:57
    κι εγω τα νευρα μου .. με τον λογιστη και με αλλα ...

    περαστικα γατουλα ..
  • bluempa @ 21.01.2009 21:59
    καλησπέρα
  • gatoula @ 21.01.2009 22:00
    ευχαριστώ παιδιά!!

    από ότι φαίνεται όλοι κάτι έχουμε αυτές τις ημέρες.. πολύ δύσκολο διάστημα, είναι κ οι εκλείψεις που ταράζουν πολύ τα πράγματα..

    Αντε να ισιώσει τουλάχιστον ο Ερμή, μπας κ δούμε την πραγματική διάσταση κάποιων πραγμάτων...
  • gatoula @ 21.01.2009 22:00
    πολύς κόσμος σιγά-σιγά...
  • lahmacun @ 21.01.2009 22:03
    γεια σου μπλου ολα καλα ?
  • bluempa @ 21.01.2009 22:03
    ναι.... γατούλα... και δεν ξέρω αν πρέπει να τα ταράξω και εγώ λίγο παραπάνω ή να κάνω υπομονη να περάσει και αυτός ο μήνας...
  • bluempa @ 21.01.2009 22:04
    καλά λαχ.... τα ίδια..
  • gatoula @ 21.01.2009 22:05
    αστο καλύτερα μπλού υποψιάζομαι ότι με την ορθή φορά του ερμή, θα έχουμε κάπως ένα πιο ξεκάθαρο τοπίο.
  • lahmacun @ 21.01.2009 22:05
    εγω μεχρι χτες ημουν μες στην τρελη χαρα .. εδω και καποιες βδομαδες ..
    αλλα απο σημερα το πρωι και στραβωμενη ξυπνησα και μου σκασαν και καμια 10αρια ... δυσαρεστα . ..
    και σημειωστε εκλειψη πανω στον βορειο .. στον 12 ..
    μωρε καλα το πα χτες πως θα πληρωσω τις μερες τις ανεμελιας μου ..
    τελος παντων ..
    Γατουλα ποτε παιρνεις τελικη αποφαση ?
  • bluempa @ 21.01.2009 22:06
    διάβασα το post για τον άρη.... δεν τον έχω για τόσο σημαντικό στον 12.... μπορεί βέβαια να κάνω και λαθος..
  • lahmacun @ 21.01.2009 22:07
    μπλου για σκεψου πως ησουν οταν ηταν την τελευται φορα στους διδυμους .. και στο παρελθον ..
    βεβαια ο καθενας με τον 12 του
  • gatoula @ 21.01.2009 22:09
    Δεν ξέρω λαχ.. σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.. είναι πολύ περίεργο το παζλ...μάλλον έτσι όπως το βλέπω ο σεπτέμβρης θα με βρει ή στις Βρυξέλλες ή στη Στοκχόλμη... αλλά σίγουρα μέχρι κ τον Ιουνιο στις Βρυξέλλες.. μάλλον τον ιουνιο θα δείξει.. θα εξαρτηθεί από την εδώ προσφορά.. Ασε πολύ μπέρδεμα κ το διάστημα σφίγγει...
  • gatoula @ 21.01.2009 22:09
    σου έγραψα κ κάτι για τον άρη στον 12ο.. καλά λες ότι ο καθένας με το 12ο του...
  • lahmacun @ 21.01.2009 22:10
    οταν ακουω αυτο το τραγουδι θυμαμαι ολα τα ανεπιδοτα ερωτικα γραμματα που εχω γραψει

    Μια σειρα απο αυτα εννοω για ενα προσωπο
    πριν πολλα χρονια τα εκδικηθηκα .. καπνιζοντας μια τεραστια ρεγγα ..
    απο το μενος μου εχουν ξεφυγει 1-2 γραπτα που τωρα πια αμα πεσει το ματι μου πανω γελαω γιατι θυμαμαι την ρεγγα .. παρα τον εραστη ..
  • gatoula @ 21.01.2009 22:10
    κ εγώ είχα αρκετά απρόοπτα σήμερα... κάτι έχει η μέρα.. ούτε θέλω να σκέφτομαι την 26η..
  • bluempa @ 21.01.2009 22:10
    ο άρης στους διδύμους ήταν πέρσι τέτοια εποχή? χχμμμ, εγώ τότε (και τώρα) ασχολιόμουν με πλούτο... δεν ξέρω
    και τι θέλεις να πεις για τον άρη μου??? ότι δεν είναι ικανός να δημιουργήσει καταστάσεις??? (χαχαχαχα..... δεν είναι)
  • lahmacun @ 21.01.2009 22:11
    ναι το ειδα γατουλα .. ..
    δεν θελω να σκεφτομαι την τελευταια του διελευση ..
  • gatoula @ 21.01.2009 22:11
    τι είναι η τεράστια ρέγγα??? κ πως την κάπνισες την τεράστια ρέγγα???
  • lahmacun @ 21.01.2009 22:12
    οχι .. σε καμια περιπτωση μπλου .. απλα τι 12 εχεις τι κυβερητη τι οψεις κανει .. αυτο εννοουσα ..
  • gatoula @ 21.01.2009 22:14
    μωρά σας αφήνω για ένα μισάωρο.. κλήση στο skype... θα ξαναμπώ..
  • bluempa @ 21.01.2009 22:14
    ρέγγα?
  • bluempa @ 21.01.2009 22:16
    επανέρχομαι σε λίγο....
  • lahmacun @ 21.01.2009 22:17
    α)Ρεγγα ειναι παστο ψαρι που στην ελληνικη παραδοσιακη κουζινα το τρωμε με φασολαδα συνηθως - Να σου πω εσυ μονο μυδια ?

    Β) Το τεραστια ειναι μεσα στις συνηθεις υπερβολες μου μεγαλη για τα 2 ατομα που θα την τρωγαμε .. εφτανε και για 7 , μεζες που ειναι ...

    γ) Φιλος μου εφερε τη ρεγγα για να φαμε .. μαζι με τη φασολαδα .. κι εψαχνε εφημεριδα (που δεν ειχα ) για να την καπνισει ....Εμενα γιαλισε το ματι μου .. βουτηξα το ματσο της ανεπιδοτης αλληλογραφιας .. και πηγα στον νεροχυτητη εβαλα φωτια και κραταγα τη ρεγγα απο πανω μεχρι να ξεφλουδιστει .. γελωντας χαιρεκακα ..

    δ) Παλι μια απο τις νικες μου με δια στον 12 την προηγουμενη φορα
  • zenobia @ 21.01.2009 22:18
    μες τον πυρετο μου, καταλαβα για τη ρεγγα... αλλα κριμα βρε παιδι μου... κι εγω ειχα καταστρεψει φωτογραφιες κ τετοια, αργοτερα μου'λειψαν
  • zenobia @ 21.01.2009 22:19
    εχω μια ιδεα για τον Αρη στον 12...
  • lahmacun @ 21.01.2009 22:20
    στο αλλο ποστ ζεν ..
  • lahmacun @ 21.01.2009 22:21
    Μπα δεν μου λειπου καθολου ...
    Αυτουνου του λειπουν .. ειχε την τυχη μερικα να τα παρει βλεπεις ..
    και της φωτογραφιες τους τις εκανα πακετακι και τις εστειλα .. μαζι με αλλα ..
    1 χρονο εκανα να καθαρισω το σπιτι
  • bluempa @ 21.01.2009 22:44
    back...
  • ether12 @ 22.01.2009 05:33
    lachmachun, it's ok...ωραίο είναι και το chat...καμιά φορά βέβαια με ξενερώνει...βλέπω να ξεκινάνε πολύ ενδιαφέρουσες και φιλοσοφημένες συζητήσεις, με προοπτική να πάνε πολύ μακριά, και μετά από λίγο το θέμα γυρνάει στην πλάκα....αλλά εντάξει είπαμε, το stardome θέλει πιο jovial δράση και δεν γουστάρει Κρόνιες καταστάσεις...

    Σχετικά με τη νέα εποχή δεν είμαι και πολύ αισιόδοξος...

    Εντάξει, σαν Υδροχοάρα που είμαι εννοείται ότι προτιμώ το νέο hi-tech σκηνικό σε σχέση με την πνευματική παρακμή και τη μεταφυσική αυταπάτη της διχιλιετίας των Ιχθύων...

    Όμως, τα πράγματα δεν θα είναι ρόδινα...Καταρχάς, πιστεύω ότι θα συμβούν οι χειρότερες φυσικές καταστροφές ever. Ο Υδροχόος από τα αρχαία χρόνια σχετίζεται με τις μεγάλες καταστροφές - οι Αιγύπτιοι τον είχαν συσχετίσει με την εποχή των κατακλυσμών, εξου και το σύμβολό του- και αν αναλογιστείς και τη ζημιά που έχουμε κάνει στο περιβάλλον τότε γ... τα.

    Όσον αφορά τους ανθρώπους, πιστεύω ότι σε 100-200 χρόνια- και εάν δεν έχουμε εξαφανιστεί μέχρι τότε- θα έχουμε γίνει πραγματικά ενάρετοι. Ο Υδροχόος έχει για σύμβολό του τον Άνθρωπο, τον Άνω-Θρώσκω, και αργά ή γρήγορα θα κυριαρχήσει στα κατώτερα ζωϊκά στοιχεία της φύσης του. Το θέμα, όμως, είναι ότι μέχρι να γίνει αυτό όι άνθρωποι πιθανόν να υποστούν πολύ τυραννικά καθεστώτα και μεγάλες πλύσεις εγκεφάλου...μπορεί να ακούγεται χιλιοειπωμένο αλλά δυστυχώς φαίνεται αλήθεια...θα είμαστε καλωδιωμένοι και ελεγχόμενοι από την κορφή ως τα νύχια...

    Και πιστεύω ακράδαντα ότι με βάση τους ορθολογικούς υπολογισμούς των computers θα παίρνονται σκληρές αποφάσεις χωρίς κανένα συναισθηματισμό. Πχ. μόλις φτάνεις την ηλικία των 60 ή 70 αυτόματα -με το πάτημα ενός κουμπιού- θα έρχεται το τέλος σου, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η φοβερή αύξηση του πληθυσμού...τυχαίο το παράδειγμα.
  • ether12 @ 22.01.2009 06:02
    Τι ρόλο, όμως, θα παίξει ο Λέων, το αντίθετο ζώδιο του Υδροχόου?

    Ας δούμε τις προηγούμενες Εποχές μπας και βγάλουμε άκρη.

    Η Εποχή του Κριού (περίπου 2400-200 πΧ) ήταν η εποχή της Μυκηναϊκής Αυτοκρατορίας και των Μεγάλων Πολέμων. Εποχή αμιγώς Άρεια όπου ο σκληρός Πόλεμος ήταν διαρκής και όριζε τα πάντα.

    Το αντίθετο ζώδιο, ο Ζυγός, εκδηλώθηκε ως το ιδανικό της Ειρήνης και Ευνομίας γι'αυτό και γεννήθηκαν μεγάλοι νομοθέτες-εκπολιτιστές που επιχείρησαν να συγκρατήσουν την τυφλή αγριότητα των λαών.

    Εκδηλώθηκε, όμως, και ως το ιδανικό του Κάλλους. Ας δούμε πχ. τους αρχαίους Έλληνες που είχανε ένα τεράστιο θέμα με την αισθητική και το Ωραίο. Στην αρχαία Ελλάδα (όχι μόνο στην Αθήνα) όφειλες να είσαι περιποιημένος και όμορφος και παράλληλα με την άθληση του σώματος κρινόταν απαραίτητη η καλλιέργεια του πνεύματος σαν εξισορροπητής.
    ΄

    Στην εποχή των Ιχθύων το αντίθετο ζώδιο ήταν η Παρθένος. Η εποχή ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς, προβάλλοντας μία ανώτερη πνευματικότητα και την ουσιαστική Επαφή και Ένωση με το Θείο. Όμως τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν καλά...Εποχή απολύτως Ποσειδώνια, ασαφής και ομιχλώδης, με μεγάλες θεολογικές και φιλοσοφικές αυταπάτες. Εδώ κυριάρχησε το παράλογο και η τυφλή πίστη σε φαντάσματα...Εδώ, λοιπόν, το μεγάλο ζητούμενο ήταν ο ορθολογισμός, η διαυγής επιστημονική σκέψη και η απαλλαγή από κάθε μεταφυσική δοξασία. Σαν συνέπεια αυτής της ανάγκης είδαμε την Αναγέννηση και το Διαφωτισμό. Ειδικά ο τελευταίος ήταν pure Virgo, όντας η αποθέωση της καθαρής λογικής...ωστόσο, ποτέ δεν θα του συγχωρέσουμε ότι περιθωριοποίησε την αστρολογία ως δεισιδαιμονία και απάτη...

έχουν γενέθλια 245 μέλη.

γιορτάζουν οι: Πελαγία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...