παρακαλώ περιμένετε...

Do this.

  • GICRI @ 02.08.2010 16:14
    Έχεις απόλυτο δίκιο KOKOPUFF
  • kokopuff @ 02.08.2010 16:15
    Παντα GICRI ,  παντα.  
     
    χαχαχα
  • lilith888 @ 02.08.2010 18:16
    horns up!!tn idia vlakeia ekana k egw...alla tlk tairiazei karkinos me karkino???
    (aghhaahahahahhahahaahahahaha)
  • kokopuff @ 02.08.2010 18:22
    lilith, εχεις ακουσει ποτε ζευγαρι με 2 καρκινους ? Γιατι εγω οχι. 
  • Journey @ 02.08.2010 18:30
    Να μου εξηγήσεις γιατί ταιριάζω με Καρκίνο να σε πω και ένα μπράβο βρε παιδάκι μου
  • felis @ 02.08.2010 19:42
    koko εγω εχω ακουσει ζευγαρι με 2 καρκινους!!!!
     
  • felis @ 02.08.2010 19:50
    οχι!!! δεν υπηρχε καθολου αυτο το στοιχειο!! ηταν μες στην τρελη χαρα και οι δυο!!
  • felis @ 02.08.2010 20:01
    koko δεν θα σχολιασεις???
  • AriesLeo @ 02.08.2010 20:08
    k egw exw akousei gia karkino me karkino... meta xwrisane.
    xD
  • felis @ 02.08.2010 20:09
    ε κοιτα.. δεν ειμαι και μεσα στη σχεση να ξερω fire!!! απ εξω αυτο βλεπω εγω.. σιγουρα θα εχουν τα πανω και τα κατω τους!!
  • elinamale @ 02.08.2010 21:55
    κόκο μου έγραψες πάλι! νααααααααααα τα κείμενα. Καλύτερα απ' όσο μπορούσε να το εκφράσει ο καθένας. Απλά άφηνε και καμιά παράγραφο γιατί είμαι μύωψ!
  • kokopuff @ 02.08.2010 22:04
    τα ειχα κανονικα με τις παραγραφους αλλα μου χαθηκαν ,γκανταμιτ
  • lilith888 @ 02.08.2010 22:21
    paidia thanx gia ta fwta sas...ahahahah
    to mono sigouro einai oti k oi dio tha vgaloume tn karkino...
    kana allo zevgos na doume an tairiazei???oeo???
    o epomenooooooosssssssssss
  • smileeeeeeeeee @ 02.08.2010 22:22
    Νομίζω αυτό το post πρέπει να αναρτηθεί στην πρώτη σελίδα. Εχεις δίκιο ναι...απλώς δε ξέρω το έχουμε φαίνεται πιο εύκολο να ανοίξουμε τον υπολογιστή και να γράψουμε το εκάστοτε πρόβλημα μας ( να περιμένουμε κιολας αγωνιωδώς τις συμβουλές που θα δώσουν τη λύση στο προβλημα μας ) αντί να το μοιραστούμε με τους πραγματικούς μας φίλους και προπαντως αντι να προσπαθήσουμε  εμείς οι ίδιοι να τα βάλουμε κατω κ να δούμε τι φταίει!!!
  • kokopuff @ 02.08.2010 22:31
    για την σχεση καρκινος με καρκινο δεν θα πω κατι.. μονο αυτο. I give them 2 months.-  το πολυ 
     
    smile, το να γραφει κανεις για το προβλημα του εδω, να συζηταει γι'αυτο ,να ακουει κ αλλες αποψεις, ειναι μια χαρα. Αλλα οι ξεκαρφωτες γενικοτητες του τυπου ποτε θα φτιαξουν τα πραγματα ειναι εντελως ανουσιες. Δεν αποθαρρυνω δηλσδη τον κοσμο να γραφει και να μοιραζεται το προβλημα του ισα ισα.. απλα να γινεται με τροπο που μπορει και ο αλλος να σου δωσει καποια βοηθεια , να μιλησεις για το πως εχει η κατασταση.
    Αν παω σε μια πλατεια και ρωτησω καποιον περαστικο ," να σου πω , μηπως μπορεις να μου πεις ποτε θα φτιαξει η ζωη μου?" δεν θα με κοιταξει σαν τρελο? Ενω αμα πιασεις την συζητηση σιγα σιγα και αναφερεις πραγματα ο αλλος δεν θα σε περασει για πυροβολημενο..
  • kokopuff @ 02.08.2010 22:32
    Οσο για το οτι καλο θα ηταν να αναρτηθει στην πρωτη σελιδα χμμμ , ακου.  
    Εχω μια θεωρια συμφωνα με την οποια ολα τα post/comment που κανω πρεπει να αναρτωνται στην πρωτη σελιδα. Καλο ?
  • smileeeeeeeeee @ 02.08.2010 22:43

    Θα απευθυνθώ προσωπικώς στο stardome ( νομίζω θα ακολουθήσουν όλα τα πιστά μέλη αυτου του site), οταν με το καλό επιστρέψει, για τη δημιουργία μιας  στηλης..  θεωρίες kokopuff !!!
  • kokopuff @ 02.08.2010 22:56
    Μπορουμε να κανουμε ενα club για ανεμιστηρες επισης. Φαν
  • kokopuff @ 02.08.2010 23:08
    γουσταρεις?
  • Stardome* @ 02.08.2010 23:37
    kokopuff, ο τρόπος σκέψης κι έκφρασης σου είναι μια όαση! Αλήθεια! Υποκλίνομαι (κι ας λέει ότι θέλει ο astropet)!
  • elinamale @ 02.08.2010 23:45
    μπράβο σταρ. τώρα είναι που θα την ψωνίσει για τα καλά! θα μας το κοπανάει... φτου!
  • kokopuff @ 02.08.2010 23:45
    Oαση ε? ακους αστρο ? που θα μου πεις οτι εχω και Δια/Αρη σε πτωση. Σακ ον δατ ναου. 
  • elinamale @ 02.08.2010 23:46
    να τα! και τι ήταν το άλλο ωραίο που είδα; περίμενε...
  • elinamale @ 02.08.2010 23:47
    Οσο για το οτι καλο θα ηταν να αναρτηθει στην πρωτη σελιδα χμμμ , ακου.  Εχω μια θεωρια συμφωνα με την οποια ολα τα post/comment που κανω πρεπει να αναρτωνται στην πρωτη σελιδα. Καλο ?
     
     
    ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ...
  • kokopuff @ 02.08.2010 23:48
    ελινα , ποτε εφευγες ειπαμε ?  
  • smileeeeeeeeee @ 02.08.2010 23:49
    rantzoum πολύ αδρανείς τους βλέπω τους σκορπιούς...αφήσαν εμμονές, υπαρξιακά προβλήματα, αυτοκαταστροφικές τάσεις και πήγαν παραλία;;;  
    Stardome καλως ήρθες..
  • elinamale @ 02.08.2010 23:49
    ΔΕΝ ΠΑΩ ΠΟΥΘΕΝΑ ψωνάκι! Κι εκεί που θα πάω θα σου στέλνω πμ: σεμνά και ταπεινάαααααα, ομορφααααααααααα και άλλα τέτοια...
  • kokopuff @ 02.08.2010 23:51
    ελινα , σεμνα και ταπεινα ? Σε ατομο με μπολικο Δια και ωροσκοπο Λεων ? Μολις μου ηρθε μια αναγουλα . 
  • elinamale @ 02.08.2010 23:51
    κοκούλι μου μαύρισες ή περιμένεις να σε μαυρίσει ο άστρο στο ξύλο;
     
  • kokopuff @ 02.08.2010 23:51
    *Αννα Γουλα, η γνωστη αοιδος. "τα πινω ολα , τα πινω ολα , χαπια ουισκι και κοκα κολα "  "τα πινω ολα , τα πινω ολα , χαπια ουισκι και κοκα κολα "  
  • Stardome* @ 02.08.2010 23:52
    Ρε μην το Κρονιάζετε το παιδί! Αφήστε το να εκφραστεί!
  • kokopuff @ 02.08.2010 23:53
    ελινα, για ποιο λογο ειπαμε ερχεσε και σχολιαζεις στο ποστ μου ? υπαρχουκ κ αλλα , αληθεια λεω ! κανε ενα scroll down.  
  • elinamale @ 02.08.2010 23:54
    χαχαχ.
    σταρ το ξέρει ότι τον πειράζουμε. ούτως ή άλλως δεν βλέπω να μασάει!
    κόκο πέρα από την πλάκα είναι καλό το ποστ αλλά αμφιβάλλω πόσοι θα το καταλάβουν.
    καθένας που θα το διαβάσει, και θα είναι ααααααααααααααπειροι [σε φτιάχνω βλέπεις], θα νομίσει ότι αναφέρεται σε άλλους και όχι στον εαυτό του. Η παροιμία με τον διακονιάρη και την καμπούρα...
  • kokopuff @ 02.08.2010 23:54
    stardome, ααα ΟΛΑ κ ολα , εχω Κρονο στον ΥΔΡΟΧΟΟ σε εξαρσαρα παρακαλω και μαλιστα τριγωνο με σεληνη και τετραγωνο με αρη και πλουτωνα. Αναδρομος βεβαια , αλλα δεν βαριεσαι..
  • elinamale @ 02.08.2010 23:57
    λοιπόν να ρωτήσω αστρολογική απορία;
    με ωροσκόπο ιχθύ ο κρόνος διελαύνει στον 7ο οίκο μου.
    οι προβλέψεις του υδροχόου κάνουν λόγο για κρόνο στον 9ο.
    πότε είναι η καταλληλότερη στιγμή για να αντλήσω την ενέργεια του κρόνου στον 9ο; Όταν πράγματι θα διελαύνει ή τώρα; Με εννοήσατε ελπίζω...
  • Stardome* @ 02.08.2010 23:58
    Δεν χρειάζεσαι παραπάνω λοιπόν Κρόνο από τους γύρω σου!
    Διόρθωση: Ο Κρόνος στον Υδροχόο είναι παραδοσιακός κυβερνήτης. Η έξαρση του είναι στο Ζυγό...
  • kokopuff @ 02.08.2010 23:58
    ελινα, μια χαρα το διαβασαν και το πιασαν το μηνυμα. Δεν ειδες που μετα που ανεβασα το ποστ λιιιιιγο αργοτερα ανεβηκε αλλο ποστ απο νεο μελος μαλιστα , που ρωταει για Πλανητες σε Αδυναμια ?? on point εντελως. 
     
    Καλα εε βλεπεις τι κανει μια συνοδος ηλιου-αφροδιτης στον 12ο? Πως το επηρεαζω ετσι το συλλογικο ασυνειδητο ο καριολης..
  • elinamale @ 02.08.2010 23:59
    καλά και κρόνο να μην είχες, εσύ παιδί μου δεν κρονιάζεσαι με τίποτα. Είσαι βέβαια με τις ώρες σου...
  • kokopuff @ 02.08.2010 23:59
    stardome, μπορουσες να μου το στειλεις σε πμ , δεν χρειαζεται να με ξεβρακωνεις/ταπεινωνεις δημοσιως , εχω και εναν αρη στον 10ο , ευχαριστω
     
    χαχαχα
  • Stardome* @ 03.08.2010 00:00
    elina, οι προβλέψεις κινούνται με βάση ηλιακό χάρτη (Ωροσκόπος = Ζώδιο
    σου) εξ ου και η αναφορά στον Κρόνο στον 9ο (ο 9ος του Υδροχόου είναι
    Ζυγός). Καλύτερη περίοδος είναι όταν θα κάνει τρίγωνο με τον Ήλιο σου
    (δώσε μια ανοχή συν/πλην 4 μοίρες)...
  • Stardome* @ 03.08.2010 00:01
    koko LOOOOOL για το σχόλιο με το συλλογικό ασυνείδητο! LOOOOL
  • elinamale @ 03.08.2010 00:01
    ναι εσένα περίμενε το συλλογικό να αφυπνιστεί τρομάρα σου...
    δεν το πρόσεξα αυτό με το ποστ διότι δεν το διάβασα. Διαβάζω κατά προτεραιότητα τα δικά σου! [σλουρπ όαση... ]
  • kokopuff @ 03.08.2010 00:01
    ελινα , να ανεβασεις ποστ καλυτερα με απορια αλλη φορα τωρα ξεκουραζομεθα (ναι κ εγω τρομαρα μου)! Ο stardome ξεκωλλωθηκε να γραφει αυτες τις μερες , (προβλεψεις βδομαδα ΚΑΙ μηνα ) . -bitch please, θα τον στριμωξουμε αλλη ωρα για τα καλα , χαχαχα
  • Stardome* @ 03.08.2010 00:03
    Εδώ σας χαιρετώ... Πάω να διαβάσω λίγο και να κοιμηθώ! Καλή συνέχεια! C u around!
  • kokopuff @ 03.08.2010 00:03
    ελινα, Διας συνοδο με Κρονο στον 7ο ειπαμε ε? Μα απο χιλιομετρα ομως? Απο χιλιομετρα? 
  • kokopuff @ 03.08.2010 00:03
    stardome, καληνυχτα
  • elinamale @ 03.08.2010 00:04
    σταρ δεν κατάλαβα. τώρα είναι στον 7ο μου, αλλά σκέφτομαι μία επέκταση σε σπουδές η οποία μπορεί να αναβληθεί. Να την κάνω τώρα [κρόνος στον 9ο] ή να την κάνω όταν ΠΡΑΓΜΑΤΙ θα διελαύνει στον 9ο [δηλ. σε 3-4 χρόνια].
  • elinamale @ 03.08.2010 00:05
    καληνύχτα σταρ. άλλη φορά, άλλο έτος ίσως...
    κόκο μου τιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι από χιλιόμετρα εεεεεεεεεεεεε;
  • elinamale @ 03.08.2010 00:06
    έλα ξερολίαση πες μου τι γνώμη σου εσύ που όλα τα γνωρίζεις και όλα τα κατέχεις;
  • kokopuff @ 03.08.2010 00:06
    δεν γνωριζω/δεν απαντω
  • elinamale @ 03.08.2010 00:08
    έλα φοβερέ τύπε, ανερχόμενε αστρολόγε, εκπληκτικέ αναλυτή, διαυγή εγκέφαλε, ον λάιν κολλητέ [πόσο θα γλύφω ακόμα...]
  • kokopuff @ 03.08.2010 00:10
    Θα με γλυφεις μεχρι να παθει εγκαυμα 1ου βαθμου ολο το επιθηλιο της γλωσσας σου. Γλωσσου. 
  • kokopuff @ 03.08.2010 00:10
    Το ΠΟΥ δεν θα το αποκαλυψω γιατι ειμαι και τσετλεμαν. 
  • elinamale @ 03.08.2010 00:11
    χαχαχαχ! είσαι αδυσώπητος! όλο;
  • elinamale @ 03.08.2010 00:11
    εεεεεεει!
  • kokopuff @ 03.08.2010 00:13
    Ναι ολο
  • elinamale @ 03.08.2010 00:15
    ψάχνω να δω πότε κάνει τρίγωνο με ήλιο. οσονούπω φίλε μου, την έκατσα!
    θα με χάσεις; δεν στενοχωριέσαι; ε;
  • kokopuff @ 03.08.2010 00:16
    εσυ θα με χασεις με τετραγωνο ηλιου μου με κρονο και αντιθεση με πλουτωνα. 
  • elinamale @ 03.08.2010 00:18
    σε ποιόν οίκο σου περνάει ο κρόνος τώρα;
     
  • kokopuff @ 03.08.2010 00:18
    στον 3ο ο κρονος και ο πλουτωνας μπαινει σιγα σιγα στον 6ο . 
  • elinamale @ 03.08.2010 00:20
    εντάξει χαλαρά... οκ είναι... για να σε δω άμα θα μπουν 4ο 7ο...
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 00:20
    ερώτηση επίσης αστολογικής φύσεως!ενασ ανθρωπος με ουρανό χωρίς όψεις (και στην μηδενική του σκορπιού) μπορεί να θεωρηθεί ουράνιος τύπος?η -ανυπαρξία -όψεων με άλλους πλανήτες δεν δείχνει πως η ενέργεια του πλανήτη είναι ατόφια?
  • elinamale @ 03.08.2010 00:23
    αμάν τι ρωτάς βρε ρατ βραδιάτικο; ουρανός στον σκορπιό είναι δυνατός. αλλά νομίζω ότι αν τον βοηθά και μία όψη ή ένας άλλος πλανήτης από το ζώδιο του υδροχόου η ενέργειά του γίνεται πιο ατόφια. μπορεί να λέω και μπούρδες δεν ξέρω....
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 00:24
    ρωτάω και γω να μαθαίνω!! για να μπορώ να εξηγώ μετά μόνη μου..και κυρίως ρατάω γιατί έχω παθει απο "ουράνιο" άνθρωπο..
  • elinamale @ 03.08.2010 00:26
    οι ουράνιοι είναι λίγο πιο λάιτ. θέλουν ελευθερία και το χώρο τους και είναι λίγο εκκεντρικοί και οκ δε βαριέσαι. άλλα είναι τα βαριά πυροβολικά...
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 00:28
    πλουτώνιοι δλδ????? :Ο εγω πάλι τους πλουτώνιους τους θεωρώ πιο διαχειρισιμους...ίσως επειδή δεν τους έχω φάει και πολύ στη μάπα..
  • elinamale @ 03.08.2010 00:30
    ρε συ ρατ πώς τους διαχειρίζεσαι τους πλουτώνιους; και τι εννοείς πλουτώνιους; πού ο πλούτωνας; όψεις με ήλιο, σελήνη τί;
  • kokopuff @ 03.08.2010 00:34
    be right back
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 00:34
    τους πλουτώνιους τους κατανοώ ίσως και άρα τους διαχειρίζομαι..
    πολυτώνιο εννοώ, άνθρωπο με όψη ήλιου, σελήνη και άρη με πλούτωνα..
  • felis @ 03.08.2010 00:36
    γεια σας παιδια!! θα το παιξω λιγο koko και θα πω: "ειμαι κι εγω εδω"!!!
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 00:37
    γειά σου Felis!!!σας έπιασα και εγω το μπιρι μπίρι απόψε με απορίες
  • elinamale @ 03.08.2010 00:38
    κόκο τελείωνε αφενός θα κοιμηθώ στο λαπ, αφετέρου με τρώνε τα κουνούπια εδώ που κάθομαι...
    ρατ, πώς τους διαχειρίζεσαι; πχ έχει πιάσει τον πλουτώνιο μία κρίση υπερελεγκτισμού ή δεν σου λέει τι έχει ή μαθαίνεις από τον κολλητό του ότι έχασε τον πατέρα του χτύπα ξύλο...
    τι τον κάνεις; τον εξομολογείς; δεν ξέρω αν με εννοείς, δηλαδή βρε καλέ μου καλό είναι να μου μιλάς κλπ...
  • felis @ 03.08.2010 00:38
    δλδ εγω που εχω οψη ουρανου με ηλιο ειμαι ουρανια????
  • elinamale @ 03.08.2010 00:38
    χαχαχα γειά σου φέλις.
  • elinamale @ 03.08.2010 00:40
    νομίζω ότι για να θεωρηθείς ουράνιος πλουτώνιος κλπ θέλει πολλές - δεν ξέρω πόσες όψεις του πλανήτη με προσωπικούς
  • elinamale @ 03.08.2010 00:40
    χάι ντόμινικ!
  • felis @ 03.08.2010 00:41
    αρα δεν ειμαι τιποτα απο τα δυο. εχω μια οψη με ουρανο και καμια με πλουτωνα! τι σκατα ειμαι τοτε???? μια ουδετερη??????
  • kokopuff @ 03.08.2010 00:42
     ηρθα. ειμαι για ποτο στο χωριο (θεε μου ) και μου μιλανε ταυτοχρονα και μου εχουν σπασει τα νευρα. Το μονο καλο? κανει 5ευρω μονο το μαρτινι. παραδεισος 
  • elinamale @ 03.08.2010 00:42
    είσαι λίγο απ' όλα, πιο πικάντικο... κακό πράγμα οι ταμπέλες. μήπως έχεις κανένα βαρύ πλανήτη με πολλές όψεις με προσωπικούς;
  • kokopuff @ 03.08.2010 00:43
    ειπαμε εχω σεληνη στα διδυμια αλλα οχι κ ετσι
  • elinamale @ 03.08.2010 00:43
    με 5 ευρώ σου φτιάχνω κι εγώ μαρτίνι [κόβω και απόδειξη]. αχ αθάνατη ελληνική επαρχία!!
  • kokopuff @ 03.08.2010 00:43
    παιδια συγγνωμη που σας το χαλαω αλλα το συγγκεκριμενο ποστ δεν ειναι για αστρολογικες αποριες. Μπορει να μιλατε μονο για μενα η για το θεμα. 
  • elinamale @ 03.08.2010 00:44
    καλά παιδάκι πώς είσαι για ποτό και είσαι και στο νετ; [η ερώτηση της ξανθιάς]
  • kokopuff @ 03.08.2010 00:44
    fredo capuccino 2eurw? Και μαλιστα και πολυ ωραιο ? I was like , μπιτσ πλιζ
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 00:45
    @felis..εγώ έχω όωεις ήλιου και αφροδίτης με ουρανό..αλλα δεν νομίζω πως αυτό μας χαρακτηρίζει ουράνιους...ο χωρίς όψη ουρανός νομίζω πως είνια αρκετα ισχυρός..αλλα πάλι δνε ξέρω..
     
    @elinamale..το λέω απο την εμεπιρία μου με άτομο που εκτιμώ αφάνταστα..Ναι είναι απίστευτα κλειστοί και εσωστρεφείς., αλλα ταυτόχρονα και με πολύ βάθος..ΓΙα κάποιον ανεξήγητο λόγο..με εν λόγω πλουτώνιο άνθρωπο είχα την καλύτερη επικοινωνία που είχα ποτέ με μέλος ..του ανθρωπίνου είδους :Ο Ναι. δεν λένε εύκολα κάποια πράγματα..αλλά ότι πουν προέρχεται απο κάπου βαθειά...(τώρα από που ...τις οίδε..μάλλον απο anima..)
     
  • elinamale @ 03.08.2010 00:45
    δεν μπορώ με το βρωμολιονταροκριοκαρκίνωμα! χαχαχαχαχ οι προβολείς πάνω του. έχεις εδώ 4 γυναίκες... πες μας τι θες!
  • felis @ 03.08.2010 00:45
    μπα!! τιποτα!! ξενερωτη παιδι μου!!!
  • kokopuff @ 03.08.2010 00:46
    ελινα, σιγα μωρε καθομαι εδω με το λαπτοπ και ξαδερφια τριγυρω να μας τσιμπανε τα κουνουπια γαμω την επαρχια μου.  Τι να κανω σπιτι δεν πιανω καλο σημα ενω εδω εχει wifi , πολυ μπροστα μιλαμε
  • kokopuff @ 03.08.2010 00:47
    δομινικη, ναι ειναι . 
  • elinamale @ 03.08.2010 00:47
    φρέντο καπουτσίνο δεν φτιάχνω. φραπέ σκέτο άμα θες. 5 ευρώ κι αυτός...
    ρατ έχεις δίκιο, αλλά είναι ελεγκτικοί!
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 00:47
    χρειάζονται και άλλες όψεις του πλούτωνα..και επίσης παίζει ρόλο η οικοθεσία
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 00:49
    εχμ...κοκο, δεν ξέρω αν είναι..ή αν ο όρος "πλουτώνιος", "Κρόνιος" κλπ χωράει πολύ νερό..απο μια έρευνα που είχα κάνει σοτ ίντερνετ..κατέληξα πως για τον πλουτώνιο χρειάζονται παραπάνω απο μία ισχυρές όψεις
  • elinamale @ 03.08.2010 00:49
    κόκο το χεις κάψει! κουνούπια έχει και η αθήνα... και πολύ πεινασμένα...
  • kokopuff @ 03.08.2010 00:49
    ελα μωρε πολυ κακο για το τιποτα ειναι οι πλουτωνιοι.. πολυ δηθεν βαθος , πολυ δηθεν συναισθημ και μαλακιες.. Οι μισοι ειναι δυσλεκτικοι και καθυστερημενοι , οι αλλοι μισοι εχουν γερα προβληματα με τους γονεις τους και ειναι απιστευτα κομπλεξικοι παραφρονες και τερατα εγωισμου. μπιτσ πλιζ, 
  • felis @ 03.08.2010 00:49
    λοιπον εγω θα βγαλω μια καινουρια κατηγορια!!!! τους σεληνιους!!!!!!!!!! καλο???? εμενα η σεληνη μου κανει σχεδον με ολους απο μια οψη!!!!!
  • kokopuff @ 03.08.2010 00:50
    ρατλ, βασικα εχεις δικιο αλλα δεν μπορεις να αγνοησεις κοτζαμ τετραγωναρα. παιζουν κ αλλα ρολο τωρα αλλα τσπα
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 00:50
    ελεγκτικοί με ποιά έννοια (τώρα ξυπνάει ο καμμένος απο την υπόλοιπη φωτιά στον ΄χαρτη του ιχθεις, και θυμάται τον βαθεια μαζοχιστικό του χαρακτήρα..μισεί τον έλεγχο, αλλα γουστάρει κιόλας..)
  • elinamale @ 03.08.2010 00:50
    δομινίκη βασικά εμφανίζεται ως πλουτώνιος [ο ήλιος βλέπεις] παραμέσα δεν ξέρω τι γίνεται...
  • kokopuff @ 03.08.2010 00:50
    φελις, και το αποτελεσμα το βιωνουμε ολοι εδω μεσα καθε μερα
  • felis @ 03.08.2010 00:51
    χαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!! α ρε koko!!!! γιατι ρε καρκινε???? τι σου κανω?????
  • kokopuff @ 03.08.2010 00:51
    fire, να πω οτι εκπλησσομαι , ψεματα θα πω. καληνυχτα
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 00:52
    hahahahahaha...nai..ισως πολύ κακό για το τίποτα ξέρω γω..και ναι είανι τέρατα εγωισμού..αλλά επίσης..και δνε μπορούμε να το αρνηθούμε, έχουν υψηλή συναισθηματική συναισθηματική νοημοσύνη, ή έστω γνωρίζουν καλά απο ανθρωπινη ψυχολογία...
  • kokopuff @ 03.08.2010 00:52
    felis,  θες να μαζεψω τωρα ολα τα πικροχολα σχολια που εχεις κανει και να τα κανω copy paste?  χαχα
  • elinamale @ 03.08.2010 00:53
    φαιρ είσαι δύναμη...
    φέλις να ο καρκίνος, άλλος έχει το όνομα άλλος τη χάρη
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 00:53
    fire..mas esteiles twra..kalinyxta soy
  • felis @ 03.08.2010 00:53
    ελα ρε kokoooooooooooooo....!!!!! πες μου κι εμενα την διαγνωση!!!!!! μην με αφηνεις ετσι την σεληνιασμενη!!!!!
  • kokopuff @ 03.08.2010 00:54
    ρατλ, ΑΡΧΙΔΙΑ γνωριζουν , ακου με !!!!!! Ειναι απλα προβληματικα ατομα, πως το λενε ? Ναι ειναι δυνατοι , ναι εχουν γερη κραση (με τον τρελο δεν τα βαζει κανεις ) ναι ξερουν να γαμιουνται , αλλα μεχρι εκει. μπιτσ πλιζ
  • elinamale @ 03.08.2010 00:54
    ρατ το ότι γνωρίζουν από ανθρώπινη ψυχο δεν σημαίνει ότι τη χρησιμοποιούν ανθρώπινα. Μάλλον είναι καθάρματα λόγω υπερβολικήηηηηηηηηηηης ανασφάλειας
  • elinamale @ 03.08.2010 00:56
    ο κόκο κι ο δίας του... ντουετάκι πάλι... ε δεν είναι κι έτσι... άμα έχει και καμιά όψη με ποσειδώνα;
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 00:56
    a re koko-syggnwmi, alla gelasa polu..endiaferousa info, pantws to oti xeroun na gamiountai :O
    @elina..ημ..ναι σε αυτό συμφωνώ...αυτό που επίσης έχω παρατηρήσει,είναι πως κριτικάρουν τους πάντες αρκετα πικρόχολα..ακόμα και δημόσια...έχω τύχει να σοκαριστώ κάπως απο τι έχω ακούσει απο πλουτώνιο άνθρωπο..
  • kokopuff @ 03.08.2010 00:58
    παιδια μαρεσει που ολοι εδω εχετε την εντυπωση (ψευδαισθηση καλυτερα) οτι τα ατομα ας πουμε που εχουν μια ταμπλεα κρονιου/πωσειδονιο/πλουτωνιου κτλπ , ειναι κατι θετικο. Κανετε τεραστιο λαθος. Αν ενα ατομο πρεπει να το καταταξεις σε μια τετοια κατηγορια ,κατα την γνωμη μου, εχει προβλημα. Και οσο πιο γρηγορα το καταλαβει και προσπαθησει τουλαχιστον να το διορθωσει τοσο καλυτερο. Μην ξεχναμε πως υπαρχουν και ατομα που ο ηλιος τους κανει μονο θετικες οψεις ,οπως εγω. Αλλα αυτα τα ατομα συνηθως δεν μπορουν να συννενοηθουν ευκολα με τους αλλους γιατι νιωθουν σαν την μυγα μεσα στο γαλα με ολους τους πυροβολημενους. Η μαλλον σαν το γαλα μεσα στην μυγα.
  • elinamale @ 03.08.2010 00:58
    ρατ είναι ψυχανάγκες. θέλει δουλειά για να πάρεις τη δύναμη του πλούτωνα και να τη στρέψεις προς τα μέσα, προς τις εσωτερικές αλλαγές. τους είναι πιο εύκολο να ασχολούνται με τους άλλους. δεν ξεβρακώνονται με τίποτα... άσε που άμα κολλήσει το κεφάλι τους έχουν εμμονές κάργα και μπορεί να γίνουν κι επικίνδυνοι.
  • elinamale @ 03.08.2010 00:59
    φέλις δεν σε ξεχάσαμε: απλά είσαι καρκίνος, σελήνη γαρ...
  • felis @ 03.08.2010 01:00
    εμενα ο ηλιος μου παντως δεν υπαρχει πουθενα!!!!!! ενα τριγωνακι κανει εκει με τον ουρανο και τιποτα αλλο!!!!!! και ειναι και στον 12ο! με ειναι κατασταση αυτη????
  • elinamale @ 03.08.2010 01:00
    δομ όχι. με αυτό το εξάγωνο έχουν γεννηθεί γενιεεεεεεεεεεεεες... εννοώ με ποσειδώνα με προσωπικούς: ή θα τους γλυκαίνει ή θα τους κάνει πιο επικίνδυνους...
  • felis @ 03.08.2010 01:01
    καρκινος????????????? δηλαδη???? για πες για πες!!!!
  • elinamale @ 03.08.2010 01:01
    κόκο σίγουρα όχι σαν τη μύγα στο σκατό;
  • kokopuff @ 03.08.2010 01:01
    οπως ειπα το θεμα ειναι Ο,ΤΙ οψεις και να εχεις να εχεις εξελιχθει πνευματικα ,να τις εχεις αναγνωρισει. Αυτογνωσια συνανθρωποι. Γιατι μην νομιζετε οτι οι πλουτωνιοι μπορουν να καταλαβουν να διαχειριστουν και να αντιμετωπισουν τα προβληματα τους. Μπορεις να αποδειξεις σε εναν κρονιο ολοφανερα π.χ. οτι ειναι φοβερα επικριτικος και απαισιοδοξος και να το δεχεται σαν κατι παραλογο, σαν προσωπικη επιθεση. Honey, wake up and smell the coffee λεω εγω
  • elinamale @ 03.08.2010 01:02
    φέλις η σελήνη δεν είναι κυβερνήτης του καρκίνου; τι μαθαίνουμε τόσον καιρό; θα μας χ... ο άστρο!
  • elinamale @ 03.08.2010 01:04
    κόκο συμφωνώ απόλυτα... οι ταμπέλες δεν είναι καλές, αλλά υπάρχουν. άντε να τις ξεκολλήσεις και να κινηθείς σε άλλη κατεύθυνση...
  • kokopuff @ 03.08.2010 01:04
    παιδια εχω την αισθηση οτι επειδη η ημιμαθεια (στην οποια βρισκομαστε οσοι ειμαστε παροντες) ειναι πιο επικυνδινη απο την αμαθεια ,οπως λενε , ισως η συζητη μας ειναι επικινδυνη για πολυ κοσμο. Ισως να πρεπει να μας αφηνουν να συζηταμε μονο υπο επιβλεψη απο καποιον actual γνωστη. Λεω εγω τωρα
  • felis @ 03.08.2010 01:04
    λοιπον το εβγαλα το συμπερασμα μου κι ας μη μου απανταει ο αγαπητος koko!!!! εχω εξελιχθει τοσο στις προηγουμενες ζωες που εχω κατι ψευτο οψεις ετσι για να μην βαριεμαι!!!!!
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 01:04
    kokokanarini, ntax...ntax kamari mas!
    PS δεν υπονόησα ποτέ πως είναι κάτι θετικό το να είανι καποιος πλουτώνιος/ουράνιος///κλπ..ίσα ίσα...γι αυτό το ανέφερα..εχω πάθει λέμε
     
    ελινα..ναι έχεις δίκιο..ίσως η ψωνάρα η σελήνη μου στον λέοντα, που θέλει πολύυυ προσοχή...γοητεύεται απο πλουτώνιους, που όντως προτιμούν να ασχοληθούν με τα δικά σου προβήματα και πέρνουν και τον όρο του ψυχιάτρου ώρες ώρες..
  • elinamale @ 03.08.2010 01:05
    κόκο μου τι κρόνος ήταν αυτός; θέλω δία πάλι... ειδήμονες δεν είμαστε σίγουρα...
  • felis @ 03.08.2010 01:05
    ναι ελινα!!! το ξερω αυτο!! αλλα δεν θελωωωωω!!!
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 01:07
    τον ψευδαισθησιάζει ακόμα περισσότερο θα έλεγα ντομινίκ, ως προς τις συναισθηματικές του αναγκες..
  • elinamale @ 03.08.2010 01:07
    ρε συ κόκο η φέλις θέλει απάντηση...
    φέλις μάλλον σε πείραζε πριν...
    ρατ, να ψάξω να βρω κι εγώ σελήνη στον λέοντα γιατί είμαι ένα υπερελεγκτικό κωλόπαιδο!
  • kokopuff @ 03.08.2010 01:08
    domini, η συγκεκριμενη οψη σε οποιονδηποτε χαρτη δινει στο ατομο μια ταση να απογοητευεται ασχημα συνεχεια και να ειναι στην κοσμαρα του συναισθηματικα. Και αυτο μαλλον προκυπτει απο το  γεγονος οτι οταν ηταν μικρος την μια η μαμα του το προσεχε και την αλλη το εκλανε , λεω εγω τωρα. Δειχνει θεμα με την μαμα παντως. Και ειναι πολυ καλη θεση για να τραβας πρεζονια/εξαρημενους  γυρω σου. 
  • elinamale @ 03.08.2010 01:09
    δομ τριγωνάκια κι εξαγωνάκια, χαλαρά πράγματα... τί αντιθέσεις μου λες; αυτός θα χάσει τη μπάλα και θα την πληρώνεις εσύ!
  • felis @ 03.08.2010 01:09
    ο koko εχει τα νευρακια του γιατι τον τσιμπανε τα κουνουπια μαλλον!!
  • kokopuff @ 03.08.2010 01:09
    αυτο που ειπε η ρατλ ακριβως δομινικ , το ειπε απλα και κατανοητα. αυτο ειναι. 
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 01:09
    οο καλά!νομίζω η μόνη σελήν που θα το υπερκτιμήσει αυτό :O άμα την συνσδυάσεις και με ιχθύ που γουστάρει μαζοχοκαταστάσεις, έχεις το τέλειο πακέτο έτοιμο.λέμε..Αλλά θα το θέλες ?
  • elinamale @ 03.08.2010 01:11
    τον πλούτωνά μου μέσα...
    φέλις μην τον τσαντίζεις γιατί δεν ξέρω τί θα σε αποκαλέσει!
  • kokopuff @ 03.08.2010 01:11
    τα ξαδερφια μου αυτη την στιγμη στον απεναντι καναπε παιζουν στο dod ! χθες παιζαμε μαζι πολυ πλακα αυτο το site !!!
  • elinamale @ 03.08.2010 01:12
    παιδιά οι ιχθύς είναι μεγάλα λαμόγια... κι έχω κι ωροσκόπο... και ποσειδώνα στον 10ο σύνοδο με μεσουράνημα...
  • kokopuff @ 03.08.2010 01:12
    ελινα , πες με και αγενη τωρα . Για να σε δουμε.
  • felis @ 03.08.2010 01:13
    χαχα!! δεν φοβαμαι τον koko ελινα!! βασικα με γραφει κανονικα οποτε ολα ενταξει μεχρι στιγμης!!!
  • elinamale @ 03.08.2010 01:13
    τί είναι το ντοντ; αμάν με τη νέα γενιά! ξεκολλάτε από το πισίιιιιιιιιιιιιιιιιι
  • kokopuff @ 03.08.2010 01:14
    ελινα, αυτη ειναι τελεια θεση για καλλιτεχνικα επαγγελματα ,ελπιζω να το ξερεις... δεν γνωριζω βεβαια ολο τον χαρτη, για αυτο απομονωμενα μιλαω
  • elinamale @ 03.08.2010 01:14
    όχι αγενής εσύ αγαπάκι! αλλά αφού θέλει τη γνώμη σου για τη σελήνη της που κάνει όψεις με όλους τους υπόλοιπους πλανήτες, γιατί δεν της κάνεις τη χάρη;
  • kokopuff @ 03.08.2010 01:16
    ελινα, ποια νομιζεις οτι εισαι για να λες στην νεα γεννια να ξεκολλησει απο pc? Τι χαζομαρες ειναι αυτες ? Οι εποχες αλλαζουν, get over it. Wifi σε λιγω θα εχει και στην στανη του μπαρμπα θωμα. Εντωμεταξυ δεν μπορω να φανταστω πως θα ημουν τωρα χωρις το ιντερνετ στην ζωη μου. Εχω εξελιχθει απειρα σαν ατομο απο αυτο και μονο. Και ολες αυτες οι γνωσεις που πηρα.. η διασκεδαση ακομα και η επικοινωνια. Αλλα ας μην μπουμε σε αυτο το θεμα τωρα
  • elinamale @ 03.08.2010 01:16
    κόκο μόνο καλλιτεχνικό δεν είναι το επάγγελμά μου... πολύ τεχνοκρατικό... θα μ' άρεσε το θέατρο όμως και μ' αρέσει πολύ μουσική [πιάνο, τζαζ κλπ ό,τι ικανοποιεί το αυτί μου].
    ο άστρο δεν έλεγε ότι είναι ο κυβερνήτης του 10ου και όχι τόσο ο πλανήτης;
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 01:17
    ΕΪΝΑΙ!!!!!εοεο ο ήλιος  μου είναι ο μόνος πλανήτης που μου χαλάει την υπόλοιπη σούπα της φωτιάς στον χάρτη μου...Ναι..είναι τεράστια λαμόγια κυρίως, γιατί ενώ ευαγγελίζονται την ανάγκη για αρμονία, ισορροπία, και συναισθηματική σταθερότητα..και στο τέλος καταλήγουν να ειναι αυτοί που πρώτοι έχουν αλλάξει...και ενώ προβάλλιυ στους άλλους τους χειρότερους φόβους τους, στο τέλος οι ίδοι είανι που τους ενσαρκώνουν..αυτοεκπληρούμενη προφητεία, με  συναισθηματικό projection...γαμησε τα (ψηλά και αγνάντευε..)
  • elinamale @ 03.08.2010 01:18
    για νετ έχεις δίκιο, αλλά ... [μη γελάσεις] εγώ δεν ξέρω τι είναι το wifi.
    Δεν είμαι υδροχόος εγώ παιδί μου, μπάσταρδο είμαι...
  • kokopuff @ 03.08.2010 01:18
    ελινα, εισαι εσυ μια.. τετοιες γαλυφιες θα κανεις και στον future γαμπρο για να τον τυλιξεις παρολη την πικροχολιαση σου. Θα τον ξεγελασεις τον καημενο , θα σε βοηθησει ο διας στον 7ο.
  • elinamale @ 03.08.2010 01:19
    ρατ με φώτισες πλήρως. θα το κανονίσω το ψαρόνι που έρχεται γύρω γύρω. και είναι ψάρι ψάρι [θαλασσινού όχι γλυκού]
  • omg @ 03.08.2010 01:20
    Συμμορφωμένη και υπάκουη στις αποπάνω οδηγίες,μπορεί καποιος που ξέρει να μου πει,τι παίζει με γεμάτο 12ο οίκο??Μεγάλη απορία μου!Δλδ,αν δε σου βγει σε αβέρτα απρόσωπη φιλανθρωπία (προτιμώ την επι προσωπικού),ή σε επείγοντα εγκλεισμό (προς το παρόν κυκλοφορώ ελεύθερη ανάμεσά σας),παίζει κι άλλη εναλλάκτική;;Κομματάκι καλύτερη/πιο ενδιαφέρουσα/από τις προηγούμενες;;
  • elinamale @ 03.08.2010 01:21
    κοκουλίνι μου!! είδες τα ψάρια είναι λαμόγια...
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 01:21
    ναι καλά..!οι υδροχοίνες χρήζουν respect..δεν ξέρω τι λέτε..το μόνο ζώδιο σε γυναίκες που συνεννοούμαι - άντε και λίγο οι αιγοκερίνες
  • elinamale @ 03.08.2010 01:22
    κόκο μου θα μιλήσεις ή να μιλήσω για 12ο;
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 01:22
    καλα, ελινάκι, αμά είναι άντρας ιχθεις....Γ@ma ακόμαααα πιο ψηλά-και όχι-μην αγναντεύεις..ΟΙ ίδιες ιδιότητες, στο ακόμα χειρότερο...Αναλωνόμαστε τόσο πολύ να πείσουμε τους άλλους για να συναισθηματα μας, που από την πολύ προσπάθεια, στη πορεία, έχουμε ξενερώσει..:O
  • elinamale @ 03.08.2010 01:23
    ρατ οι υδροχοίνες κοιμούνται όρθιες κι όταν ξυπνήσουν θα είναι η εποχή του οφιούχου!
    ομ τι εννοείς γεμάτος; πλανήτες;
  • elinamale @ 03.08.2010 01:25
    βρε ρατ αυτό το παρατήρησα, τι κυκλοθυμία είναι αυτή; βοήθεια! ναι, αμά θα ξενερώσω κι εγώ όμως... κι άντε γεια!
  • elinamale @ 03.08.2010 01:25
    φέλις για 12ο; ο κόκο παίζει ντοντ...
  • kokopuff @ 03.08.2010 01:27
    elate re sorry eixa ena arguement . 
  • elinamale @ 03.08.2010 01:27
    δομ νομίζω το παίζουν... άμα τους βάλεις κάτω τα ομολογούν όλα και χωρίς βασανιστήρια...
  • elinamale @ 03.08.2010 01:28
    omg;
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 01:28
     omg--αυτό που θα πω, είναι απο όσα έχω παρατηρήσει και λίγοπου έχω διαβάσει..άρα όχι απάντηση ειδικού..
    Δυσκολία έκφρασης καταρχήν...ο 12ος...Επίσης, ροή έμπνευσης..αλλα πολύ εσωτερική...χρειάζεται κατάλληλο πεδίο για να εκφραστεί και "υλοποιηθεί" καλλιτεχνικά..
    Εσωτερισμός, μυστικισμός, αλλά και πάλι όπως είπα μεγάλη προδιάθεση για τέχνη..
  • kokopuff @ 03.08.2010 01:29
    Τι λεγαμε ? αα ναι ρωτησε η omg για 12ο. Πλιζ ας μην το πιασουμε αυτο τωρα ειναι μεγαλο κεφαλαιο θα ανεβασω ποστ και θα πιασουμε και τον  stardome και τον gp να τοποθετηθουν. Εχω πολλαααααααααααααααααα να πω και να γραψω και απειρες ερμηνειες. Τωρα που δεν εχω τιποτα να κανω στο αγαπητο κωλοχωρι του μπαμπα θα ακουτε συχνα νεα μου. ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΞΕΦΥΣΑΕΙ ? Α ειπα ,μηπως.
  • omg @ 03.08.2010 01:29
    @elinamale thanks!!!!Εννοώ τριπλή σύνοδο Αφροδίτης/Δία/Κρονου στο Ζυγό!Με Πλούτωνα παρόντα αρκετά πιο 'κει (υψηλή ορολογία),αλλά λόγω συνόδου με ακμή 1ου να μπαίνει στον Ωροσκόπο (όπως πληροφορηθηκα προσφάτως)!Είμαι καινούρια στο αστροθέμα γενικά,ελπίζω τα παραπάνω να βγάζουν νόημα!
  • elinamale @ 03.08.2010 01:30
    εγώ δεν ξεφύσηξα πάντως; δεν αρέσει ο 12ος σ' αυτό το σάιτ. έχω κάνει ερωτήσεις και μόνο ο στάργκαζερ απαντάει.
  • kokopuff @ 03.08.2010 01:30
    οσο για τους ιχθυς , αν ειναι αυθεντικοι ιχθυς ειναι τρελες τρομπες. Don't even get me started. Ξεχνανε τα συναισθηματα τους τοσο γρηγορα οσο οι κωλοτοξοτες. Οι μεν θελουν συνεχως ρομαντζο και οι δε συνεχως καρβουνο στην μηχανη και περιπετεια. Μπιτσ πλιζ
  • omg @ 03.08.2010 01:31
    @Rattlesnakes,ευχαριστώωωωωωω!Οκ!Καταλαβα!Οκ,το 'χεις!!
  • elinamale @ 03.08.2010 01:32
    όχι ρε γμτ αφρο και κρόνο εκεί; τα άλλα τα πιασα... θα σε σώσει ο πλούτωνας από 1ο αν μάθεις να τον διαχειρίζεσαι. ζόρικα πράγματα... να μάθεις να μιλάς. πού είναι ο ερμής και η σεληνη;
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 01:33
    ναι είναι πολύ εσωστρεφείς οι ιχθείς..και άπειρα κυκλοθυμικοί..Αλλά ένα θετικό τους είναι πως αν είναι εκέι συναισθηματικά, θα είναι εκεί, και θα δώσουν γη και ύδωρ..ΕΠίσης, έχουν μία ανεκτικότητα στην διαφορετικοτητα, ακι σητν οποια περίεργη συμπεριφορα του άλλου..και άμα αγαπούν καταπίνουν πολλά..Το θέμα του ιχθύ ωστόσο είναι πως άμα του κλονίσεις τον μύθο που έχει χτίσει γύρω σου, τον κουράσεις πολύ με ανασφάλειες που του δημιουργείς, εκεί θα αρχίσει χωρίς ο ίδιος να το ξέρει καν, να αλλάζει εσωτερικά και απέναντι σου (ενώ τονίζω αυτές τις αλλαγές θα τις προβάλλει πρώτα πάνω σου, σαν φόβο πως ΕΣΥ αλλάζεις..) και μετά αργά και σταδικά θα φροντίσει να αποκοπή..ΣΟΣ...στη διαδικασία αποκοπής, δεν πρόκειτια να πάρεις είδηση,,πότε έχει ξεκινήσει μέσα του....
  • elinamale @ 03.08.2010 01:34
    χαχαχα κοκο αυτό κόλλησε σαν νέο σλόγκαν... πλιζ.
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 01:36
    κοκο, καμάρι μου ναι συμφωνώ, αν έχει και άλλα νερά ο χάρτης είανι τρελέ τρόμπες..
    επίσης..ο μεγάλος μου έρωτας..-τοξότης, με ωροσκόπη τοξότη...άσε..μην το ανοίξουμε το θέμα..
    (τα εχωσα σε άλλο topic..)
  • elinamale @ 03.08.2010 01:37
    παιδιά σόρυ που θα το πω χοντρά: είναι πολύ γλυκά πλάσματα οι ιχθείς αλλά δεν είναι για να στηρίζεσαι... άλλα ντ' άλλα... κι εγώ σκέφτομαι να συνεργαστώ με έναν...
  • omg @ 03.08.2010 01:37
    @Elinamale,σκλαβωμένη!Τόσο σοβαρή η κατάσταση??Τι να πω..Δε μου'χει βγει σε κακό,ακόμη!Παίζει να ευθύνεται για "βαριά περιστατικά" σε ερωτική/προσωπική ;;Περιμένω επιστροφή Κρονου,οσονούπω (με μεγαλη χαρά,καταλαβαίνεις)!Σελήνη Ταυρος,Ερμής Παρθένος!Και Ουρανός στον 1 (τέλη) σε Σκορπιό σε τετραγωνο με Ηλιο Λέοντα!(όλο και χειροτερευει)!!
  • kokopuff @ 03.08.2010 01:37
    rattle, μαυρη μου βλεπω εχεις κανει διατριβες επι διατριβων πανω στο θεμα.. δεν θα εχεις αφησει μαλακα για μαλακα.. εγω προσωπικα το εχω ξεπερασει το τρυπακι "abusive relationships"  (συναισθηματικα παντα) , until recently. Πλεον δεν καταπινω τιποτα.. θα βρω καμια μιλφ να συννενοουμαι τουλαχιστον (κρονος στον 7ο ) .μπιτσ πλιζ
  • elinamale @ 03.08.2010 01:38
    η omg έχασε τη μπάλα: καλέ πού είναι ο ερμής και η σελήνη σου;
    φέλις πού πήγες; δομ;
  • kokopuff @ 03.08.2010 01:38
    rattle, θυμασαι σε ποιο ποστ τα χωσαμε ΑΓΡΙΑ και ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ στους τοξοτες ? πωπω τι ηταν αυτο? να το ξανακανουμε καμια μερα, χαχαχαχ
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 01:39
    εξαρτάται την συνεργασία...το δύσκολο μαζί τους (μας) είναι πως τη δουλειά και τα προβλήματα της θα τα αντιμετωπίσουν πολύ συναισθηματικά..το οποίο είναι τεράστιο problem..ΑΛλά σε φάση συνεργασία με φιλαράκι..είναι τα καλυτερα παιδιά.(ntax, exw gemato 11o oiko, kai isws eimai teleiws ypokeimeni se ayto..ιsws na min einai toy ixthy..)
  • elinamale @ 03.08.2010 01:41
    ομ κοίτα: η αφρο στον 12ο κρατάει πολλά πράγματα και καταπιέζει την πραγματική φύση της αφρο που είναι το ωραίο, το όμορφο κλπ σε σύνοδο με κρόνο τώρα η άφρο καταπιέζεται ακομη περισσότερο. για την επιστροφή μην πολυχαίρεσαι αν διελαύνει από 12ο... ουρανός στον 1ο εντάξει δικιά μου... απλά τα νεύρα με ρέγουλα... ερμής σελήνη τι οίκο;
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 01:41
    hahahahahah KOKO eipes thn megali alitheia....i prwti mou sxesi..itan stelium ston leonta..
    o megalos erwtas (naiiii na xanaanoixoume topic na tous ta xwnoume-goustarw) , imoun in love 7 xronia..taxidepsame pantou mazi..sygkatoikousame..zisame dramata, pathi , xwrismous..STELIUM toxotis..
    esxatws de ,e peritrygyrizei enas ploutwnios leontas..
    ayto den to les proswpiki zwi ixthy,...asylo to les..
  • elinamale @ 03.08.2010 01:42
    κόκο εσένα με κρόνο 7ο όπως κι εμένα με κρόνο 7ο, βλέπω να παίρνουμε κανά ραμολί... εμένα πάντως θα χει και λεφτά... στο γάμο μας θα πίνουμε τσαγάκι και θα τρώμε γιαούρτια...
  • elinamale @ 03.08.2010 01:44
    ρατ ευχαριστώ για τις κατευθυντήριες.
    δομ θα συνηθίσεις, απάντα με ένα σχόλιο σε πολλούς μαζί. εμένα με βολεύει.
    όσο για την φέλις... τώρα μιλάει ο 12ος. τη ρωτάω; τίποτα!
  • kokopuff @ 03.08.2010 01:44
    elina, μαζεψε την συνοδο κρονου/δια σου και μην μου μιζεριαζεις γιατι θα σε τιμωρησω
  • elinamale @ 03.08.2010 01:45
    και πλουτώνιος και λέοντας; αυτός θα χει κρυμμένα μαστίγια στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου... παναγια παρθένα...
  • felis @ 03.08.2010 01:45
    εδω ειμαι ελινα!! μονο εσυ με αναζητας πια!!!!!!!!!
  • kokopuff @ 03.08.2010 01:45
    κουκλες , υπαρχουν δυστυχως κ αλλα ατομα που επιζητουν την (μεταμεσονυχτια) φυσικη μου παρουσια . Σας καληνυχτιζω ..τα λεμε , φιλια 
     
    xxxxx
  • elinamale @ 03.08.2010 01:47
    κόκο αλήθειες λέω η καημένη, κοίτα να παντρευτείς νωρίτερα από μένα για να ρθω. αργότερα θα χω αρθρίτιδα...
    για να δω για κρόνο στον 12ο. Ο τόνι μπλερ είχε κρόνο 12ο. Νομίζω καλή θέση για πειθαρχία...
  • elinamale @ 03.08.2010 01:48
    φιλιά αγαπάκι!! καλό ντοντ!
  • felis @ 03.08.2010 01:49
    κλασσικος καρκινολεων!!!! να μας δειξει οτι εχει και περαση εκτος του οτι ειναι εξυπνος!!!!!!! καληνυχτα koko!!!
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 01:50
    kalinyxta diasimo mirko karkinaki
     
    ελίνα, μιλάς σε ιχθυ μην λές τέτοια γουστάρει περισσότερο..το χειρότερο δεν το είπα...(μπάινω σε συναστρία τώρα..) αφρο του στενότατη σύνοδο με β.δεσμό μου, σελήνη μου πάνω στον βόρειο δεσμό του..α και μια στενότατη επίσης σύνοδος σελήνης μου με τον ήλιο του που μου πέφτει τον 7..
    τις χειροπέδες τώρα η μετά?
  • omg @ 03.08.2010 01:50
    Και ο Διας που πέφτει καπάκι,τίποτα δεν κάνει;;Και ότι τους πάει ο Ζυγός τίποτα επίσης;;Εννοειται,δε χαίρομαι!Αλλά αφού δεν το γλιτώνω,λέω να το απολαύσω!..Σελήνη στον 8ο!Και Ερμή,11!
  • elinamale @ 03.08.2010 01:50
    παιδιά λοιπόν
     
    Κρόνος στο δωδέκατο (12ο) οίκοΜπορεί να υπάρχουν αισθήματα κατωτερότητας και έλλειψη αυτοπεποίθησης. Χρόνια προβλήματα υγείας μπορεί να προκύψουν εάν οι υποσυνείδητοι φόβοι δεν έρθουν στο φως. Μπορεί να υπάρχει μια αγάπη για τη μοναξιά, η εργασία να είναι στο παρασκήνιο ή το άτομο να κάνει μια εργασία στην οποία υπάρχει μικρή επαφή με το κοινό.Με καλές όψεις: Επιτυχία στην απομόνωση, σε ήσυχες και επιμελείς απασχολήσεις. Χωρίς όψεις: μυστικοί εχθροί που απεργάζονται την πτώση του ατόμου. Το άτομο είναι επιφυλακτικό, έχει τάση για τη μοναξιά, επιθυμεί να εργάζεται μυστικά, απαρατήρητα και να ζει μόνο του. Μυστικές λύπες, φόβοι και απογοητεύσεις, ενδεχόμενο εγκλεισμού σε κάποιο ίδρυμα. Αν ο πλανήτης Ουρανός είναι αντίθετος: απρόβλεπτες και παράξενες εχθρότητες, δυσμένεια, απώλεια της αξιοπιστίας. Αν ο Άρης είναι αντίθετος: κίνδυνος βίας, ληστείας ή αυτοκτονίας. Αν ο Ερμής είναι αντίθετος: διανοητικές διαταραχές, παραισθήσεις. Αν ο Ήλιος ή η Σελήνη είναι αντίθετα: τάση για αδυναμία, μελαγχολία.
      www.orion.viviti.com
     
  • elinamale @ 03.08.2010 01:52
    ρατ... μμμμ ωραίες οι σύνοδοι αλλά είναι κίντερ έκπληξη!
  • elinamale @ 03.08.2010 01:53
    σελήνη στον 8ο; από το κακό στο χειρότερο...
    ερμής στον 11ο. μιλάς μιλάς... και τί λες επί της ουσίας; τίποτα... κάνει καμιά όψη τουλάχιστον;
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 01:53
    δηλαδή?
    κοίτα εγώ ακόμα ε΄χω το μυαλό μου κολλημένο...στο τοξοτάκι...μεγάλη πίκρα και πόνος..
    επίσης η αντίθεση αφρο μου με πλούτωνα του μας διέλυσε both..
  • elinamale @ 03.08.2010 01:54
    ρατ στον 7ο σου = εσύ θα τον βλέπεις σαν σύντροφο ζωής. αυτός;
    νομίζω η καλύτερη όψη φώτων σε συναστρία είναι τρίγωνο. η σελήνη σου στο βδ είναι λίγο βασανιστικό δέσιμο. η άφρο θα σε βοηθήσει μάλλον...
  • elinamale @ 03.08.2010 01:56
    δομινίκη πού είναι όλοι αυτοί; σε ποιον οίκο;
  • elinamale @ 03.08.2010 01:57
    ρατ ο γέγονε γέγονε! ξεκόλλα...
    ρατ πες μου μία γνώμη για πλούτωνα σύνοδο σελήνη, τρίγωνο αφρο και αντίθεση άρη στη συναστρία.
  • elinamale @ 03.08.2010 01:58
    φέλις μου όλα οκ; βαρέθηκες; η σελήνη σου πού είναι;
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 01:58
    nai ισws ελινα..thanx.. hm. nai ta trigwnakia iliwn selinis ta eixame me toxoti...opws episis kai synodous iliou dia, (kai apo tis dyo pleyres..) kai polla alla..
    akoma palevw na to xeperasw...kai oute pistevw pws tha xanazisw kati toso entono..
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 01:59
    miso!!!!!(skeftomoun toxoti...Kai mplokare to systima..:O)
  • felis @ 03.08.2010 02:00
    ολα οκ!! διαβαζω αυτα που λετε! στον 1ο ειναι η σεληνη μου!!!
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 02:02
    pluto synodo selini....-WOW!!sexualiki elxi, ximeia, magnitismos..pneymatiki exelixi kai gia tous dyo!
     
  • elinamale @ 03.08.2010 02:02
    δομ πραγματικά δεν μπορώ να τα συνδυάσω. Ίσως θα έλεγα ότι οι ανώτερες σπουδές - εξωτερικό σχέσεις με ξένους θα παρεμποδιστούν από την τύχη [ήλιος] και από αυτοσαμποτάζ [σελήνη άρης] και ίσως λόγω κακής εκτίμησης [ερμής]. Ατυχία στα θέματα του 9ου. Επειδή όμως το τετράγωνο είναι δύναμη, μπορείς να τα ανατρέψεις υπέρ σου.
  • omg @ 03.08.2010 02:03
    Χαχχαχα!Ελινα μου,σ'ευχαριστώ για όλα!Κρατάω μόνο Πλούτωνα σύνοδο με ωροσκόπο,ήλιο στο Λέοντα σε μεσουράνημα,και σελήνη στον Ταυρο..,δηλαδή.Αγιε μου Σώστη,Σωσε με!.Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για το χρόνο σου και τις γνώσεις σου!Και λέω επί τη εικαιρία,να καταγγείλω κι εγώ αντρες Ιχθείς! (και ειδικά αυτόν που ο Πλουτωνας μου τετραγωνιζει τους Δεσμούς της Σελήνης του)..(καμένο χαρτί,απ'όπου κι αν το πιάσεις..)
  • elinamale @ 03.08.2010 02:03
    ρατ το ότι δεν θα ξαναζήσω κάτι έντονο εγώ το λέω κάθε φορά που τελειώνει κάτι και τελικά το αναιρώ στην πορεία. όσο μεγαλώνω ζω πιο έντονα πράγματα γιατί είμαι πιο συνειδητοποιημένη.
  • elinamale @ 03.08.2010 02:06
    φέλις, καρκίνος καραμπινάτος... πόσες όψεις η σελήνη;
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 02:06
    πλούτωνας τριγωνάκι άφρο..επίσης καλό!ομαλή ροή ενέργειας....(έχω ζήσει τιν αντίθεση..που είναι απο τα πιο δύσκολα..) αυτός όμως που έχει την άφρο, είναι αυτός που βλέπει τον άλλον σαν σωτηρία και healing απο προηγούμενες σχέσεις..ευνοείε επίσης σαν όψη την μεταμόρφωση και των 2..
     
    πλούτωνας αντίθεση άρης..ΟΠΑ..πολύ ενέργει επίσης..η οποία όμως μπορέι να βγει σε ανταγωνιστικότητα, προσπάθεια επιβολής του ενός στον άλλο κλ..αυτη η όψη θέλει κολάντρισμα..
  • elinamale @ 03.08.2010 02:08
    ρατ ευχαριστώ!! α ρε ψάρακλα...
  • elinamale @ 03.08.2010 02:09
    παιδιά μην κουράζεστε για μένα...αλήθεια... ήθελα να δω βιωματικά πώς το έχετε ζήσει, αν...
  • felis @ 03.08.2010 02:10
    5 ελινακι!!! ασε!! μου εκανες την καρδια περιβολι!!!! μα καρκινος?? τους σιχαινομαι!!
  • elinamale @ 03.08.2010 02:11
    ρατ ο τοξότης πρέπει να σε έχει στοιχειώσει. όποτε σε βλέπω γι' αυτόν μιλάς...
    πότε έληξε;
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 02:11
    esy eisai i selini, afro, aris????
    Άμα ο ψαρρης είναι ο πλούτωνας συλλαλητήρια....!
    (να μας καλέσετε στην βουδιστική τελετή που θα κάνετε αντί γάμου στις ινδίες, για να ενωθείτε spirutually..)
     
  • felis @ 03.08.2010 02:11
    α και παρεπιπτωντως!! εμενα μου αρεσει πολυ το ονομα σου!!!!!! ασε να σε κοροιδευουν!!! ειναι δυναμικο!!!!
  • elinamale @ 03.08.2010 02:12
    φέλις, μη σιχαίνεσαι ποτέ αυτό που είσαι!! κακόοοοοοοοοοοοο...
    σε πειράζω βρε... και κοίτα, δεν είναι και για να τους σιχαίνεσαι τους καρκ. είναι γλυκά παιδιά, λίγο κλαψιάρικα και παθαίνουν εύκολα συναισθηματικό κοκομπλόκο... υπομονή θέλουν...
  • felis @ 03.08.2010 02:14
    αχ δεν ξερω ρε ελινα!!! μπερδευτηκα σημερα λιγο!!! δεν ξερω και πολλα για αυτους αλλα συνηθως δεν τους συμπαθω καθολου!!! πολυ κλαψα ρε αδερφε!!!!! εγω δεν ειμαι ετσι!!!
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 02:14
    ton gnwrisa to 2003...ta ftiaxame to 07..(pernage ton g@@mo krono stin selini tou, aka partheno..)
    ο τοξότης...δεν με έχει στοιχειώσει απλά..είχα αρρωστήσει κανονικά..(χρειάστηκα φάρμακα..)
    έληξε τον απρίλη..αρχικά αλλά ακόμα τραβιόμαστε αλλά αυτός τρaβάει ζόρια, ψυχολογικά δικά του..άλλαξε χώρα μετά απο άπειρα χρόνια εξωτερικό..και μαζί με τη ζωή άλλαξαν και τα συνιασήματα του απέναντι μου..
  • omg @ 03.08.2010 02:14
    Σύνοδος Σελήνης με Πλούτωνα FTW!5 Χρόνια!Και τα μυαλά στα κάγκελα!!!!
  • elinamale @ 03.08.2010 02:15
    ρατ: σύνοδος σελήνης [δικής του] με πλούτωνα [εγώ], άφρο [εγώ] τρίγωνο με πλούτωνα, άρης [αυτός] πλούτων [εγώ]. στο γενέθλιο εγώ 2 τετράγωνα και 1 τρίγωνο με πλούτωνα με προσωπικούς, αυτός πλούτωνα γιοκ. έχω συνηθίσει λίγο στα πλουτώνια... θα φύγει κολυμπώντας...
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 02:17
    Α καλά!!! πάει ο ψαρρής θα του φύγει η μαγκία..really..ton lypama me tetoies opseis..
    εγω με μια αντίθεση και μόνο της άφρο μου με πλούτωνα του και παραλίγο να δω τις ρίζες απο ραπανάκια
  • omg @ 03.08.2010 02:18
    @Rat,κινηματογραφικό το story!!Λιώνω!
  • elinamale @ 03.08.2010 02:19
    ρατ, άστο και ό,τι βγει στο μέλλον. μη χάνεις χρόνια. αν ήσουν 40άρα θα σου λεγα κυνήγα το.
    αν θες παιδάκια και οικογένεια, το ξέρεις μάλλον ότι δεν... βγαίνει.
    ομ, μήπως να φύγω εγώ πετώντας; η σύνοδος είναι στον 8ο τον δικό μου και τον δικό του.
    φέλις, είναι σκληρά παιδιά τα καρκινάκια. αυτό το -άκια τους έχει μείνει από παλιά... λίγο οι εναλλαγές στη διάθεση κ οι μελλοδραματισμοί με κουράζουν εμένα...
  • elinamale @ 03.08.2010 02:20
    κορίτσια δεν σας είπα το σημαντικότερο! έχει άλλη...
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 02:21
    μωρε όλοι το ίδιο έλεγαν..πως ζούμε κινηματογραφικό στορυ me πολύ ψυχεδέλεια..
    (βάλει και κάτι όωεις της άφρο μου με τον ποσειδώνα του, και ¨Αλλα πολλα..)
    βάλε και το γεγονος, πως γυρνάγαμε ανα την ευρώπη...βάλε το ότι είμασταν τελιώς πύρινο ζευγάρι..τι έμεινε?
    σχέσεισ είχα πριν απο αυτόν...μετα απο αυτόν όμως δνε είαμι ο ίδιοσ άνθρωπος πια..
  • elinamale @ 03.08.2010 02:21
    ρατ τι έκανε αυτή η αντίθεση πια;
  • elinamale @ 03.08.2010 02:22
    άκου ρατ, αυτά τα συναισθήματα είναι ωραία όταν τα ζεις. πήρες κι έδωσες. ε φτάνει όμως, ώρα να πας παρακάτω... πάλι τα ίδια...
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 02:23
    παιδιά και οικογένεια δεν θέλω..το κουλό είναι πως αυτός παλιότερα μίλαγε για γάμους και παιδιά..αλλα του το ξέκοωα γιατί ήξερα..πως κατα βάθος είναι άνθρωπος ελεύθερος και ασυμβίβαστοσ..(ευτυχώς μου το αναγνώρισε στο τέλος..πως βρήκε τον εαυτό του μαζί μου..)
    αυτά ήταν ξεκάθαρα..δεν είναι σοτυσ στόχους μου ο γάμος και η οικογένεια..
    εγω μιλάω για τη μεταφυσλική έλξη..που ότι και να γινόταν..ήταν αδύνατο να μείνουμε μακρυά ο ένας απο τον άλλον..
  • felis @ 03.08.2010 02:25
    μεταφυσικη ελξη ε? κακο πραγμα παιδια... ψυχοφθορο..
  • elinamale @ 03.08.2010 02:26
    μμμ ναι το καταλαβαίνω αυτό... αλλά είμαι και λίγο έως αρκετά κρόνια... έχω περάσει φάσεις εξάρτησης βέβαια, αλλά τις έχω βάλει κάτω με το νυστέρι και έχω απαλλαγεί...μάχη εγώ με εμένα... τα υπόλοιπα τα απομυθοποίησα... πάντα υπάρχει κάποιος που θα σε έλξει... αλλά είναι αυτό που είπε ο κόκο στο ποστ. αν αναρωτιέσαι, μάλλον δεν ταιριάζεις!
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 02:27
    μεταφυσική έλξη¨2003: σε βλέπω, με βλέπεις, ακαριαίο..κάπου γνςριζόμαστε..κυταρρική μ΄νημη απο άλλες ζωές παγώνει ο χρόνος και για τους 2..και οι 2 μετά ψάχνουμε τηλφ ο ένας του άλλου απο όπου μπορούμε να τα βρούμε..
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 02:29
    elina..xerw ayto to kronio pou les..exw kyverniti toy xarti mou krono..(vl wroskopo aigokerw..)
    se ayto pou eipe o koko..den  symfwnw..9den xerw an exete orexi na analysw giati..)
     
  • elinamale @ 03.08.2010 02:29
    ρατ, τα έχω ζήσει... αλήθεια... πάει... ψόφιο... βλέπεις κανέναν εδώ; εγώ βλέπω άλλες 4 υπέροχα συναισθηματικές κυρίες...
  • omg @ 03.08.2010 02:29
    Στον δικό μου 8,επισης!Απ'αυτήν την ιστορία μάσησα με την αστρολογία!Και τα "τρία" κλειδιά το ένα ήταν αυτό!Το απόλυτο love story,και το απόλυτο ταμείο ως είθισται!Όλα τα λεφτά,λέμε!Αλλα΄,αξιζε από-λυ-τα!He is my man,και τέλος!Εν τω μεταξύ,κανουμε και καμιά γύρα σε άλλα ζωδια,αλλά το happy end επιτάσσει πανηγυρικη επανασύνδεση στα 30! Δηλαδή,εαν η ζωή μου είναι ταινία,που ειναι,δε δεχομαι αλλη εξελιξη.-
  • elinamale @ 03.08.2010 02:30
    ρατ να σου αφιερώσω ένα τραγούδι. είναι για το αν αναρωτιέσαι ή όχι. στάκα...
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 02:32
    το ξέρω ελίνα...το ξέρω..αυτό είναι που με πειράζει περισσότερο..η φθορά..
    να βλεπεις να ξεφτίζει..( με όποιον τροπο) το συναίσθημα..
    και όχι μόνο η φθορά του ανθρώπινου..αλλά και η δικιά μας αλλαγή..
    η ιστορία αλλάζει ανάλογα με την μνημη του αφηγητή..
     
  • elinamale @ 03.08.2010 02:32
  • elinamale @ 03.08.2010 02:32
    φιλιά ντομινικ!
  • omg @ 03.08.2010 02:34
    Ελίνα,πολύ γενναιόδωση σε κόβω για Κρόνια!!Λάθος;;;Κρόνια,σημαίνει και Μοιραία,εξάλλου..αν εχω καταλαβει άλλ''αντ'αλλων,θα επιμείνω (προφανώς) στη δική μου εκδοχή!!
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 02:34
    δεν το παίζει γμτ..
  • omg @ 03.08.2010 02:35
    Καληνύχτα,Δομηνίκη!Πολλά φιλιά!
  • elinamale @ 03.08.2010 02:35
    ομ χαίρομαι που είδατε ο ένας τον άλλον τελικά! το ψάρι ας κόψει το κεφάλι του, είμαι πολύ κουρασμένη από εμένα...
  • elinamale @ 03.08.2010 02:36
    είναι abba when all is said and done άκου το!
     
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 02:37
    http://www.youtube.com/watch?v=YCOXnJsO7tA&feature=related
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 02:37
    eyxaristw...
    akou kai to diko mou...
  • elinamale @ 03.08.2010 02:37
    δεν είμαι και πολύ γενναιόδωρη αλλά ευχαριστώ για το κοπλιμέντο!! πλουτώνια είναι η μοιραία, η σκορπιός λέμε τώρα... ποιος ξέρει; κρόνια είναι η ρεαλίστρια... η αιγόκερως
  • elinamale @ 03.08.2010 02:39
    ρατ standing calmy at the crossroads, no desire to run 
    there' s no hurry anymore when all is said and done
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 02:39
    ta lyrics...skotwsan..eyxaristw..
  • elinamale @ 03.08.2010 02:41
    ομ να κάνω και την ευχή μου: είθε να είστε πάντα αγαπημένοι, να στηρίζετε ο ένας τον άλλο και να εξελίσσεστε μαζί. Μακάρι να βγείτε κερδισμένοι και συμφιλιωμένοι από όλες τις μάχες!
     
    ρατ είσαι καψούρα! κόφτο!
  • omg @ 03.08.2010 02:42
    Καλά άστο,για Σκορπιούς έχω τοποθετηθεί παλιότερα!ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ!Ρατ,τσέκαρε και "Παιδικά Παιχνίδια" από Κραουνακη-Νικολακοπούλου ..,μη θυμηθω και ΑΣΜΑΤΑΡΑ "Αυτή η νύχτα μενει"..,ολ τάιμ κλάσικ!
  • Rattlesnakes @ 03.08.2010 02:43
    elina, goustarw ton krono sou, me epanaferei sta egkosmia !
    καληνύχτα σας..4 ladies talking..πολύ όμορφο τελικά..!
  • elinamale @ 03.08.2010 02:43
    κορίτσια εγώ σας είπα ότι δουλεύω αύριο; ήταν πολύ ωραία η κουβέντα. σαν να ήπια μία μπύρα με τις κολλητές! ladies'  night! είστε όλες πολύ γλυκές και όχι γλυκανάλατες...
  • omg @ 03.08.2010 02:44
    Ευχαριστώ πολύ,Ελίνα!Το μείζον επετευχθη..I ve been there!! (τ'αλλα λεπτομέρειες..)
  • elinamale @ 03.08.2010 02:45
    ομ εγώ θα τα βάλω αύριο!! σας φιλώ παιδάκια! όνειρα γλυκά!
    φέλις κι εσύ αν και δεν ξέρω πού είσαι!
  • omg @ 03.08.2010 02:45
    Όντως.Τελεια ήταν...Φιλιά σε ολες!Καληνύχτα,κορίτσια
  • felis @ 03.08.2010 02:51
    καληνυχτα κι απο μενα!! δεν συμμετειχα στο τελευταιο κομματι αλλα σας διαβαζα κι ευχομαι σε ολες να γινει το καλυτερο!!! φιλιαααα!!!
  • lamantarin @ 03.08.2010 11:16
    koko den yparxeis leme! filia mikro katharmataki!!***
  • astropeleki @ 03.08.2010 12:40
    "Αλλιως ασπρη μερα θα δεις μονο αν παθεις γλαυκωμα. "
    γλαυκωμα...???

έχουν γενέθλια 249 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάρκος, Μαρκέλα

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...