παρακαλώ περιμένετε...
ΓΙΑ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΥΣ
Επιλεκτική Αστρολογία: Η στιγμή καθορίζει τα πάντα (Μέρος 2ο - Ερωτήματα ημερομηνίας γάμου)

Με δύο εισαγωγικά άρθρα η Γαβριέλλα Καντούνα μας εισάγει σταδιακά στο γεμάτο προκλήσεις κόσμο της Επιλεκτικής Αστρολογίας. Σ' αυτό το δεύτερο εισαγωγικό άρθρο ξεκαθαρίζονται οι προκαταρκτικές λεπτομέρειες σχετικά με τους κανόνες που ισχύουν για την ακριβή ημερομηνία εκλογής γάμου. Το fun τώρα ξεκινάει!

Δεν υπάρχει ιδανική ημερομηνία γάμου όπως δεν υπάρχει "τέλειος" γάμος ή "τέλειοι" άνθρωποι  - αυτό λίγο ως πολύ "ξεκαθαρίσαμε" στο πρώτο μας, εισαγωγικό κείμενο. Κι αυτό είναι κάτι που πρέπει να δεχτούμε προτού μπούμε σε μια διαδικασία επιλογής ή, καλύτερα, αναζήτησης. Όσο κι αν προσπαθήσουμε κι όσο μεγάλα χρονικά περιθώρια και να δώσουμε δε θα καταλήξουμε σε ένα χάρτη που θα "υπόσχεται" μια "ονειρεμένη ζωή". Έχοντας καταλάβει αυτό έχουμε ήδη κάνει ένα πρώτο βήμα.

Στη συνέχεια πρέπει να δούμε ποιο είναι το χρονικό περιθώριο που θέλουμε να δώσουμε, πόσο ευέλικτοι είμαστε και ποιοι είναι εκείνοι οι περιορισμοί που είτε προκύπτουν ως εκ των πραγμάτων είτε θέτουμε εμείς οι ίδιοι. Θέλουμε, για παράδειγμα, να δώσουμε ένα περιθώριο ενός έτους μέσα στο οποίο θα ψάξουμε για την καλύτερη δυνατή ημερομηνία, όποια κι αν είναι αυτή; Θα εξετάσουμε μόνο όλα τα Σαββατοκύριακα του Ιουνίου και του Ιουλίου; Ή θα επιμείνουμε να κάνουμε το γάμο ανήμερα της επετείου γνωριμίας μας; Κι αν η ημερομηνία και η ώρα που έχουμε διαλέξει "δεν συνιστώνται" με βάση τα "αστρολογικά κριτήρια"; Πόσο διατεθειμένοι είμαστε να εξετάσουμε και άλλες επιλογές; Θα παντρευόμαστε σε δημαρχείο μια Τρίτη πρωί; Ένας πολιτικός γάμος γίνεται να τελεστεί και πρωινές ώρες. Εάν πάλι επιμένουμε σε θρησκευτικό θα πρέπει να εξετάσουμε μόνο απογευματινές / βραδινές, ημερομηνίες εκτός Σαρακοστής κοκ.

Γιατί τα λέμε όλα αυτά; Διότι αποτελούν ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν προτού αρχίσουμε να ψάχνουμε. Εάν δεν έχουμε διάθεση να εξετάσουμε καμία άλλη επιλογή πέραν αυτής που έχουμε προεπιλέξει και ανακαλύψουμε, "σκαλίζοντας" τους κανόνες, ότι αυτή δεν είναι "καλή"; Θα μας δημιουργήσει αυτό ανησυχία και αναστάτωση; Θα μας βασανίσει ότι ο γάμος μας "δε θα πάει καλά"; Μήπως σε μια τέτοια περίπτωση θα ήταν καλύτερα να μην ασχοληθούμε καθόλου;

Στο σημείο αυτό είναι χρήσιμο να προσπαθήσουμε να ορίσουμε ποια είναι η ημερομηνία και η ώρα ενός γάμου, τι θα βάζαμε ως ημερομηνία και ώρα γέννησης προκειμένου να σχεδιάζαμε το χάρτη του. Ως προς την ημερομηνία, κάποιος μπορεί να απορήσει. Η αναφορά γίνεται κυρίως για τα ζευγάρια εκείνα που επιλέγουν να κάνουν πρώτα έναν πολιτικό γάμο και αργότερα ένα θρησκευτικό (και τα οποία φαίνεται να γίνονται ολοένα και περισσότερα). Αυτή που μετρά σαν "ημερομηνία γέννησης" του γάμου είναι και αυτή που προηγείται χρονικά. Εδώ μπορούμε να δούμε και μια λύση για την περίπτωση που έχουμε καταλήξει σε μια ημερομηνία και ώρα που θέλουμε αλλά αυτές "αντενδείκνυνται". Μπορούμε - εφόσον είμαστε διατεθειμένοι για κάτι τέτοιο - να κάνουμε έναν "πρώτο" γάμο σε μια ευνοϊκή ημερομηνία και να κρατήσουμε κι αυτή που προτιμούμε γιατί μας εξασφαλίζει ένα "καλύτερο πάρτι" (μπορούμε ακόμα να έχουμε πρώτα μόνο την τελετή και μετά μόνο το πάρτι).

Σε ότι αφορά την ώρα του γάμου, τα πράγματα γίνονται πιο ενδιαφέροντα. Στην αγγλόφωνη βιβλιογραφία που έχουμε στη διάθεση μας είναι πολύ σαφή. Σαν ώρα παίρνουμε τη στιγμή εκείνη που ακούγονται τα "Δέχομαι" και ο τελετάρχης ανακηρύσσει το ζευγάρι συζύγους. Το ίδιο ισχύει και για τους δικούς μας πολιτικούς γάμους. Τί γίνεται όμως με τις ορθόδοξες, θρησκευτικές τελετές; Εδώ θα αφήσω το α' πληθυντικό πρόσωπο για να εκφράσω τη δική μου άποψη. Σε ό, τι σχετικό έχει τύχει να δω γραμμένο στα ελληνικά, σαν ώρα του γάμου αναφέρεται η ώρα έναρξης της τελετής. Προσωπικά διαφωνώ με την άποψη αυτή. Είναι βασική αρχή της επιλεκτικής ότι σαν ώρα "γέννησης" ενός γεγονότος ορίζουμε τη στιγμή που αυτό "γίνεται οριστικό"*. Στην περίπτωση ενός ορθόδοξου γάμου λοιπόν, εγώ θα έλεγα ότι ώρα είναι το σημείο εκείνο της τελετής μετά το οποίο το ζευγάρι θεωρείται παντρεμένο. Εάν αυτό είναι η αλλαγή των στεφάνων, αυτό και θα έλεγα.

Μια τελευταία σημείωση θα ήταν ότι, όταν μπαίνουμε σε μια διαδικασία επιλογής ευνοϊκής ημερομηνίας γάμου, αφήνουμε στην άκρη τις όψεις που δέχονται τα διάφορα στοιχεία στους προσωπικούς μας χάρτες, και φροντίζουμε να "φτιάξουμε" έναν αυτόνομο, αρμονικό χάρτη με βάση τους κανόνες που μας δίνει η επιλεκτική αστρολογία. Αφού ξεκαθαρίσαμε τα παραπάνω, μπορούμε να προχωρήσουμε βλέποντας και εφαρμόζοντας τους κανόνες αυτούς!

 

* Μια αίτηση για δουλειά για παράδειγμα, θεωρείται ότι γίνεται όταν τη στέλνουμε, κι όχι όταν ξεκινάμε να τη γράφουμε. Όταν πρόκειται να μετακομίσουμε σε ένα καινούργιο σπίτι, δε δίνουμε σημασία στη στιγμή που συμφωνούμε με τον πωλητή ή ενοικιαστή ούτε όμως και σε αυτή που "μπαίνουμε μέσα", αλλά σε εκείνη που υπογράφουμε τα συμβόλαια. Τότε θεωρείται ότι το σπίτι είναι πλέον δικό μας.

 

** Πολλά ευχαριστώ χρωστώ στην April Elliott Kent. Χωρίς τη γνώση που μου πρόσφερε δε θα μπορούσα να γράψω αυτό το κείμενο, το προηγούμενο, κι αυτά που ακολουθούν. Η γνώση αυτή αποκτήθηκε μέσα από τα readings, το mentoring της, τα reports που μου έστειλε, τη βοήθεια της "τότε", το Wedding Date Workshop της, και επειδή μου έδωσε έμπνευση και το "push" που χρειαζόμουν. "Βίβλος" και το The Only Way to Learn About Horary & Electional Astrology (vol. 6) των Marion March & Joan McEvers. Επίσης παρακολουθώ και μαθαίνω από τη δουλειά του Chris Brennan, ο οποίος μεταξύ άλλων γράφει τη στήλη Auspicious Elections στο The Mountain Astrologer.

Έχεις απορίες ή θες να ρωτήσεις κάτι για το άρθρο που μόλις διάβασες; Γίνε μέλος του Stardome* και γράψε την ερώτηση σου σε ένα ποστ στις Φυλές των Ζωδίων πατώντας εδώ.

Σχόλια:    Αξιολόγηση:
παρακαλώ περιμένετε...

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

Αξιολόγηση: χωρίς αξιολόγηση

έχουν γενέθλια 237 μέλη.

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...