παρακαλώ περιμένετε...

Μια σύντομη εισαγωγή στην Ωριαία Αστρολογία

  • 6976710130 @ 26.01.2013 20:29
    καλησπέρα θα ηθελα να κανω κάποιο σχόλιο όσο αφορα την ωριαία αστρολογία
    ο κυβερνήτης της τριπλότητος τι ρόλο παίζει στην ωριαια και ποτε τον χρησιμοποιούμε
    ευχαριστω
    περιμένω απάντηση
  • Noni @ 31.10.2011 00:05
    Καλησπέρα, μερικές απορίες διαβάζοντας για την ωριαία.
    Μπορούμε να κατασκευάσουμε έναν χάρτη και να θέσουμε δύο ερωτήματα διαφορετικής φύσεως ή κάθε ερώτημα απαιτεί ξεχωριστό χάρτη; Επίσης, ποιες όψεις είναι οι συγκλίνουσες και ποιες οι αποκλίνουσες; Μπορεί πχ μία ''θετική'' όψη τριγώνου να είναι αποκλίνουσα; Ο υπολογισμός του χρόνου με μπερδεύει...
  • yiotd @ 13.10.2011 14:26
    Καλημέρα σε όλους, ήθελα να κάνω μια ερώτηση για την ωριαία αστρολογία που τη διερευνώ όλο και περισσότερο χάρη στη βοήθειά σας.
    Όταν σε ερώτηση για τρυφερή συνάντηση με το άτομο που με ενδιαφέρει, οι σημειοδότες δεν κάνουν όψη όμως και οι 2 κάνουν όψη (τρίγωνο & εξάγωνο) με τον Πλούτωνα (στον 1ο οίκο), μπορεί να θεωρηθεί θετική η απάντηση της ερώτησης? Ρωτάω διότι διάβασα πως  όταν υπάρχει ένας τρίτος πλανήτης με τον οποίο κάνουν όψη οι σημειοδότες αυτό παίζει ενα θετικό ρόλο.
    Ευχαριστώ πολύ.
  • Journey @ 22.09.2011 19:51
    Δεν θυμάμαι αν είχα  ξανακούσει για ωριαία όταν πρωτοδιάβασα αυτά τα άρθρα.
    Θυμάμαι όμως καλά οτι δεν είχα καταλάβει τίποτα διαβάζοντάς τα
    Λίγο καιρό μετά θέλω να σας ευχαριστήσω για μία τόσο συγκροτημένη προσπάθεια να μας εισαγάγετε στην ωριαία που αυτήν με τη σειρά της μας παροτρύνει να γνωρίσουμε την παραδοσιακή αστρολογία, να μάθουμε ξανά το λόγο των άστρων , να υιοθετήσουμε την αστρο-λογική.
    Τελικά κάθε journey αρχίζει με την οποιαδήποτε αφορμή
     
    Ευτυχής που έχω στη διάθεσή μου  τα 2 αυτά άρθρα,
    ./Luvs
    ./J
     
    Πι.Ες. Εσείς χαμογελάτε που όλοι στο site ξαφνικά άρχισαν να ασχολούνται τόσο ενθέρμως με την ωριαία? Εγώ ναι 
  • Magneto @ 22.09.2011 14:44
    Η Ωριαία μπορεί να δώσει απαντήσεις σε ερώτηση του τύπου... 
    "τι να κάνω για να .....?"
     
    ????????
  • mariahl @ 29.08.2011 14:56
    fotoula ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Ημερομηνία 29.8.2011, ώρα 12:58 και τόπος Αθήνα. Επόμενο βήμα = γάμος.
  • fotoula @ 29.08.2011 14:36
    αν θες ανέβασε ξεχωριστό πόστ.... με ημερομηνία, ώρα και τόπο ερώτησης...
    επίσης, εξήγησε τι εννοείς με το 'επόμενο βήμα.....' - δηλ, παρουσίασε πιο καθαρά την ερώτηση
  • mariahl @ 29.08.2011 14:05
    Έθεσα ερώτημα για το αν η σχέση θα προχωρήσει στο επόμενο βήμα και ο χάρτης μου έβγαλε τα παρακάτω:
    η ερωτούσα ωροσκόπος Σκορπιός (Άρης), και Αφροδίτη στην Παρθένο, Σελήνη ερωτηθέντος στην Παρθένο (Ερμής) και 7ος στον Ταύρο (Αφροδίτη).
    Απο αυτά τα λίγα βασικά στοιχεία σε πρώτη φάση καταλαβαίνει κανείς κάτι να με βοηθήσει στο ερώτημά μου γιατί είμαι αρκετά αρχάρια με τα αστρολογικά? Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  • Stargazer @ 24.08.2011 18:10
    gb488, έχουμε και λέμε:
    1ος οίκος εσύ, και η Σελήνη ασφαλώς εκτός αν είναι απασχολημένη αλλού.
    7ος οίκος ο αντίδικος.
    2ος οίκος, τα λεφτά σου, ο δικηγόρος σου, οι μάρτυρές σου.
    10ος οίκος ο δικαστής και γενικά η ακροαμαμτική διαδικασία και
    4ος οίκος η ετυμηγορία.
    8ος οίκος τα λεφτά του άλλου.
    Οι βασικοί οίκοι είναι αυτοί. Δουλεύουμε με το ίδιο σκεπτικό, όπως και στις ερωτήσεις σχέσεων. Ποιος θέλει ποιον δηλαδή. Μας ενδιαφέρει κυρίως ο δικαστής προς τα πού γέρνει και ποιος από τους δύο θα φτάσει γρηγορότερα (η πρώτη όψη) στον κυβερνήτη του 4ου.
  • gb488 @ 18.07.2011 16:53
    το πρωί έθεσε εδώ στο site ένα ερώτημα σχετικά με μια δικαστική διαμάχη που έχω. Τώρα αποφάσισα να ασχοληθώ λίγο και με την ωριαία, έθεσα το ερώτημα, έφτιαξα το χάρτη και προσπαθώ να δω τι θα βγάλω. Αναφορικά με τον οίκο που σχετίζεται με το ερώτημα, δεδομένου ότι η ερώτηση είναι αν θα πάρω τα χρήματα που θα διεκδικήσω, θεωρούμε ότι αυτός είναι ο 8ος (κι άρα ψάχνουμε και τον κυβερνήτη του); Διότι το ερώτημα είναι αν θα είναι θετική η έκβαση της υπόθεσης (άρα 7ος για μικρά δικαστ΄ρια;;; κι ως εκ τουτου θα πάρω τα χρήματα (8ος μάλλον - λεφτά απο άλλους)...
  • iliaki_v @ 25.04.2011 11:30
    έθεσα ένα ερώτημα επανασύνδεσης στην ωριαία.θέλω να δω αν πέτυχα την απάντηση. το ερώτημα αφορούσε επανασύνδεση. Η ερωτούσα δηλαδή εγώ είμαι Δίας (ωροσκόπος στην 01 24 16 του Τοξότη) και Αφροδίτη (ως γυναίκα) η οποία βρίσκεται στον Κριό, στο ζώδιο αδυναμίας της στις 4ο 23' 51''). Η Σελήνη του ερωτηθέντος άντρα βρίσκεται στον Υδροχόο, άρα κυβερνήτης της είναι ο Κρόνος. Στην ακμή του 7ου οίκου του άντρα βρίσκονται οι Δίδυμοι, άρα κυβερνήτης ο Ερμής. Κι επειδή είναι άντρας, του δίνω και τον Ήλιο που βρίσκεται στον Ταύρο (ζώδιο που κυβερνάται από την Αφροδίτη κι επομένως "αγαπά" την Αφροδίτη της γυναίκας). Δίας και Ερμής ετοιμάζονται να κάνουν σύνοδο, με τον Ερμή να βρίσκεται στην 12° 58' 00" του Κριού και τον Δία να βρίσκεται στην 20° 49' 60" Κριού. Επίσης, ήλιος άρης και Δίας τυγχάνουν κυβερνήτες του 5ου οίκου. Η απάντηση είναι θετική και μάλιστα σε σύντομο χρονικό διάτημα? ευχαριστώ. Το ερώτημα τέθηκε στις 24/4/2011 ώρα 22.20 με τόπο την αθήνα. όποιος μπορεί ας με βοηθήσει. ευχαριστώ πολύ.
  • silia81 @ 30.10.2010 02:24
    ice...ευχαριστώ πολύ...
    Τον απέναντι οίκο , 9ο δηλαδή, να κοιτάξω για ποιό λόγο;;
    Στα υπόλοιπα μάλλον καταλήγουμε στα ίδια συμπεράσματα...  Όσο για τον Ήλιο με την Αφροδίτη δεν βλέπω φως...δεν πρέπει να σχηματίσουν απομακρυσμένοι πια μετα απο μήνες( χμμμ) να σχηματίσουν κάποιο τρίγωνο , για να δω φως;
  • ice @ 29.10.2010 14:53
    silia81 με βαση οσα εχω καταλαβει κι εγω τοσο ο δικος σου δεικτης (Ηλιος) οσο και ο δεικτης της καριερας (Αφροδιτη) οντας στον 3ο οικο δεν καλοπερνανε (ανηκει στους κατιοντες οικους). Η δε Αφροδιτη ειναι και αναδρομη (δες το παραδειγμα στο αρθρο και θα κανεις την αντιστοιχια). Οσο για την συνοδο με τον ηλιο δες το σημειο στο αρθρο που γραφει για τον καμενο πλανητη. Με εξαιρεση τις ερωτησεις περι σχεσεων η συνοδος με Ηλιο δινει αδυναμια στην Αφροδιτη (και σε οποιονδηποτε αλλον πλανητη). Παρ'ολ'αυτα για να μη σε μαυριζω περισσοτερο η συνοδος-καυση ειναι αποκλινουσα οψη. Χθες και σημερα ειναι η κορυφωση της. Αρα σε ενδιαφερει η επομενη οψη που θα κανουν. Αρα αυτο ειναι σχετικα θετικο. Δεν καταλαβα γιατι αναφερεις και τον 7ο οικο βεβαια...Ισως εχει να κανει με το ερωτημα σου. Επισης επειδη απ'οτι λες εχει μπλοκαρει η ζωη σου γενικοτερα (απεναντι εχεις και εναν Κρονο νααα με το συμπαθειο...που πας ρε Καραμητρο?) δεν ξερω αν θα ηταν πιο διαφωτιστικο να δεις τον δεικτη του 9ου οικου. Ελπιζω να σε βοηθησα λιγο...
  • silia81 @ 29.10.2010 01:57
    Απορώ πάντως πως σας βγαίνουν τόσο θετικά παραδείγματα...Εγώ πάντως όσες φορές κι αν προσπάθησα να κάνω τον χάρτη όλα μαύρα μου βγήκαν. Με τελευταία φορά , που υπήρξα και πιο συγκεντρωμένη, να ρωτάω για επαγγελματικό θέμα ( αν θα βρω δουλειά ή εν πασει  περιπτώσει επειδή το θέμα είναι πιο πολύπλοκο και αφορά κατεύθυνση ζωή που με έχει  παραλύσει γιατί δεν ξέρω τί πρέπει να κάνω στη ζωή μου- να τα διαλύσω όλα ή να συνεχίσω; απευθύνθηκα στον 10 ο οίκο. Με κυβερνήτη ωροσκόπου τον Ήλιο (Λιονταρι) στον 3ο οίκο, κυβερνήτη μεσουρανήματος την Αφρο στον 3ο κι αυτ΄΄η και ( άιντε) κυβερνήτη 7ου Κρόνος( υδροχόος) στον Ζυγό...κερδίζουν οι άλλοι σωστά; Το ότι ο ήλιος με την Αφροδίτη( κυβερν. μεσουρανήματος) κάνουν σύνοδο λέει κάτι;  Μάλλον όχι...Τί άλλο να κοιτάξω;; Και το αστείο είναι πως έχω την άισθηση πως ακόμα κι αν φτιάξω ξανα χάρτη πάλι χάλια θα βουν όλα...
    Καμμιά βοήθεια, παρακαλώ ( γιατί έχω φτάσει σε οριακό σημείο);;
  • tessy1969 @ 28.10.2010 20:56
    Stargazer,σ'ευχαριστούμε και για τις νέες διευκρινίσεις!Αναμένουμε τα παραδείγματα και τις απόψεις για 5ο και 7ο...με τρομερό ενδιαφέρον!
    sgouromallousa,LOL!
  • Journey @ 28.10.2010 19:49
    @sgouromallousa, respect

     
  • sgouromallousa @ 28.10.2010 19:43
    @Αγαπητε Σταργκειζερ
    Προς διευκολυνση ολων μας προτεινω να μας παραθεσετε παραδειγματα(βαρβατα κατα προτιμηση ,που να γινεται κακος χαμος απο πλανητες περιπλανωμενους και καζιμια και καυσεις και εγω δεν ξερω τί αλλο) που να απαντουν στις παρακατω πιο ''δημοφιλεις'' ερωτησεις:
    ''Ερωτικες''
    1ον)΄΄Γνωρισα τον Θανάση,θα τα φτιαξουμε?Και πότε?''
    2ον)΄΄Τα χω με τον Θανάση,πόσο καιρό θα κρατήσουμε?΄΄
    3ον)΄΄Θα το πάρει το κορίτσι τελικα ο Θανάσης?(δηλαδη εμενα)΄΄
    4ον)΄΄Χωρισα με τον Θανάση,θα τα ξαναβρω μαζι του?΄΄
    5ον)΄΄Τον Θανάση τον γυροφέρνει και η τσ..λα η Μιμή.Ποιά θα καταφέρει πρώτη τον Θανάση?΄΄
    6ον)΄΄Θα συγκατοικησουμε με τον Θαναση?Και πως θα παει?
    7ον)΄΄Εχω δίλημμα.Θανάσης ή Μάκης?΄΄
     
    ΄΄Επαγγελματικες΄΄
    1ον)΄΄Εδωσα τόσα βιογραφικα.Θα βρω καπου δουλεια?Πότε?΄΄
    2ον)΄΄Εδωσα βιογραφικο στην ταδε δουλεια.Θα με δεχτουν?Η' θα προτιμησουνε τον Θαναση αντι για εμενα?΄΄
    3ον)΄΄Χρωσταω λεφτα παντου.Πότε θα ξεχρεωσω?΄΄
    4ον)΄΄Επιθυμώ δάνειο.Θα το πάρω ?Και πότε θα το παρω?΄΄
    5ον)΄΄Τα πραγματα δεν πανε καλα στην δουλεια μου.Θα απολυθω?Ή οχι?Και ποτε?΄΄
    6ον)΄΄Πότε θα πάρω πτυχίο?΄΄
    7ον)΄΄Θα βρω χρήματα για μεταπτυχιακό?΄΄
    8ον)΄΄Θα καταφερω να μετακομίσω?΄΄
    9ον)΄΄Μου προτειναν δουλεια σε επαρχια ή εξωτερικο και δεχτηκα.Θα παει καλα?΄΄
     
    ΄΄Υγειας΄΄
     
    1ον)΄΄Εχω σοβαρο προβλημα υγειας.Θα επιλυθεί?Και πότε?΄΄
    2ον)΄΄Θα κανω εγχειρηση.Θα παει καλα?΄΄
     
    Για να μην κανουμε μισες δουλειες.LOLOLOLOL!!!

     
    Δουλειες με φουντες ανοιξαμε!
     
  • vAIRsiFIRE @ 28.10.2010 18:44
    Looooool Oliak!!
  • ice @ 28.10.2010 17:42
    προσπαθωντας να λυσω την απορια που εθεσα πιο πριν εφτιαξα εναν δευτερο ωριαιο που αφορουσε εμενα και την "αντιπαλο", και ηταν πολυ διαφωτιστικο το γεγονος οτι ενω ο πρωτος χαρτης εδειχνε καυση του δικου μου δεικτη (Ερμης) αρα μηδενικη δυνατοτητα πρωτοβουλιας που ειναι και η αληθεια εδειχνε επισης και καυση της Αφροδιτης κατι που με προβληματισε σε σχεση με τα γεγονοτα και σκεφτηκα αν η Αφροδιτη ειναι δεικτης της "αντιπαλου". Οταν εφτιαξα τον δευτερο ωριαιο εμφανιστηκε (τυχαια συμπτωση) η Αφροδιτη ως δεικτης της "αντιπαλου" ναι μεν σε καυση (που ισχυει) αλλα στον Σκορπιο (που συναδει με τα γεγονοτα). Δεν ξερω αν ειναι σωστη η παραλληλη επεξηγηση των δυο ωριαιων αλλα με τα οσα εχω καταλαβει απο ωριαια αστρολογια εβγαζε νοημα.
  • delfinokoritso @ 28.10.2010 15:34
    Stargazer είσαι φοβερός!! Και το άρθρο σου!!! Δώσε μας κι άλλα παραδείγματα για να μάθουμε.
  • oliak @ 28.10.2010 14:51
    Παρακαλώ να απαντήσετε στην ερώτηση της vairs, θέλω να στείλω βιογραφικό!!!
  • Stargazer @ 28.10.2010 14:19
    ice, λίγη υπομονή μέχρι το επόμενο άρθρο, για να εξετάσουμε 5ο και 7ο και τις απόψεις που έχουν διατυπωθεί γιατί δεν υπάρχει απόλυτη συμφωνία μεταξύ των αστρολόγων.
  • fefe @ 28.10.2010 14:10
    ΕΧΩ ΜΠΛΕΞΕΙ ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ......ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ
  • ice @ 28.10.2010 14:05
    ειναι τρελη πορωση η ωριαια....και φοβερη εξασκηση! η πρωτη απορια μου ειναι η εξης: αν θελω να κανω ερωτηση για μια σχεση οπου εχω ομως "αντιπαλο" πως θα χειριστω τους δεικτες? διαλεγω τον Ηλιο για το αλλο ατομο και τον κυβερνητη του 7ου για δεικτη του "αντιπαλου"? Ή μηπως πρεπει να επιλεξω τον 5ο οικο (αφου η σχεση δεν υφισταται ακομα) για να βρω τον δεικτη του ατομου που με ενδιαφερει και να κρατησω τον δεικτη το 7ου για να τον αντιπαλο?
  • Stargazer @ 28.10.2010 11:10
    Παιδιά, χωρίς να έχει κανείς τον χάρτη μπροστά του, δεν μπορεί να απαντήσει. Οπότε θα δώσω μερικές γενικές πληροφορίες στα ερωτήματα που τέθηκαν.
     
    Στα ερωτήματα σχέσεων, ο Ήλιος συμβολίζει την αρσενική φύση του άντρα και η Αφροδίτη τη θηλυκή φύση της γυναίκας. Αν αυτοί οι δύο έρχονται σε επαφή, αυτό μας λέει ότι υπάρχει σωματική έλξη και πιθανότατα θα γίνει σχέση. Κάτι βεβαίως που είναι βασικό, αλλά αν οι δύο κύριοι δείκτες μας έχουν μια σχέση αντιπάθειας, τότε ως προσωπικότητες τα δύο άτομα βλέπουν διαφορετικά τα πράγματα κι αυτό μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στο μέλλον.
     
    manini, αυτό που λες είναι καύση κι όχι καζίμι. Εδώ όμως, όπως λέω και στο άρθρο, η "καύση" είναι το ζητούμενο. Θέλουμε την ένωση Ήλιου και Αφροδίτης. Ένας πλανήτης όμως στον Σκορπιό, τι αντιπαθεί; Την Αφροδίτη. Ο Ήλιος αυτός θα έρθει μεν σε ένωση με την Αφροδίτη, αλλά χωρίς τη θέλησή του, για κάποιους άλλους λόγους πιθανότατα.
     
    delfinokoritso, στη συγκεκριμένη ερώτηση μας ενδιαφέρει αφενός ο κυβερνήτης του 10ου (δικαστής) να συμπαθεί εσένα κι όχι τον άλλο, ο κυβερνήτης του 4ου (απόφαση) επίσης να συμπαθεί εσένα, τα λεφτά του άλλου (8ος) να είναι σε καλή κατάσταση και να έρχονται σε επαφή μέσω όψης ή με τον κυβερνήτη του 1ου ή με τον κυβερνήτη του 2ου.
     
    Μου αρέσει πάντως που ασχολείστε και που το βρήκατε ενδιαφέρον θέμα. Επαναλαμβάνω πως ακόμη κι αν σνομπάρει κανείς την ωριαία, δεν παύει να αποτελεί την καλύτερη αστρολογική γυμναστική που υπάρχει. Φτιάχνεις μούσκλια.
  • manini @ 28.10.2010 10:29
    1. καζίμι πχ Ήλιος 4 μοίρες και 40 λεπτά στο σκορπιό με αφροδίτη 6μοίρες και 1 λεπτό ?
     
    2. Όταν η αφροδίτη είναι ο δείκτης του ερωτήματος για ερωτήσεις σχέσεων , (βάση της απάντησης στην Tessy1969 ) μπορούμε να την εξετάσουμε και ως την γυναίκα που ρωτάει στην σχέση ? και να δούμε τι όψη έχει με τον ήλιο (άντρα) ?
  • delfinokoritso @ 28.10.2010 01:39
    Εγώ που αναρωτιέμαι αν παει καλά το δικαστήριο για διατροφή (λεφτά που έχουν να κάνουν με άλλους, 8ος οίκος) και η ακμή του 8ου είναι στους Ιχθύες, άρα κοιτάω τον Δία ο οποίος είναι ανάδρομος στους Ιχθύες αλλά θα γυρίσει σε ορθή φορά, σημαίνει ότι θα πάει καλά το δικαστήριο??? Somebody help me!!!
  • delakovia @ 27.10.2010 23:57
    Η ωριαια λειτουργει!!!!Εκανα την ερωτηση μου το πρωι, που αφορουσε σε ερωτικη σχεση.Στον εβδομο ειχα καρκινο και η σεληνη ηταν στους διδυμους.Με το που αλλαξε ζωδιο η σεληνη ειχα την απαντηση που περιμενα(τηλεφωνικως).
  • soula @ 27.10.2010 23:21
    Παιδιά μια βοήθεια pleasee! Προσπαθώ πολλή ώρα να σχεδιάσω τον ωριαίο χάρτη για ένα συναισθηματικό θέμα που με απασχολεί πάρα πολύ. είναι θέμα επανασύνδεσης και κατέληξα στα εξής: βγήκα με ωροσκόπο δίδυμο, στον πρώτο οίκο του χάρτη είναι ο δίδυμος  - κυβερνήτης Ερμής, και η σελήνη επίσης στον 1ο οίκο. Στον 7ο οίκο είναι ο τοξότης - κυβερνήτης Δίας. Άρα τρίγωνο, σωστά??? Πείτε μου παιδιά μια γνώμη! Τα έχω κάνει λάθος ή υπάρχει θετική εξέλιξη?
  • valiaadion @ 27.10.2010 23:13
    Κ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
  • vAIRsiFIRE @ 27.10.2010 23:01
    νομιζω αν και δεν ειμαι σιγουρη αν ισχυει για την ωριαια, οτι θα κοιταξεις τον κυβερνητη του 7 και τι οψεις κανει.. αλλα καλυτερα να απαντησει ο 'ατενιστης' γιατι εγω πρωτη φορα επιχειρω κατι τετοιο..
  • valiaadion @ 27.10.2010 22:53
    οκ vairsifireαλλα δεν καταλαβα αν θες να κανεις ερωτηση για το τι θα κανει αλλο προσωπο..πχ,αν θα επικοινωνησει κλπ.τι κανουμε /τα δικα μας βλεπουμε η τα δικα του?
  • vAIRsiFIRE @ 27.10.2010 22:45
    ρε συ βαλιαντιον.. μην πτοεισαι, εγω μπορει για αλλη μια φορα να λεω μαλ$#%!!
    Τι θαυμαζεις?? Κανε ερωτησουλα, παιξε μπαλα!
  • valiaadion @ 27.10.2010 22:22
    βρε vairsifire σε θαυμαζω,μια απλη ερωτησουλα ηθελα να κανω και εχ γινει κουβαρι..οιμε
  • vAIRsiFIRE @ 27.10.2010 22:15
    Αχμμμ ...τωρα που το σκεφτομαι βεβαια (και επειδη ειμαι εκ φυσεως αισιοδοξη μεχρι αηδιας, (Διας στον τοξοτη στο 6) ο κρονος σημαινει και υλοποιηση.. χε χε
  • vAIRsiFIRE @ 27.10.2010 22:09
    Σημερα ειναι η μερα του παιδιου (ξερω οτι θα το μετανιωσω αργοτερα που καθομαι και παιζω με τους χαρτες και δεν δουλευω)
     
    Λοιπον, ειναι εκπληκτικο αν το καταλαβα σωστα!
    Εκανα μια ερωτηση (για την ερωτηση) που με βασανιζει εδω και αρκετο καιρο.. "Θα πετυχει αυτο που θελω να κανω επαγγελματικα? (Να ανοιξω εκδοτικο οικο, οπου η μεταφραστρια και εδουσα αρχη θα ειμαι εγω?)
    Αποτελεσματα? Ωροσκοπος Τοξοτης.. κυβερνητης του τοξοτη στον 3 οικο στους ιχθυες (συνοδο με ουρανο, ξερω οτι ειπατε να κραταμε τους εξωκρονιους απεξω, αλλα στο συγκεκριμενο εχει νοημα να το αναφερω γιατι θελω να προβω σε κατι τελειως καινοτομικο, βεβαια δεν ξερω αν εχει σημασια αυτο για την ωριαια) και η σεληνη ειναι στους διδυμους στον 7..
    Ολα δειχνουν θετικα ετσι??
    ΟΜΩΣ βλεπω τον κρονο ακριβως στην ακμη του 10 και αυτο με τρομαξε, να τον λαβω υποψιν? η να σταματησω εκει που οριζει το αρθρο ...ωροσκοπο- κυβερνητη - σεληνη?
  • tessy1969 @ 27.10.2010 21:11
    Stargazer,σ'ευχαριστώ τόσο πολύ.
    Ναι,το πόσο ισοπεδωμένη είμαι το νιώθω στο πετσί μου.Είναι πάντα εντυπωσιακό όμως να βλέπεις την πραγματικότητα αποτυπωμένη σ'έναν χάρτη.
    Η Αφροδίτη λοιπόν είναι στην 6η κι ο Ήλιος στην 3η του Σκορπιού.
    1)Καμμένη λοιπόν;
    2)Δεν είναι ήδη σε σύνοδο;
    3)Ο Ερμής (κυβερνήτης των ΙΙμων όπου είναι η σελήνη)δεν παίζει ρόλο πού είναι;Είναι κι αυτός στον 5ο και στις 9 του σκορπιού.Άρα κι αυτός σε σύνοδο με Αφροδίτη και με Ήλιο και καμμένος.
    4)Η Σελήνη σε τετράγωνο με Δία και ο Κρόνος σε τετράγωνο με ωροσκόπο.Αυτά τα δύο τετράγωνα δεν είναι αρνητικές ενδείξεις ή δεν έχουν να κάνουν;
    5)Παίζει ρόλο να κοιτάμε την ποιότητα του ωροσκόπου και του ζωδίου που είναι στην ακμή του οίκου που μας ενδιαφέρει;(ωροσκόπος καρκίνος-ακμή 7ου αιγόκερως).Ή μόνο τους κυβερνήτες;
    6)Τι θα κοιτάξω για να πάρω μια ιδέα για το πόσο καιρό πρέπει να περιμένω αυτή τη φορά;(γιατί παίζει αντίθεση Αφροδίτης-δικής μου,σωστά μάντεψες-Πλούτωνα σ'αυτή τη σχέση)...
     
     
  • Stargazer @ 27.10.2010 19:58
    tessy1969, στις ερωτήσεις σχέσεων (κατά Frawley), ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΕΣ, στον άντρα θα δώσουμε και τον Ήλιο, ενώ στη γυναίκα και την Αφροδίτη. Οπότε, αν ρωτάει γυναίκα, θα της δώσουμε τον κυβερνήτη του ωροσκόπου (τον βασικό δείκτη), τη Σελήνη και την Αφροδίτη. Στην περίπτωσή σου, η Σελήνη είναι και ο κυβερνήτης του ωροσκόπου, οπότε έχεις δύο δείκτες.
    Δεν έχω τον χάρτη μπροστά μου, οπότε θα αποφύγω τα πολλά-πολλά. Η Σελήνη στον 12ο δεν είναι απαγορευτική, γιατί εδώ μας περιγράφει πλήρως την κατάσταση. Είσαι χάλια. Και δεν χρειαζόσουν την ωριαία για να στο πει αυτό, το ήξερες. Βλέπεις όμως πόσο καλά περιγράφει την κατάστασή σου. Επίσης, μου λες για το αποκλίνον τρίγωνο Σελήνης-Κρόνου. Που μας λέει ότι ήσασταν μαζί, αλλά δεν είστε πλέον. Ο Κρόνος είναι μια χαρά στον Ζυγό και στον 4ο, άρα αυτόν καλά τον βλέπω. Όμως, ναι μεν είναι καλά, αλλά συγχρόνως αγαπάει και την Αφροδίτη, τον δεύτερο δείκτη σου. Κι αν δεν κάνω λάθος (κοίταξε τον χάρτη) Ήλιος και ανάδρομη Αφροδίτη στον Σκορπιό (και ο δεύτερός σου δείκτης δεν είναι καλά - αναμενόμενο) θα έρθουν σύντομα σε σύνοδο. Ναι μεν δεν είναι οι κύριοι δείκτες, θα θέλαμε και κάτι παραποάνω, αλλά θα το έβλεπα ως μία θετική ένδειξη. Οπότε, μην απελπίζεσαι από τώρα. Δώσε μία πίστωση χρόνου.
  • AriesLeo @ 27.10.2010 19:22
    sas euxaristw johnny k stargazer!
     
    k na pou telika eimai pio "krios" ap'oso nomiza haha
  • tessy1969 @ 27.10.2010 18:35
    Stargazer,αν έχεις χρόνο και διάθεση...Γιατί δεν θέλω να κάνω την αρχή σε μια ατέλειωτη σειρά ερωτήσεων που μπορεί να προκύψουν,αν αρχίσεις ν'απαντάς...
    Για ένα θέμα,που όχι μόνο πηγάζει από μέσα μου,αλλά με καίει και με τσουρουφλίζει 24 ώρες το 24ωρο,επιχείρησα μια ωριαία χτες βράδυ.Ο χάρτης που προέκυψε είναι πολύ κοντά σ'αυτόν που έχεις στο παράδειγμα.Βγήκα με ωροσκόπο Καρκίνο λοιπόν και η Σελήνη στους ΙΙμους στον 12ο.Άρα σε πρώτη φάση...δυσκολία στο να πραγματοποιηθεί αυτό που θέλω.Σωστά;
    Κι αφού το ερώτημα έχει να κάνει με πιθανή επανασύνδεση,είδα τον 7ο-κενός-στον Αιγόκερω.Άρα,κυβερνήτης ο Κρόνος.Και διάβασα τι έγραψες για το τρίγωνο Σελήνης-Κρόνου και την αποκλίνουσα όψη.Και ο Κρόνος στον 4ο,στον Ζυγό.Και σε τετράγωνο με τον ωροσκόπο,δηλαδή εμένα.
    Βλέπω τίποτα άλλο για να είμαι σίγουρη για τα αρνητικά συμπεράσματα...ή αυτά είναι αρκετά;
  • boa @ 27.10.2010 17:40
    υπέρευχαριστώ και πάλι... εν αναμονή λοιπόν!
  • Stargazer @ 27.10.2010 17:36
    Ο κυβερνήτης του 10ου μέσα στον 10ο, δεν μας λέει και τίποτα το ιδιαίτερο. Μας λέει πως η δουλειά είναι ισχυρή. Και; Εμένα με ενδιαφέρει πώς η δουλειά βλέπει εμένα. Κι αυτό θα το δω με βάση τον πίνακα του Πτολεμαίου.
  • Stargazer @ 27.10.2010 17:35
    Αν δεν κάνει όψη, θα κοιτάξουμε μήπως η Σελήνη κάνει όψη (συγκλίνουσα πάντα). Εξαρτάται βέβαια από το είδος του ερωτήματος. Μπορεί να μη χρειαζόμαστε όψη, όπως λέω και στο άρθρο. Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να φέρουμε δύο πλανήτες σε επαφή, που δεν τους ανέφερα στο άρθρο. Κάντε λίγη υπομονή να ανεβούν κάνα δυο παραδείγματα.
  • boa @ 27.10.2010 17:29
    εννοώ πως αν ο κυβερνήτης του 10ου ήταν μέσα στο 10ο...
    (ελπίζω να μη σε κουράζω...)
  • boa @ 27.10.2010 17:26
    ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου 
  • boa @ 27.10.2010 17:25
    οκ... και σε ένα ερώτημα που δεν υπάρχει αντίπαλος; κοιτάμε τον κυβερνήτη του 1ου και αν κάνει όψη; αν η όψη "φεύγει" σημαίνει πως μάλλον αργότερα;
  • Stargazer @ 27.10.2010 17:10
    boa, όχι δεν φτάνει. Τι μας λέει βασικά αυτή η θέση; Ότι τον πλανήτη τον ενδιαφέρει πάρα πολύ το θέμα αυτού του οίκου. Π.χ. ο κυβερνήτης του 1ου στον 10ο οίκο, σε ένα ερώτημα δουλειάς. Ναι, ο ερωτών έχει μεγάλο ενδιαφέρον για τη δουλειά, γι'αυτό και ρωτάει άλλωστε. Είναι θετική ένδειξη, αλλά με ποια έννοια; Ότι η δουλειά δεν μπορεί να σε αγνοήσει, δεν θα πετάξει δηλαδή στα σκουπίδια το βιογραφικό σου. Σου δίνει μεν ένα μπόνους, αλλά δεν φτάνει. Θα θέλαμε ΚΑΙ ο κυβερνήτης του 10ου να σε βλέπει με καλό μάτι και να μην βλέπει με καλό μάτι τους "αντιπάλους" σου, δηλαδή τον κυβερνήτη του 7ου.
  • sgouromallousa @ 27.10.2010 16:58
    Τζονι σε ευχαριστώ για την συμβουλη σου.Διοτι απο αποψη ωριαιας οντως ο Ήλιος ΄΄καιει΄΄ τον Ερμη που ειναι ο κυβερνητης του εκτου οικου.
    Δηλαδη δεν γινεται τιποτα.
    Αλλα για να μην πεσω στα Ταρταρα θα προτιμησω να σκεφτω λογικα.Πως δεν ειμαι αστρολογος και απο ενα αρθρο και μονο δεν μπορω να εξαγω σοβαρή απαντηση.
    Αλλωστε και ο Σταργκειζερ αυτο προτεινει.
    Ευχομαι τα καλυτερα!!!!
  • boa @ 27.10.2010 16:52
    stargazer καλησπέρα!
    Μια ερώτηση: έστω ότι ο δείκτης του ερωτήματος είναι στον οίκο εκείνο που συμβολίζει το αντικείμενο του ερωτήματος και σε καλή θέση για τον πλανήτη... είναι καλό σημάδι; φτάνει σαν θετική "απάντηση" και τι άλλο πρέπει να κοιτάξουμε;
     
    (έστω για εξάσκηση...)
     
  • Stargazer @ 27.10.2010 16:36
    Μερικές διευκρινήσεις, λοιπόν.
     
    Οι αριθμοί δίπλα από τους πλανήτες είναι αριθμοί μοιρών. Επειδή μας ενδιαφέρει αυτός ο αριθμός κυρίως στα όρια και στα πρόσωπα για τα οποία δεν έκανα καμιά αναφορά στο άρθρο, δεν το εξήγησα, αλλά καλό είναι ίσως να πούμε τώρα δυο πράγματα.
     
    Βλέπουμε π.χ. ότι ο Ήλιος είναι σε έξαρση στο ζώδιο του Κριού. Σε ΟΛΟΚΛΗΡΟ το ζώδιο του Κριού. Δίπλα όμως από τον Ήλιο έχει τον αριθμό 19. Ο Ήλιος λοιπόν θεωρείται πως έχει την ΑΠΟΛΥΤΗ έξαρσή του στην 19η μοίρα του Κριού. Μη δώσετε ιδιαίτερη σημασία, γιατί είναι δυσδιάκριτα τα όρια ανάμεσα στην έξαρση και την απόλυτη έξαρση. Δείτε το απλά ως έναν επιπλέον ενισχυτικό παράγοντα. Στα όρια, που μας ενδιαφέρει απόλυτα αυτός ο αριθμός, σημαίνει την τελευταία μοίρα, στην οποία ο εκάστοτε πλανήτης βρίσκεται στα όριά του. Βλέπουμε π.χ, πάλι στον Κριό, στη στήλη των ορίων, τον Δία αρχικά και μετά τον αριθμό 6. Αυτό σημαίνει ότι οι πρώτες 6 (0 έως 5ο 59΄) μοίρες του Κριού είναι τα όρια του Δία. Αν βρίσκεται ο Δίας εκεί στον χάρτη μας λέμε ότι ο Δίας είναι στα όριά του. Ένας άλλος πλανήτης εκεί, λέμε ότι βρίσκεται στα όρια του Δία. Τον Δία τον ενισχύει ελαφρώς αυτή η θέση (όχι όμως τόσο ώστε να μπορούμε να εξάγουμε ασφαλές συμπέρασμα), ενώ ο άλλος πλανήτης εκεί μας λέει ότι έχει ένα μικρό ενδιαφέρον για το ο,τιδήποτε συμβολίζει ο Δίας στον χάρτη μας.
     
    Καύση και καζίμι = Η διαφορά ανάμεσα στην καύση και το καζίμι είναι ότι ενώ το να είσαι γύρω από τον Ήλιο είναι εξαιρετικά επικίνδυνο, το να είσαι στην καρδιά του Ήλιου, σημαίνει ότι ο βασιλιάς σου απλώνει το χέρι και σου λέει, έλα να συγκυβερνήσουμε μαζί.
     
    Όσον αφορά στα ιατρικά θέματα, η μία λύση είναι να πάρουμε τον 6ο οίκο, αλλά ο John Frawley έχει μια άλλη μέθοδο που βασίζεται και στο μοντέλο του Ιπποκράτη, την οποία εγώ προσωπικά βρίσκω άκρως ενδιαφέρουσα. Απαιτεί όμως ιδιαίτερη εξειδίκευση. Όσοι από σας είστε γιατροί ή σκοπεύετε να γίνετε, πραγματικά θα άξιζε τον κόπο να ασχοληθείτε.
     
    Να σημειώσω τέλος, ότι δεν μπορείτε να περιμένετε μόνο από αυτό το άρθρο για να εξηγήσετε έναν ωριαίο χάρτη. Καλά κάνετε και φτιάχνετε χάρτες, αλλά κάντε το για εξάσκηση, χωρίς να περιμένετε σοβαρές απαντήσεις. Δεν φτιάχνουμε έναν ωριαίο χάρτη με τη λογική "Για να σκεφτώ κάτι να ρωτήσω, φάση έχει!". Το ερώτημα πρέπει να πηγάζει από μέσα μας. Καλό κουράγιο!
     
  • tessy1969 @ 27.10.2010 15:49
  • johnnyG @ 27.10.2010 15:36
    επειδή σγουρομαλλούσα, η διαφορά μεταξύ καλού και κακού είναι 12 λεπτά και 30 δεύτερα αν κάνεις τις πράξεις. έτσι απλά.
     
    είναι καλό νομίζω σε ό,τι κάνουμε να έχουμε λίγο υπόψη τί αντίκτυπο εχει στον εαυτό μας, γιατί το κάνουμε, ποιό σκοπό εξυπηρετούμε. τί είναι αυτό κλπ. οπότε σίγουρα ο καθένας, ελεύθερα διαλέγει και παίρνει αυτό που θέλει. και στην αστρολογία επίσης.
     
    και επειδή σοβαρεύει το πράγμα αν μπαίνουμε σε θεματα υγείας και απαντάμε με ένα ξερό ναι ή όχι,όσοι ρωτάμε, να έχουμε αντίληψη της κατάστασης μας. και αν το ασκούμε σε κάποιον άλλο άνθρωπο, να έχουμε την ευθύνη της κατάστασης του. επειδή επεμβαίνουμε ισχυρίζομενοι οτι γνωρίζουμε. το οποίο δεν συμβαίνει ποτέ. επειδή έτσι είμαστε οι άνθρωποι, και επειδή έτσι είναι η φύση των πραγμάτων.
     
    αυτά θα ήθελα να τονίσω, και σόρυ για την παρεμβολή. υπάρχει λόγος όμως για να κάνω τον κόπο.
     
    γεια...
  • alogo54 @ 27.10.2010 15:16
    Ευχαριστούμε πολυ! Βρηκα πολύ ενδιαφέρον το αρθρο & συγχρόνως κατατοπιστικό  ωστε να επιχειρήσω  με ερωτήματά μου.
  • sgouromallousa @ 27.10.2010 13:55
    Εγω παλι δεν μπορώ να καταλαβω την διαφορα καύσης και καζίμι.Γιατι στην πρωτη θεωρείται ασχημη οψη και στην δευτερη καλή?????
    Εκανα ωριαια για ενα ερωτημα μου.Αλλα ειλικρινα ειναι παρα πολυ δυσκολο να βρω απαντηση συγκεκριμενη!
    Το ερωτημα μου ήτανε αν θα ξεπερασω ενα δικομου θεμα υγειας που με ταλαιπωρει.
    Κοιταξα τον πρωτο οικο και τον εκτο οικο.Καμμια οψη μεταξύ τους.Παρουσιαζεται καζιμι ή καυση στον πλανητη κυβερνητη του εκτου οικου.Γενικα ειναι σε συμβατες θέσεις οι πλανητες αλλα καμμια οψη μεταξύ τους και δεν μπορω να προβλεψω τον χρονο.Αυτα!!!!
    Καμμια συμβουλη?
    Ευχαριστούμε!
     
  • Annamoz @ 27.10.2010 13:38
    Τώρα καταλαβαίνω γιατί δεν λέει τίποτα μα τίποτα θετικό για τα αιγοκεράκια και για τα τοξοτάκια στις προβλέψεις...πώς να βγει ο,τιδήποτε θετικό με Ανάδρομη Αφροδίτη και Άρη στο Σκορπιό κ οσονούπω στον Τοξότη! ειδικά με τις όψεις που σχηματίζονται με τους άλλους πλανήτες.. όπως το κόβω..μετά τον Ιούνιο εξελίξεις στα ερωτικά! 
    πολύ καλό το άρθρο btw..με προβλημάτισε.. πλήρως!
  • maimou80 @ 27.10.2010 12:39
    ponokefalos me epiase..
    piga na kano kai mia provlepsi kai eida.. astrakia!
     
  • johnnyG @ 27.10.2010 12:15
    aries leo, Νομίζω αυτό που ρωτάς για τους αριθμούς, είναι κάτι σαν βαθμολογία. αν παρατηρήσεις είναι οι παραδοσιακά "καλές" θέσεις των πλανητών στα ζώδια.1+1 = 2
     Βέβαια και το τί ακριβώς είναι το 1, ακόμα για τις επιστήμες είναι σχετικό. Τώρα πώς του ήρθε του Πτολεμαίου να βγάλει βαθμολογία, χαίρω πολύ Χαιρόπουλος.
    Είναι κάποιοι που ξέρουν τα "μυστικά" εδώ και χιλιάδες χρόνια, και ξέρουν επακριβώς να μας πουν τί σημαίνουν. Με τον ίδιο τρόπο που και οι παπάδες ξέρουν να μας εξηγήσουν επακριβώς το λόγο του Θεού και τί συμβαίνει στη μετά θανατον ζωή.
    Οπότε τα μάθαμε όλα. 1+1=2. Τέλος. Και πήγαμε στον παράδεισο ή στην κόλαση. Αναλόγως...
  • maimou80 @ 27.10.2010 11:29
  • vAIRsiFIRE @ 27.10.2010 11:19
    Φοβερο!!!
  • penthesilia @ 27.10.2010 05:10
    γαμώωωω! κόλλησα!!!!! ευγε!!!! περιμένουμε το επόμενο σχετικό άρθρο!!!
  • ROVERANDOM @ 27.10.2010 00:00
  • boa @ 26.10.2010 23:48
    Φ Ο Β Ε Ρ Ο  άρθρο!!! Ευχαριστούμε πολύ!
     
    Μια ερώτηση: έστω ότι ο δείκτης του ερωτήματος είναι στον οίκο εκείνο που συμβολίζει το αντικείμενο του ερωτήματος και σε καλή θέση για τον πλανήτη... είναι καλό σημάδι; φτάνει σαν θετική "απάντηση" και τι άλλο πρέπει να κοιτάξουμε;
  • AriesLeo @ 26.10.2010 23:20
    o xartis ftiaxnetai me ton idio tropo pou ftiaxnetai o genethlios, auto ennoouse o Stargazer.
    apla me ta twrina dedomena... an px rwtiseis kati auti ti stigmi, tha valeis simerini imerominia k wra 23.20...
  • AriesLeo @ 26.10.2010 23:18
    Teleio to arthro! Euxaristoume!
    Aporia: ston pinaka tou Ptolemaiou, stin 3h stili, oi arithmoi einai moires? Ara px, gia ton Hlio ston Krio, to 19 ti simainei? Mipws h "dynatoteri" eksarsi einai stis 19 moires?
    Elpizw na min trexw poly!!
  • costas @ 26.10.2010 23:14
    Υπάρχει κανένα "Αστρομάθημα" για το πως φτιάχνουμε ένα χάρτη ή απλά μπαίνουμε στο internet?
  • FEGGARAKI @ 26.10.2010 23:09
  • stelster @ 26.10.2010 23:03
    ..πολυ ενδιαφερον και κατατοπιστικοτατο το ΑστροΜαθημα σας κε Ελευθεριαδη...! σας ευχαριστουμε...!!!
     
    ..(σε αναμονη για μια πιο εις βαθος αναλυση λοιπον κι ισως μιας διορθωσης της Τριπλοτητας του Πινακα...?!)
  • faychio @ 26.10.2010 22:28
    Αααα τώρα το κατάλαβα!!!Ευχαριστώ stargazer!!
  • Stargazer @ 26.10.2010 22:26
    Παιδιά, δείτε τον ωριαίο χάρτη ως χάρτη γεννήσεως ενός ατόμου. Το ίδιο πράγμα είναι, απλά δεν αφορά άτομο, αλλά ερώτημα. Ας πούμε μου γεννιέται τώρα 'ένα ερώτημα. Κοιτάω το ρολόι και βλέπω 10:25. Φτιάχνω χάρτη λοιπόν με στοιχεία: 26/10/2010, 10:25, τόπος Αθήνα, Θεσσαλονίκη,όπου είστε. Εφόσον εσείς κάνετε το ερώτημα, για τον εαυτό σας, είστε ο κυβερνήτης του ωροσκόπου, καθώς και η Σελήνη.
  • faychio @ 26.10.2010 22:17
    Μη δίνεις σημασία στις ερωτήσεις...συγκεντρώσου στο άρθρο!!!Εγώ με το φτωχό μυαλό μου αυτό που σου είπα κατάλαβα!!
     
  • silia81 @ 26.10.2010 22:14
    faychio μου...κι εγώ έτσι το κατάλαβα ,α΄λλά με μπέρδεψαν οι ερωτήσεις των παιδιών...!!!
  • faychio @ 26.10.2010 22:11
    Θα βρεις τους κυβερνήτες από τους γενέθλιους οίκους σου όπου αφορούν το ερώτημα και θα δεις που βρίσκονται με τα σημερινά δεδομένα και τι όψεις κάνουν!!!
    Σωστά τα λέω Stargazer???
  • silia81 @ 26.10.2010 22:08
    Πώς θα βρω για παράδειγμα ποιος είναι ο ωροσκόπος του χάρτη;; Δεν εννοείτε βέβαια του δικού μου γενέθλιου χάρτη;;
  • silia81 @ 26.10.2010 21:58
    Βρε παιδιά δεν κατάλαβα κάτι...την οικοθεσία πως την σχηματοποιώ;; Με βάση τα τωρινά δεδομένα π.χ Ήλιος στον Σκορπιό άρα 1ος οίκος και πάει λέγοντας;;;
  • costas @ 26.10.2010 21:15
    Den eimai se 8esi na aksiologiso poso kala ta leei, alla me mia grigori anagnosi exo tin ais8isi oti katalava polu vasika pragmata k to vrika apisteuta endiaferon!!! Anypomono gia ta epomena...
     
    K mia erotisi, eno as poume eimai sto dromo k den exo internet, yparxei tropos na ftiakso kapoio oriaio xarti? Xreiazomai mia astrologiki efimerida k tipota allo...?
  • Stargazer @ 26.10.2010 20:56
    Ακριβώς. Θα ανεβάσω κάποια παραδείγματα σύντομα.
  • manini @ 26.10.2010 20:44
    oκ...αντιληπτό. thanks...περιμένουμε με αγωνία τα περισσότερα παραδείγματα..γιατί αν κατάλαβα καλά αναλόγως από το ερώτημα που έχεις, υπάρχουν διαφορετικά σημεία που πρέπει να δώσεις βάση...
  • Stargazer @ 26.10.2010 20:35
    Ο σωστός χρόνος είναι όταν το ερώτημά σου φτάσει στον αστρολόγο που θα απευθυνθείς. Αν εσύ όμως γνωρίζεις από ωριαία, ο σωστός χρόνος είναι όταν θα καθίσεις μπροστά στον υπολογιστή και αποφασίσεις να φτιάξεις χάρτη για το ερώτημα.
  • manini @ 26.10.2010 20:32
    και σε ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες στην απορία μου και μάλιστα τόσο σύντομα...
  • manini @ 26.10.2010 20:30
    ναι καταλαβαίνω τι λες...αλλά ας πούμε εγώ ως άσχετη...η πρώτη σκέψη που έκανα είναι να κάνω ένα παράδειγμα για μια προσωπική μου σχέση...και σαν πρώτη σκέψη θα χρησιμοποιούσα έναν χάρτη όπου θα έδινα την σημερινή ημέρα (γιατί δεν έχω καταλάβει ακόμα τον κατάλληλο χρόνο για να ορίσω την ωριαία αστρ.)..νομίζω όπως του παραδείγματος ...και μετά σκεύθηκα ότι όποιος άλλος κάνει αυτή την ερώτηση σήμερα θα πάρει την ίδια "απάντηση" .. δεν ξέρω αν διατυπώνω σωστά την απορία μου...ίσως να μην έχω πιάσει κάποιο βασικό σημείο...
  • Stargazer @ 26.10.2010 20:29
    tabula rasa = λευκός πίνακας
  • Stargazer @ 26.10.2010 20:17
    Να διευκρινήσω πρώτα κάτι. Το πιο σωστό είναι ο χάρτης να φτιάχνεται στον τόπο του αστρολόγου και την ώρα που εκείνος ακούει ΚΑΙ αντιλαμβάνεται την ερώτηση. Ένα ερώτημα δεν θεωρείται "γεννηθέν", αν δεν βρει τον προορισμό του.
    Αλλά, ας υποθέσουμε ότι δύο διαφορετικοί άνθρωποι πάνε σε αστρολόγο στον ίδιο τόπο, την ίδια χρονική στιγμή και με το ίδιο ερώτημα ή είμαι εγώ ο αστρολόγος και φτιάχνω τον χάρτη με το ίδιο ερώτημα με έναν άλλον άνθρωπο την ίδια χρονική στιγμή και στον ίδιο τόπο. Γιατί να μην έχω το ίδιο αποτέλεσμα; Αν είναι π.χ. ερώτημα σχέσης, γιατί να μη γίνουν και οι δύο σχέσεις; Πρέπει σώνει και καλά η δική μου να γίνει και του άλλου όχι; 
  • manini @ 26.10.2010 20:00
    πολύ ενδιαφέρον άρθρο..σας ευχαριστούμε...μια απορία 
     
     εάν κατάλαβα καλά για να
    απαντήσουμε ένα ερώτημα στην ωριαία αστρολογία, κάνουμε τον χάρτη της στιγμής
    που τίθεται το ερώτημα. Αν ως βασικός δείκτης ορίζεται ο κυβερνήτης του 1ου
    οίκου του χάρτη της ωριαίας αστρολόγιας και όχι ο αντίστοιχος κυβερνήτης του 1ου
    οίκου του γενέθλιου χάρτη του ερωτών ....και το ίδιο συμβαίνει και για την
    σελήνη ή τον οίκο που αφορά το ερώτημα μας...τότε...λίγο η πολύ την ίδια χρονική
    στιγμή όποιος και αν ρωτήσει όποιοι κάνουν το ίδιο ερώτημα, την ίδια χρονική
    στιγμή παίρνουν την ίδια απάντηση...ανεξάρτητα από τον γενέθλιο τους χάρτη. Δεν
    ξέρω αν γίνομαι κατανοητή...


    tabula rasa = ?

    και πάλι ευχαριστούμε..
  • AliceAddams @ 26.10.2010 19:30
    πολύ ενδιαφέρον άρθρο.. αν και εμένα που ακόμα είμαι σε πολύ αρχάριο επίπεδο ακόμα όσον αφορά τις αστρολογικές μου γνώσεις με προβλημάτισε και με δυσκόλεψε λίγο αλλά που θα μου πάει θα το κατανοήσω
  • manini @ 26.10.2010 19:21
    σας ευχαριστού%C
  • astropeleki @ 26.10.2010 19:18
    το πιο καλογραμμενο και κατανοητο αρθρο που εχω διαβασει για την ωριαια...σας ευχαριστουμε πολυ κυριε Ελευθεριαδη!...(αυτο να το παρετε ως υποκλιση βεβαιως βεβαιως)
  • Journey @ 26.10.2010 19:06
    Είναι θέμα οριοθέτησης και τήρησης των μέτρων λοιπόν.
    Μου αρέσει έτσι, άλλοστε η οριοθέτηση και η πειθαρχία, ή μη καταχρηση του μέσου είναι νομίζω ή θα πρέπει να τεθεί ως βασικό και σητν αστρολογία και γενικότερα.
    Αν σαν άνθρωποι είμαστε ασυγκρότητοι δεν μπορούμε να πετύχουμε στην ενασχόλησή μας με την απώτερή της έννοια και στόχο.
    Ευχαριστώ Stargazer
  • Stargazer @ 26.10.2010 18:37
    Στην αρχή είναι ίσως αναπόφευκτο να γίνεται αλόγιστη χρήση της ωριαίας, λόγω ενθουσιασμού. Αυτό δεν είναι κακό, αρκεί να μην περιμένεις αποτελέσματα. Είναι καλό δηλαδή, για εξάσκηση πάνω στις τεχνικές εντοπισμού της απάντησης.
    Όμως από ένα σημείο και μετά, πρέπει να γίνεται προσεκτική χρήση. Λέει και στο άρθρο ότι πρέπει να υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον του ερωτώντα για το αποτέλεσμα. Δεν φτιάχνουμε ωριαίους χάρτες μόνο και μόνο για να τεστάρουμε την ωριαία. Γιατί τότε το ερωτημά μας δεν είναι αυτό που θέσαμε, αλλά "Η ωριαία, δουλεύει;"
    Π.χ. γνωρίζει κάποια στο λεωφορείο έναν και ανταλλάσσουν ματιές. Το να φτιάξει ωριαίο χάρτη για το αν θα γίνει σχέση, είναι ανόητο, γιατί πιθανότατα δεν θα τον ξαναδεί ποτέ. Εξάλλου, δεν καίγεται για την απάντηση. Και όχι να είναι, δεν θα της καεί καρφάκι.
    Επίσης, δεν θέτουμε ερωτήματα άνευ λόγου. Π.χ. "Είμαι έγκυος;" Ναι, η ωριαία μπορεί να σου δώσει απάντηση, αλλά γιατί τόσος κόπος; Πάρε ένα τεστ εγκυμοσύνης και τελείωνε. Ή: "Θα βγούμε σήμερα το βράδυ με τον/την Χ;" Πάρτον ένα τηλέφωνο και ξεμπέρδευε, δεν θα φτιάξεις τώρα ωριαίο χάρτη.
  • Journey @ 26.10.2010 18:25
    Ευχαριστούμε πάρα πολύ για το άρθρο.
    Διάβασα οτι η ωριαία δεν είναι για πολύ συχνή χρήση.
    Αληθεύει αυτό?
    Αν ναι, γιατί?
  • femme19 @ 26.10.2010 17:56
  • fotoula @ 26.10.2010 17:51
    τέλειοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1000 Ευχαριστούμεεεεεεεε
  • Stargazer @ 26.10.2010 17:46
    Να ευχαριστήσω τον stardome για την προσθήκη του χάρτη και για τις επεξηγηματικές συμπληρώσεις, προκειμένου να γίνει το θέμα πιο κατανοητό. Να τονίσω όμως εδώ, προς αποφυγή παρεξηγήσεων,  ότι αυτός ο χάρτης δεν είναι "πραγματικός", δεν αφορά δηλαδή σε πραγματικό ερώτημα,αλλά προστέθηκε για την οπτική  απεικόνιση τόσο της κίνησης της Αφροδίτης, όσο και της αποκλίνουσας όψης ανάμεσα σε Σελήνη και Κρόνο. Αν ήταν πραγματικός, θα εξετάζαμε κι άλλα πράγματα, όπως την παρουσία του Κρόνου στον 4ο οίκο, π.χ (για το ερώτημα για την υγεία του πατέρα). Υπόσχομαι στο μέλλον να φτιάξω ένα άρθρο μόνο με παραδείγματα, για πληρέστερη κατανόηση.
  • soula @ 26.10.2010 17:44
    para poli endiaferon! Sigxaritiria! An kai exo mperdeutei ligo...

έχουν γενέθλια 207 μέλη.

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...